• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
R.plas schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:58:
ik ben met de eerste zone klaar en heb alles questen daar gedaan.
Ben nu lvl 102 en heb 1 dungeon gedaan.

Dus opzich 110 worden binnen alle Area's moet haalbaar zijn denk ik
Ik heb alle 4 de zones gedaan qua mainquests and de sidequests die ik tegenkwam, dat waren lang niet alle sidequests. Geen enkele dungeon gedaan en ik was 110 op 1-2 quests voor het einde van de main questline in de 4e zone.

En dat was zonder rested exp want ik ben om 0:00 begonnen en in 1 sessie naar 110 gegaan.

110 door de 4 area's is easy als je gewoon alle quests doet die je tegenkomt

• rnull
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-05 17:42
Gisteren 110 geworden! Ik moet zeggen dat ik tot dusver dik tevreden ben over de expansion :)

Ryzen 3700X | Corsair 32Gb 3600Mhz | Asus Strix RTX 2080 Ti OC | Acer XB271HU 1440P 144Hz

• Nedora
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11-09 21:35
TheDeeGee schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:26:
Hou het maar weer voor gezien voor vandaag.

Silvermoon is gewoon niet speelbaar.

Over 32 Uur verloopt mijn Sub en die ga ik niet verlengen tot eind volgende week.
Serieus alweer? Al 2 avonden niet kunnen spelen. Voel een derde avond dus alweer aankomen. Morgen ben ik een dagje vrij, hoop dat het dan wel weer werkt.

Lijkt wel vooral te gaan om high populated servers...

Ben helaas dus nog maar 95% in level 100 :(

[ Voor 4% gewijzigd door Nedora op 01-09-2016 14:10 ]

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
Speel zelf op draenor (ook high pop).
gisteravond rond 22:00 een lagspike gehad, maar voor de rest geen problemen.

Moet ik wel bij zeggen dat ik de queue's waarschijnlijk ben voorgebleven door deze week iets eerder naar het werk te gaan, zodat ik rond 17:00 thuis was om in te loggen.

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Inhumanous schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:36:
[...]

Ik heb al een tijdje wow maar nooit echt gespeeld nu ben ik actief aan het spelen en vermaak me kostelijk! Mischien kunnen we is samen wat questen of dungeons doen

Battlenet account: godwithwings#2135

Edit: ik lees net dat je op de server ravencrest zit in alliance? Ik ook! Mijn irl vrienden spelen daar ook op
Top, ik zal je straks toevoegen. Mijn vrienden zitten niet echt in een guild en sommige zijn al level 110 dus daar heb ik niks aan. Zoek inderdaad iemand die ook moet questen en wat dungeons wil doen.

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Op Argent dawn Heb ik tot nu toe nog geen enkele problemen ondervonden, enkele die al 110 waren en de daily's en world quest aan het doen waren hadden gisteren wel een disconnect even maar voor de rest geen problemen.
PS: we zoeken nog mensen voor het raiding maar non raiders zijn ook welkom :-)

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

RustStorm schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:40:
menschen, wat vervelend te lezen dat jullie niet op Silvermoon kunnen zeg! Is het ook zo erg op Draenor? Mag toch hopen van niet... en als wel: dat Blizzard dan snel met een soort oplossing komt. Want ik heb voor de rest het idee dat deze launch uitstekend aan het verlopen is.
Twee avonden kunnen spelen op Draenor, alleen een queue maar die was snel weer weg! Tot nu nergens last van gehad

Rupsen, Rapsen.

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
Hoe werkt het tegenwoordig met realms. Ik zie overal mensen lopen van andere realms. Vroeger (laatst wotlk gespeeld toen gestopt) zat je op je eigen realm. Maakt een realm nu niet veel meer uit?

Kan je een clan joinen op een andere realm?

trouwens een DH aangemaakt, ongelofelijk fun die class!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Madbee schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:33:
Hoe werkt het tegenwoordig met realms. Ik zie overal mensen lopen van andere realms. Vroeger (laatst wotlk gespeeld toen gestopt) zat je op je eigen realm. Maakt een realm nu niet veel meer uit?

Kan je een clan joinen op een andere realm?

trouwens een DH aangemaakt, ongelofelijk fun die class!
Je kan inderdaad een clan joinen op een ander realm. Je kan ook samen questen, etc. Volgens mij moet je niet meer in realms denken maar in clusters, x-aantal realms spelen opdezelfde cluster (dus wat vroeger een echt realm was).

Gisteren begonnen met Legion en 70% in level 100. Snap niet hoe mensen naar 110 zijn gegaan in 5 uur. Dan lees je dus helemaal niks en weet je precies waar je heen moet. Lees ook dat mensen ilevel 840 gear hebben al, maar goed die gaan zich dus drie weken vervelen nu (of alts levelen).

Ik vermaak me prima, hoewel ik mijn fire mage wapen niet echt mooi vind (speel gnome) en deze waarschijnlijk ga omzetten naar een skin die ik gisteren in Firelands raid heb gevonden.

[ Voor 26% gewijzigd door Bisamrat op 01-09-2016 14:41 ]

• Madbee
Bisamrat schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:36:
[...]

Je kan inderdaad een clan joinen op een ander realm. Je kan ook samen questen, etc. Volgens mij moet je niet meer in realms denken maar in clusters, x-aantal realms spelen opdezelfde cluster (dus wat vroeger een echt realm was).
Nice, kan je ook ergens die clusters zien? of veranderen die constant?

Ik zit op Sylvanas en ben opzoek naar een leuke guild!

Verwijderd

BlackMage schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:54:
Als je alleen de 'main' quests volgt die bij de zone horen, dan mis je bijna een derde van de quests in de zone.
Ik heb alle main questlines gedaan, alle andere quests die ik al doende tegenkwam, en drie artifact chains. Op de taxi kijk ik ook of ik over uitroeptekens vlieg, maar niks...

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:40:
[...]

Ik heb alle main questlines gedaan, alle andere quests die ik al doende tegenkwam, en drie artifact chains. Op de taxi kijk ik ook of ik over uitroeptekens vlieg, maar niks...
weet je het zeker ? vind het namelijk een beetje appart dat ik al 105 ben en net in het 2e gebied ben begonnen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Daradius op 01-09-2016 14:59 ]

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Bisamrat schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:36:
[...]

Gisteren begonnen met Legion en 70% in level 100. Snap niet hoe mensen naar 110 zijn gegaan in 5 uur. Dan lees je dus helemaal niks en weet je precies waar je heen moet. Lees ook dat mensen ilevel 840 gear hebben al, maar goed die gaan zich dus drie weken vervelen nu (of alts levelen).

Ik vermaak me prima, hoewel ik mijn fire mage wapen niet echt mooi vind (speel gnome) en deze waarschijnlijk ga omzetten naar een skin die ik gisteren in Firelands raid heb gevonden.
Dat zijn mensen die de beta al uitgebreid hebben gespeeld en de meest optimale route hebben gezocht om te levelen. Dan lees je idd geen quests meer want diegenen hebben de route al 5x gedaan ;). Is niks voor casuals dus.

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

ik lees ook geen Quest..... sorry hoor...
Maar naar al die jaren, kan me dat weinig meer intereseren.

Farm 10 van dit
Slay 25 van deze
Vlieg op x en schiet vanuit lucht 100x deze.

De orignaliteit is er al jaren af voor mij.
en dat is niet alleen bij WoW, maar bij elke MMORPG

end game content is waar ik het voor doe, niet de lore in de questen

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Verwijderd

Daradius schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:52:
weet je het zeker ? vind het namelijk een beetje appart dat ik al 105 ben en net in het 2e gebied ben begonnen :P
Ik heb de 4 achievements die er bij horen, inclusief de 4 explore achievements, dus ja - ik heb het idee dat ik geen quests gemist heb. Ik snap er ook geen iota van... :|

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:14:
[...]

Ik heb de 4 achievements die er bij horen, inclusief de 4 explore achievements, dus ja - ik heb het idee dat ik geen quests gemist heb. Ik snap er ook geen iota van... :|
hmm, dat is idd wel raar. kan je ook helaas niet verder helpen. Dat word denk dungeons of battlegrounds spammen om tot 110 te komen :P

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-08 12:45
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:14:
[...]

Ook alle bonus objectives gedaan? Die leveren ook veel xp op

Steam: Pickle Rick

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Madbee schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:38:
[...]

Nice, kan je ook ergens die clusters zien? of veranderen die constant?

Ik zit op Sylvanas en ben opzoek naar een leuke guild!
Sylvanas is geen connected realm. Wat je ziet is de Cross Realm Zone feature. Andere realms kunnen dan samen spelen. Maar niks traden(behalve mage food) of guilds joinen,

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Verwijderd

ykathmann schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:19:
Ook alle bonus objectives gedaan? Die leveren ook veel xp op
Nee, want bonus, dus 'extra, bovenop regulier'. Ik zou verwachten dat ik met questen de 110 kan halen, zonder verplicht bonus objectives te doen.

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-08 12:45
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:26:
[...]

Nee, want bonus, dus 'extra, bovenop regulier'. Ik zou verwachten dat ik met questen de 110 kan halen, zonder verplicht bonus objectives te doen.
Niets is verplicht natuurlijk, maar het verklaart het probleem dan in ieder geval wel. Ik probeer de bonus objectives wel zo veel mogelijk erbij te doen en ben nu halverwege lv 105 in mijn tweede gebied :)

Steam: Pickle Rick

• Kajel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-07 12:04

Kajel

Development in Style

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:39:
[...]

Dankje en in TBC ook al wekelijks met 25man groups. Maar laatste weken op 14 chars, dat begon wel echt te helpen. 14x ZG elke dag, binnen 2 weken had ik die mounts. Nu bijna alles tot aan de MoP raid mounts binnen, enkel LK mount en Lifebinder, Experiment mount uit DragonSoul nog. Maarja door levelen staat even op iets lager pitje. Denk datik wel vanavond even de 14x LK doe, dat kost niet eens zoveel tijd met save sharing
Save sharing? Hoe werkt dat? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Msi92
  • Laatst online: 21-05-2024
Legion has come

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GCcFH9m.png

We are at war!! :p

Verwijderd

ykathmann schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:30:
Niets is verplicht natuurlijk, maar het verklaart het probleem dan in ieder geval wel.
Niet echt - natuurlijk kun je zelfs met grinden van boars uiteindelijk 110 halen, maar ik vind het vreemd dat het met alleen questen niet lukt. Tenminste - voor mij niet. ;)

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-09 23:44
Lukt mij prima. Ben inmiddels 109 en moet nog een deel Highmountain en heel Val'Sharah nog

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 21:58
Zo gisteren dan toch maar de knoop doorgehakt! Toevallig speelt een oude vriend op Ragnaros en heb ik daar blijkbaar ooit een warrior aangemaakt die lvl 32 is.

Lekker opnieuw begonnen met een beetje hulp! Een goede vriend van me heeft me wat startgold opgestuurd zodat ik de heirlooms kon halen. Hierna vanaf scratch begonnen op een Goblin shaman die ondertussen ook alweer lvl 14 is.

Het gaat lekker snel en je bent er inderdaad zo weer in. Ik moet ook nog even nadenken waar ik mijn lvl 100 boost aan ga besteden want tja Legion heb ik ook maar direct gehaald. Ik heb wel zo'n beetje elke class gespeeld behalve Death Knight want dat trok me nooit echt.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
45 Min Queue op Silvermoon @ 17:45.

Lekker voorbereid weer Bli$$ard.

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

TheDeeGee schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:45:

Nou nou, heb anders geen enkele last gehad. Pech hebben qua server. Hype is zo weer over en kan je weer lekker spelen. Frusti })

Default blanke hetero

• TheDeeGee
  • Niet online
Mja, zie het wel over 2 weken.

Ben er nu na 3 dagen gezeik wel klaar mee.

2 Jaar hebben ze de tijd gehad om voor High Pop servers meer Cap te regelen, maar er word geen fuck gedaan.

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:32
TheDeeGee schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:24:
Mja, zie het wel over 2 weken.

Ben er nu na 3 dagen gezeik wel klaar mee.

2 Jaar hebben ze de tijd gehad om voor High Pop servers meer Cap te regelen, maar er word geen fuck gedaan.
1st world problems ... maargoed boeie, met WoD ben ik gewoon 1 week later begonnen , of t nou de launchweek was of de week erna ... je komt toch wel aan je WoW-addiction :D

• Nedora
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11-09 21:35
TheDeeGee schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:45:

Sterker nog, 3900 in de queue en 340 minuten estimated waiting time op dit moment 8)7

Wacht wel rustig een weekje en ga dan mooi op mijn gemakje levelen. Viel ook wel een beetje te verwachten uiteraard.

Maar ik lees dat veel mensen vaak dood gaan bij mobs. Ik speel een fury warrior met ilvl 716 maar ik maai alles met gemak neer. Zijn sommige classes dan gewoon underpowered? Lijkt mij toch niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:15
Metallize schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:30:
[...]
1st world problems ... maargoed boeie, met WoD ben ik gewoon 1 week later begonnen , of t nou de launchweek was of de week erna ... je komt toch wel aan je WoW-addiction :D
Afbeeldingslocatie: https://cdn2.cad-comic.com/comics/cad-20160831-6f9e3.png

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Helaas, missie vertraagd. Vanmiddag na 16.00 uur begon Argent Dawn server ook kuren te vertonen. Met heel veel moeite en vertraging de 11e char ook door de artifact quest gekregen. Maar wel heel veel geduld hebben bij het laden na een jump.

De 12e en laatste char is nu helemaal een drama. Moest nog even wat voedsel kopen om tussen de gevechten door even wat aan te sterken. Klik, 30 seconden wachten, en er valt 1 exemplaar in de tas. Klik etc. Uiteindelijk mijn 200 voorraad binnen en door naar de queststarter, reageert helemaal niet meer. Even wat nieuws gelezen, eten gepakt, nog steeds de quest tekst in beeld.

Geeft het voor nu op. Vraagje, weet er iemand nog een leuke horde guild op eu argent dawn waar ook alts verslaafden welkom zijn :)

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

2700 in queue GG :'(

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 10:46
Ik ben inmiddels ingelogd op Draenor, moet ik wachten op een collega die te laat in begon te loggen >.<

• shoombak
  • Niet online
Iusedto schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:20:
Ik had maar 83 mensen voor me op Draenor snap er niks van .
Maar ik klaag niet :)
Momenteel 1500 nogwat op Draenor :+

• Kajel

Kajel

Development in Style

Ik vermaak me super met deze expansion! Er is echter 1 ding waar ik me echt ziek aan erger (en waar op Reddit al voor gewaarschuwd werd): ik kom in dungeons mensen tegen die echt enorm lopen te rushen. Soms krijg je zelfs een grote bek als je 't even rustig aan wil doen. Dat zijn ongetwijfeld mensen die aan de beta hebben meegedaan en die dungeon al 100x gedaan hebben, maar daar heb ik geen boodschap aan. Die expansion is pas 2 dagen uit! Kunnen we met z'n allen gewoon even genieten?
Nog meer mensen die geen enkel idee hebben wat ze nu moeten gaan levelen ?
Ik wordt er echt gek van zo slecht kan ik deze xpac een keuze maken.

FUMES et CARNES

• demokert
Hmm DC gekregen, en nu kan ik niet meer inloggen... pff

Verwijderd

Heb ik hier ook op Dreanor

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Iusedto schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:27:
Nog meer mensen die geen enkel idee hebben wat ze nu moeten gaan levelen ?
Ik wordt er echt gek van zo slecht kan ik deze xpac een keuze maken.
Jep. Ik heb hetzelfde.
Ben nu bezig met een Rogue, vind het super. Maar op mijn Mage heb ik veel meer (qua rep & archievements + de portals <3).

Alleen op mijn Monk (WW) heb ik de meeste rep, maar vind ik sinds de class changes in Legion niet meer leuk :(
Blijf continu twijfelen.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:15
Zit te twijfelen om hem te kopen en eens een level 100 char te doen (nog geen max gehad) alleen kreeg ik net een mail dat de standaard 45 euro. Doosje in de Bart Smit was 33 euro. Zit er in die 45 euro dan een maand gametime of zoiets?

• Ryur
  • Registratie: December 2007
jaydenjarno schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:58:
Zit te twijfelen om hem te kopen en eens een level 100 char te doen (nog geen max gehad) alleen kreeg ik net een mail dat de standaard 45 euro. Doosje in de Bart Smit was 33 euro. Zit er in die 45 euro dan een maand gametime of zoiets?
Er zit geen maand gametime bij een uitbereiding.
De adviesprijs is 45 euro (Blizz is meestal duurder dan fysieke winkels), dat winkels ze goedkoper verkopen maakt niks uit :)

Verwijderd

Ik krijg sinds vanavond nu een client crash zodra ik probeer in te loggen, iemand hier hetzelfde?

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:15
Ok. Top. Dan in de winkel misschien halen. Heb je wel de eerste maand gametime erbij als je 12 euro bespaard

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:11:
Ik krijg sinds vanavond nu een client crash zodra ik probeer in te loggen, iemand hier hetzelfde?
Ik krijg nu de fatal error#132, hele middag gespeeld zonder problemen.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

• Motaro
  • Laatst online: 08-09 09:45

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

nu lvl108 als demon lock en legion speelt echt lekker af en toe wat lag maar veder dan dat op kazzak is super

ben blij dat ik pas GTX1070 gekocht die werkt goed met 34' ultrawide 3440x1440 die dezen week heb gekocht om mijn oude Dell Ultrasharp 2405FPW te vervangen die ik 10+ jaar heb gebruikt

en morgen 2 new muizen uit proberen Razer Naga Chroma en Razer Naga Hex V2 eerst kijken wel besten is voor demon lock

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:56
WillieWuks schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:45:
[...]

Ik krijg nu de fatal error#132, hele middag gespeeld zonder problemen.
ook last van hetzelfde :(

ik wilde alleen opnieuw opstarten vanwege erg hoge ping....

[ Voor 12% gewijzigd door Sj0eRdJuH op 01-09-2016 21:54 ]

• tommy2005
  • Laatst online: 13-08 21:23
Nou ik ben overtuigd. Komende week ga ik toch ook de expansion aanschaffen en na een jaartje afkicken maar weer eens een maand spelen.
Als ik jullie reacties zo lees dan is het weer genieten, buiten de lange wachttijden en lags op bepaalde momenten.

Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuw class, dat zijn toch weer de krenten in de pap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kajel

Kajel

Development in Style

Sj0eRdJuH schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:53:
[...]

ook last van hetzelfde :(

ik wilde alleen opnieuw opstarten vanwege erg hoge ping....
Had ik ook net. Cache folder wissen lost 't op :)

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:56
Kajel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:58:
[...]

Had ik ook net. Cache folder wissen lost 't op :)
Thnx :) dat loste het probleem inderdaad op :)

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 07:12
4k queue en estimated time 90mins op Silvermoon atm. Kom je ook terug van werk :(

• demokert
Naja ik kap ermee vandaag, laat begonnen, zijn we begonnen gaat de medespeler AFK voor inmiddels een uur :'). Kortom een minder fijn avondje gequest...

Verder heb ik vandaag artiweapon en paar quests op Demon Hunter gedaan, maar kan nou niet echt zeggen dat ik het een leuke class vind... vooral een zenuwachtige class :P

[ Voor 7% gewijzigd door demokert op 01-09-2016 22:35 ]

Verwijderd

Sj0eRdJuH schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:00:
[...]

Thnx :) dat loste het probleem inderdaad op :)
Lost voor mij het probleem ook op... echter eenmalig.
Ik moet sinds vandaag iederkeer als ik WoW opstart eerst de cache folder deleten ander error #132
Heeft de eerste keer wel even geduurd voordat ik door had dat simpel de cache folder deleten het probleem oplost. Hopelijk kom blizz snel met een fix want is is wel een beetje irritant.

• Madbee
Sylvanas ook vanaf een uur of 10 onspeelbaar. Lagspikes waarbij je 10 seconden hangt etc. :(

• toolkist
  • Niet online
demokert schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:35:
Naja ik kap ermee vandaag, laat begonnen, zijn we begonnen gaat de medespeler AFK voor inmiddels een uur :'). Kortom een minder fijn avondje gequest...
En dat is precies de reden waarom ik alleen quest. Geen gedoe, eigen tempo.

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-09 23:44
Zo 110 op mijn warrior. Ik wil nu voor de afwisseling een alt gaan levelen maar ik kan niet kiezen tussen een Rogue, Shaman of DK.... Had gehoopt dat ik tijdens het levelen wel een keuze zou maken maar helaas.
Fury Warrior is wel echt een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
En op Kazzak een dikke q atm 😞😞

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, eindelijk 110 met de BM hunter - nauwelijks meer quests gevonden (2 of 3 losse), maar met bonus objectives en dungeons is het toch gelukt. Dus nu weer quests in overvloed... ;)

Vandaag ook de eerste artifacts voor mijn demo lock, demon hunter en balance durid gedaan - de lock ging verrassend makkelijk, vond ik - of de spec is sterk, of de mobs in de questline zijn te simpel. Morgen die voor de blood dk en een ww monk maar eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
toolkist schreef op donderdag 01 september 2016 @ 23:31:
[...]

En dat is precies de reden waarom ik alleen quest. Geen gedoe, eigen tempo.
Hij is vandaag vrij, ik zit inmiddels al weer braaf op het werk, appte hem gister nog dat hij maar moest doorquesten :) Normaal doe ik het ook alleen maar dacht ach... laten we het maar weer eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Dark Master schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:31:
Zo gisteren dan toch maar de knoop doorgehakt! Toevallig speelt een oude vriend op Ragnaros en heb ik daar blijkbaar ooit een warrior aangemaakt die lvl 32 is.

Lekker opnieuw begonnen met een beetje hulp! Een goede vriend van me heeft me wat startgold opgestuurd zodat ik de heirlooms kon halen. Hierna vanaf scratch begonnen op een Goblin shaman die ondertussen ook alweer lvl 14 is.

Het gaat lekker snel en je bent er inderdaad zo weer in. Ik moet ook nog even nadenken waar ik mijn lvl 100 boost aan ga besteden want tja Legion heb ik ook maar direct gehaald. Ik heb wel zo'n beetje elke class gespeeld behalve Death Knight want dat trok me nooit echt.
Hey ik zit ook op de Ragnaros server :).

Gister ook hier vanaf 22:00 onspeelbaar. Vanochtend weer ingelogd, kom ik in een lege Dalaran, geen portals, npc's, niks... Gaat lekker.

Kon gisteravond dus niet meer spelen, vanochtend dus al mijn herbalism en mining spul op de AH gezet. Stond beetje gek te kijken, felslate ore stond er voor 60g op, belachelijk natuurlijk. Maar goed, kijk net op mijn telefoon en 2400g rijker, dus mensen hebben het er (nog) voor over _/-\o_. De nieuwe herbs verkopen rond de 5g p/s, daar heb ik er ook een paar honderd van, dus ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Laatst online: 10-09 22:22
Zo, gisteren van 101 naar halverwege de 103 gegaan. Eerste zone is klaar, nu naar nr2. Daarnaast de quest opgepikt voor mijn 2e artifact op mage. Kan je ze alle drie halen eigenlijk of zit er een beperking aan?
In de eerste zone die ik heb gedaan (Val'sharah) heb ik nu alleen nog de dungeon quest over voor Darkheart Thicket. Is het wijs om gelijk dungeons te doen, of sparen jullie de 5 mans op voor lvl 110?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:56:
[...]

Lost voor mij het probleem ook op... echter eenmalig.
Ik moet sinds vandaag iederkeer als ik WoW opstart eerst de cache folder deleten ander error #132
Heeft de eerste keer wel even geduurd voordat ik door had dat simpel de cache folder deleten het probleem oplost. Hopelijk kom blizz snel met een fix want is is wel een beetje irritant.
Damn, gisteren al heel Wow opnieuw gedownload omdat het maar terug bleef komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks de DDos richting Blizzard gisteravond voor slapen nog nipt 110 kunnen aantikken, nu weer hele dag geduldig op het werk om vanavond eindelijk suramar en heroic/mythic dungeons te checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:28:
Ondanks de DDos richting Blizzard gisteravond voor slapen nog nipt 110 kunnen aantikken, nu weer hele dag geduldig op het werk om vanavond eindelijk suramar en heroic/mythic dungeons te checken
Ik ken het, de ene keer dat de launch smooth gaat en dan heb ik geen vrij genomen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man man man... Gisteren niet gespeeld... Maar potverdorie wat kriebelt het om gewoon lekker ouderwets te nolifen... Hahaha

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:30:
[...]

Ik ken het, de ene keer dat de launch smooth gaat en dan heb ik geen vrij genomen :|
haha ja na jaren lang strijden om realm first, nu 10 uur per dag werken, om online te komen en guildies te zien die al 2 dagen /played op lvl 110 hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Het voelt ook heel "sneu" om nou in /g te zeggen "ding, lvl 102" haha. Doe je de roster open, allemaal 108 en hoger :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 09:13
Nou mensen, longtime lurker hier. Maar eens een keer wat posten over mijn ervaringen tot nu toe :)

Ik vermaak me tot nu toe ontzettend met Legion. Wat voelt dit gaaf aan zeg. Ik krijg gewoon weer BC gevoelens. De class halls + artifact quest voelen echt episch aan. Daarnaast vind ik het levelen ook echt lekker gedaan. Veel minder lineair en duidelijke quest hubs. Ben benieuwd naar pvp op level 110.

Heb alleen twee mindere beslissingen genomen met mijn classes :D Ik had alles op level 100 (dk alleen op 98) Ik had dus veel keus. Ik dacht ouderwets fire mage levellen zoals in Vanilla, maar ik vind deze een beetje saai om eerlijk te zijn. Omdat je zoveel instant spells hebt is er weinig uitdaging om instant pyro's te krijgen.

Ben daarnaast begonnen wat een Arms warrior en dat is ook een beetje saai :D Iemand nog goede tips wat leuk is om te levellen? Ik neig naar ele shammy, maarja ele en pvp gaan echt niet samen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snap trouwens niet echt dat mensen klagen over queue's op full realms. Je weet waar je aan begint wanneer je op zo'n realm een char aanmaakt / heen transferred (tenzij je een dag 1 speler bent op een van die realms), en dus ook dat daar queue's bij horen op drukke momenten (expansion / patch releases), beetje een "gras is groen" verhaal en een van de nadelen van een Full Pop server, naast de vele voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Ligt het aan mij of zijn de quests behoorlijk pittig in ilvl 630? Ik speel op meerdere alts, maar het duurt behoorlijk lang voordat mobs neergaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
@shoombak ze zijn getunned op ilvl 680, dus ja waarschijnlijk ze tough op dat ilvl
na wod is legion best big gap qua ilvl, leuk als je nu nog van lvl 1 moet beginnen

[ Voor 55% gewijzigd door Teunis op 02-09-2016 09:02 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:56:
Ligt het aan mij of zijn de quests behoorlijk pittig in ilvl 630? Ik speel op meerdere alts, maar het duurt behoorlijk lang voordat mobs neergaan.
Dat geloof ik direct, 630 is nu ook niet echt een hoog ilvl na WoD, ik verwacht dat de meesten met 720+ op main of 700+ (gererolled vlak voor expansion) Legion binnen gaat. Je zal wel snel wat gear krijgen in de eerst zone zodat je een wat beter ilvl krijgt (op de beta was met geloof ik 660 oid het eerst level echt makkelijk te doen, en daarna zal je door de Q rewards alweer een stuk hoger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met 640 tot 680 is het wel redelijk te doen, een en ander wel afhankelijk van de class.
Hoe hoger hoe beter :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, in 1 dag van 100 naar:

7 characters met artifact
1 character op 106,75
LW quests gedaan voor wat kan
Alle dungeons gedaan voor zover ik kan

En pas 2 zones af :D xp genoeg dus denk ik

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Dennism schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:53:
Snap trouwens niet echt dat mensen klagen over queue's op full realms. Je weet waar je aan begint wanneer je op zo'n realm een char aanmaakt / heen transferred (tenzij je een dag 1 speler bent op een van die realms), en dus ook dat daar queue's bij horen op drukke momenten (expansion / patch releases), beetje een "gras is groen" verhaal en een van de nadelen van een Full Pop server, naast de vele voordelen.
Precies, dat hoort er helaas bij. Persoonlijk snap ik dat het bij enkele mensen een frustatie is, maar helaas is dit niet tegen te gaan. En helemaal niet wanneer iedereen 's avonds weer komt van werk, en straks in het weekend.

Wat ik wel weer een voordeel vindt aan deze release is ondanks de laggspikes die je af en toe krijgt, het spel wel speelbaar is. Als je dan eenmaal bent ingelogd dan werkt WoW ook gewoon. Toen WoD destijds uitkwam was het een drama. Na de eerste week had ik echt geen zin meer in WoW omdat het gewoon onspeelbaar was, terwijl ik toen helemaal geen last had van queues.

Ik had voor de zekerheid al de beta van Battlefield 1 gedownload dus die heb ik tijdens het queuen mooi kunnen spelen :).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
zo eerste 2 dagen legion.
eerste toon is 110, nu lekker rustig aan gearen en world mission aan het doen heb geen haast for hc's.
vind paladin leuker dan ik op lvl100 dacht, maar in dungeons kan ik maar nauwelijks meekomen qua dps.
nog van 3 toons de artifact halen en dan eens beslissen welke ik als 2de ga levellen.

artifact zijn zeer cool, enige nadeel is dat ze er van uitgaan dat je al wapen hebt voor de spec.
Ik zo zou best ik een keer holy pally willen proberen, maar nu moet ik eers naar de ah daar beetje green/blue kopen uit wod, dan scenario door en daarna kan het wapen weer verkopen :s
had gewoon wapen als trial gegeven waarna je kan bewijzen of je het wel waard bent.

nu nog op zoek naar addon waar mee sommige oude garrison mission kan tracken (voornamelijk archaeology wod resources)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
In je class hall heb je een weapon vendor die lvl 740 wapens verkoopt, naast gear sets transmogs. Je kan hier dus een tjidelijk wapen kopen.
Teunis schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:22:
zo eerste 2 dagen legion.
eerste toon is 110, nu lekker rustig aan gearen en world mission aan het doen heb geen haast for hc's.
vind paladin leuker dan ik op lvl100 dacht, maar in dungeons kan ik maar nauwelijks meekomen qua dps.
nog van 3 toons de artifact halen en dan eens beslissen welke ik als 2de ga levellen.

artifact zijn zeer cool, enige nadeel is dat ze er van uitgaan dat je al wapen hebt voor de spec.
Ik zo zou best ik een keer holy pally willen proberen, maar nu moet ik eers naar de ah daar beetje green/blue kopen uit wod, dan scenario door en daarna kan het wapen weer verkopen :s
had gewoon wapen als trial gegeven waarna je kan bewijzen of je het wel waard bent.

nu nog op zoek naar addon waar mee sommige oude garrison mission kan tracken (voornamelijk archaeology wod resources)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Je noemt het gear sets voor transmog, maar deze set is ilvl 810, wat exact het ilvl is wat je voor heroics nodig hebt. Nog functioneel ook bij gebrek aan itemleveltjes op 110 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 09:13
Tarz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:25:
In je class hall heb je een weapon vendor die lvl 740 wapens verkoopt, naast gear sets transmogs. Je kan hier dus een tjidelijk wapen kopen.
[...]
Thanks voor de tip! Wist ik niet. Beetje betaalbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
calivaty schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:31:
[...]

Thanks voor de tip! Wist ik niet. Beetje betaalbaar?
Ik heb (voor transmog eigenlijk) een setje glaives gekocht voor 100 gold in de Demon hunter class hall. Dus gok dat dat voor andere classes ook zoiets zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
ik heb de afgelopen dagen 2 x in de wachtrij gezeten voor een instance, wachttijd is rondom een uurtje dus het is dan wel een beetje zuur dat je daarna niet teleporteert naar de instance maar je gewoon op de plek blijft staan waar je aan het questen bent.

iemand anders dit probleem ook gehad? krijg steeds de melding Instance is full.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisyplate
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 22:58
RoricNormannum schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:04:
ik heb de afgelopen dagen 2 x in de wachtrij gezeten voor een instance, wachttijd is rondom een uurtje dus het is dan wel een beetje zuur dat je daarna niet teleporteert naar de instance maar je gewoon op de plek blijft staan waar je aan het questen bent.

iemand anders dit probleem ook gehad? krijg steeds de melding Instance is full.
Geen last van, sowieso healers dus que duurt max 5 minuten.(meestal minder dan 1 minuut).

Heb die melding ooit gehad toen ik 6x achter elkaar blackrock depts gedaan had binnen 10 minuten.
Dan zit er een limiet op van aantal dungeosn per uur.

Maar zoals jij aangeeft, lijkt dat me niet het probleem :P
Is je gebied niet gephased ofzo? of krijg je die melding overal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Ik heb die melding sinds launch niet gezien, maar daarvoor wel. Ik heb geen idee wat de reden was, maar het lijkt opgehouden te zijn toen ik mijn PC van WiFi gehaald heb en (na 10 jaar) eindelijk eens bekabeld aangesloten heb :p

Ben er wel van overtuigd dat dat de oplossing eigenlijk niet kan zijn... :p

Edit: ah, gaat om instance is full. Mijne was "instance cannot be found"

[ Voor 11% gewijzigd door detheavn op 02-09-2016 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Melding kan ook voorkomen als de groep al vol was en iemand dced en wordt gekicked, soms heeft systeem niet door dat die persoon er al uit is kost soms 1min, maar 9/10 krijg jij die tijd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
Noisyplate schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:10:
[...]

Geen last van, sowieso healers dus que duurt max 5 minuten.(meestal minder dan 1 minuut).

Heb die melding ooit gehad toen ik 6x achter elkaar blackrock depts gedaan had binnen 10 minuten.
Dan zit er een limiet op van aantal dungeosn per uur.

Maar zoals jij aangeeft, lijkt dat me niet het probleem :P
Is je gebied niet gephased ofzo? of krijg je die melding overal?
kan zijn dat ik bij de 1e keer phased zat dus had zelf al een vermoeden dat dit het probleem kan zijn maar de 2e keer was dit niet het geval. Laadscherm voor instance komt voor een seconde tevoorschijn en verdwijnt dan weer met de melding instance is full.

Maar ja het zijn ook maar 2 pogingen dus wie weet dat het door de drukte gewoon een tijdelijk probleem is. Ik heb het in de maanden hiervoor geen enkele keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoricNormannum schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:23:
[...]

kan zijn dat ik bij de 1e keer phased zat dus had zelf al een vermoeden dat dit het probleem kan zijn maar de 2e keer was dit niet het geval. Laadscherm voor instance komt voor een seconde tevoorschijn en verdwijnt dan weer met de melding instance is full.

Maar ja het zijn ook maar 2 pogingen dus wie weet dat het door de drukte gewoon een tijdelijk probleem is. Ik heb het in de maanden hiervoor geen enkele keer gehad.
Lijkt op een gebugde instance, of je bent uit een dungeon gekicked waar je een lock op had zitten en waar ze je vervangen hebben. In het geval van een gebugde instance zonder lock zou ie het naar 30 min weer moeten doen (softreset van de instance).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:32:
[...]

Lijkt op een gebugde instance, of je bent uit een dungeon gekicked waar je een lock op had zitten en waar ze je vervangen hebben. In het geval van een gebugde instance zonder lock zou ie het naar 30 min weer moeten doen (softreset van de instance).
Had gisteravond volgens mij meer te maken met de DDoS/Lag problemen die blizzard had, was ook 1,5 uur niet mogelijk in me mijn classhall te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:33:
[...]

Had gisteravond volgens mij meer te maken met de DDoS/Lag problemen die blizzard had, was ook 1,5 uur niet mogelijk in me mijn classhall te komen.
Gister inderdaad een paar kleine lagspikes gezien, was wel heel erg random. Ik had er amper last van. Andere Nederlandse Guildie best veel, 1 van de engelse spelers in de party ook wat last, en 2 denen in de party totaal geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik loop nu tegen het probleem aan met profession quests bijhouden tijden levelen. Mijn scribe is geen herbalist, omdat mijn druid herbalist + alchemist is. Wordt toch maar eerst de druid aflevellen dan vrees ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thrall is wel een watje deze expansie zeg. Shaman enhance artifact quest is een beetje een teleurstelling daardoor eerlijk gezegd.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Laatst online: 13:32
Ik heb gisteren iig 1 of 2 lagspikes meegemaakt van max 2minuten, verder verging t zonder problemen , en zag ik mijn gebruikelijke 18ms Ping (world) :)

Verder niet veel gedaan dan de shaman elemental artifact quest gedaan (saaaai verhaal) , en weer 20k verdiend met fel wings glyps te verkopen.. vanavond maar eens the Monk intro quests doen ... weet iemand of t nog steeds mogelijk is om heel de wandering isle te verkennen vanuit je monk order hall ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Iusedto schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:50:
Thrall is wel een watje deze expansie zeg. Shaman enhance artifact quest is een beetje een teleurstelling daardoor eerlijk gezegd.
Haha ja vond ik ook. Misschien gaat hij ook nog kapot in deze expansion...

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dinsdagavond net een uurtje kunnen spelen dankzij alle lag en d/c's, woensdag en donderdag vrij en goed kunnen doorspelen. Woensdagavond was ook drama nog. Maar we hebben 110 aangetikt :Y

En dat terwijl een groep in mijn guild al 3 of 4 mythic dungeon clears op hun naam hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tarz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:20:
Zo, gisteren van 101 naar halverwege de 103 gegaan. Eerste zone is klaar, nu naar nr2. Daarnaast de quest opgepikt voor mijn 2e artifact op mage. Kan je ze alle drie halen eigenlijk of zit er een beperking aan?
In de eerste zone die ik heb gedaan (Val'sharah) heb ik nu alleen nog de dungeon quest over voor Darkheart Thicket. Is het wijs om gelijk dungeons te doen, of sparen jullie de 5 mans op voor lvl 110?
Dungeon doen zodra je de quest ervoor hebt, daar krijg je een 800 ilvl item van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Laatst online: 13-08 21:23
Gisteravond even weer de handschoenen opgepakt. Was wel weer genieten, ik dacht effe een uurtje spelen....... 2,5 uur later shit, ik moet morgen er vroeg uit. :+

Ik heb zitten denken welke class ik ga doen, ik kwam er achter dat een warlock wel heel makkelijk overal doorheen knalt. Je kunt maar blijven pullen en alles gaat in een oogwenk neer. Misschien dat ik de komende dagen hier verder mee ga om dan een keuze te maken welke class ik echt ga spelen.

Ik vindt het wel weer genieten, hopelijk denkt mijn wederhelft daar ook zo over :O
Pagina: 1 ... 6 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.