Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:08

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

shoombak schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:12:
Wel echt cool dat de beginquest voor alle classes anders zijn.
Sterker nog, voor elke spec is die anders.

In de pauze Legion gehaald, en vanavond kan ik hopelijk beginnen, als mijn dochters willen slapen tenminste... :P

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:38:
[...]

Ik begrijp niet hoe je zo slecht kunt zijn in dit relatief makkelijke spel :P
Ik heb mijn rogue aan het begin van WoD naar 100 gebracht en daarna alleen maar in de Garrison missies laten doen voor goud.

Haalde hem vorige week van stal, ilevel iets van 670 ofzo en deed een LFR (brrrr) 40k dps terwijl ik niet eens wist of ik wel de juiste rotatie gebruikte. 9k en 11k fully buffed in raids doe je echt iets verkeerd en neem je het dus niet serieus. Die zouden bij mij er na een paar pogingen uitvliegen en pas weer mee mogen als de dps op peil is. En ik ben verre van hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:44:
[...]

Ik heb mijn rogue aan het begin van WoD naar 100 gebracht en daarna alleen maar in de Garrison missies laten doen voor goud.

Haalde hem vorige week van stal, ilevel iets van 670 ofzo en deed een LFR (brrrr) 40k dps terwijl ik niet eens wist of ik wel de juiste rotatie gebruikte. 9k en 11k fully buffed in raids doe je echt iets verkeerd en neem je het dus niet serieus. Die zouden bij mij er na een paar pogingen uitvliegen en pas weer mee mogen als de dps op peil is. En ik ben verre van hardcore.
Gister ook met een monk in een dungeon die ongeveer in ALLES stond wat mogelijk was en daarnaast alles ninjapullde ... GG

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 20:06
hmr schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:49:
[...]

Gister ook met een monk in een dungeon die ongeveer in ALLES stond wat mogelijk was en daarnaast alles ninjapullde ... GG
Die vergeet ik dan soms gewoon een paar keer te healen...*oeps* :o

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 11:01
Ben ook begonnen met de expansie nadat ik gisteren nog ff Pleasantly Deranged gejoined ben met me DH Anyaka.
Ben redelijk rustig aan aan het doen, bijna lvl 103, maar heb vanmiddag al wel me eerste Legion dungeon getanked, wat best goed ging.
Trouwens moet je tijdens het questen echt je ogen open houden voor kistjes want daar kun je best veel artifactpower uit looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
pr0mpt schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:17:
[...]

Die vergeet ik dan soms gewoon een paar keer te healen...*oeps* :o
ik vergeet die mensen ook altijd te healen.... heel raar. en dan 5 minuten later verdwijnen ze ook ineens uit de groep.

[ Voor 11% gewijzigd door Daradius op 30-08-2016 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wimdezoveelste schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:40:
Ben ook begonnen met de expansie nadat ik gisteren nog ff Pleasantly Deranged gejoined ben met me DH Anyaka.
Ben redelijk rustig aan aan het doen, bijna lvl 103, maar heb vanmiddag al wel me eerste Legion dungeon getanked, wat best goed ging.
Trouwens moet je tijdens het questen echt je ogen open houden voor kistjes want daar kun je best veel artifactpower uit looten.
Dat klopt! Dat is echt een fijne manier om enigszins op een "sneller" manier aan artifactpower te komen. Als een Demon Hunter heb je het dan nog makkelijker dan andere classes: daar je zo'n ability hebt waarmee je objecten door een muur heen kunt spotten. :)

Het begint toch wel steeds meer te kriebelen om te gaan spelen. Gaat goed komen vanavond. Zal als eerste sowieso met m'n warrior op avontuur gaan. En daarbij zal ik ook sowieso aandacht schenken aan de professions Blacksmithing en Engineering. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Nog nauwelijks kunnen spelen, terwijl iedereen om me heen al flink aan het levelen is. Ik level samen met m'n man en hij werkt nog tot volgende week dinsdag. Dan een volle week vrij. We hebben wel de avonden (al zul je net zien dat de servers dan uitvallen :P), en het weekend tho. Enige wat we gisteravond gedaan hebben is de artifact questline van zijn DK en mijn windwalker monk (mains). Erg gaaf. Wel een leuke uitdaging, moest toch een paar keer op m'n hp letten. Vanavond dus weer verder als alles mee zit. In welk gebied kunnen wij het beste beginnen? Hij heeft enchanting en herbalism, ik heb skinning en LW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedora
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:35
wimdezoveelste schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:40:
Zit ook sinds een aantal weken in de guild. Naegus, een warrior. Artifact questline even gedaan vanmorgen maar moest helaas werken vandaag. Vanavond maar weer verder!

Wat een handige addon is voor die kistjes is Handynotes. Daarbij moet je dan Legiontreasures installeren. Beide zijn te vinden op Curse. Zo krijg je mooi op je world/minimap alle plekken te staan waar je ze kan vinden. Erg nuttig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
RustStorm schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:43:
Dat klopt! Dat is echt een fijne manier om enigszins op een "sneller" manier aan artifactpower te komen. Als een Demon Hunter heb je het dan nog makkelijker dan andere classes: daar je zo'n ability hebt waarmee je objecten door een muur heen kunt spotten. :)
Voor alle anderen: HandyNotes ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Nog 'n half uur en ik mag naar huis _/-\o_ O-) kan ik eindelijk weer verder levelen.

[ Voor 28% gewijzigd door Msi92 op 30-08-2016 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
Alwayshappyz schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:51:
Nog nauwelijks kunnen spelen, terwijl iedereen om me heen al flink aan het levelen is. Ik level samen met m'n man en hij werkt nog tot volgende week dinsdag. Dan een volle week vrij. We hebben wel de avonden (al zul je net zien dat de servers dan uitvallen :P), en het weekend tho. Enige wat we gisteravond gedaan hebben is de artifact questline van zijn DK en mijn windwalker monk (mains). Erg gaaf. Wel een leuke uitdaging, moest toch een paar keer op m'n hp letten. Vanavond dus weer verder als alles mee zit. In welk gebied kunnen wij het beste beginnen? Hij heeft enchanting en herbalism, ik heb skinning en LW.
gebied maakt niet zoveel uit waar je begint, ik heb gewoon gekozen voor het gebied wat mij het leukste leek (stormheim).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Fijn, als geweten had dat stomme uldaur-chain verplicht is om verder te komen,, had ik het op meer toons gedaan, nu maar op 1 of 2 tooons gedaan om dat die zo saai was :(

[ Voor 21% gewijzigd door Teunis op 30-08-2016 17:43 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-09 19:09
op welke servers zitten de meeste nl be mensen en zijn er nieuwe servers geopend met de release van legion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 11:05
Op Silvermoon kom ik heel veel Nederlanders tegen, weet dat het vroeger bijna 40% Nederlander/Belg was daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Alwayshappyz schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:51:
Vanavond dus weer verder als alles mee zit. In welk gebied kunnen wij het beste beginnen? Hij heeft enchanting en herbalism, ik heb skinning en LW.
Wat je kunt doen voordat je de zone kiest waar je wilt beginnen, is om eerst je proffesion quest op te halen in Dalaran. Deze sturen je naar een bepaalde zone. Als je dan in diezelfde zone begint kun je het een beetje combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedora
Leuke thuiskomst, eerst queue van 2300 en nu ligt de boel geloof ik plat. Character not found en dan een disconnect. Moet wel zeggen dat alles vrij smooth liep met de launch, dit is het eerste hikje denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
Wordt er uitgezet met een DC en met het laadscherm kom ik niet verder dan 75%.
Om vervolgens weer een DC te krijgen (WoW51900319).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:34
Hoe komen jullie in een queue dan? Ik zit op Ravencrest volgens mij de drukste server die er is of 1 van, en kon zonder queue inloggen net.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedora
Silvermoon is een erg volle server, dus dat daar een queue is, is niet zo gek. Al was ik de queue ook zo door.

Login issues schijnen voornamelijk bij high populated servers te zijn. Na 75% loading screen wordt je eruit gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiraen
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 28-07 07:25
RIP Silvermoon EU, constant errors. Blizzard lijkt er mee bezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 07:12
Kan niet inloggen atm, ik selecteer character, legion loading screen. En hij stopt gewoon bij 90%. Al zo'n 5x geprobeerd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag gewoon moeten werken. Tijd om in te loggen en lekker aan Legion te beginnen. Login problemen en lag.

Toppie launch weer Blizzard :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
En toen was Silvermoon-EU down.

Naja, dan nog maar een weekje extra Fortnite spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Vroeg me trouwens af of er nog speler op Draenor zijn waar ik een guild kan joinen ^_^

@hieronder; sorry niet gezien; misschien niet rood genoeg 8)7 |:(

[ Voor 31% gewijzigd door Metian op 30-08-2016 19:03 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Metian schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:55:
Vroeg me trouwens af of er nog speler op Draenor zijn waar ik een guild kan joinen ^_^
Modbreak:Voor zowel deze vraag als andere posts, lees aub de TW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
TheDeeGee schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:49:
En toen was Silvermoon-EU down.

Naja, dan nog maar een weekje extra Fortnite spelen :)
Werkt wel, maar wel met de nodige desync

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:47:
Vandaag gewoon moeten werken. Tijd om in te loggen en lekker aan Legion te beginnen. Login problemen en lag.

Toppie launch weer Blizzard :r
Niet zo zeuren joh.
Dit is al 12 jaar zo. Vanilla was al een ramp launch en die "kwaliteit" is altijd behouden gebleven :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:44
Gezeur elke keer over die 13 euro per maand. Moet je kijken wat je kan spelen voor 13 per maand.
Buiten dat vind ik de launch echt goed gaan. Relatief weinig problemen, zeker vergeleken met de vorige expansions.

Daarbij had je kunnen verwachten dat het de 1e dag (eerste dagen) niet goed zou lopen. In dat opzicht ben ik positief verrast.

[ Voor 23% gewijzigd door 038Zwolle op 30-08-2016 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 09:53
Geen problemen met de launch en ondertussen level 107, zal wel aan jou liggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idanue schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:20:
Geen problemen met de launch en ondertussen level 107, zal wel aan jou liggen. ;)
Uhuh, net zoals de rest van mijn guild en hordes mensen die niet kunnen inloggen op een aantal servers. Zal wel aan mij liggen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Moet zeggen dat Fury wel erg lekker speelde. Heb ook even arms geprobeerd maar dat vond ik toch minder.
Over welke classes zijn jullie nu positief (of negatief) na het spelen van legion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb net artifact van Arms gehaald. Ik vind het (later) wel lekker spelen :) Ben de enige denk ik lol.

Nu bezig met DH daarna shaman

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:22:
[...]

Uhuh, net zoals de rest van mijn guild en hordes mensen die niet kunnen inloggen op een aantal servers. Zal wel aan mij liggen :')
Ach, als dit de paar issues zijn die er komen zou ik ervoor tekenen. Ik lees overal op fansites e.d. commentaren van smoothest launch ever e.d. en ik kan niet ontkennen dat het erg smooth is (Gister van 20:00 tot 02:00 geen enkel issue gezien, en vandaag ook nog niet sinds ik ingelogd ben, nog geen lagspike) en als dan de enige issues die er zijn wat login issues zijn op overvolle servers zoals Silvermoon doet Blizzard het gewoon netjes (ik kan gewoon in en uitloggen zonder issues op het moment).

Uiteraard is het lullig als dan net jij getroffen bent door dat issue, maar om sarcastisch te spreken van een "Top Lauch" gaat dan wel erg ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De launch is nog niet voorbij.... Vergeet niet dat er zat mensen zijn die gewoon een baan hebben en niet vrij kunnen nemen of naar school gaan en pas eind van de middag voor het eerst aan de gang kunnen met Legion. Pas deze avond begint de echte stresstest als echt alles en iedereen in probeert te loggen.

Als dit dan de voorbode is...

Ik heb feitelijk nog geen moment kunnen spelen, ik heb dus een andere mening over deze launch dan diegene die sinds vannacht 00:00 doorgehaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 21:27
Wow.. Demon Hunter gestart.. wat vet zeg _O_ De mobiliteit is echt geweldig en hiermee kun je eindelijk echt duidelijk het verschil maken tussen de player en de class. Het is al een sport om andere Demon Hunters te snel af te zijn, en bepaalde gevechten zijn echt bruut. Zeker als je een enorme pull doet met Blade Dance, Chaos Nova, Eye Beam en Throwing Glaives.. Wat een weerga :D _O_

Daarna even mijn Paladin opgestart om de Ashbringer te halen, en dat is opeens een saai zooitje. Ik denk dat ik na het levelen wel naar Holy ga om vervolgens daarmee verder te spelen als alt en oude Draenor garrison achievements te halen.

Hoe zit het eigenlijk met 310% mounts? Op mijn Paladin heb ik wel deze mounts, als ik op mijn DH op deze mounts stap zijn ze 280%. Moet je dan op je andere char ook een bepaalde raid achievement halen om 310% te halen?

[ Voor 15% gewijzigd door Divak op 30-08-2016 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:48:
De launch is nog niet voorbij.... Vergeet niet dat er zat mensen zijn die gewoon een baan hebben en niet vrij kunnen nemen of naar school gaan en pas eind van de middag voor het eerst aan de gang kunnen met Legion. Pas deze avond begint de echte stresstest als echt alles en iedereen in probeert te loggen.

Als dit dan de voorbode is...

Ik heb feitelijk nog geen moment kunnen spelen, ik heb dus een andere mening over deze launch dan diegene die sinds vannacht 00:00 doorgehaald hebben.
Ik heb ook niets doorgehaald hoor, vannacht 2 uurtjes gespeeld, en daarna pas weer na het werk vandaag. Maar ik hoor echt alleen maar goede verhalen, Bij WoD hadden we op dit moment op de eerste dag de helft van de guild vast zitten in hun garrisons, nu nog geen enkele speler die echt issues heeft gehad, op wat lui met oudere pc's na die spreken van low fps op sommige stukken, maar dat is meer een PC issue dan een Blizzard issue.
Ries schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:53:

Hoe zit het eigenlijk met 310% mounts? Op mijn Paladin heb ik wel deze mounts, als ik op mijn DH op deze mounts stap zijn ze 280%. Moet je dan op je andere char ook een bepaalde raid achievement halen om 310% te halen?
Volgens mij kan je de 310% rang vliegen gewoon kopen tegenwoordig.

[ Voor 16% gewijzigd door Dennism op 30-08-2016 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Silvermoon heeft grote problemen, geen queues voor het inloggen. maar op het laadscherm disconnect je gewoon.

Ik ben zojuist dood gegaan nadat ik via flight master over ocean aan het vliegen was, werd van de mount gekickt. en in de ocean ging ik dood van fatique.
Gereleased, mijn ghost ging dood van fatique...

En dit was nadat ik 2 uur lang WoW opnieuw moeten opstarten vanwege random dc-errors op het load scherm.
en op het moment kan niemand inloggen of iets doen van de guild.

dus zeggen dat er geen problemen zijn aan blizzard zijn kant is een understatement van het jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedora
Ries schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:53:

Kun je tegenwoordig gewoon kopen bij de flighttrainer. Staat naast de gryphonmaster in Stormwind bijvoorbeeld. Is meende ik ook zo in Orgrimmar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:05:
Silvermoon heeft grote problemen, geen queues voor het inloggen. maar op het laadscherm disconnect je gewoon.

Ik ben zojuist dood gegaan nadat ik via flight master over ocean aan het vliegen was, werd van de mount gekickt. en in de ocean ging ik dood van fatique.
Gereleased, mijn ghost ging dood van fatique...

En dit was nadat ik 2 uur lang WoW opnieuw moeten opstarten vanwege random dc-errors op het load scherm.
en op het moment kan niemand inloggen of iets doen van de guild.

dus zeggen dat er geen problemen zijn aan blizzard zijn kant is een understatement van het jaar ;)
Geen problemen zal ook zeker niet zo zijn, en is ook niet te verwachten, maar vergeleken met bijv. WoD launch en de aanhangende Garrison issues lijken dit veel kleinere issues te zijn als ik alle beschikbare info mag geloven (+ mijn praktijk ervaring op mijn server).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Dennism schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:28:
[...]

Geen problemen zal ook zeker niet zo zijn, en is ook niet te verwachten, maar vergeleken met bijv. WoD launch en de aanhangende Garrison issues lijken dit veel kleinere issues te zijn als ik alle beschikbare info mag geloven (+ mijn praktijk ervaring op mijn server).
niet in kunnen loggen, of vast zitten op de garrison zijn even grote issues voor mij.. beide zorgen er voor dat ik niet kan spelen ;) ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

R.I.P OUTLAND :'( hij laad hele tijd wel me characters maar als k er dan 1 selecteer logt die niet in. ik word er echt gek van. vannacht was het allemaal prima.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:31:
[...]

niet in kunnen loggen, of vast zitten op de garrison zijn even grote issues voor mij.. beide zorgen er voor dat ik niet kan spelen ;) ;P
Voor jou wel, maar ik kijk meer naar de grootte van het totale issue (aantal spelers die er hinder van ondervind) en dat lijkt nu veel kleiner te zijn. Gezien tijdens WoD 2 uur na launch alles al op zijn gat lag en niemand nog garrisons kon maken, en alle forums vol stonden met geklaag. Terwijl je eigenlijk nu pas wat klachten hoort over deze launch en die behoorlijk individueel (server gerelateerd) lijken te zijn. Bij ons bijv. nog steeds niemand met issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Gamer88
Pfff nog steeds niet mogelijk om in te loggen :'( @ Silvermoon.
Je zal maar speciaal een avondje alles afgezegd hebben om te kunnen game :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAn man man, waarschijnlijk doe ik iets fout; maar fucking hel wat ben ik kwetsbaar tijdens de zoektocht naar m'n fury artifact weapons....

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
RustStorm schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:53:
MAn man man, waarschijnlijk doe ik iets fout; maar fucking hel wat ben ik kwetsbaar tijdens de zoektocht naar m'n fury artifact weapons....
Doet niks fout. Maar als je de artifact hebt en begint met levelen gaat alles redelijk snel neer. (ben nog maar 103 maar alles gaat makkelijk genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:42
Met welk item lvl ging je van start? Zat zelf op 700, was af en toe opletten, maar geen grote problemen. Wel vijand voor vijand pullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

038Zwolle schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:18:
Gezeur elke keer over die 13 euro per maand. Moet je kijken wat je kan spelen voor 13 per maand.
Jamaar! Da's wel 1 biertje per week, he? Da's niet niks, hoor! :P

Ik vond het verreweg de soepelste launch die ik heb meegemaakt. Dalaran boven Karazhan was een lagfest, maar dat is te verwachten, en als je eindelijk de startquest had gedaan was het gewoon over met de lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkje.doc schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:15:
[...]

Met welk item lvl ging je van start? Zat zelf op 700, was af en toe opletten, maar geen grote problemen. Wel vijand voor vijand pullen.
Geen idee meer, maar ik ging gewoon snel dood om een of andere reden en deed naar mijn idee ontzettend weinig damage. Moest erg opletten... Maar het is gelukt. Nu allen nog naar Stormheim komen, maar het scenario wil niet laden. :)

Dus morgen maar verder :)

Oh het lukt! jeej, leuke xpack so far zeg! :D

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 30-08-2016 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:38:
Ik begrijp niet hoe je zo slecht kunt zijn in dit relatief makkelijke spel :P
Gewoon andere prioriteiten hebben - ik heb met een hunter in de guild gezeten die zijn pet op passive hield omdat het ding anders steeds dood ging, en dan moest 'ie hem weer ressen, en dat was maar gedoe en ging af van zijn DPS-tijd. Zulke mensen moeten Farmville spelen.
RustStorm schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:24:
Moest erg opletten... Maar het is gelukt.
Same here met de BM en MM hunter artifacts - ilevel 703 of zo, en het echt maar net redden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:04
Bij ons al meerdere mensen op 110. Ik ben zelf nu vier blokjes in 100 ofzo... Morgen weer lekker werken. Geen lag hier btw... :) Ik moet zelf wennen aan spelen zonder addons. Daar dus eerst maar eens werk van maken morgen!

Zonder dps meter is mage geen reet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik heb Azsuna nu afgerond, mijn eerste zone :)

Ik vond het een ontzettend saaie zone. Ik weet nu al niet meer wat er nou precies aan de hand was. Daar komt nog bij dat het niet echt iets kenmerkends heeft qua design.

Ik heb sinds TBC niet zo'n saaie zone gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
BlackMage schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:37:
Ik heb Azsuna nu afgerond, mijn eerste zone :)

Ik vond het een ontzettend saaie zone. Ik weet nu al niet meer wat er nou precies aan de hand was. Daar komt nog bij dat het niet echt iets kenmerkends heeft qua design.

Ik heb sinds TBC niet zo'n saaie zone gespeeld.
Same ook begonnen in Azsuna en afgerond. Kleinere zone ook met 5/5 chapters. Nu highmountain maar ff doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Guild first in de Tweaker guild op Defias :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WsxnxDZ.jpg

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ik zie al dusdanig veel mensen op 110 24h na release. Ik doe volgens mij echt wat fout. atm bijna 104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slapen? Werken? Tijd met je gezin doorbengen? Je kunt zoooo veel fout doen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Kaap schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:40:
Inmiddels maar verder spelen op de beta :+
Hoezo is de beta server nog online dan, Legion is toch al uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:39
Gisteravond even kort de uitbreiding gespeeld in High Mountains oid met mijn fury warrior. Wat speelt het heerlijk :) stond er wel van te kijken dat mensen gisteren al 110 waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

In mijn guild waren er gisteren al mensen met twee karakters op 110, vraag me niet hoe ze dat snel voor elkaar hebben gekregen. Zelf ga in Legion donderavond kopen denk ik, dan lekker weekend en kijken of we 110 kunnen behalen voor maandag. Ben wel benieuwd, hoor wel wat geluiden over quests die beguged zijn van guildies maar over het algemeen positieve reacties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mpt
Voor het eerst sinds ik WoW speel ben ik nog niet actief geweest in de expansion en vind ik het ook niet erg..

Kom pas op zijn vroegst zaterdag online en vind het allemaal wel goed, het is niet alsof ik world first, guild first etc ga halen..
Lekker relaxt genieten van de expansion wanneer ik tijd/zin heb :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:21
Uiteraard kan je er voor kiezen om snel door alles quests heen te gaan. Ik doe het anders, per gebied neem ik alle rares en treasure chests mee. Deze geven namelijk resources en artifact power.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Snap de leveling rush die mensen hebben echt niet. Neem er toch lekker de tijd voor.
Ik ga echt elke gathering node af, kill elke Rare en kijk overal of ik Treasure kistjes zie.

Tuurlijk is het langzamer maar het geeft ook veel meer plezier :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren ook even lekker met m'n warrior kunnen rommelen. Natuurlijk ben ik m'n artifact weapons gaan halen; kostte best wel wat moeite, maar moet zeggen dat ik dat ook wel weer leuk vond! Het ging niet vanzelfsprekend in ieder geval. Daarna lekker naar bed gegaan.

Vanavond maar eens beetje op m'n gemak questen en levelen. Vond het onbegrijpelijk te zien dat bijna iedereen in m'n guild (high level raiding guild;)) al level 110 was zo ongeveer toen ik inlogte. Echt insane... en als je het mij vraagt ook zonde en helemaal niet leuk. Maar dat natuurlijk ter zijde. :) Gelukkig kunnen zij er wel op die manier van genieten.

Hoe bevalt het jullie tot nu toe allemaal? Nog geen spijt van de classkeuze die jullie gemaakt hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Ryatzu schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:07:
Uiteraard kan je er voor kiezen om snel door alles quests heen te gaan. Ik doe het anders, per gebied neem ik alle rares en treasure chests mee. Deze geven namelijk resources en artifact power.
Ik had begrepen dat je dit beter NIET kan doen, tenminste, de rares killen.

Deze scalen met je level mee en droppen ook level related items.
Deze kan je dus het beste pas op max level killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Iusedto schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:09:
Tuurlijk is het langzamer maar het geeft mij ook veel meer plezier :)
Fixed. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
pr0mpt schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:11:
[...]

Klopt :)

Ik gebruik een addon "HandyNotes" met een aanvulling voor Legion treassures en rares (staat op curse). Daar staat ook bij wat ie dropt, dus als het iets is wat mijn character aan kan dan ga ik de rare niet killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:10:
Hoe bevalt het jullie tot nu toe allemaal? Nog geen spijt van de classkeuze die jullie gemaakt hebben? :)
Heb nog niet echt een keuze gemaakt :)
Level zowel mijn Arms warrior als mijn tank DH momenteel.
Warrior omdat zij Alchemy heeft

Met de DH level ik mijn profs vanaf 0 en dat geeft in ieder geval goede XP :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:21
[...]

Tja, ik heb geen zin om elke gebied nogmaals door te gaan lopen om alle rares te gaan killen (dat zijn er nogal wat namelijk). Ik maak me geen zorgen kwa gear, je komt er toch wel aan, ook zonder rares te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik ga eerst al mijn alts hun Artifact bezorgen, echt tof om al die verschillende quests te doen. Inmiddels al op mijn Warrior, Paladin en Shaman gedaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
[...]

Van alle de rares die ik tot nu toe in Stormheim heb gekilled heb ik zeer weinig items gekregen, maar wel veel artifact power en wat toys, pets, recepten,...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Kapoen schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:30:
[...]

Van alle de rares die ik tot nu toe in Stormheim heb gekilled heb ik zeer weinig items gekregen, maar wel veel artifact power en wat toys, pets, recepten,...
Zoals ik al had gezegd, ik heb het niet zelf gedaan, maar heb dit op verschillende plekken gelezen, dus denk ik deel die info even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:30:
[...]

Ja waar WoD alle treasures en Rares blues en greens haddden of in sommige gevallen garrison resources,hebben ze nu bijna allemaal artifact shit wat ik persoonlij niet zo erg vind. Beetje extra greens had mss voor enchanting wel nice geweest, maar goed.

Ondanks de problemen om een aantal overcrowded realms, is dit gewoon een super launch. Blizzard heeft echt nagedacht over bottlenecks en ook infrastructuur echt aangepast om de spelers over verschillende subservers te verspreiden. Voor de mensen op een realm als Silvermoon is het gewoon heel zuur, maar dat was al voor de launch 1 van de weinige realms die vol was, nu komen er nog meer mensen terug. Er komt gewoon een punt dat het kwa kosten en baten voor blizzard nooit loont om voor die piek van 2 weken dik te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
/knip

Ik was helemaal ingesteld voor mijn oude vanille liefde de hunter. Moment supreme toch weer de druid gepakt en nog geen spijt van gehad. Questline in "emerald dream/dreamgrove" viel me mond open van verbazing, dat gebied is echt mooi ontworpen :o

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Planespotter schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:52:

[afbeelding]
gz! Wij hebben er nu 2, met een 3e incoming. Levellen gaat wel bizar hard nu. Ik had het in de beta al terug gebracht naar 7 uur. Dus ik verwacht er nu een uur of 12 mee bezig te zijn :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:56
Planespotter schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:52:

[afbeelding]
zal zo even inloggen voor je paard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:52:
[...]

gz! Wij hebben er nu 2, met een 3e incoming. Levellen gaat wel bizar hard nu. Ik had het in de beta al terug gebracht naar 7 uur. Dus ik verwacht er nu een uur of 12 mee bezig te zijn :D
Ik heb zelf lange werkdagen, maar toen ik gisteren offline ging om 0.00 hadden we geloof ik 20 lvl 110's, maarja dan gaat het ook om mythic guild die voor realm firsts gaat straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:55:
[...]

Ik heb zelf lange werkdagen, maar toen ik gisteren offline ging om 0.00 hadden we geloof ik 20 lvl 110's, maarja dan gaat het ook om mythic guild die voor realm firsts gaat straks
precies :D Dat is toch een ander niveau dan een casual guild has GoT en PD :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedora
Ja ik doe het ook rustig aan al wat het gisteravond noodgedwongen. Kon ruim 4 uur niet inloggen en ben maar gaan slapen. Vanavond maar weer eens proberen. Ben super casual geworden na jaren raiden, dus het hoeft van mij ook niet zo snel meer. 5 jaar geleden had ik erg gefrustreerd geweest als ik 4 uur niet kon inloggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb gisteren de 1e zone voor mij bijna compleet inclusief bonus objectives en bijna 102.

Wel erg leuk weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
is de GoT guild op Defias nog een beetje actief? Heb nog aardig wat toons staan daar en in het verleden ook in de guild gezeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:22:
is de GoT guild op Defias nog een beetje actief? Heb nog aardig wat toons staan daar en in het verleden ook in de guild gezeten
Volgens mij kan je er eigenlijk altijd wel vanuit gaan dat wanneer er een nieuwe release is, er ook weer leven is in de GoT guild. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
shoombak schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:22:
Controleer even de Topic Warning met lijst van spelers en guilds van Tweakers.
Is redelijk recent aangemaakt en bijgewerkt.
Waar gewenst kan je ook je eigen gegevens er aan bijvoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:22:
Heb gisteren de 1e zone voor mij bijna compleet inclusief bonus objectives en bijna 102.

Wel erg leuk weer :)
Tof man :) welke zone heb je afgewerkt? En natuurlijk niet onbelangrijk: welke class? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Gisteren avond kon ik nog even spelen, vanavond mini-vakantie Portugal (zondag (pas) terug). Doel is om voor m'n chars (pala/rogue/hunter/mage/lock/shaman/druid) stuk voor stuk artifact wapen te halen, coh bekijken en dan bepalen met welke ik verder ga.. Van m'n lock had ik de minste verwachtingen, dus koos ik hem om mee te starten... En toch maar affl om oude gevoelens terug te krijgen.. Oh boy.. <3 Als iedere artifact weapon questline zo leuk is dan wordt t echt een moeilijke keuze :X

edit: En waar was de queue :o , oh wacht, geen queue op Tarren Mill om 20.00 _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Rhain op 31-08-2016 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Zijn er nog "aanraders" voor starting zones?
Van wat ik begreep misschien handig om dus eerst je profession quest te halen en afhankelijk daarvan de zone te kiezen?

Is er een overzicht van welke profession quests in welke zones zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Gisteren na het werk lekker naar huis gegaan en ingelogd. De quest dat je Huln mocht spelen was best leuk, alleen stond ik na het completen gewoon vast in oud Azshara. Na veel proberen kon ik niet meer inloggen, werd er na 90% steeds weer uitgeknikkerd. Dat was wel een beetje jammer. Ik kon echter wel inloggen op verschillende andere servers.

Uit pure frustratie (nah, viel eigenlijk wel mee hoor :p) ben ik dus op een andere server mijn mage gaan spelen. Omdat deze van 85 tot 100 puur in 1 ruk door in phase 1/2/3 van de invasions geleveled was, had deze maar een totaal ilevel van 565... Niet echt hoog genoeg om op een makkelijke manier je artifact quest te doen, maar met veel kiten, eten, wachten op cooldowns etc toch eindelijk Felo'melorn mogen looten :p

Uiteindelijk gaven guildies aan dat ze weer in konden loggen op Kazzak. Gelukkig stond mijn monk deze keer niet vast in een "old Azshara" maar weer in Highmountain. Met de guild gequeued voor Eye of Azshara, nog een paar quests gedaan, wat lopen skinnen, paar visjes gevangen en nog wat digsites omgeploegd. Eigenlijk een heel relaxede avond nog geweest zonder al te veel problemen.

Toen ik 102 werd ben ik nog heel even terug naar Shen-zin Su geport om mijn quest op te pakken voor mijn mistweaver staff... Wat een penswerk als je geen idee hebt hoe mistweaver werkt... Maar gelukkig toch gehaald! Vandaag ga ik de brewmaster staff ook nog even scoren en dan weer vrolijk verder levelen.

Momenteel op 102 en ongeveer 18 blokjes XP. Geen haast voor mij, lekker genieten van de quests :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, dat schild van Prot Pala op een Tauren is ....GROOT <3 <3
Was me eerlijk gezegd niet eerder opgevallen in de beta.
Aangezien ik iemand ben van "size matters" is dit wel heel erg mooi

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat schild is gewoon mooi <3 <3 mijn class is toch gekozen.

Op 699 quest mobs in 4 hits afmaken als prot pala is toch heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
corset schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:39:

ik speel zelf als holy paladin, moet toch zeggen dat die ook erg sterk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:24
Gisteren ook even op een paar alts de artifacts unlocked. Ik vond vooral de Assassin rogue leuk om te doen. Een beetje door SW heen stealthen en sappen.

Ik moest helaas bij een aantal nog die pre-quests doen in Kara en Ulduar. Ik had gehoopt dat je deze kon skippen maar helaas.

Vanavond maar even bezig met mijn paladin naar 100+ te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:48:
Gisteren ook even op een paar alts de artifacts unlocked. Ik vond vooral de Assassin rogue leuk om te doen. Een beetje door SW heen stealthen en sappen.

Ik moest helaas bij een aantal nog die pre-quests doen in Kara en Ulduar. Ik had gehoopt dat je deze kon skippen maar helaas.

Dit is zojuist gehotfixed, iederen zou nu de Dalaran transport quest moeten kunnen pakken zonder hele broken shore gedoe voor de tweede en honderste keer te hoeven doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:39:

Dit ding is bizar lol. Die disc erop draait ook nog. Zo gaaf.
IK dacht dat ik uit mijn main was maar zit dus echt te twijfelen nu lol.

Jij ging trouwens toch Vengeance DH ?

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 31-08-2016 10:10 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook gemerkt maar ik vind dit juist een groot pluspunt en van mij had heel de Legion quest/level ervaring zo mogen zijn. De hoofdreden dat questen dood en dood saai is komt doordat alles neer gaat in 2 hits en dus totaal geen input/attentie vraagt van je.

ps.
Iemand ander ook opgemerkt dat <Tab> om een mob te selecteren nogal "curieus" werkt de laatste tijd?
Heb al meer dan eens gemerkt dat als ik <Tab> druk ik eerst door alle mobs ver aan de horizon ga voordat ik eindelijk de mob(s) selecteer die recht voor mij op mij staan in te hakken.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2016 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:24
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:07:
[...]

Heb ik ook gemerkt maar ik vind dit juist een groot pluspunt en van mij had heel de Legion quest/level ervaring zo mogen zijn. De hoofdreden dat questen dood en dood saai is komt doordat alles neer gaat in 2 hits en dus totaal geen input/attentie vraagt van je.
Voor fury ging het van enraged regeneration naar enraged regeneration ;) Ik was voedsel vergeten mee te nemen dus maar op die manier gedaan. Het maakte het geheel wel een stuk spannender indd.
Wat dat betreft mis ik wel Victory Rush als Fury zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 10:37
Carthrax schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:48:

ik kon gister al kara skippen. gewoon naar de mob gaan die je de quest geeft. Dan kun je aangeven skip this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
beebie121 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:11:
[...]

ik kon gister al kara skippen. gewoon naar de mob gaan die je de quest geeft. Dan kun je aangeven skip this.
Ik kon het vandaag ook, of liever gezegd. Ik kwam met mijn boosted Shaman uit het Broken shore scenario en kreeg daarna meteen die elemental achter me aan met de quest voor het verplaatsen van Dalaran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:50:
[...]

Dit is zojuist gehotfixed, iederen zou nu de Dalaran transport quest moeten kunnen pakken zonder hele broken shore gedoe voor de tweede en honderste keer te hoeven doen
Dit was gisterochtend volgens mij al gefixt. Heb het alleen op mijn main gedaan, de rest kon ik direct skippen vanaf de eerste questgiver.
Pagina: 1 ... 3 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.