Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
@Iusedto
Heftig verhaal man, sterkte aan jou en je collega!

Hier is de Shaman dan gisteren level 90 geworden, hopelijk vrijdag wel level 100 en dan door naar die 110. Heb gewoon zin om weer Suramar te doorlopen, daarnaast is Argus voor mij ook nog een compleet nieuw gebied. Er staat nog veel lore en content voor de deur dus :) . Die alt runs op zaterdagavond gaan me trouwens ook steeds lekkerder in de oren klinken, lijkt me leuk om een keer in te stappen als dat mogelijk is.

Last but not least: een beetje klagen. Wat is healen toch ontzettend frustrerend, ik bereik gewoon nieuwe levels van irritatie in WoW. Mensen negeren gewoon complete mechanics in oudere content, het boeit ze niet. Blijven gerust 3x in dezelfde val of mechanic trappen. Heel irritant, je healt je een versuffing en krijgt vaak nog de schuld ook. Niet dat het vaak echt fout gaat ofzo, maar die mechanics zijn ook gewoon easy te ontwijken. Dat was het wel denk ik zo :P .

[ Voor 3% gewijzigd door Raptar op 29-11-2017 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Kadardar schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:35:
Ik heb water nodig voor de brandplek :'(
Was ook maar een grapje, ik vond het prima gaan, met de groep die we hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er eigenlijk al wat bekend voor Antorus tank voorkeur of ervaringen ?

Degene die ik volg gaat voor progressie tanking op zijn druid en warrior.
Laat zijn paladin staan.
Maar het is natuurlijk ook allemaal een persoonlijke keuze, in ieder geval to HC lijkt me.

@Raptar Bedankt. Ik ga vanmiddag even langs bij het ziekenhuis. Mag er nu niet bij

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:46:
Is er eigenlijk al wat bekend voor Antorus tank voorkeur of ervaringen ?

Degene die ik volg gaat voor progressie tanking op zijn druid en warrior.
Laat zijn paladin staan.
Maar het is natuurlijk ook allemaal een persoonlijke keuze, in ieder geval to HC lijkt me.

@Raptar Bedankt. Ik ga vanmiddag even langs bij het ziekenhuis. Mag er nu niet bij
Zou zeggen wat vind je het leukste vind en waar je doel ligt. Progressie wijze is natuurlijk altijd het maximale uit je class halen lekker. Als die persoon ook nog eens world first probeert te halen valt ze Paladin zowiezo af omdat die daar gewoon momenteel niet voor gemaakt zijn. Die kijken dan alleen naar nummers.

Zou zeggen speel wat je vooral begrijpt, leuk vind en denkt dit is mijn class en de offspecs ook tof vind als dat nog een doel voor je is. Er is niet echt een goede of foute keuze behalve je personal pref tenzij je de lat voor jezelf heel hoog legt.

Maarja, ik ben zelf ook nog in debat welke char ik nou echt wil spelen. Dus ik loop zelf ook vast dus ik herken het probleem maar la te goed :P

[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 29-11-2017 12:46 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bedoelde eigenlijk niet specifiek voor mezelf maar dat maakt niet uit. Voorlopig maak ik een korte termijn planning en zie ik het wel :)

Qua tanks vind ik zelf Paladin, druid en DH het leukst en roteer ik daarmee. Druid wil ik zsm naar 900 brengen en dan vergelijken tov Paladin.

Qua DPS focus ik op frost DK en survival hunter. En ga toch ook nog een pogen wagen met Feral druid.

Plus tzt moeten de Lock en Shadow priest beide nog naar 110, zijn nu level 105 om level 102.

Voorlopig heb ik het druk zat lol :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:02:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk niet specifiek voor mezelf maar dat maakt niet uit. Voorlopig maak ik een korte termijn planning en zie ik het wel :)

Qua tanks vind ik zelf Paladin, druid en DH het leukst en roteer ik daarmee. Druid wil ik zsm naar 900 brengen en dan vergelijken tov Paladin.

Qua DPS focus ik op frost DK en survival hunter. En ga toch ook nog een pogen wagen met Feral druid.

Plus tzt moeten de Lock en Shadow priest beide nog naar 110, zijn nu level 105 om level 102.

Voorlopig heb ik het druk zat lol :)
Owh dat bedoelde je.

Volgens mij gaat de voorkeur hard uit naar Druid en DK. Geloof dat monk ook wel redelijk hoog staat alhoewel ik gister weer hoorde dat Monk weer slechter zou worden in Antorus (weet niet of dat een insteek was om me ervan af te praten te switchen en vandaag is het ineens weer mij keuze 8)7 ).

Ik ga kijken of ik dit weekend me Warrior en Priest max kan krijgen als ik niet te druk ben met bijv. men monk als ik daarvoor kies. Dan ben ik daar ook eens van af, dan zijn het nog 4 klassen en heb ik alles max op Horde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, begrijp ik het nou goed dat je alleen iets in je weekly chest krijgt als je eigen M +Key gebruikt is ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:11:
Ok, begrijp ik het nou goed dat je alleen iets in je weekly chest krijgt als je eigen M +Key gebruikt is ?
Nee je moet gewoon een M+ gedaan hebben en dan zit er wat in je weekly chest.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:11:
[...]

Nee je moet gewoon een M+ gedaan hebben en dan zit er wat in je weekly chest.
Oh,dat is raar dan :?
Of geld dat alleen vanaf M1 en hoger en niet voor Mythic o zeg maar.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:15:
[...]

Oh,dat is raar dan :?
Of geld dat alleen vanaf M1 en hoger en niet voor Mythic o zeg maar.
Geld idd alleen van M+1 en hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er niet serieus op spelen, maar als ze er zijn ga ik wel even kijken op classic servers.

Ben benieuwd hoe ze dat met addons gaan doen.

Ik weet nog dat ik toender 40 unit frames had met naast iedere frame buttons met heals om op die persoon te casten. En als ik erg lui was een button die automatisch heals caste op de persoon met de laagste health.

Ik vrees dat op Naxxramas en in zekere mate AQ40 na, de raids met moderne addons en spelers die niet meer gewend zijn dat een groot deel van de raid kan slacken veel te makkelijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:30:
Ik ga er niet serieus op spelen, maar als ze er zijn ga ik wel even kijken op classic servers.

Ben benieuwd hoe ze dat met addons gaan doen.

Ik weet nog dat ik toender 40 unit frames had met naast iedere frame buttons met heals om op die persoon te casten. En als ik erg lui was een button die automatisch heals caste op de persoon met de laagste health.

Ik vrees dat op Naxxramas en in zekere mate AQ40 na, de raids met moderne addons en spelers die niet meer gewend zijn dat een groot deel van de raid kan slacken veel te makkelijk worden.
Dan gebruikte je een healbot. Die mag je niet meer gebruiken volgens mij. :P Je kan wel mouseover healen, hoef je iig niet te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit alleen net even te denken dat als we met de nieuwe expansie een Allied race willen hebben we dat waarschijnlijk vrij moeten spelen met o.a. Reputation.
Betekend dat ook dat als bijv. een Iron dwarve of void elf wilt je een Ally char met die rep moet hebben ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Iusedto schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:04:
Zit alleen net even te denken dat als we met de nieuwe expansie een Allied race willen hebben we dat waarschijnlijk vrij moeten spelen met o.a. Reputation.
Betekend dat ook dat als bijv. een Iron dwarve of void elf wilt je een Ally char met die rep moet hebben ?
als dit aan bepaalde factions gebonden is, dan lijkt dit mij wel het geval ja. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daradius schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:06:
[...]
als dit aan bepaalde factions gebonden is, dan lijkt dit mij wel het geval ja. :(
Ja daar ben ik ook een beetje bang voor.
Wordt het misschien toch tijd om eens een Ally char te gaan levelen :-(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:04:
Ja zover was highmountain tauren exalted rep dus ik verwacht het wel. Vervolgens doe je een quest chain dat je de reden leert waarom zo voor de specifiek faction kiezen om te joinen. Dan zijn ze vrij gespeeld en mag je er één createn. Vervolgens moet je dan van 20 naar 110 levellen voor de heritage armor (dus geen boosts, wellicht dat RAF nog wat helpt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:49:
[...]
Ja zover was highmountain tauren exalted rep dus ik verwacht het wel.
Highmountain rep haal je zowel op Horde of een Ally dus dat maakt niet uit zeg maar.
Alle Legion facties zullen geen probleem geven.

Maar ik vermoed dat als je een iron dwarf wilt, je misschien wel exalted met Ironforge moet zijn en dat wordt vrij lastig als Horde speler :)
Daarom denk ik dat het tzt tijd wordt om een Ally te maken

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:53:
[...]

Highmountain rep haal je zowel op Horde of een Ally dus dat maakt niet uit zeg maar.
Alle Legion facties zullen geen probleem geven.

Maar ik vermoed dat als je een iron dwarf wilt, je misschien wel exalted met Ironforge moet zijn en dat wordt vrij lastig als Horde speler :)
Daarom denk ik dat het tzt tijd wordt om een Ally te maken
Ja zou kunnen, zandalari zou je vast wel eerst een hele quest chain voor moeten afmaken in BfA wat waarschijnlijk ook zo wordt voor Iron Dwarves Misschien kul tiras humands op een later stadium?. Zover wat ik weet is dat je er een pre-quest voor moet doen met de reden waarom ze kiezen om voor Ally of Horde te gaan. Welke pre-requirements er aan die quest zitten is nog niet bekend gemaakt zover ik weet op die van hightauren dus na want dat is simpelweg exalted. Sommigen zouden best wel eens een makkelijkere kunnen hebben dan de andere maar uiteindelijk komt het neer maar op 1 ding. Die quest chain om ze een faction te laten joinen moet je doen. Ik geloof dat Highborne zowel een Ally als Horde quest chain krijgen zodat je kan zien als Ally waarom ze jouw faction niet joinen. Mooie troll quest dus maar die moet je misschien wel weer doen om een andere chain te unlocken voor een ras wat wel weer joined. :+

Het is een heleboel speculatie tot er eens echt details naar buiten voor komen, tot die tijd is het beter om te wachten tot officieel woord en misschien een Ally maken zodat je makkelijk kan switchen als je dat wilt. Daarom heb ik een Protadin en Vengeance DH aan de Ally kant op Silvermoon naar 110 gebracht.

[ Voor 14% gewijzigd door Kadardar op 29-11-2017 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:03:
[...]

Dan gebruikte je een healbot. Die mag je niet meer gebruiken volgens mij. :P Je kan wel mouseover healen, hoef je iig niet te klikken.
Die mag je nu niet meer gebruiken, maar healing addons die zo werkten en decursive die gewoon 1 knop gaf en dan iemand met een debuff die je kon dispellen targette, was in vanilla een heel normale toegestane add-on.

Als je echt vanilla wil reproduceren, is dat dan inclusief alle regels van toen, of met de regels van nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:08:
[...]

Die mag je nu niet meer gebruiken, maar healing addons die zo werkten en decursive die gewoon 1 knop gaf en dan iemand met een debuff die je kon dispellen targette, was in vanilla een heel normale toegestane add-on.

Als je echt vanilla wil reproduceren, is dat dan inclusief alle regels van toen, of met de regels van nu?
Ikzelf denk dat je een Vanilla server krijgt wat toch niet helemaal Vanilla is. Er zijn zoveel opties bijgekomen om de speler bij te staan, waarom zou je die in eens weg willen hebben? Geloof mij maar, het is een kwestie van tijd voordat er op het forum gezeurd gaat worden waarom er geen LFD/LFR is en dat ze dat toch graag willen omdat ze geen guilds kunnen vinden/joinen door tijd gebrek en de Classic server niets anders is dan een fan service waar nieuwe spelers die geen Classic gespeeld hebben ook van moeten kunnen genieten. Het is dan alleen kijken hoe hard er Ja en Nee wordt geroepen voor een uiteindelijke keuze.

Ik ben van mening dat het wel zou moeten want je hebt niet voor niets een Vanilla server, maar ik ben maar met een groep mensen die dat vinden en er is ook een groep mensen die dat niet vinden. Ik hoop er het beste van maar net als jou ga kies ik ervoor Vanilla niet te gaan mainen. Oude content blijft oud, heb er helemaal niets van mee grekregen die dagen dus het zou me nou ook niet veel boeien.

Misschien dat een WotLK server me wel trekt, dat is waar ik serieus ben geworden in WoW en die tijden zou ik graag nog een keer willen herbeleven, maar ik denk dat het dan toch ook een rare smaak achterlaat omdat je er toen heel anders tegen aankijkt als nu. :) Het was toen hip, stond voor pracht en praal in die tijd en je wist gewoon dat er niets anders was dan WotLK als current content.

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 29-11-2017 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:08:
[...]

Weet vrij zeker dat in Vanilla zelf die addon al werd verboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elevo123
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-10-2021
Kadardar schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:17:
[...]

Ikzelf denk dat je een Vanilla server krijgt wat toch niet helemaal Vanilla is. Er zijn zoveel opties bijgekomen om de speler bij te staan, waarom zou je die in eens weg willen hebben? Geloof mij maar, het is een kwestie van tijd voordat er op het forum gezeurd gaat worden waarom er geen LFD/LFR is en dat ze dat toch graag willen omdat ze geen guilds kunnen vinden/joinen door tijd gebrek en de Classic server niets anders is dan een fan service waar nieuwe spelers die geen Classic gespeeld hebben ook van moeten kunnen genieten. Het is dan alleen kijken hoe hard er Ja en Nee wordt geroepen voor een uiteindelijke keuze.

Ik ben van mening dat het wel zou moeten want je hebt niet voor niets een Vanilla server, maar ik ben maar met een groep mensen die dat vinden en er is ook een groep mensen die dat niet vinden. Ik hoop er het beste van maar net als jou ga kies ik ervoor Vanilla niet te gaan mainen. Oude content blijft oud, heb er helemaal niets van mee grekregen die dagen dus het zou me nou ook niet veel boeien.

Misschien dat een WotLK server me wel trekt, dat is waar ik serieus ben geworden in WoW en die tijden zou ik graag nog een keer willen herbeleven, maar ik denk dat het dan toch ook een rare smaak achterlaat omdat je er toen heel anders tegen aankijkt als nu. :) Het was toen hip, stond voor pracht en praal in die tijd en je wist gewoon dat er niets anders was dan WotLK als current content.
De addons die worden bedoeld zijn quickheal en decursive. Met een macro: /qh en /dec healed / decursed de addon automatisch iedereen in de raid. Je kunt ook nog instellingen toepassen. Voor Paladins werkte deze healing addon eigenlijk helemaal top, want daar gaf je aan dat ze alleen maar flash heal gebruikte en dan kwamen ze vrij hoog op de healing meter. Oom gingen ze toch niet. Voor andere healing classes viel de addon tegen, omdat je mana efficiënt moest healen.

Hetgeen dat veel huidige WoW spelers niet begrijpen is dat het spel een slap aftreksel is geworden van wat het ooit was. 40 man raids waren echt een uitdaging. Niet zozeer omdat de mechanics zo ongelofelijk moeilijk waren, maar op de high lvl content had je wel 40 man nodig die het dus wel begrepen. Reden waarom veel guilds nooit naxxrammas / KT clearden. De huidige versies van WoW zijn in dat opzicht gewoon veel te gemakkelijk en bieden niet diezelfde ervaring. Daarbij is de oneindigheid van de game zo ontzettend groot dat je eigenlijk meer dan 10 jaar vanilla kan spelen en je character nog niet compleet is. Het sociale aspect om dingen te vergaren is groot. Ik denk dat daarom vanilla nog zo populair is. Basic, maar uitdagend. De huidige versies van WoW zijn gericht op het aantrekken van een zo groot mogelijk publiek, vooral jongeren, en daar een zo groot mogelijk geldbedrag door te verkrijgen. Daarom denk ik dat de legacy servers niet worden hoe de vanilla spelers ze voor ze zien. Maar who knows...

Ik heb mijn vorige post verwijderd, maar ik kan iedereen aanraden om Classic te spelen. Als je het nog nooit hebt gedaan is het even wennen, maar het heeft meer diepgang dan de huidige versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Net normal Antorus gecleared, was makkelijk maar we zijn ook lichtelijk overgeared (grootste deel van de raid in BiS ToS Mythic gear) :P

Vanavond heroic.
Wel toffe raid tot nu toe, vooral high command en the coven zijn erg toffe bosses! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:26:
[...]
Weet vrij zeker dat in Vanilla zelf die addon al werd verboden.
Volgens mij was het bij de pre-release patch voor TBC, maar het is inmiddels al zo lang geleden, je zou zomaar gelijk kunnen hebben.

Euh wat? AQ40 en Naxx waren de erste raids die echt 40 man uitdaagden, alles ervoor kon je makkelijk met 30 man doen. De 20 mans raids waren goed te doen met 15 man die wisten wat ze deden, sommige bosses zelfs met 10 man of minder.

Mijn eerste raid boss ooit was Venoxis met 7 man, waarvan er 1 90% van het gevecht afk was.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2017 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elevo123 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:42:
[...]

De addons die worden bedoeld zijn quickheal en decursive. Met een macro: /qh en /dec healed / decursed de addon automatisch iedereen in de raid. Je kunt ook nog instellingen toepassen. Voor Paladins werkte deze healing addon eigenlijk helemaal top, want daar gaf je aan dat ze alleen maar flash heal gebruikte en dan kwamen ze vrij hoog op de healing meter. Oom gingen ze toch niet. Voor andere healing classes viel de addon tegen, omdat je mana efficiënt moest healen.

Hetgeen dat veel huidige WoW spelers niet begrijpen is dat het spel een slap aftreksel is geworden van wat het ooit was. 40 man raids waren echt een uitdaging. Niet zozeer omdat de mechanics zo ongelofelijk moeilijk waren, maar op de high lvl content had je wel 40 man nodig die het dus wel begrepen. Reden waarom veel guilds nooit naxxrammas / KT clearden. De huidige versies van WoW zijn in dat opzicht gewoon veel te gemakkelijk en bieden niet diezelfde ervaring. Daarbij is de oneindigheid van de game zo ontzettend groot dat je eigenlijk meer dan 10 jaar vanilla kan spelen en je character nog niet compleet is. Het sociale aspect om dingen te vergaren is groot. Ik denk dat daarom vanilla nog zo populair is. Basic, maar uitdagend. De huidige versies van WoW zijn gericht op het aantrekken van een zo groot mogelijk publiek, vooral jongeren, en daar een zo groot mogelijk geldbedrag door te verkrijgen. Daarom denk ik dat de legacy servers niet worden hoe de vanilla spelers ze voor ze zien. Maar who knows...

Ik heb mijn vorige post verwijderd, maar ik kan iedereen aanraden om Classic te spelen. Als je het nog nooit hebt gedaan is het even wennen, maar het heeft meer diepgang dan de huidige versies.
Zover ik heb begrepen van mensen die hardcore vanilla raiden viel dat eerlijk gezegd wel mee qua diepgang in het raiden. Het was simpel gezegd nooit verwerkt in een game op die schaal dus je moest leren. 40 man op een plek gooien is gewoon vragen om een berg problemen en hopen dat mensen zelf kunnen bedenken wat ze moeten doen. Het was eerder een random mess aan abilities met een berg death traps gecombineerd zoals Onyxia of tactics die niet in het voordeel lagen van de spelers zoals Neltharion. Ik heb in ieder geval genoeg gehoord en ben ik blij dat ik het nooit heb gedaan want er was een dikke kans dat ik de game sub gewoon stop had gezet uit frustratie op deze schalen.

Maar hey, ik heb geen ervaring, dit is wat ik hoor en Vanilla raiders vonden het kennelijk geweldig... bij mij klinkt het meer onkunde van Blizzard omdat ze niet wisten wat ze moesten doen om een goed gevecht in elkaar te draaien.

Ik speelde daarin tegenover wel het meest slechte gebalanceerde PvP spelletje als Rogue waar ik clothies gewoon kon ambushen en zonder enige moeite kon omleggen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
[...]

Je post klopt natuurlijk niet helemaal, nostalgie neemt het een beetje over. 40 man die het begrepen? In Vanilla was het heel normaal (normaal ja, sowieso eerdere regel dan uitzondering) dat mensen tijdens bossfights meer aandacht gaven aan hun guildchat en aan hun whispers, dan aan de bossfight. In dat opzicht is huidig WoW gewoon te gemakkelijk? Ik weet dat je mechanics niet als voorbeeld gebruikte, maar de huidige mechanics zijn echt 100x zo complex dan toen, ook is het allemaal veel dynamischer. Het is een verschil tussen hemel en aard, en dat is nog licht uitgedrukt. Trouwens ooit van rotations gehoord in Vanilla? Nee inderdaad, hier zal ik verder over zwijgen.Om tot het punt te komen: hier zit toch juist de uitdaging in en dit geeft toch ook veel epischere ervaring? 40 man bij elkaar zoeken lijkt als je erop terugkijkt misschien leuk, maar dat is nu echt niet zo. Daarnaast is dat toch ook helemaal geen uitdaging die voldoening geeft?

Ik zie vaak bij mensen die Vanilla de hemel in prijzen dat ze ook een beetje de objectiviteit verliezen. Het is nou eenmaal zo dat als iemand ergens op terugkijkt de vervelende/nare dingen niet meeneemt of vergeten is en alleen maar het mooie naar voren haalt/herinnerd. Dit is gewoon science, niet omheen te praten. Vervolgens wordt dat dan voor waarheid aangenomen, wat dus niet zo is.

Voor de rest vind ik dat Vanilla op vele fronten inderdaad veel beter was, maar qua raidingvlak (organisatie, zones, atmosfeer, mechanics etc.) deed Vanilla daar echt ver - heel ver - voor onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raptar schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:01:
[...]

Voor de rest vind ik dat Vanilla op vele fronten inderdaad veel beter was, maar qua raidingvlak (organisatie, zones, atmosfeer, mechanics etc.) deed Vanilla daar echt ver - heel ver - voor onder.
Denk niet dat ik dat met je eens ben. muv het raiding gedeelte.

Toen ik in Vanilla max level was en wilde raiden kwam ik erachter dat ik alleen kans maakte als ik mijn priest omspecte van shadow naar holy, maar vervolgens moest ik een alt gaan levellen om te gaan grinden voor consumables, want dat was schier onmogelijk op een holy priest.

Vele avonden voornamelijk doorgebracht in SW zoekend naar een tank om dungeons mee te doen. Vervolgens vliegen naar de ingang om vervolgens 1 dungeon te kunnen doen, want dan moest er al weer iemand weg en begon het circus opnieuw.

Talent points? Holy priest had 1 build en de rest was inferieur en werd niet geaccepteerd in raids. Ze hadden net zo goed geen talents kunnen implementeren.

Wel veel gold verdient omdat ik een van de weinigen was in het begin met agi weapon enchant en UBRS key.

En doordat er geen x-realm en dungeon finder was, was de community wel hechter. Een de echte klootzakken waren snel bekend en kwamen geen groep meer in.

Echt het enige wat ik in Vanilla beter vond is de community, omdat zo als gezegd wangedrag ook echt gevolgen had. En verder was het vooral allemaal zo leuk omdat het nieuw was en vooral veel beter dan de MMOs die je daarvoor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedora
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:37
Ik speel al sinds Vanilla en heb Naxx40 gecleared voordat TBC uitkwam. Naxxramas was in mijn ogen toch wel een stapje verder dan alles wat geweest was. Vooral Loatheb, 4 horsemen en KelThuzad waren best pittig. Sapphiron was een domme gear check voor frost resistance.

40 man was soms het moeilijkste. Al hadden wij wel een aardig steady groep. Iedereen moest alles wel voor elkaar hebben met flasks, pots etc. Dat was echt een hele grind in vanilla zonder vliegen. Toen had je ook nog de world buffs. Met de 40 man heel azeroth over, ZulGurub, Onyxia en EPL.

Maar ja, wat is beter. Op dat moment wist je niet anders en natuurlijk is nu alles anders en kun je het nu nooit meer zo spelen als 13 jaar geleden....

Verwijderd

Na jaren geen wow meer gespeeld te hebben ben ik weer begonnen met wow.

Waar zitten de meeste Tweakers ?

En horde of Alliance ?

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:05:
Na jaren geen wow meer gespeeld te hebben ben ik weer begonnen met wow.

Waar zitten de meeste Tweakers ?

En horde of Alliance ?
Dee meeste spelen op Draenor aan de horde kant, maar er zijn er ook genoeg die alliance spelen. Die zitten meestal alleen iets meer verspreid.
Als je echt met tweakers wilt spelen raad ik je aan de discord te joinen. We doen namelijk wel eens M+ dungeons met elkaar of gewoon gezellig beetje rondhangen in voice chat xD

Gisteren wat guildies door een Mythic heen getanked voor een quest die iemand had.
Was leuk, raak ook steeds meer bekend met mijn Paladin zeg maar. Tanken gaat me steeds iets beter af.
Ilevel stijgt gestaag (910)

FUMES et CARNES

Gister was het dan zover, begonnen met Antorus N en zoals bij elke opening van een raid is DBM nog niet zo heel betrouwbaar wat erg verwarrend kan werken als je de fights nog niet kent.

Gekomen op 3 bosses down grotendeels door DBM die onzin uitkraamde. Het zijn zeker toffe fights en een stukkie moeilijk dan ToS (weet niet of begin ToS ook zo was want naarmate gear je eruit natuurlijk en rkijgen bosses nerfs).

Eindelijk een keuze durven nemen voor me class en toch gekozen voor DH. Reden: omdat ik de hele tijd terug kom op me DH als ik kijk naar de tijdlijn. Waar ik begon als DH af en toe kort iets anders speelde en uiteindelijk weer op DH terugkwam daarbij komt omdat me DH zo lang al gemained is dat er ook super veel unlocks en exalted reps opzitten waar ik gewoon niet nog en keer zin in heb om te gaan grinden. Monk en DH hebben echt wel dik een week lang een gevecht moeten houden en ze staan wat mij betreft op een gedeelde main maar ik moest een keuze maken om echt te mainen voor de raids. Dikke kans dat ik wil starten met de monk in BfA tenzij de veranderingen zo drastisch worden dat het me niet meer leuk lijkt.

PS ik kreeg een whisper van iemand gister die ik niet kende, hij was een death knight toevallig een tweaker?

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
40 man raids waren echt een uitdaging. Niet zozeer omdat de mechanics zo ongelofelijk moeilijk waren, maar op de high lvl content had je wel 40 man nodig die het dus wel begrepen. Reden waarom veel guilds nooit naxxrammas / KT clearden.
Raids in vanilla waren verre van uitdagend als je ze vergelijkt met de huidige raids. Het enige lastige was om iedere avond 40 man online te krijgen. Daarvan had je de helft nodig die het spelletje begrepen, de andere helft diende gewoon als opvulling en konden worden gebruikt voor bepaalde mechanics.
De huidige versies van WoW zijn in dat opzicht gewoon veel te gemakkelijk en bieden niet diezelfde ervaring. Daarbij is de oneindigheid van de game zo ontzettend groot dat je eigenlijk meer dan 10 jaar vanilla kan spelen en je character nog niet compleet is.
Zodra je character in volledige Naxx gear zit, is je character compleet? Daarna was er vrij weinig te verzamelen voor een PvE speler. En dat lukte mensen al binnen de 2 jaar dat we Vanilla hadden? Wat wil je die overige 8 jaar doen?
Met alle respect, maar ik krijg het gevoel dat jij nooit (veel) content na Vanilla gespeeld hebt. Als je diepgang bedoelt dat alles simpelweg meer tijd kost, heb je helemaal gelijk. Als je bijvoorbeeld bedoelt dat raiden moeilijker was of dat er meer te doen was in Vanilla, dan heb je ongelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Noiz op 30-11-2017 09:12 ]

Niet weer de Vanilla wel of niet discussie aub :)
We weten nog geen eens wat of wanneer dat gaat komen.

Laten we eerst wachten op meer informatie

FUMES et CARNES

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

@Kadardar hoe kan Method World 1st zijn als de EU 1 dag later toegang heeft tot Heroic? Easy van US-Mal'Ganis is World First momenteel.
Method zal woensdag a.s. er volle bak tegen aan gaan voor Mythic, zij kunnen niet competen op Heroic...
(mention is een dag te laat, I know)

Ander nieuws,
gisteren (ofc) Antorus in gegaan met de guild, heel veel problemen met Discord gehad (lagggg) waardoor sommige mensen graag een robot wilde spelen.
Leuke fights tot zo ver, gevarieerd ook, en t/m Kin'Garoth gekomen (wat een vette fight is dat!). Hoewel normaal Shadow, gisteren een avond Holy gespeeld omdat we anders healers te kort hadden; was behoorlijk wennen aan rotations e.d. maar het ging me (op normal) beter af dan ik had verwacht.
Voor mensen die van logs houden: https://www.warcraftlogs.com/reports/Ttb3V1qWpHvhzdMR

Tot nu toe, toffe raid, ook meer een 'raid-feel' dan ToS had omdat de zone ook zo groot, is.

helaas m'n Twitch stream niet kunnen opslaan, zondag weer een poging x)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

• Krukar
Gisteravond dan Heroic Antorus gedaan, omdat we normal in 2 uurtjes gesteamrolled hadden hadden we op sommige bosses nog steeds niet 100% door wat er aan de hand was :D

Ook op Heroic zijn sommige bosses té makkelijk. Heb het idee dat het gros van de raid best wel undertuned is (tot aan imonar hadden we maar 1 wipe op HC, terwijl we er vrij blind ingingen op de normal clear na).
Uiteindelijk 9/11 gecleared t/m coven, zaterdag de andere 2 nog maar doen :) Al verwacht ik wel dat Argus wat wipes gaat opleveren als ik zag wat een chaos dat was op normal...

Moet wel zeggen, dit is dé beste raid sinds Ulduar en misschien nog wel beter, de artwork en muziek is om te kwijlen en de schaal van die raid.... Echt enorm. Ook erg leuke boss mechanics (al zijn de meesten zoals gezegd te makkelijk, maar dat zal wel anders zijn op Mythic).
Dawn schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:29:
@Kadardar hoe kan Method World 1st zijn als de EU 1 dag later toegang heeft tot Heroic? Easy van US-Mal'Ganis is World First momenteel.
Method zal woensdag a.s. er volle bak tegen aan gaan voor Mythic, zij kunnen niet competen op Heroic...
(mention is een dag te laat, I know)
Had alleen een VOD gevonden waar world first bij stond, misschien bedoelde ze EU first maarja. Zou gewoon fijn zijn voor alle guilds als het gewoon gelijktijdig opengaat. Kunnen de top guilds leker competen tegen elkaar. Maarja dat zouden de top guilds allang tegen blizzard hebben gezegd maar die gaan daar toch niets mee doen anders was het allang gedaan.

• Ryada

Ryada

She/Her

Krukar schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:35:
Gisteravond dan Heroic Antorus gedaan, omdat we normal in 2 uurtjes gesteamrolled hadden hadden we op sommige bosses nog steeds niet 100% door wat er aan de hand was :D

Ook op Heroic zijn sommige bosses té makkelijk. Heb het idee dat het gros van de raid best wel undertuned is (tot aan imonar hadden we maar 1 wipe op HC, terwijl we er vrij blind ingingen op de normal clear na).
Uiteindelijk 9/11 gecleared t/m coven, zaterdag de andere 2 nog maar doen :) Al verwacht ik wel dat Argus wat wipes gaat opleveren als ik zag wat een chaos dat was op normal...

Moet wel zeggen, dit is dé beste raid sinds Ulduar en misschien nog wel beter, de artwork en muziek is om te kwijlen en de schaal van die raid.... Echt enorm. Ook erg leuke boss mechanics (al zijn de meesten zoals gezegd te makkelijk, maar dat zal wel anders zijn op Mythic).
Ik hoor van heel veel mensen dat het aardig undertuned is. (granted ik spreek vooral Mythic raiders en die klagen er allemaal over) Dus ik hoop echt dat het of meevalt en dat er nog een beetje uitdaging in zit of dat Mythic gigantisch overtuned gaat zijn. Want heroic in de eerste dag al kunnen clearen vind ik echt belachelijk undertuned. Zeker als we het hebben over de laatste raid van de expo.
Maarja ik zelf vind het gewoon lame als alles gesteamrolled kan worden, vandaar dat ik ook Mythic raid :+
Fights zagen er interessant uit op youtube adv guides etc maar als het echt zo undertuned is zal ik wel van een koude kermis thuis komen.

• Krukar
Ryada schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:46:
[...]

Ik hoor van heel veel mensen dat het aardig undertuned is. (granted ik spreek vooral Mythic raiders en die klagen er allemaal over) Dus ik hoop echt dat het of meevalt en dat er nog een beetje uitdaging in zit of dat Mythic gigantisch overtuned gaat zijn. Want heroic in de eerste dag al kunnen clearen vind ik echt belachelijk undertuned. Zeker als we het hebben over de laatste raid van de expo.
Maarja ik zelf vind het gewoon lame als alles gesteamrolled kan worden, vandaar dat ik ook Mythic raid :+
Fights zagen er interessant uit op youtube adv guides etc maar als het echt zo undertuned is zal ik wel van een koude kermis thuis komen.
Misschien komt het ook wel door onze gear (hele raid in mythic tos gear, sommigen full bis). Maar ook heroic voelde gewoon vrij makkelijk aan. Maar goed, na een paar weekjes mythic zal het allemaal wel anders zijn :D (hoop ik).

Vond alle bosses best goed uitgevoerd (behalve Eonar, icc ship 2.0, die boss slaat echt nergens op).
Ik hoop dat het undertuned is ............dan kan zelfs ik mee :P
Zelfs in Normal zou al leuk zijn lol

[ Voor 22% gewijzigd door Iusedto op 30-11-2017 09:49 ]

FUMES et CARNES

• Ryada

Ryada

She/Her

Krukar schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:49:
[...]

Misschien komt het ook wel door onze gear (hele raid in mythic tos gear, sommigen full bis). Maar ook heroic voelde gewoon vrij makkelijk aan. Maar goed, na een paar weekjes mythic zal het allemaal wel anders zijn :D (hoop ik).

Vond alle bosses best goed uitgevoerd (behalve Eonar, icc ship 2.0, die boss slaat echt nergens op).
Normal zal altijd wel een zerk fest zijn voor Mythic raiders, maar Heroic had ik wel iets meer van verwacht qua difficulty.
Iusedto schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:49:
Kan toch prima :) Zelfs al is het niet undertuned, gewoon je best doen daar gaat het om.

Ryada schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:51:
Kan toch prima :) Zelfs al is het niet undertuned, gewoon je best doen daar gaat het om.
Komt wel goed. Ik heb afgelopen week voor mijn doen zeer grote stappen genomen en krijg steeds meer ervaring en vertrouwen.
Begin de lay outs van dungeons redelijk te onthouden, doe nu regelmatig Mythic runs terwijl ik een week geleden er geen 1 ooit gedaan had lol.
Paladin heeft goede gear (voor een casual), tanken met hem is leuk en bevredigend.

Ga nog wel even kijken voor een goede WA, daar heb ik wel behoefte aan.
Vooral om SotR te tracken.

Ik heb dikke fun in WoW ;)

FUMES et CARNES

Verwijderd

Bedankt, ga ik daar mijn char aanmaken en zal zeker een keer komen kijken op discord server.
Ryada schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:13:
[...]

Dee meeste spelen op Draenor aan de horde kant, maar er zijn er ook genoeg die alliance spelen. Die zitten meestal alleen iets meer verspreid.
Als je echt met tweakers wilt spelen raad ik je aan de discord te joinen. We doen namelijk wel eens M+ dungeons met elkaar of gewoon gezellig beetje rondhangen in voice chat xD
Ryada schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:46:
[...]

Beetje raiders met Mythic insteek zou het vast super makkelijk voor zijn. Als ik erover nadenk dat wij er nu pas 3 gekilled hebben kan je wel ongeveer een inschatting maken dat de guild nog ver van Mythic af zit uiteindelijk. Niet zo heel gek want wij zoeken juist mensen met de insteek voor heroic en daarna houd het op in feite. Weet wel dat er ooit spraken was van mocht het gebeuren dat we nog heel lang in een patch zitten dan gaan wij natuurlijk niet domweg heroic farmen tot het einde maar dan zou de keuze naar mythic besproken worden. Zolang niet iedereen op de 1~1,5 mil DPS zit heb ik daar voorlopig nog een hard hoofd in.

Ja er zijn ook geen super hard hitting abilities meer zoals ToS had. Hadden ze niet al aangegeven dat ToS echt te ver overtuned was en dat Antorus dat niet zou worden? Dacht dat ik dat ergens had gelezen in een nieuws sectie van mmo-champion of icy-veins maark an het mis hebben, ik vermaak me voorlopig nog wel en ik hoop het beste voor de guild en mezelf. Soms mis ik de raiders met mythic insteek en gedachten wel, werk toch wel wat meer gesmeerd. :)
Iusedto schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:49:
Definitie van undertuned is voor iedereen anders. Zo'n mythic raider heeft in feite helemaal niets te zoeken in Normal maar doet het toch voor de ervaring en gevoel bij de fights te krijgen. Wordt dadelijk zoiets als LFR Antorus gear hebben en daarna een normal dungeon gaan doen en klagen dat er geen uitdaging is. Hoe het met heroic zit geen idee, zover zijn wij nog niet en zie ik aankomende 2 weken ook nog niet gebeuren.:P

[ Voor 14% gewijzigd door Kadardar op 30-11-2017 10:08 ]

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
Enkele dagen geleden besloot ik om mijn stoffige Nat Pagle boeken (sinds verleden jaar in bank) eens om te zetten naar de Corrupted Ashbringer appearance voor mijn paladin.

Blijkbaar heb ik redelijk wat geluk gehad ivm de RNG in deze questlijn:
- de vile slime vinden heeft me slechts een drietal sessies van 5 minuten gekost
- het fishing gedeelte was klaar na 55 casts

Mijn protection warrior heeft ook z'n hidden appearance beet. Ik vloog gewoon eens op stom geluk die grot binnen en op de eerste hoop goud lag deze appearance al te blinken 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Ja, die warrior hidden skin is wel erg makkelijk.
Niet zo makkelijk als een hidden skin bij een vendor kopen (hunter) maar toch wel makkelijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 30-11-2017 10:42 ]

FUMES et CARNES

Zoals ik enkele weken terug al vermoedde: ik heb helaas bijzonder weinig tijd om te WoWen de komende tijd. Gisteren heel even ingelogd om te zien of de gebieden al zijn aangepast in het kader van leveling experience. Nog niet volgens mij. Och, komt vanzelf :)

Goed te lezen dat iedereen zich zo goed vermaakt. Wel jammer dat heroic Argus zo'n "teleurstelling" blijkt te zijn qua moeilijkheidsgraad.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• thundermo
Iusedto schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:42:
Ja, die warrior hidden skin is wel erg makkelijk.
Niet zo makkelijk als een hidden skin bij een vendor kopen (hunter) maar toch wel makkelijk :)
Hey :( , ik heb m'n zuur verdiende gold in die skin moeten stoppen!!!, maar dat terzijde.

Gisteren Antorus Normal ingedoken, 2.5 uur later 8 bosses down, waar ik best tevreden mee was. Had niet verwacht dat er zo veel mensen zouden verschijnen, had er 12/13 verwacht en het werden er 18, waarbij er nog 2 niet waren wegens andere verplichtingen.

Fights en mechanics voelen fris en vernieuwend aan (mag ook wel na de ToS farm 8)7 ). Zoals meerdere al gezegd hebben, voelt normal tot nu toe wat eenvoudig aan. Zal ook wel liggen aan het feit dat we het wat overgearen. Je krijgt er 930 (base) loot van, dus is getuned voor zo rond de 915/920, als dan iederen boven de 935 is, zit je iets te hoog in je gear, om het echt een uitdaging te noemen. Neemt natuurlijk niet weg dat je mechanics uit moet voeren, want de instagibs zijn ook gewoon weer aanwezig. En gedurende de eerste week vecht je ook nog tegen DBM timing issues, maar daar is wel om heen te werken.

PS: Eonar, what the fuck is going on there. Ik rende en fladderde wat rond, healde her en der wat mensen en ineens kregen we een lootwindow gepresenteerd. Niemand had echt een idee van progressie gedurende de fight :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

RustStorm schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:20:
...

Goed te lezen dat iedereen zich zo goed vermaakt. Wel jammer dat heroic Argus zo'n "teleurstelling" blijkt te zijn qua moeilijkheidsgraad.
Ik weet niet of het zo 'undertuned' is wanneer Heroic guilds erin gaan;
Mythic guilds zullen er wel redelijk eenvoudig doorheen gaan ja... Ik had alleen meer problemen op Argus verwacht, ook voor de Mythic guilds.

Daar onze guild voornamelijk Heroic doet, hoop ik je binnen een week of twee wel te kunnen vertellen hoe wij er in staan qua moeilijkheid :)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mastru
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-09 13:17
Het mooie aan een goede game is dat mensen er altijd weer op terugkomen, hier net zo...
vanaf de begin jaren van WOW speel ik het al, nu een jaartje gestopt maar het begint weer te kriebelen.
Vrienden en Game maatjes zijn vrijwel allemaal gestopt, ben op zoek naar een leuke guild ! heb ervaring met tanken van raids en zit er aan te denken weer een Paladin/Druid te gaan lvlen.
Iemand suggesties voor een leuke guild?
hoor graag van jullie,
mastru

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
Mastru schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:43:
Het mooie aan een goede game is dat mensen er altijd weer op terugkomen, hier net zo...
vanaf de begin jaren van WOW speel ik het al, nu een jaartje gestopt maar het begint weer te kriebelen.
Vrienden en Game maatjes zijn vrijwel allemaal gestopt, ben op zoek naar een leuke guild ! heb ervaring met tanken van raids en zit er aan te denken weer een Paladin/Druid te gaan lvlen.
Iemand suggesties voor een leuke guild?
hoor graag van jullie,
mastru
ik speel nu dreanor horde in final fury, leuke guild en gezellig :) ik ben net ook weer begonnen :) mocht je overnieuw beginnen maybe RAF?

• Mastru
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-09 13:17
Iusedto schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:51:
[...]

Daar sluit ik me helemaal bij aan :Y
Dan is dat alvast geregeld haha! jullie zien me wel verschijnen als ik zomaar mag joinen ? dan ga ik dit weekend mijn account weer activeren! :)
Mastru schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:08:
[...]

Dan is dat alvast geregeld haha! jullie zien me wel verschijnen als ik zomaar mag joinen ? dan ga ik dit weekend mijn account weer activeren! :)
Final Fury mag iedereen joinen omdat we naast het raid team ook gewoon een berg socials hebben, zit er zelf ook om te raiden (ik weet niet hoe Final Fury ineens een tweakers guild erbij is geworden behalve dat ik leuke verhalen over ze vertelde). Echter de raiding spots worden redelijk gelimiteerd gehouden zover maar max 13 en zitten eigenlijk vol momenteel (zover ik weet is er ook geen planning om het groter te maken, maar dikke kans dat er wel een moment komt). Om mee te kunnen raiden moet je natuurlijk eerst max level zijn en de gear ernaar hebben aangezien we geen boosting corporatie zijn. ;)

Over het algemeen ben ik wel vaak online maar iedereen kan inviten dus het maakt niet bijzonder veel uit wie je whispered tenzij je erover nadenkt om te gaan raiden, dan moet je bij een officer zijn (niet bij mij dus, ik geef alleen aan wat ik gehoord heb en weet :P).

Kadardar schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:24:
[...]
(ik weet niet hoe Final Fury ineens een tweakers guild erbij is geworden behalve dat ik leuke verhalen over ze vertelde).
Geen idee want zo leuk is het eigenlijk helemaal niet in de guild. Super toxic mensen en het is ieder voor zich eigenlijk.

Nee hoor :) Super leuke en vriendelijke guild .............zelfs met mij erbij :P

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:30:
[...]

Geen idee want zo leuk is het eigenlijk helemaal niet in de guild. Super toxic mensen en het is ieder voor zich eigenlijk.

Nee hoor :) Super leuke en vriendelijke guild .............zelfs met mij erbij :P
Ga ik helemaal mee eens, al die ongezellige mensen in 1 guild heeft wel wat :+

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

thundermo schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:27:
[...]

Hey :( , ik heb m'n zuur verdiende gold in die skin moeten stoppen!!!, maar dat terzijde.

Gisteren Antorus Normal ingedoken, 2.5 uur later 8 bosses down, waar ik best tevreden mee was. Had niet verwacht dat er zo veel mensen zouden verschijnen, had er 12/13 verwacht en het werden er 18, waarbij er nog 2 niet waren wegens andere verplichtingen.

Fights en mechanics voelen fris en vernieuwend aan (mag ook wel na de ToS farm 8)7 ). Zoals meerdere al gezegd hebben, voelt normal tot nu toe wat eenvoudig aan. Zal ook wel liggen aan het feit dat we het wat overgearen. Je krijgt er 930 (base) loot van, dus is getuned voor zo rond de 915/920, als dan iederen boven de 935 is, zit je iets te hoog in je gear, om het echt een uitdaging te noemen. Neemt natuurlijk niet weg dat je mechanics uit moet voeren, want de instagibs zijn ook gewoon weer aanwezig. En gedurende de eerste week vecht je ook nog tegen DBM timing issues, maar daar is wel om heen te werken.

PS: Eonar, what the fuck is going on there. Ik rende en fladderde wat rond, healde her en der wat mensen en ineens kregen we een lootwindow gepresenteerd. Niemand had echt een idee van progressie gedurende de fight :?
Klink als onze raid. Wij hadden zo'n 15 spelers in de raid. En behalve op wat kleine problemen met High Command en Kin'Garoth (ninja pulls en niet kunnen resetten) ging het allemaal erg makkelijk.

Die Eonar fight was echt van "huh is dit het?"

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

En toch begint het weer te jeuken als ik dit zo lees....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hmr

hmr

Hmmmm maar was mijn mage en alt DH/Monk echt een beetje zat.. en om nou weer opnieuw te beginnen houdt mij wel echt tegen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:00:
[...]
Hmmmm maar was mijn mage en alt DH/Monk echt een beetje zat.. en om nou weer opnieuw te beginnen houdt mij wel echt tegen.
Hoe lang ben je nu gestopt dan ?

Ik zelf was 5 maanden lang clean hehe
Nu niet meer :/

FUMES et CARNES

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *
Gisteren Argus normal in geweest, eerste 4 bosses down.
High Command was voor ons het problem, andre 3 waren een 1-shot.
Mechanic-wise is het niet eens zo moeilijk, maar als prioriteiten verkeerd worden gelegd en mensen het voor elkaar krijgen om 5-7 mines te clearen in zo'en kort mogelijke tijd had als gevolg 3 dps dood dus kom je gewoon tekort m adds te killen. Wel neer gekregen toen we tactics gefinetuned hadden.

Daarna naar eanar: helaas einde van de raid. Ze was bugged en konden de boss niet activeren. Ben benieuwd hoe we vanavond doen. Hopelijk komt de 4de healer ook online en kan ik kijken hoe disc me gaat bevallen. Heb nu holy op lvl72 zitten en beide off-spec op lvl66.

* einde dagboek *
* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Ik heb mijn retri pala al naar lvl 872 getrokken.
De DH en mage willen nog niet echt. 814 om 839.

Hopelijk de komende tijd wat succes in ilvl en dat vliegen in Legion. Want dat lopen komt me nu ook de neus uit. :)

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Iemand nog wat tips? Ik ben met mijn dk nu lvl110 (en mijn hunter ook bijna).

Ik moet op mijn dk nu eerst nog even 1 zone helemaal clearen voor Unite the Islands (ofzoiets) quest zodat ik de WQ's unlock, want volgens mij moet dat echt op 1 character gebeuren? Want hij ziet het niet dat ik die zone wel gedaan heb op mijn hunter.

Verder druk bezig met die nieuwe Order Hall missions, maar ik zie nog niet echt het nut daarvan in.

Zijn er nog andere dingen waar ik echt aan moet beginnen (bv omdat ze achter een tijdslot/grind/etc zitten?)

Currently playing: MTG Arena (PC)

• hmr

hmr

Iusedto schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:02:
[...]

Hoe lang ben je nu gestopt dan ?

Ik zelf was 5 maanden lang clean hehe
Nu niet meer :/
Denk nu een paar maandjes. Heb het begin van Argus nog gezien. Dus niet al te lang.. ALS ik al weer zou willen spelen dan zou ik het liefst een Rogue maken :) Dat was mijn eerste char in Vanilla. En weer een beetje gearen!

*ik ben een beetje uitgekeken op Overwatch en CS:GO.. :)

[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 30-11-2017 13:43 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:37:
[...]

Denk nu een paar maandjes. Heb het begin van Argus nog gezien. Dus niet al te lang.. ALS ik al weer zou willen spelen dan zou ik het liefst een Rogue maken :) Dat was mijn eerste char in Vanilla. En weer een beetje gearen!

*ik ben een beetje uitgekeken op Overwatch en CS:GO.. :)
Om het levelende leven wat gemakkelijker te maken kan je er altijd voor kiezen om sowieso te wachten tot de nieuwe levelingexperience (scalen van mobs aan level) is geimplementeerd. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

hmr schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:37:
[...]

Denk nu een paar maandjes. Heb het begin van Argus nog gezien. Dus niet al te lang.. ALS ik al weer zou willen spelen ........................
Het "als" is je probleem :)
Ik zou net zo lang wachten totdat je "als ik wil spelen" is veranderd in een " ik wil nu spelen"

FUMES et CARNES

• thundermo
Uhmmie schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:34:
Iemand nog wat tips? Ik ben met mijn dk nu lvl110 (en mijn hunter ook bijna).

Ik moet op mijn dk nu eerst nog even 1 zone helemaal clearen voor Unite the Islands (ofzoiets) quest zodat ik de WQ's unlock, want volgens mij moet dat echt op 1 character gebeuren? Want hij ziet het niet dat ik die zone wel gedaan heb op mijn hunter.

Verder druk bezig met die nieuwe Order Hall missions, maar ik zie nog niet echt het nut daarvan in.

Zijn er nog andere dingen waar ik echt aan moet beginnen (bv omdat ze achter een tijdslot/grind/etc zitten?)
Als eerste op discord komen natuurlijk ^^.

Voor uniting the island, hoef je alleen maar 'Friendly' qua reputation te worden, met de verschillende facties. Zodra je dat dus bereikt op je DK, meteen naar Dalaran gaan en van Khadgar de flightmasters whistle en de mogelijkheid tot het doen van WQ's krijgen.

Wat je wel moet doen is naar the Broken Shore gaan, het scenario doen en daarna een quest van Khadgar doen (the Broken Shore: Investigating the Legion). Wat niks anders is, dan lekker wat mobs killen op the Broken Shore en dan een item looten en weer aan Khadgar geven. Hierna kan je namelijk naar Argus. De WQ's hier geven dikke AP, leuke loot, de mogelijkheid om argunite shards te krijgen, die je in kan wisselen voor 910+ loot (650 shards per item) etc. Waardoor je sneller gegeard wordt en zodoende makkelijker in hogere m+ en raids kan komen.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

Gisteren ook Antorus ingestapt met de guild. Begonnen op normal. De eerste bosses waren niet erg spannend. Verderop werd het wat interessanter, maar nog steeds niet erg moeilijk. Is ook niet gek gezien we 4/9 Mythic hadden in ToS.

Uiteindelijk 8/11 gecleared voordat de tijd op was, voornamelijk niet verder gekomen omdat de raid niet erg efficient was. Af en toe de verkeerde kant op lopen, lange tijd zitten rotzooien met de Eonar jump-ability voordat we eindelijk begonnen, mensen die de hele tijd heen en weer moisten teleporten voor hun legendary-upgrade, enz...

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik wil op mijn Protadin zsm ilevel 920+ halen en dan de Mage Tower in.
Ik moet gewoon die Flail hebben, zo waanzinnig mooi <3

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op donderdag 30 november 2017 @ 14:03:
Ik wil op mijn Protadin zsm ilevel 920+ halen en dan de Mage Tower in.
Ik moet gewoon die Flail hebben, zo waanzinnig mooi <3
Succes, die mage tower blijkt het moeilijkste van allemaal op een Paladin te zijn... maarja daar krijg je dan wel weer de mooiste mage tower challange tank skins van. :)

Ik heb het 3 keer geprobeerd en wat een cluster fuck is het, ik was al moe die dag... ben er maar uitgerend en nu wacht ik weer tot die tower er weer is. Legendaries werken zeker mee als je die hebt (in ieder geval DH). Je moet zo snel mogelijk addjes killen voordat jezelf neer ge- AoE'ed (is this even a word :? ) wordt. De inquisitor moet je CCen op een bepaalde AoE ability en als finishing touch moet je ook nog die ogen killen die ergens in china geparkeerd staan... was mij allemaal teveel nadenken die dag. ;( Grappige is, ik vind die skin niet eens boeiend op me DH... maar wil wel graag complete artifact geunlocked hebben aan het einde van de expansion. Dat wordt nog heel wat PvP 7(8)7 zit nu net bijna op prestige 2. Die skins vind ik dan wel weer gaaf <3.

Raad zeker even aan om wat filmpjes te bestuderen voordat je erin springt. Want het zou heel goed kunnen dat je food en augment runes mee wilt nemen als extratje om het allemaal wat makkelijker te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 30-11-2017 15:27 ]

Kadardar schreef op donderdag 30 november 2017 @ 14:25:
[...]
Raad zeker even aan om wat filmpjes te bestuderen voordat je erin springt. Want het zou heel goed kunnen dat je food en augment runes mee wilt nemen als extratje om het allemaal wat makkelijker te maken.
Al gedaan plus heb twee links naar posts hoe een en ander te doen is thuis op mijn PC staan hehe :)
Eerst maar hoog ilevel halen

Als alles mee zit ook een lange WoW avond voor de boeg en daar heb ik erge zin in :)

[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 30-11-2017 14:46 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, gister me Tank build van survival naar DPS omgedraait (omdat ik wat probleempje had op de DK tank qua aggro) maar holy **** wat een wereld van verschil. In de survival build... wat effectief op waar het vernoemd naar is maar de DPS build heeft weer een insane healing en je 1 hit death owh shit talent gebruik je nog steeds dus in feite heb ik niet veel ingeleverd behalve dat ik iets meer damage inc heb maar wel meer self healing. Ik wist niet eens dat ik zoveel damage kon doen maar ik zit nu gemiddeld op de 650~1mil dps als tank. *O* ik voel een nerf aankomen binnenkort op deze spec want het voelt nogal.... OP af. :*)

Ik ben benieuwd wat het resultaat in de raid gaat zijn zondag :) Daarbij heb ik dan ook nog eens AL 72 dus een extra trait om immolation aura nog even een buffje mee te geven, zin aan dus oOo

[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 01-12-2017 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
junglebeast schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:48:
[...]

Klink als onze raid. Wij hadden zo'n 15 spelers in de raid. En behalve op wat kleine problemen met High Command en Kin'Garoth (ninja pulls en niet kunnen resetten) ging het allemaal erg makkelijk.

Die Eonar fight was echt van "huh is dit het?"
Eonar wordt pas interessant op Mythic als je die tactics zo bekijkt :)
Mythic Difficulty
Alongside numerical changes, in which the damage from the abilities has been increased, there is a couple mechanical changes that have been made to the Eonar the Life-Binder encounter on Mythic difficulty.

At regular intervals throughout the fight, the Paraxis casts Final Doom. If this cast is successful, the Paraxis will kill the entire raid.
To interrupt the cast, players must enter the Paraxis by standing on one of the four crystals that spawn next to the Essence of Eonar.
Running onto a Crystal will remove it from the encounter. This limits the amount of players that can enter the Paraxis to 4 at any given time.
Once aboard the Paraxis, players must defeat the Paraxis Inquisitor.
The Paraxis Inquisitor has 4 abilities which all target players aboard the Paraxis.
Mind Blast is an interruptible cast which deals a large burst of damage to one of the players aboard the Paraxis.
Pain is a dispellable debuff which deals ticking shadow damage every second.
Wrack is a interruptible channel which deals ticking damage to all nearby players.
Torment is an interruptible channel that will deal damage to all nearby players, however this will be spam cast unless the Inquisitor is engaged in melee combat.
All spells must be interrupted or dispelled to allow the group to survive.
The group should consist of three strong single target DPS and one healer, preferably one with an interrupt.
Once the Paraxis Inquisitor has been defeated, players must each interact with one of four coloured crystals. This will deactivate the crystals and interrupt the Final Doom cast.

Each crystal will apply a permanent debuff to a player.
The blue crystal will apply Feedback - Arcane Singularity.
This causes the player to create a pulse of arcane energy at their location every 25 seconds, interrupting all player spell casts within 10 yards.
This player must make sure they are away from all casting players when this pulse of arcane energy triggers.
The green crystal will apply Feedback - Targeted.
This causes the player to always be targeted by the Paraxis abilities.
This player will always need to be in range of healers, as they will require extra attention as they'll take a large amount of damage from all of the Paraxis spells.
The red crystal will apply Feedback - Burning Embers.
This causes the player to deal a pulse of damage to themselves and all players within 8 yards every 30 seconds. This will also knock all damaged players into the air.
This player will need to ensure that no other players are within 8 yards when this ability goes off.
The player will take fall damage upon landing after the knock up. So classes with ways of mitigating fall damage should be first in line to interact with the red crystal.
The yellow crystal will apply Feedback - Foul Steps.
This causes the player to gain a stacking dot each time they move. The stacks of this dot will drop off over time when the player is stood still.
This player needs to stand still as often as possible. During points of high movement, this player will need a large amount of attention from the healer.
After all four crystals have been absorbed and the Final Doom cast has been interrupted, players must run to the balcony of the Paraxis and use their Surge of Life extra action button to return to the main encounter area.
The Final Doom will cast multiple times per encounter. The raid will need to set up several teams of four players to go and disrupt the Paraxis' cast.
Op heroic was het ook een "wtf was dit het" gevecht ;p Ondanks die beams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Zo ik ben gister lekker door Antorus heengewandeld, en dan bedoel ik letterlijk erdoorheen gewandeld.
Moet zeggen de raid ziet er geweldig uit, en voelt goed qua sfeer en gameplay.
Vari is toch wel echt een tank check om te kijken of ze een beetje fatsoenlijk zijn.
Maar man man man ik had wel iets meer verwacht van normal difficulty.
Zelfs de bosses op ToS deden meer pijn op normal, en dat was ook allemaal mainly physical damage.
Zelfs heroic is soort van teleurstellend qua damage, maarja dat zal wel weer aan mij liggen en dat ik het overgear met 940 ilvl.
Dat gezegd hebbende, normal voelt simpel aan, 0,0 damage (zeker voor een monk) enige wat belangrijk is dat je bosses optijd swapped en dat je gewoon op let.
Vari was het enige probleem wat ik voorzie in de Heroic run maandag en dinsdag omdat ik een BrM ben en geen paladin :P
Eonar is best saai vind ik persoonlijk maar Mythic zal er wel verandering in brengen vermoed ik zomaar.
En argus...... Fight ziet er vet uit en is leuk, maar het is echt belachelijk simpel. Voor tanks is het "tank away from raid, swap at X stack, job done" En dat terwijl Vari juist leuk is voor tanks.
Kan niet wachten tot maandag om weer verder te gaan met de heroic clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:26
Ik ben ook één van de spelers die weer terugkomt.

T/m WotLK heb ik ontzettend veel gespeeld, Cataclysm liep het af en daarna in Pandaria, Draenor en Legion alledrie de expansions slechts 1 maand gespeeld. Nu heb ik echter Legion nog een keer verlengd, en het slaat wel weer heerlijk aan. Ik was wel een behoorlijke achievement whore, dus kijk ik wel met pijn in mijn ogen naar de 7 jaar aan gemiste achievements om in te halen :+

De game is wel ontzettend veranderd. Op zich op een goede manier, maar wat betreft de community is het wel minder geworden. Ik zit op een realm die blijkbaar met meerdere realms is samengegaan, en het is nu niet echt meer een MMO-ervaring.

Met world quests loop ik altijd in mijn eentje rond, maar zodra ik de World Quest tracker had geïnstalleerd zag ik opeens waarom dit zo'n populaire addon is. Je komt direct in een groep terecht, beland in een andere versie van de zone, doet de quest in 10 seconden met 5 man, verlaat de groep, en vervolgens vervagen alle spelers en mobs weer voor mijn ogen om mij terug te plaatsen in de originele versie van de zone. Dit doet wel heel erg af aan het MMO-gevoel, de wetenschap dat er eigenlijk overal wel spelers rondlopen, maar ik ze gewoon niet kan zien. De betekenis van op welke realm je speelt is hierbij toch ook compleet te delen, nu alles wordt gedeeld met cross-realm en verschillende versies van de zones?

De dungeon finder is ook een leuke toevoeging, maar maakt het erg onpersoonlijk. Groep starten, dungeon doorrennen en weer verlaten. Er kunnen weinig chats meer vanaf zoals een simpele Hello of Goodbye. Ook de loot-ervaring is compleet verdwenen nu iedereen random een item krijgt en je niet meer met 5 man richting de boss rent om te zien om wat voor leuks we gaan dobbelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Ryada schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:24:
Voor tanks is het "tank away from raid, swap at X stack, job done"
Dit beschrijft bijna iedere bossfight voor tanks ;) Met af en toe een uitzondering ertussen.

Gisteren onze 1e mainraid gehad in Antorus. Veel nieuwe mensen erbij de laatste tijd (want veel mensen vertrokken om allerlei redenen) dus begonnen met normal. Stelde niet zo heel veel voor uiteindelijk maar Argus had nog een verrassing in petto. Deze besloot een 985 fire relic te droppen welke BiS voor fury is en waar ik nu dan ook de trotse bezitter van ben :P
Daarna heroic in maar nadat we Antoran hadden gekilled was het alweer einde raidtime, dus zondag verder. Ik ben wel positief over fury, zeker met het oog op de tier bonusses en trinkets die er nog aan zitten te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Noiz schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:40:
[...]

Dit beschrijft bijna iedere bossfight voor tanks ;) Met af en toe een uitzondering ertussen.

Gisteren onze 1e mainraid gehad in Antorus. Veel nieuwe mensen erbij de laatste tijd (want veel mensen vertrokken om allerlei redenen) dus begonnen met normal. Stelde niet zo heel veel voor uiteindelijk maar Argus had nog een verrassing in petto. Deze besloot een 985 fire relic te droppen welke BiS voor fury is en waar ik nu dan ook de trotse bezitter van ben :P
Daarna heroic in maar nadat we Antoran hadden gekilled was het alweer einde raidtime, dus zondag verder. Ik ben wel positief over fury, zeker met het oog op de tier bonusses en trinkets die er nog aan zitten te komen :)
Ja uh jelly af nu :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Noiz schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:40:
[...]

Neemt niet weg dat dit een pittig jammere fight is voor tanks, ik had van de laatste boss wel wat meer verwacht. Maar hopelijk komt dat goed met Mythic :D
Vari is iig een hele leuke verandering, waardoor ik hoop had dat het misschien toch een iets leukere fight zou zijn dan de meeste.
Ik vind het echt jammer om te zeggen maar ik speel geen tank om de mechanics in een fight, als ik leuke mechanics wil ga ik wel DPS spelen. Maar het is gewoon omdat deze meme zo hard waar is:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Oe1Qai1.png
Want als ik het gemiddelde niveau van de tanks bekijk is het echt om te huilen.
(no offense naar de tweakers die tanks spelen maar als je een beetje goed bent zal je met pugs echt merken dat bij 9 vd 10 pugs je co-tank gewoon te wensen overlaat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Ryada schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:50:
[...]

Neemt niet weg dat dit een pittig jammere fight is voor tanks, ik had van de laatste boss wel wat meer verwacht. Maar hopelijk komt dat goed met Mythic :D
Vari is iig een hele leuke verandering, waardoor ik hoop had dat het misschien toch een iets leukere fight zou zijn dan de meeste.
Ik vind het echt jammer om te zeggen maar ik speel geen tank om de mechanics in een fight, als ik leuke mechanics wil ga ik wel DPS spelen. Maar het is gewoon omdat deze meme zo hard waar is:
[afbeelding]
Want als ik het gemiddelde niveau van de tanks bekijk is het echt om te huilen.
(no offense naar de tweakers die tanks spelen maar als je een beetje goed bent zal je met pugs echt merken dat bij 9 vd 10 pugs je co-tank gewoon te wensen overlaat.)
Goed tanken is ook een kunst tbh, aan de andere kant, 9/10 tanks zijn dicks O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Uzuhl schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:54:
[...]

Goed tanken is ook een kunst tbh, aan de andere kant, 9/10 tanks zijn dicks O+
Ik ben ook een Dick, als tank heb ik een enorme ego. Geef ik eerlijk toe, maar als tank moet je ook gewoon een ego hebben anders kom je er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Ryada schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:54:
[...]

Ik ben ook een Dick, als tank heb ik een enorme ego. Geef ik eerlijk toe, maar als tank moet je ook gewoon een ego hebben anders kom je er niet.
Truth, je moet de party kunnen leaden. Mensen wachten meestal op de tank zijn calls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryada schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:54:
[...]

Je hoeft alleen je werk te doen, waarom ego. :P Als raidleader moet je wellicht enigszins evenwicht hebben maar zelfs dat is niet per se nodig. Ligt aan de groep waar je mee speelt. Had zelf een vrij rustige raidleader bijvoorbeeld, dat werkte prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:57:
[...]
Je hoeft alleen je werk te doen, waarom ego. :P Als raidleader moet je wellicht enigszins evenwicht hebben maar zelfs dat is niet per se nodig. Ligt aan de groep waar je mee speelt. Had zelf een vrij rustige raidleader bijvoorbeeld, dat werkte prima.
Dat is wat de tank naar ons roept '"DOE GEWOON DPS!" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:57:
[...]
Als tank moet je leiden, zonder jou gaan mensen dood. Mensen die nieuw zijn in een instance/raid volgen jou (want hoogste kans om niet dood te gaan is de tank te volgen)
Als jij heel humble gaat doen tov een andere tank wie denk je dat er uiteindelijk gekozen gaat worden?
De tank met ego natuurlijk want die straalt het meeste zelfvertrouwen uit en terecht of niet mensen zullen hem eerder vertrouwen dat hij de dungeon/raid goed zou kunnen doen dan iemand die humble is.
Er is ook een verschil tussen Ego hebben en een rager/dick zijn :P
Maarja als je faalt dan zullen ze jou specifiek niet nog een keer nemen, maar dan kiezen ze de volgende tank met de grootste Ego (die nog geloofbaar overkomt)

Mijn co-tank is de RL maar ik call ook vaak genoeg dingen omdat ik gewoon vind dat hij te langzaam is in het callen op dat specifieke moment. Ik call om het voor hem makkelijker te maken en de raid te helpen en voor te bereiden, op wat ze moeten doen.
Ondanks dat ik heel stil ben irl eigenlijk ben ik in games als tank zijnde enorm anders omdat een tank altijd geblamed word als hij dood gaat (meestal dan he)

[ Voor 16% gewijzigd door Ryada op 01-12-2017 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Ryada schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:01:
[...]

Als tank moet je leiden, zonder jou gaan mensen dood. Mensen die nieuw zijn in een instance/raid volgen jou (want hoogste kans om niet dood te gaan is de tank te volgen)
Als jij heel humble gaat doen tov een andere tank wie denk je dat er uiteindelijk gekozen gaat worden?
De tank met ego natuurlijk want die straalt het meeste zelfvertrouwen uit en terecht of niet mensen zullen hem eerder vertrouwen dat hij de dungeon/raid goed zou kunnen doen dan iemand die humble is.
Er is ook een verschil tussen Ego hebben en een rager/dick zijn :P
Maarja als je faalt dan zullen ze jou specifiek niet nog een keer nemen, maar dan kiezen ze de volgende tank met de grootste Ego (die nog geloofbaar overkomt)

Mijn co-tank is de RL maar ik call ook vaak genoeg dingen omdat ik gewoon vind dat hij te langzaam is in het callen op dat specifieke moment. Ik call om het voor hem makkelijker te maken en de raid te helpen en voor te bereiden, op wat ze moeten doen.
Ondanks dat ik heel stil ben irl eigenlijk ben ik in games als tank zijnde enorm anders omdat een tank altijd geblamed word als hij dood gaat (meestal dan he)
Dit + mensen die wat serieuzer wow spelen willen ook gewoon de hogere m+ key etc. is het gewoon nodig om wat shotcallers te hebben die overkomen als een klootzak O-)

p.s. ik heb ook zo een maat, super stil irl maar oh wat kan hij flamen ingame :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bekend verhaal over tanks, gister daily heroic gedaan en ik had een mage die het allemaal maar te langzaam vond gaan. Dikke pull gemaakt, mage dood :') Heb hem keihard de grond ingebashed en uiteindelijk heeft die maar besloten te vertrekken want hij kon het niet meer helemaal aan geloof ik. #KadardarIsACyberBully maarja, als tank moet je nou eenmaal hard zijn anders gaan ze over je heen lopen waardoor je je enkelt maar aan ze gaat lopen ergeren.

In ons raid team zijn de tanks er meer als laatste call middel. Daar hebben we ons raid leader voor om de rest goed te laten lopen. Gebeurd niet vaak, maar als het gebeurd dat de tanks dingen moeten gaan callen weet iedereen wel echt dat het menens in het gevecht begint te worden. De raid leader zou het ongetwijffeld ook kunnen maar 1. hij is melee, dus ziet niet er achter hem gebeurd, 2. Hij behoort tot de top DPS dus zijn focus is soms ook echt nodig.

[ Voor 13% gewijzigd door Kadardar op 01-12-2017 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Uzuhl schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:56:
[...]

Truth, je moet de party kunnen leaden. Mensen wachten meestal op de tank zijn calls.
ik niet hoor :P als ik healer ben en het gaat me niet snel genoeg pull ik zelf wel.. gewoon opschieten gvd :P (misschien ook de reden waarom ik dat pve spuug zat ben.)

[ Voor 8% gewijzigd door Daradius op 01-12-2017 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-06 20:25
Uzuhl schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:06:
[...]

Dit + mensen die wat serieuzer wow spelen willen ook gewoon de hogere m+ key etc. is het gewoon nodig om wat shotcallers te hebben die overkomen als een klootzak O-)

p.s. ik heb ook zo een maat, super stil irl maar oh wat kan hij flamen ingame :*)
Ik heb hier een klein dejavu moment :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Kadardar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:08:
Bekend verhaal over tanks, gister daily heroic gedaan en ik had een mage die het allemaal maar te langzaam vond gaan. Dikke pull gemaakt, mage dood :') Heb hem keihard de grond ingebashed en uiteindelijk heeft die maar besloten te vertrekken want hij kon het niet meer helemaal aan geloof ik. #KadardarIsACyberBully maarja, als tank moet je nou eenmaal hard zijn anders gaan ze over je heen lopen waardoor je je enkelt maar aan ze gaat lopen ergeren.

In ons raid team zijn de tanks er meer als laatste call middel. Daar hebben we ons raid leader voor om de rest goed te laten lopen. Gebeurd niet vaak, maa rals het gebeurd weet iedereen wel echt dat het menens in het gevecht begint te worden.
lmao, ik heb 1x een tank gecalled op langzaam zijn, instant kick. niet focken met de tank :'(
Daradius schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:11:
[...]
[...]
ik niet hoor :P als ik healer ben en het gaat me niet snel genoeg pull ik zelf wel.. gewoon opschieten gvd :P
VINCENT JIJ OOK HIER :)))

[ Voor 10% gewijzigd door Uzuhl op 01-12-2017 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Uzuhl schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:06:
[...]

Haha, flamen doe ik dan weer niet echt. Ik praat hoogstens in een aardig met irritatie gevulde stem en harde toon. En vraag dan of de DPS hun werk goed wil gaan doen want ik wil niet dat ze mijn werk moeilijker maken. Ik ben niet een masochist (naja misschien wel aangezien ik Tank speel en Mythic raid 8) )
Maarja flamen kan ik ook wel wat van probeer het alleen zo min mogelijk te doen xD
ik leef ook bij de regel: you pull it you tank it. >:) Behalve met mijn raiding team daar weten de DPS ook wel dat de tanks er eerst in gaan xD.
Kadardar schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:08:

In ons raid team zijn de tanks er meer als laatste call middel. Daar hebben we ons raid leader voor om de rest goed te laten lopen. Gebeurd niet vaak, maa rals het gebeurd weet iedereen wel echt dat het menens in het gevecht begint te worden.
Zoals ik hierboven al typte, ik leef bij de regel you pull it you tank it Nu ben ik een monk en kunnen dps in een HC ook wel tanken omdat het 0 damage doet maarja principe blijft er, ik ben er niet als backline.
Daradius schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:11:
[...]

ik niet hoor :P als ik healer ben en het gaat me niet snel genoeg pull ik zelf wel.. gewoon opschieten gvd :P
Neem aan dat je op heroics bedoeld? want op mythics laat ik de healer ook gewoon dood gaan als hij pulled, is niet mijn probleem. Ik ben er niet om er maar achteraan te lopen als ik dat wou speelde ik wel healer, of ging ik mylittlepony island spelen. Meestal als ik wacht heb ik er een reden voor, wat jij misschien niet gezien zou hebben als healer. (gebeurd zo vaak dat ik wacht op de DPS om ff iets te fixen en de healer gewoon pulled in M+, naja dan hebben we maar een 25 seconden van de timer af omdat we allemaal wipen. Ben je slaafje niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Uzuhl schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:13:
[...]

lmao, ik heb 1x een tank gecalled op langzaam zijn, instant kick. niet focken met de tank :'(

[...]
haha gelukkig ben ik altijd met wat vrienden als ik pve doe, dus meestal zijn wij de gene die de tank kicken als hij klaagt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-06 20:25
Ryada schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:17:

ik leef ook bij de regel: you pull it you tank it. >:)
Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Neem aan dat je op heroics bedoeld? want op mythics laat ik de healer ook gewoon dood gaan als hij pulled, is niet mijn probleem. Ik ben er niet om er maar achteraan te lopen als ik dat wou speelde ik wel healer, of ging ik mylittlepony island spelen. Meestal als ik wacht heb ik er een reden voor, wat jij misschien niet gezien zou hebben als healer. (gebeurd zo vaak dat ik wacht op de DPS om ff iets te fixen en de healer gewoon pulled in M+, naja dan hebben we maar een 25 seconden van de timer af omdat we allemaal wipen. Ben je slaafje niet :P
nah, ook op mythics, als we een m+ doen en ik kan het op dat moment met 2 fingers in me neus healen, dan doen we het maar op die manier. Maar ik zie de tank ook niet als slaaf :) maar dan moeten ze mij als healer ook niet als slaaf zien ;) want ik ben niet hun heal botje. en heel simpel idd "ik tank niet als iemand anders pulled", maar dan houd het ook al gauw op met healen ;). die keys boeien ons toch niet zoveel :P. sta ook 90% van de tijd in arena of battlegrounds, probeer het liefst heel dat pve te vermijden.

[ Voor 14% gewijzigd door Daradius op 01-12-2017 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

[...]

Haha, flamen doe ik dan weer niet echt. Ik praat hoogstens in een aardig met irritatie gevulde stem en harde toon. En vraag dan of de DPS hun werk goed wil gaan doen want ik wil niet dat ze mijn werk moeilijker maken. Ik ben niet een masochist (naja misschien wel aangezien ik Tank speel en Mythic raid 8) )
Maarja flamen kan ik ook wel wat van probeer het alleen zo min mogelijk te doen xD
ik leef ook bij de regel: you pull it you tank it. >:) Behalve met mijn raiding team daar weten de DPS ook wel dat de tanks er eerst in gaan xD.

[...]

Zoals ik hierboven al typte, ik leef bij de regel you pull it you tank it Nu ben ik een monk en kunnen dps in een HC ook wel tanken omdat het 0 damage doet maarja principe blijft er, ik ben er niet als backline.

[...]

Hahaha zo kom je voor jezelf over, wij zitten met zwetende handjes te wachten op wat er komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Daradius schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:20:
[...]

nah, ook op mythics, als we een m+ doen en het kan sneller maar meneer wil niet luisteren, dan doen we het maar op die manier. die keys boeien ons toch niet zoveel :P. sta ook 90% van de tijd in arena of battlegrounds, probeer het liefst heel dat pve te vermijden.
Waarom speel je dan geen tank? Dit snap ik dus echt totaal nooit van mensen, ze willen dat het alsmaar sneller gaat. Maar ze willen zelf perse de leet deeps doen of de heals, naja als je dat wilt dan moet je concessies doen.
Aan mij zou je dan een verkeerde tank hebben. Ik doe gewoon /sit en wacht op de kick of tot de mensen gewoon vragen of ik zou willen helpen of mijn werk wil gaan doen in een normale vraag.
Ik ben een tank voor elke group waar ik gekicked word zijn er nog 20 andere die staan te wachten op mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Ryada schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:24:
[...]

Waarom speel je dan geen tank? Dit snap ik dus echt totaal nooit van mensen, ze willen dat het alsmaar sneller gaat. Maar ze willen zelf perse de leet deeps doen of de heals, naja als je dat wilt dan moet je concessies doen.
Aan mij zou je dan een verkeerde tank hebben. Ik doe gewoon /sit en wacht op de kick of tot de mensen gewoon vragen of ik zou willen helpen of mijn werk wil gaan doen in een normale vraag.
Ik ben een tank voor elke group waar ik gekicked word zijn er nog 20 andere die staan te wachten op mij.
Hangt ook een beetje van je group af, als wij met vrienden gaan willen we hem ook zo snel mogelijk doen. (mits je uiteraard rond de m15 komt te zitten)

En inderdaad, tank que is good life :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Ryada schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:24:
[...]

tanken is niet zo mijn ding :P. misschien maar goed dat ik nooit meer pve, want een arrogante tank heeft bij mij ook de verkeerde. je kan altijd samen tot een besluit komen, maar als de arrogantie na wat overleg er nogsteeds vanaf straalt dan gaan we dus gewoon onze gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Uzuhl schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:27:
[...]

Hangt ook een beetje van je group af, als wij met vrienden gaan willen we hem ook zo snel mogelijk doen. (mits je uiteraard rond de m15 komt te zitten)
Er is een verschil tussen hem op tijd willen doen en head first elke pack inrennen omdat het 'te langzaam' is.
Als ik echt high keys doe doe ik die altijd met guildies en dan zeg ik ook na deze pack wil ik X pack pullen kan range hem alvast pullen zodra ik erom vraag.
Dus ja er kan een scenario komen waarmee ik vraag of de DPS wilt pullen, maar meestal ben ik van het you pull it you tank it, een +5 of +10 is nou niet zo moeilijk dat je elke seconde tijd wilt besparen.
Daradius schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:29:
[...]

tanken is niet zo mijn ding :P. misschien maar goed dat ik nooit meer pve, want een arrogante tank heeft bij mij ook de verkeerde. je kan altijd samen tot een besluit komen, maar als de arrogantie na wat overleg er nogsteeds vanaf straalt dan gaan we dus gewoon onze gang.
Kijk als je eerst aan je tank vraagt of hij wat sneller wilt zijn en hij dat niet wilt en geen goede reden heeft prima, dan kan ik er best inkomen dat je zelf je gang gaat en zal ik ook respect voor hebben. Waar ik vanuit ging adv je vorige verhaal was dat je het bij default deed als de snelheid jou niet zint :P

[ Voor 32% gewijzigd door Ryada op 01-12-2017 10:31 ]

Pagina: 1 ... 117 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.