• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

DennyV schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:17:
[...]

Plaats voor een Pally tank 921 ilv ?
Jazeker. Zal je op het lijstje zetten :D
Desiler schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:52:
[...]

Nette video! Ik ben heel benieuwd welke addons je gebruikt, ziet er clean uit.
Ben de standaard UI van WoW nu wel een beetje zat. :P
- ElvUI
- AddOnSkins
- Shadow & Light
- Details
- NameplateSCT
- WeakAuras 2
- DBM

Steam: Ryada.

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
@Ryada
Leuk initiatief weer! Zou graag meegaan maar ik kan helaas niet, ook pas level 106. Volgende keer ben ik erbij!

• Raptar
@Iusedto
Gratz!

Wil je trouwens niet dat Skada perfect in je loot/trade window valt? Als je dan met rechtermuisknop op het pijltje rechtsonder in het Elvui frame klikt kan je switchen tussen de twee. Maak je UI weer een stuk cleaner en rustiger, het geeft je ook meer overzicht. Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5a32e4d000a11/5a32e4cfe43c6-WoWScrnShot_121417_215304.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Gratz. Mooie interface ook. Ik zal die vanuit ook een gaan ontdoen van diverse onzin. Iets beter overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Oordeel zelf maar :P
https://www.ryadasdrunkenarts.com
Is de link van mijn blog geworden. Heb nog maar 1 blogpost en Heroic voor Aggramar en Argus ga ik vandaag afmaken en ik zal dan meteen de guide updaten.
Hopelijk heb jij of een andere BrM er iets aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Kapoen schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:25:
[...]

Maar is deze mount ook tijdelijk zoals de grove warden mount in de vorige xpac? Volgens mmo-champion heeft Method de world first mythic kill binnen gehaald en slechts één speler heeft deze mount gekregen.

Als ik mij niet vergis kreeg iedereen een Grove Warden mount indertijd.
*edit* blijkbaar is er ook een tijdelijk verkrijgbare mount die er beter uit ziet en dropped op heroic mode: Kirin Tor mount. Dat wordt weer sparen om een kill te kopen (aangezien ik al jaren niet meer raid).
Die mount is de mythic kill mount, zoals veel endbosses van raids hebben (zoals Mimiron's Head/Invincible). En daar dropt er maar 1 van per kill. Er is wel een soortgelijke mount als de Grove Warden: http://www.wowhead.com/spell=253639/violet-spellwing. Quest item dropt van heroic/mythic Argus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Gisteren een raid antorus normal gedaan met ilvl 895. iedereen wilde me uit de raid hebben omdat ik zo'n laag ilvl had, maar was iig niet degene die de wipes veroorzaakte. Na de raid teruggekomen met ilvl 910. Vanaf nu zal ik gelukkig geen gezeik meer krijgen met ilvl requirements.

Normal was vroeger raidfinder difficulty, belachelijk dat mensen zulke hoge eisen hebben ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:34:
[...]

Oordeel zelf maar :P
https://www.ryadasdrunkenarts.com
Is de link van mijn blog geworden. Heb nog maar 1 blogpost en Heroic voor Aggramar en Argus ga ik vandaag afmaken en ik zal dan meteen de guide updaten.
Hopelijk heb jij of een andere BrM er iets aan.
Nice al snel een beetje doorgenomen maar ziet er goed uit. Lekker makkelijker leesbaar, duidelijk dus zeker een goede start voor je website. Ik ga hem in de gaten houden. :) Het enige wat ik zover heb gezien waar ik misschien wat aan zou hebben is 2x stagger pausen op vari, zou het eens proberen de volgende run. :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 17-09 16:01
Zo, Laatste Warlock challenge skin ook gedaan.
Nu heb ik ze in ieder geval allemaal.
Het is overigens wel ontzettend merkbaar dat je met hoog Ilvl door de meeste mechanics heen kan ploegen maar oh well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:08:
Zo, Laatste Warlock challenge skin ook gedaan.
Nu heb ik ze in ieder geval allemaal.
Het is overigens wel ontzettend merkbaar dat je met hoog Ilvl door de meeste mechanics heen kan ploegen maar oh well.
Grats !
Ik heb er nog geen 1 maar ik speel nog maar net een Lock hehe
Speel wel bijna niets anders meer, dit tot groot ongenoegen van al mijn Alts :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Ryada schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:09:
[...]

- ElvUI
- AddOnSkins
- Shadow & Light
- Details
- NameplateSCT
- WeakAuras 2
- DBM
Hoe heb jij je AddOnSkins ingesteld voor de damage/healing? Ik krijg het maar niet voor elkaar om deze naast elkaar in het scherm rechtsonder te plaatsen. Is dat Skada? Want met recount is het volgens mij sowieso al niet mogelijk om 2 schermen open te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Divak schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:28:
[...]

Hoe heb jij je AddOnSkins ingesteld voor de damage/healing? Ik krijg het maar niet voor elkaar om deze naast elkaar in het scherm rechtsonder te plaatsen. Is dat Skada? Want met recount is het volgens mij sowieso al niet mogelijk om 2 schermen open te hebben.
Zoals @Iusedto al iets eerder vandaag gemeld heeft is dit Details!
linkedie link
Mocht je vragen hebben over hoe ik een specifiek iets heb gedaan vraag het gerust.

Heb het er handmatig ingezet, door beetje te passen en meten :D

[ Voor 5% gewijzigd door Ryada op 15-12-2017 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, ik kan in ieder geval mee met de guild Alt run zaterdag hehe.
Moest met de Lock wel veel ilevels omhoog maar het is gelukt

Nu door naar 920 :)

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 15-12-2017 16:29 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:18:
Zo, ik kan in ieder geval mee met de guild Alt run zaterdag hehe.
Moest veel ilevels omhoog maar het is gelukt

Nu door naar 920 :)
Hm nice dan zie ik je zaterdag in de raid. >:)

Ik ben zo de weg kwijt dta ik niet eens meer weet wat we raiden als alt... dacht Heroic ToS dat ik laatste keer hoorde maar aangezien Antorus ook steeds beter op farm komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:29:
[...]

Hm nice dan zie ik je zaterdag in de raid. >:)

Ik ben zo de weg kwijt dta ik niet eens meer weet wat we raiden als alt... dacht Heroic ToS dat ik laatste keer hoorde maar aangezien Antorus ook steeds beter op farm komt...
Ik weet het ook niet meer lol.
Zag de requirement van 910 nu en toen moest ik voor de Lock wel erg aan de bak hoor

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Ryada schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:59:
[...]

Zoals @Iusedto al iets eerder vandaag gemeld heeft is dit Details!
linkedie link
Mocht je vragen hebben over hoe ik een specifiek iets heb gedaan vraag het gerust.

Heb het er handmatig ingezet, door beetje te passen en meten :D
Mijn Elvui gaf na het updaten ook opeens Detail als standaard aan i.p.v. Skada. Werkt detail nauwkeuriger ofzo? Er moet toch een reden zijn dan iets groots als Elvui Detail als standaard ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Raptar schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:44:
[...]

Mijn Elvui gaf na het updaten ook opeens Detail als standaard aan i.p.v. Skada. Werkt detail nauwkeuriger ofzo? Er moet toch een reden zijn dan iets groots als Elvui Detail als standaard ziet.
Details gebruikt dezelfde formule voor DPS berekening etc als Warcraftlogs. Deze is gebleken veel nauwkeuriger te zijn dan de formule die skada/recount aanhoud.
Dat is iig de reden waarom ik het gebruik. Want ik houd nogal van min-maxen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raptar schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:44:
[...]

Details blijkt beter te zijn, Recount registreert geloof ik veel te veel of heeft ze formules niet goed onder controlle + het geheugen management is crap want ik weet me nog een tijd te herinneren dat me wow optilt sloeg wanneer recount (deze dagen merk ik wel echt verschil in performance als recount bezig is maar het slaat niet meer optilt) ging rekenen maar skada deed dat niet, skada komt in de buurt maar is toch niet helemaal precies en details zou het dichtstbij of nauwkeurig meelopen met de logs die je upload naar websites als warcraftlogs waarvan je weet dat de game zelf die logs heeft verzamelt dus je zou denken dat dat een hele goede precessie moet zijn.

Edit, Ryada ha het al gemeld, nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
desimal90 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:42:
Gisteren een raid antorus normal gedaan met ilvl 895. iedereen wilde me uit de raid hebben omdat ik zo'n laag ilvl had, maar was iig niet degene die de wipes veroorzaakte. Na de raid teruggekomen met ilvl 910. Vanaf nu zal ik gelukkig geen gezeik meer krijgen met ilvl requirements.

Normal was vroeger raidfinder difficulty, belachelijk dat mensen zulke hoge eisen hebben ....
Dan zal ik je moeten teleurstellen.
Voor Argus vragen mensen al 940+ in combinatie met seat (=clear op normal)
Ik weet niet wat je DPS is, maar de eerste 10 bosses zijn goed te doen, Argus echter moet je neer hebben binnen 12min. Zit iedereen op 1M DPS, dan kom je op normal geen problemen tegen, heb je er echter 2-3 personen op 600k DPS (op 15 man) dan ga je het heel zwaar krijgen. Darom zie je in pugs vaak zulke hoge eisen
1) raidleader heft zelf geen cleared en wordt zelf ook gedragen (zal niemand ooit toegeven)
2) Te veel whipes gehad, dus hoog ilvl om fouten te compenseren

Maar petje af dat je je er niet door af laat schrikken en dat je er voor gaat.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Jeuh. Eindelijk Grumpus binnen :).
Uiteindelijk viel het nog mee. Toch altijd weer leuk om even terug te komen rond de kerstdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Voor de mensen die een Globe Yeti willen vangen zou ik aanraden om een gnome te rollen op een low pop realm. Of een paar dagen wachten tot de hardcore pet verzamelaars klaar zijn met hun target macro's te spammen :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Kapoen schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 15:58:
Voor de mensen die een Globe Yeti willen vangen zou ik aanraden om een gnome te rollen op een low pop realm. Of een paar dagen wachten tot de hardcore pet verzamelaars klaar zijn met hun target macro's te spammen :)
Ik zag waar hij te vangen was en zonder verder te lezen ging ik naar IF. En voila! daar liep hij gewoon rond zonder dat iemand er bij was. Helaas had ik beter kunnen lezen, want dan had ik geweten dat mijn team van lvl25 pets niet zo'n goed idee was met zijn healthpool; hij had 202 hp; ik gebruikte een attack die 174 damage zou doen; laagste van al mijn pets. Helaas crit, dus dode Yeti.. Uurtje later had ik hem alsnog ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kees schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:07:
[...]

Ik zag waar hij te vangen was en zonder verder te lezen ging ik naar IF. En voila! daar liep hij gewoon rond zonder dat iemand er bij was. Helaas had ik beter kunnen lezen, want dan had ik geweten dat mijn team van lvl25 pets niet zo'n goed idee was met zijn healthpool; hij had 202 hp; ik gebruikte een attack die 174 damage zou doen; laagste van al mijn pets. Helaas crit, dus dode Yeti.. Uurtje later had ik hem alsnog ;)
Dat had ik gelukkig wel op voorhand vernomen, en dus had ik voor een keertje nog eens mijn Terrible Turnip pet nodig :)

Gisteren heb ik ook nog per toeval een feat of strength er bij gekregen door het cadeau van 2016 te looten uit die daily quest lootbox. Nu begrijp ik ook waarom ik zoveel van die Winter Veil FoS heb zonder te spelen in de corresponderende jaartallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren ook geprobeerd de yeti te vangen. Haha, en ik met een wortel dat petje aanvallen... bam dood... was het de crazy carrot i.p.v. terrible turnip. ^_^ Vandaag maar weer proberen als ik thuis kom. Eerst dag werk overleven. :P

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo gister weer lekker geknalt in Antorus op de BrM Monk en nu 10/11 N. We hebben helaas veel tijd op Coven gespendeerd om de adds onder controle te krijgen, helaas zijn er ook 2 mensen uit gegaan waardoor we weer even moesten puzzelen in de healing en DPS maar dat was na we coven gekilled hadden wel al aardig weer opgelost.

Aggramar was een meer een pushover dan ik dacht, 3 trys en we hadden hem en dit kwam puur door mij en de de andere tank en het niet duidelijk hebben wat we nou precies deden met foe breaker en flame rend. Ja ook wij maken eens fouten maar zolang we ze oplossen is alles goed. ;) Ook een mooie pants mogen looten dus ik was tevreden! :D

Toen kwamen we bij Argus op de laatste 15 minuten en zijn we er eigenlijk ingedoken zonder concrete tactics omdat de tacs uitleggen even lang zou duren als het einde van de raid dus bij de bolletjes werd het een shitfest omdat niemand wist waar ze welke bal naar moesten brengen.

Onderaan de streep een leuke raid gehad, helaas was ik bek af tijdens de raid omdat de kleine teveel energie van me af had genomen over de rest van de dag. :P Vanavond even M+ EoA 9 en even kijken voor iets in de 11 of 12 zodat de woensdag kist weer mooie goodies bevat oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Alt run zaterdag was ook leuk.
Twee goede pieces gehad, waaronder een setpiece T20. Nu nog een erbij en dan heb ik een perfecte setup.

Heb eigenlijk al jaren geen char meer die zo vooruit gaat :)

[ Voor 18% gewijzigd door Iusedto op 18-12-2017 09:50 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:46:
De Alt run zaterdag was ook leuk.
Twee goede pieces gehad, waaronder een setpiece T20. Nu nog een erbij en dan heb ik een perfecte setup.
Ja ik kon er niet bij zijn, bleek dus dat jullie Antorus gingen doen en laat ik nou net geen alts hebben die klaar waren om daar naar toe te gaan en de alt die ik had miste enchts, gems, flasks en food en wou het jullie niet aan doen om dat eerst nog even te moeten gaan regelen tijdens de raid. Wel aangegeven dta ik op me main kan komen als het nodig was maar kennelijk waren jullie lekker op dreef. ;) Vrouw vond het ook wel weer even fijn dat ik niet ging raiden en dat ik kon helpen met de kleine dus iedereen blij uiteindelijk. :) Voor volgende week gear ik even een alt, altijd makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:51:
[...]
Ja ik kon er niet bij zijn, bleek dus dat jullie Antorus gingen doen en laat ik nou net geen alts hebben die klaar waren om daar naar toe te gaan en de alt die ik had miste enchts, gems, flasks en food en wou het jullie niet aan doen om dat eerst nog even te moeten gaan regelen tijdens de raid. Wel aangegeven dta ik op me main kan komen als het nodig was maar kennelijk waren jullie lekker op dreef. ;)
Ach, het was een Alt run :)
DPS was vrij laag, vandaar dat we later naar ToS gingen.

Mijn DBM gaf ook niet alle waarschuwingen meer door maar ik hoorde dat meerder mensen daar last van hadden. Was echt irritant want ging om die boss waar die poeltjes onder je komen en die je " weg" moet brengen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:07:
[...]

Mijn DBM gaf ook niet alle waarschuwingen meer door maar ik hoorde dat meerder mensen daar last van hadden. Was echt irritant want ging om die boss waar die poeltjes onder je komen en die je " weg" moet brengen.
Harjatan? Hm, als tank heb ik daar geen last meer van :+ Maarja, soms breekt een update nog wel eens iets denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:14:
[...]

Harjatan? Hm, als tank heb ik daar geen last meer van :+ Maarja, soms breekt een update nog wel eens iets denk ik zo.
Met die pooltjes wegbrengen denk ik dat hij Mistress bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was Harjatan ja :)
Was de naam even vergeten, is allemaal nog vrij nieuw lol

Lock is wel nog steeds heerlijk om te spelen.
ilvl is nu bijna 920, en dat is voor mij hoog lol :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds een paar geleden heb ik ontdekt dat nethershards toch best wel erg cool zijn. Je kan deze namelijk inwisselen voor champion gear en laatste keer kreeg ik er een legendary uit maar was redelijk terleurgesteld in het effect. Ik wil namelijk een champion als bodyguard meenemen die vooral gold geeft maar ook een paar order resources (om de flow daarvan wat te bevorderen) Nou zat ik te denken omdta je volgens mij geen dubbele mag gebruiken om 1 legendary + 1 hoge gold + 2de hoogste gold te gebruiken. Zo haal ik ongeveer rond de 300G op per WQ en 100 order resources. Aangezien ik nog wel wat afgrind aan AP WQ's is dit natuurlijk mooi mee genomen, denk zo rond de 4200G en 1400 order resources extra per dag :)

Dus mensen die nog wat gold zoeken en net als mij zo rondje AP maken, wellicht een optie? Ik ben nu zelf Meatball aan het halen maar die order hall quests duren lang :( Erg lang! eerst van 3 uur is te doen, daarna 2de 12 uur! en volgens mij moet je er 3 of 4 doen van 12 uur. Moroes blijkt ook een sterkte te zijn volgens een guildie maar heb daar nog geen onderzoek naar gedaan eerst even Meatball!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Kadardar schreef op maandag 18 december 2017 @ 13:12:
Sinds een paar geleden heb ik ontdekt dat nethershards toch best wel erg cool zijn. Je kan deze namelijk inwisselen voor champion gear en laatste keer kreeg ik er een legendary uit maar was redelijk terleurgesteld in het effect. Ik wil namelijk een champion als bodyguard meenemen die vooral gold geeft maar ook een paar order resources (om de flow daarvan wat te bevorderen) Nou zat ik te denken omdta je volgens mij geen dubbele mag gebruiken om 1 legendary + 1 hoge gold + 2de hoogste gold te gebruiken. Zo haal ik ongeveer rond de 300G op per WQ en 100 order resources. Aangezien ik nog wel wat afgrind aan AP WQ's is dit natuurlijk mooi mee genomen, denk zo rond de 4200G en 1400 order resources extra per dag :)

Dus mensen die nog wat gold zoeken en net als mij zo rondje AP maken, wellicht een optie? Ik ben nu zelf Meatball aan het halen maar die order hall quests duren lang :( Erg lang! eerst van 3 uur is te doen, daarna 2de 12 uur! en volgens mij moet je er 3 of 4 doen van 12 uur. Moroes blijkt ook een sterkte te zijn volgens een guildie maar heb daar nog geen onderzoek naar gedaan eerst even Meatball!
Max is 150Gold per WQ van je bodyguard iirc.

2 legendaries met 50g en APkans/Order resource en de epic die 50 gold geeft.

OR heb ik allang niet meer nodig op mijn main, echt al dik over de 400k van dat spul. Blood of Sargeras heb ik ook nog weet ik hoeveel dus tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op maandag 18 december 2017 @ 13:42:
[...]

Max is 150Gold per WQ van je bodyguard iirc.

2 legendaries met 50g en APkans/Order resource en de epic die 50 gold geeft.

OR heb ik allang niet meer nodig op mijn main, echt al dik over de 400k van dat spul. Blood of Sargeras heb ik ook nog weet ik hoeveel dus tja.
Op men oude main kom ik om in de order resources, maar me monk is echt letterlijk heel snel gegeared zodat het als Tank kon werken voor Antorus en heb eigenlijk niets anders gedaan toen. Dus ik heb heel veel overgeslagen wat ik nu aan het inhalen ben. :P Zou even moeten kijken qua gold wat nou echt het max is maar dat merk ik vanavond wel. Hoopte op 300G per WQ maar als dat maar de helft... ach ja blijft het waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Van het weekend zat ik in een dungeon groep met een lvl101 twink met ilvl van 853.. Zag er wel super vet uit hoe snel hij overal doorheen ramde.. Maar toen ik op de ah ging kijken wat je voor die gear moet betalen was ik toch wel even verbaasd.. Ik had niet verwacht dat daar zo'n enorm markt voor zou zijn :o.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kadardar schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:06:
[...]
Hoopte op 300G per WQ maar als dat maar de helft... ach ja blijft het waard :P
Zelfs aan 150g per quest loopt dat heel snel op. Als je een stuk of 10 WQs doet heb je toch mooi 1500g extra, en dat bovenop de rewards die je uit de emissary chests krijgt en van de WQs zelf. Zo heb ik verleden week eens in enkele minuten tijd 5000g bij elkaar weten te schrapen: WQs met honderden gold aan reward + 150g extra/quest + emissary chests die elk ook een smak gold gaven.

Ik verwacht dat deze mechanic dan ook de grond in zal generfed worden naar de volgende xpac toe. Net zoals de gold reward missies in de Order Hall. Dat hebben ze ook met de garrison missies gedaan uit de vorige xpac.

[ Voor 15% gewijzigd door Kapoen op 18-12-2017 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 19:05

hmr

Iusedto schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:07:
[...]

Leren raiden zonder Mods ;)... Het blijft toch een euvel voor veel mensen :D...

Ga graag een keer mee op die social run, lijkt me wel leuk!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:31:
[...]
Leren raiden zonder Mods ;)... Het blijft toch een euvel voor veel mensen :D...
Ja staat met zijn allen gestackt op elkaar. Is dan vrij lastig te zijn of horen wie de blauwe ring heeft :)
Vooral als bij meerdere de waarschuwing niet doorkomt lol.
Was even chaotisch want iedereen wachtte op de melding vanzelfsprekend.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Iusedto schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:37:
[...]

Ja staat met zijn allen gestackt op elkaar. Is dan vrij lastig te zijn of horen wie de blauwe ring heeft :)
Vooral als bij meerdere de waarschuwing niet doorkomt lol.
Was even chaotisch want iedereen wachtte op de melding vanzelfsprekend.
Je krijgt een debuf ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nou ja, in zo verre niet. Wellicht niet 1-op-1 toepasbaar, omdat het een altrun is. Maar als je gaat raiden dan zijn er toch wel een aantal dingen van belang (zeker als je enige vorm van een verwijt dat je wordt gecarried wilt voorkomen:

* repareer je gear voordat je gaat;
* gem/enchant spulletjes;
* zoek de tactics even op;
* update je addons even zodat DBM enzo functioneren (zeker belangrijk als je het voorgaande puntje niet hebt gedaan);
* ken de basic mechanics van je class :).

Dat zie ik altijd wel als essentiala voor een raid. Wat minder wellicht voor een alt-run, maar alsnog...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:46:
[...]
* update je addons even zodat DBM enzo functioneren (zeker belangrijk als je het voorgaande puntje niet hebt
Hm Harjatan is een oude boss en je zou denken dat dat allemaal wel goed werkt (meeste vetrouwen op DBM en geluidjes maar als die even breken door ene update... ja dan ga je liggen :+ ). Kennelijk is in de laatste update iets kapot gegaan aan DBM voor deze mechanic, wellicht nu alweer gepatched maar uptodate addons garanderen niet dat altijd alles maar even goed werkt. Je hoopt dat het allemaal beter werkt maar in de praktijk kan dat toch echt heel nadelig uitpakken. ;)

Ikzelf denk dat ik ook blindelings op me DBM had vetrouwd want hij werkte al zolang zo goed op die boss dus je verwacht niet dat er dan ineens iets breekt in de eerste volgende patch van DBM.

[ Voor 20% gewijzigd door Kadardar op 18-12-2017 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik zelf zit persoonlijk te denken om helemaal van DBM af te stappen en het op de old fashioned manier te doen: Geen Boss mod addon.
De enige reden waarom ik het misschien op BigWigs ga zetten is om timers te hebben voor DPS/Healer mechanics zodat ik die nog steeds kan callen voor mijn raid team (de enige reden waarom ik DBM atm nog gebruik)
Moet ook maar eens mijn Debuff tracker fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Ryada schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:29:
Ik zelf zit persoonlijk te denken om helemaal van DBM af te stappen en het op de old fashioned manier te doen: Geen Boss mod addon.
De enige reden waarom ik het misschien op BigWigs ga zetten is om timers te hebben voor DPS/Healer mechanics zodat ik die nog steeds kan callen voor mijn raid team (de enige reden waarom ik DBM atm nog gebruik)
Moet ook maar eens mijn Debuff tracker fixen
Of je gaat lekker hardcore en gaat af op de emotes van een boss, maar dan kan je idd je minder getalenteerde team genoten niet meer op voorhand waarschuwen.
In principe zijn bossmods helemaal niet nodig, maar het is een stuk handiger natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Grompie schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:37:
[...]

Of je gaat lekker hardcore en gaat af op de emotes van een boss, maar dan kan je idd je minder getalenteerde team genoten niet meer op voorhand waarschuwen.
In principe zijn bossmods helemaal niet nodig, maar het is een stuk handiger natuurlijk.
Over het algemeen weet ik na 2 keer een boss te doen ruwweg wel wanneer ik kan taunten, en houd ik de debuffs op mijn co-tank in de gaten. Alleen moet ik voor antorus de filter nog updaten want sommige debuffs worden nu niet getoont op mijn focus frame.
DMB gebruikte ik vooral op Coven om te callen welke mechanic eraan kwam. Maar daar kan ik wss BigWigs beter voor gaan gebruiken zodat ik alle nutteloze dingen eruit kan filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Even en dilemma, ga ik mijn black friday lvl 100 boost spenderen aan een warlock of een hunter?

Van beide de intro gedaan, lock had ik in een grijs verleden al eens op mijn oude account.
Hunter nog nooit gespeeld, wel leuk die tweede vaste pet Hati.

Alle andere classes m.u.v. shaman en priest heb ik op 100 of op max lvl.

Nog iemand een super suggestie? Een boost kost normaal 60,- dus je koopt ze er niet zomaar extra erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-08 12:04
Zijn hier ook nog mensen die horde spelen op twisting nether? Of is draenor the place to be tegenwoordig voor horde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
JDdeV1992 schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:42:
Zijn hier ook nog mensen die horde spelen op twisting nether? Of is draenor the place to be tegenwoordig voor horde?
ben bang van wel :P ik kom net van twisting nether af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDdeV1992 schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:42:
Welkom op Draenor en in Final Fury!
Iusedto schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:02:
Zo Argus campaign ook klaar, moet alleen nog de Seat of... dungeon doen
Moet je die Seat nog? moet hem morgen ook even doen maar zou wel wat later dan normaal zijn. Denk zo rond 10 uur :P Ben even Questjes gaan rammen vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-08 12:04
Kadardar schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:09:
[...]

Welkom op Draenor en in Final Fury!

[...]

Moet je die Seat nog? moet hem morgen ook even doen maar zou wel wat later dan normaal zijn. Denk zo rond 10 uur :P Ben even Questjes gaan rammen vandaag!
Thnx! Morgen laatste dagje werken dan kan ik flink levelen!

[ Voor 7% gewijzigd door JDdeV1992 op 19-12-2017 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 00:09:
[...]
Moet je die Seat nog? moet hem morgen ook even doen maar zou wel wat later dan normaal zijn. Denk zo rond 10 uur :P
Ja, die moet ik nog.
Heb gisterenavond geen WoW gespeelt :)

's middags wel even en wat mooie drops gekregen. Lock gaat beter en beter :)

[ Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 19-12-2017 08:34 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:14:
[...]

Ja, die moet ik nog.
Heb gisterenavond geen WoW gespeelt :)

's middags wel even en wat mooie drops gekregen. Lock gaat beter en beter :)
Hm oke, als ik online ben ga ik even snel Seat doen als random dungeon, mocht je mee willen dan heb je lekkere snelle queue. Ben je ongeduldig of wordt het al bijna te laat zou ik hem gewoon solo doen.... zou weinig fout gaan in normal. :) Maar dat zou wel ergens rond 10 uur worden vandaag... eerst verjaardag van iemand vieren vanavond. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:05:
[...]

Hm oke, als ik online ben ga ik even snel Seat doen als random dungeon, mocht je mee willen dan heb je lekkere snelle queue. Ben je ongeduldig of wordt het al bijna te laat zou ik hem gewoon solo doen.... zou weinig fout gaan in normal. :) Maar dat zou wel ergens rond 10 uur worden vandaag... eerst verjaardag van iemand vieren vanavond. :z
Ik ben er in ieder geval vanavond. Komt wel goed :)
Moet nog een hoop doen op de Lock.

Argus afronden, de Lock campaign verder spelen, followers levelen, helm upgrade zoeken/vinden/krijgen, nog een Mythic Kara+4 voor de reset doen,hogere Mythic doen (ilevel is nu VEEL beter), tailoring levelen, heroic doen, LFR in, etc etc.

Zo druk d:)b

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:18:
[...]

Argus afronden, de Lock campaign verder spelen, followers levelen, helm upgrade zoeken/vinden/krijgen, nog een Mythic Kara+4 voor de reset doen,hogere Mythic doen (ilevel is nu VEEL beter), tailoring levelen, heroic doen, LFR in, etc etc.

Haha ken het probleem ;) Ik moet 100 supplies inleveren voor een class quest , meatball halen, Argus campaign afronden(geloof dat seat wel echt 1 van de laatste was, daarna maak je de raid open zeg maar in het verhaal wat ene kwestie van 1 keer klikken is. :P ), de 2 dagen raiden, M+ farmen voor TP relics, en alt opkrikken voor toekomstigge alt runs, Invasions voor nethershards, legionfall campaign voor class mount.... druk druk druk en dan is dat alleen nog maar in wow :P

Ik hoop toch even een weekendje flink te kunnen beuken tegen deze lijst... dan heb ik het nog niet eens over me black friday sale backlog aan games 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 19-12-2017 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:26:
[...]

Haha ken het probleem ;) Ik moet 100 supplies inleveren voor een class quest (geloof dat seat wel echt 1 van de laatste was, daarna maak je de raid open zeg maar in het verhaal wat ene kwestie van 1 keer klikken is. :P ), meatball halen, Argus campaign afronden, de 2 dagen raiden, M+ farmen voor TP relics, en alt opkrikken voor toekomstigge alt runs, Invasions voor nethershards, legionfall campaign voor class mount.... druk druk druk en dan is dat alleen nog maar in wow :P

Ik hoop toch even een weekendje flink te kunnen beuken tegen deze lijst... dan heb ik het nog niet eens over me black friday sale backlog aan games 8)7
Oh ja, Raiden.
Misschien ga ik zo iets ook nog doen hehe :9
Heb eigenlijk nog nooit een echte endgame char gehad maar nu wel.
Is vreemd gek genoeg :)

Kan gaan Raiden, kan hoge Mythic gaan doen, etc etc. Heb ineens zo veel meer keuzes en dat is heerlijk.
Ben zo blij met mijn Lock <3 <3

Backlog van mij valt nog wel mee.
Ben alleen begonnen met Path of Exile (nieuw seizoen start vandaag) en Warframe.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gisteren een PUG voor Antorus gejoined op mijn Rogue en ging best lekker! Was wel even wennen als melee, maar prima run. Jammer genoeg niet full clear, maar toch wat gear uit weten te halen. Zit nu op ongeveer 934 itemlevel :).

Nu nog wat betere stats, maar slowly getting there..

Iemand suggesties voor een mooie Rapier voor transmog?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:35:
Gisteren een PUG voor Antorus gejoined op mijn Rogue en ging best lekker! Was wel even wennen als melee, maar prima run. Jammer genoeg niet full clear, maar toch wat gear uit weten te halen. Zit nu op ongeveer 934 itemlevel :).

Nu nog wat betere stats, maar slowly getting there..

Iemand suggesties voor een mooie Rapier voor transmog?
hidden transmog... THUNDERFURY!
Of de PvP versie vind ik ook super gaaf... maarja moet je ff pvp grinden :P

Wellicht als je PvP gaat doen dat ik je wel wil joinen, gezelliger met ze 2en + ik moet toch nog een paar levels hebben voordat ik de mijne unlock :P Op men DH had ik hem maarja reroll en... there we go again!
Iusedto schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:31:
[...]
Backlog van mij valt nog wel mee.
Ben alleen begonnen met Path of Exile (nieuw seizoen start vandaag) en Warframe.
Haha mijn backlog niet. Heb iets van 9 games voor me PS4 die nog even wil doorlopen waarvan er een paar RPGs zoals Final Fantasy en Kingdom hearts zijn dus.... RIP sociaal leven :P owh wacht die had ik toch al niet :P

[ Voor 37% gewijzigd door Kadardar op 19-12-2017 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Kadardar schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:26:

Ik moet 100 supplies inleveren voor een class quest
Die hunter quest toevallig? Ik zat er ook tegenaan te hikken. Had al gekeken of ik al die supplies niet gewoon van AH kon plukken maar dat ging me teveel gold kosten voor 'een' quest.

Je kan die big gamy ribs overigens vrij eenvoudig en vrij snel farmen van de dieren in highmountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hanswfje schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:18:
[...]

Die hunter quest toevallig? Ik zat er ook tegenaan te hikken. Had al gekeken of ik al die supplies niet gewoon van AH kon plukken maar dat ging me teveel gold kosten voor 'een' quest.

Je kan die big gamy ribs overigens vrij eenvoudig en vrij snel farmen van de dieren in highmountain
Nee monk ;) je kan vis (highmountain), iets van silkweave en iets van eten maar weet niet meer wat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
hanswfje schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:18:
[...]

Naast nesingwary zitten van die grote herten daar heb je tussen de 5 en 10 minuten farmen genoeg om in te leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
Iusedto schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:18:
[...]

Mocht je hulp nodig hebben add me maar Xplosion#2962 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanswfje
Visho schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:27:
[...]

Naast nesingwary zitten van die grote herten daar heb je tussen de 5 en 10 minuten farmen genoeg om in te leveren :)
Kadardar schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:20:
[...]

Nee monk ;) je kan vis (highmountain), iets van silkweave en iets van eten maar weet niet meer wat. :P
Oh haha ik was toevallig op die quest met mijn hunter. Je kan inderdaad die ribs vrij snel van die herten/elanden af farmen. Was er alleen nog niet aan toe gekomen.

Als er nog mensen zijn die op Aggramar spelen, zowel horde als/of alliance, ben ik altijd in om samen te spelen (Goldenpants#22841)! M+ of wat raiden etc. Heb daar een 110 Belf DH, een 110 undead lock, en een bijna 110 dwarf hunter. Ook nog een lvl 102 troll holy priest om het healen weer wat op te pakken :) maar die lvl ik langzaam maar zeker dmv invasions haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Zo, 8/11 Heroic nu, na nieuwjaar weer verder progressen, want met kerst/oud en nieuw in aantocht gaan we niet raiden. Hooguit normal nog voor de simpele clears.

Kijken of ik nog een leuke trinket en wat tier pieces kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja Antorus is gereleased in de verkeerde periode naar mijn mening, meeste hebben niet eens tijd of zin om te raiden. Woensdag zou voor ons de laatste echt dag zijn dat wij serieus kunnen raiden... daarna begint het roster toch wel aardig te wankelen aan attendance... maar goed we laten deze dagen niet mee tellen voor de attendance... wel zo netjes. :P

Is ff kijken of ik ergens wel tijd heb, misschien een beetje rond puggen met de fellow mensen die niets te doen hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:54:
Is ff kijken of ik ergens wel tijd heb, misschien een beetje rond puggen met de fellow mensen die niets te doen hebben. :P
Afbeeldingslocatie: http://images5.fanpop.com/image/answers/2326000/2326626_1325989878998.06res_288_339.jpg
:+

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, als ik online ben en ik ga iets doen laat ik het je wel weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt wel goed. Ben er ook genoeg in de kerst vakantie.
Dit is mijn laatste werkweek dit jaar dus ik kan even flink bijtanken.
Zijn bizar drukke maanden geweest.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:43:
Komt wel goed. Ben er ook genoeg in de kerst vakantie.
Dit is mijn laatste werkweek dit jaar dus ik kan even flink bijtanken.
Zijn bizar drukke maanden geweest.
Ben alleen vrij op de gebruikelijke dagen als kerst en weekenden. :P Heb meeeste dagen al opgenomen (en tevens is het bij ons heel moeilijk in de kerst periode om er even tussenuit te knijpen) dus dat gaat ook niet helemaal op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:08:
[...]

Ben alleen vrij op de gebruikelijke dagen als kerst en weekenden. :P Heb meeeste dagen al opgenomen (en tevens is het bij ons heel moeilijk in de kerst periode om er even tussenuit te knijpen) dus dat gaat ook niet helemaal op.
Zeg tortelduifjes is het topic van jullie geworden of niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:14:
[...]

Zeg tortelduifjes is het topic van jullie geworden of niet? :P
Kennelijk. :) Leuk dat je ook even langs komt ins ons liefdesnestje :+

Maar, iedereen mag aangeven of ze nog wat willen doen toch? Het is nou gewoon blijkbaar dat wij de enige 2 actief zijn momenteel. Wou je ook iets mee doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennyV
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-02-2023
Ja Antorus is gereleased in de verkeerde periode naar mijn mening, meeste hebben niet eens tijd of zin om te raiden. Woensdag zou voor ons de laatste echt dag zijn dat wij serieus kunnen raiden... daarna begint het roster toch wel aardig te wankelen aan attendance... maar goed we laten deze dagen niet mee tellen voor de attendance... wel zo netjes. :P

Klinkt als een goed idee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is goed, we gaan even kijken met de aankomende dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Heb eigenlijk al een weekje niet meer gespeeld, zelfs het afgelopen weekend WoW niet aangeraakt. Achja, eigenlijk niks vreemds meer de laatste jaren. De ene dag ben je helemaal hooked, kan je niet stoppen met spelen en is het enige wat je denkt "na werk gelijk weer verder". De volgende dag doe je er vervolgens niks mee.

Morgenavond na werk lekker in de stad steak eten met biertjes, daarna Star Wars en donderdag vrij. Een heerlijk vooruitzicht: lekker brak WoWen. Nostalgie, altijd heerlijk en verveeld nooit. M'n Shaman dan eindelijk 110 maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoopte gister een beetje op tijd thuis te zijn maar... dus niet :( Ach vanavond maar het beste van maken dan. :) Hopelijk AL 74 aantikken, zou niet bijzonder moeilijk moeten zijn met het laatste beetje wat over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Gisteren eindelijk die vervelende honden in Antorus hun nek om kunnen draaien in Mythic :+
Koste ons 4.5 uur progression in totaal ongeveer denk ik.
Voor de mensen die er intresse in hebben hier is de VoD:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2E75vJeuEkc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:18:
Gisteren eindelijk die vervelende honden in Antorus hun nek om kunnen draaien in Mythic :+
Grats ! :)

Heb zelf geen WoW gespeeld.
Dacht even snel te beginnen in het nieuwe seizoen van Path of Exile en toen was het plotseling al erg laat hehe.
Tijd vliegt voorbij in PoE 8)7

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:40:
[...]

Grats ! :)

Heb zelf geen WoW gespeeld.
Dacht even snel te beginnen in het nieuwe seizoen van Path of Exile en toen was het plotseling al erg laat hehe.
Tijd vliegt voorbij in PoE 8)7
You start to wander the Path to be Exiled ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben een aantal jaren al gestopt, volgens mij ergens in cataclysm en had altijd een Prot Warrior. Maar het begint allemaal weer te kriebelen.
Alleen ik zit een beetje met 2 vragen....
Ik heb alleen een laptop van de zaak met een Intel HD Graphics 620, ik vraag me af of ik daar mee kan spelen: pricewatch: HP ProBook 440 G4 Y7Z67ET

Daarnaast hoe kan ik het beste dit testen en heb ik nu ook weer Pandarian nodig en Warlords om te kunnen spelen? Of moet ik eenmalig een maand betalen en kan ik dan alles spelen? De WoW website is me nogal onduidelijk hierin...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hanswfje
Xavier schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:55:
Ik ben een aantal jaren al gestopt, volgens mij ergens in cataclysm en had altijd een Prot Warrior. Maar het begint allemaal weer te kriebelen.
Alleen ik zit een beetje met 2 vragen....
Ik heb alleen een laptop van de zaak met een Intel HD Graphics 620, ik vraag me af of ik daar mee kan spelen: pricewatch: HP ProBook 440 G4 Y7Z67ET

Daarnaast hoe kan ik het beste dit testen en heb ik nu ook weer Pandarian nodig en Warlords om te kunnen spelen? Of moet ik eenmalig een maand betalen en kan ik dan alles spelen? De WoW website is me nogal onduidelijk hierin...
Ik speel al jaaaaaaren op integrated graphics. Settings op medium en varierend van 30 tot 70fps. In raids waarbij er HEEL veel gebeurd wil dit nog wel eens zakken tot 20-25fps. Prima speelbaar voor mij. Verder zitten alle expansions behalve de laatste (legion) in de basisgame. Je hoeft dus niet alle expansions los aan te schaffen ofzo.

Je kan tegenwoordig ook gewoon gratis spelen tot lvl20 volgens mij. Kan je kijken of het voor jou goed genoeg loopt op de Intel HD graphics 620.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-09 13:40
Ben op zoek naar een actieve (liefst pvp) guild (horde). Speel nu op Defias Broterhood maar ben evt bereid opnieuw op een andere server te beginnen. Iemand tips want die lijst met guilds lijkt me niet echt up-to-date meer?

• Raptar
Jammer dat je geen male Orc bent, best choice ever voor een Lock imo. Dat met Gul'dan transmog is <3.
Raptar schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:01:
[...]
Jammer dat je geen male Orc bent, best choice ever voor een Lock imo. Dat met Gul'dan transmog is <3.
Ik vind male Orc meer passen bij een melee class en niet een caster.
Je lijkt toch erg een op klerenkast in een jurk imo.

Ach, het blijft allemaal persoonlijke smaak :)

FUMES et CARNES

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:34
Nog even wachten en dan word ik een Void Elf denk ik :)

Vanavond laatste keer normal clearen zodat de quests afgerond zijn voor 4 kills en dan na kerst eindelijk vol heroic. Door al die normal runs en maar 2 raid dagen slechts 5/11 heroic progress, waar we volgens mij al 11/11 hadden kunnen zijn als we vol op heroic hadden ingezet. Maar ja, je moet toch die trinkets upgraden he.... Ben geen fan van deze structuur waarbij je verplicht wordt Argus 12x te doen... Nu alleen nog dat trinket te pakken zien te krijgen :P Legendary mag ook wel...

Verwijderd

Desiler schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:13:
[...]

Hee een mede Silvermoon Alliance player! Ik zal je vanavond even toevoegen, speel nu ook weer sinds 2 weekjes.
Coolio.. Als je zin hebt in m+ runs ofzo of een alt raid ben ik ook wel voor in.

Vorige week die raid op hc gedaan en we zijn nu 8/11 HC. Die coven is een beetje een shit fest van dingen op de grond en daar konden een aantal raid members slecht tegen. Nu twee weken waarschijnlijk geen hc meer en dan slopen we ze wel. Laatst 2 bosses moet denk ik geen punt zijn want normal en hc is daar vrijwel gelijk.. alleen iets meer dmg van dingen waar je niet in moet staan :P

Gear gaat wel lekker met die weekly chest zeg. Had een arcway +15 gedaan dus dat was dikke loot gisteren. Een 960 neck met crit/haste *O*

Verder zijn dps en tank wapen op 75 en dump nu alle Ap in unholy. Mijn kerst projectje wordt een dh tankje maken om te kijken hoe die speelt. Heb een hele berg van die 880 tokens bewaard dus gear is geen punt als die 110 is :)

• hmr

hmr

Ik wil wel mee puggen :) dit weekend wellicht nog een keer een Tweakersrun proberen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:28:
[...]

Ik wil wel mee puggen :) dit weekend wellicht nog een keer een Tweakersrun proberen?
Misschien in de middag, wij hebben onze zondag raid naar de zaterdag verplaatst. Wat inhoud dat we de alt/social run de nek om hebben gedraaid deze week. Maar komt uiteindelijk gewoon terug.

Wellicht dat @Ryada het nog een kans wilt geven?

• hmr

hmr

Kadardar schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:33:
[...]

Misschien in de middag, wij hebben onze zondag raid naar de zaterdag verplaatst. Wat inhoud dat we de alt/social run de nek om hebben gedraaid deze week. Maar komt uiteindelijk gewoon terug.

Wellicht dat @Ryada het nog een kans wilt geven?
Mijn voorstel zou ook zaterdagmiddag zijn. Het liefst zou ik zelfs vanavond een normal run organiseren :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• tommy2005
Voor wie er nog een nodig heeft, de lvl100 boost is weer in de aanbieding....

Na een griepje van een aantal dagen vanmiddag mijn rogue naar 108 gezet. Eens zien of de kerst wat gelegenheid geeft om haar naar 110 te duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
tommy2005 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:07:
Voor wie er nog een nodig heeft, de lvl100 boost is weer in de aanbieding....

Na een griepje van een aantal dagen vanmiddag mijn rogue naar 108 gezet. Eens zien of de kerst wat gelegenheid geeft om haar naar 110 te duwen.
bij mij kost die gewoon nog 60 eurie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister eindelijk Meatball gekregen. Gelijk mee op WQ farm gegaan om te levellen maar was te verveeld halverwege en heb ik niets meer gedaan. :P Wel me emmisary quests gedaan. :D

Om naast me Tank spec ook eens wat anders te doen heb ik MW wat meer research (peakofserenity maar helaas wat outdated maar de basis van de spec blijft het zelfde neem ik aan) gedaan dan de laatste keer toen ik alleen icyveins ernaast pakte en is het toch een hele leuke healing spec. Het wordt vast niet me mainspec maar daarom mag ik het nog wel leuk vinden. :)

Dus mocht er iemand een Healer nodig hebben voor iets, i can do it. :D Zolang het maar geen mythic + 15 is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

Kadardar schreef op maandag 18 december 2017 @ 13:12:

Misschien een stomme vraag, maar bij welke vendor koop jij champion gear in ruil voor nethershards?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gisteren meegegaan met een semi-guild PUG naar Antorus normal met mede Tweaker Wes!

Was een leuke run en heb wat leuke gear gekregen en ook een pantheon trinket!

Tevens eindelijk de 2-piece tierset nu!

Ben benieuwd. Mijn rogue zit nu op 940 itemlvl en begin weer beetje gevoel met raiden te krijgen. Vind het zelfs weer leuk... Het zal toch niet... :>

[ Voor 16% gewijzigd door hmr op 22-12-2017 10:27 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vuurvoske schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:46:
[...]

Misschien een stomme vraag, maar bij welke vendor koop jij champion gear in ruil voor nethershards?
Op the broken shore bij legionfall. Als je de mage toweer hebt dan heb je links daarvan een trappetje naar benden en daar staat een human vendor. Geloof op de laatste pagina staan er champion ornament kistjes. Die dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Even een vraagje, ik heb deze expansion nog geen enkele world boss gedaan en ik wil graag deze shoulders hebben for transmog: http://www.wowhead.com/it...ive-magic&bonus=3466:1472
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EF8cpjYfKa3u2SHoTJQSAbEF/full.jpg
Weet iemand of deze kleur (zelfde als plaatje) ook van Humongris dropped? Want op Wowhead zie ik alleen de geel/blauw variant en ook Google image search geeft voornamelijk de geel/blauw variant weer.

Hoe groot is verder de kans dat de volgende reset Humongris up is? Is dat random of een volgens een vaste rotatie? Ik kijk namelijk af en toe op Wowhead > Today in Broken Isles > EU Realms > World boss en zie daar nooit Humongris tussen staan (kan overigens zijn dat ik een paar resets heb gemist).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
temp00 schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:03:
Even een vraagje, ik heb deze expansion nog geen enkele world boss gedaan en ik wil graag deze shoulders hebben for transmog: http://www.wowhead.com/it...ive-magic&bonus=3466:1472
[afbeelding]
Weet iemand of deze kleur (zelfde als plaatje) ook van Humongris dropped? Want op Wowhead zie ik alleen de geel/blauw variant en ook Google image search geeft voornamelijk de geel/blauw variant weer.

Hoe groot is verder de kans dat de volgende reset Humongris up is? Is dat random of een volgens een vaste rotatie? Ik kijk namelijk af en toe op Wowhead > Today in Broken Isles > EU Realms > World boss en zie daar nooit Humongris tussen staan (kan overigens zijn dat ik een paar resets heb gemist).
De world boss dropped the goud/blauwe variant, heeft mijn Shammy ook.

Die rode dropped in Nighthold mythic. Vanuit relinquished tokens kun je ook een rode variant krijgen.
Pagina: 1 ... 122 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.