Acties:
  • 0 Henk 'm!
desimal90 schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:46:
Zaterdag's eindelijk 110 gedinged en kon gelukkig bijna direct heroics en LFR doen. Ben nu in het weekend van 825 ilvl in 1x snel naar 860 ilvl. Ik ben weer helemaal terug in de game maar merk wel dat LFR echt TE simpel voor woorden is. Een beetje uitdaging zou niet verkeerd zijn. Ik merk wel op dat mensen het ilvl veel te serieus nemen voor dungeons etc. Ik moet met 860 toch makkelijk wat mythic keystones kunnen doen ?
Ja, maar mensen zijn moeilijk als het om Mythic gaat.
Lijk wel of alles onder 900 standaard een decline krijgt, vooral DPS.
Als tank kom ik er nog wel mee weg.

Op mijn Lock heb ik nog geen enkele Mythic kunnen doen zelfs :(
Vegetto schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:51:
Hey guys, vraagje.. ben van plan weer wat te gaan spelen op wow, is nu anderhalf jaar geleden ofzo. Ben even tot 20 aan het gaan om te kijken of het bevalt maar had een vraagje, wat zijn gemiddeld de wachttijden voor dungeons rond dat level als dps zijnde, weet dat je als tank of healer zo goed als instant bent maar is dat dps nog steeds " lang " wachten of valt dat tegenwoordig wel mee.
Ergens tussen de 4 tot 20 minuten.
Is afhankelijk van de content en of er TW is.

[ Voor 31% gewijzigd door Iusedto op 11-12-2017 08:55 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Iusedto schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:53:
[...]

Tja.. Ik ben dan wel na zes jaar terug gekomen maar mijn healing skills zijn natuurlijk nog net zo pro als toen ik hardcore raide vroeger. Dan moet ik nu maar leren geduldig zijn en wennen aan de hoeveelheid declines :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desimal90 schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:56:
[...]
Tja.. Ik ben dan wel na zes jaar terug gekomen maar mijn healing skills zijn natuurlijk nog net zo pro als toen ik hardcore raide vroeger. Dan moet ik nu maar leren geduldig zijn en wennen aan de hoeveelheid declines :D
Ik wil je wel aanraden om ook in de Tweakers discord te komen.
Meeste groepen worden daar toch gemaakt (vind ik) plus het is er gezellig :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Iusedto schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:53:
[...]

[...]

Ergens tussen de 4 tot 20 minuten.
Is afhankelijk van de content en of er TW is.
Oke thnx, ehh ben denk te lang eruit, wat bedoel je met TW haha |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vegetto schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:10:
[...]
Oke thnx, ehh ben denk te lang eruit, wat bedoel je met TW haha |:(
http://www.wowhead.com/timewalking

De wachttijd voor Time walking is vaak een stuk korter

[ Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 11-12-2017 10:14 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03

hmr

hulkie schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:43:
[...]

Ik zit alweer een aantal jaar in Dude... ook veel geraid daar. Helaas is er weinig van over en ga ik dus op zoek naar iets anders! En die GM is een online maatje van me inderdaad 😇

Welke nickname had je?
Op frostmane? :p

Mijn nieuwe main Rogue is lekker bezig. Vrijdag gedingd en zit nu op ilvl 915.. :) Heb niet eens bizar veel gespeeld, maar het gearen gaat zo mega snel tegenwoordig...

Nu tijd voor M+!

[ Voor 21% gewijzigd door hmr op 11-12-2017 10:17 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desimal90
hmr schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:16:
[...]

Op frostmane? :p

Mijn nieuwe main Rogue is lekker bezig. Vrijdag gedingd en zit nu op ilvl 915.. :) Heb niet eens bizar veel gespeeld, maar het gearen gaat zo mega snel tegenwoordig...

Nu tijd voor M+!
ik speel ook op frostmane. Vroeger in security, nu gewoon in een social guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2017 @ 02:59:
Ik speel nu op kazzak, zoeken jullie nog mensen bij jullie guild ? @Thorval
Op Kazzak heb je tegenwoordig voor zover ik weet alleen 'Bomen zijn relaxed'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ryada schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:30:
[...]
Het is random of je hem krijgt of niet. Het is een normale drop die ten alle tijden als personal loot dropped (denk aan quest items). Het is een trinket wat een pantheon proc geeft.
Zodra je die trinket hebt krijg je een upgrade item ervoor in successive kills.
Dus kort samengevat.

Eerst moet ik dus geluk hebben met de RGN-god dat er een trinket dropt.
Pas daarna kan ik dus upgrade tokens krijgen voor de volgende kills.
Dus als ik hem pas krijg na de 8ste kill, dan ben ik dus in total 20 kills verder voordat ik hem maxed hebt.
Iig leuk vooruitzicht :(

Iig nu ilvl942 + seat dus zou nu makkelijker pug-raidgroups in kunnen komen.
Maar wel gemerkt dat het een stuk harder is geworden aangezien de baas een 10% HP erbij heft gekregen. Een paar keer een 1% whipe, maar naar de raid ging GM nog even een pug-raid opzetten en was hij in 1 go down. Wel jammer dat het qua healing 1 van mijn slechtste outputs was (maar 850k HPS), tijdens de guild-run zat ik standaard boven de 1M HPS.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Kadardar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:55:
[...]

Farm Aggramars strides (legendary), misschien niet BiS maar voor fights met high movement een benodigde nou voor farmen is het dan ook zeker lekker om die te gebruiken. Ik kon op mij DK niet eens wegkomen bij fallen avatar (heroic) zonder dat ik ge-oneshot werd door rupturing singularities. Met die boots was het perfect te doen.
Muahaha voorspellende gift? Toevallig dropte deze gisteren avond voor mij uit een Emissary kistje (eerste legendary die voor mij dropt).

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knappa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
sabriel schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:11:
Dus kort samengevat.

Eerst moet ik dus geluk hebben met de RGN-god dat er een trinket dropt.
Pas daarna kan ik dus upgrade tokens krijgen voor de volgende kills.
Dus als ik hem pas krijg na de 8ste kill, dan ben ik dus in total 20 kills verder voordat ik hem maxed hebt.
Iig leuk vooruitzicht :(
Upgrade token krijg je bij elke kill (op normal of hoger) na de eerste, volgens Wowhead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

desimal90 schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:22:
He grappig, daar heb ik ook in gezeten tijdens WoW vanilla :)

Mn Mage is inmiddels LvL 82,5 nog maar even doorgaan en we zitten op de 110, kunnen we eindelijk weer AP en gear grinden! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spelen jullie eigenlijk nog andere games naast WoW ?
Ik moet altijd wat afleiding hebben, kan niet continue WoW spelen.

Persoonlijk speel ik momenteel de nieuwe South Park en dit weekend de Monster hunter beta ( _/-\o_ ) gespeeld .

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
Iusedto schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:28:

Persoonlijk speel ik momenteel de nieuwe South Park en dit weekend de Monster hunter beta ( _/-\o_ ) gespeeld .
Battlefield 1 en Star Wars Battlefront. Afleiding is altijd goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
Carthrax schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:34:
[...]

Battlefield 1 en Star Wars Battlefront. Afleiding is altijd goed ;)
Destiny 2

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
desimal90 schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:22:
[...]

Drukke social guild? Aan te raden als je M+ leuk vindt? Alt runnetjes naar normal en evt heroïsche raidcontent?

@hmr ik kan je wel een keer door wat zooi heen rammen als je ally speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van alles, eene moment speel ik mario bros andere moment speel ik lekker bloedrige FPS zoals Doom :P

Maar voornamelijk pak ik spellen als Megaman/Megaman X, Kingdom Hearts en Final Fantasy. :P

Zo na een intensief weekend me huis verbouwen kan ik eindelijk weer spelen :D Helaas staan me consoles niet meer langer aangesloten en kan opnieuw gaan cable managementen :( Duurt wel een een uurtje of 6 voordat alles weer werkt en bij elkaar getyript zit. :/

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:35

ETS2, RL en GTA 5 atm :p

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op zondag 10 december 2017 @ 10:56:
[...]

Ik heb daar meer dan 10 jaar gezeten in "Dude where's my mount", een volledig Nederlandstalige guild. We hebben een lange tijd in de EU top 250 meegedraaid, alleen daar is momenteel helaas weinig meer van over. We hadden 6 raidteams, nu nog maar 1. Deze doen volgens mij alleen nog HC qua raiding. Er zullen wel groepjes zijn die hoge M+ clearen, aangezien er goede spelers inzitten. Ik weet alleen niet of er nog plek is voor meer en hoe frequent etc. Wel is de leiding weer naar de oude GM gegaan, iets wat denk ik een positieve uitwerking zal hebben. Ik zou hun in de gaten houden dus!
hulkie schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:43:
[...]

Ik zit alweer een aantal jaar in Dude... ook veel geraid daar. Helaas is er weinig van over en ga ik dus op zoek naar iets anders! En die GM is een online maatje van me inderdaad 😇

Welke nickname had je?
Ik keek even naar de NL community op Frostmane maar wow, daar is niks van over. Voorheen waren er altijd iets van 3 behoorlijk progress minded guilds, nu is er niets wat kills in heroic heeft. Zie ook grote leegloop in die guilds. Waar zijn al die mensen dan heen gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
hulkie schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:46:
[...]

Drukke social guild? Aan te raden als je M+ leuk vindt? Alt runnetjes naar normal en evt heroïsche raidcontent?

@hmr ik kan je wel een keer door wat zooi heen rammen als je ally speelt :)
Volgens mij raiden ze wel ja, niet druk genoeg voor alt runs. Aangezien ik nu max level ben en goed genoeg gegeared ben voor normals/heroics (890 ilvl, misschien laag maar die normals en heroics zijn facerolls ten opzichte van vroegere raids)

Heb gister overigens mijn eerste legendary leggings die dropte! Dat was toch best snel, na 1 week spelen binnen legion :)

Ik speel nu dus ally en we kunnen af en toe is samen spelen. Mijn in-game username is Desimal. Ik weet mn battle tag niet uit mn hoofd

[ Voor 9% gewijzigd door desimal90 op 12-12-2017 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Gisteren mijn Warrior ook op level 110 gekregen.. Gelevelt met Prot en Arms spec aangezien ik overal gelezen had dat Fury het minst prettig was om te levelen.

Uit eindelijk gisteren toch maar even het Fury spec uitgeprobeerd en ik was echt meteen verkocht.. Prot en Arms waren verder ook prima, maar ik vind het Fury echt lekker spelen :).

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Kaap schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 06:30:
[...]

[...]

Ik keek even naar de NL community op Frostmane maar wow, daar is niks van over. Voorheen waren er altijd iets van 3 behoorlijk progress minded guilds, nu is er niets wat kills in heroic heeft. Zie ook grote leegloop in die guilds. Waar zijn al die mensen dan heen gegaan?
Hi Kaap,

Grote leegloop inderdaad... Dude was al een tijdje aan het kwakkelen. Er zou een groep gemaakt worden om weer #1 te worden NL. Daarvoor zouden verschillende oud leden weer terug transferren naar Frostmane, maar dat is niet gebeurd. Toen is de grote leegloop begonnen.

Een groep meer Casual spelers is een eigen guild begonnen met volgens mij ook niet-NL sprekende mensen. De betere raiders zijn naar andere guilds gegaan. Silvermoon is een populaire server voor veel spelers.

Op dit moment is er slechts een social raidgroepje dat heel laid back wil spelen en absoluut geen Mythic ambities heeft. Helaas op raiddagen die voor mij niet uitkomen.

Afgelopen weken gaan er zo nu en dan weer mensen weg, ik ben zelf ook zoekende... Weinig te doen in de guild op dit moment. Het zegt genoeg dat ik met alle 3 mijn characters in de top 5 M+ runs sta deze week. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhmmie schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:29:
[...]

Muahaha voorspellende gift? Toevallig dropte deze gisteren avond voor mij uit een Emissary kistje (eerste legendary die voor mij dropt).
Dat zowiezo ;) Nee volgens mij hebben Aggramar Strides 1 van de hoogste drops kansen en daarom komen ze ook vaak als eerst of 2de. Zijn maar zelde gevallen dat ze later komen in mijn bekende DK kring is dat is zo'n beetje een Dktje of 20. Iedereen kreeg die boots heel snel op 2 na waardoor het bij mij lijkt dat als 18 op de 20 hem heel snel krijgen de kans best groot is.

Maar je kan nu iig lekker snel rondrennen en farmen als je goed een paar stats stacked :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:17:
Nog geen enkele Legendary op mijn Warlock potverdorie.
Duurt weer te lang :)
Ik heb er in de tijd op me monk ook geen meer gehad na de 1000 upgrade met de Antorus patch. :/ Eerste 2 had ik vrijwel direct achter elkaar maar vanaf nu is draaamaahhaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:19:
[...]
Ik heb er in de tijd op me monk ook geen meer gehad na de 1000 upgrade met de Antorus patch. :/ Eerste 2 had ik vrijwel direct achter elkaar maar vanaf nu is draaamaahhaaaa
Ach, ik wacht wel netjes af.
Doe vrij veel content op de Lock dus een drop komt er wel aan.

Nu lekker bezig op Argus en hoop snel eens een M+ run te gaan doen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:50:
[...]

Ach, ik wacht wel netjes af.
Doe vrij veel content op de Lock dus een drop komt er wel aan.

Nu lekker bezig op Argus en hoop snel eens een M+ run te gaan doen.
Ik ga ook even kijken voor +10 + vanavond. Dan hopen op een mooie upgrade uit de kist.

Gister ook alle TW dungeons af kunnen maken en daar een 940 necklace uitgekregen die wel lekker was als upgrade ook dankzij de haste om me rotatie te smoothen :D ben nu alleen 2% overcapped door de hoeveelheid die erop zat maarja, altijd beter dan undercapped. :P

PS. met 12% haste kon ook prima uit de voeten hoor, geloof dat het zelfs met 8% mogelijk is. Maar ben nog niet zo laag geweest om het te testen. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Kadardar op 12-12-2017 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Weet iemand of er game tijd bij de expansion van legion zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vegetto schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 11:11:
Weet iemand of er game tijd bij de expansion van legion zit?
Nope alleen een level 100 boost. Game time zou je moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Kadardar schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:58:
[...]

Ik ga ook even kijken voor +10 + vanavond. Dan hopen op een mooie upgrade uit de kist.

Gister ook alle TW dungeons af kunnen maken en daar een 940 necklace uitgekregen die wel lekker was als upgrade ook dankzij de haste om me rotatie te smoothen :D ben nu alleen 2% overcapped door de hoeveelheid die erop zat maarja, altijd beter dan undercapped. :P

PS. met 12% haste kon ook prima uit de voeten hoor, geloof dat het zelfs met 8% mogelijk is. Maar ben nog niet zo laag geweest om het te testen. :P
Je hebt een +15 nodig voor een 960+ item uit je wekelijkse kistje... Een +10 geeft nog steeds 935, dus heel slecht is het niet. +9 is overigens een flinke bak makkelijker omdat je dan geen Tyrannical hebt.

Die TW weekly was ik alweer vergeten, misschien toch maar even doen nog vanavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hulkie schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 11:49:
[...]

Je hebt een +15 nodig voor een 960+ item uit je wekelijkse kistje... Een +10 geeft nog steeds 935, dus heel slecht is het niet. +9 is overigens een flinke bak makkelijker omdat je dan geen Tyrannical hebt.

Die TW weekly was ik alweer vergeten, misschien toch maar even doen nog vanavond...
Hoogste wat mij zover is gelukt op me monk is +11 geloof ik. Puur omdat ik het ilvl niet heb om hoger te komen, zit nu net op 929 en ja die 2 ilvls lager die ik had zouden echt een wereld van verschil maken voor hogere M+ maarja... pugs he, die willen soms nog wel eens eisen stellen dat je denkt... serieus gast?. :P Met de guild en een paar social uit de guild zou ik het wel aandurven om hoger te gaan maar dan moeten ze wel allemala tegelijk online zijn en mee kunnen/willen

TW Weekly zou je een 930 geven geloof ik. Dus afhankelijk of je daar een upgrade uit kan halen zou ik hem wel of niet doen. Dat kleine beetje AP is de moeite niet waard aangezien je veel meer uit Argus grinden kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Hoe krijgen jullie deze gear, zonder écht te raiden?

Ik heb veel WQ's gedaan, komt niet boven de 885/890 uit. Via de Veiled Argunites kan ik 910 items kopen, en via de raid finder heb ik 915/925 langs zien komen. Heroic Dungeons komen niet hoger dan 865.

Hoe krijg ik uit TW dungeons 940 items? Wat is de 'weekly' precies? Ik kan wel TW dungeons doen, maar krijg daar gewoon Badges en wat geld voor.

En wat is een goede basis voor Mythic? In de group finder kom ik alleen maar elite groepjes tegen waar je je nier moet afstaan om mee te mogen doen of 'boosts' die worden verkocht.

[ Voor 10% gewijzigd door Divak op 12-12-2017 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Divak schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:40:

Ik heb veel WQ's gedaan, komt niet boven de 885/890 uit. Via de Veiled Argunites kan ik 910 items kopen, en via de raid finder heb ik 915/925 langs zien komen. Heroic Dungeons komen niet hoger dan 865.

Hoe krijg ik uit TW dungeons 940 items? En wat is een goede basis voor Mythic? In de group finder kom ik alleen maar elite groepjes tegen waar je je nier moet afstaan om mee te mogen doen of 'boosts' die worden verkocht.
Uit TW ga je alleen met geluk 940 krijgen uit de weekly quest. Ik had dat geluk heel toevallig. Zelfde met me Relic die ik gister kocht van me Veiled zooi. 925 maar de traits waren om te janken dus heb ik maar voor me healing gebruikt.

Daarbij heb je M+ een versie zoals de heroic instance maar dan met tijd en moeilijker natuurlijk, haal het einde en je krijgt loot aan het van de week in je kist in je class hall doe het binnen de tijd en je kan de key upgraden naar hoger. Maar hoe hoger de M+ de hoger de gear is dit weer aan het einde dropped bij de latatse baas uit de kist 9dus dat is 1 stuk loot per run bij de eind baas, 1 stuk loot bij de weekly reset uit de kist. Voordeel is dat je deze kan spammen en gewoon eindeloos loot/AP kan binnenharken). Als je het krijgt want het kan heel goed zijn dat je niets meer dan AP krijgt en Blizzard je uitlacht op hun hoofdkantoor.

Vaak doe je M+ liever met je guild, weet je zeker dat ze niet zo maar leaven na 1 wipe. Het is een lastig verhaal M+ als je net begint, maar je merkt snel genoeg hoe mensen zijn. Als iemand al loopt te zeuren dat je moet opschieten kan je beter die persoon kicken of zelf leaven want dan kan je de klok er gelijk opzetten dat die na 1 wipe weg is nadat de key erin zit en je run naar de klote is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27

Hoe krijg ik uit TW dungeons 940 items? Wat is de 'weekly' precies? Ik kan wel TW dungeons doen, maar krijg daar gewoon Badges en wat geld voor.

En wat is een goede basis voor Mythic? In de group finder kom ik alleen maar elite groepjes tegen waar je je nier moet afstaan om mee te mogen doen of 'boosts' die worden verkocht.
Argus WQ's geven 890+ relics en gear. Met 3x 890 relic heb je al een artifact itemlevel van 930(?). Legendaries zijn 970/1000 itemlevel. Dat haalt je average itemlevel allemaal flink omhoog.
Voor TW kan je in Dalaran een quest halen waarvoor je 5 TW dungeons moet doen welke als reward wat AP, een coin en een chest geeft waar je een normal Antorus item uit krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:09

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

Ik Heb nog geen voet in de laatste raidinstance gezet (afgezien van LFR). En ik ben nu 941 ilvl.

Ik doe afentoe wat worldquests, maar de meeste gear komt van Greater Invasion bosses; twee legendaries op lvl 1000 en de relinquished items. Mythic+ laat ik links liggen, raids meestal ook. Waarschijnlijk doe ik die wel een keer als het een zerg run is.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie

Greater Invasions! Elke week kun je die doen. Geven 930 loot - altijd coinen dus als je nog laag itemlevel hebt. Als je eenmaal wat meer gear hebt kun je ook M+ gaan doen. Tegenwoordig krijg je voor het completen van een +15 Mythic 940 gear. En dus aan het einde van de week een 960. Elk level lager geeft zowel aan het einde als in je weekly chest -5 itemlevels...

Argus grinden is denk ik de snelste weg, en LFR runnen natuurlijk. Daar dropt 915 loot geloof ik?

PS. Ik doe al 2 raidinstances niet meer mee. Priest = 945, DH = 943, Mage = 948 itemlevel.

[ Voor 3% gewijzigd door hulkie op 12-12-2017 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hulkie schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:02:
[...]

Greater Invasions! Elke week kun je die doen. Geven 930 loot - altijd coinen dus als je nog laag itemlevel hebt.
Omg, helemaal vergeten om dat te doen |:( |:(
Wat stom van me.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 19:54
Iusedto schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:49:
Omg, helemaal vergeten om dat te doen |:( |:(
Wat stom van me.
Ik ben bezig met mijn eerste 110, en ik merk dat er wat weinig incentive is (/aan de speler in-game bekend wordt gemaakt) om echt op Argus rond te wandelen. Heb net de grind voor vliegen (Broken Isles Pathfinder, Part Two) achter de rug, ga je door naar Argus, kun je niet meer vliegen... Fijn, dank je, kun je meer van hetzelfde gaan doen, zonder dat je echt weet waarvoor.

Iedere keer dat ik in dit topic invasions langs zie komen denk ik WTF hebben ze het over, zo veel speciaals krijg je nu ook weer niet van die assaults, die toch wel erg regelmatig ook invasions worden genoemd (en invasions waar ze het her en der over assaults hebben).

Voor andere nieuwelingen die ook nog niet zo ver zijn op Argus: http://www.wowhead.com/invasion-points-on-argus-guide -> Na een bepaalde quest unlock je dus die Invasion Points op Argus :)

Omdat ik pas net op Mac'Aree rondwandel (moet nog een quest of 10 tot aan Invasion Points) zie ik ook erg weinig quests voor Argussian Reach; ik zit al op 2 van de 4 dus hopelijk komt dat goed voordat de Emissary Quest verloopt :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paul schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:11:
[...]
Ik ben bezig met mijn eerste 110, en ik merk dat er wat weinig incentive is (/aan de speler in-game bekend wordt gemaakt) om echt op Argus rond te wandelen. Heb net de grind voor vliegen (Broken Isles Pathfinder, Part Two) achter de rug, ga je door naar Argus, kun je niet meer vliegen... Fijn, dank je, kun je meer van hetzelfde gaan doen, zonder dat je echt weet waarvoor.

Iedere keer dat ik in dit topic invasions langs zie komen denk ik WTF hebben ze het over, zo veel speciaals krijg je nu ook weer niet van die assaults, die toch wel erg regelmatig ook invasions worden genoemd (en invasions waar ze het her en der over assaults hebben).

Voor andere nieuwelingen die ook nog niet zo ver zijn op Argus: http://www.wowhead.com/invasion-points-on-argus-guide -> Na een bepaalde quest unlock je dus die Invasion Points op Argus :)

Omdat ik pas net op Mac'Aree rondwandel (moet nog een quest of 10 tot aan Invasion Points) zie ik ook erg weinig quests voor Argussian Reach; ik zit al op 2 van de 4 dus hopelijk komt dat goed voordat de Emissary Quest verloopt :P
Je hebt een quest maar als je hem niet afmaakt zou die er altijd blijven staan (kan ook wel begrijpen nu we wat verder in de patch zijn dat het allemaal wat overwhelming is maar toen de patch begon was die opgeplitst per week en was het leuk het volgende stukje verhaal te onthullen). Ik geloof al meerdere keren in dit topic gezien te hebben (waarvan ik het zelf ook heb gezegd) dat je die quests juist moet doen om te unlocken. Ik vind het zelf een mooie manier om het verhaal voor te schotelen aan de spelers en de personen die het niets intresseert drukken toch wel op accept en esc om er zo snel mogelijk doorheen te rushen. Wat betreft flying, ik vind niet dat je dit nodig hebt op Argus, het zijn maar kleine eilandjes en opzich kan je met warforged lightframe overal overheen jumpen as het moet (die kan je halen in de vindicar onderin bij het crystal, er zijn 2 sets aan abilities en die krijg je alleen te zien als je er 1 kiest) Deze moet je wel eerst unlocken natuurlijk, weet niet meer wanneer je die krijgt. Zou het handig zijn om flying the hebben, ongetwijfeld maar de grote van die eilandjes heb je het echt niet nodig in combinatie met die lightframe. Voordat we de discussie gaan starten van maar ik heb me achieve gedaan voor flying... ja op Azeroth niet op Argus. Als blizz het tijd vind dat je moet kunnen vliegen op Argus komt dat vanzelf.

Door de tijd heen unlock je meer en meer. Als je de hele quest chain af hebt heb je altijd 4-5 WQ's voor agussian reach. Vaak liggen ze te ver uit elkaar en kom ik een dag later terug om de laatste of 2 af te maken tenzij het de laatste dag is maar dat is aan jezelf. Ja er zit was tijd in maar ik vind het ook wel een mooie manier om spelers te laten focussen op 1 char ipv 5 stuks omdat het maar gewoon even kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Kadardar schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:26:
Voordat we de discussie gaan starten van maar ik heb me achieve gedaan voor flying... ja op Azeroth niet op Argus.
Volgens de (niet al te) kleine lettertjes wel ja :) Maar ik vond het toch een behoorlijke domper om eindelijk te kunnen vliegen (Suramar City lopend :r ), klaar te zijn op de Broken Isles (wat moet ik daar nu nog doen? Wat reps grinden...) en door te gaan, en meteen niet meer te kunnen vliegen...

Wel ben ik het met je eens dat het op Argus (tot dusver, ben nog niet zo ver) niet heel erg nodig is; het is veel minder doolhof dan een groot deel van Broken Isles, en de mob density is niet zo hoog dat er geen doorkomen aan is.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paul schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:53:
[...]
Volgens de (niet al te) kleine lettertjes wel ja :) Maar ik vond het toch een behoorlijke domper om eindelijk te kunnen vliegen (Suramar City lopend :r ), klaar te zijn op de Broken Isles (wat moet ik daar nu nog doen? Wat reps grinden...) en door te gaan, en meteen niet meer te kunnen vliegen...

Wel ben ik het met je eens dat het op Argus (tot dusver, ben nog niet zo ver) niet heel erg nodig is; het is veel minder doolhof dan een groot deel van Broken Isles, en de mob density is niet zo hoog dat er geen doorkomen aan is.
Ik vind het eerlijk gezegd ook wel heerlijk pvp wijze. Hoe vaak zie je niet in pvp servers dat er iemand aa n komt rennen, vervolgens mount en weg vliegt enkelt maar om zo hoog mogelijk te gaan hangen zodat ze niet meer te killen zijn. Ik join soms nog wel eens een maat van me op een pvp server om even flink te hakken op de Allys. en daar leent Argus zich perfect voor want je kan niet even zo maar weg, je moet of je tegenstander aankunnen of je moet een weg door de heuveltjes heen weten om weg te komen. Heerlijk is dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Kaap schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 06:30:
[...]

[...]

We zijn vorig jaar (iets langer terug) gemerged met Century Gaming, toendertijd echt een serieuze guild die Mythic raidde en het erg goed deed in de charts. Dit is niet bepalend geweest voor de leegloop, maar hier is wel de start ervan begonnen voor mijn gevoel. Veel goede raiders van onze Mythic groep zijn toen getransfered naar een Horde server, wat die momenteel doen weet ik ech niet. Weet niet eens waar ze spelen, totaal uit het oog verloren.

Waarschijnlijk heeft het ook gewoon met de subscribers loss te maken, een NL guild met 6 goedlopende raidteams is nu echt een utopie. Hoewel het opzich nog niet eens heel lang geleden is. Wel jammer hoor als je guild langszaam doodbloed. Heb er toch meer dan 10 jaar aardig actief in doorgebracht, zeker de laatste jaren. (Drama inc.) aan alles komt een eind, en in dit geval is dat gewoon kudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
sabriel schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:11:
[...]
Wel jammer dat het qua healing 1 van mijn slechtste outputs was (maar 850k HPS), tijdens de guild-run zat ik standaard boven de 1M HPS.
Deze melding niet serieus nemen. Ik had mijn log door elkaar gehaald. Omdat iedereen dood gaat in de intermetion fight wordt de log gereset :p Ik had dus alleen de HPS van de laatste phase in beeld en niet overall van de fight.

Wel begonnen om disc als off-spec omhoog te brengen. Heb holy nu op lvl75 zitten, maar ons healingteam bestaat momenteel uit een resto shaman en 2 holy priests en op sommige fight wil je eigenlijk wel een disc hebben. Ben nu aan het trainen met disc op LFR maar findt het een stuk vermoeiender dan holy omdat je veel meer moet managen. Wel een leuke uitdaging en ben veel aan het inlezen. Grootste fout waar ik al tegenaanliep was dat ik te veel plea's op wou houden. focus zou zo rond de 4-5 targets moeten zijn.

Heeft iemand een goede link naar weak-aura's die geschikt zijn voor een disc-priest. Ik heb geprobeerd te zoeken maar zie door de bomen het boss niet meer (moet toegeven dat ik nog nooit weak-aura's heb gebruikt, dus kan zijn dat ik ondergesneeuwd wordt door het onbekend zijn met de materie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lawl, alles om te kunnen healen. :+ hoppa DDOSsen die hap, sorry kan niet anders dan lachen om het bericht maar het is natuurlijk diep triest voor die healer die even naar de maan wordt geholpen hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 13 december 2017 @ 08:18:
Prachtig en triest verhaal zeg :?
....en dat voor een spelletje :)
Dacht je dat WoW een spelletje was? :o Denk je dat het leuk is? :+

Maar het verbaast me ook niets, het is altijd lekker om een world first op je naam te kunnen strijken eerlijk gezegd en dat soort guilds zijn letterlijk een politieke partij opzich en je zou alles er aan moeten doen om niet over je heen te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:01:
[...]

Dacht je dat WoW een spelletje was? :o Denk je dat het leuk is? :+
Ja op de eerste en nee op de tweede :)

Gisteren LFR ingedoken met zowel de Lock als de DK. (eerste drie bosses)
Was erg verrassend :) DK presteerde VEEL beter terwijl die lager in ilvl zit.

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 13-12-2017 09:27 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:21:
[...]

Ja op de eerste en nee op de tweede :)

Gisteren LFR ingedoken met zowel de Lock als de DK. (eerste drie bosses)
Was erg verrassend :) DK presteerde VEEL beter terwijl die lager in ilvl zit.
Maar is Aff lock niet heel erg gear afhankelijk? Volgens mij heb je eerst bergen van stats nodig voordat het echt goed wordt.

DK is frost of unholy? Frost is namelijk erg bursty en dat werkt altijd beter in LFR omdat helft van de mechanics zo weinig doen dat je beter af bent ze te negeren. Unholy heb ik geprobeerd maar oznder de juiste leggies is het een heel stuk minder als Frost en laat ik die nou net niet hebben. :/

Gister nog snel een +10 gedaan want ja, wil toch nog wat loot hebben vandaag. Kreeg ene 915 chest geloof ik met waardeloze stats aan het einde van de run en waren een keer gewiped op die draak in DHT en daardoor hebben we maar net de timer kunnen halen met een minuut ofzo omdat er ook nog eens dood ging tijdens Xavius. :P Hopelijk kan ik dit weekend even een klein stukje meer M+ doen en hopelijk in de 10+ klimmen. Wou gewoon iets gedaan hebben gister zodat die weekly reset niet voor niets is geweest.

Op een bepaalde manier vind ik die Mythic chest openen gewoon altijd spannend, zit dan ook op me werk wat voor moois krijg ik vandaag? oOo Een legendary? een item met haste waar ik niets aan heb? Misschien wel een dikke relic met TP en HB!

Het is een beetje laat maar ik zou er zomaar sinterklaas liedjes of te vroeg kerstliedjes voor gaan zingen. :P

Iemand al iets moois gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Kadardar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:46:
[...]

Maar is Aff lock niet heel erg gear afhankelijk? Volgens mij heb je eerst bergen van stats nodig voordat het echt goed wordt.
Wat is gear afhankelijk, is elke spec uiteindelijk niet gear afhankelijk :P ? Vanaf ilvl 890 moet je toch wel echt al serieuze klappen met een Affli lock uit gaan delen, vanaf toen begon ik het erg hard vinden gaan. Tussen 890 en 900 moet je echt wel rond de 750k/800k dps (dacht ik hoor, kan ook ietsje minder zijn) zitten ST. Wat wel heel belangrijk was zijn uiteraard je talents, meer dan bij andere classes. Op Inquisitor met Absolute Corrpution en Write in Agony (2 target fight) DPS je gewoon mensen met 20 ilvls hoger eruit. In M+ doe je ook al snel mee met hogere ilvls met de SoC talent. Ik vond als Affli lock dus dat je vrij makkelijk al snel meekomt.

Rotation is key, fights kennen met de juiste talents en natuurlijk het timen van je RoS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerder deze week uit guild gestapt sinds ik niet meer onderdeel van het raidteam ben. Vanmorgen de knoop doorgehakt op zoek te gaan naar guilds op Silvermoon of Ravencrest.

Je leest het goed, ik verkas naar Alliance >:) Besloten om meteen die switch maar te maken met het vooruitzicht naar komende expansion.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een verhaal :D

L2p kwestie als je nooit een invite krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Kadardar en @Raptar
Ja, het zal van alles wat zijn.
Lock is niet echt bekend nog. Gear rond de 895 of zo iets.
Rotatie ben ik nog niet echt in thuis. DPS was gewoon erg laag, simpel.
700/800 K haalde ik bij lange na niet, bij lange na niet. Zal de helft zijn.

DK is frost en is jaren lang mijn main geweest. De rotatie kan ik bijna letterlijk met mijn ogen dicht doen.
Gear level 880 of zo iets
DPS was gemiddeld twee keer zo hoog als de Lock en was wel rond de 700/800 K

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:31:
[...]

Wat is gear afhankelijk, is elke spec uiteindelijk niet gear afhankelijk :P ? Vanaf ilvl 890 moet je toch wel echt al serieuze klappen met een Affli lock uit gaan delen, vanaf toen begon ik het erg hard vinden gaan. Tussen 890 en 900 moet je echt wel rond de 750k/800k dps (dacht ik hoor, kan ook ietsje minder zijn) zitten ST. Wat wel heel belangrijk was zijn uiteraard je talents, meer dan bij andere classes. Op Inquisitor met Absolute Corrpution en Write in Agony (2 target fight) DPS je gewoon mensen met 20 ilvls hoger eruit. In M+ doe je ook al snel mee met hogere ilvls met de SoC talent. Ik vond als Affli lock dus dat je vrij makkelijk al snel meekomt.

Rotation is key, fights kennen met de juiste talents en natuurlijk het timen van je RoS.
Tuurlijk elke class wordt normaal sterker met nieuwe gear maar als je blindelings naar ilvl kijkt want hoger dus zou beter moeten zijn maar ondertussen equip je een relic met stamina ipv je beste trait ga je er niet op vooruit.

Class kennis brengt je het verst, maar je caps halen door gear heen is ook heel belangrijk (als je enige vorm van goed wilt zijn).

Nu ken ik Warlocks niet onder motorkap want ik main het niet en ik speel het niet, ik dacht alleen dat ze best afhankelijk van gear waren maar kennelijk is dat dus niet zo (meer wellicht)?
Iusedto schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:51:
Ja, het zal van alles wat zijn.

DK is frost en is jaren lang mijn main geweest. De rotatie kan ik bijna letterlijk met mijn ogen dicht doen.
Gear level 880 of zo iets
DPS was gemiddeld twee keer zo hoog als de Lock en was wel rond de 700/800 K
Klinkt meer als gebrek in class kennis omdat het juist nieuw is (het is best raar deze vraag maar heb je iet van guides gelezen voor die lock?), dit probleem had ik ook op me monk, ik kon er geen kaas van maken. Ik ging de kooi in bij inquisition, dood. Ik stond de baas uit de kooi te tanken, dood. Ik ging dood, dood, dood en nog eens dood. Tot wanneer ik de moeite erin ging steken, ging lezen en vragen begon te stellen. Vervolgens deed ik met onze DK een tank test ronde... wat is dit? Samen met dezelfde class een heroic of mythic inrennen en kijken hoelang je kan overleven tegenover de ander. Kennis overdracht onder elkaar, leren wat je skills doen en tadah, ineens begrijp je het. Jek rijgt de feeling bij de class. Ik ben zeker niet de beste Monk tank maar ik sta wel boven het gemiddelde ervan, ja het is ook pas mij main voor 3 weken ofzo. Pas sinds 2 weken geleden ben ik begonnen de stagger pause te masteren en ook daar heb ik nu een goede feeling voor. Maar dat zijn de kleine details die je niet uit je noxxic/icyveisn guide gaat halen omdat die guides gewoon niet in-depth genoeg zijn.

Pak een weakaura preset of wat macros als dat je helpt, het helpt mij met me monk, rogue, dk (niet echt omdat ik frost DPS gewoon kan ademen zeg maar) en dh om de cooldowns goed onder controlle te houden maar het zijn de kleine dingetjes die bij de eene speler een verschil kunnen maken en bij de ander niet. Kortom: Gewoon proberen wat je vind, krijg je de klik dan kom je verder, zo niet nou ja dan doe je het oude weer. Hier heb ik nog ene mooi voorbeeld van me met me Rogue, heel lang Sin gespeeld en speelde echtde sterren van de hemel. Sub zou beter maar op een bepaalde manier haalde ik er niet wat er werd beloofd dus maar terug naar Sin en bam, stond weer bovenaan de DPS meters. Wat ik hiermee wil zeggen is, het kan heel goed beter zijn maar als het niet werkt voor jou dan wordt je er niet beter van.

[ Voor 46% gewijzigd door Kadardar op 13-12-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Iusedto schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:51:
Ik snap het wel. Ik zit op de ilvl 895 en ~350k met mijn resto shaman, en dan duren sommige fights toch wel lang, zeker als ik dan zie dat alles om me heen zo omvalt als er een echte DPS'er langs komt.

Switch ik naar Elemental dan doe ik nog steeds maar 350k DPS :+ Ik weet gewoon niet wat ik met een Elemental shaman aan moet; misschien moet ik er toch wat meer tijd in stoppen want het gaat af en toe toch wel traag op deze manier (que the Classic spelers die "boo" en "hiss" roepen omdat ik geen kwartier over één mob wil doen :+ )...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raptar
@Kadardar
Ja, ik vind het moeilijk te zeggen man. Ik heb vaak van mensen gehoord "deze class is gear afhankelijk", maar dit vind ik eigenlijk bij elke class. Met een laag ilvl sla je gewoon geen deuk in een pakje boter en op hoger ilvl vlamt - naar mijn mening - elke DPS class wel. Dit is bij elke class in elke xpac voor mijn gevoel altijd op hetzelfde punt/ilvl. Nogmaals, dit is echt totaal subjectief.

@Iusedto@Paul
Wat Kadardar zegt is wel echt waar: goed presteren komt niet zomaar uit de hemel vallen. Als je dat wilt doen moet je guides lezen, de juiste addons kunnen je ook aardig op weg helpen (WA). Zo complex zijn de guides tegenwoordig niet meer, zeker niet voor Lock en Shaman. http://lockonestopshop.com/#!/Home heeft bijna een rotation guide voor elk fight en wat de prio is met welke talents, makkelijker wordt het je niet gemaakt. Ik denk dat je met 10 minuutjes lezen zo je DPS met 300k omhoog krikt Iusedto. Dit geldt ook voor Shaman, https://www.stormearthandlava.com/ heeft ook gedetailleerde, juiste en gefundeerde guides waardoor je na 10 minuten lezen al echt beter gaan presteren. Ik main nu een Elemental Shaman (level 104) en doe in burst soms al 214k dps, op level 110 zou het dus makkelijk veel hoger dan 350k moeten liggen. Niet lullig bedoeld ofzo, maar het lijkt me bijna lastig om zulke lage DPS te doen :P . De rotatie van een Elemental Shaman is namelijk al helemaal niet zo moeilijk.

Beide websites zijn trouwens altijd up-to-date, echt de moeite waard om in de gaten te houden dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 12:18
Affli is idd veelal rotation leren kennen en ervoor te zorgen dat je dots niet droppen (met name agony)
Ik doe met mijn gear nu redelijkerwijs 1mill dps. Zeker niet optimaal aangezien het eigenlijk gegeared is voor destruction (+ mindere relics natuurlijk ook) Weakauras helpen zeker, maar als affli zul je ook de zogeheten pandemic range moeten kennen zodat je dots altijd de maximale tijdsduur lopen. (zeker voor agony is dit lekker)

Destro is ook vele malen makkelijker imo maar ook daar zit je te kijken naar bepaalde dingen (portals icm lessons of spacetime zul je ook moeten managen samen met channel demonfire en dergelijke) en zul je weakauras nodig hebben om alles in goede banen te lijden (scheelde mij iig een dikke 200k toen ik weakauras eindelijk begon te gebruiken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raptar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:06:
@Kadardar
Ja, ik vind het moeilijk te zeggen man. Ik heb vaak van mensen gehoord "deze class is gear afhankelijk", maar dit vind ik eigenlijk bij elke class. Met een laag ilvl sla je gewoon geen deuk in een pakje boter en op hoger ilvl vlamt - naar mijn mening - elke DPS class wel. Dit is bij elke class in elke xpac voor mijn gevoel altijd op hetzelfde punt/ilvl. Nogmaals, dit is echt totaal subjectief.

@Iusedto@Paul
Wat Kadardar zegt is wel echt waar: goed presteren komt niet zomaar uit de hemel vallen. Als je dat wilt doen moet je guides lezen, de juiste addons kunnen je ook aardig op weg helpen (WA). Zo complex zijn de guides tegenwoordig niet meer, zeker niet voor Lock en Shaman. http://lockonestopshop.com/#!/Home heeft bijna een rotation guide voor elk fight en wat de prio is met welke talents, makkelijker wordt het je niet gemaakt. Ik denk dat je met 10 minuutjes lezen zo je DPS met 300k omhoog krikt Iusedto. Dit geldt ook voor Shaman, https://www.stormearthandlava.com/ heeft ook gedetailleerde, juiste en gefundeerde guides waardoor je na 10 minuten lezen al echt beter gaan presteren. Ik main nu een Elemental Shaman (level 104) en doe in burst soms al 214k dps, op level 110 zou het dus makkelijk veel hoger dan 350k moeten liggen. Niet lullig bedoeld ofzo, maar het lijkt me bijna lastig om zulke lage DPS te doen :P . De rotatie van een Elemental Shaman is namelijk al helemaal niet zo moeilijk.

Beide websites zijn trouwens altijd up-to-date, echt de moeite waard om in de gaten te houden dus!
Gear afhankelijk heb ik altijd begrepen als, je hebt eerst dit soort gear nodig om echt verschil te merken in je class. Bijv. een 2 tier, of een combi van trinkets om echt de power uit de class te kunnen halen. Wellicht een cap die je ermee kan halen en kan focussen op een andere stat. Elke class is wel viable op hoger ilvl maar je merkt gewoon dat de eene makkelijker en beter werkt als je gewoon betere gear hebt.

Kleine toevoeging hierop. Class discords zijn ook wel een goede bron aan informatie en je kan vragen aan andere wat die ervan vinden. Over het algemeen filter je al snel de trolls eruit van de echte helpers die echt moeite willen doen voor hun fellow class/speccers. Je weet wat ze zeggen, er "bestaan geen domme vragen" als je het om je gear gaat en vaak is er al een antwoord geweest op de combi die je wilt gebruiken. Het is ook een beetje per class discord verschillend welke informatie er al standaard instaat. Bij de een vind je een link naar wowhead met een guide, andere staat het geschreven in een channel met input van andere erbij en de andere linked gewoon naar de website van de discord channel dus dat is altijd even zoeken maar probeer die kanalen gewoon eigen te maken. Nou ben ik over het algemeen ook een dirty lurker in de peakofserenity (monks) discord omdat de meeste info al beschikbaar is. Maar als ik echt het antwoord niet kan vinden dan vraag ik het gewoon.

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 13-12-2017 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
Akaendra schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:32:
Affli is idd veelal rotation leren kennen en ervoor te zorgen dat je dots niet droppen (met name agony)
Ik doe met mijn gear nu redelijkerwijs 1mill dps. Zeker niet optimaal aangezien het eigenlijk gegeared is voor destruction (+ mindere relics natuurlijk ook) Weakauras helpen zeker, maar als affli zul je ook de zogeheten pandemic range moeten kennen zodat je dots altijd de maximale tijdsduur lopen. (zeker voor agony is dit lekker)

Destro is ook vele malen makkelijker imo maar ook daar zit je te kijken naar bepaalde dingen (portals icm lessons of spacetime zul je ook moeten managen samen met channel demonfire en dergelijke) en zul je weakauras nodig hebben om alles in goede banen te lijden (scheelde mij iig een dikke 200k toen ik weakauras eindelijk begon te gebruiken)
Hoewel het Pandemic verhaal wel een tikketlje overrated is, zeker op HC raid niveau. Een goede uitleg (zeker de eerste 2 punten geven gelijk duidelijkheid):

Pandemic

- You'll see this term a lot when researching Warlock. The basic concept is that you want to refresh a DoT wen it has 30% of it's base duration remaining or less: <=5.4 seconds for Agony, <=4.5 seconds for Siphon Life, <=4.2 seconds for Corruption.

- Refreshing before a DoT hits 30% isn't the end of the world: the dps loss is tiny, and is actually dps gain if you're moving.

- Complicated Explanation (skip this if you don't care about math): Every DoT and HoT in wow can have its duration extended to up to 30% over base duration (130% total). When you apply a DoT/HoT, you effectively add 100% of its duration to the debuff. If you refresh a DoT/HoT at <30% of its base duration, you end up at or below 130%. If you refresh before the DoT/HoT hits 30%, you end up with more than 130%. Anything over 130% gets wasted.

- Example: Agony has a base duration of 18 seconds. The max duration it can have is 23.4 seconds (130% base). If you refresh at <=5.4 seconds (30% base) you will never exceed the 23.4 second cap. If you refresh at >5.4 seconds, you exceed 23.4 seconds and anything over that gets wasted. Say you refresh at 10 seconds remaining, 10+18=28. You've waste[/quote]d 28.5-23.4=5.1 seconds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:29:
[...]

Hoewel het Pandemic verhaal wel een tikketlje overrated is, zeker op HC raid niveau. Een goede uitleg (zeker de eerste 2 punten geven gelijk duidelijkheid):

Pandemic

- You'll see this term a lot when researching Warlock. The basic concept is that you want to refresh a DoT wen it has 30% of it's base duration remaining or less: <=5.4 seconds for Agony, <=4.5 seconds for Siphon Life, <=4.2 seconds for Corruption.

- Refreshing before a DoT hits 30% isn't the end of the world: the dps loss is tiny, and is actually dps gain if you're moving.

- Complicated Explanation (skip this if you don't care about math): Every DoT and HoT in wow can have its duration extended to up to 30% over base duration (130% total). When you apply a DoT/HoT, you effectively add 100% of its duration to the debuff. If you refresh a DoT/HoT at <30% of its base duration, you end up at or below 130%. If you refresh before the DoT/HoT hits 30%, you end up with more than 130%. Anything over 130% gets wasted.

- Example: Agony has a base duration of 18 seconds. The max duration it can have is 23.4 seconds (130% base). If you refresh at <=5.4 seconds (30% base) you will never exceed the 23.4 second cap. If you refresh at >5.4 seconds, you exceed 23.4 seconds and anything over that gets wasted. Say you refresh at 10 seconds remaining, 10+18=28. You've waste[/quote]d 28.5-23.4=5.1 seconds.
Wow, dat wist ik niet :o 13 jaar verder en dat rode streepje in me castbar (de)buff tracker (niet WA, gebruikte eerst een andere) maakt ineens sense. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:40:
Eerder deze week uit guild gestapt sinds ik niet meer onderdeel van het raidteam ben. Vanmorgen de knoop doorgehakt op zoek te gaan naar guilds op Silvermoon of Ravencrest.

Je leest het goed, ik verkas naar Alliance >:) Besloten om meteen die switch maar te maken met het vooruitzicht naar komende expansion.
Welcome to the Light :+
Zat guilds op Silvermoon en Ravencrest, misschien wel net iets te laat nu Antorus net open is en de meeste guilds hun roster wel redelijk op orde zullen hebben. Maar succes met het vinden van leuke raid guild.

Bij ons begint de kerst nu al soms zijn tol te eisen. Zondag geen enkele officer online dus zelf maar de groep gemaakt met guildies om de laatste 3 bosses op heroic te clearen. Was wat ergernis onder de raiders dat onze MT/GM al enkele dagen niet had gelogd en daardoor wilde sommigen van onze vaste offspec tanks niet tanken. Uiteindelijk toch met een redelijk kleine groep Coven en Aggramar nog neergekregen. Had er uiteindelijk een hard hoofd in dat we Argus deze week nog neer zouden krijgen.

Maar maandag zowaar een goedgevulde raid en een soepele kill op Argus. 2 man net tekort voor Mythic, dus 2 ex-raiders/socials gevraagd of ze zin hadden in Mythic. En na een paar wipes lag Worldbreaker vol met loot. Hondjes nog geprobeerd maar dat was toch wat lastiger dan gedacht, dus deze week weer opnieuw proberen.

Het begint bij mij (en sommige andere guildies) wel een beetje te kriebelen om te gaan rerollen. 1 van onze Holy Priests wil wel haar Resto Shaman spelen. Nu speel ik al Resto Shaman maar zij is de betere speler en ik denk dat ze de betere Resto Shaman zal zijn. Nu bevalt Mistweaver Monk me erg goed als alt. Zo goed zelfs dat ik er aan zit te denken om hem te transferen van mijn oude server en het guild management te vragen of ze het ok vinden dat 2 healers rerollen 8) . Ligt op dit moment wel een beetje gevoelig aangezien onze boomkin alweer wil rerollen naar een andere class (mage>boomie>monk) en we al zat melee hebben. (zonder boomie hebben we alleen 4 locks en 2 hunters als ranged :X geen mage/Spriest dus |:( )

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt voor tips hoor jongens maar dat was niet helemaal wat ik bedoelde :)

Ga zeker het lock gebeuren doorlezen, maar ik bedoelde meer het feit dat je met twee classes die je niet vaak speelt of te weinig speelt zo een enorm DPS verschil kan krijgen.

Zijn sommige classes misschien meer "noob proof" zeg maar :)

Ik Raid niet, dus in die context moet je het niet bekijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 13-12-2017 14:27 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:19:

Ga zeker het lock gebeuren doorlezen, maar ik bedoelde meer het feit dat je met twee classes die je niet vaak speelt of te weinig speelt zo een enorm DPS verschil kan krijgen.

DK is veel meer noob proof omdat het over algemeen is klikken wat oplicht, niets opgelicht dan druk je obliterate of frost strike. En Unholy is voornamelijk debuff + death coil spammen

Warlock is denk ik wel veel stukken moeilijker in vorm van rotatie. dotje hier en dotje daar, in de gaten houden, refreshen etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar

Dat is dan toch alsnog het antwoord op je vraag/bericht :P ? Hetgeen wat wij tegen je zeggen is namelijk de reden van het grote DPS verschil.

En nog meer noob proof? Dan blijft er helemaal geen diepgang meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:36:
[...]
Dat is dan toch alsnog het antwoord op je vraag/bericht :P ? Hetgeen wat wij tegen je zeggen is namelijk de reden van het grote DPS verschil.
Daarom zei ik ook bedankt ;)
Ik vind het gewoon leuk dat er classes zijn die je zo kan spelen er redelijke DPS mee doet en waarschijnlijk zijn er classes waar je meer tijd in moet steken en (hopelijk) die DPS nog hoger is.

Dat is een mooi principe

[ Voor 27% gewijzigd door Iusedto op 13-12-2017 15:13 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet ik daarom staat er ook bij ik weet dat je dat niet doet. Maar iemand die die post wel leest en in een raid groep zit dat geen class knowledge gewoon een blok aan het been voor een raid groep is (tenzij je guild gewoon niets geeft om progressie en niets anders dan ene leuke tijd wilt hebben met een aantal mensen). Ik ken genoeg mensen die er voor gekicked zijn iig. Voor jou heeft het dan geen toepassing en zou ik ook zeker gewoon negeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Raptar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:06:
Niet lullig bedoeld ofzo, maar het lijkt me bijna lastig om zulke lage DPS te doen :P . De rotatie van een Elemental Shaman is namelijk al helemaal niet zo moeilijk.
Oh, dat is heel simpel. Je komt van een Resto Shaman (Flame shock up houden -> Lava burst on cooldown -> Lightning Bolt of Chain lightning als filler) af, switcht naar Elemental omdat het wel traag gaat als Resto, je hebt geen flauw idee wat je doet en doet dus net zo veel DPS als Ele dan als Resto, moet jezelf healen tussendoor, gaat OOM na 2 heals, gaat dood want OOM en je switcht terug naar Resto :+

Ik ben geen goede healer (vergeet steeds mijn totems) maar als ik net zo lang Ele zou spelen als ik Resto heb gespeeld dan zou ik wel boven die 350K uitkomen denk ik :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Ik denk dat ik me ook maar is moet voorstellen in dit topic. Vorige week na een break van een paar jaar(MoP voor het laatst serieus gespeeld, WoD een maandje denk ik), toch maar weer begonnen met spelen.

Gekozen om m'n priest(holy) te levelen, dit was mijn main in mop/cata. Ik speel op frostname als alliance. afgelopen zaterdag 110 gedinged. Beetje aan het gearen geweest en zit nu op ilvl 900.

Voorzichtig ben ik al een beetje naar guilds aan het zoeken om te gaan raiden. In MoP en Cata was ik GM van onze(een paar vrienden en ik) eigen guild <PuppyPower>, maar daar is natuurlijk niks meer van over.

Gister de eerste mythic gedaan(arcway) maar dat bracht ook nog weinig uitdaging, toch is gaan kijken naar mythic +, als mensen me mee willen hebben dan.

Het is vandaag woensdag, dus dat wordt weer LFR doen. Mochten er nog mensen bekend zijn met leuke guilds op frostmane of zelfs misschien wel een plekje hebben voor een holy priest in een raidgroep/guild, stuur vooral een DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
garriej schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:06:
Ik denk dat ik me ook maar is moet voorstellen in dit topic. Vorige week na een break van een paar jaar(MoP voor het laatst serieus gespeeld, WoD een maandje denk ik), toch maar weer begonnen met spelen.

Gekozen om m'n priest(holy) te levelen, dit was mijn main in mop/cata. Ik speel op frostname als alliance. afgelopen zaterdag 110 gedinged. Beetje aan het gearen geweest en zit nu op ilvl 900.

Voorzichtig ben ik al een beetje naar guilds aan het zoeken om te gaan raiden. In MoP en Cata was ik GM van onze(een paar vrienden en ik) eigen guild <PuppyPower>, maar daar is natuurlijk niks meer van over.

Gister de eerste mythic gedaan(arcway) maar dat bracht ook nog weinig uitdaging, toch is gaan kijken naar mythic +, als mensen me mee willen hebben dan.

Het is vandaag woensdag, dus dat wordt weer LFR doen. Mochten er nog mensen bekend zijn met leuke guilds op frostmane of zelfs misschien wel een plekje hebben voor een holy priest in een raidgroep/guild, stuur vooral een DM!
Ik speel ook ally op frostmane. Ben wel een resto shaman, dus samen mythic+ doen gaat het niet worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:16:
[...]
Maar iemand die die post wel leest en in een raid groep zit dat geen class knowledge gewoon een blok aan het been voor een raid groep is . Ik ken genoeg mensen die er voor gekicked zijn iig. Voor jou heeft het dan geen toepassing en zou ik ook zeker gewoon negeren. :)
Dat lijkt me logisch, die class knowledge bij raiden bedoel ik dan
Been there, done that :)

Maar als ik ooit ga weer ga Raiden dan is het wel op mijn Lock. Moet ik wel opschieten lol want de tijd gaat dringen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Zojuist mijn eerste lvl 1000 item binnen gehaald op mijn DH. Het schiet nu tenminste op. Lvl 881 op naar de 900+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:19:
[...]

Dat lijkt me logisch, die class knowledge bij raiden bedoel ik dan
Been there, done that :)

Maar als ik ooit ga weer ga Raiden dan is het wel op mijn Lock. Moet ik wel opschieten lol want de tijd gaat dringen.
Laten we dat nou net nodig hebben, wanneer begin je? :+

Haha grapje, je weet ons te vinden als je met ons mee wilt. Wil je ergens anders ben je natuurlijk vrij om te gaan en staan waar je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:25:
[...]

Haha grapje, je weet ons te vinden als je met ons mee wilt. Wil je ergens anders ben je natuurlijk vrij om te gaan en staan waar je wilt :)
Lol, ik heb te laag ilvl ben ik bang.

Maar ik heb besloten op voor eind januari evt weer te gaan raiden.
Er komen daarna (2018) zoveel nieuwe games uit dat ik daar evt naar toe switch.
En met name 1 game wil ik misschien met een groep vrienden spelen.

Simpele keuze hehe.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 13 december 2017 @ 17:17:
[...]

Lol, ik heb te laag ilvl ben ik bang.

Maar ik heb besloten op voor eind januari evt weer te gaan raiden.
Er komen daarna (2018) zoveel nieuwe games uit dat ik daar evt naar toe switch.
En met name 1 game wil ik misschien met een groep vrienden spelen.

Simpele keuze hehe.
Ach terugkomen naar WoW doe je toch wel altijd dus waarom nog de moeite voor andere games doen? :+ Maarja moet je zelf maar even bekijken. Het probleem is dat ik met de feestdagen in het vizier weinig raids voorzie, vooral op kerstavond ziet alles er treurig uit voor een raid want de meeste zouden er niet zijn. Dan andere dagen wil je misschien uitrusten etc etc. Antorus is wel echt verkeerde moment gereleased voor raiding imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Kadardar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:25:
[...]

Zoeken jullie nog Elemental Shamans? *O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 18:06:
[...]

Zoeken jullie nog Elemental Shamans? *O* oOo
Hm... nope :P Misschien dat ze enhc nog een kans heeft maar je weer wie je daarvoor moet benaderen ;)

Zo die kist en greater invasion.... haste all over the place 930 helm (upgrade dankzij de agility en mastery) en 950 neck uit de kist (geen upgrade op mijn 940 neck) :( Is echt niet meer boeiend ondertussen haste... wat een waste of time zover!

[ Voor 11% gewijzigd door Kadardar op 13-12-2017 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Kadardar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 18:50:
[...]

Hm... nope :P Misschien dat ze enhc nog een kans heeft maar je weer wie je daarvoor moet benaderen ;)

Zo die kist en greater invasion.... haste all over the place 930 helm (upgrade dankzij de agility en mastery) en 950 neck uit de kist (geen upgrade op mijn 940 neck) :( Is echt niet meer boeiend ondertussen haste... wat een waste of time zover!
Jammer, is dat omdat Elemental in jullie ogen underperformed of hebben jullie al genoeg casters?

Zoals jullie weten dropt elke laatste boss van een xpac een mount - en zoals jullie waarschijnlijk ook al wisten - Argus the Unmaker ook. Maar dit is toch 's werelds lelijkste en raarste mount ever ooit?

Afbeeldingslocatie: https://media.mmo-champion.com/images/news/2017/july/ShackledUrzul2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:29:
[...]

Jammer, is dat omdat Elemental in jullie ogen underperformed of hebben jullie al genoeg casters?

Zoals jullie weten dropt elke laatste boss van een xpac een mount - en zoals jullie waarschijnlijk ook al wisten - Argus the Unmaker ook. Maar dit is toch 's werelds lelijkste en raarste mount ever ooit?

[video]
[afbeelding]
Nee we hebben al een ele shammy en we willen uniek blijven in onze classes/specs aangezien we onderetussen al 3 shammys hebben, 2 restos en 1 ele.

Ik geloof dat 1 resto binnenkor holy priest gaat dus ja. dan zijn we verder uniek in onze specs.

[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 13-12-2017 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Mensen even een vraagje, ik heb per ongeluk de feral quest line gekozen ipv guardian druid.
Nu kan ik niet meer terug, dat had ik al ondervonden. Wie weet hoe lang de quest line is voordat ik de keuze naar guardian kan maken?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
tommy2005 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 22:14:
Mensen even een vraagje, ik heb per ongeluk de feral quest line gekozen ipv guardian druid.
Nu kan ik niet meer terug, dat had ik al ondervonden. Wie weet hoe lang de quest line is voordat ik de keuze naar guardian kan maken?

Thanks!
Geen zorgen maat, op 102 kan je alle artifact quests doen. Artifact Power is ook geen zorgen meer, gaat allemaal automatisch en snel nu. Geniet er van, zijn mooie quests!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Weet iemand wat de cap-stats zijn van disc.
Ik zie dat bijna iedereen het er wel over eens dat int - haste, daarna de rest, maar kan nie echt iets vinden van soft-caps/hardcaps

Voor holy hou ik altijd aan
mastery 40%, crit 30%, daarnaast probeer ik dan op haste te focussen, maar dat lukt nog niet erg

Ik zoek ook zoiets voor disc, mar vindt eigenlijk heel weinig links hiernaartoe (mijn focus voor disc is raids, niet M+). Voor sommige bosses in naturos heeft disc gewoon iets meer waarde dan holy. Vandaag deden we een full clear normal in 2,5 uur, dus zondag voor het eerst heroic in. 10 van de 11 bazen in disc gespeeld, maar moet nog veel leren/automatismes opdoen en will mijn gear gaan focussen naar caps zodat ik ook doe als holy. Momenteel als disc zit ik op 28% crit, 23% haste, mastery 40% versitality 8%

Kadardar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 17:33:
[...]

Ach terugkomen naar WoW doe je toch wel altijd dus waarom nog de moeite voor andere games doen? :+ Maarja moet je zelf maar even bekijken.
Ik koop in januari waarschijnlijk een XBX plus Monster Hunter, dat is de reden. Plus Path of Exile :)
Leuke games om met vrienden te doen namelijk.

Ik heb juist vrij genomen om veel te WoW'en eind van het jaar dus ik verwacht uberhaupt wel betere gear te kunnen scoren. Anders probeer ik te PUG'en naarAntorus.

FUMES et CARNES

• Akaendra
Ik vind die urzul mount wel wat anders :D
Gisteren ook mijn laatste wapen naar Artifact Level 75 gebracht, geen achievement om een of andere reden.
Nu nog even de CHallenge skin doen en dan ben ik voorlopig wel even klaar gok ik zo.
Akaendra schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:46:
Ik vind die urzul mount wel wat anders :D
Gisteren ook mijn laatste wapen naar Artifact Level 75 gebracht, geen achievement om een of andere reden.
Nu nog even de CHallenge skin doen en dan ben ik voorlopig wel even klaar gok ik zo.
Maar je hebt er nog 26 te gaan voordat je echt max bent ;)
Iusedto schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:17:
[...]

Ik koop in januari waarschijnlijk een XBX plus Monster Hunter, dat is de reden. Plus Path of Exile :)
Leuke games om met vrienden te doen namelijk.

Ik heb juist vrij genomen om veel te WoW'en eind van het jaar dus ik verwacht uberhaupt wel betere gear te kunnen scoren. Anders probeer ik te PUG'en naarAntorus.
Heb ik al meerdere malen geprobeerd maar ik eindig dan toch vaak alleen want de andere vinden de game dan toch niet zo boeiend. Zit je dan met je goede gedrag in die game die wel leuk vind maar niemand meer hebt om mee te spelen.

Monster Hunter wil ik ook gaan halen maar wordt PS4 hier, cross platform tussen xdoos en ponystation zou vast wel weer uit den boze zijn. :+

• tommy2005
Raptar schreef op woensdag 13 december 2017 @ 22:23:
[...]

Geen zorgen maat, op 102 kan je alle artifact quests doen. Artifact Power is ook geen zorgen meer, gaat allemaal automatisch en snel nu. Geniet er van, zijn mooie quests!
Ik heb hem al op 110. Ik wilde net als vroeger eens weer een beer als tank proberen. Ik had gehoopt dat ik de quest line toch wel kon oppakken, maar ik moet dus eerst de feral line aflopen om alsnog guardian te kunnen doen.
tommy2005 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:08:
[...]

Ik heb hem al op 110. Ik wilde net als vroeger eens weer een beer als tank proberen. Ik had gehoopt dat ik de quest line toch wel kon oppakken, maar ik moet dus eerst de feral line aflopen om alsnog guardian te kunnen doen.
Koop een feral wapen bij de vendor in je class hall en knal er doorheen (duurt iets van 10-15 minuten :? ), dan kan je daarna gelijk door voor guardian, mocht je een wapen nodig hebben, zelfde vendor ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 14-12-2017 09:14 ]

• desimal90
Gister mn eerste Mythic plus 6 gedaan. Vault of the wardens. Was een leuke uitdaging, al kwam dat voornamelijk omdat er een russiche deathknight in zat die werkelijk overal in kon staan waar hij in kon staan. Uiteindelijk ook nog teruggekomen met een leuk itempje.

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
[...]

[video]
[afbeelding]
Lelijk kan soms ook mooi zijn 8)7 , maar past opzich wel goed bij een/mijn lock :+

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03

hmr

Gisteren samen met @Ryada Antorus normal gepugged op mijn alt-mage. De dps van mij was niet echt over naar huis te schrijven, maar de mechanics van alle fights gingen goed ;). Was een leuke run van ~4 uur maar uiteindelijk de hele instance gecleared en is mijn eerste Argus normal kill binnen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 11:01
sabriel schreef op woensdag 13 december 2017 @ 23:20:
Weet iemand wat de cap-stats zijn van disc.
Ik zie dat bijna iedereen het er wel over eens dat int - haste, daarna de rest, maar kan nie echt iets vinden van soft-caps/hardcaps

Voor holy hou ik altijd aan
mastery 40%, crit 30%, daarnaast probeer ik dan op haste te focussen, maar dat lukt nog niet erg

Ik zoek ook zoiets voor disc, mar vindt eigenlijk heel weinig links hiernaartoe (mijn focus voor disc is raids, niet M+). Voor sommige bosses in naturos heeft disc gewoon iets meer waarde dan holy. Vandaag deden we een full clear normal in 2,5 uur, dus zondag voor het eerst heroic in. 10 van de 11 bazen in disc gespeeld, maar moet nog veel leren/automatismes opdoen en will mijn gear gaan focussen naar caps zodat ik ook doe als holy. Momenteel als disc zit ik op 28% crit, 23% haste, mastery 40% versitality 8%
http://focusedwill.com/ bevat goede en up-to-date Disc informatie. Voor stats: http://focusedwill.com/disc-guide-7-3/#stats Volgens mij zijn er geen echte caps om je aan te houden.

• sabriel
Zerotorescue schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:12:
[...]
http://focusedwill.com/ bevat goede en up-to-date Disc informatie. Voor stats: http://focusedwill.com/disc-guide-7-3/#stats Volgens mij zijn er geen echte caps om je aan te houden.
Ik ken deze site helemaal nog niet, ga ik vanmiddag eens even goed doornemen en toevoegen aan mijn wow favorites. Bedankt voor de informatie

• Akaendra
Kadardar schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:07:
[...]

Maar je hebt er nog 26 te gaan voordat je echt max bent ;)
Beter gezegd, dan heb ik alle Warlock dingetjes wel gedaan :P
Om dat nou te gaan doen voor alle alts zie ik niet zo zitten :P
Akaendra schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:38:
[...]

Beter gezegd, dan heb ik alle Warlock dingetjes wel gedaan :P
Om dat nou te gaan doen voor alle alts zie ik niet zo zitten :P
Houd je bezig en van de straat. ;) heb nu geloof ik door de vele malen rerolls die ik heb moeten maken 3 chars op AL 72 of hoger.

Men monk de laatste reroll hopelijk voor de rest van de expansion zit nu bijna op 73.

Zover ben ik nog steeds super tevreden met me reroll en ik peins er niet over om terug te gaan naar me DH, Gister Antorus (normal, ja daar zitten we nog steeds 8)7 , laten we er maar niet over hebben hoe dat komt) en ik stond op Imonar gewoon lekker de laatste phase lekker solo te tanken alsof het niets was, zo leer je nou met class te overleven op grote klappen. :) Gekomen tot aan Coven omdat ik zat te kloten op Varimatras. Ik was heel ijverig lekker die balletjes aan het pakken waardoor ik dus uit range van de tank rende en die vervolgens weer een misery op ze harses kreeg omdat ik uit range was. :P Na 4 trys had ik het pas door dat ik gewoon niet uit zijn buurt mocht zijn dus maar lekker expel harm gespammed en vooral lopen tiger palmen om me brews van cooldown af te houden voor wanneer ik de misery kreeg want de misery + AoE tikt toch best hard dus ik moet na de shadow strike direct een PB hebben (of eventueel paar seconden met stagger pause). Probleem is dat ik niet volledig kan vertrouwen in een rotatie op me Tiger Palm omdat ik pas 1 relic heb met Tiger Palm, 2de Tiger palm komt uit me Netherlight Crucible (AL 75) als ik tegen die tijd geen andere heb gevonden. Dus voor nu nog even spammen. :)

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Ik kom hier ook maar eens gezellig weer buurten.
Dinsdag hebben we Curve binnen gehaald met mijn raidteam, en heb ook een mooie video van onze eerste Argus kill op HC:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KUIK7SDpnmY]

In ander nieuws zijn er mensen die zin hebben met een Antorus Normal mee te gaan aankomende zondag middag. Zal vanaf een uurtje of 2 beginnen op Horde side.
Ilvl requirement is 920 Mocht je mee willen reageer op mij, schrijf je in via discord zolang je het maar aan mij meld dan gooi ik je op de lijst :D.
Hopelijk net zo een success als de ToS Heroic raid :D

Steam: Ryada.

Ryada schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:01:
Dinsdag hebben we Curve binnen gehaald met mijn raidteam, en heb ook een mooie video van onze eerste Argus kill op HC:
[video]

In ander nieuws zijn er mensen die zin hebben met een Antorus Normal mee te gaan aankomende zondag middag. Zal vanaf een uurtje of 2 beginnen op Horde side.
Ilvl requirement is 920 Mocht je mee willen reageer op mij, schrijf je in via discord zolang je het maar aan mij meld dan gooi ik je op de lijst :D.
Ik kan dan helaas niet, ach ja succes voor de mensen die wel mee kunnen. :)

• DennyV
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-02-2023
[video]

Plaats voor een Pally tank 921 ilv ?

• Desiler
  • Laatst online: 09:28
[video]

Nette video! Ik ben heel benieuwd welke addons je gebruikt, ziet er clean uit.
Ben de standaard UI van WoW nu wel een beetje zat. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:51
[...]

[video]
[afbeelding]
Maar is deze mount ook tijdelijk zoals de grove warden mount in de vorige xpac? Volgens mmo-champion heeft Method de world first mythic kill binnen gehaald en slechts één speler heeft deze mount gekregen.

Als ik mij niet vergis kreeg iedereen een Grove Warden mount indertijd.
*edit* blijkbaar is er ook een tijdelijk verkrijgbare mount die er beter uit ziet en dropped op heroic mode: Kirin Tor mount. Dat wordt weer sparen om een kill te kopen (aangezien ik al jaren niet meer raid).

[ Voor 15% gewijzigd door Kapoen op 14-12-2017 16:32 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Succes mensen.
Hier zal ik waarschijnlijk niet aan mee kunnen doen.

FUMES et CARNES

Pagina: 1 ... 121 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.