Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.891 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-09 11:58
DeepSeven schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:51:
Natuurlijk werkt dat niet, HALLOO?? Geldige us keys 8)7 .
Maar ff kijken, al degene die hun us key kunnen omzetten naar EU key krijgen dus eerder een fb key dan degene die zich moeten inschrijven bij de open sign ups. Ok, ff denken. Eerst schreeuwt blizzard kei hard dat niemand uit europa us pakketten moet kopen omdat ze alles localized willen houden. Nu volg ik netjes hun regels en wordt ik nog genaaid? Lekker dan :( .
Hmmm en ik had wel geldige key (alhoewel ik daar wel al een account mee aangemaakt heb op US retail) en heb nog geen mail :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-10 00:30
DeepSeven schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:51:
Natuurlijk werkt dat niet, HALLOO?? Geldige us keys 8)7 .
Maar ff kijken, al degene die hun us key kunnen omzetten naar EU key krijgen dus eerder een fb key dan degene die zich moeten inschrijven bij de open sign ups. Ok, ff denken. Eerst schreeuwt blizzard kei hard dat niemand uit europa us pakketten moet kopen omdat ze alles localized willen houden. Nu volg ik netjes hun regels en wordt ik nog genaaid? Lekker dan :( .
Kortom een work-around voor een pre-order maar dan zonder de muziek cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
Finwe schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:58:
[...]

Hmmm en ik had wel geldige key (alhoewel ik daar wel al een account mee aangemaakt heb op US retail) en heb nog geen mail :( :( :(
Kijk jij begrijpt het, zoiets las ik al dus ik post het ff. Ik merk het allemaal wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

You do not need to download the file if you already have the latest version of the client software installed. This download is intended primarily for new players entering World of Warcraft for the first time.

:)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:27
Vandaag eindelijk mijn mount gekregen, Undead Horse. Echt geweldig. Ben gelijk een beetje aan het exploren gegaan naar de Hinterlands, waar ik in aanraking kwam met een paar ?? elites die me met 1 kleine aai direct naar het hiernamaals stuurden. LOL.

In al mijn enthousiasme toen mijn aandacht gericht op een lvl32 Alliance Warrior, maar even vergeten dat ik door die eerdere ontmoeting (en vele anderen) bijna geen armor (alles rood en geel) en maar 1 gele dagger bezat. Vond het al zo vreemd dat ik mijn eerste mep niet veel schade toebracht totdat ik naar het geel/rode poppetje rechtsboven in mijn scherm keek...

Hahaha, geowned door een lvl32 (terwijl ik dus lvl40 ben). Die gast moet zich goed gevoeld hebben! Hij moest eens weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Grindtegel schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 02:08:
Vandaag eindelijk mijn mount gekregen, Undead Horse. Echt geweldig. Ben gelijk een beetje aan het exploren gegaan naar de Hinterlands, waar ik in aanraking kwam met een paar ?? elites die me met 1 kleine aai direct naar het hiernamaals stuurden. LOL.

In al mijn enthousiasme toen mijn aandacht gericht op een lvl32 Alliance Warrior, maar even vergeten dat ik door die eerdere ontmoeting (en vele anderen) bijna geen armor (alles rood en geel) en maar 1 gele dagger bezat. Vond het al zo vreemd dat ik mijn eerste mep niet veel schade toebracht totdat ik naar het geel/rode poppetje rechtsboven in mijn scherm keek...

Hahaha, geowned door een lvl32 (terwijl ik dus lvl40 ben). Die gast moet zich goed gevoeld hebben! Hij moest eens weten...
Hij weet iig dat jij verloren had. En of dat komt doordat je te suf was om te kijken naar durability, of door iets anders maakt niet uit. Resultaat is was telt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grindtegel schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 02:08:

ze moesten eens mogelijk maken dat tailors and blacksmiths mobile fix kits konden maken voor armor en weapons.
dit is echt groot probleem in pvp off in elite instance soms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Ik heb gelukkig de client al (en de amerikaanse en nog een eerdere beta versie...), maar helaas geen final beta key.

Wel leuk: http://signup.wow-europe.com/ geeft nu een access denied ipv niet gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat de final ieder moment gaat beginnen.
Ik heb de client sofware al op mn HD staan.
Moet ik die echter installeren en kan ik dan inloggen?
Of moet ik nog even wachten op een signupscherm bij de wow website?
Ik kan nl niet 2 versies naast mekaar op mn hd zetten
pakt wow helaas niet.

Hoe dan ook....eindelijk vaarwel lag (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,

Ik heb met mijn us key al een account aangemaakt, kan ik die dan nog laten omzetten?? En kan het nu nog, of is het al te laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikbobo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 03:11
Cool, de login server is nu ook weer online! Er zijn alleen nog geen realms om op in te loggen :|

Met een beetje geluk gooien ze het allemaal vandaag al online :) Ik hoop het wel, want ik wordt gek zonder WoW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 10:25:
Vraagje,

Ik heb met mijn us key al een account aangemaakt, kan ik die dan nog laten omzetten?? En kan het nu nog, of is het al te laat?
Ik denk het niet, ik geloof dat die mensen namelijk geen conversie-mail hebben gehad van Blizzard (de mensen die nog geen account hadden aangemaakt wel). Je kan altijd proberen die form in te vullen, maar ik geef je weinig kans. Ik speel nu gewoon tot de EU release US en verkoop mn key dan via Ebay denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of dit waar is? Ze bieden hier verschillende WoW exploits aan. Zou het erg jammer vinden als er nu alweer allerlei cheats zijn, dat verziekt het spel. Diablo II is juist hierdoor online ook niet meer echt leuk te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er achtergekomen dat PVP absoluut niets voor mij is. Wat is dat toch een zooitje ongeregeld zeg. Ben nu lvl 30 en was bezig met een quest in Hillsbrad Foothills, moest Yeti skins verzamelen, zie een Troll Shaman lopen, lvl 25, val hem niet aan en begin een Yeti te killen, en ja hoor zoals ik verwachte begint hij me aan te vallen als ik op 3 kwart health zit, "poef" lvl ?? rogue uit het niets backstab en het was gedaan met me.

Even later ben ik weer met een Yeti aan het vechten, zie ik een Undead Warrior lvl ?? op me afkomen en zet mijn sprint aan (50% sneller voor 15 seconden oid). Hij summoned zijn paard haalt me in, probeer nog te vanishen, maar tevergeefs (blizzard heeft deze bug nog steeds niet gefixt, schijnt dat deze er al sinds de beta is).

Heb in vorige beta's op een PVE server gespeeld en is me toch een stuk beter bevallen, het constante "gegank" is niets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 10:57:
Ben er achtergekomen dat PVP absoluut niets voor mij is. Wat is dat toch een zooitje ongeregeld zeg. Ben nu lvl 30 en was bezig met een quest in Hillsbrad Foothills, moest Yeti skins verzamelen, zie een Troll Shaman lopen, lvl 25, val hem niet aan en begin een Yeti te killen, en ja hoor zoals ik verwachte begint hij me aan te vallen als ik op 3 kwart health zit, "poef" lvl ?? rogue uit het niets backstab en het was gedaan met me.

Even later ben ik weer met een Yeti aan het vechten, zie ik een Undead Warrior lvl ?? op me afkomen en zet mijn sprint aan (50% sneller voor 15 seconden oid). Hij summoned zijn paard haalt me in, probeer nog te vanishen, maar tevergeefs (blizzard heeft deze bug nog steeds niet gefixt, schijnt dat deze er al sinds de beta is).

Heb in vorige beta's op een PVE server gespeeld en is me toch een stuk beter bevallen, het constante "gegank" is niets voor mij.
Ik twijfel ook nog een klein beetje tussen PvP en PvE, maar ik denk dat ik uiteindelijk toch voor PvP zal kiezen. Het is best irritant om door een lager level character afgemaakt te worden als je door een monster gevecht wat minder HP hebt, maar dat hoort er een beetje bij. Vergeet niet dat het twee kanten op werkt, als jij iemand met wat minder levens tegen komt kun je precies hetzelfde doen. Verder denk ik dat PvP later in het spel leuker zal zijn, je hebt dan meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-10 21:39
Heeft iemand een werkende link waar ik mijn US kan laten omzetten naar EU?

https://www.wow-europe.com/en/Wowsegform/webform.aspx --> Werkt niet.

En is er een mogelijkheid dat ik met mijn US key de FB kan gaan spelen van de EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is het niet zo dat bugs exploiten hetzelfde is als cheaten? Ik weet niet hoe strict ze daarmee omgaan, maar het lijkt me toch te voorkomen te zijN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jevn schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 11:08:
Is het niet zo dat bugs exploiten hetzelfde is als cheaten? Ik weet niet hoe strict ze daarmee omgaan, maar het lijkt me toch te voorkomen te zijN?
Ik zie het wel zo, en ik hoop dat Blizzard het ook zo zal zien. Als iemand een bug gebruikt om bijvoorbeeld meer gold te krijgen dan is dat gewoon cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-10 19:32

Blaasvis

Cidora \o/

nu de login servers online zijn kun je de laatste patches gewoon binnenhalen met *meuk* gegevens.
Dus je kunt alvast updaten naar 1.21 ;)

Ik heb er *weer* zin in :P

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 11:10:
[...]
Ik zie het wel zo, en ik hoop dat Blizzard het ook zo zal zien. Als iemand een bug gebruikt om bijvoorbeeld meer gold te krijgen dan is dat gewoon cheaten.
ik zag laast vid van rogue die zo scarlet monastary direkt naar boss liep lvl 46
en solo hem elke keer killde
hele dag door 200 g bij elkaar gekregen en gewoon elke keer party vormde en leavde om instance te reseten.

dit heeft ie op usa blizzard forum gepost.

vind dat ze dat wel mogen fixen.
als ze dat niet cheaten is wordt ik rogue in retail. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Hier dan voor de mensen die echt ongeduldig zijn: https://signup.wow-europe.com/menu.html . Ik heb mijn US key (waarmee account is geactiveerd) geprobeerd, werkt niet :/ Anyway doe dit op eigen risico, plaatjes zijn nog niet af en wie weet hangt je account straks in een of andere rare state na 50% van de registratie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha die movie heb ik ook gezien :D
Ik wou altijd een rogue beginnen maar ga toch kiezen tussen druid en mage in fb/retail
Iedereen in de Horde is rogue :\ en in parties high end ben je vaak niet eens nodig als Rogue(ook omdat er 9 van de 10 x al een bevriende rogue in een party zit)

Rogues zijn uber gankers true, maar druid kan ook stealth en een mage gaat gewoon achter een ventje staan en cast 2 fireballs en het is over. Maar ganking ZUIGT :P hoewel je er na een tijdje zin in krijgt als er rogues zijn die wachten totdat ik mijn mana verspil aan een mob en ga zitten drinken met 5% mana en *poef* geen eens mana om te blinken oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Blizzard is niet goed in web server's voordat de beta begint is de hele site al onbereikbaar :|

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_me schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:09:
Blizzard is niet goed in web server's voordat de beta begint is de hele site al onbereikbaar :|
Denk dat ze down hebben gehaald omdat ze nog niet klaar zijn met die web form. Terwijl er heel veel mensen al zitten te F5en..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:02
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 10:57:
Hoge level characters zien je gewoon sneller als je stealthed bent. Vanish is helemaal niet bugged zover ik weet. en heb nu zelf een level 38 rogue op de korean beta en daar werkt vanish gewoon..

alleen DoT cancelled je stealth he! dat je daar ff aan denkt. en ook na het vanishen kun je nog altijd gespot worden en vooral door veel hogere level chars.

ik vind het pvp-en juist super leuk. dat je altijd moet oppassen voor mensen van de andere partij.
hillsbrad foothills en STV zijn daar goede voorbeelden van waar je op de zelfde plek aan het questen bent en waar je dus ook erg veel pvp ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 10:12
Volgens mij was het enige 'buggede' aan vanish dat je gelijk uit stealth vloog als je nog door een vliegend projectiel geraakt werd..

En idd.. pvp ownt gewoon.. kheb nu troll rogue 27 gehad en heb nu 40 gnome rogue op CB.. word zelf amper geganked.. af en toe in hillsbrad door een groepje lvl 60's.. Denk dat ik in retail weer voor rogue ga.. kan er maar niet genoeg van krijgen :)

[ Voor 51% gewijzigd door RedruM op 08-01-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Arthas zijn Hillsbrad en STV in iets mindere mate pure Alliance territory.

Wij hebben Ashenvale en Tanaris voor een groot gedeelte tho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk, dat je de komende week niet kunt inschrijven voor de final beta... want dit zou oneerlijk zijn voor de pre-orderers.

As a reminder, the first phase of the Final Beta will be opened to those who attained an authentication key through the official Blizzard pre-order campaign, as well as current Closed Beta testers, who will maintain their existing account and characters. More testers will be included in the near future.

maarja who knows :) ik kan ook al inloggen, maar zie geen realms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:38:
Ik denk, dat je de komende week niet kunt inschrijven voor de final beta... want dit zou oneerlijk zijn voor de pre-orderers.

As a reminder, the first phase of the Final Beta will be opened to those who attained an authentication key through the official Blizzard pre-order campaign, as well as current Closed Beta testers, who will maintain their existing account and characters. More testers will be included in the near future.

maarja who knows :) ik kan ook al inloggen, maar zie geen realms...
Nee klopt, ik zag de forms voordat ze down gingen en alleen met een key kom je erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die key maakt niks uit... bij us beta was de key zoiets : PUBLIC-BLIZZARD-OPEN-BETA-BLABLA dus iedereen kon met 1 key inloggen zal nu waarschijnlijk ook wel zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:38:
Dat BeNeLux geen pre-order kreeg is ook oneerlijk.

+ de key van open us was BLIZRD-BETA-ONLINE-OPEN-PUBLIC denk ik.
mssn dat het nu BLIZRD-BETA-ONLINE-FINAL-PUBLIC wordt. Het is maar een gok :?

[ Voor 21% gewijzigd door memento__mori op 08-01-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Dit geloof je niet... ik log in om te updaten, krijg ik een foutmelding dat er iets mis is met enkele files en dat ik World of Warcraft beter opnieuw kan installeren. Heb ik dus gedaan, maar de foutmelding blijft :( dus ben nu bezig met opnieuw downloaden... van Blizzard nog wel... die van de hogeschool Utrecht doet 't ook al niet meer :'(

Overigens heb ik de torrent uit de startpost gebruikt, nog meer mensen last van problemen?

[ Voor 11% gewijzigd door Snappie88 op 08-01-2005 12:57 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 23:02
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:34:
Op Arthas zijn Hillsbrad en STV in iets mindere mate pure Alliance territory.

Wij hebben Ashenvale en Tanaris voor een groot gedeelte tho :)
STV is meer horde gebied als alliance gebied.. horde heeft er een dorp zitten en alliance alleen een groepje van 5 level 40 npc's.. die ook nog eens non-aggro zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:56:
Dit geloof je niet... ik log in om te updaten, krijg ik een foutmelding dat er iets mis is met enkele files en dat ik World of Warcraft beter opnieuw kan installeren. Heb ik dus gedaan, maar de foutmelding blijft :( dus ben nu bezig met opnieuw downloaden... van Blizzard nog wel... die van de hogeschool Utrecht doet 't ook al niet meer :'(

Overigens heb ik de torrent uit de startpost gebruikt, nog meer mensen last van problemen?
je moet 1.2.0 client hebben ;) die valt te patchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
THE_CR0SS schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:00:
[...]

STV is meer horde gebied als alliance gebied.. horde heeft er een dorp zitten en alliance alleen een groepje van 5 level 40 npc's.. die ook nog eens non-aggro zijn
Idd veel Horde in STV.. echt tientallen gemold op een dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik me ook nog afvraag is waar northrend(?) nou eigenlijk ligt. Ik weet dat ie nu niet op kaart staat maar waar zou t moeten liggen

Volgens een GM op de us forum kwamen er ook nog expension packs.. :) meer landen jiha

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Gaat lekker snel dat downloaden... Terwijl alle poorten goed geforward zijn op m'n router :S

Nouja, kan toch nog niet spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-10 16:19
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:16:
wat ik me ook nog afvraag is waar northrend(?) nou eigenlijk ligt. Ik weet dat ie nu niet op kaart staat maar waar zou t moeten liggen

Volgens een GM op de us forum kwamen er ook nog expension packs.. :) meer landen jiha
dat zou niet gek zijn, aangezien er op de kaart verschillende stukken land zijn die je niet kunt aanklikken, en daar kun je dus ook niet heen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik d8 dat northrend een heel continent was die buiten de huidige map ligt... als je warcraft hebt gespeelt kun je weten dat er meer werelddelen/werelden zijn..

maar weet niet hoe het precies allemaal inelkaar zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:39:
ik d8 dat northrend een heel continent was die buiten de huidige map ligt... als je warcraft hebt gespeelt kun je weten dat er meer werelddelen/werelden zijn..

maar weet niet hoe het precies allemaal inelkaar zat
is ook een ander continent.. pas in wc3 nog een map gezien, daar lag northrend gewoon helemaal bovenin.. Maar wat ik bedoelde met die gebieden is dat er op de maps van kalimdor en de eastern kingdoms ook nog gebieden zijn die je niet aan kunt klikken en waar je ook niet heen kunt, en dat zal vast nog wel een keer komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah i hope so =]

Afbeeldingslocatie: http://www.x-plores.net/images/MapWowWorldmapBeowolve.jpg

ze hebben t een beetje doorelkaar gemixt

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
die map die je daar post klopt dan weer voor geen meter met hoe hij ingame is :)
teldrassil ligt namelijk linksboven kalimdor, niet rechtsboven. dat smalle stuk boven azeroth (khaz modan) is helemaal niet zo lang, want in de game ligt IF nog onder dat smalle stuk :)
en op deze map lijkt het alsof theramore isle compleet los ligt van de kust, maar in de werkelijkheid is het toch echt verbonden met dustwallow marsch..
en zo zijn er nog wel meer dingen te noemen..
en dan heb ik het ook nog niet eens gehad over sommige namen in die map.. Aletec mountains? en teldrassil heet daar ineens Kalidar? :)

[ Voor 18% gewijzigd door Sartsj op 08-01-2005 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus nog zat plekken om extra gebieden aan te maken. Na een Northrend en Undermine expansion zou een onderwater expansion, met Naga steden e.d., een mogelijkheid zijn. Of een ondergrondse expansion met de Drenei. Ook een geheel nieuwe wereld, waar je vanuit de huidige wereld kunt komen d.m.v. een portal, is nog een mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaSarge schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 14:12:
die map die je daar post klopt dan weer voor geen meter met hoe hij ingame is :)
teldrassil ligt namelijk linksboven kalimdor, niet rechtsboven. dat smalle stuk boven azeroth (khaz modan) is helemaal niet zo lang, want in de game ligt IF nog onder dat smalle stuk :)
en op deze map lijkt het alsof theramore isle compleet los ligt van de kust, maar in de werkelijkheid is het toch echt verbonden met dustwallow marsch..
en zo zijn er nog wel meer dingen te noemen..
en dan heb ik het ook nog niet eens gehad over sommige namen in die map.. Aletec mountains? en teldrassil heet daar ineens Kalidar? :)
jaa... kan best maar als je via google zoekt kom je er wel zoveel tegen die niet op de wow ingame map lijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Kan me herinneren dat ik in de startpost van 2 topics terug een linkje had bijgeplaatst...

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter185 op 08-01-2005 14:43 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Deze map klopt dus echt wel. Dit is de echte map uit warcraft 3 en waarom Blizzard deze opeens aan het omgooien is mij ook een raadsel.
BTW ik zit in de closed beta, nu hoef ik niet de final beta te downloaden right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkJedi schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 14:43:
Deze map klopt dus echt wel. Dit is de echte map uit warcraft 3 en waarom Blizzard deze opeens aan het omgooien is mij ook een raadsel.
BTW ik zit in de closed beta, nu hoef ik niet de final beta te downloaden right?
welke map ? :)
en nee je hoeft nix meer te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

DarkJedi schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 14:43:
Ik zou zeggen, kijk eens even rond en stel niet van zulke vragen...

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 14:42

Unagi

Always aware...

zojuist via ebay n pre-order beta key gescoord, hopelijk kan ik m'n account snel aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Afbeeldingslocatie: http://darklegion.clan99.com/mappe/map_wow900.jpg
De map die world of warcraft gebruikt. Alle eilanden in de oceaan kan je nu niet komen. Denk een goeie plek voor een expansion.

[ Voor 4% gewijzigd door Loev op 08-01-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag me af hoeveel jij daar voor hebt betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Ik weet niet of het door iemand anders al gemeld is, maar ik speel US retail met een Nederlandse Mastercard. Tijdens de registratie heb ik een Australisch adres ingevuld, na de registratie heb ik dat weer omgezet in mijn Nederlandse adres. Op 3-1 is keurig mijn creditcard gebruikt voor nog 'n maand spelen :) US retail + Nederlandse cc werkt dus :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unagi

Unagi

Always aware...

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 15:27:
vraag me af hoeveel jij daar voor hebt betaald :)
was dat op mij gericht? zo ja, 30 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

kan iemand een torrent halen uit de exe die zich in: http://www.wow-europe.com...aller-Downloader-enGB.zip bevind?

die blizzard downloader is gaar en gebruikt ook java, en dat samen met me BT client werkt niet echt samen en maakt zelfs mijn pc traag.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unagi

Unagi

Always aware...

ye-roon schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 15:52:
kan iemand een torrent halen uit de exe die zich in: http://www.wow-europe.com...aller-Downloader-enGB.zip bevind?

die blizzard downloader is gaar en gebruikt ook java, en dat samen met me BT client werkt niet echt samen en maakt zelfs mijn pc traag.
http://www.wowtorrents.de.vu

zie startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
AAAArgh waar wachten ze nou op.. gooi die servers online ofzo.. wat moet er nu nog gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agja ze werken tenminste 24/7 uhuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:00:
AAAArgh waar wachten ze nou op.. gooi die servers online ofzo.. wat moet er nu nog gedaan worden?
Ze zijn vast weer die franse en duitsers tevreden aan het stellen :( Als ze nou eerst tijd in die servers douwen en dan die website, maar nee...... |:( 8)7
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:35:
agja ze werken tenminste 24/7 uhuh
Dat is alleen maar voor in de game voor vragen enzo.... toch :?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 15:20
Dag Allen,

Gaat nog steeds erg rap dit forum, als je even 'n paar daagjes de Ko-beta speelt zit je zo twee deeltjes verder. :)
Maargoed, de vraag is natuurlijk: gaan we dit weekend nog beginnen met de FB of niet? Zou wel te gek zijn natuurlijk...
Alleen jammer dat er in het mailtje van Blizz nadrukkelijk stond dat "This will only work for valid US keys that were sent to us." en dan later nog dat je alleen kunt registeren "with your valid US key." Zouden ze dan toch wel doorhebben dat we allemaal mooie codes hebben ingevuld? O-)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeDiZ
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-10 07:37
Soms werkt vanish bij mij niet echt. Dan druk ik op vanish, en dan gaat hij niet in stealth mode, maar de mob waartegen ik dan zit te vechten loopt wel weg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:58
Sow.. ik heb de volledige versie zojuist binnengehaald en heb mijn pre-order key bij de hand.. laat maar komen die Final beta!

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeDiZ schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:05:
Soms werkt vanish bij mij niet echt. Dan druk ik op vanish, en dan gaat hij niet in stealth mode, maar de mob waartegen ik dan zit te vechten loopt wel weg :?
dat heet lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
Ik DENK _/-\o_ dat de final beta maandag gaat starten. Morgen kan ook, maar jah zondag is voor iedereen zondag hé. Morgen is ook de laatste dag waarop ze gratis keys voor de finalbeta weggeven via die duitse site, wat dus wijst in de richting van maandag. Vandaag mag ook van mij hoor :9~ .Ik hang alleen af van de open inschrijvingen of die wedstrijd 8)7 |:(
- van speculeren gesproken :p

[ Voor 5% gewijzigd door memento__mori op 08-01-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eur0fighter schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:33:
Ik DENK _/-\o_ dat de final beta maandag gaat starten. Morgen kan ook, maar jah zondag is voor iedereen zondag hé. Morgen is ook de laatste dag waarop ze gratis keys voor de finalbeta weggeven via die duitse site, wat dus wijst in de richting van maandag. Vandaag mag ook van mij hoor :9~ .Ik hang alleen af van de open inschrijvingen of die wedstrijd 8)7 |:(
- van speculeren gesproken :p
Ik hoop met je mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikbobo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 03:11
De login server is weer down... Betekend iig dat er beweging in zit :)

Net als de website trouwens die ook weer plat ligt...

Hopelijk zijn ze hem weer helemaal up aan het gooien zodat de FB kan beginnen, maar da's wishful thinking natuurlijk O-)

[ Voor 57% gewijzigd door Erikbobo op 08-01-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Ik zal ff m'n goblin jumper cables op de server proberen..

ohh hij doet het niet.. goh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 12:00

Jumpiefox

Hoi ?

TeDiZ schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:05:
Heb je dan niet toevallig een Dot op je? dat zou veel verklaren :P
Vanish breekt nog af en toe als een mob in het midden van ze attack zit...hij raakt je jij de-stealth maar de agro is weg.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
mm server kan nu "Authenticating" maar daar blijft ie hangen..zou het toch nog gebeuren vanavond? oO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

xiD

12345

site is er weer

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat gebeurt er hele tijd en site is nog steeds zelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 08-10 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Wouter schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 14:43:
Kan me herinneren dat ik in de startpost van 2 topics terug een linkje had bijgeplaatst...
Ik en/of Silk_Dude verwijderen geen links hoor, dus als je er wat bijgeplaatst hebt moetie er nog staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update
Final Beta Update
Thundgot, 08/01/2005
Our technical teams are currently working around the clock to finalize the preparations for the start of the European Final Beta Test. We ask you to bear with us until the servers are ready to be opened. Stay tuned for updates on this website. We are sorry for the inconvenience and thank you for your patience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 22:13:
update
Final Beta Update
Thundgot, 08/01/2005
Our technical teams are currently working around the clock to finalize the preparations for the start of the European Final Beta Test. We ask you to bear with us until the servers are ready to be opened. Stay tuned for updates on this website. We are sorry for the inconvenience and thank you for your patience.
net gelezen en op worldofwar.net beweert iemand dat vanochtend al up had moeten zijn waarschijnelijk vanavond off morgenochtend up zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat spannend of niet ;)... ik denk trouwens dat morgen de servers up gaan ... en volgende week je kunt inschrijven ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40
laat ze vannacht maar werken zodat ze morgen ochtend up zijn :) Dan gaan we een mooie zondag tegemoet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06 18:56
http://www.wow-europe.com/en/ spreekt wel van
en http://en.wow-europe.com/ (nog) niet.

Vreemd :) zijn zeker erg druk bezig... mag het tenminste hopen want ik zit nou al een paar dagen zonder WoW

MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik nu al meer dan een maand en ik merk et ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xthemes.us schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 22:53:
http://www.wow-europe.com/en/ spreekt wel van
[...]

en http://en.wow-europe.com/ (nog) niet.

Vreemd :) zijn zeker erg druk bezig... mag het tenminste hopen want ik zit nou al een paar dagen zonder WoW
Vreemd, ik zie het bij beide niet staan...

edit:
Ow wacht, nu wel... handig hè, dat cache :p

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had zon beta key verzonnen en volgens mij trappen ze er in
als je die emails leest

post 1
Hello,

Welcome to the European Customer Support for World of Warcraft!

We have successfully received your information; we will provide you with the required information to access the European Final Beta as soon as it launches if the information you have provided is correct.

You will also be able to play on the European launch of World of Warcraft with your current information.

Thank you for joining the World of Warcraft community!

Customer Support Team

Blizzard Europe
----------------------
2
Welcome adventurer,

We have changed all requested US CD Keys so they are available for use on the European realms. This will only work for valid US keys that were sent to us.
All the information for the European Final Beta will be available on our web site www.wow-europe.com <http://www.wow-europe.com/>

You will have the possibility to register your account for the European Final beta with your valid US key.

See you in World of Warcraft soon!

Blizzard Europe

en ik kreeg ze allebij in 3 verschillende talen dus je weetmaar nooit :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
We have changed all requested US CD Keys so they are available for use on the European realms. This will only work for valid US keys that were sent to us.

Ik zou dat stukje nog even goed lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lieve fluf-, wat denk je dat dit zinnetje betekent: "This will only work for valid US keys that were sent to us." :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had die code opgestuurd en toen kreeg ik dit terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 23:57:
ik had die code opgestuurd en toen kreeg ik dit terug
Krijgt iedereen dus zegt niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt zo gaaf.
Was te net( en is nog steeds bezig) een grote raid van beide kanten.
In Tarren Mill en SS.
Wij hadden alle guards bij Tarren Mill gesloopt. Ze respawnde alleen zo snel dat het op een gegeven moment geen doen meer was.
Maar ik heb met mijn lvl 31 priest nog wel heel wat hordes gesloopt:).
Ontkomen doe ik vaak door in het water te springen.

Was btw @ US warsong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook voor de priest (ud) ... levitate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06 18:56
Mmmh http://en.wow-europe.com redirect nou naar http://www.wow-europe.com/en

Ik speel trouwens een Tauren Shaman :) ... was lvl43 toen de closed beta eindigde, had net 20 minuten m'n mount :'(

MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook droog staat er een mapje WTF met config.wtf, in je world of warcraft map 8)7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw bericht:
European Final Beta Starts Now!

08/01/2005
We are proud to announce that the Final Beta Test of World of Warcraft is starting now. For full details please click here. We are looking forward to seeing you in-game very soon.
Blizzard Entertainment
Ziet er naaruit dat de final beta heel snel zal gaan beginnen, sterker nog, ze zeggen dat het is gestart dus de servers zouden het moeten doen. Login net getest, maar ik kan er nog niet op, misschien over enkele minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Nog geen realms, kom op met die zooi :P

Kan wel inloggen trouwens.

[ Voor 28% gewijzigd door Ace op 09-01-2005 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil acount aanmaken met me final beta key maar als ik de sign up site wil checken krijg ik:

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

=/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op zondag 09 januari 2005 @ 01:54:
Nog geen realms, kom op met die zooi :P

Kan wel inloggen trouwens.
Hetzelfde hier, ik zie de lijst, maar er staan geen servers in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SIGNUPS BEGONNEN !!!

www.wow-europe.com !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D:D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ja, waar blijven die servers?

OT: (/zeurmode on: Zou een ijverige moderator dit:"Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!" willen veranderen in:"Dit topic is niet bedoelD voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!"?
Kijk, dat je commentaar hebt op de posts zo nu en dan vind ik geen probleem, maar let zelf even op je Nederlands, zou ik zo zeggen. Zeurmode off).

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Leuk dat het op een zondag begint ^^

Zit nu bij een vriend, thuis is de installer aan het ratelen als het goed is. Damn, heb zin om morgen flink te WoWen na het werk :)

Nog iets, we behouden onze chars toch gewoon? Dus de mensen die net 20 minuten hun mount hebben kunnen er toch nog gewoon van genieten? Of wordt alles gereset?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Snappie88 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 02:05:
Leuk dat het op een zondag begint ^^

Zit nu bij een vriend, thuis is de installer aan het ratelen als het goed is. Damn, heb zin om morgen flink te WoWen na het werk :)

Nog iets, we behouden onze chars toch gewoon? Dus de mensen die net 20 minuten hun mount hebben kunnen er toch nog gewoon van genieten? Of wordt alles gereset?
Van Closed Beta naar Final Beta is er geen wipe, alles blijft behouden. Van Final naar Retail uiteraard wel een wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We will make every effort to accommodate all requests for beta accounts but there is always the possibility that we will be unable to meet demand, and we therefore strongly encourage motivated players to register an account as quickly as possible once the second phase of the Final Beta Test begins

GOED NIEUWS

---------------------

Nu is het forum avaible en kun je je inschrijven... alleen de links zijn dood :( en realms ook nog niet up...

?WTF? :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Bij mij zijn de forums nog down hoor...gebruik je de link onderaan de pagina?
En ik kan me ook nog niet inschrijven...

[ Voor 22% gewijzigd door fritsjof op 09-01-2005 02:20 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja kan ook geen werkende link van het forum vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt nu account maken:

https://signup.wow-europe.com/menu.html

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 02:29 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!

Hou het nuttig