Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metallize schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:41:
[...]

zeker die ene groene , maargoed ik heb bakken met geld verdiend met de darkmoon pets .. die ik allemaal naar lvl 25 had geleveled ... mja je moet wat doen in de tijden dat je tussen de ene en de andere baan zit ;)
Ik verdien ook achtelijk veel met die Anubisath pet naar 25 te gooien en te verkopen. :D gaat heerlijk!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:26
corset schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:16:
[...]

Ik verdien ook achtelijk veel met die Anubisath pet naar 25 te gooien en te verkopen. :D gaat heerlijk!
die ..en de pets die alleen in de zomer of de winter (Aardse seizoenen ) spawnen

verder kan ik mn eigen kosten dekken omdat ik elke profession heb ... alhoewel t zonder de garrisons een probleem kan zijn ???

[ Voor 17% gewijzigd door Metallize op 31-08-2016 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noisyplate
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 22:58
eens kijken of outland vanavond wel werkt, gister tot 22:15 niet kunnen connecten.
Gelukkig was de BF1 beta er al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
sutro schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:27:
[...]
Ik zag dat die op het BMA kan verschijnen maar die is toch bop?
klopt, er verschijnen meer van dit soort dingen op BMA. en wat hier boven al werd gezegd, de BMA word gevuld door de game zelf. hier komen vaak hele zeldzame items op (ook kans op bijvoorbeeld zulian tiger die niet meer te krijgen is buiten de BMA om, of de oude nax tier set).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noisyplate schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:30:
eens kijken of outland vanavond wel werkt, gister tot 22:15 niet kunnen connecten.
Gelukkig was de BF1 beta er al :)
Dag 2. Probeer zojuist in te loggen, nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Kaap schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:55:
[...]

Ik kom er ook niet in, Silvermoon. Zelfde geouwehoer als gister :s Heb nog geen 1x kunnen spelen op Silvermoon sinds release.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Toch wel heftig dat het inloggen niet werkt. Zit zelf op Nagrand met de meeste chars en daar geen enkel probleem gehad. Maar goed, daar kopen jullie weinig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkje.doc schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:50:
Toch wel heftig dat het inloggen niet werkt. Zit zelf op Nagrand met de meeste chars en daar geen enkel probleem gehad. Maar goed, daar kopen jullie weinig voor.
Nice! Ik zit ook op Nagrand. :) leuk te zien dat iemand anders van Tweakers er ook speelt :)

Vervelend voor iedereen die op silvermoon speelt :( Hoop dat het snel geregeld wordt!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:25

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

nou heb ik weer een fucking tering issue.

Zodra me rogue (me main) in game komt word ik instant disconnect.. geen 1 seconde de tijd iets te doen.. als ik op andere characters op die realm in logt is alles prima... word echt gek van de problemen. nog geen 2 uur achter elkaar normaal kunnen spelen op deze character :S maybe it's a sign

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Ricmaniac schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:44:
nou heb ik weer een fucking tering issue.

Zodra me rogue (me main) in game komt word ik instant disconnect.. geen 1 seconde de tijd iets te doen.. als ik op andere characters op die realm in logt is alles prima... word echt gek van de problemen. nog geen 2 uur achter elkaar normaal kunnen spelen op deze character :S maybe it's a sign
Op welke plek in de game staat de char precies? Misschien hangt hij in eeen van de instances. Ticket aanmaken bij blizzard en vragen of ze je char kunnen porten naar een je heartstone point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy crap... dat de sewers (underbelly) nu contested area is zoals een arena... n o t fun

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Ik speel momenteel een Hunter MM. Erg sterk. Wel puzzelen met de Traits, want kan er nog niet echt wijs uit wat het meest verstandige is. Het ziet er allemaal best sterk uit.

Ik heb ook alle Artifacts binnen gehaald, maar ik vind MM toch het leukste. Nu level 106 en nog 3 zones oid te doen.

De hero missions vind ik weinig vernieuwend....net zoals followers. heb de archers en tracker al gerecruit en hopelijk komen er wat leukere missies.

Realm = Chamber of Aspects. Niet veel problemen dus kan lekker doorknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:36
RustStorm schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:53:
Holy crap... dat de sewers (underbelly) nu contested area is zoals een arena... n o t fun
Een van mijn vrienden gaf aan dat je bij een van de ingangen een bodyguard kon kopen voor 5 minuten, dan mogen ze je 5 minuten lang niet aanvallen.

Dus gewoon even zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Henkje.doc schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:50:
[...]

Op welke plek in de game staat de char precies? Misschien hangt hij in eeen van de instances. Ticket aanmaken bij blizzard en vragen of ze je char kunnen porten naar een je heartstone point.
nee ben niet instanced. maar heb idd wel ticket aangemaakt.. het probleem is gewoon de server, want andere server doet het prima :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:34:
[...]

Een van mijn vrienden gaf aan dat je bij een van de ingangen een bodyguard kon kopen voor 5 minuten, dan mogen ze je 5 minuten lang niet aanvallen.

Dus gewoon even zoeken :D
Ik zag het al ja, voor 5g kan je zo'n ding huren... Had ik alleen niet gedaan, dacht dat het gewoon voor me zou gaan vechten. Zal het eens testen. :)

Net even met m'n shaman de artifact quest gedaan voor de Doomhammer... Toch wel grappig en tegenvallend at the same time.
spoiler:
Thrall is dan toch wel een beetje een mietje helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Zo, het 2e avondje WoW Legion zit erop. De 2e zone gedaan, nu Val'Sharah. Veel leuker als mijn eerste (Aszuna). Voelde me veel meer betrokken bij het verhaal, mede dankzij de cinematics die er waren. Voelde ook als veel minder "filler" als Aszuna.

Ik kwam er ook achter dat ik de Aszuna Pillar of Creation nog niet heb, dus ik een half uur in Aszuna rondlopen om die quest te zoeken totdat ik er achter kwam dat ik die in de instance krijg. Dus maar wachten op level 110 dus :+ Ik doe geen dungeons op lager level dan max.

Morgen geen WoW, maar vrijdag de hele dag de tijd voor Highmountain :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ricmaniac schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:51:
[...]

nee ben niet instanced. maar heb idd wel ticket aangemaakt.. het probleem is gewoon de server, want andere server doet het prima :'(
oke wtf.. het was me snel gelukt om te heartstonen en nu speelt het prima.. de zone was gewoon fucked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopsNL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:36
Ik heb gisteren Aszuna door lopen met mn troll monk en echt genoten, alle lore en kleine weg gestopte secrets en rare mobs die je kon vinden door van de normale weg af te gaan. Vond een grot met een schatkist achterin gestopt, nadeel hele grot lag vol met slapende level 110 beren. Ik lopend door de grot heen en alle beren ontwijken. Super vet!

Maar de dungeon queue tijden, twee uur wacht tijd als dps holy shit. Ga zo als ik thuis ben m'n tank arti weapon halen en ga ik gewoon tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Toch een positieve verassing dat Blizz de character stats screen weer heeft uitgebreid. Sloeg nergens op dat er alleen nog maar iLvL te zien was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 18:08
Beste tweakers,

Ik speel sinds enkele minuten weer wow nooit echt gespeeld maar gelukkig willen vrienden van mij me alles leren.

Nu zit ik wel met 1 probleempje en ik weet niet of iemand van jullie me kunnen helpen.

Als ik me camera rustig wil draaien met de muis knop ingedrukt houden vliegt me camera boven of onder me charter heel irritant ook als ik een monster per ongeluk 2x aanklik of om monsters te looten. Ik heb al met mijn instellingen gerommeld maar krijg dit niet verholpen.

Hoe kan dit? Of komt het omdat ik de game speel terwijl die al de 34GB aan data nog moet downloaden?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Inhumanous schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 23:44:
Beste tweakers,

Ik speel sinds enkele minuten weer wow nooit echt gespeeld maar gelukkig willen vrienden van mij me alles leren.

Nu zit ik wel met 1 probleempje en ik weet niet of iemand van jullie me kunnen helpen.

Als ik me camera rustig wil draaien met de muis knop ingedrukt houden vliegt me camera boven of onder me charter heel irritant ook als ik een monster per ongeluk 2x aanklik of om monsters te looten. Ik heb al met mijn instellingen gerommeld maar krijg dit niet verholpen.

Hoe kan dit? Of komt het omdat ik de game speel terwijl die al de 34GB aan data nog moet downloaden?
het kan zijn dat bij camera settings je mouse sensitity te hoog staat. zo niet dan zal ik idd wachten tot die het gehele spel heeft gedownload.

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Inhumanous schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 23:44:
Het schijnt opgelost te worden als je tussen Fullscreen en Windowed mode switched (en weer terug gaat)

http://us.battle.net/foru...opic/20745674667?page=1#6

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Rechtermuis op de Wow executable (niet de battle.net launcher maar echt de Wow executable) > compatibility tab > disable display scaling on High DPI settings.
Dat werkte iig voor mij.

[ Voor 5% gewijzigd door temp00 op 01-09-2016 01:20 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ondertussen lvl 102, dit keer gelijk een TreasureFinder voor Legion erop gezet, hoef ik dat niet allemaal meer achteraf te doen. De rare's probeer ik nog zoveel mogelijk over te slaan, zodat ik deze wel allemaal op lvl 110 kan killen, de enige rare's welke ik wel gelijk afmaak zijn degene welke pet's droppen.

Het questen vind ik nog een beetje onsamenhangend, ben op 100 naar een random gebied gevlogen en daar maar gaan questen. Vervolgens merk ik dat ik overal en nergens questen tegen kom, maar heb nou niet echt een quest gevonden die mij van quest area naar quest area stuurt. Voelt nu meer een beetje als het gebied door rennen, en kijken of je ergens een quest tegen komt.
Black Eagle schreef op donderdag 01 september 2016 @ 07:52:
Ondertussen lvl 102, dit keer gelijk een TreasureFinder voor Legion erop gezet, hoef ik dat niet allemaal meer achteraf te doen. De rare's probeer ik nog zoveel mogelijk over te slaan, zodat ik deze wel allemaal op lvl 110 kan killen, de enige rare's welke ik wel gelijk afmaak zijn degene welke pet's droppen.

Het questen vind ik nog een beetje onsamenhangend, ben op 100 naar een random gebied gevlogen en daar maar gaan questen. Vervolgens merk ik dat ik overal en nergens questen tegen kom, maar heb nou niet echt een quest gevonden die mij van quest area naar quest area stuurt. Voelt nu meer een beetje als het gebied door rennen, en kijken of je ergens een quest tegen komt.
Ik vermoed dat je dan wellicht toch iets over hoofd gezien hebt. Zodra je je artifact hebt en je bent in je classhall geweest, is er een quest die gegeven wordt met de vraag in welk gebied je wilt gaan beginnen. Vanaf dat moment is het een goed samenhangend geheel voor wat betreft het questen en het doorlopen van het gebied. :)

Alle quest die ik gedaan heb sluiten toch allemaal redelijk op elkaar aan hoor.
In alle gebieden.

Gisteren de DH naar 102 gebracht . WIl vanavond eerste dungeon gaan tanken
Als dat goed bevalt ga ik denk ik ook mijn druid als tank levelen

FUMES et CARNES

• Noisyplate
Kaap schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:55:
[...]

ja triest, nog maar een avondje Battlefield dan. Levelen schiet niet echt op zo. ;(

• Lanithro
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ik ben begonnen in Stormheim omdat ik het verhaal daar 'verder' gaat, maar verder dan de eerste quest gaat het verhaal ook niet verder. Maar ik word van locatie naar locatie gestuurd om te questen. Ik moet zeggen dat ik me nog niet verveeld heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Lanithro op 01-09-2016 09:27 ]

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noisyplate
Lanithro schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:07:
Ik ben begonnen in Stormheim omdat ik het verhaal daar 'verder' gaat, maar verder dan de eerste quest gaat het verhaal ook niet verder. Verder word ik lekker van locatie naar locatie gestuurd. Ik moet zeggen dat ik me nog niet verveeld heb..
Volgens mij nog nooit zo vaak het woord "verder" gezien in 2 zinnen. :P

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
ik ben zelf begonnen in highmountain maar wat is die map een doolhof zeg!

Even naar de map kijken en in een rechte lijn naar een vraagteken rijden komt bijna niet voor (dat zou ook maar weer saai zijn) maar om de haverklap een ravijn of bergen waardoor je weer totaal om moet gaan rijden.

Gelukkig nu merendeel van flightpaths daar nu gevonden zodat ik een beetje eenvoudig kan rondvliegen.

ander dingetje, kreeg in mijn class hall quest voor offspec, aangezien ik elemental shaman ben heb ik gekozen voor enhancement shaman. Moet ik meteen aan de slag voor de doomhammer quest en kan ik mijn huidig wapen niet gebruiken en loop ik wapenloos rond. niet echt handig :)

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Vanochtend en gisteravond de Demon Hunter starter zone gedaan.. Gave dingen; mooi om hier stukken verhaal vanuit Warlords tegen te komen.

Daarna eigenlijk meteen mn artifact gehaald. Een stuk korter dan de quest voor mijn Druid artifact viel me op. Maar goed, als DH heb je natuurlijk ook al een complete starterzone eropzitten op dat punt.

Hoe dan ook! Tof! Qua gameplay; ik weet t nog niet.. Heb voor Vengeance gekozen (want tanken is n ding.. mijn main is ook n tank) Het double jump gilden is wel tof.

Maar overall, mijn druid is nog steeds het leukst.. dus daar ga ik straks mee beginnen met questen en naar 110 levelen voordat ik nog meer artifacts ga halen..

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
RoricNormannum schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:13:

Even naar de map kijken en in een rechte lijn naar een vraagteken rijden komt bijna niet voor (dat zou ook maar weer saai zijn) maar om de haverklap een ravijn of bergen waardoor je weer totaal om moet gaan rijden.

Gelukkig nu merendeel van flightpaths daar nu gevonden zodat ik een beetje eenvoudig kan rondvliegen.

ander dingetje, kreeg in mijn class hall quest voor offspec, aangezien ik elemental shaman ben heb ik gekozen voor enhancement shaman. Moet ik meteen aan de slag voor de doomhammer quest en kan ik mijn huidig wapen niet gebruiken en loop ik wapenloos rond. niet echt handig :)
Je kan die quests gewoon doen in je elemental spec hoor. Althans als DH kon ik dat wel vengeance quest in havoc spec:P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
Joenino schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:18:
[...]

Je kan die quests gewoon doen in je elemental spec hoor. Althans als DH kon ik dat wel vengeance quest in havoc spec:P
Vreemd, ik kon nadat ik gespecced was naar enhancement niet meer terugswitchen naar elemental (of ik keek er heel erg overheen!) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
RoricNormannum schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:13:

Elke class Hall zou een wapen vendor moeten hebben waar je vrij goedkoop 740 wapens kan kopen :)

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Gisteren mijn paladin naar 102 gebracht.
Later nog even de frost mage artifact quest gedaan maar die was nog best pittig. Helemaal niet gedacht aan spellsteal en ineens begon er een lampje te knipperen in bovenkamer. Wel 2x dood geweest voordat ik het licht zag maar ach het is gelukt ;)

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Xedev schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:21:
[...]

Elke class Hall zou een wapen vendor moeten hebben waar je vrij goedkoop 740 wapens kan kopen :)
Is dat zo? Ik heb namelijk hetzelfde probleem op mn Priest... Levelen schiet totaal niet op, al had ik gelukkig nog een 1H ilvl 700 uit de invasions

• Sakhmet
  • Laatst online: 01-08 10:21
RoricNormannum schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:20:
[...]

Vreemd, ik kon nadat ik gespecced was naar enhancement niet meer terugswitchen naar elemental (of ik keek er heel erg overheen!) :)
Moet wel kunnen. Ik heb alle artifact quests als blood dk gedaan. Geen enkel probleem

red een boom - eet een bever

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
EelcoB schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:23:
[...]

Is dat zo? Ik heb namelijk hetzelfde probleem op mn Priest... Levelen schiet totaal niet op, al had ik gelukkig nog een 1H ilvl 700 uit de invasions
Zo heb ik voor m'n windwalker twee wapens gekocht voor de artifact quest :). Ik liep eerst ook wapenloos rond namelijk 😁

• Inhumanous
Ketho schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:32:
[...]

Het schijnt opgelost te worden als je tussen Fullscreen en Windowed mode switched (en weer terug gaat)

http://us.battle.net/foru...opic/20745674667?page=1#6
top dit werkte voor mij!

• Lanithro
De nieuwe manier van questen is erg leuk, maar heeft ook een nadeel. Als je quest kan je ook mensen tegen die 4 of 5 levels hoger zijn dan jou en ik ben dan ook al regelmatig geganked door die zielige spelers die het leuk vinden om je questen te onderbreken door te wachten tot je weer gerevived bent. Gisteren uit frustratie maar gestopt.

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Check, mijn Shaman is lvl 93 [geen invasions gedaan vanwege geen abo.] en hoelang duurt het om deze naar lvl 100 te krijgen [alleen heirlooms en heb geen potions]. Moet het alleen doen aangezien iedereen al op 100 or above zit.
Lanithro schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:34:
De nieuwe manier van questen is erg leuk, maar heeft ook een nadeel. Als je quest kan je ook mensen tegen die 4 of 5 levels hoger zijn dan jou en ik ben dan ook al regelmatig geganked door die zielige spelers die het leuk vinden om je questen te onderbreken door te wachten tot je weer gerevived bent. Gisteren uit frustratie maar gestopt.
Dat is de reden dat ik tijdens classic WoW al overgestapt ben naar een PvE server. Dit kan je altijd nog overwegen natuurlijk.

• BlackMage
Maduth schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:38:
Check, mijn Shaman is lvl 93 [geen invasions gedaan vanwege geen abo.] en hoelang duurt het om deze naar lvl 100 te krijgen [alleen heirlooms en heb geen potions]. Moet het alleen doen aangezien iedereen al op 100 or above zit.
Dat valt wel mee. Als je heirlooms hebt die tot 100 gaan, en je koopt die potions van je garrison voor resources (20% increased) dan ben je er met 2 avondjes wel doorheen :)

• Lanithro
RustStorm schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:38:
[...]

Dat is de reden dat ik tijdens classic WoW al overgestapt ben naar een PvE server. Dit kan je altijd nog overwegen natuurlijk.
Ik vind de World PVP wel leuk, maar op deze manier niet. Ik laat mensen die duidelijk lekker aan het questen zijn lekker questen. En ik zie er de lol niet in om mensen die 6 tot 9 levels lager zijn dan mij keer op keer te killen. Kijk een keertje vind ik niet erg, maar 5 tot 6 keer achter elkaar is gewoon triest. Doet met denken aan Lineage waar hoge lvl karakers in beginzones mensen one shotten.

• BlackMage
Lanithro schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:57:
[...]

Ik vind de World PVP wel leuk, maar op deze manier niet. Ik laat mensen die duidelijk lekker aan het questen zijn lekker questen. En ik zie er de lol niet in om mensen die 6 tot 9 levels lager zijn dan mij keer op keer te killen. Kijk een keertje vind ik niet erg, maar 5 tot 6 keer achter elkaar is gewoon triest. Doet met denken aan Lineage waar hoge lvl karakers in beginzones mensen one shotten.
Maar dat aanvallen van spelers die niet aangevallen willen worden is het enige verschil tussen een pvp en pve server. Op een pve server kan je je pvp mode ook aanzetten als je dat wilt, misschien dat er iemand toehapt :) Ik zie regelmatig mensen lopen die geflagged zijn.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
Gewoon lekker rustig levelen want de leveling experience in WoD was ook zeker goed! Ookal is het 1 expansion geleden.

Verwijderd

sutro schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:17:
Kan ashes of alar nog steeds droppen?
Jup vorige week na 350 pogingen eindelijk gedropt

• Lanithro
BlackMage schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:08:
[...]

Maar dat aanvallen van spelers die niet aangevallen willen worden is het enige verschil tussen een pvp en pve server. Op een pve server kan je je pvp mode ook aanzetten als je dat wilt, misschien dat er iemand toehapt :) Ik zie regelmatig mensen lopen die geflagged zijn.
Ja ik weet het verschil. Maar ja mijn vrienden zitten ook op die server dus dan ga ik niet tranferren.

• Daradius
je kan ook die exp potions kopen in garrison, en dan gwn die bonus objectives in alle gebieden doen , en onderweg treasures looten. gaat het nog veel sneller als questen.

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Joenino schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:18:
Bij mijn monk gaf het bij mijn brewmaster artifact quest aan dat ik brewmaster zou gaan, maar ben daar ook gewoon als windwalker binnen gekomen, wat het geheel een stuk makkelijker maakte aangezien je ipv te tanken alles gewoon kon roflstompen :p

Als mistweaver was dat wel anders, daar moest ik healen... En als gearless (& clueless) mistweaver naab was dat behoorlijk vervelend :p

Gisteren eindelijk Highmountain afgemaakt (op de laatste dungeon quest na), wat ook mijn eerste zone was. Ben nu halverwege naar 105 met de rest van de zones nog te gaan. Vanochtend even wat class hall quests/missions gedaan en mijn kont alvast geparkeerd in Val'Sharah.

Belooft een hele leuke dag te worden als ik mijn guildies moet geloven mbt deze zone.

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:13:
[...]

Jup vorige week na 350 pogingen eindelijk gedropt
Eerst vooral gefeliciteerd!!
Ik neem aan dat je het wekelijks solo cleared?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Verwijderd

sutro schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:35:
[...]

Eerst vooral gefeliciteerd!!
Ik neem aan dat je het wekelijks solo cleared?
Dankje en in TBC ook al wekelijks met 25man groups. Maar laatste weken op 14 chars, dat begon wel echt te helpen. 14x ZG elke dag, binnen 2 weken had ik die mounts. Nu bijna alles tot aan de MoP raid mounts binnen, enkel LK mount en Lifebinder, Experiment mount uit DragonSoul nog. Maarja door levelen staat even op iets lager pitje. Denk datik wel vanavond even de 14x LK doe, dat kost niet eens zoveel tijd met save sharing

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Heb het ook maar aangeschaft. Zijn er nog misschien chille tweakers guilds of andere guilds waar je als starter goed kan aansluiten?

• Bartske
assn schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:42:
Heb het ook maar aangeschaft. Zijn er nog misschien chille tweakers guilds of andere guilds waar je als starter goed kan aansluiten?
De 'officiële' Tweakers guild zit op Horde Defias brotherhood en ik kan je zeker aanraden om bij ons aan te sluiten, iedereen is erg behulpzaam en het is altijd gezellig (met de expansion is er s avonds meer dan 30 man online).

• Metallize
na gisteren lvl 103 aangetikt te hebben krijg ik de indruk dat Blizzard een beetje de game of thrones methode is ingeslagen .....
spoiler:
bijvoorbeeld die exodar scenario was echt een WTF!!! scenario die heel verkeerd afliep, daar zat ik toch effe bij te kijken

maar verder heb ik ook een leuke drop gekregen voor mn Druid Scribe " glyph of the fel wings " voor Demon hunters... woppa in een avond 40k verdiend _/-\o_

Verwijderd

Metallize schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:52:
na gisteren lvl 103 aangetikt te hebben krijg ik de indruk dat Blizzard een beetje de game of thrones methode is ingeslagen .....
spoiler:
bijvoorbeeld die exodar scenario was echt een WTF!!! scenario die heel verkeerd afliep, daar zat ik toch effe bij te kijken

maar verder heb ik ook een leuke drop gekregen voor mn Druid Scribe " glyph of the fel wings " voor Demon hunters... woppa in een avond 40k verdiend _/-\o_
Ga dan maar snel naar Val'sharah ;)

• sutro
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:39:
[...]

Dankje en in TBC ook al wekelijks met 25man groups. Maar laatste weken op 14 chars, dat begon wel echt te helpen. 14x ZG elke dag, binnen 2 weken had ik die mounts. Nu bijna alles tot aan de MoP raid mounts binnen, enkel LK mount en Lifebinder, Experiment mount uit DragonSoul nog. Maarja door levelen staat even op iets lager pitje. Denk datik wel vanavond even de 14x LK doe, dat kost niet eens zoveel tijd met save sharing
Wow de aanhouder wint zeggen ze dan.
Ik wil enkel alar,de mooiste mount ingame ,voor mij dan toch.

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Metallize schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:52:
spoiler:

Eerlijk is eerlijk. Dat alle main characters elke battle maar overleefde geloofde ik na een tijdje ook wel. Nu heeft Blizzard een shock gecreëerd waardoor je 'm begint te knijpen als een main character in een risicovolle situatie komt.

Wat mij betreft veel leuker! :D

• Metallize
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:53:
[...]

Ga dan maar snel naar Val'sharah ;)
Al klaar .. met de bijbehorende artifact
spoiler:
zucht... Malfurious Stormrage ! en ik zie de Tyrande " where's my husband " memes al aankomen, bij dat verhaal had ik vooral de mening " hoe kunnen deze mensen de Cenarion Circle runnen!!?? en voor Ysera ..och ze hebben nog veel groene draakjes over

[ Voor 41% gewijzigd door Metallize op 01-09-2016 11:10 ]

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:15
zijn er voor mensen die helemaal in het begin zijn nog veel veranderingen? heb even de starter tot level 20 gespeeld een 3 tal weken geleden. Of is het voornamelijk vanaf level 100?

• Tarz
  • Laatst online: 10-09 22:22
Zo, gisteren 101 geworden op mijn fire mage. Ik vind het wel weer echt leuk spelen. Moet nog even beetje wennen aan het artifact systeem, en sinds gisteren heb ik ook mijn tailoring quest gedaan, dus ook het vinden van silk heeft nu toegevoegde waarde :)

Ik moet zeggen dat ik begonnen ben in Val'Sharah, maar eigenlijk niet weet waarom. Schijnt een wat kortere zone te zijn, en ik vond het druid idee erbij wel leuk om mee te beginnen. Ik heb alleen geen idee welke dungeon bij welke zone hoort en wanneer je hiervoor de quests krijgt. Maar dat zien we vanzelf denk ik als de main questline af is.

Ik vermaak me tot heden prima, en sinds gisteren heb ik ook de follower missions gestart zodat we hier ook wat mee kunnen gaan doen. Uitvogelen nog even, maar komt grotendeels overeen met de garrison missions denk ik zo.

Al met al leuke expansion tot heden, maar voorlopig ben ik nog geen 110 haha

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jaydenjarno schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:10:
zijn er voor mensen die helemaal in het begin zijn nog veel veranderingen? heb even de starter tot level 20 gespeeld een 3 tal weken geleden. Of is het voornamelijk vanaf level 100?
de veranderingen van legion zitten vooral in de classes en het nieuwe gebied na 100 ja.
dus als je gewoon nu gaat spelen dan is het prima te doen omdat je die veranderingen in je class nu gewoon automatisch mee krijgt.

• Bartske
jaydenjarno schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:10:
Ligt eraan of je voor of na de pre patch gespeeld hebt. Met de pre patch zijn alle classes op de schop gegaan en spelen nu dus ook anders. Maar tot lvl 20 zul je daar niet heel veel van merken.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Ben sinds gisteren 108 op mijn DH. Heb 4 van die pillars al binnen, maar kan nog niet naar Suramar. Moet dus nu meer in de oude gebieden gaan questen. Haha had alleen de main questline gedaan tot ik die ilvel 800 items kon ontvangen!

Ik ben nu wel al lang bezig met een class hall quest... Elke keer missies die begonnen met een duur van 8 uur en nu al op 16 uur zitten...

[ Voor 23% gewijzigd door hmr op 01-09-2016 11:34 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• assn
  • Laatst online: 01-09 14:27
Bartske schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:48:
[...]

De 'officiële' Tweakers guild zit op Horde Defias brotherhood en ik kan je zeker aanraden om bij ons aan te sluiten, iedereen is erg behulpzaam en het is altijd gezellig (met de expansion is er s avonds meer dan 30 man online).
Hmm, vergeten te melden dat ik op de server Ravencrest zit bij de Alliance omdat vrienden van mij het ook spelen.

• Inhumanous
assn schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:42:
Ik heb al een tijdje wow maar nooit echt gespeeld nu ben ik actief aan het spelen en vermaak me kostelijk! Mischien kunnen we is samen wat questen of dungeons doen

Battlenet account: godwithwings#2135

Edit: ik lees net dat je op de server ravencrest zit in alliance? Ik ook! Mijn irl vrienden spelen daar ook op

[ Voor 11% gewijzigd door Inhumanous op 01-09-2016 11:39 ]

• Bartske
assn schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:17:
[...]

Hmm, vergeten te melden dat ik op de server Ravencrest zit bij de Alliance omdat vrienden van mij het ook spelen.
Dan ga je bij je vrienden in de guild?

• hmr

hmr

Bartske schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:37:
[...]

Dan ga je bij je vrienden in de guild?
Zie nu pas dat onder jouw avatar mijn character name staat :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Metallize
assn schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:17:
[...]

ikzelf zit ook op ravencrest, er is iig daar een grote nederlandstalige guild, waar ik in zit op mn monkalt

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Gisteren nog 1x helemaal opnieuw begonnen met WoW na 5 jaar niet gespeeld te hebben. Best veel veranderd zeg. Ik ga een undead rogue naar 110 proberen te brengen vanaf 0, aangemaakt op Defias Brotherhood.

Vanavond de vers bestelde RX480 er in en gaan met die banaan.

Verwijderd

Metallize schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:40:
[...]

ikzelf zit ook op ravencrest, er is iig daar een grote nederlandstalige guild, waar ik in zit op mn monkalt
Haha toch best veel ravencresters hier. Mijn main is ook op ravencrest

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Damn wat heb ik weer zin om te levelen zodra ik thuis ben van werk :$
Dit heb ik al jaren niet meer gehad met WOW _/-\o_ :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Msi92 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:53:
Damn wat heb ik weer zin om te levelen zodra ik thuis ben van werk :$
Dit heb ik al jaren niet meer gehad met WOW _/-\o_ :9~
Ga nu al paar nachten pas rond 02.00 tukken terwijl ik gewoon moet werken... :S

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:54:
[...]

Ga nu al paar nachten pas rond 02.00 tukken terwijl ik gewoon moet werken... :S
Ouch :)
Ik stop op tijd maar dat valt niet mee hehe

FUMES et CARNES

• kaasszje
  • Laatst online: 11:01

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Is het al einde werk dag ?

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Nog 4 uurtjes 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Hebben jullie nog sites waar ik wow shit kan lezen, wow-europe is geblokkeerd
MMO-champ al 100 keer gelezen
WOWhead ook 100 keer gelezen
REDdit ook 100 keer gelezen haha

[ Voor 71% gewijzigd door Msi92 op 01-09-2016 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Nee; helaas niet.. kan niet wachten tot ik vanavond weer thuis ben om paar uurtjes te gaan spelen.
Gisteravond ook nog even wezen spelen met DH en moet zeggen vermaak me uitstekend; denk er zelfs overna om me DH als main te gaan gebruiken _/-\o_

Rupsen, Rapsen.

• hmr

hmr

Metian schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:07:
[...]

Nee; helaas niet.. kan niet wachten tot ik vanavond weer thuis ben om paar uurtjes te gaan spelen.
Gisteravond ook nog even wezen spelen met DH en moet zeggen vermaak me uitstekend; denk er zelfs overna om me DH als main te gaan gebruiken _/-\o_
Ik ga zeker de DH mainen :D! Zin in! Zowel Havoc als Vengeance bevallen mij goed :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• sutro
Hier hetzelfde verhaal,ook een aantal jaar niet meer gespeeld.
Ik had 5 characters op lvl 85,geen idee tot welke expansion dit was.
Ik betrap mezelf erop dat ik iedere avond enorm uitkijk naar m'n wow gametime,een uurtje of 2 dagelijks en dit om de miss niet boos te maken natuurlijk 😜

Potverdorie wat is m'n leven veranderd zeg. Haha, ik vind gewoon nauwelijks tijd om een beetje fatsoenlijk te gamen. O_o Vanavond met m'n meisje bij m'n ouders eten. Daarna nog wat quality time om vervolgens weer optijd te slapen in verband met werk morgen... Holy crap... Ben dus ook nog niet eens level 101.

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Lekker zeg, Silvermoon is nu al niet meer speelbaar.

Tis nog geen eens 18:00.

• Tarz
  • Laatst online: 10-09 22:22
Las op battle.net vanochtend alweer iets over ddos, maar weet of dat er nog mee te maken heeft.
Of heel Europa heeft vakantie (genomen) voor wow :P

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:53
Gisteren na drie pogingen had ik mijn Emerald Winds binnen. Het had vlotter gekund, maar ik was een keer vergeten te unmounten :)

Het is leuk om direct voor al mijn chars zo'n pseudo flying toy te hebben, itt de Draenor versie die je per char moest grinden.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Motaro
  • Laatst online: 08-09 09:45

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

zo te zien zijn weer probleem met wow kom niet veder dan 90% laad scherm naar warlock class hall

op valt is dat EU forum veel traag is al paar dagen dan US forum

[ Voor 8% gewijzigd door Motaro op 01-09-2016 12:33 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:46
In-game is er ook veel last van LAG.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Toch overgestapt naar assassination Rogue vanaf outlaw. vind het toch fijner spelen.

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:15:
Ben sinds gisteren 108 op mijn DH. Heb 4 van die pillars al binnen, maar kan nog niet naar Suramar. Moet dus nu meer in de oude gebieden gaan questen.
Same here - nog anderhalf level te gaan en geen quest meer te vinden. Behalve de engineering quests waar ik geen materialen voor heb. Ik heb de pillars nog niet, maar als ik die nog doe kom ik misschien net op 109...

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:13:
[...]

Same here - not anderhalf level te gaan en geen quest meer te vinden. Behalve de engineering quests waar ik geen materialen voor heb. Ik heb de pillars nog niet, maar als ik die nog doe kom ik misschien net op 109...
Pillars geven redelijk veel xp! Dus zeker de moeite waard, al is het voor de ilevel 800 gear!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

[...]

Same here - not anderhalf level te gaan en geen quest meer te vinden. Behalve de engineering quests waar ik geen materialen voor heb. Ik heb de pillars nog niet, maar als ik die nog doe kom ik misschien net op 109...
WoW echt? Ik zit op 107 en heb nog 2 chains over in Val'sharah en nog heel stormheim te goed. Moet wel zeggen heb in alle zones wel bijna alle elites gekilled/deel van de bonus objectives

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
ik ben bijna level 104 en heb pas net 1 van de zone's uitgespeeld + een paar van de class hall quests.

heb ook een of andere falling star quest waar ik nu mee bezig ben.

• TheDeeGee
  • Niet online
Hou het maar weer voor gezien voor vandaag.

Silvermoon is gewoon niet speelbaar.

Over 32 Uur verloopt mijn Sub en die ga ik niet verlengen tot eind volgende week.
menschen, wat vervelend te lezen dat jullie niet op Silvermoon kunnen zeg! Is het ook zo erg op Draenor? Mag toch hopen van niet... en als wel: dat Blizzard dan snel met een soort oplossing komt. Want ik heb voor de rest het idee dat deze launch uitstekend aan het verlopen is.

• kaasszje
  • Laatst online: 11:01

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Op Lightning's Blade 0 problemen gehad tot nu toe.

Ik ben verstopt zoek een ander :P

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

Ik heb de Excel File bijgevuld met onze Guild info.

We spelen Horde op de Ragnaros Realm !
if anyone is interested.

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

• Lanithro
Op Kor'Gall ook geen problemen, maar dat ik sinds de spaanse localisation al een wat legere server. Wel af en toe een Lagspike.

• Daradius
[...]

Same here - nog anderhalf level te gaan en geen quest meer te vinden. Behalve de engineering quests waar ik geen materialen voor heb. Ik heb de pillars nog niet, maar als ik die nog doe kom ik misschien net op 109...
ik zit op level 104 halverwegen naar 105 en ben net pas begonnen aan mijn 2e zone... geen ide wat je allemaal gemist hebt onderweg dan :P.

• BlackMage
Daradius schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:46:
[...]

ik zit op level 104 halverwegen naar 105 en ben net pas begonnen aan mijn 2e zone... geen ide wat je allemaal gemist hebt onderweg dan :P.
Als je alleen de 'main' quests volgt die bij de zone horen, dan mis je bijna een derde van de quests in de zone.

Ik ben zelf nu 105, geen idee hoe ver richting de 106. Ik heb twee zones gedaan (Aszuna en Val'sharah) en de beschikbare class hall quests tot dusfer. Ik denk dat ik dus wel tegen het einde van de 4e zone level 110 wordt.

Wat ik eerder hoorde is dat je bij 2,5 tot 3 zones + class hall spul wel 110 moet zijn. Maar dat red ik dus niet denk ik. Misschien komt het omdat ik geen dungeons heb gedaan.

• Daradius
BlackMage schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:54:
[...]

Als je alleen de 'main' quests volgt die bij de zone horen, dan mis je bijna een derde van de quests in de zone.

Ik ben zelf nu 105, geen idee hoe ver richting de 106. Ik heb twee zones gedaan (Aszuna en Val'sharah) en de beschikbare class hall quests tot dusfer. Ik denk dat ik dus wel tegen het einde van de 4e zone level 110 wordt.

Wat ik eerder hoorde is dat je bij 2,5 tot 3 zones + class hall spul wel 110 moet zijn. Maar dat red ik dus niet denk ik. Misschien komt het omdat ik geen dungeons heb gedaan.
ahh ok :) ik moet dat dus makkelijk halen om 110 te worden. was al 104 voor ik de 1e zone uit ging...

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:45

Zorian

What the fox?

Ik ben nog maar op level 101,5.
Levelen gaat echt moeilijk traag, vooral omdat ik zovaak dood ga. :p

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

ik ben met de eerste zone klaar en heb alles questen daar gedaan.
Ben nu lvl 102 en heb 1 dungeon gedaan.

Dus opzich 110 worden binnen alle Area's moet haalbaar zijn denk ik

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Pagina: 1 ... 5 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.