Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Ryada schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:30:
[...]

Er is een verschil tussen hem op tijd willen doen en head first elke pack inrennen omdat het 'te langzaam' is.
Als ik echt high keys doe doe ik die altijd met guildies en dan zeg ik ook na deze pack wil ik X pack pullen kan range hem alvast pullen zodra ik erom vraag.
Dus ja er kan een scenario komen waarmee ik vraag of de DPS wilt pullen, maar meestal ben ik van het you pull it you tank it, een +5 of +10 is nou niet zo moeilijk dat je elke seconde tijd wilt besparen.
Dat is ook zo, je moet de reacties eens zien bij ons als je uit zo'n hoekje ineens "whoops ik heb perongeluk gepulled" hoort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Uzuhl schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:32:
[...]

Dat is ook zo, je moet de reacties eens zien bij ons als je uit zo'n hoekje ineens "whoops ik heb perongeluk gepulled" hoort :P
Als het een pack is die ik niet wou pullen is dit zo frustrerend haha. Want ik weet ondertussen welke pack ik moet pullen om 100% te krijgen in een zo kort mogelijke tijd. Maar als die pack daar niet bij hoort heb ik een probleem, dan moet ik calculaties gaan doen over welke pack we kunnen skippen en sommige dungeons heb je peck omdat je dan alle packs die ik wou pullen ook moet pullen ivm hoe de dungeons in elkaar zitten.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Ryada schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:33:
[...]

Als het een pack is die ik niet wou pullen is dit zo frustrerend haha. Want ik weet ondertussen welke pack ik moet pullen om 100% te krijgen in een zo kort mogelijke tijd. Maar als die pack daar niet bij hoort heb ik een probleem, dan moet ik calculaties gaan doen over welke pack we kunnen skippen en sommige dungeons heb je peck omdat je dan alle packs die ik wou pullen ook moet pullen ivm hoe de dungeons in elkaar zitten.
Haha dat dus, en als je dan net met klote affixes zit dan is dat wel huilen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Ryada schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:30:
Kijk als je eerst aan je tank vraagt of hij wat sneller wilt zijn en hij dat niet wilt en geen goede reden heeft prima, dan kan ik er best inkomen dat je zelf je gang gaat en zal ik ook respect voor hebben. Waar ik vanuit ging adv je vorige verhaal was dat je het bij default deed als de snelheid jou niet zint :P
haha nee misschien beetje verkeerd verwoord. Eerst altijd even overleggen en als er dan niks gebeurd, dan moeten we het zelf maar doen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarbij is het pullen super irritant want als tank zit je ook vaak je cooldowns uit te lijnen. Als je een beetje gesplitste groep pulled met een DK en ze DnD is nog op cooldown moet zo tank heen en weer rennen en blood boilen en ondertussen wordt de healer al beschoten. Daarna klagen dat je tank niet snel genoeg is natuurlijk helemaal erg want een DK tank is niet snel tenzij die er legendaries voor aantrekt wat dan weer ten koste van DPS/survival moet gaan. Nog een reden waarom ik momentele echt geen DK wil spelen, te langzam en M+ pugs zijn een hell.

Op me DH valt dit redelijk mee omdat je zo lekker mobiel bent maar ik moet wel me cooldowns uitlijnen voor demon spikes op sommige trash.Elke tank heeft wel iets... behalve monks, die lijken dan weer te perfect. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 01-12-2017 10:41 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Kadardar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:39:
Daarbij is het pullen super irritant want als tank zit je ook via je cooldowns uit te lijnen. Als je een beetje gesplitste groep pulled met een DK en ze DnD is nog op cooldown moet zo tank heen en weer rennen en blood boilen en ondertussen wordt de healer al beschoten. Daarna klagen dat je tank niet snel genoeg is natuurlijk helemaal erg want een DK tank is niet snel tenzij die er legendaries voor aantrekt wat dan weer ten koste van DPS/survival moet gaan. Nog een reden waarom ik momentele echt geen DK wil spelen, te langzam en M+ pugs zijn een hell. Op me DH valt dit redelijk mee omdat je zo lekker mobiel bent maar ik moet wel me cooldowns uitlijnen voor demon spikes op sommige trash.
Ja maar DH is dan ook echt broken, holy f*ck de dmg output soms :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uzuhl schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:41:
[...]

Ja maar DH is dan ook echt broken, holy f*ck de dmg output soms :9~ :9~ :9~
Ik heb nu de Vengeance DPS... single target is 700k DPS echt wel een minimaal iets. Op groepen wordt dit enkelt maar erger. Had gister ene pull van 3 mil DPS... nah niet broken. everythings fine :D :9

Ik maak menig AoE DPS redelijk jaloers wat ik kan als Tank.

[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 01-12-2017 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Kadardar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:42:
[...]

Ik heb nu de Vengeance DPS... single target is 700k DPS echt wel een minimaal iets. Op groepen wordt dit enkelt maar erger. Had gister ene pull van 3 mil DPS... nah niet broken. everythings fine :D :9
Je moet mij eens zien zwoegen op m'n fury warrior :P

en dan komt er ineens een Kadardar voorbij hoppen "nice try kiddo" :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Uzuhl op 01-12-2017 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uzuhl schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:44:
[...]

Je moet mij eens zien zwoegen op m'n fury warrior :P

en dan komt er ineens een Kadardar voorbij hoppen "nice try kiddo" :'(
Dat is toch die spec met 1 tot = met alleen maar alleen maar WW zodat je met je hoofd aan de linkerkant beginten vervolgens omrolt naar de = en dan weer terug naar 1 en de rest van het gevecht doet? :D

Maarja, komt het wel op neer natuurlijk, WW, carver opbouwen en dan een of andere skills alles raken en dan weer opnieuw. :P Ik vind warrior echt niets aan btw, dus ik ken al die skills niet :P

Dikke kans van, Havoc AoE is ook niet bij te houden als je er echt naar specced + randos cascading eyes equiped... laser beams all over the place :P

[ Voor 10% gewijzigd door Kadardar op 01-12-2017 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:39:
Daarbij is het pullen super irritant want als tank zit je ook vaak je cooldowns uit te lijnen. Als je een beetje gesplitste groep pulled met een DK en ze DnD is nog op cooldown moet zo tank heen en weer rennen en blood boilen en ondertussen wordt de healer al beschoten. Daarna klagen dat je tank niet snel genoeg is natuurlijk helemaal erg want een DK tank is niet snel tenzij die er legendaries voor aantrekt wat dan weer ten koste van DPS/survival moet gaan. Nog een reden waarom ik momentele echt geen DK wil spelen, te langzam en M+ pugs zijn een hell.

Op me DH valt dit redelijk mee omdat je zo lekker mobiel bent maar ik moet wel me cooldowns uitlijnen voor demon spikes op sommige trash.Elke tank heeft wel iets... behalve monks, die lijken dan weer te perfect. :P
Met paladin heb ik er erg last van, ik wacht some tot mijn avengers shield van CD is omdat ik dan geen problemen heb met aggro op grote groepen van het begin, en dan zijn die idioten al aan het pullen terwijl het een CD is waar ze max 7 SECONDEN op moeten wachten.
Maarja monk is mijn main en dan heb ik het probleem niet zo erg, lekker snel super veel aoe, en doet bakken met damage. Gewoon ff 5 mil dps eruit pompen op een AoE trash pack :D (en nu ondertussen 800k a 900k ST DPS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Kadardar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:48:
[...]

Dat is toch die spec met 1 tot = met alleen maar alleen maar WW zodat je met je hoofd aan de linkerkant beginten vervolgens omrolt naar de = en dan weer terug naar 1 en de rest van het gevecht doet? :D

Maarja, komt het wel op neer natuurlijk, WW, carver opbouwen en dan een of andere skills alles raken en dan weer opnieuw. :P Ik vind warrior echt niets aan btw, dus ik ken al die skills niet :P

Dikke kans van, Havoc AoE is ook niet bij te houden als je er echt naar specced + randos cascading eyes equiped... laser beams all over the place :P
Nee dat is Arms/Proteccc :P

Ik heb te lang Shadow/disco gespeeld, en ik wilde wat anders, kan me aardig vermaken met fury tbh :)

Af en toe even hersenloos keyboard mashen toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Leuk die verhalen te lezen vanuit het tanking perspectief, die zie je toch minder of bijna nooit. Heb persoonlijk nooit end game getankt, maar kan jullie irritatie van de pullende DPS heel goed begrijpen. Dit irriteert namelijk al tijdens het levelen (terwijl het daar op zich makkelijk kan). Het komt altijd nogal denigrerend over en je voelt je echt een slaafje dan inderdaad. Continu problemen oplossen, en voordat het ene probleem is opgelost begint vaak de volgende al door weer een ninja-pull, super irritant. Ik ben snel geprikkeld, kreeg door jullie verhalen gelijk zin om een tank te levelen :P .

Met m'n Shaman gisteren lekkere progressie geboekt: van 90 naar 100. Had dit eigenlijk als doel voor vanavond staan, maar ben gisteren iets eerder weggegaan van werk. Tijd dus "goed" geïnvesteerd. Omdat ik op een compleet nieuwe realm speel had ik nog niet het gold om een 300% XP potion te kopen, dan maar zonder inderdaad. En man man man, wat is het zonde dat ik de laatste paar keren die potion gekocht heb voor elke keer 60k. Gisteren ben ik in no time van 90 naar 100 gegaan met een gemiddelde van 19 minuten per level, echt niet normaal snel. Levels in de 30/40 range gaan nog langzamer :P. Hoe dan ook, wel lekker. Gelijk de artifact questline gedaan en Azsuna ingedoken. Wel was het weer even wennen om te ervaren dat je ook dood kan gaan in WoW. Lekker weer een beetje uitdaging tijdens het levelen en voor mij de eerste keer dat ik de Legion zones als Horde doe. Leuk man, heb er zin in, vanavond weer verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Raptar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:01:
Leuk die verhalen te lezen vanuit het tanking perspectief, die zie je toch minder of bijna nooit. Heb persoonlijk nooit end game getankt, maar kan jullie irritatie van de pullende DPS heel goed begrijpen. Dit irriteert namelijk al tijdens het levelen (terwijl het daar op zich makkelijk kan). Het komt altijd nogal denigrerend over en je voelt je echt een slaafje dan inderdaad. Continu problemen oplossen, en voordat het ene probleem is opgelost begint vaak de volgende al door weer een ninja-pull, super irritant. Ik ben snel geprikkeld, kreeg door jullie verhalen gelijk zin om een tank te levelen :P .

Met m'n Shaman gisteren lekkere progressie geboekt: van 90 naar 100. Had dit eigenlijk als doel voor vanavond staan, maar ben gisteren iets eerder weggegaan van werk. Tijd dus "goed" geïnvesteerd. Omdat ik op een compleet nieuwe realm speel had ik nog niet het gold om een 300% XP potion te kopen, dan maar zonder inderdaad. En man man man, wat is het zonde dat ik de laatste paar keren die potion gekocht heb voor elke keer 60k. Gisteren ben ik in no time van 90 naar 100 gegaan met een gemiddelde van 19 minuten per level, echt niet normaal snel. Levels in de 30/40 range gaan nog langzamer :P. Hoe dan ook, wel lekker. Gelijk de artifact questline gedaan en Azsuna ingedoken. Wel was het weer even wennen om te ervaren dat je ook dood kan gaan in WoW. Lekker weer een beetje uitdaging tijdens het levelen en voor mij de eerste keer dat ik de Legion zones als Horde doe. Leuk man, heb er zin in, vanavond weer verder!
Kleine tip, doe assaults, ik heb mn fury warrior van 100 naar 110 gehaald met enkel assaults en ik had daar +/- 10 assaults voor nodig al heb ik van 109-110 met die WoW buff(13y anniversary) gedaan. En die elixir of the rapid mind / ancient knowledge is het niet meer waard imho, heirloom gear ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius

haha die potions kocht ik ook atlijd, scheelde in mijn ogen altijd heel veel tijd. Heb iets te veel characters ge leveld, dus ben er ondertussen wel een beetje klaar mee (moet momenteel alleen dh nog 100-110 en rogue 106-110) Gelukkig nu met de heirlooms en de rested op mijn chars gaat 100-110 ook gigantisch snel. Mijn lock begin deze week in een avondje van 100-110 gedaan (ook ongeveer 20-30 min per level).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is vaak wat heel veel DPS spelers niet begrijpen omdat je als DPS nooit echt cooldowns hebt en gewoon door kan blijven knallen. maar voor een Tank ligt dit qua AoE aggro vaak wel anders. Vaak hebben ze nog wel 1 of 2 truukjes die ze kunnen gebruiken en daarom bewaar ik die ook altijd maar als ik me truukjes moet gebruiken op ninja pull 1 en daarna komt vrolijk ninja pull 2 dan ben ik gewoon een cooldown machine en gaan er gewoon klappen vallen op de dps/healer. Als er een wipe door komt is het toch echt je eigen schuld omdat die zogenaamd 3 seconden kon besparen.... nu zijn we allemaal dood en zijn we dik 3 minuten kwijt. GGWP GJ!

Kijk als Monk heb je Jim Dave de Ox statue nog en heb je bijna tot geen downtime in je AoE... maar dat is ook echt de enige class die hier geen last van heeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Daradius schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:07:
[...]

haha die potions kocht ik ook atlijd, scheelde in mijn ogen altijd heel veel tijd. Heb iets te veel characters ge leveld, dus ben er ondertussen wel een beetje klaar mee (moet momenteel alleen dh nog 100-110 en rogue 106-110) Gelukkig nu met de heirlooms en de rested op mijn chars gaat 100-110 ook gigantisch snel. Mijn lock begin deze week in een avondje van 100-110 gedaan (ook ongeveer 20-30 min per level).
TELL ME!! Haha, ben benieuwd hoe je dat gefixt hebt. Met alleen invasions lijkt me dat onmogelijk, want zoveel zijn er toch niet op een avond? Misschien een greater invasion dan? Weet niet of dit laatste mogelijk is, ben met end game gestopt voordat deze uitkwamen.

@Uzuhl
Thnx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:19:
[...]

TELL ME!! Haha, ben benieuwd hoe je dat gefixt hebt. Met alleen invasions lijkt me dat onmogelijk, want zoveel zijn er toch niet op een avond. Misschien een greater invasion dan? Weet niet of dit laatste mogelijk is, ben met end game gestopt voordat deze uitkwamen.
Nou ja, doe ze op 12 chars en je bent 5 uur wel zoet :P Met flying zelfs sneller. Hou die rotatie erin, elke dag 2 kunnen doen is dik levelen ;) Beetje 1 level per invasion ronde.

Greater invasion kan niet, dat is argus en moet je 110 voor zijn. Hij bedoelt die invasion op de broken shore. Die groene WQ zeg maar met dat legion teken erin.

[ Voor 14% gewijzigd door Kadardar op 01-12-2017 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:19:
[...]

Het is vaak wat heel veel DPS spelers niet begrijpen omdat je als DPS nooit echt cooldowns hebt en gewoon door kan blijven knallen. maar voor een Tank ligt dit qua AoE aggro vaak wel anders. Vaak hebben ze nog wel 1 of 2 truukjes die ze kunnen gebruiken en daarom bewaar ik die ook altijd maar als ik me truukjes moet gebruiken op ninja pull 1 en daarna komt vrolijk ninja pull 2 dan ben ik gewoon een cooldown machine en gaan er gewoon klappen vallen op de dps/healer. Als er een wipe door komt is het toch echt je eigen schuld omdat die zogenaamd 3 seconden kon besparen.... nu zijn we allemaal dood en zijn we dik 3 minuten kwijt. GGWP GJ!

Kijk als Monk heb je Jim de Ox statue nog en heb je bijna tot geen downtime in je AoE... maar dat is ook echt de enige class die hier geen last van heeft. :P
HIJ HEET DAVE NIET JIM!!!!!!!!!!!!! :(
Ja nianogwatbeest word door elke BrM Dave genoemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Kadardar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:20:
[...]

Nou ja, doe ze op 12 chars en je bent 5 uur wel zoet :P Met flying zelfs sneller. Hou die rotatie erin, elke dag 2 kunnen doen is dik levelen ;) Beetje 1 level per invasion ronde.

Greater invasion kan niet, dat is argus en moet je 110 voor zijn. Hij bedoelt die invasion op de broken shore. Die groene WQ zeg maar met dat legion teken erin.
Ah okee, thnx. Ik ben alleen "bang" wanneer ik via alleen invasions level m'n gear op 110 echt al helemaal ver beneden peil zal zijn. Dat wordt op 110 dan altijd wel even lastig, dan ben je dood als er al een mob naar je kijkt. Daarnaast moet ik eerlijk bekennen dat ik het levelen ook wel leuk vind, het hoeft van mij niet altijd op z'n supersnelst. Legion heeft mooie zones man en een goed verhaal :).

Voor de Vanilla fans onder ons en de level fanatiekelingen, hebben jullie de patch notes voor 7.3.5 gelezen? Stond onder andere het volgende in:
XP to level has been increased for levels 10 - 59
Ben benieuwd met hoeveel :) . Kunnen we dan eindelijk weer een beetje de Vanilla ervaring ervaren op retail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-06 20:25
Raptar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:27:
[...]

Ah okee, thnx. Ik ben alleen "bang" wanneer ik via alleen invasions level m'n gear op 110 echt al helemaal ver beneden peil zal zijn. Dat wordt op 110 dan altijd wel even lastig, dan ben je dood als er al een mob naar je kijkt. Daarnaast moet ik eerlijk bekennen dat ik het levelen ook wel leuk vind, het hoeft van mij niet altijd op z'n supersnelst. Legion heeft mooie zones man en een goed verhaal :).

Voor de Vanilla fans onder ons de level fanatiekelingen, hebben jullie de patch notes voor 7.3.5 gelezen? Stond onder andere het volgende in:
valt mee als je zsm naar argus gaat en 880/910 gear gaat halen :) unsullied tokens kan je ook op je main farmen en naar je alt mailen :).

wat betreft XP voor vanilla, leuke verandering, vraag me af of het specifiek zo gedaan is voor scaled leveling dat er "binnenkort" aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:23:
[...]

HIJ HEET DAVE NIET JIM!!!!!!!!!!!!! :(
Ja nianogwatbeest word door elke BrM Dave genoemd
Owh oops, het is Dave, vond Jim leuker maar goed. Fixed :) Zie je 2 dagen geen BrM meer gespeeld en ik ga alweer de fout in met namen.
PS. ben ook niet goed met namen IRL :D

Calm your mind huney :>

[ Voor 15% gewijzigd door Kadardar op 01-12-2017 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Raptar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:19:
[...]

TELL ME!! Haha, ben benieuwd hoe je dat gefixt hebt. Met alleen invasions lijkt me dat onmogelijk, want zoveel zijn er toch niet op een avond? Misschien een greater invasion dan? Weet niet of dit laatste mogelijk is, ben met end game gestopt voordat deze uitkwamen.
Invasion uiteraard als die up is. Maatje van me helpt me altijd mee als ik er weer een naar 110 wil hebben :). Beide hebben we flying, dus ik accepteer gewoon de quests, hij gaat de quests voor me doen (het killen als dit nodig is) en ik ga looten / dingen klikken (soms ook ondertussen de bonus objective doen). Met rested en full heirloom gaat dit dus erg snel. moet er wel bij zeggen, maatje van me speelt boomy en heeft rond de 940 ilevel, dus hij oneshot bijna alles tijdens het questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 19:54
Ryada schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:17:
ik leef ook bij de regel: you pull it you tank it. >:)
Hangt er vooral vanaf of het expres is, per ongeluk maar je bent een idioot dus je kon er op gaan zitten wachten, of per ongeluk per ongeluk (of omdat je feared bent :P ).

Mijn grootste probleem als healer momenteel is overaggro'en op nieuw gespawnde adds, maar meestal ligt er (of gebruikt men) wel een of andere AoE waardoor ze al vrijwel direct terug de melee in lopen.
Ryada schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:24:
Waarom speel je dan geen tank?
Om dat als een meer algemene vraag te beantwoorden: Ik denk dat melee niks voor mij is. Aan de andere kant heb ik het ook nooit echt geprobeerd :P Maar als healer kom je toch wel behoorlijk snel de LFG door :)
Uzuhl schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:05:
Kleine tip, doe assaults, ik heb mn fury warrior van 100 naar 110 gehaald met enkel assaults en ik had daar +/- 10 assaults voor nodig
Hmm, alles wat ik over invasions lees heeft het over Argus en level 110, en assaults vervangen de world quests. Kun je die al vanaf 100? WQ's kun je pas vanaf level 110...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Paul schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:37:
Hmm, alles wat ik over invasions lees heeft het over Argus en level 110, en assaults vervangen de world quests. Kun je die al vanaf 100? WQ's kun je pas vanaf level 110...
de invasion "world quests" kan je gewoon al vanaf level 100 doen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

[...]
Hangt er vooral vanaf of het expres is, per ongeluk maar je bent een idioot dus je kon er op gaan zitten wachten, of per ongeluk per ongeluk (of omdat je feared bent :P ).

Mijn grootste probleem als healer momenteel is overaggro'en op nieuw gespawnde adds, maar meestal ligt er (of gebruikt men) wel een of andere AoE waardoor ze al vrijwel direct terug de melee in lopen.

[...]
Om dat als een meer algemene vraag te beantwoorden: Ik denk dat melee niks voor mij is. Aan de andere kant heb ik het ook nooit echt geprobeerd :P Maar als healer kom je toch wel behoorlijk snel de LFG door :)

[...]
Invasions zijn idd vanaf 110, assaults vanaf 100 :)

http://www.wowhead.com/legion-assaults-guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

[...]

[...]

[...]
Als die persoon er niks aan kan doen door fear of een ongelukje maakt het me ook niet zoveel uit.
Het is meer als er iemand constant alleen maar sneller wilt, alsof die 2 minuten dat je sneller klaar bent zoveel uit zou maken.

En ik kan je zeer zeker aanraden te proberen om een tank te spelen. Is verdomd leuk al zijn raid mechanics niet echt interessant meestal voor ons. Maarja liever dat ik het doe dan dat ik sta te DPSen en ik een Incompetente tank heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:27:
[...]

Dat is een klein nadeeltje ja, maar je kan het via WQ's wel weer bij farmen en op Argus heb je ook vaak gear/relics WQ's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Kadardar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:09:
[...]

Dat is een klein nadeeltje ja, maar je kan het via WQ's wel weer bij farmen en op Argus heb je ook vaak gear/relics WQ's
Dit en doe zoek gewoon naar een group in de invasion, die dragen je er meestal wel doorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Ok. ok. Haha ik ben er uit! Vanavond denk ik maar weer een maandje proberen.. Heb zowel mijn mage als monk op Draenor Horde staan en moet dan even opzoek naar een guild. Daarnaast bepalen wat ik ga spelen, want zal mij beperken tot 1 char denk ik... Of toch weer door met mijn mage. Of mijn level 100 rogue transferen en die naar 110 levellen. Al lijkt een hunter ook leuk.. aahhh twijfel. Simpelste zou mage zijn..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-08 23:04
hmr schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:36:
Ok. ok. Haha ik ben er uit! Vanavond denk ik maar weer een maandje proberen.. Heb zowel mijn mage als monk op Draenor Horde staan en moet dan even opzoek naar een guild. Daarnaast bepalen wat ik ga spelen, want zal mij beperken tot 1 char denk ik... Of toch weer door met mijn mage. Of mijn level 100 rogue transferen en die naar 110 levellen. Al lijkt een hunter ook leuk.. aahhh twijfel. Simpelste zou mage zijn..
Gewoon iets gaan spelen en kijken of je het leuk vindt :)
Heb me warlock voor nu even aan de kant gezet en ben bezig met een DK :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

unwolf schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:41:
[...]

Gewoon iets gaan spelen en kijken of je het leuk vindt :)
Heb me warlock voor nu even aan de kant gezet en ben bezig met een DK :D
Ik weet iig dat ik levellen niet leuk vind :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:44:
[...]

Ik weet iig dat ik levellen niet leuk vind :P
Dan valt alles wat je moet levellen dus af :+ Geen Rogue dus ;w

Ik ga dit wekeend me laatste 3 en 4 levels grinden op men Warrior en priest om ze vervolgens lekker koel in de ijskast te zetten en te kunnen zeggen... kijk nog 4 chars en ik heb alles max :P

[ Voor 29% gewijzigd door Kadardar op 01-12-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kadardar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:48:
[...]

Dan valt alles wat je moet levellen dus af :+ Geen Rogue dus ;w

Ik ga dit wekeend me laatste 3 en 4 levels grinden op men Warrior en priest om ze vervolgens lekker koel in de ijskast te zetten en te kunnen zeggen... kijk nog 4 chars en ik heb alles max :P
Die 10 levels zijn wel te doen. Alles daaronder valt idd af! Thanks :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
hmr schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:50:
[...]

Gelukkig dan nog maar 3 chars te gaan voor lvl 110. :P
Flying is dan wel heel fijn voor het levelen, voordat ik aan de laatste 3 begin ga ik eerst flying halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:50:
[...]

Dan zou ik kijken wat je wilt spelen in als rol in de content je wilt doen. .

Mage -> dps only class. Wel een goede tevens.
Monk -> Kan alles en vind ik zelf het leukste van jou lijstje als tank/healer. DPS zijn ze ook heel goed maar vind zelf DPSen op een Monk niet geweldig als in rotatie. Class fantasy is dan wel weer goed voor de monk.
Rogue -> dps only class. Ook een goede tevens.

Misschien dat DH nog een idee is, begint op 98 en eerste 2 levels doe je in je eigen zone en dan door naar Broken shore en zit je al op 100. Zelf is het mij main en ik vind het geweldig als tank. Havoc is ook leuk maar vind Rogue leuker als DPS aangezien de Havoc rotatie het zelfde blijft in je Metamorphasis. zoveel mogelijk annihalition casten namelijk :)

[ Voor 18% gewijzigd door Kadardar op 01-12-2017 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Dank voor jullie input!

Ik ban bang dat het opnieuw beginnen met een class een behoorlijke kluif wordt kwa class hall etc. Ik heb tevens besloten dat of de mage of een melee class gaat worden. Dat beperkt mijn keuze wel enigszins, maar ben een beetje klaar met casters en een hunter zou ik vanaf 0 moeten levellen en daar heb ik echt geen zin in.

Heb de monk een tijdje gespeeld en wellicht valt die juist af door de class fantasy. Mijn DH is ook op 110 maar merk dat ik havoc niet leuk vind. Dus die vallen dan ook beide af. Dan lijkt het erop dat ik toch de rogue ga rollen... moet ik hem alleen even van 100 naar 100 trekken en dan gaan gearen.

Keuze wordt dus, doorgaan met mijn main. Een fire mage op ilvl 928 of een level 100 rogue met niets aan gear en fresh :O

*toevoeging: met het oog op eventueel casual raiden zou dan toch mijn main weer de voorkeur krijgen. Stom spel :P

[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 01-12-2017 14:18 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:16:
Dank voor jullie input!

Ik ban bang dat het opnieuw beginnen met een class een behoorlijke kluif wordt kwa class hall etc. Ik heb tevens besloten dat of de mage of een melee class gaat worden. Dat beperkt mijn keuze wel enigszins, maar ben een beetje klaar met casters en een hunter zou ik vanaf 0 moeten levellen en daar heb ik echt geen zin in.

Heb de monk een tijdje gespeeld en wellicht valt die juist af door de class fantasy. Mijn DH is ook op 110 maar merk dat ik havoc niet leuk vind. Dus die vallen dan ook beide af. Dan lijkt het erop dat ik toch de rogue ga rollen... moet ik hem alleen even van 100 naar 100 trekken en dan gaan gearen.

Keuze wordt dus, doorgaan met mijn main. Een fire mage op ilvl 928 of een level 100 rogue met niets aan gear en fresh :O

*toevoeging: met het oog op eventueel casual raiden zou dan toch mijn main weer de voorkeur krijgen. Stom spel :P
Of je speelt je main gewoon en als je ff geen zin hebt ga je een alt levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:18:
[...]

Of je speelt je main gewoon en als je ff geen zin hebt ga je een alt levellen.
Je hebt gelijk. Rogue levellen en main beetje uitproberen of het nog wel leuk is. Problem solved!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zone Scaling
Zone scaling is in! We've listed the level ranges for most of the zones in the game below.

Kalimdor
  • Azuremyst Isle: 1 - 10
  • Durotar: 1 - 10
  • Mulgore: 1 - 10
  • Teldrassil: 1 - 10
  • Azshara: 10 - 60
  • Bloodmyst Isle: 10 - 60
  • Darkshore: 10 - 60
  • Northern Barrens: 10 - 60
  • Ashenvale: 15 - 60
  • Stonetalon Mountains: 20 - 60
  • Southern Barrens: 25 - 60
  • Desolace: 30 - 60
  • Feralas: 35 - 60
  • Winterspring: 40 - 60
  • Felwood: 40 - 60
  • Thousand Needles: 40 - 60
  • Tanaris: 40 - 60
  • Un'Goro Crater: 40 - 60
  • Silithus: 40 - 60
  • Dustwallow Marsh: N/A
  • Moonglade: N/A
Eastern Kingdoms
  • Dun Morogh: 1 - 10
  • Elwynn Forest: 1 - 10
  • Eversong Woods: 1 - 10
  • Tirisfal Glades: 1 - 10
  • Ghostlands: 10 - 60
  • Loch Modan: 10 - 60
  • Silverpine Forest: 10 - 60
  • Westfall: 10 - 60
  • Hillsbrad Foothills: 15 - 60
  • Redridge Mountains: 15 - 60
  • Duskwood: 20 - 60
  • Arathi Highlands: 25 - 60
  • Northern Stranglethorn 25 - 60
  • Wetlands: 25 - 60
  • Cape of Stranglethorn: 30 - 60
  • Hinterlands: 30 - 60
  • Western Plaguelands: 35 - 60
  • Eastern Plaguelands: 40 - 60
  • Badlands: 40 - 60
  • Burning Steppes: 40 - 60
  • Searing Gorge: 40 - 60
  • Swamp of Sorrows: 40 - 60
  • Blasted Lands: N/A
  • Isle of Quel'Danas: N/A
Outland
  • Hellfire Peninsula: 58 - 80
  • Zangarmarsh: 60 - 80
  • Terokkar Forest: 62 - 80
  • Nagrand: 64 - 80
  • Blade's Edge Mountains: 65 - 80
  • Netherstorm: 67 - 80
  • Shadowmoon Valley: 67 - 80
Northrend (Wrath of the Lich King Expansion)
  • Borean Tundra: 58 - 80
  • Howling Fjord: 58 - 80
  • Dragonblight: 61 - 80
  • Grizzly Hills: 63 - 80
  • Zul'Drak: 64 - 80
  • Sholazar Basin: 66 - 80
  • The Storm Peaks: 67 - 80
  • Icecrown: 67 - 80
  • Wintergrasp: 67 - 80
Cataclysm
  • Mount Hyjal: 80 - 90
  • Vashj'ir: 80 - 90
  • Uldum: 83 - 90
  • Twilight Highlands: 84 - 90
  • Deepholm: N/A
Pandaria
  • The Jade Forest: 80 - 90
  • Krasarang Wilds: 81 - 90
  • Valley of the Four Winds: 81 - 90
  • Kun-Lai Summit: 82 - 90
  • Townlong Steppes: 83 - 90
  • Dread Wastes: 84 - 90
  • Vale of Eternal Blossoms: 85 - 90
Level 10 - 9,240 XP to Level, up 5% from 8,800 XP
Level 11 - 10,780 XP to Level, up 10% from 9,800 XP
Level 12 - 13,225 XP to Level, up 15% from 11,500 XP
Level 13 - 16,800 XP to Level, up 20% from 14,000 XP
Level 14 - 20,375 XP to Level, up 25% from 16,300 XP
Level 15 - 24,440 XP to Level, up 30% from 18,800 XP
Level 16 - 28,080 XP to Level, up 35% from 20,800 XP
Level 17 - 31,500 XP to Level, up 40% from 22,500 XP
Level 18 - 34,800 XP to Level, up 45% from 24,000 XP
Level 19 - 38,550 XP to Level, up 50% from 25,700 XP
Level 20 - 42,315 XP to Level, up 55% from 27,300 XP
Level 21 - 46,560 XP to Level, up 60% from 29,100 XP
Level 22 - 49,440 XP to Level, up 60% from 30,900 XP
Level 23 - 52,000 XP to Level, up 60% from 32,500 XP
Level 24 - 55,040 XP to Level, up 60% from 34,400 XP
Level 25 - 58,400 XP to Level, up 60% from 36,500 XP
Level 26 - 61,120 XP to Level, up 60% from 38,200 XP
Level 27 - 64,160 XP to Level, up 60% from 40,100 XP
Level 28 - 66,880 XP to Level, up 60% from 41,800 XP
Level 29 - 71,680 XP to Level, up 60% from 44,800 XP
Level 30 - 76,160 XP to Level, up 60% from 47,600 XP
Level 31 - 81,440 XP to Level, up 60% from 50,900 XP
Level 32 - 85,600 XP to Level, up 60% from 53,500 XP
Level 33 - 90,240 XP to Level, up 60% from 56,400 XP
Level 34 - 94,560 XP to Level, up 60% from 59,100 XP
Level 35 - 99,200 XP to Level, up 60% from 62,000 XP
Level 36 - 104,160 XP to Level, up 60% from 65,100 XP
Level 37 - 108,480 XP to Level, up 60% from 67,800 XP
Level 38 - 113,280 XP to Level, up 60% from 70,800 XP
Level 39 - 117,920 XP to Level, up 60% from 73,700 XP
Level 40 - 133,980 XP to Level, up 40% from 95,700 XP
Level 41 - 139,300 XP to Level, up 40% from 99,500 XP
Level 42 - 144,620 XP to Level, up 40% from 103,300 XP
Level 43 - 149,800 XP to Level, up 40% from 107,000 XP
Level 44 - 155,120 XP to Level, up 40% from 110,800 XP
Level 45 - 160,580 XP to Level, up 40% from 114,700 XP
Level 46 - 165,900 XP to Level, up 40% from 118,500 XP
Level 47 - 171,360 XP to Level, up 40% from 122,400 XP
Level 48 - 176,820 XP to Level, up 40% from 126,300 XP
Level 49 - 182,280 XP to Level, up 40% from 130,200 XP
Level 50 - 188,020 XP to Level, up 40% from 134,300 XP
Level 51 - 193,620 XP to Level, up 40% from 138,300 XP
Level 52 - 199,360 XP to Level, up 40% from 142,400 XP
Level 53 - 205,100 XP to Level, up 40% from 146,500 XP
Level 54 - 210,700 XP to Level, up 40% from 150,500 XP
Level 55 - 216,580 XP to Level, up 40% from 154,700 XP
Level 56 - 222,460 XP to Level, up 40% from 158,900 XP
Level 57 - 228,480 XP to Level, up 40% from 163,200 XP
Level 58 - 234,220 XP to Level, up 40% from 167,300 XP
Level 59 - 240,380 XP to Level, up 40% from 171,700 XP

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke, de levelling scaling ben ik wel blij mee, gewoon lekker zelf kiezen waar je naar toe wilt

De experience... ik zie toch wel een halve extra dungeon met heirloom gear, niet veel extra dus.

Je hoeft nu in ieder geval de zone niet meer uit te rennen omdat het de moeite niet meer waard is qua EXP. Dua ja, je travel time is gewoon ongezet naar experience. :P Veranderd dus bijzonder weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Kadardar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:39:
[...]

Oke, de levelling scaling ben ik wel blij mee, gewoon lekker zelf kiezen waar je naar toe wilt

De experience... ik zie toch wel een halve extra dungeon met heirloom gear, niet veel extra dus.

Je hoeft nu in ieder geval de zone niet meer uit te rennen omdat het de moeite niet meer waard is qua EXP. Dua ja, je travel time is gewoon ongezet naar experience. :P Veranderd dus bijzonder weinig.
Ik denk dat we het verschil in XP niet gaan merken, waarschijnlijk gaan de quests met de scaling technologie ook meer XP geven wordt gezegd. Ze moesten dus wel.

Nu alleen nog de HP van elke mob aanpassen (sterker maken) en het spel is weer helemaal fixed. Alle content in 1x viable, weer uitdaging in het levelen, het gevoel hebben ergens onderdeel van te zijn, weer de diepte in kunnen duiken en deel uitmaken van een verhaal/immersive, en zo kunnen we natuurlijk nog wel even doorgaan. Dan is de cirkel weer echt rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:11:
[...]

Ik denk dat we het verschil in XP niet gaan merken, waarschijnlijk gaan de quests met de scaling technologie ook meer XP geven wordt gezegd. Ze moesten dus wel.

Nu alleen nog de HP van elke mob aanpassen (sterker maken) en het spel is weer helemaal fixed. Alle content in 1x viable, weer uitdaging in het levelen, het gevoel hebben ergens onderdeel van te zijn, weer de diepte in kunnen duiken en deel uitmaken van een verhaal/immersive, en zo kunnen we natuurlijk nog wel even doorgaan. Dan is de cirkel weer echt rond.
Gaat niet gebeuren, je zou aan nieuwe spelers vragen er heel veel tijd en moeite in te stoppen om te levelen, vroeger konden ze hier mee weg komen. Deze dagen niet meer, stel je voor dat je van 1 tot 110 continue zou moeten denken hoe pull ik deze mob zonder dood te gaan. Wellicht dat het iets is voor Classic want toen was het normaal maar deze dagen... nee, ik heb pas een MMO op me telefoon gedownload en die had een auto questing feature... zoiets als, klik op het knopje, ga naar de wc en neem je telefoon mee en klik alleen als je met een npc wilt praten en de mobs/items worden auto voor je gekilled/verzameld. Jeej dat is fun zeg :| Die game... heeft mij laten zien dat de vorm van classic wow niet meer wenselijk is onder het nieuwe soort gamers.

[ Voor 4% gewijzigd door Kadardar op 01-12-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Kadardar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:21:
[...]

Gaat niet gebeuren, je zou aan nieuwe spelers vragen er heel veel tijd en moeite in te stoppen om te levelen, vroeger konden ze hier mee weg komen. Deze dagen niet meer, stel je voor dat je van 1 tot 110 continue zou moeten denken hoe pull ik deze mob zonder dood te gaan. Wellicht dat het iets is voor Classic want toen was het normaal maar deze dagen... nee, ik heb pas een MMO op me telefoon gedownload en die had een auto questing feature... zoiets als, klik op het knopje, ga naar de wc en neem je telefoon mee en klik alleen als je met een npc wilt praten en de mobs/items worden auto voor je gekilled/verzameld. Jeej dat is fun zeg :| Die game... heeft mij laten zien dat de vorm van classic wow niet meer wenselijk is onder het nieuwe soort gamers.
Ja het moet allemaal makkelijker en toegankelijker en meer casual en hou op... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uzuhl schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:42:
[...]

Ja het moet allemaal makkelijker en toegankelijker en meer casual en hou op... :/
Yup, wat mij betreft mag een spelletje een spelletje blijven en mag ik er wel wat moeite voor doen om verder en beter in een spelletje te worden. Dat wordt helaas deze dagen meer en meer ontnomen door... ik begrijp niet hoe ik kan lopen als ik geen tutorial heb die me verteld hoe ik op een WASD of pijltjes toets moet drukken daarvoor. Owh als ik me linker muisknop druk schiet ik? :o De vraag die ik dan vaak heb... hoe heb je de hele pc aangekregen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Kadardar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:55:
[...]

Yup, wat mij betreft mag een spelletje een spelletje blijven en mag ik er wel wat moeite voor doen om verder en beter in een spelletje te worden. Dat wordt helaas deze dagen meer en meer ontnomen door... ik begrijp niet hoe ik kan lopen als ik geen tutorial heb die me verteld hoe ik op een WASD of pijltjes toets moet drukken daarvoor. Owh als ik me linker muisknop druk schiet ik? :o De vraag die ik dan vaak heb... hoe heb je de hele pc aangekregen?!
Ga eens een willekeurige PUG raid in in WoW, alles moet snel snel snel, ik moet loot hebben en klagen als er niks dropt. Wordt er één keer gewiped is de halve raid weg.

"Moderne" gamers spelen niet meer voor de lol, ze spelen voor de wortel aan de hengel; zo snel mogelijk een beloning krijgen en als dat niet lukt opnieuw proberen.
Dat is helaas ook niet sporadisch, 90% van de gaming market is nu zo. Reden dat ik al jaren niet meer pug maar gewoon lekker alles met likeminded guildies doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krukar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:13:
[...]

Ga eens een willekeurige PUG raid in in WoW, alles moet snel snel snel, ik moet loot hebben en klagen als er niks dropt. Wordt er één keer gewiped is de halve raid weg.

"Moderne" gamers spelen niet meer voor de lol, ze spelen voor de wortel aan de hengel; zo snel mogelijk een beloning krijgen en als dat niet lukt opnieuw proberen.
Dat is helaas ook niet sporadisch, 90% van de gaming market is nu zo. Reden dat ik al jaren niet meer pug maar gewoon lekker alles met likeminded guildies doe.
Yup, ik pug nog wel maar ik trek me er niet veel meer van aan. Ben ondertussen zover dat ik dat blokkeer en het lekker in WoW laat. Zou er geen minuut minder om slapen, zou ze graag pijn zien lijden van de games die ik vroeger heb moeten spelen zonder enige vorm van uitleg zelf lekker uitzoeken hoe het werkt en alles trial and error is om beter te worden. >:) Of is dat te gemeen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga je een dagje naar een klant toe, moet je toch een partij posts doornemen als je weer terug bent :X

Spammers :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
@Kadardar
Je hebt - gelukkig - ongelijk ;) , de health van de mobs is wel aardig aangepakt. Je kan in de nieuwe patch gewoon weer volledige rotaties uitvoeren op mobs. @RustStorm , ik tag jou hierin omdat ik denk dat jij hier ook wel aardig blij mee bent. Voor mij is dit in ieder geval één van de beste updates die we de afgelopen jaren gekregen hebben, ik ben serieus als een kind zo blij. Proof (start bij het stukje over de health, interessant om te kijken):

(edit: ik lees nu op fora etc. dat de health van alle mobs x2 is gedaan).

[ Voor 7% gewijzigd door Raptar op 01-12-2017 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:49:
[...]

Met paladin heb ik er erg last van, ik wacht some tot mijn avengers shield van CD is omdat ik dan geen problemen heb met aggro op grote groepen van het begin, en dan zijn die idioten al aan het pullen terwijl het een CD is waar ze max 7 SECONDEN op moeten wachten.
Trash.....swipe,swipe, trash , ....another button
repeat above

Druid life :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 18:41:
[...]

Trash.....swipe,swipe, trash , ....another button
repeat above

Druid life :)
Probleem met druid life is dat ik als monk zijnde zo de aggro van jou aftrek ;)
Vraag Treerex in discord er maar over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 19:13:
[...]

Dat verbaasd me niets.

Het is wel lekker simpel tbh

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Ryada schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 19:13:
[...]

Maarja de meeste Monks zijn super defensive. Tenminste die ik ken. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raptar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 18:35:
@Kadardar
Je hebt - gelukkig - ongelijk ;) , de health van de mobs is wel aardig aangepakt. Je kan in de nieuwe patch gewoon weer volledige rotaties uitvoeren op mobs. @RustStorm , ik tag jou hierin omdat ik denk dat jij hier ook wel aardig blij mee bent. Voor mij is dit in ieder geval één van de beste updates die we de afgelopen jaren gekregen hebben, ik ben serieus als een kind zo blij. Proof (start bij het stukje over de health, interessant om te kijken):

[video]

Super sexy inderdaad! <3

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-08 12:04
Zo vanavond eindelijk even lekker kunnen spelen. Mijn Warlock toch laten varen en een Guardian Druid gaan levelen. Heb voorheen eigenlijk altijd getankt, plus het levelt zo lekker snel. Merk toch wel dat wat WoW voor mij leuk maakte het sociale aspect is, die mis ik nu een beetje.

Zijn er toevallig nog meer game returners die op Silvermoon Alliance spelen? Zou graag zelf een guild oprichten daar om samen te levelen en uiteindelijk weer te raiden.

Merk wel dat levelen kapot snel gaat overigens. Lvl 20 in 90 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Hmm ze moeten lvlen niet te langzaam maken voor nieuwe spelers, je kan wel scaling toevoegen en lvlen wat meer streamlined maken maar niemand zit te wachten als nieuwe speler 2 maanden lang lvlen, denk niet dat ze dat volhouden. Hopelijk vinden ze de juiste balans

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Iemand hier die een scroll of resurrection heeft? Zou de game wel weer even willen proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Xedev schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 05:04:
Iemand hier die een scroll of resurrection heeft? Zou de game wel weer even willen proberen :)
Je bent waarschijnlijk meteen weer verkocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel grappig dat men vind dat het te makkelijk, maar ik meen dat onlangs met een discussie hier heel wat gebruikers waren van tomtom/zygor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:16:
Wel grappig dat men vind dat het te makkelijk, maar ik meen dat onlangs met een discussie hier heel wat gebruikers waren van tomtom/zygor.
Dat heeft toch niets met de moeilijkheidsgraad ingame te maken ? Staat er volledig los van. Zo'n guide zorgt enkel voor 'efficient' levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
"ha ha ha, je moet niet hier zijn, je moet 10 meter onder de grond zijn. In een diepe grot. Met een verstopte opening. Waar je maar op één manier kunt komen. En die ene manier is 700m om..."

Dat heeft niks met "moeilijk" te maken, dat is frustreren om het frustreren.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Zeven dagen gekregen van Blizzard support, aardig van ze.

Wat ik hoop is dat het niet meer zo'n grind is voor honor talents, aangezien dat de reden is waarom ik gestopt ben.

Het enige wat ik deed was PVP, met verschillende characters. Dit ging altijd prima, beetje arena en BG's en op den duur heb je dezelfde gear als de rest. Dan was het gewoon lekker inloggen en PVP'en met wat afwisseling. Maar het is gewoon een grote grind geworden waar ik geen tijd voor heb en zonder die honor talents mis je toch wel heel veel, hetzelfde zal wel gelden voor je wapen.

Nu speel ik ook vanuit Australie en heb ik 350ms constante lag, maar is het helaas nog niet mogelijk om te wisselen van region met je bestaande account :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik heb mijn character overgeplaatst naar Draenor realm. Ik zal morgen eens komen kijken in de Final Fury guild.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:51:
[...]
Dat heeft toch niets met de moeilijkheidsgraad ingame te maken ? Staat er volledig los van.
Oneens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-09 10:24
Man toch, Ik ga genoodzaakt worden om een horde char aan te maken.
In den tijd een Horde Orc Hunter aangemaakt, ten tijde van WoW Vanilla op Shatterend Hands (zaten toen zéér veel belgen/NL op die realm). Terwijl ik in de WoW Beta een Human Paladin had aangemaakt.

Maar voor die Nightborne zien er té leuk uit, om ze te laten liggen.
Ik veronderstel dat je voor Horde naar Dreanor gaat en voor Alliance natuurlijk op Silvermoon (daar zit ik nu).
Ook eens een Horde Char aanmaken op Dreanor. Hopelijk komt die 7.3.5 patch gauw, dat we kunnen lvl'en EN de LORE volledig volgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Oké. Gelukkig, was al bang dat je het een keer met me eens zou zijn. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
zijn er hier mensen die op dreanor een horde char met mij willen levelen? niet te hardcore maar gewoon lekker erdoorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Even een vraagje, de flying in Legion is toch een account wide achi?
Ik bedoel, als ik met het ene char de loremaster haal, mag ik toch met een andere broken Isle 1 en 2 halen?

Ik hoor graag van jullie of ik het bij het juiste eind heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elevo123
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-10-2021
Noiz schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:09:
[...]

Raids in vanilla waren verre van uitdagend als je ze vergelijkt met de huidige raids. Het enige lastige was om iedere avond 40 man online te krijgen. Daarvan had je de helft nodig die het spelletje begrepen, de andere helft diende gewoon als opvulling en konden worden gebruikt voor bepaalde mechanics.

[...]

Zodra je character in volledige Naxx gear zit, is je character compleet? Daarna was er vrij weinig te verzamelen voor een PvE speler. En dat lukte mensen al binnen de 2 jaar dat we Vanilla hadden? Wat wil je die overige 8 jaar doen?

[...]

Met alle respect, maar ik krijg het gevoel dat jij nooit (veel) content na Vanilla gespeeld hebt. Als je diepgang bedoelt dat alles simpelweg meer tijd kost, heb je helemaal gelijk. Als je bijvoorbeeld bedoelt dat raiden moeilijker was of dat er meer te doen was in Vanilla, dan heb je ongelijk.
Het klopt gewoon niet wat je zegt. Percentueel zijn er ZO VEEL meer guilds die de high lvl content clearen dan in vanilla. Dit geeft mede aan wat de moeilijkheidsgraad is. Dat je moest hopen dat er genoeg mensen online waren is gewoon onzin, de servers zaten bomvol en er kwamen de hele tijd servers bij in de periode.

Ook je verhaal over dat de helft van de raid maar de mechanics hoefde te snappen klopt gewoon niet. Ja, misschien voor Molten Core en Blackwing Lair. Maar voor C’thun, Loatheb, Thaddius, 4HM en Kel’thuzad had je maar een paar faalhazen nodig om onderuit te gaan. Het doet mij vermoeden dat je zelf nooit de end content hebt geraid of dat je in een guild zat waar jij toevallig werd gecarried.

Wat betreft de mechanics heb je helemaal gelijk. Die heeft Blizzard gecompliceerder gemaakt en veel spelers op high content zijn ook meer skilled dan de gemiddelde speler in de vanilla raid. Maar dat zeg ik dus. In vanilla zat een hele andere dimensie, en dat was dat je met 40 man iets moest kunnen bereiken. Het is gewoon een ander spel geworden dat je met 10 mensen met een normaal hersenniveau zo uitspeelt. Ik zeg niet beter of slechter, het is gewoon heel anders, en zeker niet gemakkelijker, want de cijfers spreken voor zich. Reken maar uit hoeveel spelers Kel’thuzad hebben gedownend en hoeveel nu op 9/9 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Je briljante argumenten en steekhoudende punten hebben me compleet overgehaald :+

Voor zygor zie ik je punt wel een beetje (al denk ik dat het meer in immersie / beleving zit dan echt moeilijkheid, al heb ik alleen de sales pagina's gelezen en het nooit gebruikt), maar tomtom die exact hetzelfde als het pijltje dat standaard al in WoW zit, alleen dan los en naar custom destinations in plaats van op de kaart.

Als mensen het vinden van de weg naar locatie X een welkome uitdaging vinden dan is dat prima, maar eigenlijk had ik gehoopt dat tomtom echt zou kunnen tomtommen. Nu zegt Bram of Eva vrolijk: "Loop deze loodrechte klif op" terwijl ik geen Skyrimpaard heb (of had, sinds gisteren kan ik vliegen in Legion :P ), of "Bestemming bereikt" terwijl ik bovenop een grot sta en naar Wowhead moet om binnen een half uur de ingang te kunnen vinden.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Paul schreef op zondag 3 december 2017 @ 10:14:
[...]
Je briljante argumenten en steekhoudende punten hebben me compleet overgehaald :+
Excuses, maar staat er in de reglementen op dit forum dat argumenten etc verplicht zijn :? Ik ben het niet eens met hem, niet meer en niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Slecht geslapen? :P Het is een discussieplatform, en in een discussie is het gebruikelijk met argumenten te komen in plaats van alleen maar te zeggen dat je het oneens bent met iemand. De kans dat daarmee je mensen van jouw standpunt weet te overtuigen is vrijwel nihil.

Maar, je hebt gelijk dat het niet verboden is.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Wie kan mij een invite sturen voor de guild Final Fury ?

bvd

williamboss#2911 (shireknight)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:51
Paul schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:45:
"ha ha ha, je moet niet hier zijn, je moet 10 meter onder de grond zijn. In een diepe grot. Met een verstopte opening. Waar je maar op één manier kunt komen. En die ene manier is 700m om..."

Dat heeft niks met "moeilijk" te maken, dat is frustreren om het frustreren.
Dat heb ik vaak genoeg op Argus als ik weer moet lopen zoeken naar een treasure chest. En bij het eerste invasion event in Stormheim dat ik deed kwam ik exact die situatie tegen die jij beschrijft :) Er is daar een quest in een grot waar velen naar moest zoeken.

In verband met het stroomlijnen van de leveling ervaring: ik hoop op wat meer XP uit Draenor en Legion normal instances. Sinds de vorige xpac is de keuze voor het levellen in dungeons ontmoedigd. Ik wil niet persé 100% in dungeons doorbrengen, maar nu voelen ze ook aan als tijdverlies ipv een leuke bonus.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Intelcorei7 schreef op zondag 3 december 2017 @ 12:47:
Wie kan mij een invite sturen voor de guild Final Fury ?

bvd

williamboss#2911 (shireknight)
Iedereen kan dat, gewoon een random iemand whisperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Raptar schreef op zondag 3 december 2017 @ 13:38:
[...]

Iedereen kan dat, gewoon een random iemand whisperen.
gelukt, zit erin :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wow, en nu een lvl 1000 Legendary ..............................op mijn Survival hunter 8)7

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Raptar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 18:35:
@Kadardar

[video]

HP 2x zo hoog is niet genoeg. Van mij mag dit minstens 3 tot 4x hoger
Dmg van de mobs maak ook wel 3x hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-08 12:04
Inmiddels wat meer uren gespeeld op de guardian Druid. De game trekt je er meteen weer helemaal in merk ik. Moet morgen ochtend namelijk op om 07:00 uur en ben net gestopt met spelen.

Redelijke sociale guild gevonden op Silvermoon op dit moment. Ben nog niet helemaal overtuigd dat dit ook een guild is waar ik uiteindelijk mee zal raiden. Wellicht toch maar mijn eigen guild oprichten.

De game is en blijft toch leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit weekend, op vrijdagavond na eigenlijk geen echte tijd voor WoW gehad.
Begin steeds en steeds meer te wennen aan Survival hunter en de gear is nu ook iets beter. Voor mij is die class toch de verassing van Legion :)

Heb nog 1 key over voor een Eye+2 dacht ik, vanavond maar even met de Brewmaster doen.
En ik hoop dat de legendary chest snel valt, icm met mijn nieuwe shoulder ben ik dan zeer goed op weg :)

[ Voor 14% gewijzigd door Iusedto op 04-12-2017 08:37 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het weekend net als @Iusedto bijzonder weinig gespeeld. MAar merk dat ik nu wel wat aandacht wil gaan geven aan het levelen van m'n gnome mage. Vind ik toch leuk om te spelen, zeker wanneer je een hoop procs hebt en je instant casts kan uitvoeren...

Dus maar even hopen dat wat op de PTR staat ook snel op de LIVE servers komen te staan... give new leveling experience! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Dit weekend maar even aan flying lopen werken op mijn main.
Ben nu op de suramar questline en 3 reputations na klaar met flying unlocken. Dus hopelijk heb ik in deze week of volgende week flying unlocked. Zal een groot probleem op mijn paladin oplosen namelijk, heb daar echt 0 flight paths unlocked omdat ik in dungeons geleveled heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik level tegenwoordig mijn Alts vanaf 100 alleen nog maar via Invasions (met rested XP) .
Blijf ze dan continue rouleren.
Dat gaat zo bizar snel, echt niet normaal meer.

Warlock is nu al 107, shammy is al 110 geworden en mijn tweede DH (nu Ally) is ook al 104 of zo

Van het weekend nog wel veel Antorus streams gekeken. Heb Treckie een paar runs zie doen.
Was zeer leerzaam

[ Voor 25% gewijzigd door Iusedto op 04-12-2017 09:33 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Iusedto schreef op maandag 4 december 2017 @ 08:49:
Ik level tegenwoordig mijn Alts vanaf 100 alleen nog maar via Invasions (met rested XP) .
Blijf ze dan continue rouleren.
Dat gaat zo bizar snel, echt niet normaal meer.

Warlock is nu al 107, shammy is al 110 geworden en mijn tweede DH (nu Ally) is ook al 104 of zo

Van het weekend nog wel veel Antorus streams gekeken. Heb Treckie een paar runs zie doen.
Was zeer leerzaam
Kom je dan niet in de problemen met je reputations op level 110? En vind het levelen niet gewoon leuk? De Legion zones zijn toch heerlijk man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:54:
[...]
Kom je dan niet in de problemen met je reputations op level 110? En vind het levelen niet gewoon leuk? De Legion zones zijn toch heerlijk man!
Reputation ? Nee, zou niet weten waarvoor ik die nodig heb eerlijk gezegd.
En ja questen is leuk maar na 6 Tanks op die manier naar 110 te hebben gebracht ben ik daar wel klaar mee :)
Wil nu gewoon zo snel mogelijk de laatste 2 (misschien 3) naar 110 brengen.

Gear is wel een probleem dus wacht ik op Time Walking en haal dan alle Alts door dungeons heen zodat ze rond de 880 uitkomen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit momenteel een beetje vast met m'n char. Wil graag rbg's doen of +10 of hoger mythics en wat raids. Maar kan gewoon geen mooie groepen vinden. Guild joinen kan wel maar die vragen weer attendancy wat mij niet altijd uitkomt.

Denk dat ik pech heb? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:09:
Zit momenteel een beetje vast met m'n char. Wil graag rbg's doen of +10 of hoger mythics en wat raids. Maar kan gewoon geen mooie groepen vinden. Guild joinen kan wel maar die vragen weer attendancy wat mij niet altijd uitkomt.

Heb je Tweakers Discord al geprobeerd ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:09:

Heb zelf ook geen guild, maar wel een aantal mensen die ook interesse hebben in RBG's. Wij maken meestal zelf de party's als we RBG's willen gaan doen, of we joinen een group via de group finder. Ben zelf ook nog op zoek naar een flexibele guild waar je gewoon kan joinen ipv al die verplichte tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ryada schreef op maandag 4 december 2017 @ 08:43:
Dit weekend maar even aan flying lopen werken op mijn main.
Ben nu op de suramar questline en 3 reputations na klaar met flying unlocken. Dus hopelijk heb ik in deze week of volgende week flying unlocked. Zal een groot probleem op mijn paladin oplosen namelijk, heb daar echt 0 flight paths unlocked omdat ik in dungeons geleveled heb :+
Vanavond wellicht wel Mythic+ ? :)

Merk ook dat ik het spel wel weer leuk vind.. Vooral mijn rogue (nu level 102) bevalt mij erg goed. Mage nog steeds het meh gevoel.... Kan niet wachten tot rogue op 110 zit, maar dat zal nog wel ff duren.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

hmr schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:42:
[...]

Vanavond wellicht wel Mythic+ ? :)

Merk ook dat ik het spel wel weer leuk vind.. Vooral mijn rogue (nu level 102) bevalt mij erg goed. Mage nog steeds het meh gevoel.... Kan niet wachten tot rogue op 110 zit, maar dat zal nog wel ff duren.
Zal vanavond wss wel een Mythic + kunnen doen mits ik voor half 9 online ben.
9 uur begint mijn raid weer, dus dan moet ik beschikbaar zijn voor mijn guild :P
Maar als ik eerder online ben kan ik wel een dungeon doen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Iusedto schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:25:
[...]

Hele erge noob vraag, maar wat is dat precies? Kan je dat ook joinen zonder guild? Tijdens WoD is mijn guild namelijk uit elkaar gevallen. Sindsdien zit ik met mijn chars in een eigen guild (met wat familie) en ben ik verdoemd tot LFR etc ;)..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had vh weekend trouwens een ele shaman mee in een PUG daily run en ik heb me nog nooit zo nutteloos gevoeld lol.
De hele groep trouwens want hij clearde werkelijk alles in zijn eentje hehe.
De tank had af en toe nog wat te doen maar als DPS konden we eigenlijk er alleen maar achteraan rennen.
Chain lighting clearde echt alles, niet te geloven zeg.
Hij zal wel zwaar overgeared zijn geweest maar het was leuk om mee te maken, makkelijkste daily run ever :)
Uhmmie schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:15:
[...]

Hele erge noob vraag, maar wat is dat precies? Kan je dat ook joinen zonder guild? Tijdens WoD is mijn guild namelijk uit elkaar gevallen.
Discord is een gratis tekst en chat programma . Zie link :
https://discordapp.com/

De Tweakers discord staat vermeld in de mod break
https://discord.gg/EwQvNDX

[ Voor 31% gewijzigd door Iusedto op 04-12-2017 12:23 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Iusedto schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:18:
Ik had vh weekend trouwens een ele shaman mee in een PUG daily run en ik heb me nog nooit zo nutteloos gevoeld lol.
De tank had af en toe nog wat te doen maar als DPS konden we eigenlijk er alleen maar achteraan rennen.
Hij zal wel zwaar overgeared zijn geweest maar het was leuk om mee te maken, makkelijkste daily run ever :)
Dat had ik laatst met een DH.. Tegen de tijd dat de groep hem bij gehaald had, stond hij alweer bij de volgende pack :P... Alleen bij bazen konden we hem bij halen en met geluk een paar skills uitvoeren 8).

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:18:
Ja, leuk is dat he.

Onze main tank doet af en toe een m+2 solo, maar meestal roept bij of er nog iemand gear nodig heeft. Dan lopen er van die net gelevelde characters met groene meuk achter hem aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Uhmmie schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:15:
[...]

Hele erge noob vraag, maar wat is dat precies? Kan je dat ook joinen zonder guild? Tijdens WoD is mijn guild namelijk uit elkaar gevallen. Sindsdien zit ik met mijn chars in een eigen guild (met wat familie) en ben ik verdoemd tot LFR etc ;)..
In de modbread (net boven een post plaatsen) staat een link naar de discord.
Je kan dit gewoon zonder guild joinen en is een soort van Skype + TeamSpeak in elkaar zonder dat je elkaar een ip hoeft te geven oid. En het is erg makkelijk om met mensen af te spreken/praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:25:
[...]

Goeie, eigenlijk niet nee. Zit er wel op 24/7.
Daradius schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:39:
[...]

Heb zelf ook geen guild, maar wel een aantal mensen die ook interesse hebben in RBG's. Wij maken meestal zelf de party's als we RBG's willen gaan doen, of we joinen een group via de group finder. Ben zelf ook nog op zoek naar een flexibele guild waar je gewoon kan joinen ipv al die verplichte tijden.
Ja ik zal je wel even whisperen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe meer mensen er in Discord komen hoe makkelijker het wordt om zowel voor lage als hoge Mythic Keys mensen te vinden.
Lijkt me wel handig :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Dames en heren,

Even een vraagje, heeft iemand van jullie ervaring met “speciale” gaming toetsenborden, met van die voor programmeerbare toetsen?

Ik ben de bureau uitstalling aan het opfrissen, en mijn conventionele toetsen bord is rijp voor zijn pensioen. Nu wilde ik een game toetsenbord kopen, maar de keuze is reuze (ook qua prijs). dus ik was heel benieuwd of jullie goede of minder goede ervaringen hebben met dat soort toetsenborden.

Dan kan mij dan helpen om een bepaalde richting in te gaan met zoeken.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommy2005 schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:59:
Dames en heren,

Even een vraagje, heeft iemand van jullie ervaring met “speciale” gaming toetsenborden, met van die voor programmeerbare toetsen?
Zelf heb ik deze net een paar maandjes geleden gekocht en ik ben erg tevreden.
pricewatch: Roccat Ryos MK FX

FUMES et CARNES

Pagina: 1 ... 118 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.