Acties:
  • 0 Henk 'm!
OT: Denk dat ik vanavond, in plaats van WoW te doen (tsja... dat krijg je als je niet thuis bent om te game), een pctje ga samenstellen. Jammer dat ik er zo weinig verstand van heb. BBG is deze maand jammer genoeg niet heel erg overtuigend door de vele comments :(

Is er bij jullie (in de guild) al een legendary gevonden behorende bij Legion? :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:43
Bij ons zijn er in ieder geval al 2 legendaries voorbij gekomen :)

Moet zelf eerst maar eens op de 810 zien te komen... In ieder geval hoop ik morgenavond die 2e set van 5 missies af te ronden en dan is je class hall campaign volgens mij zo goed als voorbij. Een extra upgrade zou zeker welkom zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
RustStorm schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:30:
OT: Denk dat ik vanavond, in plaats van WoW te doen (tsja... dat krijg je als je niet thuis bent om te game), een pctje ga samenstellen. Jammer dat ik er zo weinig verstand van heb. BBG is deze maand jammer genoeg niet heel erg overtuigend door de vele comments :(

Is er bij jullie (in de guild) al een legendary gevonden behorende bij Legion? :)
Alstu: http://www.mmo-champion.com/build-of-the-month/

Wij hadden gister 1 legendary in de guild, van een mythic 5 man baas gedropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Open een topic in het "Desktop aankoopadvies". Kan je wat meer je eigen wensen aangeven ;)

Zo toy 300 is binnen en daarmee dus weer een extra mount, 260 mounts in total nu.
Paladin is 110 en gearen gaat aardig met de world quests. Ondertussen wat meer op het farmen van materialen aan het richten, skinning levert aardig wat op _/-\o_ .
Zit alleen nog te twijfelen wat nu als 2e te gaan lvlen. Shadow Priest, Druid (balance of misschien toch feral) of toch maar WW Monk.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben vaak zo blind als een vink, maar legendarys drops ?.

Heb vast iets gemist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Mektheb schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 17:04:
[...]

Ik ben vaak zo blind als een vink, maar legendarys drops ?.

Heb vast iets gemist :+
http://www.wowhead.com/gu...gion-legendaries-by-class

zijn er maar een paar

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
*rondje questen in Highmountain* yay 1000g+ aan vendortrash :)
Ik ben nog niet gewoon aan de cijfers die mijn BagSaver mod produceert denk ik, maar het is wel leuk.

Nuja het mag wel, ik heb gisteren 10000g gespendeerd aan de Scarlet Crusade appearance set die je kan kopen op Darkmoon Faire. Sinds vanilla wil ik mijn warrior laten rondlopen in die set, en nu kan het eindelijk :9

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:04
De app staat online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
keuzes, keuzes.
Ben ik nou echt de enige die zo veel classes in deze expansie leuk vind ?
Het liefst speel ik alles, echt waar.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:09

hmr

Nog niet voor iOS :|

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Companion app nu te downloaden:

Klik voor Android

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Klopt, momenteel enkel voor Android.. De iOS app zal wel snel volgen. :)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dat kan je krijgen in een 5 man dungeon ? OO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Ook maar gevonden omdat ik een tweet had gezien van Lore, als je gewoon zoekt op de app store popt ie niet op, althans 10 min geleden toch nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

AppStore duurt sowieso altijd al langer dan via internet, staat er wel in maar nog niet in search of uitgelicht. Hoe dan ook het werkt lekker!

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 12:20
Log ik net even in na een aantal jaar (5 of 6 jaar) op me "bank" char (starter acc), zie ik dat ik Blackraven @ Trollbane nog op me naam heb staan :D mooie tijden.

Meteen maar even me screenshot map erbij gepakt :)

15-03-2006
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TjNL51E.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door MrOizo2005 op 06-09-2016 20:25 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:48
Companion app is te downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk hoor om te zien dat Legion Companion uit is. Kan ik iig mijn champions op pad sturen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Metallize schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:56:
[...]

ik ben benieuwd , ik denk zelf dat t met de karazahn crypts en/of catacombs te maken heeft, i heb de voorkeur dat t iig typisch karazhan themed blijft , en niet ver-legioned wordt :P
ochja ..."You face not Malchezaar alone, but the legions I command!" :D
duno man ben bang dat het gewoon een remake zal zijn van kara10
Net zoals ze bij ZG en ZA deden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:46
HStyles schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:21:
[...]

duno man ben bang dat het gewoon een remake zal zijn van kara10
Net zoals ze bij ZG en ZA deden
Als het goed is zit er aardig wat veranderingen in.
Karazhan

Khadgar was shoring up the defenses of Karazhan last time we were there.
When we come back in Patch 7.1, the demons have broken in to Karazhan.
You can quest with Khadgar outside of Karazhan to rid the area of Legion influence.
Karazhan is slightly more challenging than five player Mythic and is on a weekly lockout, so the team can be very generous with the loot.
Karazhan feels like a love letter to five man dungeons, fans will really love it.
There is an upside down section, a chess encounter, an Alice in Wonderland section, and all new plays.
In Legion, there are more endgame activities other than raiding and PvP, there is something for almost everyone.
The team has gone back to old raids in the past and turned them into dungeons, but Karazhan is done differently.
In the past, the team has changed the art or added a few new mechanics to a boss, but Karazhan deserves much more.
When the team did Karazhan, they wanted to add entire new areas and bosses to the dungeon.
There will be a mix of the nostalgia that makes Karazhan feel awesome and a fresh new experience.
This isn't an update of the old Karazhan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje dikke shit hier, nadat ik lvl 110 was gedinged, meteen naar Suramar gegaan en de intro quests gedaan met Thalyssra. Helemaal klaar, en kon beginnen met de quests voor de Nightfallen rep.
Om een of andere reden besloten om de quests die ik had opgepakt te abandonen, ( de uitroeptekens blijven toch wel staan op je map).

Nadat ik wat class quest had gedaan, terug gegaan naar suramar, maar nu zijn de questgivers weg....
Het is nu onmogelijk om Nightfallen rep te krijgen om de World quests te unlocken.
Ticket aangemaakt, duurt gemiddeld 5 dagen voor een response...
Dat wordt denk ik Narcos kijken de komende dagen":)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had ook een leuk questbugje eergisteren.
Met het introquest van Stormheim had ik net Greymane verslagen. Toen ik klikte op de quest voltooien. Toen moest er dus een nieuwe stuk zone ingeladen worden om naar geteleport te worden. Dit duurde wat langer op dat trage systeem van mij. Ondertussen, was nog low health van de fight, werd ik dus doodgeschoten door een NPC. Ik werd dus verplaatst als spirit. Omdat ik niet wist waar de graveyard daar was, drukte ik dus op return to graveyard. Sta ik weer vrolijk terug op dat vliegende alliance schip waar ik zojuist Greymane verslagen had. Dit keer geen teleporteer mogelijkheid naar het volgende stuk.
Ik kon het zelf oplossen door eerst naar mn hearthstone locatie gaan, want dalaran hs stond op disabled ( ?? :? ?? ) en toen naar dalaran gegaan en vervolgens kon ik gelukkig de flightpath pakken naar het stuk toe waar ik met de introquestline gebleven was.

Edit:
Startpost weer verder uitgebreid met het rassen/classen overzicht.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 06-09-2016 21:59 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net ook de eerste legendary mogen looten, niet de allerbeste, maar gelukkig ook niet een van de slechtste!
http://www.wowhead.com/it...trike-restraints&spec=265

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

De companion app ook aan het downloaden :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:59
Gedownload en binnen, eerste missies gedaan :D

Krijg je die legendaries van die world quest doosjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
rolandos582 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:49:
Gedownload en binnen, eerste missies gedaan :D

Krijg je die legendaries van die world quest doosjes?
Ja, en daar heb je naar verluid het meeste kans om Legendaries te krijgen. Ik heb vorig weekend de mijne uit zo'n Emissary reward gekregen.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Guildie heeft er nu al 2 te pakken, prot pala chest en legs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Hmm 5 kistjes open gemaakt tot nu toe en enkel gold :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:41
Zo, net even mijn Fishing Artifact gehaald. Leuk dingetje dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582

Vond deze wel briljant gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ik moet zeggen dan de dungeons tot nu toe echt een hekel hebben aan casters. Bij elke encounter zit wel iets waardoor de range (veel) moet bewegen, wat super irritant is voor een (fire) mage. Heb je net alle spells geactiveerd voor optimale nuke dps, moet je weer bewegen. Direct je +50% dps cirkel weg, combustion verspeeld, etc. Begin er een beetje moe van te worden en de rest maar zeuren dat je dps zo laag is :(

Verder nog geen geluk met de world quest kisten, alleen nog maar gold (wat heb je daaraan als je al 20k hebt). Maar goed we hebben nog twee weken voordat raids open gaan, dus hopelijk tegen die tijd wat betere gear. Moet ook zeggen dat ilevel echt niks zegt op het moment. Je kan ilevel 830 hebben en nog steeds slechtere gear mbt stats hebben dan ilevel 800, maar daar let niemand op blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Bisamrat schreef op woensdag 07 september 2016 @ 06:55:
Ik moet zeggen dan de dungeons tot nu toe echt een hekel hebben aan casters. Bij elke encounter zit wel iets waardoor de range (veel) moet bewegen, wat super irritant is voor een (fire) mage. Heb je net alle spells geactiveerd voor optimale nuke dps, moet je weer bewegen. Direct je +50% dps cirkel weg, combustion verspeeld, etc. Begin er een beetje moe van te worden en de rest maar zeuren dat je dps zo laag is :(
moet hier toch wel om lachen als melee zijnde >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Gisteren (en vanochtend) even de blood DK artifact opgehaald en wat questen maar wat is die krachtig zeg. Ik bleef maar mobs pullen want er geen toch geen milimeter van mijn health bar af. Heerlijk :P

Natuurlijk ook verder gegaan met mijn paladin te gearen en wat is Suramar City mooi gedaan. Prachtig met die kanaaltjes etc.
Het enige nadeel is dat al mijn quest lijnen nu vast zitten op dungeons. Moet ik toch die krengen in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Verder nog geen geluk met de world quest kisten, alleen nog maar gold (wat heb je daaraan als je al 20k hebt). Maar goed we hebben nog twee weken voordat raids open gaan, dus hopelijk tegen die tijd wat betere gear. Moet ook zeggen dat ilevel echt niks zegt op het moment. Je kan ilevel 830 hebben en nog steeds slechtere gear mbt stats hebben dan ilevel 800, maar daar let niemand op blijkbaar.
Dat is toch heel normaal? Je zult je cooldowns dus juist moeten timen tussen die momenten. Alleen maar stil staan en nuken is toch geen uitdaging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Aangezien WoW toch het spel waar ik nooit lang van weg kan blijven kriebelt het toch weer een beetje. Alleen vroeg ik me iets af. Vroegâh, als Beastmastery hunter had ik één (1) pet. Dit vind ik prettig werken. Is dat nog steeds mogelijk? Als ik het goed begrijp heb je nu namelijk Dire Beast dat je zoveel mogelijk moet gebruiken en die Hati uit je artifact, waardoor je vaak met meerdere pets (danwel beesten die je target aanvallen) rondloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

toolkist schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:10:
[...]

Dat is toch heel normaal? Je zult je cooldowns dus juist moeten timen tussen die momenten. Alleen maar stil staan en nuken is toch geen uitdaging?
Als het te voorspellen was heb ik er geen moeite mee, maar er zit totaal geen logica in de meeste dingen. Je moet maar hopen dat je net het juiste moment kiest en anders er maar voor kiezen / hopen dat de healer je er doorheen helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Akaendra schreef op woensdag 07 september 2016 @ 00:20:
Zo, net even mijn Fishing Artifact gehaald. Leuk dingetje dat :)
mmmm, heb ik toch nog weer wat te doen met mn hunter.... die heeft alle +fishing gear zo ongeveer, op wat spul uit WoD na. Na mn pala dan toch mn hunter maar weer gaan levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
_O- _O- _O-

Gisteren mythic Eye of Azshara binnen gegaan met pug als healer. Wat een kut dungeon om te healen zeg. In zowat iedere fight moet je constant moven en als holy priest echt geen lachertje.
De fight met de hoofden was irritant, en vooral gewiped omdat mensen teveel dmg namen maar uiteindelijk na 5 tries toch neer gekregen. De giant boss was dan weer one shot. Maar die laatste boss... Zeker 20 wipes gehad eer we hem neer kregen en steeds 3% wipes. Uiteindelijk 2u gedaan over die dungeon.
Maar achteraf had ik wel een epic gevoel erbij. Toegegeven we wisten allemaal enkel hoe de hc bosses in elkaar zaten en niet echt tactics opgezocht voor mythic maar steeds zelf een strategy bedacht en was echt super. Als dat niet terug gaat naar vanilla weet ik het ook niet meer. Had hetzelfde gevoel al bij Maw of Souls waar er bij de laatste boss ook 10tallen wipes aan te pas kwamen.
Kan niet wachten tot mythic plus uit is. Dat gaat pas echt spannend worden oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Grompie schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:34:
[...]

Maar die laatste boss... Zeker 20 wipes gehad eer we hem neer kregen en steeds 3% wipes. Uiteindelijk 2u gedaan over die dungeon.
Die laatste boss is ook echt een dps race. Alle shit die die boss neerlegt blijft liggen en ronddraaien. Des te langer de fight des te meer shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 20:06

dank u dank u <3
Heb er toch dus goed aan gedaan om mijn lock Affliction te houden en te spelen ipv Demo/Destro te proberen.

Vanacht kut geslapen [lees: niet] dus maar even WoW opgestart..
Highmountain helemaal afgemaakt en ben nu 103½ [ook alle optionals gedaan en treasures, misschien nog 1-2 bonus objectives over en alle rares].

Merk dat Affliction toch behoorlijk sterk is met levellen, ben niet squishy, kan veel taggen en veel hebben en zodra ik een rondje DoTs heb gedaan begint het goed pijn te doen [bij hun dus].

Ook even gespeeld met de talents en naar een meer conventionele build gegaan, al met al zie ik ineens DPS met stappen omhoog gaan..toch maar vaker luisteren naar guides ipv op gevoel afgaan :P

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:52

Oxigeon

En zo is dat!

Nu er een nieuwe versie is moet ik misschien ook maar weer eens gaan beginnen. Legion koop ik niet direct omdat ik pas level 94 ben in WoD. Zal dus daar eerst mezelf dwingen de 100 te halen :P. Kan ik dan op een ander character de boost naar level 100 inzetten. Koop de WoW versies meestal pas als ze onder de 20e te krijgen zijn :P.

Hopelijk zijn er nu wat meer tweakers online dan de laatste keer dat ik inlogte in mei ongeveer.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op woensdag 07 september 2016 @ 07:55:
Gisteren (en vanochtend) even de blood DK artifact opgehaald en wat questen maar wat is die krachtig zeg. Ik bleef maar mobs pullen want er geen toch geen milimeter van mijn health bar af. Heerlijk :P
Daar hoor je veel over ja. Ook Blood DPS schijnt zeer goed te zijn.
Ik level nu een Prot paladin is dat is super. DIkke fun.

Overweeg om alle tank specs tot 110 te gaan levelen. Is een leuk doel om de komende tijd mee bezig te zijn lijkt me :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Laatst online: 12-09 16:33
Ik denk dat ik een healer alt ga maken deze expansion maar ik kom er niet uit welke class.. Idealiter zou het een ranged dps offspec hebben. Druid, priest of shaman dan? Welke van die 3 brengt momenteel het meeste voordeel met zich mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27

Het timen van je cooldowns is gewoon belangrijk. Als melee zijnde moet ik ook vaak genoeg wachten omdat ik weet dat de boss een ability heeft waardoor of de boss of ik weg moeten lopen. Je kan niet zomaar blind al je cooldowns poppen in het begin en daarna klagen ;) Het is geen WoD :P

Wat betreft gear, hoe bedoel je niemand let daar op? Als je een 830 item hebt met mindere stats en een 800 met de juiste, dan is de keuze niet zo moeilijk. Dan kies je voor die 830 omdat er simpelweg veel meer stats op zitten en dan met name je primary stat welke gewoon je belangrijkste stat is. Als er nu misschien 5/10 ilvls verschil in zit kan je de overweging maken, maar met grotere verschillen is de keuze snel gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phaex schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:10:
Ik denk dat ik een healer alt ga maken deze expansion maar ik kom er niet uit welke class.. Idealiter zou het een ranged dps offspec hebben. Druid, priest of shaman dan? Welke van die 3 brengt momenteel het meeste voordeel met zich mee?
Dit is een persoonlijke keuze en die zal je zelf moeten maken :)
Jij moet die gekozen class spelen en niemand anders. Alle 3 zijn het uitstekende keuzes.

Persoonlijk wordt ik het liefst gehealed door een Holy priest of Holy paladin/

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 07-09-2016 09:37 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Die nieuwe companion app is toch wel echt verrekte handig hoor. nu een 8h missie kunnen starten voor een quest waar ik normaal gesproken pas vanavond die missie kon starten als ik uit werk kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Ricmaniac schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:29:
Die nieuwe companion app is toch wel echt verrekte handig hoor. nu een 8h missie kunnen starten voor een quest waar ik normaal gesproken pas vanavond die missie kon starten als ik uit werk kwam.
Idd, deze ochtend laatste missie voor men class order hall gestart zonder dat ik mijn pc moest opstarten. Super handig!
Vanavond kan ik dan waarschijnlijk ook de questline afmaken en wordt het 3de relic slot beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Dat idee heb ik inderdaad ook; vanochtend even wat 'side' quests gedaan van mijn leveling pad door alle zones heen. Even wat profession quests in Dalaran. Het eerste deel van de Druid campaign en daar kreeg ik uiteindelijk quests voor in dungeons en een quest om een bepaalde missie te voltooien. Maar ja nog 2 uur wachten voor mijn champions terug zijn die die missie kunnen halen..

Dus ik kan straks over een kwartiertje de missie completen en de missie voor de quest aanzetten, gewoon via de app.. Superhandig.

En dan vanavond of morgen Aszuna in. Stiekem wel benieuwd naar die zone ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Goed bezig Blizz, die app werkt als een zonnetje idd.

Jammer dat ik pas op 2/5 van die class hall quest zit en dus nog zeker 3x 8hr moet wachten om de questline af te maken.. Naja in de tussentijd maar aan de slag met Suramar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:54
Op mijn server (Vashj) is de verhouding Horde - Alliance compleet scheef, met als gevolg dat ik nonstop wordt gegank't tijdens het questen door horde.. snap niet dat ze de bijna lege server niet koppelen aan andere servers om de balans wat recht te trekken. Beduidend minder leuk zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 07-09-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:41:
Op mijn server (Vashj) is de verhouding Horde - Alliance compleet scheef, met als gevolg dat ik nonstop wordt gegank't tijdens het questen door horde.. snap niet dat ze de bijna lege server niet koppelen aan andere servers om de balans wat recht te trekken. Beduidend minder leuk zo.
Ja, dat lijkt me zeer vervelend. Is ook inherent aan een PVP server.
Ben blij dat ik tegenwoordig op PVE servers vertoef. Nooit of te nimmer zal ik ooit weer naar een PVP server gaan :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
831! WOOP! :D Altijd leuk dat je gewoon met een half uurtje spelen toch wat upgrades binnen kan slepen via WQ's

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Iemand enig idee hoe ik verder kom in de class Hall quest van mijn Monk? Ik kan nergens op internet een duidelijke lijn vinden van quests die ik moet afmaken. Op moment zie ik niets in m'n quest log. Heb ook de 5x 8uur missions al gedaan. Of ik kijk ergens compleet overheen 😁

[ Voor 8% gewijzigd door Xedev op 07-09-2016 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bij mij klapte ie er net uit en krijg ik nu een "character is already logged in" melding. Andere char kiezen werkt niet aangezien die de class hall nog niet vrijgespeeld hebben.
Ik mag dus toch nog gewoon een werkdag geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Werkt voor alsnog super, net even gedownload en meteen een mission gestart, over een paar uur weer en dan heb ik er als het goed is 3 klaar voor ik thuis ben.

Maar ehh, heel stom misschien.
Als ik klaar ben, hoe sluit ik die f#$^n app?
Gewoon terug [android op Nexus 5X] doet niets...misschien zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
pr0mpt schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:29:
Werkt voor alsnog super, net even gedownload en meteen een mission gestart, over een paar uur weer en dan heb ik er als het goed is 3 klaar voor ik thuis ben.

Maar ehh, heel stom misschien.
Als ik klaar ben, hoe sluit ik die f#$^n app?
Gewoon terug [android op Nexus 5X] doet niets...misschien zie ik iets over het hoofd?
Haha, precies dit. Ben er ook nog niet achter, ik draai alleen custom android waarbij ik apps kan killen door de back button ingedrukt te houden. Dat werkt wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Er zit inderdaad geen exit knop in lijkt, moet ook iedere keer geluid uitzetten tot dusver :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Iusedto schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:35:
Je kan gewoon uitloggen hoor :)

Ga naar character list en onderaan staat "Logout"
ja maar moet je dan een volgende keer weer niet helemaal user/ww invullen? daar heb ik dus geen zin in :P
En ja ik was te lui om het te proberen,heb ook mijn token ding niet mee dus als ie mij echt helemaal uitlogt kom ik er niet meer in hehe

[ Voor 18% gewijzigd door mrsar op 07-09-2016 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Iusedto schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:35:
Je kan gewoon uitloggen hoor :)

Ga naar character list en onderaan staat "Logout"
Tnx

Dat vind ik juist wel zo fijn, ik log liever WEL handmatig in.
Mijn telefoon is namelijk ook mijn authenticator, nogal shit als deze kwijt/kapot/gejat wordt, ben je in 1x ook je WoW meuk kwijt anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Ik heb een losse Authenticator (mijn dagelijkse telefoon is Windows Phone) en heb pas sinds kort een Android erbij van werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
Bij mij geeft ie aan : no champion available. moet ik dan eerst ingame mn missions completen?
ik had daar wel wat missions mee lopen. Mara kan ze nu dus niet completen.
of zie ik iets compleet over het hoofd en is een champion iets wat ik nog niet heb? (volgens mij heb ik er 4 op lvl 103 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

beebie121 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:52:
Bij mij geeft ie aan : no champion available. moet ik dan eerst ingame mn missions completen?
of zie ik iets compleet over het hoofd en is een champion iets wat ik nog niet heb? (volgens mij heb ik er 4 op lvl 103 ofzo)
heb je wel de goeie character geselecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Ricmaniac schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:54:
[...]
heb je wel de goeie character geselecteerd?
ik heb een hele lijst met al mn characters maar overal staat bij: u need at least one champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beebie121 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:52:
In de FAQ staat :
Q: I have a character that has champions, but the app says it doesn’t, and won’t let me log in. What’s going on?
A: This is a known issue and a fix is being applied, but it may take a day to fully update world-wide. As a workaround, try logging in and out of the affected character on your computer before logging in on the app.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrsar schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:35:
Er zit inderdaad geen exit knop in lijkt, moet ook iedere keer geluid uitzetten tot dusver :P
Ja echt rete irritant is dat. Hopelijk dat Blizzard daar nog wat aan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
TOP! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
Zeror schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:02:
[...]

Ja echt rete irritant is dat. Hopelijk dat Blizzard daar nog wat aan doet.
Als je een missie hebt lopen en nog niet collected heb, dan moet je eerst even in game inloggen completen en uitloggen. Daarna werkt de app prima.

Weet nog niet hoe je dan de rewards die je via mobile collect ingame ophaalt. is dat via de mail of moet je dan naar de class hall>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Enige nadeel van de missies so far is dat ik nu 4 champions heb, maar slechts 1 met balance ability en vrijwel alle missies die ik krijg voor dingen als artifact power iedere keer die ene balance dude nodig hebben..

Das wel n beetje annoying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Laatst online: 12-09 15:08
Heb de applicatie net geinstalleerd, heb een unlimited 4g verbinding, en jah t werkt .. meer is t niet dat order hall op je mobile... mooi dan hoef ik ook niet meer te porten naar mn order hall...

Ik ben verder gisteren 110 gedinged , en moet nog met stormheim beginnen, om mijn 5de pillar te verkrijgen,ik had echt zoiets van jaa jaa Khadgar rustig aan!!! :D laat me eerst eens door Stormheim heen wandellen ffs!!

[ Voor 59% gewijzigd door Metallize op 07-09-2016 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Phaex schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:10:
Druid natuurlijk! :Y)

* OkkE is Resto Druid main

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
OkkE schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:52:
[...]

Druid natuurlijk! :Y)

* OkkE is Resto Druid main
Ik main zelf ook een Druid , alhoewel ik moeite heb met instances healen ...licht ook meer aan mn mentaliteit ..als tanks 4 packs tegenlijk pullen heb ik zoiets van ja man bekijk t maar mn 9 tot 5 werkdag is voorbij _/-\o_
maar idd .. Druids ze zijn een alles in een pakket 8)

Ik kan me nog herinneren dat ik in TBC en WOTLK veelvuldig gankte , en als ik aan t verliezen was dan activeerde ik mn panic button " shadowmeld + flightform ... ploof bye bye 8) )

[ Voor 16% gewijzigd door Metallize op 07-09-2016 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Ik heb nog een level 100 boost. Nu heb ik ooit een Paladina naar 90 gebokst en niks mee gedaan. Daardoor wel een demon hunter aan kunnen maken die level 100 is. Maar zit te twijfelen om een level 100 hunter te proberen. Veel mensen zeggen dat dit de noob class is dus het zou perfect zijn voor mij. Ben een echte noob. Of zijn er echt redenen om geen boost voor hunter te gebruiken? Vanaf level 1 spelen kost zoveel tijd en veel tijd heb ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Grompie schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:34:
Gisteren mythic Eye of Azshara binnen gegaan met pug als healer. Wat een kut dungeon om te healen zeg. In zowat iedere fight moet je constant moven en als holy priest echt geen lachertje.
De fight met de hoofden was irritant, en vooral gewiped omdat mensen teveel dmg namen maar uiteindelijk na 5 tries toch neer gekregen. De giant boss was dan weer one shot. Maar die laatste boss... Zeker 20 wipes gehad eer we hem neer kregen en steeds 3% wipes. Uiteindelijk 2u gedaan over die dungeon.
Maar achteraf had ik wel een epic gevoel erbij. Toegegeven we wisten allemaal enkel hoe de hc bosses in elkaar zaten en niet echt tactics opgezocht voor mythic maar steeds zelf een strategy bedacht en was echt super. Als dat niet terug gaat naar vanilla weet ik het ook niet meer. Had hetzelfde gevoel al bij Maw of Souls waar er bij de laatste boss ook 10tallen wipes aan te pas kwamen.
Kan niet wachten tot mythic plus uit is. Dat gaat pas echt spannend worden oOo
Wat is je ilvl ?
ZIt nu op 825-830 als Ret pala zonder 3e relic, holy heeft wel 3e relic dus zal wel over de 830 gaan. Meer ervaring en beter op mijn gemak als Holy. Mijn ervaring tot nu toe in heroics is dat ik altijd een full melee groep krijg met af en toe een range. En door de hoeveelheid damage die melee krijgt durf ik het nog niet helemaal aan om Heroics te gaan healen, laat staan Mythics in te gaan.
Heb mijn Ret wapen tot lvl 13 en daarna alles in mijn Holy wapen gedaan (lvl16 of 17), dus ben wel beniewd hoe goed jij dan gegeared bent zonder 3e relic.

Zit trouwens wel een bug in de world quests die trinkets geeft voor paladins, krijg alleen maar strength trinkets en geen intellect :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:57
Rhautvast schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:19:
[...]

Als je een missie hebt lopen en nog niet collected heb, dan moet je eerst even in game inloggen completen en uitloggen. Daarna werkt de app prima.

Weet nog niet hoe je dan de rewards die je via mobile collect ingame ophaalt. is dat via de mail of moet je dan naar de class hall>
In de announcement video van de app op Battle.net zeggen ze dat reward automatisch naar je inventory gaan, dus als je inlogt na een dag app quests dan kun je alles in de inventory vinden neem ik aan? Nog niet kunnen uitproberen, maar misschien dat anderen het wel hebben getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:02:
Of zijn er echt redenen om geen boost voor hunter te gebruiken? Vanaf level 1 spelen kost zoveel tijd en veel tijd heb ik niet
Nee, die zijn er niet.
Maar waarom breng je als eerste je Paladin niet tot 100 en beslis je later waarvoor je de boost gebruikt ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Metallize schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:55:
[...]

Ik main zelf ook een Druid , alhoewel ik moeite heb met instances healen ...licht ook meer aan mn mentaliteit ..als tanks 4 packs tegenlijk pullen heb ik zoiets van ja man bekijk t maar mn 9 tot 5 werkdag is voorbij _/-\o_

Ik kan me nog herinneren dat ik in TBC en WOTLK veelvuldig gankte , en als ik aan t verliezen was dan activeerde ik mn panic button " shadowmeld + flightform ... ploof bye bye 8) )
Ik heal ook meestal mijn dungeons voor quests e.d. als Resto Druid. En ik moet zeggen dat we geen mega heals hebben, maar lekker overal hots opgooien. De tank moet ook wel goed hun CD's gebruiken bij grote dmg.
Ook weinig problemen met mana gehad. Zelfs een halve dungeon met 20% mana gelopen omdat de tank maar bleef door pullen. :)

Vandaag maar eens de Heroic/Mythics induilken met guildies. Heb de pug groepen nu wel een beetje gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 07-09-2016 12:12 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:54

Rannasha

Does not compute.

Metallize schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:38:
Heb de applicatie net geinstalleerd, heb een unlimited 4g verbinding, en jah t werkt .. meer is t niet dat order hall op je mobile... mooi dan hoef ik ook niet meer te porten naar mn order hall...
Dat werkt dus niet, want je kunt niet zowel op de app als in het spel ingelogd zijn. Log je bij de ene in, dan wordt je er bij de andere uitgeknikkerd.

De app is niet bedoelt om tijdens het spelen te gebruiken, maar om missies e.d. bij te houden wanneer je niet thuis bent.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
Rannasha schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:19:
[...]

Dat werkt dus niet, want je kunt niet zowel op de app als in het spel ingelogd zijn. Log je bij de ene in, dan wordt je er bij de andere uitgeknikkerd.

De app is niet bedoelt om tijdens het spelen te gebruiken, maar om missies e.d. bij te houden wanneer je niet thuis bent.
Wat je natuurlijk wel kan doen is als je ergens bezig bent even uit te loggen. Je app openen, rewards claimen en dan nieuwe missies starten om vervolgens weer in te loggen en verder te spelen.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
Rannasha schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:19:
[...]

eventjes uitloggen , en daarna weer inloggen is sneller voor mij dan te porten en dan terug te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 11:01
Gisteravond voor het eerst een paar Mythics getanked met me Demon Hunter. Netharians Lair en Darkheart Thicket, was best pittig maar ook wel leuk. Nog een leuke tank trinket geloot, Talisman of the Cragshaper 850ilvl met socket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Zertaxka schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:04:
[...]

Wat is je ilvl ?
ZIt nu op 825-830 als Ret pala zonder 3e relic, holy heeft wel 3e relic dus zal wel over de 830 gaan. Meer ervaring en beter op mijn gemak als Holy. Mijn ervaring tot nu toe in heroics is dat ik altijd een full melee groep krijg met af en toe een range. En door de hoeveelheid damage die melee krijgt durf ik het nog niet helemaal aan om Heroics te gaan healen, laat staan Mythics in te gaan.
Heb mijn Ret wapen tot lvl 13 en daarna alles in mijn Holy wapen gedaan (lvl16 of 17), dus ben wel beniewd hoe goed jij dan gegeared bent zonder 3e relic.

Zit trouwens wel een bug in de world quests die trinkets geeft voor paladins, krijg alleen maar strength trinkets en geen intellect :(
Momenteel 834ilvl voor shadow en 832ilvl voor holy zonder 3de relic slot.
Voorkeur gaat uit naar shadow maar de extra bag die je als healer kan krijgen levert je echt veel artifact power op en mythics zijn net te doen om te healen. Je hoeft ook geen speciale gear meer te halen om te switchen van spec aangezien spirit op gear ook verdwenen is. Alleen trinkets kunnen nog een rol spelen maar dat hoeft nu ook weer geen probleem te zijn.

Enige wat dringend eens mag droppen voor mij is een chest want loop nu al 5 dagen rond met ilvl800 chest. Krijg ik die als mythic gaat mijn ilvl weer de hoogte in.

Vnv staan er mythic runs met guild op het programma en daar kan ik als shadow mee als het goed is. Hopelijk dropt er ook wat lekkere gear dan komt het helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Grimmie187 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:40:
Goed bezig Blizz, die app werkt als een zonnetje idd.

Jammer dat ik pas op 2/5 van die class hall quest zit en dus nog zeker 3x 8hr moet wachten om de questline af te maken.. Naja in de tussentijd maar aan de slag met Suramar dan.
Same met mijn Hunter, zojuist de 5e aangezet voor 8hr. Benieuwd wat ik hierna moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Metallize schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:55:
Ik heb sinds Cataclysm niet meer gespeeld en sinds WotLK niet meer geraid, dus ben niet zo bekend met hoe Druid tegenwoordig is als healer (nog maar level 107). Maar vroeger ging het halen altijd prima en ook de dungeons die ik tot nu toe heb gedaan gingen zonder problemen.
Maar Druid is nooit heel goed geweest in spike damage healen en dat lijkt nu nog steeds wel een beetje zo te zijn. Dat maken we dan weer meer dan goed met al onze HoTs natuurlijk, waar door iedereen tegelijk healing krijgt. :)
Ik heb vrij weinig gegankt, maar dat gaat inderdaad erg goed met een Druid. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gaius schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:15:
Als ik het goed begrijp heb je nu namelijk Dire Beast dat je zoveel mogelijk moet gebruiken en die Hati uit je artifact, waardoor je vaak met meerdere pets (danwel beesten die je target aanvallen) rondloopt?
Dire Beast kun je in je talents vervangen door Dire Frenzy, maar Hati zul je als BM hunnter altijd bij je hebben lopen. Je kunt in je Order Hall wel een quest vinden waarna je uiteindelijk een item krijgt waarmee je kunt zorgen dat Hati er net zo uitziet als je andere pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:31:
Hoe bevalt het DH tanken eigenlijk ?
Ik hoor er zo veel verschillende dingen over
Het is leuk, als je je demon spike uptime goed hebt. Doe je dat niet, dan heb je een probleem in Mythic dungeons. Ik speel op dit moment met plezier Vengeance met alle content die er beschikbaar is nu (Behalve PVP, screw pvp). En hoewel mensen graag roeptoeteren dat het zo "unviable" is etc etc. Speel ik niet op zo'n cutting edge niveau (en ik denk zeer weinig mensen) dat ik me daar druk om ga maken :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:46:
[...]

Dire Beast kun je in je talents vervangen door Dire Frenzy, maar Hati zul je als BM hunnter altijd bij je hebben lopen. Je kunt in je Order Hall wel een quest vinden waarna je uiteindelijk een item krijgt waarmee je kunt zorgen dat Hati er net zo uitziet als je andere pet.
Gisteren mijn laatste Artifact weapon gehaald namelijk de Survival hunter Polearm.
Wat is survival een verschrikkelijke spec zeg. Achievement gehaald en meteen weer terug gespecced naar Bm voor questen en MM doe ik veelal in de dungeons. Al is marked shot soms echt frustrerend met het targeting. Hoop dat ze dat nog wel gaan patchen.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:46:
[...]

Okay, thanks. Geen BM voor mij dus in Legion. :P

Wellicht dat ik Lone Wolf MM wil gaan proberen dan, al weet ik niet of je überhaupt nog kunt kiten. En anders wellicht een andere class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Zit filmpje te kijken van een shaman (YouTube: WoW Legion: Journey To Level 110 (Part One) welke toch wel heel makkelijke packs neer haalt. Ging met mijn fire mage toch echt niet :(

Zie op de app trouwens een world quest wat een ilevel 840 item. Vanavond maar even direct halen want dat is veel beter dan ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:48:
[...]
Het is leuk, als je je demon spike uptime goed hebt. Doe je dat niet, dan heb je een probleem in Mythic dungeons. Ik speel op dit moment met plezier Vengeance met alle content die er beschikbaar is nu.
Ah ok, thx.
Ik heb mijn DH Vengeance op 106 maar tank daar momenteel niet mee.
Tanken doe ik momenteel op mijn Prot pally.

Misschien toch maar eens de stoute schoenen aantrekken en met de DH gaan tanken

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetalPool schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:50:
[...]

Gisteren mijn laatste Artifact weapon gehaald namelijk de Survival hunter Polearm.
Wat is survival een verschrikkelijke spec zeg. Achievement gehaald en meteen weer terug gespecced naar Bm voor questen en MM doe ik veelal in de dungeons. Al is marked shot soms echt frustrerend met het targeting. Hoop dat ze dat nog wel gaan patchen.
Haha, wat grappig om te zien dat je dat een verschrikkelijk spec vindt. Ik vind het werkelijk echt heel erg leuk om te spelen. Beetje melee range met een hunter is toch fantastisch? ;) Waarschijnlijk ligt melee mij een stuk beter dan ranged. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was op zijn zachtst gezegd ook geen voorstander van Survival hunter maar ik heb in de beta (uiteindelij) vrij veel gespeeld en ben eigenlijk gewoon verkocht. 8)7
Ben absoluut geen hunter expert maar Survival is op zijn minst een hele goede leveling spec :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Het druist tegen al mijn hunter principes in (die vooral dateren van Vanilla ;)) maar stiekem is het best tof dat het nu kan. Ik ga er t.z.t. nog wel eens mee spelen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 11:01
corset schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:48:
[...]

Het is leuk, als je je demon spike uptime goed hebt. Doe je dat niet, dan heb je een probleem in Mythic dungeons. Ik speel op dit moment met plezier Vengeance met alle content die er beschikbaar is nu (Behalve PVP, screw pvp). En hoewel mensen graag roeptoeteren dat het zo "unviable" is etc etc. Speel ik niet op zo'n cutting edge niveau (en ik denk zeer weinig mensen) dat ik me daar druk om ga maken :)
Hier sluit ik mij 100% bij aan, DH is af en toe best tricky maar wel erg leuk om te spelen, en ik speel ook niet op een cutting edge niveau :)
Cd's goed timen en pain management zijn heel belangerijk, denk trouwens dat DH tanks iets meer gear dependent zijn dan de andere tanks. BV die trinket die ik geloot heb maakt best een behoorlijk verschil aangezien die een extra defensive cd geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Grompie schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:37:
Momenteel 834ilvl voor shadow en 832ilvl voor holy zonder 3de relic slot.
Voorkeur gaat uit naar shadow maar de extra bag die je als healer kan krijgen levert je echt veel artifact power op en mythics zijn net te doen om te healen. Je hoeft ook geen speciale gear meer te halen om te switchen van spec aangezien spirit op gear ook verdwenen is. Alleen trinkets kunnen nog een rol spelen maar dat hoeft nu ook weer geen probleem te zijn.

Enige wat dringend eens mag droppen voor mij is een chest want loop nu al 5 dagen rond met ilvl800 chest. Krijg ik die als mythic gaat mijn ilvl weer de hoogte in.

Vnv staan er mythic runs met guild op het programma en daar kan ik als shadow mee als het goed is. Hopelijk dropt er ook wat lekkere gear dan komt het helemaal goed.
Als je de Class Campaign af hebt krijg je toegang tot je class set chest (820) die je tot 840 kan upgraden dus dat scheelt al een hoop.

Nadeel tussen Holy en Ret is dat de stat priority redelijk ver uit elkaar liggen. Ret will graag haste-crit-versa, Holy is crit-versa-mastery. Nu ga je toch meestal eerst voor ilvl> rest dus het maakt nu nog niets uit.

Maar als je met 832 Mythic induikt dan kan ik waarschijnlijk wel met een gerust hart heroics als Holy gaan doen, vanavond maar proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
OkkE schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:42:
[...]

Ik heb sinds Cataclysm niet meer gespeeld en sinds WotLK niet meer geraid, dus ben niet zo bekend met hoe Druid tegenwoordig is als healer (nog maar level 107). Maar vroeger ging het halen altijd prima en ook de dungeons die ik tot nu toe heb gedaan gingen zonder problemen.
Maar Druid is nooit heel goed geweest in spike damage healen en dat lijkt nu nog steeds wel een beetje zo te zijn. Dat maken we dan weer meer dan goed met al onze HoTs natuurlijk, waar door iedereen tegelijk healing krijgt. :)
Spike damage (zeker aoe spike damage) is zeker goed te healen als resto druid nu. Voor 5 mans vind ik ze erg goed. Maar je wil een resto druid niet als tank healer op een raid zetten inderaad. single target spike damage is wel goed te healen maar erg mana intensief en je zult dan zeker een cd moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:43
Ik heb gisteren als dps met ilvl 800 een mythic gedaan en zelfs dat ging prima. Rest was wel 820+ hoor, dus mijn dps was uiteraard iets lager, maar was niet echt een probleem.

Ondertussen wel 810+ in ieder geval en vanavond wordt de class campaign afgerond. Tijd om mythic dungeons te spammen!

Fire mage is alleen wel hard afhankelijk van gear, en dan vooral crit, dus het is hopen op de rng goden voor leuke upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedora
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01:37
Iemand trouwens ook problemen met accu verbruik van de smartphone van de Companion App? Ik heb hem gewoon in de achtergrond lopen en heb 40% verbruik alleen van die app. Ik heb maar 3-4x hem gebruikt om even de boel op gang te houden. Vind het wel een beetje veel ...
Pagina: 1 ... 11 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.