![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 81% gewijzigd door Zeror op 08-09-2016 09:53 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 81% gewijzigd door Zeror op 08-09-2016 09:53 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 525104
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 525104 op 29-08-2016 22:54 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
[ Voor 39% gewijzigd door Bensel15 op 29-08-2016 23:06 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Motaro op 29-08-2016 23:12 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Wij hebben op Stormscale een Casual raiding guild (Internationaal) gestart afgelopen week. Kan je wel een invite geven als je wilfrG schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 23:22:
iemand die op stormscale (horde) gaat spelen en wil guilden of iets dergelijks?
Klinkt goed, ik speel samen met een vriend (gestopt sinds Burning Crusade) nu inderdaad op zoek naar casual raiding, en weet ik veel wat nog meer.Brummetje schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 23:27:
[...]
Wij hebben op Stormscale een Casual raiding guild (Internationaal) gestart afgelopen week. Kan je wel een invite geven als je wil
Battletag: Ginkeltjes:2863
Oh shit is een # natuurlijk! Ginkeltjes#2863frG schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 23:30:
[...]
Klinkt goed, ik speel samen met een vriend (gestopt sinds Burning Crusade) nu inderdaad op zoek naar casual raiding, en weet ik veel wat nog meer.
Je battletag werkt niet overigens..
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
[Battle.net: Forsaken#22243]
Anoniem: 63072
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ryzen 7 9800x3D / 4080 SUPER / 64 GB G.Skill DDR5-6000 / ASUS Rog Strix 650E-F Gaming Wifi
[ Voor 16% gewijzigd door Xedev op 30-08-2016 03:28 ]
Anoniem: 199866
(Ben geen WoW speler, maar wel een van de weinige tweakers die op dit moment wakker is denk ik)Anoniem: 199866 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 04:36:
Ik heb al 5 jaren geen WoW gespeeld sinds de Cataclysm. Eindelijk wil ik het toch proberen om met legion weer te gaan spelen. Mijn vraag is of ik andere upgrades moet gaan kopen om legion te gaan spelen of hoef ik alleen legion te kopen. Op verschillende WoW fora's is het daar onduidelijk over omdat de laatste expansion WoD in het basepack is opgenomen, moet ik dan alleen legion aanschaffen. Voor mij is het onduidelijk.
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Welke mod's gebruik je, jouw GUI ziet er totaal anders uit als bij mij (veel beter). Ik ben gisteren weer begonnen met spelen na 4 jaar. Natuurlijk wel Horde op Defias Brotherhoodrolandos582 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 01:43:
Binnen zo'n 1.5 uur level 101. Best wel makkelijk eigenlijk, loot is enkel 693 items.
Met mijn 721mm nog niet in de problemen gekomen eigenlijk
[afbeelding]
Begonnen in Azsuna en vond het wel geinig
PS/XBL: Nogne
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
[ Voor 12% gewijzigd door Tarz op 30-08-2016 08:36 ]
pr0mpt - It never hurts to help!
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Wat voor iLVL gear heb je?shoombak schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:36:
Kan het kloppen dat de eerste quests niet echt getuned zijn op gear van begin 2015? Ik kom er echt amper doorheen op mijn druid met wat LFR gear van toen
Welke eerste quests ? Je artifact quest ?shoombak schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:36:
Kan het kloppen dat de eerste quests niet echt getuned zijn op gear van begin 2015? Ik kom er echt amper doorheen op mijn druid met wat LFR gear van toen
FUMES et CARNES
Als je de artifactquest bedoeld, die is getuned voor je class/spec met alle abilities die op je balk zittenshoombak schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:36:
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik had van te voren al de Legion Intro quest gedaan, en blijkbaar gaat de questline sinds gisteren daar gewoon verder. Dus ik denk wel dat je eerst de introductie moet afronden voordat je verder kan gaan met je Artifact wapen. Op een gegeven moment kom je aan in de nieuwe Dalaran waar Khadgar staat, en daar gaat het verhaal verder.Tarz schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:45:
Moet je de Broken Isles questline gedaan hebben om verder te kunnen met je Artifact quest eigenlijk? Dus eerst via Orgrimmar het schip op, naar de Broken isles etc etc
[ Voor 24% gewijzigd door Diigii op 30-08-2016 09:46 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Hmm oke, dan moet ik mijn skills nog maar eens doornemen, want ik werd redelijk afgemaakt. Heb een ilvl van 630, maar dat zou niet uit moeten maken dus.BlackMage schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:40:
[...]
Als je de artifactquest bedoeld, die is getuned voor je class/spec met alle abilities die op je balk zitten. Met betere gear kan je de meeste dingen wel negeren, maar anders niet.
op 630 zijn veel artifact questlines hell. Op 727 waren bepaalde mobs als guardian druid ook nog best pijnlijkshoombak schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:48:
[...]
Hmm oke, dan moet ik mijn skills nog maar eens doornemen, want ik werd redelijk afgemaakt. Heb een ilvl van 630, maar dat zou niet uit moeten maken dus.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
FUMES et CARNES
[ Voor 26% gewijzigd door BlackMage op 30-08-2016 09:56 ]
Dan ligt het toch niet aan mijcorset schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:49:
[...]
op 630 zijn veel artifact questlines hell. Op 727 waren bepaalde mobs als guardian druid ook nog best pijnlijk
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Ja , dus even volhoudenshoombak schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:53:
[...]
Dan ligt het toch niet aan mij, maar die eerste artifact questline moet je toch doen om uberhaupt in Legion zones te komen?
FUMES et CARNES
Jep. Maar gewoon rustig aan doen. Ik kwam mobs tegen die 40% van mijn HP per hit deden, echt wtfshoombak schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:53:
[...]
Dan ligt het toch niet aan mij, maar die eerste artifact questline moet je toch doen om uberhaupt in Legion zones te komen?
En dat op een goed gegearde Guardian Druid?corset schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:56:
[...]
Jep. Maar gewoon rustig aan doen. Ik kwam mobs tegen die 40% van mijn HP per hit deden, echt wtf
zekerpr0mpt schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:57:
[...]
En dat op een goed gegearde Guardian Druid?
Dat zal wel weer even wennen zijn ToV de laatste tijd
Ik was bijna dood bij de eindbaas maar blood DK ftw!Iusedto schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:51:
Je zal echt wel dood gaan met 630 hoor
Eindbaas bij artifact quest zeker maar die regenereert geen health
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
pff, 744 is ook wel een groot verschil lijkt me.. zeker als ik al naar het verschil van 650-700 kijk...IntToStr schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:08:
Voor wat het waard is: op een 744 mage vloog ik door de artifact scenario
Maar toen ik dit deed op beta met 650 gear of zo was het een drama. Toen ben ik wel een paar keer dood gegaan omdat ik me niet genoeg aanpaste aan het verschil.
Tip voor alts: log ze even in, dan gaan ze rested verzamelen.
Anoniem: 810133
Ja hoor, als het goed is krijg je nu alle expansions tot aan Warlords of Draenor free (anders 15 euro)assn schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:24:
Ik heb nooit WoW gespeeld, wel een andere mmo zoals (p2w) Runes of Magic en andere RPG's. Het lijkt mij wel leuk om Wow te gaan spelen, echter heb ik die trial in het begin gedaan vanaf level 1. Na level 5 vond ik het wel genoeg om helemaal te gaan levelen. Mijn vraag is nu, is het de moeite waard om nu te beginnen met WoW? Ik las dat je vanaf bepaalde levels instroomde als je nu begon. Ook vraag ik mij af hoe het zit met Gear? Duurt het lang voordat je met dungeons en raids mee kan en voordat je de wereld een beetje begrijpt? Loop je dan niet zover achter met alle huidige spelers dat het dus eigenlijk geen zin heeft want niemand wil jou in hun party of w/e
Ik heb twee jaar niet gespeeld en rolde er zo weer in. Denk dat het half jaar dat jij er niet bent geweest dan helemaal geen issue moet zijnAnoniem: 810133 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:27:
hallo,
ik heb een half jaar geen wow gespeeld.
heb wel een aantal caracters op level 100...
is er een hoge instap drempel om nu opnieuw te beginnen?
nieuwe in mijn vrienden kring speelt wow, dus ik zal alleen zijn.
greet
Dus je begint eigenlijk waar iedereen ook begint? Want als dat het geval is dan zal ik wel wat gaan spelenMsi92 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:27:
[...]
Ja hoor, als het goed is krijg je nu alle expansions tot aan Warlords of Draenor free (anders 15 euro)
Het is een MMO dus het beste is om samen te spelen met andere mensen.
Aangezien legion vandaag uit is begint iedereen 'opnieuw' waardoor gearen enz geen probleem moet zijn
Yup, je krijgt bij het aanschaffen van Legion 'n free lvl 100 boost (voor 1 char) waardoor je gelijk kunt beginnen in Broken Islesassn schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:32:
[...]
Dus je begint eigenlijk waar iedereen ook begint? Want als dat het geval is dan zal ik wel wat gaan spelen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Is er al, sinds 05.00Juke! schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:44:
Wanneer kunnen we de world first level 110 verwachten eigenlijk?
Veel plezier met levelen etc. speel zelf niet meer maar is nog altijd leuk leesvoer:P
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Oh wait what? Dat ging sneller als ik dacht.
http://www.gamerevolution...vel-110-in-5-hours--37461Juke! schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:47:
[...]
Maar even zoeken dan, dank voor de info:)
Jep, is er al. En het gehuil van de US is weer geweldig "is geen world first! want wij hebben de content nog niet!"Juke! schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:47:
[...]
Maar even zoeken dan, dank voor de info:)
Anoniem: 806151
Haha toen het vroeger andersom was, zaten ze ook niet te huilen. Toen alle VS guilds altijd nacht voorsprong hadden. Maar zelfs al zou je gewoon kijken vanaf launch tijd, de kans dat iemand veel sneller is dan 5 uur is vrij klein. Fragnance had al 20x optimale route geoeffend. Mss enkel en alleen als je een hele harde bug vind. Zoals FS toen in MoP dat ie met chainkillen van 1 mob binnen 2 uur max lvl wascorset schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:01:
[...]
Jep, is er al. En het gehuil van de US is weer geweldig "is geen world first! want wij hebben de content nog niet!"
Waarom krijg je die pas over 3 dagen? Ik maakte in het verleden al gebruik van Zygor omdat het wel handig is om snel informatie te verkrijgen over mounts, quests etc. Deze keer Zygor maar gekocht omdat de beveiliging is opgeschroefd.demokert schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:11:
Dag van release en wie is er ziek? Pff. Even wachten voor ik aan Legion ga beginnen
Maakt iemand hier toevallig gebruik van Zygor? De Legion guide krijg ik pas over 3 dagen helaas, is er iemand die me daaraan al kan helpen via een PM?
[ Voor 4% gewijzigd door Diigii op 30-08-2016 11:15 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
outlaw beviel me erg goed. maar nu met die artifacts heb ik toch denk ik spijt dat ik voor outlaw ben gegaan en niet assassination. heb nu al wel 400 punten in me outlaw artifact zittenTTLCrazy schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:54:
Vanavond met de rogue beginnen denk ik. Tot zover assass. spec gespeeld, maar ik ga vanavond eens outlaw proberen, ik denk dat mij dat meer bevalt. Maar ik moet de voors en na's eens tegen elkaar afwegen.
Je moet niet kijken naar speedrunners maar naar de gemiddelde tijd die iemand erover doet om te levelen. Een speedrunner heeft al tientallen uren in de content gestoken en de gemiddelde persoon moet nog alles uitvinden etc, quests lezen. Denk dat je er als je zelf gaat levelen al gauw ruim het dubbele aan kwijt bent, 2 uurtjes per level hoorde ik al dus dan zit je al tegen de 20 uur aan. Dat vind ik wel prima voor zo'n expansion levelen. Meer hoeft van mij ook niet aangezien ik vooral voor de end game content speel (maar wel altijd alle quests doe als er een nieuwe expansion komt ook al ding ik lvl 110.Juke! schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:15:
Ja dat geouwehoer over Regions (VS vs EU vs ROW) is zo oud als het spel.
Blijft mijn inziens toch kras, in 5 uurtjes naar 110. Zou eigenlijk niet mogelijk moeten zijn maar dat is een discussie voor een andere tijd;p
Verheug me wel weer op de world first mythic movies(raids, niet dungeons). Nu Paragon niet meer meedoet en er vele verschuivingen zijn geweest, kan het voor de neutrale toeschouwer(ondergetekende) erg leuke tv zijn:)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq