Zelf niet gemerkt, maar een guildie maakte gisteren de opmerking dat ie steeds critters tabteVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:07:
[...]
Heb ik ook gemerkt maar ik vind dit juist een groot pluspunt en van mij had heel de Legion quest/level ervaring zo mogen zijn. De hoofdreden dat questen dood en dood saai is komt doordat alles neer gaat in 2 hits en dus totaal geen input/attentie vraagt van je.
ps.
Iemand ander ook opgemerkt dat <Tab> om een mob te selecteren nogal "curieus" werkt de laatste tijd?
Heb al meer dan eens gemerkt dat als ik <Tab> druk ik eerst door alle mobs ver aan de horizon ga voordat ik eindelijk de mob(s) selecteer die recht voor mij op mij staan in te hakken.
2 van de 4 alts die ik van Artifacts heb voorzien kon ik direct door naar het verplaatsen van Dalaran. De andere 2 moest ik echt de hele lijn doorlopen dat je met Khadgar moet praten en dat hij de council moet toespreken dan Ulduar, dan Kara en geen optie om te zeggen van skip aub.
Ook die mini quest lijn in Dalaran moest ik gewoon doen op die 2.
Ik zal nog eens kijken vanavond, heb nog een bootlading aan alts waar ik even op kan kijken.
Ook die mini quest lijn in Dalaran moest ik gewoon doen op die 2.
Ik zal nog eens kijken vanavond, heb nog een bootlading aan alts waar ik even op kan kijken.
[ Voor 12% gewijzigd door Carthrax op 31-08-2016 10:28 ]
Tering.. Fragnance (waarschijnlijk world first 110 met een tijd van 5h 28m) zit nu al ze 3e char naar 110 te levelen XD
https://www.twitch.tv/fragnance
Ik moet dan altijd hieraan denkenRicmaniac schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:28:
Tering.. Fragnance (waarschijnlijk world first 110 met een tijd van 5h 28m) zit nu al ze 3e char naar 110 te levelen XD

FUMES et CARNES
haha, heeft niks met geen leven te maken. Gewoon goed plannen. Lekker paar dagen vrij nemen en knallen maar. Ik ken ook al 3 man die met de 2e 110 bezig zijn.Iusedto schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:31:
[...]
Ik moet dan altijd hieraan denken
[afbeelding]
Dat je je leven goed kan plannen en dat het in je eigen thuis situatie kan, wil niet gelijk zeggen dat je geen leven hebt
Maar goed, je post zelf op een WoW forum met een meme.. ironie etc.
Ik heb morgen vrij om na mijn hypotheek gesprek lekker te levellen. Ik zal dan ook wel geen leven hebben als ik morgenavond 1 op 110 heb, en de andere op 105?
[ Voor 11% gewijzigd door corset op 31-08-2016 10:33 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gisteren ook mijn eerste artifact gehaald. Was genieten, helaas niet de uren erin kunnen stoppen die ik wilde. Huwelijk in het vooruitzicht dus ik heb mij moeten toeleggen op de tafelschikking gisteravond.
Morgen en vrijdag vrij, yes!

PSN: Eczeem
Verwijderd
Ben nu 103 met 1 avondje spelen, heb helaas deze week weinig tijd. Dit weekend maar verder levellen dan verwacht ik er eerlijkgezegd wel al 2 op 110 te krijigen.Dinsdag ochten om 6:30 hadden wij al 3 level 110 en een stuk of 6 109 in de guild. Op dit moment staat de teller op iets van 12-15 level 110.
Vrij nemen had ik niet gedaan, bij WoD kon ik dat niet terugdraaien en heb ik mijn huis schoongemaakt terwijl al mijn characters vast zaken in het loading screen van de Garrisons. Dat risico loop ik gewoon nooit meer. Mooi voor degenen die het wel hebben gedaan dat het dit keer een stuk beter ging.
Vrij nemen had ik niet gedaan, bij WoD kon ik dat niet terugdraaien en heb ik mijn huis schoongemaakt terwijl al mijn characters vast zaken in het loading screen van de Garrisons. Dat risico loop ik gewoon nooit meer. Mooi voor degenen die het wel hebben gedaan dat het dit keer een stuk beter ging.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2016 10:35 ]
Gisteravond gedaan:
- Class artifact en class hall storyline (tot het punt waar je een zone moet kiezen) gedaan op shaman (enhancement), palading (holy - dat was best pittig) en DK (Unholy).
- Monk (main) van 100 naar 101,5 gebracht en we zijn nog maar op 1/4 van Val Sjarah (skinning paradijs trouwens). Ook alle treasures gepakt in de hoekjes waar we quests hadden, addon geinstalleerd ervoor. Veel AP en ook order resources.
- Wat profession quests e.d.
Tot nu toe heel erg enthoustiast. Alle class halls en bijbehorende missions zijn heel mooi gemaakt. Kan zo niet een favoriete hall bedenken. Denk de monk hall, maar ze zijn allemaal erg mooi. Nog maar een level zone gezien, maar wat is die mooi zeg!
De windwalker ability (van artifact) is echt ziek, vooral gezien hij maar 40 sec cooldown heeft. Doe daar gewoon 200k +- aoe damage mee. Helemaal met storm,earth,fire erbij. Ik gok dat ze die nog wel gaan nerven eigenlijk.
Geen enkele lag of DC, dus vloeiende launch zo. De issue van het tabben herken ik overigens wel. Best wel irritant.
- Class artifact en class hall storyline (tot het punt waar je een zone moet kiezen) gedaan op shaman (enhancement), palading (holy - dat was best pittig) en DK (Unholy).
- Monk (main) van 100 naar 101,5 gebracht en we zijn nog maar op 1/4 van Val Sjarah (skinning paradijs trouwens). Ook alle treasures gepakt in de hoekjes waar we quests hadden, addon geinstalleerd ervoor. Veel AP en ook order resources.
- Wat profession quests e.d.
Tot nu toe heel erg enthoustiast. Alle class halls en bijbehorende missions zijn heel mooi gemaakt. Kan zo niet een favoriete hall bedenken. Denk de monk hall, maar ze zijn allemaal erg mooi. Nog maar een level zone gezien, maar wat is die mooi zeg!
De windwalker ability (van artifact) is echt ziek, vooral gezien hij maar 40 sec cooldown heeft. Doe daar gewoon 200k +- aoe damage mee. Helemaal met storm,earth,fire erbij. Ik gok dat ze die nog wel gaan nerven eigenlijk.
Geen enkele lag of DC, dus vloeiende launch zo. De issue van het tabben herken ik overigens wel. Best wel irritant.
Als je vrij wil nemen, pak dan altijd paar dagen laterVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:34:
Ben nu 103 met 1 avondje spelen, heb helaas deze week weinig tijd. Dit weekend maar verder levellen dan verwacht ik er eerlijkgezegd wel al 2 op 110 te krijigen.Dinsdag ochten om 6:30 hadden wij al 3 level 110 en een stuk of 6 109 in de guild. Op dit moment staat de teller op iets van 12-15 level 110.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik moet me nu overdag inhouden (level samen met man en hij werkt gewoon), maar volgende week heeft hij vrij genomen, dan gaan we dus even met verschillende alts de 110 aantikken. Ook geen leven dancorset schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:37:
[...]
Als je vrij wil nemen, pak dan altijd paar dagen laterIk doe meestal 2 a 3 dagen later, of zelfs een week. Dan weet je dat het rustiger is, en de meeste issues wel aangepakt zijn.
Misschien moet je je humor detector nog even aanzetten, overduidelijk een pun.corset schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:33:
[...]
haha, heeft niks met geen leven te maken. Gewoon goed plannen. Lekker paar dagen vrij nemen en knallen maar. Ik ken ook al 3 man die met de 2e 110 bezig zijn.
Dat je je leven goed kan plannen en dat het in je eigen thuis situatie kan, wil niet gelijk zeggen dat je geen leven hebt![]()
Maar goed, je post zelf op een WoW forum met een meme.. ironie etc.
Ik heb morgen vrij om na mijn hypotheek gesprek lekker te levellen. Ik zal dan ook wel geen leven hebben als ik morgenavond 1 op 110 heb, en de andere op 105?
Heb zelf gisteren naar 102 geleveld. Had mn druid resto artifact gekozen maar dat bleek achteraf toch niet de beste keuze (al wil ik hem wel mainen qua raids/dungeons straks). Mobs gaan veel te langzaam neer
Dus maar weer terug naar balance offspec zonder artifact tijdens het levelen en dat ging ook meer dan prima. Mobs gaan razendsnel neer en kon lekker doorspelen. Moet ik wel zeggen dat ik 730 ilvl was/ben dus dat helpt wel mee, zeker als je legendary ring op 795 zit: 6 mobs pullen, ring activeren, wat dmg doen en met het splash effect gaan ze allemaal neer. Vanavond weer lekker verder (nadat ik mn balance artifact heb gehaald
Gewoon de week ná de launch vrij nemen. Zijn de meeste kinderziektes al opgelostVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:34:
Ik moet deze week bijv ook nog gewoon werken, dus mijn progress zal vrij laag zijn. Maar vanaf vrijdagavond heb ik 2 weken vrij: lekker WoW spelen en leuke uitstapjes met mijn vriendin (welke inmiddels ook weer WoW speelt
Heerlijk toch? Ik level 1 character samen met mijn vrouw, de andere alleen. En dat gaat heerlijk zo. Maar moet wel zeggen, heb nu om te levellen:Alwayshappyz schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:38:
[...]
Ik moet me nu overdag inhouden (level samen met man en hij werkt gewoon), maar volgende week heeft hij vrij genomen, dan gaan we dus even met verschillende alts de 110 aantikken. Ook geen leven dan
Alle tanks (DK, Monk, Warrior, DH, Paladin, Druid)
Outlaw Rogue, Enhancement Shaman
Shadow Priest, Demo Warlock
Dus genoeg opties als zij niet kan
Ben gister avond pas 101 geworden XD werd helemaal lijp. kwam thuis en kon op elke server spelen behalve me main. hij lade de characters wel maar als k dan op een character inlogde bleef die hangen in het laadscherm vervolgd door een disconnect. snapte er niks van want het was heel anders dan normaal.
toen paar keer geprobeerd door de avond heen maar lukte niet. toen probeerde ik het om 22:00 nog een keer werke niet dus ik denk fuck dit restart me pc wel gewoon.. want wist van gekkigheid niet wat k moest doen
en verrek, me pc start opnieuw op en kom gelijk in de game met me main.
voelt zo kut want ik dacht echt van: lullo waarom restart je je pc niet een paar uur eerder.
maar aan de andere kant leek het me echt onzin dat het daardoor kwam en het gewoon puur toeval was aangezien de andere servers het gewoon deden.
toen paar keer geprobeerd door de avond heen maar lukte niet. toen probeerde ik het om 22:00 nog een keer werke niet dus ik denk fuck dit restart me pc wel gewoon.. want wist van gekkigheid niet wat k moest doen
voelt zo kut want ik dacht echt van: lullo waarom restart je je pc niet een paar uur eerder.
maar aan de andere kant leek het me echt onzin dat het daardoor kwam en het gewoon puur toeval was aangezien de andere servers het gewoon deden.
Toeval, de servers hebben vanaf 2215 ongeveer gewoon goed gewerkt behalve:Ricmaniac schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:41:
Ben gister avond pas 101 geworden XD werd helemaal lijp. kwam thuis en kon op elke server spelen behalve me main. hij lade de characters wel maar als k dan op een character inlogde bleef die hangen in het laadscherm vervolgd door een disconnect. snapte er niks van want het was heel anders dan normaal.
toen paar keer geprobeerd door de avond heen maar lukte niet. toen probeerde ik het om 22:00 nog een keer werke niet dus ik denk fuck dit restart me pc wel gewoon.. want wist van gekkigheid niet wat k moest doen![]()
Vendoren van items
Looten van chests
Looten van sommige mobs
Dank jeBartske schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:39:
[...]
Misschien moet je je humor detector nog even aanzetten, overduidelijk een pun.
Tenminste iemand die goed leest lol .
mensen nemen dingen altijd zo serieus ten tijde van een launch , of uberhaupt in een forum.
Zoals de Joker al zei : "Why so serious ? "
FUMES et CARNES
Ja, wij hebben allebei alle classes en levelen alles in koppels, dus heb niet echt een character die ik alleen kan levelen. Zijn beiden voorstander om nieuwe content samen in te gaan, net even wat leukercorset schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:41:
[...]
Heerlijk toch? Ik level 1 character samen met mijn vrouw, de andere alleen. En dat gaat heerlijk zo. Maar moet wel zeggen, heb nu om te levellen:
Alle tanks (DK, Monk, Warrior, DH, Paladin, Druid)
Outlaw Rogue, Enhancement Shaman
Shadow Priest, Demo Warlock
Dus genoeg opties als zij niet kan
Leuke classes! Welke tank class vind je het leukste? Dit wordt de eerste exp waar ik prot paladin en brewmaster monk eens ga uitproberen
[ Voor 8% gewijzigd door Alwayshappyz op 31-08-2016 10:48 ]
Gefeliciteerd alvast met je huwelijk! Weet er alles van hoeveel tijd dat op kan slokkenDooiedibbes schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:34:
Gisteren ook mijn eerste artifact gehaald. Was genieten, helaas niet de uren erin kunnen stoppen die ik wilde. Huwelijk in het vooruitzicht dus ik heb mij moeten toeleggen op de tafelschikking gisteravond.![]()
Ik heb gister ook alleen mn artifact gedaan.. en vanochtend voor mijn aanstaande vrouw (wij gaan ook binnenkort trouwen..) toch ook maar Legion aangeschaft. Enerzijds omdat ze stiekem zelf ook wel kriebels kreeg. Anderzijds omdat het me toch mooi lijkt om samen wat te kunnen spelen zo in de laatste paar weken naar ons huwelijk toe. WoW is namelijk wel een reden dat wij elkaar kennen. (Lang verhaal, iets met vrienden van mij en zij die in dezelfde guild zaten, ik ben pas gaan spelen nadat wij n relatie hadden.. )
Dus ja, voor nu nog een beetje casual spelen. Wat samen levelen zodra zij ook haar Artifact heeft etc.
Corset heeft daar vaker last van... :-)
Ondertussen zit mijn nieuwe main op 104.5 en ga ik wel lekker! Twee gebieden heb ik de pillars gehaald en houd beide artifacts op peil. Vanaf leven 13 ga ik me echt richten op mijn main spec. Gezien het gebrek aan tanks in de tweakers guild heb ik het gevoel dat een decent offspec wel uit gaat komen. Daarnaast farmt tanking wel beter in dungeons early endgame...
Gister eerste guildrun gehad en dat was genieten. Iedereen gewoon zijn taak doen, geen ninja pulls, geen wipes. Excellent!
Ondertussen zit mijn nieuwe main op 104.5 en ga ik wel lekker! Twee gebieden heb ik de pillars gehaald en houd beide artifacts op peil. Vanaf leven 13 ga ik me echt richten op mijn main spec. Gezien het gebrek aan tanks in de tweakers guild heb ik het gevoel dat een decent offspec wel uit gaat komen. Daarnaast farmt tanking wel beter in dungeons early endgame...
Gister eerste guildrun gehad en dat was genieten. Iedereen gewoon zijn taak doen, geen ninja pulls, geen wipes. Excellent!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gewoon je huwelijk even verzetten joh. Priotiteiten stellen, en de high prio lijkt me hier toch wel duidelijkDooiedibbes schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:34:
Gisteren ook mijn eerste artifact gehaald. Was genieten, helaas niet de uren erin kunnen stoppen die ik wilde. Huwelijk in het vooruitzicht dus ik heb mij moeten toeleggen op de tafelschikking gisteravond.![]()
gefeliciteerd alvast
Meh, heeft niks met serieus nemen te maken. De meeste mensen die roeptoeteren dat iets een "no life" actie is, zijn vaak zelf jaloers dat ze het niet kunnen doenIusedto schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:46:
[...]
Dank je
Tenminste iemand die goed leest lol .
mensen nemen dingen altijd zo serieus ten tijde van een launch , of uberhaupt in een forum.
Zoals de Joker al zei : "Why so serious ? "
Ik geniet toch wel van de content, of ik het nou in 1 dag doe, of in een week
Alvast gefeliciteerdDooiedibbes schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:34:
Gisteren ook mijn eerste artifact gehaald. Was genieten, helaas niet de uren erin kunnen stoppen die ik wilde. Huwelijk in het vooruitzicht dus ik heb mij moeten toeleggen op de tafelschikking gisteravond.

FUMES et CARNES
Wat kan WoW toch mooi zijn heicemotion schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:48:
[...]
Gefeliciteerd alvast met je huwelijk! Weet er alles van hoeveel tijd dat op kan slokken
Ik heb gister ook alleen mn artifact gedaan.. en vanochtend voor mijn aanstaande vrouw (wij gaan ook binnenkort trouwen..) toch ook maar Legion aangeschaft. Enerzijds omdat ze stiekem zelf ook wel kriebels kreeg. Anderzijds omdat het me toch mooi lijkt om samen wat te kunnen spelen zo in de laatste paar weken naar ons huwelijk toe. WoW is namelijk wel een reden dat wij elkaar kennen. (Lang verhaal, iets met vrienden van mij en zij die in dezelfde guild zaten, ik ben pas gaan spelen nadat wij n relatie hadden.. )
Dus ja, voor nu nog een beetje casual spelen. Wat samen levelen zodra zij ook haar Artifact heeft etc.
Feel the love en gefeliciteerd alvast!
Samenspelen is iets wat ik graag zou willen maar wat ik helaas niet zie gebeuren. Wat ik jammer maar niet erg vind. Jij ook gefeliciteerd!icemotion schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:48:
[...]
Gefeliciteerd alvast met je huwelijk! Weet er alles van hoeveel tijd dat op kan slokken
En bedankt voor de felicitaties alvast

Besloten om te beginnen met mn priest, alleen duurt het een eeuwigheid voordat ik mobs gesloopt krijg, mn priest heeft een boost gehad, en had een bootlading aan kistjes van de invasions, dus het ilvl is redelijk in orde. Volgens mij doe ik iets verkeerd, ik ben ook niet gewend om clothies te levelen...
Is destro eigenlijk de PVE spec voor Warlocks in Legion ?
Wil even de Artifact halen voor mijn lock maar heb die al meer dan een jaar niet gespeeld
Wil even de Artifact halen voor mijn lock maar heb die al meer dan een jaar niet gespeeld
FUMES et CARNES
Hoe heten de nieuwe ores die hun intrede hebben gedaan in Legion? dan kan ik middels de app even inkopen doen.
[ Voor 26% gewijzigd door RustStorm op 31-08-2016 11:00 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Vrijdag terug van vakantie en dan aan de bak!
Wil resto druid gaan, maar weet iemand of dat een beetje werkt? Je moet dan vast je artifact ook vol resto gaan en dan heb je een mindere dps spec om mee te levellen, of hebben ze hier een foefje voor bedacht?
Wil resto druid gaan, maar weet iemand of dat een beetje werkt? Je moet dan vast je artifact ook vol resto gaan en dan heb je een mindere dps spec om mee te levellen, of hebben ze hier een foefje voor bedacht?
Gisteren net 90 geworden met m'n Rogue. Daarna weer verder gegaan met Deus Ex. Kan nog geen tijd vinden om legion te kopen en te gaan spelen. Lees zo af en toe wel dit forum door. (Ja ik weet van de 100 boost bij aanschaf legion, maar wil rogue normaal level'n)
Eerst Deus Ex uitspelen als een psychopathische moordenaar. Heerlijk spel!
Daarna maar ergens tijd zoeken voor de rit naar lvl 100.
Eerst Deus Ex uitspelen als een psychopathische moordenaar. Heerlijk spel!
Daarna maar ergens tijd zoeken voor de rit naar lvl 100.
Leystone is 1 van de nieuwe. De rest kom ik zo even niet 123 op.RustStorm schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:00:
Hoe heten de nieuwe ores die hun intrede hebben gedaan in Legion? dan kan ik middels de app even inkopen doen.
Ik heb Leystones zien liggen in de wereld, maar voor de rest heb ik niet echt opgelet. Ben skinnerRustStorm schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:00:
Sinds gisteren terug volledig opnieuw begonnen met een paladin nu level 9. Het plan is om hem op normaal tempo te levellen tot 110
daar zal ik wel een eindje mee zoet zijn. Ondertussen ook al men mage naar 102 gekregen.
Tsjah, wat is dé spec, maar schijnt idd wel goede damage te doen. Ben zelf een beetje stubborn en gisteren avond affliction gedaan, heb me goed vermaakt. Affliction werd ook al snel als 'saai' bestempeld.Iusedto schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:59:
Leystone, Felslate en Infernal Brimstone van world mining quests.RustStorm schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:00:
Was begonnen met mijn rogue, naar outlaw gespecced en vond het wel leuk. Artefact quest gedaan, was leuk, class hall echt goed opgezet qua sfeer en zo. Maar ik wil toch een class die nog wat meer zelf voorzienend is, dus ga vanavaond maar eens mijn blood dk beginnen. Dat speelt zo makkelijk weg, het is gewoon op.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Thanks voor de antwoorden!
Ik ga eens even kijken of ze beetje "betaalbaar" zijn.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
ik vind die crimson vial die wij als rogue nu hebben juist echt sterk. Als je hem dan ook talent dat die 30% meer healt dan ken je ook in principe echt alles aan joh.TTLCrazy schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:18:
Was begonnen met mijn rogue, naar outlaw gespecced en vond het wel leuk. Artefact quest gedaan, was leuk, class hall echt goed opgezet qua sfeer en zo. Maar ik wil toch een class die nog wat meer zelf voorzienend is, dus ga vanavaond maar eens mijn blood dk beginnen. Dat speelt zo makkelijk weg, het is gewoon op.
Ik ga alleen zelf ook toch switchen. Ben begonnen als outlaw en 150 artifact power geinsvesteerd. maar zometeen als ik op 102 me 2e artifact kan halen ga ik toch voor Assassination. En heb iets van 300 power nu opgespaard die ik nog niet heb gebruikt zodat ik dat dan gelijk in me assassination artifact kan knallen.
Probleem wat ik heb met Affliction is dat het "traag" is...marijnvtg schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:17:
[...]
Tsjah, wat is dé spec, maar schijnt idd wel goede damage te doen. Ben zelf een beetje stubborn en gisteren avond affliction gedaan, heb me goed vermaakt. Affliction werd ook al snel als 'saai' bestempeld.
Je gaat niet dood, maar ziet ook geen mooie grote nummertjes
Alleen heel veel nummertjes
pr0mpt - It never hurts to help!
Ben zelf ook als resto aan het levelen, gewoon de talent pakken voor feral en dan komt alles goed.Croqy schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:03:
Vrijdag terug van vakantie en dan aan de bak!
Je doet uiteraard minder damage dan ene feral specced druid, maar het gaat prima.
(plus je kan gewoon echt niet dood
Heb mijn Shaman als main genomen, maar die heeft toch een partij troep in zijn bags zitten. Wilde kijken of ik wat herbs op AH kon gooien, maar er zit geen AH in Dalaran. maar wel twee banken, wat een gemiste kans.
Dan is destro exact wat je wilt denk ik zo. Ik vond gisteren avond het spelletje met het dotten en drainen om in leven te blijven een leuke. Damage kan enorm opbouwen, maar heeft idd zijn tijd nodig. Dit vond ik tijdens WoD ook heel vaak frustrerend wanneer je groep runs deed waarbij mobs enorm snel dood gaan. Daarom was ik tijdens WoD ook destro gespecced, en ja, de damage die popt tijdens chaos bolt of je double dragon is altijd leuk om te zien. Maar verder voelde het voor mij(!) altijd als een verkapte fire mage.. Dus ben benieuwd waar je voor gaat kiezen (al is het al redelijk obvious)!pr0mpt schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:30:
[...]
Probleem wat ik heb met Affliction is dat het "traag" is...
Je gaat niet dood, maar ziet ook geen mooie grote nummertjes
Alleen heel veel nummertjes
[ Voor 5% gewijzigd door Rhain op 31-08-2016 11:38 ]
Hahaha en dat is waarom ik dus nooit Demo/Destro speelmarijnvtg schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:37:
[...]
Dan is destro exact wat je wilt denk ik zo. Ik vond gisteren avond het spelletje met het dotten en drainen om in leven te blijven een leuke. Damage kan enorm opbouwen, maar heeft idd zijn tijd nodig. Dit vond ik tijdens WoD ook heel vaak frustrerend wanneer je groep runs deed waarbij mobs enorm snel dood gaan. Daarom was ik tijdens WoD ook destro gespecced, en ja, de damage die popt tijdens chaos bolt of je double dragon is altijd leuk om te zien. Maar verder voelde het voor mij(!) altijd als een verkapte fire mage.. Dus ben benieuwd waar je voor gaat kiezen (al is het al redelijk obvious)!
Heb het idee dat ik dan beter BM Hunter/Mage kan spelen
Maar ehh, later deze week maar eens kijken in hoeverre het in Legion gaat met Affliction, mogelijk ook talents even tweaken, heb nu een impopulaire build blijkbaar, misschien dat het beter gaat met een "standaard"
dat is altijd zo geweest dacht ik. zodat er alsnog mensen naar de andere steden gaan. anders dienen al die andere steden voor niks meer. maar ik ben het met je eensLanithro schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:34:
Heb mijn Shaman als main genomen, maar die heeft toch een partij troep in zijn bags zitten. Wilde kijken of ik wat herbs op AH kon gooien, maar er zit geen AH in Dalaran. maar wel twee banken, wat een gemiste kans.
Ik ben gestart met mijn Demon Hunter.RustStorm schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:25:
[...]
Tof manwelke zone heb je afgewerkt? En natuurlijk niet onbelangrijk: welke class?
Rustig de zone door alle kistjes zoeken
En gelijk bonus dingen doen !
Ik ben begonnen in Azsuna
Was ook lekker rustig met questen trouwens.
Ben nu even begonnen wat " class hall " dingen te doen.
Ja precies, het is ontzettend vervelend dat er geen AH is. En er is ook geen transmog dacht ik. Ik snap niet waarom. Anders zijn die andere steden zo leeg? Hier is een oplossing: Crossrealm zone maken van de oude stedenRicmaniac schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:47:
[...]
dat is altijd zo geweest dacht ik. zodat er alsnog mensen naar de andere steden gaan. anders dienen al die andere steden voor niks meer. maar ik ben het met je eenszou graag een AH in dalaran zien
Ben wel blij dat ze weer een volledige portal hub ervan hebben gemaakt.
Het oude Dalaran had toch wel mogelijkheden om op t AH te komen. Via zo'n robotje in dat market hoekje..Ricmaniac schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:47:
[...]
dat is altijd zo geweest dacht ik. zodat er alsnog mensen naar de andere steden gaan. anders dienen al die andere steden voor niks meer. maar ik ben het met je eenszou graag een AH in dalaran zien
En anders zijn er portals, heb je 2 hearthstones om bij een AH te komen (AH access in je garrison fixen)
Ik gebruik zelf altijd gewoon de armory app voor het AH.. wat nou naar een plek ingame gaan xD
Ik heb het spel maar weer eens geactiveerd na 6 jaar niet spelen! Op het einde van Wrath of the lich king gestopt.
Nu ik net weer inlogde moet ik natuurlijk direct flink wennen. Het lijkt mij niet verstandig om Legion direct te halen want mijn characters zijn allemaal level 80. Ik ben nu aan het twijfelen omdat ik zo lang niet meer heb gespeeld of ik verder ga met mijn oude chars. Of dat ik helemaal opnieuw begin.
Advies van de ervarende wow speler? Na 6 jaar gewoon weer helemaal opnieuw beginnen of verder gaan met mijn oude chars? Er is natuurlijk gigantisch veel veranderd na 6 jaar. Zoals het oude talent systeem de deur uit.
Nu ik net weer inlogde moet ik natuurlijk direct flink wennen. Het lijkt mij niet verstandig om Legion direct te halen want mijn characters zijn allemaal level 80. Ik ben nu aan het twijfelen omdat ik zo lang niet meer heb gespeeld of ik verder ga met mijn oude chars. Of dat ik helemaal opnieuw begin.
Advies van de ervarende wow speler? Na 6 jaar gewoon weer helemaal opnieuw beginnen of verder gaan met mijn oude chars? Er is natuurlijk gigantisch veel veranderd na 6 jaar. Zoals het oude talent systeem de deur uit.
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
De transmog ethereal zit bij de enchanting trainer in het nieuwe Dalaran. De void storage in 1 van de 2 banken.BlackMage schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:57:
[...]
Ja precies, het is ontzettend vervelend dat er geen AH is. En er is ook geen transmog dacht ik. Ik snap niet waarom. Anders zijn die andere steden zo leeg? Hier is een oplossing: Crossrealm zone maken van de oude steden
Ben wel blij dat ze weer een volledige portal hub ervan hebben gemaakt.
AH is alleen voor engineers bij de engineer trainer (in ieder geval in de oude Dala, heb bij de nieuwe nog niet gekeken)
[ Voor 10% gewijzigd door Carthrax op 31-08-2016 12:04 ]
Ik heb letterlijk dit pad een maand geleden bewandeld.Dark Master schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:59:
Ik heb het spel maar weer eens geactiveerd na 6 jaar niet spelen! Op het einde van Wrath of the lich king gestopt.
Ook gestopt op eind WotLK. Wel het geluk gehad met invasions waardoor ik makkelijk wat toons kon speedlevelen.
Er is inderdaad een hoop veranderd maar langzamerhand wordt je wel meer wegwijs. Focus je op 1 of 2 toons. Omdat er (voor mijn gevoel) voor elke class veel is veranderd is het teveel om alles te begrijpen. Ik focus me nu dus op 2 toons en lees veel. Ik heb bijvoorbeeld veel aan de class guides op ivy-veins.
Gewoon je oude main nieuw leven in blazen. Komt sneller goed dan je denkt
Mmm oke, ik ga er eens even overna denken. Op een nieuwe server een complete nieuwe class starten lijkt me ook wel wat. Gewoon lekker rustig aan doen en kijken waar het schip strand. Leuke guilds die een oude WoW veteraan verwelkomen in hun guild? Vanilla, TBC en wotlk ontzettend veel gespeeld. Maar nu weer een giga noob.Dooiedibbes schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:04:
[...]
Ik heb letterlijk dit pad een maand geleden bewandeld.
Ook gestopt op eind WotLK. Wel het geluk gehad met invasions waardoor ik makkelijk wat toons kon speedlevelen.
Er is inderdaad een hoop veranderd maar langzamerhand wordt je wel meer wegwijs. Focus je op 1 of 2 toons. Omdat er (voor mijn gevoel) voor elke class veel is veranderd is het teveel om alles te begrijpen. Ik focus me nu dus op 2 toons en lees veel. Ik heb bijvoorbeeld veel aan de class guides op ivy-veins.
Gewoon je oude main nieuw leven in blazen. Komt sneller goed dan je denkt
In WotLK kon je alleen gebruik maken van die robot als je Engineering hadicemotion schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:57:
Het oude Dalaran had toch wel mogelijkheden om op t AH te komen. Via zo'n robotje in dat market hoekje..
En anders zijn er portals, heb je 2 hearthstones om bij een AH te komen (AH access in je garrison fixen)
Maar goed, er zijn inderdaad gewoon portals naar de main cities en vanuit Orgrimmar heb je ook weer portals terug naar new Dalaran
ik zou zeggen opnieuw beginnen. om de feeling weer goed te krijgen.. aan de andere kant als je gewoon je hele action bars leeg gooit en je spellbook doorbladerd en goed leest kan je er ook met een paar uur weer helemaal inkomen denk ik. misschien ook handig om je quest log leeg te gooien en weer bij begin te beginnen.Dark Master schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:59:
Ook ligt het eraan denk ik hoe veel waarde je legt aan achievement progression
Verwijderd
Op level 102 kan je in Class Hall artifact nummer 2/3 elk binnen 15/30 minuten halen. Wat betreft destro zoals nu lijkt kan de spec zeker meedoen in raiding. Zal wsl ergens in middenmood zitten maar je weet maar nooit met de fixes die er zeker binnenkort zullen komenIusedto schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:59:
Even snel tussendoor, iemand tips om item level van 800 naar 810 te boosten voor heroics? Dungeons gaat echt zo traag qua nieuwe items en vaak maar ilvl 805.
world quests. Die kunnen hoger proccen. Probeer world bosses te puggen, en inderdaad. Gewoon heroic spam is het besteMmore schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:31:
Even snel tussendoor, iemand tips om item level van 800 naar 810 te boosten voor heroics? Dungeons gaat echt zo traag qua nieuwe items en vaak maar ilvl 805.
Net als dooiedibbes ook recent weer begonnen met spelen, ook na 5-6 jaar..Dark Master schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:59:
Ik wou eerst opnieuw beginnen, nieuwe servers etc, maar heb uiteindelijk gekozen om op de server van mijn oude mains te spelen.
Heb daar 1 nieuwe character gemaakt [shaman] welke ik naar 60 heb gebracht voor boost, en de rest van mijn characters gewoon [en deels door invasions] gelevelled.
Hoewel het ENORM anders lijkt en ziet, speelt het uiteindelijk weer erg vertrouwd na een weekje of zo.
Misschien andere rotatie, extra spells er bij of er af..
Voordeel is dat je tussen je oude characters en nieuwe geld kan doen, mogelijk zelfde guild, professions [voor tassen/enchants] kan delen etc...
Ah oke, goed om te wetenCarthrax schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:04:
[...]
De transmog ethereal zit bij de enchanting trainer in het nieuwe Dalaran. De void storage in 1 van de 2 banken.
AH is alleen voor engineers bij de engineer trainer (in ieder geval in de oude Dala, heb bij de nieuwe nog niet gekeken)
Had bij de guards gekeken maar was geen optie voor transmog.
Verwijderd
Destro is een top contender. Overal dps kan het in het midden zitten maar de on demand (cleave) burst is insane. Met soul conduct en de Shard return talents / artifact slots zit je op 60 - 70% refund kans voor je Chaos bolts.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:30:
[...]
Op level 102 kan je in Class Hall artifact nummer 2/3 elk binnen 15/30 minuten halen. Wat betreft destro zoals nu lijkt kan de spec zeker meedoen in raiding. Zal wsl ergens in middenmood zitten maar je weet maar nooit met de fixes die er zeker binnenkort zullen komen
Daarnaast is het "chaos' element echt heel tof gedaan. Ben een van de weinige die de nieuwe mastery leuk vind denk ik.
Zijn world bosses al live? Heb er nog geen een gezien in de world quest log, volgens mij moeten ze daarbij komen toch?corset schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:35:
[...]
world quests. Die kunnen hoger proccen. Probeer world bosses te puggen, en inderdaad. Gewoon heroic spam is het beste
ik heb gisteren Halls of valor gedaan ... man wat een prachtige instance
, ben tot en met 102 gekomen gisteren , ik ga iig oldskool levellen , gewoon rustig aan levellen , een zone helemaal clearen van quests dan pas aan de volgende beginnen 
btw toen ik bij de intro-quest spawnde in Dalaran .. moest ik wel een traantje wegpinken toen ik de Mammoth-train voorbij zag komen
btw toen ik bij de intro-quest spawnde in Dalaran .. moest ik wel een traantje wegpinken toen ik de Mammoth-train voorbij zag komen
[ Voor 39% gewijzigd door Metallize op 31-08-2016 13:18 ]
Ik denk dat ik gewoon helemaal opnieuw begin! Gaat het levelen naar zeg maar 90 een beetje snel als je helemaal opnieuw begint? Ga me in ieder geval alvast even inlezen zodat ik vanavond eens even er goed voor kan gaan zitten.Ricmaniac schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:24:
[...]
ik zou zeggen opnieuw beginnen. om de feeling weer goed te krijgen.. aan de andere kant als je gewoon je hele action bars leeg gooit en je spellbook doorbladerd en goed leest kan je er ook met een paar uur weer helemaal inkomen denk ik. misschien ook handig om je quest log leeg te gooien en weer bij begin te beginnen.
Ook ligt het eraan denk ik hoe veel waarde je legt aan achievement progressionbehaalde achievements zijn shared maar de progression niet.. stel je hebt bijna 43 exalted reputations van de 45 voor die achievement dan zal je weer op 0/45 beginnen met een nieuwe character
ik zou daarom niet met een nieuwe character kunnen beginnen maar als je dat geen probleem vind allemaal dan denk ik dat opnieuw beginnen wel een strak plan is.
Als je Heirlooms koopt dan ben je binnen notime 90 , na 90 kun je accelarated-learning potions kopen van je garrison vendorDark Master schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:18:
[...]
Ik denk dat ik gewoon helemaal opnieuw begin! Gaat het levelen naar zeg maar 90 een beetje snel als je helemaal opnieuw begint? Ga me in ieder geval alvast even inlezen zodat ik vanavond eens even er goed voor kan gaan zitten.
ja levelen gaat tegenwoordig echt heel snel. als je casual bent kan je alsnog binnen een week wel 90 halen.Dark Master schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:18:
[...]
Ik denk dat ik gewoon helemaal opnieuw begin! Gaat het levelen naar zeg maar 90 een beetje snel als je helemaal opnieuw begint? Ga me in ieder geval alvast even inlezen zodat ik vanavond eens even er goed voor kan gaan zitten.
de vraag is dan ook weer hoe erg het je intresseert wat er allemaal gebeurd.
Ik zou iemand zijn dat als k zo lang als jij niet gespeeld heb gewoon rustig aan ga questen, gebieden bewonderen etc. (want sinds cataclysm is ook in azeroth veel veranderd) maar je kan tegenwoordig om echt het snelst te levelen gewoon snel naar level 15 en vanaf 15 in de stad blijven staan en alleen maar dungeons knallen via looking for group.
[ Voor 31% gewijzigd door Ricmaniac op 31-08-2016 13:23 ]
Moet je alleen wel uitloggen om uberhaupt iets te kunnen doen... Dat is het vervelende van die app.icemotion schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:57:
[...]
Ik gebruik zelf altijd gewoon de armory app voor het AH.. wat nou naar een plek ingame gaan xD
In de nieuwe Dalaran is er overigens geen AH te vinden, behoudens de BMAH in de sewers.
Bij dit soort dingen ben ik blij dat ik mage speel
Teleport gewoon naar een willekeurige stad met AH. Vond het wel fijn dat ik de hele expansion een AH in m'n garrison heb gehad, maar nu dus even iets verder op zoek om spul te (ver)kopen. Al moet ik zeggen dat ik hiervoor ook vaak de app gebruik.
Zelf 102 geworden en eerste zone afgerond. Ook wat extra spul rondom professions en class hall gedaan. Vanavond ga ik denk ik eerst nog even 2 extra artifacts ophalen en weer een volgende zone bekijken
Tot nu toe vind ik het allemaal best mooi!
Zelf 102 geworden en eerste zone afgerond. Ook wat extra spul rondom professions en class hall gedaan. Vanavond ga ik denk ik eerst nog even 2 extra artifacts ophalen en weer een volgende zone bekijken
Stomme vraag, maar wat is de Black Market AH anders als normale AH?
Black Market Auction Housepr0mpt schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:04:
Stomme vraag, maar wat is de Black Market AH anders als normale AH?
Tnx!
Even doorgelezen, maar ziet er naar uit dat Blizz op deze manier goldfarmers enigszins is gaan tegenwerken
Als je maar rijk genoeg bent, kan je alles kopen in de game, of het nou exclusive was of niet
@pr0mpt: Ja en nee. Je moet wel echt geluk hebben met welke items er te koop zijn wanneer. Heel beperkt aanbod.
Ja, maar op het moment dat je genoeg $$ hebt kan je bij wijze van spreken gewoon 954.000 bieden en weglopenMmore schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:35:
@pr0mpt: Ja en nee. Je moet wel echt geluk hebben met welke items er te koop zijn wanneer. Heel beperkt aanbod.
nee want de nieuwe goldcap is 9.999.999 goldpr0mpt schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:38:
[...]
Ja, maar op het moment dat je genoeg $$ hebt kan je bij wijze van spreken gewoon 954.000 bieden en weglopen
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
of je gebruikt net zoals mij een bankaltIntToStr schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:47:
Bij dit soort dingen ben ik blij dat ik mage speelTeleport gewoon naar een willekeurige stad met AH. Vond het wel fijn dat ik de hele expansion een AH in m'n garrison heb gehad, maar nu dus even iets verder op zoek om spul te (ver)kopen. Al moet ik zeggen dat ik hiervoor ook vaak de app gebruik.
Zelf 102 geworden en eerste zone afgerond. Ook wat extra spul rondom professions en class hall gedaan. Vanavond ga ik denk ik eerst nog even 2 extra artifacts ophalen en weer een volgende zone bekijkenTot nu toe vind ik het allemaal best mooi!
Wouw, even een flashbackMetallize schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:47:
[...]
of je gebruikt net zoals mij een bankalt
kan je netzo goed uitloggen en de app gebruikenMetallize schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:47:
[...]
of je gebruikt net zoals mij een bankalt
geen idee maar t is een lvl 60 priest waar ik te lui voor ben om die te levellenmarijnvtg schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:51:
[...]
Wouw, even een flashbackwaar is de tijd gebleven idd dat je een bank alt in een grote stad had staan
[ Voor 4% gewijzigd door Metallize op 31-08-2016 14:59 ]
Nooit weg geweest hier. Ik heb 3 alts:marijnvtg schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:51:
[...]
Wouw, even een flashbackwaar is de tijd gebleven idd dat je een bank alt in een grote stad had staan
1.) Bankalt, in IF, klaar voor AH/Bank/Mail
2.) Pet alt, staat op 1 bepaalde plek, log soms in om pet te looten. Heb er nu 5x 16 á 500-600G per stuk
3.) BoA alt. Staat naast de bank in IF klaar om zooi te mailen. is ook een "misc crafting junk" alt.
Huh welke pet/mount is dat dan die dat doet? Nooit van gehoord.Metallize schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:55:
[...]
geen idee maar t is een lvl 60 priest waar ik te lui voor ben om die te levellen, dan is die char iig goed te gebruiken als Auctioneer , ( en als sunflower pet spammer
je weet wel mount je flying mount en houd X vast en dan spam de space-bar .....su-su-suunflower iig geweldige reacties krijg je daar soms van
)
Welke pet loot je dan en hoe?corset schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:01:
[...]
Nooit weg geweest hier. Ik heb 3 alts:
1.) Bankalt, in IF, klaar voor AH/Bank/Mail
2.) Pet alt, staat op 1 bepaalde plek, log soms in om pet te looten. Heb er nu 5x 16 á 500-600G per stuk
3.) BoA alt. Staat naast de bank in IF klaar om zooi te mailen. is ook een "misc crafting junk" alt.
Haha, enige wat ik zal zeggen; het is in een cave in old world
Onzin. Gebruik al jaren Dugi Guide om te questen en... alles eigenlijk en vermaak me prima.Iusedto schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:29:
Naar mijn mening is zo een guide pure nepperij.
Als je een add on nodig hebt om te questen in WoW dan kan je beter stoppen
http://www.wowhead.com/item=66067/brazies-sunflower-seedsZorian schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:02:
[...]
Huh welke pet/mount is dat dan die dat doet? Nooit van gehoord.
Iets met een wit eitje vermoed ik..corset schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:08:
[...]
Haha, enige wat ik zal zeggen; het is in een cave in old world
Het dier is uitgestorven, laat ik het daar op houden. Heb al eerder gehad dat ik hier tips gaf, en gelijk 2-3 andere mensen mijn markt compleet verziekten. Niet weer zin in
jasutro schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:17:
Kan ashes of alar nog steeds droppen?
Ik gok een raptor... Ergens in Ungoro Crater? Of Raptor Ridge in Dustwallow Marsh??corset schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:18:
[...]
Het dier is uitgestorven, laat ik het daar op houden. Heb al eerder gehad dat ik hier tips gaf, en gelijk 2-3 andere mensen mijn markt compleet verziekten. Niet weer zin in
Lanithro schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:26:
[...]
Ik gok een raptor... Ergens in Ungoro Crater? Of Raptor Ridge in Dustwallow Marsh??

veel plezier met zoeken
Ik zag dat die op het BMA kan verschijnen maar die is toch bop?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069
Ok, what the actual fuck. ik kom er serieus gewoon nu pas achter dat wij Rogues een extra currency in draenor hebben gehad
te verkrijgen door pickpocket.
En met die currency kunnen we gewoon extra shit kopen bij een NPC die je moet summonen zoals een toy of een illusion enchant etc.
die pickpocket skill sinds TBC al niet meer gebruikt volgens mij

En met die currency kunnen we gewoon extra shit kopen bij een NPC die je moet summonen zoals een toy of een illusion enchant etc.
die pickpocket skill sinds TBC al niet meer gebruikt volgens mij
Black Market auction house wordt dan ook niet gevuld door spelers, maar door de game zelf. Als jij de bid wint en je krijgt het item, in dit geval dus een mount, dan kan je m niet weer doorverkopen omdat ie dan idd gewoon soulbound is.sutro schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:27:
[...]
Ik zag dat die op het BMA kan verschijnen maar die is toch bop?
Not even close, die leveren niks opLanithro schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:32:
[...]
Ik heb het denk ik gevonden
http://www.wowhead.com/object=202080/darts-nest
Verwijderd
Het klinkt weer allemaal aantrekkelijk, en het enthousiasme spat er weer van af overal. Ben benieuwd hoe het is over 1 of 2 maanden, begin is altijd wel leuk met een expansion. Het lijkt er op dat ze eindelijk na vele jaren dit keer eens de 5mans aandacht geven, nu nog zien wat het in de praktijk betekend en we niet weer naar het raiden worden geforceerd.
Mooie woorden van Blizzard ken ik inmiddels wel.
Laat eerst maar eens zien of ze zijn afgestapt van de "na 1 of 2 maanden speel je maar een andere game van ons" denk wijze, en de game/gamers de aandacht geven die ze verdienen ook "off season".
Mooie woorden van Blizzard ken ik inmiddels wel.
zeker die ene groene , maargoed ik heb bakken met geld verdiend met de darkmoon pets .. die ik allemaal naar lvl 25 had geleveled ... mja je moet wat doen in de tijden dat je tussen de ene en de andere baan zit
Ik overweg juist twee van die tokens te kopen en in te ruilen voor gold.. Heb geen gold, mwja 10k ofzo in total op Defias Brotherhood..Metallize schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:41:
[...]
zeker die ene groene , maargoed ik heb bakken met geld verdiend met de darkmoon pets .. die ik allemaal naar lvl 25 had geleveled ... mja je moet wat doen in de tijden dat je tussen de ene en de andere baan zit
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ja dat is ook mijn idee. Om gewoon een token te halen, wat startgeld te hebben en dan aan de slag met TradeSkillMaster. Dit goed inrichten (kost even tijd) en dan zo me moneyz maken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.