Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Iusedto schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:32:
Altijd even Time Walking doen hoor !
Van de shards kan je ilvl 880 gear kopen,
Dan moet ik dat ook maar ff met mn alts doen, sommigen zitten nog met ilvl 780 ring/trinkets :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Kadardar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:55:
[...]

Farm Aggramars strides (legendary), misschien niet BiS maar voor fights met high movement een benodigde nou voor farmen is het dan ook zeker lekker om die te gebruiken. Ik kon op mij DK niet eens wegkomen bij fallen avatar (heroic) zonder dat ik ge-oneshot werd door rupturing singularities. Met die boots was het perfect te doen.
Als je die nodig hebt bij FA dan beweeg je veelste laat... :>

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:00:
[...]

Als je die nodig hebt bij FA dan beweeg je veelste laat... :>
DK's zijn wel echt de langzaamste van allemaal he, hou daar rekening mee. Op alle andere classes heb ik geen last ervan. Het zou vast haalbaar zijn maar mij lukte het niet in ieder geval en aangezien het ook niet me main is vind ik het prima als ik die boots nodig heb op me DK. :P

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Kadardar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:08:
[...]

DK's zijn wel echt de langzaamste van allemaal he, hou daar rekening mee. Op alle andere classes heb ik geen last ervan. Het zou vast haalbaar zijn maar mij lukte het niet in ieder geval en aangezien het ook niet me main is vind ik het prima als ik die boots nodig heb op me DK. :P
Je hebt toch wrait walk ?
Onze DK tank had hier geen last van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:58
Wraith Walk inderdaad, hoef je niet eens voor te speccen. Daarnaast hebben DK's de veel te OP Anti Magic Shell, die ook wat damage absorbed van die specifieke ability :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wraith walk cooldown weet ik niet meer uit me hoofd maar ik geloof dat de cooldown net niet goed uitlijnde, want de eerste run met wraith walk haalde ik wel maar de 2de niet.

Wraith walk speccen in talents is alleen voor Unholy/Blood. Frost heeft geen speed increase in de talents dus dat gaat niet werken (of ik heb er toen overheen gekeken, lack of class knowledge speelde ook mee natuurlijk).

Uiteindelijk is iedere speler zelf verantwoordelijk om te overleven, als dat betekent dat ik door me class of door mezelf een creatieve oplossing moet vinden en me boots me hierin helpen... who cares?

[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 06-12-2017 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Aaaaaaahhhh,

Na 4 keer in nog geen 7 minuten weggevaagd te zijn door een warlock ben ik wel even klaar met mijn warrior. Jammer voor de flying in Legion, maar dit verpest die class van warrior wel flink. Wat een pussy class is het toch.

Geen schijn van kans. Die gast had een healthpool van bijna 100% meer dan ik had. Ik kon nog niet eens in zijn buurt komen en ik lag al op mijn rug. Wat hebben die warlocks een output, niet tegen op te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo even een rondje met de Shaman op fresh 110, met ilevel 706.

Drops : 945 relic, 930 chest, en de rest nu bijna 880
Goede avond :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt ongelooflijk... in de nieuwe wing LFR... warrior lekker aan het afken... doet geen hol.... echt niks... tweede boss: bam! mount.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou vandaag Antorus als Monk gedaan en ging echt vele malen beter, ik kan nu zelfs de DK in threat inhalen ipv hij mij. :P Die monk is echt een life changer :o nu ik ermee heb gespeeld durf ik hem echt wel boven me DH te zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
tommy2005 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:27:
Aaaaaaahhhh,

Na 4 keer in nog geen 7 minuten weggevaagd te zijn door een warlock ben ik wel even klaar met mijn warrior. Jammer voor de flying in Legion, maar dit verpest die class van warrior wel flink. Wat een pussy class is het toch.

Geen schijn van kans. Die gast had een healthpool van bijna 100% meer dan ik had. Ik kon nog niet eens in zijn buurt komen en ik lag al op mijn rug. Wat hebben die warlocks een output, niet tegen op te werken.
Als die gast bijna dubbel jouw healthpool heeft, zit ie kwa gear ook vele malen boven jou. Mijn warrior heeft iets van 7m hp unbuffed en vergeleken met andere classes en zelfde itemlevel is dit ~1m meer. En zijn dps zal dan percentueel gezien nog veel groter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op 20% na net niet gered om mijn Warlock naar 110 te krijgen :(
Wel een bijzonder leuke class (afliction)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
tommy2005 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:27:
Aaaaaaahhhh,

haha world pvp is nou eenmaal heel out balanced, merk het zelf al heel erg op mijn rogue (is zelf ook laag item level). als ik een warrior tegen kom met lage item level ligt hij ook in 2 sec op de vloer. Maar zodra ik een hoge warrior tegen kom kan hij na zijn 1e auto attack al executen. heeft dus niks met "warrior" te maken, maar het world pvp in legion is gewoon heel erg unbalanced. Mijn warrior is zelf ook 933 item level, en moet zeggen dat ik met de meeste locks die ik tegen ben gekomen niet heel veel moeite heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:18:
[...]

Nieuwe DK raid mount (usable inside) :
[afbeelding]

:+
sorry, als echte DK horen daar vierkante wielen bij :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Daradius schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:23:
[...]
maar het world pvp in legion is gewoon heel erg unbalanced.
World PvP is altijd unbalanced geweest. Je hebt altijd kans gelopen om tegen mensen aan te lopen met veel betere gear. Dat is simpelweg het risico dat je loopt in world PvP.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Omg, are you clicking? Kon me er niet van weerhouden ook een foto van m'n lock te uploaden:
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5a29263337c54/5a2926332741f-WoWScrnShot_070617_220107.jpg

Isnt she a badass? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 15:52
Ik ben sinds kort weer begonnen met de game, met mijn tauren druid!

Alleen de guild waar ik inzat is dood, kan ik bij iemand in een leuke guild joinen?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:30:
[...]
Omg, are you clicking? Kon me er niet van weerhouden ook een foto van m'n lock te uploaden:

Isnt she a badass? :*)
Mooi shot
Wel een mini Lock ? :9

Level 110 met 695 gear geworden.
Is niet best hehe. KIjken hoe snel ik dat omhoog krijg

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 14:58
Die World PVP objectives voor 500 honor zijn ook altijd leuk. Ik als Warlock zit dan nog best goed, maar sommige mensen zijn echt heel erg veel beter en dan met name melee classes :P Met name dingen zoals Guardian druids/Prot Warriors zijn gewoon niet dood te krijgen ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Noiz schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:29:
[...]

World PvP is altijd unbalanced geweest. Je hebt altijd kans gelopen om tegen mensen aan te lopen met veel betere gear. Dat is simpelweg het risico dat je loopt in world PvP.
klopt ! maar heb er in voorgaande expansions helemaal geen last van gehad, aangezien er toen nog pvp gear was, en wat makkelijker was om aan die pvp gear te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Morgen loopt sub weer ten einde. Nu voor de 5e keer deze xpac opgezegd. Meestal voor een paar weekjes, dat dan weer wel. Gisteren avond even 1 baas in Antorus gedaan, de laatste van de 1e wing. Weer overal dat verdomde groene fel.. ben er echt helemaal klaar mee, sinds Tanaan/(Green)Hellfire Citadel bijna niets anders meer gezien. Voor mij echte 1 van de minste xpacs ever (zo zie je maar dat smaken verschillen). Kom maar heel snel met BFA aub.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
marijnvtg schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:23:
Morgen loopt sub weer ten einde. Nu voor de 5e keer deze xpac opgezegd. Meestal voor een paar weekjes, dat dan weer wel. Gisteren avond even 1 baas in Antorus gedaan, de laatste van de 1e wing. Weer overal dat verdomde groene fel.. ben er echt helemaal klaar mee, sinds Tanaan/(Green)Hellfire Citadel bijna niets anders meer gezien. Voor mij echte 1 van de minste xpacs ever (zo zie je maar dat smaken verschillen). Kom maar heel snel met BFA aub.
Op zich snap ik dat wel. In ieder geval mogen ze van mij ook wel stoppen met dat fel green en alles wat daar bij hoort.
Persoonlijk vermaak ik me momenteel meer dan uitstekend maar dat komt puur omdat ik mezelf een doel heb gegeven en die gewoon wil halen.

Aan de andere kant zie ik mezelf over bijv. 1 a 2 maandjes ook wel weer even een andere game oppakken. Denk dat die afwisseling ook goed is .

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soms denk ik: kon ik het maar, een andere game oppakken... heb verdorie enkele maanden terug een PS4 Pro aangeschaft, vanwege Horizon... maar het lukt met niet om dat voorrang te geven tegenover WoW. Hetzelfde geldt voor de nieuwe Wolfenstein op de pc... beide games zijn echt awesome... maar WoW... it's... blegh

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-09 20:18
RustStorm schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:15:
Soms denk ik: kon ik het maar, een andere game oppakken... heb verdorie enkele maanden terug een PS4 Pro aangeschaft, vanwege Horizon... maar het lukt met niet om dat voorrang te geven tegenover WoW. Hetzelfde geldt voor de nieuwe Wolfenstein op de pc... beide games zijn echt awesome... maar WoW... it's... blegh
Dat noemen ze nu een verslaving :9 :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
yosh1 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:33:
[...]

Dat noemen ze nu een verslaving :9 :9
shush! nooit hardop zeggen! Wellicht ben ik net als jij ~ in denial ~ !

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 07-12-2017 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Iusedto schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:12:
Ik heb het gevoel dat het Trolls waren ;)
Nee hoor, was een serieuze vraag van mijn kant.
Als lock tankte ik de damage gewoon, passive shield en veel HP ftw :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desiler
  • Laatst online: 15:56
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:36:
Zo....

Gisteren WoW ook weer geactiveerd. Laatste keer was ergens in februari. Vond legion wel een goede expansion met die M+ diablo style dungeons, maar dat gekloot met die AP was iets dat mij heel erg begon te irriteren... begon meer op werk dan plezier te lijken.

Lol gisteren van Ap lvl 35 (was toen max) naar 60+ gegaan zowel op mijn tank en dps spec. Had nog 2 follower missies op volbracht staan... en dat was meteen iets van 3 miljard Ap ofzo.. echt debiel gewoon. lag helemaal dubbel.. was net zoveel exp als destijds met farmen vanaf sept tot januari.

Daarna nog wat Wq's gedaan en de quest gestart om flyling te unlocken op de broken shores. Wat verder opviel was de power creep. Doe met mijn lvl 900 gear uit hc nighthold zeker 50% meer dps dan destijds. Op mijn warrior alt (ook tank) was het helemaal vreemd... zou toch zweren dat die vroeger singel target op iets van 180k zat en gisteren bij wat trash mops was het vrijwel altijd dubbel of soms zelfs nog hoger. Verklaring zal wel die 25+ extra lvl's in dat wapen zijn, maar het was wel iets dat meteen echt opviel.

Deze week maar wat gear en AP farmen en dan die nieuwe raid eens bekijken... lol als eerste die legendaries upgraden want zit nog op 940 ilvl

Mocht iemand nog wat mhytic normals (later met wat betere gear 10-15's) willen doen voor de Ap en je zoekt een tank/dps.. voeg mij dan maar toe. Alliance FTW! Op Silvermoon EU

https://worldofwarcraft.c...r/silvermoon/woefwoefwoef
battle id: AlbertoNLD#2137
Hee een mede Silvermoon Alliance player! Ik zal je vanavond even toevoegen, speel nu ook weer sinds 2 weekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Iusedto schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:40:
[...]

Op zich snap ik dat wel. In ieder geval mogen ze van mij ook wel stoppen met dat fel green en alles wat daar bij hoort.
Persoonlijk vermaak ik me momenteel meer dan uitstekend maar dat komt puur omdat ik mezelf een doel heb gegeven en die gewoon wil halen.

Aan de andere kant zie ik mezelf over bijv. 1 a 2 maandjes ook wel weer even een andere game oppakken. Denk dat die afwisseling ook goed is .
haha ik heb hetzelfde probleem, die groene rommel overal komt echt wel me strot uit. maar gelukkig is er niet zo veel van die onzin te vinden in de battlegrounds / arena :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Desiler schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:13:
[...]

Hee een mede Silvermoon Alliance player! Ik zal je vanavond even toevoegen, speel nu ook weer sinds 2 weekjes.
hier ook silvermoon alliance ;)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiler
mrsar schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:01:
[...]

hier ook silvermoon alliance ;)
Nice, kan ik je toevoegen? Ben nu een level 110 Arms Warrior met een ilvl van 870. WoW bevalt me weer erg goed moet ik zeggen, ben gestopt bij TBC maar ben mijn inlog helaas vergeten... maar we zijn al weer goed op weg met de lvl 100 boost van Legion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Desiler schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:07:
[...]

Nice, kan ik je toevoegen? Ben nu een level 110 Arms Warrior met een ilvl van 870. WoW bevalt me weer erg goed moet ik zeggen, ben gestopt bij TBC maar ben mijn inlog helaas vergeten... maar we zijn al weer goed op weg met de lvl 100 boost van Legion :P
ja hoor , zie hieronder :P staat de battlenet

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dingen kapot maken met DoT's is zo verschrikkelijk leuk })
Iets te leuk en nooit verwacht lol

In ieder geval maar even een server transfer doen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Iusedto op 07-12-2017 16:46 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Kol Nedra schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:33:
Ik ben sinds kort weer begonnen met de game, met mijn tauren druid!

Alleen de guild waar ik inzat is dood, kan ik bij iemand in een leuke guild joinen?
Final Fury is zo'n beetje het toevluchtsoord geworden van tweakers hierzo.
En we hebben een discord (link zit in de modbreak onderaan de pagina) waarin we altijd gezellig doen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou de DK en ik hebben nog even gepraat en we zijn van mening dat Monk beter in de raid past dan de DH en ik vind me Monk zelf persoonlijk ook een stuk sterker aanvoelen en dat is altijd leuker natuurlijk. Ik kan met de monk tanken, dpsen en healen en ik vind het alle 3 gewoon leuk om te doen. :D

Ikzelf vind het nu nog een betere class dan me DH, ik vermaak me zeer ermee en die stagger pause is gewoon een pauze op de game. Ik voel me zelfs sterker dan de DK dankzij die stagger pause. Waar de DK begint te wankelen dans ik gewoon vrolijk verder. :D

Zit nu op ilvl 928 en dat is 4 ilvls lager als me DH, maar zeker weten al een stuk leuker. :D

PS. De race change is toch een Blood Elf geworden, ik vind Blood Elfs gewoon het vetste en de mass interrupt is gewoon lekker. Ik kon het niet over me hart krijgen om rond te gaan lopen als een Pandaren alhoewel heel veel mensen zeiden dat het misschien dankzij de foodbuff wel het sterkste zou zijn geweest.

[ Voor 37% gewijzigd door Kadardar op 07-12-2017 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:30:
Nou de DK en ik hebben nog even gepraat en we zijn van mening dat Monk beter in de raid past dan de DH en ik vind me Monk zelf persoonlijk ook een stuk sterker aanvoelen en dat is altijd leuker natuurlijk. Ik kan met de monk tanken, dpsen en healen en ik vind het alle 3 gewoon leuk om te doen. :D

Ikzelf vind het nu nog een betere class dan me DH, ik vermaak me zeer ermee en die stagger pause is gewoon een pauze op de game. Ik voel me zelfs sterker dan de DK dankzij die stagger pause. Waar de DK begint te wankelen dans ik gewoon vrolijk verder. :D

Zit nu op ilvl 928 en dat is 4 ilvls lager als me DH, maar zeker weten al een stuk leuker. :D

PS. De race change is toch een Blood Elf geworden, ik vind Blood Elfs gewoon het vetste en de mass interrupt is gewoon lekker. Ik kon het niet over me hart krijgen om rond te gaan lopen als een Pandaren alhoewel heel veel mensen zeiden dat het misschien dankzij de foodbuff wel het sterkste zou zijn geweest.
DPS wise is Pandaren beter dan BE, maar BE heeft mass silence dusja tis net wat je wilt.
Ivm Brewmasters heb ik nog wel wat leuks aankomende week, open ik mijn blog op mijn eigen domein wat specifiek op BrMs gefocussed is. Sommige mensen hebben al een linkje maar vanaf volgende week gaat hij op zijn eigen domein komen ipv een tijdelijk dev domein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:52:
[...]

DPS wise is Pandaren beter dan BE, maar BE heeft mass silence dusja tis net wat je wilt.
Ivm Brewmasters heb ik nog wel wat leuks aankomende week, open ik mijn blog op mijn eigen domein wat specifiek op BrMs gefocussed is. Sommige mensen hebben al een linkje maar vanaf volgende week gaat hij op zijn eigen domein komen ipv een tijdelijk dev domein.
Klopt, maar ik kon het niet waarderen om als Pandaren rond te rennen als ik keek naar de Blood Elf. Uiteindelijk is het verschil maar heel minimaal op de cijfers, wel lekker mee genomen natuurlijk maar visueel vind ik de Blood Elf ook gewoon beter.

Wat betreft je blog, kom maar op met die link wanneer het live is. Neem ik hem is even door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:42:
[...]

Klopt, maar ik kon het niet waarderen om als Pandaren rond te rennen als ik keek naar de Blood Elf. Uiteindelijk is het verschil maar heel minimaal op de cijfers, wel lekker mee genomen natuurlijk maar visueel vind ik de Blood Elf ook gewoon beter.

Wat betreft je blog, kom maar op met die link wanneer het live is. Neem ik hem is even door. :)
Jij bent geen pandaren fan dus jij krijgt de link lekker niet >:)

grapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:43:
[...]

Jij bent geen pandaren fan dus jij krijgt de link lekker niet >:)

grapje
https://ryada.pandaren-brewmaster.nl, zo niet dan ben ik teleurgesteld in je link :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te zien heeft Blizzard niet echt de spijker op de kop geslagen als het gaat om Mythic moeilijkheidsgraad... er zijn al drie guilds met 10/11M en drie op 9/11M... Zonde hoor :S

@Iusedto stop eens met zo enthousiast zijn... straks moet ik ook verder met m'n gnome lock... :)

[ Voor 22% gewijzigd door RustStorm op 08-12-2017 08:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:15:

@Iusedto stop eens met zo enthousiast zijn... straks moet ik ook verder met m'n gnome lock... :)
Ja sorry hoor :)
Ik wordt altijd erg enthousiast als ik nieuwe dingen ontdek. Dat vind ik de charme van een game.
Had een beetje hetzelfde met mijn survival hunter, dat was ook zo een verassing.

Maar met deze Lock heb ik dat nog sterker lijkt wel.Na 12 jaar melee is ranged zijn even wennen maar wel erg lekker.
Gisteren moest ik uitloggen om de server transfer te doen maar dat kon ik gewoon niet lol :)
Ben gewoon blijven doorspelen.

In principe ben ik nu klaar met het levelen van Alts, alles is nu max level
....of ik moet nog een Boomkin proberen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 08-12-2017 08:36 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:27:
[...]

Ik wordt altijd erg enthousiast als ik nieuwe dingen ontdek. Dat vind ik de charme van een game.
Had een beetje hetzelfde met mijn survival hunter, dat was ook zo een verassing.

Maar met deze Lock heb ik dat nog sterker lijkt wel.Na 12 jaar melee is ranged zijn even wennen maar wel erg lekker.
Gisteren moest ik uitloggen om de server transfer te doen maar dat kon ik gewoon niet lol :)

Leuk he nieuwe classes ontdekken waarvan je denkt... dat moet toch niets zijn en dan vervolgens.... toch even een WoW (pun intended) gevoel krijgen.

Ach dan doe je het toch na het uitloggen, betalen, slapen en volgende dag is alles klaar. :D

Pas als alle classes max zijn ben je pas klaar. :+ Als je dan ook nog eens eens zoals mij bent dan worden het ook de alliance chars. :P Wat is een sociaal leven? Ben ingelogd in een game met 150+ verschillende mensen in een guild, sociaal genoeg :+ :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Iusedto schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:27:
[...]

Puur vanuit frustratie gisteren begonnen met een lvl 100 rogue te levelen. Eerst alle 3 artefact weapons gehaald :) zodat ik in ieder geval keuze heb. Begonnen met ass maar daar ging ik wel heel snel plat mee. Daarna naar outlaw. Wel fijn dat je daarmee meerdere MOB’s beter kunt beteugelen.

Sub heb ik nog niet geprobeerd. Nu bijna 104.

Mooi moment om de switch naar een guild te gaan maken om wat meer “samen” te kunnen doen.

Dit weken ook maar even kijken of een warlock de moeite van een char boost waard is. Want die heb ik ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:04:
[...]

Leuk he nieuwe classes ontdekken waarvan je denkt... dat moet toch niets zijn en dan vervolgens.... toch even een WoW (pun intended) gevoel krijgen.

Als je dan ook nog eens eens zoals mij bent dan worden het ook de alliance chars. :P
Ja, die verassing is leuk. En aangezien ik nooit Ranged heb gespeeld is het sowieso anders.
Lock is heerlijk, ook omdat het een wat tankier class is en dat moet ik wel hebben lol.
Daarom lijkt Boomkin me ook zo leuk.

Ennuh, Alliance chars zijn al bezig :)
Lvl 104 vegeance DH en Unholy DK op Silvermoon :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 17-09 19:54
Fire mage tegengekomen?
En aangezien ik nooit Ranged heb gespeeld is het sowieso anders.
Ik heb nooit melee gespeeld, maar een Druid (tank) staat vrij hoog op het lijstje om een keer te proberen :)

Heb de meeste ranged classes wel een keer gezien (maar lang niet allemaal intensief gespeeld), misschien eens tijd te kijken of mijn afkeer van melee gerechtvaardigd of aangepraat is :+

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Paul schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:34:
[...]
Fire mage tegengekomen?
[...]
Ik heb nooit melee gespeeld, maar een Druid (tank) staat vrij hoog op het lijstje om een keer te proberen :)

Heb de meeste ranged classes wel een keer gezien (maar lang niet allemaal intensief gespeeld), misschien eens tijd te kijken of mijn afkeer van melee gerechtvaardigd of aangepraat is :+
Waarom een Drood tank? :( Als je een tank wilt proberen raad ik of DK of Monk aan (paladin is ook wel leuk)
Is een stuk leuker dan de castsequence rotatie van druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Iusedto schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:21:
Zo, lock van 695 naar nu 835 :)
Scheelt wel even, ook in DPS lol
Ben in 2 1/2 uur gister nadat ik gedinged was van ilvl 800 naar 875 gekomen... Vanavond maar eens argus checken :D. Rogue is weer erg leuk en ben echt weer hooked...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:21:
[...]

Ja, die verassing is leuk. En aangezien ik nooit Ranged heb gespeeld is het sowieso anders.
Lock is heerlijk, ook omdat het een wat tankier class is en dat moet ik wel hebben lol.
Daarom lijkt Boomkin me ook zo leuk.

Ennuh, Alliance chars zijn al bezig :)
Lvl 104 vegeance DH en Unholy DK op Silvermoon :)
Ik heb een 110 DH en Pala op silvermoon. Beide tank maar ben ermee gekapt na de Allied Races hype en het feit dat ik me guild niet ga laten stikken ervoor. :)

Nu ik de monk officieel als main heb (want dat hebben we gister besloten, ik 2 dagen geleden al :P ) kan i kwat meer focussen op alle specs van de monk, WW gaat me al een stuk af dan de Tweakers ToS run. MW lijkt me ook ontzettend leuk maar zover nog geen tijd voor gehad, is maar een paar trinkets (argus) gaan kopen van het weekend zodat de MW viable wordt gearwise.

Gister HoV +5 gedaan (eigenlijk veel te laag maar hoopte op een titanforged TP relic maar nope... AP :( is ook maar even gaan zoeken naar +10 versies >:) Zou wel lekker zijn als ik volle bak TP relics heb. Nog zoveel te doen... zo weinig tijd.... prios maken :P

Ryada schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:37:
[...]

Waarom een Drood tank? :( Als je een tank wilt proberen raad ik of DK of Monk aan (paladin is ook wel leuk)
Is een stuk leuker dan de castsequence rotatie van druid.
Want Drood tanks zijn super awesome door hun rotatie en aangezien iedere high end mythic raider ze aanraad zodat je zo min mogelijk hoeft te doen om toch een goede tank te lijken. :+

[ Voor 28% gewijzigd door Kadardar op 08-12-2017 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:42:
[...]
Ben in 2 1/2 uur gister nadat ik gedinged was van ilvl 800 naar 875 gekomen... Vanavond maar eens argus checken :D. Rogue is weer erg leuk en ben echt weer hooked...
Rogue lijkt me ook leuk maar ik wacht tot de Allied races er zijn :)
Dan level ik wel van 0 tot 110 voor de Legacy armor.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:49:
[...]

Rogue lijkt me ook leuk maar ik wacht tot de Allied races er zijn :)
Dan level ik wel van 0 tot 110 voor de Legacy armor.
20, alle allied races starten op 20. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 17-09 19:54
Omdat ik dan terug naar Resto kan als ik het niks vind :+ Al had ik er nog niet helemaal bij stilgestaan dat dat met een Pala of Monk ook kan :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:43:
[...]
Want Drood tanks zijn super awesome door hun rotatie en aangezien iedere high end mythic raider ze aanraad zodat je zo min mogelijk hoeft te doen om toch een goede tank te lijken. :+
Huh ? Dus jij wilt zeggen dat een goede tank bepaald wordt door de class die je kiest ?
Volgens mij is het toch echt andersom lol. Het kan toch niet zo zijn dat je als goede tank (qua inzicht, positionering en ervaring) geen druid kan zijn of kiezen ?

Niet zo neerbuigend ;)
Omdat jij en @Ryada het misschien te min vinden, wil niet zeggen dat andere mensen er dan ook niet van kunnen genieten :)

Jullie advies was toch kies wat je leuk vind ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Iusedto schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:59:
[...]

Niet zo neerbuigend ;)
Omdat jij en @Ryada het misschien te min vinden, wil niet zeggen dat andere mensen er dan ook niet van kunnen genieten :)
Gewoon niet luisteren naar hepie en hepie ;). Als jij Dr00d wilt spelen, ga je gewoon Dr00d spelen. Alle tanks zijn op het moment in een goede staat, dus zoals je al aangaf, kies wat je leuk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Huh ? Dus jij wilt zeggen dat een goede tank bepaald wordt door de class die je kiest ?
Volgens mij is het toch echt andersom lol. Het kan toch niet zo zijn dat je als goede tank (qua inzicht, positionering en ervaring) geen druid kan zijn of kiezen ?

Niet zo neerbuigend ;)

Natuurlijk moet je spelen wat je wilt en als jij Guardian Druid wilt spelen moet je dat ook vooral doen. :)

Inzicht en position van het gevecht heeft meer betrekking op de hele raid dan de class die je kiest. Je kan wel je abilities leren om zo min mogelijk damage te pakken. De manier hoe een guardian druid werkt spreekt mij gewoon niet aan. Rotatie is simpel, de manier hoe het damage absorbed is simpel.... gewoon niet mij ding. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

[...]

Niet zo neerbuigend ;)

Spelen wat je leuk vind zeer zeker, enige is dat ik aan nam dat hij nog geen andere tank overwogen had. Aan de hand van dat hij zei dat hij nog niet veel melee ervaring had.
En ik moet altijd wat te klagen hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:17:
[...]
En ik moet altijd wat te klagen hebben :+
Dat zegt mijn vrouw ook altijd :?

Maar boven alles is een druid tank gewoon verschrikkelijk effectief. Of je er fan van bent of niet het valt niet te ontkennen dat ze als Tank goed presteren. Het is altijd een goede keuze.
Beetje als Blood DK imo

Persoonlijk vind ik die Werebear form helemaal geweldig. Wat mij betreft zou de hele bear form daar standaard naar veranderd mogen worden. Prachtig <3

PS, weet iemand waarom de Armory niet meer update ?

[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 08-12-2017 10:24 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Iusedto schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:21:
[...]

Dat zegt mijn vrouw ook altijd :?

Maar boven alles is een druid tank gewoon verschrikkelijk effectief. Of je er fan van bent of niet het valt niet te ontkennen dat ze als Tank goed presteren. Het is altijd een goede keuze.
Beetje als Blood DK imo

Persoonlijk vind ik die Werebear form helemaal geweldig. Wat mij betreft zou de hele bear form daar standaard naar veranderd mogen worden. Prachtig <3
Eens! Nu alleen nog die kut mage tower afronden. jij al gedaan? Zit nu op 921 maar niet echt lekkere legendaries.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:25:
[...]
Eens! Nu alleen nog die kut mage tower afronden. jij al gedaan? Zit nu op 921 maar niet echt lekkere legendaries.
Nee, nog niet
Moet nog VEEL betere gear hebben wat ik ben nu pas ilvl 900 of zo

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Iusedto schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:33:
[...]

Nee, nog niet
Moet nog VEEL betere gear hebben wat ik ben nu pas ilvl 900 of zo
Met 921 kan ik het wel gewoon proberen, ik mis alleen trash relics die echt heel erg helpen dus ben die aan het farmen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:21:
[...]

PS, weet iemand waarom de Armory niet meer update ?
Hm, even uitloggen en inloggen in wow? Anders gewoon even een uurtje wachten. Soms duurt het gewoon even.

[ Voor 13% gewijzigd door Kadardar op 08-12-2017 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:51
Akaendra schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:37:
Die World PVP objectives voor 500 honor zijn ook altijd leuk. Ik als Warlock zit dan nog best goed, maar sommige mensen zijn echt heel erg veel beter en dan met name melee classes :P Met name dingen zoals Guardian druids/Prot Warriors zijn gewoon niet dood te krijgen ook :D
Er is toch maar één PvP/WQ area waar beide factions elkaar kunnen ontmoeten? Met name dat Naga/Murloc hoekje in Aszuna dacht ik (maar ik kan me vergissen)? In Stormheim is er ook nog een meen ik me te herinneren, en dan is er nog die arena tegen Black Rook Hold waar nooit een kat zit...

Ik vind die PvP torens wel leuk om te doen met mijn rogue, het is een goede bron voor die coins of air wanneer er andere spelers actief mobs aan het killen zijn. Spelers van andere factions moet ik er nog tegenkomen eerlijk gezegd :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 12:22
@Iusedto En bedenkt, door jouw lovende verhalen jeukt het ook weer om met mijn Lock te spelen :(
Eerst even naar 110 brengen, zit op lvl 104 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryur schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:52:
@Iusedto En bedenkt, door jouw lovende verhalen jeukt het ook weer om met mijn Lock te spelen :(
Eerst even naar 110 brengen, zit op lvl 104 volgens mij.
Lol, sorry :)
Ik vind lock gewoon erg leuk, net als Survival hunter.

Ben daarom ook erg benieuwd of ik Boomkin leuk ga vinden maar die heb ik nog niet

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:19:
[...]

Ben daarom ook erg benieuwd of ik Boomkin leuk ga vinden maar die heb ik nog niet
Boomkin is wel leuk maar ik heb zelf persoonlijk niets met ranged als main :) Alles lekker moonen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
Iusedto schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:19:
[...]

Oh echt? Dit was mij totaal nog niet duidelijk _O- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:47:
[...]

Oh echt? Dit was mij totaal nog niet duidelijk _O- .
Ik snap het ook niet :)
12 jaar melee, melee for life zeg maar ..................en nu sta ik in een jurkje te casten en heb de beste tijd :|

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Ben ik de enige die last heeft van onderbroken flightpads? Ik wordt nu al op twee chars halverwege gedumpt en val dan te pletter tegen de aardkloot?

Dan wordt ik ook niet bij een respawnpoint neer gezet, maar gewoon daar waar ik dood ging zonder dat ik ressurection kan toepassen. return to graveyard werkt ook niet.

Nu komen de disconnects achter elkaar.... :( heb ik even tijd om wat werk te verzetten, werkt het systeem niet top.

[ Voor 20% gewijzigd door tommy2005 op 08-12-2017 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 18:12:
[...]

Ik snap het ook niet :)
12 jaar melee, melee for life zeg maar ..................en nu sta ik in een jurkje te casten en heb de beste tijd :|
Weet je hoe ze dat noemen?

spoiler:
Midlife crisis

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommy2005 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 19:50:
Ben ik de enige die last heeft van onderbroken flightpads? Ik wordt nu al op twee chars halverwege gedumpt en val dan te pletter tegen de aardkloot?

Dan wordt ik ook niet bij een respawnpoint neer gezet, maar gewoon daar waar ik dood ging zonder dat ik ressurection kan toepassen. return to graveyard werkt ook niet.

Nu komen de disconnects achter elkaar.... :( heb ik even tijd om wat werk te verzetten, werkt het systeem niet top.
Klinkt eerder als een corrupt wow profiel. Gooi je cache eens leeg en de map WTF leegmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Kaap schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 21:33:
[...]

Klinkt eerder als een corrupt wow profiel. Gooi je cache eens leeg en de map WTF leegmaken.
Goed tip Kaap +1

Werkt weer als een dolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:26
Merk wel dat het geen studententijd meer is, nu ik na 8 jaar afwezigheid weer met WoW bezig ben. Toen had ik alle chars op max level en fietste ik elke week door alle benodigde weekly raids, verzamelende alle mogelijks tokens, het alle professions gemaxxed, enz.

Nu heb ik 1 char op level 110, ben er nu 3-4 avonden in de week 2 uurtjes mee bezig, en dan gaat het wel langzaam. :+ Ik wilde ook een tweede character maken, maar dat zal dan nog wel een paar maanden duren voordat die 110 is. Op zich niet verkeerd, dan zal de verveling ook niet kunnen toeslaan :P

Mijn realm is helaas wel ontzettend dood. Gelukkig worden de meeste items wel gedeeld onder het account, maar reputaties nog niet? Het liefst zou ik mijn main ergens anders naartoe verhuizen en naar de andere factie, maar kost dan gewoon €55,- (!!!!!). Helaas.. dan met de main nog maar even door blijven spelen op een dode realm.

Nieuwe characters zal ik dan wel maken op een andere realm, maar dan mis ik soms wel de 'sponsoring' van de rijke main. Ook in combinatie met professions is het wel fijn om alle characters op één realm en in één factie te hebben, of valt dat wel mee? Zijn er meer spelers die op verschillende realms of facties tegelijkertijd spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Zo, ook maar weer eens posten..!

Ik speel nog steeds en ben een beetje verslaafd aan de hogere M+ instances. De guild waar ik speel is helaas behoorlijk dood. Ik moet dus op zoek naar iets nieuws.

Iemand nog goede ideeen op Frostmane Alliance? Ik zoek skilled spelers die niet alleen loggen voor raids, maar dus ook samen M+jes willen grinden! Mag best internationaal zijn trouwens!

Ik zit nu rond de 2k score op de mage, dat gaat nog wel 400-500 omhoog. De holt priest en de DH krijgen minder tijd maar kunnen ook 15+ aan met de juiste affixes en medespelers 😀

Cheers,
Blink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZTeD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-09 22:51
hulkie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:43:

Ik speel nog steeds en ben een beetje verslaafd aan de hogere M+ instances. De guild waar ik speel is helaas behoorlijk dood. Ik moet dus op zoek naar iets nieuws.

Iemand nog goede ideeen op Frostmane Alliance? Ik zoek skilled spelers die niet alleen loggen voor raids, maar dus ook samen M+jes willen grinden! Mag best internationaal zijn trouwens!

Ik zit nu rond de 2k score op de mage, dat gaat nog wel 400-500 omhoog. De holt priest en de DH krijgen minder tijd maar kunnen ook 15+ aan met de juiste affixes en medespelers 😀

Cheers,
Blink
Veel goede guilds hebben frostmane al een tijdje geleden verlaten.
De guild waar ik in zit had eerst nog wat competitie maar die zijn ook vertrokken.

Vaak komt hoog M+ gepaard met raiding guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben op zoek naar een Nederlandse raid guild aan de horde kant.
Ik speel resto druid en Mistweaver monk.

Het liefst op woensdag en zondag, Ik zit namelijk met me werk dat ik om de week een avond dienst draai.
Dus dat betekend dat ik zondag der altijd kan zijn en woensdag om de week der bij kan zijn.

Ik hoor graag van jullie,

Je kunt me toevoegen op Bnet.
Niels#22485

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:55:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een Nederlandse raid guild aan de horde kant.
Ik speel resto druid en Mistweaver monk.

Het liefst op woensdag en zondag, Ik zit namelijk met me werk dat ik om de week een avond dienst draai.
Dus dat betekend dat ik zondag der altijd kan zijn en woensdag om de week der bij kan zijn.

Ik hoor graag van jullie,

Je kunt me toevoegen op Bnet.
Niels#22485
Welke server speel je?

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Toch wel grappig. Ben horde altijd geweest en zal dat ook altijd wel blijven. Maar zit nu in een alliance groep op Alonsus, maar heb er mega veel lol. Geniet van de “andere kant” van het verhaal. Zo leuk

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu op kazzak, zoeken jullie nog mensen bij jullie guild ? @Thorval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
hulkie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:43:

Cheers,
Blink
Ik heb daar meer dan 10 jaar gezeten in "Dude where's my mount", een volledig Nederlandstalige guild. We hebben een lange tijd in de EU top 250 meegedraaid, alleen daar is momenteel helaas weinig meer van over. We hadden 6 raidteams, nu nog maar 1. Deze doen volgens mij alleen nog HC qua raiding. Er zullen wel groepjes zijn die hoge M+ clearen, aangezien er goede spelers inzitten. Ik weet alleen niet of er nog plek is voor meer en hoe frequent etc. Wel is de leiding weer naar de oude GM gegaan, iets wat denk ik een positieve uitwerking zal hebben. Ik zou hun in de gaten houden dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2017 @ 02:59:
Ik speel nu op kazzak, zoeken jullie nog mensen bij jullie guild ? @Thorval
er is een grote gezellige guild op dreanor man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mierenmepper over welke guild praten we dan ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
Final fury

[ Voor 89% gewijzigd door mierenmepper op 10-12-2017 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Raptar schreef op zondag 10 december 2017 @ 10:56:
[...]

Ik heb daar meer dan 10 jaar gezeten in "Dude where's my mount", een volledig Nederlandstalige guild. We hebben een lange tijd in de EU top 250 meegedraaid, alleen daar is momenteel helaas weinig meer van over. We hadden 6 raidteams, nu nog maar 1. Deze doen volgens mij alleen nog HC qua raiding. Er zullen wel groepjes zijn die hoge M+ clearen, aangezien er goede spelers inzitten. Ik weet alleen niet of er nog plek is voor meer en hoe frequent etc. Wel is de leiding weer naar de oude GM gegaan, iets wat denk ik een positieve uitwerking zal hebben. Ik zou hun in de gaten houden dus!
Ik zit alweer een aantal jaar in Dude... ook veel geraid daar. Helaas is er weinig van over en ga ik dus op zoek naar iets anders! En die GM is een online maatje van me inderdaad 😇

Welke nickname had je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiler
Heb ook een Horde character aangemaakt op Draenor, 31k active players volgens wowrealmpopulation. Meer dan Silvermoon :o . Zou ik ook in de guild mogen? In game name is Zeroquinc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
Desiler schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:28:
Heb ook een Horde character aangemaakt op Draenor, 31k active players volgens wowrealmpopulation. Meer dan Silvermoon :o . Zou ik ook in de guild mogen? In game name is Zeroquinc.
je battlenet is makkelijker man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiler
mierenmepper schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:16:
[...]

je battlenet is makkelijker man :)
Zeroquinc#21541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Hoi mede-gotters

Eindelijk Natorus normal cleared en helaas geen trinkets. Was voor mij de eerste kill.
Bu hadden ze het erover dat je dan een item krijgt genaamd Pantheon's blessing.

Weet iemand of je dit pas krijgt bij de 2de kill of dat ik met een bug te maken heb aangezien ik niets heb gekregen

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

sabriel schreef op zondag 10 december 2017 @ 23:38:
Hoi mede-gotters

Eindelijk Natorus normal cleared en helaas geen trinkets. Was voor mij de eerste kill.
Bu hadden ze het erover dat je dan een item krijgt genaamd Pantheon's blessing.

Weet iemand of je dit pas krijgt bij de 2de kill of dat ik met een bug te maken heb aangezien ik niets heb gekregen
Het is random of je hem krijgt of niet. Het is een normale drop die ten alle tijden als personal loot dropped (denk aan quest items). Het is een trinket wat een pantheon proc geeft.
Zodra je die trinket hebt krijg je een upgrade item ervoor in successive kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker bezig @Iusedto ! Ik heb van het weekend de mogelijkheid gehad wat meer tijd te spenderen in WoW. Dus ben m'n mage aan het levelen geweest. Die is nu ergens in de level 40, net als m'n warlock overigens. Als ik m'n transmogsetje kan gaan dragen (Abjurer's set als ik het goed heb) dan zal ik waarschijnlijk wachten met verder levelen tot de nieuwe levelingexp geïmplementeerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren heel even Antorus via LFR in gegaan op de Warlock.
Kan qua gear level net de eerste in hehe :)

Helaas geen enkele drop.

Heb haar ook meteen getransfered naar Draenor en zit nu in de guild.

[ Voor 21% gewijzigd door Iusedto op 11-12-2017 08:40 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
  • Laatst online: 10-03-2023
Zaterdag's eindelijk 110 gedinged en kon gelukkig bijna direct heroics en LFR doen. Ben nu in het weekend van 825 ilvl in 1x snel naar 860 ilvl. Ik ben weer helemaal terug in de game maar merk wel dat LFR echt TE simpel voor woorden is. Een beetje uitdaging zou niet verkeerd zijn. Ik merk wel op dat mensen het ilvl veel te serieus nemen voor dungeons etc. Ik moet met 860 toch makkelijk wat mythic keystones kunnen doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Hey guys, vraagje.. ben van plan weer wat te gaan spelen op wow, is nu anderhalf jaar geleden ofzo. Ben even tot 20 aan het gaan om te kijken of het bevalt maar had een vraagje, wat zijn gemiddeld de wachttijden voor dungeons rond dat level als dps zijnde, weet dat je als tank of healer zo goed als instant bent maar is dat dps nog steeds " lang " wachten of valt dat tegenwoordig wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
Vanwege alle warlock gekte hier ook maar even verder gegaan met mijn gnome lock.
Ik moest nog de questen vanaf Destiny Point doen en voordat ik begon even een respec naar Affliction gedaan (was Destruction). Echt veel leuker die spec, heb ook weer genoten.

Vanwege tijdgebrek kon ik alleen de eerste 2 bosses in Antorus doen en bij de 2e shoulders geloot. Van de week maar even afmaken.
Pagina: 1 ... 120 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.