Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Vandaag 110 bereikt op de Hunter MM.
Nergens last van op de realm Chamber of Aspects. alleen op de release dag even lag.

Nu gaan de trage dingen beginnen, dus gelijk een mooi moment om een volgende class te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:37
Mijn guild is pretty dead op Shattered Hand. Ben op zoek naar een leuke horde guild op Shattered-Hand of in die battlegroup. Ik wil misschien wat casual raiden maar zoek vooral gezelligheid en mensen om mee te ouwehoeren en quests, dungeons, achievements eventueel te doen. Hoeft geen nederlandstalige guilds te zijn. Iemand een goede tip voor me?

PM me evt voor battle id :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Iusedto schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:50:
Thrall is wel een watje deze expansie zeg. Shaman enhance artifact quest is een beetje een teleurstelling daardoor eerlijk gezegd.
Ja compenseert natuurlijk een beetje in Hearthstone waar die zo vervelend sterk is :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 10:46
toolkist schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:01:
[...]

Dungeon doen zodra je de quest ervoor hebt, daar krijg je een 800 ilvl item van.
Ook als je lager dan level 110 bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demokert schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:22:
[...]

Ook als je lager dan level 110 bent?
Ja

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
Sweet :) Straks even doen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:56

Japser

Jeej!

Zeg, als je nou weer wilt beginnen met WOW, maar je hebt maar de uitbreidingen tot en met Cataclysm...en je installed Legion...kan dat uberhaupt? Kom je ergens in de knoei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:34:
Zeg, als je nou weer wilt beginnen met WOW, maar je hebt maar de uitbreidingen tot en met Cataclysm...en je installed Legion...kan dat uberhaupt? Kom je ergens in de knoei?
Dat zou allemaal goed moeten komen. De client begrensd alleen je max level. Geloof dat je MoP iig al gratis krijg en ik dacht WoD ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Japser schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:34:
Nee, met iedere expansion wordt de basisversie van WoW uitgebreid met alles tot aan die expansion. Dus als je nu zou gaan spelen zonder Legion te hebben gekocht kan je tot en met Warlords of Draenor gewoon spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Thanks! Ben benieuwd of mn realm nog bestaat: Bronzebeard :) God dat is lang geleden, maar ik ben wel benieuwd hoe t er nu allemaal uitziet! Vanavond maar es aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een hoop terugkerende mensen zeg.
Is elke expansie wel maar het lijkt nu wel meer

In ieder geval zijn de queue's er vol mee :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Het zal wel van korte duur zijn hoor, mijn terugkeer. En ik zal eerst wel weer een halve dag bezig zijn met alles personalizen, UI etc. En dan maar hopen dat mn chars nog bestaan :D

Edit: dat kon je toch checken op de armory ofzo? Iemand een goed linkje? Want ik ben ingelogd op battlenet en wow site maar ik kan nergens checken welke chars er nog leven van mij!

[ Voor 33% gewijzigd door Japser op 02-09-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

vanochten 103 bereikt met mijn priest. Nu ook de artifact voor alle drie mijn specs, voorkeur blijft toch uitgaan naar disc. Op de een of andere manier doet dit voor mijn gevoel meer dmg dan shadow en ik kan letterlijk alles aan met atonement. Terwijl ik slechts twee traits heb in disc en geen in shadow, maar dit zou toch niet zon groot verschil moeten maken?

Begonnen in Stormheim en nu eindelijk me quest voor de dungeon. Met dit tempo krijg ik denk ik niet alle zones te zien voordat ik de 110 aan tik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 20:06
Dooiedibbes schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:01:
vanochten 103 bereikt met mijn priest. Nu ook de artifact voor alle drie mijn specs, voorkeur blijft toch uitgaan naar disc. Op de een of andere manier doet dit voor mijn gevoel meer dmg dan shadow en ik kan letterlijk alles aan met atonement. Terwijl ik slechts twee traits heb in disc en geen in shadow, maar dit zou toch niet zon groot verschil moeten maken?

Begonnen in Stormheim en nu eindelijk me quest voor de dungeon. Met dit tempo krijg ik denk ik niet alle zones te zien voordat ik de 110 aan tik.
Hoe vind je Disc in dungeons om mee te healen?
Vond het zelf [toen ik nog netjes naar 100 levelde] nog erg veel werk, zeker tov andere healers, terwijl het voor solo erg fijn is

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:08
Een vraagje voor de Monk's waar ik eigenlijk een hele werkdag niet echt op wil wachtten :P
Kun je als je in je order hall bent ... de rest van de wandering isle bezoeken of zijn er weer onzichtbare muren ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Je kunt gewoon de hele schildpad bezichtigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft er hier iemand toevallig al als Guardian druid getankt in Legion ?
Ben erg benieuwd naar de ervaringen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:53:
Heeft er hier iemand toevallig al als Guardian druid getankt in Legion ?
Ben erg benieuwd naar de ervaringen :)
Ja, wel tijdens levellen alleen, niet op max level.

Ervaring:

Awesome, alleen het 100% uptime van Ironfur is gewoon een onzinnige mechanic. Om het "moeilijk" te maken

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Vraagje aan de Enhancement shamans. Welke build en rotation gebruiken jullie? Ik zie namelijk op elke site een andere rotation of spec.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:56:
[...]
Ja, wel tijdens levellen alleen, niet op max level.

Ervaring:

Awesome, alleen het 100% uptime van Ironfur is gewoon een onzinnige mechanic. Om het "moeilijk" te maken
Ok, thanks :)
En je bent nu toch Pally tank als main ?
Bevalt dat beter of heeft dat een andere reden ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:58:
[...]

Ok, thanks :)
En je bent nu toch Pally tank als main ?
Bevalt dat beter of heeft dat een andere reden ?
Lastig, heb al mijn tanks de artifact op gehaald, en op dit moment terug naar DH gegaan. Redenering?

Druid -> Mastery nerf heeft ze keihard gepakt. En zijn endgame een beetje bottom tier tanks geworden
Paladin -> Godly in 5 mans en Heroics. Minder in raids. Ook is hun rotation echt compleet kut.
DH -> Al 2x op 110 gehad in beta, dus ervaring mee. En de playstyle + mobility is heerlijk.

Uiteindelijk kwam het tussen DH en Paladin. Aangezien ik tank met een DK, is wat echte mobility wel handig. Dus DH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Lanithro schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:58:
Vraagje aan de Enhancement shamans. Welke build en rotation gebruiken jullie? Ik zie namelijk op elke site een andere rotation of spec.
Ik gebruik deze talents:
http://us.battle.net/wow/...nt-calculator#WZa!2212001

Ik begin met boulderfist voor de maelstrom, vervolgens frostbrand voor Hailstorm, dan flametonue, dan weer boulderfist.

Dan er voor zorgen dat de buffs van frostbrand, flametongue en boulderfist up blijven, zorgen dat je genoeg maelstrom hebt om stormstrike te gebruiken (die je vaak 2x of vaker achter elkaar kan doen) en Lava lash als Maelstrom consumer.

Crash lightning voor de aoe

En dan heb je je CD's natuurlijk nog.

Ik denk dat dit het zo'n beetje is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:41
Japser schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:52:
Het zal wel van korte duur zijn hoor, mijn terugkeer. En ik zal eerst wel weer een halve dag bezig zijn met alles personalizen, UI etc. En dan maar hopen dat mn chars nog bestaan :D

Edit: dat kon je toch checken op de armory ofzo? Iemand een goed linkje? Want ik ben ingelogd op battlenet en wow site maar ik kan nergens checken welke chars er nog leven van mij!
Als je langer dan een bepaalde persiode niet meer ingelogd bent dan kun je je characters niet meer inzien op battle.net.
Tevens hebben ze bij blizz ook het fantastische idee gehad om een website te maken die alleen van toepassing is op Word of Warcraft. ( En op tablets) persoonlijk vind ik dat irritant maar goed..

Zie hier de link https://worldofwarcraft.com/en-gb/ en kijk dan maar eens of je ze nog kunt zien. Wat ook kan helpen is inloggen op deze site met je account en dan kun je ook je chars zien

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, maar begrijp ik het goed dat die mastery nerf met name naar voren kan komen bij Raiden ?

Ik zoek eigenlijk een goede tank voor dungeons only. Aangezien ik guildless ben is Raiden niet aan de orde
Misschien ga ik ze gewoon wel allemaal af en pak ik de , voor mij, leukste tank.
Moet alleen met warrior en pally dan eerst tot 102 want die heb ik Arms en Ret eerst gedaan :(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 20:06
skassie schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:10:
[...]

Als je langer dan een bepaalde persiode niet meer ingelogd bent dan kun je je characters niet meer inzien op battle.net.
Tevens hebben ze bij blizz ook het fantastische idee gehad om een website te maken die alleen van toepassing is op Word of Warcraft. ( En op tablets) persoonlijk vind ik dat irritant maar goed..

Zie hier de link https://worldofwarcraft.com/en-gb/ en kijk dan maar eens of je ze nog kunt zien. Wat ook kan helpen is inloggen op deze site met je account en dan kun je ook je chars zien
Als je echt wil zien welke chars je nog hebt etc, kan je via je Battle.net account inloggen en dan kiezen voor realm transfer [of een van de andere character diensten].
Dan geeft hij aan welke chars je hebt :)

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:43:
Een hoop terugkerende mensen zeg.
Valt mij ook op - in onze guild ook veel mensen die al jaren niet meer hebben gespeeld en opeens weer online zijn. Leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:11:
Ok, maar begrijp ik het goed dat die mastery nerf met name naar voren kan komen bij Raiden ?

Ik zoek eigenlijk een goede tank voor dungeons only. Aangezien ik guildless ben is Raiden niet aan de orde
Misschien ga ik ze gewoon wel allemaal af en pak ik de , voor mij, leukste tank.
Moet alleen met warrior en pally dan eerst tot 102 want die heb ik Arms en Ret eerst gedaan :(
Voor dungeons zijn DH en Paladin godly <3

Warriors zijn sterk als ze overgeared zijn vanwege IP (Ignore Pain)
Druids hebben zware klappen gehad, wat het effect precies gaat hebben moet nog blijken, maar het ziet er niet goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
corset schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:35:
[...]

Voor dungeons zijn DH en Paladin godly <3

Warriors zijn sterk als ze overgeared zijn vanwege IP (Ignore Pain)
Druids hebben zware klappen gehad, wat het effect precies gaat hebben moet nog blijken, maar het ziet er niet goed uit.
Als dat echt zo erg zou zijn wordt dat toch wel weer aangepakt door Bliz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:38:
[...]

Als dat echt zo erg zou zijn wordt dat toch wel weer aangepakt door Bliz.
Meh, er is een reden dat niemand Monk tank speelde in WoD :D ook nooit gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
corset schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:39:
[...]

1 van onze tanks was altijd een monk hoor :P Werkte prima.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Hard er in mijn ogen ook meer mee te maken dat de toolkit van andere tanks net wat beter is.
Valt in hetzelfde straatje als spec A doet 64k dps en spec B maar 62k, dus spec B is niet viable :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

corset schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:05:
[...]

Lastig, heb al mijn tanks de artifact op gehaald, en op dit moment terug naar DH gegaan. Redenering?

Druid -> Mastery nerf heeft ze keihard gepakt. En zijn endgame een beetje bottom tier tanks geworden
Paladin -> Godly in 5 mans en Heroics. Minder in raids. Ook is hun rotation echt compleet kut.
DH -> Al 2x op 110 gehad in beta, dus ervaring mee. En de playstyle + mobility is heerlijk.

Uiteindelijk kwam het tussen DH en Paladin. Aangezien ik tank met een DK, is wat echte mobility wel handig. Dus DH
Zo erg was die mastery nerf voor druids niet toch? Het belangrijkste voor surviveability is nog intact, alleen die extra heal is wat minder geworden of heb ik een hotfix gemist? Ook hadden ze ironfur gebuffed ter compensatie toch?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:39:
[...]

1 van onze 2 MT's was Monk. Hij was geniaal erop en vaak last man standing. Is wel Feral gerolled in Legion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:59:
[...]

Zo erg was die mastery nerf voor druids niet toch? Het belangrijkste voor surviveability is nog intact, alleen die extra heal is wat minder geworden of heb ik een hotfix gemist? Ook hadden ze ironfur gebuffed ter compensatie toch?
Stuk minder HP, Hp gain van mastery is met 50% generfed. Druids stonden bekend als HP sponges met dodge als main mechanic.

Nu hebben ze de mechanic nog wel, maar is het sponge gedeelte weg.

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 02-09-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

ik ben na een paar maanden max level in WoD te zijn geweest gestopt in verband met tijd tekort.
Ik zou wel weer willen spelen, en Legion kopen (met 100 level boost geloof ik? via blizzard) om weer eens ouderwets lekker te Questen! Aangezien ik dit weer wat meer TBC look vind :) en dat was gaaaaaaf!

Is mijn oude PC die wod opzich prima kon draaien (met hier en daar wat lagg in city's enzo) nog steeds viable dan? of is er veel aan geknutseld in de tussentijd? Heb nog de nieuwe skins zeg maar meegemaakt voor alle races enzo. maar weet niet of daarna of nu met legion dingen veranderd zijn! had hem meestal op low/medium vandaar.

was eigenlijk van plan om een character weer eens helemaal vanaf lvl 1 te gaan beginnen en spelen, heb ooit op een eerder account een Shaman Elemental gehad in vanilla, wou die tijden weer eens oproepen.
Nog suggesties voor goeie "solo player" classes? ben voornamelijk een quester en farmer van professions. Raids en World events enzo doen me nooit zo heel veel (stiekem ook een beetje RPG vind ik leuk :) ) !!

wellicht tot snel ! (p.s. zijn de RPG servers nog wat druk?) hoor graag ff van jullie hoe het nu loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArchitectOfDoom
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-03-2023
Nja, met de Server merges is het volgens mij allemaal wel prima. Gisteren in Helheim (Defias Brotherhood - RPPVP) was het behoorlijk dringen (en dat rond 1u 's nachts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1.) RP Servers zijn druk genoeg. Voor wat meer serieuze RP zou ik kijken naar The Sha'tar oid. Argent Dawn , Defias Brotherhood etc zit vol met trolls die het alleen maar leuk vinden om RP te verzieken. (beetje niveau "lawl RP is voor nerds" terwijl ze zelf WOW spelen.. op een RP server)

2.) Enhancement Shamans zijn OP as hell met levellen. Doen echt bizar veel damage. Elemental schijnt wel zwakker te zijn. Zelf geen ervaring mee

3.) Mijn voorkeur voor solo class: Vengeance DH > Blood DK > Bear Druid > Iets met Self Heal > rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
corset schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:53:
1.) RP Servers zijn druk genoeg. Voor wat meer serieuze RP zou ik kijken naar The Sha'tar oid. Argent Dawn , Defias Brotherhood etc zit vol met trolls die het alleen maar leuk vinden om RP te verzieken. (beetje niveau "lawl RP is voor nerds" terwijl ze zelf WOW spelen.. op een RP server)

2.) Enhancement Shamans zijn OP as hell met levellen. Doen echt bizar veel damage. Elemental schijnt wel zwakker te zijn. Zelf geen ervaring mee

3.) Mijn voorkeur voor solo class: Vengeance DH > Blood DK > Bear Druid > Iets met Self Heal > rest
Is de DPS een beetje te doen als Tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja echt serieus Roleplay zou ik het niet willen noemen, maar vind het wel grappig als ik even niks te doen heb / aan het vissen ben ofzo :) haha !

Ben altijd wat opzoek naar wat medium bezette servers, de heel drukke zijn me soms wat overwhelming al hoewel iemand dan vinden voor iets dergelijks soms wat lastiger gaat maar das de keuze die je maakt.

Ga vanavond de boel eens installeren, gaat bij mij allemaal via de battlenet-programmatje dus denk dat ik wel even een paar uren onder de pannen ben met wow van AtotZ downloaden/installeren!

Shaman wordt het denk ik, twijfel nog wel even met of een caster of een gewoon die hard warrior, nog nooit een warrior gespeeld (hoger level dan) dus ben heel benieuwd wat de keuze wordt. DH ken ik totaal niet! dus we gaan het meemaken... keuzes keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Het pas 15:20 en nu al een Queue van 1500 (35 Min) op Silvermoon :D

Denk dat ik maar eens een melding ga maken op BBC Watchdog, want op het forum word niet gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silvermoon is ook een van de weinige servers waar 30.000 + mensen op speel(d)en toch?
Zover ik me kan herrineren :)!

Is dit bij alle servers steeds raak met Que's of alleen die met meer dan 20/25 k spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:46

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Lanithro schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:58:
Ik ben net level 101, maar ik gebruik nu dit. Ik solo btw.
Ik doe nu 2x boulderfist voor de maelstrom, dan flametongue en stormstrike, earthen spike als ik de maelstrom heb, en lava lash of lightning bolt als overige maelstrom spender als stormstrike niet up is.
Merk wel dat doordat ik earthen spike heb, ik lava lash bijna alleen bij dps cooldowns gebruik (en bij aoe natuurlijk). Frostbrand gebruik ik nu niet.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:27:
Silvermoon is ook een van de weinige servers waar 30.000 + mensen op speel(d)en toch?

Is dit bij alle servers steeds raak met Que's of alleen die met meer dan 20/25 k spelers?
Op Lightbringer-Mazrigos heb ik nog geen queues gezien, en dat is een medium realm denk ik.

Mensen creëren ook hun eigen probleem volgens mij, door nieuwelingen telkens te vertellen om maar op de drukste realms te gaan spelen. En dan later klagen dat er queues zijn }:O

[ Voor 30% gewijzigd door Blitzdoctor op 02-09-2016 15:38 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:07:
[...]

Zeker, ik pull gewoon 10-12 mobs, raak niet onder de 80% hp. Maak ze redelijk snel af en ga door :) Jammer alleen dat je op Silvermoon 1 guild hebt die constant skinners lopen te grieven.

Guild loopt op veel skinning plekken rond, helpt je dingen af te slachten. Loot ze dan niet. En jij kan niet meer skinnen >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

pr0mpt schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:30:
[...]

Hoe vind je Disc in dungeons om mee te healen?
Vond het zelf [toen ik nog netjes naar 100 levelde] nog erg veel werk, zeker tov andere healers, terwijl het voor solo erg fijn is
De mogelijkheid nog niet gehad om te testen. Vond holy voorheen iets the laidback/saai en betrapte mezelf er al snel op dat ik aan het smiten was tussendoor maar dat dit ook absoluut geen voldoening gaf. We gaan het zien. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:27:
Actieve accounts vallen niet te tellen. Wel zijn er meer dan 500.000 characters op Silvermoon waarvan er ruim 35K in tier 18 LFR of beter hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Hmm minder tof om te lezen dat ze Guardian druid een beetje hebben verkloot.. hopelijk komt daar nog weer wat balancing in. Maar hoe dan ook, Guardian speelt op dit moment heel erg tof. Goed de heals van Frenzied regeneration is veel minder nu, maar op zich red ik me er prima mee.

En ik ga m ook wel gewoon blijven Mainen denk ik.. hou van mn druid XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond ga ik weer eens even een uurtje of langer genieten van Legion. Ben nog geen level 101 met m'n warrior, dus het wordt tijd dat ik daar eens even voor ga zitten. Meisje is er wel, maar die vermaakt zich sowieso wel vermoed ik. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil graag op een rp server spelen heb twee characters een Warrior op stormscale en een Hunter op outland. Nu heb ik een boost over die ik wil gebruiken op een rp server met goede populaties op beide kanten. Mijn vraag is welke classes spelen op dit moment lekker en zijn fun. Mijn eerste class was een warlock op Alliance maar ik ben helaas mijm acc van toen kwijt geraakt. Enige aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Zodra Free Migration open gaat ben ik pleite van Silvermoon.

Heb 9 Characters waarvan er eentje Lvl 73 is, die moet dan maar blijven met 2.7 Miljoen Gold aangezien je maar 250.000 per Level 100 mee kan nemen.

Dan hou ik die 2.7 Miljoen wel voor Tokens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
TheDeeGee schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:03:

Heb 9 Characters waarvan er eentje Lvl 73 is, die moet dan maar blijven met 2.7 Miljoen Gold aangezien je maar 250.000 per Level 100 mee kan nemen.

First world (of warcraft) problems :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:19

Koop de spider mount van 2 miljoen, gewoon omdat het kan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Heb nu aantal topics door zitten zoeken, maar er is geen Tweakers WoW discord server actief?

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

guild maken, gold in guildbank en dan als gm de gm transferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
RIP EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh... fijn... inloggen enzo gaat goed. |:(

Toch jammer... wil ik even spelen... en kan ik even spelen...

Dan maar met vrouw lief op de bank O-)

[ Voor 58% gewijzigd door RustStorm op 02-09-2016 20:02 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was goed ingelogd, nu alleen niet meer haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Laatst online: 08-09 23:47
Na een lange tijd ook maar weer eens begonnen, merk wel dat iedereen weer van server is gewisseld ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ook net weer begonnen!! Leuk man zin in, en dan de server hah! Ben wel nog steeds opzoek naar een leuke server die niet TE crowded is maar wel aardig bezet is met Alliance.. iemand ideetjes???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 20:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-07 12:04

Kajel

Development in Style

En we maken het de Blizzard engineers extra moeilijk door met z'n allen tegelijkertijd in proberen te loggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:09
Kajel schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:11:
En we maken de Blizzard engineers extra moeilijk door met z'n allen tegelijkertijd in proberen te loggen ;)
Ik mag hopen dat ze daar rekening mee hebben gehouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Ik was gewoon ingelogd, maar toen moest ik zonodig naar een andere realm switchen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Laatst online: 08-09 23:47
shoombak schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:15:
Ik was gewoon ingelogd, maar toen moest ik zonodig naar een andere realm switchen :+
Ik was ingelogd maar werd er toch gewoon uitgegooid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Dit voelt weer als een DDOS, BattleNet client hangt zelfs...

Kansloos scriptkiddie volk :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-07 12:04

Kajel

Development in Style

Ik kan er weer in! Heb ook geen lag.
klopt af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Kajel, hier nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:10
doe ik eens lief en ga even voor mijn wederhelft naar de winkel, uitgelogd en kom er niet meer in :( baaaad move blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
Ik ben er zo'n 40 minuten geleden uitgeknikkerd, en kom er nog steeds niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ik heb maar wow-64.exe gestart en ben nu na wat vertraging aan het inloggen op de game server.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
Volgens mij wordt die standaard gestart bij een x64 host ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Als je tijdens een gevecht in de artifact quest dood gaat, blijft tot dusverre de gezondheid van de tegenstander zo laag als je het tijdens het gevecht hebt weten te brengen. Jij mag na je dood weer naar 100% toe eten, de tegenstander niet. Was tenminste zo tijdens die keren die ik dood ben gegaan (volgens mij bij Havoc Demon Hunter en ook bij de Outlaw rogue). Op het eind weet je dus altijd wel te winnen.

Maar, mijn vriendin is nu met haar ilevel 710 (invasion gear) mage de arcane artifact quest aan het doen. Zij is nu op stage 5 aangekomen (volgens filmpje op finalboss tv op YouTube het baas gevecht) en loopt vast op die boss. Als zij dood gaat en terugkomt is de baas ook weer gereset en 100%. Na een aantal gevechten (beste resultaat 5% op restant gezondheid baas) was haar kleding heftig beschadigd en is zij die voor 150 goud gaan repareren. Instance helaas weer gereset, morgen gaat ze vol goede moed verder. Is het inderdaad zo dat tijdens dit gevecht het inderdaad een alles (je mag door in legion) of niets (helaas, try again) is? Of heeft het te maken met de onstabiele server waardoor de server de teruggebrachte gezondheid van de baas niet kan onthouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik ben inmiddels weer ingelogd. Maar lijkt alsof het spel niet op me toetsenbord reageert?
Als ik een 1,2,3 hit gebeurt er gewoon niets? Ben weer nieuw in het spel inmiddels dus geen idee hoe ik dat oplos???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:46

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Dat is niet op te lossen, de communicatie met de WoW server loopt stroef door drukte of een ddos.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperor_
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 11:44
fitznl schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:11:
Maar, mijn vriendin is nu met haar ilevel 710 (invasion gear) mage de arcane artifact quest aan het doen. Zij is nu op stage 5 aangekomen (volgens filmpje op finalboss tv op YouTube het baas gevecht) en loopt vast op die boss. Als zij dood gaat en terugkomt is de baas ook weer gereset en 100%. Na een aantal gevechten (beste resultaat 5% op restant gezondheid baas) was haar kleding heftig beschadigd en is zij die voor 150 goud gaan repareren. Instance helaas weer gereset, morgen gaat ze vol goede moed verder. Is het inderdaad zo dat tijdens dit gevecht het inderdaad een alles (je mag door in legion) of niets (helaas, try again) is? Of heeft het te maken met de onstabiele server waardoor de server de teruggebrachte gezondheid van de baas niet kan onthouden?
Ik heb dezelfde quests gedaan en ben ook meerdere keren dood gegaan. Nu ben ik een terugkerende wow speler (5 jaar niet gespeeld en lvl 100 boots gebruikt) en vond het enorm lastig. Uiteindelijk is het toch goed gelukt door alle buffs te gebruiken zodat je maximaal damage doet en gebruik het ice shield.

Deze build heb ik gebruikt:
http://www.icy-veins.com/...e-dps-spec-builds-talents

En dit filmpje hielp mij erg goed om de class en rotations goed te begrijpen:
YouTube: WoW Legion Alpha: Arcane Mage - A Massive Tweak

Het heeft vooral te maken met het spelen van de arcane spec. Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fitznl schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:11:
Als je tijdens een gevecht in de artifact quest dood gaat, blijft tot dusverre de gezondheid van de tegenstander zo laag als je het tijdens het gevecht hebt weten te brengen. Jij mag na je dood weer naar 100% toe eten, de tegenstander niet. Was tenminste zo tijdens die keren die ik dood ben gegaan (volgens mij bij Havoc Demon Hunter en ook bij de Outlaw rogue). Op het eind weet je dus altijd wel te winnen.

Er zijn een paar uitzonderingen, maar normaal gesproken zal de health van een Mob altijd resetten wanneer deze uit combat raakt doordat de laatste (enige) speler die met de mob in gevecht is doodgaat, ook hier zijn uitzonderingen maar een normale instance zal normaliter na uit mijn hoofd 30 min soft resetten wanneer er niemand meer in de instance is. Scenario's kunnen volgens mij ook resetten wanneer je uit het scenario stapt door bijv. uit te loggen of de instance groep te verlaten.

Maar ik schat dat zo'n 99% van de niet PVP gevechten in WoW "alles of niets zijn", en dus resetten wanneer je doodgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Dennism schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 02:20:
[...]

Er zijn een paar uitzonderingen, maar normaal gesproken zal de health van een Mob altijd resetten wanneer deze uit combat raakt doordat de laatste (enige) speler die met de mob in gevecht is doodgaat, ook hier zijn uitzonderingen maar een normale instance zal normaliter na uit mijn hoofd 30 min soft resetten wanneer er niemand meer in de instance is. Scenario's kunnen volgens mij ook resetten wanneer je uit het scenario stapt door bijv. uit te loggen of de instance groep te verlaten.

Maar ik schat dat zo'n 99% van de niet PVP gevechten in WoW "alles of niets zijn", en dus resetten wanneer je doodgaat.
Incorrect, de bazen in de artifact scenario's resetten inderdaad niet. Zelf ook een keer gezien, maar ook bij vrienden en op YouTube. Lijkt me dus eerder een foutje dat die van je vriendin reset. Maar even focus en die 5% moet ook zonder doodgaan lukken. Even healthpotje e.d. mee volgende keer?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 07:31:
[...]
Incorrect, de bazen in de artifact scenario's resetten inderdaad niet. Zelf ook een keer gezien, maar ook bij vrienden en op YouTube. Lijkt me dus eerder een foutje dat die van je vriendin reset. Maar even focus en die 5% moet ook zonder doodgaan lukken. Even healthpotje e.d. mee volgende keer?
Moet zeggen dat ik op Live niet doodgegaan ben, en op de beta maar 1x bij de Affliction boss, maar die resette gewoon bij mij. Al lijkt het inderdaad dat sommige artifact bosses niet resetten, al wordt daarover op de forums de Arcane mage boss dan weer expliciet genoemd als een boss die niet te "cheesen" is door meerdere keren dood te gaan en ook dat deze vrij lastig is voor spelers die niet gewend zijn raiden met Arcane.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
shoombak schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:07:
[...]

Over het algemeen, ja. Ik kan niet vergelijken met andere tanks in Legion (wel met voorgaande expansies), Maar, als ik vergelijk met mijn Vengeance demon hunter, level ik alsl tank vlotjes. Voor mijn gevoel maakt de DH ook nog eens veel dps, hoewel die een tank is. In dungeons verlies ik tot nu toe praktisch nooit agro. Dat ding is een ware agro magneet. Om geen agro te hebben, moet je werkelijk stil staan. Dat is vroeger wel eens anders geweest.
En in je eentje levelen gaan de mobs ook nog redelijk snel neer. Je leven komt nooit onder de 80-90%. En een elite van rondom je lvl kun je makkelijk alleen aan. (duurt allleen wat langer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Gister eerste Legion dungeon gedaan, darkheart thicket. Vond hem niet heel bijzonder, maar wel ff leuk om te doen. Begon lekker, loote de 2de boss en zat ineens in het login scherm. Na inloggen stonden we met de group weer bij de ingang van de dungeon en dungeon was gereset, konden dus weer overnieuw beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Laatst online: 03-09 10:13
Dennism schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 02:20:
[...]

Klopt. Maar dit is niet een normale situatie. En blijkbaar weet Blizzard dat ook. Want je moet (moet, want er is geen alternatief behalve figuur in de ijskast zetten) de artifact quest door om verder te komen. Merkte op dat bij in ieder geval Havoc Demon Hunter en Outlaw Rogue artifact (en volgens mij ook de fire mage) het teruggebrachte resultaat blijft staan. Zo had ik zelf bijvoorbeeld problemen met de eindbaas van de outlaw rogue quest. En was maar wat blij dat het in 3x mocht. De eerste keer had ik er 40% af, dood en terugkomen, resterende 60% terug weten te brengen tot 10% en dat lukte uiteraard nog wel in de 3e ronde. Zodat je dit verplicht nummer altijd doorkomt.

Wij raiden niet, doen vooral alle questen die we tegenkomen en verzamelen en maken dingen. En dat uiteraard op vele alts. Is er een char op eindlevel aangekomen, dan wordt er weer een nieuwe gestart. Als je een moet er door quest tussen gooit, dan dien je er voor te zorgen dat iedere speler deze kan afronden. Inderdaad, het spel dient zich op dat moment aan te passen aan de slechtste speler. Uitdagingen mag je stoppen in de heroic of hoe de moeilijkste dungeons ook mogen heten. Daar heb je als casual speler niets te zoeken.

Nu Blizzard dit niet doet bij de arcane artifact quest is het "dramatische" resultaat dat mijn vriendin na 10x heeft gezegd, stik er maar in, kon haar er nog net van weerhouden haar mage te deleten. Ze heeft gelukkig nog wel succesvol de ret paladin, outlaw rogue, balance druid, demon warlock en havoc demon hunter door de artifact quest heen gekregen dus rage quit met wow is daarmee van de baan. Maar je zult maar een 1 char persoon zijn, dat kan knap pijnlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Laatst online: 29-08 15:09
Man en ik kunnen na een week van alleen in avonden spelen (hij moest nog werken) eindelijk WoW doen omdat het weekend is. Hele week naar uit gekeken terwijl ik wel gewoon online was om iedereen 110 te zien worden. Is er nu een storing bij KPN waardoor er alsnog niet gespeeld kan worden. Zucht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
fitznl schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 09:45:
[...]
Nu Blizzard dit niet doet bij de arcane artifact quest is het "dramatische" resultaat dat mijn vriendin na 10x heeft gezegd, stik er maar in, kon haar er nog net van weerhouden haar mage te deleten. Ze heeft gelukkig nog wel succesvol de ret paladin, outlaw rogue, balance druid, demon warlock en havoc demon hunter door de artifact quest heen gekregen dus rage quit met wow is daarmee van de baan. Maar je zult maar een 1 char persoon zijn, dat kan knap pijnlijk zijn.
Hmm mijn vriendin speelt eigenlijk alleen maar Arcane mage.. geen idee of zij nu al zover was gekomen dat haar Artifact al heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Geweldig die KPN storing, heb ik de handen de gehele ochtend vrij om Legionella te verkennen, ligt mijn internet verbinding eruit. Grrrrrrr....

En het fraaie is alles is tegenwoordig met een online verbinding, dus The Division spelen lukt ook al niet.

Dan maar stofzuigen en de was doen, misschien krijg ik dan van de wederhelft vanmiddag nog effe tijd _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door tommy2005 op 03-09-2016 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 16:57

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

tommy2005 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:33:
Geweldig die KPN storing, heb ik de handen de gehele ochtend vrij om Legionella te verkennen, ligt mijn internet verbinding eruit. Grrrrrrr....
same, werd wakker om 8 uur direct naar de kapper gegaan zodat ik hele ochtend kan spelen :P hebben we dit....

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fitznl schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 09:45:
[...]

Klopt. Maar dit is niet een normale situatie. En blijkbaar weet Blizzard dat ook. Want je moet (moet, want er is geen alternatief behalve figuur in de ijskast zetten) de artifact quest door om verder te komen. Merkte op dat bij in ieder geval Havoc Demon Hunter en Outlaw Rogue artifact (en volgens mij ook de fire mage) het teruggebrachte resultaat blijft staan. Zo had ik zelf bijvoorbeeld problemen met de eindbaas van de outlaw rogue quest. En was maar wat blij dat het in 3x mocht. De eerste keer had ik er 40% af, dood en terugkomen, resterende 60% terug weten te brengen tot 10% en dat lukte uiteraard nog wel in de 3e ronde. Zodat je dit verplicht nummer altijd doorkomt.

Wij raiden niet, doen vooral alle questen die we tegenkomen en verzamelen en maken dingen. En dat uiteraard op vele alts. Is er een char op eindlevel aangekomen, dan wordt er weer een nieuwe gestart. Als je een moet er door quest tussen gooit, dan dien je er voor te zorgen dat iedere speler deze kan afronden. Inderdaad, het spel dient zich op dat moment aan te passen aan de slechtste speler. Uitdagingen mag je stoppen in de heroic of hoe de moeilijkste dungeons ook mogen heten. Daar heb je als casual speler niets te zoeken.

Ja, opzich kan het lastig zijn, zeker voor de extreem casual spelers die weinig tot geen ervaring hebben met raiden en dus ook dat beetje gear missen (mocht je het nog niet doen, misschien eens een beetje LFR oppakken deze expansion, niet lastig en je ziet ook delen van het verhaal die je zonder raiden niet ziet), daarom ook niets mis mee dat in ieder geval sommige artifact bosses niet resetten, waarom deze het niet doet geen idee, misschien een bug, misschien by design, zelfs op de forums weten ze het schijnbaar niet zeker.

Heb nog ff wat Guildies gevraagd, en die vonden Arcane ook de lastigste van Mage, ze hadden nog wel wat tips:

1. Als Arcane speccen voor een burst spec en zorgen voor zoveel mogelijk uptime op je damage reductions, alle cooldowns poppen (mocht je ze niet hebben koop een WoD flask en wat intellect potions, augment runes / food gebruiken e.d.) en dan de boss zeer snel killen doormiddel van alle cd's.

2. Doe de boss in een andere spec als ze beter geoefend is in een andere spec, guildie vertelde me dat hij hem als Frost makkelijker vond dan met Arcane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag heb ik weer even de tijd om te gamen. Heerlijk! Vanavond echter weer een feestje. En morgen zal er denk ik ook niet veel van komen. Ben op dit moment level 102 met m'n warrior; speelt lekker hoor moet ik zeggen! Vind het echt super leuk om weer op deze manier een spel te spelen -- vol plezier en geen boredom! :D Heb tijdens de beta geen enkele instance gedaan, dus die zullen allemaal nieuw voor me zijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Laatst online: 13-08 21:23
Omgeving Arnhem werkt internet weer. Jammer dat ik nu geen tijd meer heb om te gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommy2005 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:33:
Geweldig die KPN storing, heb ik de handen de gehele ochtend vrij om Legion te verkennen, ligt mijn internet verbinding eruit. Grrrrrrr....
Had hetzelfde. Vanmorgen maar ff rondje gewandeld en Pokemon Go gespeeld :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 07:31:
[...]
Incorrect, de bazen in de artifact scenario's resetten inderdaad niet.
Incorrect, sommigen doen dat wel - ik heb het zelf al bij 2 verschillende meegemaakt, onder andere bij de Unholy DK. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb blijkbaar een gratis lvl 100 upgrade van Blizzard. Ik ha dus twee keer wow gekocht, digitaal en de CE. Na de refund een key ontvangen om weg te geven. Een vriend van mij speelt inmiddels ook Legion dankzij mij. Echter heb ik nog steeds de gratis lvl 100 upgrade van beide edities. Had ergens verwacht dat er eentje misschien weggehaald zou worden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Heel vervelend. Oppas is ziek dus vrouw moet vanavond alleen naar een feestje... Tja moet ik maar levellen met mijn oudste

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • +1 Henk 'm!
/rant

Wat kunnen die guildies (niet allemaal gelukkig) van mij toch ongelooflijk zeiken over het spel zeg. Echt onvoorstelbaar kansloos, en dat ze nog spelen is mij een groot raadsel

/unrant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
RustStorm schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 16:10:
/rant

Wat kunnen die guildies (niet allemaal gelukkig) van mij toch ongelooflijk zeiken over het spel zeg. Echt onvoorstelbaar kansloos, en dat ze nog spelen is mij een groot raadsel

/unrant :P
Ik ken het.
Waarom bij jou?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryur schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 16:15:
[...]

Ik ken het.
Waarom bij jou?
O.a. dat ze zo veel moeten questen in Suramar en dat ze dat niet leuk vinden. En dat er nog geen legendary is gevonden in de guild en dat de drops niet willen vlotten in instances enzovoorts.... |:(
this exp ruined wow for me
^ dat is toch te sneu voor woorden... hahaha

[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 03-09-2016 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08 10:12

.je

RustStorm schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 16:20:
[...]

O.a. dat ze zo veel moeten questen in Suramar en dat ze dat niet leuk vinden. En dat er nog geen legendary is gevonden in de guild en dat de drops niet willen vlotten in instances enzovoorts.... |:(

[...]

^ dat is toch te sneu voor woorden... hahaha
Hoeveel geld gooien mensen tegen dat spel aan? Vinden ze het nou jammer dat ze het spel niet snel uit kunnen spelen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermaak me nog wel even
Nog steeds geen enkel idee voor een main :)

Bijna alle Alts het artifact gedaan, survival hunter ben ik nu mee bezig

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
Het levellen verloopt hier langzaam... 104 en een beetje op de mage. Helaas hebben instances weinig zin voor snelle XP. Dus verstand op 0 en questen maar! Dat druïde gebied bevalt me wel beter dan Highmountain :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je

.je

Iusedto schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 16:57:
Ik vermaak me nog wel even
Nog steeds geen enkel idee voor een main :)

Bijna alle Alts het artifact gedaan, survival hunter ben ik nu mee bezig
Is het switchen van artifact voor je character moeilijk? Of is het gewoon weer een hele hero-questline doorgaan om het te bemachtigen?

Tevens kun je heirlooms bijv via het heirloom menu "spawnen", gaat datzelfde ook op voor artifacts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.je schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:56:
[...]

Tevens kun je heirlooms bijv via het heirloom menu "spawnen", gaat datzelfde ook op voor artifacts?
Nope, de artifacts nemen een plekje in je bags in beslag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je

.je

RustStorm schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:58:
[...]

Nope, de artifacts nemen een plekje in je bags in beslag. :)
Even op die voortborduren; warrior tanks hebben een sword + shield, is het artifact daar alle twee of is het er een van de twee?
Pagina: 1 ... 7 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.