Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Grimmie187 schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:10:
Korte vraag, ik zag gisteren dat 1 van de class hall set items unlockt wanneer je 100.000 Artifact Power hebt gehaald:

Hoe kan ik zien hoeveel AP ik tot nu toe gehaald heb voor een wapen? Ik kan het alleen per lvl terugvinden en heb ook geen achievement ervoor kunnen vinden.
lvl 19 wapen is zo'n 90k. En dan moet je nog 30k voor level 20.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:17:
[...]
Hoezo geargap? je dingt 110, je doet wat WQ en je killed wat rares en je bent 810. Daar heb je geen boost van andere spelers voor nodig. Als je net 110 bent hoef je niet direct dungeons in om gear te krijgen.

Normals zijn meer om even aan de dungeons te wennen en voor tijdens het levelen heb ik het idee, voor de gear hoef je er niet te zijn.

Ben zelf nu 842 geworden op mn resto druid en afgezien van 2 blauwe items ben ik al aardig klaar voor het raiden. Met de mythics van afgelopen reset heb ik al wat stat optimization kunnen doen :).
Toen ik 110 was had was ik net aan gebied 3 begonnen, ik moest dus nog rep grinden in 3 gebieden voor ik uberhaupt aan worldquests kon denken. De crafted gear was max 805, omdat je het dan nog niet kan upgraden en normal dungeons heb je geen ruk aan om verder te komen.

Ik weet niet hoe het bij jou werkt, maar ik was na 10 levels questen wel toe aan wat afwisseling en wilde de dungeons in. Inmiddels heb ik natuurlijk wel World Quests vrijgespeeld en focus ik mij op de rep om die twee mythic only dungeons vrij te spelen.

En welke rares gaven jou dan 810 gear? Want alle rares die ik deed gaven me als ik mazzel had 805.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feihcretsam schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:40:
[...]

Ik speel nu met een singletarget build -> http://eu.battle.net/wow/...blight/Feihcretsam/simple (op 1 of andere manier update hij mijn gear niet, de rest klopt wel)

Maar ik ben ook nog zoekende... ben aan het twijfelen om naar een build met Havoc & Shadowburn over te stappen (zoals die van Chronia -> http://eu.battle.net/wow/...ronzebeard/chronia/simple ) maar ik twijfel over de balans tussen cleave en singletarget... echt jammer dat je vrij zware keuzes moet maken tussen die talents.

Qua speelstijl doe ik momenteel voornamelijk Immolate multidotten, Havoc casten en met de conflagrate haste buff 3 duplicated chaosbolts eruit gooien. Hierna immolates hercasten en Havoc is alweer bijna off CD voor de volgende ronde.

Ik heb wel weer zin in Havoc + Shadowburn play zoals vroeger, maar ik twijfel of het handig is de extra haste en extra (RNG heavy) soulshards weg te doen.
Ik ben Chronia trouwens ;)

Vond de ST build toch niet echt wat om volledige dungeons mee te runnen, shard return was mij veel te laag ten opzichte van wat haste gear / shadowburn opleveren (handig gebruik van SB is echt veel shards) over een hele run gezien en Wreak Havoc is toch wel ideaal op zeer veel trashpacks en bosses. Paar boses heb je er niets aan, maar dan neem ik voor lief. Voor Bosses zonder adds in range van de boss summon ik dan gewoon de imp vlak voor de boss, en sac ik hem weer direct erna. Kost me wel de Service CD, maar die AoE dmg van Sac is over een volledige run een stuk meer.

In dungeons gebruik ik trouwens Sac als talent en niet de permanente infernal, das alleen voor solo play :)
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:22:
[...]

Toen ik 110 was had was ik net aan gebied 3 begonnen, ik moest dus nog rep grinden in 3 gebieden voor ik uberhaupt aan worldquests kon denken. De crafted gear was max 805, omdat je het dan nog niet kan upgraden en normal dungeons heb je geen ruk aan om verder te komen.

Ik weet niet hoe het bij jou werkt, maar ik was na 10 levels questen wel toe aan wat afwisseling en wilde de dungeons in. Inmiddels heb ik natuurlijk wel World Quests vrijgespeeld en focus ik mij op de rep om die twee mythic only dungeons vrij te spelen.

En welke rares gaven jou dan 810 gear? Want alle rares die ik deed gaven me als ik mazzel had 805.
Voor zover ik weet is crafted gear 815 max (zonder oblit upgrades), Rares vallen gewoon onder het WF/TF systeem, en kunnen dus voor zover ik weet tot 820 of 825 proccen, een paar 810 drops zou niet direct vreemd zijn daarbij.

[ Voor 21% gewijzigd door Dennism op 12-09-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:22:
[...]

Toen ik 110 dingde was ik niet klaar met het laatste gebied (af en toe wat quests/bonus objectives overgeslagen en dat kwam precies uit). Ik kreeg de tip om meteen WQ te gaan unlocken dus ben toen gelijk suramar ingedoken voor de friendly rep. Tussendoor wat normals gedaan maar kwam er toen inderdaad snel achter dat je je gear daar niet echt mee boost (maar toch een paar upgrades gehaald toen). Dus toen me volledig op WQ gestort en alle gear upgrades daar vandaan gehaald. Ook een ding van die class set gehaald en upgegraded en nog een 810 van de AH geplukt. Toen was ik 810 en toen een paar heroics gedaan en op 814 mythics in met de guild (veel leuker dan random groepjes).

Rares heb ik niet gekilled voor gear maar ik dacht dat die ook wel hoger dropten dan 805 (misschien dat je WF kan krijgen).

Er zijn iig genoeg manieren om buiten dungeons eraan te komen (als je diepe zakken hebt kun je zelfs een set van de AH kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Toch nog snel even het Discord adres hier neer zetten.
https://discord.gg/tf3BV

Ik zal Zeror even een PM sturen of hij het in de footer/begin post kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Carthrax schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:35:
Toch nog snel even het Discord adres hier neer zetten.
https://discord.gg/tf3BV

Ik zal Zeror even een PM sturen of hij het in de footer/begin post kan zetten.
invite is expired?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
crap ja, zat een 24 uur limiet aan.
Hier degene zonder limiet: https://discord.gg/kaxbaMR

Dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Dennism schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:28:
[...]

Ik ben Chronia trouwens ;)

Vond de ST build toch niet echt wat om volledige dungeons mee te runnen, shard return was mij veel te laag ten opzichte van wat haste gear / shadowburn opleveren (handig gebruik van SB is echt veel shards) over een hele run gezien en Wreak Havoc is toch wel ideaal op zeer veel trashpacks en bosses. Paar boses heb je er niets aan, maar dan neem ik voor lief. Voor Bosses zonder adds in range van de boss summon ik dan gewoon de imp vlak voor de boss, en sac ik hem weer direct erna. Kost me wel de Service CD, maar die AoE dmg van Sac is over een volledige run een stuk meer.

In dungeons gebruik ik trouwens Sac als talent en niet de permanente infernal, das alleen voor solo play :)

[...]

Voor zover ik weet is crafted gear 815 max (zonder oblit upgrades), Rares vallen gewoon onder het WF/TF systeem, en kunnen dus voor zover ik weet tot 820 of 825 proccen, een paar 810 drops zou niet direct vreemd zijn daarbij.
Oh lol... het is nog vroeg :P

Jouw build lijkt me inderdaad een stuk fijner, ik heb een build met Cataclysm en Soul Harvest getest in heroics maar dat ging niet zo heel lekker.. Straks maar eens Shadowburn en Havoc proberen, helaas nog een paar dagen wachten tot we weer Mythics in kunnen.

Ben deze expansion voor de eerste keer geen raider, jaar geleden gestopt met WoD en nu als ''casual'' weer begonnen. Merk toch dat het lastig is om rustig aan te doen.. 1 ronde Mythic dungeons met oude vrienden en voor je het weet zit je weer te klooien met optimal specs, simcrafting en het hele circus.

Leuke bracers trouwens :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feihcretsam schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:49:
[...]

Oh lol... het is nog vroeg :P

Jouw build lijkt me inderdaad een stuk fijner, ik heb een build met Cataclysm en Soul Harvest getest in heroics maar dat ging niet zo heel lekker.. Straks maar eens Shadowburn en Havoc proberen, helaas nog een paar dagen wachten tot we weer Mythics in kunnen.

Ben deze expansion voor de eerste keer geen raider, jaar geleden gestopt met WoD en nu als ''casual'' weer begonnen. Merk toch dat het lastig is om rustig aan te doen.. 1 ronde Mythic dungeons met oude vrienden en voor je het weet zit je weer te klooien met optimal specs, simcrafting en het hele circus.

Leuke bracers trouwens :o
Zelfde probleem, ook ruim een jaar geleden gestopt. Vorige week weer begonnen met de insteek om casual te spelen. Heeft niet lang geduurd tot ik weer 'into the game' ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:23
Bokkie schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:27:
... ik heb alle 2 de builds getest ....
Affliction wordt niet eens meegeteld :'(

Merk ook dat ik in instances echt niet eens op de DMG meter terecht kom lijkt wel...
moet echt weer even wennen, maar merk wel dat ik affliction toch echt fijner vind spelen als Destro/Demon

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Feihcretsam schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:49:
[...]

Ik heb het zelfde. Ik ben met Cataclysm gestopt, had de tijd niet meer voor raids. Vorige week weer begonnen met Legion en ben al een week lang elk vrije uurtje in de game te vinden. :D Ik heb nog niet eens level 810, maar ik kijk al uit naar de raids en mythic dungeons. Ondertussen optimal stats en gear aan het uitzoeken, etc.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
Darkfreak schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:06:
En gvd wat ben ik blij met Protection Paladin op dit moment XD.
Altijd al leuk gevonden, maar het speelt echt heerlijk tot nu toe.
Ik ben een week geleden overgestapt van ret naar prot, en het speelt naar mijn smaak veel leuker. Het questen gaat best vlot, jammer dat ik zoveel tijd en AP in Ashbringer heb gestoken.

Grote groepen pullen, consecration, swirly hammertime! _/-\o_

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Kapoen schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:03:
[...]

Ik ben een week geleden overgestapt van ret naar prot, en het speelt naar mijn smaak veel leuker. Het questen gaat best vlot, jammer dat ik zoveel tijd en AP in Ashbringer heb gestoken.

Grote groepen pullen, consecration, swirly hammertime! _/-\o_
Tijdens WoD altijd ret gespeeld, maar nu niet echt feeling mee. Prot altijd vet gevonden, maar nooit gedaan mede omdat ik mijn inziens niet kan tanken ivm omgeving (vrouw, jonge kinderen, vervelend als je dan even 1 of 2 minuten afk ben etc).

Nu lees ik hier veel personen die van DPS naar Tank switchen omdat het makkelijker levelt?! Maar spelen dezelfde personen end game dan ook ineens tank of dan toch maar weer terug switchen naar DPS spec (wat toch zonde is ivm artifact power?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
marijnvtg schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:33:
[...]
Tijdens WoD altijd ret gespeeld, maar nu niet echt feeling mee. Prot altijd vet gevonden, maar nooit gedaan mede omdat ik mijn inziens niet kan tanken ivm omgeving (vrouw, jonge kinderen, vervelend als je dan even 1 of 2 minuten afk ben etc).

Nu lees ik hier veel personen die van DPS naar Tank switchen omdat het makkelijker levelt?! Maar spelen dezelfde personen end game dan ook ineens tank of dan toch maar weer terug switchen naar DPS spec (wat toch zonde is ivm artifact power?)?
je kan je Ap items die je krijgt gewoon bewaren in je inventory (wat ik nu ook doe op me dk). ben er nog niet helemaal uit of ik unholy of frost wil spelen end game, dus ik gebruik de ap items gewoon nog niet. ken zelfs mensen die tot 110 in 1 specc hebben geleveld, en vervolgens op toen pas andere specc hebben gekozen en alle ap items hebben gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
[...]

ik denk dat het hebben van 2 artifacts later in de game niet erg uit maakt.
vanwege die artifact research notes, zal het opnieuw levelen wel meevallen denk ik.

en wat hierboven staat, je kan de items bewaren, maar dat vind ik persoonlijk niet echt de oplossing. maar het kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:29:
[...]
Rares heb ik niet gekilled voor gear maar ik dacht dat die ook wel hoger dropten dan 805 (misschien dat je WF kan krijgen).

Er zijn iig genoeg manieren om buiten dungeons eraan te komen (als je diepe zakken hebt kun je zelfs een set van de AH kopen).
Die rares zullen dan wel met WF/TF procs >805 zijn, maar dan moet het wel proccen :(

Op de AH gekeken, maar de gear was daar voornamelijk 800 of onbetaalbaar. Ben zelf herbalist + alchemist en aangezien je daarmee zonder de quests gedaan te hebben alleen maar healing en mana potions kan maken verdient het ook geen drol en ook voor de alchemy trinket moet je quests gedaan hebben.
Dennism schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:28:

Klopt, crafted gear zag ik in ilevel 800 en ilevel 815, alleen kon ik die laatsten niet betalen. 30k voor een 815 item, ze zijn helemaal zot (of vanuit hun gezien: ze maken gewoon handig gebruik van het gat dat Blizzard tussen normal en heroic heeft laten zitten).

Het blijft dus zo dat als je op 110 bent gekomen normal dungeons die tijdens het levellen nog nuttig kunnen zijn niet meer nuttig zijn. En je als je geen gold hebt alleen met nog meer questen de gear kan krijgen voor heroics. Er is dus geen sprake van enige flexibiliteit en afwisseling tot je de barriere van 810 door bent.

Tenzij je met vrienden op pad gaat, de meeste heroics zijn met een goede groep in ilevel 800 gear al te doen, die 810 is echt alleen maar om te compenseren voor de idioten die je via LFG tegenkomt. In 810 kan je al mythic doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
demonic schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:37:
[...]
ik denk dat het hebben van 2 artifacts later in de game niet erg uit maakt.
vanwege die artifact research notes, zal het opnieuw levelen wel meevallen denk ik.

en wat hierboven staat, je kan de items bewaren, maar dat vind ik persoonlijk niet echt de oplossing. maar het kan :P
Ik vind het een makkelijke oplossing als je bijvoorbeeld resto wil gaan spelen, heb hetzelfde gedaan op mijn resto druid. als resto levelen gaat extreem sloom, dus ben gewoon balance/guardian gegaan en op 110 met items in me resto staf gepleurd. vind het opzich wel een prima oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamenuubzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-11-2020
Daradius schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:05:
pfff het is weer begonnen bij mij hoor (het niet weten wat te spelen), heb nu 2 healers op 110 zitten (holy pala en resto druid). vind resto druid super leuk om te spelen in pvp, maar baal dat season 1 nog niet is begonnen. zie het ook niet zo zitten om bg's te gaan doen voor me pvp level want je word toch ge 1shot door elke melee class atm (vooral als je enigste healer bent in de bg). dus ik heb maar besloten om er nog een te gaan levelen, maar dit keer geen healer. gister begonnen aan mijn death knight en ik moet zeggen dat unholy mij erg goed bevalt. ergens gelezen dat op het moment de meest speelbare speccs in pvp unholy en frost zijn (unholy veel meer sustain dmg, en frost heeft wat leuke burst mogelijkheden). toch denk ik dat ik het voor nu bij unholy houdt. iemand hier toevallig wat meer info over de pvp speccs voor dk's (in pvp uiteraard) ?
Ik speel zelf frost dk momenteel samen met een MW Monk en een enh Shaman in 3 vs 3.
Zelf van mening dat frost veel beter in pvp is vergeleken met unholy gezien burst mogelijkheden en eigenlijk ook de sustain dmg. Op het moment dat je de artifact icebound heal unlocked ben je ook defensive zwaar in het voordeel. Er gaan veel verhalen momenteel de ronde over frost en unholy en feit blijft dat unholy wat meer te bieden heeft in pve. Echter hoef je daar geen rekening mee te houden als je geen mythic raid. Speel wat je leuk vind alles is in zekere zin viable. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
Hoeveel champions kan je maximaal bij je houden? ik heb nu 2 deactivated.
ik zag wel een lijstje op reddit voorbij komen welke je het beste kan bewaren.
maar ik vroeg me af hoeveel de max is. 5?

het lijstje is:
https://www.reddit.com/r/...mpions_to_deactivate_all/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
beebie121 schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:55:
Hoeveel champions kan je maximaal bij je houden? ik heb nu 2 deactivated.
ik zag wel een lijstje op reddit voorbij komen welke je het beste kan bewaren.
maar ik vroeg me af hoeveel de max is. 5?

het lijstje is:
https://www.reddit.com/r/...mpions_to_deactivate_all/
Order Hall
More champions will probably be added as the expansion goes on, as they are used for storytelling.
There is some awkwardness in having eight champions and only being able to use five of them.
The champion limit allows the team to make you choose which missions you want to do. If the limit was increased, more missions would have to be offered and it would creep closer to the Garrison system where there are constant missions and it is a large feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Msi92 schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:57:
[...]

Order Hall
More champions will probably be added as the expansion goes on, as they are used for storytelling.
There is some awkwardness in having eight champions and only being able to use five of them.
The champion limit allows the team to make you choose which missions you want to do. If the limit was increased, more missions would have to be offered and it would creep closer to the Garrison system where there are constant missions and it is a large feature.
Mozes heb ik dan echt zo scheel gekeken?
bedankt voor de info man! Sorry voor mn blindheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
beebie121 schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:58:
[...]

Mozes heb ik dan echt zo scheel gekeken?
bedankt voor de info man! Sorry voor mn blindheid...
Geeft niet, staat overigens op MMO CHAMP front page :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
Msi92 schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:00:
[...]

Geeft niet, staat overigens op MMO CHAMP front page :p
hmm daar heb ik niet gekeken.. iets met google die blijkbaar niet de juiste hits vond :P

nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Net de Vorpil (Fox Mount) quest gekregen uit de Nightfallen Chest. Best wel gaaf. Lijkt me zo tof om een Moonchicken te zien op de Fox mount. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Daradius schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:44:
[...]

Ik vind het een makkelijke oplossing als je bijvoorbeeld resto wil gaan spelen, heb hetzelfde gedaan op mijn resto druid. als resto levelen gaat extreem sloom, dus ben gewoon balance/guardian gegaan en op 110 met items in me resto staf gepleurd. vind het opzich wel een prima oplossing.
ik heb volle bags :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ye-roon schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:20:
Ik ben nu 836 op m'n druid. Gear is verre van optimized (weinig mastery, veel crit), maar dat mag de pret niet drukken. Heb tot nu toe alleen nog heroics gedaan, maar ik krijg daar echt amper damage op het moment. Zeker als je beetje speelt met je active mitigation en Rage of the Sleeper.

Ook healers die daar maar staan en staan en staan en dan eens een healtje doen, dan weer verder gaan met netflix. De game is zo gemaakt dat ook healers damage "moeten" doen. Als je dan ziet dat een random heroic zo klote gaat en dat de dps gedaan word door de tank en je die tank amper hoeft te healen, doe dan ook wat damage...

Zo, das er uit. Pfff.

Vanavond maar mythics in, heb class quest voor de beste dungeon van de expansion: Eye Of Aszara! /sarcasm

Serieus, waarom zijn er zo veel quests in die dungeon? Zijn ze bij blizz trots op die dungeon? Terwijl iedere speler er nu al een hekel aan heeft.
Ja hier ook niet echt mazzel met de juiste secondary stats drops. Veel Mastery en dat is voor elke Paladin spec zo'n beetje wat je juist niet wil.
Gelukkig zijn er veel groepen in LFR die met alleen Plate/Leather wearers een Mythic doen zodat je met de addon Personal Loot Helper elkaar aan gear kan helpen. Meeste drops zijn nu meer om de secondary stats dan echte ilvl upgrades. Gisteren Mythic The Arcway en Court of Stars gehealed met full plate groep en werkte perfect met gear ruilen.

Als healer probeer ik toch wel redelijk vaak mee te dpsen als het kan. Maar door ervaring in Mythics ga ik nu toch minder vaak in melee range voor Crusader Strike en Consecration. Teveel mobs die nog een nasty AoE doen waardoor ik mezelf en daarmee de groep in gevaar breng. En om nou te wipen op trash om zo nodig wat damage te doen, nee dank je. Hou het wel bij mijn Judgement, Holy Prism en Holy shock als het kan.
Grompie schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:13:
Als je wapen level 20 is heb je net 100k overschreden. Staat hier een tabelletje: http://www.wowhead.com/guides/legion/artifact-weapons

Denk niet dat je ingame kan zien.
junglebeast schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:18:
lvl 19 wapen is zo'n 90k. En dan moet je nog 30k voor level 20.
Niet vergeten dat sommige mensen ook hun 2 offspec weapens tot lvl 13 hebben gebracht, dus denk dat lvl 19 op je main weapon wel redelijk in de buurt komt ja.

Ik heb als Ret geleveld, Holy main spec. Je kan je offspec weapons tot en met lvl 13 redelijk simpel upgraden omdat het nog niet zoveel Artifact Power kost, pas vanaf lvl 13 naar 14 kost het redelijk wat. Heb nu zelf zowel Ret als Prot op lvl 13 en Holy zit op lvl 18.
Het is niet zozeer makkelijker levellen, het is ook makkelijker questen op lvl 110. Zelf bezig om alle quests in Suramar te doen en speelt naar mijn mening gewoon beter, sneller en makkelijker dan als Ret.
Dus als ik jou was zou ik lekker de Prot Artifact halen, tot lvl 13 levellen en als Prot levellen/questen en de rest gewoon in Ret stoppen en daarmee dungeons in gaan.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 21:27
vanavond moet ik er ook aan geloven, vanavond ga ik mijn lvl 100 demon hunter lvlen ^^

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 12-09-2016 14:24 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
[...]

omdat ik mijn inziens niet kan tanken ivm omgeving (vrouw, jonge kinderen, vervelend als je dan even 1 of 2 minuten afk ben etc)
Een DPS die 2 minuten afk gaat is net zo vervelend :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ries schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:33:
[...]
Een DPS die 2 minuten afk gaat is net zo vervelend :Y)
Stuk minder dan dat je run stilligt omdat de tank AFK is, tenzij Mythic+ of in het verleden Challenge mode zal een dps die afk is voor 2 min niet echt een issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Gamenuubzor schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:54:
[...]
Ik speel zelf frost dk momenteel samen met een MW Monk en een enh Shaman in 3 vs 3.
Zelf van mening dat frost veel beter in pvp is vergeleken met unholy gezien burst mogelijkheden en eigenlijk ook de sustain dmg. Op het moment dat je de artifact icebound heal unlocked ben je ook defensive zwaar in het voordeel. Er gaan veel verhalen momenteel de ronde over frost en unholy en feit blijft dat unholy wat meer te bieden heeft in pve. Echter hoef je daar geen rekening mee te houden als je geen mythic raid. Speel wat je leuk vind alles is in zekere zin viable. ;)
ok thx voor de info!! ik ga ff research doen en mijn beslissing maken. vind allebei de specs er erg leuk uit zien, misschien vanavond ff frost wapens halen en dan ff testen.
haha ok dan begrijp ik het wel ja, heb zelf gelukkig een mount met vendors dus heb dat probleem niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Dennism schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:40:
[...]

Stuk minder dan dat je run stilligt omdat de tank AFK is, tenzij Mythic+ of in het verleden Challenge mode zal een dps die afk is voor 2 min niet echt een issue.
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over, anders zouden runs een stuk langer duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mijn demonhunter heeft 3 items in zijn bags zitten, Hearthstone, Heartstone Dalaran en Hearthstone Garrison :D

mijn main heeft zijn bags maar voor 25% vol zitten.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:06:
Wat voor addons gebruiken jullie in dungeons/raids voor healing? Raidframes met mouseover?
Ik gebruik ook VuhDo, erg handig als Holy Priest. Moet wel zeggen dat je enorm veel kan aanpassen en dat het mij teveel tijd kost om dat allemaal te gaan doen. Als iemand hier een guide voor heeft zou dat fijn zijn. Maar de default settings met die addOn zijn ook al fijn. Al het healen kan ik met mijn muis nu alleen.

Ben ook wel benieuwd of er nog andere Human Holy Priests zijn en hoe die dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
assn schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:56:
[...]

Ik gebruik ook VuhDo, erg handig als Holy Priest. Moet wel zeggen dat je enorm veel kan aanpassen en dat het mij teveel tijd kost om dat allemaal te gaan doen. Als iemand hier een guide voor heeft zou dat fijn zijn. Maar de default settings met die addOn zijn ook al fijn. Al het healen kan ik met mijn muis nu alleen.

Ben ook wel benieuwd of er nog andere Human Holy Priests zijn en hoe die dat doen?
Ik gebruik zelf gewoon grid, met normale keybinds als holy priest, werkt best ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Zertaxka schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:15:

Gelukkig zijn er veel groepen in LFR die met alleen Plate/Leather wearers een Mythic doen zodat je met de addon Personal Loot Helper elkaar aan gear kan helpen.
Ik lees dit al een aantal keer dat je groepen kunt zoeken ingame om dungeons mee te doen, is dit ook via een addon? Want ik kan dit niet terug vinden in de UI.

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:20:
vanavond moet ik er ook aan geloven, vanavond ga ik mijn lvl 100 demon hunter lvlen ^^
Oohhh noooo! Dude! I feel for you man! The - need - to level! ;)

Haha, geniaal: leuk hoor een Demon Hunter. Ik vermaak me er uitstekend mee. Vanavond mag ik er ook weer even mee spelen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-08 12:45
Greenpearl schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:13:
[...]

Ik lees dit al een aantal keer dat je groepen kunt zoeken ingame om dungeons mee te doen, is dit ook via een addon? Want ik kan dit niet terug vinden in de UI.
Gewoon onder dezelfde knop als de dungeons heb je ook de premade groups. Daar kan je op specifieke dingen zoeken zoals legacy raids of mythic dungeons oid.

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:45:
[...]

Gelukkig denkt niet iedereen er zo over, anders zouden runs een stuk langer duren...
Ik merk er weinig van hoor als 1 van onze DPS even een glas drinken of naar het toilet moet tijdens het runnen van Dungeons. Trash killen duurt misschien een paar seconden langer per pack, maar echte invloed heeft het niet op het grotere geheel.

Anders wanneer het de tank (of healer) betreft nu we de content nog niet overgearen zodat DPS ook kan "tanken" of de tank iedereen in leven kan houden met zijn healing, dan sta je gewoon stil voor de complete tijd dat de tank niet aanwezig is of zijn er mogelijk mensen aan het corpse runnen omdat de healer er niet is.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennism op 12-09-2016 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Greenpearl schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:13:
Voor bijvoorbeeld Mythic Dungeons : Druk ingame op i, selecteer Premade Groups, dan Dungeons. Klik Find a Group. Kan je boven in zoeken naar specifieke Dungeons of gewoon door scrollen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
Dennism schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:40:
Geen issue? Ik vind het net zo vervelend. Het is mierenneukerij in theorie, maar in principe doe je een dungeon met 5 man. Als je tankt of healt moet je er ook altijd met je koppie bij zijn, een DPS doet de afk dan ook maar vòòr of na de dungeon, net als de tank en healer. Het is niet dat je opeens minder verplichtingen hebt omdat je 'toch maar' een dpser bent.

Als tank of healer is het in ieder geval onwijs vervelend als je zo iemand in je groep hebt die constant (overduidelijk) met andere dingen bezig is terwijl je zelf met aan het doorgaan bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ries schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:26:
[...]
Geen issue? Ik vind het net zo vervelend. Het is mierenneukerij in theorie, maar in principe doe je een dungeon met 5 man. Als je tankt of healt moet je er ook altijd met je koppie bij zijn, een DPS doet de afk dan ook maar vòòr of na de dungeon, net als de tank en healer. Het is niet dat je opeens minder verplichtingen hebt omdat je 'toch maar' een dpser bent.

Als tank of healer is het in ieder geval onwijs vervelend als je zo iemand in je groep hebt die constant (overduidelijk) met andere dingen bezig is terwijl je zelf met aan het doorgaan bent.
Dat laatste geloof ik zeker, maar er zit imho een verschil in een hele run met andere dingen bezig zijn of even wat drinken pakken / ff pissen.

Misschien ook een verschil dat ik bijna alleen dungeons run met de guild, zo min mogelijk via LFG / Groupfinder. Is iedereen ook wat verdraagzamer naar elkaar toe :P En boeit het wat minder als je ff een telefoontje moet pakken, ff wat drinket pakt of gaat pissen. Zolang je het maar ff meld op TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Mee eens, met guild runs is het wel een ander verhaal inderdaad. Maar in LFG moet je meedogenloos zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ries schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:26:
[...]

Volgens mij ga je er een beetje te diep op in. Er zit idd een verschil tussen iemand die om de 5 minuten 1 minuut afk is, of iemand die 1x tijdens een run 1 minuut even AFK is.

Tijdens WoD zat dungeon/raid runs gedaan. M'n jongste dochter (2jaar) slaapt heel onrustig, ze kan soms 1 of 2x in de avond even wakker worden, hup tut/kroel geven en verder slapen. Maar er zijn zat avonden bij dat er niks aan de hand is. Kortom, geen invloed op de siutatie.

Ik geef netjes aan in de groep '1min afk baby crying' oid. Dan is het aan de groep of ze verder gaan of wachten.
MAAR! volgens mij wordt dit als DPS-er veel makkelijker geoorloofd dan een tank of healer, tijdens een run. Want de DPS kan meestal toch wel gecompenseerd worden.
Hierdoor speel ik uit fatsoen nooit tank of healer.

Zoals jij het stelt kan ik maar beter helemaal geen dungeon/raid doen O-) , of ga ik er nu te ver op in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
marijnvtg schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:32:
[...]

Volgens mij ga je er een beetje te diep op in. Er zit idd een verschil tussen iemand die om de 5 minuten 1 minuut afk is, of iemand die 1x tijdens een run 1 minuut even AFK is.

Tijdens WoD zat dungeon/raid runs gedaan. M'n jongste dochter (2jaar) slaapt heel onrustig, ze kan soms 1 of 2x in de avond even wakker worden, hup tut/kroel geven en verder slapen. Maar er zijn zat avonden bij dat er niks aan de hand is. Kortom, geen invloed op de siutatie.

Ik geef netjes aan in de groep '1min afk baby crying' oid. Dan is het aan de groep of ze verder gaan of wachten.
MAAR! volgens mij wordt dit als DPS-er veel makkelijker geoorloofd dan een tank of healer, tijdens een run. Want de DPS kan meestal toch wel gecompenseerd worden.

Zoals jij het stelt kan ik maar beter helemaal geen dungeon/raid doen O-) , of ga ik er nu te ver op in?
Dit ''probleem'' heb ik dus ook ,mijn kindje van 4 maanden heeft ook aandacht nodig, ik roep dan ook gewoon van ff afk ivm huilende baby oid :)
Daarom queue ik ook liever met een dps shaman ipv healer, want anders moet iedereen op mij wachten en heel even wat minder dps is minder erg dan wanneer een tank of healer even afk moet.

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 12-09-2016 15:35 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]

Ik ben pas op 110 geswitcht naar prot, dus ik kan niet zeker zeggen of het levellen gemakkelijker gaat met een prot spec. Toch voel ik aan dat het questen nu veel gemakkelijker gaat en zeker niet trager dan met mijn dps spec.

Ik ben van plan om prot te blijven omdat dat eigenlijk altijd mijn eerste spec was/is. Maar ja, de allure van 'Ashbringer' heeft me doen switchen moet ik toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
[...]

Iedereen heeft wel eens een telefoontje/deurbel/hoge nood/huilende baby/vrouw etc etc tijdens een dungeon en raid. Voor mij is dat ook geen probleem als iemand (ook tank/healer) dat even aangeeft voor het afk gaan, ook tijdens een LFG dungeon. Maar gebeurt dit om de 10 minuten dan wordt ik daar wel pissig van, je gaat naar mijn idee een dungeon in met het idee om 30 min onafgebroken te spelen. iets onverwachts kan altijd natuurlijk.

Guild group is inderdaad al wat anders, maar ik denk ik ook niet dat de guild vrolijk gaat worden als je op een progress raid elk kwartier een paar minuten afk bent als dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Bartske schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:40:
[...]

Iedereen heeft wel eens een telefoontje/deurbel/hoge nood/huilende baby/vrouw etc etc tijdens een dungeon en raid. Voor mij is dat ook geen probleem als iemand (ook tank/healer) dat even aangeeft voor het afk gaan, ook tijdens een LFG dungeon. Maar gebeurt dit om de 10 minuten dan wordt ik daar wel pissig van, je gaat naar mijn idee een dungeon in met het idee om 30 min onafgebroken te spelen. iets onverwachts kan altijd natuurlijk.

Guild group is inderdaad al wat anders, maar ik denk ik ook niet dat de guild vrolijk gaat worden als je op een progress raid elk kwartier een paar minuten afk bent als dps.
Helemaal mee eens. En laten we wel wezen, zo kunnen er tal van frustraties zijn tijdens een run :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-08 18:23
[...]

Clique hier, lekker bindings aan mousebuttons :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:18

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nice zo ff in 1 dag met wat geluk van 795 naar 810 gegaan :) ready for heroics: )

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:49
[...]

Ik ben volledig als paladin protection geleveled naar 110. En geloof me, je kan alles aan. Met gemak pak ik rares en elites in mij eentje op. Kwa dps zit het wel snor, misschien uiteraard wat minder dan dps maar je hoeft je nooit zorgen te maken dat je neergaat vanwege je heals en buffs. Gisteren nog de quest Time to Collect voltooid (2 elites die je moet neerhalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Op mijn Holy Pala gebruik ik ook al tijden VuhDo. Bevalt me prima. (Vroeger gebruikte ik altijd Grid maar ben geswitched vanwege iets wat niet meer ge-update werd en mij mateloos irriteerde, maar wat ik me inmiddels niet meer kan herinneren.) Wel i.c.m. een razer naga muis. Daar gebruik ik overigens maar 7 side-buttons van. Knop 8 t/m 12 kan ik echt niet fatsoenlijk bij zonder uiteindelijk kramp te krijgen in mijn duim. Echt heerlijk al die extra knoppen (ook nog tilt-wheel, e.d.). Heb bijna geen modifiers meer nodig. Ooit aangeschaft voor het healen, maar zelfs op dps-toons vind ik het heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is niet lang geweest, maar toch even een uurtje kunnen spelen vanavond. Mis het langere gamen wel hoor... :S Nou ja, komt vast wel weer goed te zijner tijd ofzo. :$

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Net mijn eerste mythic getanked (Darkheart Thicket) met mijn prot pally, ilevel 829 en dat ging prima.
De trash was eigenlijk lastiger dan de bosses. Het was met een guild groep, lekker relax en nergens zorgen over te maken.

Ik heb meteen een goede relic en trinket mogen looten, dus een positieve eerste ervaring met mythics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Gister toch even een lekker winstreak gehad van bijna een uur scrimish arena op m'n MW en WW Monk. Het blijft lastig kiezen welke ik nu wil gaan mainen. Aangezien ik vanuit australie speel heb ik een constante 350ms daarom neig ik meer naar MW ipv melee, maar gister op m'n WW ging het toch prima met heals interrupten en op tijd CC'en. Plus de damage van WW is insane als je het goed opzet :). Aan de andere kant is de mobility van MW zooooooo lekker in arena, geen melee kan bij me komen.

Verder mis ik nog steeds wat quests voor m'n order hall. Moet ik hiervoor bepaalde quests in suramar afmaken of eerst alle quest gebieden compleet afmaken?

Ik ben nog wel steeds op zoek naar een pvp/casual dungeons en raid guild, met focus op pvp. Iemand hier met tips? Ik speel op Tarren Mill :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren 103 geworden met m'n Demon Hunter. Binnenkort toch maar weer eens kijken naar m'n Warrior of ik die max level kan maken. Survival Hunter blijft ook erg aan me knagen en naar me roepen... Ze wil dat ik met haar speel... ;)

Altijd fijn niet te kunnen werken door een falend ict. -_-

[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 13-09-2016 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren DH naar 108 gebracht en ook al vind ik de class niet zo,de mobility is gewoon te goed.
Scheelt zo veel tijd met questen. Gewoon even een berg af gliden en in het dal je quest inleveren is te goed hehe.
Pally tank naar 105 gebracht, de rest allemaal naar 102. Drukke avond gehad

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:31:
Gisteren DH naar 108 gebracht en ook al vind ik de class niet zo,de mobility is gewoon te goed.
Scheelt zo veel tijd met questen. Gewoon even een berg af gliden en in het dal je quest inleveren is te goed hehe.
Pally tank naar 105 gebracht, de rest allemaal naar 102. Drukke avond gehad
Super tof man. Misschien dat ik echt een keer een horde ga bouwen. Lijkt me leuk om samen te spelen. Eerst nieuwe PC i suppose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Chris Metzen die eer mee stopt. Opnieuw een icoon die weggaat bij blizzard...
Jammer alleen vrees ik nu wel voor Thrall zijn personage aangezien hij Varian en Vol'Jin deed als stem acteur. (veronderstel dat spoilers niet meer nodig zijn hiervoor aangezien die cinematics al paar weken oud zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:38:
[...]
Super tof man. Misschien dat ik echt een keer een horde ga bouwen. Lijkt me leuk om samen te spelen. Eerst nieuwe PC i suppose.
Leuk :)
Ik ga van de week eens op zoek naar een leuke guild want ik speel al sinds de launch van WoD nagenoeg alleen en dat bevalt niet meer.

Heb alleen gisteren mijn vrouw te "klagen" gehad dus ik zal wat moeten minderen lol

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gisteren nog wat world quests gedaan op m'n druid. Die fishing quest in valsharah was echt eens maar nooit meer. Ik kan sneller die black mackerels vangen dan die quest doen met 10 andere in de area.

Ook goede progress gemaakt op m'n Mage, die is 104 nu. Nog steeds met een vol level rested. Wel vreemd, ik heb nu 2 extra champions(4 in totaal), maar ik heb er nog geen 1 met "blizzard". Dus voor die missies heb ik nooit alles covered. Dat had ik op m'n druid niet, daar gewoon altijd alles covered. Maja, ik heb nu de companion app, dat had ik op m'n druid weer niet, dus kan zo weer een missietje aan zetten.

Heb aszuna nu af, op de dungeon na, zit nog te twijfelen of ik eerst high mountain of eerst valsharah ga doen. Highmountain is voor enchanting quest, valsharah voor tailoring. Waarschijnlijk highmountain, want enchanting heb ik meer aan voor me andere characters.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:40:
[...]

Leuk :)
Ik ga van de week eens op zoek naar een leuke guild want ik speel al sinds de launch van WoD nagenoeg alleen en dat bevalt niet meer.

Heb alleen gisteren mijn vrouw te "klagen" gehad dus ik zal wat moeten minderen lol
Haha, en ik speel ontzettend weinig door commitment aan de vrouw... Keuzes keuzes haha

Welke server speel je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:07
Zijn hier nog mensen die op Draenor Horde spelen? Ik ben op zoek naar wat mensen om af en toe mee te groupen voor mythic (+) dungeons, alt-raids, ...
Mijn guild is goed en actief maar is altijd leuk om wat extra spelers te kennen op de server :)

[ Voor 5% gewijzigd door Phaex op 13-09-2016 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:58:
[...]
Haha, en ik speel ontzettend weinig door commitment aan de vrouw... Keuzes keuzes haha

Welke server speel je eigenlijk?
Ja, ik zal maar wat beter voor haar zorgen lol.
Maak ook al lange dagen op mijn werk.

Ik speel op Draenor

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:38:
[...]
De horde zal je met open armen ontvangen ;). Vervolgens al je gnomes deleten })

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:20:
[...]

Ja, ik zal maar wat beter voor haar zorgen lol.
Maak ook al lange dagen op mijn werk.

Ik speel op Draenor
Ah ja de horde server. ;) Heb daar een rogue op, maar ben ik niet van plan verder te levelen. Nou ja. Komt te zijner tijd wel. :)

netwerk nog steeds niet aan de praat hier... Rofl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, gister weer 2 mythics gedaan.

Halls of Valor en Black Rook Hold

Valor eerste boss ging wat moeizaam. Daarna was het heerlijk.
Blackrook hold. Dat ging bizar snel :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:35:
[...]

De horde zal je met open armen ontvangen ;). Vervolgens al je gnomes deleten })
Hahahaha, euhhhhmmmm nope! :+

Maar eens denken welke class en welke race. Undead ofzo... Hmmmz keuzes.

Maar eerst nog met Alliance enzo. Zie gruwelijk op tegen het levelen vanaf scratch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:49:
[...]

Hahahaha, euhhhhmmmm nope! :+

Maar eens denken welke class en welke race. Undead ofzo... Hmmmz keuzes.

Maar eerst nog met Alliance enzo. Zie gruwelijk op tegen het levelen vanaf scratch.
Brr, moet er niet aan denken om vanaf lvl 1 weer te beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:50:
[...]

Brr, moet er niet aan denken om vanaf lvl 1 weer te beginnen :+
Ik heb het al zo ontzettend vaak gedaan dat het inmiddels niet grappig meer is om te doen. Zowel het questen als de levelingdungeons. Maar om er nu €50 aan uit te geven vind ik ook weer beetje te veel van je goede eerlijk gezegd.

Haha. Nou ja het komt wel een keer goed i am sure. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie toch steeds meer druid forms en die zijn toch prachtig zeg.
Zie die steen beer form ook "vaak"

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik ben ook met mijn vriendin vanaf level 1 begonnen, ik zag er ook enorm tegenop maar het is juist ontzettend leuk. Na de eerste paar levels zelfs de heirlooms uitgedaan omdat anders de lol er wel heel erg snel vanaf is. Ik vind dat de mobs nu al enorm snel neergaan (Rogue). Bij mijn vriending (Shadow Priest) lijkt het wel veel op 'vroeger' en doet ze niet zo snel damage zoals een Rogue (of melee in het algemeen) doet.

De 50 euro is inderdaad veel makkelijker en qua tijd/geld wel de moeite, maargoed, je gamet toch ook voor je plezier :)

We zijn op Ravencrest begonnen, zou heel alliance-heavy moeten zijn. Helaas zie je daar in verband met de cross-realms met heel Europa helemaal niks van :D wat een drukte zeg, zowel aan Alliance als Horde.

Dit merk ik zelfs op mijn Horde server, Trollbane. Deze was eigenlijk nagenoeg leeg en nu ook heel erg druk aan beide zijden. Wel gezellig. Helaas zijn de droeftoeters die op level 110 andere spelers komen killen nog steeds present. Van Duskwood, STV tot aan de Badlands en Hellfire Peninsula.. je ziet ze gewoon in elke zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ries schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:03:
Ik ben ook met mijn vriendin vanaf level 1 begonnen, ik zag er ook enorm tegenop maar het is juist ontzettend leuk. Na de eerste paar levels zelfs de heirlooms uitgedaan omdat anders de lol er wel heel erg snel vanaf is. Ik vind dat de mobs nu al enorm snel neergaan (Rogue). Bij mijn vriending (Shadow Priest) lijkt het wel veel op 'vroeger' en doet ze niet zo snel damage zoals een Rogue (of melee in het algemeen) doet.

De 50 euro is inderdaad veel makkelijker en qua tijd/geld wel de moeite, maargoed, je gamet toch ook voor je plezier :)

We zijn op Ravencrest begonnen, zou heel alliance-heavy moeten zijn. Helaas zie je daar in verband met de cross-realms met heel Europa helemaal niks van :D wat een drukte zeg, zowel aan Alliance als Horde.

Dit merk ik zelfs op mijn Horde server, Trollbane. Deze was eigenlijk nagenoeg leeg en nu ook heel erg druk aan beide zijden. Wel gezellig. Helaas zijn de droeftoeters die op level 110 andere spelers komen killen nog steeds present. Van Duskwood, STV tot aan de Badlands en Hellfire Peninsula.. je ziet ze gewoon in elke zone.
Maar de plezier begint pas vanaf 110 O+ Nee grapje, questen vanaf 100 naar 110 vond ik ook leuk, maar vooral omdat dan alles nieuw is en de quests waren leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
RustStorm schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:57:
[...]
Ik heb het al zo ontzettend vaak gedaan dat het inmiddels niet grappig meer is om te doen. Zowel het questen als de levelingdungeons. Maar om er nu €50 aan uit te geven vind ik ook weer beetje te veel van je goede eerlijk gezegd.

Haha. Nou ja het komt wel een keer goed i am sure. :)
Vorige maand exact hetzelfde, tot 60 is nog wel leuk, maar daarna was ik er ook echt he-le-maal klaar mee met t levellen. Dan maar 50 euro. Ik denk heel flauw, de tijd die het me bespaard... dan maar irl even een paar uurtjes extra werken om die 50 terug te verdienen. Maar het aantal uren dat het me daardoor bespaard.. Maar om dan vervolgens niks met die char te doen :F . Sterker nog, t was net voor de invasions, had geen idee dat je dan zo enorm snel kon levellen (ja tot een week voor de release)

[ Voor 6% gewijzigd door Rhain op 13-09-2016 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het levelen is op zich ook wel leuk, maar ik heb alles al minstens 12 keer gedaan... Dus dan is het echt niet leuk meer. Zelf voor gekozen he... En kies ook weer een horde te maken op een.gegeven moment. Ik doe het mezelf aan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo een beer ziet er inderdaad toch wel vet uit hoor. Nice stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bindings? :*) Beer ziet er idd vet uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2016 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Sinds het weekend nu 110 op mijn affliction lock.
Op zich toch wel erg fijn om zo te kunnen levellen, ben weinig tot niet doodgegaan.

Tot ik in Suramar kwam en dacht "doe mij maar even die rare giant".... 500K per swing..

:'(

Verder heb ik Stormheim en Suramar volledig nog te gaan, dus moet die 2 nog even ivm rep regelen voor ik aan WQ kan beginnen.

Verder nog enige tips over wat ik het beste nu kan doen?
Dungeons was niet aangeraden had ik begrepen, ben ook mijn profession quests aan het doen [tailoring/enchanting], maar dat ziet er naar uit dat het een duur grapje gaat worden [heb ongeveer zo'n 22k, dus niet even makkelijk dingen kopen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pr0mpt schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:21:
Op zich toch wel erg fijn om zo te kunnen levellen, ben weinig tot niet doodgegaan.

Tot ik in Suramar kwam en dacht "doe mij maar even die rare giant".... 500K per swing..

Verder heb ik Stormheim en Suramar volledig nog te gaan, dus moet die 2 nog even ivm rep regelen voor ik aan WQ kan beginnen.

Dungeons was niet aangeraden had ik begrepen, ben ook mijn profession quests aan het doen [tailoring/enchanting], maar dat ziet er naar uit dat het een duur grapje gaat worden [heb ongeveer zo'n 22k, dus niet even makkelijk dingen kopen]
Hahaha, weet gelijk welke giant jij bedoeld. Had hetzelfde, 1 hit en ik was 50%, en dat ding bleef mij ook abnormaal lang volgen.
Om te gearen inderdaad de WQ quests doen, quests in suramar en wanneer je kan, heroics, class hall etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
pr0mpt schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:21:

Zorgen dat je aan World quests kan beginnen. Die geven soms echt goeie gear!
Daarnaast ook je order hall quest line zo ver mogelijk brengen en als je dan nog geen 810 bent normal dungeons doen. Gear kopen heeft echt weinig zin vind ik. De prijs die je nu betaald is te hoog voor de kans dat je het item binnen een paar dagen vervangt is gewoon te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Grompie schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:26:
[...]

Zorgen dat je aan World quests kan beginnen. Die geven soms echt goeie gear!
Daarnaast ook je order hall quest line zo ver mogelijk brengen en als je dan nog geen 810 bent normal dungeons doen. Gear kopen heeft echt weinig zin vind ik. De prijs die je nu betaald is te hoog voor de kans dat je het item binnen een paar dagen vervangt is gewoon te groot.
Bedoelde meer het kopen van spullen voor de profession quests...
Moet nu 4 items voor Obliterum quest achterhalen... blijkbaar is dat ook wel echt een vereiste voor je Class Hall quests..

WQ wil ik gaan doen, maar moet dus eerst even Stormheim doen voor rep en Suramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
pr0mpt schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:29:
[...]

Moet nu 4 items voor Obliterum quest achterhalen... blijkbaar is dat ook wel echt een vereiste voor je Class Hall quests..

WQ wil ik gaan doen, maar moet dus eerst even Stormheim doen voor rep en Suramar
1 losse Obliterum kopen is goedkoper dan alle 4 de items ;) Ik heb hem gewoon op de AH gekocht.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-08 23:04
Mythics zijn te makkelijk atm, kan niet wachten op de keystones :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unwolf schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:46:
Mythics zijn te makkelijk atm, kan niet wachten op de keystones :D
Probeer ze maar op 810, 820 te doen ;) Dan roep je wel anders. Nu zijn heel veel mensen 840+, ja dan brand je wel door de content heen :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Joenino schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:38:
[...]

1 losse Obliterum kopen is goedkoper dan alle 4 de items ;) Ik heb hem gewoon op de AH gekocht.
Helaas is de quest vereistte om de 4 items in te leveren, niet 1 obliterum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-08 23:04
corset schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:52:
[...]

Probeer ze maar op 810, 820 te doen ;) Dan roep je wel anders. Nu zijn heel veel mensen 840+, ja dan brand je wel door de content heen :D
Wij zijn begonnen op 820 gear :), zijn ondertussen allemaal op 846+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unwolf schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:55:
[...]

Wij zijn begonnen op 820 gear :), zijn ondertussen allemaal op 846+
precies, op 820 is het lastig. op 846+ is het faceroll :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Man.. ik moet nog eerst 810 worden zodat ik uberhaupt heroics kan gaan doen xD

Maar ja op t moment ben ik gewoon supercasual aan het spelen.. te druk met verhuizingen en bruiloft XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
icemotion schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:59:
Man.. ik moet nog eerst 810 worden zodat ik uberhaupt heroics kan gaan doen xD

Maar ja op t moment ben ik gewoon supercasual aan het spelen.. te druk met verhuizingen en bruiloft XD
Herkenbaar, ben nu 808 dus wel dichtbij maar speel ook op relax stand. Af en toe wat alts levelen dan wat Suramar quest lijnen etc. Komt vanzelf die heroics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
pr0mpt schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:54:
[...]

Helaas is de quest vereistte om de 4 items in te leveren, niet 1 obliterum.
Ik had het over de class hall quest waar je 1 obliterum moet inleveren ;)

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

[...]

We zijn begonnen met mythics rond de 820 en toen was het ook al niet "heel" moeilijk. Als je het met een groepje doet die raiding gewend is, dan valt het wel mee..

Overigens ben ik nog geen 846 hoor :(, mag nooit mee met het elite groepje O-)

[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 13-09-2016 11:08 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Het mooie aan die Obliterum forge quest met die 4 bracers is dat ik als Leatherworker er gewoon 2 van de 4 zelf kan maken.. grootste deel van de mats heb ik al bij elkaar. En denk dat ik daarna nog maar ff wat meer beestjes ga skinnen en er zo extra maak om mee te ruilen voor de plate / cloth varianten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:06:
[...]

We zijn begonnen met mythics rond de 820 en toen was het ook al niet "heel" moeilijk. Als je het met een groepje doet die raiding gewend is, dan valt het wel mee..

True. Ik had dps bij me die bij elke AOE dood ging >_< en DH tank is ook niet echt optimaal.

Gelukkig heeft onze guild geen elite groepjes. Iedereen doet de dingen samen met elkaar dat idereen beetje zelfde gegeared is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
icemotion schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:09:
Het mooie aan die Obliterum forge quest met die 4 bracers is dat ik als Leatherworker er gewoon 2 van de 4 zelf kan maken.. grootste deel van de mats heb ik al bij elkaar. En denk dat ik daarna nog maar ff wat meer beestjes ga skinnen en er zo extra maak om mee te ruilen voor de plate / cloth varianten
Ja, mijn idee was dus ook om deze x4 te maken [tailoring] om op deze manier de overigen te kopen/ruilen.
Lijkt me de goedkoopste oplossing, alleen moet dus eerst een hele questlijn door voordat ik die van tailoring maken kan.

Hoe dan ook, voor het feit dat de expansion niet eens zo lang uit is ben ik best blij met het behaalde resultaat tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Met 810 hoor je ook nog niet in Mythics thuis, zeker als voor heroics minimaal 810 word gevraagd.
Maar als je een beetje weet hoe je moet spelen kan het wel. :)
hmr schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:06:

Skill en awareness brengen je een aardig eind met 820~ish gear in Mythics ja. Trash is op een enkele uitzondering na meestal moeilijker dan bosses.

Je hebt ook geen elite groepje nodig om 846 te halen hoor :P
Zit nu op 844 en doe alles via Dungeon FInder en World Quests.

Toevallig gisteren in Suramar een World Quest voor een 830+ shoulder. Heb zelf al 840 maar krijg toch redelijk vaak Warforged/Titanforged spul. Ook de secondary stats op de shoulders zijn zo'n beetje het slechste die je als Holy Paladin kan hebben. Dus ik doe de quest en krijg een 850 piece met betere secondary _/-\o_ . Wil ik hem equipen krijg ik de meding van een BoE _/-\o_ Blijkt het dus een BoE te zijn die voor 70k op de AH staan. Kijk ik verder zijn er 5 paginas (250 auctions!) met dezelfde shoulders tussen de 820-850 ilvl. 830 gaat voor 2.2k 840 voor 20k..... Heb mijn er maar op gezet maar die ga ik dus niet verkocht krijgen vrees ik. Zodra ze van de AH komt equip ik hem zelf maar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

Zertaxka schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:38:
[...]

Met 810 hoor je ook nog niet in Mythics thuis, zeker als voor heroics minimaal 810 word gevraagd.
Maar als je een beetje weet hoe je moet spelen kan het wel. :)

[...]

Skill en awareness brengen je een aardig eind met 820~ish gear in Mythics ja. Trash is op een enkele uitzondering na meestal moeilijker dan bosses.

Je hebt ook geen elite groepje nodig om 846 te halen hoor :P
Zit nu op 844 en doe alles via Dungeon FInder en World Quests.

Toevallig gisteren in Suramar een World Quest voor een 830+ shoulder. Heb zelf al 840 maar krijg toch redelijk vaak Warforged/Titanforged spul. Ook de secondary stats op de shoulders zijn zo'n beetje het slechste die je als Holy Paladin kan hebben. Dus ik doe de quest en krijg een 850 piece met betere secondary _/-\o_ . Wil ik hem equipen krijg ik de meding van een BoE _/-\o_ Blijkt het dus een BoE te zijn die voor 70k op de AH staan. Kijk ik verder zijn er 5 paginas (250 auctions!) met dezelfde shoulders tussen de 820-850 ilvl. 830 gaat voor 2.2k 840 voor 20k..... Heb mijn er maar op gezet maar die ga ik dus niet verkocht krijgen vrees ik. Zodra ze van de AH komt equip ik hem zelf maar. :+
Gister voor mijn alt-mage 835 schoulders voor 1.5k gekocht :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
pr0mpt schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:18:
[...]

Ja, mijn idee was dus ook om deze x4 te maken [tailoring] om op deze manier de overigen te kopen/ruilen.
Lijkt me de goedkoopste oplossing, alleen moet dus eerst een hele questlijn door voordat ik die van tailoring maken kan.

Hoe dan ook, voor het feit dat de expansion niet eens zo lang uit is ben ik best blij met het behaalde resultaat tot nu toe :)
Tja mijn andere optie is om uiteindelijk gewoon alle 4 de bracers zelf te maken.. heb alle professions wel ergens. Maar denk dat ik voor nu de tailoring en blacksmithing maar gewoon ruil/koop. En dan op al mn alts t maar niet eens ga proberen om die forge te unlocken. Stuur mn overgebleven spullen wel naar mn main die n forge heeft.. wil volgens mij ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:41:
Gister voor mijn alt-mage 835 schoulders voor 1.5k gekocht :)
Ja moet inderdaad zelf maar eens kijken naar goedkope 825+ items voor alts met deze prijzen.
2 satchels als tank/healer en je hebt je gold al terug, zit iets van 820 gold in per tasje.

-edit-
Blijkbaar gaan ze het droppen van BoE van World Quests schrappen.
bron: http://us.battle.net/forums/en/wow/topic/20748957289

[ Voor 22% gewijzigd door Zertaxka op 13-09-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

pr0mpt schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:29:
[...]

Nee hoor, ik heb gister mijn Order Hall Campaign voltooid terwijl ik die k*t fel forge nog niet heb :P.
Moet nog steeds die 4 extreem overpriced items hebben XD.

EDIT:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18213874/obliterumquest.PNG

[ Voor 8% gewijzigd door Darkfreak op 13-09-2016 12:28 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Pagina: 1 ... 15 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.