Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit nu die Fatboss filmpjes te kijken.
Nu 3 filmpjes verder en al zo veel info gekregen 8)7 8)7
Dat wordt nog lastig onthouden lol

So much info hehe

[ Voor 13% gewijzigd door Iusedto op 27-11-2017 19:55 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:54:
Zit nu die Fatboss filmpjes te kijken.
Nu 3 filmpjes verder en al zo veel info gekregen 8)7 8)7
Dat wordt nog lastig onthouden lol

So much info hehe
Ik noteer alleen wat me lastig lijkt om te onthouden. je hebt ook nog DBM of bigwigs om je te helpen qua basis zoals taunt over op x stacks, move away etc etc
Ryada schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:43:
[...]

Dit is nergens confirmed.
Patches staan los van raid releases tegenwoordig
7.3.5 bevat level scaling
Terwijl we technisch gezien nu al Antorus hebben.
Het zal waarschijnlijk langer duren voordat 7.3.5 uitkomt ivm dat Ulduar ook een timewalking raid zal zijn, en WotLK timewalking niet volgende week beschikbaar is.
het enige wat ze hebben gezegd is "Soon" [insert blizzard soon timestamp here]
Ja oke maar technisch gezien is anders dan echt open. Emerald nightmare was er ook bij release maar erin komen ging je echt niet lukken tot de datum aangetikt werd. Met openen gaan de patch nummers normaal gesproken altijd omhoog al is het de 7.3.x (zover ik weet) maar het kan zomaar zijn dat een raid pas 18:00 open gaat en daar is geen maintanence meer voor nodig zoals vroeger.

[ Voor 51% gewijzigd door Kadardar op 27-11-2017 20:16 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:10:
[...]

Ik noteer alleen wat me lastig lijkt om te onthouden. je hebt ook nog DBM of bigwigs om je te helpen qua basis zoals taunt over op x stacks, move away etc etc
Ja, maar ik kan moeilijk ook nog briefje lezen :)
Is idd ook veel ervaring op een gegeven moment, dat weet ik nog wel van vroeger. Dit is niet te onthouden voor alle bosses.

Alleen die desolate host alleen al
Ach, de ervaring komt hopelijk als ik tzt kan raiden

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 27-11-2017 20:13 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:12:
[...]

Ja, maar ik kan moeilijk ook nog briefje lezen :)
Is idd ook veel ervaring op een gegeven moment, dat weet ik nog wel van vroeger. Dit is niet te onthouden voor alle bosses.

Alleen die desolate host alleen al
Ach, de ervaring komt hopelijk als ik tzt kan raiden
Ik neem het altijd even snel door voor de boss zodat ik weet owh ja, dat was het. Tijdens het gevecht ga je je briefje niet meer lezen. Dan wordt het gewoon een wipe tenzij de andere tank het kan redden. Desolate is niet bijzonder moeilijk, het lijkt heel veel door de 2 realms maar je focused er maar op 1.

Voor de tank -> aggro maken op de boss, Adds verzamelen, in het geval van spirit interrupt je de screams als de adds geen bone armor hebben. Wanneer de desolate host spawned begint de corporeal realm met tanken, iedereen stacked op je en zodra de slag is geweest taunt de andere tank en DBM verteld je wanneer dat is en zo niet dan hoor @Ryada wel schreeuwen dat je moet taunten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Zijn er hier veel warlocks?
Ik zit even te twijfelen of dat iets is. Na 4 x dps face to face, misschien wel leuk om een caster te doen. Daar heb ik geen ervaring mee.

Of zijn er andere fun to play casters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryzen 1700X
Chassis met EPA 460 W met razendsnelle vloeistofkoeling 95 W
Processor
AMD Ryzen™ 7 1700X processor (8C/16T, 20 MB cache, 3.8 GHz Precision Boost)
Besturingssysteem
Windows 10 Home 64bit Engels, Nederlands, Frans, Duits, Italiaans
Geheugen
16 GB DDR4 2.400 MHz
Harde schijf
Dubbele storage (256 GB 2,5 inch SSD + 1 TB 3,5 inch SATA-schijf)
Grafische kaart
NVIDIA GeForce GTX 1060 met 6 GB GDDR5 grafisch geheugen
Leuk speelgoed :)

[ Voor 69% gewijzigd door Iusedto op 27-11-2017 20:31 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en dat allemaal voor rond de 1400 gok ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig nog ilvl 900 kunnen aantikken. :) Lekker dagje gehad en veel shit unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennjos
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-10-2024
tommy2005 schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:20:
Ik zit even te twijfelen of dat iets is. Na 4 x dps face to face, misschien wel leuk om een caster te doen. Daar heb ik geen ervaring mee.

Ik was niet zo enthousiast over mijn warlock. Vond de mage een leukere caster class om te levelen en te spelen. Vond vooral het levellen van de Warlock erg saai, maar het blijft toch iets persoonlijks. Gewoon uitproberen en je komt er snel genoeg achter of het een leuke class is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

Ligt er aan, als je Destro wilt spelen kan je beter een Mage maken :P
(shadow)Priest is ook leuk.
Wil je PvP of PvE ?

Overigens kan je gewoon een lvl 100 trial maken en ff rondhuppelen.

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:23:
[...]
en dat allemaal voor rond de 1400 gok ik zo?
1104, -- om precies te zijn

Ik level momenteel een warlock (afliction) en vind het echt enorme fun.
Shadow priest is ook zeer leuk maar, imo, iets beperkter in PVE/Levelen.
Zou van alle caster een Trial aanmaken en even proberen ( ook een mage en Boomkin btw)

[ Voor 59% gewijzigd door Iusedto op 28-11-2017 08:06 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister even flink geknalt op men monk en de healing artifact gehaald en wat is dat leuk zeg. Ik heb nu dus alle specs gespeeld van de monk en het is een en al leuk :o een soort van perfecte class voor me.

Nu uiteindelijk brewmaster op 913 gekregen. Waren nog een paar wq’s met tiger palm op argus maar helaas niet gewarforged of beter. Wel 4 mythic+ gedaan waar uit hov een tiger palm relic kreeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:29:
Gister even flink geknalt op men monk en de healing artifact gehaald en wat is dat leuk zeg. Ik heb nu dus alle specs gespeeld van de monk en het is een en al leuk :o een soort van perfecte class voor me.

Nu uiteindelijk brewmaster op 913 gekregen. Waren nog een paar wq’s met tiger palm op argus maar helaas niet gewarforged of beter. Wel 4 mythic+ gedaan waar uit hov een tiger palm relic kreeg :D
Ik haat jou........... :(
Ik heb echt een paar weken lopen grinden om op elke relic TP te hebben.
en jij doet het gwn ff babyrage

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged

ragged

2

Kadardar schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:29:

Gister met de 20 euro legion aanbieding een monk geboost. Bevalt prima, die mobility is echt idioot.

Overigens, voor zo ver nog niet bekend.
Wanneer je Legion aanschaft op een alternatief WoW account welk aan je battle.net zit gekoppeld, dan kan je de boost gebruiken voor je main account.
Op dit moment is Legion 20 euro....een lvlv 100 boost is 60 euro. ;)

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:32:
[...]

Ik haat jou........... :(
Ik heb echt een paar weken lopen grinden om op elke relic TP te hebben.
en jij doet het gwn ff babyrage
Nou nou dim de haat, ik heb geen volle tp relics alleen dat er een paar popte gister in dezelfde slot van wqs. Heb er 1 van de 3 :). Weer vriendjes nu? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:38:
[...]

Nou nou dim de haat, ik heb geen volle tp relics alleen dat er een paar popte gister in dezelfde slot van wqs. Heb er 1 van de 3 :). Weer vriendjes nu? :)
Haha was maar een grapje :P
Antorus gaat leuk worden, weer geen TP relics in de raid. en elke HB relic voor monk heeft een 7% kans om bis traits te hebben. :(
Soms is een monk zijn niet zo heel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:42:
[...]

Haha was maar een grapje :P
Antorus gaat leuk worden, weer geen TP relics in de raid. en elke HB relic voor monk heeft een 7% kans om bis traits te hebben. :(
Soms is een monk zijn niet zo heel leuk.
Maar blijft tp wel het beste? Want dan wordt het gewoon EoA, HoV en NL farmen tot je erbij neervalt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:45:
[...]

Maar blijft tp wel het beste? Want dan wordt het gewoon EoA, HoV en NL farmen tot je erbij neervalt :*)
TP zal voor brewmaster altijd het beste blijven.
die 7% is de kans dat je en ShadowBind en TigerPalm hebt op een Hot Blooded relic uit antorus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
ragged schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:37:
[...]

Gister met de 20 euro legion aanbieding een monk geboost. Bevalt prima, die mobility is echt idioot.

Overigens, voor zo ver nog niet bekend.
Wanneer je Legion aanschaft op een alternatief WoW account welk aan je battle.net zit gekoppeld, dan kan je de boost gebruiken voor je main account.
Op dit moment is Legion 20 euro....een lvlv 100 boost is 60 euro. ;)
Heb ik gisteren ook gedaan. Goede tip van Kaap afgelopen weekend. Mij kostte hij dan 25,- omdat de wow basic er ook bij moest. Dus ook nog een lvl 100 boost klaar staan voor mijn nieuwe class

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
ragged schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 07:54:
[...]

Ligt er aan, als je Destro wilt spelen kan je beter een Mage maken :P
(shadow)Priest is ook leuk.
Wil je PvP of PvE ?

Overigens kan je gewoon een lvl 100 trial maken en ff rondhuppelen.
Ik zit nu met mijn 110’s op een PVP server. Maar dat is ondertussen al weer lichtjaren geleden dat ik dat heb gedaan. Ik heb een beetje last van altoholicisme, meer van het levelen dus..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:50:
[...]

TP zal voor brewmaster altijd het beste blijven.
die 7% is de kans dat je en ShadowBind en TigerPalm hebt op een Hot Blooded relic uit antorus.
Ah oke, ja ik zat er nog over na te denken in de bus dat we natuurlijk ook andersom zouden kunnen. Dus HB relic met TP :) Ach in ieder geval iets in de wekelijkse rotatie van activiteiten waar ik niet speciaal een M+ voor hoef te doen. :P

In feite zie ik de switch naar Monk wel zitten, wat ik niet zie zitten is dat ik alles opnieuw moet doen qua quests om terug op exalted enzo te komen voor de kans op leggos. Van de andere tank mag ik zo switchen naar Monk, hij is van mening dat een monk veel beter is dan een demon hunter en die mening deel ik ook wel. De vraag die ik mezelf moet stellen is vind ik het allemaal wel waard om te doen. Het is niet dat een DH zodanig slecht is dat het niet kan tanken maar de extra spec als monk voor healer vind ik ook wel wat alhoewel er een dikke kans in zit dat ik bijna nooit kan gebruiken op alt/hulp runs na.

PS. Zo zie je maar weer, ik dacht in het begin van Legion dat een monk geen zak aan zou zijn en het eindigt als de leukste class so far die ik gespeeld heb.

[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 28-11-2017 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:10:
[...]

Ah oke, ja ik zat er nog over na te denken in de bus dat we natuurlijk ook andersom zouden kunnen. Dus HB relic met TP :) Ach in ieder geval iets in de wekelijkse rotatie van activiteiten waar ik niet speciaal een M+ voor hoef te doen. :P

In feite zie ik de switch naar Monk wel zitten, wat ik niet zie zitten is dat ik alles opnieuw moet doen qua quests om terug op exalted enzo te komen voor de kans op leggos. Van de andere tank mag ik zo switchen naar Monk, hij is van mening dat een monk veel beter is dan een demon hunter en die mening deel ik ook wel. De vraag die ik mezelf moet stellen is vind ik het allemaal wel waard om te doen. Het is niet dat een DH zodanig slecht is dat het niet kan tanken maar de extra spec als monk voor healer vind ik ook wel wat alhoewel er een dikke kans in zit dat ik bijna nooit kan gebruiken op alt/hulp runs na.
Je hoeft voor leggos toch helemaal geen exalted te hebben? Ik heb maar 1 rep op exalted en voor de rest niks. En ik krijg ook gewoon leggos
Of snap ik iets nu niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:12:
[...]

Je hoeft voor leggos toch helemaal geen exalted te hebben? Ik heb maar 1 rep op exalted en voor de rest niks. En ik krijg ook gewoon leggos
Of snap ik iets nu niet helemaal.
Als je exalted bent ga je rep farmen en krijg je kistjes waar weer leggos uit kunnen komen, dat bedoelde ik. Het is een kans, totaal niet nodig maar ik ben nogal een completionist ;) Das ook een reden waarom ik zo lang met andere games bezig kan zijn. :P

Als ik een andere game koop kan je de klok erop zetten dat ik er wel een maandje mee bezig ben. :P scheelt weer in de portomenee... echter als ik nu kijk naar me games collectie weet ik niet meer waar ik moet beginnen 8)7 8)7 Krijg teveel games van familie/developers om nog te kunnen spelen :P

[ Voor 21% gewijzigd door Kadardar op 28-11-2017 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged

ragged

2

tommy2005 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:52:
[...]

Ik zit nu met mijn 110’s op een PVP server. Maar dat is ondertussen al weer lichtjaren geleden dat ik dat heb gedaan. Ik heb een beetje last van altoholicisme, meer van het levelen dus..... :)
Warlock leveling vond ik wel fun altijd. groepjes mobs en dotten maar.

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik lees hier altijd zoveel over Monks, veel pracht- en praalverhalen, het komt over als het ultieme geluk :P . voor mij is het toevallig de enige class die ik nog nooit geleveld heb, trekt me niet ofzo. Zijn DPS monks een beetje viable tegenwoordig? Het healen met een monk komt me ook altijd een beetje "vaag en gecompliceerd" over, dit natuurlijk door een gebrek aan kennis.

Misschien toch maar eens één gaan levelen dan...... ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kistjes, legendaries en mij .
Niet de beste combinatie :(

Ach, in ieder geval houdt het me bezig :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raptar schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:44:
Ik lees hier altijd zoveel over Monks, veel pracht- en praalverhalen, het komt over als het ultieme geluk :P . voor mij is het toevallig de enige class die ik nog nooit geleveld heb, trekt me niet ofzo. Zijn DPS monks een beetje viable tegenwoordig? Het healen met een monk komt me ook altijd een beetje "vaag en gecompliceerd" over, dit natuurlijk door een gebrek aan kennis.

top of the line, nee, viable... zeker :P Healen als monk zover wat ik heb gezien en gehoord is gewoon leuk. 2 hots, 2 heals en wat aoe en 30% voor iedereen als owh shit button :P Worst case scenario gebruik je je relic en absorb je alle hots en knal je het in je target. :P

Het is jammer dat ik geen healing trinks heb anders was die zo goed als klaar geweest om heroic te healen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Raptar schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:44:

Monks zijn imo een class die iets lastiger in elkaar zitten dan andere classes, dit komt niet omdat ze zo gigantisch veel moeilijker zijn. Maar dit komt omdat ze anders zijn, elke spec van een monk is uniek in zijn eigen manier, vergeleken met elke andere spec in WoW.
Elke spec van een monk is zeer zeker viable op het moment, maar elke spec in de game is dat (op survival hunter na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:48:
[...]

Monks zijn imo een class die iets lastiger in elkaar zitten dan andere classes, dit komt niet omdat ze zo gigantisch veel moeilijker zijn. Maar dit komt omdat ze anders zijn, elke spec van een monk is uniek in zijn eigen manier, vergeleken met elke andere spec in WoW.
Elke spec van een monk is zeer zeker viable op het moment, maar elke spec in de game is dat (op survival hunter na)
Survival hunter begint wel aardig viable te worden hoor. Er blijkt stiekem hier en daar wel aan getweaked te zijn om ze op de lijn te krijgen met de rest. Het is alleen jammer dat ze o weinig utility meebrengen en daardoor worden ze vaak als niet viable gezien want je hebt liever iemand die ook tactic wijs mee kan gaan. Maar pure DPS wijze en niet veel meer zijn ze zeker goed. Had er laatste keer 1 die wel echt keihard stond te rammen in een raid op ongeveer 1,3 mil (skada) geloof ik.

Al een kleine planning voor het weekend gemaakt:
Warrior + priest 110 krijgen en daarna monk gearen door normal/heroic raids. (als ik dan niet al naar antorus ben geweest met hem).

[ Voor 8% gewijzigd door Kadardar op 28-11-2017 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Survival hunter is voor Mythics absoluut viable hoor.
Schijnt ook nog eens enorm te scalen met goede gear maar dat kan ik (nog) niet beoordelen omdat ik low gear heb :)
Ben wel erg benieuwd hehe

In Raiding runnen ze vaak mee tot en met Heroic dacht ik.

PS, ik heb enorme zin in vanavond :)

[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 28-11-2017 10:29 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Survival hunters zijn gewoon viable ook in Mythic Raiding. Ja, het is een van de lastigere speccs om te spelen, en behoorlijk onvergefelijk, maar als je het goed speelt is het gewoon een viable raid spec. Brengt leuke utility mee, in de zin van slows, heeft een absurde burst AOE en brengt combat res en bloodlust/heroism mee in de vorm van z'n pets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje : laatst had ik een survival hunter mee in een Mythic run en die had een groene wolf.
Weet iemand waar je die kan vinden ? Of is er iets van een soort pet database ?
PS, de damage van die survival hunter was bizar hoog maar dat had ik gisteren al gemeld :)

[ Voor 20% gewijzigd door Iusedto op 28-11-2017 10:36 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:35:
Vraagje : laatst had ik een survival hunter mee in een Mythic run en die had een groene wolf.
PS, de damage van die survival hunter was bizar hoog maar dat had ik gisteren al gemeld :)
Is dat niet een wolf uit Tanaan jungle? Beetje groen grijzig zeg maar? Je zou wowhead kunnen proberen en filteren maar tot hoever je daar mee komt. Misschien beter om een hunter only guide website te zoeken, die heeft vaak wel van dat soort dingen.
thundermo schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:32:
Survival hunters zijn gewoon viable ook in Mythic Raiding. Ja, het is een van de lastigere speccs om te spelen, en behoorlijk onvergefelijk, maar als je het goed speelt is het gewoon een viable raid spec. Brengt leuke utility mee, in de zin van slows, heeft een absurde burst AOE en brengt combat res en bloodlust/heroism mee in de vorm van z'n pets.
Slow is misschien leuk voor mythic+ maar raids zie ik niet veel waarde van slow in. Wellicht om adds te kiten maar dat heb ik al een tijdje niet meer gezien eerlijk gezegd.

[ Voor 33% gewijzigd door Kadardar op 28-11-2017 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

In ander nieuws (ik ben goed in van onderwerp veranderen)

Vanavond is het om 20:00 tijd voor de Tweakers ToS HC run :D
De invites zullen om 19:55 eruit gaan, dus het is handig om iets eerder in discord aanwezig te zijn zodat ik ierdereen rustig kan toevoegen en inviten.
De raid zal tot 22:00 of 23:00 duren afhankelijk van hoe snel we het clearen. (om 23:00 stoppen we in ieder geval)
Ik heb op het moment dit lijstje aan spelers:
Tank: Treerex, Iusedto
DPS: Tescari, Carthrax, Kadardar, Unwolf, Hairy23, Thedruigon, Sniffs, Hmmpff
Heal: Wes, Utaddict, Ryada
DPS of Heal: Junglebeast, IKaap, Hystrea

Tentative: Raptar (indien hij ilvl900 red), mrsar (DPS lock, indien 900ilvl)

Confirmed 16
Mocht je toch niet kunnen geen probleem maar laat het optijd weten.
Wist je niks van de raid je kan je gewoon nog opgeven.
Requirements:
- ilvl: 900 minimaal
- in het voice kanaal van discord zitten, je hoeft niet te praten, zolang je alleen luistert is het al goed. (linke: https://discord.gg/EwQvNDX )
Aangeraden:
- enchants + gems
- flasks en pots
- tactics bekijken op youtube YouTube: Goroth Normal + Heroic Guide - FATBOSS
Food regel ik maar je mag zelf meenemen indien je dat zou willen

Weet je niet welke enchants/gems/flasks en pots goed zijn voor jou class/spec join discord gezellig en dan zullen we je verder helpen met het klaarstomen van jou character en kennis :)

Het doel van de raid vanavond is gezelligheid en plezier hebben. Er bestaat een kans dat we niet 9/9HC halen maar zolang het gezellig is en blijft zal het een geslaagde avond zijn.
Heb je nog vragen stel ze gerust. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thundermo schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:32:
Brengt leuke utility mee, in de zin van slows, heeft een absurde burst AOE en brengt combat res en bloodlust/heroism mee in de vorm van z'n pets.
Dat wist ik dus niet.
Bloodlust op een pet is geweldig lijkt me d:)b

Vond inderdaad dit :
For PvP I believe you are right about the carrion bird, or anything with a mortal strike effect.

For raiding/dungeons I use whatever benefits the group. Cranes and Moths can battle rez people, and Core Hounds and Nether Rays can give Lust.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er zin in. Moet ik hier nog even m'n battletag plaatsen voor vanavond of hoe gaat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:45:
Heb er zin in. Moet ik hier nog even m'n battletag plaatsen voor vanavond of hoe gaat dat?
In de discord kan je de battletag in het kanaal wat daarvoor bedoeld is zetten :) dan kan ik heel makkelijk mensen daartussenuit vissen en toevoegen voor de raid :)
het kanaal heet #character-server-battlenet
het is gewoon een text kanaal, we bijten ook niet :P

[ Voor 11% gewijzigd door Ryada op 28-11-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:44:

Het doel van de raid vanavond is gezelligheid en plezier hebben. Er bestaat een kans dat we niet 9/9HC halen maar zolang het gezellig is en blijft zal het een geslaagde avond zijn.
Yay, ik ben er klaar voor *O* *O*

Eerste raid ever, dan ook nog Heroic en met Tweakers lol.
Vind het dood eng maar ik doe mijn stinkende best d:)b

En het halen van HC lijkt me wat lastig maar ik hoop dat niemand teleurgesteld is als we dat niet halen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

De invites zullen om 19:55 eruit gaan, dus het is handig om iets eerder in discord aanwezig te zijn zodat ik ierdereen rustig kan toevoegen en inviten.
De raid zal tot 22:00 of 23:00 duren afhankelijk van hoe snel we het clearen. (om 23:00 stoppen we in ieder geval)

[...]

Requirements:
- in het voice kanaal van discord zitten, je hoeft niet te praten, zolang je alleen luistert is het al goed. (linke: https://discord.gg/EwQvNDX )
Aangeraden:
- enchants + gems
- flasks en pots

Weet je niet welke enchants/gems/flasks en pots goed zijn voor jou class/spec join discord gezellig en dan zullen we je verder helpen met het klaarstomen van jou character en kennis :)

ik ga het niet redden :( te lage ilvl en ik ga dat denk ik niet redden in een uurtje :P (ilvl800- naar 900)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryada schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:49:
[...]

In de discord kan je de battletag in het kanaal wat daarvoor bedoeld is zetten :) dan kan ik heel makkelijk mensen daartussenuit vissen en toevoegen voor de raid :)
het kanaal heet #character-server-battlenet
het is gewoon een text kanaal, we bijten ook niet :P
Ah right. Heb de mijne er tussen gezet. Maar heb een andere naam op b.net en ingame dan op t.net. Komt dat in orde? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

mrsar schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:53:
[...]

ik ga het niet redden :( te lage ilvl en ik ga dat denk ik niet redden in een uurtje :P (ilvl800- naar 900)
Jammer man, volgende keer ga ik hem ook iets verder van te voren aankondigen als ik een vervolg raid doe :)
Dan hebben mensen wat meer tijd om te gearen.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:54:
[...]
Ah right. Heb de mijne er tussen gezet. Maar heb een andere naam op b.net en ingame dan op t.net. Komt dat in orde? :)
Ik zag hem voorbij komen ik zal je naam in de lijst omzetten naar je discord naam (maakt het wat makkelijker :) ) dus komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:52:
[...]

Yay, ik ben er klaar voor *O* *O*

Eerste raid ever, dan ook nog Heroic en met Tweakers lol.
Vind het dood eng maar ik doe mijn stinkende best d:)b

En het halen van HC lijkt me wat lastig maar ik hoop dat niemand teleurgesteld is als we dat niet halen
You disapoint me, Iusedto.(referentie naar You disapoint me, Garrosh voor het geval je hem niet kende;))

Maar denk dat niemand verwacht heel heroic te clearen, zou leuk zijn maar als ik kijk naar guilds die al wat langer samen spelen en het niet kunnen halen verwacht ik niet dat zo maar een pug op tweakers het wel kan maar hey... surprise me :P Heb meerdere dingen in die 13 jaar wow gezien dat ik dacht... tuurlijk mensen en ik met een mond vol tanden stond.

Vergeet niet, je hebt heel veel mensen met ervaring bij je en ik weet zeker dat de meeste je kunnen helpen als je iets niet snapt, gewoon vragen dan kunnen we wipes misschien vermijden... zo niet, ach ik heb toch een pot vol met goud waar KJ Heroic al aardig van geprofiteerd heeft ;)

[...]

Requirements:
Aangeraden:
- enchants + gems
- flasks en pots

Ik zou er zijn, nog enige voorkeur aan char zover? Wil het ook wel als Windwalker proberen maar ik heb bijna geen ervaring met DPSen als monk. Hij zit geloof ik ergens rond de 907 met wat legendaries uit Tank. ;) Als het te weinig is kan ik altijd nog switchen hoor maar dan weet ik welke char ik in orde moet maken.

Keuzes:
Havoc DH, Frost DK of Windwalker Monk.

[ Voor 46% gewijzigd door Kadardar op 28-11-2017 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou aanraden alle video's wel echt even te bekijken. Er zit super goede uitleg bij en gaat wel helpen om het een stuk soepeler te laten verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:04:
[...]

You disapoint me, Iusedto.(referentie naar You disapoint me, Garrosh voor het geval je hem niet kende;))

Maar denk dat niemand verwacht heel heroic te clearen, zou leuk zijn maar als ik kijk naar guilds die al wat langer samen spelen en het niet kunnen halen verwacht ik niet dat zo maar een pug op tweakers het wel kan maar hey... surprise me :P Heb meerdere dingen in die 13 jaar wow gezien dat ik dacht... tuurlijk mensen en ik met een mond vol tanden stond.

Vergeet niet, je hebt heel veel mensen met ervaring bij je en ik weet zeker dat de meeste je kunnen helpen als je iets niet snapt, gewoon vragen dan kunnen we wipes misschien vermijden... zo niet, ach ik heb toch een pot vol met goud waar KJ Heroic al aardig van geprofiteerd heeft ;)

[...]

Ik zou er zijn, nog enige voorkeur aan char zover? Wil het ook wel als Windwalker proberen maar ik heb bijna geen ervaring met DPSen als monk. Hij zit geloof ik ergens rond de 907 met wat legendaries uit Tank. ;) Als het te weinig is kan ik altijd nog switchen hoor maar dan weet ik welke char ik in orde moet maken.

Keuzes:
Havoc DH, Frost DK of Windwalker Monk.
Kom op wat je leuk vind :P We kunnen altijd als het echt nodig is nog wel switchen van characters ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:10:
[...]

Kom op wat je leuk vind :P We kunnen altijd als het echt nodig is nog wel switchen van characters ^^.
Ik probeer het dan eerste instantie op me WW monk, als het te laag is switch ik wel Frost DK. Voor havoc moet ik teveel gems en enchants veranderen en dat even voor tussendoor gaat me iets te ver. Gems arent free you know, als we KJ halen en de soaks nodig hebben doe ik het wel, geen probleem zelfs. Zitten gewoon zo in me tas klaar op gebruikt te worden zelfs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:04:
Heb meerdere dingen in die 13 jaar wow gezien dat ik dacht... tuurlijk mensen en ik met een mond vol tanden stond.
Misschien gaat zo ongeveer zo :
Afbeeldingslocatie: https://pics.onsizzle.com/mythic-raiding-l-f-r-raiding-mythic-raiding-vs-lfr-raiding-2473611.png

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ga het ook niet halen helaas, ga vanavond pas level 90 dingen (hoewel dat alsnog snel is met de huidige drukte qua werk etc.). Iets waar ik ook wel naar uitkijk, Draenor nog nooit helemaal doorlopen als Horde char en m'n Speelt heerlijk.

Wel een gemis voor jullie hoor, deze Enhancement Shaman had die bosses kapotdeaud gewindfuried :P ! Kan altijd nog m'n lock transferen.... vol tier set en alle bosses gekilled op HC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Raptar schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:22:
Ik ga het ook niet halen helaas, ga vanavond pas level 90 dingen (hoewel dat alsnog snel is met de huidige drukte qua werk etc.). Iets waar ik ook wel naar uitkijk, Draenor nog nooit helemaal doorlopen als Horde char en m'n Speelt heerlijk.

Wel een gemis voor jullie hoor, deze Enhancement Shaman had die bosses kapotdeaud gewindfuried :P ! Kan altijd nog m'n lock transferen.... vol tier set en alle bosses gekilled op HC.
Haha, wij hadden gister in onze mythic raid een ench shammy doe ff de waverunners op mistress wou killen omdat er gecalled werd dat die dood moesten. Nou dat hebben we geweten hij crit ff 4.3 mil op de fishies die niet dood moesten :D wij kwamen echt niet meer bij van het lachen.

Maar ik zal je van de lijst afhalen :) volgende keer beter hopelijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:24:
[...]

Haha, wij hadden gister in onze mythic raid een ench shammy doe ff de waverunners op mistress wou killen
Ik had gisteren nog een tijd je stream gekeken. Was erg leuk.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Zo net voor de volgende raid instance nog even van 1/9 Mythic naar 3/9 Mythic gegaan :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Gisteren tot grote teleurstelling al bij Ryada afgemeld, ik ga het niet redden ivm RL werk. Baal enorm en hoop echt dat het zal slagen en er een vervolg uitkomt waar ik wel aan zou kunnen haken. Voor de rest, have fun vanavond guys en zet m op! :9
@Iusedto stel ze niet teleur he! (geen druk.. geen druk..) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
http://www.wow-petopia.com/ Hier kan je alle verschillende pets/skins vinden, waar je deze kan vinden en of je ze kunt tamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Zijn er ook nog mensen hier die pvp doen ? (Arena / RBG ). Ga zelf vanavond mijn warlock even boosten naar 110 om wat nieuwe comps uit te proberen, maar ben eigenlijk wel opzoek naar wat mensen waar ik wat arena / rbg mee kan doen. We zijn namelijk nu maar met zijn 3e, en zijn dus niet al te vaak alle 3 tegelijk online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daradius schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:56:
Zijn er ook nog mensen hier die pvp doen ? (Arena / RBG ). Ga zelf vanavond mijn warlock even boosten naar 110 om wat nieuwe comps uit te proberen, maar ben eigenlijk wel opzoek naar wat mensen waar ik wat arena / rbg mee kan doen. We zijn namelijk nu maar met zijn 3e, en zijn dus niet al te vaak alle 3 tegelijk online.
Ikke, ben nog op zoek naar een team. Speel frostmage. Wil ook nog wel een andere class evt levellen maar heb er niet mega veel tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Goed initiatief die tweakers raid!

Ben ook weer opnieuw begonnen met spelen.
Ben een marksman hunter begonnen.
Zodra ik een beetje op stoom ben zal ik ook graag aansluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Heb toch maar de legion XP gekocht voor 20 dollar inclusief de lvl 100 boost. Ik denk dat ik mijn main alsnog zelf ga level van 85 naar 110. Maar daarna gebruik ik denk ik de boost voor een andere char :) Ik zit weer helemaal in de game. Raiden zal voorlopig nog niet gaan lukken aangezien mn pc dat niet meer trekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
is er iemand geintereseerd in een RAF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wolf die je bedoelt zal deze wel zijn : http://www.wow-petopia.com/look.php?id=wolfdraenorfel
Wou de site die Noiz al linkte al eerder doorgeven maar het was een beetje druk hier op het werk :P

Ik zie dat je redelijk in de healers zit maar mocht het nodig zijn dan heb ik nog wel een 927 Holydin in de aanbieding. Meld me wel op Discord en dan zie ik wel of ik nodig ben. Helaas zijn al mijn DPS chars Alliance :'(

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-08 23:04
Daradius schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:56:
Vroeger veel pvp gedaan, Zal het wel weer willen proberen..
Net een DK op 110 dus :D

RBG lijkt me wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Zertaxka schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:41:
[...]

Wolf die je bedoelt zal deze wel zijn : http://www.wow-petopia.com/look.php?id=wolfdraenorfel
Wou de site die Noiz al linkte al eerder doorgeven maar het was een beetje druk hier op het werk :P

[...]

Ik zie dat je redelijk in de healers zit maar mocht het nodig zijn dan heb ik nog wel een 927 Holydin in de aanbieding. Meld me wel op Discord en dan zie ik wel of ik nodig ben. Helaas zijn al mijn DPS chars Alliance :'(
Ach je kan wss wel gewoon als healer komen vermoed ik, desnoods ga ik op mijn paladin DPSen dat kan ik namelijk nog redelijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na jaren geen wow meer gespeeld te hebben ben ik weer begonnen met wow.

Ka je nog steeds Gathering of Tweakers guild joinen ? en zit deze nog steeds op Horde EU-Defias ?Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:04:
Na jaren geen wow meer gespeeld te hebben ben ik weer begonnen met wow.

Ka je nog steeds Gathering of Tweakers guild joinen ? en zit deze nog steeds op Horde EU-Defias ?Brotherhood
Die guild is dood :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:59:
[...]

Ikke, ben nog op zoek naar een team. Speel frostmage. Wil ook nog wel een andere class evt levellen maar heb er niet mega veel tijd voor.
:D gezellig ! speel je horde of alliance ? ik heb al me characters op stormscale horde staan. Frost mage moeten we ff kijken welke comps we daarmee kunnen spelen, heb namelijk geen rogue om Rogue/Mage te spelen. Weet eigenlijk ook niet in welke comp frost mage nogmeer gespeeld word (zie tegenwoordig alleen maar arcane mages). heb zelf ook bijna alle classes op 110, dus heb genoeg om tussen te switchen (vanavond ff me warlock boosten, en me rogue ander keertje van 106 naar 110. Dan alleen nog die zaaie deamon hunter :/ :/ ).
unwolf schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:41:
[...]

Vroeger veel pvp gedaan, Zal het wel weer willen proberen..
Net een DK op 110 dus :D

RBG lijkt me wel leuk :)
Nice ! Dk is erg sterk in pvp op het moment. Ben zelf een warlock aan het levelen op het moment, en dat werkt ook er goed samen (frost dk / destro lock). een RBG guild ben ik zelf nog naar op zoek, in de hoop om volgende season rbg's te kunnen spelen.

[ Voor 23% gewijzigd door Daradius op 28-11-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daradius schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:28:
[...]

:D gezellig ! speel je horde of alliance ? ik heb al me characters op stormscale horde staan. Frost mage moeten we ff kijken welke comps we daarmee kunnen spelen, heb namelijk geen rogue om Rogue/Mage te spelen. Weet eigenlijk ook niet in welke comp frost mage nogmeer gespeeld word (zie tegenwoordig alleen maar arcane mages). heb zelf ook bijna alle classes op 110, dus heb genoeg om tussen te switchen (vanavond ff me warlock boosten, en me rogue ander keertje van 106 naar 110. Dan alleen nog die zaaie deamon hunter :/ :/ ).

[...]

Nice ! Dk is erg sterk in pvp op het moment. Ben zelf een warlock aan het levelen op het moment, en dat werkt ook er goed samen (frost dk / destro lock). een RBG guild ben ik zelf nog naar op zoek, in de hoop om volgende season rbg's te kunnen spelen.
Priest + mage was vroeger altijd sterk. Ben nu pas sinds 1-2 weken weer aan het pvp'en sinds WOTLK dus moet wel even goed de feeling krijgen. Eventueel met rdruid of hpala moet ook goed gaan.

Ik kan ook wel switchen naar arcane, moet ik alleen nog beetje oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:44:
[...]

Priest + mage was vroeger altijd sterk. Ben nu pas sinds 1-2 weken weer aan het pvp'en sinds WOTLK dus moet wel even goed de feeling krijgen. Eventueel met rdruid of hpala moet ook goed gaan.

Ik kan ook wel switchen naar arcane, moet ik alleen nog beetje oefenen.
Ja klopt, voor 2s is Priest + mage of Rogue + mage erg sterk, maar voor 3s zit je eigenlijk wel snel vast aan de RMP comp. arcane kan je in heel veel meer comps spelen in 3s, vind alleen arcane wel een heel stuk zaaier om te spelen als frost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daradius schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:46:
[...]

Ja klopt, voor 2s is Priest + mage of Rogue + mage erg sterk, maar voor 3s zit je eigenlijk wel snel vast aan de RMP comp. arcane kan je in heel veel meer comps spelen in 3s, vind alleen arcane wel een heel stuk zaaier om te spelen als frost.
Ik ga wel even spelen als arcane. Vind het sowieso wel leuk een beetje switchen. Kan altijd weer terug naar frost. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
Daradius schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:28:
[...]

[...]

Zelf Ally atm met me DK.. Maar ga waarschijnlijk change doen naar horde 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:53:
[...]
Ik ga wel even spelen als arcane. Vind het sowieso wel leuk een beetje switchen. Kan altijd weer terug naar frost. :P
:D netjes, dan kunnen we deze week misschien wel ff wat pvpen. heb ook een eigen ts server voor als je interesse hebt :) Mijn battle tag is : Daradius#2934
unwolf schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:03:
[...]
Zelf Ally atm met me DK.. Maar ga waarschijnlijk change doen naar horde 8) _/-\o_
moooi :) kunnen we na je faction change mooi de arena in duiken :) mijn battle tag staat hier boven ^ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy Mother fuck! Die Argus the Unmaker cinematic

spoiler:
WTH!!!! Dat gigantische zwaard in Silithus :o :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Nog even last moment: Over 30 minuten gaan we raiden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:53
Is er nog een healer nodig? Anders kan ik wel mee op mn 936 druid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
Helaas zit met alle toons rond de 880 itemlvl :( Nadeel van niet raiden en af en toe wat heroics runnen. Me prio nu is om rep te verzamele om te kunnen vliegen :)

Nadeel van een break van een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Bartske schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:45:
Is er nog een healer nodig? Anders kan ik wel mee op mn 936 druid?
Moet wel te passen zijn. hebben dan 3 a 4 healers wat zat moet zijn (als het niet al teveel is maar dat maakt niet uit gaat om de gezelligheid)
Zolang je in discord zit vind ik het alleen maar gezellig dat je mee gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
@Ryada ga je nog streamen toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Zekers ik gooi hem zo online
https://www.twitch.tv/ryada_tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Veel succes met de raid guy’s. Hopelijk kan ik binnenkort een keer aansluiten als ik een beetje mijn item level omhoog heb gekrikt. :P

Even meegekeken met de stream. Zag er strak uit hoor!!

[ Voor 18% gewijzigd door tommy2005 op 28-11-2017 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-08 12:04
Ook mijn World of Warcraft account maar weer is afgestoft. Toch altijd even wennen maar op één of andere manier blijft het spel mij trekken.

Heb maar weer Silvermoon opgepakt. Had hier nog een hoop geld. Mochten er nog meer mensen zijn die hier spelen let me know!

[ Voor 4% gewijzigd door JDdeV1992 op 28-11-2017 22:35 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, paar dikke faals van me hehe. Maar wel leuk en toch best ver gekomen denk ik zo! Allen bedankt, en vooral degenen die alles wilden 'leiden'.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Heel erg bedankt naar iedereen die mee is gegaan met de raid gisteren en zijn best heeft gedaan.
Ik ben positief verast met hoever we zijn gekomen in de raid ondanks de gear die de meeste van ons hadden.
Een hoop pugs die ToS HC doen hebben problemen om zo ver te komen als wij deden zonder te wipen, naar mijn ervaring. Dus we mogen trots zijn op een 8/9HC clear van ToS voor de eerste keer.

Ik ben van plan vaker raids te organiseren ik heb gezien waar foutjes liggen en waar ik het moet verbeteren (vooral voor de healers want 3 holy palas werkt nou niet optimaal) Maar wat mij betreft was het een succes.
Nog bedanks aan Wes voor de uitleg voor elke boss en het helpen met raidleaden, was ook mijn eerste keer als RL dus de hulp heeft zeker geholpen.

Mochten mensen intresse hebben kan ik de hele VOD exporteren naar youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas kon ik er niet bij zijn. (had ik bij @Ryada gemeld)
Door een zeer zwaar bedrijfsongeval heb ik de avond moeten door brengen in het gezelschap van ambulance personeel, politie en later de arbeidsinspectie.
Details hou ik voor me maar het was een afgrijselijke avond en ik ben bang dat ik de beelden nooit meer uit mijn hoofd krijg. Heb eigenlijk niet geslapen vannacht.

Leuk om te lezen dat het zo goed ging. Ik had er graag bij geweest maar het is even niet anders.
Misschien een volgende keer :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elevo123
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-10-2021
bericht Aangepast, schijnbaar niet toegestaan ^^

[ Voor 90% gewijzigd door Elevo123 op 29-11-2017 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dit is volgens mij niet toegestaan
Dan ook graag niet quoten ;)

[ Voor 63% gewijzigd door Grotman op 29-11-2017 17:37 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:50:
Door een zeer zwaar bedrijfsongeval heb ik de avond moeten door brengen in het gezelschap van ambulance personeel, politie en later de arbeidsinspectie.
Details hou ik voor me maar het was een afgrijselijke avond en ik ben bang dat ik de beelden nooit meer uit mijn hoofd krijg. Heb eigenlijk niet geslapen vannacht.

Leuk om te lezen dat het zo goed ging. Ik had er graag bij geweest maar het is even niet anders.
Ik heb het heel kort in discord een beetje uitgelegd aan de hand wat jij me verteld hebt omdat een paar mensen zich afvroegen waarom jij niet aanwezig was. Ivm dat een paar man vroeg waarom jij er niet was en ik aan het tanken was. Hopelijk vind je dat niet erg, want ik heb geen zin om jou in een slecht daglicht te zetten en zeggen van "weet ik niet" of om een leugen op te stellen. Daarmee zou ik jou alleen nog meer zorgen bezorgen op het moment.

Het is heel begrijpelijk dat je hoofd er totaal niet naar stond gisteren, en ik hoop ten zeerste dat jij en de collega er bovenop komen.
Ik houd de volgende keer een plekje naast mij voor je vrij 8)
Heb ik die iig voor je gereserveerd. Doe rustig aan misschien dat we dit weekend nog gezellig mythics kunnen runnen en een beetje kunnen gearen met andere tweakers :) Dan heb je iig nog wat gezelligheid van ons deze week ^^

[quote]Elevo123 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:53:
<knip>
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.

[ Voor 58% gewijzigd door Grotman op 29-11-2017 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-06 20:25
Was een zeer gezellige raid! ook zeer geslaagd wat mij betreft, ik kijk uit naar de volgende raid!

On a side note: had iemand toevallig nog logs verzameld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Iusedto schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:50:

.. ik vroeg me al af waar je was.. speciaal de twitch stream van Ryada opgezet tijdens t werken om je kunsten te kunnen zien >:) . Maar zonder dollen, zwaar kloten wat je/jullie ook is overkomen en sterkte met het verwerken.

Voor de rest wat ik gezien heb, knap werk!
.. en voor mij.. werken en tegelijk stream kijken waar je eigenlijk tussen had moeten staan werkt niet helemaal optimaal :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Hystrea schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:03:
Was een zeer gezellige raid! ook zeer geslaagd wat mij betreft, ik kijk uit naar de volgende raid!

On a side note: had iemand toevallig nog logs verzameld? :)
met dank aan Releaho:
https://www.warcraftlogs.com/reports/LYAPqzxpatGKvD3f/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:56:
[...]

Ik heb het heel kort in discord een beetje uitgelegd aan de hand wat jij me verteld hebt omdat een paar mensen zich afvroegen waarom jij niet aanwezig was. Ivm dat een paar man vroeg waarom jij er niet was en ik aan het tanken was. Hopelijk vind je dat niet erg, want ik heb geen zin om jou in een slecht daglicht te zetten en zeggen van "weet ik niet" of om een leugen op te stellen. Daarmee zou ik jou alleen nog meer zorgen bezorgen op het moment.

Het is heel begrijpelijk dat je hoofd er totaal niet naar stond gisteren, en ik hoop ten zeerste dat jij en de collega er bovenop komen.
Ik houd de volgende keer een plekje naast mij voor je vrij 8)
Dat is geen probleem hoor, het is ook geen geheim zeg maar.
Een van onze medewerkers is gisteren onder een zware hijsbalk van een paar ton gewicht terecht gekomen.
Die heeft zijn bekken etc totaal verbrijzeld/verpletterd. Of hij het overleeft wordt de komende dagen duidelijk.
Plus de komende 3 maanden krijg ik de arbeidsinspectie over de vloer.

En ja, ik had graag mee gewild. Had me goed voorbereid en had ook alles van Fatboss gekeken.
En ik hou mee zeer zeker aanbevolen voor welke run dan ook. Kan wel wat afleiding gebruiken :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Voor de mensen die wat afleiding willen vandaag hier is de VOD:
[Video: https://www.twitch.tv/videos/205047005]

[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 29-11-2017 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow die geweldige Necrodardar parses. *O* <3 Om me nog een gevoel te geven van nuttig kijk ik maar naar de ilvl% parse want de parse zelf is om te janken :'( Maar ik ahd ook niet veel meer verwacht als ik terug kijk op de raid.

Nee, zeker niet trots op, had wellicht beter direct me DK kunnen pakken maar goed, kans op loot dus ik wil iedereen bedanken voor de dikke carry op me WW monk. :) Volgende keer probeer ik wel wat meer eruit te pompen of ik pak gewoon een andere class/role. :P WW monk is niet mij main spec, had de ilvl requirement maar kennelijk is een 900 ilvl requirement gewoon minimale dps voor normal, wellicht de volgende raid maar wat hoger zetten Ryada. :P
Iusedto schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:07:
[...]

Dat is geen probleem hoor, het is ook geen geheim zeg maar.
Een van onze medewerkers is gisteren onder een zware hijsbalk van een paar ton gewicht terecht gekomen.
Die heeft zijn bekken etc totaal verbrijzeld/verpletterd. Of hij het overleeft wordt de komende dagen duidelijk.
Plus de komende 3 maanden krijg ik de arbeidsinspectie over de vloer.

En ja, ik had graag mee gewild. Had me goed voorbereid en had ook alles van Fatboss gekeken.
En ik hou mee zeer zeker aanbevolen voor welke run dan ook. Kan wel wat afleiding gebruiken :)
Yup dat is zwaar klote en heb je ook zeker gemist. Maar dat je dit voorrang moest geven is natuurlijk niets anders logisch. Ik wens de medewerker, jou en iedereen die het gezien heeft het beste toe.

Als je nog runs zoekt in de vorm van raids als afleiding dan is de alt run er nog op zaterdag, zover ik weet wouden ze dat nog even op ToS (misschien wel richting heroic) houden. Maar goed kan ook wel begrijpen als je geen zin hebt je 3 uur te focussen en gewoon de korte mythic+ wilt doen. Ik zorg er wel voor dat er een plek beschikbaar komt voor je als je wilt. Desnoods skip ik hem zodat jij mee kan.
Ryada schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:28:
Voor de mensen die wat afleiding willen vandaag hier is de VOD:
[video]
Ik zou de volgende keer kijken of ik ook een opname kan maken, wellicht dat we er een leuke montage van kunnen maken (als er nog meer mensen zijn kunnen we beetje switchen tussen de views) is altijd wel leuk om dan later terug te kunnen kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Gister mooi mijn warlock in een avondje van 101 naar 110 gebracht, Nu kan ik lekker beginnen met mijn honor levels te farmen :). Iemand zin om vanavond wat battlegrounds te doen ? (horde ofc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:39:

Yup dat is zwaar klote en heb je ook zeker gemist.

Als je nog runs zoekt in de vorm van raids als afleiding dan is de alt run er nog op zaterdag, zover ik weet wouden ze dat nog even op ToS (misschien wel richting heroic) houden. Maar goed kan ook wel begrijpen als je geen zin hebt je 3 uur te focussen en gewoon de korte mythic+ wilt doen. Ik zorg er wel voor dat er een plek beschikbaar komt voor je als je wilt. Desnoods skip ik hem zodat jij mee kan.
Je bent een lieverd hehe d:)b <3
Dank je wel.
Wil in principe zaterdag wel mee ja. Even de vrouw omkopen en dan is dat geregeld.

Heel misschien log ik vanavond even in tot 20.30 uur.
Druid moet nog 7 ilevels omhoog en dan is hij 900

[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 29-11-2017 10:13 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hystrea
Moet zeggen dat de logs me niet tegenvallen, toch overal ilvl% minimaal in het blauw :). als nou die vervloekte 2e legendary is dropt.....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:12:
[...]

Dank je wel.
Wil in principe zaterdag wel mee ja. Even de vrouw omkopen en dan is dat geregeld.

Misschien dat ik voor half 9 nog online ben, dan neem ik je wel mee met een M+ dungeon ;)

Vanavond ff snel mijn eerste leggo naar ilvl 1000 brengen zodat ik dat deze week iig heb gedaan en ik morgen voor de raid alweer wat betere gear heb.
Heb zin in Antorus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kom maar op met Antorus! :D Vanavond knallen met de guild oOo

Owh ja Method is alweer world first, die heeft de raid opening afgewacht en zijn er gelijk ingegaan. Lawl, ik lag lekker op 1 oor om die tijd :O
Iusedto schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:12:
[...]

Dank je wel.

Geen probleem hoor :) Kan je helaas vandaag er niet mee helpen, dan zijn we raiden maar je mag altijd whisperen als je wilt dat ik mee ga. :) Ik laat me WW monk wel even thuis tot ik me er goed mee voel 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Kadardar
Ik was van het weekend met Ricardo mee geweest op mijn DK voor wat runs.
Was erg leuk, frost speelt leuk weg vind ik.

Wat me ook wel eens leuk lijkt is om eens mijn survival hunter door Mythics of iets anders te halen en te kijken hoe of wat er mogelijk is.
Volgens mij is dat best wel verrassend

Shaman was wel 110 geworden, nu nog de warlock hehe.

Eigenlijk zijn alle classes leuk in WoW :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Kadardar schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:16:Ik laat me WW monk wel even thuis tot ik me er goed mee voel 7(8)7
Dit is denk ik het beste voor iedereen 8) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:28:
@Kadardar
Ik was van het weekend met Ricardo mee geweest op mijn DK voor wat runs.
Was erg leuk, frost speelt leuk weg vind ik.

Wat me ook wel eens leuk lijkt is om eens mijn survival hunter door Mythics of iets anders te halen en te kijken hoe of wat er mogelijk is.
Volgens mij is dat best wel verrassend

Shaman was wel 110 geworden, nu nog de warlock hehe.

Eigenlijk is alles leuk in WoW :
Ik ken het probleem... ik zit nog steeds me DH/Monk drama. Ik vind monk een en al leuk gewoon alle specs maar DH is ook leuk. Beide hebben iets unieks, nummer wijze gezien denk ik dat ik een betere tank in Monk kan zijn dan in DH maar daarbij komt wel dat DH een stuk beter scaled dan Monk qua tank.

Ik wil nog even verder tacs kijke nvoor antorus voordat ik echt een beslissing durf te nemen, als we dezelfde route als KJ gaan met hoge klappen (geloof dat dat er niet is) dan wordt een Monk wellicht de keuze, anders denk ik toch DH omdat ik het gewoon tof vind :)
thundermo schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:32:
[...]

Dit is denk ik het beste voor iedereen 8) :>
Ik heb water nodig voor de brandplek :'(

Nee zoals ik al zei, de volgende denk ik wel even 2 keer erover na als ik een run ga doen met jullie over me class. Had niet verwacht dat het uberhaupt zo goed zou gaan (zoals de meeste). Tegen de tijd heb ik ook wat meer van monk opgestoken, heb ik er wat meer ook dps wijze mee kunnen spelen en heb ik meer traits :) Had ook geen concordance, extra damage vanuit de netherlight curicible etc etc. Dat telt wel allemaal lekker mee natuurlijk. :) Daarom ook maar veranderd naar DK vanaf Fallen want het werd zo eenzaam onderaan de lijst :P

[ Voor 25% gewijzigd door Kadardar op 29-11-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:57

tha_crazy

Mafketel

Zo, vanavond als het goed is mee met Antorus.
Heb een paar maanden niet gespeeld dus zit niet meer gelijk blind in het progression team, sta nog wel geclassificeerd als raider.

Echter afgelopen zondag hebben we nog even ToS HC gerend waarbij ze wel gelijk vroegen om me ook in te schrijven voor vandaag.

Heb alleen m'n huiswerk nog niet af met de fatboss filmpjes :+

[ Voor 5% gewijzigd door tha_crazy op 29-11-2017 11:39 ]

Pagina: 1 ... 116 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.