Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.870 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:34
Cool!
Krijg em alleen niet helemaal lekker binnen hier....Overbelast? ;)

Duitse server is up!

[ Voor 14% gewijzigd door fritsjof op 09-01-2005 02:31 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
En daar zijn de engelse \o/

Hmm, 4 x PvE en 4 x PvP. Ze hadden het over 2/2 eerst.

[ Voor 57% gewijzigd door Ace op 09-01-2005 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ik kan nog niet bij de chars van de 'gewone' beta, blijft ie aangeven "retrieving character list", zal mij benieuwen hoe dit gaat werken verder....

Is t iemand al gelukt n account te createn?

[ Voor 21% gewijzigd door fritsjof op 09-01-2005 02:49 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://signup.wow-europe.com/menu.html

Ik heb via deze link me acount aangemaakt.
Gestart op server 6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Kan je nou ook een account aanmaken als je nog geen tester was oid? want hij blijft maar zeuren over die key :(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope, dan moet je wachten tot de 2de serie final beta testers mogen joinen.
Ik hoop dat het aankomende maandag is of zo.
Morgen zullen veel mensen joinen met die final beta keys, dan weten ze de stabiliteit van de server in te schatten, dus ook ongeveer hoe lang de 2de serie inschrijvingen open mag staan.

Nu hopen dat die theorie klopt :p
Ik wil ook spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Redelijk druk en toch geen lag, dat hebben ze tot nu toe iig goed voor elkaar. Even afwachten hoe dat morgen gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Klote dat je geen europeshe versie meer kunt preorderen ;(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:27

xiD

12345

kom ik thuis om 4 uur, kijk ik nog ff op wow site is de final beta gestart.. prachtig mn warlock zit al op level 7 :P

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm, ik krijg geen realmlist te zien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
hmm, de key is iig niet BLIZRD-BETA-ONLINE-OPEN-PUBLIC :(
wordt wachten

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeDiZ
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-04 10:57
lol, ik zit via die duitse verlotingen ook in de final beta :D :D

Herzlich Willkommen zur finalen Phase des Betatests!

Sie wurden ausgewählt, sich den tapferen Helden anzuschliessen, welche die ersten Abenteurer im europäischen World of Warcraft Betatest sein werden. Sie sind lediglich ein paar Klicks von einer Welt der Ehre, Rätsel und Gefahr entfernt. Verschwenden Sie keine Minute und folgen Sie diesem Link, um Ihren Account für die finale Phase des europäischen Betatests zu erstellen!

ff acc maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op zondag 09 januari 2005 @ 03:01:
Kan je nou ook een account aanmaken als je nog geen tester was oid? want hij blijft maar zeuren over die key :(
Ik heb het zelfde probleem. Netjes een mail van blizzard gehad dat mijn geldige US retail key was omgezet.
Hij pakte hem nu alleen niet met signuppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RtN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:29

RtN

Heeft iemand hier niet een key over en wilt hem ff geve O-)
Kheb WoW inmiddels wel gepreordered bij dynabyte, maar daar krijg je volgens mij geen beta key bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn account is klaar.
Is die dure ebay key eindelijk te gebruiken..Al vind ik de muziek op de cd ook wel
cool.
Helaas liggen de servers eruit. Ik ben benieuwd wanneer we ze kunnen gaan gebruiken.
See you all ingame......Mijn naam hmmm...nog ff verzinnen.
Word waarschijnlijk nu een priest, heb die nog niet geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06 18:56
Bleh 2 english servers nou nog online.... beide PvP en bij beide kan ie m'n character list niet ophalen. :(

[edit]
Naar een paar extra pogingen krijg ik leuke resultaten :S
Naar 5 minuten retrieved ie dus wel m'n character list, probeer ik in te loggen zegt ie "World Server Is Down".
Probeer ik weer in te loggen word ik een Que van 298 man gezet die binnen 3 sec verdwijnt om weer op een character list te wachten :P

Volgens mij hebben ze niet zoveel geleerd van de amerikaanse final test..

[ Voor 66% gewijzigd door Xthemes.us op 09-01-2005 10:24 ]

MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hastur
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-07 04:11

Hastur

I stink, therefore I am

Ik had via Engeland gepre-ordered, dus ik heb een final beta key. :)

Alles geinstalleerd, geregistreerd, maar de servers zijn idd down. :(

Ik wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
lol was te verwachten..gluiperig om 4 uur 's nachts online gaan om 's ochtends gelijk weer downtime te hebben van waarschijnlijk 6 uur ofzo :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
09/01 - All EU Servers are down | 1/9/2005 5:33:59 AM GMTST

The World of Warcraft Servers have been taken down to correct an issue, and we are working on bringing them back up as soon as possible.
We apologize for any inconvenience this may cause.

Iemand 'n idee wat die issue kan zijn, want ze zijn nu wel erg lang down...

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
lol queue nu en blijft hangen op char retrieve list..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk is het begonnen, nu nog wachten op een authentification key :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slecht 2208 mensen in de queu.....En ik maar denken dat het een populair spel was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
queue van 3500 nu.. gg bliz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
das de enige server die up is.. iedereen komt dus daarop... niet zo gek die queue dus :P

Overigens ging ik in 5 minuten van 3500 naar 300 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:51
Net terug van een week wintersport vakantie, nu weer lekker verder met mn lvl25 character...

Ik doe het redelijk rustig aan, wil eigenlijk wel wat sneller. Iemand tips om iets sneller te levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeeh ik ben ent lvl 3 !!! SERVER SHUTDOWN IN 1 MIN!!?? Wtf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei!!! Ik heb net een key gekregen via de Duitse t-mobile!!! Het heeft dus gewerkt, thx voor degene die die link gaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
@darkshadow: Tip :P : Speel niet alleen.

Solo level je lang niet zo snel als met anderen. Je kunt veel moeilijkere quests doen en veel moeilijkere monsters/gebieden aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 09-01-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:44
Maar je deelt de EXP wel; ik heb juist gehoord dat de mensen die het snelst op Lvl 60 zitten grotendeels solo speelden.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Idd.. party heb je grotendeels niet nodig.. Ik heb zelf ook de meeste quests in m'n eentje gedaan.. behalve als je groot aantal mobs moet killen voor Q of bij een instance of gewoon zeer moeilijke quest voor mijn lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeDiZ schreef op zondag 09 januari 2005 @ 09:03:
lol, ik zit via die duitse verlotingen ook in de final beta :D :D

Sie wurden ausgewählt, sich den tapferen Helden anzuschliessen, welche die ersten Abenteurer im europäischen World of Warcraft Betatest sein werden. Sie sind lediglich ein paar Klicks von einer Welt der Ehre, Rätsel und Gefahr entfernt. Verschwenden Sie keine Minute und folgen Sie diesem Link, um Ihren Account für die finale Phase des europäischen Betatests zu erstellen!

ff acc maken :)
LUCKER $#*$^^$*#^^#$*&#$)#@&!)($#(#!$ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 11:52:
Woei!!! Ik heb net een key gekregen via de Duitse t-mobile!!! Het heeft dus gewerkt, thx voor degene die die link gaf :)
ookal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
vind je ook items bij WoW? :D

Zou wel cool zijn :P Kan iemand maybe een character + inventory screen posten? Of heb je die niet zoals bij dia? :)

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
RTFM :)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/char.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak je niet druk, ik heb me voor de zekerheid toch maar iedere dag opnieuw gesign-upped, maar ik heb geen key gewonnen, trust me, je bent niet de enige :)

Ik verwacht trouwens niet dat de publieke inschrijvingen morgen al beginnen, ik denk dat dat minimaal toch wel tot donderdag B) duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
De quests waar je de meeste xp en beste items voor krijgt zijn vaak quests die je niet alleen kan. Nu kun je tig 'groene' quests doen die je alleen kan, maar je kunt je ook focusen op quests boven je level. Dat gaat een stuk rapper, zeker als je kijkt naar de items die je krijgt.

De mensen die zo verdomd snel naar lvl 60 zijn geleveld hebben dit alleen gedaan. Simpelweg omdat ze de enige waren die zo hoog waren op dat moment en omdat het type powerlevelers meestal nu eenmaal meer solo'ers zijn. Met solo + veel tijd kom je er vast ook wel :P

Wil je 'normaal' spelen en toch een goeie xp/uur ratio hebben, dan is mijn ervaring dat groupen goed werkt. Als je maar niet met die groep makkelijke quests gaat doen of monsters van je eigen level gaat grinden natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Mwa..groene quests doe ik niet eens meer.. gele quests lukken 99% vd keren alleen en oranje quests lukken ook nog wel vaak.. alleen rode quests zijn meestal onmogelijk :)

Heb mn vertrouwen in Blizzard weer eens verloren door de zoveelste mislukte launch van een beta.. dan maar ff Halflife 2 :r uitspelen..

[ Voor 30% gewijzigd door RedruM op 09-01-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Iemand al gelukt om met zijn usa cd key een account aan te maken? Bij mij zegt hij dat mijn cd key niet goed is.. Kan wel kloppen want het is natuurlijk ook geen final beta key. Maar toch zei Blizzard dat je een account kan aanmaken met een usa cd key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
niet helemaal goed
ga solo grinden ben je zo lvl 60 tov questen
hoe? zoek een mob uit die jij met jouw class makkelijk kan solo en zonder veel downtime en goede drops.
doe dit dus 1 weeklang en je bent lvl 60, je hebt geld als water,

tis jammer maar grinden gaat echt stuk sneller + meer geld dan quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

zo lang de servers nog naar beneden zijn,
ter leering ende vermaeck:
The noob: http://thenoob.keenspace.com/d/20040608.html

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
http://thenoob.keenspace.com/d/20040610.html

hehe hoe typisch.. mensen die zelf geen naam kunnen verzinnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
In groepen werken zou in theorie eigenlijk altijd sneller lvl'en tot gevolg hebben, de meeste quests duren minder lang omdat je sneller de mobs neermept waardoor je bij bescherm/kill/en sommige collect quests dus altijd sneller klaar bent om de quest in te leveren en de reward+XP binnen te slepen.

Je krijgt ook een group bonus wat soms best aardig is.
Het fijnste werkt met een vaste group omdat je dan dezelfde quests hebt, en dus niet hoeft te wachten op iemand die snel even een quest moet ophalen omdat je hem niet kan sharen..

Zorg er ook altijd voor dat je alle quests in bepaald gebied in 1x kunt doen, met name in instances is dit van belang, en als je er dan ook nog voor zorgt dat je uitlogt in een inn zodat je rested bent zodra je weer inlogt dan moet het lvl'en lekker snel gaan.

Wat ik zelf het fijnste vind is groupen (klein groepje van 2-3 anders word de XP tussen teveel mensen gedeelt :P) met een healing class, en dan met name met een priest.
De meeste andere classes zullen toch proberen zelf veel aan te vallen zonder goed op jou te letten.
Nog een voordeel aan groups zijn buffs, als je grouped met een druid bijvoorbeeld dan is Mark of the Wild een erg handige buff. (en de beste buff in de game).
Groupen met een priest is voor de meeste klasses ideaal, sommigen zoals een mage zullen meer aan een hunter of een warrior hebben om de klappen op te vangen, zelf vind ik een priest ideaal als shaman zijnde, de downtime tussen kills is veel korter omdat je je mana aan spells kan besteden inplaats van aan heals.

Als shaman ben je op sommige lvl's echt behoorlijk zwak vs mobs, met name rond lvl35 begin je te merken dat mobs van rond je eigen lvl behoorlijk sterk zijn en begin je echt te verlangen naar lvl40 voor mail armor.

0_o damn wat een laptekst... wat mensen wel niet doen als ze even geen WoW kunnen spelen :P

Group dus met een class die jou goed uitkomt en zorg dat je dezelfde quests doet en dan het liefste meerdere quests in 1 gebied.

Mage - Group met een class zoals een Warlock of Hunter met een tankende pet/minion of gewoon een tank zoals een warrior, druid(bearform) of paladin (alliance) en op lvl40+ mail dragende Shamans (horde) en zorg dat je je damage een beetje in toom houd anders world je zelf de tank.. met weinig HP en cloth armor :P
Warrior - Mage zodat je iemand bij je hebt die veel dmg doet en je sneller van kill naar kill kan, druids zijn ook handig dankzij de heals en de redelijke dmg.
Shaman - Priest voor heals, tank zelf.. mages zijn ook handig voor de intellect buff en vraag ze wat te drinken te summonen voor je, en alweer zelf tanken. Alle andere klassen kan je vaak beter zelf of hun pet laten tanken tot je op lvl40 mail armor aan kan.

Alle andere klassen kunnen volgens mij redelijk goed zelf lvl'en...
Warrior met een voorraad voedsel of first aid als secondary skill.
Hunters en Warlocks vormen hun eigen group met hun pet/minion.

En voor die mensen die gaan groupen, of dit nou voor een quest of voor power lvl'en is... gedraag je sociaal...
Als een mage vraagt om ff een break te nemen zodat ie z'n mana kan bijladen doe dat dan, en als je die mage bent, nuke dan niet al je mana erdoorheen zodat jij de kill maakt (wat in feite geen ruk uitmaakt) want dan heeft een warrior niks te doen aangezien deze nooit voor ranged gaan) en de healer is weer mana kwijt om je in leven te houden.
En zorg dat je niet door het land rent om vervolgens met een groep van 5 sterke mobs bij je groep te komen (kite, vakterm ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
RedruM schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:50:
Mwa..groene quests doe ik niet eens meer.. gele quests lukken 99% vd keren alleen en oranje quests lukken ook nog wel vaak.. alleen rode quests zijn meestal onmogelijk :)

Heb mn vertrouwen in Blizzard weer eens verloren door de zoveelste mislukte launch van een beta.. dan maar ff Halflife 2 :r uitspelen..
Ik snap dat je geirriteerd bent, maar beta is beta. Een launch van een beta kan moeilijk foutgaan volgens mij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
het gaat mij erom dat ze iedereen valse hoop geven door die fucking messages op de main site..

1: beta komt eraan!! stay put!! (6 dagen wachten)
2. beta is te downloaden!! (2 dagen w8en)
3. beta begint nu!!! (gelijk weer zon mislukte baggerlaunch ergens midden in de nacht)
4. server down!! moet even wat gefixed worden (8 uur verder nog geen teken van verbetering)

Post dan gewoon niks, behalve als het echt werkt of wees duidelijker in wat er mis gaat, zodat we iig een verwachting hebben.. we hebben weinig aan "er is een probleem,SORRY SORRY maar we werken eraan"

Verbazingwekkend dat een bedrijf dat zulke goede spellen maakt zulke afschuwelijke schijtreleases heeft.. en niet alleen met beta's.. Diablo 2 retail was ook de eerste 3 maanden een "server down" feest waar mensen dus wel voor betaald hebben.. Naja snap het ook wel.. iedereen koopt het toch wel, dus ze hebben niks te vrezen.. hoe pissed off de fans ook worden.

[ Voor 25% gewijzigd door RedruM op 09-01-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Tja als ze geen info geven is het weer neit goed :)

En volgens mij heb jij echt wel ff wat "reality time" nodig want je komt een beetje vreemd over O_o

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:02
Jaded schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:11:
[...]

Ik snap dat je geirriteerd bent, maar beta is beta. Een launch van een beta kan moeilijk foutgaan volgens mij :X
De USA launch van de retail ging anders ook niet over rozen en daar zijn nou nog steeds issues en wachtrijen om de server of bepaalde dungeons (instance zones) in te komen en dat laatste is nog het ergste natuurlijk als mensen meer dan een uur moeten wachten om bijvoorbeeld in Blackrock Depths te gaan met hun party.

Dit is echt 1 van de slechtste launches van een mmo ooit hoor en ik heb er heel wat gespeeld.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Glorificationer schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:19:
Tja als ze geen info geven is het weer neit goed :)

En volgens mij heb jij echt wel ff wat "reality time" nodig want je komt een beetje vreemd over O_o
lmao.. je suggereert dat ik een leven nodig heb ? :D

[ Voor 98% gewijzigd door RedruM op 09-01-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Wat een gezeur allemaal; dit is een megaproject voor Blizzard, en de gigantische belangstelling maakt het echt niet makkelijker. Elk spel heeft kinderziekten bij de release, en met een online spel introduceer je ook nog eens een aantal moeilijk in te schatten 'X-factors'.

Blizzard heeft bij mij de reputatie goede support te bieden, problemen aan te pakken en absolute topkwaliteit te leveren. Ik vertrouw erop dat ze dat ook nu weer gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
Tr!gger schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:21:
[...]

De USA launch van de retail ging anders ook niet over rozen en daar zijn nou nog steeds issues en wachtrijen om de server of bepaalde dungeons (instance zones) in te komen en dat laatste is nog het ergste natuurlijk als mensen meer dan een uur moeten wachten om bijvoorbeeld in Blackrock Depths te gaan met hun party.

Dit is echt 1 van de slechtste launches van een mmo ooit hoor en ik heb er heel wat gespeeld.
Ik had het ook over de 'beta'. De problemen die je noemt bij de USA retail launch heb ik niet ervaren. Misschien heb ik geluk, of moet iedereen op Shadow Moon komen spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je krijgt de kans op een spel GRATIS te spelen en dan nog ga je zeuren 8)7
typisch nederlanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met alle respect, maar ik snap niet waarom iedereen zo loopt te zeiken.
Een beta is bedoelt om fouten eruit te halen zodat de retail versie wel vlekkeloos verloopt, en niet om lekker te kunnen spelen.
Als je je irriteerd aan servers die down zijn etc., wacht dan gewoon op de retail versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Lol iedereen voelt zich in de zeik genomen als er dingen beloofd/gesuggereerd worden die niet waargemaakt worden. Ik vind het geweldig dat het gratis is, maar waarom je fans teleurstellen ? Alleen blizzard kan hier mee wegkomen vind ik.. en zoals ik al zei.. Diablo II kampte met precies dezelfde problemen en dat was dus niet gratis.

En verder zie ik niet echt problemen met de launch van de beta.. De CB ging perfect.. je zou denken dat er niet veel anders moet zijn behalve een uitbreiding vd servers.. maarja daar zit dus eigenlijk het probleem: er wordt ons geen juiste informatie gegeven omtrendt een shutdown waardoor niemand ook maar een flauw idee heeft hoelang het duurt. Als je fan bent van dit spel of gewoon van Blizzard is dit natuurlijk frustrerend..

[ Voor 40% gewijzigd door RedruM op 09-01-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:25:
Wat een gezeur allemaal; dit is een megaproject voor Blizzard, en de gigantische belangstelling maakt het echt niet makkelijker. Elk spel heeft kinderziekten bij de release, en met een online spel introduceer je ook nog eens een aantal moeilijk in te schatten 'X-factors'.

Blizzard heeft bij mij de reputatie goede support te bieden, problemen aan te pakken en absolute topkwaliteit te leveren. Ik vertrouw erop dat ze dat ook nu weer gaan doen.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het hier roerend mee eens ben.

Als je zoveel kritiek hebt over hoe blizzard met de beta test omgaat, dan ga je toch tussendoor even Rose-online spelen? Ze hebben wel wat beters te doen dan in de details te treden bij het uitleggen wat er precies mis is.

Ik heb ook liever dat ze die tijd besteden aan het probleem oplossen ipv uitleggen aan het publiek wat in 9 van de 10 gevallen toch niemand begrijpt.
Tenslotte is overbodig, want of de server nou opgeblazen is, of er ligt een kabeltje uit, het komt er toch op neer dat hij het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
Je krijgt geen spel gratis :P
Het spel kost geld, en dan nog per maand of per halfjaar mag je extra betalen ;)

De beta is wel gratis... maar ja, als daar je computer van onploft zijn ze natuurlijk ook niet verantwoordelijk :)

Grootste teleurstelling zal voor mij wel blijven dat die collectors editions totaal niet verkrijgbaar waren (en nou al helemaal niet meer :P)
Had zo graag een Zergling als pet gewilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Ik kan hieruit concluderen dat de enige mensen die niet pissed zijn, degenen zijn die het nog nooit gespeeld hebben. Anders zou het je wel wat kunnen schelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Voor de CE moest je er gewoon snel bij zijn.. Als een COLLECTOR's edition makkelijk verkrijgbaar is dan is het natuurlijk geen collector's item meer.

Overigens geef ik mn pet (de ce-account dus) aan mn vriendin, kost alleen maar een extra packslot en daar heb je er al zo weinig van :P Zij vindt het wel leuk.
RedruM schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:40:
Ik kan hieruit concluderen dat de enige mensen die niet pissed zijn, degenen zijn die het nog nooit gespeeld hebben. Anders zou het je wel wat kunnen schelen :D
Ik heb wel gespeeld, waarom zou ik pissed zijn als een beta offline is :? Dat is de verwachting waarmee ik een beta in ga.

[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 09-01-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foute conclusie, kan ik daaruit concluderen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Tja, het is makkelijk te zeggen dat ik aan het zeiken ben en dat ik niet moet klagen..
Maar ik vind dat ik wel een goed punt heb.. het gaat mij er gewoon om hoe laks Blizzard er mee om lijkt te gaan..alsof ze zich kritiek helemaal niet aantrekken, omdat iedereen het toch wel koopt. En het is niet eenmalig aangezien zo ongeveer elk Blizzard online product nagenoeg dezelfde problemen had bij de launch.. dat vind ik jammer..want er is no way dat de EU retail WEL goed gaat verlopen.. dat weet ik wel zeker onderhand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RedruM schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:45:
Tja, het is makkelijk te zeggen dat ik aan het zeiken ben en dat ik niet moet klagen..
Maar ik vind dat ik wel een goed punt heb.. het gaat mij er gewoon om hoe laks Blizzard er mee om lijkt te gaan..alsof ze zich kritiek helemaal niet aantrekken, omdat iedereen het toch wel koopt. En het is niet eenmalig aangezien zo ongeveer elk Blizzard online product nagenoeg dezelfde problemen had bij de launch.. dat vind ik jammer..want er is no way dat de EU retail WEL goed gaat verlopen.. dat weet ik wel zeker onderhand..
Wat lul je in hemelsnaam? Waar springt Blizzard laks mee om? Omdat er een probleem is bij het upgooien van de beta servers :? Ze zijn er de hele nacht mee bezig geweest... in het weekend...

Get a life! Als je er al zo over denkt tijdens een beta, dan zou ik maar helemaal geen MMORPG gaan spelen...

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 09-01-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Als je zou kunnen lezen zou je zien dat ik het over meer dan deze Beta heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikbobo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:11
RedruM schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:40:
Ik wacht nu toch al sinds maandag en ik ben allang blij dat het weer gaat beginnen. Overigens is het niets nieuws dat het bij begin van beta's\launches kut gaat. Zo'n beetje iedere MMORPG heeft er last van. Ik kan me nog herinneren dat aan het begin van de Open Beta van Lineage2 ook niemand (normaal) kon spelen omdat ze maar 2 of 3 servers hadden. En bij de launch van SWG kon er ook een tijd niet gespeeld worden vanwege het massale aantal spelers.

Niets nieuws onder de zon dus, en zeker omdat het Blizzard's eerste MMORPG is waren dit soort dingen heus wel te verwachten... (SOE en NCSOFT hadden al een hoop ervaring met respectievelijk Everquest en Lineage1 en zelfs zij konden de massale launch-problemen niet goed aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RedruM schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:49:
Als je zou kunnen lezen zou je zien dat ik het over meer dan deze Beta heb.
Hmm.. misschien moet ik de rest van het topic ook maar gaan uitpluizen dan.. kan in je laatste replies namelijk niks vinden over iets anders dan beta.

Misschien moet je iets duidelijker zijn in je kritiek als je wilt dat andere mensen je snappen en serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Bosmonster schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:53:
[...]

Hmm.. misschien moet ik de rest van het topic ook maar gaan uitpluizen dan.. kan in je laatste replies namelijk niks vinden over iets anders dan beta.

Misschien moet je iets duidelijker zijn in je kritiek als je wilt dat andere mensen je snappen en serieus nemen.
voorbeelden:

Diablo 2 Release = 1e weken niet eens speelbaar online doordat er elke dag alleen maar "Server down" was.. toen kwam het queue fenomeen dat ook voor geen reet hielp. Na de eerste miserabele weken kwamen er een paar maanden waarin het redelijk ging. Nu is er niks meer te klagen.

WoW US release = na 2 beta's nog steeds een dramatische launch.

Vooral de Diablo 2 launch weet ik nog goed, en je ziet gewoon dat nu exact hetzelfde plaatsvindt.. beta of niet..

Maarja goed.. het is niet toegestaan om kritiek te hebben op Blizzard's handelen.. het is gratis enzo dus wat zeik ik.. arme Blizzard mensjes die in het weekend overwerken om de zoveelste mislukte launch voor te bereiden.. hoe nobel!

[ Voor 17% gewijzigd door RedruM op 09-01-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hmm.. gaan vergelijken met Diablo2.. een compleet ander spel, andere infrastructuur en ook nog eens een half decennium geleden..

De start van US was niks aan de hand. De enige miscalculatie was in het aantal servers. Een simpele overbelasting dus. Is opgelost zoals het hoort, binnen een week het aantal servers verdubbeld (enig idee wat een werk/kosten dat is?).

En toen? Ik heb niks tegen kritiek, maar kom wel met punten die nog enigszins ergens op slaan.

Ik heb al heel wat releases en beta's van mmorpg's meegemaakt en WoW behoort tot de best verlopende... en nee dat heeft niks met Blizzard te maken... (zucht)

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 09-01-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Ohja, omdat de vergelijking niet helemaal zuiver is, moeten we em maar gelijk verwerpen zeker.. ander spel, zelfde problemen, zelfde methode van probleem "oplossen".. Ik zie toch overeenkomsten.. het ergste is nog dat het meestal gaat om problemen die elke aap van mijlen ver ziet aankomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
zelfde problemen, zelfde methode van probleem "oplossen"..
waar heb je het toch over :? Alleen over de queue? Of het simpele feit dat er met te weinig servers begonnen is :?

En wat is er niet opgelost volgens jou? Als daar je quotes op slaan althans.. (*herhaal opmerking over duidelijk communiceren*)

Magoed.. veel plezier met je gefit, ik ga lekker beta spelen ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 09-01-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
bah zit er niet bij :(
Niet uitgekozen door duitse t-mobile zo te zien....ach ja, dan maar verder met KR OB

Wel gaar hoor, dat ze hier in Europa weer moeilijk moeten doen met 'meerdere fases' van final beta om vervolgens ook weer de release uitgesteld te zien, blech...hoef ik dus ook niet te verwachten dat WoW over 5 dagen op mijn deurmat ligt...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Nogmaals.. het is toch opvallend dat de releases die ik genoemd heb op dezelfde manier verlopen? Het draait om problemen die vermeden konden worden door iets meer vooruit te kijken.. de Diablo2 release mislukte grotendeels omdat er veel meer mensen gingen spelen dan er verwacht was. Ok.. foute inschatting.. maar bij de VS release ging het weer op dezelfde manier mis.. ok, toch maar de servers uitgebreid wat ze in eerste instantie al beter hadden kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
WTF de beta server zit te vol :(
Maar de final beta servers zitten allemaal zowat leeg. Wilde toch opnieuw beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
Oe ik kon zonet inloggen, werd wel gedisconnect na 2 minuten ingelogt te zijn.. maar ik kan tenminste zeggen dat ik er geweest ben :7

Afbeeldingslocatie: http://md.dutchweb.nl/thumbs/realmsthumb.jpg
Klikbaar enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:41:

Overigens geef ik mn pet (de ce-account dus) aan mn vriendin, kost alleen maar een extra packslot en daar heb je er al zo weinig van :P Zij vindt het wel leuk.
Gaat dat wel? Mijn pets (kat, kakkerlak & slang) zijn allemaal soulbound.

edit:
Ah, ik zie dat je de account helemaal aan je vriendin geeft, dat kan natuurlijk wel.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xthemes.us schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:32:
Oe ik kon zonet inloggen, werd wel gedisconnect na 2 minuten ingelogt te zijn.. maar ik kan tenminste zeggen dat ik er geweest ben :7

[afbeelding]
Klikbaar enzo ;)
Haha Masterdevil ;) Lyxshaman hiero :D
achja ik probeer vanacht wel in te loggen met me lvl 47 shammie =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xthemes.us
Hehehe waar je elkaar al niet tegenkomt uh lyx ;)
Ik werd zonet trouwens gedisconnect nadat ik m'n videoinstellingen van 1024x768 alles low naar 1280x1024 alles high had gegooit.. houd misschien verband met elkaar, dus mensen... doe dat niet als je net door de wachtrij heen bent.

Bij mij moest het gewoon even.. heb m'n Geforce 6800 (vanilla) terug, dus weg met de Geforce 4MX 440SE instellingen.
Overige tip voor de Geforce 2 gebruikers, alles op low en misschien 1 ding op medium (niet Anastropic Filtering, dat moet echt low)
Kheb het nou namelijk op alle 3 de kaarten gedaan en het loop soepel, voor de 6800 weet ik het niet zeker maar anders ga ik huilen :P

[edit]
Okay was zojuis weer even ingelogt, heel even om precies te zijn.. namelijk 3 seconden, houd dat verband met m'n lokatie (Ogrimmar) waar nogal veel mensen zijn, of heeft iedereen hier las van ?

[ Voor 15% gewijzigd door Xthemes.us op 09-01-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:40:
[...]

Haha Masterdevil ;) Lyxshaman hiero :D
achja ik probeer vanacht wel in te loggen met me lvl 47 shammie =]
Lyxshaman, die naam komt wel bekend voor. Ook Masterdevil heb ik weleens zien rondlopen. Xaeris hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zijn er hier al veel mensen die in een Guild zitten?
Ik zoek namelijk nog naar een PVP Guild voor de EU release, Alliance.

Zit te denken aan World of Illuminati, maar is nog niet zeker geloof ik dat zij PVP gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Lekker, iedere sjappie heeft zeker een char aangemaakt op de beta server omdat die als 1ste zowat up was. Sta nu in de que op plaats 600 wat een onzin zeg. Als we dit ook gaan krijgen in de retail dan gaat die CE van mij zo weer terug naar de verkoop :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOidivUs schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:01:
Zijn er hier al veel mensen die in een Guild zitten?
Ik zoek namelijk nog naar een PVP Guild voor de EU release, Alliance.

Zit te denken aan World of Illuminati, maar is nog niet zeker geloof ik dat zij PVP gaan doen :)
misschien kan je xtjuh een kijkje nemen bij de guild van mij: Beyond Ascended (een Horde PVP guild)

verders w00t FB is er :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 15:28 . Reden: soz over het "alliance" gedeelte heen gekeken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, m'n Frozen Throone key heeft dus niet gewerkt. Maja, de download van de client schoot sowieso voor geen meter op dus die heb k al na 10 minuten gecancelled. Nu maar een maandje w8en op de retail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:07:
Lekker, iedere sjappie heeft zeker een char aangemaakt op de beta server omdat die als 1ste zowat up was. Sta nu in de que op plaats 600 wat een onzin zeg. Als we dit ook gaan krijgen in de retail dan gaat die CE van mij zo weer terug naar de verkoop :)
Er zullen zeker en vast wachttijden zijn als de server tamelijk bevolkt is. Alhoewel ik het bijna niet heb op de Warsong server waar nu ongeveer 18000 spelers op zitten. En die que's gaan vrij snel dus maak daar maar geen zorgen over.

@iedereen: Graag zou ik iets willen testen. Als er iemand die in de Final Beta zit me ff zijn account kan lenen voor 10 minuten om de latency te testen. Ik ga je account zeker niet stelen want ik zit in de US retail en heb daar men favoriete char's op staan. Ik wil dus dit testen om te weten of het wel de moeite is van us retail over te stappen naar eu retail, want anders moet ik namelijk mijn guild en men vrienden verlaten.
Dus wie mij zijn vertrouwen toewijst zal ik die 10 minuten dankbaar zijn.

Greetz
Shag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
RedruM schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:10:
Nogmaals.. het is toch opvallend dat de releases die ik genoemd heb op dezelfde manier verlopen? Het draait om problemen die vermeden konden worden door iets meer vooruit te kijken.. de Diablo2 release mislukte grotendeels omdat er veel meer mensen gingen spelen dan er verwacht was. Ok.. foute inschatting.. maar bij de VS release ging het weer op dezelfde manier mis.. ok, toch maar de servers uitgebreid wat ze in eerste instantie al beter hadden kunnen doen.
Wanneer ik al jou posts zo eens lees kunnen ze het sowieso niet meer goed doen, al komen ze een server bij je thuis plaatsen. Ga je uberhaupt retail nog wel spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:12:
[...]

misschien kan je xtjuh een kijkje nemen bij de guild van mij: Beyond Ascended (een Horde PVP guild)

verders w00t FB is er :D
Als je goed leest staat er dat ik een Alliance guild zoek ;)
Horde stinks! :P

Alsnog bedankt hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:33:
[...]

Er zullen zeker en vast wachttijden zijn als de server tamelijk bevolkt is. Alhoewel ik het bijna niet heb op de Warsong server waar nu ongeveer 18000 spelers op zitten. En die que's gaan vrij snel dus maak daar maar geen zorgen over.

@iedereen: Graag zou ik iets willen testen. Als er iemand die in de Final Beta zit me ff zijn account kan lenen voor 10 minuten om de latency te testen. Ik ga je account zeker niet stelen want ik zit in de US retail en heb daar men favoriete char's op staan. Ik wil dus dit testen om te weten of het wel de moeite is van us retail over te stappen naar eu retail, want anders moet ik namelijk mijn guild en men vrienden verlaten.
Dus wie mij zijn vertrouwen toewijst zal ik die 10 minuten dankbaar zijn.

Greetz
Shag
Op de USA beta servers had ik zo rond de 200 ping gemiddeld. Op de euro servers rond de 60ms in steden en rond de 25ms als ik alleen door open velden loop :). Maar je mag em niet lenen nu zit ik eindelijk op de server hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
RealCato schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:06:
bah zit er niet bij :(
Niet uitgekozen door duitse t-mobile zo te zien....ach ja, dan maar verder met KR OB
ehm het is toch nog niet bekend, de 10e zouden de winnaars bekend worden gemaakt had ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
RedruM schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:57:
[...]

voorbeelden:

Diablo 2 Release = 1e weken niet eens speelbaar online doordat er elke dag alleen maar "Server down" was.. toen kwam het queue fenomeen dat ook voor geen reet hielp. Na de eerste miserabele weken kwamen er een paar maanden waarin het redelijk ging. Nu is er niks meer te klagen.

WoW US release = na 2 beta's nog steeds een dramatische launch.

Vooral de Diablo 2 launch weet ik nog goed, en je ziet gewoon dat nu exact hetzelfde plaatsvindt.. beta of niet..

Maarja goed.. het is niet toegestaan om kritiek te hebben op Blizzard's handelen.. het is gratis enzo dus wat zeik ik.. arme Blizzard mensjes die in het weekend overwerken om de zoveelste mislukte launch voor te bereiden.. hoe nobel!
D2 was met name ook een single player game, en bood maanden plezier op die manier; ik heb het zelfs nooit online gespeeld. Die paar weken dat het niet goed werkte... genoeg te doen met de single player campaign lijkt me. Daarbij was online play toen op die schaal volledig nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jow kreeg net een mailtje met een key enzo :P eens kijken of het wat is :P

Klicken Sie hier, um Ihren Account zu erstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Dr. Strangelove schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:57:
[...]

D2 was met name ook een single player game, en bood maanden plezier op die manier; ik heb het zelfs nooit online gespeeld.
Ik bewonder je als je het singleplayer langer dan een week hebt volgehouden..maarja ik ben ook meer een online gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als Blizzard ons niet liet spelen op US servers voor onze "gaming experience" hebben ze nog een lange weg te gaan.. Een ping van 5000+ ms heb ik niet als ik connect naar de US.. In de beta daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:21:
Nou als Blizzard ons niet liet spelen op US servers voor onze "gaming experience" hebben ze nog een lange weg te gaan.. Een ping van 5000+ ms heb ik niet als ik connect naar de US.. In de beta daarentegen...
Ik had vannacht geen last van lag, kwam amper boven de 150ms uit en het was toch redelijk druk.

Nog 90 mensen voor me en dan mag ik ook inloggen, kijken hoe de latency overdag is dan :)

Inmiddels ingelogd op een realm die dus Full was, vandaar de wachtrij en mijn latency is <100ms. Niks aan de hand dus.

[ Voor 12% gewijzigd door Ace op 09-01-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Wat is het belachelijk druk op de servers.
Iedereen moet natuurlijk overnieuw beginnen maar dit slaat toch wel alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Final beta...ze willen je geen perfecte "gaming experience" bezorgen nu.....Ze stressen de servers gewoon...hoeveel kunnen ze nou echt aan...wat is de max...load...beetje beetje de stress opvoeren waar ligt de limit.
Kan je niet tegen de crashes? de lange queued? speel dan lekker geen beta en hou er alsjeblieft over op.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Iedereen moet overnieuw beginnen?
Ik heb net gewoon even verder gespeeld hoor, met m'n Closed beta warrior.
De drukte komt doordat iedereen 'n paar dagen niet kon spelen en dan wil je wel weer even, denk ik. In combinatie met het feit dat velen wel voor 't eerst spelen maakt 't zo druk, ja.

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpiefox schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:51:
Final beta...ze willen je geen perfecte "gaming experience" bezorgen nu.....Ze stressen de servers gewoon...hoeveel kunnen ze nou echt aan...wat is de max...load...beetje beetje de stress opvoeren waar ligt de limit.
Kan je niet tegen de crashes? de lange queued? speel dan lekker geen beta en hou er alsjeblieft over op.
Tja, als iedere beta tester zo denkt, ben ik benieuwd naar de uiteindelijke versie..

Ze zijn bezig met een Beta test, geen stress test. Ze weten nu wel wat de capaciteit van hun servers is, neem aan dat ze dezelfde type servers gebruiken als in de US. Als je problemen ondervind moet je die ook gewoon melden, en niet denken van "dat zal wel komen omdat het een beta is", want dan kan je net zo goed geen beta houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Die beta is er juist om de problemen te vinden, servers in de eu hoeven niet perse even goed/slecht te presteren als de us servers. Tests zoals dit zijn dus ook nodig...of heb jij liever de problemen als de retail live gaat?
Us release was best ok...alleen hadden ze te weinig servers in het begin en waarom was die best ok? Door de beta's en het testen voor de retail.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

keldon schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:44:
[.....................................]

* LMD jullie info hebben om deze post uit te breiden (webshops of guilds), contact me :)
Leuk, maar hoe kan je contact met jouw opnemen ?
Als het zou kunnen zou je een guild kunnen toevoegen.

Info.
BeyondAscended.
http://www.beyondascended.net
Horde.
Zoals het er nu naar uit ziet PvP.

Verder nice dat FB draait nu.

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje:

waar kan ik met mijn lvl 10 roque leren om een shield te dragen? Of kan dat niet met een roque?

heb nu dual wield geleerd, maar nog geen goede tweede dagger kunnen vinden. kan je dual wield ook uitzetten? Ik sla nu steeds met 1 dagger en met mijn vuist, best wel vervelend. Daarom zou ik dus ook een shield willen, maar heb dus geen idee of ik dat kan leren met een roegue en waar dat dan zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet gewoon een kwestie van een shield naar je offhand slepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghehe, zou kunnen, maar was in een shieldshop net waar ze alleen hogere lvl shields verkochten.

Ik wandel wel ff naar goldshire, daar zou ik wel wat moeten kunnen vinden.

Is dus niet mogelijk om een shield naar mijn offhand te slepen, bij het schild staat shield ook in het rood, wat dus zou betekenen dat ik er geen kan dragen.

Dus mijn vraag blijft, kan een roque uberhaupt wel een shield dragen.

En zo ja, waar kan ik dat dan leren?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 18:49:
ghehe, zou kunnen, maar was in een shieldshop net waar ze alleen hogere lvl shields verkochten.

Ik wandel wel ff naar goldshire, daar zou ik wel wat moeten kunnen vinden.

Is dus niet mogelijk om een shield naar mijn offhand te slepen, bij het schild staat shield ook in het rood, wat dus zou betekenen dat ik er geen kan dragen.

Dus mijn vraag blijft, kan een roque uberhaupt wel een shield dragen.

En zo ja, waar kan ik dat dan leren?
nee een rogue kan geen shield equipen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 18:42:
even een vraagje:

waar kan ik met mijn lvl 10 roque leren om een shield te dragen? Of kan dat niet met een roque?

heb nu dual wield geleerd, maar nog geen goede tweede dagger kunnen vinden. kan je dual wield ook uitzetten? Ik sla nu steeds met 1 dagger en met mijn vuist, best wel vervelend. Daarom zou ik dus ook een shield willen, maar heb dus geen idee of ik dat kan leren met een roegue en waar dat dan zou kunnen.
Dual wield is een passive skill dus kan je niet uitzetten als je het eenmaal geleerd hebt.

There is no art to find the minds construction in the face

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!

Hou het nuttig