Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ricmaniac schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:14:
[...]

outlaw beviel me erg goed. maar nu met die artifacts heb ik toch denk ik spijt dat ik voor outlaw ben gegaan en niet assassination. heb nu al wel 400 punten in me outlaw artifact zitten :P zo'n probleem is het opzich niet maarja moet wel straks die punten verder zoeken voor me andere artifact.
En waarom heb je spijt dan? Mocht ik rogue gaan dan twijfel ik nog tussen deze 2 specs namelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor mij is het levelen in elke expansie het leukste wat er is dus ik neem er lekker mijn tijd voor :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Ricmaniac schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:14:
[...]

outlaw beviel me erg goed. maar nu met die artifacts heb ik toch denk ik spijt dat ik voor outlaw ben gegaan en niet assassination. heb nu al wel 400 punten in me outlaw artifact zitten :P zo'n probleem is het opzich niet maarja moet wel straks die punten verder zoeken voor me andere artifact.

Althans, ik denk niet dat je die punten uit een andere artifact kan halen toch ?
Hmm Outlaw schijnt wel veel beter te zijn, ik zelf ben ook voor Outlaw gegaan + wapens zien er veel vetter uit dan Sin/Sub :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

lees net iets over Zygor, even snel gegoogled maar als ik het goed begrijp is dit een add-on guide.

Heeft dit echt toegevoegde waarde? Het viel mij op dat quests momenteel al aardig zijn voorzien van navigatie en dat zoeken zoals dat vroeger ging niet echt meer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Zodra je het "artifact" wapen krijgt betekend dit dat je deze dus nooit meer zult vervangen
Dus er droppen ook nooit meer wapens in instances ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HStyles schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:23:
Zodra je het "artifact" wapen krijgt betekend dit dat je deze dus nooit meer zult vervangen
Dus er droppen ook nooit meer wapens in instances ?
Er dropt soms wel wat ja maar daar heb je niets aan :)
Je Artifact is alles wat je nodig hebt....en 5,2 miljoen Artifact power hehe

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 30-08-2016 11:25 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dooiedibbes schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:22:
lees net iets over Zygor, even snel gegoogled maar als ik het goed begrijp is dit een add-on guide.

Heeft dit echt toegevoegde waarde? Het viel mij op dat quests momenteel al aardig zijn voorzien van navigatie en dat zoeken zoals dat vroeger ging niet echt meer speelt.
Het is geinig, maar het geld totaal niet waard. Er zijn addons die hetzelfde doen, maar dan gratis :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naar mijn mening is zo een guide pure nepperij.
Als je een add on nodig hebt om te questen in WoW dan kan je beter stoppen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:52

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

marijnvtg schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

En waarom heb je spijt dan? Mocht ik rogue gaan dan twijfel ik nog tussen deze 2 specs namelijk.
omdat ik denk ik toch asassination leuker vind :P en het dan zonde is dat ik die artifact power in die outlaw weapons heb gestopt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Denk dat het meer is om alleen de quests te doen die je moet doen om zo efficiënt mogelijk te levelen

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-02-2021
Mja heb je goed punt. Toch lees ik sinds MOP dat de XP niet in verhouding staat wat tot gevolg heeft dat je een gebied outlevelled, Is dat in Legion ook van toepassing of is het te vroeg om dat te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-09 15:31
Juke! schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:30:
Mja heb je goed punt. Toch lees ik sinds MOP dat de XP niet in verhouding staat wat tot gevolg heeft dat je een gebied outlevelled, Is dat in Legion ook van toepassing of is het te vroeg om dat te zeggen?
De zones in Legion passen zich aan op je lvl. Dus je zit eigenlijk altijd in de juiste zone om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:14
In legion hebben ze de gebieden allemaal gelijk gemaakt en scalen ze je met je level. alle vier de gebieden kan je dus op je eigen moment spelen en zullen qua moeilijkheid gelijk blijven.

Het outlevelelen van een gebied kan dus niet meer in Legion.

... Wat Yellax zegt dus...

[ Voor 5% gewijzigd door Jwlb op 30-08-2016 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Misschien vragen naar de bekende weg, maar qua storyline/storytelling tijdens het levels, in welke volgorde zou je de gebieden dan moeten doorlopen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gisteren de artifact van mijn Guardian Druid opgehaald. Leuke quest en mooie lore implicaties voor die 5man dungeon in valsharah.

De claws zelf zijn geweldig. Ik weet niet hoe het met rogue daggers of de ashamane daggers zit, maar je kan de claws niet weg doen (sheath). Ze zijn altijd actief. Wat super tof is op mijn worgen. Ik gebruik eigenlijk alleen running wild als "mount" en flight form(de druid way). De claws blijven ook actief als je running wild gebruikt, ziet er heel vet uit.

Ik werdt gister avond wel gered door een disconnect. Die vage disconnect die wel eens gebeurd als je verschillende movement keys ingedrukt hebt springt en dan camera draait. Het was 1.10 en ik was net terug in order hall, toen maar besloten te gaan slapen :)

Nu aan het werk, minuten tellen, vanavond weer verder :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 17:52

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Squishie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:38:
Misschien vragen naar de bekende weg, maar qua storyline/storytelling tijdens het levels, in welke volgorde zou je de gebieden dan moeten doorlopen???
ik denk dat dat geen reet uit maakt anders hebben ze het wel echt verkeerd ontworpen imo.

---------------------------------------------------

Vind de story lines die bij de artifact weapons zitten wel echt tof gedaan met die class halls enzo. erg leuk in elkaar gezet.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Iusedto schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:29:
Naar mijn mening is zo een guide pure nepperij.
Als je een add on nodig hebt om te questen in WoW dan kan je beter stoppen :)
Ik heb zygor dan gratis maar ik gebruik het ook vooral voor dungeons en voor rare mounts. Daar is het wel heel handig voor.

Tegenwoordig worden de quests goed genoeg aangegeven door de game zelf. Niet zoals in Vanilla bijvoorbeeld. Dat was een hel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Ricmaniac schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:40:
[...]

ik denk dat dat geen reet uit maakt anders hebben ze het wel echt verkeerd ontworpen imo.

---------------------------------------------------

Vind de story lines die bij de artifact weapons zitten wel echt tof gedaan met die class halls enzo. erg leuk in elkaar gezet.
Bij alle voorgaande expansions was er namelijk wel een duidelijke verhaallijn door de regio's heen, vandaar deze vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Squishie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:38:
Het maakt niet uit. In het kort is het verhaal dat de Legion evil is en gestopt moet worden. Daarvoor heb je 5 items nodig, de "Pillars of Creation". Elke zone heeft 1 zo'n item en het verkrijgen ervan zijn subverhalen op zichzelf zonder link met andere zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als tip kan ik je wel aanraden om te beginnen in dat gebied waar die Tauren tribe zit, ben de naam even kwijt.
De story gaat daar verder.

Is absoluut niet noodzakelijk maar wel leuk(-er)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-02-2021
Yellax schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:34:
[...]

De zones in Legion passen zich aan op je lvl. Dus je zit eigenlijk altijd in de juiste zone om te levelen.
Ah kijk dat is inderdaad een vooruitgang.

Dan neem ik mijn aanname terug:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
Iusedto schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:44:
Als tip kan ik je wel aanraden om te beginnen in dat gebied waar die Tauren tribe zit, ben de naam even kwijt.

Maar Stormheim heeft een soort scenario raid welke je 20k Artifact power schijnt te geven :P Das wel erg lekker in het begin :)

*Edit Met begin bedoel ik einde van de zone :P

[ Voor 5% gewijzigd door Joenino op 30-08-2016 11:47 ]

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:43
Iusedto schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:44:

spoiler:
In Stormheim gaat het verhaal verder, waar de Alliance pissed is op Sylvanas omdat we ze achter hebben gelaten tijdens de Broken Shore questline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
Joenino schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:45:
[...]

Maar Stormheim heeft een soort scenario raid welke je 20k Artifact power schijnt te geven :P Das wel erg lekker in het begin :)

*Edit Met begin bedoel ik einde van de zone :P
Kaching!!! Gimmi the power! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Kan je de broken shore questline nog oppakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Squishie schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:53:
Kan je de broken shore questline nog oppakken?
Volgens mij krijg je deze automatisch toegewezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
shoombak schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:56:
[...]

Volgens mij krijg je deze automatisch toegewezen
Volgens mij kan het niet meer, aangezien Legion gelaunched is. Het was naar mijn weten een pre-patch event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:38:
Gisteren de artifact van mijn Guardian Druid opgehaald. Leuke quest en mooie lore implicaties voor die 5man dungeon in valsharah.

De claws zelf zijn geweldig. Ik weet niet hoe het met rogue daggers of de ashamane daggers zit, maar je kan de claws niet weg doen (sheath). Ze zijn altijd actief.
Ik vind guardian druid een van de leukste/mooiste artifact wapens hebben.
Die Claws zijn indrukwekkend

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Laatst online: 17:26
Ik ben gisteren begonnen op mn druid met de questline , en mn eerste indruk " wow na 12 jaar kan ik eindelijk de emerald dream in :D "

maar weet iemand of t mogelijk is om je artifact power op te sparen voor je tweede artifact op lvl 102 ?
want ik wil toch gaan healen op mn druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:55
wat een geweldig begin van de expension in ieder geval! ben echt weer helemaal hooked zeg, stuk beter dan de vorige paar in ieder geval, ben pas net lvl 102 na 6.5 uur spelen dus je bent wel even bezig hoor als je net als ik gewoon rustig aan doet en niet alles zonder te lezen doorklikt:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metallize schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:59:
Ik ben gisteren begonnen op mn druid met de questline , en mn eerste indruk " wow na 12 jaar kan ik eindelijk de emerald dream in :D "

maar weet iemand of t mogelijk is om je artifact power op te sparen voor je tweede artifact op lvl 102 ?
Ja de tip is om je spullen op te sparen als je andere spec wilt gaan spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Broken Shore is de introductiequest voor de hele expansion. Daar gebeuren belangrijke lore dingen. Die moet je zelfs doen voordat je verder kan :)

De quests daarna, voor ulduar en karazhan, zijn optioneel geworden.
Metallize schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:59:
Ja, artifactpower krijg je in de vorm van items die "use: increase artifact power by xxx" hebben. Deze items kan je gewoon bewaren voor zolang je wilt. Ze geven power aan de artifact die je aan hebt bij "use", dus niet welke je had bij het krijgen van het item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
Ik heb gisteren even mn artifact opgepikt als druid. Ging erg vloeiend moet ik zeggen. Ik had 11.50 de quest popup al en kon daarna snel verder. Helemaal geen lag gehad. Echt puntje voor blizzard!

Ik wil gaan healen deze expansion en heb dus de resto artefact gekozen. Op lvl 102 wil ik de balance gaan halen om daarmee offspec te gaan levelen. Kan ik in die tussentijd al wel balance spelen of ben ik verplicht in mn resto spec te blijven omdat ik daar het artefact op heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:00:
[...]
Ja de tip is om je spullen op te sparen als je andere spec wilt gaan spelen
Niet echt hoor, de tip is om voor evt beide tot trait 13 te gaan. is een kleine investering met grote voordelen
Total for 13 of 34 traits = 6,500 Artifact Power. This is noteworthy because Trait 14 costs 6,840 meaning you can get a secondary weapon its first 13 traits for a lesser cost than getting your 14th of your primary weapon. I think everyone's artifact can get at least 13 of its best traits (one elite trait) with a relatively small cost that you'll get while leveling alone.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:04:
[...]

Niet echt hoor, de tip is om voor evt beide tot trait 13 te gaan. is een kleine investering met grote voordelen

[...]
Ja als je je offspec ook wil levelen heb je helemaal gelijk, maar sommige mensen boeit het niet zoveel en willen vol voor mainspec gaan. Zelf ga ik het ook beetje balanceren ook al speel ik als warlock eigenlijk niet met offspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga het zo in ieder geval op mijn druid doen :)

Maar weet daar nog steeds niet of ik als feral of guardian ga levelen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:56

vhal

ಠ_ಠ

Het kriebelt toch wel een beetje om mijn account te refreshen nu Legion uit is. Aan de andere kant moet ik maar afvragen om als casual weer terug te keren in een timesink die WoW heet. De tijden dat ik een 4 uur achter elkaar WoW speelde is wel voorbij, ik vraag mij af in hoeverre Legion een beetje casual-vriendelijk is

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Argh, al deze verhalen! Ik wil ook, moet nog even 2 dagen wachten maar daarna lekker 1.5 week vrij. Dan moet ik de 110 aan tikken.

Wil Shadow levelen om mee te starten zodat ik lekker kan questen en dan vanaf 102 disc of holy doen. Ben alleen bang dat ik daar een verkeerde keuze in ga maken straks :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dooiedibbes schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:12:
Argh, al deze verhalen! Ik wil ook, moet nog even 2 dagen wachten maar daarna lekker 1.5 week vrij. Dan moet ik de 110 aan tikken.

Wil Shadow levelen om mee te starten zodat ik lekker kan questen en dan vanaf 102 disc of holy doen. Ben alleen bang dat ik daar een verkeerde keuze in ga maken straks :s
Waarom ga je niet levelen in de spec die je gaat spelen ?
Healers doen genoeg damage is Legion hoor.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Jwlb schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:35:
In legion hebben ze de gebieden allemaal gelijk gemaakt en scalen ze je met je level. alle vier de gebieden kan je dus op je eigen moment spelen en zullen qua moeilijkheid gelijk blijven.

Het outlevelelen van een gebied kan dus niet meer in Legion.

... Wat Yellax zegt dus...
En wat dan als je in een groep zit.
De een is lvl 100 en de ander 105. Welk lvl is de Mob dan ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
HStyles schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:23:
[...]

En wat dan als je in een groep zit.
De een is lvl 100 en de ander 105. Welk lvl is de Mob dan ?
100 voor de ene persoon, 105 voor de ander :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Iusedto schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:22:
[...]

speel zelf ook in healing specc idd, moet zeggen dat holy paladin wel leuk is om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Laatst online: 17:26
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:06:
[...]

Ja als je je offspec ook wil levelen heb je helemaal gelijk, maar sommige mensen boeit het niet zoveel en willen vol voor mainspec gaan. Zelf ga ik het ook beetje balanceren ook al speel ik als warlock eigenlijk niet met offspecs
dit dus ;) , mn druid wordt dus uiteindelijk resto ... voor de snelle dungeon que's , en voor mn pally is t protection , omdat ik retribution maar saai vind ... maarja een zwaard genaamd de as-brenger ziet er wel leuk uit, maar voor de dps heb ik mn warlock en shaman

[ Voor 3% gewijzigd door Metallize op 30-08-2016 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daradius schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:29:
[...]

speel zelf ook in healing specc idd, moet zeggen dat holy paladin wel leuk is om te spelen :)
Dat vond ik dus ook !!
Zo van genoten in de beta. Dat wapen ziet er op zich al geweldig uit, holy doet goede damge en dood ga je niet :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Demon Hunter transmog!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kqCE8iUz7iSiWAWynnswvIVd/full.png

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Kun je net zo goed een rogue gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:35:
[...]

Vind je de Glaives niet mooi ?
Jawel, maar niet tijdens het lopen. Dan zien ze er maar lomp uit. Dus ben voor zwaarden gegaan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Iusedto schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:22:
[...]

Ja goeie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Iusedto schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:31:
[...]
Dat vond ik dus ook !!
Zo van genoten in de beta. Dat wapen ziet er op zich al geweldig uit, holy doet goede damge en dood ga je niet :)
ja het wapen is echt vet, ben heel blij dat ik op het laatste moment toch nog de switch heb gemaakt naar holy paladin. in pvp lijkt het me ook zo leuk spelen, gwn mensen slaan en ondertussen wat healen :). verheug me nu al op max level arena/rbg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daradius schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:51:
[...]

ja het wapen is echt vet, ben heel blij dat ik op het laatste moment toch nog de switch heb gemaakt naar holy paladin. in pvp lijkt het me ook zo leuk spelen, gwn mensen slaan en ondertussen wat healen :). verheug me nu al op max level arena/rbg !
Ben benieuwd of levellen als Holy paladin nog te doen is, of dat het echt afschuwelijk traag wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Ik zie net dat ik de Broken Isles kan skippen en direct naar nieuw Dalaran kan gaan. Heb het al op 3 characters gedaan, misschien vandaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
corset schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:53:
[...]

Ben benieuwd of levellen als Holy paladin nog te doen is, of dat het echt afschuwelijk traag wordt.
Ik denk dat het heel erg traag voelt :) Stel je sloopt alles 50% zo snel, dan voelt dat enorm traag. Maar je bent maar 1/5e van de tijd in combat, de rest is lopen, dingen collecten, etc :) Dus netto ben je maar 10% trager.

Fictieve percentages, maar zoiets zal het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Ik heb het in de beta tot 102/103 gedaan en dat ging eigenlijk wel goed.
Snel en traag zijn moeilijk om aan te geven, is allemaal betrekkelijk.

Voelde me wel onverwoestbaar en dat was een leuk gevoel

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 30-08-2016 13:03 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
[...]

ik vind het wel prima gaan, gister ff tot 101 gespeeld en ging redelijk rap. je doet idd wel wat minder dmg, maar ik kon gwn eigenlijk groepen van 5 pullen zonder moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 20:06
Wat gebruik je dan voor dmg?
Neem aan dat je dan wel wat talents moet aanpassen of dat niet?

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:04:
Wat gebruik je dan voor dmg?
Neem aan dat je dan wel wat talents moet aanpassen of dat niet?
Judgement, Holy shock (na Judgement doet die 30% ? meer damage), crusader strike, Holy prism en consecration

Dit is uit mijn hoofd dus hang me er niet aan op :)

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 30-08-2016 13:10 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
En Holy Paladins gebruiken een 2h mace met zelfde dps als de Ashbringer, dus je bent lang niet zo gegimped als toen je nog een 1h caster wapen had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
BlackMage schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:10:
En Holy Paladins gebruiken een 2h mace met zelfde dps als de Ashbringer, dus je bent lang niet zo gegimped als toen je nog een 1h caster wapen had :)
wait wut?
Holy Pally is niet meer 1h + shield?

Ik heb echt te lang niet meer gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Ik zou wel willen spelen.. maar ben helaas gister begonnen aan mijn afstudeerstage....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:42:
[...]

wait wut?

Je kan ook gewoon als Ret levelen en je artifact tokens pas /use als je je Holy spec aan hebt. Die 2H van Holy heeft dan wel raw weapon DPS hetzelfde als Ashbringer, maar met alle modifiers en abilities slaat Ret wel behoorlijk stukje harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
pr0mpt schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:42:
[...]

wait wut?

Holy Pally is sinds 0:20 (oid) vanmorgen niet meer 1h + shield :+

Maar 2h + boek (shield).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
een soort titans grip oid dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Nee, gewoon 2h animaties. Het boekje is wel zichtbaar op je character maar je hebt het niet vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Nee het idee is dat Pala's gewoon holy avengers zijn, dus het 2h principe om het bruut uit te laten zien, met daarbij een libram. Is eigenlijk zoals Maraad in de TBC intro cinematic ook had. Hij gebruikte ook een libram en de 2h Hammer of the Naruu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Laatst online: 13-08 21:23
Ik wordt iig wel weer enthousiast. Ik denk dat ik deze week mijn account maar eens ge refreshen.

Als ik jullie reacties zo lees, is er wel weer wat te beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:52:
[...]

Holy Pally is sinds 0:20 (oid) vanmorgen
Holy Pala kon altijd al 2-handers gebruiken. In HFC konden ze nog een 2H met int looten. Was ook BIS voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Throne of thunder had ook een 2h intellect wapen. Volgens mij was dat wel een randon trash drop/bonus roll.
Ze zijn iig heel erg schaars, maar niet geheel verdwenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Kan iemand mij trouwens inlichten over die bonus roll?

Ik heb deze term ook al meerdere keren voorbij zien komen maar heb nooit echt goed kunnen achterhalen hoe dit nu precies werkt of hoe je hier aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:53
Hey is dat een spartanui fork?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Dooiedibbes schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:13:
Kan iemand mij trouwens inlichten over die bonus roll?

Ik heb deze term ook al meerdere keren voorbij zien komen maar heb nooit echt goed kunnen achterhalen hoe dit nu precies werkt of hoe je hier aan komt.
Tegenwoordig heb je "personal loot", waarbij een boss niet 2-3 items dropt die verdeeld worden over alle spelers, maar heeft elke speler voor zichzelf zo'n 20% kans om iets te krijgen. Dus in theorie kan niemand iets krijgen, of zelfs iedereen.

Als je niks wint dan heb je de mogelijkheid om een bonus roll te doen. Dat is feitelijk een 2e poging op loot. Die zijn niet gratis, daar moet je wat voor doen zoals een coin kopen, krijgen van quests of whatever :) En je kan maar 3 coins per week krijgen, dus je moet kiezen welke boss je echt iets van wil hebben.

En tot slot, als je ook niks wint met je bonus roll, dan heb je ietsje meer kans om wel iets te winnen met je volgende bonus roll :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

BlackMage schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:20:
[...]

Tegenwoordig heb je "personal loot", waarbij een boss niet 2-3 items dropt die verdeeld worden over alle spelers, maar heeft elke speler voor zichzelf zo'n 20% kans om iets te krijgen. Dus in theorie kan niemand iets krijgen, of zelfs iedereen.

Als je niks wint dan heb je de mogelijkheid om een bonus roll te doen. Dat is feitelijk een 2e poging op loot. Die zijn niet gratis, daar moet je wat voor doen zoals een coin kopen, krijgen van quests of whatever :) En je kan maar 3 coins per week krijgen, dus je moet kiezen welke boss je echt iets van wil hebben.

En tot slot, als je ook niks wint met je bonus roll, dan heb je ietsje meer kans om wel iets te winnen met je volgende bonus roll :)
Ait! Thanks en helder.

Met die bonus roll. Moet je dan na dat de boss down is op de coin clicken oid of gaat dit dan vanzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Dooiedibbes schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:21:
[...]

Ait! Thanks en helder.

Met die bonus roll. Moet je dan na dat de boss down is op de coin clicken oid of gaat dit dan vanzelf?
Je moet er echt voor kiezen nadat de boss down is en je hebt niks gewonnen. Als je wel wat hebt gewonnen (ongeacht of het nuttig is of niet) dan kan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-08 12:45
Dooiedibbes schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:21:
[...]

Ait! Thanks en helder.

Als je de coins hebt krijg je nadat de baas down is een pop-up window die je vraagt of je wel of niet de bonus roll wilt gebruiken.

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-08 12:45
BlackMage schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:22:
[...]

Je moet er echt voor kiezen nadat de boss down is en je hebt niks gewonnen. Als je wel wat hebt gewonnen (ongeacht of het nuttig is of niet) dan kan dat niet.
Is dat veranderd dan? Je kon toch gewoon ook de bonus roll gebruiken als je al wel loot had gewonnen?

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Helemaal helder guys, cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
ykathmann schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:23:
[...]

Is dat veranderd dan? Je kon toch gewoon ook de bonus roll gebruiken als je al wel loot had gewonnen?
Hmm nou je het zegt...

Kan het nergens vinden :P geen idee hoe ik erbij kom dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo! Even proberen. Heb dit verstuurd naar Blizzard support voor de key refund. :)
Niet geschoten is altijd mis.
Hello Blizzard.

I've assigned the Legion Collectors Editions key to my account. So i'd like to have a refund of the Legion standard digital purchase i've assigned to my account last night. I understand i get a replacement key i can give/sell to a friend. Is that the only option i got? I don't have friends who plays WoW, so it might be a challenge to find someone. So i wanna ask for another option. I would like to have the money refunded as Battle.net Balance if that is possible. So i can buy some mounts for WoW. The Mystic Runesaber and the Grinning Reaver are the only ones left to collect as i got the rest of the mounts. You would make me very happy if i could get those two instead of a replacement key :-) :-) :-) :-) :-) <-- A couple of smileys if that helps ^^

Thanks in advance.

From a player who supported Blizzard/Warcraft since Warcraft III.

Greetings Zeror

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, ga toch maar voor de Arms warrior Artifact eerst.

[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 30-08-2016 14:54 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Gaat gewoon een key krijgen :p
Verpats je 'm dan op V&A, of via Kinguin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Zeror schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:47:
Zo! Even proberen. Heb dit verstuurd naar Blizzard support voor de key refund. :)
Niet geschoten is altijd mis.

[...]
Zou mooi zijn :)

Maar snap niet dat ze nog steeds die collectors items niet gewoon een maand van te voren verschepen. Gewoon een sticker op het cellofaan "niet te gebruiken voor <datum>" en iedereen is happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:12
Sjonson schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:18:
[...]
Hey is dat een spartanui fork?
Yesyes, is toch mooi he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:53
Zeker, was mijn eerst UI naast de standard UI, waar kan je tegenwoordig spartan scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:12
Nogne schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:05:
[...]
Welke mod's gebruik je, jouw GUI ziet er totaal anders uit als bij mij (veel beter). Ik ben gisteren weer begonnen met spelen na 4 jaar. Natuurlijk wel Horde op Defias Brotherhood :)
Spartanui
bartender4
sexymap

Mogelijk mis ik nog wat, maar hier kom je een heel eind mee.
Sjonson schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:58:
[...]
Zeker, was mijn eerst UI naast de standard UI, waar kan je tegenwoordig spartan scoren.
https://mods.curse.com/addons/wow/spartan-ui
Hier kom je een heel eind mee gok ik zo, vind ik zelf een mooie layout.

[ Voor 29% gewijzigd door rolandos582 op 30-08-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksaf
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-03 21:42
Kan ik ge-invite worden bij the Gathering of Tweakers guild? Ingame naam is Murtagh. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:56:
[...]

Zou mooi zijn :)

Maar snap niet dat ze nog steeds die collectors items niet gewoon een maand van te voren verschepen. Gewoon een sticker op het cellofaan "niet te gebruiken voor <datum>" en iedereen is happy.
Inderdaad. Maar je kan het sowieso niet gebruiken, want de servers geven de content toch pas vrij op de releasedatum. Dus wat dat betreft maakt zo'n "niet te gebruiken voor" melding ook niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Zeror schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:06:
[...]

Inderdaad. Maar je kan het sowieso niet gebruiken, want de servers geven de content toch pas vrij op de releasedatum. Dus wat dat betreft maakt zo'n "niet te gebruiken voor" melding ook niks uit.
Dat is meer om te voorkomen dat mensen het ad-hoc kopen zonder te weten dat het nog niet werkt, en er daarom mee terug gaan naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Wel echt cool dat de beginquest voor alle classes anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:53

Nogne

>.<

Thanks, ga er vanavond gelijk mee aan de slag!

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Linksaf schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:05:
Kan ik ge-invite worden bij the Gathering of Tweakers guild? Ingame naam is Murtagh. Thanks
Gewoon even whisperen naar iemand die online is, iedereen van de guild kan namelijk inviten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
Bartske schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:18:
[...]

Gewoon even whisperen naar iemand die online is, iedereen van de guild kan namelijk inviten!
Ik zit op bloodscalp horde is het dan mogelijk om de guild te joinen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
sutro schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:25:
[...]

Ik zit op bloodscalp horde is het dan mogelijk om de guild te joinen?
Nee, alleen als je op Defias Brotherhood of een connected realm zit, en die zijn:

Sporeggar, Scarshield Legion, The Venture Co, Ravenholdt and Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, guild heeft weer zooi nieuwe recruits!

Zitten nu redelijk vol met ranged, maar zoals altijd.. bijna tot geen rogues >_> Of we hebben een rogue die op Heroic Zakuun, met itemlevel 710 rustig 9k dps doet /cry

Dus dan maar op zoek naar een echte rogue :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:29:
Zo, guild heeft weer zooi nieuwe recruits!

Zitten nu redelijk vol met ranged, maar zoals altijd.. bijna tot geen rogues >_> Of we hebben een rogue die op Heroic Zakuun, met itemlevel 710 rustig 9k dps doet /cry
Dat vindt ik nog best knap, is minder dan autoattack. Dan ben je dus actief niet aan het dps-en :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:31:
[...]

Dat vindt ik nog best knap, is minder dan autoattack. Dan ben je dus actief niet aan het dps-en :X
op Xhul een mooie 11k dps.. Het deed pijn om te zien. Maar ja, daarom zeg ik dus. Op zoek naar een echte rogue :D De enige class die we nog missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

corset schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:32:
[...]

op Xhul een mooie 11k dps.. Het deed pijn om te zien. Maar ja, daarom zeg ik dus. Op zoek naar een echte rogue :D De enige class die we nog missen
Ik begrijp niet hoe je zo slecht kunt zijn in dit relatief makkelijke spel :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 2 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.