Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:55:
Vind het erg humor om verschillende fora te lezen de afgelopen week:

- Er is teveel te doen
- Op 110 zijn mobs opeens best moeilijk
- Veel onduidelijke / vage zaken die we zelf moeten ontrafelen (artifact skins / world boss summons)
- Reputation grinds
- Quest grinds
- GIEF LEGENDARY!

Jarenlang lag men te piepen dat het allemaal te makkelijk was, weinig diepgang en te weinig te doen. SInds Legion liggen er weer hordes mensen te zeuren dat het te moeilijk is.

Kanslozen :N
Mijn enige klacht tot nu toe is de overgang op max level. J emoet dan voor progres verplicht questen of heel veel gol duitgeven om aan de 810 te kunnen komen. Een dungeon only progressiepad naar mythic dungeons was prettig geweest. Nu ik dat punt voorbij ben en dus nuttige dungeon runs kan doen vermaak ik mij prima met alle mogelijkheden.

Ik moet alleen nog even mijn questlog afwerken, die zit vol en dat bijt met de professie quests die ik steeds niet kan oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-08 12:45
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:43:
[...]

Mijn enige klacht tot nu toe is de overgang op max level. J emoet dan voor progres verplicht questen of heel veel gol duitgeven om aan de 810 te kunnen komen. Een dungeon only progressiepad naar mythic dungeons was prettig geweest. Nu ik dat punt voorbij ben en dus nuttige dungeon runs kan doen vermaak ik mij prima met alle mogelijkheden.

Ik moet alleen nog even mijn questlog afwerken, die zit vol en dat bijt met de professie quests die ik steeds niet kan oppikken.
Het ligt er ook maar aan wat je leuk vindt om te doen. Ik vond het gearen door middel van world quests juist een prettige verandering tov hersenloos dungeons spammen tot het beschikbare item level. Mythic dungeons zijn ook erg leuk, lekker opwarmertje voor de raids :)

Bovendien word je inderdaad verplicht er op uit te gaan en wat te ontdekken van de wereld, mijns inziens de core van RPGs, in plaats van in je veilige haven queuen voor dungeons en nergens komen :P

[ Voor 10% gewijzigd door PickleRick op 09-09-2016 15:53 ]

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:43:
[...]

Ik heb 0 gold uitgegeven. Gewoon een mix van Rares, WQs en Normal dungeons. Maar als je eenmaal de 810 voorbij bent voor Heroics gaat het een stuk sneller.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Er is teveel te doen
- Veel onduidelijke / vage zaken die we zelf moeten ontrafelen (artifact skins / world boss summons)
- Reputation grinds
- Quest grinds
- GIEF LEGENDARY!

Jarenlang lag men te piepen dat het allemaal te makkelijk was, weinig diepgang en te weinig te doen. SInds Legion liggen er weer hordes mensen te zeuren dat het te moeilijk is.

Ik denk dat het eerste punt ook een beetje de schuld van Blizzard zelf is. Ze hebben jarenlang dailies e.d. aangeboden die je iedere dag makkelijk allemaal kon doen. Nu er zoveel te doen is hebben mensen het gevoel dat ze dit ook allemaal z.s.m. moeten doen.

De overige punten vind ik deels het resultaat van de maatschappij waar we nu in leven. Iets kopen? Vandaag besteld = morgen (of dezelfde avond nog) in huis. Filmpje kijken of nieuw album luisteren? Even downloaden of streamen. Antwoord op een vraag nodig? Even Googlen. Contact met iemand? Even Appen/bellen. En ga zo maar door. Veel mensen die WoW spelen zijn gewend geraakt aan hapklare oplossingen en snelle bevrediging van behoeften. Hebben, hebben en snel, snel.

Zelf heb ik het nooit een probleem gevonden dat bepaalde content altijd buiten mijn bereik bleef (bijvoorbeeld Black Temple). Ik vond het juist wel iets hebben dat er altijd nog iets was om naartoe te werken. Ik denk dat mensen zoals ik steeds zeldzamer worden binnen WoW en helaas blijft Blizzard maar toegeven aan de wensen van veel schreeuwers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- Er is teveel te doen
- Reputation grinds
- Quest grinds
- GIEF LEGENDARY!

Dat was natuurlijk te verwachten, zo gaat het iedere expansion sinds cata eigenlijk.

Bij Cata het commentaar: Te weinig te doen in de max level zones, teveel gedaan aan de vanilla zones revamp (vond ik zelf wel terecht), 5 man dungeons zijn te lastig (vond ik zelf niet)

Bij MoP: Dungeons te makkelijk, te veel dailies

Bij WoD: Te weinig te doen, gezien over te random challenge mode gear vanaf week 1.

Nu bij Legion zie je inderdaad als die jij noemt:

- Er is teveel te doen (opzich wel, maar lang niet alles is noodzakelijk)
- Op 110 zijn mobs opeens best moeilijk (Vond ik zelf niet, eigenlijk geen enkel verschil tussen 109 en 110)
- Veel onduidelijke / vage zaken die we zelf moeten ontrafelen (artifact skins / world boss summons) (nog niet echt tegen gekomen, maar is uiteraard wel leuk)
- Reputation grinds (Quests geven imho te weinig rep, maar verder geen issues)
- Quest grinds (Alleen Suramar eigenlijk, valt wel mee opzich naar mijn mening'
- GIEF LEGENDARY! (Klopt, hoor je veel, wil niet weten wat er gebeurt als iemand een relatief slechte leg krijgt :+ )
junglebeast schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:52:
[...]

Ik heb 0 gold uitgegeven. Gewoon een mix van Rares, WQs en Normal dungeons. Maar als je eenmaal de 810 voorbij bent voor Heroics gaat het een stuk sneller.
810 is natuurlijk alleen maar nodig als je direct LFG in wil, Heroics zijn echt makkelijk te doen +- 800 gear (misschien zelfs nog wel wat minder) als je gewoon zelf een groepje maakt.

[ Voor 12% gewijzigd door Dennism op 09-09-2016 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:52:
[...]

Daar doel ik ook op. als je geen goud uitgeeft is de enige manier om in LFG heroic te doen rares en questen. In alle expansions tot nu toe kon je op max level in dungeons/raids de gear halen om verder te komen tot en met de moeilijkste raids. Questen was op max level volkomen optioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:32:
[...]
brewmaster hier!! :D
tot lvl 109 samen met een resto druid dungs in geweest..

ging heerlijk, meer dps dan sommige dps-ers, en survivability was niet heel anders als andere tanks.
Dit was voor ik 110 was.

Nu ben ik 110 met ilvl 784. en ik word geoneshot... geen idee wat er mis is, ga ik dit weekend proberen uit te zoeken. ;) Laat maar weten als je daarna nog steeds benieuwd bent ;)
Wil het zeker weten ja. Wil altijd graag de minst gespeelde cq underdog spelen dus het intrigeert mij hehe.
Zelfde heb ik met een Survival hunter. Die zie je ook al zo ontzettend weinig.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Iusedto schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:22:
[...]

Wil het zeker weten ja. Wil altijd graag de minst gespeelde cq underdog spelen dus het intrigeert mij hehe.
Monks in general zijn redelijk underdog geweest in WoD. en het heeft inderdaad wel iets :P
Survival hunter speelt niemand denk ik omdat het voor de 'normale' hunters een wereld van verschil is, en het ze niet intresseert. en de rest speelt (liever) voorlopig hun main, ipv een of andere rare survival hunter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
[...]
Logisch toch, iedereen weet dat MM meeste dmg doet en dat BM leuk is om te spelen. Beetje lopen met zo'n spirit beast is toch mooi. Vroeger op die dingen lopen hunten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep, en daarom wil ik dus Survival spelen.
Net eerste dungeon in Legion als SV gedaan. Zeer leuk :)
(Russtorm lacht zich een deuk als ie dit leest, hehe)

Nu snel monk naar 102 brengen zodat ik Brewmaster kan gaan

[ Voor 37% gewijzigd door Iusedto op 09-09-2016 20:31 ]

FUMES et CARNES

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:41
Ik probeer met mijn vrij ondergegearde elemental shammy de artifact quest te doen en ik word gewoon alle kanten op geslagen, niet te doen dit

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Hey guys even een vraagje;

Kennelijk ben ik vanwege hele lange tijd off-line uit de guild gekicked. Niets mis mee, heel begrijpelijk ook.
Maar nu heb ik een groot aantal heirlooms destijds gekocht om mijn alts te levelen. Die zitten nu verspreid over diverse alts. Ik kan nu nergens geen heirlooms meer kopen zonder guild klopt dat?

Verder zit ik nog even te twijfelen over mijn lvl 100 boost, maar daar zal ik jullie niet mee last vallen :)
tommy2005 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 08:35:
Hey guys even een vraagje;

Kennelijk ben ik vanwege hele lange tijd off-line uit de guild gekicked. Niets mis mee, heel begrijpelijk ook.
Maar nu heb ik een groot aantal heirlooms destijds gekocht om mijn alts te levelen. Die zitten nu verspreid over diverse alts. Ik kan nu nergens geen heirlooms meer kopen zonder guild klopt dat?

Verder zit ik nog even te twijfelen over mijn lvl 100 boost, maar daar zal ik jullie niet mee last vallen :)
Alle heirloom die je ooit gekocht hebt horen in je Collections tab te zitten, kan zijn dat je wel even al je characters moet inloggen voordat ze geleerd worden. Rechts klikken op een heirloom en je maakt er 1 voor het character waar je op ingelogd bent. in IF in de explorers hall oid kan je in ieder geval veel heirlooms kopen die je misschien nog mist, op de guid specifieke na. Maar een social guild joinen om wat looms te kopen zal ook niet al te lastig zijn.

• tommy2005
Dennism schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 08:48:
[...]

Alle heirloom die je ooit gekocht hebt horen in je Collections tab te zitten, kan zijn dat je wel even al je characters moet inloggen voordat ze geleerd worden. Rechts klikken op een heirloom en je maakt er 1 voor het character waar je op ingelogd bent. in IF in de explorers hall oid kan je in ieder geval veel heirlooms kopen die je misschien nog mist, op de guid specifieke na. Maar een social guild joinen om wat looms te kopen zal ook niet al te lastig zijn.
Aha! Ik ga het even uitzoeken, dank je voor de snelle reactie!!
Iusedto schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 20:21:
Yep, en daarom wil ik dus Survival spelen.
Net eerste dungeon in Legion als SV gedaan. Zeer leuk :)
(Russtorm lacht zich een deuk als ie dit leest, hehe)

Nu snel monk naar 102 brengen zodat ik Brewmaster kan gaan
<3

Ik vind het alleen maar heel erg leuk om te zien dat iemand zo ontzettend "hooked" kan zijn aan een spec, ondanks dat de initiële gedachte was dat dat niet zou gaan gebeuren. :)

Ik zal je eerlijk vertellen: ik ga binnenkort ook met m'n SV hunter aan de slag, heb er ook gewoon zin in om mee te spelen. :) Warrior even geparkeerd (level 108?), DH nu aan het spelen... daarna de hunter for sure! :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 18:27

Zorian

What the fox?

Je kan een gekochte WoW token (van AH) zeker niet doorgeven via trade ofzo?
Heb er nog een paar in mijn bags liggen maar de behoefte om nog verder te gaan dan lvl 102 is nihil...

Verwijderd

weet iemand hoe ik als een horde DH weer op de fel hammer kan komen? ik heb geen portal beschikbaar op level 102 en zit nu op dalaran, geen idee hoe ik daar terecht kan komen :(

Verwijderd

nevermind gevonden erg raar dat eilandje :S

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Zorian schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 12:21:
Je kan een gekochte WoW token (van AH) zeker niet doorgeven via trade ofzo?
Heb er nog een paar in mijn bags liggen maar de behoefte om nog verder te gaan dan lvl 102 is nihil...
Nope, kan niet...

quote:
"Can I buy it with money then use it myself? No, you can only sell that one on the Auction House. Plus, that would be dumb, it would be the most expensive way to add game time. If you want game time for money, buy game time directly.

Can I buy one to give to a friend? No, like it says up there, either buy one with money and sell it for gold, or buy one with gold and use it yourself. That's it."
van https://wowtoken.info/

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

• Zorian
  • Laatst online: 12-09 18:27

Zorian

What the fox?

Dawn schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 12:28:
[...]

Nope, kan niet...

quote:
"Can I buy it with money then use it myself? No, you can only sell that one on the Auction House. Plus, that would be dumb, it would be the most expensive way to add game time. If you want game time for money, buy game time directly.

Can I buy one to give to a friend? No, like it says up there, either buy one with money and sell it for gold, or buy one with gold and use it yourself. That's it."
van https://wowtoken.info/
Blech, zonde van die ~400k dan...
Niet dat dat al mijn geld was overigens, heb nog wel een kwart miljoen rondslingeren hier en daar.
Maar toch.

WoW is niet meer wat het was voor mij. De urge om te spelen is er niet, integendeel. Het stoot af. Sowieso speelt niemand van mijn vrienden het nog. Die zijn vlak voor Legion allemaal verbannen vanwege botten. :')

Nu als ik inlog is het beetje loner questen, wat zoals ik al eerder zei moeilijk traag gaat. Heb gelukkig een NL guild gevonden, maar ja. Die zijn allemaal al lang 110. Kom ik aan met 102. :')
Zorian schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 12:31:
[...]
Die zijn vlak voor Legion allemaal verbannen vanwege botten. :')
Serves them right. :w

Anyways, vervelend dat je geen zin meer hebt om te spelen... Zou je tokens van je hebben overgenomen, maar dat gaat dus niet. ;(

Nou ja, hopelijk lukt het nog om ze kwijt te raken . )

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

RustStorm schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 09:16:
[...]
Ik vind het alleen maar heel erg leuk om te zien dat iemand zo ontzettend "hooked" kan zijn aan een spec, ondanks dat de initiële gedachte was dat dat niet zou gaan gebeuren. :)

Ik zal je eerlijk vertellen: ik ga binnenkort ook met m'n SV hunter aan de slag, heb er ook gewoon zin in om mee te spelen. :) Warrior even geparkeerd (level 108?), DH nu aan het spelen... daarna de hunter for sure! :D
Ik had nooit, echt nooit, een hunter gepakt voor Legion. Laat staan een survival hunter,
Door de beta kon ik hem testen en spelen op 110 en toen beviel het stiekem wel heel erg goed.

Iemand trouwens ook last van rare animation cancel bij Arms warrior ?
Ik wordt er gek van eerlijk gezegd

FUMES et CARNES

Zorian schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 12:31:
[...]

Blech, zonde van die ~400k dan...
Niet dat dat al mijn geld was overigens, heb nog wel een kwart miljoen rondslingeren hier en daar.
Maar toch.

WoW is niet meer wat het was voor mij. De urge om te spelen is er niet, integendeel. Het stoot af. Sowieso speelt niemand van mijn vrienden het nog. Die zijn vlak voor Legion allemaal verbannen vanwege botten. :')

Nu als ik inlog is het beetje loner questen, wat zoals ik al eerder zei moeilijk traag gaat. Heb gelukkig een NL guild gevonden, maar ja. Die zijn allemaal al lang 110. Kom ik aan met 102. :')
Lekker rustig aan doen en opgezogen worden door de lore :D.

Sounds good to me :P

Verwijderd

Fu wat doe ik kies ik mm hunter. Wordt naar 0 hp gebracht in 10 seconden. Is het mogelijk om het nog te veranderen of moet ik maar met me dh blijven spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 17:06:
Fu wat doe ik kies ik mm hunter. Wordt naar 0 hp gebracht in 10 seconden. Is het mogelijk om het nog te veranderen of moet ik maar met me dh blijven spelen?
vanaf lvl 103 of 105 (weet niet meer welke) kun je voor de andere 2 artifacts kiezen.

nothing stops this train

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Kol Nedra schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 17:23:
[...]

vanaf lvl 103 of 105 (weet niet meer welke) kun je voor de andere 2 artifacts kiezen.
103 :)
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 17:06:
Op level 102 kan je de 2 andere artifacts unlocken, gebeurt dit je trouwens tijdens de Artifact Quest? Het viel mij namelijk op dat deze mobs een stuk sterker zijn dan de mobs in de level zone erna. Tijdens de Artifact Q voor MM had ik ook wat hachelijke momenten, daarna in Aszuna eigenlijk niet meer.

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-09 10:24
Onze guild: The Silver Hand, waar toch een aantal 9livers/tweakers zitten zit met een nogal eigenaardig probleem.

We zijn van plan om aan mythic+ dungeons en HC raiden te doen.
Ondertussen al 2 groepen die regelmatig mythic dungeons runnen, hebben die bijna eigenlijk op farm staan.
Echter zitten we met een TEKORT aan DPS, voornamelijk ranged dps.
Wss door de minder leuke lvl progress als ranged dps.

Dus we zoeken eigenlijk geen healers/tanks meer, daar hebben we er genoeg van, wel Ranged DPS.
(en aangename leuke vriendelijke mensen)

Je kan gerust eens deze topic lezen: http://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17613221985#1

- Silvermoon Alliance
- The Silver Hand

Verwijderd

QInshi schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 19:53:
Onze guild: The Silver Hand, waar toch een aantal 9livers/tweakers zitten zit met een nogal eigenaardig probleem.

We zijn van plan om aan mythic+ dungeons en HC raiden te doen.
Ondertussen al 2 groepen die regelmatig mythic dungeons runnen, hebben die bijna eigenlijk op farm staan.
Echter zitten we met een TEKORT aan DPS, voornamelijk ranged dps.
Wss door de minder leuke lvl progress als ranged dps.

Dus we zoeken eigenlijk geen healers/tanks meer, daar hebben we er genoeg van, wel Ranged DPS.
(en aangename leuke vriendelijke mensen)

Je kan gerust eens deze topic lezen: http://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17613221985#1

- Silvermoon Alliance
- The Silver Hand
Hmmm, nog ruimte voor een casual/social? Voeg qua ranged dps helaas weinig toe aangezien ik mijn Pala geleveled heb in Legion, maar ben nog op zoek naar een guild op Silvermoon. Solo spelen is ook maar alleen en weinig aan merk ik.
Eerste dungeon als Arms warrior gedaan. Was geweldig hehe.
Soms eerste op de DPS en dat sta ik al jaren niet meer lol.

Ga nu Prot wapen halen.
Gisteren run gedaan met een Prot warrior en dat zag er leuk uit zeg. Hun health bar beweegt amper :)

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 23:10:
Eerste dungeon als Arms warrior gedaan. Was geweldig hehe.
Soms eerste op de DPS en dat sta ik al jaren niet meer lol.

Ga nu Prot wapen halen.
Gisteren run gedaan met een Prot warrior en dat zag er leuk uit zeg. Hun health bar beweegt amper :)
Ik vermaak me met m'n DH meer dan met m'n Warrior. Dus ik ga of DH spelen of ik ga toch een poging wagen tot protection spec met m'n Warrior. Wel beetje 'deceptie' omdat bij m'n Warrior te merken.

Nu alleen in Middelburg bij schoonouders. Morgenavond weer even wat spelen denk ik, na terugkomst. ;)

Ok, Prot warrior questing is in ieder geval leuk.
Voelt bijna als een DPS spec ?

Beetje "ruwere" versie van een prot pally imo. Goed gedaan door Blizz

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Log zojuist even snel mijn Pala in, die had een xp mission klaar. Die bonus rolled dus krijg je dubbel xp. En dat was precies genoeg om 110 te dingen.

Levelde in ieder geval stukken beter dan een Frost DK.
RustStorm schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 23:15:
[...]
Nu alleen in Middelburg bij schoonouders. Morgenavond weer even wat spelen denk ik, na terugkomst. ;)
Grappig, woon zelf in Vlissingen, DE stad van Zeeland ;)

[ Voor 27% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-09-2016 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op zondag 11 september 2016 @ 09:11:
Log zojuist even snel mijn Pala in, die had een xp mission klaar. Die bonus rolled dus krijg je dubbel xp. En dat was precies genoeg om 110 te dingen.

Levelde in ieder geval stukken beter dan een Frost DK.

[...]

Grappig, woon zelf in Vlissingen, DE stad van Zeeland ;)
Ga je Hpally of Prot spelen? Of kies je toch voor Ret? Ik hor namelijk van mijn Guildies dat Ret weinig beter is dan Frost DK, een begon er zelfs over dat er een addon is die Ret pala's automatisch kicked / declined in Grp finder :/

Zelf nu bezig met mijn hunter, moet zeggen dat MM wel lekker levelt tot nu toe (104), goede damage en die heal iedere paar mobs is erg lekker voor het voorkomen van downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Mijn windwalker monk is nu 830. Eerste mythics zitten er op. Speelt nog steeds heel erg fijn. Blij dat ik die class heb gekozen als main. Ben ook nog eens de enige endgame monk in mijn guild, wel grappig. In dungeons sta ik eigenlijk altijd eerste. De AoE die een monk kan doen is enorm ziek (en ik ben nog geen enkele class tegengekomen die mij op dat punt te kijk zet - eerder andersom), en ook single target zit ik nu ook al erg hoog (alsnog bijna altijd eerste). Verwacht wel een nerf binnenkort eigenlijk. Maar ik speel monk om de playstyle en die is echt geweldig. Toffe animaties, heerlijk versatile (ook heal spec aan het gearen - nu ook 828 al) en mobile.

Gisteren zijn we (level koppels samen met m'n man) ook level 110 geworden op onze tweede koppel. Protection/Holy paladin voor mij. Vandaag eens beginnen met gearen, dungeons, WQ's, etc. En kijken naar andere alts, volgende staat alweer klaar op 105 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op zondag 11 september 2016 @ 09:35:
[...]

Ga je Hpally of Prot spelen? Of kies je toch voor Ret? Ik hor namelijk van mijn Guildies dat Ret weinig beter is dan Frost DK, een begon er zelfs over dat er een addon is die Ret pala's automatisch kicked / declined in Grp finder :/
Ret. Onze tanks en healers blijven hetzelfde spelen. Ik speel tevens puur DPS.

Dat van Ret dat het bagger is, is bullshit. Ret single target is prima, AOE is redelijk. Zelfde performance als Arms Warriors en Frost DK's. Die addon heet trouwens oQueue. Is een tool voor group/raid leaders om van alles te filteren. Er zijn van die eikels die voor mythic dungeons allerlei classes uitfilteren omdat ze alleen optimal setups willen spelen. Unholy, Wind Walker en Outlaw Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, nice Kaap. Vlissingen, om de hoek! Woon zelf met m'n meisje in Uithoorn. Uurtje of twee rijden. ;)

Heb zin om te gamen. Voorlopig helaas niet. Vanavond wellicht nog eventjes. En toch deze week maar eens knoop door hakken wat betreft nieuw pctje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Eindelijk m'n 3e relic unlocked op mijn resto shaman. Had al de missions etc gedaan, maar kreeg maar geen vervolg quest. Bleek dat ik een quest in Deepholm vergeten was te accepteren (dankzij faction change, alle quests abandoned), gelukkig kwam ik daar ook nog regelmatig.... Niet dus. Na paar uur zoeken op wowhead kwam ik er pas achter. Maar goed, meteen een heroic gedaan daarna en kreeg direct een nieuwe relic ilvl 850, das altijd leuk.

Waar ik nog wel mee zit is stat priority als resto, kan iemand daar meer over zeggen? Ik zit momenteel op 24% crit, 12% haste, 66% mastery en ilvl 836. Icy-Veins zegt Mastery en Crit, maar ik hoor ook weer verhalen dat icy-veins waardeloos is.

offtopic: Middelburg represent!

[ Voor 3% gewijzigd door Solictice op 11-09-2016 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Hm, niet zo makkelijk na enkele jaren geen WoW te spelen.
Ik klik maar wat eigenlijk, geen idee wat er aan de hand is.
Wat is een class hall? Kon dat niet gewoon in Dalaran? Of mis ik iets? Gewoon een veredelde quest hub?
Missions? Troops? Followers? OK, geen idee hoor :)
Die artifact weapons snap ik gelukkig wel al.

edit: jammer dat men demon hunters double jump én glide geeft ... zou leuker zijn dat men iedereen double jump geeft, brengt wat meer "leven" aan je character en dan heeft de nieuwe class nog steeds iets unieks nl. de glide

[ Voor 26% gewijzigd door SideShow op 11-09-2016 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideShow schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:33:
Hm, niet zo makkelijk na enkele jaren geen WoW te spelen.
Ik klik maar wat eigenlijk, geen idee wat er aan de hand is.
Wat is een class hall? Kon dat niet gewoon in Dalaran? Of mis ik iets? Gewoon een veredelde quest hub?
Missions? Troops? Followers? OK, geen idee hoor :)
Die artifact weapons snap ik gelukkig wel al.
Gewoon spelen, kom je er vanzelf achter he... Of een guide googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kaap schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:05:
[...]

Ret. Onze tanks en healers blijven hetzelfde spelen. Ik speel tevens puur DPS.

Dat van Ret dat het bagger is, is bullshit. Ret single target is prima, AOE is redelijk. Zelfde performance als Arms Warriors en Frost DK's. Die addon heet trouwens oQueue. Is een tool voor group/raid leaders om van alles te filteren. Er zijn van die eikels die voor mythic dungeons allerlei classes uitfilteren omdat ze alleen optimal setups willen spelen. Unholy, Wind Walker en Outlaw Rogue.
Succes, vind Ret inderdaad wel redelijk spelen. Vind zelf de AoE matig, artifact spell maakt het gelukkig wel wat beter.

Zelf als Holy alle mythics vrij gemakkelijk gedaan, op de 2 in Suramar na. Gisteren in que voor Vault of the Wardens Mythic. Eenmaal binnen bleek het blijkbaar een HC groep te zijn, terwijl ik duidelijk op Mythic had gezocht. Uiteindelijk toch overgehaald om Mythic te gaan, ging zowaar redelijk tot de laatste baas. Helpt ook niet als je beste dps met die orb moet gaan lopen. Maar uiteindelijk toch voltooid, iedereen blij.
Leukste run was in Neltharion's Lair, zeiden netjes dat het een alt groepje was en als het niet ging ze naar hun main zouden gaan. Uiteindelijk de soepelste run van Legion gehad, Druid tank had 814 ilvl 8)7 hoefde bijna niet te healen.

Vandaag Prot maar eens geprobeerd om mee te questen in Suramar en besloten om Ret maar links te laten liggen. Prot kan precies het zelfde, alleen sneller en makkelijker.
Ondertussen 840 in Prot/Ret en 844 als Holy :P

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alwayshappyz schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:04:
Mijn windwalker monk is nu 830. Eerste mythics zitten er op. Speelt nog steeds heel erg fijn. Blij dat ik die class heb gekozen als main. Ben ook nog eens de enige endgame monk in mijn guild, wel grappig. In dungeons sta ik eigenlijk altijd eerste. De AoE die een monk kan doen is enorm ziek (en ik ben nog geen enkele class tegengekomen die mij op dat punt te kijk zet - eerder andersom), en ook single target zit ik nu ook al erg hoog (alsnog bijna altijd eerste).
WW is monk is geweldig ja. Net met 1 begonnen. :)
Was mijn eerste keuze na de beta maar ik vind (te-)veel classes leuk.
Net eerste run gedaan als WW . So much fun :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Ik heb mijn boost voor de Warlock gebruikt, lange tijd geleden dat ik een caster had. Wel weer lachen, ik hoop dat dit voor langere tijd leuk blijft.

Alleen jammer dat ik meerdere classes leuk vindt........ Mijn druid moet ik nog even bijwerken, maar als ik de berichten zo lees is er van de guardian skill veel afgehaald. Misschien ook maar even de hunter een paar dagen oplevelen..... al die keuze's. Twee avonden gespeeld en nu al weer hopeloos verslaafd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Valt mij wel op dat elke expansion ik minder op mijn action bar heb staan :P
Ben mijn paladin nu als Tank aan het questen en valt mij op dat je kwa skills bijna niets fout kan doen. Lijkt mij heel retard friendly allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
[...]
Dit hele weekend dus gespeeld op mijn brewmaster.
ongeveer 15 uur. ben van 784 naar 819 geweest.

Ik kan bevestigen dat scaling op 110 in het begin gewoon kapot is. ge-one-shot worden en dergelijke is de normaalste zaak.

nu ben ik inmiddels 819, en ik ben nog steeds squishy (Vergeleken met andere tanks) maar ik kan overleven, en ik doe wel meer dmg dan de meeste tanks. (en al helemaal op multi-target).
Brewmasters moeten denk ik nog wat getweaked worden om wat meer survivabilty te krijgen.
maar ik heb er nu inieder geval al meer vertrouwen in dan toen ik net 110 was.

Overigens ben ik nog steeds van mening dat de monks teveel hebben moeten inleveren survivability.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik zak alleen maar verder en verder :P nu op 2200

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:15

TTLCrazy

Listen to Frankie

Hoe is het tanken qua verschil in normal en heroics ? Deze expansion ben ik als tank aan het spelen (deathknight), maar ben nog altijd wel voorzichtig hoewel de normals wel goed gaan. Ik heb nog steeds niet alle dungeons gedaan, maar echte problemen ben ik nog niet tegen gekomen, zeker niet omdat DBM een goede hulp is in dungeons. Mijn ilvl op dit moment is 811 als ik het goed heb. Dus ik kan net heroics doen.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:41:
[...]

Dit hele weekend dus gespeeld op mijn brewmaster.
ongeveer 15 uur. ben van 784 naar 819 geweest.

Ik kan bevestigen dat scaling op 110 in het begin gewoon kapot is. ge-one-shot worden en dergelijke is de normaalste zaak.

nu ben ik inmiddels 819, en ik ben nog steeds squishy (Vergeleken met andere tanks) maar ik kan overleven, en ik doe wel meer dmg dan de meeste tanks. (en al helemaal op multi-target).
Brewmasters moeten denk ik nog wat getweaked worden om wat meer survivabilty te krijgen.
maar ik heb er nu inieder geval al meer vertrouwen in dan toen ik net 110 was.

Overigens ben ik nog steeds van mening dat de monks teveel hebben moeten inleveren survivability.. :(
Bedankt voor de info !
Ik ben erg benieuwd. Zou je Brewmaster aanraden om te levelen (net als prot voor pala en warrior) of niet ?

Gisteren begonnen met mijn WW en in dungeons is het echt een feest zeg, vooral met AOE.
Er is gewoon niets wat er ook maar in de buurt komt :)

Wat me de laatste tijd wel opvalt is dat warlocks totaal niet meekomen qua DPS in dungeon groepen.
Echt schokkend hoe laag hun dps is zeg.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Wat is Blackrook Hold een doolhof zeg. Ik moest er in voor mijn paladin quest en gelukkig moest iemand in mijn guild (een healer) daar ook in dus insta queue ipv die 45 minuten die ik anders had moeten wachten.

Merkte al wel dat veel guilds al geen normal meer doen, ook niet om andere guildies te helpen :S
Ik zit nu op ilvl807 dus heb nog maar een paar punten nodig maar dat soort dingen valt mij toch tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Ondanks de drukke sociale verplichtingen dit weekend toch weer wat kunnen spelen en verveel me nog altijd niet in legion. Wel weinig tot geen upgrades gekregen en legendary blijft ook lang op zich wachten. Hopelijk deze week meer succes.
Relics voor men wapen droppen dan weer als zoete broodjes relics van 850-845-840. Loop je met een 875 wapen rond xD.
Vanavond ook de dungeons in suramar unlocken die ik dan ook hopelijk kan doen. Ga steeds vaker als healer dungeon in, zeker heroic doe ik alleen maar als je satchel kan krijgen als healer en mythics kom ik bij een pug niet in als shadow. Gelukkig hebben we healers genoeg in de guild dus in raids zal ik nooit hoeven te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:35:
[...]

Bedankt voor de info !
Ik ben erg benieuwd. Zou je Brewmaster aanraden om te levelen (net als prot voor pala en warrior) of niet ?

Gisteren begonnen met mijn WW en in dungeons is het echt een feest zeg, vooral met AOE.
Er is gewoon niets wat er ook maar in de buurt komt :)

Wat me de laatste tijd wel opvalt is dat warlocks totaal niet meekomen qua DPS in dungeon groepen.
Echt schokkend hoe laag hun dps is zeg.
Brewmaster is gewoon leuk om te doen. tot voor pre-patch had ik je 10 uit de 10 aangeraden om als brewmaster te levellen. de AoE dmg en de guard waren OP as fuck.. (lees, letterlijk kapot, zo sterk)

nu, geen idee.. wellicht als brewmaster gaan voor korte dungeons queues, maar je denk dat het niet echt uitmaakt of je als WW of als Brewmaster gaat ;)

Er zit een hele goede warlock bij ons in het raidteam, en hij merkt hetzelfde. Waarbij mages en dergelijke enorme burst hebben, zijn warlock waarschijnlijk een stuk beter op de lange gevechten. al verwacht ik dat er iets gedaan moet worden om warlocks mee te laten komen deze explansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demonic schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:48:
[...]
Brewmaster is gewoon leuk om te doen. tot voor pre-patch had ik je 10 uit de 10 aangeraden om als brewmaster te levellen. de AoE dmg en de guard waren OP as fuck.. (lees, letterlijk kapot, zo sterk)

nu, geen idee.. wellicht als brewmaster gaan voor korte dungeons queues, maar je denk dat het niet echt uitmaakt of je als WW of als Brewmaster gaat ;)

Er zit een hele goede warlock bij ons in het raidteam, en hij merkt hetzelfde. Waarbij mages en dergelijke enorme burst hebben, zijn warlock waarschijnlijk een stuk beter op de lange gevechten. al verwacht ik dat er iets gedaan moet worden om warlocks mee te laten komen deze explansion.
Ja, ik heb een screenshot van gisteren waar de warlock op 7% zat van de groep.
Was gewoon sneu voor hem (was aardig persoon in chat)
Misschien is het wel hun "ramp up" maar dat heeft een shadow priest ook maar die komen wel goed mee heb ik gemerkt.
Locks hebben echt een buff nodig.

PS, wat voor ras ben jij met je monk ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Iusedto schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:56:
[...]
PS, wat voor ras ben jij met je monk ?
ja, de warlocks zijn echt kut op het moment.

Ik ben panda ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 15:48
Ik speel Enhancement Shaman, bevalt me echt uitstekend!
Als ik even snel een dungeon wilt doen en niet wil wachten dan ga ik Resto Shaman, instant queue :P

Ik speel als een male troll, ik twijfel om hem te veranderen in een male orc, maar twijfel nog :P
kost zoveel geld :/

[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 12-09-2016 09:01 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dennism schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 18:55:
[...]

Op level 102 kan je de 2 andere artifacts unlocken, gebeurt dit je trouwens tijdens de Artifact Quest? Het viel mij namelijk op dat deze mobs een stuk sterker zijn dan de mobs in de level zone erna. Tijdens de Artifact Q voor MM had ik ook wat hachelijke momenten, daarna in Aszuna eigenlijk niet meer.
Ik heb tijdens de MM-artifact-quest me maar even ingelezen over de MM-spec op icy-veins, het schoot eerst echt niet op :D. Toen ik dat eenmaal doorhad ging het een stuk beter. Zonder dood te gaan dus gelukt (nipt). Geen idee of het makkelijker gaat zonder de Lone Wolf talent, maar dit leek me wel 's leuk om te proberen.

Verder eigenlijk vooral met m'n warrior bezig geweest. Transmog-items uit Black Temple, Sunwell Plateau en Hyjal gehaald. Loop nu dus rond met Quel'Delar, Bulwark of Azzinoth ( O+ ) en tier 6 armorsetje. Verder lekker aan het beuken, zie wel wanneer ik 110 aantik. Voor de eerste paar zones maakt het toch geen reet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik ben nu 836 op m'n druid. Gear is verre van optimized (weinig mastery, veel crit), maar dat mag de pret niet drukken. Heb tot nu toe alleen nog heroics gedaan, maar ik krijg daar echt amper damage op het moment. Zeker als je beetje speelt met je active mitigation en Rage of the Sleeper.

Enige waar ik echt moe van word is op single target fights de top dps te zijn als tank. Queue dan niet als dps, als je geen dps doet... Het maakt me niet uit dat je Arms speelt, wat beduidend minder damage doet dan Fury, als jij Arms leuker vind spelen, moet je dat gewoon doen, maar ga gvd niet op een bossfight staan auto attacken met full rage. Ondanks dat Arms "minder" is, moet je toch wel meer dps kunnen doen dan een tank. Zelfde geval met rogues die met vol energy staan te auto attacken. De andere dps in die groep was een destruction lock. Die stond lekker alles te spammen wat die had(beetje rare pet keuze en talent build, maja als hij dat leuk vind). Ook hij kwam niet boven m'n dps uit maar hij was elke cooldown tenminste wat aan het doen.

Ook healers die daar maar staan en staan en staan en dan eens een healtje doen, dan weer verder gaan met netflix. De game is zo gemaakt dat ook healers damage "moeten" doen. Als je dan ziet dat een random heroic zo klote gaat en dat de dps gedaan word door de tank en je die tank amper hoeft te healen, doe dan ook wat damage...

Zo, das er uit. Pfff.

Vanavond maar mythics in, heb class quest voor de beste dungeon van de expansion: Eye Of Aszara! /sarcasm

Serieus, waarom zijn er zo veel quests in die dungeon? Zijn ze bij blizz trots op die dungeon? Terwijl iedere speler er nu al een hekel aan heeft.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Warlocks kunnen prima solo questen en elites killen etc.

maar in 5 mans blijven ze zwaar achter, ik heb alle 2 de builds getest, wapens naar net onder de 800 gebracht (moest wel om te balanceren) maar de dmg in instances is echt ruk..

Sta ik destruction alles te blazen wat ik heb op elke cooldown, nagenoeg perfecte rotaties, havoc op dual targets, 20% soulstone return talent, maar je blijft gewoon lekker onderaan staan.

Zelfde met affliction.

Demonology is op zich het meest relaxed om te spelen ben ik nu achter gekomen. Maar de lock staat in de koelkast. speel nu fulltime DH, enige wat de lock doet is resources opmaken aan classhall missies en alle wod cloth opmaken aan bags.

Kom later wel weer kijken hoe het met de locks gaat.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:36:
Wat is Blackrook Hold een doolhof zeg. Ik moest er in voor mijn paladin quest en gelukkig moest iemand in mijn guild (een healer) daar ook in dus insta queue ipv die 45 minuten die ik anders had moeten wachten.

Merkte al wel dat veel guilds al geen normal meer doen, ook niet om andere guildies te helpen :S
Ik zit nu op ilvl807 dus heb nog maar een paar punten nodig maar dat soort dingen valt mij toch tegen.
Grappig, wij doen eigenlijk nog steeds normals. WQ's gooien je er vaak toch doorheen. En anders blasten we er met 4x 840+ spelers doorheen om mensen te helpen :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:20:

De andere dps in die groep was een destruction lock. Die stond lekker alles te spammen wat die had(beetje rare pet keuze en talent build, maja als hij dat leuk vind). Ook hij kwam niet boven m'n dps uit maar hij was elke cooldown tenminste wat aan het doen.
Destrolock zal wel moeten, zonder gear ben je echt nergens. Ben nu 850 ilvl en kan makkelijk outdpst worden door classes met een stuk minder gear, zeker op AOE fights daar Blizz zo handig is geweest om i.t.t. tot andere classes bij Locks alles zo in te delen dat je bijna geen spec kan maken die zowel in AOE als Cleave als ST het redelijk doet. Kies je voor Aoe dan zal je ST tegenvallen en omgekeerd (volgens mij heeft SP hetzelfde probleem), terwijl Firemages, Hunters / DH's (en de meeste andere melee) zowel Aoe als Cleave als ST allemaal met 1 talent build redelijk tot zeer goed voor elkaar hebben. Cleave is dan wel weer erg sterk als Destro. Geen idee natuurlijk welke pet / talents hij had, daar valt mogelijk nog wel wat te winnen.Oplossing voor Destro zou zijn on the fly talent switchen tussen aoe en ST talents, maar dat zit er nog niet echt in met de huidige methode voor talent swaps.

Gelukkig heeft blizz in de Q&A iig aangeven op de hoogte te zijn, dus dat scheeld, en mogelijk komen er wat fixes.

Verder valt het mij ook op dat Tanks soms echt goede damage doen, nu doen onze tanks in guildruns op ST zeker niet meer damage dan de dps, maar de damage is zeker wel hoog. En op Aoe fights kan bijv. onze paladin ook geregeld makkelijk toppen.
Bokkie schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:27:
Warlocks kunnen prima solo questen en elites killen etc.

maar in 5 mans blijven ze zwaar achter, ik heb alle 2 de builds getest, wapens naar net onder de 800 gebracht (moest wel om te balanceren) maar de dmg in instances is echt ruk..

Sta ik destruction alles te blazen wat ik heb op elke cooldown, nagenoeg perfecte rotaties, havoc op dual targets, 20% soulstone return talent, maar je blijft gewoon lekker onderaan staan.

Zelfde met affliction.

Demonology is op zich het meest relaxed om te spelen ben ik nu achter gekomen. Maar de lock staat in de koelkast. speel nu fulltime DH, enige wat de lock doet is resources opmaken aan classhall missies en alle wod cloth opmaken aan bags.

Kom later wel weer kijken hoe het met de locks gaat.
Warlocks hebben zeker issues, maar zo slecht is het nu ook weer niet. Vooral in Aoe doe ik het niet super, maar ST kom ik goed mee en Cleave top ik nagenoeg altijd. Wel is het gear afhankelijk, haste is king voor Destro, hoe meer haste, hoe meer shards, hoe meer damage.

Ik gebruik nu Shadowburn, Reverse Entropy, Demonskin, Eridication, Sac, Wreak als Dungeon build en dat wil zeker wel, al weet ik gewoon dat op aoe packs die in een paar sec dood zijn, en bosses met veel kleine adds ik niet al te best ben. packs met <5 mobs en bosses met 1-2 adds ben ik dan weer erg sterk.

[ Voor 30% gewijzigd door Dennism op 12-09-2016 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Dennism schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:35:
[...]
Verder valt het mij ook op dat Tanks soms echt goede damage doen, nu doen onze tanks in guildruns op ST zeker niet meer damage dan de dps, maar de damage is zeker wel hoog. En op Aoe fights kan bijv. onze paladin ook geregeld makkelijk toppen.
Als brewmaster doe ik kwam dmg (in multi target) gewoon met de dps mee, en in aantal gevallen laat ik 1 of 2 dps achter me.

Tijdens single-target/bossfights zit ik tussen de 80k-120k. en dat is zeker niet slecht voor tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TTLCrazy schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:35:
Hoe is het tanken qua verschil in normal en heroics ? Deze expansion ben ik als tank aan het spelen (deathknight), maar ben nog altijd wel voorzichtig hoewel de normals wel goed gaan. Ik heb nog steeds niet alle dungeons gedaan, maar echte problemen ben ik nog niet tegen gekomen, zeker niet omdat DBM een goede hulp is in dungeons. Mijn ilvl op dit moment is 811 als ik het goed heb. Dus ik kan net heroics doen.
Verschil tussen normal -> heroic is 0. Goed te doen
Verschil tussen heroic -> mythic is 10. Echt lastig

Dan moet je je AM etc goed onder de knie hebben.

En ja, ik weet dat de mensen met 850+ gear gelijk gaan roeptoeteren "dat ze zo makkelijk zijn en dat je een "lrn2play" issue hebt" etc. Maar als je op Intended gear level erin gaat (dus voor ons was het 810+) dan wordt het niet zo makkelijk.

Overigens, Violet Hold is echt de grootste dps check. En tank check :D
demonic schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:37:
[...]

Als brewmaster doe ik kwam dmg (in multi target) gewoon met de dps mee, en in aantal gevallen laat ik 1 of 2 dps achter me.

Tijdens single-target/bossfights zit ik tussen de 80k-120k. en dat is zeker niet slecht voor tanks.
Vengeance DH hier, op AOE zit ik op 200-350k
ST bosses zit ik op 130-140k

Met itemlevel 841.

Tank dps is misschien iets te sterk nu :D

[ Voor 19% gewijzigd door corset op 12-09-2016 09:39 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben undead en voor PVE levelen is dat heerlijk (ivm de racials) maar ik twijfel om misschien te wisselen naar male orc of female panda

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
corset schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:38:

[...]

Vengeance DH hier, op AOE zit ik op 200-350k
ST bosses zit ik op 130-140k

Met itemlevel 841.

Tank dps is misschien iets te sterk nu :D
ik ben pas ilvl 819 :P en die dmg info heb ik nog van toen ik de eerste HC dung in ging op 810 :P
dus als ik 841 ben, hoop ik ook die cijfers te raken :P
Iusedto schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:39:
[...]

Ik ben undead en voor PVE levelen is dat heerlijk (ivm de racials) maar ik twijfel om misschien te wisselen naar male orc of female panda
Ik ben niet heel bekend met racials, ik weet wel dat de foodbuff van panda's best handig is in raids :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

En ja, ik weet dat de mensen met 850+ gear gelijk gaan roeptoeteren "dat ze zo makkelijk zijn en dat je een "lrn2play" issue hebt" etc. Maar als je op Intended gear level erin gaat (dus voor ons was het 810+) dan wordt het niet zo makkelijk.
Denk niet dat voor de gemiddelde speler 810 het intende ilvl is voor mythics. Het kan uiteraard, en je kan ze zeker ook clearen (denk dat wij begonnen met gemiddeld 815 gear o.i.d. en dan zijn ze zeker een leuke challenge). Maar voor de gemiddelde speler zal 820-825 toch een stuk fijner voelen als Mythic instap moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Heb nu een 107 en een 106. Blijkbaar heb ik dus toch niet zoveel vrije tijd om ook snel te gearen en dungeons in te duiken. Heb nog geen enkele dungeon gehad, hopelijk ben als tank niet te laat om te beginnen in de normals om alles een beetje door te krijgen.

Protection Paladin is op het eerste gezicht inderdaad simpel. Je kan bijna niets fout doen. Toch is er heel veen achterliggende finetuning mogelijk in de rotatie en de manier waarop je de fights aanpakt. Op forums lees je heel veel mensen die last hebben van 'squishy' Protection Paladins, maar dat komt er gewoon door dat mensen niet juist met bepaalde spells kunnen omgaan. Je bent inderdaad wel squishy als je niet met je shield weet om te gaan, als je dat goed timet ben je al 50% van grote damage-spikes kwijt.

Ik ben ook een Rogue begonnen met mijn vriendin, Outlaw is echt geniaal, een echte pistolero.

Mijn vriendin heeft trouwens de auction house ondekt en ik lach mij echt rot met wat zij voor elkaar krijgt. Heel veel mensen (noobs?) zetten items op de auction house met een lage bid prijs en een hoge buyout. Op deze manier komen ze lekker hoog in de lijst te staan van de auction house.

Zij zit vervolgens lekker te bieden en items die niet worden 'gebuyout' krijgt zij voor een klein bedrag. Ze zet ze vervolgens weer in de verkoop of leest via de trade-chat iemand die iets wilt kopen. Inmiddels zit ze op 4.000 gold in een paar dagen. Dat terwijl ze op level 1 op een nieuwe realm begonnen zonder rooie cent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ook 110 geworden, geleveled als holy paladin. Nog nooit zo veel plezier gehad in levelen. Wat is nu de snelste manier om te gearen? Dungeons of quests in suramar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:46:
Gister ook 110 geworden, geleveled als holy paladin. Nog nooit zo veel plezier gehad in levelen. Wat is nu de snelste manier om te gearen? Dungeons of quests in suramar?
world qeusts en gewoon qeusten is 'betrouwbaarder' kwa gear drops dan dungeons.
zorg ook dat je order/class hall alle qeusten gedaan hebt, die hebben hoge prioriteit.

en dan meot het goed komen. Doe vooral iets dat je leuk vind. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Iusedto schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:39:
[...]

Makkelijk om te levelen? Alles is makkelijk om te levelen toch? Zeker als monk heb je ook nog een self heal, dus dat lijken eten is niet echt nuttig.

Maar wel benieuwd, switch je vaak van ras om dat het iets van je huidige project makkelijker maakt? Zoals levelen? Of later raiden? Ik zou dat zelf niet zo snel doen namelijk, ik ben meer van: Wat ziet er cool uit?

Zo zou ik als ik nog Horde zou zijn een Orc Monk maken, gewoon puur omdat het er cool uit ziet (en de racials zijn ook nice). Bij Alliance is het een panda geworden gezien ik geen van de "monk" animaties bij de andere races goed vond.

Sowieso wel interesant, waarom speelt iemand een bepaald ras? De voornaamste rede voor mij is er tof uit zien en toffe animaties hebben. Ik ken mensen die alleen Humans spelen omdat ze daar prettig bij voelen en zo ook alleen maar blood elves om diezelfde rede(komt vooral voor bij mensen die horde zijn omdat al hun vrienden dat zijn, maar zelf liever alliance spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik voorlopig geen 1 class op 110 ga krijgen maar dat ik over een paar weken er 4 in 1 keer op 110 heb lol.
Elke class heeft wel iets leuks (voor mij) en ik ga me eens niet druk maken over de beste DPS, de beste tank etc etc.
IK ga me druk maken over wat ik leuk vind :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
ye-roon schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:50:
[...]

Makkelijk om te levelen? Alles is makkelijk om te levelen toch? Zeker als monk heb je ook nog een self heal, dus dat lijken eten is niet echt nuttig.
Welke self heal?
die paar healing orbs die we hebben? besef wel dat wij nauwelijks dmg kunnen mitigaten, en dat die self-healing simpelweg het feit compenseert dat wij geen plate dragen.

self-healing is bijna te negeren op de monk.. (helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Heb zelf pas een instance getanked omdat ik geen zin heb om pugs te tanken eigenlijk.

Maar het viel mij mee, Eigenlijk zou ik gewoon tank moeten queuen aangezien ik solo tank spec speel. Havoc vind ik veel te squishy ondanks de betere selfheals die je kan hebben met soulpickups.

Maar mijn vengeance wapen is 876 waar mijn havoc 'maar' 858 is :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sowieso wel interesant, waarom speelt iemand een bepaald ras? De voornaamste rede voor mij is er tof uit zien en toffe animaties hebben. Ik ken mensen die alleen Humans spelen omdat ze daar prettig bij voelen en zo ook alleen maar blood elves om diezelfde rede(komt vooral voor bij mensen die horde zijn omdat al hun vrienden dat zijn, maar zelf liever alliance spelen).
Wanneer mogelijk Human vanwege de 10% rep gain, dat is toch wel een echt time saver soms. al was mijn eerste main in vanilla een dwarf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:57:
[...]
De overige punten vind ik deels het resultaat van de maatschappij waar we nu in leven. Iets kopen? Vandaag besteld = morgen (of dezelfde avond nog) in huis. Filmpje kijken of nieuw album luisteren? Even downloaden of streamen. Antwoord op een vraag nodig? Even Googlen. Contact met iemand? Even Appen/bellen. En ga zo maar door. Veel mensen die WoW spelen zijn gewend geraakt aan hapklare oplossingen en snelle bevrediging van behoeften. Hebben, hebben en snel, snel.

Zelf heb ik het nooit een probleem gevonden dat bepaalde content altijd buiten mijn bereik bleef (bijvoorbeeld Black Temple). Ik vond het juist wel iets hebben dat er altijd nog iets was om naartoe te werken. Ik denk dat mensen zoals ik steeds zeldzamer worden binnen WoW en helaas blijft Blizzard maar toegeven aan de wensen van veel schreeuwers.
Quoted for truth. :)

Naar mijn mening is "hardcore" een mindset en is het spel zelf niet "hardcore".

Moet ik altijd denken aan de eerste periode van de NA launch van FFXI. FFXI was meer "hardcore" dan (vanilla) WoW ooit is geweest. Ook in de tijd van de NA launch van FFXI had ik al een fulltime baan met eigen huis blablabla (voel me nu wel in eens oud :P) dus ik heb FFXI nooit "hardcore" kunnen/willen spelen. Toch heb ik max lvl kunnen halen op meerdere jobs en alle end game content gedaan t/m de tweede uitbreiding. Je hoefde helemaal niet "hardcore" te zijn of te spelen om iets te bereiken in FFXI je moet gewoon de mindset hebben dat je nu eenmaal geen max lvl zal zijn in 3 weken of dat je alle artifacts hebt een week nadat je de questline bent gestart, wat nu zo'n beetje de standaard is in de huidige MMRPG's.
Het duurde bij mij meer dan 2 jaar voordat ik mijn eerste job op max level had... who cares! Ik had meer lol en het gaf vele malen meer voldoening om die ene job op max level te krijgen in meer dan twee jaar dan alle max level chars die ik heb rond lopen hier en daar in WoW bij elkaar opgeteld.
Die periode van meer dan twee jaar was nog echt een "journey" naar max lvl met ups en downs en aan het einde van de rit had je zoveel tijd en moeite in gestoken dat je ook een "band" had opgebouwd met je character. Dit mis ik echt totaal in WoW. De "journey" is gewoon hersenloos lopende band werk en je pompt de ene na de andere max lvl char er uit en je mist totaal de feeling en/of "band" met je char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ben nu actief aan het worldquesten om me ilvl omhoog te krijgen,
gaat opzich wel lekker snel daar mee zeg. alleen echt fucking dom dat ik me rogue campaign niet afgemakt heb. loop daar aanzienlijk achter op wat volgens mij ook betekend dat je minder items krijgt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Maar wel benieuwd, switch je vaak van ras om dat het iets van je huidige project makkelijker maakt? Zoals levelen? Of later raiden? Ik zou dat zelf niet zo snel doen namelijk, ik ben meer van: Wat ziet er cool uit?

Sowieso wel interesant, waarom speelt iemand een bepaald ras? De voornaamste rede voor mij is er tof uit zien en toffe animaties hebben.
Ik kies altijd alleen maar voor de looks (en ook een beetje Lore) en ik wissel nooit meer na die eerste keuze.
Al mijn chars zijn nog exact hetzelfde als toen ik ze maakte jaren geleden.

Mijn monk is mijn boosted van Legion en omdat ik al heel veel Orcs heb, besloot ik om een undead te maken en dus te gaan voor racials. extra heal met damage is handig, canabalise is dat ook en oneindig onderwater kunnen is grappig.

Maar ik begin gewoon te twijfelen lol. Voor Looks had ik namelijk male orc of pandaren male/female gekozen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
[...]

Verschil tussen normal -> heroic is 0. Goed te doen
Verschil tussen heroic -> mythic is 10. Echt lastig

Dan moet je je AM etc goed onder de knie hebben.
Hmm, ik heb het juist andersom ervaart. De sprong van normal naar heroic had ik een stuk meer moeite mee. In normal boeit je mitigation gebruik niet echt. In heroic moet je die al flink beginnen te gebruiken en raak je er al mee gewend en wanneer je daarna mythic doet zit je waarschijnlijk al in een bepaald ritme dat de overgang heroic > mythic een stuk makkelijker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor addons gebruiken jullie in dungeons/raids voor healing? Raidframes met mouseover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Gistermiddag ilvl 810 gehaald, wat heroics gedaan (gelijk door naar ilvl 825).
Er is niet echt een verschil te merken tussen normal en heroics xD.
Ja, ze doen meer dmg, en hier en daar heeft een boss een extra ability.
Maar niet echt dusdanig groot verschil dat ik opeens wakker moet zijn.

En gvd wat ben ik blij met Protection Paladin op dit moment XD.
Altijd al leuk gevonden, maar het speelt echt heerlijk tot nu toe.

Laatst begaf de healer het op ~20 van de laatste boss in Neltharion's Lair.
Een van de DPS was ook down.
Ik heb samen met twee DPS, en geen healer, die laatste 20% getanked en gehaald XD.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb gisteren mijn eerste normals gedaan via de dungeon finder. Mede omdat ik er gewoon een hele hoop quests in had. Eye of Ashara, Darkheart thicket en Lair of Neltharion.

Ging eigenlijk allemaal best prima als tank.. heb wel mn hotkeys een beetje aangepast zodat ik minder rap op Moonfire druk.. teveel trash gepulled tijdens dungeons door onbedoelde moonfires (dat, en het tabben tussen targets dat toch niet helemaal lekker werkt naar mijn idee)

Nu lekker mn missies doen voor Powering the portal om straks weer verder te kunnen met mijn Druid campaign en op zoek naar Leatherworking recipes die me goede skill-ups kunnen geven voor de laatste 50 punten. Dan kan ik namelijk ook het recipe voor mn tweede moose mount gaan leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:04:
[...]

Hmm, ik heb het juist andersom ervaart. De sprong van normal naar heroic had ik een stuk meer moeite mee. In normal boeit je mitigation gebruik niet echt. In heroic moet je die al flink beginnen te gebruiken en raak je er al mee gewend en wanneer je daarna mythic doet zit je waarschijnlijk al in een bepaald ritme dat de overgang heroic > mythic een stuk makkelijker maakt.
Als tank was mijn eerste mythic BRH. En dat was echt hell op die grote boss >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

demonic schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:53:
[...]

Welke self heal?
die paar healing orbs die we hebben? besef wel dat wij nauwelijks dmg kunnen mitigaten, en dat die self-healing simpelweg het feit compenseert dat wij geen plate dragen.

self-healing is bijna te negeren op de monk.. (helaas)
Alle monks hebben toegang tot Effuse: http://www.wowhead.com/spell=116694/effuse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Ik vind de damage en speelstijl van Warlocks wel meevallen... Singletarget DPS is prima (ik speel Destruction) en bij cleave gevechten met maximaal 4 vijanden kun je meer dan prima meekomen met andere classes. Enige waar Locks slecht in zijn (of vrij goed als je een specifieke build neemt, maar dan is je singletarget kut) is burst AoE (lees: Heroic dungeon trash). In Mythic dungeons gaat trash ook gewoon prima en kom ik behoorlijk mee met de DPS warrior en DPS Demonhunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:06:
Wat voor addons gebruiken jullie in dungeons/raids voor healing? Raidframes met mouseover?
Grid2 is voor mij als Resto Druid de belangrijkste, daarmee hou ik alle HoTs per persoon bij. Daarnaast nog één voor de buffs en debuffs (weet de naam even niet). Dan nog Quartz voor een betere castbar. De rest is vrijwel alleen cosmetisch; het "mooier" maken.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 18:30
Gisteravond weer een i850 epic item gehad van een World quest. Gaat erg lekker.
Zit nu op 834/835 met mn Fury Spec en 828 Prot.
Moet er bij Heroics nu al op gaan letten dat ik niet te ontspannen ga tanken.
DPS spec raak ik bijna niet meer aan. Jammer wat de AOE is extreem goed. 400k bladestorm gaat erg lekker.
Nu de class hall nog afmaken en het 3e slot op het weapon. Gisteren laatste setje class hall missions ging mis op 90% Nu een herkansing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:06:
Ik gebruik zelf VuhDo als resto druid en dat werkt erg fijn. Je bent wel even bezig met instellen maar je kan het helemaal naar smaak instellen en ook verschillende profielen instellen (zo wil je als je in een 5 man zit andere frames als dat je in een 30man zit of solo speelt) die automatisch switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkje.doc schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:25:
Gisteravond weer een i850 epic item gehad van een World quest. Gaat erg lekker.
Zit nu op 834/835 met mn Fury Spec en 828 Prot.
Moet er bij Heroics nu al op gaan letten dat ik niet te ontspannen ga tanken.
DPS spec raak ik bijna niet meer aan. Jammer wat de AOE is extreem goed. 400k bladestorm gaat erg lekker.
Nu de class hall nog afmaken en het 3e slot op het weapon. Gisteren laatste setje class hall missions ging mis op 90% Nu een herkansing :)
Vind je Fury wel leuk om te spelen? Wou in eerste instantie warrior levelen, maar al snel mee gestopt omdat ik de playstyle 3x niks vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
kost teveel energy, te lange cast time en de heal is matig.
Zeker niet bruikbaar in een gevecht waarbij je zoveel dmg neemt dat je uberhaupt healing nodig hebt.
want in die tijd die je namelijk ironskin brew te gebruiken, keg smash, en blackout strike.

De enige keren dat ik effuse gebruik is als ik target kan cc-en met paralysis. en dan mezelf even snel 3-4x healen met effuse zodat ik weer op 30% hp ofzo kom.
Voor de rest gebruik je het niet. Expel harm is dan nog een betere heal dan effuse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feihcretsam schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:10:
Ik vind de damage en speelstijl van Warlocks wel meevallen... Singletarget DPS is prima (ik speel Destruction) en bij cleave gevechten met maximaal 4 vijanden kun je meer dan prima meekomen met andere classes. Enige waar Locks slecht in zijn (of vrij goed als je een specifieke build neemt, maar dan is je singletarget kut) is burst AoE (lees: Heroic dungeon trash). In Mythic dungeons gaat trash ook gewoon prima en kom ik behoorlijk mee met de DPS warrior en DPS Demonhunter.
Vooral dit inderdaad, welke build speel jij trouwens in Heroics / Mythics, wil er nog een paar testen n.l.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik ben afgelopen weekend vooral bezig geweest met reputation zodat ik World Quests kan gaan doen. Moet alleen nog 900 rep voor Stormheim. Hopelijk dat ik dan ook wat sneller Order Resources kan sparen want die zijn op het moment helemaal op en ik heb nog aardig was missies open staan.

Verder vooral komende tijd de verschillende dungeons doen; dus hopelijk hebben er genoeg guildies zin en tijd om mij te helpen in plaats van alle Mythics te doen (vast wel :)). Zit er hier nog iemand op Blade's Edge / Eonar / Vek'nilash toevallig?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Dennism schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:35:
[...]

Vooral dit inderdaad, welke build speel jij trouwens in Heroics / Mythics, wil er nog een paar testen n.l.
Ik speel nu met een singletarget build -> http://eu.battle.net/wow/...blight/Feihcretsam/simple (op 1 of andere manier update hij mijn gear niet, de rest klopt wel)

Maar ik ben ook nog zoekende... ben aan het twijfelen om naar een build met Havoc & Shadowburn over te stappen (zoals die van Chronia -> http://eu.battle.net/wow/...ronzebeard/chronia/simple ) maar ik twijfel over de balans tussen cleave en singletarget... echt jammer dat je vrij zware keuzes moet maken tussen die talents.

Qua speelstijl doe ik momenteel voornamelijk Immolate multidotten, Havoc casten en met de conflagrate haste buff 3 duplicated chaosbolts eruit gooien. Hierna immolates hercasten en Havoc is alweer bijna off CD voor de volgende ronde.

Ik heb wel weer zin in Havoc + Shadowburn play zoals vroeger, maar ik twijfel of het handig is de extra haste en extra (RNG heavy) soulshards weg te doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Feihcretsam op 12-09-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

demonic schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:31:
[...]

kost teveel energy, te lange cast time en de heal is matig.
Zeker niet bruikbaar in een gevecht waarbij je zoveel dmg neemt dat je uberhaupt healing nodig hebt.
want in die tijd die je namelijk ironskin brew te gebruiken, keg smash, en blackout strike.

De enige keren dat ik effuse gebruik is als ik target kan cc-en met paralysis. en dan mezelf even snel 3-4x healen met effuse zodat ik weer op 30% hp ofzo kom.
Voor de rest gebruik je het niet. Expel harm is dan nog een betere heal dan effuse.
Volgens mij ging het over ease of leveling. Een heal als je tussen mobs loopt is altijd handig. Expel Harm is voor brewmaster idd beter, maar als je geen mobs meer hebt. Dan is Effuse gewoon handig om te hebben.

Maja, das alleen voor "nieuwe" characters. Ga je een alt levelen, dan gewoon Fighter Chow maken en dat gebruiken, tussen elk pack gewoon weer full health :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:45

hmr

Waar ik tegen aanloop is de time sink die de DH class hall quest is.. Nu weer 15 bosses farmen :p. Heb eindelijk mijn broertje weer zover gekregen een alt te levellen (tegen betaling .. :P). Mijn main mag die niet aankomen, maar moet dus wel nog even 2 dungeons runnen (of misschien wel 3), heb er gister eentje gedaan.

Mijn dh zit nu op 835 DPS en 834 tanking. Blijf het een leuke class vinden!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
ye-roon schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:42:
[...]

Volgens mij ging het over ease of leveling. Een heal als je tussen mobs loopt is altijd handig. Expel Harm is voor brewmaster idd beter, maar als je geen mobs meer hebt. Dan is Effuse gewoon handig om te hebben.

Maja, das alleen voor "nieuwe" characters. Ga je een alt levelen, dan gewoon Fighter Chow maken en dat gebruiken, tussen elk pack gewoon weer full health :)
je hebt gelijk 8)7

al heb ik dan toch de voorkeur voor mana koekjes :P
aangezien ik anders heel vaak effuse moet rammen wil ik weer mijn 2.3M terug hebben :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 18:30
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:28:
[...]

Vind je Fury wel leuk om te spelen? Wou in eerste instantie warrior levelen, maar al snel mee gestopt omdat ik de playstyle 3x niks vond.
Vindt het wel een fijne speelstijl, maar moet zeggen dat ik eigenlijk pas sinds begin Cataclysm met WoW in aanraking ben gekomem en bij Pandaria pas door had wat ik daadwerkelijk aan het doen was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Laatst online: 08-09 09:48
pfff het is weer begonnen bij mij hoor (het niet weten wat te spelen), heb nu 2 healers op 110 zitten (holy pala en resto druid). vind resto druid super leuk om te spelen in pvp, maar baal dat season 1 nog niet is begonnen. zie het ook niet zo zitten om bg's te gaan doen voor me pvp level want je word toch ge 1shot door elke melee class atm (vooral als je enigste healer bent in de bg). dus ik heb maar besloten om er nog een te gaan levelen, maar dit keer geen healer. gister begonnen aan mijn death knight en ik moet zeggen dat unholy mij erg goed bevalt. ergens gelezen dat op het moment de meest speelbare speccs in pvp unholy en frost zijn (unholy veel meer sustain dmg, en frost heeft wat leuke burst mogelijkheden). toch denk ik dat ik het voor nu bij unholy houdt. iemand hier toevallig wat meer info over de pvp speccs voor dk's (in pvp uiteraard) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin mijn mening over de geargap tussen normals (drop 805) en heroics (need 810) enigzins te herzien en ben nu redelijk positief :-O

Het is prima voor de community en specifiek de guild. Zodra mensen nu 110 zijn vertellen we iedereen om normal dungeons te vermijden. Degenen in de en friendlist die al heroics doen nemen iedere dungeo ten minste 1 under geared speler mee en lopen naar de instance portal en gebruiken de summoning stone. Geen LFG tool, maar wel snel gear voor de nieuwe level 110's

Healde zelf met exact ilevel 810 mijn eerste mythic dungeon en dat was ook goed te doen. Gewoon niet al te gekke pulls.

Ik heb wel erg veel pech met drops. Heb het hele weekend heroic dungeons gedaan en slechts 1 item drop. Daarentegen wel heel veel Artifact Power... (Gelukkig wel wat items gekregen van groepgenoten waarvoor het geen verbetering was, waardoor ik toch van 810 naar 826 ben gegaan. En dat laatste is fijn omdat de world quests me nu dus 830 loot of beter geven.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2016 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Korte vraag, ik zag gisteren dat 1 van de class hall set items unlockt wanneer je 100.000 Artifact Power hebt gehaald:

Hoe kan ik zien hoeveel AP ik tot nu toe gehaald heb voor een wapen? Ik kan het alleen per lvl terugvinden en heb ook geen achievement ervoor kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Aanvullend op het gesprek van Warlocks:
Warlocks
  • Warlocks feel like there is significant ramp up time that limits their potential in the outdoor world or dungeons.
  • Demonology Warlocks have some ramp up time, need to get out Demons, so it takes a while
  • The team has been talking about hotfixing the default number of Soul Shards from one to three. You would be able to start fights with more Soul Shards.
  • With Demonology, it would be great if you could build up multiple packs of imps and keep them with you for longer, especially in the outdoor world.
  • It would be nice if you could build up your demon army over the first few fights and then plow throw a few fights.
  • Mobility is another concern that has been raised, but it probably won't be changed much. The team would rather double down on strengths rather than shore up weaknesses.
  • Giving Warlocks more mobility isn't a hard problem to solve, but it moves towards homogenization again.
  • Things aren't perfect by any means.
  • Warlocks are less mobile and more tank like than mages. This reflects what a Warlock is all about.
  • Destruction Warlocks don't like the way their Mastery feels, which is valuable feedback, but it is somewhat like Crit. You have a mastery that gives Chaos Bolt some RNG, but in most situations it will average out over time. This is the same way Crit will average out over time.
  • The team appreciates the Warlock feedback and understands that people are unhappy, but it isn't constructive to communicate this through spamming up threads or starting petitions.
  • Ion went to the Warlock forums on many occasions to read about what Warlocks are upset about, but 95% of the posts aren't constructive feedback and makes it harder to figure out what is the issue. There is also lots of conflicting feedback, where people are unhappy for different and conflicting reasons.
Bron: Legion Q&A

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Grimmie187 schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:10:
Korte vraag, ik zag gisteren dat 1 van de class hall set items unlockt wanneer je 100.000 Artifact Power hebt gehaald:

Hoe kan ik zien hoeveel AP ik tot nu toe gehaald heb voor een wapen? Ik kan het alleen per lvl terugvinden en heb ook geen achievement ervoor kunnen vinden.
Als je wapen level 20 is heb je net 100k overschreden. Staat hier een tabelletje: http://www.wowhead.com/guides/legion/artifact-weapons

Denk niet dat je ingame kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:05:
Ik begin mijn mening over de geargap tussen normals (drop 805) en heroics (need 810) enigzins te herzien en ben nu redelijk positief :-O

Het is prima voor de community en specifiek de guild. Zodra mensen nu 110 zijn vertellen we iedereen om normal dungeons te vermijden. Degenen in de en friendlist die al heroics doen nemen iedere dungeo ten minste 1 under geared speler mee en lopen naar de instance portal en gebruiken de summoning stone. Geen LFG tool, maar wel snel gear voor de nieuwe level 110's

Healde zelf met exact ilevel 810 mijn eerste mythic dungeon en dat was ook goed te doen. Gewoon niet al te gekke pulls.

Ik heb wel erg veel pech met drops. Heb het hele weekend heroic dungeons gedaan en slechts 1 item drop. Daarentegen wel heel veel Artifact Power... (Gelukkig wel wat items gekregen van groepgenoten waarvoor het geen verbetering was, waardoor ik toch van 810 naar 826 ben gegaan. En dat laatste is fijn omdat de world quests me nu dus 830 loot of beter geven.
Hoezo geargap? je dingt 110, je doet wat WQ en je killed wat rares en je bent 810. Daar heb je geen boost van andere spelers voor nodig. Als je net 110 bent hoef je niet direct dungeons in om gear te krijgen.

Normals zijn meer om even aan de dungeons te wennen en voor tijdens het levelen heb ik het idee, voor de gear hoef je er niet te zijn.

Ben zelf nu 842 geworden op mn resto druid en afgezien van 2 blauwe items ben ik al aardig klaar voor het raiden. Met de mythics van afgelopen reset heb ik al wat stat optimization kunnen doen :).
Pagina: 1 ... 14 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.