Beter toch ?
Dat is wel weer zo ja.. Zou first person dat gevecht niet wat handiger maken?Bartske schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:38:
[...]
Ja dat snap ik (aardig wat wipes gehad dus genoeg gezien). Maar het is gewoon kut om die camera goed te plaatsen zodat je het kan zien. Als ik bijvoorbeeld mijn CD pop word ik een grote boom, en als ik dan achterop dat schip sta neemt mn eigen character mn hele scherm in en moet ik heel veel moeite doen om te kunnen zien waar dat ding heengaat.
Ik vind het wel heel tof het nieuwe mythic systeem!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Die worldquest zijn wel een manier om belachelijk snel gear te krijgen... :x
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat stelde ik voor om te doen op discord maar toen schreeuwde iedereen heel hard nee dus dat heb ik niet gedaancorset schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:46:
[...]
Dat is wel weer zo ja.. Zou first person dat gevecht niet wat handiger maken?Vooral omdat je met de camera echt 0 ruimte hebt omdat overal walls zijn
Verwijderd
NietGrimmie187 schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:41:
Even een mini rant trouwens: Wanneer gaat blizz iets doen aan de Barrage skill van hunters?! Ik word helemaal knetter gek om als ninja-pullende noob in dungeons rond te lopen, wat was er mis met multishot? Haha
Eergisteren per ongeluk mijn Tweede artifact quest gedaan. Ik als enhancement shaman een healing quest doen. Kreeg het pas in de gaten toen ik bij de boss was dat ik eigenlijk Resto moest speccen. Wilde die quest pas vanavond gaan doen, want ik zat op mijn laptop en vind het healen wat beter op mijn desktop omdat mijn laptop muis soms een beetje raar doet. Maar toch nog gelukt. Ook meteen met mijn tweede zone begonnen. Zit nu in Aszuna. Was begonnen in Stormheim omdat het verhaal daar 'verder' gaat. Moet zeggen dat ik aan het einde de zone wel een beetje zat was.
Ik ben ook blij dat ze veel variatie hebben weten aan te brengen qua questing. Meestal ga ik me kapot vervelen tijdens het questen, maar dat is nu een stuk minder. Het komt misschien ook wel een beetje door de Grappling hook die je veel gebruikt in Stormheim. Lore Wise is het niet zo'n spannende zone. Mijn volgende zone wordt denk ik Highmountain. Ben een enorme Tauren fan. Ga ook mijn shaman weer lekker Tauren maken.
Ik ben ook blij dat ze veel variatie hebben weten aan te brengen qua questing. Meestal ga ik me kapot vervelen tijdens het questen, maar dat is nu een stuk minder. Het komt misschien ook wel een beetje door de Grappling hook die je veel gebruikt in Stormheim. Lore Wise is het niet zo'n spannende zone. Mijn volgende zone wordt denk ik Highmountain. Ben een enorme Tauren fan. Ga ook mijn shaman weer lekker Tauren maken.
Ja ok, maar kom op. Je moet toch toegeven dat het niet heel handig in elkaar zit. Er is geen vast aantal targets voor Barrage en het hangt ook nog eens af van je range + richting. M.a.w: ik cast Barrage op een groepje van 4, er komt toevallig een mobb van een andere pack in range: Ninja pull!Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:51:
[...]
NietKeuze talent dus niet alle hunters hebben het, maar doet ook precies wat blizzard er mee bedoelt en net als alle AoE is het gewoon aan de hunters om het met verstand te gebruiken
Ik ben het best met je eens dat wat meer skill niet verkeerd is maar nu komt het er op neer dat ik gewoon minder dmg doe in party's omdat ik geen Barrage meer gebruik (tenzij het een boss is ofzo).
Verwijderd
Ik ben het met je eens dat het in sommige gevallen niet handig is. Maar wat je weet is dat het een 40yd range heeft en dat het in een cone schiet op je doelwit. Dus a)je schiet niet, b)je schiet vanuit een andere hoek of keuze c je pulled allesGrimmie187 schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:55:
[...]
Ja ok, maar kom op. Je moet toch toegeven dat het niet heel handig in elkaar zit. Er is geen vast aantal targets voor Barrage en het hangt ook nog eens af van je range + richting. M.a.w: ik cast Barrage op een groepje van 4, er komt toevallig een mobb van een andere pack in range: Ninja pull!
Ik ben het best met je eens dat wat meer skill niet verkeerd is maar nu komt het er op neer dat ik gewoon minder dmg doe in party's omdat ik geen Barrage meer gebruik (tenzij het een boss is ofzo).
En daarom is Barrage dus een talent; te veel kans op Ninja pulls? Neem n andere talent
Je kunt eigenlijk minder snel switchen dan eerst. Je wapen is namelijk afhankelijk van één build die je in het begin kiest. Daarna stop je er artifect power in, wat dus niet echt werkt voor de andere specs. Ja je kunt de andere twee artifect wapens ook halen, maar eerder dat die up to par zijn met je main...OkkE schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:57:
Het hele weekend met 2 vrienden gespeeld en nu al weer 105. Heel fijn dat je tegenwoordig zo snel kunt switchen van spec. Ik speel nog steeds het liefst Resto, maar voor Questing is Balance veel sneller. Het was wennen met de nieuwe spells/rotation, maar de eerste dungeon ging best goed.
Vind het wel jammer dat het zo is, eind van Dreanor zat ik per situatie te switchen (arcane en fire builds voor mage), waardoor het echt leuk was. Nu zit ik 'vast' aan fire wat niet altijd even handig is
Je kunt heel makkelijk de eerste 13 levels van je 'offspec' artifact halen, die kosten namelijk bij elkaar ongeveer evenveel als je mainspec lvl 14 (of zoiets)Bisamrat schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:02:
[...]
Je kunt eigenlijk minder snel switchen dan eerst. Je wapen is namelijk afhankelijk van één build die je in het begin kiest. Daarna stop je er artifect power in, wat dus niet echt werkt voor de andere specs. Ja je kunt de andere twee artifect wapens ook halen, maar eerder dat die up to par zijn met je main...
Vind het wel jammer dat het zo is, eind van Dreanor zat ik per situatie te switchen (arcane en fire builds voor mage), waardoor het echt leuk was. Nu zit ik 'vast' aan fire wat niet altijd even handig is
zie onderstaande plaatje:

En dit zul je nog steeds kunnen doen want je bent niet verplicht om je artifact power maar op 1 wapen te gooien en daarnaast is het al berekend dat je een 2e artifact aardig kan bijhouden terwijl je hier maar weinig op verliest op je main artifact. Meer te lezen hier: http://blog.askmrrobot.com/2016/08/artifact-path-legion/Bisamrat schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:02:
[...]
Je kunt eigenlijk minder snel switchen dan eerst. Je wapen is namelijk afhankelijk van één build die je in het begin kiest. Daarna stop je er artifect power in, wat dus niet echt werkt voor de andere specs. Ja je kunt de andere twee artifect wapens ook halen, maar eerder dat die up to par zijn met je main...
Daarnaast zou het ongeveer 7 maanden duren om je artifact volledig maxed out te hebben. Dat betekent dat je aan het eind van een expansion, die meestal 2 jaar duren, dus 2 of 3 artifacts volledig maxed out kan hebben
edit: Bartske was iets sneller met het plaatje te linken dus die heb ik verwijderd uit mijn post.
[ Voor 8% gewijzigd door Noiz op 05-09-2016 11:12 ]
Challenge accepted!icemotion schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:02:
En daarom is Barrage dus een talent; te veel kans op Ninja pulls? Neem n andere talent
Nee i suck, dat wordt een nieuwe talent zoeken..
Daar ga je dat niet merkenhmr schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:34:
[...]
Klopt, is wel irritant met de nieuwe max camera distance....
Overigens is het echt geweldig om pugs te zien falen op kleur combineren. "Hey ik heb groen!" en dan vooral wegrennen van groen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik krijg trouwens alleen maar Artifact relics voor mijn Resto Artifact en niet voor mijn Enhancement artifact. Klopt dit? Verschilt dit per quest?
Ik krijg alleen maar relics waar ik eigenlijk niet zo veel aan heb (als ze al droppen). Maar ik prop ze gewoon in mijn wapen anders blijft die dik onder ilevel 800 en kom ik nooit in HC dungeonsLanithro schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:14:
Ik krijg trouwens alleen maar Artifact relics voor mijn Resto Artifact en niet voor mijn Enhancement artifact. Klopt dit? Verschilt dit per quest?
Volgens mij hadden wij die torrent idd niet interrupt gister, weten we dat weer voor de volgende keerKevinJK88 schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:36:
[...]
Let er wel op dat als je iemand dispelled - diegene weg moet zijn van de party. Daarna zelf op zn minst 5 yards weg moet lopen anders krijgt hij alsnog 700k dmg of iets in die zin.
Laat de melee dps ook de Torrent spell interrupten. Jij hoeft daar iig niet veel te doen dan dispellen. Het is meer aan de party zelf dat zij op tijd weggaan en niet in de Corrupted zooi gaan staan.
en vanavond me class hall quest chain afronden
beetje offtopic: companion app komt uit op android en apple. Zit je dan met je windows phone. Dit is al app zoveel, dus vandaag een android device(nexus 5x) maar besteld
[ Voor 3% gewijzigd door Diversity op 05-09-2016 11:22 ]
Begreep van de guide op icy-veins dat het ook (in het begin) niets uitmaakt. Gewoon de hele tijd het hoogste itemlvl relic equippen zodat je ilvl omhoog gaat.Bisamrat schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:19:
[...]
Ik krijg alleen maar relics waar ik eigenlijk niet zo veel aan heb (als ze al droppen). Maar ik prop ze gewoon in mijn wapen anders blijft die dik onder ilevel 800 en kom ik nooit in HC dungeons. Valt me wel op dat je in Azsuna en Val'sharah veel quest rewards een relic waren en in de overige 2 (high mountains moet nog), haast niet.
De 5X is geweldigDiversity schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:21:
[...]
Volgens mij hadden wij die torrent idd niet interrupt gister, weten we dat weer voor de volgende keer.
beetje offtopic: companion app komt uit op android en apple. Zit je dan met je windows phone. Dit is al app zoveel, dus vandaag een android device(nexus 5x) maar besteld.
Warrior aan het levelen, protection. Ben momenteel 105, moet zeggen wel fun da ik niet dood kan
Ook al paar dungeons gedaan momenteel nog niets moeilijk tegen gekomen.
Ik kon het zo niet vinden, wel de vraag niet het antwoord
maar is er een Tweakers discord of TS?
Zou het wel leuk vinden om met een groepje wat dungeons te doen. (Alliance)
Zou het wel leuk vinden om met een groepje wat dungeons te doen. (Alliance)
Ik hoop vanavond ook wat mythics te kunnen doen met guild als tankje! Vind tanken toch wel leuk op mijn DH en de queues blijven een pluspunt!
[ Voor 34% gewijzigd door hmr op 05-09-2016 11:35 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja maar ik kan ze niet eens in mijn Artifact stoppen omdat ze voor mijn resto artifact zijn en niet mijn Enhancement artifact.Bisamrat schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:19:
[...]
Ik krijg alleen maar relics waar ik eigenlijk niet zo veel aan heb (als ze al droppen). Maar ik prop ze gewoon in mijn wapen anders blijft die dik onder ilevel 800 en kom ik nooit in HC dungeons. Valt me wel op dat je in Azsuna en Val'sharah veel quest rewards een relic waren en in de overige 2 (high mountains moet nog), haast niet.
Na jaren ook maar weer met WoW gestart en een demon hunter gemaakt. Dit weekend gestart en ondertussen level 103 geworden. Tot nu toe heb ik volgens mij enkel nog maar een silence niets van harde CC abilities/slows dus begin me wat zorgen te maken. Wat zijn de ervaringen op max level? Kunnen ze een beetje mee in arena/battle grounds in vergelijking met andere classes?
Verwijderd
Die loopt dus straks tegen dezelfde ellende aan als ik. Reputation met alle factions om world quests te kunnen doen.corset schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:30:
Ik heb nu:
3 zones gedaan
2 quests in Azsuna
en ben 110 geworden
Mijn vrouw heeft 1 zone af, en is 108 >_<
Verder is Suramar questen wel verplicht als je ilevel 810 wil halen voor heroics, aangezien Blizzard in hun oneindige wijsheid /s hebben besloten dat normal dungeons 805 droppen!
In plaats van de keuze die ze op max level hebben beloofd heb ik nu dus een verplichting om te questen om heroic dungeons te kunnen doen. AH is geen optie, dan moet ik eerst questen om gold te verdienen.
Ze de normal dungeons helemaal nutteloos gemaakt, buiten het levellen en de zone eind quests heb je er op max level niets meer te zoeken.
Waardeloze shit, een afknapper ten top. Vanavond ga ik maar met wat guildies undergeared de heroics in buiten LFG om. Normale dungeons heal ik zonder dat iemand onder 80% health kom en ik kom niet onder de 80% mana, maar heroic dungeons mag ik nog niet in

Harde cc wordt unlocked als je levelt met pvp. PVP season is overigens nog niet begonnen, dus geen idee.. Ik vind pvpen als vengeance DH wel grappig!Greenpearl schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:35:
Na jaren ook maar weer met WoW gestart en een demon hunter gemaakt. Dit weekend gestart en ondertussen level 103 geworden. Tot nu toe heb ik volgens mij enkel nog maar een silence niets van harde CC abilities/slows dus begin me wat zorgen te maken. Wat zijn de ervaringen op max level? Kunnen ze een beetje mee in arena/battle grounds in vergelijking met andere classes?
Voor iedereen die dat probleem niet wilt hebben btw, dat rep probleem. Level gewoon door middel van alle main quests.. Had alle rep al op friendly toen ik aan suramar begon
[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 05-09-2016 11:40 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je kan toch gewoon de gebieden die je nog niet hebt gedaan doen voor de rep ?Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:36:
[...]
Die loopt dus straks tegen dezelfde ellende aan als ik. Reputation met alle factions om world quests te kunnen doen.
Verder is Suramar questen wel verplicht als je ilevel 810 wil halen voor heroics, aangezien Blizzard in hun oneindige wijsheid /s hebben besloten dat normal dungeons 805 droppen!
In plaats van de keuze die ze op max level hebben beloofd heb ik nu dus een verplichting om te questen om heroic dungeons te kunnen doen. AH is geen optie, dan moet ik eerst questen om gold te verdienen.
Ze de normal dungeons helemaal nutteloos gemaakt, buiten het levellen en de zone eind quests heb je er op max level niets meer te zoeken.
Waardeloze shit, een afknapper ten top. Vanavond ga ik maar met wat guildies undergeared de heroics in buiten LFG om. Normale dungeons heal ik zonder dat iemand onder 80% health kom en ik kom niet onder de 80% mana, maar heroic dungeons mag ik nog niet in
hier nog meer healers die het verschil in tanks enorm vind?
Heb nog niet 1 goede druid tank gehad in mn LFG groepjes. Demon hunters die niet weten wat agro is.
Warriors en DK's daar in tegen.. die hebben niet eens healing nodig (zeker een DK niet.. die healed (self healing) harder dan ik
).. Dan zit ik zelf maar lavabursts + chain lightning / lightning bolts mee te spammen.
Heb nog niet 1 goede druid tank gehad in mn LFG groepjes. Demon hunters die niet weten wat agro is.
Warriors en DK's daar in tegen.. die hebben niet eens healing nodig (zeker een DK niet.. die healed (self healing) harder dan ik
13:37
Omg.. demonhunters met agro problemen? Welke difficulty?Nibbz schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:43:
Warriors en DK's daar in tegen.. die hebben niet eens healing nodig (zeker een DK niet.. die healed (self healing) harder dan ik).. Dan zit ik zelf maar lavabursts + chain lightning / lightning bolts mee te spammen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Speel jij ook vanaf het begin? Ik heb sinds Cataclysm niet meer gespeeld en sinds WotLK niet meer serieus geraid. Mijn vergelijking met “snel switchen” is vergeleken met toen.Bisamrat schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:02:
[...]
Je kunt eigenlijk minder snel switchen dan eerst. Je wapen is namelijk afhankelijk van één build die je in het begin kiest. Daarna stop je er artifect power in, wat dus niet echt werkt voor de andere specs. Ja je kunt de andere twee artifect wapens ook halen, maar eerder dat die up to par zijn met je main... [...]
Overigens vind ik dat het switchen nog steeds prima gaat: mijn main spec is dus Resto Druid, maar voor quests pak ik Balance. Beide wapens had ik zo te pakken. Klopt dat mijn Balance wapen geen Artifact Power heeft, maar dat maakt voor het questen niet zo'n verschil. Je had eens ten tijde van BC of WotLK als healer spec gaan levellen....

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Vanaf 805 natuurlijk, eerste normal die ik deed voor Q kreeg ik gelijk ergens een 820 warforged drop van een boss, verder zijn normals inderdaad wat nutteloos, maar dat zijn ze altijd al geweest eigenlijk sinds (uit mijn hoofd Wrath), alle gear enkel uit dungeons halen is ook zo saai, maar met een combinatie van Worldquests / Normal Dungeons en wat Suramar kan je makkelijk 810 als je persee wil Queue'n voor je eerste heroic.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:36:
[...]
Die loopt dus straks tegen dezelfde ellende aan als ik. Reputation met alle factions om world quests te kunnen doen.
Je kan natuurlijk ook gewoon zelf een groepje opzetten zoals je al aangeeft en vanaf ilvl 795-800 gewoon Heroics gaan runnen door er heen te lopen, zijn ze nog een leuke challenge ook nog.
Verwijderd
Ja, maar na alle triomf trompetten van Blizzard over hoevel keuze je wel niet hebt in wat je kan doen op max level is het een klap om te constateren dat ze met keuze verplichting bedoelen.Woolfy681 schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:38:
[...]
Je kan toch gewoon de gebieden die je nog niet hebt gedaan doen voor de rep ?
Ik heb altijd op max level het questen laten liggen en ben dungeons ingedoken.
Normal->heroic->raids (en mythic dungeons) en dat bevalt me prima. Quest gebieden afmaken deed ik later wel op een alt.
Nu wordt ik dus in een stramien gedwongen: ik moet en ik zal verder questen voor ik heroic dungeons mag doen. Twee mythic dungeons zitten ook nog eens achter een rep grind heb ik mij laten vertellen. Dat is dus geen keuze maar dwang.
Nog steeds een keuze om ze te doen of nietVerwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:49:
[...]
Nu wordt ik dus in een stramien gedwongen: ik moet en ik zal verder questen voor ik heroic dungeons mag doen. Twee mythic dungeons zitten ook nog eens achter een rep grind heb ik mij laten vertellen. Dat is dus geen keuze maar dwang.
Default blanke hetero
Als je niet van questen houdt doe je toch alleen de main quests in elk gebied en sla je alle side quests en bonus objectives over? Dan ben je 110 en heb je alle main quests af. Dan hoef je op 110 alleen nog 1 uur in suramar te questen voor de world quests en kun je dan lekker dungeons in.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:49:
[...]
Ja, maar na alle triomf trompetten van Blizzard over hoevel keuze je wel niet hebt in wat je kan doen op max level is het een klap om te constateren dat ze met keuze verplichting bedoelen.
Ik heb altijd op max level het questen laten liggen en ben dungeons ingedoken.
Normal->heroic->raids (en mythic dungeons) en dat bevalt me prima. Quest gebieden afmaken deed ik later wel op een alt.
Tsja, met levelen is questen een verplichting en ik snap ook wel dat blizz graag wil dat je alle gebieden doorgespeeld hebt voordat je dungeons in duikt.
Druid Tank, reporting in.Nibbz schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:43:
Warriors en DK's daar in tegen.. die hebben niet eens healing nodig (zeker een DK niet.. die healed (self healing) harder dan ik).. Dan zit ik zelf maar lavabursts + chain lightning / lightning bolts mee te spammen.
Nog nooit problemen gehad in LFD. Enige probleem wat ik heb is retard dps wat op alles springt. wel bijzonder, kheb alleen nog maar melee dps gehad in random dungeons, op 1 hunter na die in EoA z'n barrage aan zet op de eerste groep mobs en 6 extra pulled. Daarna gebruikte hij het wel normaal though.
Maja, soms, 12 mobs, barkskin, rage of the sleeper, survival instincts en ironfur, dan ga ik er gewoon aan. Zelfs als ik ook nog m'n thresh stacks op max heb(nog eens 6% dmg reduction).
Maar mijn grootste gripe met 5mans nu al: "dont pull as much trash, fast run please" zeggen. Hell dude, de expansion is nog geen week uit, ga met je beta ervaring ff lekker met iemand anders spelen dan. Er zitten level 102 mensen in de groep, laat ze genieten van de content. Het facerollen komt later wel.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Bedankt voor de tip! Welk level is de recipe en wat is de exacte naam? Heb nog geen blacksmithing alt, dus die zou ik dan moeten maken, kan mooi op mn DKKevinJK88 schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:29:
[...]
Wat misschien makkelijker is om te doen is om van je Felstone ore en Leystone ore de plate bracers te maken.
Mensen hebben dit namelijk nodig om een quest te voltooien in Dalaran zelf waarbij je de "epic material" unlocked zodat je "stage" items kan upgraden.
Op mijn server gaan deze bracers voor 30k per stuk.
Heb hierdoor vorige week alleen al rond de 800k gold verdiend.
Doe in principe alleen mijn world quests en ga daarna met een verder met het verdienen van goud! Begint lichtelijk verslavend te worden
Heb wel 700 enchating/alchemy/leatherworking. Zijn daar nog recipes voor die op dit moment goed verkopen? Zijn wel allemaal op alts en speel nu op mn main welke alleen gathering heeft.
Ik was het niet, I swear!ye-roon schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:00:
[...]
Druid Tank, reporting in.
Nog nooit problemen gehad in LFD. Enige probleem wat ik heb is retard dps wat op alles springt. wel bijzonder, kheb alleen nog maar melee dps gehad in random dungeons, op 1 hunter na die in EoA z'n barrage aan zet op de eerste groep mobs en 6 extra pulled. Daarna gebruikte hij het wel normaal though.

Precies dit, gisteren een aantal dungeons waarbij er al bazen werden geskipt? Komop zeg, we zijn net een paar dagen bezigMaja, soms, 12 mobs, barkskin, rage of the sleeper, survival instincts en ironfur, dan ga ik er gewoon aan. Zelfs als ik ook nog m'n thresh stacks op max heb(nog eens 6% dmg reduction).
Maar mijn grootste gripe met 5mans nu al: "dont pull as much trash, fast run please" zeggen. Hell dude, de expansion is nog geen week uit, ga met je beta ervaring ff lekker met iemand anders spelen dan. Er zitten level 102 mensen in de groep, laat ze genieten van de content. Het facerollen komt later wel.
Ik zat gister met 4 man uit een andere guild in een instance, ik was tank.Grimmie187 schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:03:
[...]
Ik was het niet, I swear!![]()
[...]
Precies dit, gisteren een aantal dungeons waarbij er al bazen werden geskipt? Komop zeg, we zijn net een paar dagen bezig
Pullde 2(!) mobs waar je misschien omheen zou kunnen lopen.
die kerel noemde me een casual (lol prima) en ik werd gekicked vlak voor de boss.
dan krijg je van blizz ook nog eens een half uur time-out voor dungeons.
wat zijn dat voor elitaire vaatdoeken. Moet elke instance dan in record tempo doorlopen worden!?
pff.
Geen probleem!Black Eagle schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:02:
[...]
Bedankt voor de tip! Welk level is de recipe en wat is de exacte naam? Heb nog geen blacksmithing alt, dus die zou ik dan moeten maken, kan mooi op mn DK.
Heb wel 700 enchating/alchemy/leatherworking. Zijn daar nog recipes voor die op dit moment goed verkopen? Zijn wel allemaal op alts en speel nu op mn main welke alleen gathering heeft.
Als je zoekt op Demonsteel bracers dan zou je ze moeten vinden. Kan helaas op m'n werk hier niet op de juiste site komen

Misschien nog meer tips:
Enchanting: Als je mythics doet en items vind die je niet nodig hebt - Disenchant ze voor nu, verkoop de materials. Je kan Enchanting later altijd nog levelen als de prijs voor materials gezakt is.
Leatherworking: LW bracers hebben mensen ook nodig voor de quest. Ik heb alleen geen idee hoe duur het is om ze te maken. Weet alleen wel dat de bracers bij mij op de server (leather bracers) voor ongeveer 8k gold per stuk gaan.
Alch heb ik helaas nog niet naar gekeken. Maar daar zou je in principe met flasks en pots ook ver kunnen komen.
Hou dat trouwens vooral de week van 20 september in de gaten omdat dan de raids open gaan. Als je het goed aanpakt en snel doet, beetje gold en tijd insteekt dan zou je in principe de markt kunnen omgooien en zelf de prijs kunnen bepalen.
True is echt stupid. Ik begon met mijn Hunter naar 110. Naja ellende ten top en constant flanken en aantal keren dood. Nu doe ik mijn prot Warrior en km zit op 104.5 maar dit is next level, pull gewoon 10 mobs en sta daar een beetje en gebeurt niks.Evilswordfish schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:23:
[...]
De 5X is geweldiggood choice.
Warrior aan het levelen, protection. Ben momenteel 105, moet zeggen wel fun da ik niet dood kan![]()
Ook al paar dungeons gedaan momenteel nog niets moeilijk tegen gekomen.
Da's wel het leuke aan tank zijn, als ze het niet leuk vinden, moeten ze maar vertrekkenye-roon schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:00:
[...]
Kheb wel al een hunter gehad die het nodig vond om voor mij te pullen. Dus de healer gevraagd hem niet te healen, en met zen allen gekeken hoe hij doodging. Dan mocht hij een corps run doen, bij wijze van lesje te leren.
Hij pullde niet meer voor me ^^
Warrior tank is wel redelijk fun. Ik zit momenteel op 1.2m en ik heal mezelf gemakkelijk voor 300-400k met mijn self heal thingy.
Niks wat een misdirection op de healer plus feign death niet op kan lossen dus.Evilswordfish schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:38:
[...]
Da's wel het leuke aan tank zijn, als ze het niet leuk vinden, moeten ze maar vertrekken![]()
Kheb wel al een hunter gehad die het nodig vond om voor mij te pullen. Dus de healer gevraagd hem niet te healen, en met zen allen gekeken hoe hij doodging. Dan mocht hij een corps run doen, bij wijze van lesje te leren.
Hij pullde niet meer voor me ^^
Kvin da als je jezelf niet in leven kan houden met pulls. Dus als jij niet een tank bent of zelf ff kunt overleven. Dat je geen pulls mag doen.Gaius schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:49:
[...]
Niks wat een misdirection op de healer plus feign death niet op kan lossen dus.
Mensen die pullen voor mij, negeer ik en laat ik dood gaan. Als het perongeluk gebeurd sure, maar als het meerdere keren in een dungeon gebeurd. Screw that noise
Als ik met mijn DPS chars speel heb ik ook wel dat ik af en toe pull, maar ik kan mezelf wel up houden ^^
Verwijderd
Naar het hoogste punt op het vasteland gaanm, en dan met een Goblin Glider of zo naar de linkerkant van het grote eiland vliegen.Ricmaniac schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:20:
geen idee hoe ik helemaal bij dat eiland rechtsbovenin kom.. was er al naar toe gezwommen en dacht misschien hebben ze van die graplinhooks maar ook die niet gezien.
Nou...die cone lijkt soms wel 180 graden te bestrijken, en da's toch echt wel even anders dan voor Legion. Ik denk dat veel hunters daar nog geen rekening mee houden.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:00:
Ik ben het met je eens dat het in sommige gevallen niet handig is. Maar wat je weet is dat het een 40yd range heeft en dat het in een cone schiet op je doelwit.
Het probleem is alleen dat ie in dungeons geen rekening houdt met LOS. Gisteren meerdere keren in 1 dungeon gehad dat er van alles en nog wat aan kwam rennen wat ergens aan de andere kant van een 'ramp' stond en ik helemaal niet kon zien.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:00:
[...]
Ik ben het met je eens dat het in sommige gevallen niet handig is. Maar wat je weet is dat het een 40yd range heeft en dat het in een cone schiet op je doelwit. Dus a)je schiet niet, b)je schiet vanuit een andere hoek of keuze c je pulled allesAls destro lock ben ik jaloers op enige form van aoe want sorry hoor maar rain of fire kan ik niet serieus nemen met de low dmg, 3 shard cost en dan nog een tank die altijd de pack weer moved.
Er zijn bij mij nu al meerdere guildies die dachten dat ik survival was gegaan omdat ik steeds in melee range stond. Tis nu alleen veiliger om in de richting te kijken waar we vandaan kwamen, om die leuke ninja pulls te voorkomen
Verwijderd
Ik heb in het verleden in alle expansions characters volledig in dungeons gelevelled. Het enige 'nadeel' was dat je wat langer in normal dungeons bezig was op max level omdat je geen rep gear kon kopen.Bartske schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:57:
[...]
Tsja, met levelen is questen een verplichting en ik snap ook wel dat blizz graag wil dat je alle gebieden doorgespeeld hebt voordat je dungeons in duikt.
Nu is dat dus geen optie meer, lost nog van het feit dat ze het langzamer hebben gemaakt zit je dan dus op max level vast: Je komt simpelweg niet de heroics in zonder te questen.
Dit ja!toolkist schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:08:
[...]
Het probleem is alleen dat ie in dungeons geen rekening houdt met LOS. Gisteren meerdere keren in 1 dungeon gehad dat er van alles en nog wat aan kwam rennen wat ergens aan de andere kant van een 'ramp' stond en ik helemaal niet kon zien.
Er zijn bij mij nu al meerdere guildies die dachten dat ik survival was gegaan omdat ik steeds in melee range stond. Tis nu alleen veiliger om in de richting te kijken waar we vandaan kwamen, om die leuke ninja pulls te voorkomen
Denk dat ik bij thuiskomst toch maar Volley ga kiezen, of desnoods Murder of Crows. Misschien wat minder dmg maar wel een stuk beheersbaarder..
Ik sta inmiddels overigens ook bekend als "die guildie die tijdens het questen elke vogel pullt die ie tegenkomt". Als er iets boven me vlieg, al is het precies boven me, barrage weet em te vinden

heel bekend probleem, maar tijdens levelen vind ik het vaak prima... gaat wel lekker snel bij "kill x van die enemy" queststoolkist schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:14:
Ik sta inmiddels overigens ook bekend als "die guildie die tijdens het questen elke vogel pullt die ie tegenkomt". Als er iets boven me vlieg, al is het precies boven me, barrage weet em te vinden
Lol, dit was vooral leuk in Highmountain ja.. Groepje van 3 harpies? No problem, hier pak aan: Barrage! Aarrgghh, waar komen die 12 vogels vandaan? Ruuuun!toolkist schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:14:
Toch snap ik dit niet helemaal, je kan prima van 100 tot 110 met 810ilvl in normal dungeons levelen en gearen, duurt alleen langer dan met questen (het levelen, want dungeons zijn van 100 tot 110 gewoon niet efficiënt om te levelen), en voor gearen ben je afhankelijk van Warforgen / Titanforged procs (niet heel erg rare, maar ook niet zoveel voorkomend dat je het zo hebt). De optie is er wel, maar niet echt interessant om het enkel op die manier te doen.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:09:
[...]
Ik heb in het verleden in alle expansions characters volledig in dungeons gelevelled. Het enige 'nadeel' was dat je wat langer in normal dungeons bezig was op max level omdat je geen rep gear kon kopen.
Nu is dat dus geen optie meer, lost nog van het feit dat ze het langzamer hebben gemaakt zit je dan dus op max level vast: Je komt simpelweg niet de heroics in zonder te questen.
In Heroics komen zonder te questen is dus gewoon mogelijk, maar zeker niet handig. Veel questen is trouwens ook niet nodig, met 795-800 ilvl kun je gewoon Heroics doen (zijn ze zelfs nog vrij leuk omdat je ze niet outgeared, wat bij 810 al bijna wel zo is), je moet alleen ff een Premade maken met guildies of LFG tool.
Wil je geen Premades maken is de route Questen tot 110 > Order Hall / Worldquests vrijspelen en dan gearen via Suramar / World Quests en Normal Dungeons de meest efficiente optie.Daarnaast heb je de Order Hall en Suramar ook nodig voor andere zaken vrij te spelen, dus een echte optie dat totaal te skippen heb je ook niet, al kan het wel, maar dan mis je toch zaken.
Dit is natuurlijk het logische gevolg van de outcry tijden WoD dat er te weinig content was, en iedereen schijnbaar maar heel de dag in zijn garrison zat. Nu is er veel meer world content, dan is het ook logisch dat het meest efficiënte pad de speler die content ook laat gebruiken (Tot straks het onvermijdelijk gezeur komt dat er teveel te doen is, want WoW spelers lijken over het algemeen nooit echt te vreden
Verwijderd
Na 7 uur normal dungeons had ik ca 10 gear drops, waaronder 3x gloves en 2x helm, 1x broek. Alles 805, geen enkele warforged of titan forged en raad eens welke slots ik het eerste kreeg in mijn class order hall?Dennism schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:27:
[...]
Toch snap ik dit niet helemaal, je kan prima van 100 tot 110 met 810ilvl in normal dungeons levelen en gearen, duurt alleen langer dan met questen (het levelen, want dungeons zijn van 100 tot 110 gewoon niet efficiënt om te levelen), en voor gearen ben je afhankelijk van Warforgen / Titanforged procs (niet heel erg rare, maar ook niet zoveel voorkomend dat je het zo hebt). De optie is er wel, maar niet echt interessant om het enkel op die manier te doen.
Waar ik mij aan erger is dat ze het in interviews brachten als meer KEUZE op max level, maar het is dus min of meer verplicht en zeker geen keuze. De mogelijkheden om het spel te spelen zoal je zelf wil zijn juist afgenomen.
Dus ja, ik ga vanavond met een pre made heroic dungeons in en Suramar quests doen. Ik heb geen zin om nog eens 7 uur in piss easy normal dungeons te zitten hopen op een warforged drop zodat ik eindelijk naar heroic kan om bij het doel mythic(+) te komen.
Run? Pewpew bedoel je, alleen maar meer mobs om te skinnen.Grimmie187 schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:17:
[...]
Lol, dit was vooral leuk in Highmountain ja.. Groepje van 3 harpies? No problem, hier pak aan: Barrage! Aarrgghh, waar komen die 12 vogels vandaan? Ruuuun!
Al gebeurt het dus af en toe wel dat t halve veld uiteindelijk vol corpses ligt en ik daarna een minuut lang aan t skinnen ben
Zijn er hier meer mensen die echt last hebben met de monster scaling tijdens quests zogauw je 110 aantikt ?
toen ik van 109 naar 110 ging, werd het allemaal echt 2x zo lastig, ik bedoel zelfs normale mobs moet ik op dit moment echt hard voor werken om ze te killen voor ze mij killen, waar ik op 109, rustig 3/4 mobs kon aanpakken houd het nu bij 2 wel op.
toen ik van 109 naar 110 ging, werd het allemaal echt 2x zo lastig, ik bedoel zelfs normale mobs moet ik op dit moment echt hard voor werken om ze te killen voor ze mij killen, waar ik op 109, rustig 3/4 mobs kon aanpakken houd het nu bij 2 wel op.
Verwijderd
Weet een van jullie toevallig ook welke skill shamans gebruiken om halve instances te ninja pullen? Bij hunters is het inmiddels wel algemeen bekend en die trappen (sorry voten) we er meteen uit als ze na een paar keer niet geleerd hebben hoe het moet.toolkist schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:37:
[...]
Run? Pewpew bedoel je, alleen maar meer mobs om te skinnen.
Al gebeurt het dus af en toe wel dat t halve veld uiteindelijk vol corpses ligt en ik daarna een minuut lang aan t skinnen ben
Maar ik merkte dat de shamans dit weekend nog veel meer ninjapullden.
Ja bij wijze vantoolkist schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:37:
[...]
Run? Pewpew bedoel je, alleen maar meer mobs om te skinnen.
LW materials gaan wel hard zo idd. Heb na 4 van de 5 zones iets van 700 leather en 800 scales

Dat moet dan denk ik een elemental shaman zijn, want met Enhancement kan ik niet bedenken dat je een Ninja Pull doet.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:39:
[...]
Weet een van jullie toevallig ook welke skill shamans gebruiken om halve instances te ninja pullen? Bij hunters is het inmiddels wel algemeen bekend en die trappen (sorry voten) we er meteen uit als ze na een paar keer niet geleerd hebben hoe het moet.
Maar ik merkte dat de shamans dit weekend nog veel meer ninjapullden.
Gisteren eindelijk 110 bereikt en kan nu met de world quests aan de slag om zo snel mogelijk heroic en daarna mythic dungeons in te gaan (of wie weet gewoon rechtstreeks mythic...)
En moet Suramar uiteraard verder doen... en professions... en obliterum forge... en class hall... en reputation...
In ieder geval nog 2 weken druk voordat de raids openen
Oh, en voor pullen in dungeons: vergeet mages niet met Cinderstorm niet! Ik durf dat bijna niet te gebruiken tenzij het echt duidelijk is dat ik een muur raak of zo. Die cinders vliegen echt de halve dungeon door
En moet Suramar uiteraard verder doen... en professions... en obliterum forge... en class hall... en reputation...
Oh, en voor pullen in dungeons: vergeet mages niet met Cinderstorm niet! Ik durf dat bijna niet te gebruiken tenzij het echt duidelijk is dat ik een muur raak of zo. Die cinders vliegen echt de halve dungeon door

[ Voor 23% gewijzigd door IntToStr op 05-09-2016 14:01 ]
Maar gelukkig komt morgen de APP op onze telefoon die gedurende de dag op het werk onze verslaving hoog houdt 
World of Warcraft Companion App
A free World of Warcraft companion app is coming out on Tuesday Android and iOS!
You can do missions from your phone, complete them, and get the loot.
You can research Order Hall talents.
You can manage your champion's equipment.
You can train new troops.
You can see world quests, rewards, and timers on the app.
You can sort and filter the quests.
You will need to be logged out of the game to use the app. (Zorbrix)
Now we know what the Mobile App Icons in Legion were for!
A free World of Warcraft companion app is coming out on Tuesday Android and iOS!
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Ik ga dit weekend op vakantie, ik ga wat achterlopenIntToStr schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:00:
Gisteren eindelijk 110 bereikt en kan nu met de world quests aan de slag om zo snel mogelijk heroic en daarna mythic dungeons in te gaan (of wie weet gewoon rechtstreeks mythic...)
Ik ga verhuizen na deze weekdemokert schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:02:
[...]
Ik ga dit weekend op vakantie, ik ga wat achterlopen

Hahah herkenbaar. Ik doe t op dit moment maar gewoon rustig aan. Beetje questen en levelen. Nog wat oude raids.
Over een paar weken op vakantie voor twee weken. En als we terug zijn een maandje wachten en dan verhuizen.. genoeg te doen xD
Over een paar weken op vakantie voor twee weken. En als we terug zijn een maandje wachten en dan verhuizen.. genoeg te doen xD
Holy paladin is 110, suramar al voor groot deel gedaan en hard bezig met mijn class hall en class campaign. Maar toch moet ik helaas al gaan beginnen aan mijn alt
vind holy paladin hardstikke vet, maar wil toch ook een resto druid op 110 hebben. 2 healers ff klaar maken voor het pvp season en dan lekker arena's / rbg's doen.
zit op 3k van allebeiGrimmie187 schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:40:
[...]
Ja bij wijze van
LW materials gaan wel hard zo idd. Heb na 4 van de 5 zones iets van 700 leather en 800 scales
Kan gelukkig de leather + mail bracers maken. De cloth en plate zijn ongeveer 15k per stuk bij ons op de server >_<
Deze komt zeker niet voor windows phone?skassie schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:02:
Maar gelukkig komt morgen de APP op onze telefoon die gedurende de dag op het werk onze verslaving hoog houdt
Nope
Wellicht die crash lightning buff?Lanithro schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:57:
[...]
Dat moet dan denk ik een elemental shaman zijn, want met Enhancement kan ik niet bedenken dat je een Ninja Pull doet.
Electrocutes all enemies in front of you, dealing (100% of weapon damage) Nature damage. Hitting 2 or more targets enhances your weapons for 10 sec, causing Stormstrike and Lava Lash to also deal (100% of weapon damage) Nature damage to all targets in front of you.
Had net even de prijzen van die 4 bracers opgezocht op onze AH, maar waar er 3 wel meevallen (heb gespaard met garrison uiteraard), is die plate gewoon > 20k. Dat is me toch nog even wat gortig. Zo lang mogelijk wachten waarschijnlijk totdat ik de obliterum forge echt nodig heb...
In ieder geval ben ik wel heel blij met die app! Kan ik mooi tussendoor die missions beetje managen en hoef ik niet daadwerkelijk in te loggen.
In ieder geval ben ik wel heel blij met die app! Kan ik mooi tussendoor die missions beetje managen en hoef ik niet daadwerkelijk in te loggen.
is het met Legion ook nog goed te doen om casual en solo te spelen? of alles alleen in groepsverband en hardcore?
Helaas
edit: Zag opmerking Corset te laat maar zoals hij al aangaf helaas niet. Windows phone is wel een mooi
platform maar gewoon nog te weinig draagvlak
[ Voor 22% gewijzigd door skassie op 05-09-2016 14:37 . Reden: opm ]
Yep, daar hebben ze juist extra aandacht aan besteed deze expac.jaydenjarno schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:31:
is het met Legion ook nog goed te doen om casual en solo te spelen? of alles alleen in groepsverband en hardcore?
dan maar even de telefoon van mijn lieve vriendinnetje hijacken! *heeee schatje, wat zie je er leuk uit vandaag!skassie schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:36:
[...]
Helaas
edit: Zag opmerking Corset te laat maar zoals hij al aangaf helaas niet. Windows phone is wel een mooi
platform maar gewoon nog te weinig draagvlak
Casual spelen?jaydenjarno schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:31:
Ja, in mijn beleving geen probleem.
Solo spelen?
Soort van. Voor de meeste content zal dit wel gaan. Alleen voor dungeons en raids zal je altijd een groep nodig hebben. Dungeons (zeker Normal) zijn goed te doen met de LFG optie. Raids durf ik niet te zeggen, maar bij de oude WoW had je hier toch altijd wel een guild voor nodig. Er zijn overigens ook genoeg casual guilds.
[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 05-09-2016 14:47 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
en anders is er voor de casual nog altijd LFR. dan zie je de content alleen dan super versimpeld
ok. dank allemaal. Vind eht een geweldig spel, maar kan gewoon niet altijd gamen. Merk dan dat je toch meer wil dan dat je kan. Maar als je ook casual kan spelen en toch wat leuke dingen kan doen is het de investering wel weer waard. Zo maar effe langs de winkel (stuk goedkoper dan online)
Verwijderd
Ik speel altijd samen met mijn vrouw en na dat we klaar waren met de eerste zone waren we allebei bijna level 104. Ik zie dus niet zoveel problemen wanneer het op EXP aankomt als je met zijn tweeën quest. Zoals gezegd komt het overgrote deel van de EXP van quests/bonus/rares en dergelijke. Allemaal zaken waarvan de EXP "gedeeld" is met iedereen in je party.Carthrax schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:52:
Ik denk dat het komt omdat ik samen met iemand level dat wij qua xp niet uitkomen. Ik ben ook nog een alt aan het levelen en die gaat een stuk sneller qua levels dan de "samen quester".
Blizz heeft niet voor niets een stopwatch functie ingebouwd...Madbee schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:10:
[...]
wat zijn dat voor elitaire vaatdoeken. Moet elke instance dan in record tempo doorlopen worden!?
pff.
Maar serieus de mentaliteit van 99% van de WoW community komt mij na al die jaren onder tussen de strot uit en doe ik groep content uitsluitend met guildies en/of vrienden. LFG/LFR is gewoon het schoolvoorbeeld van hoe diep triest het sociaal er voor staat in WoW... wat WoW voor het overgrote deel zelf in de hand werkt trouwens.
Vanavond maar een aan de twee zone beginnen, hebben nog niet echt besloten welke dat gaat worden.
Class hall is gewoon Garrison V2.0 en vind ik nu al

Dit herken ik ook wel, soms wordt je uitgescholden omdat je iets voor de eerste keer doet...snap dat soort mensen/kinderen nooit.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:59:
Maar serieus de mentaliteit van 99% van de WoW community komt mij na al die jaren onder tussen de strot uit en doe ik groep content uitsluitend met guildies en/of vrienden. LFG/LFR is gewoon het schoolvoorbeeld van hoe diep triest het sociaal er voor staat in WoW... wat WoW voor het overgrote deel zelf in de hand werkt trouwens.
klopt.. vroeger moest je een groep zoeken in general chat, er heen vliegen (iedereen want de summoning stones kwamen later pas) en vervolgens de instance doen... dan dacht je wel 2x na voordat je iemand kickte. want dat betekende gewoon een half uur wachtten.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:59:
Blizz heeft niet voor niets een stopwatch functie ingebouwd...
dat was verre van ideaal maar mensen waren wel veel vriendelijker en je leerde sneller mensen kennen.
Heb het verder wel goed naar m'n zin op mn DH en warrior, nu nog een rogue. Merk wel dat melee mijn ding is. Op een afstandje staan casten was nooit echt m'n ding.
Blij dat ik zo'n 3 jaar geleden m'n eigen guild begonnen ben. Ga puggen zo veel mogelijk uit de weg. Raiders en Socials. Vind het allemaal prima zo.demokert schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:08:
[...]
Dit herken ik ook wel, soms wordt je uitgescholden omdat je iets voor de eerste keer doet...snap dat soort mensen/kinderen nooit.
Als ik dit niet gehad had, dan was ik denk ik ook niet zoveel langer doorgegaan want wat je soms in LFG tegenkomt...

Mocht iemand nog op Ragnaros een guild nodig hebben Horde side dan hoor ik het graag! Accepteren socials en ranged dpsers voor het core team!
Iemand die nog moet beginnen / alt gaat levelen ? ga vanavond zelf beginnen aan mijn 2e character (horde druid) als iemand interesse heeft om samen te gaan levelen dan hoor ik dit graag !
Edit: mijn battletag is Daradius #2934
Edit: mijn battletag is Daradius #2934
[ Voor 10% gewijzigd door Daradius op 05-09-2016 16:18 ]
Ik ben ook weer begonnen sinds kort, prot paladin nu normals aan het doen voor gear.. maar idd wat je soms ziet in die LFG xD
Dit is een account.
Ik speel op DraenorKevinJK88 schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:18:
[...]
Blij dat ik zo'n 3 jaar geleden m'n eigen guild begonnen ben. Ga puggen zo veel mogelijk uit de weg. Raiders en Socials. Vind het allemaal prima zo.
Als ik dit niet gehad had, dan was ik denk ik ook niet zoveel langer doorgegaan want wat je soms in LFG tegenkomt...![]()
Mocht iemand nog op Ragnaros een guild nodig hebben Horde side dan hoor ik het graag! Accepteren socials en ranged dpsers voor het core team!
Ik heb op mijn "alt" hetzelfde hoor. Levellen met 2 man gaat veel langzamer qua gevoel dan alleen. Heb samen met mijn zoon in Aszuna gequest. Toen hij stopte ben ik over gegaan om mijn main en precies dezelfde quests gedaan en daar 101 aangetikt in minder dan de tijd en hetzelfde aantal quests. Op de alt hebben we ook zelfs nog mining en skinning meegenomen die ook beide XP opleveren. ( daar op 90 % geeindigd toen we stopten.)Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:59:
[...]
Ik speel altijd samen met mijn vrouw en na dat we klaar waren met de eerste zone waren we allebei bijna level 104. Ik zie dus niet zoveel problemen wanneer het op EXP aankomt als je met zijn tweeën quest. Zoals gezegd komt het overgrote deel van de EXP van quests/bonus/rares en dergelijke. Allemaal zaken waarvan de EXP "gedeeld" is met iedereen in je party.
Dus enigzijde samen questen is leuk maar als je sneller wilt gaan kun je volgens mij beter alleen questen.
Zou je statistisch gezien niet sneller de objectives halen als je met z'n tweeen bent?skassie schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:41:
[...]
Ik heb op mijn "alt" hetzelfde hoor. Levellen met 2 man gaat veel langzamer qua gevoel dan alleen. Heb samen met mijn zoon in Aszuna gequest. Toen hij stopte ben ik over gegaan om mijn main en precies dezelfde quests gedaan en daar 101 aangetikt in minder dan de tijd en hetzelfde aantal quests. Op de alt hebben we ook zelfs nog mining en skinning meegenomen die ook beide XP opleveren. ( daar op 90 % geeindigd toen we stopten.)
Dus enigzijde samen questen is leuk maar als je sneller wilt gaan kun je volgens mij beter alleen questen.
Denk wel dat het statistisch sneller zou moeten gaan. Ben je wel eerder klaar in de zone maar kun je misschien het probleem hebben dat je te snel gaat en minder XP behaald waardoor je aan het einde van de zones niet max level bent en via de profession etc het laatste gedeelte moet behalen.sc0ut84 schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:47:
[...]
Zou je statistisch gezien niet sneller de objectives halen als je met z'n tweeen bent?
Dit is in vorige posts al ter sprake gekomen.
dit komt denk ik ook omdat mensen teveel dingen overslaan, op mijn holy paladin moest ik nog bijna anderhalf gebied toen ik al 110 was. vind het wel raar dat mensen het voor elkaar krijgen om pas 108/109 zijn na alle gebieden gedaan te hebben.skassie schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:52:
[...]
Denk wel dat het statistisch sneller zou moeten gaan. Ben je wel eerder klaar in de zone maar kun je misschien het probleem hebben dat je te snel gaat en minder XP behaald waardoor je aan het einde van de zones niet max level bent en via de profession etc het laatste gedeelte moet behalen.
Dit is in vorige posts al ter sprake gekomen.
Hahaha. Dat gaat me nooit lukken.RoricNormannum schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:44:
[...]
dan maar even de telefoon van mijn lieve vriendinnetje hijacken! *heeee schatje, wat zie je er leuk uit vandaag!"
Dan maar zonder App door het leven gaan
Ik ben van t weekend begonnen in highmountain , ik heb me op een gegeven moment ziek gelachen om 1 scenario ...
spoiler:
die ene waar je Malfurion als highmountain koe ,moet beschermen , en waar je ook iedere speler in dezelfde skin rond ziet rennen hahahahahah xD Moooooo!!! edit: Huln's war
YouTube: World of Warcraft Legion Launch Huln's War Reinforcements Quest
[ Voor 24% gewijzigd door Metallize op 05-09-2016 16:30 ]
Verwijderd
Ik ram de app wel op mijn tablet, er komt echt nooit meer een iOS of Android telefoon in hier.
Wij hebben ook gewoon samen gelevelt, maar dat gaat anders super vlug hoor. We waren 104 na gebied 1 en we hadden maar 2.5 gebied nodig om 110 te worden. Alle quests gedaan in de gebieden, 1-2 dungeons en wat profession quests. In m'n eentje spelen lijkt juist veel langzamer te levelen, want met z'n 2en kun je meer aggro'en en ram je sneller door dingen heen.
Verwijderd
op mijn server doen de mail en leather bracers 2k, cloth en plate 13kIntToStr schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:25:
Had net even de prijzen van die 4 bracers opgezocht op onze AH, maar waar er 3 wel meevallen (heb gespaard met garrison uiteraard), is die plate gewoon > 20k. Dat is me toch nog even wat gortig. Zo lang mogelijk wachten waarschijnlijk totdat ik de obliterum forge echt nodig heb...
Offtopic, maar jij hebt nu een ouwe Nokia dan ofVerwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:54:
Ik ram de app wel op mijn tablet, er komt echt nooit meer een iOS of Android telefoon in hier.
Het dieptrieste sociale aspect is het gevolg van LFG/LFR. Mensen kennen elkaar niet meer dus er is geen band meer, so fuck all. Dank daar de de groep "But I pay 13 / month so I deserve to see content but I have no time" maar voor.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:59:
[...]
LFG/LFR is gewoon het schoolvoorbeeld van hoe diep triest het sociaal er voor staat in WoW...
Speel het liefst nu mijn Prot pally maar ik verdien zoveel geld op mijn DH met dubbel gathering.
Ik zit dit nog wel even uit
(prijzen zakken al wat helaas)
Ik zit dit nog wel even uit
FUMES et CARNES
Verwijderd
Ik heb een nieuwe nokia ;-) Een Lumia 930, doet alles wat ik wil en krijgt fatsoenlijk updates. Ik kan er software op sideloaden zonder te hoeven hacken.Kaap schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:23:
[...]
Offtopic, maar jij hebt nu een ouwe Nokia dan of
Ben nu http://ionicframework.com/docs/v2/ aan het bekijken, sluit mooi aan bij mijn dagelijkse werkzaamheden en werkt op de WindowsPhone.
Naja eerder dat servers aan elkaar gekoppeld zijn, hadden ze LFG/LFR toegepast op enkele servers had er niks aan de hand geweest.Kaap schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:29:
[...]
Het dieptrieste sociale aspect is het gevolg van LFG/LFR. Mensen kennen elkaar niet meer dus er is geen band meer, so fuck all. Dank daar de de groep "But I pay 13 / month so I deserve to see content but I have no time" maar voor.
"Vroeger" bestond er nog zoiets als reputatie op een server, als je ging ninja looten of iemand belazeren met een trade oid dan werd dat gezellig in /1(2) gespamd en je naam was kapot op de server. En anderom kon je dus ook een goede naam opbouwen.
Niet dat alles nou zoveel beter was toen, maar idd, het sociale aspect is helemaal kapot (helaas).
Ik had ook met een double gatherer moeten beginnen... Om een of andere reden ben ik altijd zeer slecht in gold verdienen tijdens een start van een expansion... en dat terwijl dat DE tijd is om eens goed binnen te harken...Iusedto schreef op maandag 05 september 2016 @ 18:36:
Speel het liefst nu mijn Prot pally maar ik verdien zoveel geld op mijn DH met dubbel gathering.
Ik zit dit nog wel even uit(prijzen zakken al wat helaas)
Nou ja... het is niet anders
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
http://www.wowhead.com/spell=182944/demonsteel-armguardsKevinJK88 schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:14:
[...]
Geen probleem!
Als je zoekt op Demonsteel bracers dan zou je ze moeten vinden. Kan helaas op m'n werk hier niet op de juiste site komen![]()
Misschien nog meer tips:
Enchanting: Als je mythics doet en items vind die je niet nodig hebt - Disenchant ze voor nu, verkoop de materials. Je kan Enchanting later altijd nog levelen als de prijs voor materials gezakt is.
Leatherworking: LW bracers hebben mensen ook nodig voor de quest. Ik heb alleen geen idee hoe duur het is om ze te maken. Weet alleen wel dat de bracers bij mij op de server (leather bracers) voor ongeveer 8k gold per stuk gaan.
Alch heb ik helaas nog niet naar gekeken. Maar daar zou je in principe met flasks en pots ook ver kunnen komen.
Hou dat trouwens vooral de week van 20 september in de gaten omdat dan de raids open gaan. Als je het goed aanpakt en snel doet, beetje gold en tijd insteekt dan zou je in principe de markt kunnen omgooien en zelf de prijs kunnen bepalen.
Gevonden
Moet alleen 110 zijn om ze te krijgen zie ik, nog even door levelen en dan switch ik m'n herbalism voor blacksmithing.
Dat vermoedde ik ook al. Gezien Microsoft de stekker uit Lumia heeft getrokken ben ik benieuwd wat jij over een paar jaar in huis hebtVerwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:35:
[...]
Ik heb een nieuwe nokia ;-) Een Lumia 930, doet alles wat ik wil en krijgt fatsoenlijk updates. Ik kan er software op sideloaden zonder te hoeven hacken.
Ben nu http://ionicframework.com/docs/v2/ aan het bekijken, sluit mooi aan bij mijn dagelijkse werkzaamheden en werkt op de WindowsPhone.
Genoeg offtopic denk ik zo

Vraag aan alle level 110 mensen. Zijn nu alle mobs in alle zones op de BI van hetzelfde level????
Dus geen Easy piecy skinning, archeologie en herbing meer in die gebieden?
Vrijwel zeker dat ze allemaal level 110 zullen zijn zodra je level 110 geworden bent. Immers zijn er geen vaste "levels" van mobs in bepaald gebieden; je kan kiezen in welke volgorde je de zones speelt.skassie schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:30:
Vraag aan alle level 110 mensen. Zijn nu alle mobs in alle zones op de BI van hetzelfde level????
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.