Zo gister weer lekker geknalt in Antorus op de BrM Monk en nu 10/11 N. We hebben helaas veel tijd op Coven gespendeerd om de adds onder controle te krijgen, helaas zijn er ook 2 mensen uit gegaan waardoor we weer even moesten puzzelen in de healing en DPS maar dat was na we coven gekilled hadden wel al aardig weer opgelost.
Aggramar was een meer een pushover dan ik dacht, 3 trys en we hadden hem en dit kwam puur door mij en de de andere tank en het niet duidelijk hebben wat we nou precies deden met foe breaker en flame rend. Ja ook wij maken eens fouten maar zolang we ze oplossen is alles goed.

Ook een mooie pants mogen looten dus ik was tevreden!
Toen kwamen we bij Argus op de laatste 15 minuten en zijn we er eigenlijk ingedoken zonder concrete tactics omdat de tacs uitleggen even lang zou duren als het einde van de raid dus bij de bolletjes werd het een shitfest omdat niemand wist waar ze welke bal naar moesten brengen.
Onderaan de streep een leuke raid gehad, helaas was ik bek af tijdens de raid omdat de kleine teveel energie van me af had genomen over de rest van de dag.

Vanavond even M+ EoA 9 en even kijken voor iets in de 11 of 12 zodat de woensdag kist weer mooie goodies bevat