Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:16:
[...]

Ik had ook met een double gatherer moeten beginnen... Om een of andere reden ben ik altijd zeer slecht in gold verdienen tijdens een start van een expansion... en dat terwijl dat DE tijd is om eens goed binnen te harken...

Nou ja... het is niet anders :) Nu beetje levelen denk ik. :)
Het is ook dubbel gather XP dus ik klaag niet :)
Ik heb nooit eigenlijk echt geld op een char gehad. Koop nooit wat en verkoop ook nooit wat. Kom zelfs niet bij de AH :)
Gevolg is dat ik arm ben op al mijn chars hehe

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 05-09-2016 20:46 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmz, ik krijg het niet voor elkaar om een lang stuk achter elkaar te spelen. :S Dat is geen goed teken. :P Misschien is m'n warrior toch niet meer je van het...

Nu maar even een DH aan maken, gewoon omdat het kan en het weer eens wat anders is. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:30
Vandaag 810 aangetikt dankzij de nodige world quests, en ook een hc instance als tank gedaan. Sociaal aspect was er zeker.

Tank warrior bevalt goed en ook buiten de dungeons om erg vermakelijk.

Gelijk 4 upgrades waaronder epic shoulders 845.

Zit nu op 819. Damn game :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Jezus...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3GpmqSD.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een paar dagen geleden ook maar weer eens begonnen. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Speel sinds het einde van Vanilla. Vaak hele periodes niet omdat ik op een gegeven moment de dungeons, etc. wel gezien heb en helaas niet in staat ben om serieus te raiden. Was inmiddels alweer 10 maanden geleden dat ik voor het laatst ingelogd had. Waar het bij vorige uitbreidingen meestal een beetje als 'thuiskomen' voelde als ik inlogde op mijn main (Paladin), heb ik dat nu totaal niet. De class voelt helemaal niet meer zoals vroeger. Ik mis de seals, blessings (in holy), exorcism, etc. De game in zijn geheel voelt anders. Artifacts zijn ook niet echt mijn ding. Blizzard wou in het verleden af van het oude talentsystem en nu hebben ze artifacts gemaakt die praktisch hetzelfde doen. Zoek op internet wat de cookie-cutter build is en spaar genoeg airmiles om je artifact te kunnen upgraden. Weinig spannends aan.

Misschien ben ik WoW gewoon ontgroeid. Waar ik voorheen (na een x-pac release) niet kon wachten om weer in te kunnen loggen, loop ik er nu niet echt warm voor. Dit zou wel eens de x-pac kunnen worden die mij definitief doet stoppen. Nou ja...na Karazhan dan. Daar heb ik zulke goede herinneringen aan, die kan ik niet skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy crap dat is toch niet normaal meer, hahaha insanity. O_o

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man, een guild vinden is lastig . Zo veel totale nub heads

Yay, en een quest waar je gnomes mag killen . Beste dag ever :)

[ Voor 36% gewijzigd door Iusedto op 05-09-2016 21:59 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:57
Even een vraag m.b.t. tot professions en dailies, zien jullie op de map waar je een profession daily kan doen? Momenteel loop ik willekeurige gebieden in en popt er ineens "kill 10 basilisks voor 20 felslate" op. Of loop ik een stadje in en krijg uit het niets een quest dat ik Leystone pauldrons moet craften.

Ik dacht deze net zoals de normale dalies op de map te zien waren, maar niet dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

RustStorm schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:48:
[...]

Bij ons heeft er nu een 863 ilvl artifact. :)

Inmiddels na wat leuke runs, en goeie WQ upgrades zit op 818. Nu wat Heroics spammen en Mythics zijn dichtbij. :)

[ Voor 19% gewijzigd door junglebeast op 05-09-2016 22:46 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ok, tanken is leuk maar ook wel frusterend.
Ik haat Barrage hunters echt heel erg veel. Ik moet echt een vaste groep hebben waarmee ik dit doe lol :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op maandag 05 september 2016 @ 22:47:
Ik haat Barrage hunters die niet snappen hoe ze het moeten gebruiken echt heel erg veel.
Fixed that for ya... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:48:
[...]

Zo hoog is dat nu toch ook weer niet? Ik zit zelf op 868 en had niet echt idee dat ik enorm voorliep eigenlijk. Zodra je de Class Order Quest line af hebt en je het 3de slot hebt vrijgespeeld gaat het vrij hard en is 860+ vrij normaal (volgens mij te bereiken met 3 Heroic level Relics, waarvan je er een gratis krijgt bij de laatste Order Hall Quest, of 2x een heroic, en 1x een geprocte WF / TF).

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19932820/Artifact.PNG

[ Voor 3% gewijzigd door Dennism op 06-09-2016 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijft een probleem :)
Survival hunter is dan beter, heb je tenminste geen Barrage probleem
Alhoewel survival wel erg zeldzaam is denk ik, zie er eigenlijk nooit 1

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:36

Prx

Noiz schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:43:

Daarnaast nog even een tip voor iedereen: De Touch of the Void (tendril heirloom trinket) is enigzins gebugged en doet behoorlijk veel damage. Haal er je voordeel uit totdat ze dit zullen nerfen :P
Niet zo'n beetje bugged ook niet. Dat ding doet echt een klap damage nu. Zal wel snel een hotfix voor komen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op maandag 05 september 2016 @ 23:56:
[...]

Zo hoog is dat nu toch ook weer niet? Ik zit zelf op 868 en had niet echt idee dat ik enorm voorliep eigenlijk. Zodra je de Class Order Quest line af hebt en je het 3de slot hebt vrijgespeeld gaat het vrij hard en is 860+ vrij normaal (volgens mij te bereiken met 3 Heroic level Relics, waarvan je er een gratis krijgt bij de laatste Order Hall Quest, of 2x een heroic, en 1x een geprocte WF / TF).

[afbeelding]
Nu al de 3e relic? Ik moet nog 5 dagen missies doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 01:09:
[...]

Nu al de 3e relic? Ik moet nog 5 dagen missies doen :+
Dat is volgens mij de enige gating in die quest, volgens mij als je alles countered (in ieder geval bij Warlock) worden die missies ipv 24 uur, 12 uur, en kost het je dus maar 2,5 dag (en een beetje, want ik was er niet altijd direct bij wanneer die klaar was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier een minder verloop van Legion...

De eerste paar avonden was onze server amper toegankelijk. Was het niet lag en d/c's dan waren er de massive queues. De woensdag en donderdag vrij en dus eindelijk goed aan de slag gegaan met mijn nieuwe char. Frost DK. Vrijdagochtend 110 gedinged.

My god, wat is Frost DK zwak. Hij was 720 ilvl toen ik begon. Vanaf het begin was het pullen van packs tricky, goed opletten. Sowieso elke andere fight was het wel even eten om bij te trekken. Frost's versie van Victory Rush is aanzienlijk zwakker. Frost's mobility, healing en survival is bedroevend. Zo sloom, echt zo sloom... De hele leveling experience werd er mijn inziens door verneukt.

Vrijdagavond en zaterdag in Suromar gespeeld, en het ging me steeds meer tegenstaan. Zaterdagavond had ik er zwaar de pest in. Zondag mijn RL een berichtje gestuurd over de dramatische week en dat ik er echt geen vertrouwen in heb. Op zoek naar een andere class/spec dus, wat wel betekent dat ik over 2 weken wellicht niet raid ready ben. (Wij stappen gelijk heroic in i.p.v. normal).

Mijn Warrior ingelogd, respec naar Arms naar die beruchte FR build die het zo extreem goed doet. Tevens mijn Ret Pala ingelogd. Beide classes even naar 101/102 gespeeld. Voelen beide zoveel vloeiender dan Frost DK. Veel betere survival en betere healing terwijl ze het amper nodig hebben. Beide classes klappen veel beter in grotere pulls. Ze voelen veel stabieler dan Frost DK.

Wel zonde hoor van mijn DK. Hopelijk vandaag of morgen een nieuwe main kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 07:15:
Hier een minder verloop van Legion...

De eerste paar avonden was onze server amper toegankelijk. Was het niet lag en d/c's dan waren er de massive queues. De woensdag en donderdag vrij en dus eindelijk goed aan de slag gegaan met mijn nieuwe char. Frost DK. Vrijdagochtend 110 gedinged.

My god, wat is Frost DK zwak. Hij was 720 ilvl toen ik begon. Vanaf het begin was het pullen van packs tricky, goed opletten. Sowieso elke andere fight was het wel even eten om bij te trekken. Frost's versie van Victory Rush is aanzienlijk zwakker. Frost's mobility, healing en survival is bedroevend. Zo sloom, echt zo sloom... De hele leveling experience werd er mijn inziens door verneukt.

Vrijdagavond en zaterdag in Suromar gespeeld, en het ging me steeds meer tegenstaan. Zaterdagavond had ik er zwaar de pest in. Zondag mijn RL een berichtje gestuurd over de dramatische week en dat ik er echt geen vertrouwen in heb. Op zoek naar een andere class/spec dus, wat wel betekent dat ik over 2 weken wellicht niet raid ready ben. (Wij stappen gelijk heroic in i.p.v. normal).

Mijn Warrior ingelogd, respec naar Arms naar die beruchte FR build die het zo extreem goed doet. Tevens mijn Ret Pala ingelogd. Beide classes even naar 101/102 gespeeld. Voelen beide zoveel vloeiender dan Frost DK. Veel betere survival en betere healing terwijl ze het amper nodig hebben. Beide classes klappen veel beter in grotere pulls. Ze voelen veel stabieler dan Frost DK.

Wel zonde hoor van mijn DK. Hopelijk vandaag of morgen een nieuwe main kiezen :)
Onze Frost DK was ook niet echt te vreden, al had ie het volgens mij niet zo erg als jij. Unholy en Blood schijnt trouwens een anders verhaal te zijn, en wel vrij sterk te zijn in de huidige content. Misschien dat je daar nog wat mee kan, voordat je een volledige reroll gaat uitvoeren, zal mogelijk minder tijd kosten :)

Wat betreft raidready, ik vind het eigenlijk vrij snel gaan, ben nu na een week al 838, en dat zonder vrij te nemen deze keer. Ik weet natuurlijk niet wat jullie RL als Raid ready stelt (wij gaan geloof ik voor 840+, misschien dat dit nog aangepast gaat worden ivm het feit dat het nu vrij snel gaat), maar zeker zodra crafts wat algemener te verkrijgen worden (of misschien zelfs vanuit de guild geregeld als jullie dat doen) moet zelfs 850 voor wat ik hoor in een weekje of 2 goed te doen zijn.

Ik weet wel dat onze ret's begonnen te klagen dat 110 een vrij grote stap was, tot 110 verliep alles soepel, kwamen ze in Suramar hadden ze ineens proberen bij meer dan 2 mobs in een pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinJK88
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-06-2023
Dennism schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 07:36:
[...]

Onze Frost DK was ook niet echt te vreden, al had ie het volgens mij niet zo erg als jij. Unholy en Blood schijnt trouwens een anders verhaal te zijn, en wel vrij sterk te zijn in de huidige content. Misschien dat je daar nog wat mee kan, voordat je een volledige reroll gaat uitvoeren, zal mogelijk minder tijd kosten :)

Wat betreft raidready, ik vind het eigenlijk vrij snel gaan, ben nu na een week al 838, en dat zonder vrij te nemen deze keer. Ik weet natuurlijk niet wat jullie RL als Raid ready stelt (wij gaan geloof ik voor 840+, misschien dat dit nog aangepast gaat worden ivm het feit dat het nu vrij snel gaat), maar zeker zodra crafts wat algemener te verkrijgen worden (of misschien zelfs vanuit de guild geregeld als jullie dat doen) moet zelfs 850 voor wat ik hoor in een weekje of 2 goed te doen zijn.

Ik weet wel dat onze ret's begonnen te klagen dat 110 een vrij grote stap was, tot 110 verliep alles soepel, kwamen ze in Suramar hadden ze ineens proberen bij meer dan 2 mobs in een pull.
Minimaal 845 item level
2 golden traits unlocked en level 20 artifact
3 Major Class hall upgrades

Dat zijn onze raid eisen - puur om er voor te zorgen dat we wel dedicated mensen hebben en geen leechers :9

Gister toch maar mining gedropped en enchanting genomen. Denk dat ik daar op dit moment meer aan heb. Switchen tussen proffs is toch snel gedaan nu.

Ook nog weer even 22 plate bracers kunnen verkopen voor zo'n 18k per stuk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Vandaag komt de WOW Companion app uit, hopelijk binnen 8 uur zodat ik tijdens werk nog ff missions kan doen hehe >:) >:)

Iemand enig idee hoelaat de app in de store te downloaden is? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KevinJK88 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 07:55:
[...]

Ook nog weer even 22 plate bracers kunnen verkopen voor zo'n 18k per stuk 8)
Over welke bracers heb je het dan? want de bracers die ik kan maken (level 700 profession) (leystone denk ik?) die gaan in rare versie voor 500g en epic versie voor paar duizend gold... Dus ik ben toch eigenlijk wel benieuwd hoe het kan dat er zo'n groot verschil is... ik vermoed dat je het over andere bracers hebt, voor level 110 characters ofzo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 08:10:
[...]

Over welke bracers heb je het dan? want de bracers die ik kan maken (level 700 profession) (leystone denk ik?) die gaan in rare versie voor 500g en epic versie voor paar duizend gold... Dus ik ben toch eigenlijk wel benieuwd hoe het kan dat er zo'n groot verschil is... ik vermoed dat je het over andere bracers hebt, voor level 110 characters ofzo...?
Waarschijnlijk die voor de Quest voor de forge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinJK88
RustStorm schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 08:10:
[...]

http://www.wowhead.com/spell=182944/demonsteel-armguards

Leystone bracers maak ik niet. Maak alleen de stage armguards ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 08:13:
[...]

Waarschijnlijk die voor de Quest voor de forge.
Hmmm... Die je helemaal tijdens de profession beginquests al moet maken? Of zijn dat weer anderen? Heb me echt totaal nog niet goed verdiept in het craften... (weet bijvoorbeeld ook niet hoe ik nou een twee sterren plan krijg)

Ahh... ik snap het... Suramar gebied geeft de plans voor de bracers?

note to self... O-)

[ Voor 16% gewijzigd door RustStorm op 06-09-2016 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Ik heb nu al zin in 7.1!!

-Kara heeft maar liefst 9 bosses!!
-Attunement voor Kara
-Moeilijker dan mythics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinJK88
RustStorm schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 08:16:
[...]

Hmmm... Die je helemaal tijdens de profession beginquests al moet maken? Of zijn dat weer anderen? Heb me echt totaal nog niet goed verdiept in het craften... (weet bijvoorbeeld ook niet hoe ik nou een twee sterren plan krijg)
Nee, het zijn de bracers die je krijgt als quest reward nadat je de "tutorial" met Leystone doorlopen hebt zeg maar.

Rank 2 plans van de BS items krijg je nadat je een item van rank 1 gemaakt hebt.

Voorbeeld:
Plate Bracers krijg je dus als quest reward(rank 1)
Zodra je de bracers craft - krijg je van de NPC in Highmountain bij die mega anvil de recipe voor rank 2 van het item dat je zojuist gecraft hebt.

Rank 3 is te halen bij reputation quartermasters. Geloof dat je voor de rank 3 bracers - exalted Highmountain nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Gisteren de hidden trait van mijn Lights Wrath (disc priest) mogen aanschouwen. 'Light's Wrath is getting hot. Your next Light's Wrath will do massive damage'

En dat deed die, voor het eerst een dmg aanval van +1 mil gezien. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gisteren verder gegaan met Suramar, natuurlijk weer afgeleid door quests die geen reputation geven(in het westen met wat druids). Maar uiteindelijk Friendly geworden met de nightfallen. Ik had was al honored met de andere zones, dus worldquests zijn hiermee unlocked. Gelijk even ingeleverd en rond de map gekeken voor quests.

Ik zag dat Darkheart thicket een quest had en die zou me een Mythic level chest piece geven van 840 of hoger. Ik dacht, vast niet als ik die op normal doe. Boy was I wrong :) Het werdt nog warforged met een socket naar 845 :D Mede door die en door andere gear quests ben ik gisteren van 807 naar 818 gegaan :D

Tussendoor die order hall missions spammen, moet er nog 6, dan ook nog aantal world quests en dan zien we wel verder wat ik moet doen voor die order hall :)

Vanavond verder met Suramar, nog beetje vage zone, ook met die ancient mana dingen. Maja, we zien wel wat er gebeurd :) Ook checken voor worldquests die goede gear geven natuurlijk :) En die quests doen die waar je zo'n cache voor krijgt, en de elite quests, want die geven bonus rep. Tot nu toe echt geweldig die game. Zodra ik alles gedaan heb, dan maar is voor een UI kijken, want kheb nu nog basic met recount en dbm. So much to do, maar nu eerst, werk.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste 2 mythics done :D

Halls of Valor, goed te doen. Eigenlijk 1 wipe op Heymdall gehad, en 1 op Skovald. Toen 3 wipes op Odyn.
Blackrook Hold, holy fuck. Dit wordt een pugbreaker.

Eerste boss: 1 wipe (boss kreeg 2 stacks, dus groep oneshot)
Tweede boss: 1 wipe
Derde boss: 3 wipes. Ding slaat voor 40% van een tanks hp per hit :D (821 DH)
4e boss: 3 wipes, nadat we de stinging swarm goed hadden was hij dood :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Msi92 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 08:02:
Vandaag komt de WOW Companion app uit, hopelijk binnen 8 uur zodat ik tijdens werk nog ff missions kan doen hehe >:) >:)

Kan niet snel genoeg, mijn followers waren een half uur nadat ik op kantoor zat klaar, dus die zijn nu 9 uur niks te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
ye-roon schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 08:47:
Gisteren verder gegaan met Suramar, natuurlijk weer afgeleid door quests die geen reputation geven(in het westen met wat druids). Maar uiteindelijk Friendly geworden met de nightfallen. Ik had was al honored met de andere zones, dus worldquests zijn hiermee unlocked. Gelijk even ingeleverd en rond de map gekeken voor quests.

Ik zag dat Darkheart thicket een quest had en die zou me een Mythic level chest piece geven van 840 of hoger. Ik dacht, vast niet als ik die op normal doe. Boy was I wrong :) Het werdt nog warforged met een socket naar 845 :D Mede door die en door andere gear quests ben ik gisteren van 807 naar 818 gegaan :D

Tussendoor die order hall missions spammen, moet er nog 6, dan ook nog aantal world quests en dan zien we wel verder wat ik moet doen voor die order hall :)

Vanavond verder met Suramar, nog beetje vage zone, ook met die ancient mana dingen. Maja, we zien wel wat er gebeurd :) Ook checken voor worldquests die goede gear geven natuurlijk :) En die quests doen die waar je zo'n cache voor krijgt, en de elite quests, want die geven bonus rep. Tot nu toe echt geweldig die game. Zodra ik alles gedaan heb, dan maar is voor een UI kijken, want kheb nu nog basic met recount en dbm. So much to do, maar nu eerst, werk.
Haha, exact hetzelfde gevoel hier.

Gisteren pas gedinged naar 110 in Stormheim, daarna begonnen met Suramar.

Ik was nog bang dat ik zou moeten zoeken naar dingen om te doen na het lvlen, boy was I wrong! 8)7
Was na 10 minuten het overzicht al kwijt haha, heel Suramar nog te doen, bergen met nieuwe profession quests, allerlei nieuwe dingen in de class hall, rep farmen voor de world quests, etc, etc.

Heb helaas niet veel meer dan een uurtje per dag dus ben bang dat het eindeloos gaat duren voordat ik ooit een keer kan ruiken aan heroics en/of raids (ilvl 790 nu).. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
Grimmie187 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:06:
[...]

Haha, exact hetzelfde gevoel hier.

Gisteren pas gedinged naar 110 in Stormheim, daarna begonnen met Suramar.

Ik was nog bang dat ik zou moeten zoeken naar dingen om te doen na het lvlen, boy was I wrong! 8)7
Was na 10 minuten het overzicht al kwijt haha, heel Suramar nog te doen, bergen met nieuwe profession quests, allerlei nieuwe dingen in de class hall, rep farmen voor de world quests, etc, etc.

Heb helaas niet veel meer dan een uurtje per dag dus ben bang dat het eindeloos gaat duren voordat ik ooit een keer kan ruiken aan heroics en/of raids (ilvl 790 nu).. :+
Ik snap het volledig.
Zondagavond ben ik 110 geworden en there is sooooo much to do.
Ik ben 789 denk ik en ik wist echt niet waar ik eerst moest beginnen. Ben dan ook maar Suramar ingegaan en de refuge vrijgespeeld maar daar moeten stoppen.
Deze week geen tijd door IRL. (bachelor party, gezin met kindje, ..).
Ik heb me net al verontschuldig bij de RL dat ik niet raid ready zal zijn de 21e.
Echt jammer dat ik de tijd niet meer heb om de game te spelen zoals ik wil.
Das echt de eerste keer sinds Vanilla dat ik niet op tijd klaar ga zijn om te raiden.
Het doet ergens wel 'pijn'.

[ Voor 4% gewijzigd door Ashtaria op 06-09-2016 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren 110 geworden :) gelijk me research gestart en verder gequest tot friendly in suramar.
nu moet ik nog friendly worden met val'shara ofzo. heb nog genoeg quest te doen in suramar, val'shara en ook nog in azsuna. maar ik heb altijd zoiets van als ik er geen xp voor krijg vind ik het niet leuk haha. daarom zal ik loremaster ook nooit halen :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Ashtaria schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:11:
[...]

Ik snap het volledig.
Zondagavond ben ik 110 geworden en there is sooooo much to do.
Ik ben 789 denk ik en ik wist echt niet waar ik eerst moest beginnen. Ben dan ook maar Suramar ingegaan en de refuge vrijgespeeld maar daar moeten stoppen.
Deze week geen tijd door IRL. (bachelor party, gezin met kindje, ..).
Ik heb me net al verontschuldig bij de RL dat ik niet raid ready zal zijn de 21e.
Echt jammer dat ik de tijd niet meer heb om de game te spelen zoals ik wil.
Das echt de eerste keer sinds Vanilla dat ik niet op tijd klaar ga zijn om te raiden.
Het doet ergens wel 'pijn'.
Precies, wat is er gebeurd met de tijd dat we de halve dag WoW konden spelen zonder verantwoordelijkheden? Ik voel me oud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zag wel al het een en ander over de companion app, maar niemand dit filmpje gepost afaik?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-xSKXV52imc]

[ Voor 19% gewijzigd door Darkfreak op 06-09-2016 09:23 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Dooiedibbes schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 08:32:
Gisteren de hidden trait van mijn Lights Wrath (disc priest) mogen aanschouwen. 'Light's Wrath is getting hot. Your next Light's Wrath will do massive damage'

En dat deed die, voor het eerst een dmg aanval van +1 mil gezien. *O*
Is disc wat? Ik ben op moment als holy priest aan het levelen in instances. Maar ik twijfel nog tussen disc en holy.

Shadow wil ik sowieso niet doen, maar focussen op heals leveren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Oxidda schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:31:
[...]

Is disc wat? Ik ben op moment als holy priest aan het levelen in instances. Maar ik twijfel nog tussen disc en holy.

Levelen in dungeons kan ik Disc zeer zeker aanraden.
Beetje DPS meters toppen en tegelijk iedereen in leven houden, nais XD!

Iemand enig idee of het viable is om JC/Ench samen te doen zonder mining?
Mijn paladin heeft al sinds WotLK JC/Ench en dat was altijd prima te doen.
Maar als ik nu de prijzen zie, en de dropchance van prospecting zie is het echt huilen geblazen met JC zonder mining =/

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remsie schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:46:
[...]

Naja eerder dat servers aan elkaar gekoppeld zijn, hadden ze LFG/LFR toegepast op enkele servers had er niks aan de hand geweest.

"Vroeger" bestond er nog zoiets als reputatie op een server, als je ging ninja looten of iemand belazeren met een trade oid dan werd dat gezellig in /1(2) gespamd en je naam was kapot op de server. En anderom kon je dus ook een goede naam opbouwen.

Niet dat alles nou zoveel beter was toen, maar idd, het sociale aspect is helemaal kapot (helaas).
Ik kan dan ook echt niet begrijpen waarom er connected realms zijn NADAT Blizzard WoW eerst heeft omgebouwd tot een single player RPG met wat co-op elementen hier en daar. Lijkt mij de omgekeerde volgorde.
Dat ik andere spelers van andere servers nu zie rond rennen in "mijn" quest area voegt echt totaal niets meer toe, je hebt ze tenslotte nu nergens meer voor nodig. Enige wat ze doen is de quest items voor je neus wegkapen en alle mobs omleggen zodat jij moet wachten op respawns zodat je eindelijk je simpele kill xx mob quest kan inleveren. Het is jammer dat Blizzard WoW heeft om gebouwd tot iets waarin ik juist GEEN andere spelers wil zien en/of tegenkomen tijdens questen omdat die je alleen maar kunnen "tegenwerken".

ps.
Kenmerkend om te lezen dat het speerpunt van de hele alleen of samen questen discussie de snelheid is waarmee je iets wel al dan niet bereikt. Snelheid zou op een lager plan moeten staan dan bijvoorbeeld de ervaring de lol en gewoon leuk vinden om iets met elkaar te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Darkfreak schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:33:
[...]

Levelen in dungeons kan ik Disc zeer zeker aanraden.
Beetje DPS meters toppen en tegelijk iedereen in leven houden, nais XD!

Maar als ik nu de prijzen zie, en de dropchance van prospecting zie is het echt huilen geblazen met JC zonder mining =/
Maar daarna, als je legion content gaat doen? Is het dan nog aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Oxidda schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:35:
[...]

Maar daarna, als je legion content gaat doen? Is het dan nog aan te raden?
Dat is een beetje van jezelf afhankelijk (wat je fijn vindt en hoe goed je het beheerst).
Als je Disc een beetje onder de knie hebt is een Disc healer echt een toevoeging.
Ervan uitgaande dat jij je party in leven houdt, wat tegelijk betekent dat je dmg aan het doen bent.
Content gaat sneller neer, je bent sneller door de dungeon heen.

Heb je Disc echter niet goed genoeg onder de knie zul je wss niet voldoende healen en werkt alles averechts XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond de TS aangevuld met account info (vooral handig voor starters)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Kan iemand mij vertellen of affliction locks het een beetje goed doen in casual end game (dungeons? normal raid).. Had net voor m'n vakantie artifact weapon questline doorlopen en vond t echt leuk. Vanavond wil ik het weer oppakken, maar ben alleen bang dat ik straks nergens in mee kan als ik te weinig damage doe, gezien het opbouwen van de damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
marijnvtg schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:43:
Kan iemand mij vertellen of affliction locks het een beetje goed doen in casual end game (dungeons? normal raid).. Had net voor m'n vakantie artifact weapon questline doorlopen en vond t echt leuk. Vanavond wil ik het weer oppakken, maar ben alleen bang dat ik straks nergens in mee kan als ik te weinig damage doe, gezien het opbouwen van de damage.
http://www.noxxic.com/wow/dps-rankings/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de huidige staat van locks zou ik denk ik voor Destro gaan, die lijken momenteel de beste toolkit te hebben voor dat soort content, al is ook dat niet geheel super (beetje middle of the pack). Al met al mogen er nog wel wat balancing hotfixes komen voor de raid, want DPS lijkt echt vrij slecht getuned nog tussen alle classes / specs.
Hier zou ik echt ver van wegblijven, Noxxic staat nu niet echt bekend om kloppende info te verstrekken, maar ook Simcraft is not lang niet uitgekristalliseerd voor deze expansion. Veel Profiles zijn nog niet optimaal en in sommige gevallen zelfs compleet niet kloppend. Ook gaan Noxxic uit van een 100% stil staan Patchwork fight, die er voor zover ik kan zien deze hele tier niet is.

[ Voor 25% gewijzigd door Dennism op 06-09-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Msi92 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 08:02:

ik vermoed eigenlijk dat het voor ons morgen is. en ze Dinsdag in NA bedoelen.

kon nergens vinden of dit goed of fout is though :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Delete.

Hoe delete je eigelijk een comment? pfft

[ Voor 88% gewijzigd door Msi92 op 06-09-2016 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Ricmaniac schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:47:
[...]

ik vermoed eigenlijk dat het voor ons morgen is. en ze Dinsdag in NA bedoelen.

kon nergens vinden of dit goed of fout is though :p
Jaa dat dacht ik ook al :p
Dennism schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:46:
[...]

[...]

Hier zou ik echt ver van wegblijven, Noxxic staat nu niet echt bekend om kloppende info te verstrekken, maar ook Simcraft is not lang niet uitgekristalliseerd voor deze expansion. Veel Profiles zijn nog niet optimaal en in sommige gevallen zelfs compleet niet kloppend. Ook gaan Noxxic uit van een 100% stil staan Patchwork fight, die er voor zover ik kan zien deze hele tier niet is.
Ik zocht Simcraft maar kon het zo 123 niet vinden omdat alles zowat geblokkeerd is op werk :p
Mja Noxxic is idd niet 100% betrouwbaar

[ Voor 18% gewijzigd door Msi92 op 06-09-2016 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Darkfreak schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:37:
[...]

Dat is een beetje van jezelf afhankelijk (wat je fijn vindt en hoe goed je het beheerst).
Als je Disc een beetje onder de knie hebt is een Disc healer echt een toevoeging.
Ervan uitgaande dat jij je party in leven houdt, wat tegelijk betekent dat je dmg aan het doen bent.
Content gaat sneller neer, je bent sneller door de dungeon heen.

Heb je Disc echter niet goed genoeg onder de knie zul je wss niet voldoende healen en werkt alles averechts XD
Hmm even testen dan maar. So far vind ik Holy wel erg fijn spelen, dat wel! Heb in Cata voornamelijk met holy gespeeld en dat was erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Msi92 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:51:
[...]

Ik zocht Simcraft maar kon het zo 123 niet vinden omdat alles zowat geblokkeerd is op werk :p
Mja Noxxic is idd niet 100% betrouwbaar
Noxxic rankings zijn gemaakt met Simcraft, maar zolang de profiles nog niet 100% in orde zijn, valt er weinig definitiefs uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

oh fuck me XD ... outlaw nu serieus assassination ingehaald haha.. ik was begonnen met levelen als outlaw en na ong 500 punten in artifact dacht ik switch naar assassination en speelt erg fijn hoor dus daar nu iets van 2000 artifact punten in... en nu zie ik dus dat outlaw weer bovenaan staat haha.

blijf sws wel assassination nu want speelt gewoon lekker :P maar vond het wel tof dat die bovenaan stond eerst haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Ik zou gewoon icy-veins nemen? Per class/build staat hier vrij helder aangegeven of en hoe het geschikt is voor PvE, PvP, etc.

http://www.icy-veins.com/...ion-warlock-pve-dps-guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Oxidda schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:31:
[...]

Ik vermaak me heerlijk. Maak soms een uitstapje naar Holy/Shadow maar ga altijd weer terug naar Disc. Ook met questen.

Top absoluut geen dmg meters, zit wel vaak boven de tank maar wij vechten om de laatste plek zeg maar :) Er is niet op te boksen tegen pure dps.

Het is ook niet als holy beetje achterover hangen. Het is wel anticiperen op dat wat komen gaat. Maar hoe beter je de instances leert kennen hoe makkelijker het gaat. Zeker het proberen waard.

Tip: Macro heel die ding. Shadow Mand is je vriend. Groep in leven houden blijft belangrijker dan net die ene smite erin duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:43
De huidige rankings van simcraft zijn verre van betrouwbaar. De helft van de specs is niet goed geimplementeerd en er zijn allerlei rare gear keuzes links en rechts dacht ik. Klopt dus niet veel van. Bovendien is er bijna nooit een patchwork uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Darkfreak schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:33:

Iemand :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Ricmaniac schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:52:
[...]

oh fuck me XD ... outlaw nu serieus assassination ingehaald haha.. ik was begonnen met levelen als outlaw en na ong 500 punten in artifact dacht ik switch naar assassination en speelt erg fijn hoor dus daar nu iets van 2000 artifact punten in... en nu zie ik dus dat outlaw weer bovenaan staat haha.

blijf sws wel assassination nu want speelt gewoon lekker :P maar vond het wel tof dat die bovenaan stond eerst haha
Noxxic schijnt heel crap te zijn dus vergeet het :p

Anyway dit is heel handig https://docs.google.com/d...2FwDe8fJwdsXxQKvU/preview alles staat er concreet in over hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:33:
[...]

Ik kan dan ook echt niet begrijpen waarom er connected realms zijn NADAT Blizzard WoW eerst heeft omgebouwd tot een single player RPG met wat co-op elementen hier en daar. Lijkt mij de omgekeerde volgorde.
Dat ik andere spelers van andere servers nu zie rond rennen in "mijn" quest area voegt echt totaal niets meer toe, je hebt ze tenslotte nu nergens meer voor nodig. Enige wat ze doen is de quest items voor je neus wegkapen en alle mobs omleggen zodat jij moet wachten op respawns zodat je eindelijk je simpele kill xx mob quest kan inleveren. Het is jammer dat Blizzard WoW heeft om gebouwd tot iets waarin ik juist GEEN andere spelers wil zien en/of tegenkomen tijdens questen omdat die je alleen maar kunnen "tegenwerken".
Behalve dan dat ze het taggen van mobs zodanig hebben gemaakt deze expansion dat tot 5 man dezelfde mob kan doodmaken en daar credit voor kan krijgen.

Tijdens het questen in oa Stormheim heb ik regelmatig samen met spelers de verschillende vijanden omgelegd.. Als beer druid verzamelde ik gewoon een stapel mobs.. Doodgaan was er niet bij en dan verschillende spelers die gewoon samen met mij die pack mobs omhakken en dan daarna vrolijk verder. Zelfs al een speler die me bedankte nadat ik hem hielp met een mob die hem redelijk dood aan het maken was.

En de respawn rate van quest items is wel dusdanig hoog dat je er geen last van hebt. Je hoeft niet meer om elkaar heen te lopen. Je kan elkaar prima helpen ook zonder in een party te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Dennism schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:46:
[...]
Bij de huidige staat van locks zou ik denk ik voor Destro gaan, die lijken momenteel de beste toolkit te hebben voor dat soort content, al is ook dat niet geheel super (beetje middle of the pack). Al met al mogen er nog wel wat balancing hotfixes komen voor de raid, want DPS lijkt echt vrij slecht getuned nog tussen alle classes / specs.
[...]
Thanks. Normaal kijk ik ook wel met een half oog naar Simcraft, maar wat je zegt; wss komen er nog wat finetunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Dooiedibbes schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:54:
[...]

Ik vermaak me heerlijk. Maak soms een uitstapje naar Holy/Shadow maar ga altijd weer terug naar Disc. Ook met questen.

Top absoluut geen dmg meters, zit wel vaak boven de tank maar wij vechten om de laatste plek zeg maar :) Er is niet op te boksen tegen pure dps.

Het is ook niet als holy beetje achterover hangen. Het is wel anticiperen op dat wat komen gaat. Maar hoe beter je de instances leert kennen hoe makkelijker het gaat. Zeker het proberen waard.

Tip: Macro heel die ding. Shadow Mand is je vriend. Groep in leven houden blijft belangrijker dan net die ene smite erin duwen.
Ik gebruik op moment vudhu met holy, op vakjes clicken :D.

Ik heb vroeger wel hele damage rotations in macro's gezet omdat ik te lui was bij te houden welke ik moest indrukken O-)

Holy is overigens ook niet achterover hangen ! Zeker niet!

Ik ga vanavond wel even wat randoms doen met disc, ben toch nog maar lv68 kan nog even testen welke het word. Maar zoals ik nu merk is Disc dus wel een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond niet de mogelijkheid tot spelen.

Gisteravond even mijn eigen DH aangemaakt. En alle quests gedaan tot aan Stormwind. Maar damn, ik vind het toch wel lekker (overpowered) spelen hoor. Voelt op een of andere manier wel lekker. Zal deze denk ik twee gathering professions geven. Ging toch wel beetje (te laat) richting bed, dus op dit moment een soort zombie op werk. O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icemotion schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:59:
[...]

Behalve dan dat ze het taggen van mobs zodanig hebben gemaakt deze expansion dat tot 5 man dezelfde mob kan doodmaken en daar credit voor kan krijgen.

Tijdens het questen in oa Stormheim heb ik regelmatig samen met spelers de verschillende vijanden omgelegd.. Als beer druid verzamelde ik gewoon een stapel mobs.. Doodgaan was er niet bij en dan verschillende spelers die gewoon samen met mij die pack mobs omhakken en dan daarna vrolijk verder. Zelfs al een speler die me bedankte nadat ik hem hielp met een mob die hem redelijk dood aan het maken was.

En de respawn rate van quest items is wel dusdanig hoog dat je er geen last van hebt. Je hoeft niet meer om elkaar heen te lopen. Je kan elkaar prima helpen ook zonder in een party te zitten.
Dit is alleen in Broken Isles wat minder dan 1/10 van de WoW quest ervaring is. In alle oude(re) areas is het nog gewoon het zelfde probleem als altijd, heb het van het weekend nog meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Msi92 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:55:
[...]

Noxxic schijnt heel crap te zijn dus vergeet het :p

Anyway dit is heel handig https://docs.google.com/d...2FwDe8fJwdsXxQKvU/preview alles staat er concreet in over hoe en wat.
damn hey, wat een document O_o

voorlopig blijf ik sowieso bij assassination. maar zien wel wat het gaat brengen in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:04
Heeft hier iemand die companion app al kunnen vinden / installeren via de google play store? Ik zie 'm maar niet staan :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Pyr0_ schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:39:
Heeft hier iemand die companion app al kunnen vinden / installeren via de google play store? Ik zie 'm maar niet staan :\
In de App Store staat hij ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
Nog niet gereleased. Je kan dit topic in de gaten houden, daar komt het vast in te staan als hij up is:

http://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17613441620?page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ga er maar van uit dat wij hem in europa morgen pas kunnen downloaden. denk dat ze dinsdag zeiden voor US time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:04
Ricmaniac schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:42:
[...]

ga er maar van uit dat wij hem in europa morgen pas kunnen downloaden. denk dat ze dinsdag zeiden voor US time
Jammer, moet strax werken. Had graag tussendoor ff die missies gedaan :+
Bartske schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:42:
[...]

Nog niet gereleased. Je kan dit topic in de gaten houden, daar komt het vast in te staan als hij up is:

http://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17613441620?page=1
Zal die idd ff openhouden, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
"The original Karazhan raid is not going anywhere."

Blij dat de 10 man kara niet verwijderd zal worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:08
HStyles schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:52:
"The original Karazhan raid is not going anywhere."

Blij dat de 10 man kara niet verwijderd zal worden
ik ben benieuwd , ik denk zelf dat t met de karazahn crypts en/of catacombs te maken heeft, i heb de voorkeur dat t iig typisch karazhan themed blijft , en niet ver-legioned wordt :P
ochja ..."You face not Malchezaar alone, but the legions I command!" :D

[ Voor 8% gewijzigd door Metallize op 06-09-2016 10:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Mooi man, dat geklaag weer over hoe Legion nog minder sociaal is geworden terwijl er veel is waar je andere nu voor nodig hebt, zeker in het geval van sommige classes. Elite world quests zijn geen makkie met mobs die 40M hp hebben en is het wel handig om samen te werken (als tank class met enige selfhealing zijn deze overigens solo te doen, duurt alleen lang). Enige verschil is dat je niet perse meer samen in een groep hoeft te zitten maar gewoon kan taggen. Uiteindelijk al vaak genoeg gewoon in een groep gezeten en wat verder gepraat (Dreadnaught of Tusks transmog helpt daarin ook af en toe :P ).
Daarnaast de personal loot in dungeons die getrade kunnen worden als het geen upgrade voor de persoon is. Genoeg dungeons gehad waar mensen vragen of een bepaald item dat ze hebben gekregen interessant is voor een ander en zo ja, wordt het getrade. Zoals al vaker aangeven is het sociale wat je er zelf van maakt. Is het altijd al geweest. Als ik een dungeon binnen komt groet ik over het algemeen eerst de groep. Hebben mensen geen zin om te praten, prima, dan doe ik de dungeon gewoon op een lekkere snelheid zonder verder ook wat te zeggen. Dit gebeurde ook al in Vanilla. Maar genoeg dungeons meegemaakt waar mensen wel gewoon reageren en waar je tijdens de dungeon verder mee praat.
En dan nog de guilds. Mijn guild bestaat al sinds Vanilla en gisteren hadden we op een gegeven moment meer dan 60 man online, raiders, oud-raiders en casuals. Levendige guildchat daardoor. En dan nog de guild Discord en Teamspeak waar ik op zit met enkele mensen die ik al sinds Vanilla ken.

Dus dan kan je wel gaan klagen overal dat het een solo-game is geworden maar als je zelf geen enkele moeite er voor wilt doen om het sociale levend te houden, waarom zouden anderen dat moeten doen?

Wat betreft mensen die vragen of een spec wel viable is zou ik zeggen: speel vooral waar je je prettig bij voelt. Je kan wel een spec spelen die in sims bovenaan staan, maar als je die totaal niet leuk vind om te spelen zal je daar uiteindelijk net zoveel dps mee doen als een spec die je wel leuk vind. En daarnaast plezier > hoogste dps tenzij je voor world/realm first progression mee wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Zo na x aantal dagen vollop legion gespeeld te hebben terug aan het werk nu!
Uiteindelijk gisterenavond op ilvl834 gestrand.

Moet zeggen dat dit voor mij de beste launch ervaring was tot nu toe. Ok er waren af en toe wat server problemen met lag maar zelf nooit gehad dat ik niet kon inloggen.

leveling zelf was best ok, leuke zones met elk hun eigen thema en storyline. De cinematics waren top en echt iets om naar uit te kijken bij het einde van iedere zone.

Suramar heeft me aangenaam verrast. Het begin was lastig maar de zone heeft echt het gevoel terug van gevaar tijdens het questen. Zeker in de stad zelf is het voorzichtig rond lopen en uit je doppen kijken. De questlines zijn dan ook gigantisch en kijk uit naar het vervolg want er komen er nog meer aan als we blizzard mogen geloven.

dungeons zijn ook best goed al zijn heroics al snel geen uitdaging meer. De echte challenge ligt dan ook in mythics! Die zijn echt top en de kleinste foutjes worden afgestraft. Een goeie groep is dan ook belangrijk. Meestal is de trash het dodelijkste maar per instance toch gemerkt dat er 1 boss tussen zit die een echte pug-killer kan zijn. Er benieuwd naar mythic+ dat beloofd wel eens heel hard te worden en vermoed dat mensen zullen schrikken dat dit echt geen walk-over is.

Al bij al erg tevreden met de expansion. Hopelijk komt die compagnon app er snel want mijn voorlaatste missie voor de order hall zal bijna klaar zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Gaat die companion app een nieuwe app worden of gaan ze eindelijk de oud bakken Armory app een update geven?
Vanavond waarschijnlijk weer eerst de world quests doen en dan maar even weer verder in Suramar. Het is indd een mooi gebied en je quest daar lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grompie schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:15:
Een goeie groep is dan ook belangrijk. Meestal is de trash het dodelijkste maar per instance toch gemerkt dat er 1 boss tussen zit die een echte pug-killer kan zijn. Er benieuwd naar mythic+ dat beloofd wel eens heel hard te worden en vermoed dat mensen zullen schrikken dat dit echt geen walk-over is.
Daar maak ik me dan ook wel zorgen over. Hopelijk kan ik mensen vinden waar ik de Mythics mee kan gaan doen. Vorige xpack geen enkele mythic dungeon gedaan, en daar wil ik deze xpack toch verandering in brengen. :)

@Carthrax: ze zullen een nieuwe app lanceren. De Armory app is een ander kaliber. :)

[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 06-09-2016 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Carthrax schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:21:
Gaat die companion app een nieuwe app worden of gaan ze eindelijk de oud bakken Armory app een update geven?
Vanavond waarschijnlijk weer eerst de world quests doen en dan maar even weer verder in Suramar. Het is indd een mooi gebied en je quest daar lekker weg.
Wordt een nieuwe, losstaande app.
Je kunt ook niet in de Legion app inloggen terwijl je reeds via de PC in-game bent (wat met de Armory wel kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grompie schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:15:
dungeons zijn ook best goed al zijn heroics al snel geen uitdaging meer. De echte challenge ligt dan ook in mythics! Die zijn echt top en de kleinste foutjes worden afgestraft. Een goeie groep is dan ook belangrijk. Meestal is de trash het dodelijkste maar per instance toch gemerkt dat er 1 boss tussen zit die een echte pug-killer kan zijn. Er benieuwd naar mythic+ dat beloofd wel eens heel hard te worden en vermoed dat mensen zullen schrikken dat dit echt geen walk-over is.

Al bij al erg tevreden met de expansion. Hopelijk komt die compagnon app er snel want mijn voorlaatste missie voor de order hall zal bijna klaar zijn :P.
Helemaal mee eens. Ik ben weer helemaal blij met Mythics :D Blackrook Hold en Halls of Valor waren leuke voorproefjes op de rest

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:09

hmr

corset schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:29:
[...]

Helemaal mee eens. Ik ben weer helemaal blij met Mythics :D Blackrook Hold en Halls of Valor waren leuke voorproefjes op de rest
Gisteren Gate of de Wardens Mythic ge-oneshot als tank. Had een lekkere groep en kon de laatste boss op het nippertje nog neerkrijgen door wat gekunstel met cooldowns. De healer was dood bij de laatst 4% :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:08
die legion app is inderdaad een goede toevoeging .. ik zie t al voor me in plaats van terug te gaan naar de order hall om nieuwe missies aan te sturen log je eventjes uit ...tap tap en terug :P ... ah de kracht van een SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 20:06
Eindelijk even kort kunnen spelen na een week lang iedereen's ervaringen te lezen...

Heb nu Affliction Warlock bijna op 102, Guardian Druid op 101½ en Elemental Shaman net in eerste zone.
Moet zeggen dat ik positief verrast was door Affliction, van wat ik lees is de single target damage en de damage in dungeons nog niet je van het, maar met questen is het echt heerlijk...

5-6 Mobs taggen en niet eens <80% HP [behalve bij Life Tap gebruik misschien]

Verder goed gedaan met Artifacts, hoewel ik het deels zonde vind om geen nieuwe wapens te krijgen, wel leuk dat je een eigen talent tree hebt en dat hij mee groeit.

Al met al, ik heb meer tijd nodig om even lekker te levellen :)

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle classes/specs zijn viable.
Speel wat je zelf leuk vind en plezier in hebt. Een class/spec spelen alleen maar omdat die in een simulatie hogere DPS zou hebben ga je op de lange termijn niet volhouden als je er geen plezier in hebt.
Ik speel al jaar en dag dezelfde class met spec als main omdat het mij daadwerkelijk geen reet interesseert hoe hoog deze staat op de DPS lijst voor expansion xxx. Toch heb ik alle content gedaan en kunnen doen die ik wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omwille van PC problemen heb ik Legion nog niet kunnen starten. Nu lees ik hier hoe Frost DK echt niet leuk is om te spelen, dat het gewoon niet goed is nu. Klopt dit echt nog steeds? OF hebben ze al kleine hot fixen gedaan?
Ik wou eigenlijk starten met mn frost DK sinds het al 2 expansions mijn main is + omdat sommige youtubers (bellulargaming, heelsVsbabyface, ...) ze hebben allemaal een top gemaakt van fun speccs tijdens beta en frost DK samen met unholy DK stonden vaak bovenaan hun lijstje.
Daaromd at ik het raar vind dat frost DK zo word neer geduwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frost is goed hoor. Gewoon lekker spelen als je dat wilt.
Ik speel al Frost DK sinds ze geïntroduceerd werden in 2008 en ze het is nog steeds een goede spec.

Ze zijn echter niet super, dat moet ik eerlijk gezegd wel zeggen. Maar dat is een kwestie van nummers en niet playstyle.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Destruction Warlock is meestal wel de net iets betere spec geweest als het gaat om PvE content. Ik heb in Mists of Pandaria destruction warlock gespeeld en dit speelde zeker lekker. Aan het einde van Warlords of Draenor ben ik begonnen met het levelen van een Affliction warlock (andere server) en deze heb ik geleveled tot level 60. Mocht ik een boost gebruiken dan worden mijn professions ook meegenomen.

Mocht ik in Legion Warlock gaan spelen, dan wordt dit een Affliction Warlock. Affliction Warlock voelt behoorlijk hetzelfde als mijn Shadow Priest (dots), en het Artifact Wapen vindt ik heel erg tof. Daarentegen hou ik ook wel van een potje PvP waarbij Affliction Warlocks toch wel één van de gewilde class/spec is.

Er zijn op het internet wel DPS Rankings te vinden, maar deze zijn vaak ook niet 100% correct. En de expansion is nog maar net begonnen, dus het kan nog alle kanten op. Ik zou gewoon de class/spec kiezen wat jou leuk lijkt. Mocht je een spec toch niet bevallen, dan kan je een 2e Artifact wapen halen. Als het goed is zou je deze veel sneller kunnen upgraden dan je eerste Artifact wapen!

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:23:
[...]

Alle classes/specs zijn viable.
Speel wat je zelf leuk vind en plezier in hebt. Een class/spec spelen alleen maar omdat die in een simulatie hogere DPS zou hebben ga je op de lange termijn niet volhouden als je er geen plezier in hebt.
Ik speel al jaar en dag dezelfde class met spec als main omdat het mij daadwerkelijk geen reet interesseert hoe hoog deze staat op de DPS lijst voor expansion xxx. Toch heb ik alle content gedaan en kunnen doen die ik wil ;)
Zoals Noiz idd ook al zei. Speel wat je leuk vind. Helemaal mee eens. Laat ik het dan zo stellen; mij interesseert het wel wanneer ik actief mee dps en dan onderin sta, hoe hard ik ook m'n best doe. Dit had ik vorig jaar met m'n Ret Pala. Had moeite (en moeite erin gestopt) om een beetje mee te kunnen DPS-en. Vervolgens pak ik m'n hunter en zonder al te veel moeite haal ik een veel hogere gemiddelde DPS en dus wel bv top 10. Dat is frustrerend == minder plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:35:
[...]

Gisteren Gate of de Wardens Mythic ge-oneshot als tank. Had een lekkere groep en kon de laatste boss op het nippertje nog neerkrijgen door wat gekunstel met cooldowns. De healer was dood bij de laatst 4% :)
Die moet ik nog proberen.

Ik zat met gear tussen 805 en 827 in de mythic, en toen was het een redelijke uitdaging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Vanochtend 110 geworden, whoohoo.

Weet alleen niet waar nu te beginnen haha.

- Worldquests?
- Suramar?
- Zones afmaken?
- Normal -> HC -> Mythics runnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-10-2023
Dooiedibbes schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:04:

- Worldquests?
- Suramar?
- Zones afmaken?
Ik heb dezelfde vragen ben ook wel benieuwd wat handig is nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mana
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-09 10:32
Ik ben sinds zondagavond 110. Even de zone afgemaakt waar ik mee bezig was en gisteren wat dungeons op normal gedaan. Nu maar met Suramar aan de slag, zodat ik ook de worldquests kan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:18
Metallize schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:37:
die legion app is inderdaad een goede toevoeging .. ik zie t al voor me in plaats van terug te gaan naar de order hall om nieuwe missies aan te sturen log je eventjes uit ...tap tap en terug :P ... ah de kracht van een SSD
Die is vandaag toch?
Had al even gechecked, maar zag hem nog niet in de Appstore (apple).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou er persoonlijk voor kiezen om de zones allemaal af te maken, mocht je die nog niet helemaal gedaan hebben. Daarna zou ik sowieso world quests combineren met normals/heroics/mythics. En tussendoor natuurlijk ook Suramar, omdat deze zone nu eenmaal " verplicht " is om verder te komen gedurende de xpack. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Dooiedibbes schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:04:

- Worldquests?
- Suramar?
- Zones afmaken?
All of the above? >:)

Nee ik denk:
1. Alle reputations op friendly, dan unlock je de worldquests.
2. Suramar, hiermee unlock je heroics e.d.
3. Normals zou ik bij 110 overslaan, gear krijg je wel van Suramar quests enzo.
4. Zones afmaken kan je doen voor geld en reputation, ik vind het vervelend om ze onafgemaakt open te laten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:09

hmr

Grimmie187 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:13:
[...]

Nee ik denk:
4. Zones afmaken kan je doen voor geld en reputation, ik vind het vervelend om ze onafgemaakt open te laten :P
Zo snel mogelijk worldquests! Daar krijg je zo belachelijk snel gear mee!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Moose84 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:07:
[...]

Ik heb dezelfde vragen ben ook wel benieuwd wat handig is nu :)
Hangt allemaal beetje af wat je doel is ingame.
Zou zeker de zone quests afmaken als je de main questline van die zone nog niet compleet hebt.
Ook je order hall quest doen is belangrijk.

Daarnaast leveren world quests soms leuke rewards op en probeer zeker de kistjes te bemachtigen.

Geen kistjes meer te verdienen via world quests? Ga je best Suramar in, erg leuke quest line en tonnen artifact power te verdienen. Wel weinig gear en met een laag ilvl kan het best hard zijn.

Misschien beter eerst zorgen dat je ook heroics in kan! ilvl810 halen kan makkelijk, paar normals runnen of gear halen met world quests. Als DPS kan je dan questen in suramar terwijl je op dungeon que wacht.

Edit: vergeten dat je eerst friendly bij de nightfallen moet zijn voor world quests! Dus eerst suramar in tot je friendly bent! Dan world quests doen!

[ Voor 8% gewijzigd door Grompie op 06-09-2016 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
hmr schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:14:
[...]

Zo snel mogelijk worldquests! Daar krijg je zo belachelijk snel gear mee!
Is hier een bepaald truucje voor? Ik heb al 2 dagen alle world quests gedaan en een sloot artifact power en gold gekregen maar geen items boven ivl 805..

Hetzelfde met normal dungeons eigenlijk. Ik krijg alleen maar 805 items, zo geraak ik nooit aan de 810 voor heroics! Gewoon bad luck?

[ Voor 16% gewijzigd door Racemol op 06-09-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 07:36:
[...]

Ik vind Unholy niets aan. Melee affli warlock :+ Onze RL vereist 840 en 2 golden traits. Die class hall upgrade slaat nergens op natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
Racemol schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:34:
[...]

Is hier een bepaald truucje voor? Ik heb al 2 dagen alle world quests gedaan en een sloot artifact power en gold gekregen maar geen items boven ivl 805..
Hoe hoger jouw ilvl hoe hoger de rewards van World quests.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Racemol schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:34:
[...]

Hetzelfde met normal dungeons eigenlijk. Ik krijg alleen maar 805 items, zo geraak ik nooit aan de 810 voor heroics! Gewoon bad luck?
De rewards die je krijgt van world quests is ook afhankelijk van gear die je op dat moment hebt. Je zal wanneer je 790 ilvl hebt bijvoorbeeld dus niet meteen 840+ rewards krijgen. Dat zal geleidelijk aan gaan. Maar goed, die 805 items hebben natuurlijk ook al een kans op warforged/titanforged en dus een hoger ilvl te krijgen. Ik heb zelf vrij weinig aan dungeons gedaan en voornamelijk gegeared door world quests en zit nu (als ik mij niet vergis) op iets van 830 ilvl al en krijg nu ook de mythic 840+ rewards van world quests.

[ Voor 3% gewijzigd door Noiz op 06-09-2016 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
Noiz schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:37:
[...]

De rewards die je krijgt van world quests is ook afhankelijk van gear die je op dat moment hebt. Je zal wanneer je 790 ilvl hebt bijvoorbeeld dus niet meteen 840+ rewards krijgen. Dat zal geleidelijk aan gaan. Maar goed, die 805 items hebben natuurlijk ook al een kans op warforged/titanforged en dus een hoger ilvl te krijgen. Ik heb zelf vrij weinig aan dungeons gedaan en voornamelijk gegeared door world quests en zit nu (als ik mij niet vergis) op iets van 830 ilvl al en krijg nu ook de mythic 840+ rewards van world quests.
Ok dan komt het vanzelf goed, thanks. Zit nu op 806 dus met een beetje geluk en een warforged item verder kom ik wel aan de 810.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grimmie187 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:13:
[...]

Nee ik denk:
Ook een leuke:
Kijk ook naar achievements die World Quests geven. Die zijn er nameljik ook. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
gister begonnen aan mijn alt (resto druid), de gedachten dat ik daarlijk weer al die class campaign / world quests / suramar ect dingen moet gaan doen maakt het levelen er niet echt leuker op. toch wil ik graag mijn 2e healer op 110 zien te krijgen zodat ik een beetje variatie heb in pvp. Ook vraag ik me af hoe het nou precies zit met pvp, er is wel pvp gear maar hier is niks speciaals aan. Wat ik me nu dus af vraag is of het nu slim is om meteen te gaan beginnen met pvp om je pvp level omhoog te krijgen, of dat je beter eerst je artifact weapon hoog kan krijgen en moet blijfen questen. je artifact wapen levelen door te pvpen schiet in ieder geval niet op. ik hoop dat een van jullie wat meer informatie hier over heeft !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:34:
[...]

Ik vind Unholy niets aan. Melee affli warlock :+ Onze RL vereist 840 en 2 golden traits. Die class hall upgrade slaat nergens op natuurlijk...
840 + 2 Traits moet in een weekje te doen zijn (zit ik en een groot deel van mijn guild nu al op, en wij zijn zeker niet hardcore), geen idee wat 3 class hall upgrades zijn, maar als dat die Class Hall talents zijn dan mag dat ook geen issue zijn, want dat is uit mijn hoofd 8 dagen en 2 uur (snap echter niet wat dat met raiden te maken zou hebben, volgens mij helpen die namelijk niets met raiden, op de laatse na, waarbij je 2 legendaries kan dragen, al moet je die dan natuurlijk wel hebben), Class Order campaign afhebben zou me dan logischer lijken, want dat scheelt al snel 40 ilvl op je wapen door de 3de relic.
Pagina: 1 ... 10 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.