Ik zat net toevallig de Obliterum forge guide op Wowhead aan het lezen.. De demon hunter order hall campaign is wel een obliterum voor nodig, alle andere classes niet.Darkfreak schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:25:
[...]
Nee hoor, ik heb gister mijn Order Hall Campaign voltooid terwijl ik die k*t fel forge nog niet heb.
Moet nog steeds die 4 extreem overpriced items hebben XD.
EDIT:
[afbeelding]
En die kan je kopen van de AHicemotion schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:01:
[...]
Ik zat net toevallig de Obliterum forge guide op Wowhead aan het lezen.. De demon hunter order hall campaign is wel een obliterum voor nodig, alle andere classes niet.
IK heb de forge wel gemaakt, voordeel van guild crafters. We hebben gewoon voor veel mensen een complete set van alle bracers liggen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ze scalen met je ilvl toch? Ik krijg nu namelijk ook echt 835+ gear, ben zelf atm 841. 3e relic helpt wel echt, gisteren unlocked op mijn hunter en had al een 835 relic liggenGrompie schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:26:
[...]
Zorgen dat je aan World quests kan beginnen. Die geven soms echt goeie gear!
Daarnaast ook je order hall quest line zo ver mogelijk brengen en als je dan nog geen 810 bent normal dungeons doen. Gear kopen heeft echt weinig zin vind ik. De prijs die je nu betaald is te hoog voor de kans dat je het item binnen een paar dagen vervangt is gewoon te groot.
Dit moeten jullie gaan kijken. Het is zo verschrikkelijk grappig.
Ik heb dit live zien gebeuren en mijn kaken doen nog pijn van het lachen
YouTube: ATTACK OF THE KILLER SNAILS!! Tales From the Stream !!
FUMES et CARNES
Ha net toch de ilvl 850 shoulder verkocht voor 62k netto.
Kijk ik voor de 850 ilvl shoulders met mijn 2 beste secondary stats. Zijn 34k
dus die maar gekocht
Toch mooi 28k winst en 850 Shoulders van 1 World Quest
Kijk ik voor de 850 ilvl shoulders met mijn 2 beste secondary stats. Zijn 34k

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Ik ben nu warrior tank maar zit te denken om mijn dps specc ook de artefact te levelen.
zit alleen te twijfelen tussen fury of arms.
is Fury nog steeds de go-to voor pve en arms voor pvp?
Ik heb gehoord dat arms op dit moment de hoogste DPS opleverd in PvE dus die zou ik zelf gaan levelenbeebie121 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:36:
Ik ben nu warrior tank maar zit te denken om mijn dps specc ook de artefact te levelen.
Mits Arms wel gespecced wordt voor Focused Rage build. De standaard build is middle of the pack.
Die lach van die vent epic, heb hem maar afgezet op het werk. Werkt nogal aanstekelijk namelijk haha.Iusedto schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:12:
Dit moeten jullie gaan kijken. Het is zo verschrikkelijk grappig.
Geen informatie beschikbaar
ok dan tnx guys! dan ga ik daar eens naar kijken. En als ik arms niet fun vind dan ga ik voor Fury 
ben niet een super goede tank denk ik. En durf ook niet echt randoms etc te gaan tanken met het oog op een hoop commentaar etc.
ik geef het altidj wel aan aan het begin als ik ergens nog niet ben geweest maar ben nu al paar keer behoorlijk verbaal afgemaakt zeg maar.
ben niet een super goede tank denk ik. En durf ook niet echt randoms etc te gaan tanken met het oog op een hoop commentaar etc.
ik geef het altidj wel aan aan het begin als ik ergens nog niet ben geweest maar ben nu al paar keer behoorlijk verbaal afgemaakt zeg maar.
Moet je echt schijt aan hebben men heeft altijd commentaar tot dat men het zelf moet doen. Laatst ook zo'n healer die dacht het beter te weten waar de Wolf boss zat en rende de andere kant op. Zijn commentaar was volg de voetsporen en rent vervolgens de andere kant opbeebie121 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:52:
ok dan tnx guys! dan ga ik daar eens naar kijken. En als ik arms niet fun vind dan ga ik voor Fury

Gewoon je best doen, beginnen in Heroic. Tanken als pally of warrior is imo echt easy tegenwoordig. Je hebt als warrior gewoon dusdanig veel shields dat je veel kan overleven. Gewoon lekker los gaan en vooral niet aangeven dat het 1st time is. Want dan gaan ze juist flamen in LFRbeebie121 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:52:

Dat is toch wel heerlijk hoor. Grats!Zertaxka schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:28:
Ha net toch de ilvl 850 shoulder verkocht voor 62k netto.
Kijk ik voor de 850 ilvl shoulders met mijn 2 beste secondary stats. Zijn 34kdus die maar gekocht
![]()
Merk aan mezelf dat ik nog steeds erg aan het twijfelen ben aan welke character ik m'n commitment ga geven.
Hier doen eindelijk de servers het weer, dus ik kan weer beetje werken...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Iets met een speer misschien ?RustStorm schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:59:
[...]
Merk aan mezelf dat ik nog steeds erg aan het twijfelen ben aan welke character ik m'n commitment ga geven.

FUMES et CARNES
Aight!Iusedto schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:09:
[...]
Iets met een speer misschien ?![]()
[afbeelding]
Denk dat ik me daar inderdaad de volgende speelsessie maar eens aan ga onderwerpen.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
De hunter orderhall is in ieder geval vrij rustig lol
FUMES et CARNES
Wat is het moment dat jullie zeggen "ok, tijd om op een 2de char te focussen"?
Wanneer je 110 bent geworden, wanneer je al je Class Order Hall quests hebt gedaan, of pas wanneer je xx ilvl hebt gehaald?
Zit zelf te denken om nu de rep voor WQ te unlocken en dan van Warlock naar Pally te switchen, zit nu rond de 780/790 ilvl dacht ik [kan helaas niet bijgewerkte armory vinden
]
Wanneer je 110 bent geworden, wanneer je al je Class Order Hall quests hebt gedaan, of pas wanneer je xx ilvl hebt gehaald?
Zit zelf te denken om nu de rep voor WQ te unlocken en dan van Warlock naar Pally te switchen, zit nu rond de 780/790 ilvl dacht ik [kan helaas niet bijgewerkte armory vinden
pr0mpt - It never hurts to help!
Hangt beetje van jezelf, je speelstijl en doel afpr0mpt schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:30:
Zit zelf te denken om nu de rep voor WQ te unlocken en dan van Warlock naar Pally te switchen, zit nu rond de 780/790 ilvl dacht ik [kan helaas niet bijgewerkte armory vinden]
Ik zelf ga pas verder met mijn alts wanneer ik minstens een a twee factions revered heb en raid-ready gegeard ben. Als de WQs op raken zijn er genoeg mythics te doen op dit moment voor mij XD.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Bij mij was dat een uurtje na het spelen van de eerstepr0mpt schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:30:
FUMES et CARNES
Ja na raid ready te zijn.. dus ergens na de volgende reset.. misschien dit weekend of zo.pr0mpt schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:30:
Zit zelf te denken om nu de rep voor WQ te unlocken en dan van Warlock naar Pally te switchen, zit nu rond de 780/790 ilvl dacht ik [kan helaas niet bijgewerkte armory vinden]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Welke spec ben je van plan te spelen?pr0mpt schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:30:
Lock was affliction all the way.
Heb alle 3 de artifacts gehaald, maar affliction speelt toch het lekkerst.
Paladin zal Prot levellen, vermoedelijk ook Prot blijven, maar vroeger begonnen met Holy, dus dat is altijd een zwakke plek ook
Ik heb mijn hunter artificact + classhall compleet en ilvl 844.
Inmiddels mijn prot warrior op 110 en ilvl 822. Die wil ik nu ook op 3e relic etc. Maar daar moet ik nog aan beginnen.
3e weet ik nog niet. DK valt een beetje af heb ik het idee, mogelijk een DH. Zit wel te denken aan een druid, lijkt me wel leuk
Ik zou eerst 1 character levelen tot ilvl 830 oid. En dan als je weinig te doen hebt beginnen aan je 2e
Inmiddels mijn prot warrior op 110 en ilvl 822. Die wil ik nu ook op 3e relic etc. Maar daar moet ik nog aan beginnen.
3e weet ik nog niet. DK valt een beetje af heb ik het idee, mogelijk een DH. Zit wel te denken aan een druid, lijkt me wel leuk
Ik zou eerst 1 character levelen tot ilvl 830 oid. En dan als je weinig te doen hebt beginnen aan je 2e
Vanavond met de Lock en wat guildies Mythic Arcway/Court of the Stars doen.
Kan ik weer wat verder met mijn engineering. ALhoewel Reaves toch wel wt nodig gaat hebben voor al die modules, zeker voor de blingtron module
Kan ik weer wat verder met mijn engineering. ALhoewel Reaves toch wel wt nodig gaat hebben voor al die modules, zeker voor de blingtron module
dan heb je alle artefact dingen?? man man man hoeveel power moet je doen voor de laatste?rolandos582 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:56:
Ik heb mijn hunter artificact + classhall compleet en ilvl 844.
netjes hoor
Die 2 zijn echt free lootAkaendra schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:08:
Vanavond met de Lock en wat guildies Mythic Arcway/Court of the Stars doen.
Nee man, dat bestaat niet. Hij zit nu op level 18 dacht ik uit mijn hoofdbeebie121 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:10:
[...]
dan heb je alle artefact dingen?? man man man hoeveel power moet je doen voor de laatste?
netjes hoor
Of het nog accuraat is weet ik niet, maar wel leuk overzicht :
Single dps (ilvl 840)

3 mobs dps (ilvl 840)

Demon hunter, mage en druids doen het daar wel goed in.
Is dat Noxxic? Oo if so, totaal niet serieus nemen. Die cijfers kloppen voor geen meter. We hebben een WW monk in de guild die op ST rustig 300k+ dps eruit ramt op 841
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Sowieso is die SIM maar vreemd en totaal niet betrouwbaar. Op bursty fights en trash doet een Shadow Priest bijvoorbeeld weer helemaal niets, terwijl ze volgens de SIM (langere Patchwerk fights) een van de hoogste dps hebben.corset schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:20:
Is dat Noxxic? Oo if so, totaal niet serieus nemen. Die cijfers kloppen voor geen meter. We hebben een WW monk in de guild die op ST rustig 300k+ dps eruit ramt op 841
Arms warrior? Ik moet ze nog tegenkomen..
Nah niet serieus nemen nog.. als het raiden begint gaan de echte sims pas beginnen..
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Noxxic kijk ik dus totaal niet naar om.
Ik wacht wel tot decent SimCraft versies online komen, en dan run ik mijn eigen sim.
Naar mijn ervaring kom je het beste in de buurt van een gemiddelde bossfight als je ze op Beastmaster simuleert. Al die 'DPS scores' die je online vindt zijn patchwerk sim, die totaal nutteloos zijn.
Ik wacht wel tot decent SimCraft versies online komen, en dan run ik mijn eigen sim.
Naar mijn ervaring kom je het beste in de buurt van een gemiddelde bossfight als je ze op Beastmaster simuleert. Al die 'DPS scores' die je online vindt zijn patchwerk sim, die totaal nutteloos zijn.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik speel van alles wat, Paladin, Demon Hunter, Death Knight, vanaf level 100 en een Rogue begonnen op level 1. Heb mij voorgenomen mij nergens meer druk om te maken zoals ik vroeger raidde. Nog geen enkele 110 maar heb het wel enorm naar mijn zin en nog heeeeel veel te doen.
Ligt het aan mij of is de Artifact skill van een Prot warrior erg matig ?
FUMES et CARNES
Die WoW legion app heeft ook een nadeel. Zit nu op Bali voor nog twee en een halve week en ben weg gegaan met ilvl 807. Krijg ik nu allemaal WQ's voor de items die ik nodig heb op ilvl 820. Zwaar frustrerend haha.
Hoop ook dat ik het haal met mijn order hall resources. Nu al dik 1k opgemaakt en kan ze niet bijverdienen. Ben ook benieuwd wat er met de items gebeurd uit de order hall missions als mijn bags vol zitten. Maar dat zie ik over twee weken pas..
Hoop ook dat ik het haal met mijn order hall resources. Nu al dik 1k opgemaakt en kan ze niet bijverdienen. Ben ook benieuwd wat er met de items gebeurd uit de order hall missions als mijn bags vol zitten. Maar dat zie ik over twee weken pas..
PSN: Eczeem
Die worden volgens mij naar je toe gemailed.Dooiedibbes schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:50:
Die WoW legion app heeft ook een nadeel. Zit nu op Bali voor nog twee en een halve week en ben weg gegaan met ilvl 807. Krijg ik nu allemaal WQ's voor de items die ik nodig heb op ilvl 820. Zwaar frustrerend haha.
Kan ik niet confirmen, dat baseer ik op het feit dat wanneer je een tiem van een kill/reward hoort te krijgen van de Withered mission terwijl je bag vol is, die toegamailed wordt.
Ik doe nagenoeg hetzelfde lol. Level gewoon 5 classes tegelijk en ik zie het allemaal wel.Ries schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:42:
Ik speel van alles wat, Paladin, Demon Hunter, Death Knight, vanaf level 100 en een Rogue begonnen op level 1. Heb mij voorgenomen mij nergens meer druk om te maken zoals ik vroeger raidde. Nog geen enkele 110 maar heb het wel enorm naar mijn zin en nog heeeeel veel te doen.
Bevalt goed en ik heb enorm veel plezier.
Dan moet het wel een goede keuze zijn
FUMES et CARNES
Met wq bedoel je de missies die je champions kunnen doen?Dooiedibbes schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:50:
Ik krijg daar nooit items van.. of heb ik het helemaal verkeerd?
Ben er wel 2-3 tegengekomen en die doen ook zeker wel DPS. DPS warriors die ik nu gezien heb ik mythics doen wel serieuze dmg, maar dat doet iedereen atm wel met hoge ilvl + goede rotatie.junglebeast schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:34:
Arms warrior? Ik moet ze nog tegenkomen..Nah niet serieus nemen nog.. als het raiden begint gaan de echte sims pas beginnen..
Je bedoelt : http://www.wowhead.com/spell=203524/neltharions-furyIusedto schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:46:
Vind hem opzich wel decent, is tenminste een extra AoE
[ Voor 26% gewijzigd door rolandos582 op 13-09-2016 16:04 ]

Heel wat mensen op dit moment XD
WQ = World Qeustsbeebie121 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:59:
[...]
Met wq bedoel je de missies die je champions kunnen doen?
Ik krijg daar nooit items van.. of heb ik het helemaal verkeerd?
En je krijgt wel degelijk items van de missies met je champions.
Meestal rep items, maar ook gear om je champ's te upgraden of een qeust item.
Ja ok maar je kan toch geen wq doen met de app? Alleen maar missies tochdemonic schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:05:
[...]
WQ = World Qeusts
En je krijgt wel degelijk items van de missies met je champions.
Meestal rep items, maar ook gear om je champ's te upgraden of een qeust item.
Gaat lastig hebeebie121 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:24:
[...]
Ja ok maar je kan toch geen wq doen met de app? Alleen maar missies toch
klopt, maar je kan ze wel al zien welke WQ's beschikbaar zijn voor je.beebie121 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:24:
[...]
Ja ok maar je kan toch geen wq doen met de app? Alleen maar missies toch
en daar had hij het volgens mij over.
Verwijderd
Eh...wil je met me ruilen?Dooiedibbes schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:50:
Zit nu op Bali voor nog twee en een halve week en ben weg gegaan met ilvl 807. Krijg ik nu allemaal WQ's voor de items die ik nodig heb op ilvl 820. Zwaar frustrerend haha.
Haha, vermaak me hier stiekem wel. De bintang verzacht de frustratie enigszins
Maar ik bedoelde indd met de WQs dat je kunt zien wat je krijgt als ik ze nu zou doen.
En met order hall missions de upgrades en artifact punten etc
Maar ik bedoelde indd met de WQs dat je kunt zien wat je krijgt als ik ze nu zou doen.
En met order hall missions de upgrades en artifact punten etc
PSN: Eczeem
Nieuwe PC besteld, super excited. Nog eventjes geduld
Ik heb ook besloten om maar verschillende classes te blijven spelen. Weet toch dat ik heel veel niet zal behalen als ik me focus op een. Dus dan net zo goed lekker multitasken en genieten van meer dan één class.
Ik heb ook besloten om maar verschillende classes te blijven spelen. Weet toch dat ik heel veel niet zal behalen als ik me focus op een. Dus dan net zo goed lekker multitasken en genieten van meer dan één class.
Man, wat is het warm.
Tijd voor een pilsje en een avondje WW monk en prot warrior levelen
Tijd voor een pilsje en een avondje WW monk en prot warrior levelen
FUMES et CARNES
1 kleine upgrade gehad en nu op 637 uitgekomen. De hc queues voor dps zijn nu een stuk korter. Een run gedaan en gemiddeld op 211k dps uitgekomen.
Boosts kwam over de 400k dps uit. Gelukkig was er een goede tank
Boosts kwam over de 400k dps uit. Gelukkig was er een goede tank
Goed ideeRustStorm schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:08:
Nieuwe PC besteld, super excited. Nog eventjes geduld
Je moet ook eens WW monk proberen .
Dit is mijn lvl 100 monk

Heerlijke damage
FUMES et CARNES
Vanavond en morgenavond Helaas geen tijd voor.WoW. donderdag hopelijk weer een beetje. Eerst is m'n demon Hunter of Survival Hunter aan de beurt.Iusedto schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:24:
[...]
Goed idee![]()
Dit is mijn lvl 100 monk![]()
[afbeelding]
Monk is dan ook verschrikkelijk OP. Nog geen dungeon gehad waar ik niet eerste sta. Vooral de AoE is epic. Geniet er van zolang het duurt, I smell a nerfIusedto schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:24:
[...]
Goed idee![]()
[afbeelding]
Heerlijke damage
Verwijderd
In LFG ben ik nog geen ww monk tegengekomen, het verbaast me wel, het was mijn main tijdens MoP, vond het toen absoluut leuk spelen. In random groups zit bijna altijd wel een demon hunter en een enhancement shaman, lijkt wel of dit de meest gespeelde specs nu zijn.
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen welk UI dit is?
Dan heb ik het voornamelijk over de ability balk + health/mana pool

Verwijderd
Lijkt op Roth's Diablo UI. Misschien heb je hier wat aan.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 00:24:
Kan iemand mij vertellen welk UI dit is?
[afbeelding]
edit: Of anders deze misschien? Niet hetzelfde als die op jouw afbeelding maar ook Diablo themed.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2016 00:59 ]
Verwijderd
super tof, bedankt!Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 00:53:
[...]
Lijkt op Roth's Diablo UI. Misschien heb je hier wat aan.
edit: Of anders deze misschien? Niet hetzelfde als die op jouw afbeelding maar ook Diablo themed.
Ik heb RothUI zeer zeer zeer lang gebruikt. Sinds paar maanden eigenlijk niet meer. Denk toch dat ik hem weer ga downloaden, want het was wel een fijn ding.
Heb je nu een GW2 UI?Iusedto schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:24:
[...]
Goed idee![]()
[afbeelding]
Heerlijke damage
grappig, die had ik nog niet gezien
Weet iemand hoe je voor alle dungeons in The Broken Isle een icoon op de map krijgt? Of wat je moet doen om ze op de map te krijgen?
Voor de meeste heb ik al een icoon op de map, maar dus niet allemaal. Heb alle zones volledig ontdekt (volgens de achievement), maar dus geen idee hoe ik de dungeon iconen op de map krijg.
Gisteren bijvoorbeeld Darkheart Thicket (op mythic) gedaan en dus naar de dungeon entrance gelopen, maar het wordt niet op de map getoond. Wat wel het geval is bij Eye of Azshara.
Voor de meeste heb ik al een icoon op de map, maar dus niet allemaal. Heb alle zones volledig ontdekt (volgens de achievement), maar dus geen idee hoe ik de dungeon iconen op de map krijg.
Gisteren bijvoorbeeld Darkheart Thicket (op mythic) gedaan en dus naar de dungeon entrance gelopen, maar het wordt niet op de map getoond. Wat wel het geval is bij Eye of Azshara.
Raar, dat swirley dingetje voor de dungeon entrance zou er normaal gewoon moeten staanBisamrat schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:21:
Weet iemand hoe je voor alle dungeons in The Broken Isle een icoon op de map krijgt? Of wat je moet doen om ze op de map te krijgen?
Gisteren bijvoorbeeld Darkheart Thicket (op mythic) gedaan en dus naar de dungeon entrance gelopen, maar het wordt niet op de map getoond. Wat wel het geval is bij Eye of Azshara als voorbeeld.
Gisteren the archway en Court of Stars gedaan. The archway is voornamelijk uniek omdat de volgorde van de bosses veranderd iedere week maar iedere boss was een one-shot enkel de laatste hadden we 3 tries nodig voor hij neer ging. Zit een erg leuke mechanic in die ik nog nergens anders tegen kwam. Doet mij al hopen op de nighthold raid.
Court of stars doet me sterk denken aan MGT, heel veel trash te killen alleen is de hele layout van de dungeon echt uniek. Gelukkig hadden we daar een tank die wist wat te doen waardoor het iets makkelijker is.
Ook hier allemaal one-shots behalve 1 wipe op laatste baas die vooral uniek is op de manier waarop je hem unlocked.
Je merkt dat blizzard echt veel tijd gestopt heeft in het maken van de dungeons.
Alleen mag er eens wat gear droppen die ook nuttig is. Telkens als ik iets krijg is het met Versatility wat echt de grootste kut stat is die je maar kan vinden. Dat ze die erin gelaten hebben en multistrike eruit gehaald hebben kan ik echt niet inkomen. Hopelijk vanavond meer geluk en kan ik aardig wat mythics runnen.
Court of stars doet me sterk denken aan MGT, heel veel trash te killen alleen is de hele layout van de dungeon echt uniek. Gelukkig hadden we daar een tank die wist wat te doen waardoor het iets makkelijker is.
Ook hier allemaal one-shots behalve 1 wipe op laatste baas die vooral uniek is op de manier waarop je hem unlocked.
Je merkt dat blizzard echt veel tijd gestopt heeft in het maken van de dungeons.
Alleen mag er eens wat gear droppen die ook nuttig is. Telkens als ik iets krijg is het met Versatility wat echt de grootste kut stat is die je maar kan vinden. Dat ze die erin gelaten hebben en multistrike eruit gehaald hebben kan ik echt niet inkomen. Hopelijk vanavond meer geluk en kan ik aardig wat mythics runnen.
Nou, ik heb gisteren het Arms-artifact opgehaald en het was toch verreweg de makkelijkste van de drie. Bij Fury ging ik net niet dood, bij Prot ging ik één keer dood en bij Arms waren alle gevechten over na enkele seconden.junglebeast schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:34:
Arms warrior? Ik moet ze nog tegenkomen..Nah niet serieus nemen nog.. als het raiden begint gaan de echte sims pas beginnen..
Het beviel me uitstekend. Kan zomaar zijn dat ik wat meer als Arms ga spelen, al is het dan wel solo questen en dat soort ongein. Raiden doe ik toch niet aan.
Verder alvast weer aan het kijken naar een altje. Hunter zal ik toch wel levellen, ondanks het verneuken ervan. Rogue (Outlaw, vroeger altijd als combat gespeeld) viel me tegen gisteren, al zal dat wellicht beter worden met meer bekendheid met de rotatie, gear en artifact traits. Vanavond ofzo eens kijken naar Feral Druid.
Leg dat eens uit?Gaius schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:26:
[...]
Hunter zal ik toch wel levellen, ondanks het verneuken ervan.
Ja, is een leuke UI. Niet 100% wat ik zoek maar voorlopig meer dan genoeg.abdus18 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:19:
[...]
Heb je nu een GW2 UI?
grappig, die had ik nog niet gezien
FUMES et CARNES
Verwijderd
Dit x1000.Grompie schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:24:
Alleen mag er eens wat gear droppen die ook nuttig is.
De mensen waar ik de dungeons mee doe lopen allemaal met tegen de 840 ilevel rond. Ik zit op 827 en dat voornamelijk omdat ik maar wat crafted gear heb geupdrade. Ik heb 1 keer een 840 drop gehad (bracers) en 830 gloves in heroics. Sindsdien lijkt Blizzard te denken dat ik meer bracers en gloves wil. In heroics droppen alleen gloves en in mythic ... bracers.
Ik weet dat het random is, maar enige bescherming tegen dit soort idiote zaken kunnen ze toch wel inbouwen?
Er is toch echt iets mis als je na tig dungeons pas twee nuttige drops hebt gehad

Te grappig gemaaktIusedto schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:30:
[...]
Ja, is een leuke UI. Niet 100% wat ik zoek maar voorlopig meer dan genoeg.
Maar zou niks voor mij zijn....
zal mijne eens posten vanmiddag
Dat is bij sommige dungeons helaas dus niet het gevalabdus18 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:22:
[...]
Raar, dat swirley dingetje voor de dungeon entrance zou er normaal gewoon moeten staan
Gisteren eindelijk de laatste 2 reputations op friendly gekregen en WQ unlocked.
Dat is het enige wat je volgens mij nog nodig hebt, normale quests die je nog open hebt staan ga je op deze manier alleen doen als het ECHT nodig is, anders zijn de rewards van WQ echt zo veel beter!
Meteen een PVP 840 cloak gefixed en nieuwe boots, daarnaast een beetje kijken hoe het in elkaar steekt.
Wel erg fijn systeem zo
Dailies, maar toch ook niet..
Verder besloten om toch maar niet een 2de artifact te levellen, kan net zo goed alles in primaire dumpen, ik ga de anderen toch niet spelen
Dat is het enige wat je volgens mij nog nodig hebt, normale quests die je nog open hebt staan ga je op deze manier alleen doen als het ECHT nodig is, anders zijn de rewards van WQ echt zo veel beter!
Meteen een PVP 840 cloak gefixed en nieuwe boots, daarnaast een beetje kijken hoe het in elkaar steekt.
Wel erg fijn systeem zo
Dailies, maar toch ook niet..
Verder besloten om toch maar niet een 2de artifact te levellen, kan net zo goed alles in primaire dumpen, ik ga de anderen toch niet spelen
Wellicht is het nog een stukje onbekendheid met de nieuwe manier van spelen hoor, onbekend maakt onbemind tenslotte. Maar voor mij was de hunter precies goed als solo-class in WoD. In BM-spec was er 1 pet, geen gedoe, gewoon je pet er op af sturen en lekker knallen. Sterke mobs gingen hetzelfde, alleen moest je dan zorgen dat Mend Pet up was. Gewoon lekker relaxt spelen dus.
Nu, Survival is niet ranged. Als ik een melee-class wil spelen pak ik m'n warrior, feral druid, rogue of paladin wel. Eventueel kan ik nog een elemental shaman, death knight, monk of demon hunter gaan levellen. Ik zie hier geen toegevoegde waarde in dus.
Marksman is wellicht een interessante uitdaging, maar daarvoor moet je genoeg ruimte hebben om te manouvreren. Daarbij is Aspect of the Cheetah ook verneukt, dus kiten is al een stuk lastiger gemaakt. Ter daarbij op de onzinnige mechanic van Hunter's Mark, Marked Shot en Vulnerable-debuff. Wellicht werkt dat in instances en raids, voor questing heb ik er mijn twijfels bij. Vooral omdat je geen vrijwel geen damage doet zonder die mechanic te gebruiken.
BM. Sja, ik wil gewoon 1 pet. Flikker op met je Hati, Dire Beasts en Stampede. En geef de oude Mend Pet en de oude Spirit Bond terug.
Gisteren dan ook op mijn DK de 3e relic unlocked. Ging toch aanzienlijk sneller dan op mijn warrior
Nu ook het volgende deel van The Nightfallen unlocked dus op mijn warrior weer het nodige te doen in ieder geval. En dan begint het dilemma van meerdere alts levelen of eerst ervoor zorgen dat mijn DK ook 8000/120000 honored zal worden met Nightfallen aangezien ik deze alt best veel speel en dus die dungeons unlocked wil hebben 
Nu moet je zeker weten dat je het zal redden met je Shield Block/Ignore Pain/rage tijdens de channel en het gebruik timen zodat je geen stun of knockback krijgt. Ik gebruik het tegenwoordig dan ook nog maar minimaal aangezien het doorspammen van Thunderclap/Revenge veel lucratiever is.
Hij is inderdaad behoorlijk crap, zeker ten opzichte van de artifact skills van andere tanks. Het is jammer dat ze de prot skill niet hebben laten werken zoals Rampage: channeled cast die doorgaat maar alleen de gcd triggered en waar je kan blijven bewegen.Iusedto schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:46:
Nu moet je zeker weten dat je het zal redden met je Shield Block/Ignore Pain/rage tijdens de channel en het gebruik timen zodat je geen stun of knockback krijgt. Ik gebruik het tegenwoordig dan ook nog maar minimaal aangezien het doorspammen van Thunderclap/Revenge veel lucratiever is.
Die worden inderdaad naar je toe gemailed. Ook zonder volle bags gebeurd dit soms. Althans, op mijn warrior heb ik vaak genoeg die items in de mail zitten i.p.v. in mijn bags.Darkfreak schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:51:
[...]
Die worden volgens mij naar je toe gemailed.
[ Voor 16% gewijzigd door Noiz op 14-09-2016 08:57 ]
Het is wel de slechtste skill die ik tot nu toe gezien heb ja.Noiz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:54:
[...]
Hij is inderdaad behoorlijk crap, zeker ten opzichte van de artifact skills van andere tanks. Het is jammer dat ze de prot skill niet hebben laten werken zoals Rampage: channeled cast die doorgaat maar alleen de gcd triggered en waar je kan blijven bewegen.
Ben net begonnen met Prot dus ik wist het niet zeker . Prot leveled wel als een gestoorde zeg. Krijg amper damage en deel aardig wat uit. Heerlijk
Gisteren ook Brewmaster artifact gehaald. Weet nog niet zo wat ik daarvan vind. Dat stagger gebeuren is even wennen.
Heb ook wel erg weinig skills om te gebruiken vind ik. Voorlopig bevalt WW beter tov Brewmaster maar ik ga van het weekend wel even goed (dungeon) testen
FUMES et CARNES
Ignore Pain is toch wel aardig overpowered voor 5-man/solo content. Als ik met guildies/vrienden dungeons doe hoor ik constant dat ze mij niet hoeven te healen. Dat geeft wel aan hoe sterk deze ability is, uiteraard in combinatie met het juiste gebruik van skills zoals Shield Block, Victory Rush en ShockwaveIusedto schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:58:
[...]
Het is wel de slechtste skill die ik tot nu toe gezien heb ja.
Ben net begonnen met Prot dus ik wist het niet zeker . Prot leveled wel als een gestoorde zeg. Krijg amper damage en deel aardig wat uit. Heerlijk
Haha, ik kan het me voorstellen hoor dat je door al die veranderingen geen "zin" hebt om de hunter te spelen. Alleen denk ik dat het je nog best wel een mee zou kunnen vallen als je er eenmaal even voor gezeten hebt. Er is hier iemand op het forum die in eerste instantie ook niets wilde hebben van een Survival hunter... maar die is nu... hooked? ;DGaius schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:47:
[...]
Wellicht is het nog een stukje onbekendheid met de nieuwe manier van spelen hoor, onbekend maakt onbemind tenslotte. Maar voor mij was de hunter precies goed als solo-class in WoD. In BM-spec was er 1 pet, geen gedoe, gewoon je pet er op af sturen en lekker knallen. Sterke mobs gingen hetzelfde, alleen moest je dan zorgen dat Mend Pet up was. Gewoon lekker relaxt spelen dus.
Nu, Survival is niet ranged. Als ik een melee-class wil spelen pak ik m'n warrior, feral druid, rogue of paladin wel. Eventueel kan ik nog een elemental shaman, death knight, monk of demon hunter gaan levellen. Ik zie hier geen toegevoegde waarde in dus.
Marksman is wellicht een interessante uitdaging, maar daarvoor moet je genoeg ruimte hebben om te manouvreren. Daarbij is Aspect of the Cheetah ook verneukt, dus kiten is al een stuk lastiger gemaakt. Ter daarbij op de onzinnige mechanic van Hunter's Mark, Marked Shot en Vulnerable-debuff. Wellicht werkt dat in instances en raids, voor questing heb ik er mijn twijfels bij. Vooral omdat je geen vrijwel geen damage doet zonder die mechanic te gebruiken.
BM. Sja, ik wil gewoon 1 pet. Flikker op met je Hati, Dire Beasts en Stampede. En geef de oude Mend Pet en de oude Spirit Bond terug.
Ik zou het dus gewoon een kans geven, met name ook Beast Mastery; misschien word je verrast.
welkom bij de brewmasters! waar we van 20 keybinds naar 8 keybinds zijn gegaan. waar we geen defensive CD's meer hebben etcetra. etcetra.Iusedto schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:58:
Gisteren ook Brewmaster artifact gehaald. Weet nog niet zo wat ik daarvan vind. Dat stagger gebeuren is even wennen.
Heb ook wel erg weinig skills om te gebruiken vind ik. Voorlopig bevalt WW beter tov Brewmaster maar ik ga van het weekend wel even goed (dungeon) testen
als je je brewmaster gaat vergelijken met prot warrior.. tja.. dan dump de brewmaster maar meteen
paar tips tho:
- probeer ISB zoveel mogelijk up te houden.
- maar hou altijd 1 brew over voor Purify.
- gebruik blackout strike en keg smash op cooldown (om je brews sneller te laten rechargen)
- gebruik breathe of fire ook op cd.
- en tigerpalm gebruik om te voorkomen dat je energy niet capped. (maar niet gebruiken onder 50 energy, ivm keg smash en breath of fire)
- als je single target aan het doen bent, gebruik paralysis om jezelf een paar keer met effuse te kunnen healen. (ja.. dat ga je nodig hebben..)
- vergeet niet explosive keg te gebruiken, dat is een 3 seconden dmg reduction. (indien enemies melee zijn)
- probeer caster zo snel mogelijk te killen, of gebruik paralysis om ze tijdelijk uit te schakelen, magic dmg recks a brewmaster.
succes
Oh, ik ga het zeker spelen hoor. Hunter is m'n main geweest sinds WotLK en eigenlijk daarvoor al. Heb alle rep grinds en achievements die ik heb gehaald op dat char gedaan, dus daar gaan we toch wel mee door.RustStorm schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:05:
[...]
Haha, ik kan het me voorstellen hoor dat je door al die veranderingen geen "zin" hebt om de hunter te spelen. Alleen denk ik dat het je nog best wel een mee zou kunnen vallen als je er eenmaal even voor gezeten hebt. Er is hier iemand op het forum die in eerste instantie ook niets wilde hebben van een Survival hunter... maar die is nu... hooked? ;D
Ik zou het dus gewoon een kans geven, met name ook Beast Mastery; misschien word je verrast.
En wie weet is Survival stiekem wel leuk ja. We gaan het zien, voorlopig alleen geen haast nee. Al is het misschien wel interessant om in ieder geval een paar champions in de class hall vrij te spelen, zodat ik die missies voor artifact power kan doen.
Dat is voor blood DK's niks andersdemonic schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:07:
[...]
welkom bij de brewmasters! waar we van 20 keybinds naar 8 keybinds zijn gegaan. waar we geen defensive CD's meer hebben etcetra. etcetra.
als je je brewmaster gaat vergelijken met prot warrior.. tja.. dan dump de brewmaster maar meteen
Dat viel met eerste op toen ik de spec activeerde hehe. Ik had echt zo iets van : "Zijn dit alle skills ? Dat kan toch niet ? "demonic schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:07:
[...]
welkom bij de brewmasters! waar we van 20 keybinds naar 8 keybinds zijn gegaan. waar we geen defensive CD's meer hebben etcetra. etcetra.
Zo weinig ....keuze.
Aangezien ik geen main heb deze expansie heb ik besloten om in ieder geval alle tank classes eens te proberen en als ze bevallen dan ook meteen ze naar 110 als tank te brengen.
Pally beviel super. Veel beter dan Ret imo.
Druid is dikke, dikke super fun. Damage wat minder maar dat mag de pret niet drukken.
Prot warrior is een ...beest ? Wat een verassing is dit zeg. Was Arms maar ik werd knettergek van die rare animatie cancel. Ben ook female orc en op een of andere manier klopt alles dan
Brewmaster gisteren gehaald. Kan ik weinig over zeggen nog.
Blood DK moet ik nog doen maar ik heb Frost gekozen dus ik moet eerst naar 102 levelen en daar heb ik geen bal zin in.
Grootste probleem wat ik nu wel heb is dat ik een soort "angst" heb om voor mensen te tanken. Vind het eng om te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 14-09-2016 09:27 ]
FUMES et CARNES
ik heb wel het idee dat DK's beter te healen zijn dan monks, omdat wij rond de 50-60% het beste presteren, en voor DK's maakt dat niet zoveel uit?!Noiz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:23:
[...]
Dat is voor blood DK's niks andersGeen echte defensive cooldowns meer tenzij je Vampiric Blood echt wil meetellen. Maar ook daarvoor telt, je moet gewoon je ritme erin zien te krijgen, dan valt het alweer voor 90% mee. In vergelijking met mijn warrior heb ik als DK wel nog een aantal momenten waarop ik ontzettend spike en ik echt alles moet doen om levend te blijven, iets dat ik op warrior totaal niet heb
Maar goed, ik heb nog geen idee hoe de verhouding zal zijn in raids.
Het is inderdaad afwachten hoe ze in de raids presteren, maar ik verwacht wel dat er nog wat getweakt gaat worden.
hoezo heb je angst om te tanken?Iusedto schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:23:
[...]
Grootste probleem wat ik nu wel heb is dat ik een soort "angst" heb om voor mensen te tanken. Vind het eng om te doen.
Ik vind het ergens wel jammer dat het AP systeem voor je artifacts je een beetje weerhoudt om andere specs te proberen. Zeker als je wilt gaan raiden is het zaak om zsm zoveel mogelijk lvls in je artifact te proppen, waarbij je dus geen tijd hebt om meerdere artifacts te lvlen..
Ik zou graag heen en weer switchen tussen MM en BM als hunter en zelfs Survival wil ik best eens proberen, maar heb het gevoel dat als ik van artifact switch ik te snel achter ga lopen met mijn 'hoofd' artifact?
Ik zou graag heen en weer switchen tussen MM en BM als hunter en zelfs Survival wil ik best eens proberen, maar heb het gevoel dat als ik van artifact switch ik te snel achter ga lopen met mijn 'hoofd' artifact?
Die angst heb ik ook hoor, het is vooral omdat het iets is wat je nog nooit hebt gedaan (in mijn geval dan). Ik moet nu met mijn Blood DK ook instances doen om verder te kunnen met de class quests maar kijk daar ook zwaar tegen op.
Ik probeer dan wel een guild groep te krijgen maar die hebben ook niet altijd zin/tijd dus dan maar in mijn eentje. Nog niet gedaan maar ga waarschijnlijk vanavond een poging wagen.
Iemand nog tips voor een blood DK?
Ik probeer dan wel een guild groep te krijgen maar die hebben ook niet altijd zin/tijd dus dan maar in mijn eentje. Nog niet gedaan maar ga waarschijnlijk vanavond een poging wagen.
Verwijderd
Agree, waarom maken ze voor full dps classes artifacts wapen niet beschikbaar voor iedere spec. Als je survival wapen hebt, dat je speciale ability gewoon niet bruikbaar is in MM, maar dat je wel de stats hebt.Grimmie187 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:37:
Ik vind het ergens wel jammer dat het AP systeem voor je artifacts je een beetje weerhoudt om andere specs te proberen. Zeker als je wilt gaan raiden is het zaak om zsm zoveel mogelijk lvls in je artifact te proppen, waarbij je dus geen tijd hebt om meerdere artifacts te lvlen..
Uiteindelijk moet iedereen een keer leren. ik heb wel wat algemene tips:Carthrax schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:37:
Die angst heb ik ook hoor, het is vooral omdat het iets is wat je nog nooit hebt gedaan (in mijn geval dan). Ik moet nu met mijn Blood DK ook instances doen om verder te kunnen met de class quests maar kijk daar ook zwaar tegen op.
- doe het rustig aan, jij bepaald het tempo, als de dps het te langzaam vind gaan, hij pullt, hij tankt.
- zorg dat je dung's een paar keer gedaan hebt, en hou in de gaten hoe de tank te werk gaat, wanneer is die de baas aan het verplaatsen voor een ability, waarneer dodge, etcetra. (icy-veins helpt hier erg bij. lees de tank-specific tactics dan uiteraard
laatste tip:
- blijf bij je healer in de buurt. (ik mark de healer en de tank altijd) als dps er dan vandoor gaat, lekker laten gaan. en hou je healer in de gaten mbt mana, en bij boss fights wachten tot de healer zegt dat die ready is.
Ik heb meer een angst om te dps-en. Ik ben altijd zo van dat wanneer ik dps ik alles moet geven wat ik heb. Soort prestatie drang.
Met tanken, hell no, ik ren er in, pak alles, interupt, taunt die mob die een ranged body pulled, gebruik me cooldowns. Hou de healers mana in de gaten en door naar de volgende groep. Enige waar ik me aan stoor is op single target fights de dps meter te toppen als tank, dat zou echt niet moeten...
Healen nog niet aan begonnen, maar volgens mij vind ik dat maar niets.
Met tanken, hell no, ik ren er in, pak alles, interupt, taunt die mob die een ranged body pulled, gebruik me cooldowns. Hou de healers mana in de gaten en door naar de volgende groep. Enige waar ik me aan stoor is op single target fights de dps meter te toppen als tank, dat zou echt niet moeten...
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Een tank die kijkt naar healer mana ! daar hou ik nu vanye-roon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:45:
Ik heb meer een angst om te dps-en. Ik ben altijd zo van dat wanneer ik dps ik alles moet geven wat ik heb. Soort prestatie drang.
gister een dungeon waar de tank gewoon een boss vergat
had er schijnbaar geen zin in 
moet zeggen dat ik momenteel met mijn destro lock op single bossfights op normal de dps meters lijk te toppen,had ik niet verwacht na alles alleen op trash stelt het weinig voor,opzich is je cooldowns goed gebruiken super belangrijk om hoger te komen zodat je opbouw sneller gaat.
moet zeggen dat ik momenteel met mijn destro lock op single bossfights op normal de dps meters lijk te toppen,had ik niet verwacht na alles alleen op trash stelt het weinig voor,opzich is je cooldowns goed gebruiken super belangrijk om hoger te komen zodat je opbouw sneller gaat.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
normaalste zaak van de wereld?abdus18 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:54:
[...]
Een tank die kijkt naar healer mana ! daar hou ik nu van
Er is ook 1 dung waarbij je ook heel makkelijk een boss kan vergeten, (darkheart thinket geloof ik)mrsar schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:55:
gister een dungeon waar de tank gewoon een boss vergathad er schijnbaar geen zin in
waarbij ik per ongeluk iets te vroeg in de kuil sprong. uhm.. oops
Er zijn er dus meerdere die dit hebben
Het is meer de angst voor het onbekende (ik ken de dungeons ook niet) en als tank ben je, of voel ik me, toch verantwoordelijk.
FUMES et CARNES
hahaha yup diedemonic schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:57:
[...]
[...]
Er is ook 1 dung waarbij je ook heel makkelijk een boss kan vergeten, (darkheart thinket geloof ik)
waarbij ik per ongeluk iets te vroeg in de kuil sprong. uhm.. oops
[ Voor 13% gewijzigd door mrsar op 14-09-2016 10:03 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Gisteren m'n lock even links laten liggen om aan m'n prot pala te beginnen... oh wacht, ik had de ashbringer net gehaald voor ret en zie vervolgens dat je op 102 pas je 2e artifact cq spec switch kan doen
Wel apart dat ik met m'n lock echt moeite moet doen op 106/ilvl754 om 40 a 50k dps te halen tov m'n lvl 100/715 ret pala waarbij ik met wat willekeurig knoppen rammen ook zo aan de 40 a 50k dps zit.
Anyway, afgelopen dagen ging de discussie al een beetje over to tank or not to tank en kwam het woord 'angst' om te tanken ook voorbij in de post wat ook op mij reflecteert. Deze xpac wil ik het toch gewoon gaan proberen. Even wat afspraken met de vrouw dat ik een half uur, uur niet gestoord kan worden, omdat ik moet tanken, moet kunnen toch
. Kortom, hoop dat het een leuke ervaring wordt die ik over kan dragen op de andere personen die er 'angst' voor hebben 
dat zal in de praktijk weer snel dps worden

Wel apart dat ik met m'n lock echt moeite moet doen op 106/ilvl754 om 40 a 50k dps te halen tov m'n lvl 100/715 ret pala waarbij ik met wat willekeurig knoppen rammen ook zo aan de 40 a 50k dps zit.
Anyway, afgelopen dagen ging de discussie al een beetje over to tank or not to tank en kwam het woord 'angst' om te tanken ook voorbij in de post wat ook op mij reflecteert. Deze xpac wil ik het toch gewoon gaan proberen. Even wat afspraken met de vrouw dat ik een half uur, uur niet gestoord kan worden, omdat ik moet tanken, moet kunnen toch

dat zal in de praktijk weer snel dps worden
Het is al vaker gezegd (en ook plaatjes gelinkt hier, check deze link maar eens: http://blog.askmrrobot.com/2016/08/artifact-path-legion/) dat je best goed 2 artifacts op redelijk hetzelfde niveau kan houden zonder veel achterstand op te lopen op je main artifact. Ik heb 13 punten in mijn arms en prot artifact en ben voornamelijk mijn fury artifact aan het levelen welke nu 18 of 19 punten heeft. Zodra ik de volgende golden trait daar heb zal ik mijn arms artifact weer enigszins verder levelen.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:41:
[...]
Agree, waarom maken ze voor full dps classes artifacts wapen niet beschikbaar voor iedere spec. Als je survival wapen hebt, dat je speciale ability gewoon niet bruikbaar is in MM, maar dat je wel de stats hebt.
Daarnaast kan je je artifact prima gebruiken zonder AP erin te stoppen en alleen relics
Je bent ook verantwoordelijk, ongeacht welke rol je vervultIusedto schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:00:
[...]
Het is meer de angst voor het onbekende (ik ken de dungeons ook niet) en als tank ben je, of voel ik me, toch verantwoordelijk.
Die angst zal nooit verdwijnen tenzij je het gewoon eens probeert, iets dat iedere tank/healer ooit heeft moeten doen. Als je weet wat je skills doen ben je al een heel eind. Het is totaal niet nodig om mensen te gaan informeren dat je voor het eerst een dungeon doet als tank, tenzij je je daarbij prettiger zou voelen. Gewoon lekker rustig aan doen, jij bent de tank en bepaalt het tempo. Niet te veel pullen, eventueel een skull mark gebruiken om je dpsen te laten focussen op een bepaalde mob. Ik zou je focus voornamelijk leggen op casters aangezien die meestal degene zijn die echt pijn doen.
En mocht er een dps gaan staan pullen, gewoon die gast de mobs ook laten tanken en alleen je healer beschermen. Ik had gister een mage die allerlei mobs aan het pullen was (mobs die je makkelijk kon skippen zelfs) waarna ik eens de opmerking in de chat maakte of mages tegenwoordig een tank spec hadden gekregen. Andere dps ging mee in mijn opmerking en daarna hield de mage zich ook gewoon rustig.
Bottom line, tanken is an sich niet zo heel erg spannend. Zeker niet met de threat die je doet en de aoe skills die je daarvoor tot je beschikking hebt. Ik weet niet waar mensen zich voor kunnen queuen, maar begin gewoon op normal met oefenen en zodra je je helemaal comfortabel voelt en in een bepaald ritme zit, kan je voor hogere difficulties.
[ Voor 49% gewijzigd door Noiz op 14-09-2016 10:19 ]
Verwijderd
Ik word er ook altijd blij van als een tank rekening houdt met de rest van de groep en niet alleen maar bezig is met het groeien van zijn eigen epeen.abdus18 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:54:
[...]
Een tank die kijkt naar healer mana ! daar hou ik nu van
Gisteren had ik ook weer zo'n tank. DH met ilvl 815 in een random HC. Double-jumped en glide van de ene pack naar de andere (waardoor je nooit out of combat gaat en even snel kan drinken), pulled regelmatig dubbele packs en pulled bosses terwijl je nog maar 30% mana hebt. En dan klagen dat je een keer wiped. (Kwam doordat een dps in shit was blijven staan. Die moest ik ressen. Hij sprint uiteraard gewoon weer verder en pulled twee packs. Tegen de tijd dat ik weer in range was om te healen was 'ie 20% hp
Vroeg hem tweemaal vriendelijk om wat rustiger aan te doen, maar neeee....moest snel, snel....dps work harder, etc. Ik vind dat echt zulke pipo's. Eén keer wipen kost meer tijd dan af en toe heel even wachten. Dus snel, snel is meestal een stuk langzamer.
Op zich heb je gelijk ja en het komt ook wel goed hoor. Wilde gewoon even dit vertellen en kijken of er meer mensen waren die dit hebben. En ja dus 
Het is ook wel duidelijk want als DPS heb je 30 tot 50 wacht tijd en tank is bijna instant. Blijkt dat dus niet iedereen wil tanken.
Het is ook wel duidelijk want als DPS heb je 30 tot 50 wacht tijd en tank is bijna instant. Blijkt dat dus niet iedereen wil tanken.
FUMES et CARNES
Tanks en healers zijn inderdaad zeldzaam goed. Ik ben ook DPS pur sang. Echter denk ik wel eens: damn, zou het tanken gewoon eens moeten proberen... Maar om eens of andere reden brengt dat "stress" met zich mee, ondanks het feit ik weet dat ik het kan (door het verledenIusedto schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:27:
Op zich heb je gelijk ja en het komt ook wel goed hoor. Wilde gewoon even dit vertellen en kijken of er meer mensen waren die dit hebben. En ja dus
Klopt, Tanks en Healers hebben een dermate belangrijke rol dat als zij niks doen, dat het dan fout gaat. Als eentje slackt als DPS'er kan je dat alleen zien in de dmg meter maar verder zul je er tijdens een run weinig van merken. Toch jammer dat die rollen zo verdeeld zijn, maar dat is wel de reden dat ik healer ben gegaan, ik ben onmisbaarRustStorm schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:30:
[...]
Tanks en healers zijn inderdaad zeldzaam goed. Ik ben ook DPS pur sang. Echter denk ik wel eens: damn, zou het tanken gewoon eens moeten proberen... Maar om eens of andere reden brengt dat "stress" met zich mee, ondanks het feit ik weet dat ik het kan (door het verleden). Geen idee waarom de drempel zo hoog ligt het gewoon te doen.
Dit is exact wat ik bedoeldeRustStorm schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:30:
[...]
Echter denk ik wel eens: damn, zou het tanken gewoon eens moeten proberen... Maar om eens of andere reden brengt dat "stress" met zich mee, ondanks het feit ik weet dat ik het kan (door het verleden). Geen idee waarom de drempel zo hoog ligt het gewoon te doen.
Denk wel dat als je in een guild zit dit iets makkelijker is. PUG's zijn lastiger imo.
FUMES et CARNES
Ja en nee lijkt me. Als je regel matig faalt tijdens guild runs kan het geduld van je guildies misschien opraken, maar hier heb ik verder geen ervaring mee hoor. Als je faalt bij een PUG kun je misschien nog zoiets hebben van f*ck it, im outta here, tis de schuld van de healerIusedto schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:35:
[...]
Dit is exact wat ik bedoelde
Denk wel dat als je in een guild zit dit iets makkelijker is. PUG's zijn lastiger imo.
Veel mensen willen ook niet switchen 'omdat ze alleen dps zijn'. Daarnaast is er ook nog steeds het beeld dat je als tank/healer solo niks kan doen en mensen dat dus ook niet (willen) doen.Iusedto schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:27:
Zelf heb ik de mindset dat ik liever iets dat waar ik niet zo heel happy mee ben (tanken op mijn warrior is nu niet bepaald mijn favoriete bezigheid, ook al zijn ze sterk) en daarmee een nagenoeg instant queue heb dan dat ik lang ga wachten zodat ik er als dps in kan.
Als je als dps goed bent, en dan bedoel ik niet alleen hoge dps maar ook interrupts/stuns/etc, dan is de kans groot dat tanken je ook goed zal afgaan. Healen is wel even wat anders en iets dat ik zelf nauwelijks doe aangezien de meeste van die classes ook gewoon kunnen tanken
dps? wat is dat?RustStorm schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:30:
[...]
Tanks en healers zijn inderdaad zeldzaam goed. Ik ben ook DPS pur sang.
ik dps nooit, ik main een brewmaster monk (Tank), dan als 2de main/hoofd alt speel ik resto shaman.
en dan heb ik ook nog een disc priest welke ik nog niet gespeeld heb sinds pre-patch.
ik heb geen dps spec's xD
Laat ik het zo zeggen, ik ben heel blij dat een groot aantal dps-ers lekker dps blijven.Noiz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:38:
[...]
Veel mensen willen ook niet switchen 'omdat ze alleen dps zijn'. Daarnaast is er ook nog steeds het beeld dat je als tank/healer solo niks kan doen en mensen dat dus ook niet (willen) doen.
Als je als dps goed bent, en dan bedoel ik niet alleen hoge dps maar ook interrupts/stuns/etc, dan is de kans groot dat tanken je ook goed zal afgaan. Healen is wel even wat anders en iets dat ik zelf nauwelijks doe aangezien de meeste van die classes ook gewoon kunnen tanken
Van die mensen die alleen maar op de dps-meters kijken, en geen stuns of intrrupts gebruiken, of nog erger in de shit blijven staan omdat ze anders dps verliezen.
dat zijn de mensen die je gewoon niet als healer of als tank wilt. (en bij voorkeur eigenlijk ook niet als dps..)
[ Voor 52% gewijzigd door demonic op 14-09-2016 10:47 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.