Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Okidokie thanks voor de info ;)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Ik heb vandaag de coolste pets voor mijn hunter getamed. Van het weekend bezig geweest met het uberhaupt kunnen tamen van mechanical pets met mijn dwarf. En vandaag dan ook een mechanical wolf getamed. De zwart/grijze die in stealth door highmountain heen patrouilleerd. Daarnaast in SoO een Iron Juggernaut.

Zijn nog wel wat pets die ik wil tamen, een mechanische spin bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ga voor de lulz maar gewoon eens van mezelf afschrijven over hoe moeilijk ik het vind om een main class/spec te kiezen... Want sinds 7.3.5 ben ik niet gesettled.

Mijn content:
Mythic raiding. Niet hardcore progress, wel Mythic content.

Rollen:
Hier zit denk ik mijn grootste dilemma. Ik vind mezelf niet de beste DPSer die er is. Maar wanneer het op Mythic content aankomt kijkt men wel heel erg naar DPS performance/parses. En ik denk dat ik op dat gebied niet goed genoeg kan meekomen. De overvloed van DPS in non-raid content is ook best een issue, het is lastiger in groepen te komen.

Als ik kijk naar healing, is de verantwoordelijkheid wellicht groter, maar performance is wel forgiving. Als die boss neergaat en er zit geen mega gat tussen jou en andere healers, dan is het prima. Healers en non-guild content is ook makkelijker. Strenge eisen die pugs aan DPS stellen zijn lang niet zo van toepassing op healers.

Ergens wil ik mezelf nuttig voelen, gewild voelen en dat mijn niet lego parses er niet zo toe doen. Om het lullig te zeggen, vind ik het wel fijn dat healing performance enigszins verbloemd kan worden. Sta je als Fury Warrior momenteel niet bovenaan Details, dan valt iedereen er over.

Tanking doe ik sowieso niet aan.

Healing classes:
Ik heb alle healing classes op 110 en ben er somewhat bekend mee. Naast de spec vind ik class aesthetics belangrijk. Ik moet een soort van goed gevoel bij mijn class hebben. Ook class fantasy, offspecs en transmog zijn voor mijn belangrijk.

Resto Druid:
Hoewel ik het concept Druid geweldig vind, vind ik het pro-actieve healing van Druids erg "hectisch". Voor mijn gevoel ben je als een malle aan het voorbereiden. Class fantasy en transmog dik in orde verder. De DPS offspecs vind ik behoorlijk minder leuk.

Mistweaver Monk:
Ik vind MW healing geweldig. Heel erg mobile, redelijk simpel en speelt heel erg lekker. Ook hier class fantasy en transmog die prima zijn. Wat voor mij downside van MW is, is dat ze nog steeds een beetje ondergewaardeerd zijn. Mensen houden een lichte voorkeur voor de traditionele healers. In cutting edge content zie je ze lang niet zo vaak. Dat heeft deels te maken omdat in essentie een MW Monk niets bijzonders toevoegt. BrewMaster is daarnaast een top offspec!

Holy Paladin:
Ik vind Paladins geweldig. Super class, super class fantasy, uber transmog opties en dikke offspecs wat mij betreft. Ik heb een 945 ilvl Holy Paladin. Maar wat mij zo tegenstaat aan deze class is het extreme single target healing en een heleboel extra abilities t.o.v. andere healers. 4 healing cooldowns te managen alleen al. Voor mij beetje te veel van het goede.

Resto Shaman:
Wederom een geweldige healing spec. Ook de offspecs zijn heel erg leuk om te spelen. Echter de class fantasy en transmog opties staan me best tegen. Alleen al de orderhall wordt ik depressief van.

Holy Priest:
God, ik hou van deze spec. Ik kan hier zoveel mee en vind dat ik er ook echt goed in ben. Echter de offspecs van Priests vind ik een grote domper. De class fantasy in Legion is wat mij betreft minder, en dat ligt vooral aan het zware Na'aru gehalte, Light & Void. De klassiekere Holy als in katholieke kerk achtig thema zoals Paladin dat meer heeft zou beter zijn.

Disc Priest:
Het concept van DPS om te healen is niets voor mij.

Zoals je leest is er eigenlijk geen enkele healer die wat mij betreft perfect is. Ik zoek een wat meer algemene healer dan de extreme ST of raid healers. MW, RShaman en HPriest zijn daar duidelijk de keuzes. Idealistisch zou zijn als Holy Paladin het spell arsenaal van Holy Priest zou krijgen, zou mij een gelukkig man maken.

DPS classes:
Ik ben vooral een balls to the wall liefhebber. Face to face, hardcore. Voor mij zijn er eigenlijk maar een handjevol DPS specs.

Warrior:
Zowel Fury als Arms. Ik speel al Warrior sinds 2005 en heb dat volgehouden tot deze zomer. De hoeveelheid achievements en transmog spul alsmede de nostalgie maken de Warrior nog steeds mijn favoriete class. Het is zo in your face, brutal. God, I love it.

Frost DK:
De animaties van Frost DKs zijn geweldig. Het hele immortal Lich King knights spreekt me zo goed aan. Vind het geweldig als die storm van sneeuw en ijs aan het rammen is met zijn wapens die geforged zijn vanuit het wapen van de grootste badguy in Warcraft lore wat mij betreft. Lich King is samen met Sylvanas mijn absolute favoriete lore figure. Helaas vind ik Unholy niks aan en omdat Frost meer dan geregeld in een vrij slechte state is, is DK in mijn ogen niet altijd een verstandige keuze.

Dus ja, ik vind het lastig om mezelf als speler te positioneren in een rol. Ergens zou ik het liefste mijn Warrior en/of DK spelen, maar omdat ik nou geen geweldenaar ben, heb ik het idee dat het spelen van een healer mij meer kan bieden in het spel. Echter, het vinden van de juiste class binnen de healers is gecompliceerd, zo overduidelijk als ik dar bij DPS heb, is dat voor healers weer niet.

Geloof me, ik baal zo vaak zo stevig van mijn dilemma dat het best wel eens mijn fun verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:55
Kaap schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 14:56:
Ik ga voor de lulz maar gewoon eens van mezelf afschrijven over hoe moeilijk ik het vind om een main class/spec te kiezen... Want sinds 7.3.5 ben ik niet gesettled.

Mijn content:

Rollen:
Hier zit denk ik mijn grootste dilemma. Ik vind mezelf niet de beste DPSer die er is. Maar wanneer het op Mythic content aankomt kijkt men wel heel erg naar DPS performance/parses. En ik denk dat ik op dat gebied niet goed genoeg kan meekomen. De overvloed van DPS in non-raid content is ook best een issue, het is lastiger in groepen te komen.

Als ik kijk naar healing, is de verantwoordelijkheid wellicht groter, maar performance is wel forgiving. Als die boss neergaat en er zit geen mega gat tussen jou en andere healers, dan is het prima. Healers en non-guild content is ook makkelijker. Strenge eisen die pugs aan DPS stellen zijn lang niet zo van toepassing op healers.

Ergens wil ik mezelf nuttig voelen, gewild voelen en dat mijn niet lego parses er niet zo toe doen. Om het lullig te zeggen, vind ik het wel fijn dat healing performance enigszins verbloemd kan worden. Sta je als Fury Warrior momenteel niet bovenaan Details, dan valt iedereen er over.

Healing classes:
Ik heb alle healing classes op 110 en ben er somewhat bekend mee. Naast de spec vind ik class aesthetics belangrijk. Ik moet een soort van goed gevoel bij mijn class hebben. Ook class fantasy, offspecs en transmog zijn voor mijn belangrijk.

Resto Druid:
Hoewel ik het concept Druid geweldig vind, vind ik het pro-actieve healing van Druids erg "hectisch". Voor mijn gevoel ben je als een malle aan het voorbereiden. Class fantasy en transmog dik in orde verder. De DPS offspecs vind ik behoorlijk minder leuk.

Mistweaver Monk:
Ik vind MW healing geweldig. Heel erg mobile, redelijk simpel en speelt heel erg lekker. Ook hier class fantasy en transmog die prima zijn. Wat voor mij downside van MW is, is dat ze nog steeds een beetje ondergewaardeerd zijn. Mensen houden een lichte voorkeur voor de traditionele healers. In cutting edge content zie je ze lang niet zo vaak. Dat heeft deels te maken omdat in essentie een MW Monk niets bijzonders toevoegt. BrewMaster is daarnaast een top offspec!

Holy Paladin:
Ik vind Paladins geweldig. Super class, super class fantasy, uber transmog opties en dikke offspecs wat mij betreft. Ik heb een 945 ilvl Holy Paladin. Maar wat mij zo tegenstaat aan deze class is het extreme single target healing en een heleboel extra abilities t.o.v. andere healers. 4 healing cooldowns te managen alleen al. Voor mij beetje te veel van het goede.

Resto Shaman:
Wederom een geweldige healing spec. Ook de offspecs zijn heel erg leuk om te spelen. Echter de class fantasy en transmog opties staan me best tegen. Alleen al de orderhall wordt ik depressief van.

Holy Priest:
God, ik hou van deze spec. Ik kan hier zoveel mee en vind dat ik er ook echt goed in ben. Echter de offspecs van Priests vind ik een grote domper. De class fantasy in Legion is wat mij betreft minder, en dat ligt vooral aan het zware Na'aru gehalte, Light & Void. De klassiekere Holy als in katholieke kerk achtig thema zoals Paladin dat meer heeft zou beter zijn.

Disc Priest:

Zoals je leest is er eigenlijk geen enkele healer die wat mij betreft perfect is. Ik zoek een wat meer algemene healer dan de extreme ST of raid healers. MW, RShaman en HPriest zijn daar duidelijk de keuzes. Idealistisch zou zijn als Holy Paladin het spell arsenaal van Holy Priest zou krijgen, zou mij een gelukkig man maken.

DPS classes:
Ik ben vooral een balls to the wall liefhebber. Face to face, hardcore. Voor mij zijn er eigenlijk maar een handjevol DPS specs.

Warrior:
Zowel Fury als Arms. Ik speel al Warrior sinds 2005 en heb dat volgehouden tot deze zomer. De hoeveelheid achievements en transmog spul alsmede de nostalgie maken de Warrior nog steeds mijn favoriete class. Het is zo in your face, brutal. God, I love it.

Frost DK:
De animaties van Frost DKs zijn geweldig. Het hele immortal Lich King knights spreekt me zo goed aan. Vind het geweldig als die storm van sneeuw en ijs aan het rammen is met zijn wapens die geforged zijn vanuit het wapen van de grootste badguy in Warcraft lore wat mij betreft. Lich King is samen met Sylvanas mijn absolute favoriete lore figure. Helaas vind ik Unholy niks aan en omdat Frost meer dan geregeld in een vrij slechte state is, is DK in mijn ogen niet altijd een verstandige keuze.

Dus ja, ik vind het lastig om mezelf als speler te positioneren in een rol. Ergens zou ik het liefste mijn Warrior en/of DK spelen, maar omdat ik nou geen geweldenaar ben, heb ik het idee dat het spelen van een healer mij meer kan bieden in het spel. Echter, het vinden van de juiste class binnen de healers is gecompliceerd, zo overduidelijk als ik dar bij DPS heb, is dat voor healers weer niet.

Geloof me, ik baal zo vaak zo stevig van mijn dilemma dat het best wel eens mijn fun verpest.
toon volledige bericht
Erg herkenbaar verhaal. Ik heb al meerdere malen besloten te rerollen maar kom niet eens tot lvl 110 omdat ik vast loop op het kiezen van een Role met een bijpassende class. Tanken vind ik geweldig maar schijnt momenteel niet al te veel aan te zijn. Healen vind ik belangrijk en goede healers make or break een raid in mijn ogen, weet alleen niet of dit echt leuk is en welke class dan bij mij past.

DPS is leuk maar inderdaad een ieder speelt DPS dus veel meer concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-05 15:52

Dazzler2120

FP ProMod
Ik heb WoW vorige week weer opgepakt. Altijd als ik weer opnieuw ga spelen heb ik de neiging om vanaf lvl 1 te beginnen... Nu dus weer een level 15 druid & level 12 warrior, waar ik beiden voor tank spec ga... Wat is op dit moment de 'betere' tank?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:44
Dazzler2120 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:45:
Wat is op dit moment de 'betere' tank?
Ik ga een ontzettend cliché antwoord geven, maar de 'beste class/spec' is degene die jij het liefste speelt. Alle klasses/specs zijn min of meer relevant.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Mijn content:

Rollen:

Healing classes:

Resto Druid:

Mistweaver Monk:

Holy Paladin:

Resto Shaman:

Holy Priest:

Disc Priest:

DPS classes:

Warrior:

Frost DK:

toon volledige bericht
Als je een slechte dps'er bent ga je het inderdaad niet makkelijk krijgen in mythic, maarrrrrr: als je wél de fights goed kunt uitvoeren (dus stabiel bent, niet doodgaat door domme dingen, je pots enz gebruikt) dan denk ik dat je best wel kunt doorgroeien en er een plek voor je is. Ook belangrijk dat je netjes op tijd bent voor raids.

Qua healing is MW monk gewoon een prima class denk ik. Holy priest zie ik je dan weer amper over praten terwijl die eigenlijk gewoon geen goede healers zijn voor mythic (ik heb zelf ook een priest).

Zou DPS toch gewoon een kans wagen. Probeer niet te onzeker te zijn van jezelf. Doe wel goed je best en geef niet op als je een keer een fout maakt, dat doen we allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07-01 18:00
Om even een korte vraag te stellen.

Ik weet dat legendary drop kansen verhoogd zijn voor je 1e en 2e legendary (volgens mij ook je 3e zelfs).
is dit per spec of per character gebonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hystrea schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:48:
Om even een korte vraag te stellen.

Ik weet dat legendary drop kansen verhoogd zijn voor je 1e en 2e legendary (volgens mij ook je 3e zelfs).
is dit per spec of per character gebonden?
Spec

• hanswfje
Eindelijk mijn Crimson slavermaw mogen looten gister van Blistermaw! Ik denk dat ik hem maar 100x gekilled heb sinds Argus beschikbaar is. Maar ik ben blij! Nu alleen elke week op al mijn alts die antorus hounds killen voor die rode antorus char hound (Zo heet die volgens mij?) en ik heb alle mounts deze expansion die ik graag wou hebben.

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Als ik nu Legion koop voor 25 eu, hoe krijg ik dan die boost op mijn main account ?

[Battle.net: Forsaken#22243]

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 12:25

junglebeast

hier staat iets

Intelcorei7 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 19:30:
Als ik nu Legion koop voor 25 eu, hoe krijg ik dan die boost op mijn main account ?
De code registreren op je main account. Dan een character boosten van de nieuwe account.Dn een ticket aan maken om je char over te laten zetten van het nieuwe account naar je main account.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-05 15:52

Dazzler2120

FP ProMod
Kapoen schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:51:
[...]

Ik ga een ontzettend cliché antwoord geven, maar de 'beste class/spec' is degene die jij het liefste speelt. Alle klasses/specs zijn min of meer relevant.
Die kon ik natuurlijk verwachten!
Ik ga ze sws beiden levelen.
Meer mensen hier op Dragonblight/Ghostlands? Ben nog zoekende naar een actieve guild namelijk :)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-04 18:55

hmr

junglebeast schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:33:
[...]

De code registreren op je main account. Dan een character boosten van de nieuwe account.Dn een ticket aan maken om je char over te laten zetten van het nieuwe account naar je main account.
Kost dat niet gewoon 25 euro?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
hanswfje schreef op donderdag 28 december 2017 @ 14:12:
Eindelijk mijn Crimson slavermaw mogen looten gister van Blistermaw! Ik denk dat ik hem maar 100x gekilled heb sinds Argus beschikbaar is. Maar ik ben blij! Nu alleen elke week op al mijn alts die antorus hounds killen voor die rode antorus char hound (Zo heet die volgens mij?) en ik heb alle mounts deze expansion die ik graag wou hebben.
Doe je goed.. ik heb nog lang niet alle mounts van Legion die ik zou willen hebben.. (Lothien prowler Im looking at you...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
[...]

Volgens mij als je een nieuw wow account aanmaakt onder je battlenet account en dáár Legion voor koopt kan je de boost op beide wow accounts gebruiken? Ik kan er naast zitten hoor maar volgens mij werkt dit.
icemotion schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:32:
[...]

Doe je goed.. ik heb nog lang niet alle mounts van Legion die ik zou willen hebben.. (Lothien prowler Im looking at you...)
Oja! Die zou ik ook nog graag hebben inderdaad.
Ik ben verder niet zo veeleisend. Ik heb nu van Argus de Vibrant mana ray en die crimson slavermaw. Oh en die mount voor het killen van 2000 demons op Argus.
Over de hele expansion gezien zou ik nog wel wat mounts willen hoor. Inderdaad die, maar bijvoorbeeld ook nog wel wat uit mounts die uit die exalted boxes kunnen droppen. Ik kan me er gewoon niet toe aanzetten om constant WQ's te farmen voor de rep.

Gister wel weer 2 fel spotted eggs gekregen dus hopelijk droppen daar weer 2 mana rays uit. Volgens mij is die drop chance wel aardig? Eerste fel spotted egg die ik opende kwam die Vibrant mana ray uit.

[ Voor 46% gewijzigd door hanswfje op 29-12-2017 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mistweaver Monk:
Gaat je guild zo ook om met welke classes ze meenemen naar mythic raiding, of kijken die naar performance?
Indien het laatste, dan lijkt me de keuze niet heel lastig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Nee. De boost is b.net account-wide. Je kunt een starter edition beginnen, die upgraden naar Legion en dan de bijbehorende boost gewoon op je main account gebruiken. En die starteraccount verder niets mee doen. Zo doet iedereen het sinds die actie, inclusief ondergetekende.

@Intelcorei7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Oei... dan is het wel heeeeel verleidelijk om een altje te boosten voor 25 piek

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
Ik zou zelf juist geen class boosten. Volgens mij is levelen de moeite niet tegenwoordig en het levert een hoop basis kennis op van de class als geheel.

Zelf sinds twee dagen helemaal verslaafd aan Restoration Shaman. Nog nooit eerder een shaman gespeeld maar hoorde goede verhalen over vooral Resto. Wat een afwisselende class is dat en een hoop Utility die ze bijdragen aan een groep. Daarnaast genoeg spells en mooie talents om uit te kiezen.

Vermaak mij voor alsnog dus wel weer. Lvl 67 alweer, al is dat levelen zo makkelijk tegenwoordig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk, alles is makkelijk, kost gewoon tijd. Maar na 9 level 110s was ik gewoon klaar met dat levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:21
Nou dat levelen kost idd relatief gezien veel tijd, zeker als je de laatste maanden al meerdere als hebt geleveld.

Vandaar dat ik een classtrial heb geprobeert van een priest........ en dat was weer leuk. Wel voor de shadow gegaan omdat ik wat sentiment heb van vroeger. In TBC had ik een Shadowpriest.

2 dagen geleden waren een stel horde spelers Stormwind aan het overhoop trekken, daar waren ook 1 of meerdere shadowpriests bij aanwezig, dat ging razendsnel. Efin een SP is geen warlock qua damage output maar voor mij zeker wel fun om mee te rommelen. Omdat mijn hunter en warlock op cooldown staan voor rested om straks verder te levelen is een priest een leuke afleiding. Daarbij kan ik ook weer eens kijken hoe het halen nu gaat, dat is sinds TBC ook al weer even geleden.

Dus voor iedereen die twijfelt, pak het gewoon op en aan beginnen, er zit altijd wel weer een leuke class tussen die je aanspreekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hanswfje
Wat ben ik overigens weer geweldig geholpen door Blizzard support.

Ik had 2 wow accounts (wow1 en wow2) in mijn battlenet account. Wow2 was een oud verloren account welke ik eerder dit jaar hersteld had. Nu wou ik graag de lvl85 paladin van dat account spelen maar dat account heeft geen sub meer of legion.

Even ticket geopend en hij is gratis verplaatst naar mijn wow1 account. Incl gewenste realm.

Edit: net even ingelogd op mijn oude paladin. Ik had dus al ooit eens netherwing rep gefarmed op hem. Dus ik heb nu weer account wide mijn netherwing drakes terug. Incl dragonhawk mount voor de mountain o mounts achie. Jeeehh.

[ Voor 21% gewijzigd door hanswfje op 30-12-2017 14:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik heb vandaag een verlaat kerstcadeautje gekregen van Blizzard. ;)

Vond het tijd om een keer Throne of Thunder te runnen met m'n huntertje; 25 heroic. En tot mijn grote vreugde mocht ik van Ji-Kun z'n Clutch looten en er gebruik van maken als mount. ^_^

Oh, en wat ik nog vergeten ben op te schrijven: ook in m'n mailbox vond ik eerder vandaag iets leuks: Biletooth Gnasher. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door RustStorm op 30-12-2017 15:58 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-05 18:46
Ik vermaak me deze week ook wel op wow. M+ is goed te doen met huidige affixes, zit op Mn mage inmiddels bijna op 2,5k rating! Op naar de 2,6 dus 😁

Helaas geen curve, dus Hc Antorus raids kom ik lastig in. Heb eigenlijk de gear wel nodig om sneller door de M+ te komen, maargoed...

Mensen nog tips hoe ik aan curve ga komen? Zat zelf te denken aan Mn holy priest. Healers komen toch makkelijker pugs in dan dpsers... Een boost kopen is geen optie. Geen gold voor (over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maak zelf een groep? Serieus, dat is écht de beste manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-04 16:53
Is er ondertussen al iets meer bekend van Classic? Enkele geruchten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo lange tijd dat ik hier ben geweest.

Laatste tijd heb ik me DK (als alt) weer opgepakt om wat mee rond te puggen. Beetje DPSen, beetje tanken want ach... why not? :) Vandaag even portalkeeper hassabel normal doen en dan heeft me DK volle clear. Kan niet bojzonder veel meer op me main doen behalve leggos farmen en wachten op raids.. dan maar liever iets nuttigs.

Qua Monk had ik wat heroic gepugged maar damn... wat doet dat pijn zeg met de blackout combo build. Ben nu meer richting survival gespecced om die klappen te overleven en ik merk toch wel echt een verschil in speelwijze, het is allemaal ver relaxder zeg maar, je hebt gewoon wat meer tijd om na te denken ipv, klap -> stagger naar geel -> klap -> stagger rood -> klap -> zoveel stagger dat je moet purifyen of stagger pausen. Wellicht als de guild het op farm krijgt dat de blackout combo wel werkt maar voor nu geef ik mezelf toch liever de ruimte om de fights wat meer te leren qua damage. Uiteindelijk 2/11 Heroic op me monk.

Meer eigenlijk niet, best schokbarend om te zien dat ik zo weinig te vertellen heb over zo lange tijd :P

[ Voor 4% gewijzigd door Kadardar op 02-01-2018 11:22 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:10:
Ik vermaak me deze week ook wel op wow. M+ is goed te doen met huidige affixes, zit op Mn mage inmiddels bijna op 2,5k rating! Op naar de 2,6 dus 😁

Helaas geen curve, dus Hc Antorus raids kom ik lastig in. Heb eigenlijk de gear wel nodig om sneller door de M+ te komen, maargoed...

Mensen nog tips hoe ik aan curve ga komen? Zat zelf te denken aan Mn holy priest. Healers komen toch makkelijker pugs in dan dpsers... Een boost kopen is geen optie. Geen gold voor (over)
Wil zelf ook pugs gaan doen voor HC Antorus. Of een groep joinen die wekelijks met een setje vaste mensen een run doet zonder dat daar verplichtingen aan vast zitten. Antorus normal is echt heel gemakkelijk te puggen en de uitdaging is daar wel weer van af.

Ben ook begonnen met het oefenen van het raiden in Subletly spec i.p.v. outlaw. Gewoon om een beetje te kunnen wisselen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:53
Deze week de makkelijke m+ week, maar door vakantie en oud en nieuw en zo helaas geen tijd gehad om veel dungeons te doen. Slechts een enkele +17. Had m'n m+ score flink op kunnen hogen anders. Nu blijft het lastig om de juiste pugs te vinden voor de wekelijkse dungeon, maar gelukkig kan ik altijd zelf groepen starten. 1 dungeon per week minimaal +15 schiet niet op voor mooie scores :p

In de raid nu op 8/11 heroic. Hopelijk eindelijk binnenkort die 11/11. Ben wel al 2x in een pug voor Argus gekomen, maar telkens in p3 wipes en redelijk crappy groepen. Anders toch maar met fake achievement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Tomski1986 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 20:32:
Is er ondertussen al iets meer bekend van Classic? Enkele geruchten ofzo?
Nee, vanaf Blizzcon had ik ook echt het idee dat ze er pas net aan begonnen waren. Maar dat ze het nieuws alvast wilden delen. Ik verwacht weinig nieuws rondom classic tot minimaal de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
Ben nog op zoek naar de juiste healing class. Mijn shaman is inmiddels lvl 72 maar ook een druid en paladin begonnen te levelen. Healen is wel echt super leuk al is tanken ook nog steeds iets wat dicht bij mijn hart ligt. Heb dps maar laten varen, leuk om af en toe te doen maar voor de langere termijn vervul ik liever een role als healer of tank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 19:31
JDdeV1992 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:17:
Healen is wel echt super leuk al is tanken ook nog steeds iets wat dicht bij mijn hart ligt.
Dan heb je meer aan de druid of pala dan aan de shaman :P

Zelf tot dusver alleen nog maar als resto shaman gehealed, altijd wel erg veel plezier aan beleefd. Wel afgelopen week mijn eerste melee char ooit gemaakt, een brewmaster monk (tank). Ik merk in instances dat ik nog behoorlijk als healer denk ipv tank, dus bij alle abilities van de boss buiten bereik willen lopen en zo :+

En op level 15 is die monk nog niet echt een goede tank; verlies regelmatig threat, bungel onderaan qua DPS etc... Heb pas 3 knopjes om in te drukken en als ze niet op CD zitten dan heb ik wel te weinig energy. Komt vanzelf wel, en met heirlooms, rested bonus en Enlightenment vlieg je wel echt door de levels heen.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoooo, beste wensen iedereen! <3

Ik heb er voor gekozen om een DH aan te maken op CoA, zodat ik ook deze beetje kan gearen naast m'n gnome hunter (god, i love that cutie!). Tegelijkertijd stiekem echt aan het wachten en hopen op de nieuwe levelingexperience... Wil m'n gnome mage, warrior, DK en warlock ook level 110 maken; maar nu lukt het me niet vol te houden...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-05 14:23
RustStorm schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:07:
Zoooo, beste wensen iedereen! <3

Ik heb er voor gekozen om een DH aan te maken op CoA, zodat ik ook deze beetje kan gearen naast m'n gnome hunter (god, i love that cutie!). Tegelijkertijd stiekem echt aan het wachten en hopen op de nieuwe levelingexperience... Wil m'n gnome mage, warrior, DK en warlock ook level 110 maken; maar nu lukt het me niet vol te houden...
Jammer dat je niet kan kiezen voor gnome DH ;). Ik ben nu helemaal los met mijn gnome warlock. Naar affliction gezet en Dotter de dot. Heerlijk.
Ook maar even het paardje voor de warlock class vrijgespeeld. Was de enige die ik nog moest naast de mage mount. Binnenkort maar even met mijn gnome mage los om de laatste class mount vrij te spelen.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tanks en Healers komen makkelijker weg zonder Curve idd, gewoon voor een beetje ilvl zorgen. Als groepje joinen van X aantal mensen kan ook goed werken vooral als je bijv tank, healer, dps doet of 2 tanks, 1 dps of 2 healers ,1 dps. Vult de groep lekker snel en mochten de andere beetje ilvl hebben dan nemen ze je wel mee onder het mom van "die hoort bij de overgeared tanks/healers". Misschien dat het met wat DPSers erbij ook lukt maarja... is altijd even afwachten. Het is gewoon moeilijk als DPS zeg maar en niet iedere leader is hetzelfde.

Ik ben ook in groepen gekomen onder het mom van ik ken de tactics maar heb ook genoeg declines gehad wegens geen curve / hoog ilvl = geen invite. Aanhouder wint uiteindelijk. ;)

Wil je een groep maken? Dat kan ook maar ken je tacs en let op wat andere doen. Loopt er 1 te kloten gelijk waarschuwen en eventueel 2de keer gewoon een kick, zodat je goede mensen weten ah, hij kan en wilt echt leaden. Doe je dat niet dan ben je je goede spelers in no time kwijt en hou je de noobs over waar je helemaal niets mee gaat killen.

[ Voor 12% gewijzigd door Kadardar op 02-01-2018 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 16:17

Op openraid zijn verschillende wekelijkse HC runs, waarvan enkele ook zonder curve requirement.
openraid.org

Niet zo actief meer als het ooit was, maar nog steeds handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kadardar schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:52:
[...]

Ik ben ook in groepen gekomen onder het mom van ik ken de tactics maar heb ook genoeg declines gehad wegens geen curve / hoog ilvl = geen invite. Aanhouder wint uiteindelijk. ;)

Wil je een groep maken? Dat kan ook maar ken je tacs en let op wat andere doen. Loopt er 1 te kloten gelijk waarschuwen en eventueel 2de keer gewoon een kick, zodat je goede mensen weten ah, hij kan en wilt echt leaden. Doe je dat niet dan ben je je goede spelers in no time kwijt en hou je de noobs over waar je helemaal niets mee gaat killen.
Ik wil de volgende keer wel een keertje mee als je gaat puggen! :) HC raids zijn toch uiteindelijk het leukste!

Zat in een PUG voor heroic Argus, maar P3 nekte ons de hele tijd. Leuke fight! Ongeveer zelfde mechanics, maar gewoon minder vergevend.

[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 02-01-2018 14:42 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:42:
[...]

Ik wil de volgende keer wel een keertje mee als je gaat puggen! :) HC raids zijn toch uiteindelijk het leukste!

Zat in een PUG voor heroic Argus, maar P3 nekte ons de hele tijd. Leuke fight! Ongeveer zelfde mechanics, maar gewoon minder vergevend.
Sure add me battlenet maar, dan hou ik er rekening mee de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag nwe PC gekocht .
Nadeel is dat alles weer opnieuw er op moet :(

[ Voor 79% gewijzigd door Iusedto op 02-01-2018 21:26 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:21:
Vandaag nwe PC gekocht .
Nadeel is dat alles weer opnieuw er op moet :(
Je had toch al een nieuwe dell gekocht? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Wilde net een beetje sublelty gaan spelen met mijn rogue, dropt vandaag mijn bis lego voor outlaw... :) het is een teken! Ik moet lekker outlaw blijven spelen!

Gister ook voor het eerst mogen genieten van mijn nieuwe 32" curved monitor.. Wat een ervaring om te gamen! De grote was even wennen, maar je gaat helemaal op in een game!

[ Voor 35% gewijzigd door hmr op 03-01-2018 09:47 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:46:
Wilde net een beetje sublelty gaan spelen met mijn rogue, dropt vandaag mijn bis lego voor outlaw... :) het is een teken! Ik moet lekker outlaw blijven spelen!

Gister ook voor het eerst mogen genieten van mijn nieuwe 32" curved monitor.. Wat een ervaring om te gamen! De grote was even wennen, maar je gaat helemaal op in een game!
Niets mis met Outlaw hoor, ja Sub doet iets meer damage maar moet je wel weten hoe je het moet spelen. Uiteindelijk doe ik als Sin meer damage dan Sub maar dat kan ook stats wijze probleem zijn. Nadeel aan sin is dat je erg afhankelijk bent van RNG voor je poison pool en je tank want er zijn tanks die denken dat dat poison pooltje een aoe van de mobs is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kadardar schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:53:
[...]

Niets mis met Outlaw hoor, ja Sub doet iets meer damage maar moet je wel weten hoe je het moet spelen. Uiteindelijk doe ik als Sin meer damage dan Sub maar dat kan ook stats wijze probleem zijn. Nadeel aan sin is dat je erg afhankelijk bent van RNG voor je poison pool en je tank want er zijn tanks die denken dat dat poison pooltje een aoe van de mobs is. 8)7
I know, was mij al vol aan het focussen op outlaw. Maar wilde ook sub proberen. Ga nu toch maar weer vol voor Outlaw en beetje sub aan on the side...

Speelde echter snd en wordt nu gedowngen om ROTB te spelen. Ook prima ;). Deze week weer een nieuwe raid week om te puggen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:56:
[...]

I know, was mij al vol aan het focussen op outlaw. Maar wilde ook sub proberen. Ga nu toch maar weer vol voor Outlaw en beetje sub aan on the side...

Speelde echter snd en wordt nu gedowngen om ROTB te spelen. Ook prima ;). Deze week weer een nieuwe raid week om te puggen!
ROTB zou voor mij een reden zijn er direct mee te kappen, wat een vervelende spec is dat... zijn 4 uitkomsten en alle 4 moet je ff weer wat anders gaan doen... nee lekker SND, werkt prima en naar mijn mening zelfs nog beter.

Weet niet hoe goed die leggo is dat is voor ROTB is maar zou zelf iets voor SND zoeken. Dan maar wat DPS minder maar wel een stuk makkelijker wat weer resulteert en minder fout gevoelige rotatie en meer focus op de fight.

[ Voor 15% gewijzigd door Kadardar op 03-01-2018 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kadardar schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:13:
[...]

ROTB zou voor mij een reden zijn er direct mee te kappen, wat een vervelende spec is dat... zijn 4 uitkomsten en alle 4 moet je ff weer wat anders gaan doen... nee lekker SND, werkt prima en naar mijn mening zelfs nog beter.

Weet niet hoe goed die leggo is dat is voor ROTB is maar zou zelf iets voor SND zoeken. Dan maar wat DPS minder maar wel een stuk makkelijker wat weer resulteert en minder fout gevoelige rotatie en meer focus op de fight.
Helaas werkt rotb beter met Mantle + Bracers en ook de 4-set is gemaakt voor rotb. We gaan het zien vanavond als ik een Antorus groepje vind :).

Ach die rotatie is niet zo heel veel ingewikkelder...

[ Voor 3% gewijzigd door hmr op 03-01-2018 10:22 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:21:
[...]

Helaas werkt rotb beter met Mantle + Bracers en ook de 4-set is gemaakt voor rotb. We gaan het zien vanavond als ik een Antorus groepje vind :)
Hehe, succes :P Zou eerst even lekker dummy rammen om je rotatie wat onder de knie krijgen als dat nodig is. Geeft je een stuk beter idee van je spec dan jezelf in het diepe gooien met het risico dat je er nog uitgekicked wordt ook.

Heb gisten toen je wegging nog even wat heroic gepugged op me DK, 2/11 gekomen want bij high command ging er helemaal niemand in de pod zitten dus /leave en naar me bed gegaan... was ook alweer laat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kadardar schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:23:
[...]

Hehe, succes :P Zou eerst even lekker dummy rammen om je rotatie wat onder de knie krijgen als dat nodig is. Geeft je een stuk beter idee van je spec dan jezelf in het diepe gooien met het risico dat je er nog uitgekicked wordt ook.

Heb gisten toen je wegging nog even wat heroic gepugged op me DK, 2/11 gekomen want bij high command ging er helemaal niemand in de pod zitten dus /leave en naar me bed gegaan... was ook alweer laat. :P
Op een dummy rammen doe ik altijd wel.. daarom heb ik ook niet geraid in Suble. Ben oud raider en wil in raids altijd het maximale eruit halen :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:29:
[...]

Op een dummy rammen doe ik altijd wel.. daarom heb ik ook niet geraid in Suble. Ben oud raider en wil in raids altijd het maximale eruit halen :)
Altijd slim, vertel dat ook tegen de gemiddelde pugger en DPS zou toch wel een stuk beter zijn van de meeste ;)

Kan vandaag helaas niet puggen, main raid van de guild maar heb nog een hele week om me DK lekker door normal heen te krijgen (misschien pantheon trink) en dan nog wat in heroic rond te hangen :P wil toch wel kijken of ik heel toevallig aggra + argus neer kan krijgen voor de curve. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kadardar schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:33:
[...]

Altijd slim, vertel dat ook tegen de gemiddelde pugger en DPS zou toch wel een stuk beter zijn van de meeste ;)

Kan vandaag helaas niet puggen, main raid van de guild maar heb nog een hele week om me DK lekker door normal heen te krijgen (misschien pantheon trink) en dan nog wat in heroic rond te hangen :P wil toch wel kijken of ik heel toevallig aggra + argus neer kan krijgen voor de curve. :D
Ik begrijp overigens niet waarom jullie niet ook al de eerste bosses op heroic neerleggen. En waarom Argus nog niet gelukt is ;)...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:36:
[...]

Ik begrijp overigens niet waarom jullie niet ook al de eerste bosses op heroic neerleggen. En waarom Argus nog niet gelukt is ;)...
Ik wel, verkeerde tacs gebruiken. Volgende try gaat die gewoon neer want ik wist na mijn kill precies waar de fout zat. Argus 101... wat doe je vooral niet op de laatste phase? Je tanks lekker laten rondhangen in de sprit realm voor titan forged en bij 7 stacks eens naar buiten komen omdat de Argus tank vanaf dat moment geoneshot kan worden. Wat deden wij? :+ Er is zoveel minder healing nodig als je gewoon lekker blijft switchen, alleen de mensen die dood gaan pakken even wat titanforged balletjes en komen er weer lekker uit.

Ja ik heb wel meerdere vraagtekens waarom we bepaalde dingen niet doen/mogen... maarja, regels van een guild zijn soms gewoon vaag. :P Probleem voor hun nu is dat ik meer tijd op me alt spendeer (wat het raid team 0.0 helpt) omdat ik op me main gewoon simpelweg niets kan doen behalve de eindeloze AP grind en M+. Wat na een tijdje ook je strot uit begint te komen.

[ Voor 21% gewijzigd door Kadardar op 03-01-2018 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

Zoo...

Gisteren die coven neergemept op HC. Daarna een paar tries op aggramar en hij zat al op 41%... die ligt binnenkort dus ook wel neer :)

Moet wel zeggen dat bij die coven ik mij echt kapot begon te ergeren aan de lage movementspeed van de DK. Heb tijdens de kerstdagen een DH gemaakt die inmiddels op 929 zit met een lvl 75 wapen... en wat een verschil in movementspeed tov mijn dk.

Had niet verwacht dat ik die dh zo leuk zou vinden. dps rotaties is een beetje lame en vind het minder leuk dan de dk, maar de movementspeed en de vele utility skills maken heel veel goed. Denk vooral dat in M+ die DH een absoluut Beast moet kunnen worden. Plan was om te zien hoe de tanking op een DH is, maar lol heb eigenlijk alleen nog maar dps gespeeld.

Komende tijd maar eens kijken. ga geen tijd verspillen aan mhytic raiden en met een HC raid en een weekelijkse m+ 15 run op de dk zal er genoeg tijd over zijn voor de dh :)

Oh ja tipje voor mensen die nog een alt/nieuwe toon maken. Gebruik die invasions voor dikke exp en laat die hele suramar quest line liggen totdat je 110 bent. De AP die je krijgt van invasion/wq's en Argus is bizzar. Had mijn dps wapen in 4 dagen op lvl 75 en het mooie van alles is dat de suramar quest line nog vrijwel helemaal open ligt. Deze ga ik doen voor de AP voor het tankwapen want zag al dat de AP per quest nu met die mega multiplier echt bizzar hoog is. Elke quest van paar min is zowat een wq's en er zijn er echt een heleboel.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 373674 op 03-01-2018 11:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Shaman gaat ook lekker, eindelijk 110 en ilvl 914 nu. Elemental ramt overal dwars doorheen en speelt erg lekker, echt heel lekker. AoE, ST, surivivability, alles is gewoon goed. Leuke rotation ook en leuke CDs.

Wel heb ik helaas pas één leggo, iets waar hoop ik snel verandering in komt. Maarja, wie wilt dat niet? Doel is nu om zo snel mogelijk normals te joinen en voorbij die 930 grens te gaan. Antorus ziet er goed uit en het lijkt me mooi om hier in te raiden.

Gisteren trouwens ook voor de eerste keer ooit gehealed. Dacht een M+9 Thicket moet wel te doen zijn, easy peasy zeg maar. Toch nog iets moeilijker dan gedacht haha. We hebben het op 35 seconden niet gehaald, mede doordat 1 DPS vrijwel direct leavede na de start. Vanavond maar eens kijken of het wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

Raptar schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:21:
Shaman gaat ook lekker, eindelijk 110 en ilvl 914 nu. Elemental ramt overal dwars doorheen en speelt erg lekker, echt heel lekker. AoE, ST, surivivability, alles is gewoon goed. Leuke rotation ook en leuke CDs.
Heb je nog een ander character dat op argus die Invasions/rares/treasure chests kan doen? Hier haal je echt bakken van die 880 tokens vandaan die account bound zijn. Stuur je ze naar een alt en na openen kunnen ze zelfs ook nog warforged/TF worden.

Verder zijn die rares op argus ook heel goed om "failstacks" op te bouwen voor een leggie. Combineer je argus met een world tour normal mhytic dungeons en je zal zien dat je zo een leggie hebt en ook een hele berg AP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:21:
Dus je hebt ene class gevonden je goed bevalt ook goed end game? :)
Wel heb ik helaas pas één leggo, iets waar hoop ik snel verandering in komt. Maarja, wie wilt dat niet? Doel is nu om zo snel mogelijk normals te joinen en voorbij die 930 grens te gaan. Antorus ziet er goed uit en het lijkt me mooi om hier in te raiden.
Makkelijkste zou zijn met een team of wil je meer voor tussendoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Anoniem: 373674 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:29:
[...]

Heb je nog een ander character dat op argus die Invasions/rares/treasure chests kan doen? Hier haal je echt bakken van die 880 tokens vandaan die account bound zijn. Stuur je ze naar een alt en na openen kunnen ze zelfs ook nog warforged/TF worden.

Verder zijn die rares op argus ook heel goed om "failstacks" op te bouwen voor een leggie. Combineer je argus met een world tour normal mhytic dungeons en je zal zien dat je zo een leggie hebt en ook een hele berg AP
Ben gererolled tijdje terug, dit is dus de enige char die ik 110 op deze realm. Vind ik helemaal niet erg, want het hoeft voor mij niet in een extreem snel tempo te gaan ofzo. Nu zeg ik ook niet dat ik alles lekker vanzelf komt, nee gewoon efficiënt en lekker genieten. Vind het in dit tempo tot nu toe wel aardig lekker gaan, alleen moet je natuurlijk wel zorgen dat het zo blijft. Nu ga ik de gear niet meer zo snel uit solo content kunnen halen, moet dus echt wel een normal raidgroep gaan vinden en daarna HC.

Alle rares die op de map verschijnen die kill ik, denk in totaal zo'n 10 per dag ofzo. Werk jij deze elke dag af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04 17:46
Welk spec spelen de hunters hier in dungeons/raids?

Ik ben met BM geleveld naar 110, toen geswitched naar MM (zodat ik geen pet meer had), maar die rotation beviel me niet.. En survival vind ik helaas ook niet lekker spelen... Ik zit nu dus te twijfelen om hem maar weer in de kast te zetten.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Kadardar schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:03:
[...]

Dus je hebt ene class gevonden je goed bevalt ook goed end game? :)

[...]

Makkelijkste zou zijn met een team of wil je meer voor tussendoor?
Shaman bevalt me geweldig man end game, echt heerlijk! Elemental is echt een unieke spec die nog eens leuk is ook, dynamisch en goede dps. Precies wat ik zoek. Ook oogt het gewoon lekker, ook niet totaal onbelangrijk. Daarnaast vind ik het fijn dat je makkelijk kan switchen naar Resto en zo alle queues voorbij kan springen, het healed daarnaast ook nog eens erg soepel. Mooi man.

Qua raiden is met een team natuurlijk altijd het leukst, alleen volgens mij is er momenteel in FF geen plek meer. Ook vind ik een wat flexibeler team geen probleem. Om bijvoorbeeld elke week wel HC te clearen, maar niet altijd om dezelfde afgesproken tijden. Via Discord zijn er goede channels beschikbaar die dit bijvoorbeeld bieden. Alleen heb je dan natuurlijk niet echt een team, het is misschien wat onpersoonlijk. De vormgeving ben ik dus nog niet helemaal over uit, alleen dat ik die raid in wil wel!

[ Voor 3% gewijzigd door Raptar op 03-01-2018 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-05 18:46
Zo, gister toch nog curve weten te pakken op Mn mage. En wel via een pug-tank-buddy die een goede dps zocht voor een semi guild run!

M+ is dus wel de moeite waard. Inmiddels bijna 2.6k score ook, dus begint ergens op te lijken😀

Ik ben inmiddels veel leuke puggers tegengekomen vanuit Silvermoon, begin zowaar te twijfelen of ik niet een keer een transfer moet maken... Dan ben ik wel de synergie kwijt die ik nu heb met DH, priest en mage op 1 realm.

Ik heb nog steeds een ongebruikte level 100 boost, dat zou natuurlijk ook een optie kunnen zijn... Maarja, welke class dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ben mijn first ever tank (first ever melee zelfs) aan het levellen, en doe ook instances. Maar ja, die ken ik dus niet zo heel goed... Gisteren twee verschillende healers gehad die me vroegen of ik ook kon healen zodat zij kunnen tanken. Ja, ik ben inderdaad een tank aan het levellen zodat ik kan healen, wat denk je... 8)7

Ik heb niet voor niets -niet- aan staan dat ik de boel goed ken en leader wil zijn, maar blijkbaar is tank gelijk aan leader en/of instance uit je hoofd kennen... Op de manier waarmee je door de lage levels heen vliegt denk ik ook niet dat ik die instances ooit goed ga kennen :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Paul schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:21:
Ben mijn first ever tank (first ever melee zelfs) aan het levellen, en doe ook instances. Maar ja, die ken ik dus niet zo heel goed... Gisteren twee verschillende healers gehad die me vroegen of ik ook kon healen zodat zij kunnen tanken. Ja, ik ben inderdaad een tank aan het levellen zodat ik kan healen, wat denk je... 8)7

Ik heb niet voor niets -niet- aan staan dat ik de boel goed ken en leader wil zijn, maar blijkbaar is tank gelijk aan leader en/of instance uit je hoofd kennen... Op de manier waarmee je door de lage levels heen vliegt denk ik ook niet dat ik die instances ooit goed ga kennen :P
Even van te voren inlezen dan. Snelheid is de norm, daar zul je mee moeten leven (of met een groep spelen die het niet erg vindt dat je niet alles weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paul schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:21:

Geen idee wat hier gebeurd is en welke instance maar als je het echt niet weet kan je altijd vragen of iemand je de weg kan wijzen in de groep. Vaak hebben ze daar meer respect voor dan iemand die als kip zonder kop rond rent en van een instance die binnen 5 minuten te clearen valt 15 minuten weet te maken. Ja er zijn mensen die je liever gaan kicken ervoor maarja... risico van tanken op low level. :) Volgende groep zou vast meer geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 18:40:
Zo, gister toch nog curve weten te pakken op Mn mage. En wel via een pug-tank-buddy die een goede dps zocht voor een semi guild run!

M+ is dus wel de moeite waard. Inmiddels bijna 2.6k score ook, dus begint ergens op te lijken😀

Ik ben inmiddels veel leuke puggers tegengekomen vanuit Silvermoon, begin zowaar te twijfelen of ik niet een keer een transfer moet maken... Dan ben ik wel de synergie kwijt die ik nu heb met DH, priest en mage op 1 realm.

Ik heb nog steeds een ongebruikte level 100 boost, dat zou natuurlijk ook een optie kunnen zijn... Maarja, welke class dan?!
Welke synergie zou je missen behalve wat gold en wellicht professions? Kan je het aan om af te stappen van Blinky? ;)

Ik twijfel om opzoek te gaan naar een guild die, als ze bestaan hoor, casual op heroic raid. Waarbij attendance niet verplicht is, maar als je tijdens runs gewoon contribute je mee kan wanneer je kan. Wellicht een utopie...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Dat helpt je maar zo ver; er zijn behoorlijk veel dungeons en je hebt geen idee welke je voorgeschoteld krijgt, de meeste zijn een doolhof, en dan lijken de meeste mensen ze ook nog eens kris-kras te willen doorlopen. Je (of in ieder geval ik) moet het een paar keer gedaan hebben voordat ik er een beetje wijs uit wordt.
Kadardar schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:06:
Vaak hebben ze daar meer respect voor dan iemand die als kip zonder kop rond rent en van een instance die binnen 5 minuten te clearen valt 15 minuten weet te maken.
Daarom ren ik ook niet als kip zonder kop rond. Ik neem aan dat LFD alleen mensen die het groene vlaggetje aan hebben gevinkt leader maken, dus ik leg uit dat ik de instance niet ken en achter de leader aan loop; het is dan over het algemeen duidelijk genoeg welke groepjes ik moet gaan tanken :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paul schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:34:
[...]
Daarom ren ik ook niet als kip zonder kop rond. Ik neem aan dat LFD alleen mensen die het groene vlaggetje aan hebben gevinkt leader maken, dus ik leg uit dat ik de instance niet ken en achter de leader aan loop; het is dan over het algemeen duidelijk genoeg welke groepjes ik moet gaan tanken :P
Het is een beetje een nutteloze knop. Want dat vlaggetje is gewoon. zoek 5 mensen bij elkaar, als iemand het het heeft aangevinked maak die persoon leader anders iemand random van die groep. Welke dungeons doen ze vooral moeilijk bij tegenwoordig? Ik heb totaal geen tanks meer van low level dus ik begin me toch wel een beetje af te vragen welke je deed dat ze zo graag wouden switchen.
hmr schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:33:
[...]
Ik twijfel om opzoek te gaan naar een guild die, als ze bestaan hoor, casual op heroic raid. Waarbij attendance niet verplicht is, maar als je tijdens runs gewoon contribute je mee kan wanneer je kan. Wellicht een utopie...
Bestaan gewoon maar zijn maar weinig succesvolle guilds met die formule. Uiteindelijk is het voor de een te moeilijk en bij de ander weer te makkelijk en gaat weer verder zoeken en bij de ander gaat die de guild uit want hij kon niet mee omdat het team vol zat... heb er ervaring mee bij 2 guilds maarja... volgens mij bestaan die ondertussen niet eens meer. Misschien dat je door puggen heen mensen bij elkaar kan sprokkelen ervoor en ipv een guild gewoon een discord maakt met die personen.

[ Voor 34% gewijzigd door Kadardar op 04-01-2018 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Kadardar schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:39:
Ik heb totaal geen tanks meer van low level dus ik begin me toch wel een beetje af te vragen welke je deed dat ze zo graag wouden switchen.
Eentje (healer) was Dire Maul: Capital Gardens, die wilde al meteen switchen toen ik aangaf de route niet goed te kennen. Ben er gisteren drie keer geweest, drie keer een andere route 8)7 Hoe moet ik dan "de" route leren?

De andere (DPS) weet ik zo niet meer, die wilde gaan tanken toen hij dood ging op een boss terwijl de rest nog bezig was op de trash voor de boss en ik niet had gezien dat hij al vooruit was gerend. Daarna ging hij ook nog zeuren op de healer, waarna de healer terecht terug typte dat hij niet de tank was...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paul schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:54:
[...]
Eentje (healer) was Dire Maul: Capital Gardens, die wilde al meteen switchen toen ik aangaf de route niet goed te kennen. Ben er gisteren drie keer geweest, drie keer een andere route 8)7 Hoe moet ik dan "de" route leren?

De andere (DPS) weet ik zo niet meer, die wilde gaan tanken toen hij dood ging op een boss terwijl de rest nog bezig was op de trash voor de boss en ik niet had gezien dat hij al vooruit was gerend. Daarna ging hij ook nog zeuren op de healer, waarna de healer terecht terug typte dat hij niet de tank was...
Ah die, de weg is best simpel eerlijk gezegd maar begrijp ook wel dat iemand daar niet bijzonder veel zin in heeft om uit te leggen. Het is vooral kill die mana void walkers en die zitten over de hele instance verspreid. Ik doe vaak ghost boss eerst, daarna naar boven om daar nog wat mana dingetjes te killen, dan midden boss en de instance af runnen. Zodra je de core hound achtige boss heb gekilled moet je weer terug naar boven bij de eerste boss, praten tegen een gast en dan weer terug naar die core hond boss en door ene deur heen om de laatste boss te killen. Dat is alles maar de weg is gewoon... lang en als je de weg niet weet.. kan het nog eens langer duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Kadardar schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:02:
[...]

Ah die, de weg is best simpel eerlijk gezegd maar begrijp ook wel dat iemand daar niet bijzonder veel zin in heeft om uit te leggen. Het is vooral kill die mana void walkers en die zitten over de hele instance verspreid. Ik doe vaak ghost boss eerst, daarna naar boven om daar nog wat mana dingetjes te killen, dan midden boss en de instance af runnen. Zodra je de core hound achtige boss heb gekilled moet je weer terug naar boven bij de eerste boss, praten tegen een gast en dan weer terug naar die core hond boss en door ene deur heen om de laatste boss te killen. Dat is alles maar de weg is gewoon... lang en als je de weg niet weet.. kan het nog eens langer duren
Dit hoeft niet eens, je kan direct naar de laatste boss ;) . Daarna krijg je trouwens een quest bij de laatste boss (van die kist) die absoluut niet de moeite waard is om in te leveren. Het is weer een lange wandeling en levert echt belachelijk weinig xp op (volgens mij 999). In die tijd heb je in ieder geval het driedubbele xp met een aantal mobs killen.

Wat ik sowieso gemerkt heb is dat die level range echt veel sneller gaat als je gewoon quest, alle Dire Maul quests geven echt heel weinig xp en duren vaak ook lang. Veel mensen weten niet waar ze het zoeken moeten en ik vind ze persoonlijk ook waanzinnig kudt. Vanaf 35 - 58 questen gaat echt veeeeuul sneller. Misschien inderdaad 1x een instance als Uldaman/Startholme etc. lopen, maar de rest is het echt niet waard, zeker niet om meerdere keren achter elkaar te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:36:
[...]

Dit hoeft niet eens, je kan direct naar de laatste boss ;) . Daarna krijg je trouwens een quest bij de laatste boss (van die kist) die absoluut niet de moeite waard is om in te leveren. Het is weer een lange wandeling en levert echt belachelijk weinig xp op (volgens mij 999). In die tijd heb je in ieder geval het driedubbele xp met een aantal mobs killen.

Wat ik sowieso gemerkt heb is dat die level range echt veel sneller gaat als je gewoon quest, alle Dire Maul quests geven echt heel weinig xp en duren vaak ook lang. Veel mensen weten niet waar ze het zoeken moeten en ik vind ze persoonlijk ook waanzinnig kudt. Vanaf 35 - 58 questen gaat echt veeeeuul sneller. Misschien inderdaad 1x een instance als Uldaman/Startholme etc. lopen, maar de rest is het echt niet waard, zeker niet om meerdere keren achter elkaar te doen.
Owh ja dat kan, ik deed het express zo want dan hoef je niet eerst die boss te killen en dan weer terug te lopen. (is korter zeg maar in tijd omdat je anders weer die trap moet oplopen voor een quest. :P Maar qua experience is bijna geen eene dungeon het echt waar behlave de eerste 30 levels. Ik doe ze vaak maar 1 keer voor de EXP (alhoewel dat niet per definitie het altijd waard is) om een beetje afleiding van het questen te hebben. Ik gebruik er natuurlijk ook heirloom gear bij tot 110 tegenwoordig om het allemaal net even iets sneller te maken ook op de laatste levels in Legion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Kadardar schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:58:
[...]

heirloom gear bij tot 110 tegenwoordig om het allemaal net even iets sneller te maken ook op de laatste levels in Legion.
Kunnen heirlooms tot en met 110 tegenwoordig? Hmm misschien toch ff wat upgraden dan en de rest van mn alts alsnog gaan levelen voordat Battle for Azeroth komt.. hoewel.. alle alts.. mijn low level Warrior laat ik mooi staan tot de level scaling voor de old world er is... hoeft ie Outland niet door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

icemotion schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:07:
[...]
Kunnen heirlooms tot en met 110 tegenwoordig? Hmm misschien toch ff wat upgraden dan en de rest van mn alts alsnog gaan levelen voordat Battle for Azeroth komt.. hoewel.. alle alts.. mijn low level Warrior laat ik mooi staan tot de level scaling voor de old world er is... hoeft ie Outland niet door :P
Grappig, ik wil juist Cataclysm overslaan en weer eens heel outland doorspelen. Ik heb op mijn laatste characters outland overgeslagen vanwege het eindeloos ganken in HFP. Maar dat is met de nieuwe expansion ook uit te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:17:
[...]

Grappig, ik wil juist Cataclysm overslaan en weer eens heel outland doorspelen. Ik heb op mijn laatste characters outland overgeslagen vanwege het eindeloos ganken in HFP. Maar dat is met de nieuwe expansion ook uit te zetten!
Voor zover bij mij bekend heeft dat weinig zin;

Ik dacht dat ze het zo hadden gemaakt:
60-80 Outland - Northrend
80-90 Cataclysm - Pandaria

Dus ik vermoed ook zomaar dat ik de Cata zones oversla.. ik vond Pandaria een best prima leveling experience; al liep ik er met mn alts altijd zsm doorheen en sloeg ik bijv Krasarang Wilds compleet over... en grote delen van Kun Lai evenzo.. maar voor Townlong steppes vond ik een toffe zone qua progressie en verhaal erdoorheen..

Maar nee Outland heeft me nooit zo kunnen bekoren qua questing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472870

icemotion schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:24:
[...]

Voor zover bij mij bekend heeft dat weinig zin;

Ik dacht dat ze het zo hadden gemaakt:
60-80 Outland - Northrend
80-90 Cataclysm - Pandaria

Dus ik vermoed ook zomaar dat ik de Cata zones oversla.. ik vond Pandaria een best prima leveling experience; al liep ik er met mn alts altijd zsm doorheen en sloeg ik bijv Krasarang Wilds compleet over... en grote delen van Kun Lai evenzo.. maar voor Townlong steppes vond ik een toffe zone qua progressie en verhaal erdoorheen..

Maar nee Outland heeft me nooit zo kunnen bekoren qua questing
Denk dat een groot deel voor Cata zal kiezen, vanwege het niet kunnen vliegen in Pandaria. Of gaan ze dat ook veranderen?

OT:
Ben sinds vandaag weer terug na een break van 6 maanden. Heb gespeeld sinds begin TBC, maar nu eindelijk een goede sterke game-pc kunnen aanschaffen. Dalijk de 5 levels van m'n rogue finishen en die 110 maken, ook al is die atm vrij dramatisch in raiding:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
icemotion schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:07:
[...]

Yup dat kan, al minimaal sinds Tomb iig. Weet niet of het daarvoor ook al kon. Kan je in Undercity halen waar je ook de andere heirloom upgrades kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Kadardar schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:46:
[...]

Yup dat kan, al minimaal sinds Tomb iig. Weet niet of het daarvoor ook al kon. Kan je in Undercity halen waar je ook de andere heirloom upgrades kan kopen.
Oeh dan moet ik maar even langs Ironforge... al staat volgende week eerst in het teken van Darkmoon faire.. moet haalbaar zijn om dit keer de zeppelin Mount te halen.

En dan daarna mn overige alts maar eens naar 110 trekken;

Druid, Mage, Rogue, Demon Hunter, Paladin, Hunter en Shaman al op 110.

Warlock en Priest dan nog maar afmaken.. (hmm valt me nog mee.. ik dacht dat ik nog meer alts moest.. )

En dan wil ik eigenlijk ook Engineering nog wel afmaken (op Rogue of Priest..) zodat ik de Blingtron 6000 zelf kan maken.. maar ik kan me er tot nog toe nog maar niet toe zetten..

Wat dat betreft heb ik toch een hoop niet gedaan deze expac.. Pet battles ook totaal niks mee gedaan (al probeer ik meestal de safari toch wel te halen.. en zijn de pets van de achievements best tof..

Naja leuke projectjes tot aan de zomer.. echt raiden ga ik toch niet meer doen in Legion..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 09:46:
[...]

Je had toch al een nieuwe dell gekocht? :?
Nee, die was toen (gelukkig) uitverkocht.
Heb nu een "iets" betere/mooiere :)

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/va/2405723.big.jpg

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:29:
[...]

Nee, die was toen (gelukkig) uitverkocht.
Heb nu een "iets" betere/mooiere :)

[afbeelding]
Dat ziet er aardig mooi uit die kast. :) But can it run Minecraft? :P

We zijn op tweakers he, specs! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:40:
[...]

Dat ziet er aardig mooi uit die kast. :) But can it run Minecraft? :P

We zijn op tweakers he, specs! :D
AZZA Titan 240 Game Behuizing met 4x120mm fans
Coolermaster G650M semi modulaire voeding 80+
Gigabyte B250M-D3H Moederbord socket 1151
Intel Core i7 6700T 4C/8T Skylake processor tot 3,6Ghz
16GB DDR4 werkgeheugen
250GB Samsung 850 evo SSD
1TB Western Digital Blue HDD
Nvidia GTX1060-6GB Videokaart
*;

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:56:
[...]

AZZA Titan 240 Game Behuizing met 4x120mm fans
Coolermaster G650M semi modulaire voeding 80+
Gigabyte B250M-D3H Moederbord socket 1151
Intel Core i7 6700T 4C/8T Skylake processor tot 3,6Ghz
16GB DDR4 werkgeheugen
250GB Samsung 850 evo SSD
1TB Western Digital Blue HDD
Nvidia GTX1060-6GB Videokaart
*;
Nice, dat moet wel goed komen om lekker te kunnen gamen d:)b Vind de behuziing opzich wel vet maar helaas past er geen e-atx moederbord in anders had ik hem zomaar kunnen kopen voor me nieuwe build die ik hopelijk dit jaar ga doen. :P

Zit nog al te twijffelen om te kiezen tussen een Ryzen 7 of Threadripper. Voor de Ryzen 7 zou het perfect zijn maar de Threadripper... nope :P

[ Voor 9% gewijzigd door Kadardar op 04-01-2018 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:53
hmr schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:33:
[...]
Ik zit nu sinds een paar maanden in een guild met 2 raid teams. Eerste team heeft 3 raiddagen met volle focus op mythic progress (5/11M nu volgens mij). Het tweede team heeft 2 raiddagen en is vooral gericht op heroic met mogelijk later nog een beetje mythic progress als we 20 man hebben. Ik zit dus in team 2. We hebben pas 8/11 heroic omdat we eerst 4 keer normal clear hebben gedaan, maar nu dus vol heroic naast de verplichte Argus kill voor trinkets.

Attendance bij team 2 is niet verplicht en het is inderdaad casual heroic met kans op mythic (3/9M ToS in laatste paar weken ToS). De guild is Requiem op Doomhammer/Turalyon. Laat maar weten als je misschien interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Anoniem: 373674 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:08:
Gisteren die coven neergemept op HC. Daarna een paar tries op aggramar en hij zat al op 41%... die ligt binnenkort dus ook wel neer :)
Coven was bij ons een drama.

Om te beginnen gingen een paar van onze top raiders voor deze tier als expat werken in een compleet andere tijdzone. Die waren we dus kwijt. Gevolg is dat we nu mer 10-12 man raiden.

In een raid met 20 man cc je gewoon alle adds tijdens Norgannon en is het alsof die phase niet eens bestaat. Met 10 man ... not so much. Dan moet je echt goed nadenken over welke knockbacks, roots en/of stuns je hebt en op welke mobs je ze gebruikt.

En dan is er nog de idiote implementatie van fulminating pulse. Altijd op drie targets, geen probleem in een grote raid met veel (lees drie of meer) healers. Maar in een 10 mans raid met 2 healers een zware mana drain voor de healers, en elke fout van een andere speler wordt meteen dodelijk tijdens pulse. Compleet idioot dat deze ability niet schaalt met de raid omvang.

Niet verder op gelet (als healer) maar schaalt de health van Aman’thul adds nog steeds niet met de raid grootte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien dit deeltje nu wel overvol zit en we een nieuw jaar ingegaan zijn, is hierzo een nieuw deel om in verder te posten.

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 285

Graag daar verder! ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Lekker bezig Zeror :)
Deze gooi ik dan dicht.
Pagina: 1 ... 122 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.