Blackhand! ik was verliefd op die fight, ook al haatte het gros van mn guild de fightRaptar schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:42:
[...]
Niet dat ik de top raid guilds nauwlettend in de gaten hield, maar Paragon was wel altijd mijn favoriet. Alleen volgens mij verloren zij juist de laatste paar expansions de race van Method. Ik vond hun boss kill filmpjes altijd erg goed man, kon ik echt van genieten. De muziek en hoe het ge-edit is enzo, een voorbeeld:
[video]
Verwijderd
Oh, misschien dat ik het dan mis heb /fanboyRaptar schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:42:
[...]
Niet dat ik de top raid guilds nauwlettend in de gaten hield, maar Paragon was wel altijd mijn favoriet. Alleen volgens mij verloren zij juist de laatste paar expansions de race van Method. Ik vond hun boss kill filmpjes altijd erg goed man, kon ik echt van genieten. De muziek en hoe het ge-edit is enzo, een voorbeeld:
[video]
Paragon is gestopt, omdat een paar members stopte en ze niet meer aan genoeg spelers konden komen om een fatsoenlijke 25man raid te organiseren. Ze waren ook een Fin-only guild, waardoor recruitment nog lastiger was.
@Verwijderd
Verdishamage ken ik wel ja, zag ik vrij vaak bovenaan in de DPS meters staan. Je had daar ook een DK met een aftanse UI, echt net een pan snert als je er naar kijk, gewoon één grote pleuriszooi in mijn ogen
. Enige is, hij presteerde echt buitenaards en kwam altijd heel kalm over tijdens de fights. Mooi contrast vond ik dat.
Verdishamage ken ik wel ja, zag ik vrij vaak bovenaan in de DPS meters staan. Je had daar ook een DK met een aftanse UI, echt net een pan snert als je er naar kijk, gewoon één grote pleuriszooi in mijn ogen
Ik ga nog wel even me hoofd breken over DH of Monk. Nu ik enig gevoel heb hoe een monk speelt spreekt het me erg aan. Denk wel dat ze echt een plek delen momenteel. Voordeel ervan is 3 specs voor 3 rollen waarbij de DH er maar 2 heeft. Ik ga nog wel even over brainstormen en even de normal raid aankijken zaterdag met me monk. Het zou nu nog in feite een goede tijd zijn om te switchen precies voor Antorus maar tegelijk wil ik dat niet. Ben al te vaak veranderd.
Denk zelf dat het gewoon me DH blijft maar we gaan het meemaken
PS. Ja ik wordt ook moe van mezelf
Denk zelf dat het gewoon me DH blijft maar we gaan het meemaken
PS. Ja ik wordt ook moe van mezelf
[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 24-11-2017 12:36 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Voglens mij dezelfde uit het filmpje, Verestrasz was dat. Als ik naar die UI staar ben ik het volkomen met je eensRaptar schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:20:
@Verwijderd
Verdishamage ken ik wel ja, zag ik vrij vaak bovenaan in de DPS meters staan. Je had daar ook een DK met een aftanse UI, echt net een pan snert als je er naar kijk, gewoon één grote pleuriszooi in mijn ogen. Enige is, hij presteerde echt buitenaards en kwam altijd heel kalm over tijdens de fights. Mooi contrast vond ik dat.
Verwijderd
Ja qua UI spelen sommige mensen echt met gedrochten. Bijv. X-perl zie ik vaak terug, vind ik erg lelijk (vooral als je er helemaal niks aan aanpast - kan geloof ik wel).Raptar schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:20:
@Verwijderd
Verdishamage ken ik wel ja, zag ik vrij vaak bovenaan in de DPS meters staan. Je had daar ook een DK met een aftanse UI, echt net een pan snert als je er naar kijk, gewoon één grote pleuriszooi in mijn ogen. Enige is, hij presteerde echt buitenaards en kwam altijd heel kalm over tijdens de fights. Mooi contrast vond ik dat.
Was het ook niet bij Paragon, Garrosh 10m, een holy priest die een unicorn groot in z'n UI had verwerkt of zo. Wel die fight solo heal, solo tank gedaan volgens mij. Ging echt nergens over hoe goed die gasten moesten zijn om undergeared die fight te doen. Maar die UI
Maanden en maanden later toen zelf Garrosh 10m gedaan, maar zelfs met wat nerfs en betere gear (valor upgrades en ringen) hebben we daar toen nog honderden pulls over gedaan.

Maanden en maanden later toen zelf Garrosh 10m gedaan, maar zelfs met wat nerfs en betere gear (valor upgrades en ringen) hebben we daar toen nog honderden pulls over gedaan.
Dat is h'm inderdaad ja, hij schijnt wel een waanzinnige DK te zijn. Unholy ook trouwens, toen al.Hystrea schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:29:
[...]
Voglens mij dezelfde uit het filmpje, Verestrasz was dat. Als ik naar die UI staar ben ik het volkomen met je eens
Volgens mij was die priest Altzu als ik het mij goed herinner.IntToStr schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:36:
Was het ook niet bij Paragon, Garrosh 10m, een holy priest die een unicorn groot in z'n UI had verwerkt of zo. Wel die fight solo heal, solo tank gedaan volgens mij. Ging echt nergens over hoe goed die gasten moesten zijn om undergeared die fight te doen. Maar die UI![]()
Correctie Jhazrun.....https://www.youtube.com/watch?v=pUhdIdXQYOI
[ Voor 6% gewijzigd door skassie op 24-11-2017 16:16 . Reden: correctie ]
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Je zou maar met zo'n ui willen spelen.....skassie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:05:
[...]
Volgens mij was die priest Altzu als ik het mij goed herinner.
Correctie Jhazrun.....https://www.youtube.com/watch?v=pUhdIdXQYOI
Welke sever zitten de meeste Tweakers (Horde) dan ? Want ik speel nu altijd alleen en dat is soms behoorlijk saai.
[Battle.net: Forsaken#22243]
Draenor by far, een high population Horde server, misschien ook wel dé Horde server. Ik denk dat de grootste groep hier in de guild in "Final Fury" zit, een gezellig Nederlandstalige guild met leuke progression op HC.Intelcorei7 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:53:
Welke sever zitten de meeste Tweakers (Horde) dan ? Want ik speel nu altijd alleen en dat is soms behoorlijk saai.
Met deze server, guild en de Tweakers Discord voel jij je nooit meer eenzaam of zal je het saai vinden. Join us!
Top bedankt, als ik volgende week terug ben van vakantie zal ik eens kijken.Raptar schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:06:
[...]
Draenor by far, een high population Horde server, misschien ook wel dé Horde server. Ik denk dat de grootste groep hier in de guild in "Final Fury" zit, een gezellig Nederlandstalige guild met leuke progression op HC.
Met deze server, guild en de Tweakers Discord voel jij je nooit meer eenzaam of zal je het saai vinden. Join us!
[Battle.net: Forsaken#22243]
Voor diegene die het niet door hadden, de Legion sale momenteel geeft een accountwide boost. Oftewel, start een starteraccount, koop voor €20,- Legion en vervolgens mag je de boost ook op je main account gebruiken.
Weet jij of je bijvoorbeeld de Deluxe eiditie kan kopen voor je main account en ook de Boost krijgt ?Kaap schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:01:
Voor diegene die het niet door hadden, de Legion sale momenteel geeft een accountwide boost. Oftewel, start een starteraccount, koop voor €20,- Legion en vervolgens mag je de boost ook op je main account gebruiken.
Nvm, al gevonden.
Werkt niet
[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 25-11-2017 13:31 ]
FUMES et CARNES
Ik zal er ook eens een kijkje komen nemen :-)Raptar schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:06:
[...]
Draenor by far, een high population Horde server, misschien ook wel dé Horde server. Ik denk dat de grootste groep hier in de guild in "Final Fury" zit, een gezellig Nederlandstalige guild met leuke progression op HC.
Zit ik al zo lang op tweakers en nog nooit dit topic gezien haha terwijl ik WoW al speel sinds de release.
Is raiden verplicht of kun je ook voor de gezelligheid joinen en dungeons etc doen?
Weet iemand een goed bedrijf voor een compleet game systeem ?
Heb besloten om een nieuwe te kopen. Koop eigenlijk altijd XPS van Dell maar misschien zijn er andere aanbieders ?
Heb besloten om een nieuwe te kopen. Koop eigenlijk altijd XPS van Dell maar misschien zijn er andere aanbieders ?
FUMES et CARNES
Configureren bij Alternate met hulp van Tweakers best buy, Alternate bouwt hem wel voor je.Iusedto schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:37:
of als je op zoek bent naar een laptop kan je bv. naar een BTO laptop kijken.Iusedto schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:37:
Voor desktops kan je natuurlijk ook altijd zelf bouwen
Ja, zelf bouwen kan ook.
Maar de XPS heeft nu 15% korting en dan kom ik gek genoeg goedkoper uit
*edit*
Enhancement shaman nu ook op 110
*edit*
[ Voor 20% gewijzigd door Iusedto op 25-11-2017 20:14 ]
FUMES et CARNES
Dat is knap handig! Ik zat vandaag nog te twijfelen of ik heel veel tijd zou gaan spenderen in het levelen van een DK. Goede tip, ik ga morgen eens kijken of het werkt op mijn account.Kaap schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:01:
Vraagje Kaap;
Zijn er nog specifieke zaken waar ik op moet letten, of gewoon kopen en dan verschijnt de boost bij mijn main account?? Alvast bedankt voor je hulp.
Sowieso heel lastig bepalen welke ik als main ga hanteren. Keuzes, keuzes en nog eens keuzes
[ Voor 11% gewijzigd door tommy2005 op 25-11-2017 21:31 ]
Waarom dan afstappen van een werkende formule?Iusedto schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 20:12:
Ja, zelf bouwen kan ook.
*edit*
De top-50 guilds nemen een week of twee vrij voor mythic progression hoor. Daar zijn veel klachten over, want om mee te doen moet je wel split raiden en daarna betatesten totdat je er bij neervalt bijna.Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:38:
[...]
Ik denk dat hun successen vooral komen uit ervaring en enorm veel uren in WoW/raiden steken. Las dat ze iets van 12+ uur raiden op progressiedagen. Bijna geen enkele guild doet dat verder volgens mij. Ik zou er geen zin in hebben in ieder geval.
Iemand die hier Paragon nog kent? Dat was imo een guild die echt een stuk beter was. Jammer dat ze niet meer spelen. Wonnen ook vrijwel elke world first van Method.
Splitraiden = iedereen heeft minimaal 5 raid-alts die goed gegeared zijn. Als de raid uitkomt run je de raid met 4 mains en 16 alts, de mains krijgen alle loot. Dat doe je 5 keer en blijf je doen totdat alle mains full-heroic gear hebben. En dan ga je progressen op mythic.
Blizzard wil er een eind aan maken, dus je zou in BfA zomaar een nieuw lootsysteem kunnen zien.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Misschien wisten anderen wat ik niet weetdemonic schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 21:31:
[...]
Waarom dan afstappen van een werkende formule?
Dit is waar ik over twijfel :
http://www.dell.com/nl-nl...5-gaming-desktop/cd567509
of :
http://www.dell.com/nl-nl...xps-8930-desktop/cdx89309
[ Voor 37% gewijzigd door Iusedto op 26-11-2017 12:41 ]
FUMES et CARNES
Die 8930 is op vele fronten beter, wil je toch de AMd dan zou je moeten gaan kijken naar een Ryzen 7 processor en wellicht de AMD videokaart swappen naar een gtx 1060. Daarbij welke resolutie speel je? Als je van plan bent 1440P te gaan zou ik een GTX 1070 nemen, voor full hd is de GTX 1060 voldoende. Wil je 4k gaan dan moet je naar een GTX 1080/GTX1080TIIusedto schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 22:28:
[...]
Misschien wisten anderen wat ik niet weet![]()
Dit is waar ik over twijfel :
http://www.dell.com/nl-nl...5-gaming-desktop/cd567509
of :
http://www.dell.com/nl-nl...xps-8930-desktop/cdx89309
Dacht de AMD naar 16Gb te brengen en dan ben ik voor een prikkie klaar 
Videokaart is ook meer dan genoeg. Is toch hoofdzakelijk WoW hehe
FUMES et CARNES
Ik denk niet dat je met 16 Gigabit er gaat komen. Dat is niet genoeg.Iusedto schreef op zondag 26 november 2017 @ 15:17:
Heeft iemand het al geprobeerd? Ik krijg de melding dat ik WOW er ook bij moet kopen. Dat kost dan 4,99 extratommy2005 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 21:26:
[...]
Dat is knap handig! Ik zat vandaag nog te twijfelen of ik heel veel tijd zou gaan spenderen in het levelen van een DK. Goede tip, ik ga morgen eens kijken of het werkt op mijn account.
Vraagje Kaap;
Zijn er nog specifieke zaken waar ik op moet letten, of gewoon kopen en dan verschijnt de boost bij mijn main account?? Alvast bedankt voor je hulp.
Sowieso heel lastig bepalen welke ik als main ga hanteren. Keuzes, keuzes en nog eens keuzes
Ah ja, dacht dat je ook af en toe wat anders wou spelen. Nee dan kan je wel voor ene prikkie klaar zijn als het toch allemaal maar WoW is. Ik wil ook nog een upgrade doen naar een AMD ryzen 7 en GTX1070 met de gebruikelijk 16 GB ramIusedto schreef op zondag 26 november 2017 @ 15:17:
Nope, gamen doe ik voor de rest op consoles.Kadardar schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:11:
[...]
Ah ja, dacht dat je ook af en toe wat anders wou spelen. Nee dan kan je wel voor ene prikkie klaar zijn als het toch allemaal maar WoW is.
Koop nu of een nieuwe desktop of koop de Xbox one X
FUMES et CARNES
Of je koopt gewoon een goede desktop en neemt een wireless xbox one controller adapterIusedto schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:34:
[...]
Nope, gamen doe ik voor de rest op consoles.
Koop nu of een nieuwe desktop of koop de Xbox one X
Wie kan je er het beste voor whisperen?Raptar schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:06:
[...]
Voor de mensen die morgen meegaan op de raid die ik aan het organiseren ben: ik raad aan vandaag een paar videos over de tactics te kijken fatboss heeft goede guides voor Tomb of Sargeras. Dit zal dan namelijk wat tijd besparen waardoor we een stuk sneller door de raid heen kunnen gaan.
Ik en wes zullen alsnog bij elke boss een korte uitleg geven, en vraagjes over de bosses beantwoorden.
Voor mensen die nog niet van de raid wisten: het is morgen de 28ste om 20:00 dat ik een raid organiseer. Heroic ToS om precies te zijn. Het is wel een Horde raid dus helaas voor de alliance only spelers onder ons. Minimale ilvl is 900 en enchants + gems zijn aangeraden. Flasks zullen mensen zelf moeten verzorgen en food verzorg ik zelf.
Ik en wes zullen alsnog bij elke boss een korte uitleg geven, en vraagjes over de bosses beantwoorden.
Voor mensen die nog niet van de raid wisten: het is morgen de 28ste om 20:00 dat ik een raid organiseer. Heroic ToS om precies te zijn. Het is wel een Horde raid dus helaas voor de alliance only spelers onder ons. Minimale ilvl is 900 en enchants + gems zijn aangeraden. Flasks zullen mensen zelf moeten verzorgen en food verzorg ik zelf.
Steam: Ryada.
Fatboss guides :
YouTube: Tomb of Sargeras Normal + Heroic Guides - FATBOSS
Persoonlijk was ik gisteren wel weer even helemaal klaar met WoW en de PUG wereld.
Wat kan deze game soms bloed irritant zijn.
Met name dat hele aanmelden voor Mythic runs voelt soms net als bedelen.
Persoonlijk was ik gisteren wel weer even helemaal klaar met WoW en de PUG wereld.
[ Voor 50% gewijzigd door Iusedto op 27-11-2017 08:36 ]
FUMES et CARNES
Wij hadden er gister nog een aantal gedaan, vermoed alleen dat je toen discord niet aan had want je had met ons mee kunnen doen.Iusedto schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:26:
Fatboss guides :
En meestal klik ik gwn op 'apply' en schrijf ik geen messagen, niemand leest die dingen toch.
Ja, maar dat bedoel ik dus . WoW is pas leuk (sociaal gezien) als je content kunt doen met bekenden of guildies zeg maar.Ryada schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:54:
[...]
Wij hadden er gister nog een aantal gedaan, vermoed alleen dat je toen discord niet aan had want je had met ons mee kunnen doen.
En meestal klik ik gwn op 'apply' en schrijf ik geen messagen, niemand leest die dingen toch.
Ben je echter afhankelijk van PUG' s dan kan het een echte ramp zijn.
Wilde gisteren op mijn Guardian en BRM wat Mythics doen en dat was geen succes.
Vroegen voor Mythic 0 gewoon over de 900 ilevel terwijl mijn beer 891 is, die heeft er dus geen 1 gedaan.
Ben toen gewisseld naar mijn Brewmaster (907) en die werd 1 keer gekicked uit een 0 omdat : men vond dat Brm een slechte tank is

Het niveau vd mensen

FUMES et CARNES
WHAHAHAA... sommige mensen...Iusedto schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:15:
[...]
Ben toen gewisseld naar mijn Brewmaster (907) en die werd 1 keer gekicked uit een 0 omdat : men vond dat Brm een slechte tank is

Brewmaster is zo sterk in mythic+. zeker in de lagere omdat je je dan volledig op dps kan focussen. Bossfights als brm kan ik makkelijk 500-600k op halen. (+10 ofzo)
en op AoE thrash haal ik met gemaak 1-1.5M.
Dit was dus voordat we begonnen waren. We zaten in de group en wilde net gaan starten.demonic schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:18:
[...]
Brewmaster is zo sterk in mythic+. zeker in de lagere omdat je je dan volledig op dps kan focussen. Bossfights als brm kan ik makkelijk 500-600k op halen. (+10 ofzo)
Had ik het nou verknald of zo dan kan ik het nog begrijpen zeg maar.
De runs die ik wel heb kunnen doen op mijn BRM waren een makkie. Meestal continue ISB ophouden en klaar is kees
Heel soms Fortify gebruikt of Purify
Vond het ook erg jammer dat ik mijn Guardian (892) er niet door heen kreeg, had hem graag naar ToS meegenomen morgen.
Kwam op mij over alsof mensen pas mensen accepten >900 ilevel, ook voor Mythics 0
[ Voor 10% gewijzigd door Iusedto op 27-11-2017 09:27 ]
FUMES et CARNES
Mwah 500-600k? das nog best weinig, ik zit met gemak op de 750k zelfs op een +17 ga ik gewoon vol de dps in.demonic schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:18:
[...]
WHAHAHAA... sommige mensen...![]()
![]()
en op AoE thrash haal ik met gemaak 1-1.5M.
BrM is gewoon heel sterk het probleem in M+ is dat ze 0,0 utility hebben of Brez zoals Dudu/BDK. Je kan misschien wel meer dps doen als een monk maar je utility/cooldowns laten wel enigsinds te wensen over, (je hebt maar 2 echte personals
Je hebt echt 2 soorten groepen mensen, gisteren nogmaals opgemerkt.
Je hebt inderdaad de groep die flamed en zaagt over alles, die alles meteen pulled en waar je bij de minste fout eruitgeknikkerd wordt of waar je inderdaad met ilvl 900 niet eens in een normal mythic dungeon komt.. Happends to often.
Dan heb je de andere groep.
We zijn gisteren met 3 vrienden een groep gestart om die weekly te doen.
Bear tank 924, ikzelf als holy priest 930, BM hunter die letterlijk net gedinged is op zijn eerste char met ilvl 740 ofzo en dan zochten we nog 2 pugs.
Ik kan je zeggen, iedereen die we geinvite hadden over 7 runs heen waren allemaal supervriendelijke mensen, ook de mensen met ilvl 940+ want onze hunter liep verloren in BRH en stierf dan 3 keer op de trap met die vallende rotsblokken. Allemaal geen probleem, uit hunzelf gear uitwisselen..
Zelf gewhiped op Maw door al die fears op dat schip..
Met de mantel der liefde bedekt
Heerlijk avondje.
Zo speel ik het graag!
Je hebt inderdaad de groep die flamed en zaagt over alles, die alles meteen pulled en waar je bij de minste fout eruitgeknikkerd wordt of waar je inderdaad met ilvl 900 niet eens in een normal mythic dungeon komt.. Happends to often.
Dan heb je de andere groep.
We zijn gisteren met 3 vrienden een groep gestart om die weekly te doen.
Bear tank 924, ikzelf als holy priest 930, BM hunter die letterlijk net gedinged is op zijn eerste char met ilvl 740 ofzo en dan zochten we nog 2 pugs.
Ik kan je zeggen, iedereen die we geinvite hadden over 7 runs heen waren allemaal supervriendelijke mensen, ook de mensen met ilvl 940+ want onze hunter liep verloren in BRH en stierf dan 3 keer op de trap met die vallende rotsblokken. Allemaal geen probleem, uit hunzelf gear uitwisselen..
Zelf gewhiped op Maw door al die fears op dat schip..
Met de mantel der liefde bedekt
Zo speel ik het graag!
Ik ga aan voorstel doen voor een battle ress voor BRM's 
Brewmaster Monks will recieve a new skill called " To the Pub !"
With " To the Pub" the monk will throw a keg of wine to the target bringing it back to 60 % life and mana.
Castable in combat. For five seconds after drinking the wine the target feels invulnerable .....but isn't.
Some side effects might occur the next morning.
FUMES et CARNES
zijn er specifieke roles nodig? ik kan either meedoen als Enhance shammy of MW monk (mits er plek is utieraard).Ryada schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:21:
Voor de mensen die morgen meegaan op de raid die ik aan het organiseren ben: ik raad aan vandaag een paar videos over de tactics te kijken fatboss heeft goede guides voor Tomb of Sargeras. Dit zal dan namelijk wat tijd besparen waardoor we een stuk sneller door de raid heen kunnen gaan.
Plek is er nog zat, we zijn nu maar met 13 mensen die zich ingeschreven hebben,Hystrea schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:40:
[...]
zijn er specifieke roles nodig? ik kan either meedoen als Enhance shammy of MW monk (mits er plek is utieraard).
Je mag zelf kiezen welke rol je zou willen vullen, dus ik zou zeggen doe wat jij het leukste zal vinden. Ik zal je nu wel even op een DPS/Heal spot zetten
Prima! ik kies in eerste instantie voor DPS dan, maar heb er geen problemen mee te fillenRyada schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:43:
[...]
Plek is er nog zat, we zijn nu maar met 13 mensen die zich ingeschreven hebben,
Je mag zelf kiezen welke rol je zou willen vullen, dus ik zou zeggen doe wat jij het leukste zal vinden. Ik zal je nu wel even op een DPS/Heal spot zetten
Is bekend wanneer de leveling zone revamps komen? Ik zit met smart te wachten tot deze uit is
Lol, lees ik net dit in MMO pally forum :
Of ik moet mijn bear nog 8 ilevels omhoog krijgen in 1 uur vanavond.
Denk dat ik maar met BRM komSo I'm jumping into Heroic TOS, and I just got Aggramars stride. I already have Prydaz, and Archimonde's Hatred Reborn. Which should I be using ideally?
Answer: Ideally you should reroll to a viable tank class....
Of ik moet mijn bear nog 8 ilevels omhoog krijgen in 1 uur vanavond.
FUMES et CARNES
Same here om eerlijk te zijn! Ik denk dat het bij een van de volgende patches wel zal gebeuren. Volgens mij las ik laatst dat het op de PTR beschikbar was, maar ik kan er naast zitten.ItMeAedri schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:02:
Is bekend wanneer de leveling zone revamps komen? Ik zit met smart te wachten tot deze uit is
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik had gisteren tijdens een Hall of Valor Mythic trouwens een survival hunter mee.
Iedereen was eerst een beetje lacherig en maakten daar wat opmerking over........totdat we een tijdje verder waren.
Die gast deed gemiddeld in zijn eentje 40 tot 60 % van de totale damage lol.
Een lock verliet bij de laatste baas gewoon de groep omdat hij pissig was ( stond namelijk zelf als laatste lol)
Ik heb toch zo gelachen
Iedereen was eerst een beetje lacherig en maakten daar wat opmerking over........totdat we een tijdje verder waren.
Die gast deed gemiddeld in zijn eentje 40 tot 60 % van de totale damage lol.
Een lock verliet bij de laatste baas gewoon de groep omdat hij pissig was ( stond namelijk zelf als laatste lol)
Ik heb toch zo gelachen
FUMES et CARNES
Zekers, als je 900 ilvl hebt en een horde character hebt die dat heeft kan je zeker meedoen.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:08:
Kan ik ook meedoen met de raid? Ik speel frostmage.
Ik zal je op de lijst van DPS zetten. ^^
@Iusedto Je mag gewoon op je paladin komen van mij hoor, als het echt drama is kan je altijd nog switchen (of je moet op je monk willen komen dan mag dat ook, maakt voor mij het helpen wel heel makkelijk
[ Voor 25% gewijzigd door Ryada op 27-11-2017 11:22 ]
Verwijderd
Zit op 894 nu, is dat een nogo direct? Kan op zich nog wel een upgrade krijgen denk ik vanavond. Maar ik kan natuurlijk pech hebben.Ryada schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:21:
[...]
Zekers, als je 900 ilvl hebt en een horde character hebt die dat heeft kan je zeker meedoen.
@Iusedto Je mag gewoon op je paladin komen van mij hoor, als het echt drama is kan je altijd nog switchen (of je moet op je monk willen komen dan mag dat ook, maakt voor mij het helpen wel heel makkelijk)
Ik weet het nog niet.Ryada schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:21:
[...]
@Iusedto Je mag gewoon op je paladin komen van mij hoor, als het echt drama is kan je altijd nog switchen (of je moet op je monk willen komen dan mag dat ook, maakt voor mij het helpen wel heel makkelijk)
Heb nog nooit ToS gedaan, laat staan Heroic

Vind het wel spannend eerlijk gezegd, ik wil namelijk niet afgaan als Tank maar ken (nog) geen 1 mechanic daar.
Heroic is dan behoorlijke stap omhoog lol
Monk is misschien wat veiliger en ik ben bang dat ik beer net niet ga redden.
FUMES et CARNES
Als je de videos hebt bekeken en dat een beetje begrijpt weet je al 90% de andere 10% is gewoon ervaringIusedto schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:33:
[...]
Ik weet het nog niet.
Heb nog nooit ToS gedaan, laat staan Heroic![]()
Vind het wel spannend eerlijk gezegd, ik wil namelijk niet afgaan als Tank maar ken (nog) geen 1 mechanic daar.
Heroic is dan behoorlijke stap omhoog lol![]()
Ik heb je iig op de lijst gezet dan zien we morgen wel welk ilvl je dan bentVerwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:27:
[...]
Zit op 894 nu, is dat een nogo direct? Kan op zich nog wel een upgrade krijgen denk ik vanavond. Maar ik kan natuurlijk pech hebben.
Verwijderd
Snap het, we zien het vanavond wel.Ryada schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:37:
[...]
Als je de videos hebt bekeken en dat een beetje begrijpt weet je al 90% de andere 10% is gewoon ervaring
[...]
Ik heb je iig op de lijst gezet dan zien we morgen wel welk ilvl je dan bentwil het liefts geen uitzonderingen maken omdat ja waar stop ik dan met uitzonderingen maken als je snapt wat ik bedoel.
Gewoon een crafted 935 item kopen van de AH, voor het gear piece wat nu het laagst is
Ik heb mijn subscription na zes jaar dan eindelijk weer is geactiveerd. Hoe mooi en episch mijn char er zes jaar geleden uitzag met gear die erg zeldzaam was, is het nu niks meer
. Zelfs m'n set bonussen werken niet meer.
Wat is de beste manier om te levelen? ik ben nu lvl 85. is questen beter of instances runnen?
Wat is de beste manier om te levelen? ik ben nu lvl 85. is questen beter of instances runnen?
Verwijderd
Als je een goede groep hebt -> dungeons en tussendoor quests.desimal90 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:42:
Ik heb mijn subscription na zes jaar dan eindelijk weer is geactiveerd. Hoe mooi en episch mijn char er zes jaar geleden uitzag met gear die erg zeldzaam was, is het nu niks meer. Zelfs m'n set bonussen werken niet meer.
Ik heb zelf m'n char gelevelled door elke dungeon 1x te doen en voor de rest quests. Ging redelijk snel, alhoewel ik niet als doel had om zo snel mogelijk 110 te zijn. Vond het wel leuk om voor de verandering de lore eens goed te volgen.
Ik zou bijna zeggen een Boost kopen in de huidige sale.desimal90 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:42:
Kost je zeg 25 euro all in, maar dan ben je meteen lvl 100 (evt op een nieuwe class ? )
[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 27-11-2017 11:57 ]
FUMES et CARNES
Nou pandaria en draenor hebben best leuke quests en zo lang duurt het niet. Lijkt me alsnog zonde van de 25€
Snelste manier is Legion kopen in de sale en dan de boost gebruiken.desimal90 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:42:
Ik heb mijn subscription na zes jaar dan eindelijk weer is geactiveerd. Hoe mooi en episch mijn char er zes jaar geleden uitzag met gear die erg zeldzaam was, is het nu niks meer. Zelfs m'n set bonussen werken niet meer.
Maar dan mis je een hoop MoP heeft hele mooie zones naar mijn mening en duurt toch niet zo heel lang, en WoD is leuk om voor de eerste keer te doen vind ik, daarna word het nogal een vervelende leveling area maar dat ben ik.
Levelen zelf duurt ook niet zo heel lang meer om lvl 100 te worden zeker niet als je al level 85 bent.
meh, ondanks wat druk weekend mijn best gedaan, wel de 110 gehaald,alleen nog maar ilvl800 , vanavond een raid staan dus zal er niet veel aan toe kunnen voegen vandaag of morgen, dus ik ga het niet reddenRyada schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:21:
[...]
Zekers, als je 900 ilvl hebt en een horde character hebt die dat heeft kan je zeker meedoen.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Precies. En dat stuk huppel je in drie dagen casual play doorheen (op een PvE-server of een PvP-server waar ze je niet chainganken in lower-level gebiedenharmlangwerden schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:46:
Nou pandaria en draenor hebben best leuke quests en zo lang duurt het niet. Lijkt me alsnog zonde van de 25€
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Ik zit eraan te denken om een char van m'n oude WoW account te transferren naar m'n nieuwe WoW account. Weet iemand of je ook de achievements kan meenemen? Heb nog wat leuke PVP en realm first titels die ik weer wil gebruiken.
Persoonlijk vind ik een boost voor 20 euro ipv 60 euro nooit zonde van het geldharmlangwerden schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:46:
Hij kan het ook gebruiken voor een nieuwe char.
Maar je het zeker gelijk dat van 85 naar 100 makkelijk te doen moet zijn.
Ik heb in de Black Friday wel zo een boost gekocht en die bewaar ik gewoon.
Altijd handig hehe (misschien zelfs om eens een Ally char te hebben, altijd wel een worgen druid willen levelen)
[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 27-11-2017 12:18 ]
FUMES et CARNES
Is die boost er nog voor 20 / 25 euri?Iusedto schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:10:
[...]
Persoonlijk vind ik een boost voor 20 euro ipv 60 euro nooit zonde van het geld
Hij kan het ook gebruiken voor een nieuwe char.
Maar je het zeker gelijk dat van 85 naar 100 makkelijk te doen moet zijn.
Ik heb in de Black Friday wel zo een boost gekocht en die bewaar ik gewoon.
Altijd handig hehe (misschien zelfs om eens een Ally char te hebben, altijd wel een worgen druid willen levelen)
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Gaat het om 2 WoW accounts binnen 1 battle.net account? Zo ja, dan neem je volgens mij mounts, looms, achieves etc mee. Kan t checken voor je. Ik wilde een paar jaar geleden 'clean' beginnen, maar moest daar echt een nieuw b.net account voor aanmaken omdat ik anders alsnog met looms etc zat.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:05:
Ik zit eraan te denken om een char van m'n oude WoW account te transferren naar m'n nieuwe WoW account. Weet iemand of je ook de achievements kan meenemen? Heb nog wat leuke PVP en realm first titels die ik weer wil gebruiken.
https://eu.shop.battle.ne.../world-of-warcraft-legion
Starter editie ( binnen je eigen account !) upgraden met deze bundel, dan moet je dacht ik nog 5 euro betalen voor de WoW editie .
Boost is account wide
[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 27-11-2017 12:29 ]
FUMES et CARNES
Ah jaIusedto schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:25:
[...]
https://eu.shop.battle.ne.../world-of-warcraft-legion
Starter account upgraden met deze bundel, dan moet je dacht ik nog 5 euro betalen voor de WoW editie .
Boost is account wide
@RustStorm Of bewaren voor de Allied races .....
FUMES et CARNES
Lijkt mij erg sterk als je daar een boost voor kan gaan gebruikenIusedto schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:30:
@RustStorm Of bewaren voor de Allied races .....
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Maak je niet druk, dat is note nummer 1Iusedto schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:33:
[...]
Ik weet het nog niet.
Heb nog nooit ToS gedaan, laat staan Heroic![]()
Heroic is dan behoorlijke stap omhoog lol![]()
Ik heb de laatste 3 raid dagen niet anders gedaan... 9 uur lang
Verwijderd
Nee het zijn echt twee verschillende battle.net accounts.marijnvtg schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:22:
[...]
Gaat het om 2 WoW accounts binnen 1 battle.net account? Zo ja, dan neem je volgens mij mounts, looms, achieves etc mee. Kan t checken voor je. Ik wilde een paar jaar geleden 'clean' beginnen, maar moest daar echt een nieuw b.net account voor aanmaken omdat ik anders alsnog met looms etc zat.
Je kan een boost gebruiken op allied races nadat je ze unlocked hebt.Kees schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:39:
[...]
Lijkt mij erg sterk als je daar een boost voor kan gaan gebruiken
Je krijgt alleen niet de heritage transmog armor die je anders wel krijgt.
Kees schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:39:
[...]
Lijkt mij erg sterk als je daar een boost voor kan gaan gebruiken
You are able to level boost and race change to an Allied Race once it is unlocked on your account.
FUMES et CARNES
Toevoeging:
Er werd wel al op Blizzcon gezegd dat een race change je niet de heritage armor geeft. Het kan wel
Ik weet niet of je het krijgt als je boost, volgens mij is daar ook geen uitspraak over gedaan. Zover is het unlocken van prestige armor van 20 naar 120 levellen. Maar of je dat ook vanaf een 100 / 110 boost kan doen, hoop het wel maar we moeten even officieel woord daarover afwachten. Maar ook dit is gewoon mogelijk om te boosten.
De heritage armor is voor de meeste rassen (vind ik zelf) wel erg cool en zeker het grinden waard. Maar dat is kwestie van smaak.
Gister me guardian druid en gespeeld en man... wat is die class stiekem saai. Het voelt allemaal niet speciaal aan. Het voelt zo generic en basic an als het maar kan, leuk dat ze top tier zijn momenteel maar ik val bijna in slaap met die dikke beren kont. Trash, mangle, moonfire (single target), Swipe (multi target), mangle, pulverize repeat... owh ja en af en toe active mitigation opgooien.... Boring!
[ Voor 37% gewijzigd door Kadardar op 27-11-2017 12:57 ]
Je moet handmatig van 20 tot 110 levelen om de heritage armor te krijgen.Kadardar schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:52:
[...]
Toevoeging:
Er werd wel al op Blizzcon gezegd dat een race change je niet de heritage armor geeft. Het kan wel
Ik weet niet of je het krijgt als je boost, volgens mij is daar ook geen uitspraak over gedaan. Zover is het unlocken van prestige armor van 20 naar 120 levellen. Maar of je dat ook vanaf een 100 / 110 boost kan doen, hoop het wel maar we moeten even officieel woord daarover afwachten. Maar ook dit is gewoon mogelijk om te boosten.
De heritage armor is voor de meeste rassen (vind ik zelf) wel erg cool en zeker het grinden waard. Maar dat is kwestie van smaak.
Een boost zorgt er voor dat je hem niet kan krijgen.
Zandalari trolls
Enige reden waarom ik eventueel toch nog eens ga levelen

Enige reden waarom ik eventueel toch nog eens ga levelen
FUMES et CARNES
En eerlijk gezegd lukt me dat wel zodra het nieuwe leveling systeem in het hele spel is verwerkt.Ryada schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:56:
[...]
Je moet handmatig van 20 tot 110 levelen om de heritage armor te krijgen.
ah ja, heb het gevonden. Top.Ryada schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:56:
[...]
Je moet handmatig van 20 tot 110 levelen om de heritage armor te krijgen.
Oef, gisteravond op het nippertje nog Kill Jaeden voor het eerst neer gekregen met de guild op Heroic.
Ben zelf wel benieuwd naar de void elves. Zouden ze de void form van priests krijgen? Of iets heel anders?
Ben zelf wel benieuwd naar de void elves. Zouden ze de void form van priests krijgen? Of iets heel anders?
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Ik ben vooral benieuwd geworden naar Zandalari als het gebeurd dat ik Horde blijf spelen en dan vooral de Druids. Naar verwachting krijgen ze alles in het thema van dino's voor hun vormen en dat spreekt mij zeker wel aan
Hoe tof zij het zijn als je een t-rex als Feral hebt ofzo.
Maar om te zeggen ik ga switchen is het veels te vroeg voor want een class moet je liggen. Dat is zover nu nog volledig onbekend wie weet dat ik nog zeg het wordt een totaal andere class
Dat gaat niet gebeuren. Is besproken in de laatste QA.Kadardar schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:23:
Ik ben vooral benieuwd geworden naar Zandalari als het gebeurd dat ik Horde blijf spelen en dan vooral de Druids. Naar verwachting krijgen ze alles in het thema van dino's voor hun vormen en dat spreekt mij zeker wel aan![]()
Alleen de travel vorm wordt een Raptor. Cat en bear blijven gelijk.
FUMES et CARNES
You just bursted my dream.Iusedto schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:24:
[...]
Dat gaat niet gebeuren. Is besproken in de laatste QA.
Alleen de travel vorm wordt een Raptor. Cat en bear blijven gelijk.
SorryKadardar schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:32:
[...]
You just bursted my dream.Van alles wat ze hadden kunnen doen met Zandalari en druid forms was een raptor het beste voor travel form en krijgen we niets anders. In feite heeft elk ras altijd ze eigen vorm gehad, ik zie dus niet veel veranderen voor zandalari en normale trolls. De Highmountain tauren kregen nog een gewei op een beer gedumpt.
Mag ik vragen welke internetsnelheid jullie hebben voor WoW ( en de rest, zeg Netflix ofzo)
Heb het gevoel dat ik nu veels te hoog qua kosten zit bij Ziggo (400Mb abo)
FUMES et CARNES
Precies goed!Iusedto schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:35:
[...]
Sorry![]()
Mag ik vragen welke internetsnelheid jullie hebben voor WoW ( en de rest, zeg Netflix ofzo)
Heb het gevoel dat ik nu veels te hoog qua kosten zit bij Ziggo (400Mb)
Nee denk dat je aan 40 mb (start) van ziggo echt wel meer dan voldoende hebt voor wow. Maar het is wel lekker als je het internet deelt met mensen in je huis er wat hoger voor te nemen. Nu weet ik niet wat het hele huis doet als jij aan het spelen bent maar een beetje ruimte op je totale bandbreedte overlaten is wel een aanrader. Zou er toch niet aan willen denken dat als er een netflix wordt gekeken dat ik niet meer kan spelen door de lag.
Het midden pakket zit je wel veilig neem ik aan. 200 down voor de mensen die netflix en als jij wow wilt spelen en de 20 up is voldoende. Of je moet een fanatieke streamer/youtuber in huis hebben dit is zo'n 2~5 mb per stream en afhankelijk of je kijkt of het zelf doet is het down of up. Als je youtube filmpjes upload kom je ergens in de 15mb terecht maar zo filmpje is ook eens klaar met uploaden natuurlijk
ikzelf heb ook de 400Mb van ziggo want toen ik het aanvroeg was het midden pakket nog 50Mb wat te laag was geweest. Ik zou nu in feite 20 pm kunnen besparen als ik echt zou willen. Dit ga ik waarschijnlijk vanavond ook eens even regelen want ja. Snel bespaard
[ Voor 13% gewijzigd door Kadardar op 27-11-2017 13:55 ]
Ik zit op een 100Mbit/s abonnement (Caiway), en het gaat echt meer dan goed. Altijd rond 1-2ms latency. En dan wordt er ook nog tv gegkeken / genetflixt / blockchains gedownload.Iusedto schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:35:
[...]
Sorry![]()
Gewoon de 40/4 instap van Ziggo compleet. En kan daar zelfs redelijk met streamen. Alleen mijn PC (FX-6100) heeft dan een beetje moeite. Maarja dat is ook een CPU van 6 jaar oud inmiddels.Iusedto schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:35:
[...]
Sorry![]()
Belangrijk is dat je verbinding stabiel is. Dat is echt funest voor raiden. Dat je steeds d/c vanwege je internet.
[ Voor 34% gewijzigd door junglebeast op 27-11-2017 13:57 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Qua kosten maakt een ziggo 400/40 vs een 40/4 abo niet echt heel veel uit. Dat is 65 euro p/m tegen 47,50 euro p/m. Het scheelt natuurlijk wel iets, maar niet bijzonder veel.Iusedto schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:35:
[...]
Sorry![]()
Grootste ziggo kostenpost is meestal toch de kabel.
[ Voor 5% gewijzigd door Kees op 27-11-2017 14:00 ]
Grootste kosten post is inderdaad de kabel (en bellen)
Als ik van 400 naar 200 ga scheelt het me 6 euro per maand. Is te weinig om een besparing te noemen
Als ik van 400 naar 200 ga scheelt het me 6 euro per maand. Is te weinig om een besparing te noemen
FUMES et CARNES
Hoe kom je maar aan 6 euro? bepaald pakket aan zender die wel in max zitten maar niet in het midden pakket die je terug neemt? Want volgens de website zou het verschillen voor alles in 1, 20 zijn en voor internet+ tv 14,50 ofzo.Iusedto schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:12:
Grootste kosten post is inderdaad de kabel (en bellen)
Via Mijnziggo, abonnement aanpassenKadardar schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:20:
[...]
Hoe kom je maar aan 6 euro? bepaald pakket aan zender die wel in max zitten maar niet in het midden pakket die je terug neemt? Want volgens de website zou het verschillen voor alles in 1, 20 zijn en voor internet+ tv 14,50 ofzo.
FUMES et CARNES
Ja ik heb het al gevonden. Je mogelijkheid voor series zitten kennelijk in het max pakket ingebakken, als je die weg haalt kan je het wel besparen maar dat is geen optie hier want dan breekt de oorlog uit in huis
ik zei ook makkelijkRyada schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:30:
[...]
Mwah 500-600k? das nog best weinig, ik zit met gemak op de 750k zelfs op een +17 ga ik gewoon vol de dps in.
En ik ben op het moment ook niet in wow te vinden. Een goeie vriend van mij (waar ik regelmatig mee speelde) is plots overleden, waardoor ik niet terug durf/pijnlijk is.
Dat zou awesome zijn!Iusedto schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:49:
Ik ga aan voorstel doen voor een battle ress voor BRM's
[...]
Dat is minder, gecondoleerd.demonic schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:22:
[...]
ik zei ook makkelijkik ben niet heel competitief of skilled.
En ik ben op het moment ook niet in wow te vinden. Een goeie vriend van mij (waar ik regelmatig mee speelde) is plots overleden, waardoor ik niet terug durf/pijnlijk is.
[...]
Dat zou awesome zijn!
Hopelijk kan je een keer toch terug komen naar WoW
Veel sterkte in ieder geval.
Als het al in de PTR zit, dan moet het bij de eerstvolgende patch al uitkomenRustStorm schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:12:
[...]
Same here om eerlijk te zijn! Ik denk dat het bij een van de volgende patches wel zal gebeuren. Volgens mij las ik laatst dat het op de PTR beschikbar was, maar ik kan er naast zitten.
woensdag ben je de eerste, was al bekend dat de revamp uitkwam met Antorus. Ook op blizzcon aangekondigd tevens.ItMeAedri schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:34:
[...]
Als het al in de PTR zit, dan moet het bij de eerstvolgende patch al uitkomen
Dit is nergens confirmed.Kadardar schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:21:
[...]
woensdag ben je de eerste, was al bekend dat de revamp uitkwam met Antorus. Ook op blizzcon aangekondigd tevens.
Patches staan los van raid releases tegenwoordig
7.3.5 bevat level scaling
Terwijl we technisch gezien nu al Antorus hebben.
Het zal waarschijnlijk langer duren voordat 7.3.5 uitkomt ivm dat Ulduar ook een timewalking raid zal zijn, en WotLK timewalking niet volgende week beschikbaar is.
het enige wat ze hebben gezegd is "Soon" [insert blizzard soon timestamp here]
[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 27-11-2017 17:44 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.