Ik hoor het welVerwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:36:
[...]
Goeie, eigenlijk niet nee. Zit er wel op 24/7.
[...]
Ja ik zal je wel even whisperen binnenkort.
Als er geen Invasion is dan ga ik vanavond mijn elemental artifact op mijn shaman halen.
Wil wel eens kijken hoe dat bevalt en het kost toch niet zo veel tijd denk ik
Ken eigenlijk niemand die Ele speelt tegenwoordig
Volgens Icy etc zijn ze niet echt bijzonder. Een Warlock bijvoorbeeld lijkt me ook leuker maar ik wil wel eens kunnen vergelijken
Volgens Icy etc zijn ze niet echt bijzonder. Een Warlock bijvoorbeeld lijkt me ook leuker maar ik wil wel eens kunnen vergelijken
[ Voor 23% gewijzigd door Iusedto op 04-12-2017 16:16 ]
FUMES et CARNES
Vanavond voor het eerst in jaren een dungeon gelopen.
Ik zeg netjes bij de start, "first-timer" dus geef me even een tip voor het geval dat. Ik wil z.s.m "Good Sumaritain" halen voor vliegen in Legion.
Wat denk je, "kicked out".......
Toch maar een guild gaan zoeken waar er een beetje vergevingsgezindheid is en begrip.
Ik zeg netjes bij de start, "first-timer" dus geef me even een tip voor het geval dat. Ik wil z.s.m "Good Sumaritain" halen voor vliegen in Legion.
Toch maar een guild gaan zoeken waar er een beetje vergevingsgezindheid is en begrip.
Tip: Don't stand in the fire, en verder gewoon nuken... Doet de rest ook, en daar is Normal LFG op aangepast. Ik hoef al healer in een Normal LFG de 110's zo goed als niet te healen, degenen die nog aan het levellen zijn maar af en toe, de rest van de tijd sta ik ook te DPS'en.tommy2005 schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:30:
Ik zeg netjes bij de start, "first-timer" dus geef me even een tip voor het geval dat.
Is dat de laatste die je nog moet? Nice, bij mij waren het de reputations waar de meeste tijd in ging zitten.Ik wil z.s.m "Good Sumaritain" halen voor vliegen in Legion.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Dat is wel heel zuur zeg. Niks van aan trekken zou ik zeggentommy2005 schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:30:
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Guildie van ons speelt het, en nog redelijk goed ook. Top? nope, daar staat de Demon Hunter.Iusedto schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:49:
Als er geen Invasion is dan ga ik vanavond mijn elemental artifact op mijn shaman halen.
Ja tja, je bent wel echt op het slechtste moment terug gekomen voor dungeons. Iedereen en ze moeder loopt heroic te farmen voor wakening essences om hun legendarys te upgraden. Je kunt beter niets zeggen en er gewoon achter aan rennentommy2005 schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:30:
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
een goed gegearde elemental kan leuke damage doen maar dan vooral bij grote groepen mobsKadardar schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:01:
[...]
Guildie van ons speelt het, en nog redelijk goed ook. Top? nope, daar staat de Demon Hunter.
[...]
Ongetwijffeld, maar een demonic gespecde DH eye beamed dat de grond inHairy23 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:07:
[...]
een goed gegearde elemental kan leuke damage doen maar dan vooral bij grote groepen mobs
haha ja dat geloof ik graagKadardar schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:14:
[...]
Ongetwijffeld, maar een demonic gespecde DH eye beamed dat de grond in
Sorry allen, maar arcane mage aoe god hier
Had vorige week 30M dps (ja, dat is geen typo) in Maw of Souls op alle trash tot aan eerste boss. Totdat ik aggro had van alles en iedereen en splat deed
Was wel grappig. Guildies hadden echt zoiets van WTF is dat dan! Volgende keer ook ff met timewarp doen.
Qua raid deze eerste week in ieder geval normal gecleared en 2/11 heroic. Gezien de hoeveelheid uren en vooral de hoeveelheid tijd met wachten op mensen en uitleg etc nog best een goed resultaat gezien onze groep.
Nu alleen nog 3x normal en dan eindeloos de laatste boss herhalen voor die trinket upgrades. Helaas zelf geen trinket geloot
Had vorige week 30M dps (ja, dat is geen typo) in Maw of Souls op alle trash tot aan eerste boss. Totdat ik aggro had van alles en iedereen en splat deed
Qua raid deze eerste week in ieder geval normal gecleared en 2/11 heroic. Gezien de hoeveelheid uren en vooral de hoeveelheid tijd met wachten op mensen en uitleg etc nog best een goed resultaat gezien onze groep.
Nu alleen nog 3x normal en dan eindeloos de laatste boss herhalen voor die trinket upgrades. Helaas zelf geen trinket geloot
Wanneer ben je goed gegeared? Ik loop als enhancement een beetje achter de feiten aan. En als elemental lukt het me helemaal niet want tegen de tijd dat ik mijn spells heb gecast zijn alle mobs al dood. Ik moet denk ik nog een goede rotation vinden.Hairy23 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:07:
[...]
een goed gegearde elemental kan leuke damage doen maar dan vooral bij grote groepen mobs
En dan na 30 seconden kakt de DH in omdat hij al zijn burst kwijt is en moet wachten op resources en hopen dat hij crits krijgt.......Kadardar schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:14:
[...]
Ongetwijffeld, maar een demonic gespecde DH eye beamed dat de grond in
Steam: Ryada.
Goed gegeared is een wat 'ruim' begrip. Ik denk dat je dungeons doet, als ik lees dat de mobs snel dood zijn. Houdt er rekening mee dat in dungeons (alles tot hogere M+) alles snel dood gaat, en je niet meer kan spreken van het doen van een goede rotatie. Het is gewoon een beetje makkelijke aoe spammen en dat is het. Dit omdat veel mensen (raiders) veel te hoge gear hebben, voor de dungeons die ze doen.Lanithro schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:21:
[...]
Wanneer ben je goed gegeared? Ik loop als enhancement een beetje achter de feiten aan. En als elemental lukt het me helemaal niet want tegen de tijd dat ik mijn spells heb gecast zijn alle mobs al dood. Ik moet denk ik nog een goede rotation vinden.
Ja ik zit nu op 887 ilvl. We zijn nu met 5 man aan het gearen voor Mythics. Aangezien we allen niet de tijd hebben om fulltime te raiden zal dat waarschijnlijk nooit gebeuren.thundermo schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:26:
[...]
Goed gegeared is een wat 'ruim' begrip. Ik denk dat je dungeons doet, als ik lees dat de mobs snel dood zijn. Houdt er rekening mee dat in dungeons (alles tot hogere M+) alles snel dood gaat, en je niet meer kan spreken van het doen van een goede rotatie. Het is gewoon een beetje makkelijke aoe spammen en dat is het. Dit omdat veel mensen (raiders) veel te hoge gear hebben, voor de dungeons die ze doen.
Op dit moment doet iedereen die daily heroic dungeon om essences te krijgen om legendaries te upgraden. Gaat helemaal nergens over nu met mensen 940-950 ilvl gear die er doorheen vliegen. Eerder deze week ook als guild groep met 5 dps erin gegaan en alles lag al neer voordat je iets kon casten.
Vanavond nog even proberen daily heroic en emissary te doen en dan heb ik 3 legendaries geupgrade
Vanavond nog even proberen daily heroic en emissary te doen en dan heb ik 3 legendaries geupgrade
Valt wel mee, Je moet alleen wel goed speccen en de goede legendarys gebruiken met die build. Randos cascading eyes doet echt wonderen en is de reden waarom een DH zo overpowered is in M+, als je tank goede pulls kan maken (niet deze week met die geweldige burst affixRyada schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:24:
[...]
En dan na 30 seconden kakt de DH in omdat hij al zijn burst kwijt is en moet wachten op resources en hopen dat hij crits krijgt.......
Gister M+ gedaan, +11 MoS gevonden in premade en daarna de +10 keystone die ik had gekregen met de guild gedaan. Heb nu een +11 key misschien dat ik die vanavond nog even doe. Gister ook nog even op me BrM Monk gespeeld en een kara lower geprobeerd maar als je iemand probeerd uit te leggen dat AoE all over the place niet gaat werken is er een dikke kans dta je gear rood is voordat je bij de eind boss bent en dat was ook het geval.
De stuggle na gister avond gaat weer door voor DH of Monk, in het kort: Mijn DH weet geen aggro te houden op de DK. 1 Death Strike van die gast zie ik die threat balk van hem al naar de andere kant schieten. Enige goede threat maker die ik heb is Fiery brand maar die heeft een huge cooldown. Daarbij komt dat hij overduidelijk niet overtuigd is van DH als tank omdat iedereen ze onderaan zet samen met warriors.... probleem is dat ik nu al een tijdje op me DH weer zit en ik me prima vermaak als ik nu ineens naar me monk moet heb ik weer een berg bij te farmen
Ik had een goal gezet op 2 chars max level te halen maar ben ben blijven hangen bij 1. Men priest is nu 110 met ilvl 833 en daar zou die vast nog wel opblijven, dikke kans dat het de rest van de expansion gaat zijn omdta ik puur gelevelled heb van... nog een level 110.
Na een avondje elemental kan ik nog niet zeggen dat ik er weer van ben. Heb er niet echt een klik mee.
De warlock bevalt dan toch beter.
Ga met Time Walking de ele shaman nog wel eens knap gearen maar voorlopig laat ik hem even rusten.
De warlock bevalt dan toch beter.
Ga met Time Walking de ele shaman nog wel eens knap gearen maar voorlopig laat ik hem even rusten.
FUMES et CARNES
Ik ben toch wel benieuwd naar een goede elemental rotation. Ik heb al regelmatig Icy Veins er op na geslagen, maar na verloop van tijd verlang ik toch terug naar mijn Enhancement build.
Je hoeft in de huidige wow ook niet full time te raiden om leuke gear te krijgen. 910+ is vrij eenvoudig te realiseren. Je moet alleen richting de Argus zone, daar Argunite shards verzamelen en bij de vendor voor 650 shards gear kopen. Het minimale level dat je krijgt is 910. Met die gear wordt het dan weer makkelijker om M+ dungeons te doen, waarbij je dan ook weer de kans krijgt in je wekelijks cache om leuke gear te krijgen.Lanithro schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:30:
[...]
Ja ik zit nu op 887 ilvl. We zijn nu met 5 man aan het gearen voor Mythics. Aangezien we allen niet de tijd hebben om fulltime te raiden zal dat waarschijnlijk nooit gebeuren.
Ja ik ben nu bezig in Argus. Ik moet ook nog mijn Flying halen dus daar ben ik ook nog mee bezig. Dat heeft de afgelopen maand het meeste tijd gekost.thundermo schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:43:
[...]
Je hoeft in de huidige wow ook niet full time te raiden om leuke gear te krijgen. 910+ is vrij eenvoudig te realiseren. Je moet alleen richting de Argus zone, daar Argunite shards verzamelen en bij de vendor voor 650 shards gear kopen. Het minimale level dat je krijgt is 910. Met die gear wordt het dan weer makkelijker om M+ dungeons te doen, waarbij je dan ook weer de kans krijgt in je wekelijks cache om leuke gear te krijgen.
Ook eens geprobeerd buiten Icyveins te kijken? Icyveins is misschien wel de beste basis lijn maar zeker geen beste als in het meeste uit je class halen. Misschien eens wat guides kijken op youtube? Daar haal je vaak al betere informatie vandaan van de eerste paar videos dan icyveins. Voordeel aan icyveins is dat het allemaal wat beter naslag werk levert als je we gaan kijken naar traits, netherlight etc omdat je gewoon even snel op de pagina kan drukken en daar is je informatie. Vaak zijn de guides op Icyveins ook al outdated bij de eerste en beste hotfix en dat helpt ook niet veel.Lanithro schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:43:
Ik ben toch wel benieuwd naar een goede elemental rotation. Ik heb al regelmatig Icy Veins er op na geslagen, maar na verloop van tijd verlang ik toch terug naar mijn Enhancement build.
Voorbeeld hiervan met mijn BrM Monk. De videos van keggernaut heeft mij veel meer truukjes en builds geleerd dan als icyveins. Zo heb ik nu een blackout build (mede dankzij @Ryada ), een survival build maar ook een turtle build. Daarbij gaf hij ook aan dat tanken met een muur aan de rechterzij ervoor zorgt dat je heel expel harm dan niet eens nodig hebt... iets wat Icyveins mij allemaal niet heeft verteld en totaal niet mentioned. Dat zijn dan de fijne truukjes van het tanken op een BrM Monk
Bij de tweakers discord staan de links naar de class discords, mogelijk dat je via de shaman discord wat meer inzicht in de rotatie kan krijgen.Lanithro schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:43:
Je zou eventueel ook naar :https://www.stormearthandlava.com kunnen gaan, daar staan ook guides voor de spec.
Expel Harm is nooit nodig op Vari in de huidige raid na. Je moet gewoon ADAD doen om je orbs te pakkenKadardar schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:00:
[...]
Ook eens geprobeerd buiten Icyveins te kijken? Icyveins is misschien wel de beste basis lijn maar zeker geen beste als in het meeste uit je class halen. Misschien eens wat guides kijken op youtube? Daar haal je vaak al betere informatie vandaan van de eerste paar videos dan icyveins. Voordeel aan icyveins is dat het allemaal wat beter naslag werk levert als je we gaan kijken naar traits, netherlight etc omdat je gewoon even snel op de pagina kan drukken en daar is je informatie. Vaak zijn de guides op Icyveins ook al outdated bij de eerste en beste hotfix en dat helpt ook niet veel.
Voorbeeld hiervan met mijn BrM Monk. De videos van keggernaut heeft mij veel meer truukjes en builds geleerd dan als icyveins. Zo heb ik nu een blackout build (mede dankzij @Ryada ), een survival build maar ook een turtle build. Daarbij gaf hij ook aan dat tanken met een muur aan de rechterzij ervoor zorgt dat je heel expel harm dan niet eens nodig hebt... iets wat Icyveins mij allemaal niet heeft verteld en totaal niet mentioned. Dat zijn dan de fijne truukjes van het tanken op een BrM Monk
Gisteren wat M+ gedaan op mijn mage. Wel redelijk laag, dus niet echt een uitdaging. Fire doet wel leuke damage moet ik zeggen. Kijken of ik vanavond laat nog een 10+ groep kan vinden. Mijn rogue zit inmiddels op 104. Met die invasions gaat het wel snel! Ga denk ik toch een rogue mainen, heb erg veel plezier in die rogue.
Ook eens kijken of ik een normal groep kan vinden voor de nieuwe raid. Dat moet met ilvl 927 hopelijk wel lukken...?
Ook eens kijken of ik een normal groep kan vinden voor de nieuwe raid. Dat moet met ilvl 927 hopelijk wel lukken...?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb in het begin van Legion een elemental Shaman gespeeld, natuurlijk is er wel een soort basic rotatie, alleen ik denk dat het grotendeels meer improvisatie is dan echt aan een vast stramien vasthouden. Daarnaast moet je gewoon accepteren dat je nooit "top of the pack" zal zijn, alhoewel dat nu wel aardig veranderd.Lanithro schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:43:
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de sims van de nieuwste raid komen Shamans er erg lekker uit: http://www.simulationcraft.org/reports/T21_Raid.html. Hier kan alleen nog aardig wat aan veranderen en dit is gebaseerd op "perfectie". Ik denk alleen dat je wel echt viable bent als Elemental, dat is natuurlijk het beste nieuws. Daarnaast - zoals hierboven al gezegd is - zou ik een kijkje nemen op https://www.stormearthandlava.com voor goede guides, tips & tricks etc. Veel meer in-depth dan Icy-veins, altijd up-to-date en correcter.
Als je mazzel hebt, of een dronken raid leader tegen komt. Zat gisteren toevallig even te kijken, maar ze vroegen 940+ voor normal. Wat natuurlijk van de zotten is, aangezien het getuned is voor 915/920. Viel me nog mee dat ze nog niet om Curve vroegen, maar dat zal vanaf aanstaande woensdag wel weer een eis worden.hmr schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:19:
Verwijderd
Toevallig gisteren een groep gevonden waar 920 zonder achievements prima was. We hebben er 8 gekilled, toen gingen de meeste mensen slapen. Meeste bazen down binnen de 0 en 2 wipes. Niet meer dan 3x gewiped.thundermo schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:32:
[...]
Als je mazzel hebt, of een dronken raid leader tegen komt. Zat gisteren toevallig even te kijken, maar ze vroegen 940+ voor normal. Wat natuurlijk van de zotten is, aangezien het getuned is voor 915/920. Viel me nog mee dat ze nog niet om Curve vroegen, maar dat zal vanaf aanstaande woensdag wel weer een eis worden.
Dan heb je de zeldzame once-in-a-lifetime groep gevonden. Met reële eisen en niet die absurde eisen die meestal gesteld worden. Vaak ook door RL die zelf dan echt 900 zijn en geboost willen worden.Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:37:
[...]
Toevallig gisteren een groep gevonden waar 920 zonder achievements prima was. We hebben er 8 gekilled, toen gingen de meeste mensen slapen. Meeste bazen down binnen de 0 en 2 wipes. Niet meer dan 3x gewiped.
Verwijderd
Oh ja, dat klopt zeker. Want ik heb de dagen daarvoor ook al hele tijd zitten zoeken, en niks kunnen vinden. Zie trouwens dat ik er al 9 gekilled heb nu. Nog slechts 2 te gaan.thundermo schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:41:
[...]
Dan heb je de zeldzame once-in-a-lifetime groep gevonden. Met reële eisen en niet die absurde eisen die meestal gesteld worden. Vaak ook door RL die zelf dan echt 900 zijn en geboost willen worden.
Dat kan natuurlijk ook maar gemak dient de mens of is Expel harm zodanig slecht dat je het niet wilt gebruiken door GCD redenen of iets?Ryada schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:07:
[...]
Expel Harm is nooit nodig op Vari in de huidige raid na. Je moet gewoon ADAD doen om je orbs te pakken
Ja ik geloof dat je precies kwam toen iedereen de hoge had gedaan en richting alts ging. Daarbij heeft iedereen in de guild volgens mij verleden week geen M+ gedaan door lack aan opkomst dus al die keys zijn terug gevallen. Ik geloof dat ik de enige was met een +10 die ik weer snel voor een + 11 MoS heb gehaald voor de guild M+ runshmr schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:19:
Gisteren wat M+ gedaan op mijn mage. Wel redelijk laag, dus niet echt een uitdaging. Fire doet wel leuke damage moet ik zeggen. Kijken of ik vanavond laat nog een 10+ groep kan vinden. Mijn rogue zit inmiddels op 104. Met die invasions gaat het wel snel! Ga denk ik toch een rogue mainen, heb erg veel plezier in die rogue.
Daarbij haat ik die bursting effect zo erg, op me DH is het echt super makkelijk te mitigaten door demon spikes en op me monk door de stagger heen, maar DPSers gaan gewoon dood maar 3 of 4 stacks, als je dan ook nog als klap op de vuurpijl van die dumbwits hebt die gewoon blijven door AoE'en want DPS e-penis master race!! phoe.... dan ga je nog wel een paar keer liggen. Lower run gister avond op me monk is opgegeven door rode gear van iedereen (op mij na want mijne was net geel). Als monk kan ik bijna niet dood overduidelijk maar datzelfde heb ik ook op me DH.
Ps. Welkom in de guild, ik geloof dat er nog een officer even met je heeft gepraat toch? Had het wel even aan iemand gevraagd in ieder geval.
[ Voor 71% gewijzigd door Kadardar op 05-12-2017 11:33 ]
Ja, we hebben even gepraat. Helaas kan ik niet meer raiden ivm te weinig tijd. Maar het kriebelt wel zeg... Lijkt me wel weer leuk om een nieuwe raid te zienKadardar schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:15:
[...]
Dat kan natuurlijk ook maar gemak dient de mens of is Expel harm zodanig slecht dat je het niet wilt gebruiken door GCD redenen of iets?
[...]
Ps. Welkom in de guild, ik geloof dat er nog een officer even met je heeft gepraat toch? Had het wel even aan iemand gevraagd in ieder geval.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Expel harm kost energy, terwijl je hetzelfde kan doen door even ADAD te spammen. Enige reden wanneer je EH gebruikt is als je met geen mogelijkheid bij je orbs kan komen en je die heal meteen moet hebben.Kadardar schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:15:
[...]
Dat kan natuurlijk ook maar gemak dient de mens of is Expel harm zodanig slecht dat je het niet wilt gebruiken door GCD redenen of iets?
[...]
Ja ik geloof dat je precies kwam toen iedereen de hoge had gedaan en richting alts ging. Daarbij heeft iedereen in de guild volgens mij verleden week geen M+ gedaan door lack aan opkomst dus al die keys zijn terug gevallen. Ik geloof dat ik de enige was met een +10 die ik weer snel voor een + 11 MoS heb gehaald voor de guild M+ runsGing maar net goed die +10 want nog 1 minuut en hij was depleted geweest.
Daarbij haat ik die bursting effect zo erg, op me DH is het echt super makkelijk te mitigaten door demon spikes en op me monk door de stagger heen, maar DPSers gaan gewoon dood maar 3 of 4 stacks, als je dan ook nog als klap op de vuurpijl van die dumbwits hebt die gewoon blijven door AoE'en want DPS e-penis master race!! phoe.... dan ga je nog wel een paar keer liggen. Lower run gister avond op me monk is opgegeven door rode gear van iedereen (op mij na want mijne was net geel). Als monk kan ik bijna niet dood overduidelijk maar datzelfde heb ik ook op me DH.
Ah daarom, ja ik merk zelf toch best wel dat ik veel Energy overhoud de hele tijd. Blackout + tiger dumped niet bijzonder veel energy, brew + fire wel maar is ook weer zo terug waardoor ik eigenlijk weer teveel energy heb. Denk dat ik echt me haste naar beneden moet gaan werken maar zolang de upgrades lekkere upgrades zijn dan neem ik die natuurlijk graag mee.Ryada schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:40:
[...]
Expel harm kost energy, terwijl je hetzelfde kan doen door even ADAD te spammen. Enige reden wanneer je EH gebruikt is als je met geen mogelijkheid bij je orbs kan komen en je die heal meteen moet hebben.
Helaas de rest vd week erg weinig tijd voor WoW .
Deze week gaar IRL toch echt even voor, helemaal aangezien het een gekkenhuis is op mijn werk.
Wel met mijn druid en hunter aangekomen op Argus. Tijd om ze wat betere gear te geven
Deze week gaar IRL toch echt even voor, helemaal aangezien het een gekkenhuis is op mijn werk.
Wel met mijn druid en hunter aangekomen op Argus. Tijd om ze wat betere gear te geven
FUMES et CARNES
ISB/BoF/PB kosten geen energy. Enige wat energy kost is TP , KS, EH.Kadardar schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:19:
[...]
Ah daarom, ja ik merk zelf toch best wel dat ik veel Energy overhoud de hele tijd. Blackout + tiger dumped niet bijzonder veel energy, brew + fire wel maar is ook weer zo terug waardoor ik eigenlijk weer teveel energy heb. Denk dat ik echt me haste naar beneden moet gaan werken maar zolang de upgrades lekkere upgrades zijn dan neem ik die natuurlijk graag mee.
Zodra je shoulders krijgt ga je merken dat je energy problemen gaat krijgen als je je rotatie verpest of als je te lange fights hebt.
Chest maakt het alweer beter omdat je daarmee een BoF krijgt na elke KS waardoor je energy kan regeneraten.
Ik weet dat we recentelijk zijn begonnen met wat backup spots (maar als iedereen van het main team komt is het natuurlijk, vol = vol) maar dat ligt eraan, de enige backup die we nu hebben is iemand die hele onregelmatige tijden heeft, weet niet of het komt doordat je totaal niet kan op die dagen of omdat je een soort zelfde hebt als hem. Wellicht dat je dan nog een backup spot kan nemen.hmr schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:36:
[...]
Ja, we hebben even gepraat. Helaas kan ik niet meer raiden ivm te weinig tijd. Maar het kriebelt wel zeg... Lijkt me wel weer leuk om een nieuwe raid te zien. Maar, die tijd lijkt geweest te zijn. 2 avonden per week gaat echt niet lukken.
Ja ik heb al die goede leggies nog niet, ook puur omdat ik ze niet kan farmen omdat me main nog steeds DH is momenteel. Ga wel even kijken aankomende tijd hoe of wat en of het slim is om Monk op te pakken ivm de threat.Ryada schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:27:
[...]
ISB/BoF/PB kosten geen energy. Enige wat energy kost is TP , KS, EH.
Zodra je shoulders krijgt ga je merken dat je energy problemen gaat krijgen als je je rotatie verpest of als je te lange fights hebt.
Chest maakt het alweer beter omdat je daarmee een BoF krijgt na elke KS waardoor je energy kan regeneraten.
[ Voor 34% gewijzigd door Kadardar op 05-12-2017 12:57 ]
4/11 Heroic Antorus. Portal Keeper Hasabel op Heroic vind ik tot nu toe nog de leukste bossfight.
High Command moeten we nog doen, die hadden we even geskipped. Denk wel dat die gaat leuke met een raidcompositie waar niet al teveel casuals in gaan zitten.
Eonar is tot nu toe echt de minste bossfight imo. Tower Defense doe ik wel in een andere game ofzo ;P
High Command moeten we nog doen, die hadden we even geskipped. Denk wel dat die gaat leuke met een raidcompositie waar niet al teveel casuals in gaan zitten.
Eonar is tot nu toe echt de minste bossfight imo. Tower Defense doe ik wel in een andere game ofzo ;P
Ach ja ze hebben het geprobeerd, misschien dat Mythic wel uitdagend wordt ipv een beetje heen en weer springen. Zover wat ik begreep van Mythic is dat je crystals moet pakken, dan krijg je debuffs en die zorgen dan weer voor iets zoals en AoE als je loopt ofzo (weet niet wat maar zit meer diepgang in iig). Nog maar de vraag of ik hem ooit op Mythic zou gaan zien maar hey, het klinkt grappig bedachtAkaendra schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:56:
4/11 Heroic Antorus. Portal Keeper Hasabel op Heroic vind ik tot nu toe nog de leukste bossfight.
Valt me wel op hoeveel mensen op zoek zijn naar ranged DPS
Zodra ik bijv op mijn hunter inlog krijg ik vrij veel whispers maar die stoppen vrij snel zodra ik vertel dat ik melee hunter ben
Zodra ik bijv op mijn hunter inlog krijg ik vrij veel whispers maar die stoppen vrij snel zodra ik vertel dat ik melee hunter ben
FUMES et CARNES
maar wie speelt er dan ook survival hunterIusedto schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:01:
Valt me wel op hoeveel mensen op zoek zijn naar ranged DPS
Ik.....en langzamerhand steeds meer en meer. Snap er geen snars van lol maar kan soms gewoon niet stoppen. Speelt gewoon zo lekker weg, in WQ's en dungeons.Daradius schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:07:
[...]
maar wie speelt er dan ook survival hunter
Als ik nadenk over de classes die ik in principe niet wilde spelen maar nu regelmatig speel zijn dat :
guardian druid, afliction warlock en survival hunter.
Zijn echt mijn guilty pleasures
FUMES et CARNES
En de eerste mythic bosses rollen meteen over nu US/OC los mogen 
Toch altijd wel grappig om van de zijlijn een beetje te volgen, ook al heb ik er 0 invloed op en zie ik deze bosses pas over een paar weken/maanden (hoop ik).
Toch altijd wel grappig om van de zijlijn een beetje te volgen, ook al heb ik er 0 invloed op en zie ik deze bosses pas over een paar weken/maanden (hoop ik).
haha nice, ik heb zo een beetje alles op 110 (behalve demon hunter), maar daar lijkt me ook geen zak aan. Ben nu zo een beetje rogue aan het mainen omdat deze gewoon zo leuk is in battlegrounds / arena. maar heb verder nog een warrior met 933 item level die ik veel gespeeld heb. ben nu eigenlijk gewoon een beetje op zoek naar wat ik echt wil gaan mainen (ziet er naar uit dat het toch me rogue word)Iusedto schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:20:
[...]
Ik.....en langzamerhand steeds meer en meer. Snap er geen snars van lol maar kan soms gewoon niet stoppen. Speelt gewoon zo lekker weg, in WQ's en dungeons.
Als ik nadenk over de classes die ik in principe niet wilde spelen maar nu regelmatig speel zijn dat :
guardian druid, afliction warlock en survival hunter.
Zijn echt mijn guilty pleasures
Heheh ja onze Surv Hunter is ook naar zijn Balance Druid geswitched. Het experiment was toch niet helemaal geslaagd. Plus we zitten te springen om Ranged DPS...Daradius schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:07:
[...]
maar wie speelt er dan ook survival hunter![]()
. Ben wel benieuwd hoe die spelen eigenlijk. heb wel een hunter op 110, maar alleen marksman gespeeld, en vond er niet heel veel aan imo. heb hem tot 915 item level gehaald en toen snel geswitched van class. wel erg jammer, want vond hunter in de voorgaande expansions juist heel leuk om te spelen, vooral de survival hunter toen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ja, daar hoor je meer mensen over. Zoeken allemaal Ranged DPS.junglebeast schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:31:
[...]
Heheh ja onze Surv Hunter is ook naar zijn Balance Druid geswitched. Het experiment was toch niet helemaal geslaagd. Plus we zitten te springen om Ranged DPS...
Zelf level ik nu een Afliction Lock, bevalt erg goed. Eerdaags maar eens Destruction proberen.
Boomkin heb ik nooit gespeeld dus geen idee hoe die presteren
FUMES et CARNES
Blizzard heeft dan ook geen nieuwe Ranged classes meer in het spel gestopt. Kijk naar DK, Monk, DH en nu Survival naar Melee..Iusedto schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:36:
[...]
Ja, daar hoor je meer mensen over. Zoeken allemaal Ranged DPS.
Zelf level ik nu een Afliction Lock, bevalt erg goed. Eerdaags maar eens Destruction proberen.
Boomkin heb ik nooit gespeeld dus geen idee hoe die presteren
https://www.ad.nl/digitaa...aar-wereldtitel~a18cd6fe/
Gaat over Cayna van Method.
[ Voor 12% gewijzigd door junglebeast op 05-12-2017 18:51 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
En alweer een Legendary, nu op mijn druid
http://www.wowdb.com/item...termination?bonusIDs=4213
Zeker mijn geluksweek ofzo lol
http://www.wowdb.com/item...termination?bonusIDs=4213
Zeker mijn geluksweek ofzo lol
FUMES et CARNES
Man man man
Leveling Changes on the 7.3.5 PTR - Experience, Heirlooms, Mob Health Pools, Flying... /gasp ^_^
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Quote uit het artikel:junglebeast schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:38:
[...]
Blizzard heeft dan ook geen nieuwe Ranged classes meer in het spel gestopt. Kijk naar DK, Monk, DH en nu Survival naar Melee..
https://www.ad.nl/digitaa...aar-wereldtitel~a18cd6fe/
Gaat over Cayna van Method.
"Wuite is daardoor tegelijk de beste World of Warcraft-gamer van Nederland"
Waarom is iemand de "beste"speler omdat hij in een guild zit die een boss als eerste neerleg ?
Waarom niet iemand die bijv alle mounts heeft of pvp rank of wat dan ook

Raar artikel
Nevermind, ik dacht dat het artikel over die Nederlandse PVPer ging.
[ Voor 96% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-12-2017 07:53 ]
Ben ik nou de enige die hier niet warm of koud van wordt ?
FUMES et CARNES
Ja...Iusedto schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:32:
[...]
Ben ik nou de enige die hier niet warm of koud van wordt ?
@Raptar vindt het waarschijnlijk net als ik awesome...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Dan ben ik erg blij voor jullie.RustStorm schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:33:
[...]
Ja...
@Raptar vindt het waarschijnlijk net als ik awesome...Weer een beetje meer "challenge" tijdens het levelen... En kiezen waar je wilt levelen; dat vind ik nog het meest fantastisch...
Voor mij persoonlijk is levelen iets waar je zo snel mogelijk door heen moet
Als ik tzt een Allied race ga levelen dan ga ik wel merken wat de verschillen zijn.
FUMES et CARNES
Ach ja, het is AD geen tweakers of ander game nieuws website die nog een vorm van kennis hebben over WoW. Zou me niet verbazen als ze nog hebben gevraagd of die het spelletje op pauze kon zetten voor het interviewHStyles schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:53:
[...]
Quote uit het artikel:
"Wuite is daardoor tegelijk de beste World of Warcraft-gamer van Nederland"
Waarom is iemand de "beste"speler omdat hij in een guild zit die een boss als eerste neerleg ?
Waarom niet iemand die bijv alle mounts heeft of pvp rank of wat dan ook![]()
Raar artikel
Gister nog even wat testjes gedaan, met verassingen die ik niet had verwacht.
Op mijn tank de DK kan ik geen aggro houden op me DH, met mijn Monk daarin tegenover wel terwijl die maar net 914 had hield ik wel aggro, wel met wat moeite maarja hij outgeared mij en had overduidelijk veel meer moeite mij Monk in te halen. Ik vind het echt bizar dat de threat generation (wellicht ook mij fout maar ik weet gewoon niet waar het ligt) op de DH zo bijzonder laag is. Nu deden we maar Goroth normal snel maar vanavond willen we eens testen hoe dit in Antorus gaat.
Aan het einde van de dag heb ik ilvl 916 aangetikt en met een beetje geluk nog iets mooi in de mythic kist

Ik zit erover na te denken om mijn monk te race changen. Het is nu een undead maar dat vind ik toch niet alles. Eerste instantie wou ik een blood elf ervan maken zodat ik een mass interrupt heb, maar een Pandaren voor de increased food buff is ook wel lekker en werkt ook all round goed want food buff heb je toch wel. Keuzes, iemand die een voorstel wilt doen?
[ Voor 51% gewijzigd door Kadardar op 06-12-2017 09:17 ]
- dacht in edit mode te zitten, bericht verplaatste naar hierboven
[ Voor 197% gewijzigd door Kadardar op 06-12-2017 09:15 . Reden: dacht in edit mode te zitten, bericht verplaatste naar hierboven ]
Al eerder pandaren gespeeld? Ik heb ook een pandaren monk, maar stoor me toch aan die animationsKadardar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:01:
[...]
Ik zit erover na te denken om mijn monk te race changen. Het is nu een undead maar dat vind ik toch niet alles. Eerste instantie wou ik een blood elf ervan maken zodat ik een mass interrupt heb, maar een Pandaren voor de increased food buff is ook wel lekker en werkt ook all round goed want food buff heb je toch wel. Keuzes, iemand die een voorstel wilt doen?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja in MoP maar ik heb later veranderd naar Undead omdat ik dat er toffer uit vond zien... nu ik wat ouder ben vind ik de kung fu pandas ook wel grappig.hmr schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:18:
[...]
Al eerder pandaren gespeeld? Ik heb ook een pandaren monk, maar stoor me toch aan die animations
Tauren staat ook nog wel in de race maar als ik dan bijv. WW ga spelen heb ik niet veel aan de increased stamina. Er staat wel bij de Tauren increased critical effect.... whatever dat mag betekenen. Bedoelen ze daarmee increased crit of als je crit en het geeft een effect dat dat increased is? Beetje vaag omschreven.
Edit: Gevonden, werd te nieuwsgierig. Het is het effect van de crit, dus als ik crit van een 50% crit nu 53% crit. In nummers zou dit inhouden. 100 damage crit wordt 103 damage crit. Ik hou ervan om in lage nummers te werken omdat dat beter beeld geeft, aangezien we nu keihard critten mag je zelf rekenen hoeveel dat wordt.
[ Voor 18% gewijzigd door Kadardar op 06-12-2017 09:26 ]
NeeKadardar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:01:
[...]
Keuzes, iemand die een voorstel wilt doen?
Binnen een paar dagen wissel je toch weer naar een andere class lol.
Maar even serieus : je wilde DPS en had daarvoor een Rogue. Dat beviel je uitstekend. Door wat guild druk ben je op zoek gegaan naar een tank class.Werd toen DH, toen Monk, toen DH, toen Monk etc etc.
En het lijkt er op dat je met dat patroon nog wel even doorgaat.
Je hebt mij ooit het advies gegeven om te gaan spelen wat ik wil (icm met een lijstje maken) en misschien moet je nu je eigen advies ook eens opvolgen ?
Het werkt namelijk wel
Volgens mij speel je het liefst je DH namelijk
FUMES et CARNES
Verwijderd
Zo....
Gisteren WoW ook weer geactiveerd. Laatste keer was ergens in februari. Vond legion wel een goede expansion met die M+ diablo style dungeons, maar dat gekloot met die AP was iets dat mij heel erg begon te irriteren... begon meer op werk dan plezier te lijken.
Lol gisteren van Ap lvl 35 (was toen max) naar 60+ gegaan zowel op mijn tank en dps spec. Had nog 2 follower missies op volbracht staan... en dat was meteen iets van 3 miljard Ap ofzo.. echt debiel gewoon. lag helemaal dubbel.. was net zoveel exp als destijds met farmen vanaf sept tot januari.
Daarna nog wat Wq's gedaan en de quest gestart om flyling te unlocken op de broken shores. Wat verder opviel was de power creep. Doe met mijn lvl 900 gear uit hc nighthold zeker 50% meer dps dan destijds. Op mijn warrior alt (ook tank) was het helemaal vreemd... zou toch zweren dat die vroeger singel target op iets van 180k zat en gisteren bij wat trash mops was het vrijwel altijd dubbel of soms zelfs nog hoger. Verklaring zal wel die 25+ extra lvl's in dat wapen zijn, maar het was wel iets dat meteen echt opviel.
Deze week maar wat gear en AP farmen en dan die nieuwe raid eens bekijken... lol als eerste die legendaries upgraden want zit nog op 940 ilvl
Mocht iemand nog wat mhytic normals (later met wat betere gear 10-15's) willen doen voor de Ap en je zoekt een tank/dps.. voeg mij dan maar toe. Alliance FTW! Op Silvermoon EU
https://worldofwarcraft.c...r/silvermoon/woefwoefwoef
battle id: AlbertoNLD#2137
Gisteren WoW ook weer geactiveerd. Laatste keer was ergens in februari. Vond legion wel een goede expansion met die M+ diablo style dungeons, maar dat gekloot met die AP was iets dat mij heel erg begon te irriteren... begon meer op werk dan plezier te lijken.
Lol gisteren van Ap lvl 35 (was toen max) naar 60+ gegaan zowel op mijn tank en dps spec. Had nog 2 follower missies op volbracht staan... en dat was meteen iets van 3 miljard Ap ofzo.. echt debiel gewoon. lag helemaal dubbel.. was net zoveel exp als destijds met farmen vanaf sept tot januari.
Daarna nog wat Wq's gedaan en de quest gestart om flyling te unlocken op de broken shores. Wat verder opviel was de power creep. Doe met mijn lvl 900 gear uit hc nighthold zeker 50% meer dps dan destijds. Op mijn warrior alt (ook tank) was het helemaal vreemd... zou toch zweren dat die vroeger singel target op iets van 180k zat en gisteren bij wat trash mops was het vrijwel altijd dubbel of soms zelfs nog hoger. Verklaring zal wel die 25+ extra lvl's in dat wapen zijn, maar het was wel iets dat meteen echt opviel.
Deze week maar wat gear en AP farmen en dan die nieuwe raid eens bekijken... lol als eerste die legendaries upgraden want zit nog op 940 ilvl
Mocht iemand nog wat mhytic normals (later met wat betere gear 10-15's) willen doen voor de Ap en je zoekt een tank/dps.. voeg mij dan maar toe. Alliance FTW! Op Silvermoon EU
https://worldofwarcraft.c...r/silvermoon/woefwoefwoef
battle id: AlbertoNLD#2137
Wat is trouwens het slimst om te ugraden op Argus, een chest, hand of trinkets .
Trinkets droppen het minst dus ik wil die als eerste omruilen, is dat een goed idee ?
Trinkets droppen het minst dus ik wil die als eerste omruilen, is dat een goed idee ?
FUMES et CARNES
Betreft de Rogue, heb je gelijk in. Vond het een geweldige class (maar het is wel een DPS only class, heel makkelijk natuurlijk maar voor mezelf even kunnen switchen is soms ook wel fijn, als ik me Rogue een omschrijving mag geven... zou ik het als een midlife crysis omschrijven. Ik wist niet meer wat ik wou spelen ik wou iets simpels, dat heeft ook een stukje ze tol gevraagd) maar zonder tank kan je niet raiden grofweg gezegd. DPS valt te puggen, veel makkelijker zelfs. Ik weet hoe hij is en hij weet hoe ik ben en dat hadden we echt nodig in de tank ranks. in die tijd dat ik me Rogue speelde hebben wij 2 nieuwe tanks gehad, bijna zelfs 3 maar die werd na de eerste dag al kneiter volgens mij want die hebben we nooit meer gezien.Iusedto schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:33:
[...]
Nee![]()
Binnen een paar dagen wissel je toch weer naar een andere class lol.
Maar even serieus : je wilde DPS en had daarvoor een Rogue. Dat beviel je uitstekend. Door wat guild druk ben je op zoek gegaan naar een tank class.Werd toen DH, toen Monk, toen DH, toen Monk etc etc.
En het lijkt er op dat je met dat patroon nog wel even doorgaat.
Je hebt mij ooit het advies gegeven om te gaan spelen wat ik wil (icm met een lijstje maken) en misschien moet je nu je eigen advies ook eens opvolgen ?
Volgens mij speel je het liefst je DH namelijk
DH en monk staan gelijk en dat gaat echt niet meer veranderen tenzij ik hunter opeens magisch leuk ga vinden maar dat lijkt me sterk (heb nog nooit max level hunter gehad, dus kan er geen mening over hebben), het blijft een 2 strijd maar ik kan geen aggro houden op de co tank met me DH en dat is super frustrerend, ik heb niet over dat het heel langzaam opbouwt en dat het even met een taunt op te lossen is. Nee ik heb het hier over 1 death strike en het knalt met 15% weg, een goede crit van die death strike en ik ben het in 1 klap kwijt. Iets wat bij de monk niet gebeurd, het gevaar waar we nu tegen aanlopen is dat hij een te grote kans heeft een extra stack van een debuff op te pakken waardoor die geoneshot wordt en we het net zo goed kunnen wipen. Dat is mij schuld als tank (misschien rotatie of de class is gewoon underpowered qua TPS) want mij TPS ligt niet hoog genoeg vergeleken met zijn DK. Ik heb ondertussen al van alles geprobeerd tot aan een compleet andere build toe op me DH maar ik hou die aggro nog steeds niet. Hij zou kunnen dimmen met death strike dat zeker maar hij heeft ze death strike ook nodig om ze shield op te bouwen, dus te weinig en dan heeft hij zelf geen goede defense.
Maar als ik heel diep in me hart kijk zeg ik ja DH is wel echt de class die ik wil spelen maar als het raid team daarom progressie moet gaan mislopen omdat ze een of andere noob DH tank hebben en ik kan dat oplossen met de Monk dan maakt het me niet uit, echt niet vind ze namelijk beide geweldig + dat ik de kans heb om naar healing te gaan is oo kzeker een groot pluspunt maar als tank doe je dat bijna niet. Maar wellicht als we ooit ene healer missen en iemand een Tank wilt spelen voor een rondje. Moest ik het oplossen met een Druid, Pala of Warrior zou ik zeggen zoek maar een andere tank. 2 DKs in 1 team wil je ook niet hebben, is vragen om problemen.
TL;DR versie:
DH en monk staan gelijk wat mij betreft, Switchen tussen de 2 maakt me niets uit maar ik heb een betere voorkeur naar DH maar Monk is ook leuk door de extra healing spec. Moet ik veranderen naar Monk maakt het me echt niets uit.
[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 06-12-2017 10:01 ]
Ik heb daarvoor geen oplossing. Ik ben geen Raider in Final Fury dus ik kan niet oordelen.Kadardar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:53:
[...]
TL;DR versie:
DH en monk staan gelijk wat mij betreft, Switchen tussen de 2 maakt me niets uit maar ik heb een betere voorkeur naar DH maar Monk is ook leuk door de extra healing spec. Moet ik veranderen naar Monk maakt het me echt niets uit.
Zou alleen willen zeggen dat je imo moet kiezen voor de lange termijn oplossing want die blijft altijd. Het threat gebeuren van nu is toch op 1 boss ?
Als het team groter was konden jullie Split runs doen. Dat zie je nl. heel veel gebeuren.
FUMES et CARNES
Nee, het is niet op alleen 1 boss voor Antorus. We hebben gister alleen getest op 1 boss. Voor Antorus hebben we al meer moeite gehad. Vooral commanders en kin'garoth was drama qua threat en die eene op de brug ook maar weet ze naam niet meer. Het kan ook wenning aan tacs zijn geweest hoor, zou zomaar kunnen maarja... misschien moet ik het gewoon nog een keer proberen op me DH, lukt het niet kan ik altijd nog Monk switchen maar tegelijkertijd heb ik zoiets van... ik weet dat het op me monk wel lukt dus waarom zou ik het gewoon niet gelijk doen + het is niet dat ik een rot class vind en denk pff ik stop 10 keer liever. Door hem mee te nemen naar Antorus in het main team heeft ook voordelen. Hij maakt gelijk kans op loot en loopt nu nog niet bijzonder ver achter.Iusedto schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:01:
[...]
Ik heb daarvoor geen oplossing. Ik ben geen Raider in Final Fury dus ik kan niet oordelen.
Zou alleen willen zeggen dat je imo moet kiezen voor de lange termijn oplossing want die blijft altijd. Het threat gebeuren van nu is toch op 1 boss ?
Als het team groter was konden jullie Split runs doen. Dat zie je nl. heel veel gebeuren.
[ Voor 11% gewijzigd door Kadardar op 06-12-2017 10:25 ]
Haha, ik ben inderdaad de laatste jaren niet meer zo enthousiast geweest voor een patch. Ze hebben in mijn ogen echt één van de grootste zwakke plekken van WoW "genezen" met deze update. "Je bent zo sterk als je zwakste schakel" zeggen ze weleens, de pre end-game ervaring haalde het spel echt waanzinnig naar beneden vond ik. Hierdoor gaat het spel kwalitatief in één keer met reuzensprongen zo hard vooruit.RustStorm schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:33:
[...]
Ja...
@Raptar vindt het waarschijnlijk net als ik awesome...Weer een beetje meer "challenge" tijdens het levelen... En kiezen waar je wilt levelen; dat vind ik nog het meest fantastisch...
Ik ben namelijk van mening dat het spel niet op end-game begint. Sterker nog: ik weet zeker dat deze updates veel mensen gaat terugbrengen. De reden waarom de meeste mensen Vanilla wilden is om "the journey" weer terug te krijgen, "make leveling matter" werd ook continu gezicht. Het is weer immersive, alles doet er weer toe. Op de fora wordt de changes vol lof ontvangen, op YouTube zitten mensen bijna "jankend" hun comments te typen. Het is serieus lang geleden dat ik - op de aankondiging van Classic servers na - de WoW community zo positief heb zien reageren op een patch.
Daarnaast doet het gewoon een soort van pijn aan m'n hart (
Het is zelfs één van de eerste keren sinds jaren dat ik twijfel om op de PTR te gaan spelen. Blizzard vraagt namelijk openlijk om spelers omdat ze feedback willen. Ik voel me nu bijna geroepen haha. Als je het mij vraagt mogen ze de bijvoorbeeld de health pools nog groter maken, bijvoorbeeld x4 van wat het nu is.
Weer een lang verhaal en soms zelfs melodramatisch
Wat Raptar zegt... toen ik een maandje geleden mij account na 6 jaar weer eens activeerde ben ik gewoon verder gegaan waar ik was gebleven (Cataclysm).. Ik vond het juist jammer dat ik zo weinig van MoP en WoD gezien heb..
Ook op dit moment ben ik nog rustig alle Legion content aan het bekijken, ondanks dat ik al lang level 110 ben. Om die zelfde reden loop ik wel 'achter'. Gisteren een guild gejoined die een raidschema heeft dat mij wel past (alleen woensdags). Ik kreeg wel gelijk te horen dat ik met mijn ilevel 890 nog niet echt 'on track' ben om te gaan raiden
Ook op dit moment ben ik nog rustig alle Legion content aan het bekijken, ondanks dat ik al lang level 110 ben. Om die zelfde reden loop ik wel 'achter'. Gisteren een guild gejoined die een raidschema heeft dat mij wel past (alleen woensdags). Ik kreeg wel gelijk te horen dat ik met mijn ilevel 890 nog niet echt 'on track' ben om te gaan raiden
Verwijderd
Ha ik vind het juist wel lekker dat de quests met levellen wat sneller gingen. Ben nu een alt aan het levellen (mistweaver monk) en heb sinds level 15 oid alleen maar instances gequeued.
Klinkt alsof je moet uitzoeken welke abilities de meeste threat genereren en die iets meer gebruiken. Wellicht dps-georiënteerde Vengeance legendaries gebruiken. Daarnaast kan je co-tank er ook meer rekening mee houden. Blood DK met shoulders en bracers kan belachelijke hits halen met Death Strike en deze veel spammen. Hij kan die ook iets ruimer gaan timen om jou meer tijd/ruimte te bieden om je threat te bouwen. Uiteindelijk heeft je co-tank er meer aan dat jij je threat kan houden dan wanneer hij een shield heeft dat 2m dmg meer kan soaken.Kadardar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:53:
DH en monk staan gelijk en dat gaat echt niet meer veranderen tenzij ik hunter opeens magisch leuk ga vinden maar dat lijkt me sterk (heb nog nooit max level hunter gehad, dus kan er geen mening over hebben), het blijft een 2 strijd maar ik kan geen aggro houden op de co tank met me DH en dat is super frustrerend, ik heb niet over dat het heel langzaam opbouwt en dat het even met een taunt op te lossen is. Nee ik heb het hier over 1 death strike en het knalt met 15% weg, een goede crit van die death strike en ik ben het in 1 klap kwijt. Iets wat bij de monk niet gebeurd, het gevaar waar we nu tegen aanlopen is dat hij een te grote kans heeft een extra stack van een debuff op te pakken waardoor die geoneshot wordt en we het net zo goed kunnen wipen. Dat is mij schuld als tank (misschien rotatie of de class is gewoon underpowered qua TPS) want mij TPS ligt niet hoog genoeg vergeleken met zijn DK. Ik heb ondertussen al van alles geprobeerd tot aan een compleet andere build toe op me DH maar ik hou die aggro nog steeds niet. Hij zou kunnen dimmen met death strike dat zeker maar hij heeft ze death strike ook nodig om ze shield op te bouwen, dus te weinig en dan heeft hij zelf geen goede defense.
Wij hadden een tijd long Prot pala/Blood DK tank combo waarbij onze pala ook regelmatig threat weer overnam door zijn dps, maar dat was wel een pala die volledig dps gegeared was en als een malle door bleef gaan. Zeker in het begin van fights kan dat problemen opleveren met threat.
Mijn leggies op zowel mijn DH als Monk zijn niet optimaal. Maar mijn DH heeft al 3 weken geen leggo meer gevonden en het haalt het bloed onder me nagels vandaan.Noiz schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:37:
[...]
Klinkt alsof je moet uitzoeken welke abilities de meeste threat genereren en die iets meer gebruiken. Wellicht dps-georiënteerde Vengeance legendaries gebruiken. Daarnaast kan je co-tank er ook meer rekening mee houden. Blood DK met shoulders en bracers kan belachelijke hits halen met Death Strike en deze veel spammen. Hij kan die ook iets ruimer gaan timen om jou meer tijd/ruimte te bieden om je threat te bouwen. Uiteindelijk heeft je co-tank er meer aan dat jij je threat kan houden dan wanneer hij een shield heeft dat 2m dmg meer kan soaken.
Wij hadden een tijd long Prot pala/Blood DK tank combo waarbij onze pala ook regelmatig threat weer overnam door zijn dps, maar dat was wel een pala die volledig dps gegeared was en als een malle door bleef gaan. Zeker in het begin van fights kan dat problemen opleveren met threat.
Ik weet welke skills threat maken maar beide hebben een 10 seconden + cooldown. Dat is namelijk Fiery brand en immolation aura (komt door me build)
[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 06-12-2017 10:53 ]
Hangt er vanaf wat je up wilt gradenIusedto schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:49:
Wat is trouwens het slimst om te ugraden op Argus, een chest, hand of trinkets .
Alles is gelijk qua ilevel......vandaar ook de vraag.thundermo schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:01:
[...]
Hangt er vanaf wat je up wilt graden. Als je lvl 900 trinkets hebt en een 860 chest, lijkt me het vrij duidelijk dat je eerst je chest upgrade
.
Zijn alle vier nu 880 dus een beste upgrade zeg maar.
FUMES et CARNES
Kijk naar de stats, minste belangerijke stats zou ik eerst vervangen. Er is natuurlijk een kans dat je een item krijgt wat door de stats nog slechter wordt maarja. Grotere kans dat je stats beter worden dan die een 880 met de juiste stats.Iusedto schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:04:
[...]
Alles is gelijk qua ilevel......vandaar ook de vraag.
Ik zelf zou bijna altijd gaan voor trinkets. Beste trinkets droppen vaak in de dungeons en shard vendor is vaak je beste optie om die trinkets op een hoog itemlevel te krijgen. Ik krijg bijvoorbeeld uit m+ (en weekly chest) ook nauwelijks trinkets, maar wel gewone armor (die je ook nog eens krijgt van de world/greater invasion bosses).Iusedto schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:04:
[...]
Alles is gelijk qua ilevel......vandaar ook de vraag.
Ja, daar neig ik ook naar. Gear dropt nog wel regelmatig maar trinkets en ook ringen is toch vaak lastiger.Noiz schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:07:
[...]
Ik zelf zou bijna altijd gaan voor trinkets. Beste trinkets droppen vaak in de dungeons en shard vendor is vaak je beste optie om die trinkets op een hoog itemlevel te krijgen. Ik krijg bijvoorbeeld uit m+ (en weekly chest) ook nauwelijks trinkets, maar wel gewone armor (die je ook nog eens krijgt van de world/greater invasion bosses).
...zal je zien dat ik een trinket koop en er direct daarna natuurlijk een betere dropt in een WQ of zo

@Kadardar Ja, ik zal ook naar mijn stats kijken.
Is nl voor mijn guardian druid
*edit*
Die Boomkin van Future gooit me er toch een partij DPS uit ( Antorus Mythic stream atm)
[ Voor 6% gewijzigd door Iusedto op 06-12-2017 11:49 ]
FUMES et CARNES
Qua drops, ja dat is altijd even afwachten, als je weet dat er nieuwe spawnen binnenkort kan je even kijken in de WQ's geen mooie drops dan koop je hem alsnog. Zowel ga je er heen en koop je vervolgens iets anders.Iusedto schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:20:
[...]
Ja, daar neig ik ook naar. Gear dropt nog wel regelmatig maar trinkets en ook ringen is toch vaak lastiger.
...zal je zien dat ik een trinket koop en er direct daarna natuurlijk een betere dropt in een WQ of zo![]()
@Kadardar Ja, ik zal ook naar mijn stats kijken.
Is nl voor mijn guardian druid
*edit*
Die Boomkin van Future gooit me er toch een partij DPS uit ( Antorus Mythic stream atm)
Boomkins staan daar redelijk bekend om om hun DPS. In feite heb je aan Boomkin en Guardian wel echt top tier specs in de hand. Het is dat ik Guardian zo ongelofelijk saai vind anders had ik graag een kans gegeven want druid is wel echt 6 jaar een main geweest van me. Maar boomkin vind ik rag spelen (vond het alleen leuk in PvP via discord en te roepen ik ga X class moonen en dan zag je die maan uit de lucht vallen
Haar (Naguura) DPS is echt bizar joh.
Vind haar streams nooit zo bijzonder maar zij kent haar class wel erg goed denk ik.
Zij speelt ook alleen maar druids dacht ik.
https://worldofwarcraft.c...er/twisting-nether/nagura
Wat zou handiger zijn :
1 druid met alle vier de specs of 2 druids waarvan 1 guardian/feral en de ander boomkin/resto ?
Vind haar streams nooit zo bijzonder maar zij kent haar class wel erg goed denk ik.
Wat zou handiger zijn :
1 druid met alle vier de specs of 2 druids waarvan 1 guardian/feral en de ander boomkin/resto ?
[ Voor 38% gewijzigd door Iusedto op 06-12-2017 12:27 ]
FUMES et CARNES
1 druid met 4 verschillende item sets indien dat nodig is? Is wel de makkelijkste manier werken op je gear te wisselen en dan vooral in de bank laten voor je 2 andere offspecs. Overzichtelijker zouden er 2 zijn maarja, betekend ook dubbel farmen als je iets wilt kopen.Iusedto schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:16:
Wat zou handiger zijn :
Je zou als je er 2 neemt de main kunnen laten gatheren bijv mining + herbalism en de alt bijv. jewelcrafting + alchemy geven. Reden op je main te laten gatheren is simpel. Op je main doe je het meeste, dus tussendoor kan je gatheren. Doe je dat in dit geval op je alt, haal je geen mats binnen dus heeft het craften ook geen nut.
BTW als je nog input hebt voor een race change hoor ik het graag. Want race change option staat al klaar... ben nog in debat welk ras
[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 06-12-2017 12:39 ]
Veelal hebben dergelijke personen 2 druids door de legendaries. Legendaries verzamelen van 4 specs kan nogal tijdrovend zijn. Als je dan can dual-boxen met 2 druids en beide andere specs laat verzamelen schiet het wel opKadardar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:38:
[...]
1 druid met 4 verschillende item sets indien dat nodig is? Is wel de makkelijkste manier werken op je gear te wisselen en dan vooral in de bank laten voor je 2 andere offspecs. Overzichtelijker zouden er 2 zijn maarja, betekend ook dubbel farmen als je iets wilt kopen.
Persoonlijk zou ik gewoon voor 1 gaan, maar ik speel ook niet alle specs
Persoonlijk vind ik male pandaren goed bij monk passen en er goed uit zien. Maar ik kies een race ook omdat ik het bij een class vind passen en ik het gewoon een leuke race vind. Racials kijk ik niet naar aangezien die maar van kleine invloed zijn. Zo had ik op alliance bijna iedere class als dwarf, simpelweg omdat ik dwarves het coolste vindKadardar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:38:
[...]
BTW als je nog input hebt voor een race change hoor ik het graag. Want race change option staat al klaar... ben nog in debat welk ras
[ Voor 27% gewijzigd door Noiz op 06-12-2017 12:47 ]
JA het kan op meerdere manieren. Ikzelf zou er ook voor 1 gaan, leggies komen vanzelf zeg ik maar altijd. Maar kan ook heel goed begrijpen dat 4 specs met 4 gear sets super crap werkt als je dat even moet wisselen.Noiz schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:44:
[...]
Veelal hebben dergelijke personen 2 druids door de legendaries. Legendaries verzamelen van 4 specs kan nogal tijdrovend zijn. Als je dan can dual-boxen met 2 druids en beide andere specs laat verzamelen schiet het wel opOfficer uit mijn guild had ook 2 druids (op 2 verschillende accounts), wel beide moonkin. Maar op zijn main kreeg hij de BiS legendary maar niet, welke hij uiteindelijk wel redelijk snel op zijn alt kreeg. Daarna is ie doorgegaan op zijn alt.
Persoonlijk zou ik gewoon voor 1 gaan, maar ik speel ook niet alle specs
Tijdens MoP bewaarde ik het in me bank. Als ik het dan nodig had ging ik even naar de bank om te wisselen. Als ik wist dat ik hetn odig had tijdens een raid nam ik het mee in me tas en na de raid zette ik het weer in de bank zodat ik farm space had.
Normaal speel ik altijd (althans sinds Woltk) mijn DK als main en pas als ik tijd over heb ga ik met alts aan de slag. Nu moet ik zeggen dat mijn DK sinds ik terug ben al zeer snel begint te vervelen (en ik vind het enorm iiritant dat ik altijd overal achter aan loop)..
Dus ik dacht even flying te unlocken op mijn DK en dan over te stappen naar een andere class, maar dat valt toch wel even tegen (helaas kan je er niet een berg goud tegen aan gooien zoals in WoD).
Dus ik twijfel nu al over te stappen op een andere class. Ik twijfel alleen enorm welke.. De opties zijn Paladin, Druid of Monk... En heel misschien DH (maar heb liever een class die alle 3 de rollen kan).. Of toch maar even vol blijven houden op mijn DK
.. lastig lastig lastig..
Ik wil iig een class die zich een stuk sneller kan voort bewegen tijdens het farmen van rep (dus ook het farmen van oude content/quests/etc).
Wat vind ik belangrijk?
- Mobility (zowel sustained als burst).
- Selfsustained. (Dus goed in solo farmen van content en oude raids/dungeons/etc)..
- Liefst geen belangrijke Ground Targetting skills.. (Ik vind het namelijk bij mijn blood DK irritant om steeds met de muis Death & Decay neer te moeten leggen).
Iemand nog tips?
Dus ik dacht even flying te unlocken op mijn DK en dan over te stappen naar een andere class, maar dat valt toch wel even tegen (helaas kan je er niet een berg goud tegen aan gooien zoals in WoD).
Dus ik twijfel nu al over te stappen op een andere class. Ik twijfel alleen enorm welke.. De opties zijn Paladin, Druid of Monk... En heel misschien DH (maar heb liever een class die alle 3 de rollen kan).. Of toch maar even vol blijven houden op mijn DK
Ik wil iig een class die zich een stuk sneller kan voort bewegen tijdens het farmen van rep (dus ook het farmen van oude content/quests/etc).
Wat vind ik belangrijk?
- Selfsustained. (Dus goed in solo farmen van content en oude raids/dungeons/etc)..
- Liefst geen belangrijke Ground Targetting skills.. (Ik vind het namelijk bij mijn blood DK irritant om steeds met de muis Death & Decay neer te moeten leggen).
Iemand nog tips?
Currently playing: MTG Arena (PC)
Farm Aggramars strides (legendary), misschien niet BiS maar voor fights met high movement een benodigde nou voor farmen is het dan ook zeker lekker om die te gebruiken. Ik kon op mij DK niet eens wegkomen bij fallen avatar (heroic) zonder dat ik ge-oneshot werd door rupturing singularities. Met die boots was het perfect te doen.Uhmmie schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:51:
Normaal speel ik altijd (althans sinds Woltk) mijn DK als main en pas als ik tijd over heb ga ik met alts aan de slag. Nu moet ik zeggen dat mijn DK sinds ik terug ben al zeer snel begint te vervelen (en ik vind het enorm iiritant dat ik altijd overal achter aan loop)..
Dus ik twijfel nu al over te stappen op een andere class. Ik twijfel alleen enorm welke.. De opties zijn Paladin, Druid of Monk... En heel misschien DH (maar heb liever een class die alle 3 de rollen kan).. Of toch maar even vol blijven houden op mijn DK.. lastig lastig lastig..
Wat vind ik belangrijk?
Iemand nog tips?
Op basis van wat je wilt zit DH het dichtst in de buurt:Uhmmie schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:51:
Dus ik twijfel nu al over te stappen op een andere class. Ik twijfel alleen enorm welke.. De opties zijn Paladin, Druid of Monk... En heel misschien DH (maar heb liever een class die alle 3 de rollen kan).. Of toch maar even vol blijven houden op mijn DK.. lastig lastig lastig..
Wat vind ik belangrijk?
Iemand nog tips?
- beste sustained+burst mobility
- Selfsustained check
- alleen tank heeft 1 ground target skill en dat is een mobility spell.
Ik zou echt niet changen als ik jou was. Zonde vh geld, vooral als je nog zo twijfelt.Kadardar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:38:
Kan je beter een token kopen
Ennuh, racials maken of breken een class niet.
Plus alles kan weer wijzigen met de nieuwe expansie
Daarnaast maak ik keuzes op basis van (waarschijnlijk) hele andere punten dan jij doet en dan is het lastig om advies te geven.
Ik kan echt heel "lastig" voor mezelf zijn als ik een ras moet kiezen. Duurt ook vrij lang
[ Voor 18% gewijzigd door Iusedto op 06-12-2017 13:02 ]
FUMES et CARNES
Hehe das waar, maar ik had hem gisteravond al gekocht omdat ik zowiezo van die undead af wilIusedto schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:57:
[...]
Ik zou echt niet changen als ik jou was. Zonde vh geld, vooral als je nog zo twijfelt.
Kan je beter een token kopen
Ennuh, racials maken of breken een class niet.
Plus alles kan weer wijzigen met de nieuwe expansie
De traagheid van de DK is idd echt enorm vervelend... Ik zal eens kijken of ik er de moeite voor kan opbrengenKadardar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:55:
[...]
Farm Aggramars strides (legendary), misschien niet BiS maar voor fights met high movement een benodigde nou voor farmen is het dan ook zeker lekker om die te gebruiken. Ik kon op mij DK niet eens wegkomen bij fallen avatar (heroic) zonder dat ik ge-oneshot werd door rupturing singularities. Met die boots was het perfect te doen.
Ja DH leek mij ook super, die gaat het denk ik ook worden, ondanks dat ik dan helaas geen healing spec heb.. Maarja je kan niet alles hebben.Ryada schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:57:
[...]
Op basis van wat je wilt zit DH het dichtst in de buurt:
- beste sustained+burst mobility
- Selfsustained check
- alleen tank heeft 1 ground target skill en dat is een mobility spell.
Currently playing: MTG Arena (PC)
Kadardar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:01:
[...]
Hehe das waar, maar ik had hem gisteravond al gekocht omdat ik zowiezo van die undead af wilDenk dat ik lekker een Blood Elf ervan maak. Altijd handig die mass interrupt. Goed te gebruiken als emergency interrupt mocht je is een missen of omdat een of andere harry voor je interrupt en als tank handig om casters bij elkaar te krijgen.
FUMES et CARNES
Ajb 1 Druid. Een van onze vorige tanks was Guardian/Resto op z'n ene Druid en Boomkin op z'n andere Druid. Toen ging hij dus switchen naar Boomkin, omdat hij het tanken zat was, konden we dus als guild z'n andere Druid gaan gearen, terwijl hij op z'n eerste 4 set en alles had. Maar ja geen Artifact weapon met een bak traits (was nog in de tijd dat 52 de max was). Dus echt mensen die meerdere chars aanmaken om zodoende andere specs te spelen, moeten daar echt mee kappen als ze in een raid team zitten. Hoogst irritant en tijdrovend.Iusedto schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:16:
Wat zou handiger zijn :

Dat is ook een idee ja.Noiz schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:44:
[...]
Veelal hebben dergelijke personen 2 druids door de legendaries. Legendaries verzamelen van 4 specs kan nogal tijdrovend zijn. Als je dan can dual-boxen met 2 druids en beide andere specs laat verzamelen schiet het wel opOfficer uit mijn guild had ook 2 druids (op 2 verschillende accounts), wel beide moonkin.
Heb toch het liefst 1 account denk ik en dan twee Druids van verschillende rassen.
Heb nu Tauren male druid , feral guardian en dan maak ik nog nog een Troll male druid, boomkin/resto.
Hmmmm.........
Heb nog een boost over van Black Friday

@thundermo Dat is wel een punt wat je daar opnoemt ........
Ik Raid niet maar toch is het wel een overweging waard
[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 06-12-2017 13:17 ]
FUMES et CARNES
Mooi man, Unholy spelen met Wratih Walk speed increase talentKadardar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:55:
[...]
Farm Aggramars strides (legendary), misschien niet BiS maar voor fights met high movement een benodigde nou voor farmen is het dan ook zeker lekker om die te gebruiken. Ik kon op mij DK niet eens wegkomen bij fallen avatar (heroic) zonder dat ik ge-oneshot werd door rupturing singularities. Met die boots was het perfect te doen.
Ik speel Frostthundermo schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:13:
[...]
Mooi man, Unholy spelen met Wratih Walk speed increase talent.
Oh, ik zie dat time walking is begonnen.
Mooi, dan kan ik mijn ele shaman even wat betere gear geven.
FUMES et CARNES
Ah nice, kan ik eens uit zoeken welke char ik deze week wat gear wil bezorgen. Misschien wat offspec gear voor me MW monkIusedto schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:53:
Oh, ik zie dat time walking is begonnen.
Is de XP die je in Time Walking krijgt eigenlijk de moeite ?
Moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb
Maw is het waard om een fresh level 100 door TW te halen ?
[ Voor 22% gewijzigd door Iusedto op 06-12-2017 14:18 ]
FUMES et CARNES
Gaat te langzaam naar mijn idee, je krijgt wel dikke loot in de loop der tijd maar als we echt EXP wijze kijken ben je beter af met questen. Ik zou ze doen op max level voor de 850 loot zodat je daarna Argus kan grinden.Iusedto schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:18:
Is de XP die je in Time Walking krijgt eigenlijk de moeite ?
Ja,daar was ik al bang voorKadardar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:31:
[...]
Gaat te langzaam naar mijn idee, je krijgt wel dikke loot in de loop der tijd maar als we echt EXP wijze kijken ben je beter af met questen.
Jammer, anders had ik vanavond even een Boomkin gemaakt
Ach, mijn shammie kan toch zeker 100 ilevels omhoog.
Eerst die maar
[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 06-12-2017 14:44 ]
FUMES et CARNES
Hm ja het is dat geen tijd heb door de raid vanavond anders had ik vanavond wel ff mee gelopen. Misschien nog een andere dag.Iusedto schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:39:
[...]
Ja,daar was ik al bang voor
Jammer, anders had ik vanavond even een Boomkin gemaakt
Ach, mijn shammie kan toch zeker 100 ilevels omhoog.
Eerst die maar
Na heel lang WOW niet meer aangeraakt te hebben heb ik afgelopen maand mijn Mage in een ruk doorgegrind van 85 naar 110. Mijn i-lvl is nu 815. Kan iemand mij een hint geven wat het handigst is qua grinden / instancesKadardar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:31:
[...]
Ik zou ze doen op max level voor de 850 loot zodat je daarna Argus kan grinden.
om zo snel mogelijk mijn i-lvl te upgraden? Argus? Of eerst TW-instances?
Daarnaast probeer ik alle chapter-quests af te ronden om flying eindelijk eens te unlocken.
Zou eerst Argus proberen, merk je dat je te zwak bent om Argus goed te kunnen grinden dan zou ik naar TW gaan en eerst wat gear verzamelen. Eene class gaat het makkelijker mee dan de andere.BraX schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:13:
[...]
Na heel lang WOW niet meer aangeraakt te hebben heb ik afgelopen maand mijn Mage in een ruk doorgegrind van 85 naar 110. Mijn i-lvl is nu 815. Kan iemand mij een hint geven wat het handigst is qua grinden / instances
Daarnaast probeer ik alle chapter-quests af te ronden om flying eindelijk eens te unlocken.
Als er vanavond een Invasion is dan kan ik misschien wel mijn Lock naar 110 brengen 
Is nu 109 met volle balk rested. Is snel gegaan met deze class, wow
Ben dan wel 110 met een ilevel van 706
Is nu 109 met volle balk rested. Is snel gegaan met deze class, wow
Ben dan wel 110 met een ilevel van 706
[ Voor 12% gewijzigd door Iusedto op 06-12-2017 15:28 ]
FUMES et CARNES
Een andere optie, de invasions te doen met behulp van world quest group finder als je wat zwakker bent, zo heb ik mn alts vrij vlot naar ~840-850 gegeared weten te krijgen nadat ze via die route ook geboost zijn.BraX schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:13:
[...]
Na heel lang WOW niet meer aangeraakt te hebben heb ik afgelopen maand mijn Mage in een ruk doorgegrind van 85 naar 110. Mijn i-lvl is nu 815. Kan iemand mij een hint geven wat het handigst is qua grinden / instances
Van de invasions krijg je namelijk nethershards, die kan je per 400 op de broken isles weer inleveren voor 850 ilvl tokens. Het zijn vaak niet de meest ideale stats voor je spec, maar wel genoeg om bv LFR in te kunnen. Voor de rest zou ik de world quests pakken die je ook gear opleveren.
Altijd even Time Walking doen hoor !
Van de shards kan je ilvl 880 gear kopen,
Van de shards kan je ilvl 880 gear kopen,
FUMES et CARNES
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.