Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:52:
[...]

Het is zeker niet perfect en ik ben bezig om mijn compleet eigen WA te maken maar ik gebruik nu vooral deze:
general: https://wago.io/redfellas_brewmaster_unitframe
Deze verkies ik boven die van Ipse ivm looks + heeft iets meer features, en is duidelijk nadat je weet wat elke kleur betekend :P
ISB tracker: https://wago.io/NyVhkmtMX
Deze gebruik ik zodat ik nooit overcap op mijn ISB (is meer preventive dan noodzakelijk)
Deze is handig in het begin (heb hem zelf nog steeds maar negeer hem tegenwoordig: https://wago.io/SyHa7xp9-
Zorgt er 100% voor dat je je ISB gaat leren up te houden :+
Voor de rest heb ik alleen raid specific WA's die niet echt van toepassing zijn op het moment :D

IIG altijd ISB proberen up te houden op 100% ;)
Yes duidelijk! Ga ik even proberen vanavond met wat WA's vooral die balk met ISB als het lukt voor de raid, anders morgen :D

Thanks!

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Zoals jullie een tijdje geleden aangaven moest ik die Shaman die ik zo graag wilde gaan levelen en daar ben ik nu dus mee bezig. Gaat erg lekker, Enhancement is echt verwoestend. Heerlijk in dungeons, zeker in combinatie met Bloodlust en veel Stormbringer procs :). Dan ram je bosses weg alsof het quest mobs zijn.

Wat ik niet had verwacht is dat Resto ook zo lekker zou spelen! De crit kans die Riptide geeft aan een Healing Surge is heerlijk, zo kan je lekker DPSen en snel die tank weer omhoog krijgen. In combinatie met die Lightning Surge Totem (stun 5 sec) kan je echt ongekend grote groepen pullen in een dungeon en dus Chain Lightning spammen zonder in de healing problemen te komen. Beetje OP wel, aangezien er ook maar een 45 sec cooldown op zit.

Nee nee, de reroll naar de Horde kan is helemaal geen verkeerde keuze geweest. Op het begin van Northrend na heb ik het heerlijk naar mijn zin op m'n Shaman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Vraagje voor de historici hier aanwezig, ik lees net een interessante post op reddit ivm vanilla bugs e.d.: link
Eén paragraaf viel mij op:
III. Spell Damage Scaling with Items

One of the better “undiscovered secrets” of Vanilla was how certain items scaled with spell damage. It was so unknown that we had to dig up reliable and credible information as a team to correctly patch these items on the MangOS core. Some of the coefficients on these items were truly mind-boggling.

It’s possible the MangOS core was not emulating these items as accurately as Vanilla, but we did find evidence that many items, which applied similar effects, did scale with spell damage. In fact, this damage was quite high.

There is quite a list of +X elemental damage items in the game: weapons, amulets, back pieces, gloves, trinkets, etc., which scale proportionally with how much spell damage a character sustained. This result could be taken advantage of with a clever use of mechanics and unorthodox character builds to the point where the majority of the player’s damage is either nature or fire damage. This could skyrocket a player’s DPS ranking to numbers that even the best players back in the heyday of Vanilla couldn’t dream of attaining.

Feenix servers actually saw this problem arise. There were rogues and warriors decked out in robes, retribution, feral druids, and even melee warlocks (you read that right) laying waste to PvE and PvP content with some disgusting results.
*knip*
Ik kan mij niet herinneren dat dit ooit een ding was in vanilla. Er waren wel mages/locks die in pvp dingen opbliezen dankzij een combinatie van skills + die twee beruchte trinkets, maar dat andere klasses ook op zoek gingen naar +spell dmg gear heb ik nooit geweten.

Dat wil niet zeggen dat ik als warrior indertijd geen andere 'clever use of game mechanics' kon toepassen >:)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nu ik bijna al mijn Alts naar max level heb ben ik eens gaan nadenken hoe de classes mij bevallen zijn in Legion leveling zeg maar :

Teleurstellend : enhancement shaman (te squishy imo)
Makkelijkste : vengeance DH (onverwoestbaar)
Verrassend : survival hunter (gewoon wow)
Vergeten, oops : Frost DK ( mijn oude main voor vele jaren)
Meeste plezier : Brewmaster monk (is niet uit te leggen)
Quilty pleasure : afiction lock (More DoT's , hehe)
WTF : Disc priest (lastig)
Beste looks icm playstyle: Male Tauren Protection Paladin
Traagste : Blood DK
To do : een Rogue levelen (ook deze expansie niet aan toegekomen)

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 22-11-2017 13:17 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:57

tha_crazy

Mafketel

Ik zal me ook eens hier melden, speel af en aan maar de afgelopen tijd wel weer redelijk veel.
Om mezelf een beetje bezig te houden nu (weinig zin in raiden tbh) ben ik maar eens de loremaster aan het doen.

Ondertussen Eastern kingdoms, legion & cataclysm al binnen, vanavond hoop ik kalimdor af te ronden (nog 2 te gaan)
en dan outland waar ik best tegenop zie.
En de ergste gaat denk ik nog worden dreanor (heb nog geen flying daar)

Iemand suggesties om het wat leuker te maken?
Gebruik sowieso de food buff met sprint na elke kill (maakt het lekker snel)

[ Voor 12% gewijzigd door tha_crazy op 22-11-2017 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:24:
Vraagje voor de historici hier aanwezig, ik lees net een interessante post op reddit ivm vanilla bugs e.d.: link
Eén paragraaf viel mij op:

[...]

Ik kan mij niet herinneren dat dit ooit een ding was in vanilla. Er waren wel mages/locks die in pvp dingen opbliezen dankzij een combinatie van skills + die twee beruchte trinkets, maar dat andere klasses ook op zoek gingen naar +spell dmg gear heb ik nooit geweten.

Dat wil niet zeggen dat ik als warrior indertijd geen andere 'clever use of game mechanics' kon toepassen >:)
Ik geloof dat MangOS een private server emulator is. Heb ik ook nog gedraait voor me broer en mij om wat lol mee te hebben. Dus nee dit heeft niets te maken met retail.

EDIT: MangOS is een private server emulator. Nu weet ik het zeker ;)
Iusedto schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:30:
Nu ik bijna al mijn Alts naar max level heb ben ik eens gaan nadenken hoe de classes mij bevallen zijn in Legion leveling zeg maar :

Teleurstellend : enhancement shaman (te squishy imo)
Makkelijkste : vengeance DH (onverwoestbaar)
Verrassend : survival hunter (gewoon wow)
Meeste plezier : Brewmaster monk (is niet uit te leggen)
Quilty pleasure : afiction lock (More DoT's , hehe)
WTF : Disc priest (lastig)
Beste looks icm playstyle: Male Tauren Protection Paladin
Traagste : Blood DK
To do : een Rogue levelen (ook deze expansie niet aan toegekomen)
Meer alts dan onderbroeken :9

Maar als je meeste plezier in je brewmaster of Pala hebt, waarom dan ook niet spelen? :) Uiteindelijk moet je de class spelen die jou het leukste lijkt. Voor mij is dit DH en ik ben ik ook niet van plan te veranderen maar dat houd me niet tegen om meer classess te levellen :+

Warrior nog even gister 107 gemaakt na een berg frustratie in BG's :P
tha_crazy schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:42:
Ik zal me ook eens hier melden, speel af en aan maar de afgelopen tijd wel weer redelijk veel.
Om mezelf een beetje bezig te houden nu (weinig zin in raiden tbh) ben ik maar eens de loremaster aan het doen.

Ondertussen Eastern kingdoms, legion & cataclysm al binnen, vanavond hoop ik kalimdor af te ronden (nog 2 te gaan)
en dan outland waar ik best tegenop zie.
En de ergste gaat denk ik nog worden dreanor (heb nog geen flying daar)

Iemand suggesties om het wat leuker te maken?
Gebruik sowieso de food buff met sprint na elke kill (maakt het lekker snel)
Wellicht dat je iemand mee kan nemen die het ook wilt? Misschien heeft die persoon flying en een 2 man mount voor je in WoD. Het aantal loremasters deze dagen nog is ver te zoeken geloof ik. Wellicht hier op het forum of de WoW forums proberen? Probleem wat ik vind met 2 personen is dat je altijd langer bezig bent dan alleen. Dit omdat een 2de persoon wellicht vaker naar de wc gaat, RL stuff heeft die die even snel moet doen etc etc.

Ik zelf persoonlijk zou gewoon een playlist aan muziek maken en gewoon knallen, maar ik kan ook overal vliegen dus dat maakt het dan weer makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:18:
[...]
Meer alts dan onderbroeken :9

Maar als je meeste plezier in je brewmaster of Pala hebt, waarom dan ook niet spelen? :) Uiteindelijk moet je de class spelen die jou het leukste lijkt. Voor mij is dit DH en ik ben ik ook niet van plan te veranderen maar dat houd me niet tegen om meer classess te levellen :+
Haha :) Heb wel een schone onderbroek aan lol
Ik heb altijd gezegd dat ik in Legion een ongeneeselijke Altoholic ben geworden. Ik vind dat soms echt erg vermoeiend en zeer lastig. Zou er wel vanaf willen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]

Ik geloof dat MangOS een private server emulator is. Heb ik ook nog gedraait voor me broer en mij om wat lol mee te hebben. Dus nee dit heeft niets te maken met retail.

EDIT: MangOS is een private server emulator. Nu weet ik het zeker ;)
Dat dacht ik dus ook al, ik kon me niet herinneren dat het stacken van spelldmg ooit een probleem was in vanilla.
Iusedto schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:28:
[...]
Ik heb altijd gezegd dat ik in Legion een ongeneeselijke Altoholic ben geworden. Ik vind dat soms echt erg vermoeiend en zeer lastig. Zou er wel vanaf willen.
Daarom dat ik de companion app wel handig vind, dan hoef ik tenminste niet al mijn chars in te laden om class hall missions te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:57

tha_crazy

Mafketel

[...]
Wellicht dat je iemand mee kan nemen die het ook wilt? Misschien heeft die persoon flying en een 2 man mount voor je in WoD. Het aantal loremasters deze dagen nog is ver te zoeken geloof ik. Wellicht hier op het forum of de WoW forums proberen? Probleem wat ik vind met 2 personen is dat je altijd langer bezig bent dan alleen. Dit omdat een 2de persoon wellicht vaker naar de wc gaat, RL stuff heeft die die even snel moet doen etc etc.

Ik zelf persoonlijk zou gewoon een playlist aan muziek maken en gewoon knallen, maar ik kan ook overal vliegen dus dat maakt het dan weer makkelijk.
Ik vermoed dat ik solo veel sneller ben, gebruik namelijk op het moment Zygor om het eea te optimaliseren. dus het is echt de quests in 2 sec oppakken/inleveren en door
Playlist heb ik sowieso al wel aan.

Maar zijn er zo weinig mensen die die achievement willen hebben dan?
mij zit die namelijk al een tijdje aan te kijken maar nooit aan toegekomen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ik weet niet meer wie het was (sorry), maar hij/zij gaf aan dat het leuk is om de oude 'Grote World of Warcraft topics' te lezen.. zit nu bij bijvoorbeeld deel 11
Zo lang geleden;
- dat je januarie nog met ie schreef ipv i
- dat Warlock nog een ras was
:+
Maar zonder dollen, best leuk, hoop nog wat (gehoste) screenshots tegen te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
[...]

Ik begrijp je altoholisme wel; die legendary quest lines zijn gewoon episch. Die wapens waar je al jaren zoveel over leest/hoort kan je nu eindelijk voor veel classes in handen krijgen met een lekkere questline, mooi toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Raptar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:43:
[...]

Ik begrijp je altoholisme wel; die legendary quest lines zijn gewoon episch. Die wapens waar je al jaren zoveel over leest/hoort kan je nu eindelijk voor veel classes in handen krijgen met een lekkere questline, mooi toch!
Met mijn warrior heb ik geen enkele binding met de lore van mijn class hall en artifacts om eerlijk te zijn. De andere klasses die ik speel zijn veel beter af wat dat betreft. Met mijn Paladin en DK artifact quests ging ik naar plaatsen en praatte met NPCs die relevant waren sinds vanilla, met mijn warrior heb ik weinig tot geen herkenningspunten gevonden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:34:
[...]

Met mijn warrior heb ik geen enkele binding met de lore van mijn class hall en artifacts om eerlijk te zijn. De andere klasses die ik speel zijn veel beter af wat dat betreft. Met mijn Paladin en DK artifact quests ging ik naar plaatsen en praatte met NPCs die relevant waren sinds vanilla, met mijn warrior heb ik weinig tot geen herkenningspunten gevonden helaas.
Same here... Echt zonde om eerlijk te zijn, want daardoor ben ik de feeling met m'n (voor ZEER lange tijd) main verloren...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:38

junglebeast

hier staat iets

marijnvtg schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:36:
Ik weet niet meer wie het was (sorry), maar hij/zij gaf aan dat het leuk is om de oude 'Grote World of Warcraft topics' te lezen.. zit nu bij bijvoorbeeld deel 11
Zo lang geleden;
- dat je januarie nog met ie schreef ipv i
- dat Warlock nog een ras was
:+
Maar zonder dollen, best leuk, hoop nog wat (gehoste) screenshots tegen te komen
Ook leuk om mijn eerste post tegen te komen.
junglebeast in "Het Grote World of Warcraft topic - Deel 94"

En gelijk weer die guild invite aanbiedingen, hehe.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ja tja, dat probleem heb ik ook een klein beetje in me vrije tijd. Opzich vind ik alles leuk maar ik moet ergens een streep trekken voor als main. Dat is uiteindelijk me DH geworden en de rest zijn alts... sommige zouden zeggen halve mains ;) Maar zolang je vast kan houden aan je keus om te raiden en te onderhouden mag je het wat mij betreft je main noemen.:D
tha_crazy schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:31:
[...]

Ik vermoed dat ik solo veel sneller ben, gebruik namelijk op het moment Zygor om het eea te optimaliseren. dus het is echt de quests in 2 sec oppakken/inleveren en door
Playlist heb ik sowieso al wel aan.

Maar zijn er zo weinig mensen die die achievement willen hebben dan?
mij zit die namelijk al een tijdje aan te kijken maar nooit aan toegekomen eigenlijk.
Geen idee, meeste mensen doen dit al als hun guild tijdelijk stopt met raiden voor de volgende expansion, ikzelf deed het altijd de feestdagen of vakanties. Nu ik eenmaal wat ouder ben is het vaak tussendoor. Maar na 1 keer doen was ik er wel klaar mee dus op me nieuwe main doe ik de moeite er niet meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
Vraagje, ik ben sinds kort weer aan het spelen op Scarshield Legion rp/pvp en ik werd gegrouped met mensen van Kazzak. Ik dacht dat alle rp/pvp servers geclustered waren, of zijn tegenwoordig alle servers met elkaar verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Even snel een vraagje; doet de Server Hop addon het niet meer?

Ik zit met m'n pala in western plaguelands te wachten op slime mob die een spawn tijd tussen 30 minuten en 30uur heeft ofzo? lijkt me wel handig als ik eenvoudig kan server hoppen (of het netjes is, is een ander verhaal..) en kwam server hop tegen. Maar als ik op de knop 'search' druk blijft hij zoeken en vind nooit wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

marijnvtg schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:34:
Even snel een vraagje; doet de Server Hop addon het niet meer?

Ik zit met m'n pala in western plaguelands te wachten op slime mob die een spawn tijd tussen 30 minuten en 30uur heeft ofzo? lijkt me wel handig als ik eenvoudig kan server hoppen (of het netjes is, is een ander verhaal..) en kwam server hop tegen. Maar als ik op de knop 'search' druk blijft hij zoeken en vind nooit wat.
ff van reddit gestolen maar:
7.2.5 broke the addon. The author, who was banned from WoW for other reasons, put on Curse:
TL;DR: Support of this addon has now been discontinued. I've quit WoW.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:28:
[...]
Ja tja, dat probleem heb ik ook een klein beetje in me vrije tijd. Opzich vind ik alles leuk maar ik moet ergens een streep trekken voor als main.
Ja, je hebt zeker gelijk.
Ik moet dat streepje nog even zetten :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ryada schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:37:
[...]

ff van reddit gestolen maar:

[...]
Ja zoiets las ik ook half, wel jammer dat er dan staat dat de addon 7.3.x compatible is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:59:
[...]

Ja, je hebt zeker gelijk.
Ik moet dat streepje nog even zetten :)
Komt vanzelf, blijf ff hangen op je 2 chars die je echt tof lijken en uiteindelijk wint er 1. Die neem je als main en de andere als alt/halve main. :) Zo heb ik het gedaan in ieder geval, alle andere chars lekker alts laten tenzij het nodig is dat je het moet mainen door een of andere reden. Volgende expansion kan je deze chaos weer doorlopen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:09:
[...]

Komt vanzelf, blijf ff hangen op je 2 chars die je echt tof lijken en uiteindelijk wint er 1.
Ja, das waar.
Ik maak het mezelf misschien ook niet makkelijk met nu een Tank te kiezen.
Misschien moet ik weer lekker DPS als hoofdtaak zien, zo evt een raid plek veroveren en daarna eens kijken voor een Tank spec.
Dat wilde ik met mijn DH doen, ik snap echter geen snars van Havoc maar wil het ook niet leren hehe.

....dan blijven er maar 2 a 3 opties open, hmmmm :Y

PS, ik zie net dat de Worldboss de Frost hidden skin dropt .
Is dat een 100% drop ?

[ Voor 6% gewijzigd door Iusedto op 22-11-2017 16:33 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Het leuke aan meerdere alts is wel dat je redelijk wat poen kan scheppen met class hall missions :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:29:
[...]

Ja, das waar.
Ik maak het mezelf misschien ook niet makkelijk met nu een Tank te kiezen.
Misschien moet ik weer lekker DPS als hoofdtaak zien, zo evt een raid plek veroveren en daarna eens kijken voor een Tank spec.
Dat wilde ik met mijn DH doen, ik snap echter geen snars van Havoc maar wil het ook niet leren hehe.

....dan blijven er maar 2 a 3 opties open, hmmmm :Y

PS, ik zie net dat de Worldboss de Frost hidden skin dropt .
Is dat een 100% drop ?
Ondertussen wel, in het begin had je AK 6 nodig maar dat loopt tegenwoordig mee in de weken en zitten we al op de 52 geloof ik :z

Kadardar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:05:
[...]

Ondertussen wel, in het begin had je AK 6 nodig maar dat loopt tegenwoordig mee in de weken en zitten we al op de 52 geloof ik :z
Klopt, ik heb ze .
Prachtige wapens trouwens <3

FUMES et CARNES

• Kapoen
Iusedto schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:05:
[...]

Klopt, ik heb ze .
Prachtige wapens trouwens <3
Gisterenavond ook even gescoord, bedankt voor de heads up _/-\o_

Verleden week dacht ik ook een hidden appearance te krijgen voor m'n warrior van die andere world boss in Stormheim, maar die droprate was blijkbaar niet 100% :(

Kapoen schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:19:
[...]

Gisterenavond ook even gescoord, bedankt voor de heads up _/-\o_

Verleden week dacht ik ook een hidden appearance te krijgen voor m'n warrior van die andere world boss in Stormheim, maar die droprate was blijkbaar niet 100% :(
Geen probleem :)
Is dat voor Fury hidden skin ? Zelf heb ik die voor Arms en Protection

FUMES et CARNES

Dat is leuk zeg.. heb inmiddels al tweemaal een legendary champion equipment mogen looten via de Class Order Hall. :) Jullie hier ook ervaring mee of ben ik echt that lucky? :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

RustStorm schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:32:
Dat is leuk zeg.. heb inmiddels al tweemaal een legendary champion equipment mogen looten via de Class Order Hall. :) Jullie hier ook ervaring mee of ben ik echt that lucky? :)
Ik heb sinds Legion launch en al mijn Alts pas 2 Legendaries mogen ontvangen, wat denk je dat ik ga zeggen ?

...that Lucky :'(

FUMES et CARNES

• Kapoen
Iusedto schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:30:
[...]

Geen probleem :)
Is dat voor Fury hidden skin ? Zelf heb ik die voor Arms en Protection
Skull of Nithogg, inderdaad voor Fury.
Ik draai nu elke dag dat scriptje om te kijken of ik in aanmerking kom voor de protection hidden skin, maar tot nu toe ook daar geen geluk mee :(
Iusedto schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:44:
[...]

Ik heb sinds Legion launch en al mijn Alts pas 2 Legendaries mogen ontvangen, wat denk je dat ik ga zeggen ?

Ik denk dat hij het heeft over die token die 50 gold/100 resources per WQ geeft op je bodyguard.
Die stacked met de andere tokens, zodanig dat je 125 gold extra per WQ krijgt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 23-11-2017 08:48 ]

Gister naar me mythic chest gelopen en bam titanforged 855 versatality trinket! Altijd beter dan wat ik had dus hoppa door ermee.

Vervolgens wipe avond op KJ heroic gehad, beste try dit keer 32% maar we hadden ook niet iedereen helaas. Zondag weer verder.

Hopelijk vanavond eens even wat tijd voor me grote liefde de Monk zodat ik nu hopelijk wel me stagger goed onder controle krijg na de tips van @Ryada. Moet te doen zijn :) Misschien dat ik ook nog wat M+ ermee ga doen dit weekend :)

BTW tip voor iedereen probeer je keystone echt te pushen deze week voor ene lekkere goede boost woensdag. De ilvls gaan omhoog en telt vanaf nu tot M+15 en daar krijg je dan zoiets als 960 uit geloof ik. Dus zeker even pushen mensen!

[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 23-11-2017 08:50 ]

Iusedto schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:44:
[...]

Zoals @Kapoen al zei, bedoel ik inderdaad deze items. Ik heb er 1 mogen looten die daar niet eens bij staat. :)

• Ryada

Ryada

She/Her

Gister een 935 shit wrist gehad uit mijn weekly chest omdat er meer haste opzit dan ik nu op mijn wrist heb.
Het spel mag mij soms ook gewoon helemaal niet :(
Maarja vanavond maar weer naar Mythic ToS gaan, heb er weer zin in om gewoon de reclear te doen.

Ik had gisteren maar 30 minuten speeltijd lol.
Even van 22.30 tot 23.00 ingelogd, Dk hidden frost skin gehaald en daarna weer uitgelogd hehe :)

..en vandaag, om 16.48 uur, loopt mijn subscription af zie ik. Wat zal ik doen lol
Keuzes,keuzes :)

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 23-11-2017 09:07 ]

FUMES et CARNES

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:07:
Ik had gisteren maar 30 minuten speeltijd lol.
Even van 22.30 tot 23.00 ingelogd, Dk hidden frost skin gehaald en daarna weer uitgelogd hehe :)

..en vandaag, om 16.48 uur, loopt mijn subscription af zie ik. Wat zal ik doen lol
Keuzes,keuzes :)
Verlengen natuurlijk ;) anders kan je dinsdag niet mee namelijk.

Ryada schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:09:
[...]

Verlengen natuurlijk ;) anders kan je dinsdag niet mee namelijk.
Oh, ik ben er maak je geen zorgen.
Zal zo op mijn werk wel even in account loggen en sub nemen ipv gametime.

Denk dat ik vanavond ook maar een Mythics induik met mijn Pally.
Ook al heb ik geen key er zullen toch wel groups zijn die een tank voor lage keys nodig hebben.

FUMES et CARNES

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:11:
[...]

Oh, ik ben er maak je geen zorgen.
Zal zo op mijn werk wel even in account loggen en sub nemen ipv gametime.

Denk dat ik vanavond ook maar een Mythics induik met mijn Pally.
Ook al heb ik geen key er zullen toch wel groups zijn die een tank voor lage keys nodig hebben.
Ik weet niet hoelaat jij online zal zijn maar als je voor 9 uur online bent kan ik ook wel mee runnen in wat lagere keys.
Ik moet dan namelijk raiden maar ik ben meestal al om 7 uur online dus heb wel tijd om je even te boosten denk ik ;)

Ryada schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:14:
[...]

Ik weet niet hoelaat jij online zal zijn maar als je voor 9 uur online bent kan ik ook wel mee runnen in wat lagere keys.
Ik moet dan namelijk raiden maar ik ben meestal al om 7 uur online dus heb wel tijd om je even te boosten denk ik ;)
Ik ben er vroeg. Denk rond 18.00 tot 23.00/24.00 uur.
Dus dat zou mooi zijn ;)

Ps, zijn er tegenwoordig nog guilds die raiden met een Disc priest ?
Zal zo eens MMO champion en Icy checken.

FUMES et CARNES

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:17:
[...]

Ik ben er vroeg. Denk rond 18.00 tot 23.00/24.00 uur.
Dus dat zou mooi zijn ;)

Ps, zijn er tegenwoordig nog guilds die raiden met een Disc priest ?
Zal zo eens MMO champion en Icy checken.
Schijnen best een hoop te zijn als ik warcraftlogs mag geloven:
https://www.warcraftlogs....ss=Priest&spec=Discipline

Ryada schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:20:
[...]
Schijnen best een hoop te zijn als ik warcraftlogs mag geloven:
https://www.warcraftlogs....ss=Priest&spec=Discipline
Ah ok, mijn priest was mijn allereerste char die ik maakte toen WoW in de EU kwam (speelde al op US server)
Blijft altijd apart om je eerste char te spelen :)
*edit* volgens mijn account is hij gemaakt in 2005, wow

Ben altijd shadow geweest in alle Expansies maar heb om een of andere domme reden nu Disc gekozen en daar snap ik geen snars van lol.
Daarom staat hij sinds Legion launch al stof te vergaren en nu ik bijna alles op 110 heb blijft hij nog over :)

[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 23-11-2017 09:30 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Afbeeldingslocatie: https://images-ext-2.discordapp.net/external/y0ku8vj6cE4HcFNrztrKLfwZifFRXfR8bVecGx79E3I/https/cdn.discordapp.com/attachments/135842792499838986/382993900945670144/unknown.png
Kreeg deze van mijn co-tank toegestuurd is mss handig voor jou @Iusedto
Voor relic traits

Iusedto schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:28:
[...]

Ah ok, mijn priest was mijn allereerste char die ik maakte toen WoW in de EU kwam (speelde al op US server)
Blijft altijd apart om je eerste char te spelen :)
*edit* volgens mijn account is hij gemaakt in 2005, wow

Ben altijd shadow geweest in alle Expansies maar heb om een of andere domme reden nu Disc gekozen en daar snap ik geen snars van lol.
Daarom staat hij sinds Legion launch al stof te vergaren en nu ik bijna alles op 110 heb blijft hij nog over :)
Shadow priests zijn wel echt super lastig om te spelen. Je moet vooral Crit en Haste hebben om zolang mogelijk in je void form te blijven maar soms zijn items gewoon upgrades dan wat je al hebt maar wel weer minder lang in void form kan blijven. Dit kan stiekem best wel lang duren voordat je jezelf als een toevoeging in een raid team kan bevinden omdat je beste gear uit raids komt en wat er dropped heb je geen invloed op.

Disc... ja tja ik zie er af en toe 1 voorbij komen maar healing wijze en DPS wijze heb ik zo nooit acceptabel gevonden. Het is meer je support healer zeg maar waarbij je 2~4 main healers het iets zwaarder krijgen maar je disc priest dat laatste beetje DPS en healing erbij doet om het goed te laten verlopen zoals Method deed met KJ Mythic om de berserk timer voor te zijn.

Laat mij negatieve woorden over Priest je niet beinvloeden maar dit is gewoon zoals ik ze ervaar.

[ Voor 26% gewijzigd door Kadardar op 23-11-2017 09:54 ]

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Kadardar schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:52:
[...]

Shadow priests zijn wel echt super lastig om te spelen. Je moet vooral Crit en Haste hebben om zolang mogelijk in je void form te blijven maar soms zijn items gewoon upgrades dan wat je al hebt maar wel weer minder lang in void form kan blijven. Dit kan stiekem best wel lang duren voordat je jezelf als een toevoeging in een raid team kan bevinden omdat je beste gear uit raids komt en wat er dropped heb je geen invloed op.

Disc... ja tja ik zie er af en toe 1 voorbij komen maar healing wijze en DPS wijze heb ik zo nooit acceptabel gevonden. Het is meer je support healer zeg maar waarbij je 2~4 main healers het iets zwaarder krijgen maar je disc priest dat laatste beetje DPS en healing erbij doet om het goed te laten verlopen zoals Method deed met KJ Mythic om de berserk timer voor te zijn.

Laat mij negatieve woorden over Priest je niet beinvloeden maar dit is gewoon zoals ik ze ervaar.
Was shadow's grootste probleem niet AOE? En daar komt nu juist wel een aanpassing voor in de volgende patch volgens mij.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

UTADDICT schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:06:
[...]

Was shadow's grootste probleem niet AOE? En daar komt nu juist wel een aanpassing voor in de volgende patch volgens mij.
Shadow priest is nooit een goede AoE gehad imo. Het zijn en waren altijd de single target masters. Je kan eventueel met shadow word: pain en mind flay wat AoE doen maar het is niet echt om trots om trots op te zijn zeg maar. Maar goed, je kan natuurlijk niet alles hebben anders was de class te perfect geweest. :+

Wat volgende patch doet, geen idee. Ik volg de ontwikkeling van Priests niet omdat het niet mij class is, zou ook voor geen goud een priest willen mainen. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Kadardar op 23-11-2017 10:12 ]

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Kadardar schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:11:
[...]

Shadow rpeiest is nooit een goede AoE gehad imo. Het zijn en waren altijd de single target masters. Je kan eventueel met shadow word: pain en mind flay wat AoE doen maar het is niet echt om trots om trots op te zijn zeg maar. Maar goed, je kan natuurlijk niet alles hebben anders was de class te perfect geweest. :+
Krijgen dus nu wel een AOE buff in de volgende patch.

UTADDICT schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:12:
[...]

Krijgen dus nu wel een AOE buff in de volgende patch.
Hopelijk dat we ze dan wat meer gaan zien. :) Het aantal shadow priests is nou niet al te hoog zeg maar vergeleken met Warlocks bijv. Die zie ik nu op elke hoek van Dalaran hangen tegenwoordig. Hanggroep warlocks zeg maar. :+

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:52
Kadardar schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:14:
[...]

Hopelijk dat we ze dan wat meer gaan zien. :) Het aantal shadow priests is nou niet al te hoog zeg maar vergeleken met Warlocks bijv. Die zie ik nu op elke hoek van Dalaran hangen tegenwoordig. Hanggroep warlocks zeg maar. :+
Ik hoop met je mee, ik heb momenteel 3 shadow priests die gewoon niet leuk zijn als het om AOE gaat
SP's krijgen behoorlijke grote buffs ja.
Void Eruption
No longer deals a separate damage event for each of your Shadow Word: Pain or Vampiric Touch on each target. Instead, deals a single damage event to all targets that have EITHER your Shadow Word: Pain or Vampiric Touch.
Void Eruption damage increased by 700%

Shadow Crash
Cooldown reduced to 20 sec. (down from 30 sec)
Insanity generation increased to 20. (up from 15)
Missile speed increased by 60%.

Mind Sear (Passive)
Damage increased by 50%.

FUMES et CARNES

Hairy23 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:15:
[...]

Ik hoop met je mee, ik heb momenteel 3 shadow priests die gewoon niet leuk zijn als het om AOE gaat
Ach ja, daarom proberen wij ook zoveel mogelijk 1 class/spec combo in het raid team te houden puur om problemen als dit te voorkomen. Een class/spec is nou gewoon eenmaal wat sterker dan de andere in bepaalde situaties. Om dan gelijk van 1 blok naar 3 blokken aan je been te gaan is natuurlijk vragen om problemen.

Of bedoelde dat jezelf 3 Shadow priests hebt? Was 1 niet voldoende? :P Maarja zo ken ik ook iemand die 9 paladins heeft op 1 server... wat moet je met 9 paladins vraag ik me dan af 8)7

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:52
Kadardar schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:24:
[...]

Ach ja, daarom proberen wij ook zoveel mogelijk 1 class/spec combo in het raid team te houden puur om problemen als dit te voorkomen. Een class/spec is nou gewoon eenmaal wat sterker dan de andere in bepaalde situaties. Om dan gelijk van 1 blok naar 3 blokken aan je been te gaan is natuurlijk vragen om problemen.

Of bedoelde dat jezelf 3 Shadow priests hebt? Was 1 niet voldoende? :P Maarja zo ken ik ook iemand die 9 paladins heeft op 1 server... wat moet je met 9 paladins vraag ik me dan af 8)7
Ik heb zelf 3 shadow priests :)
Wel verspreid over servers

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:24:
[...]

Mwa wij hebben best veel class stacking maar het lukt ons toch om bosses neer te krijgen. Zolang men zijn best doet en het beste uit zijn of haar class haalt is het allemaal wel prima meestal.
Tegenwoordig valt het wel mee met het block aan een been zijn als een class niet FoTM is.

Wat zou eigenlijk de minst gespeelde spec en wat zou de minst gespeelde class zijn ?

Ik denk qua spec een survival (hunter) en class een priest (holy) ?

FUMES et CARNES

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:56

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Kadardar schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:14:
[...]

O-) al heb ik ook nooit iets anders gespeeld.
raid team heeft ook een affl + demo en destro (ik) lock :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:35:
Wat zou eigenlijk de minst gespeelde spec en wat zou de minst gespeelde class zijn ?

Ik denk qua spec een survival (hunter) en class een priest (holy) ?
Brewmaster monk op 1.7% (van de lvl 110 characters)
daarna Mistweaver monk op 1.8%
source: http://www.worldofwargraphs.com/pve-stats/classes

Ryada schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:29:
[...]

Mwa wij hebben best veel class stacking maar het lukt ons toch om bosses neer te krijgen. Zolang men zijn best doet en het beste uit zijn of haar class haalt is het allemaal wel prima meestal.
Tegenwoordig valt het wel mee met het block aan een been zijn als een class niet FoTM is.
Ja maar dat hangt ook af van je spelers, spelers die mythic als doel hebben doen veel meer eraan om hun class in en outs te leren dan spelers die Heroic als toppunt nemen. Het is gewoon wat je langzaam aan aan gaat trekken en filteren zeg maar. Toen ik Mythic HFC deed kon ik me DK ook in en outs en wisselde ik van specs voor bepaalde fights waar we gewoon bijv meer AoE nodig hadden ging ik naar unholy met de talent epidemic bijv. manoroth en die infernals die naar beneden kwamen knalde ik epidemic voor huge damage boosts er op los. Dat wist ik toen en aangezien we 2 DK's hadden stelde ik het ook voor aan de andere DK en we solode zowat die dingen. Dat is het voordeel als je zulke lui aantrekt en dan maakt het stacken niet uit want andere probeerde ook dit soort truukjes te vinden.

Maar als ik ga kijken hoeveel mensen bij mij in de guild echt alles uit hun class willen halen is dat gewoon minder omdat wij Heroic als top zien, wij gaan in feite niet verder dan dat. Ze zijn zeker niet slecht en zitten zeker wel op het niveau van Heroic waardig maar er zit overduidelijk een groot verschil in initiatief van de spelers.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:56

mrsar

waar een sar is,is een wodka

dat zeker,guild waar ik in zit is ook echt max HC raids, is voor de meeste al moeilijk genoeg,je merkt daar bij meerdere dat de raid-awareness niet heel hoog is,dit weten we en houden we rekening mee. Als bv een raid niet door kan gaan,puggen we soms een mythic met een klein groepje waarbij de awareness en de class knowledge wat hoger ligt.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Ryada schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:39:
[...]

Ik zie het ja.
Als je daarna kijkt hoeveel er daarna dan 2+ bosses killen is het dan weer heel anders.

Leuk, komt net mijn oud werk collega na jaren weer eens langs.
Hij was mijn co-GM van onze vanilla raiding guild, mijn collega en vriend.
Had hem jaren niet meer gezien. Hij speelt weer WoW maar nu Ally :(
Heerlijk om even bij te praten.

Vertelde hem ook mijn Altoholic probleem en hij moest keihard lachen :)
Had wel een hele goede oplossing .....(denk ik, maar ik moet dat even laten bezinken)

[ Voor 35% gewijzigd door Iusedto op 23-11-2017 13:53 ]

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:10:
[...]

Ik zie het ja.
Als je daarna kijkt hoeveel er daarna dan 2+ bosses killen is het dan weer heel anders.

Leuk, komt net mijn oud werk collega na jaren weer eens langs.
Hij was mijn co-GM van onze vanilla raiding guild, mijn collega en vriend.
Had hem jaren niet meer gezien. Hij speelt weer WoW maar nu Ally :(
Heerlijk om even bij te praten.

Vertelde hem ook mijn Altoholic probleem en hij moest keihard lachen :)
Had wel een hele goede oplossing .....(denk ik, maar ik moet dat even laten bezinken)
Laat me raden, stuur/maak 1 char over naar de ally server en maak/join een eigen/zijn raiding guild? :+ Heb dat al zo vaak gedaan en altijd loopt het mis, de andere besluit ineens te stoppen en als je pech hebt kom je op een totaal dode server en de eerst volgende guild vind je op een totaal andere server.

Of heb ik het mis? :P

Als je wilt raiden en je hebt je class/spec gevonden laat het weten hé, wellicht dat wij iets voor je kunnen doen in de guild. :P Alleen als je echt zegt ik wil tanken dan kunnen we je niet echt helpen. Tank spots zijn laatste tijd te instabiel geweest om nog een verandering er doorheen te jassen. Maar opzich DPS/Healer is bespreekbaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Kadardar op 23-11-2017 15:09 ]

Totaal mis. Ik blijf op de server, blijf Horde, blijf in de guild.
Mijn probleem is dat ik alles wil spelen en dat gaat niet .
Er is echter een class waarbij dat wel kan, melee/caster,tank en DPS

.Moet dan alleen weer gearen, ben al wel 110, ilevel 876 dus dat valt wel mee.
Weet niet of ik dat wil en die class (weer) wil mainen

[ Voor 38% gewijzigd door Iusedto op 23-11-2017 15:23 ]

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:19:
[...]

Totaal mis. Ik blijf op de server, blijf Horde, blijf in de guild.
Mijn probleem is dat ik alles wil spelen en dat gaat niet .
Er is echter een class waarbij dat wel kan, melee/caster,tank en DPS

.Moet dan alleen weer gearen, ben al wel 110, ilevel 876 dus dat valt wel mee.
Weet niet of ik dat wil en die class (weer) wil mainen
Dat is 1 optie, druid ;)

Zeker een leuke class maar ik wil en kan het niet mainen meer, Feral vind ik bout (fun fact, vroeger was ik erop verliefd), Boomkin kan ik mee door, healer is saai en tanken is nog wel leuk maar ik vind alle andere classes leuker in gaurdian. Nog niet gesproken over het feit dat als je alle specs wilt onderhouden kan je beter alvast een sponsor gaan zoeken die wilt dat je wow speelt de hele dag want dat wordt een hele kluif, vooral over 2 weken wanneer de Artifact knowledge stopt op 55.

Paladin valt bij mij als shockadin niet onder caster maar dat is vast niet een class bij je die op 876 staat want die was al in de 900+ ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Kadardar op 23-11-2017 15:51 ]

Yep, geen idee waarom ik daar niet eerder aan heb gedacht 8)7 8)7 8)7
en ja , 4 specs onderhouden is een hele kluif. Maar dat hoeft in principe niet bloed fanatiek.
Kan er focussen op 2 , feral/guardian eerst zeg maar.

Plus alle achievements, unlocks en questlines zitten op 1 char dus hoeven maar 1 keer gedaan te worden ipv zeg 4 keer

[ Voor 13% gewijzigd door Iusedto op 23-11-2017 16:10 ]

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:06:
[...]

Yep, geen idee waarom ik daar niet eerder aan heb gedacht 8)7 8)7 8)7
en ja , 4 specs onderhouden is een hele kluif. Maar dat hoeft in principe niet bloed fanatiek.
Kan er focussen op 2 , feral/guardian eerst zeg maar.

Plus alle achievements, unlocks en questlines zitten op 1 char dus hoeven maar 1 keer gedaan te worden ipv zeg 4 keer
En zelfs met een druid kan je voor dots gaan! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brewmaster monks... wat een beesten van een tanks zijn het. Zojuist een +6 met ilvl 888 gedaan zonder enige moeite. Iets wat mij DH zeker niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 01:30:
Brewmaster monks... wat een beesten van een tanks zijn het. Zojuist een +6 met ilvl 888 gedaan zonder enige moeite. Iets wat mij DH zeker niet kon.
Ga slapen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, mijn gedachten precies... 01.30 uur... man man man :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren met een groepje Tweaker low level Mythics gerund op mijn Protadin .
Waren eerst met @Ryada , @junglebeast en @thundermo als ik het goed heb hehe en @Kaap kwam er ook nog 1 run bij met zijn warrior. Dikke carry tbh want mijn god wat doet die warrior een damage :)

Wat een fun was heb ik gehad.
Ik had geloof ik ooit eens 1 Mythic gedaan maar daarna niets meer en nu heb ik er 5 onder de riem .
Nogmaals bedankt voor de heerlijke avond

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ;)

Gewoon weer 6 uur me bed uit he. ;) Ja zolang die kleine niet slaapt en druk aan het doen is blijft papa ook nog maar even wakker. :P Heel toevallig stond me pc nog aan dus ik had zoiets van pfff meld ik nog wel even :D

Jonge god van een papa :*)
RustStorm schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:12:
[...]

Lol, mijn gedachten precies... 01.30 uur... man man man :)
Bedankt voor je bezorgheid :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:47:
[...]

[...]

Bedankt voor je bezorgheid :>
Zo ben ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 01:30:
Nog even toevoeging hier op.

Felclaws zijn een grap voor een Monk, ik dans er letterlijk omheen alsof die hele mechanic niet eens bestaat. Stagger is gewoon te overpowered naar mijn mening en samen met iron skin brew slaat het helemaal nergens meer op. Bijna geen eene mechanic bestond meer, Desolate van Fallen Avatar... 6 stacks en voelde nog steeds niets. Welliswaar LFR maar diezelfde klappen op mijn 929 DH zie ik toch echt wel me HP gaan schommelen.

Het is erg tempting om een laatste re-roll te maken maar tegelijk wil ik het ook niet, ben al teveel gere-rolled laatste tijd. Voor me guild en antorus zou het zeker helpen. Gelukkig heb ik zaterdag nog ene alt raid om de laatste keer me monk te kunnen spelen. Daarna, Keuzes Keuzes

De buff op DH is lekker mee genomen, alhoewel de meeste hardcore tanks denken dat DH niet een bijzonder goede class daardoor gaat worden en dat Druids beste worden en DK en Monks de 2de plaats delen.

[ Voor 17% gewijzigd door Kadardar op 24-11-2017 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Iusedto schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:15:
Gisteren met een groepje Tweaker low level Mythics gerund op mijn Protadin .
Waren eerst met @Ryada , @junglebeast en @thundermo als ik het goed heb hehe en @Kaap kwam er ook nog 1 run bij met zijn warrior. Dikke carry tbh want mijn god wat doet die warrior een damage :)

Wat een fun was heb ik gehad.
Ik had geloof ik ooit eens 1 Mythic gedaan maar daarna niets meer en nu heb ik er 5 onder de riem .
Nogmaals bedankt voor de heerlijke avond
Heeft hij het alleen over de carry van de warrior ... |:( :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

En toen kwam ik healen en ging iedereen dood :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thundermo schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:22:
[...]

Bijdehand :)
Ben jullie allemaal dankbaar en dat weet je lol

Iemand zei dat over die carry toen Kaap er bij kwam en dat had ik onthouden

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thundermo schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:22:
[...]

O-)

Vanavond nog een paar runs doen, dan heal ik op pala?

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-11-2017 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Kaap schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:34:
[...]

O-)

Vanavond nog een paar runs doen, dan heal ik op pala?
Is goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:30:
En toen kwam ik healen en ging iedereen dood :p
Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/riftabridged/images/a/a4/Keep-calm-and-blame-the-healer-2-1-.png/revision/latest?cb=20150131231031

:9

Grapje hoor, mijn tanking was niet al te best

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 24-11-2017 09:49 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Iusedto schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:42:
[...]

[afbeelding]

:9

Grapje hoor, mijn tanking was niet al te best
Je tanking was prima ;). UTaddict zat wat laag in z'n Gear. Daarnaast hadden Ryada en Jungle ook geen healtpool om u tegen te zeggen, dus dan wordt het alleen maar lastiger voor de healer. Maar we hebben het gered :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:08:
[...]

Nog even toevoeging hier op.

Felclaws zijn een grap voor een Monk, ik dans er letterlijk omheen alsof die hele mechanic niet eens bestaat. Stagger is gewoon te overpowered naar mijn mening en samen met iron skin brew slaat het helemaal nergens meer op. Bijna geen eene mechanic bestond meer, Desolate van Fallen Avatar... 6 stacks en voelde nog steeds niets. Welliswaar LFR maar diezelfde klappen op mijn 929 DH zie ik toch echt wel me HP gaan schommelen.

Het is erg tempting om een laatste re-roll te maken maar tegelijk wil ik het ook niet, ben al teveel gere-rolled laatste tijd. Voor me guild en antorus zou het zeker helpen. Gelukkig heb ik zaterdag nog ene alt raid om de laatste keer me monk te kunnen spelen. Daarna, Keuzes Keuzes

De buff op DH is lekker mee genomen, alhoewel de meeste hardcore tanks denken dat DH niet een bijzonder goede class daardoor gaat worden en dat Druids beste worden en DK en Monks de 2de plaats delen.
Ik daag je uit om die zelfde tactiek op heroic te gebruiken ;) dan zal je wel ff anders piepen.
LFR is gewoon voor elke tank een joke met felclaws stelt echt niks voor.
Of probeer voor de grap solo tanking KJ op normal, kom je ook wel van een koude kermis thuis als je niet weet wat je doet.
Stagger is de main pro van een monk en het is imo en anderen de beste progression tank. Qua farm tank is het weer minder omdat je niet scaled met gear.

@Iusedto was idd gezellig gister. Dit weekend maar weer doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

thundermo schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:54:
[...]

Je tanking was prima ;). UTaddict zat wat laag in z'n Gear. Daarnaast hadden Ryada en Jungle ook geen healtpool om u tegen te zeggen, dus dan wordt het alleen maar lastiger voor de healer. Maar we hebben het gered :)
Jup, Iusedto was geen enkel issue. Sterker nog, de tank ophouden was simpel.

Ik was gewoon door lage gear steeds ONTZETTEND traag met iedereen meer >80% krijgen na damage fases. Daardoor raak je als healer wat achterop steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep, Thickett was even lastig.
Persoonlijk heb ik aardig wat geleerd over mijn Protadin, welke skills wanneer te gebruiken, "self healen", Sotr uptime, etc etc.
Vind het een leuke tank class, bevalt steeds beter.

Heb daarna nog 1 run op mijn Druid gedaan.
Ook al is die qua gear veel lager lijkt hij wel wat "veiliger" maar ik kan er helemaal naast zitten :P
Ryada schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:00:
[...]
@Iusedto was idd gezellig gister. Dit weekend maar weer doen :D
No problemo. Zaterdag toch ?
Ik ben vanavond uit eten, misschien ben ik er even tot 20.30 uur maar daarna ben ik weg.

[ Voor 22% gewijzigd door Iusedto op 24-11-2017 10:03 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:00:
[...]

Ik daag je uit om die zelfde tactiek op heroic te gebruiken ;) dan zal je wel ff anders piepen.
LFR is gewoon voor elke tank een joke met felclaws stelt echt niks voor.
Of probeer voor de grap solo tanking KJ op normal, kom je ook wel van een koude kermis thuis als je niet weet wat je doet.
Stagger is de main pro van een monk en het is imo en anderen de beste progression tank. Qua farm tank is het weer minder omdat je niet scaled met gear.
Ongetwijffeld, maar daarom bouw ik het ook langzaam op. Tegen de tijd weet ik ook wat ik kan opnemen zonder iron skin brew en wat niet. Ik zeg alleen wat ik nu nog aan verschil merk met DH, solo tanken laat ik daar nog even buiten wegen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:08
Ryada schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:39:
[...]

Ha, ik hoor bij de 1% 8)

Als ik van tevoren had geweten dat ik weer mythic zou gaan raiden had ik misschien iets meer moeite in frost gestoken, maar zit nu even vast in arcane mage. Al heb ik gisteren frost naar trait 66 gekregen vanaf 52 met wat missions en de AP uit ToS heroic. Schaalt wel heel hard zeg, die laatste traits naar 75 nu ik die lagere traits weer voorbij zie komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:02:
[...]

Yep, Thickett was even lastig.
Persoonlijk heb ik aardig wat geleerd over mijn Protadin, welke skills wanneer te gebruiken, "self healen", Sotr uptime, etc etc.
Vind het een leuke tank class, bevalt steeds beter.

Heb daarna nog 1 run op mijn Druid gedaan.
Ook al is die qua gear veel lager lijkt hij wel wat "veiliger" maar ik kan er helemaal naast zitten :P

[...]

No problemo. Zaterdag toch ?
Ik ben vanavond uit eten, misschien ben ik er even tot 20.30 uur maar daarna ben ik weg.
Zaterdag idd, vanavond ben ik er ook niet namelijk ;)

Druid is ook veiliger omdat je een grotere hp pool hebt en je vaker je AM up kunt hebben.
En omdat het een stuk minder ingewikkeld is (1 button rotatie)
Maarja ik speel ook zeer zeker niet de meest veilige optie, monk is in zekere zin zelfs een groter risico dan een paladin, want als je niet goed bent als monk lig je een stuk sneller dan als je niet goed bent als paladin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is jammer dat mijn bear nog laag is. Wil hem wel eens testen in wat runs tov de Protadin
Misschien van het weekend eens kijken of ik daar wat tijd voor kan vrijmaken :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:27:
Het is jammer dat mijn bear nog laag is. Wil hem wel eens testen in wat runs tov de Protadin
Misschien van het weekend eens kijken of ik daar wat tijd voor kan vrijmaken :)
In het kader van je paperdin (bijnaam van de protadins)
Je kan overwegen naar deze talents te switchen voor 90% van de fights:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/krMUMFJ.png

Van mij krijg je wel te horen wanneer je dan moet switchen van talents als we samen in een dungeon/raid zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:34:
[...]
In het kader van je paperdin (bijnaam van de protadins)
Ja, dat hoor ik vaker :(
Zag het gisteren heel af en toe ook, health gaat redelijk naar beneden in een steady tempo maar dan ineens wordt alles rood :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:54:
[...]

Ja, dat hoor ik vaker :(
Zag het gisteren heel af en toe ook, health gaat redelijk naar beneden in een steady tempo maar dan ineens wordt alles rood :)
wacht maar tot de heroic dinsdag :+ dan zal je wel merken waarom jullie paperdins als bijnaam hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:57:
[...]

wacht maar tot de heroic dinsdag :+ dan zal je wel merken waarom jullie paperdins als bijnaam hebben O-)
Ik weet nu al dat zoiets me mateloos gaat irriteren....... :X
Is alles wat ik absoluut 100% niet wil zijn met een Tank.

Dan is een Bearadin :9 misschien de betere optie.

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 24-11-2017 11:07 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-06 20:25
Vond dit persoonlijk leuk om te kijken wat nou de sterkten en zwaktes zijn van tanks.

YouTube: 7.3 TANKS RANKED! BEST WORLD OF WARCRAFT ANTORUS THE BURNING THRONE ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:01:
[...]

Ik weet nu al dat zoiets me mateloos gaat irriteren....... :X
Is alles wat ik absoluut 100% niet wil zijn met een Tank.

Dan is een Bearadin :9 misschien de betere optie.
Zal vast wel goed komen.
En anders als het helemaal dramatisch is kunnen we je altijd op turtle mode gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Paperdins :'), die kende ik nog niet. Ik merk het al sinds TBC dungeons en nu zeker in WoTLK dat paladins echt snel zakken in health, ook heel abrupt. Doe mij maar DKs en Druids als tanks, hoef ik me minder om te bekommeren en kan ik zelf ook nog DPSen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Raptar schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:09:
Paperdins :'), die kende ik nog niet. Ik merk het al sinds TBC dungeons en nu zeker in WoTLK dat paladins echt snel zakken in health, ook heel abrupt. Doe mij maar DKs en Druids als tanks, hoef ik me minder om te bekommeren en kan ik zelf ook nog DPSen.
Druids }:O
Wat een spec is dat guardian, totaal niks aan.
Geef mij maar BrewMaster dan, veel leuker en je hebt de grootste EHP van alle tanks.
Hystrea schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:08:
Vond dit persoonlijk leuk om te kijken wat nou de sterkten en zwaktes zijn van tanks.

YouTube: 7.3 TANKS RANKED! BEST WORLD OF WARCRAFT ANTORUS THE BURNING THRONE ...
Ik weet dat mensen mij gaan haten hiervoor:
Maar Sco heeft echt 0 idee waar hij over praat en er zit een hele grote vorm van bias in die video verwerkt.
Sco zelf is namelijk echt niet zo goed als mensen denken en helemaal niet als Theory crafter, dat moet hij gewoon aan mensen overlaten die wel een stel hersenen hebben.
Meeste van die public figuren hebben totaal geen idee waar ze het over hebben.

[ Voor 44% gewijzigd door Ryada op 24-11-2017 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Ryada schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:12:
[...]

Druids }:O
Wat een spec is dat guardian, totaal niks aan.
Geef mij maar BrewMaster dan, veel leuker en je hebt de grootste EHP van alle tanks.

[...]

Maar Sco heeft echt 0 idee waar hij over praat en er zit een hele grote vorm van bias in die video verwerkt.
Sco zelf is namelijk echt niet zo goed als mensen denken en helemaal niet als Theory crafter, dat moet hij gewoon aan mensen overlaten die wel een stel hersenen hebben.
Ik hoor vaker voorbij komen dat Guardian Druid geen reet aan is om te spelen, alleen om te healen kan ik wel vertellen dat ze erg makkelijk zijn.

Ik ben overigens bang dat ik het niet ga halen voor de aankomende raid :(. Te druk met werk en andere dingen, denk dat ik level 100 niet eens ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Raptar schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:15:
[...]

Ik hoor vaker voorbij komen dat Guardian Druid geen reet aan is om te spelen, alleen om te healen kan ik wel vertellen dat ze erg makkelijk zijn.

Ik ben overigens bang dat ik het niet ga halen voor de aankomende raid :(. Te druk met werk en andere dingen, denk dat ik level 100 niet eens ga halen.
Ah jammer, maarja hopelijk is er toch een kans :) We hebben iig genoeg mensen om het door te laten gaan.
maar Monk is nog beter om te healen (als ik mijn healers mag geloven) omdat je alles over tijd uitsmeert ipv in 1 klap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt zeker wel goed en bij twijfel pak ik toch gewoon mijn BRM. Heeft namelijk zelfde ilevel als Pala.

Vraag me wel af of ik van 882 naar 900 redt in dit weekend
Zoals ik gisteren zei kan druid mijn Altoholics de nek omdraaien en daar voel ik wel wat voor.

Vanmiddag komt grote klant op bezoek dus voorlopig geen tijd meer om na te denken over WoW :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:21:
[...]

Komt zeker wel goed en bij twijfel pak ik toch gewoon mijn BRM. Heeft namelijk zelfde ilevel als Pala.

Vraag me wel af of ik van 882 naar 900 redt in dit weekend
Zoals ik gisteren zei kan druid mijn Altoholics de nek omdraaien en daar voel ik wel wat voor.

Vanmiddag komt grote klant op bezoek dus voorlopig geen tijd meer om na te denken over WoW :)
882 naar 900 moet lukken zeker als je weer zoals gister gezellig met tweakers zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-06 20:25
Ryada schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:12:

Sco is inderdaad niet zo goed als de meeste mensen denken, al helemaal niet als "Pioneer" zoals hij zich zelf afspiegelt. then again vind ik de pro's en con's die hij opgeeft wel overeen komen met de ervaring die ik zelf met de classes heb (op monk na, nooit een feel voor gehad).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Hystrea schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:24:
[...]

Sco is inderdaad niet zo goed als de meeste mensen denken, al helemaal niet als "Pioneer" zoals hij zich zelf afspiegelt. then again vind ik de pro's en con's die hij opgeeft wel overeen komen met de ervaring die ik zelf met de classes heb (op monk na, nooit een feel voor gehad).
Monk is zeer zeker iets waar Sco gewoon zijn bek over moet houden.
Sorry als ik aggresief over kom, Sco is echt totaal retarded als het om die class gaat.
Hij snapt het hele principe van een monk niet als ik zo zijn beelden zie als hij monk speelt.
Zonder er heel diep op in te gaan doet hij gewoon een hoop dingen echt fout.
Persoonlijk vind ik een aantal mensen in Method echt heel erg tegenvallen, en zijn ze meer in de raids omdat ze genoeg tijd hebben en vrij kunnen nemen als een nieuwe raid uit is voor CE. maarja dat is iets wat ik persoonlijk heb omdat ik zelf iemand ben die altijd loopt te min maxen en het beste naarboven haal voor wat ik kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryada schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:30:
[...]

Monk is zeer zeker iets waar Sco gewoon zijn bek over moet houden.
Sorry als ik aggresief over kom, Sco is echt totaal retarded als het om die class gaat.
Hij snapt het hele principe van een monk niet als ik zo zijn beelden zie als hij monk speelt.
Zonder er heel diep op in te gaan doet hij gewoon een hoop dingen echt fout.
Persoonlijk vind ik een aantal mensen in Method echt heel erg tegenvallen, en zijn ze meer in de raids omdat ze genoeg tijd hebben en vrij kunnen nemen als een nieuwe raid uit is voor CE. maarja dat is iets wat ik persoonlijk heb omdat ik zelf iemand ben die altijd loopt te min maxen en het beste naarboven haal voor wat ik kan doen.
Ik denk dat hun successen vooral komen uit ervaring en enorm veel uren in WoW/raiden steken. Las dat ze iets van 12+ uur raiden op progressiedagen. Bijna geen enkele guild doet dat verder volgens mij. Ik zou er geen zin in hebben in ieder geval.

Iemand die hier Paragon nog kent? Dat was imo een guild die echt een stuk beter was. Jammer dat ze niet meer spelen. Wonnen ook vrijwel elke world first van Method.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:38:
[...]

Ik denk dat hun successen vooral komen uit ervaring en enorm veel uren in WoW/raiden steken. Las dat ze iets van 12+ uur raiden op progressiedagen. Bijna geen enkele guild doet dat verder volgens mij. Ik zou er geen zin in hebben in ieder geval.

Iemand die hier Paragon nog kent? Dat was imo een guild die echt een stuk beter was. Jammer dat ze niet meer spelen. Wonnen ook vrijwel elke world first van Method.
Ze raiden ook gewoon fulltime op release van een nieuwe tier.
Zelf zou ik dat wel willen doen gewoon omdat ik zo een persoon ben, ik weet alleen dat ik dat nooit voor elkaar ga krijgen als ik ook nog een baan wil hebben. Of ik moet al mijn vakantie dagen opsparen :+

Paragon heb ik wel wat over gelezen idd heb zelf het alleen niet echt meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:38:
[...]

Niet dat ik de top raid guilds nauwlettend in de gaten hield, maar Paragon was wel altijd mijn favoriet. Alleen volgens mij verloren zij juist de laatste paar expansions de race van Method. Ik vond hun boss kill filmpjes altijd erg goed man, kon ik echt van genieten. De muziek en hoe het ge-edit is enzo, een voorbeeld:

Pagina: 1 ... 114 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.