Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.je schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:59:
[...]

Even op die voortborduren; warrior tanks hebben een sword + shield, is het artifact daar alle twee of is het er een van de twee?
Beide zijn artifact maar nemen maar 1 bagslot in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.je schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:59:
[...]

Even op die voortborduren; warrior tanks hebben een sword + shield, is het artifact daar alle twee of is het er een van de twee?
Het beslaat zowel een zwaard als een schild, maar het neemt maar één plekje in beslag in je inventory.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08 10:12

.je

Geinig.

Twijfel tussen het maken van mn main.
Kan mn oude warrior pakken en voor volledig tank gaan. Of juist weer terug naar mn druid healer, waar ik vooral bij HM en BRF heroic en mythic raids deed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:30
Misschien een hele stomme vraag.
Ik wil mn tweede artifact quest loslaten en deze inruilen voor Protection.
Ik kan geen enkele optie hiervoor vinden (Abandon is grijs).

Fury warrior bevalt goed, alleen de questlines in het laatste gebied blijven wel aanduren en droppen geen enkele upgrades meer en voelt wat nutteloos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkje.doc schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 18:18:

Fury warrior bevalt goed, alleen de questlines in het laatste gebied blijven wel aanduren en droppen geen enkele upgrades meer en voelt wat nutteloos aan.
Gewoon die 2de Q doen, daarna kan je dan direct de Prot Q oppakken. Tussendoor wisselen is volgens mij niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Dennism schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 18:22:
[...]

Gewoon die 2de Q doen, daarna kan je dan direct de Prot Q oppakken. Tussendoor wisselen is volgens mij niet mogelijk.
Ok top. gaan we doen. Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 07:12
Henkje.doc schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 18:18:

Als je 2 kiest, kan je daarna ook je 3 artifact pakken. Je kan dan gelijk switchen door een andere quest te accepteren in je hall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Vraagje voor ElvUI gebruikers.

Ik heb ergens opgedrukt en nu zie ik standaard alle namen inc lvl boven de hoofden. Weet iemand hoe ik dit weer aan kan passen?

Afbeeldingslocatie: https://i86.photobucket.com/albums/k95/Rodney_de_Grave/Naamplaatjes_zpsrn5mryh9.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Shift-V?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Dooiedibbes schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:18:
Vraagje voor ElvUI gebruikers.

Ik heb ergens opgedrukt en nu zie ik standaard alle namen inc lvl boven de hoofden. Weet iemand hoe ik dit weer aan kan passen?

[afbeelding]
Druk op V en dan is het weer weg. Enemy Nameplates turned on/off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:18
morgen laatste vakantiedag, morgen avond kan ik eindelijk beginnen aan WoW!
is Legion leuk?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
RustStorm schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 16:20:
[...]

O.a. dat ze zo veel moeten questen in Suramar en dat ze dat niet leuk vinden. En dat er nog geen legendary is gevonden in de guild en dat de drops niet willen vlotten in instances enzovoorts.... |:(

[...]

^ dat is toch te sneu voor woorden... hahaha
Bij mij in de guild ook. Dat het wel heel veel werk is en dat de loot zo traag gaat. Alles moet snel, snel, snel en je wordt soms raar aangekeken als je zelf de tijd neemt. Ik vind het juist fijn dat er ZOVEEL te doen is. Erg mooie gebieden ook. Vaak zat even minuut stil bleven staan om van het uitzicht te genieten. Lang geleden dat ik zo genoten heb van een game tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:21:
morgen laatste vakantiedag, morgen avond kan ik eindelijk beginnen aan WoW!
is Legion leuk?
Ik vermaak me meer dan uitstekend. Het zit echt veel beter in elkaar dan WoD zat. Ben vandaag level 103.5 geworden o.i.d. en heb m'n eerste instance gedaan... Vind het heerlijk. Ben ook door de eerste zone heen... Nog vier te gaan. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
rolandos582 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:16:
[...]

Als je 2 kiest, kan je daarna ook je 3 artifact pakken. Je kan dan gelijk switchen door een andere quest te accepteren in je hall
Het is gelukt. Meteen wat achievs erbij, Helaas nog geen kortere queue tijden als Tank. Morgen weer een nieuwe kans.

Al wel lekker op dreef in het lvl 100 gebied. Genoeg gold te krijgen :p

Fury speelt een stuk gemakkelijker dan tijdens Pandaria of Draenor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Henkje.doc schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:53:
[...]

Het is gelukt. Meteen wat achievs erbij, Helaas nog geen kortere queue tijden als Tank. Morgen weer een nieuwe kans.

Al wel lekker op dreef in het lvl 100 gebied. Genoeg gold te krijgen :p

Fury speelt een stuk gemakkelijker dan tijdens Pandaria of Draenor.
Ye mijn hunter is nu 110. Denk morgen ff beginnen aan mijn warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, toch speelt Ret wel erg lekker zeg
Nu avondje weer bezig maar bevalt goed, vooral in dungeons.
Bijna 102 nu , denk dat ik naar Prot ga

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Hoe gaan jullie trouwens om met jullie AP? Dumpen jullie dit in 1 spec of is het 50/50 in 2 specs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
https://www.twitch.tv/pax3

Missions op je telefoon spelen :D _/-\o_
Je kunt je town hall missions vanaf dinsdag op je telefoon doen, en ook kun je de world quests op je telefoon zien om te zien of je het de moeite waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dooiedibbes schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 22:20:
Hoe gaan jullie trouwens om met jullie AP? Dumpen jullie dit in 1 spec of is het 50/50 in 2 specs?
Voorlopig gaat alles bij mij in één spec. Speel Havoc DH. Vind de tank spec niet zo leuk om te spelen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit net ff te kijken. Laten ze de content van patch 7.1 zien. Nieuwe Karazhan gaat echt fucking amazing zijn. Ziet er ontzettend gaaf uit. Krijg er een Castlevania Symphony of the Night gevoel van (zelfde trippy gevoel op een bepaald punt in die game). :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rolandos582
Zeror schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 22:42:
[...]

Ik zit net ff te kijken. Laten ze de content van patch 7.1 zien. Nieuwe Karazhan gaat echt fucking amazing zijn. Ziet er ontzettend gaaf uit. Krijg er een Castlevania Symphony of the Night gevoel van (zelfde trippy gevoel op een bepaald punt in die game). :D
Ik zit al een tijdje te kijken en ze hebben al heel veel toffe dingen laten zien ;) _/-\o_

Voor de mensen die het gemist hebben staat er nu een video live!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-xSKXV52imc]

[ Voor 11% gewijzigd door rolandos582 op 03-09-2016 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Ik heb ook een vraagje over die artefacts. Ik level nu als Vengeance DH. Als ik nu bijvoorbeeld lvl 110 ben en ik wil mijn offspec havoc gebruiken. Moet ik dan opnieuw alle artefact quest voor Havoc doen? Of is dat niet nodig?. Of is dat zelfs niet eens mogelijk, met andere woorden, je kunt maar een spec artefact quest doen? Welk van de 3 antwoorden is het? In wowhead is me dit niet duidelijk geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt sowieso de artifact quest om het wapen van je andere spec te halen. Dat kan je sowieso doen. Er zullen verschillende manieren om je artifact wapen nog van AP te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:05:
Jeetje, die Survival speer is zo freaking klein op mijn female blood Elf :(
Ik zeg: gnome ftw! ;)

Was het een beetje te doen dat artifact halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 23:53:
[...]
Was het een beetje te doen dat artifact halen?
Ja, best wel
Was laag ilvl maar ik ken de quest van beta plus Survival damge is echt bizar hoog als je weet hoe of wat.
Volgens mij wordt Survival amper gespeeld en dat is eigenlijk heel jammer.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:45
zo, vanavond de eerste 2 mythics gedaan, leuk iig. Vault of the Wardens/Halls of Valor :)
Vooral Cordana was sneaky :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf aan t twijfelen game
Time is om.. Moet de exp dan nog aanschaffen heb amper tijd om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag maar weer eens even verder met m'n Warrior. Tijd voor een nieuw gebied. Helaas moet ik ook wat werken. Maar dat komt ook wel goed. :)

Ga waarschijnlijk ook maar eens kijken of ik m'n Survival Hunter (in dit geval m'n level 100 night elf) aan een artifact zal gaan helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2016 @ 09:34:
Zelf aan t twijfelen game
Time is om.. Moet de exp dan nog aanschaffen heb amper tijd om te spelen
En dan post je hier, want wij gaan je overhalen! 8)7

Gisteren m'n tweede artifact weapon gehaald voor m'n Death Knight Frost, ik moet zeggen deze was veel leuker dan de Unholy quest line. Hetzelfde gevoel als toen ik had met Wrath of the Lich King. Gisteren Azsuna ook bijna afgerond en ik merkte dat ik de muziek echt mooi vond in het gedeelte met Prince Farondis. Ik zat het op een gegeven mee te fluiten...lol.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Vanochtend item lvl 800 aangetikt. Nog 10 en dan de heroics in. Blijf me verbaze over de damage output van fury. Ben echt geen goede speler, maar 150k dps is haalbaar.:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Zit nu te twijfelen over mijn 2e toon. Een Warrior of DK. Zowel tank + DPS. Twijfels twijfels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Momenteel bezig met de volgende class: Demon Hunter Havoc @ lvl 105
Bizar om deze te spelen, vooral tegen mobs.

Ik speel nu ook met add ons, wat erg helpt zoals voor de Treasures. Gaat een stuk beter als je alles doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
Alwayshappyz schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:50:
[...]

Bij mij in de guild ook. Dat het wel heel veel werk is en dat de loot zo traag gaat. Alles moet snel, snel, snel en je wordt soms raar aangekeken als je zelf de tijd neemt. Ik vind het juist fijn dat er ZOVEEL te doen is. Erg mooie gebieden ook. Vaak zat even minuut stil bleven staan om van het uitzicht te genieten. Lang geleden dat ik zo genoten heb van een game tbh.
Zo denk ik er ook over. Ik ben op m'n gemak de Lorekeeper achievement aan het doen. Daarnet reed ik met mijn grove warden mount door Val'Sharah, gewoon aan het genieten van het landschap :9 Die mount is echt gemaakt voor die setting.

Misschien is morgen mijn eerste char 110 itt mijn rushende guildies.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Heerlijk dat je nu op veel manier aan je char kan werken. In het begin was het allemaal een beetje overrompelend maar ik begin er een structuur in de krijgen. Al zijn sommige World Quests niet helemaal duidelijk waar het begint. Zeker die PvP WQ maar oh zo leuk om te doen. Vooral op een PvE server waar er niet veel PvPers zijn en de gevechten dus alle kant op kunnen gaan. :)

Ik vermaak me erg best en vandaag eens kijken of ik richting de 810 kan komen voor de Heroics.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:41
Pff merk wel dat ik behoorlijk achter begin te lopen op iedereen. Gisteren voor het eerst pas beetje gespeeld en pas 101 en een beetje.. Maar eens zien of ik deze week nog een beetje progress kan boeken.

Wel mooi om te zien dat de meeste mensen positief zijn over deze expansie

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

skassie schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:10:
Pff merk wel dat ik behoorlijk achter begin te lopen op iedereen. Gisteren voor het eerst pas beetje gespeeld en pas 101 en een beetje.. Maar eens zien of ik deze week nog een beetje progress kan boeken.

was dit niet bij elke exp om vervolgens na een jaar/maand te mopperen dat het allemaal tegen valt ? :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vhal schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:15:
[...]

was dit niet bij elke exp om vervolgens na een jaar/maand te mopperen dat het allemaal tegen valt ? :+
Mensen vonden WoD en MoP eigenlijk al vrij snel verschrikkelijk. Ik zie dit niet gebeuren met Legion tot dusverre. Tenzij mensen echt liever lui dan moe zijn en de tijd niet willen investeren in alles wat noodzakelijk is... Dan zullen ze wel weer gaan miepen, zoals gisteren in m'n guildchat gebeurde. -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren twee dungeons getanked . Had niet meer getanked sinds WotLK en dat is wel even geleden :)
Ging waanzinnig, ook al wist ik de weg niet hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op zondag 04 september 2016 @ 14:02:
Gisteren twee dungeons getanked . Had niet meer getanked sinds WotLK en dat is wel even geleden :)
Ging waanzinnig, ook al wist ik de weg niet hehe
Ik heb gisteren m'n eerste instance gedaan. Was echt erg leuk om te doen! Helaas als DPS wel een queue van ruim een uur! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
RustStorm schreef op zondag 04 september 2016 @ 14:05:
[...]

Ik heb gisteren m'n eerste instance gedaan. Was echt erg leuk om te doen! Helaas als DPS wel een queue van ruim een uur! |:(
Gewoon naar de dungeon gaan, bij de meeste staan wel mensen. Beetje praten en je hebt een groep. Ik had als hunter een groep binnen 5 minuten daar ;)

Scheelde wel dat er een worldquest was, maar praten in /1 helpt zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:38

Prx

skassie schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:10:

Ik heb ook maar vrij weinig tijd om te spelen, maar ik vind Legion op dit moment wel wat raar met levelen. Heb net mijn eerste gebied afgemaakt (Stormheim) en ding over 20K XP alweer 104. Het lijkt bij Legion toch wel erg snel te gaan qua gebieden/XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 04 september 2016 @ 14:05:
[...]
Ja dat was bij ons ook zo
DPS 56 minuten wachten , tank 2 minuten

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:00
Demon Hunter, wat een weerga zeg. Enorm veel AOE abilities, veel springen, jumpen, rushen, retreaten, echt geweldig. Zeker met talents en momentum vlieg je als een stormram door de zones.

Aan de andere kant ook Paladin opgepakt. Saai, niet sterk, veel buildup.. Maarja. Het blijft je oude main :D Wanneer begint Artifact Knowledge eigenlijk te lopen? Ik ben deze AP multiplier nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
Welke addon is dat? Vind de gw2 UI persoonlijk ook een pak cleaner dan die van WoW, maar khad niet verwacht dat ze zo een 1-1 port konden maken ervan.

EDIT: dacht dat de vraag misschien een beetje verkeerd overkwam, dus ik herformuleer ze even. Is dat de GW2 UI mod die je op curse als standaard ziet of is dit nog een andere?

[ Voor 23% gewijzigd door whodares op 04-09-2016 16:13 ]

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wauw, ik moet nog steeds aan m'n tweede gebied beginnen, en ik ben al 104.5 inmiddels. Komt door: Stormheim gebied, alle quests die er zijn doen. Dalaran en Class Hall quests. En één instance... Pfoeh... eitje om dus middels questen level 110 te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
vhal schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:15:
[...]

Ik kwam in de guildchat ook al veel van dat soort comments tegen! 'Wat een noob tank! Die denkt dat je net als op level 100 gewoon overal doorheen kunt rennen zonder cooldowns'

'Deze expansion is nu al zoveel beter dan de vorige. Random instances zijn moeilijk en er is veel te doen!'

Inmiddels kabbel ik rustig verder richting 110. Ben 106 op t moment, loop zwaar achter en in mijn optiek is het net zo'n expansion als alle voorgaanden, en dat is prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Ik ga hem ook maar proberen op een van mijn chars, denk op mijn Warrior :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar downlanden Heb een warrior van level 90 en een hunter van level 100. Op stormscale en outland. Denk dat ik een character boost ga gebruiken op defias brotherhood maar nog geen idee welke class misschien een warlock op horde en een d hunter op alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:25:
Ook maar downlanden Heb een warrior van level 90 en een hunter van level 100. Op stormscale en outland. Denk dat ik een character boost ga gebruiken op defias brotherhood maar nog geen idee welke class misschien een warlock op horde en een d hunter op alliance.
Demon Hunter boosten is HEEL erg zonde van je boost. Die beginnen namelijk op level 98. Dus die zijn na het doorlopen van de start zone level 100 en kan je direct naar de Broken Shores. :)

Hmmz, merk dat ik toch wel een nieuwe pc nodig begin te hebben. :|

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 04-09-2016 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:31:
[...]

Demon Hunter boosten is HEEL erg zonde van je boost. Die beginnen namelijk op level 98. Dus die zijn na het doorlopen van de start zone level 100 en kan je direct naar de Broken Shores. :)

Hmmz, merk dat ik toch wel een nieuwe pc nodig begin te hebben. :|
Nee bedoelde eigenlijk dat ik dh gewoon zou level en een boost op een andere class zou gebruiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:31:
Volgens mij kan je een Demon Hunter nog geen eens boosten.

Edit:
Vandaag Valsharah afgerond. Werkelijk een schitterende verhaallijn daar. Met de kennis die ik had uit de War of the Ancients boeken is die zone helemaal leuk. Veel bekende namen in die zone. :D
spoiler:
:'( Ysera :'(
:'( Cenarius :'(

Heb echt wel even een traantje moeten wegpinken...

[ Voor 30% gewijzigd door Zeror op 04-09-2016 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Yes! 110 geworden met mijn paladin. Samen met de vrouw gedaan dus bij 108 waren we door de questen heen. Echter we hadden de class quests en prof quests nog niet gedaan dus daarmee naar 110. Pfew.

1 Dungeon quest voor de paladin q lijn en een uur wachttijd. Dat geduld heb ik niet en als ik lekker aan het questen ben en dan ineens tadadaaaaaa komt bij mij altijd op een plek/plaats waar het niet uitkomt.
Ik wacht wel even :P Slechte eigenschap ik weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar weer legion gekocht, want ja het is WOW en er is nog steeds niets in de MMO markt die mij elke keer maar weet terug te trekken door zijn fantasy wereld.

MAN wat zijn die deamon hunters vet, WOW gaat echt flink verandering makening als alle andere klasses ook meer dynamisch worden, zo vet! zo snel, erg tof dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:04

Snuffel

Vroem!

Zo, ik ben ook maar weer eens begonnen na een aantal jaren niet te hebben gespeeld.
Helaas mijn oude accountgegevens compleet kwijt geraakt, dus maar een nieuwe aangemaakt..

Heb de boost gebruikt voor een druid, is nu level 106. Het is weer erg leuk (en verslavend) om weer te spelen. Komende tijd rustig doorlevellen maar en vooral veel content meenemen. Moet zeggen dat deze uitbreiding erg goed overkomt bij mij.
Oh ja, en de wat nieuw classen proberen, ben toch wel benieuwd naar sommige classes (en races).
Pff, teveel te doen dus nog... :D

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom terug allemaal :)

Gisteren helaas niet kunnen spelen maar van het weekend alle artifact quest voor al mijn Alts afgerond.
Nu nog een keuze gaan maken welke mijn main wordt.
Ben wel helemaal weg van een Prot pala , dat "ding" is gewoon een beest :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Super leuk te zien dat er nog meer mensen besluiten om terug te keren naar WoW. Zullen jullie denk ik geen spijt van krijgen: deze expansion is gewoon erg goed als je het mij vraagt. :)

Ik heb gisteren ook weer beetje met m'n warrior kunnen spelen. Vooral veel professionquests gedaan en Stormheim helemaal afgerond (volgens mij). Dus nu is het de beurt aan het meest linker gebied (even de naam kwijt). Ben daar nu wat aan het questen geweest en heb daar een pet battle gedaan die je wekelijks kan doen. Leuk! :)

Ben tijdens het questen ook aan het hunten naar rare battle pets. Maar dat valt niet mee zeg! Hopelijk ga ik ze nu wel tegen komen. (vind het zonde om wild pets te moeten upgraden naar rare met een stone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ondertussen lekker op mijn gemak aan het door questen, halverwege het 2de gebied en nu 106. Uiteindelijk ben ik meer heel het gebied aan het rond rennen op zoek naar mining en herbalism nodes. Die dingen zijn op dit moment echt ongelooflijk veel waard. Voor simpele felslate ore, welke best makkelijk te vinden is, betalen mensen tussen de 80-110g p/stuk. Op deze manier heb ik afgelopen week iets meer dan 50k gold verdiend. En dat terwijl ik helemaal niet zoveel speel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Dankje, vanavond ff testen _/-\o_

Gebruik al maanden geen custom UI meer

(voorheen)

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/2igzwhd.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Msi92 op 05-09-2016 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinJK88
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-06-2023
Black Eagle schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:25:
Ondertussen lekker op mijn gemak aan het door questen, halverwege het 2de gebied en nu 106. Uiteindelijk ben ik meer heel het gebied aan het rond rennen op zoek naar mining en herbalism nodes. Die dingen zijn op dit moment echt ongelooflijk veel waard. Voor simpele felslate ore, welke best makkelijk te vinden is, betalen mensen tussen de 80-110g p/stuk. Op deze manier heb ik afgelopen week iets meer dan 50k gold verdiend. En dat terwijl ik helemaal niet zoveel speel :).
Wat misschien makkelijker is om te doen is om van je Felstone ore en Leystone ore de plate bracers te maken.

Mensen hebben dit namelijk nodig om een quest te voltooien in Dalaran zelf waarbij je de "epic material" unlocked zodat je "stage" items kan upgraden.

Op mijn server gaan deze bracers voor 30k per stuk.

Heb hierdoor vorige week alleen al rond de 800k gold verdiend.

Doe in principe alleen mijn world quests en ga daarna met een verder met het verdienen van goud! Begint lichtelijk verslavend te worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KevinJK88 schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:29:
[...]

Wat misschien makkelijker is om te doen is om van je Felstone ore en Leystone ore de plate bracers te maken.

Mensen hebben dit namelijk nodig om een quest te voltooien in Dalaran zelf waarbij je de "epic material" unlocked zodat je "stage" items kan upgraden.

Op mijn server gaan deze bracers voor 30k per stuk.

Heb hierdoor vorige week alleen al rond de 800k gold verdiend.

Doe in principe alleen mijn world quests en ga daarna met een verder met het verdienen van goud! Begint lichtelijk verslavend te worden 8)7
Zou willen dat ik ook op deze manier lekker makkelijk gold kon verdienen. Echter heeft m'n main twee crafting professions (blacksmithing en engineering), wat betekent dat ik juist weer gold uit moet geven en de inkomsten minder zullen zijn. Durf me er eigenlijk nooit echt in de verdiepen, omdat de concurrentie op m'n server best wel moordend is, zeker door gasten die ALLEEN MAAR met de AH bezig zijn. Dat is echt ziekelijk. Guildies hebben de goldcap alweer, op meerdere characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinJK88
@RustStorm

Klopt inderdaad ja. Heb zelf ook mining maar ben niet meer van plan om überhaupt te gaan minen omdat het zo ontzettend makkelijk is om op dit moment ore op te kopen.

Vergeet trouwens niet dat zodra je items een rank omhoog gaan - je ook minder materials nodig hebt.

Ben er de laatste tijd zelf wel mee bezig geweest omdat er nogal weinig te doen was in WoD en hierdoor juist meer van de AH gaan leren. Totaal geen spijt van gehad.

Nog 200k gold en ik heb mijn spider mount!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KevinJK88 schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:35:
@RustStorm

Klopt inderdaad ja. Heb zelf ook mining maar ben niet meer van plan om überhaupt te gaan minen omdat het zo ontzettend makkelijk is om op dit moment ore op te kopen.

Vergeet trouwens niet dat zodra je items een rank omhoog gaan - je ook minder materials nodig hebt.

Ben er de laatste tijd zelf wel mee bezig geweest omdat er nogal weinig te doen was in WoD en hierdoor juist meer van de AH gaan leren. Totaal geen spijt van gehad.

Nog 200k gold en ik heb mijn spider mount!
Ik zou me er toch eens in moeten gaan verdiepen i suppose. Kan het natuurlijk ooit wel een poging wagen. Heb toch geen haast met levelen. Kan ik net zo goed beetje gaan craften voor gold enzo. :)

Ga je zodra je de 2M raakt die spider mount kopen? Cool hoor. :) Ik kan hem wel al kopen als ik zou willen, maar fucking hel wat een gold man. Haha, slimme manier van Blizzard om de goldvoorraad te doen verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Msi92 schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:27:
[...]

Dankje, vanavond ff testen _/-\o_

Gebruik al maanden geen custom UI meer
Die GW2 UI is een plaatje imo, vele malen beter dan de Blizz UI.
Ook het quest verhaal en hoe het in beeld komt is veel beter gedaan.
Zal hem tzt gaan uitbreiden met Weakaura's,Skada en little Wig mod. Dan ben ik er wel denk ik zo

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Carthrax schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:53:
Yes! 110 geworden met mijn paladin. Samen met de vrouw gedaan dus bij 108 waren we door de questen heen. Echter we hadden de class quests en prof quests nog niet gedaan dus daarmee naar 110. Pfew.
In de guild chat las ik ook zo'n citaten. Mensen die niet aan 110 geraken door alleen te questen.
Bij mij is het net omgekeerd. Gisteren zat ik aan het einde van mijn derde gebied (Val'Sharah) aan 109,5.
Na de introductie in Highmountain (mijn vierde gebied dus) tikte ik de 110 aan.

Nu moet ik quasi heel Highmountain nog doen en in Suramar heb ik nog niets gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 10:26
Na een best grote break na WotLK (en heel even terug in MoP) ben ik een paar weken geleden ook maar weer op de hype train gesprongen en heb toen mijn subscription weer aangeslingerd. Via een collega in zijn semi-casual / vrienden raiding guild gekomen op Doomhammer EU.

Tot zover is Legion awesome en hoop echt dat Blizzard de constante content stroom die ze beloven waar kunnen maken.
Kapoen schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:11:
[...]

In de guild chat las ik ook zo'n citaten. Mensen die niet aan 110 geraken door alleen te questen.
Bij mij is het net omgekeerd. Gisteren zat ik aan het einde van mijn derde gebied (Val'Sharah) aan 109,5.

Nu moet ik quasi heel Highmountain nog doen en in Suramar heb ik nog niets gedaan.
Same here ;) Was aan het einde van mijn derde gebied ook al bijna 110. Meer dan genoeg quests voor zover ik kan beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Hmmm ik ben echt op een twijfelpunt aangekomen. Heb beide artifacts nu op level 13 van mijn DH. En nu moet ik mainspec gaan kiezen. Die queues zijn echt zo lekker snel als tank en heb nu 3 heroics redelijk makelijk getankt. Ik ga wel gear verzamelen voor beide specs! Lijkt me makkelijker om mythic gear te krijgen als tank. Zeker als ik niet altijd mee kan met guildgroepjes...

Twijfel twijfel wat mainspec moet worden. We hebben niet veel tanks in het tweakers guild.. :x

@corset: in een dag 821? Nice!

[ Voor 3% gewijzigd door hmr op 05-09-2016 09:34 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gister 110 geworden, en 821 <3 ook een Heroic Titanforged epic relic klaar liggen 845 :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:29:
Gister 110 geworden, en 821 <3 ook een Heroic Titanforged epic relic klaar liggen 845 :D
Grats :)

Net al mijn Artifact punten in mijn Prot pally gedaan, ga maar door met die spec.
So much fun :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 10:26
corset schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:29:
Damn, hoe ben je al zo snel 821? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

[...]

Hier ook hoor,begonnen in Stormheim en ben nu net lvl 103 geworden en ben feitelijk het 2e gebied net ingelopen :P al heb ik wel class en prof quests ondertussen hier en daar gedaan :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

[...]

Ik vermoed dat dit komt doordat die andere mensen minder mobs meepakken en recht op hun doel afgaan qua questen. Ik ben nog bezig in Azsuna (eerste gebied voor mij) en gisteren was ik 103,5 en ik ben nog niet klaar daar. Ik loop wel om als ik treasurechests zie en af en toe kill ik wat extra mobs om mezelf sneller te healen (DK) en doe ik ook de bonus/side quests.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Hier ook zeer positief verrast door Legion! Ben halverwege de laatste zone (Stormheim als laatste gekozen) en nu halverwege lvl 109 dus dat klopt redelijk. Dingen die mij opvallen:

Pro:
-De nieuwe zones zitten weer prachtig in elkaar.. Ben als eerste naar Highmountain gegaan, daar ging mijn tauren hart toch wel sneller van kloppen :D
-Er is veel meer nadruk gelegd op de lore en dit wordt per zone ook heel duidelijk uitgelegd. Zelfs voor een lore noob als ik was het voor de verandering goed te begrijpen. Ik heb zelfs voor het eerst questlogs gelezen ipv alles direct door te klikken.. ;)
-Class Hall en Artifact zijn een leuke toevoeging maar: Is je Garrison nu nutteloos geworden? En toch jammer dat je eigenlijk nog maar 3 wapens gebruikt voor 3 specs en er ook geen meer droppen..

Cons:
-Er zitten veel verbeteringen in de professions maar wat is de toegevoegde waarde van alle tussenquests (ik ben LW)? Allemaal tijdelijke recipes in Dalaran om dingen te maken die weer recipes geven daarna, beetje omslachtig.
-Omdat WoW inmiddels zon geoliede machine is na al die jaren krijg ik af en toe het eenheidsworst gevoel. Dit is echter niets nieuws, ze moeten de game helaas noobproof maken tegenwoordig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Vanochtend aan mijn tweede zone begonnen; Stormheim. Gisteren de eerste gedaan (compleet voor Loremaster meteen). Val'sharah

Prachtige zones. Val'sharah is superawesome qua zone en Stormheim is tot dusver ook erg tof (ben halverwege ongeveer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Zo, nu bijna een week verder (en in die periode ook niet op Tweakers gekeken, te druk bezig :P ) en mijn warrior schiet al aardig op. Nog geen mythics gedaan aangezien ik weg ben geweest op tijden/dagen dat er zich een aantal groepen in de guild hebben gevormd en ik eigenlijk geen zin heb om dit met randoms te doen. Dus dan maar verder met questen (met name in Suramar, damn you reputation gating) en met world quests. Ondertussen toch wel een aardig itemlevel daarmee al bereikt. Suramar is nu bijna klaar voor zover ik kan gezien mijn huidige reputatie.
Het solo scenario in Suramar is ook beetje broken mijn inziens. Eerst gewoon als fury zitten doen maar dat was beide keren niet echt een succes. Daarna geprobeerd als prot en mijn god, wat een verschil. Ik kan iedereen aanraden om dit scenario te doen als tank als je de mogelijkheid hebt. Het belangrijkste is om mobs van je withers af te houden en dat is zo easy op deze manier. Eerste mini boss (Leymaster Dro) solo gedaan op die manier en af en toe wat mobs te killen zodat ik mijzelf kon healen. Wel even zorgen dat je je withers (nu je nog nauwelijks buffs hebt voor ze) hebt gebruikt en er zo weinig mogelijk bij je hebt als je in de buurt komt van Leymaster aangezien deze een ability heeft die je withers killt (doet volgens mij iedere mini-boss hier binnen). Dus vooral veel kistjes verzamelen nog.
World quests doe ik tegenwoordig ook al gewoon in prot spec. Gaat af en toe iets langzamer, maar op elites stelt dit niks voor (de lastigere dan).

DK ook al enigzins geleveled. Die is ondertussen weer 105. De blood artifact is wel leuk moet ik zeggen waarbij je 2 kanten op kan gaan, 1 meer gericht op survivability, de ander iets meer gericht op dps (welke ik dus ook gekozen heb :D ).

Daarnaast nog even een tip voor iedereen: De Touch of the Void (tendril heirloom trinket) is enigzins gebugged en doet behoorlijk veel damage. Haal er je voordeel uit totdat ze dit zullen nerfen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sc0ut84 schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:36:
[...]

Damn, hoe ben je al zo snel 821? :P
Tank zijn en met de guild heroics spammen :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinJK88
Grimmie187 schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:40:
Hier ook zeer positief verrast door Legion! Ben halverwege de laatste zone (Stormheim als laatste gekozen) en nu halverwege lvl 109 dus dat klopt redelijk. Dingen die mij opvallen:

Pro:
-De nieuwe zones zitten weer prachtig in elkaar.. Ben als eerste naar Highmountain gegaan, daar ging mijn tauren hart toch wel sneller van kloppen :D
-Er is veel meer nadruk gelegd op de lore en dit wordt per zone ook heel duidelijk uitgelegd. Zelfs voor een lore noob als ik was het voor de verandering goed te begrijpen. Ik heb zelfs voor het eerst questlogs gelezen ipv alles direct door te klikken.. ;)
-Class Hall en Artifact zijn een leuke toevoeging maar: Is je Garrison nu nutteloos geworden? En toch jammer dat je eigenlijk nog maar 3 wapens gebruikt voor 3 specs en er ook geen meer droppen..

Cons:
-Er zitten veel verbeteringen in de professions maar wat is de toegevoegde waarde van alle tussenquests (ik ben LW)? Allemaal tijdelijke recipes in Dalaran om dingen te maken die weer recipes geven daarna, beetje omslachtig.
-Omdat WoW inmiddels zon geoliede machine is na al die jaren krijg ik af en toe het eenheidsworst gevoel. Dit is echter niets nieuws, ze moeten de game helaas noobproof maken tegenwoordig ;)
De toegevoegde waarde van de quests is het leren omgaan met het nieuwe systeem.

Zodra je een item craft bijvoorbeeld Demonsteel Bracers van BS - zal je op rank 1 meer materialen moeten gebruiken waardoor je duurder uit bent. Rank 2 en 3 zullen dan uiteindelijk betekenen dat je bijna geen materialen meer nodig hebt. Je zal dus "ervaren" zijn in het craften van zulke bracers.

Bij Cooking bijvoorbeeld betekent dit dat je juist geen materialen kwijt raakt. Je hebt een kans dat als je op rank 3 zit de bacon niet kwijtraakt.

Game is idd behoorlijk noobproof maar je merkt wel dat mensen snel afhaken in Suramar.

De questline zorgt er uiteindelijk voor dat je 2 nieuwe dungeons vrij kan spelen wat heel veel mensen vergeten en zelfs teveel moeite vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik denk dat het komt omdat ik samen met iemand level dat wij qua xp niet uitkomen. Ik ben ook nog een alt aan het levelen en die gaat een stuk sneller qua levels dan de "samen quester".

Maar gehaald en ook direct voor de andere 2 paladin specs het artifact wapen gehaald. Die van holy was wel even aanpoten maar ook die is gelukkig binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 10:46
Carthrax schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:52:
Ik denk dat het komt omdat ik samen met iemand level dat wij qua xp niet uitkomen. Ik ben ook nog een alt aan het levelen en die gaat een stuk sneller qua levels dan de "samen quester".
Dat heb ik ook ervaren (eerste avond) daarna alleen verder gegaan. Dit compenseer je wellicht door wat dungeons te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinJK88
Carthrax schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:52:

Maar gehaald en ook direct voor de andere 2 paladin specs het artifact wapen gehaald. Die van holy was wel even aanpoten maar ook die is gelukkig binnen.
Weet je het zeker?

Je krijgt namelijk bijna geen exp meer van het killen van mobs zelf waardoor grinden moeilijker of zelfs bijna onmogelijk is geworden zoals voorheen.

Alle exp komt nu juist van de quests zelf waardoor het juist makkelijker is om samen te questen.

Ik ben zelf gaan duo levelen met een guildy en wij waren 110 nog voordat we highmountain af hadden gemaakt. Hebben alleen aan het eind van elke zone een dungeon gedaan om de quest te voltooien.

Misschien dat je bepaalde sidequest lines hebt overgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik ben ook weer begonnen. Ik heb Cataclysm nog gespeeld en ben daarna gestopt.

Vrijdag Legion gekocht en gelijk mijn Druid naar 100 geboost. Er is echt bizar veel veranderd sinds Cata, maar tegelijkertijd is er ook nog een hoop het zelfde, het voelde toch wel weer vertrouwd. :)

Het hele weekend met 2 vrienden gespeeld en nu al weer 105. Heel fijn dat je tegenwoordig zo snel kunt switchen van spec. Ik speel nog steeds het liefst Resto, maar voor Questing is Balance veel sneller. Het was wennen met de nieuwe spells/rotation, maar de eerste dungeon ging best goed.

Tot nu toe nog geen spijt van. Ben wel heel benieuwd hoe ik het ga vinden op 110, aangezien ik waarschijnlijk niet de tijd heb om actief te gaan raiden (hoewel ik dat altijd wel het leukste vond).

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 09:13
Ik heb van het weekend maar eens de eerste dungeon gedaan tijdens het levellen. Het viel me op dat je hier echt heel weinig xp van krijgt.

Inmiddels eindelijk 108 op mijn mage. Langzaam maar gestaag richting de 110. Ben nu al aan het nadenken welke class ik hierna ga levellen. DH lijkt me heel erg gaaf. Ook omdat je nog de talents moet unlocken waardoor je nog leuke nieuwe dingen aan de class kan ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:26

Nibbz

Postmaster General

Als resto shammy, wel vervelend dat je met sommige quests, direct artifect weapon power naar je wapen getransfered krijgt (dus niet een item die je moet klikken, maar direct een reward +100 artifect power).

Heb al 500 artifect power in mn offspec wapen zitten (omdat ik hier mee quest).

Jammer, anders had ik al al een van de 3 eind perks unlocked (van de andere kant.. OS wapen zal ook uiteindelijk vol met artifect power moeten zitten :) )

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Nibbz schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:05:
Als resto shammy, wel vervelend dat je met sommige quests, direct artifect weapon power naar je wapen getransfered krijgt (dus niet een item die je moet klikken, maar direct een reward +100 artifect power).

Heb al 500 artifect power in mn offspec wapen zitten (omdat ik hier mee quest).

Jammer, anders had ik al al een van de 3 eind perks unlocked (van de andere kant.. OS wapen zal ook uiteindelijk vol met artifect power moeten zitten :) )
Wat je sowieso wilt doen is wanneer je 13 traits in je 'main' artifact hebt zitten, om ditzelfde eerst te doen in andere artifact die je gaat gebruiken. Van de 13e naar de 14e trait gaat de hoeveel artifact power die je nodig hebt hard omhoog, van 1000 naar iets van 6400. Dat aantal is hetzelfde wat het kost om de 1e 13 traits van een artifact te unlocken. Daarom dat dit wordt aangeraden ;) Zo hebben mijn arms en prot artifact ook eerst 13 traits gekregen voordat ik verder ging met mijn fury artifact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
KevinJK88 schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:54:
[...]
Misschien dat je bepaalde sidequest lines hebt overgeslagen?
Ik denk dat er ook veel mensen zijn die die 'verrassingsbonusgebieden' overslaan en alleen de kern van de quests daar doen. Zelf vond ik dat mechanisme licht irritant om eerlijk te zijn. Je volgt een NPC of gaat sowieso naar een gebied om enkele quests te doen, en verrassing die bonus balk verschijnt weeral 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:12

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ondanks alle storingen en drukke dagen toch dit weekend nog even goed kunnen spelen en van 103 naar 108 gegaan. ik vind de verhalen van de legion zones leuk gedaan en zijn tof om te volgen.

Begon in highmountain waar ik echt bleef tot eind 104 ofzo en toen naar net begin 108 in stormheim.
Nu ga ik vanavond beginnen aan azuna denk ik. Moet in Stormheim alleen nog 3 plekken exploren. geen idee hoe ik helemaal bij dat eiland rechtsbovenin kom.. was er al naar toe gezwommen en dacht misschien hebben ze van die graplinhooks maar ook die niet gezien.

Wel echt kut vind ik dat ik zo druk was in real life met de release :P had anders al 1 research af kunnen hebben van artifact wat 5 dagen duurt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 10:46
Dat kan goed ja, ik pak alle quests in elk gebied, pak elke mine , elke treasure die ik tegen kom :) Misschien dat ik daarom ook nog geen 110 ben :) (En omdat ik niet elke dag heel lang speel :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Kapoen schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:15:
[...]

Ik denk dat er ook veel mensen zijn die die 'verrassingsbonusgebieden' overslaan en alleen de kern van de quests daar doen. Zelf vond ik dat mechanisme licht irritant om eerlijk te zijn. Je volgt een NPC of gaat sowieso naar een gebied om enkele quests te doen, en verrassing die bonus balk verschijnt weeral 8)7
Wij hebben dus inderdaad vaak alleen de quests gedaan en dan weer verder. In onze mini grind hebben zijn we de bonus gebieden langsgelopen en samen met de class quests en prof quests op 110 gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu:

3 zones gedaan
2 quests in Azsuna

en ben 110 geworden

Mijn vrouw heeft 1 zone af, en is 108 >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:09
Gisteren met een groepje van de guild mythics in geweest, was erg leuk. Ik zelf ben healer met nog niet een heel hoog itemlvl (815) dus het was flink uitdagend van tijd tot tijd. Helaas uiteindelijk bij de laatste baas van Maw of Souls blijven hangen (Helya). Hier kwam ik als healer flink in de problemen, erg veel incoming damage na de submerged phase, in combinatie met alle dispells die je moet doen en de aoe ontwijken (gaten in de vloer + corrupted below die erg lastig te zien is waar hij komt). Iemand nog tips om dat te overleven? Ik kon gewoon niet de focus en volledig op het healen behouden en constant op die baas letten waar alle aoe komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:31:
Gisteren met een groepje van de guild mythics in geweest, was erg leuk. Ik zelf ben healer met nog niet een heel hoog itemlvl (815) dus het was flink uitdagend van tijd tot tijd. Helaas uiteindelijk bij de laatste baas van Maw of Souls blijven hangen (Helya). Hier kwam ik als healer flink in de problemen, erg veel incoming damage na de submerged phase, in combinatie met alle dispells die je moet doen en de aoe ontwijken (gaten in de vloer + corrupted below die erg lastig te zien is waar hij komt). Iemand nog tips om dat te overleven? Ik kon gewoon niet de focus en volledig op het healen behouden en constant op die baas letten waar alle aoe komt.
Corrupted Below is even snel omhoog kijken waar ze naar kijkt. Het is altijd links, midden of rechts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

corset schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:32:
[...]

Corrupted Below is even snel omhoog kijken waar ze naar kijkt. Het is altijd links, midden of rechts :)
Klopt, is wel irritant met de nieuwe max camera distance....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinJK88
Bartske schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:31:
Let er wel op dat als je iemand dispelled - diegene weg moet zijn van de party. Daarna zelf op zn minst 5 yards weg moet lopen anders krijgt hij alsnog 700k dmg of iets in die zin.

Laat de melee dps ook de Torrent spell interrupten. Jij hoeft daar iig niet veel te doen dan dispellen. Het is meer aan de party zelf dat zij op tijd weggaan en niet in de Corrupted zooi gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:09
corset schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:32:
[...]

Ja dat snap ik (aardig wat wipes gehad dus genoeg gezien). Maar het is gewoon kut om die camera goed te plaatsen zodat je het kan zien. Als ik bijvoorbeeld mijn CD pop word ik een grote boom, en als ik dan achterop dat schip sta neemt mn eigen character mn hele scherm in en moet ik heel veel moeite doen om te kunnen zien waar dat ding heengaat.

Ik vind het wel heel tof het nieuwe mythic systeem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Even een mini rant trouwens: Wanneer gaat blizz iets doen aan de Barrage skill van hunters?! Ik word helemaal knetter gek om als ninja-pullende noob in dungeons rond te lopen, wat was er mis met multishot? Haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:12

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

corset schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:30:

Mijn vrouw heeft 1 zone af, en is 108 >_<
dit weekend nog een keer geprobeerd me vriendin zo ver te krijgen een avondje met mij te WoWen :P (ze gamed nooooit) maar ze fuckte me :P toen ik vroeg van: zal ik je vanavond leren WoWen... zegt ze: ja kan opzich wel (dus ik super blij haha) .. Theoretisch gezien. maar nee dankje :P

gaat hem nooit worden vrees ik haha

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 05-09-2016 10:42 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1 ... 8 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.