Raptar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:31:
[...]
Wat is gear afhankelijk, is elke spec uiteindelijk niet gear afhankelijk

? Vanaf ilvl 890 moet je toch wel echt al serieuze klappen met een Affli lock uit gaan delen, vanaf toen begon ik het erg hard vinden gaan. Tussen 890 en 900 moet je echt wel rond de 750k/800k dps (dacht ik hoor, kan ook ietsje minder zijn) zitten ST. Wat wel heel belangrijk was zijn uiteraard je talents, meer dan bij andere classes. Op Inquisitor met Absolute Corrpution en Write in Agony (2 target fight) DPS je gewoon mensen met 20 ilvls hoger eruit. In M+ doe je ook al snel mee met hogere ilvls met de SoC talent. Ik vond als Affli lock dus dat je vrij makkelijk al snel meekomt.
Rotation is key, fights kennen met de juiste talents en natuurlijk het timen van je RoS.
Tuurlijk elke class wordt normaal sterker met nieuwe gear maar als je blindelings naar ilvl kijkt want hoger dus zou beter moeten zijn maar ondertussen equip je een relic met stamina ipv je beste trait ga je er niet op vooruit.
Class kennis brengt je het verst, maar je caps halen door gear heen is ook heel belangrijk (als je enige vorm van goed wilt zijn).
Nu ken ik Warlocks niet onder motorkap want ik main het niet en ik speel het niet, ik dacht alleen dat ze best afhankelijk van gear waren maar kennelijk is dat dus niet zo (meer wellicht)?
Iusedto schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:51:
Ja, het zal van alles wat zijn.
Lock is niet echt bekend nog. Gear rond de 895 of zo iets.
Rotatie ben ik nog niet echt in thuis. DPS was gewoon erg laag, simpel.
700/800 K haalde ik bij lange na niet, bij lange na niet. Zal de helft zijn.
DK is frost en is jaren lang mijn main geweest. De rotatie kan ik bijna letterlijk met mijn ogen dicht doen.
Gear level 880 of zo iets
DPS was gemiddeld twee keer zo hoog als de Lock en was wel rond de 700/800 K
Klinkt meer als gebrek in class kennis omdat het juist nieuw is (het is best raar deze vraag maar heb je iet van guides gelezen voor die lock?), dit probleem had ik ook op me monk, ik kon er geen kaas van maken. Ik ging de kooi in bij inquisition, dood. Ik stond de baas uit de kooi te tanken, dood. Ik ging dood, dood, dood en nog eens dood. Tot wanneer ik de moeite erin ging steken, ging lezen en vragen begon te stellen. Vervolgens deed ik met onze DK een tank test ronde... wat is dit? Samen met dezelfde class een heroic of mythic inrennen en kijken hoelang je kan overleven tegenover de ander. Kennis overdracht onder elkaar, leren wat je skills doen en tadah, ineens begrijp je het. Jek rijgt de feeling bij de class. Ik ben zeker niet de beste Monk tank maar ik sta wel boven het gemiddelde ervan, ja het is ook pas mij main voor 3 weken ofzo. Pas sinds 2 weken geleden ben ik begonnen de stagger pause te masteren en ook daar heb ik nu een goede feeling voor. Maar dat zijn de kleine details die je niet uit je noxxic/icyveisn guide gaat halen omdat die guides gewoon niet in-depth genoeg zijn.
Pak een weakaura preset of wat macros als dat je helpt, het helpt mij met me monk, rogue, dk (niet echt omdat ik frost DPS gewoon kan ademen zeg maar) en dh om de cooldowns goed onder controlle te houden maar het zijn de kleine dingetjes die bij de eene speler een verschil kunnen maken en bij de ander niet. Kortom: Gewoon proberen wat je vind, krijg je de klik dan kom je verder, zo niet nou ja dan doe je het oude weer. Hier heb ik nog ene mooi voorbeeld van me met me Rogue, heel lang Sin gespeeld en speelde echtde sterren van de hemel. Sub zou beter maar op een bepaalde manier haalde ik er niet wat er werd beloofd dus maar terug naar Sin en bam, stond weer bovenaan de DPS meters. Wat ik hiermee wil zeggen is, het kan heel goed beter zijn maar als het niet werkt voor jou dan wordt je er niet beter van.
[
Voor 46% gewijzigd door
Kadardar op 13-12-2017 11:20
]