• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Noiz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:49:
[...]

Niet alleen het corpserunnen, ook het feit dat je lang nodig hebt om simpele mobs neer te krijgen zal hierin niet helpen. Ik weet niet in hoeverre je je hebt ingelezen in specs en dergelijke, maar ik zou minimaal eens Icy Veins gaan nalezen naar rotaties en kijken of je wellicht daarin iets kan verbeteren. Gezien je itemlevel zou je mobs sneller neer moeten kunnen halen.

[...]

Wellicht is het een optie om frost te spelen? Alhoewel ik moet zeggen dat ik niet weet hoe ze zijn na de changes, was frost toch altijd wel een spec met slows/roots en voornamelijk wat burst dps, iets wat voor het levelen/questen zeer handig is ;)
Als fire heb je op zich ook genoeg CC - Blast wave - Dragon's breath - flame strike. Dan heb je scorch nog waarmee je rennend kunt casten. Moet je een heel eind mee komen toch? Bij mij duurde het in het begin ook wat langer, maar na opbouwen van crit kun je lekker flame striken!

bl44t

Verwijderd

Ik heb Legion een weekje geleden gekocht en ben inmiddels 110 op mijn main (paladin). Viel me eigenlijk dik mee. Had maar 2-3 uurtjes per dag de tijd om te spelen. Heb er ook maar 3 zones voor nodig gehad. Tussendoor nog wel een paar keer een dungeon gehealed en alle bonus objectives in de zones gedaan. Zijn er mensen die op Silvermoon spelen en plek hebben voor een casual/social (geen tijd voor raids maar wel serieus als ik dungeons, e.d. doe) in hun guild?

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ries schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:03:
Pfff, als het echt zo lang duurt en zovaak zou moeten corpserunnen had ik al lang gererolled :D Vandaar dat ik geen caster class heb denk ik, daar heb ik nou nooit echt met plezier mee gespeeld. Alleen al een enkele pushback tijdens het casten is irritant genoeg :D Wel elemental shaman gehad, maar toen was Lava Burst zo sterk dat alles werd ge-oneshot :D
Niet alle casters over 1 kam scheren he ;). Gisteren gestart met questen met m'n Affl Lock, ging super, ben (nog) niet kapot te krijgen. En dots casten is instant ;) (op unstable affliction na).

Verwijderd

Zorian schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:45:
[...]

Ik ben een vuurbolletje. :) Daar doe ik de meeste DPS mee, voorzover ik van DPS mag spreken. :p
Heb frost/arcane wel geprobeerd maar meh. Super trieste DPS daarmee. :')

Mja momenteel dus ook nog amper de behoefte om er nog verder mee te gaan.
Level als frost, dan heb je meer tools om te overleven. En ook op 110 is mage zwak met mobs killen, ik speel nog steeds als frost in de open wereld en soms fire. Doorgaans nog steeds na 2-3 mobs weer drinken om verder te kunnen, dit met 822 ilvl.

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-08 18:23
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:07:
[...]

Level als frost, dan heb je meer tools om te overleven. En ook op 110 is mage zwak met mobs killen, ik speel nog steeds als frost in de open wereld en soms fire. Doorgaans nog steeds na 2-3 mobs weer drinken om verder te kunnen, dit met 822 ilvl.
Speel maar eens shadowpriest dan, nog erger....

Al moet ik zeggen dat het nu met ilevel 843 wel meevalt :p
Hebben jullie ook gezien dat de WoW armory app niet de juiste ilvls van de nieuwe Legion epics laat zien? Hierdoor heb ik al wat verkeerde investeringen gedaan. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Verwijderd

YouTube: WoW Legion Impressions & Thoughts • More Of The Same

Heeft toch een paar goede punten denk ik zo.
Voel ook wel dat het veel "meer van hetzelfde is" met Legion. Ik ga zker wel 110 halen op mijn main en tweede character. Als ik op mijn werkt zit heb ik niet zo'n gevoel dat ik niet kan wachten om naar huis te gaan om te spelen zoals andere personen dat wel hebben lees ik hier in dit topic. Als mijn vrouw dan zegt laten we een film kijken ipv Legion spelen vind ik dat ook wel prima eigenlijk. Die echte "drang" om te spelen heb ik met Legion (nog) niet gehad, wellicht heb ik daar WoW ondertussen ook wel te lang al voor gespeeld.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Zorian schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:45:
Ik ben een vuurbolletje. :) Daar doe ik de meeste DPS mee, voorzover ik van DPS mag spreken. :p
Welke rotation gebruik je? Misschien dat je daar nog iets aan kunt verbeteren: http://www.icy-veins.com/...ation-cooldowns-abilities

Ik ben na Cataclysm nu pas weer begonnen (Resto Druid main) en van level 100 tot 103 schoot het bij mij ook echt niet op als Balance. Toen heb ik eens opgezocht wat de beste spell rotation (en build) was en nu vlieg ik door de (normal) mobs heen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

[b]Jouhki schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:31: Die echte "drang" om te spelen heb ik met Legion (nog) niet gehad, wellicht heb ik daar WoW ondertussen ook wel te lang al voor gespeeld.
Dat ervaar ik ook. Hoewel ik het een heel goede uitbreiding vind tot nog toe, heb ik dat gevoel van " ik moet spelen " ook niet meer. Waarschijnlijk komt het echte leven gewoon nu meer om de hoek kijken en raakt het gamen an sich gewoon wat meer op de achtergrond.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
abdus18 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:11:
[...]

Zit nu ook 841 en mobs vallen best snel neer :D. En daarnaast heb je ook best wel wat survivability. Ik shield me meestal constant (ook vanwege de speed buff) en Vampiric embrace kan je ook wel lekker healen. Ook de artifact trait dat je dispersion je 50% healt is heel erg nice tegen sterke mobs.

Artifact wapen zit nu trouwens op 866ilvl, had het geluk een relic van 850ilvl te mogen ontvangen. Alle 3 mijn relics geven trouwens aan dezelfde trait een punt. Waardoor vampiric touch 90% kans heeft op een shadow apperation bij crit. :P Ga dan ook vol voor crit/haste aangezien je in combinatie met Surrender to madness in raids crit echt wel de beste stat wordt.

Gisteren trouwen ook 3de relic slot gehaald omdat order haal campaign compleet was. Wel coole scenario op het einde. Enige wat ik jammer vind dat de order hall campaign volledig op the light is gericht. Daar sta je dan als shadow priest...
Zit maar 1 stuk quest in dat gaat over de cult of forgotten shadow. Hopelijk komt er lorewise nog iets meer voor shadow priests later in de expansion.

Verwijderd

Vraagje aan de mages hier. Kom ik in LFD alleen maar slechte mages tegen of zijn alle mage specs op dit moment gewoon sub-par. Wat voor spec dan ook, ze staan altijd onderaan de damage done en dps lijst, met wel 20-40% minder damage done dan de andere (ook random) dps.

• Zorian
  • Laatst online: 12-09 18:27

Zorian

What the fox?

OkkE schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:32:
[...]

Welke rotation gebruik je? Misschien dat je daar nog iets aan kunt verbeteren: http://www.icy-veins.com/...ation-cooldowns-abilities

Ik ben na Cataclysm nu pas weer begonnen (Resto Druid main) en van level 100 tot 103 schoot het bij mij ook echt niet op als Balance. Toen heb ik eens opgezocht wat de beste spell rotation (en build) was en nu vlieg ik door de (normal) mobs heen.
Geen idee eigenlijk, zou ik eens moeten kijken.

Verwijderd

Grimmie187 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:31:
Ha tuurlijk, op de dag dat ik Barrage voor Volley heb ingeruild komt Blizz met een hotfix :+
Ha, jij ook? Voordeel van Barrage is dat je weer een extra knop hebt om op te drukken.

Ik ben blij met die hotfix, want ik vind Barrage gewoon een fijne ability. De hoek leek tot nu toe wel 180 graden, en nu hopelijk iets van 60 of zo.
RustStorm schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:33:
Dat ervaar ik ook. Hoewel ik het een heel goede uitbreiding vind tot nog toe, heb ik dat gevoel van " ik moet spelen " ook niet meer.
Yup. Ik ben toen met Pandaria een tijd gestopt omdat je als raider zoveel dailies moest doen voor de beste enchants en zo dat het veel teveel op werk begon te lijken. En dat dailies nu World Quests heten maakt het niet minder repetitief en dus saai. Ik heb de afgelopen week nauwelijks gespeeld, zelfs...

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:47
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:43:
Vraagje aan de mages hier. Kom ik in LFD alleen maar slechte mages tegen of zijn alle mage specs op dit moment gewoon sub-par. Wat voor spec dan ook, ze staan altijd onderaan de damage done en dps lijst, met wel 20-40% minder damage done dan de andere (ook random) dps.
Ik heb daar ook last van als mage, met als kanttekening dat ik met 810 ilvl rondloop en met 835 guildies bezig was :p

Single target burst blaas ik ze nog wel eens weg, helemaal in een random heroic met pugs, maar aoe leg ik het af tegen velen, tenzij ik m'n cooldowns gebruik. Grote groepen gaat wel heel hard met living bomb. Kleine groepen leg je het af, zeker tegen melee. Maar zoals gezegd, op boss fights kan ik regelmatig bijblijven met de 830-840 mensen.

Dit vereist wel dat je vooral je burst perfect doet. Als er iets mis gaat is je dps meteen crap.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
RustStorm schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:16:
Hebben jullie trouwens ook gezien dat Blizzard wel eens ingame refereert aan de serie Vikings? :) Toch altijd wel tof om dat te zien. :)
Blizzard refereert ingame naar een hele hoop dingen.. met name qua namen van rares, achievements en dat soort dingen.

En Vrykul zijn natuurlijk stevig geroot in de viking mythologie, dus dan is de link met een serie als vikings natuurlijk snel gelegd. Lagertha heb ik in ieder geval al voorbij zien komen als naam op de mini-map.

Game of thrones zitten ook wel de nodige referenties in Legion wat ik zo snel gezien heb.

Maar ja, blijft leuk

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 11:01
Gisteravond 3 Mythics getanked waar we ongeveer 4 uur over hebben gedaan, sommige bosses hebben we een aantal wipes op gehad :) Daarnaast heb ik mijn class journey afgerond waardoor ik mijn Artifact kon verbeteren naar ilvl 858.
Merk dat ik steeds beter word met tanken maar mythics blijven toch nog best pittig, maar dat is op zich best leuk ;P

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
abdus18 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:11:
[...]

Vertel mij wat.... ik ben geswitched naar mn pala, als retri ga ik er vergeleken met mn shadowpriest als een mes door de boter heen.

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 10:46
Ik ben nu 110 en heb nog steeds 2 champions, ik lees overal dat mijn class hall campaign er meer moet geven. Als Paladin zijnde heb ik alle 3 de wapens gehaald en staan er geen quests open in mijn Class Hall.. heeft iemand een idee wat ik dan nog moet doen?
WoW Legion Companion app voor Android zorgt er toch wel voor dat m'n accu veel sneller leeg loopt dan voorheen, terwijl ik de app nauwelijks gebruik (lees: om de 2-4 uur voor verversen van de missions).

@icemotion: ik heb Floki al voorbij zien komen als questmob (met uitroeptekentje) ^_^

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
demokert schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:26:
Ik ben nu 110 en heb nog steeds 2 champions, ik lees overal dat mijn class hall campaign er meer moet geven. Als Paladin zijnde heb ik alle 3 de wapens gehaald en staan er geen quests open in mijn Class Hall.. heeft iemand een idee wat ik dan nog moet doen?
spoiler:
Heb je al de scenario in Exodar gedaan ?, heb als goed is van khadgar gekregen, waar je in cave iets moet gaan halen

[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 08-09-2016 13:34 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
demokert schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:26:
Ik had hetzelfde met mijn hunter. Goed kijken welke quests je krijgt in je class hall. Ik had 1 quest die totaal onrelevant leek voor de class hall campaign maar waar mijn questline blijkbaar toch afhankelijk van was.

• demokert
Weet jij zo hoe die quest heet? Ik zou het eerlijk gezegd zo niet weten of ikdat gedaan heb of niet :D

• demokert
Evil Cowman schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:34:
[...]

Ik had hetzelfde met mijn hunter. Goed kijken welke quests je krijgt in je class hall. Ik had 1 quest die totaal onrelevant leek voor de class hall campaign maar waar mijn questline blijkbaar toch afhankelijk van was.
Dat dus gedaan, maar ik kan niet relateren aan mijn class hall momenteel.

• Evil Cowman
  • Nu online
demokert schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:36:
[...]

Al op wowhead gekeken? Volgens mij was er een class hall campaign guide met daarin een lijst van alle (relevante) quests per class

• Teunis
demokert schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:36:
[...]
http://www.wowhead.com/quest=44257/a-falling-star

• demokert
Volgens mij heb ik die.. iets in Saramur ja :) Vanavond maar eens kijken! Bedankt boys!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

demokert schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:35:
[...]

Weet jij zo hoe die quest heet? Ik zou het eerlijk gezegd zo niet weten of ikdat gedaan heb of niet :D
Bij mij als druid was het de quest giver die je de quests voor de andere artifact wapens geeft, die geeft je ook de followup quests. Helaas kan je dat op de map niet zien, je ziet alleen de other weapon of old quest. Het was voor mij puur toeval dat ik die aanklikte en daardoor met die quest door kon. Inmiddels class order hall af(met heel erg underwhelming final quest).

Inmiddels ilevel 828, heb alle quest lines in suramar af(vandaag als het goed is honored met combinatie van world quests en kirin tor emmisary quest). Dan daar nog ff verder, de andere quests spammen en dan wat heroics doen om even aan iets moeilijkere dungeon te wennen.

Dit weekend zo veel mogelijk mythics er uit knallen en een begin maken aan m'n eerste alt. Het word m'n mage, gezien ik meer self sufficient in m'n enchants wil worden :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Tijdens je class (hall) campaign krijg je meer champions en uiteindelijk je 3e relic slot, dus het is van redelijk belang dat je deze toch af wilt maken. Tenzij je deze al hebt, moet je dus een quest in je log hebben die onder het kopje '<Naam class> campaign hoort te staan of een quest beschikbaar hebben in je class hall.

De Suramar quest (Falling Star) of Exodar scenario zouden hier niks mee te maken moeten hebben voor zover ik weet.

• demokert
Ehh, dan heb ik een probleem haha, volgens mij zou je je 3e champion op 103 toch moeten krijgen.. alleen zie ik niets gerelateerd erbij staan :x

• Evil Cowman
  • Nu online
Moet je dan ook verplicht ALLE artifacts halen voordat je je class hall campaign kunt afmaken? Heb nog altijd geen zin gehad om de 3e te halen voor mijn Hunter eigenlijk...

• Noiz
demokert schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:48:
Ehh, dan heb ik een probleem haha, volgens mij zou je je 3e champion op 103 toch moeten krijgen.. alleen zie ik niets gerelateerd erbij staan :x
Ik zou je questlog en class hall dan toch eens even goed nakijken. Mijn DK had 4 champions op 105 en zowel Suramar als Exodar scenario had ik toen nog niet gedaan. Wellicht dat de quest onder een verkeerd kop staat in je questlog? Misschien via Wowhead de volledige quest line voor jouw class hall opzoeken en kijken of er 1 tussen staat die in je questlog staat of dat je je kan herinneren welke je als laatste hebt gedaan en waar je moet kijken voor het vervolg?
Evil Cowman schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:49:
Moet je dan ook verplicht ALLE artifacts halen voordat je je class hall campaign kunt afmaken? Heb nog altijd geen zin gehad om de 3e te halen voor mijn Hunter eigenlijk...
Niet verplicht, wel aan te raden van wat ik gehoord heb. Op 110 scaled dat blijkbaar nogal raar en worden ze lastiger :P

[ Voor 22% gewijzigd door Noiz op 08-09-2016 13:51 ]

• abdus18
worst quest ever, scenario duurt mega lang -_-
ga het al voor de 3e keer doen nu x)

• demokert
Noiz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:51:
[...]

Ik zou je questlog en class hall dan toch eens even goed nakijken. Mijn DK had 4 champions op 105 en zowel Suramar als Exodar scenario had ik toen nog niet gedaan. Wellicht dat de quest onder een verkeerd kop staat in je questlog? Misschien via Wowhead de volledige quest line voor jouw class hall opzoeken en kijken of er 1 tussen staat die in je questlog staat of dat je je kan herinneren welke je als laatste hebt gedaan en waar je moet kijken voor het vervolg?

[...]

Niet verplicht, wel aan te raden van wat ik gehoord heb. Op 110 scaled dat blijkbaar nogal raar en worden ze lastiger :P
Nouja dat heb ik dus gedaan en die Falling Star quest is volgens mij toch wel degelijk onderdeel van campaign.. die zegt me wel iets :P

• Teunis
Noiz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:47:
De Suramar quest (Falling Star) of Exodar scenario zouden hier niks mee te maken moeten hebben voor zover ik weet.
Oh echt wel dat die belangrijkzijn (in iedergeval voor paladin weet ik het zeker)
Evil Cowman schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:49:
Nope, alleen quest chain is van belang (ook gedaan op me paladin, pas veel later mijn laatste gehaalt)

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Iemand trouwens al de Leatherworking quest gedaan dat je een eland achterna moet zitten in Sormheim? Je moet op een gegeven moment van watervallen afspringen en ik ga constant dood, knettergek word ik er van 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:58:
Iemand trouwens al de Leatherworking quest gedaan dat je een eland achterna moet zitten in Sormheim? Je moet op een gegeven moment van watervallen afspringen en ik ga constant dood, knettergek word ik er van 8)7
HeelsVSbabyface heeft dit eens uitgebreid besproken op zijn youtube channel. Daar kun je echt zien hoe de moose rondloopt en hoe je best hem achtervolgt.

Misschien eens nuttig om dit op te zoeken

Juist gevonden: YouTube: GREAT NORTHERN ELDERHORN (Leatherworking): Mount Guide !!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2016 14:01 ]

• Grimmie187
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:00:
[...]

HeelsVSbabyface heeft dit eens uitgebreid besproken op zijn youtube channel. Daar kun je echt zien hoe de moose rondloopt en hoe je best hem achtervolgt.

Misschien eens nuttig om dit op te zoeken

Juist gevonden: YouTube: GREAT NORTHERN ELDERHORN (Leatherworking): Mount Guide !!
Ik had kunnen weten dat het al op YT zou staan.. :D

Had stiekem al besloten de quest even uit te stellen omdat de mount recipe voor LW 800 is waar ik nog lang niet op zit, maar bedankt voor de tip!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 18:30
Noiz schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:48:
[...]

Niet alle quests in Suramar geven rep inderdaad. Zijn een aantal questlines die alleen meetellen voor de achievement, zoals de Vrykul questline.
Gelukkig, ben ik niet aan het prutsen :)

Afgelopen paar dagen de dungeons op hc kunnen tanken. Ging eingelijk alleen mis als ik echt niet zat op te letten op eventuel zut op de grond,

Bevalt erg goed, kan solo de quests ook goed aan en een lekker korte queue. Loot spc op fury. Ben inmiddels op 826 aangekomen.
Is iemand eigenlijk al een Brewmaster monk tegen gekomen in een dungeon ?

Zit net een verhaal te lezen over diverse tanks (en hun voor- en nadelen ) maar niemand heeft daar ervaring als brewmaster. Ook de healers hebben geen ervaring met het healen van een brewmaster.
Heel apart :)

FUMES et CARNES

Verwijderd

Zit er trouwens gametime (maand?) bij de expansion ?

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:31:
Zit er trouwens gametime (maand?) bij de expansion ?
Nee. :(

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:41
Goblin glider meenemen in je tassen???

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• Grimmie187
skassie schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:38:
[...]

Goblin glider meenemen in je tassen???
Dan wordt de afstand te groot en breekt de lasso tussen jou en de eland (denk ik).

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 13:27
Grimmie187 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:48:
[...]

Dan wordt de afstand te groot en breekt de lasso tussen jou en de eland (denk ik).
Dat, en je moet op een mount blijven zitten

Eury#2434

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
kort vraagje. Iemand die mij een beetje een idee kan geven.

Heb een oude pc staan. i5 750, 4 gb en een 5770 1gb kaartje. Speel nu WOW op een 19"scherm. Kan een 24"voor 40 euro kopen en die is 1920x1080. IS dat een resolutie waar ik op redelijke settings wow zou kunnen spelen of is mn pc dan echt te traag?

Heb op google gezocht maar kom niet echt vergelijking tegen

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Fighter chow gebruikt op dat stuk, daarna nog een paar irritante stukjes maar goed te doen, waterfall moet je weten hoe je valt als je mounted bent (richting, afstand etc)

na dat stuk ben je nog ongeveer 5 a 10 mins bezig

Vergeet ook niet dat item te gebruiken waarbij je niet dazed kan raken.

Fishing Artifact ook binnen nu. \o/

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 08-09-2016 15:17 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:20
jaydenjarno schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:14:

Heb een oude pc staan. i5 750, 4 gb en een 5770 1gb kaartje. Speel nu WOW op een 19"scherm. Kan een 24"voor 40 euro kopen en die is 1920x1080. IS dat een resolutie waar ik op redelijke settings wow zou kunnen spelen of is mn pc dan echt te traag?

Dat lijkt me redelijk lastig worden. Weet niet op wat voor resolutie je nu speelt maar waarschijnlijk 1440x900? Als dat het geval is is fullhd 60% meer pixels en dus een stuk zwaarder. Maar je kan het altijd proberen natuurlijk en eventueel je resolutie omlaag gooien (al wordt dat er niet veel mooier van).

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 10:26
jaydenjarno schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:14:

Hangt er een beetje vanaf welke resolutie je nu op speelt :)
Gewoon die monitor voor 4 tientjes kopen en testen ?
Werkt het niet dan verkoop je hem weer voor 5 tientjes hehe

FUMES et CARNES

• jaydenjarno
haha dank voor de antwoorden. Speel nu op 1440*900. Gaat daar redelijk soepel, maar speel al niet op max. Maar gewoon High. Heb ook geen ssd of zo. Misschien gewoon op de 19"blijven spelen en een keer een nieuwe PC halen als ik het geld er voor heb :D:D

merk nu wel al wat hickups, maar geef daarvoor de servers van Blizzard de schuld. Zeker op sommige plekken waar het drukker wordt

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
Er is een duidelijk verschil tussen server lag en fps lag. Als je aangeeft dat het op drukke plekken gaat stotteren, alsin je FPS lopen terug dan is het toch echt de hardware. Als je merkt dat spells niet meer willen casten of het looten gaat moeizaam, dat is server lag.

De dagen na release heb ik wel wat server lag kunnen merken, vooral in de avonduren van het weekend. Deze week echter geen last meer gehad!

[ Voor 20% gewijzigd door Racemol op 08-09-2016 16:41 ]

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:33:
[...]

Dat ervaar ik ook. Hoewel ik het een heel goede uitbreiding vind tot nog toe, heb ik dat gevoel van " ik moet spelen " ook niet meer. Waarschijnlijk komt het echte leven gewoon nu meer om de hoek kijken en raakt het gamen an sich gewoon wat meer op de achtergrond.
Wellicht.
Al heb ik de mogelijkheid in het gewone leven om dingen zo in te regelen, om te zetten en aan te passen dat ik iedere avond een paar uur WoW zou kunnen spelen als ik zou willen. Maar dat doe ik niet omdat ik het niet echt genoeg wil spelen oid. :)

We zullen over een maand of 3 a 4 wel zien hoe goed Legion nu wel al dan niet is. In het begin was de meerderheid ook enthousiast over WoD (op de technische problemen bij de launch na) en nu staat het te boek als de slechtste WoW uitbreiding tot nu toe.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:52:
[...]

Wellicht.
Al heb ik de mogelijkheid in het gewone leven om dingen zo in te regelen, om te zetten en aan te passen dat ik iedere avond een paar uur WoW zou kunnen spelen als ik zou willen. Maar dat doe ik niet omdat ik het niet echt genoeg wil spelen oid. :)

We zullen over een maand of 3 a 4 wel zien hoe goed Legion nu wel al dan niet is. In het begin was de meerderheid ook enthousiast over WoD (op de technische problemen bij de launch na) en nu staat het te boek als de slechtste WoW uitbreiding tot nu toe.
Ik omschreef in een eerdere post al dat ik WoW speel sinds het einde van Vanilla en dat het terugkomen naar WoW (na een langere periode van unsubben) altijd voelde als 'thuiskomen'...behalve bij Legion. Het roept totaal geen nostalgische gevoelens bij mij op. Mijn main Paladin voelt amper nog als een Paladin en de content als het hergebruiken van veel oude concepten.

Het ligt natuurlijk ook aan mijzelf. Ik ben ouder geworden en heb andere (imo belangrijkere) dingen aan mijn hoofd. Wat mij met name teleurstelt is dat WoW steeds minder sociaal en ook steeds minder uniek is geworden. Vroeger stelde je wat voor op een server. Je had andere mounts, gear, etc. dan andere spelers. Iedereen heeft tegenwoordig zoveel mounts, pets en epic gear dat er niets speciaals meer aan is. Als ik de class hall in loop voel ik me als een mier in een mierenkolonie waarbij iedere mier met dezelfde 'unieke' gear rondloopt en druk bezig met grinden.

Ik blijf het nog wel even spelen. Al is het alleen maar omdat ik de overige uitbreidingen ook allemaal gespeeld heb, maar ik merk dat de drang om te spelen er niet meer is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2016 18:19 ]

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Helemaal mee eens. Zeker in de class halls is goed te zien wat voor unique snowflakes we allemaal denken te zijn, maar toch hebben we allemaal hetzelfde unieke. Een beetje vergelijkbaar met elke Nederlandse woonkamer.

Verwijderd

Wat ook wel tekenend is dat zelfs toen er super veel mensen, veel meer dan de bedoeling was, (zie hotfix change log) in een instant van je class hall aanwezig waren de class chat channel gewoon compleet dood was. Je kan mensen wel "geforceerd" bij elkaar stoppen in een class hall ipv alleen in een garrison maar dat maakt het niet automatisch socialer omdat de rest van de game gewoonweg niet sociaal meer is.
Blizzard maakt van WoW eerst een solo spel en vervolgens proberen ze uit alle macht met allemaal kunst grepen het zo genaamd weer sociaal aka MMORPG van te maken.
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 18:38:
Wat ook wel tekenend is dat zelfs toen er super veel mensen, veel meer dan de bedoeling was, (zie hotfix change log) in een instant van je class hall aanwezig waren de class chat channel gewoon compleet dood was. Je kan mensen wel "geforceerd" bij elkaar stoppen in een class hall ipv alleen in een garrison maar dat maakt het niet automatisch socialer omdat de rest van de game gewoonweg niet sociaal meer is.
Blizzard maakt van WoW eerst een solo spel en vervolgens proberen ze uit alle macht met allemaal kunst grepen het zo genaamd weer sociaal aka MMORPG van te maken.
Is er een apart chatchannel actief in de Class order hall dan, kan natuurlijk aan mijn addons liggen, maar ik zie daar totaal geen chat, alleen /s en /y. Kan natuurlijk ook zijn dat het daarom zo stil is, als het een channel is dat standaard uitstaat in veel custom UI's

Verder deels met je eens, het sociale aspect zit nu vooral in je guild en in je friendslist, wat ik op zich ook niet erg vind. 90% van mijn dungeons doe ik toch met guildies en vrienden, net als raids en zeer zelden wat PVP. Ook zit ik meestal de hele avond op TS met guildies. Het is natuurlijk zo sociaal als je het zelf maakt, doe je maar weinig dingen met guildies en zit je veelal te solo queuen voor dungeons e.d. zal het inderdaad een stuk minder socaal zijn.

Maar een solo player game vind ik het toch zeker niet, bijna alle End-game content zal je toch nog steeds met meerdere spelers moeten doen.
Ries schreef op donderdag 08 september 2016 @ 18:22:
Helemaal mee eens. Zeker in de class halls is goed te zien wat voor unique snowflakes we allemaal denken te zijn, maar toch hebben we allemaal hetzelfde unieke. Een beetje vergelijkbaar met elke Nederlandse woonkamer.
Helaas denk ik dat je hier helemaal gelijk mee hebt.
Met het hele Artifact gebeuren zijn we gewoon eenheidsworst geworden

FUMES et CARNES

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-09 23:44
Ik heb bijna mijn laptop uit het raam gegooid. Zelden zo gefrustreerd geweest met WoW |:( |:( |:( |:(

Met mbt het sociale ben ik het wel eens. Het is meer ieder voor zich, maar dat vind ik geen probleem. ik speel dit spel niet voor het sociale aspect. Buiten dat heb ik ook elke editie van WoW gespeeld vanaf het begin. ALleen pandaland heb ik overgeslagen met met Draenor was is er vrij snel klaar mee.

Legion daar in tegen vind ik tot nu toe erg leuk. Erg is zat te doen ookal is het misschien een grind voor veel spelers. Maar dit was 'vroeger' ook zo. Ik kan me nog herinneren dat met de attunement van MC of Onyxia dat je een vrij lange questlijn had en geen dungeon finder had waardoor je soms uren aan het wachten was voordat je group vol zat. Ben blij dat het nu anders js

[ Voor 43% gewijzigd door 038Zwolle op 08-09-2016 20:17 ]

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 18:30
Legion en frustraties. Blijft een geweldige game, maar af en toe is het ook erg vervelend.
Nightfall questline bijna binnne, maar toch erg lastig.

Daarma lopen stoeien om de artifact power goed te krijgen, twee instinkers: verkeerd gekozen, dus moest wel resetten ( had echt de meest onlogische keuze gemaakt zodat ik nog minimaal 4 traits moest hebben.
Daarna vergeten dat ik nog een artifact research work order had lopen voor extra bonus. En uiteraard vlak daarvoor alle artifact power items die ik had gevonden ingeleverd...

Gellukig wel weer 2 item lvls erbij.

• Divak
Wat een bullshit zeg... Op zo'n moment wil ik weer mijn Prot Paladin droppen en een Demon Hunter gaan spelen. Vengeance Demon Hunter vs Prot Paladin, echt niet te doen. Ik pop alle cooldowns en hij leecht zichzelf lekker zonder enige moeite te doen, healt gewoon naar vol dankzij een paar van die fucking orbs. Daarna nog een paar keer met zijn Metamorphosis en andere cooldowns.. Niet normaal :@

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Iusedto schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:27:
Is iemand eigenlijk al een Brewmaster monk tegen gekomen in een dungeon ?

Zit net een verhaal te lezen over diverse tanks (en hun voor- en nadelen ) maar niemand heeft daar ervaring als brewmaster. Ook de healers hebben geen ervaring met het healen van een brewmaster.
Heel apart :)
brewmaster hier!! :D
tot lvl 109 samen met een resto druid dungs in geweest..

ging heerlijk, meer dps dan sommige dps-ers, en survivability was niet heel anders als andere tanks.
Dit was voor ik 110 was.

Nu ben ik 110 met ilvl 784. en ik word geoneshot... geen idee wat er mis is, ga ik dit weekend proberen uit te zoeken. ;) Laat maar weten als je daarna nog steeds benieuwd bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vrouw is een gamer en heeft zowaar toezegging gezegd voor een PC met een I7 en een GTX1080 ik ben echt super blij want ik zit al 2 jaar op een mid 2014 imac te gamen, ik denk dat ik een traantje weg ga pinken.

Iedegeval ik ben erg langzaam aan het levelen, ben nu level 102 word ook om de 10 meter ge-ganked door level 110 rogues etc, maargoed het voegt flinke spanning toe en soms wat frustratie maar dat was mijn keuze om een pvp server te joinen, maakt het net iets meer avondtuurlijker, ik denk dat ik rond level 105 een stuk minder gankers krijg te verduren. Maar de gank festijn is volgens mij prio 1 voor iedereen op level 110.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 03:26:
Mijn vrouw is een gamer en heeft zowaar toezegging gezegd voor een PC met een I7 en een GTX1080 ik ben echt super blij want ik zit al 2 jaar op een mid 2014 imac te gamen, ik denk dat ik een traantje weg ga pinken.
Voor gamen heb je geen i7 nodig ;)

Persoonlijk snap ik niet echt waarom veel mensen zeggen met rares te wachten tot ze lvl 110 zijn.
Ik weet dat de gear die dropt mee schaalt met je level maar in mijn ervaring met Legion dropt gear echt heel weinig in tegenstelling tot hoeveel gear dropten van rares in WoD. Ik heb nu bijna twee areas doorlopen en alle rares omgelegd die we zagen en misschien 4 of 5 keer een gear drop gehad, rest was allemaal class hall resources, artifact power, wat grijze trash. Ik heb zo'n idee dat de gear van world quests beter zal zijn op lvl 110 dan paar dingetjes die droppen van rares op lvl 110.
Tevens ga je nog niet kunnen vliegen als je lvl 110 bent dus achteraf op lvl 110 nog eens alle rares af gaan gaat best een hele opgave zijn. Ik pak die rares wel als ik toch in die area aan het questen ben. AP en de resources zijn ook op lager lvl dan 110 mooi meegenomen.... of mis ik nu iets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 20:54
Advies gevraagd :) ik wil beginnen met mijn pally aan Legion. Vermoedelijk word ik healer op lvl 110, maar als ik alle artifact power in mijn healing wapen steek en op 110 altijd kies voor healing loot specialisation; doe ik dan nog wel genoeg damage om de world quests te doen als ik respec? En ik las ergens dat het item level van de items van world quests zich aanpast op jouw huidige spec.. maar als ik dan respec naar damage om te questen zal mijn item level lager liggen omdat ik in dungeons kies voor healing gear drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 07:25:
Advies gevraagd :) ik wil beginnen met mijn pally aan Legion. Vermoedelijk word ik healer op lvl 110, maar als ik alle artifact power in mijn healing wapen steek en op 110 altijd kies voor healing loot specialisation; doe ik dan nog wel genoeg damage om de world quests te doen als ik respec? En ik las ergens dat het item level van de items van world quests zich aanpast op jouw huidige spec.. maar als ik dan respec naar damage om te questen zal mijn item level lager liggen omdat ik in dungeons kies voor healing gear drops.
De gear is universeel te gebruiken. Iets wat Intellect geeft in je Holy spec zal Strength geven in je Retri spec. Het enige nadeel is dat je artifact wapen voor Retri op dat moment nog een beetje uitgekleed is. Maar die kun je op level 110 al snel op niveau krijgen middels het welbekende plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ries schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 07:39:
[...]

De gear is universeel te gebruiken. Iets wat Intellect geeft in je Holy spec zal Strength geven in je Retri spec. Het enige nadeel is dat je artifact wapen voor Retri op dat moment nog een beetje uitgekleed is. Maar die kun je op level 110 al snel op niveau krijgen middels het welbekende plaatje.
Je kan natuurlijk ook je prot / ret wapen levelen tijdens het levelen, en pas op 110 overschakelen op je Holy wapen, in Suramar krijg je genoeg AP om die achterstand snel in te halen. zeker nu je vanaf vrijdag / zaterdag 2 Artifact Research levels zal hebben.

Ik zie trouwens steeds meer comments dat paladins beter kunnen levelen als Prot en Ret links kunnen laten liggen omdat prot sneller levelen en ook op max level makkelijker lijkt te zijn in world content.

[ Voor 10% gewijzigd door Dennism op 09-09-2016 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Dennism schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 07:43:
[...]
Ik zie trouwens steeds meer comments dat paladins beter kunnen levelen als Prot en Ret links kunnen laten liggen omdat prot sneller levelen en ook op max level makkelijker lijkt te zijn in world content, zeker nu je vanaf vrijdag / zaterdag 2 Artifact Research levels zal hebben.
Is dat echt? Dan blijf ik wel prot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 07:48:
[...]

Is dat echt? Dan blijf ik wel prot..
Only Holy pala's zijn iig allemaal Holy / Prot en raken ret niet echt aan, onze Prot pala ook niet. Alleen onze Ret Pala is echt Ret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik ben op 102 ook gewisseld naar Prot en bevalt 100x beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Dennism schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:41:
[...]
Only Holy pala's zijn iig allemaal Holy / Prot en raken ret niet echt aan, onze Prot pala ook niet. Alleen onze Ret Pala is echt Ret.
Ik snap helemaal niks van je antwoord haha, mijn vraag was of prot echt sneller levelt dan retri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterA
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-05 23:05
Ik speel retri op dit moment (ik ga soon switchen naar prot). Maar wat zijn jullie problemen / ervaringen met retri dan? Ik hoor namelijk veel negatieve geluiden. Vind zelf wel leuk spelen retri (komt alsmede door Ashbringer). ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Grompie schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:37:
[...]

Zit nu ook 841 en mobs vallen best snel neer :D. En daarnaast heb je ook best wel wat survivability. Ik shield me meestal constant (ook vanwege de speed buff) en Vampiric embrace kan je ook wel lekker healen. Ook de artifact trait dat je dispersion je 50% healt is heel erg nice tegen sterke mobs.

Artifact wapen zit nu trouwens op 866ilvl, had het geluk een relic van 850ilvl te mogen ontvangen. Alle 3 mijn relics geven trouwens aan dezelfde trait een punt. Waardoor vampiric touch 90% kans heeft op een shadow apperation bij crit. :P Ga dan ook vol voor crit/haste aangezien je in combinatie met Surrender to madness in raids crit echt wel de beste stat wordt.

Gisteren trouwen ook 3de relic slot gehaald omdat order haal campaign compleet was. Wel coole scenario op het einde. Enige wat ik jammer vind dat de order hall campaign volledig op the light is gericht. Daar sta je dan als shadow priest...
Zit maar 1 stuk quest in dat gaat over de cult of forgotten shadow. Hopelijk komt er lorewise nog iets meer voor shadow priests later in de expansion.
Persoonlijk vind ik het niet echt jammer, ik speel ook human priest. En de shadow class is er eigenlijk alleen voor om te levelen. Wat overigens 2x zoveel tijd kost als een dps class denk ik. Voornamelijk zijn de priest ervoor om te healen alleen hadden ze misschien die shadow niet shadow moeten noemen maar ook iets vrolijkers die aansluit bij light :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
assn schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:46:
[...]

Persoonlijk vind ik het niet echt jammer, ik speel ook human priest. En de shadow class is er eigenlijk alleen voor om te levelen. Wat overigens 2x zoveel tijd kost als een dps class denk ik. Voornamelijk zijn de priest ervoor om te healen alleen hadden ze misschien die shadow niet shadow moeten noemen maar ook iets vrolijkers die aansluit bij light :)
Dan ben je niet echt goed op de hoogte van de lore rond shadow priests. Waar holy priests volledig naar the light toegaan keren shadow priests zich naar the void. Disc probeert dan weer balance tussen de 2 te vinden. En waarom zou shadow 2x zoveel tijd kosten om te levelen? Ik kan perfect meerdere mobs pullen en dat overleven. Je hebt heel wat self-healing en kan zelf shielden.

En ik heb het dan ook over de order hall quest, niet over gewoon levelen. Die is questline draait voornamelijk rond the light. Had verwacht dat er ook iets meer aandacht naar the void ging gaan maar buiten 1 tussen stukje kreeg je er weinig van te zien. Net als de Cult of forgotten shadows een shadow priest organistie waar tot nu toe heel erg weinig ingame is over geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 18:38:
Wat ook wel tekenend is dat zelfs toen er super veel mensen, veel meer dan de bedoeling was, (zie hotfix change log) in een instant van je class hall aanwezig waren de class chat channel gewoon compleet dood was.
In Vanilla stond iedereen in Ironforge en had je precies hetzelfde.
Dennism schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:02:
[...]
Verder deels met je eens, het sociale aspect zit nu vooral in je guild en in je friendslist, wat ik op zich ook niet erg vind. 90% van mijn dungeons doe ik toch met guildies en vrienden, net als raids en zeer zelden wat PVP. Ook zit ik meestal de hele avond op TS met guildies. Het is natuurlijk zo sociaal als je het zelf maakt, doe je maar weinig dingen met guildies en zit je veelal te solo queuen voor dungeons e.d. zal het inderdaad een stuk minder socaal zijn.
Dit dus. De game heeft altijd guilds als voornaamste gezien voor het sociale aspect. Het is niet voor niks geweest dat ze guild perks hebben doorgevoerd om mensen in guilds te krijgen en socialer te worden. Ik zit nog steeds met mensen op TS die ik tijdens Vanilla heb ontmoet en zie ze jaarlijks ook IRL. In de loop der jaren zijn er genoeg mensen geweest uit guilds waar ik zelf in heb gezeten of waar ik regelmatig mee samen heb gespeeld, die ik nu ook nog regelmatig spreek ook al zijn het andere games. En in dungeons/random groepen probeer ik er gewoon het beste van te maken. Als mensen reageren is dat mooi meegenomen. Maar dat is echt niks anders als tijdens Vanilla.

Daarnaast is de game een afspiegeling van de hedendaagse maatschappij. Als ik over straat loop groet ik (meestal de oudere) mensen en krijg ik een reactie. Jongeren/jong-volwassenen zijn volledig gefixeerd op een mobiel of staan je raar aan te kijken als je ze groet in het langslopen alsof je een buitenaards wezen bent.
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 07:10:
[...]
Persoonlijk snap ik niet echt waarom veel mensen zeggen met rares te wachten tot ze lvl 110 zijn.
Ik weet dat de gear die dropt mee schaalt met je level maar in mijn ervaring met Legion dropt gear echt heel weinig in tegenstelling tot hoeveel gear dropten van rares in WoD. Ik heb nu bijna twee areas doorlopen en alle rares omgelegd die we zagen en misschien 4 of 5 keer een gear drop gehad, rest was allemaal class hall resources, artifact power, wat grijze trash. Ik heb zo'n idee dat de gear van world quests beter zal zijn op lvl 110 dan paar dingetjes die droppen van rares op lvl 110.
Tevens ga je nog niet kunnen vliegen als je lvl 110 bent dus achteraf op lvl 110 nog eens alle rares af gaan gaat best een hele opgave zijn. Ik pak die rares wel als ik toch in die area aan het questen ben. AP en de resources zijn ook op lager lvl dan 110 mooi meegenomen.... of mis ik nu iets??
Waar rares voorheen nog leuke xp gaven (net zoals treasures overigens) stelt dat nu niks voor en zijn het in die zin niet waard om te doen wanneer je focus ligt op het snel te levelen. Vaak staan rares/treasures nog een beetje uit je normale route en is de tijd die je nodig hebt hiervoor beter om te spenderen met de main questlines en dergelijke.
Ik heb tijdens het levelen ook alleen rares en treasures gepakt die redelijk op mijn route lagen en niet teveel tijd in beslag namen. Nu met de world quests kom ik ook op die plekken en pak ik rares en treasures mee. De rares zijn vaak een requirement van de world quests trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
PeterA schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:46:
Ik speel retri op dit moment (ik ga soon switchen naar prot). Maar wat zijn jullie problemen / ervaringen met retri dan? Ik hoor namelijk veel negatieve geluiden. Vind zelf wel leuk spelen retri (komt alsmede door Ashbringer). ;-)
Te veel build-up bij mobs en gedoe met holy power, het loopt niet soepel vind ik. En dan nog het 'judgment window' waar je omheen zit te kloten voor een beetje extra damage, geen instant self-healing (self-healing afhankelijk van Divine Purpose procs).

Als prot ram je overal doorheen, heel veel mobs gelijktijdig minimaal, dus dat gaat sowieso sneller.

Maar je kan ook 1v1 een mob in 2 seconden neerknallen als je wat SotR aan elkaar plakt. Daarnaast heb je continu goede self-healing en mooie cooldowns. En daarbij nodigt het wel uit voor andere spelers om je te helpen als ze zien dat er weer zo'n maffe Prot Paladin de halve zone aan het pullen is :D Als Ret lopen ze je allemaal lachend voorbij :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ik speel een demon hunter nadat ik heel lang niet meer heb gespeeld. Erg leuk, maar ook wel verwaarend. Likt wel alsof ik max 5 skills gebruik. Alleen dingen zoals imprison enz gebruik ik meestal niet iedereen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterA
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-05 23:05
Ries schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:14:
[...]
Te veel build-up bij mobs en gedoe met holy power, het loopt niet soepel vind ik. En dan nog het 'judgment window' waar je omheen zit te kloten voor een beetje extra damage, geen instant self-healing (self-healing afhankelijk van Divine Purpose procs).

Als prot ram je overal doorheen, heel veel mobs gelijktijdig minimaal, dus dat gaat sowieso sneller.

Maar je kan ook 1v1 een mob in 2 seconden neerknallen als je wat SotR aan elkaar plakt. Daarnaast heb je continu goede self-healing en mooie cooldowns. En daarbij nodigt het wel uit voor andere spelers om je te helpen als ze zien dat er weer zo'n maffe Prot Paladin de halve zone aan het pullen is :D Als Ret lopen ze je allemaal lachend voorbij :D :D
Ah heb nu even als prot gespeeld door een hc. Stuk leuker :P Voelt allemaal wat natuurlijker aan idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jaydenjarno schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:20:
ik speel een demon hunter nadat ik heel lang niet meer heb gespeeld. Erg leuk, maar ook wel verwaarend. Likt wel alsof ik max 5 skills gebruik. Alleen dingen zoals imprison enz gebruik ik meestal niet iedereen ook
klopt, heel veel classes hebben veel minder skills. DH spant wel de kroon imo samen met frost DK

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morocius
  • Laatst online: 27-07 12:28
jaydenjarno schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:20:
Meeste classes hebben nog maar een "paar" skills die gebruikt worden.

Gister weer even verder gegaan op DH, momentum is wel geinig maar ik heb gewoon het idee dat de tijd die ik niet op de mob zit een dps loss is terwijl dat in de praktijk niet lijkt. Hetzelfde met glaive throw in melee range gebruiken voor de cleave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:24:
[...]

klopt, heel veel classes hebben veel minder skills. DH spant wel de kroon imo samen met frost DK
Zeker geen vengeance gespeeld :) Die hebben nog best veel abilities als je ze echt goed wil spelen ipv halfbakken.

Overigens! Gister gedaan:

Maw of Souls
Vault of the Warden
Eye of Azshara
Neltharions Lair

mythic. Ging wel lekker, eerste boss? Gelijk een legendary voor onze rogue. Eerste guild legendary is binnen.

Moet wel zeggen dat Vault of the Wardens echt faceroll was behalve de 2e boss. En Neltharions Lair had net zo goed Heroic kunnen zijn :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
1x gedaan, tot ik em kwijt was bij die waterval. Toen ik daarna las dat je daarna nog een tering eind door moest lopen, heb ik de quest weggegooid. Dan maar geen LW mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:46:
[...]

Ik snap helemaal niks van je antwoord haha, mijn vraag was of prot echt sneller levelt dan retri
Wat ik bedoel is dat op een na van onze paladins Geen ret spelen omdat ze het allemaal niet fijn vinden spelen. Of Ret of Prot sneller levelt weet ik niet uit mijn hoofd, want speel geen pala. Maar van Prot geven ze in ieder geval aan dat het een stuk soepeler speelt en ook op 110 een stuk beter is qua downtime tussen mobs in, terwijl je eigenlijk geen dps verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Grompie schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:01:
[...]

En waarom zou shadow 2x zoveel tijd kosten om te levelen? Ik kan perfect meerdere mobs pullen en dat overleven. Je hebt heel wat self-healing en kan zelf shielden.

Shadow in vergelijkenis met andere classes, niet de andere specializations(want holy duurt nog langer). Ik heb gemerkt (geen doorgewinterde wow'er btw) dat ik er veeel langer over deed dan bijv. de nieuwe demon hunter class of een hunter.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe het is om als main shadow priest te zijn? Ik heb shadow genomen om te levelen en stap nu over naar Holy om full healer te worden voor dungeons en raids. Maar als shadow doe je veel minder dps dan andere classes?

Ook ben ik benieuwd naar andere healers, wat voor addOns zij gebruiken en wat de beste rotaties zijn? Heb wel al gekeken op IcyVeins maar misschien dat iemand nog goede tips heeft.

[ Voor 29% gewijzigd door assn op 09-09-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Is er hier animo voor een Discord channel? Ik heb voor de vorm een discord channel opgezet zodat mensen hier horde of alliance wat groepen op kunnen zetten voor dungeons etc. of om gewoon te kletsen.
Mocht hier geen behoefte aan zijn dan is deze zo weer weggegooid ;)

Hier het join adres voor discord: https://discord.gg/tf3BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:41
Carthrax schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:52:
Is er hier animo voor een Discord channel? Ik heb voor de vorm een discord channel opgezet zodat mensen hier horde of alliance wat groepen op kunnen zetten voor dungeons etc. of om gewoon te kletsen.
Mocht hier geen behoefte aan zijn dan is deze zo weer weggegooid ;)

Hier het join adres voor discord: https://discord.gg/tf3BV
Joined 8)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

demonic schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:32:
[...]

brewmaster hier!! :D
tot lvl 109 samen met een resto druid dungs in geweest..

ging heerlijk, meer dps dan sommige dps-ers, en survivability was niet heel anders als andere tanks.
Dit was voor ik 110 was.

Nu ben ik 110 met ilvl 784. en ik word geoneshot... geen idee wat er mis is, ga ik dit weekend proberen uit te zoeken. ;) Laat maar weten als je daarna nog steeds benieuwd bent ;)
Guardian druid hier.

Ik merkte hetzelfde. 100-109 /faceroll. Alles ging snel neer, ik kreeg amper damage. Rare-elites kietelde me alleen maar. Toen werdt ik 110. Opeens moest ik m'n cooldowns gebruiken en overleefde ik het amper bij rare elites.

Het heeft met de scaling te maken. Volgens mij is level 100 content scaled om "goed te doen" te zijn op ongeveer ilvl 800. Dat merkte ik ook toen ik daar bij in de buurt kwam. Ik ben inmiddels 828 en alles is prima. Ik kan rare elites ook prima tanken. Ook de elite mobs voor world quests zijn goed te overleven.

Over elites bewaren tot 110. Is niet echt nodig. World quests geven je veel betere gear. Plus alle rares in Suramar geven je meer dan genoeg andere gear. Daarbij krijg je van je order hall ook nog eens gratis gear als je bepaalde dingen doet(8 dungeon bosses, level 110, order hall complete etc) dus meer dan genoeg dingen te doen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 10:35:
[...]

Guardian druid hier.

Ik merkte hetzelfde. 100-109 /faceroll. Alles ging snel neer, ik kreeg amper damage. Rare-elites kietelde me alleen maar. Toen werdt ik 110. Opeens moest ik m'n cooldowns gebruiken en overleefde ik het amper bij rare elites.

Het heeft met de scaling te maken. Volgens mij is level 100 content scaled om "goed te doen" te zijn op ongeveer ilvl 800. Dat merkte ik ook toen ik daar bij in de buurt kwam. Ik ben inmiddels 828 en alles is prima. Ik kan rare elites ook prima tanken. Ook de elite mobs voor world quests zijn goed te overleven.

Over elites bewaren tot 110. Is niet echt nodig. World quests geven je veel betere gear. Plus alle rares in Suramar geven je meer dan genoeg andere gear. Daarbij krijg je van je order hall ook nog eens gratis gear als je bepaalde dingen doet(8 dungeon bosses, level 110, order hall complete etc) dus meer dan genoeg dingen te doen.
Toch vreemd eigenlijk dat zelfs sommige tank classes issues hebben, terwijl mijn warlockje gewoon overal door heen is geblazen, ook na het halen van 110. Pet bleef tanken, ging ook niet vaker dood of iets in die richting. De enige zaken die ik niet direct aankon waren de wat extra sterke elites met 15+ miljoen HP die sloopten mijn pet wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
[...]

Guardian druid hier.

Ik ben nu 109 met mijn guardian druid en inderdaad, tot dusver is het allemaal vrij makkelijk te doen.. Zelfs een aantal quests in Highmountain voor Hemet Nessingwary. (The moose is loose) 3 players recommended staat er dan.. dus ik verwacht ik moet vast iets doen met cooldowns, maar niks.. ging vrij makkelijk neer.

Dus ja, ben benieuwd als ik straks 110 ben. De enige dingen waar ik tot dusver aan doodgegaan ben is van Thunder totem afpleuren xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
[...]

Guardian druid hier.

Blij dat ik inieder geval niet de enige ben met het probleem, ik wilde inderdaad dit weekend mezelf even tot minimaal 810 krijgen. en dan kijken of dat het probleem oploste.
Mijn verwachting was namelijk ook dat het met scaling te maken had.. maar zeker weten deed ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:43:
singletarget als mage kom ik meestal mee als 2de, enkele 1ste, dit met 822ilvl. Maar fire is altijd een spec geweest die wat gear nodig heeft om lekker te rollen.

Met AOE ben ik ook kansloos tegen de meeste melee, waar wij een rotatie moeten doen voor dps kunnen de meeste melee gelijk rammen zeg maar.

Een mage in m'n guild trekt wel goede cijfers met arcane tegen andere specs singletarget en dit met 840ilvl. Zou paar weken wachten en dat iedereen wat hoger ilvl heeft en dan weer checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
assn schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:47:
[...]

Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe het is om als main shadow priest te zijn? Ik heb shadow genomen om te levelen en stap nu over naar Holy om full healer te worden voor dungeons en raids. Maar als shadow doe je veel minder dps dan andere classes?

Ook ben ik benieuwd naar andere healers, wat voor addOns zij gebruiken en wat de beste rotaties zijn? Heb wel al gekeken op IcyVeins maar misschien dat iemand nog goede tips heeft.
Ben zelf shadow main. In dungeons kunnen we niet echt op tegen de aoe monsters, al moet ik zeggen dat als trash lang genoeg leeft het redelijk gaat. Op bazen kunnen we aardig meekomen.
We worden pas echt goed in raids vanwege Surender to Madness. Dat is momenteel de beste dps cooldown in het spel. Al is het nadeel ervan dat er niks anders te spelen is als dat, je zult dus altijd doodgaan.
Top guilds zullen toch wel 1 a 2 shadows meenemen, volgens een kennis in een top 30 guild zal er zelfs een gevecht zijn waar 4-5 shadowpriests mee worden genomen door de mechanics van het gevecht (volgens mij iets van een res voor iedereen tijdens het gevecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste Guild Legendary is binnen. En het was natuurlijk de ultra noob die nog geen 1 uur lvl 110 is. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 13:49:
Eerste Guild Legendary is binnen. En het was natuurlijk de ultra noob die nog geen 1 uur lvl 110 is. :|
Kan de saltyness hier helemaal proeven.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind eigenlijk dat de legendary's maar vrij weinig droppen nog, in onze guild ook nog maar 2 (ben zelf een van de gelukkige, wat eigenlijk vreemd is daar ik normaal nooit iets rares loot dat random dropt) maar ik had er eigenlijk al wel meer verwacht, in de beta kwamen er toch vrij veel meldingen dat de meeste er wel minimaal 1 gevonden hadden na een week of 2 spelen. nu zitten we op bijna 1.5 week na release en gister hadden we bijv. 50+ lvl 110's online, dan vind ik 2 wel vrij weinig, tenzij de bad luck protection pas na een week of 2 begint te werken, of dat de droprate aangepast is t.o.v. beta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat ik het juist iets heel erg goeds vind dat et legendary items maar weinig droppen. Je moet er toch rekening mee houden dat het gewoon echt iets speciaals is. Als ze om de haverklap zouden droppen, zou iedereen er lekker mee rond wandelen (ondanks het feit dit voorheen natuurlijk ook mogelijk was door voldoende tijd en quests te doen). Zoals het nu is vind ik eerlijk gezegd leuk en het voelt daardoor ook bijzonderder, kan ik me zo voorstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vind het erg humor om verschillende fora te lezen de afgelopen week:

- Er is teveel te doen
- Op 110 zijn mobs opeens best moeilijk
- Veel onduidelijke / vage zaken die we zelf moeten ontrafelen (artifact skins / world boss summons)
- Reputation grinds
- Quest grinds
- GIEF LEGENDARY!

Jarenlang lag men te piepen dat het allemaal te makkelijk was, weinig diepgang en te weinig te doen. SInds Legion liggen er weer hordes mensen te zeuren dat het te moeilijk is.

Kanslozen :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:55:
Vind het erg humor om verschillende fora te lezen de afgelopen week:

- Er is teveel te doen
- Op 110 zijn mobs opeens best moeilijk
- Veel onduidelijke / vage zaken die we zelf moeten ontrafelen (artifact skins / world boss summons)
- Reputation grinds
- Quest grinds
- GIEF LEGENDARY!

Jarenlang lag men te piepen dat het allemaal te makkelijk was, weinig diepgang en te weinig te doen. SInds Legion liggen er weer hordes mensen te zeuren dat het te moeilijk is.

Kanslozen :N
Je weet toch hoe het werkt... het is nooit goed... duh! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Die willen gewoon aandacht op verschillende fora. Bij ons in de guild hoor ik voor 90% positieve geluiden. Soms wat ergernis om bepaalde quests, maar dat is het wel zo'n beetje.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
toolkist schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:43:
[...]

1x gedaan, tot ik em kwijt was bij die waterval. Toen ik daarna las dat je daarna nog een tering eind door moest lopen, heb ik de quest weggegooid. Dan maar geen LW mount
Daar heb ik het ook opgegeven ja :+

Quest voorlopig maar even geparkeerd (lees: voor eeuwig verloren in mn questlog..)
Pagina: 1 ... 13 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.