ye-roon schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:20:
Ik ben nu 836 op m'n druid. Gear is verre van optimized (weinig mastery, veel crit), maar dat mag de pret niet drukken. Heb tot nu toe alleen nog heroics gedaan, maar ik krijg daar echt amper damage op het moment. Zeker als je beetje speelt met je active mitigation en Rage of the Sleeper.
Ook healers die daar maar staan en staan en staan en dan eens een healtje doen, dan weer verder gaan met netflix. De game is zo gemaakt dat ook healers damage "moeten" doen. Als je dan ziet dat een random heroic zo klote gaat en dat de dps gedaan word door de tank en je die tank amper hoeft te healen, doe dan ook wat damage...
Zo, das er uit. Pfff.
Vanavond maar mythics in, heb class quest voor de beste dungeon van de expansion: Eye Of Aszara! /sarcasm
Serieus, waarom zijn er zo veel quests in die dungeon? Zijn ze bij blizz trots op die dungeon? Terwijl iedere speler er nu al een hekel aan heeft.
Ja hier ook niet echt mazzel met de juiste secondary stats drops. Veel Mastery en dat is voor elke Paladin spec zo'n beetje wat je juist niet wil.
Gelukkig zijn er veel groepen in LFR die met alleen Plate/Leather wearers een Mythic doen zodat je met de addon
Personal Loot Helper elkaar aan gear kan helpen. Meeste drops zijn nu meer om de secondary stats dan echte ilvl upgrades. Gisteren Mythic The Arcway en Court of Stars gehealed met full plate groep en werkte perfect met gear ruilen.
Als healer probeer ik toch wel redelijk vaak mee te dpsen als het kan. Maar door ervaring in Mythics ga ik nu toch minder vaak in melee range voor Crusader Strike en Consecration. Teveel mobs die nog een nasty AoE doen waardoor ik mezelf en daarmee de groep in gevaar breng. En om nou te wipen op trash om zo nodig wat damage te doen, nee dank je. Hou het wel bij mijn Judgement, Holy Prism en Holy shock als het kan.
Niet vergeten dat sommige mensen ook hun 2 offspec weapens tot lvl 13 hebben gebracht, dus denk dat lvl 19 op je main weapon wel redelijk in de buurt komt ja.
marijnvtg schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:33:
Tijdens WoD altijd ret gespeeld, maar nu niet echt feeling mee. Prot altijd vet gevonden, maar nooit gedaan mede omdat ik mijn inziens niet kan tanken ivm omgeving (vrouw, jonge kinderen, vervelend als je dan even 1 of 2 minuten afk ben etc).
Nu lees ik hier veel personen die van DPS naar Tank switchen omdat het makkelijker levelt?! Maar spelen dezelfde personen end game dan ook ineens tank of dan toch maar weer terug switchen naar DPS spec (wat toch zonde is ivm artifact power?)?
Ik heb als Ret geleveld, Holy main spec. Je kan je offspec weapons tot en met lvl 13 redelijk simpel upgraden omdat het nog niet zoveel Artifact Power kost, pas vanaf lvl 13 naar 14 kost het redelijk wat. Heb nu zelf zowel Ret als Prot op lvl 13 en Holy zit op lvl 18.
Het is niet zozeer makkelijker levellen, het is ook makkelijker questen op lvl 110. Zelf bezig om alle quests in Suramar te doen en speelt naar mijn mening gewoon beter, sneller en makkelijker dan als Ret.
Dus als ik jou was zou ik lekker de Prot Artifact halen, tot lvl 13 levellen en als Prot levellen/questen en de rest gewoon in Ret stoppen en daarmee dungeons in gaan.