Ook eens de app geïnstalleerd. Nu heb ik een vraagje (mss wel een noob vraagje
). De app zegt dat ik geen champion heb.wa bedoelen ze daarmee precies.
Ik ben toch wel erg blij met die Legion App. Nu al een aantal van die missions gestart met de App terwijl ik niet achter mijn PC zat. 
In dat opzicht is er dus nog weinig veranderd sinds WotLK. Prima, want ik vond tank healing toch altijd al minder leuk dan de rest healen. Overigens verwacht ik sowieso voornamelijk 5-man dungeons te doen ivm tijdgebrek tegenwoordig.Bartske schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:19:
[...]
Spike damage (zeker aoe spike damage) is zeker goed te healen als resto druid nu. Voor 5 mans vind ik ze erg goed. Maar je wil een resto druid niet als tank healer op een raid zetten inderaad. single target spike damage is wel goed te healen maar erg mana intensief en je zult dan zeker een cd moeten gebruiken.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Het grote verschil is nu dat je mastery een healing bonus geeft als je meerdere hots op een target hebt. Dus als je de tank healt is het de zaak om zoveel mogelijk hots op de tank te stacken (dat geeft dus synergie).OkkE schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:53:
Ik ben toch wel erg blij met die Legion App. Nu al een aantal van die missions gestart met de App terwijl ik niet achter mijn PC zat.
[...]
In dat opzicht is er dus nog weinig veranderd sinds WotLK. Prima, want ik vond tank healing toch altijd al minder leuk dan de rest healen. Overigens verwacht ik sowieso voornamelijk 5-man dungeons te doen ivm tijdgebrek tegenwoordig.
Maar moet zeggen dat een wild growth + efflorecence wel koning is nu (in een 5 man)
Dat zijn de mannetjes die je inzet om mission's te doen. Je unlockt ze door de class hall campain quests te volgen. Je moet ze dus eerst ingame krijgen voordat je ze kan inzetten (bijvoorbeeld via de app)dauwie schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:51:
Ook eens de app geïnstalleerd. Nu heb ik een vraagje (mss wel een noob vraagje). De app zegt dat ik geen champion heb.wa bedoelen ze daarmee precies.
ahzo ok mercicalivaty schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:58:
[...]
Dat zijn de mannetjes die je inzet om mission's te doen. Je unlockt ze door de class hall campain quests te volgen. Je moet ze dus eerst ingame krijgen voordat je ze kan inzetten (bijvoorbeeld via de app)
Sowieso is het verstandig om Class Hall quests altijd voorrang te geven. Daarmee breid je toch je class en artifact het snelste mee uit.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Raptor Strike en Mangoos Bite vergeten?Grimmie187 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:06:
Het druist tegen al mijn hunter principes in (die vooral dateren van Vanilla) maar stiekem is het best tof dat het nu kan. Ik ga er t.z.t. nog wel eens mee spelen denk ik
Ik speel vanaf Vanilla hunter als main en toen al liet ik eigenlijk het melee gedeelte links liggen.....Waarom? Het is een hunter?!? Voor melee pak ik wel mijn Warrior of Pala.....RustStorm schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:57:
[...]
Haha, wat grappig om te zien dat je dat een verschrikkelijk spec vindt. Ik vind het werkelijk echt heel erg leuk om te spelen. Beetje melee range met een hunter is toch fantastisch?Waarschijnlijk ligt melee mij een stuk beter dan ranged.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ja precies daarom juist. Kan me het gezeur van raidgenoten nog herinneren dat het dmg zou schelen als ik ook Raptor Strike en Mongoose Bite gebruik.Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:15:
[...]
Raptor Strike en Mangoos Bite vergeten?

Ja doeiiiii, ik ben hunter en ik sta op max range
Demonhunters zijn echt de nieuwe huntards geworden in LFG -_- XD
De hoeveelheid trash die ze pullen die avoided kan worden door hun fell rush is echt absurd.
Of dan gebruiken ze die AOE (dat ze teleporten tussen verschillende enemies) en blinken ze er een pack of twee bij XD.
Wat is het trouwens met Paladin tanks atm :O!?
Ik top echt altijd de DPS meters terwijl ik sta te denken, niet dat ik het erg vindt, maar apart dat ik boven vrijwel alle dmg dealers sta (lvl 108 prot pala die meer DMG eruit knalt dan lvl 110 mage/warlock/DH)
De hoeveelheid trash die ze pullen die avoided kan worden door hun fell rush is echt absurd.
Of dan gebruiken ze die AOE (dat ze teleporten tussen verschillende enemies) en blinken ze er een pack of twee bij XD.
Ik top echt altijd de DPS meters terwijl ik sta te denken, niet dat ik het erg vindt, maar apart dat ik boven vrijwel alle dmg dealers sta (lvl 108 prot pala die meer DMG eruit knalt dan lvl 110 mage/warlock/DH)
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Hoe een Frost Mage zich voelt op het moment. 

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Volgens mij heeft dat te maken met de dmg scaling en de lvl scaling in een instance. Hoe het precies werkt weet ik niet, maar ik deed als lvl 102 fire mage ook meer dmg dan een lvl 110 hunter. Dat klopt ook nooit. Volgens mij hebben de dmg meters het systeem nog niet helemaal doorDarkfreak schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:42:
Paladin is niet veel anders.junglebeast schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:51:
Hoe een Frost Mage zich voelt op het moment.
[afbeelding]
Weet niet wat ze gedaan hebben, maar sinds gister is het opeens overdreven druk in de order halls.
Phasing of zo aangepast? Best vervelend in ieder geval, lijkt wel alsof alle connected realms nu zichtbaar zijn =/
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik merk inderdaad ook dat zodra ik Dalaran of m'n Class Order Hall in kom, m'n pctje het een stuk minder prettig vindt om WoW te draaien. Tuurlijk zal dit aan m'n pc liggen (is al een oud beestje), maar het geeft wel aan dat Blizzard er voor probeert te zorgen het op die plekken zo "gezellig" mogelijk te maken.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Verwijderd
Net even gekeken, maar hij komt niet eens voor in het lijstje, dus minder dan 1%...Nedora schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:48:
Iemand trouwens ook problemen met accu verbruik van de smartphone van de Companion App?
Verwijderd
Precies, ranged it is!Grimmie187 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:39:
[...]
Ja precies daarom juist. Kan me het gezeur van raidgenoten nog herinneren dat het dmg zou schelen als ik ook Raptor Strike en Mongoose Bite gebruik.![]()
Ja doeiiiii, ik ben hunter en ik sta op max range
Al had het ook wel wat vroegah om een rogue in BG te slopen met mellee icm dikke enchant als (levelende) hunter zijnde.
Op dit plaatje is bijna elke mage FireDarkfreak schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:52:
[...]
Paladin is niet veel anders.
Weet niet wat ze gedaan hebben, maar sinds gister is het opeens overdreven druk in de order halls.
Phasing of zo aangepast? Best vervelend in ieder geval, lijkt wel alsof alle connected realms nu zichtbaar zijn =/
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ja, maar mij viel de drukte op XD.junglebeast schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:58:
[...]
Op dit plaatje is bijna elke mage Fire
Gistermiddag en eergister was t redelijk rustig in mn hall.
Nooit meer dan 10-ish paladins daar.
Sinds gisteravond sloeg iets om, en nu lijkt het alsof heel Dragonblight en Ghostlands zichtbaar is (wat dus ongeveer uit ziet zoals jouw screenshot)
Mijn barrage>>>fel rush met betrekking tot ninja pullsDarkfreak schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:42:
Ik speel nu ook vaak melee range hunter, alleen dan zonder survival spec
Heb gisteren Barrage eindelijk ingeruild voor Volley. Damage scheelt bijna niks en ik werd helemaal gestoord van al die ninja-pulls..toolkist schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:03:
[...]
Mijn barrage>>>fel rush met betrekking tot ninja pulls![]()
Ik speel nu ook vaak melee range hunter, alleen dan zonder survival spec

Er schijnen wel meer mensen last te hebben van het accu verbruikNedora schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:48:
Iemand trouwens ook problemen met accu verbruik van de smartphone van de Companion App? Ik heb hem gewoon in de achtergrond lopen en heb 40% verbruik alleen van die app. Ik heb maar 3-4x hem gebruikt om even de boel op gang te houden. Vind het wel een beetje veel ...
https://www.reddit.com/r/..._app_is_a_battery_vacuum/
https://twitter.com/Gnarfoz/status/773465547656790016
Hier vreet die ook aardig door de accu heen.Ketho schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:05:
[...]
Er schijnen wel meer mensen last te hebben van het accu verbruik
https://www.reddit.com/r/..._app_is_a_battery_vacuum/
https://twitter.com/Gnarfoz/status/773465547656790016
Wat doe je eigenlijk precies met die Rite of Val'kyr dingen ?
FUMES et CARNES
Hoe bedoel je?Iusedto schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:23:
Wat doe je eigenlijk precies met die Rite of Val'kyr dingen ?
Da's toch gewoon een Holy Relic voor in je Artifact?
Shift-RMB op je artifact, en dan het relic erin.
Verhoogd iLVL van je artifact, en geeft een bonus rank in een op de relic aanwezige trait.
Dit verhoogd de max ranks van desbetreffende trait ook btw.
Dit komt inderdaad door de scaling. Alleen zit het probleem niet bij damage meters voor zover ik weet, maar in de combat log. Dit zal een vertekend beeld blijven geven in normalsTarz schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:51:
[...]
Volgens mij heeft dat te maken met de dmg scaling en de lvl scaling in een instance. Hoe het precies werkt weet ik niet, maar ik deed als lvl 102 fire mage ook meer dmg dan een lvl 110 hunter. Dat klopt ook nooit. Volgens mij hebben de dmg meters het systeem nog niet helemaal door
Ja, dat zie ik maar ik heb geen Holy relic slot. Ben DHDarkfreak schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:25:
[...]
Da's toch gewoon een Holy Relic voor in je Artifact?
Shift-RMB op je artifact, en dan het relic erin.
Verhoogd iLVL van je artifact, en geeft een bonus rank in een op de relic aanwezige trait.
Dit verhoogd de max ranks van desbetreffende trait ook btw.
FUMES et CARNES
Ah.Iusedto schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:30:
[...]
Ja, dat zie ik maar ik heb geen Holy relic slot. Ben DH
Disenchtanten, vendoren, of iemand met holy slot blij mee maken
Ja, zo iets vermoedde ik al.Darkfreak schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:31:
[...]
Ah.
Disenchtanten, vendoren, of iemand met holy slot blij mee maken
Dacht even dat ik misschien iets over het hoofd zag hehe
FUMES et CARNES
Dacht ik eindelijk klaar te zijn met die warden quests van me class hall. Nee hoor waren het er 5 GRRRRRRR Nog 8 uur wachten tot ik weer verder kan dan.
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
Wanneer kan je dan die class hall campain vrij spelen? Pas als je 110 bent?calivaty schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:58:
[...]
Dat zijn de mannetjes die je inzet om mission's te doen. Je unlockt ze door de class hall campain quests te volgen. Je moet ze dus eerst ingame krijgen voordat je ze kan inzetten (bijvoorbeeld via de app)
Verwijderd
Nee hoor, de eerste champion kun je al vrij vroeg krijgen. Gewoon de questline van je class blijven volgen, en het komt vanzelf.
Verwijderd
Minder dan 12 uur geleden geïnstalleerd en in die tijd 3 missies gestart, app staat nu ruim bovenaan met 47%Darkfreak schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:06:
[...]
Hier vreet die ook aardig door de accu heen.
batterij gebruik.... daar wordt ik niet echt vrolijk van. App is leuk maar als ik daardoor niet meer een dag met een lading kan doen is de keuze voor mij snel gemaakt.
Heb het hier trouwens over de iOS versie van de app.
Vreemd, ik heb de app hier hele dag gebruikt om missies aan te zetten en gebruik is rond de 10%, erger me alleen meer aan feit dat ik geluid niet uit kan zetten
Rupsen, Rapsen.
Kosumoth the Hungering is vandaag ontdekt, maar wat was die goed verstopt in het spel zeg
https://www.reddit.com/r/...how_kosumoth_was_spawned/
http://www.wowhead.com/ne...ed-thank-you-to-our-users
http://www.mmo-champion.c...9-Sept-6-Hotfixes-DLC-550

Ik wilde deze post maken na m'n eten.Ketho schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:51:
Kosumoth the Hungering is vandaag ontdekt, maar wat was die goed verstopt in het spel zeg![]()
[afbeelding]
Vind het inderdaad super tof gedaan van Blizzard. Jammer dat men er zo snel achter is gekomen, want nu zal ie gewoon gefarmed gaan worden
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Hier hetzelfde op mijn samsung s4. Heb de app maar op de ipad gezet. Daar lijkt het beter te gaan.Darkfreak schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:06:
[...]
Hier vreet die ook aardig door de accu heen.
Iets anders. Had van de week een probleem met een vna de Nightfallers quests. De npc is er weer en kon weer een stuk verder.
Zit bijna op Honoured, echter na een uurtje questen viel me op dat ik geen rep meer krijg.
Kan iemand dit bevestigdn dt dit klopt? De guide op wowhead is voor mij persoonlijk niet duidelijk.
Afgelopen dagen nergens last van gehad, nu is er weer iets van een update en een queue van 1800 op Silvermoon. Man man man
Potver, prot pala blijft trekken. Net weer een dungeon getanked
Haat nog steeds barraging hunter. Stomme nubheads
FUMES et CARNES
ben blij dat je nu pas probeerde, guildie van mij probeerde ook op silvermoon te komen, 4.6k voor hem...rolandos582 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:27:
Afgelopen dagen nergens last van gehad, nu is er weer iets van een update en een queue van 1800 op Silvermoon. Man man man
hij heeft meer dan een uur moeten wachten..
ThanksIusedto schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:37:

Wtf ik heb nu 7 followers maar je mag maar max 5 hebben. Mag ik er weer 2 schrappen wtf

[ Voor 14% gewijzigd door rolandos582 op 08-09-2016 00:17 ]
Het is natuurlijk wel een wisselwerking. genoeg momenten dat Barrage veilig gecast kan worden, maar dat door een of andere vage beweging van de tank er ineens een meer wordt gepulled omdat ie de mobs in een andere lijn zet.Iusedto schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:37:
Neemt niet weg dat er genoeg hunters zijn die barrage niet altijd even handig gebruiken, maar er zijn ook genoeg tanks die zo ADHD bezig zijn dat het zelfs bij correct gebruik gewoon mis gaat en in die gevallen kan je moeilijk de hunter de schuld geven (zeg niet dat jij dit doet, maar het komt zeer regelmatig voor). Wij hebben ook een "barrage hunter" in ons mythic groepje die barrage constant gebruik en nooit tot bijna nooit iets extra's pulled.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennism op 08-09-2016 00:42 ]
Ik ben sinds deze week pas lvl 110 en ik heb voor het eerst in Wow compleet als tank geleveld (vengeance DH). En ik geef je groot gelijk. Ik vind zelfs dat vengeance nog redellijk veel dps doet en dat met 2 milj health?RustStorm schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:26:
Vanavond niet de mogelijkheid tot spelen.
Gisteravond even mijn eigen DH aangemaakt. En alle quests gedaan tot aan Stormwind. Maar damn, ik vind het toch wel lekker (overpowered) spelen hoor. Voelt op een of andere manier wel lekker. Zal deze denk ik twee gathering professions geven. Ging toch wel beetje (te laat) richting bed, dus op dit moment een soort zombie op werk. O_o

Het verbaast me over wat hierboven over DH als tank wordt gezegd. Ik denk dat je vanwege je mobiliteit veel dmg kunt vermijden en die spikes timen idd. Is natuurlijk wat meer werk.Maar ik denk dat pvp erger is. Of nog erger: Overwatch. Doe het een weekje en je vind WOW nog langzaam (is ook niet te vergelijken)
BTW over huntaards: Vandaag nog een DK (ja de huntards van vroeger) gezien die alles aan het pullen was, terwijl de rogue nog netjes een mob probeerde te sappen. Gelukkig kon ik alles met mijn DH onder controle houden.
En interrupts? Elke klasse heeft er 1. Maar niemand weet de knop precies te vinden in een dungeon. Dat belooft wat op heroic/mythic.pugs.
[ Voor 27% gewijzigd door Trunksmd op 08-09-2016 02:07 ]
Mjah dat zelfde werd gezegd over DK's toen ze uitkwamen.Trunksmd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 01:46:
[...]
Ik ben sinds deze week pas lvl 110 en ik heb voor het eerst in Wow compleet als tank geleveld (vengeance DH). En ik geef je groot gelijk. Ik vind zelfs dat vengeance nog redellijk veel dps doet en dat met 2 milj health?. Dit met hoge mobiliteit en goede zelfhealing...ik heb nog geen heroics of mythics gedaan. Maar voor mijn gevoel gaat DH nog binnenkort een nerf krijgen.
Verwijderd
Wow in PVE mijn DH is kan bijna niet doodgaan, ik kill wat mobs pak hun paarse ball/soul? en ik ben weer full health, erg leuk want I pak gewoon 5/7 mobs van mijn level in een keer, elke keer focus on een enemy. Soms gaat het wel flink mis maar meestal kom ik er met full health uit en gelijk een volle paarse bar om met krachtige spells de volgende mobs neer te maaien
In ieder geval heeft Destro Warlock geen interrupt zonder zichzelf te gimpen, zelfs geen betrouwbare stun. Kan me moeilijk voorstellen dat dit de enige class / spec is waarbij dit het geval is. Ook nog niet nodig gehad trouwens.Trunksmd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 01:46:
[...]
En interrupts? Elke klasse heeft er 1. Maar niemand weet de knop precies te vinden in een dungeon. Dat belooft wat op heroic/mythic.pugs.
IK weet het hoorDennism schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:41:
[...]
Het is natuurlijk wel een wisselwerking. genoeg momenten dat Barrage veilig gecast kan worden, maar dat door een of andere vage beweging van de tank er ineens een meer wordt gepulled omdat ie de mobs in een andere lijn zet.
Neemt niet weg dat er genoeg hunters zijn die barrage niet altijd even handig gebruiken, maar er zijn ook genoeg tanks die zo ADHD bezig zijn dat het zelfs bij correct gebruik gewoon mis gaat en in die gevallen kan je moeilijk de hunter de schuld geven (zeg niet dat jij dit doet, maar het komt zeer regelmatig voor).
Maar ik moest het gisteren even kwijt hehe. Het is gewoon een irritant als je een pack gepulled hebt en je ziet die arrows naar een pack met mobs die verderop staat gaan. En voordat je het weet heb je er teveel dan. Geeft gewoon grote problemen voor de tank en ook zeker de healer.
Beste dungeon hunter is een Survival hunter imo
Was sowieso niet een goede PUG avond want het het hunter debacle had ik daarna een continue pullende enhance shaman waar ik echt knettergek van werd.
Toen ook de FFS en Pull more zinnen kwamen heb ik hem gekicked.
Het spijt me heel erg voor de tere DPS zieltjes maar als je een dungeon doet waar ik moet tanken dan doen we het ook op mijn manier. Gaat het dan fout dan mag een ieder mij de schuld geven
En nu tijd voor koffie hehe
FUMES et CARNES
Ziet er tof uit man!Msi92 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 07:37:
Hoppaaa 2e appearance ge-unlocked
[afbeelding]
Ik heb gisteren weer even kunnen spelen, heb me op zich wel weer vermaakt. Merk alleen wel dat het leven echt totaal anders is geworden lately. Speel WoW absoluut niet zoals ik gewend ben om te spelen! Vind ik het erg? Mwua... niet per se... soms zou je wel eens terug willen naar " alle tijd van de wereld " hebben om te gamen.
OutlawRustStorm schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:13:
[...]
Ziet er tof uit man!Welke spec is dat?
Schijnbaar lag het echt niet aan de hunters , Blizzard heeft een hotfix uitgebracht voor barrage.Iusedto schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:37:
Kun je hier vinden : http://blue.mmo-champion....317-hotfixes-september-7/
Yummie... kan niet wachten tot ik m'n kleine gnome hiermee kan equipen ^_^
Maar eerst toch maar tijd en energie steken in m'n warrior... Ondanks het feit ik een beetje het idee heb dat ik het verkeerd doe qua dps... mobs willen niet heel snel neer (beetje afhankelijk van de mobs overigens). Maar kan nog niet vergelijken, dus is wellicht onzinnige tekst wat ik schrijf
[ Voor 41% gewijzigd door RustStorm op 08-09-2016 08:58 ]
RustStorm schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:57:
[...]
Yummie... kan niet wachten tot ik m'n kleine gnome hiermee kan equipen ^_^

FUMES et CARNES
Onlangs bevestigd dat gnome hunters naast mechanicals ook taurens kunnen temmen.
(Bevestigd door Cart's gnomish army)
(Bevestigd door Cart's gnomish army)
Hey, tegen jou doe ik altijd lief (ook al speel je Ally hehe)
Door jou heb ik o.a. mijn survival hunter "gevonden"
Maar dat Ally gebeuren zit me wel een beetje dwars want :

FUMES et CARNES
Dat zelfde plaatje kun je maken over de alliance. Nou ja, alleen dan zonder een mislukt koeienhoofd over de glorieuze zonlicht-weerkaatsende schedel van Picard te plakken.Iusedto schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:25:
[...]
Door jou heb ik o.a. mijn survival hunter "gevonden"![]()
[afbeelding]
Ha tuurlijk, op de dag dat ik Barrage voor Volley heb ingeruild komt Blizz met een hotfixHairy23 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:44:
[...]
Schijnbaar lag het echt niet aan de hunters , Blizzard heeft een hotfix uitgebracht voor barrage.
Misschien toch maar weer terugzetten (alhoewel Volley niet veel onder doet en een stuk beheersbaarder is).
Verwijderd
Beste Wow-ers,
Ben gestopt met spelen na Cataclysm. Maar nu de nieuwe expansion uit is gaat het toch weer kriebelen.
Ik heb een paar vragen die iemand hopelijk kan beantwoorden.
- Bij aanschaf van deze expansie, krijg je automatisch ook de tussenliggende expansies ?
- Bij aanschaf expansie zit een character boost tot lvl 100 ?
- Ik heb een aantal lvl 85 characters met profs, is het lastig deze profs weer bij te skillen ?
- Ik heb hooguit 3 - 10 uur speeltijd per week. Is het de moeite om te gaan spelen, doel is wel om uiteindelijk een beetje casual te raiden..
In de tussentijd zal er wel veel veranderd zijn, dat vind ik opzich vanzelf wel uit.. maar mocht iemand dit ook willen toelichten, graag!!
Alvast bedankt!
Ben gestopt met spelen na Cataclysm. Maar nu de nieuwe expansion uit is gaat het toch weer kriebelen.
- Bij aanschaf van deze expansie, krijg je automatisch ook de tussenliggende expansies ?
- Ik heb een aantal lvl 85 characters met profs, is het lastig deze profs weer bij te skillen ?
- Ik heb hooguit 3 - 10 uur speeltijd per week. Is het de moeite om te gaan spelen, doel is wel om uiteindelijk een beetje casual te raiden..
In de tussentijd zal er wel veel veranderd zijn, dat vind ik opzich vanzelf wel uit.. maar mocht iemand dit ook willen toelichten, graag!!
Alvast bedankt!
Even snel:Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:31:
Beste Wow-ers,
Alvast bedankt!
1. Ja
2. Ja (of alleen bij de preorder?)
3. Niet lastig, kan wel duur zijn als je de materials om te lvlen in de AH koopt.
4. Ik ook en ik vermaak me prima. WoW is sinds Cata hooguit meer geschikt voor casuals, niet minder.
Ik heb meer het idee dat dit gevonden is door reverse engineering van de game ofzo. De handelingen die je moet doen komt toch niemand op?RustStorm schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:46:
Vind het inderdaad super tof gedaan van Blizzard. Jammer dat men er zo snel achter is gekomen, want nu zal ie gewoon gefarmed gaan worden
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
-jaVerwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:31:
Beste Wow-ers,
Alvast bedankt!
-ja
-nee, appeltje eitje
- ik ook. (al pak ik nu sinds vorige week wel wat meer uurtjes
Dat is maar de deel, de werking van Barrage is iets veranderd t.o.v. WoD, en volgens mij brengt deze verandering het weer meer terug naar de WoD versie qua range en spread. Maar ook in WoD had je al hunters die niet met Barrage konden omgaan. Het is gewoon geen fire and forget ability die in alle situaties blind te spammen is, maar je moet zowel als hunter, als de tank goed nadenken hoe je spul positioneert en of je barrage wel of niet kan gebruiken in die situatie. Dat kon ook al met de Legion versie, maar had wat meer nadenk werk nodig dan de WoD versieHairy23 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:44:
[...]
Schijnbaar lag het echt niet aan de hunters , Blizzard heeft een hotfix uitgebracht voor barrage.
Voorbeeld: mobs zo positioneren als tank dat de hunter tussen het pack kan staan dat je nu killed met zijn rug naar het komende pack, dan heb je eigenlijk nooit barrage issues, mits er geen geskipte mobs staan, zijkanten werken vaak ook prima. Wat vaak mis gaat is een pack zo dicht mogelijk bij het volgende pack tanken, waarbij de hunter alleen kan dpssen in de richting van het komende pack. Gaat die wisselwerking goed, was Barrage ook nu prima te gebruiken, en zal dat ook te merken zijn in de clearspeed daar Barrage zeer goede damage kan zijn (al zijn er nog steeds soms wat bugs met muren die pijlen doorlaten).
Deze verandering zal het zeker makkelijker maken trouwens en minder verkeerde pulls opleveren.
Oh jawel hoor. Goede hunters wisten Barrage te gebruiken zonder adds te pullen. Slechte hunters pullen adds. It's that simple. Het is een ability waarbij je moet nadenken waar je staat, welke kant je opschiet etc.Hairy23 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:44:
[...]
Helaas is dat voor veel hunters teveel moeite
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik vraag me inderdaad af hoe mensen er op komen. Heb op wowhead gezien dat "Esinar" tijdens de beta al van alles aan het uitvinden was. Is toevallig een exguildie; en kan je vertellen dat die echt insane is in het uitvinden van alles en nog wat... Maar hoe iemand er op komt... werkelijk geen flauw idee en een goede vraag.Zeror schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:35:
[...]
Ik heb meer het idee dat dit gevonden is door reverse engineering van de game ofzo. De handelingen die je moet doen komt toch niemand op?
Weet ik toch... Wellicht maak ik gewoon wel een keer een horde aan... misschien... als ik tijd te veel heb.Iusedto schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:25:
[...]
Door jou heb ik o.a. mijn survival hunter "gevonden"![]()
[afbeelding]
[ Voor 29% gewijzigd door RustStorm op 08-09-2016 09:47 ]
Punt 3 is niet van toepassing als je een lvl 60+ char boost, die krijgt automatisch zn aangeleerde professions ook boosted naar 700, je moet alleen de recepten nog leren bij de trainer. Je kan met professions dan meteen instappen voor LEgion.Grimmie187 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:34:
[...]
Even snel:
1. Ja
2. Ja (of alleen bij de preorder?)
3. Niet lastig, kan wel duur zijn als je de materials om te lvlen in de AH koopt.
4. Ik ook en ik vermaak me prima. WoW is sinds Cata hooguit meer geschikt voor casuals, niet minder.
Mocht je die dus nog willen aanpassen, doe dit dan VOORDAT je de boost doet, zolang je maar een primary en secondary profession hebt.
Mwah, zo simpel is het niet. Zeker niet als Barrage ook incidenteel door muren pulled e.d. Ik ben het wel eens dat het een goeie skill check is maar de hotfix is geen overbodige luxe.corset schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:46:
[...]
Oh jawel hoor. Goede hunters wisten Barrage te gebruiken zonder adds te pullen. Slechte hunters pullen adds. It's that simple. Het is een ability waarbij je moet nadenken waar je staat, welke kant je opschiet etc.
Helaas is dat voor veel hunters teveel moeiteDankzij Barrage zie je heel snel het verschil tussen goede hunters en hunters die aanklooien.
Ik had inderdaad ook zo'n guildie in een guild waar ik in heb gezeten ten tijde van Cataclysm. Die wist van alle rare hunter pets waar en wanneer die spawnde tot op de minuut nauwkeurig.RustStorm schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:46:
Ik vraag me inderdaad af hoe mensen er op komen. Heb op wowhead gezien dat "Esinar" tijdens de beta al van alles aan het uitvinden was. Is toevallig een exguildie; en kan je vertellen dat die echt insane is in het uitvinden van alles en nog wat... Maar hoe iemand er op komt... werkelijk geen flauw idee en een goede vraag.
Gisteren mijn eerste dungeon gedaan met wat vrienden.. slechts 1x gewiped op Fenryr (en dan is t grappig hoe sommige mensen in de groep dit linken aan Harry Potter en niet meteen aan Nordic mythologie..
) doordat iemand net iets te hard richting trash rende die we hadden overgeslagen tijdens dat blood scent of zoiets.
Verder; toffe dungeon al hebben we in die feesthal iets teveel mobs gepulled.. note to self; hou die Moonfires in check terwijl je tankt xD
Verder lekker verder aan het questen.. Azsuna als laatste zone.. profession quests weer een beetje verder.. gaat lekker
Verder; toffe dungeon al hebben we in die feesthal iets teveel mobs gepulled.. note to self; hou die Moonfires in check terwijl je tankt xD
Verder lekker verder aan het questen.. Azsuna als laatste zone.. profession quests weer een beetje verder.. gaat lekker
Dat moet inderdaad gefixed worden, maar het moet niet makkelijker worden om te gebruiken. Elke class mag wel zo'n skill hebben die een soort "derp check" isGrimmie187 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:56:
[...]
Mwah, zo simpel is het niet. Zeker niet als Barrage ook incidenteel door muren pulled e.d. Ik ben het wel eens dat het een goeie skill check is maar de hotfix is geen overbodige luxe.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hebben jullie trouwens ook gezien dat Blizzard wel eens ingame refereert aan de serie Vikings?
Toch altijd wel tof om dat te zien.
Gisteren met ons groepje weer lekker mythics gedaan, uiteindelijk in 3 uur 5 mythics afgerond en 1 keer gewiped. Weer een paar upgrades in ontvangst mogen nemen en nu 832 ilvl. Moet zeggen dat het healen (resto druid) me steeds beter afgaat, zeker nu ik me een beetje meer ingelezen heb in de changes van legion en de synergie van de skills. Nu heb ik ook weer wat meer tijd om om me heen te kijken, dbm in de gaten te houden etc wat mn survivability weer ten goede komt
.
Ben erg benieuwd naar mythic+, opzich niet verkeerd dat het over 2 weken pas uitkomt, dan heb ik nog wat tijd om aan alle bazen en abilities te wennen en wat meer quests te doen in suramar (wat er nu een beetje bij ingeschoten is tot nu toe).
Ben erg benieuwd naar mythic+, opzich niet verkeerd dat het over 2 weken pas uitkomt, dan heb ik nog wat tijd om aan alle bazen en abilities te wennen en wat meer quests te doen in suramar (wat er nu een beetje bij ingeschoten is tot nu toe).
Heel veel referenties! De leukste vond ik van de Blacksmithing quest: Between the hammer.....and the Anvil.RustStorm schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:16:
Hebben jullie trouwens ook gezien dat Blizzard wel eens ingame refereert aan de serie Vikings?Toch altijd wel tof om dat te zien.
Prachtig nummer van Judas Priest
Meer mensen die groepen maken voor mytics met allemaal dezelfde armor type? Zo hadden we gister een full leather groep
Toch wel chill dat je dan gear uit kan wisselen en we maar 1 of 2 items echt weg hebben kunnen gooien. Iedereen heeft flink wat gear binnen gehaald zo
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
al die fucking lelijke gebouwen en dorpen van horde enzo..Iusedto schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:25:
[...]
[afbeelding]
Verwijderd
Gisteren mijn 2de character lvl 110 gedinged, nu een horde warlock ipv mijn alliance main. De questen zijn leuk en die zou ik prima nog 10x kunnen doen maar ik zie mezelf niet 10x suramar etc allemaal unlocken, veel tijd in artifact steken boven 110.
Ook mijn 2de toon 110, deze ga nog wel bij houden
survival hunter, lekker bm vor dungeons/raids
Maar nu ga je wel merken hoe nadeel die artifact is, gelukkig is mijn main op niveau dat ilvl 835+ dus klaar voor lfr.
Probeer mijn hunter ook op dat niveau te krijgen voor de lfr begint.
Hooguit nog nr3, maar veel meer dan dat echt niet. gaat echt te veel tijd zitten in die wq.
(opzich niet erg of zo, maar wel als uiteindelijk alle 12 wil gaan doen.)

Maar nu ga je wel merken hoe nadeel die artifact is, gelukkig is mijn main op niveau dat ilvl 835+ dus klaar voor lfr.
Probeer mijn hunter ook op dat niveau te krijgen voor de lfr begint.
Hooguit nog nr3, maar veel meer dan dat echt niet. gaat echt te veel tijd zitten in die wq.
(opzich niet erg of zo, maar wel als uiteindelijk alle 12 wil gaan doen.)
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ik heb nog geen 110. Ben in Legion begonnen met een Demon Hunter, echt geweldig en je ramt overal zó doorheen.. Ik vind het echt héél erg overpowered, niet alleen qua AoE maar ook de mobility. Fel Rush, Vengeful Retreat, Double Jump, Glide, Fel Blade, Metamorphosis jump, echt geweldig om er mee te spelen. Dan ook nog de gigantische AoE mogelijkheden die je altijd instant tot je beschikking hebt, Chaos Nova, Blade Dance, Throw Glaive, Eye Beam, en in mindere mate ook Fel Rush uiteraard. Als je goed met de mobility-spells om kan gaan ben je echt onverslaanbaar.
Uiteindelijk ben ik wel gestopt op level 108 en ben ik mijn oude main (Paladin) weer gaan spelen. Ik kon het toch niet over mijn hart verkrijgen om alle reputations items etc. weg te gooien. Wat een drama zeg, Retribution. Toen op level 102 naar protection gewisseld en dat gaat wel heerlijk. Heb in WotLK ook veel getanked dus ik blijf dit maar zo houden en bevalt goed voor het questen en end-game blijf ik ook wel bij tanken. Dan hoef ik mij ook niet op te winden over bepaalde classes die veel sterker in hun schoenen staan wat DPS betreft
Uiteindelijk ben ik wel gestopt op level 108 en ben ik mijn oude main (Paladin) weer gaan spelen. Ik kon het toch niet over mijn hart verkrijgen om alle reputations items etc. weg te gooien. Wat een drama zeg, Retribution. Toen op level 102 naar protection gewisseld en dat gaat wel heerlijk. Heb in WotLK ook veel getanked dus ik blijf dit maar zo houden en bevalt goed voor het questen en end-game blijf ik ook wel bij tanken. Dan hoef ik mij ook niet op te winden over bepaalde classes die veel sterker in hun schoenen staan wat DPS betreft
Niet alle quests in Suramar geven rep inderdaad. Zijn een aantal questlines die alleen meetellen voor de achievement, zoals de Vrykul questline.Henkje.doc schreef op woensdag 07 september 2016 @ 20:37:
[...]
Hier hetzelfde op mijn samsung s4. Heb de app maar op de ipad gezet. Daar lijkt het beter te gaan.
Iets anders. Had van de week een probleem met een vna de Nightfallers quests. De npc is er weer en kon weer een stuk verder.
Zit bijna op Honoured, echter na een uurtje questen viel me op dat ik geen rep meer krijg.
Kan iemand dit bevestigdn dt dit klopt? De guide op wowhead is voor mij persoonlijk niet duidelijk.
Viel mij gister ook op ja. Heb toch zeker al 20 quests erop zitten in Sarumar maar ik heb pas 2/11 chapters completed? Hoe lang gaat het nog duren om die af te krijgen?Noiz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:48:
[...]
Niet alle quests in Suramar geven rep inderdaad. Zijn een aantal questlines die alleen meetellen voor de achievement, zoals de Vrykul questline.

Gisteren eindelijk lvl 110 op mijn protection paladin gehaald. Al wat dungeons getanked en dat ging nog best aardig. Verder is dat hele artifact wel een flinke grind, 6000 power voor mijn volgende unlock
Dit is de laatste maar ik moest hier wel heel erg om lachen :Ricmaniac schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:23:
[...]
al die fucking lelijke gebouwen en dorpen van horde enzo..

FUMES et CARNES
Ik zit ook te twijfelen of ik mijn ret paladin niet gewoon op Prot moet zetten. Ik had als voordeel dat de vrouw met haar warlock wel de schade deed en ik mee kon tikken voor een beetje extra schade. Het speelt niet slecht maar het mist nog iets. Een beetje oemph.Ries schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:45:
Wat mij ook tegenhoud is het tanken op zich. Ik heb dat nooit echt gedaan dus durf niet zo de dungeons in te gaan en in mijn guild zitten voornamelijk vaste groepen voor dungeons.
Ach ik kan altijd chars levelen
Ok ben nu tijdje met discipline bezig geweest, discipline word het voor mij. Is toch wat actiever dan Holy
Bedankt nog voor de adviezen in dit topic.
Bedankt nog voor de adviezen in dit topic.
Blijft lastig he. Zit een beetje met hetzelfde in m'n maag, maar dan met name ook voor Blood DK. Ik kijk altijd met veel bewondering naar Blood DK tanks en lees nu ook veel goede verhalen. Helaas kan ik het alleen tijdens het levellen spelen of misschien PvP voor zover een tank vanaf nu wel/niet nut heeftCarthrax schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:02:
[...]
Wat mij ook tegenhoud is het tanken op zich. Ik heb dat nooit echt gedaan dus durf niet zo de dungeons in te gaan en in mijn guild zitten voornamelijk vaste groepen voor dungeons.
Ben nog steeds level 102, en heb de urge om te gaan levelen al aardig verloren.
Het duurt zó intens lang dat het tegenvalt. Heb nu ~10 uur geleveld bij elkaar en met moeite de 102 aan kunnen tikken. Wetende dat ik nog tig chars heb, zie ik er tegenop.
Probleem is voornamelijk mijn DPS die bedroevend laag is (ondanks ilvl 730 ofzo) en hoeveel HP de mobs van me af meppen. 2-3 tikken en ik mag weer gaan corpserunnen.
It's not easy being a mage.
Het duurt zó intens lang dat het tegenvalt. Heb nu ~10 uur geleveld bij elkaar en met moeite de 102 aan kunnen tikken. Wetende dat ik nog tig chars heb, zie ik er tegenop.
Probleem is voornamelijk mijn DPS die bedroevend laag is (ondanks ilvl 730 ofzo) en hoeveel HP de mobs van me af meppen. 2-3 tikken en ik mag weer gaan corpserunnen.
[ Voor 28% gewijzigd door Zorian op 08-09-2016 11:28 ]
Dan vraag ik me alleen wel af hoe je aan het levelen bent. Want ik kan me niet voorstellen dat je na 10 uur questen pas level 102 bent... Het questen kan namelijk snel gaan als je je er even op instelt en op focust. Als je ook nog allemaal andere dingen doet, zoals craften van items, eventueel achievements aan het hunten bent, etc etc; dan kan ik me voorstellen dat je nog maar 102 bent.Zorian schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:27:
Ik zou dus zeggen: focussen op het questen en het gaat echt wel een stuk sneller dan 2 levels per 10 uur.
Je zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen samen met iemand te gaan questen.
[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 08-09-2016 11:30 ]
Dan is dit juist het ideale moment, iedereen levelt met je mee en zij zijn ook allemaal nieuws in de dungeons. Zeker als je veel normal dungeons kunt je heel veel oefenen. Zo ben ik ook ooit begonnen in WotLK en zodra je dan doorgaat naar Heroics en daarna raids gaat alles eigenlijk al vanzelf.Carthrax schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:02:
Is me wel opgevallen dat het langzamer gaat dan eerdere expansions... maar ik stoor me er niet aan. Ik vermaak me met de content. Als 't sneller zou gaan, zou ik na 2 zones al op 110 zijn, dan zou ik de rest niet meer doen. Zou eeuwig zonde van de content zijn.Zorian schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:27:
Probleem is voornamelijk mijn DPS die bedroevend laag is (ondanks ilvl 730 ofzo) en hoeveel HP de mobs van me af meppen. 2-3 tikken en ik mag weer gaan corpserunnen.It's not easy being a mage.
Ik heb dus heel Stormheim voltooid inclusief achievement en ben nu dus 102, krapjes. Samen met een deel van die jungle linksonder (naam kwijt).RustStorm schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:29:
[...]
Dan vraag ik me alleen wel af hoe je aan het levelen bent. Want ik kan me niet voorstellen dat je na 10 uur questen pas level 102 bent... Het questen kan namelijk snel gaan als je je er even op instelt en op focust. Als je ook nog allemaal andere dingen doet, zoals craften van items, eventueel achievements aan het hunten bent, etc etc; dan kan ik me voorstellen dat je nog maar 102 bent.
Ik zou dus zeggen: focussen op het questen en het gaat echt wel een stuk sneller dan 2 levels per 10 uur.
Je zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen samen met iemand te gaan questen.Is het ook meteen een stuk gezelliger dan in je Remi te questen.
Samen levelen is inderdaad leuker, heb tot zover alles lonely gedaan, nog niemand gevonden zo snel die mee wil doen.
Dat gaat nog wel even durenGrimmie187 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:51:
[...]
Viel mij gister ook op ja. Heb toch zeker al 20 quests erop zitten in Sarumar maar ik heb pas 2/11 chapters completed? Hoe lang gaat het nog duren om die af te krijgen?
Zoals al gezegd, dan is de vraag wat je precies aan het doen bent. Ik heb mijn main in ~10 uur naar 110 geleveled en dat was zonder enige vorm van rested xp. Daarbij heb ik de main quest line van iedere zone gedaan, de dungeon (voor de eind quest van iedere zone) en de class hall quests die beschikbaar waren. Als je het merendeel van de tijd aan het corpse runnen bent, dan zit je probleem ergens anders.Zorian schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:27:
[ Voor 6% gewijzigd door Noiz op 08-09-2016 11:35 ]
Das nadeel van tanken, je leert het pas echt goed in dungeons.Carthrax schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:02:
[...]
Maar denk dat alle tank elke Wardens quest moet kunnen soloen (met uitzondering die met de drake symbool er om heen)
dat is altijd goede manier om leren om te gaan met cooldowns, self heals etc.
gewoon op 20 mill elite of stormen en er levend uit lopen, als dat kan is tanken in hc een eitje.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ik kwam dit keer precies goed uit eigenlijk qua content, dus wat dat betreft heeft Blizz het goed gedaan. Ik heb bij de vorige uitbreidingen het regelmatig gehad dat ik max lvl was met nog 2 zones te gaan, nogal zonde idd.
Ik heb Highmountain->Azsuna->Valsharah->Stormheim gedaan en werd 110 aan het eind van de Stormheim quests.
Ik heb Highmountain->Azsuna->Valsharah->Stormheim gedaan en werd 110 aan het eind van de Stormheim quests.
[ Voor 22% gewijzigd door Grimmie187 op 08-09-2016 11:37 ]
*nmind*
[ Voor 98% gewijzigd door Grimmie187 op 08-09-2016 11:36 ]
Ben zelf op mijn lock aan het levellen. Nu bijna 103 . Zit nog steeds in Aszune en heb wel de 3 quests voor Artifacts gedaan en moet zeggen die leveren aardig wat XP op. Denk dat ik in Aszune nog niet eens over de helft van de quest zit.Zorian schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:32:
[...]
Ik heb dus heel Stormheim voltooid inclusief achievement en ben nu dus 102, krapjes. Samen met een deel van die jungle linksonder (naam kwijt).
Samen levelen is inderdaad leuker, heb tot zover alles lonely gedaan, nog niemand gevonden zo snel die mee wil doen.
Maatjes van mij hebben inmiddels al wel 1 of meerdere chars op 110 en met hun kan ik dan lekker leechen in de dungeons. Vermaak mij prima
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Mja ik heb die 10 uur wel nodig om de questline van 1 zone af te maken. Ik doe verder niks anders.Noiz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:34:
[...]
Zoals al gezegd, dan is de vraag wat je precies aan het doen bent. Ik heb mijn main in ~10 uur naar 110 geleveled en dat was zonder enige vorm van rested xp. Daarbij heb ik de main quest line van iedere zone gedaan, de dungeon (voor de eind quest van iedere zone) en de class hall quests die beschikbaar waren. Als je het merendeel van de tijd aan het corpse runnen bent, dan zit je probleem ergens anders.
Zoals ik al zei heb ik ~1-2 minuten nodig om 1 mob neer te krijgen, als die mij niet eerst plat krijgt. Wat ook vrij vaak gebeurt helaas. Elk uur zeker 5-6 keer corpserunnen.
Welke mage spec speel je mee? En heb je al eens gekeken op fora of dezelfde ervaringen spelen en of er wellicht een oplossing voor is?Zorian schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:41:
[...]
Mja ik heb die 10 uur wel nodig om de questline van 1 zone af te maken. Ik doe verder niks anders.
Zoals ik al zei heb ik ~1-2 minuten nodig om 1 mob neer te krijgen, als die mij niet eerst plat krijgt. Wat ook vrij vaak gebeurt helaas. Elk uur zeker 5-6 keer corpserunnen.
Ik ben een vuurbolletje.RustStorm schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:45:
[...]
Welke mage spec speel je mee? En heb je al eens gekeken op fora of dezelfde ervaringen spelen en of er wellicht een oplossing voor is?Kan me goed voorstellen dat het eindeloze corpserunnen alles behalve leuk is en daarmee de speelervaring negatief beinvloed wordt.
Heb frost/arcane wel geprobeerd maar meh. Super trieste DPS daarmee.
Mja momenteel dus ook nog amper de behoefte om er nog verder mee te gaan.
[ Voor 13% gewijzigd door Zorian op 08-09-2016 11:46 ]
Zelf speel ik ook een firemage, maar voor het questen ben ik geswitched naar arcane, op de een of andere manier doe ik daar meer DPS mee(al speel ik al dik 2 jaar fire als main spec, en arcane nu pas 3 dagen)Zorian schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:45:
[...]
Ik ben een vuurbolletje.Daar doe ik de meeste DPS mee, voorzover ik van DPS mag spreken.
Heb frost/arcane wel geprobeerd maar meh. Super trieste DPS daarmee.
Mja momenteel dus ook nog amper de behoefte om er nog verder mee te gaan.
Niet alleen het corpserunnen, ook het feit dat je lang nodig hebt om simpele mobs neer te krijgen zal hierin niet helpen. Ik weet niet in hoeverre je je hebt ingelezen in specs en dergelijke, maar ik zou minimaal eens Icy Veins gaan nalezen naar rotaties en kijken of je wellicht daarin iets kan verbeteren. Gezien je itemlevel zou je mobs sneller neer moeten kunnen halen.RustStorm schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:45:
[...]
Welke mage spec speel je mee? En heb je al eens gekeken op fora of dezelfde ervaringen spelen en of er wellicht een oplossing voor is?Kan me goed voorstellen dat het eindeloze corpserunnen alles behalve leuk is en daarmee de speelervaring negatief beinvloed wordt.
Wellicht is het een optie om frost te spelen? Alhoewel ik moet zeggen dat ik niet weet hoe ze zijn na de changes, was frost toch altijd wel een spec met slows/roots en voornamelijk wat burst dps, iets wat voor het levelen/questen zeer handig isZorian schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:45:
[...]
Ik ben een vuurbolletje.Daar doe ik de meeste DPS mee, voorzover ik van DPS mag spreken.
Pfff, als het echt zo lang duurt en zovaak zou moeten corpserunnen had ik al lang gererolled
Vandaar dat ik geen caster class heb denk ik, daar heb ik nou nooit echt met plezier mee gespeeld. Alleen al een enkele pushback tijdens het casten is irritant genoeg
Wel elemental shaman gehad, maar toen was Lava Burst zo sterk dat alles werd ge-oneshot
[ Voor 14% gewijzigd door Divak op 08-09-2016 12:04 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.