Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.874 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 18:42:
even een vraagje:

waar kan ik met mijn lvl 10 roque leren om een shield te dragen? Of kan dat niet met een roque?

heb nu dual wield geleerd, maar nog geen goede tweede dagger kunnen vinden. kan je dual wield ook uitzetten? Ik sla nu steeds met 1 dagger en met mijn vuist, best wel vervelend. Daarom zou ik dus ook een shield willen, maar heb dus geen idee of ik dat kan leren met een roegue en waar dat dan zou kunnen.
Ik zou in je lage level voor sword gaan, dus duel wielding met swords, of maces. Goede daggers zijn namelijk niet snel te vinden. Zwaarden en maces daarintegen zijn er genoeg van. Vanaf lvl 20 en hoger dan kan je mss al proberen met daggers.
Ik heb tot men lvl 18 maar met één wapen gevochten, want de misrate van duel wield is verschrikkelijk. 30 - 40% zonder talents.

Nog altijd niemand niet de me zen account ff kan lenen? (zie mijn vorige post)

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht een domme vraag, maar aangezien ik nieuw ben: Kan iemand bevestigen of de korean servers down zijn? Ik krijg iig geen respons qua ping op kr.logon.worldofwarcraft.com.

Heb sinds vandaag met veel pijn en moeite een accountje kunnen regelen om eens een kijkje te kunnen nemen voordat de retail over een paar weken geleverd wordt, maar blijf steeds een Unable to connect boodschap krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:34
Vandaag 36 gedinged. Ben nu de quests in Arati en hillsbrad aan het afronden. Vandaag Gnomeregan gedaan, ik, 36 pally en 41 rogue. Nice loot en ik denk dat we die zeker vaker zullen gaan farmen en op de AH zetten.

Hopelijk snel 38 want dan is het tijd voor Scarlet Monestary.

By the way, mijn accountgegevens staan nu allemaal ingesteld naar waarheid en Blizzard heeft gewoon afgeboekt. Het boeit ze echt geen ruk dat Euro's op USA spelen. Iedereen had dus gewoon een account op USA kunnen starten IPV wachten tot Februari :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ikzelf heb de US versie geimport vanuit Engeland en tijdens het creëren van mijn account maakte het wel degelijk veel uit waar ik vandaan kwam.
Nu misschien omdat de final EU beta uit is gekomen dat ze dit veranderd hebben maar ik heb destijds echt de 'White pages' in Australië moeten bezoeken om een fake adres op te geven.
Ik geloof dat ik uit Khunzulala kom.. 8)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zegato schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:00:
Ikzelf heb de US versie geimport vanuit Engeland en tijdens het creëren van mijn account maakte het wel degelijk veel uit waar ik vandaan kwam.
Nu misschien omdat de final EU beta uit is gekomen dat ze dit veranderd hebben maar ik heb destijds echt de 'White pages' in Australië moeten bezoeken om een fake adres op te geven.
Ik geloof dat ik uit Khunzulala kom.. 8)
Ik woon in een Australische supermarkt ;)

Mijn gratis maand is trouwens voorbij en er is keurig 1 maand abbonement van m'n creditcard afgeschreven. Gaat goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
De key die je als pre-order krijgt, is dat ook de eigenlijke key voor het gebruik in retail ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:28:
De key die je als pre-order krijgt, is dat ook de eigenlijke key voor het gebruik in retail ?
nee. dat is de beta key.

Vraagje : waar zit in stormwind de weapon master voor axes ?? of in ironforge of in darnassus.

heel darnassus en ironforge doorzocht,niet gevonden. wel een weapon crafter,maar die is voor mensen met hogere levels denk ik...

ik heb al op kaarten gekeken waar alle npc op staan,maar daar kan ik ze niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff, de FB eu signup page accept mijn key niet..terwijl ik wel een goed keurings email van blizzard heb gekregen.. balen..moet ik daar weer achteraan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:38:
[...]

nee. dat is de beta key.

Vraagje : waar zit in stormwind de weapon master voor axes ?? of in ironforge of in darnassus.

heel darnassus en ironforge doorzocht,niet gevonden. wel een weapon crafter,maar die is voor mensen met hogere levels denk ik...

ik heb al op kaarten gekeken waar alle npc op staan,maar daar kan ik ze niet vinden.
ALs je met een weapon trainer praat verteld hij je waar je welke wapens kan trainen. Beter lezen dus :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

nm kan niet lezen |:(

[ Voor 88% gewijzigd door Apocrypha op 09-01-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:38:
[...]

blabla
ff gegoogled:

Ironforge, Military ward: Buliwyf Stonhand, Weapon Master, 50 Elite.
Darnassus, Warrior terrace: Llyenia Moonfire, Weapon Master, 50 Elite.

http://wow.allakhazam.com/db/moblist.html?mobtype=7
Hier staat een lijst met humanoid NPC's, kun je ook CTRL-F'en op "weapon master" (of ander soort trainer)

Je kunt trouwens ook in grote steden ook met de guards praten en dan kun je de weg vragen en dan wordt er een marker op je minimap geplaatst...

[ Voor 47% gewijzigd door RealCato op 10-01-2005 07:10 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:50
Vragen waar iets is op het forum heeft inderdaad niet zoveel zin. Iedere guard kan je, met indicatie op je ingame map, vertellen waar iemand is :P

Gister een nieuwe dwerg jager tot lvl 10 gekregen, kan de lol eindelijk beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met craften(Wish/UO) in deze game, of is het volledig hack and slash gebaseert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Over craften.. tja ik vind de drops meestal beter dan wat je krijgt op je eigen lvl maar daarnaast je vind niet altijd alles en soms is craften dan de beste oplossing als je op de Auction House niks vind.. Maar ik ben van tailoring/enchanting op mijn mage geswitched naar alchemy/herbalism en dat bevalt me beter.. de buffs, heals en mana potions kunnen de mage errug goed gebruiken.. Voor andere classes is dit iets minder belangrijk.. Bijv. de Warlock met ook een lage armor(cloth) heeft nog een pet die agro kan doen dus dan is het minder belangrijk om potions te hebben..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmm hopen dat de boel snel een beetje wil vlotten bij blizzard... dan kan de final final eindelijk beginnen en kan ik uit gaan zoeken welk character ik voor de retail wil gaan spelen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:18:
Hoe zit het met craften(Wish/UO) in deze game, of is het volledig hack and slash gebaseert?
Alle antwoorden hierop kan je vinden op de blizzard site of fan sites! Je gelooft toch zelf niet dat geen enkele site daar iets over te melden heeft??

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:57:
Hopelijk snel 38 want dan is het tijd voor Scarlet Monestary.
Gister Scarlet gedaan op lvl 39 ( US Dalaran), dit was wel de vetste instance tot nu toe. Vooral die bosses zijn super, en de loot is ook erg mooi. En natuurlijk de quest reward waar iedereen het voor doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:15:
[...]

Gister Scarlet gedaan op lvl 39 ( US Dalaran), dit was wel de vetste instance tot nu toe. Vooral die bosses zijn super, en de loot is ook erg mooi. En natuurlijk de quest reward waar iedereen het voor doet.
Hehe, zeker als je meerdere questen moet voltooien :).
Op korean is een party daar heen krijgen moeilijk, duzz kom er met europa wel eens :).

HF :D

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Laatst online: 24-03 20:39
Net een lvl37 paladin geworden. Toch wel grappig dat lvl40 horde gasten wegrennen als ze me zien 8)7

Ben nu Strangletorn Vale aan het verkennen, best pittig met altijd een behoorlijke hoeveelheid horde om je heen. Gisteren heel dag daar gequest met een lvl33 rogue, was zelf nog lvl36. Mooiste was toen we een lvl35 & 36 horde tegenkwamen op het strand. 1 Shaman en een Warrior. De rogue was stealthed en konden ze dus niet zien. Waarschijnlijk dachten ze die pakken we wel even, maar mooi niet dus :p Het gevecht begon al gelijk met 2 stuns. en damn wat tanked zo'n paladin lekker, ze begonnen met z'n tweeen op me in te slaan nadat de stun was uitgewerkt, zelf waren ze nog op 50% van hun hp(blauwe items doen veel damage _/-\o_ ). Geen 1x hoeven healen en de rogue was nog niet eens geraakt. Doen ze denk ik geen 2de keer.

Eindelijk ook een quest tegen gekomen waarbij je een flink stuk moest zwemmen. Namelijk de Vile Reef in SV. Was best geinig, met z'n tweeen een flinke poos aan het zwemmen geweest op zoek naar het laatste tablet.

Is er btw ook al iemand die zijn Blacksmithing boven de 200 heeft en kan kiezen of hij een Armorsmith of Weaponsmith kan worden ? Ik kan namelijk niet echt kiezen :p Ik neig het meeste naar Weaponsmith omdat bijna iedereen de wapens kan dragen die ik dan kan maken. Mail armor is daartegen weer wat beperkter. hhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:18:
http://www.worldofwarcraft.com/info/professions/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 20:42
Kan een dwerg eigenlijk gewoon zwaarden wielden? Ook dual-wield en two-handed swords?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Finwe schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:47:
Kan een dwerg eigenlijk gewoon zwaarden wielden? Ook dual-wield en two-handed swords?
ja in het trade center van stormwind zit een wapen trainer

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
even een vraagje...

ik had 2 characters en op de een of andere manier ben ik er 1 kwijt na een crash :?
Super vaag maar als europeaan op de koreaanse beta zal het wel niet de bedoeling zijn om veel met deze info te doen :( De server weet ik niet meer (heb nooit de koreaanse tekens na getekend). Wel jammer van een level 18 hunter...

Maar na wat hardware problemen (heb mobo vervangen en geheugen uitgebreid) lijkt het niet alsof het soepeler is gaan lopen...

Ik heb de video kwaliteit allemaal omlaag gegooid (filtering en shit) memtest draait terwijl ik dit post en ik hoop op een oplossing... kan het aan de driver liggen?? Ik heb een ati 9700 pro met 8.12 ofzo ;)

Verder heb ik iedere keer een xml fout als ik WoW opstart. dat ligt aan de vele updates en de us2kr vrees ik.... Wat kan je daaraan doen en heb je die us2kr nodig? of is het gewoon dat ene filetje aanpassen?

Thnx

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nimmolon schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:41:

Is er btw ook al iemand die zijn Blacksmithing boven de 200 heeft en kan kiezen of hij een Armorsmith of Weaponsmith kan worden ? Ik kan namelijk niet echt kiezen :p Ik neig het meeste naar Weaponsmith omdat bijna iedereen de wapens kan dragen die ik dan kan maken. Mail armor is daartegen weer wat beperkter. hhmmmm
Niet doen op lvl 40 kan je plate gaan dragen ipv mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- When are the new keys coming?

The next wave of keys (this is the biggest one!) will go out today (Monday). We are still in the process of sending beta keys to the applicants.
Been there, done that. Bedankt Blizzard voor deze Closed Beta2. Ik zal jullie product maar op blind vertrouwen moeten aanschaffen. :|

(Dit komt uit een Q&A topic op het europese forum, 1/3/2005 gepost dus het heeft betrekking op deze beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:16:
[...]

Been there, done that. Bedankt Blizzard voor deze Closed Beta2. Ik zal jullie product maar op blind vertrouwen moeten aanschaffen. :|

(Dit komt uit een Q&A topic op het europese forum, 1/3/2005 gepost dus het heeft betrekking op deze beta)
*gaap* *mompelt iets over open beta en geduld*

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 10-01-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:26:
[...]
*gaap* *mompelt iets over open beta en geduld*
Begin het een beetje zat te worden geduld te hebben als US closed, US Open, EU Closed en de Koreaanse beta allemaal aan je voorbijgaan terwijl de helft van alle spelers zich door middel van allerlei trucs als proxies, valse adressen en tientallen email accounts zich een plekje hebben weten te veroveren. Degene die zelfs meerdere accounts wisten te versieren konden er dmv van e-bay nog dik geld aan verdienen ook. En Alex, die al Warcraft speelt sinds het prille orcs and humans op de 386, moet maar geduld hebben... AAAAAARGH :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben bezig met mensen van www.wowforum.nl bezig een guild op te richten, en tot nu toe willen de meeste mensen allaince dus kijk daarmaar rond en dan kunnen we zo snel mogelijk beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZviX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:39:
[...]

Begin het een beetje zat te worden geduld te hebben als US closed, US Open, EU Closed en de Koreaanse beta allemaal aan je voorbijgaan terwijl de helft van alle spelers zich door middel van allerlei trucs als proxies, valse adressen en tientallen email accounts zich een plekje hebben weten te veroveren. Degene die zelfs meerdere accounts wisten te versieren konden er dmv van e-bay nog dik geld aan verdienen ook. En Alex, die al Warcraft speelt sinds het prille orcs and humans op de 386, moet maar geduld hebben... AAAAAARGH :( ;)
Een echte fan speelt nu al de US release :x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind ik niet.
Ik denk dat de meeste mensen gewoon wachten omdat er een European Release is.
Betere pings en er zijn voornamelijk mensen met dezelfde speeltijd als jezelf.
Dit maakt het leuker voor de fans, denk je ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ach ja beta's. Probeer er simpelweg op tijd bij te zijn voor de EU open Beta. Dan heb je in ieder geval nog een 1-2 weken de tijd om te kijken of je het wat vindt.

Verder koop je in principe ieder spel op 'blind vertrouwen' natuurlijk. Je gaat af op wat je leuk lijkt, reputatie van ontwikkelaar, reviews en ervaringen van anderen. Als je mazzel hebt is er een demo beschikbaar, maar meestal komen die pas na de release en ga ik daar persoonlijk niet op wachten.

En dan heb je af en toe een miskoop, boeiuh.. bovendien zul je aan WoW niet echt een miskoop hebben als je op zoek bent naar een leuk mmorpg ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 10-01-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met World Of Warcraft zal je heus niet teleurgesteld worden als je er niet veels te hoge verwachtingen van hebt. Het zal je langer zoet maken dan HL2 single player kan ik je vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je niet zo selectief zou lezen dan had je gezien dat die thread een verzameling is van vorige Q/A topics en dat jouw vraag stond in de Q/A van 4 oktober. Heeft dus niets met deze beta te maken. Deze beta wordt gewoon open zodra servers beetje stabiel zijn (ik hoop eind deze week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als die 3 januari 2005 gepost is, heeft het betrekking op de Closed Beta, niet op de Final Beta. Die is namelijk 8/9 januari begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben gelijk, sorry 8)7

(er is hoop! _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:51:
Jullie hebben gelijk, sorry 8)7

(er is hoop! _/-\o_ )
There always is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

ook ik heb nog geen key en dus geen beta kunnen spelen, maar ik maak me geen zorgen of de retail een goede investering zal zijn. Als Blizzard een ding wel mee heeft is het een flawless trackrecord van klasse games. En als je daar niet op durft te vertrouwen dan ga maar eens wat reviews langs.

Gamespot had een paar weken terug een videoreview and hun oordeel is dat als je een gamer bent, rpg-er of niet, je dit spel minimaal gespeeld moet hebben, als is het alleen maar de eerste gratis maand, omdat je jezelf anders berooft van een van de beste game experiences tot op de dag van vandaag ...

De videoreview vindt je hier: http://www.gamespot.com/p....html?q=world+of+warcraft

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
just a fool's hope :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
oh jee.. mr Negative weer in the house!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het ook al vreemd. Ik herkende het uit de closed beta keysproeierij. Het zal echt wel los lopen en iedereen die binnen 1 dag regged heeft geluk :) Neem de US open Beta: De keys waren geloof ik binnen 2 á 3 dagen weg.

Wees er snel bij dan heb je geluk. En doe jezelf een plezier en iemand naast je: als je er vroeg bij bent. Schrij je 2 keer in, deed ik ook bij de US en heb zo de hele open beta met die vriend van mij gespeeld en geloof me, dat is echt stukken leuker!
Ga andere mensen vervelen met je geblaat...

Als je echt alleen maar negatieve dingen kan zeggen ga dan lekker bij Sims posten ofzo, heb je meer te doen dan in dit topic :Z O-) :Y)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:39:
[...]

US Stress Test en US Open Beta heeft echt iedereen zonder al te veel moeite kunnen spelen hoor. Voor de eerste een proxy en voor de 2e een US adres, dat zijn nou niet echt supertruken volgens mij :) En daar viel op Ebay echt geen dik geld mee te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Weet iemand of er ergens een lijst is te vinden met alle beesten die als pet kan gebruiken, samen met alle bijzonderen eigenschappen van deze beesten.

Ik ben nu lvl 22 dwarf hunter met een lvl 22 krokodil in de koreaanse beta. Mijn pet heeft alleen bite en growl, en ik wil hem graag meer leren, of deze skills aan een andere pet doorpasen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
keldon schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:31:
[...]
US Stress Test en US Open Beta heeft echt iedereen zonder al te veel moeite kunnen spelen hoor. Voor de eerste een proxy en voor de 2e een US adres, dat zijn nou niet echt supertruken volgens mij :) En daar viel op Ebay echt geen dik geld mee te verdienen.
Yup.. als je zelf te laks bent geweest om niet optijd te reageren is het je eigen schuld als je daarna toch nog een key wilt kopen :? tja het is net wat de letterlijke gek er voor geeft.. geen probleem voor de rest maar geef niet af op de methode Alexander11 want als je niet optijd was bij de vorige zal je ook niet optijd zijn als er een nieuwe is bij de EU.. F5 is bij de echte WoW verslaafde niet meer te lezen die niet in Amerika het hebben gekocht.. (zoals ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Skeiron schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:40:
[...]

Yup.. als je zelf te laks bent geweest om niet optijd te reageren is het je eigen schuld als je daarna toch nog een key wilt kopen :? tja het is net wat de letterlijke gek er voor geeft.. geen probleem voor de rest maar geef niet af op de methode Alexander11 want als je niet optijd was bij de vorige zal je ook niet optijd zijn als er een nieuwe is bij de EU.. F5 is bij de echte WoW verslaafde niet meer te lezen die niet in Amerika het hebben gekocht.. (zoals ik)
Een echte verslaafde kan toch nooit de US Stress Test of de US Open Beta missen? Voor beide heb je ruim de tijd gehad om een account aan te maken en velen kwamen er dan ook zonder problemen in. Alexander11 speelde al WC1 op z'n 386, dan mag je toch wel verwachten dat hij op de hoogte is van dit soort dingen.

Iemand die beide events mist is gewoon geen echte fan lijkt me dan, moet je achteraf ook niet gaan zitten klagen dat je geen plekje kon bemachtigen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:09:
Vragen waar iets is op het forum heeft inderdaad niet zoveel zin. Iedere guard kan je, met indicatie op je ingame map, vertellen waar iemand is :P

Gister een nieuwe dwerg jager tot lvl 10 gekregen, kan de lol eindelijk beginnen :)
ik heb bug,dat ik niet het vlaggetje te zien krijg :S ook als ik dood ga,kan ik me lijk zelf gaan opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Hehe nee dat bedoelde ik ook.. ik heb maar 1 Beta gemist omdat ik zo stom was om op vakantie te gaan.. de rest heb ik vanaf de stress test in Amerika meegemaakt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:40:
Weet iemand of er ergens een lijst is te vinden met alle beesten die als pet kan gebruiken, samen met alle bijzonderen eigenschappen van deze beesten.

Ik ben nu lvl 22 dwarf hunter met een lvl 22 krokodil in de koreaanse beta. Mijn pet heeft alleen bite en growl, en ik wil hem graag meer leren, of deze skills aan een andere pet doorpasen
je kan growl upgraden. bij pet trainer.

veel meer kan je hem niet trainen > al eens gekeken in je spellboek ?> train pet <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:00:
[...]

ik heb bug,dat ik niet het vlaggetje te zien krijg :S ook als ik dood ga,kan ik me lijk zelf gaan opzoeken
Niet echt een bug, maar wordt volgens mij meestal veroorzaakt door lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Laatst online: 15-08 07:47
www.wowhunter.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
keldon schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:51:
[...]
Iemand die beide events mist is gewoon geen echte fan lijkt me dan, moet je achteraf ook niet gaan zitten klagen dat je geen plekje kon bemachtigen toch?
Tuurlijk is het makkelijk genoeg om ff een proxy te gebruiken of iemands adres van internet te plukken, dat was mijn punt ook niet. Het is alleen niet erg netjes tegenover de mensen die wel in de bedoelde regio wonen. :)

En ga alsjeblieft niet zitten blaten dat ik geen 'echte fan' ben (elitair gedrag :r) omdat ik afgezien heb van deelname op amerikaanse en koreaanse beta's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb voor de US Open Beta niet eens een US adres gebruikt, maar gewoon een nederlands adres. Werkte perfect.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:23:
[...]
[...]
Tuurlijk is het makkelijk genoeg om ff een proxy te gebruiken of iemands adres van internet te plukken, dat was mijn punt ook niet. Het is alleen niet erg netjes tegenover de mensen die wel in de bedoelde regio wonen. :)

En ga alsjeblieft niet zitten blaten dat ik geen 'echte fan' ben (elitair gedrag :r) omdat ik afgezien heb van deelname op amerikaanse en koreaanse beta's.
Dan help ik je uit de droom.. Bij de US Open kon je gewoon een Nederlands adres invullen.. zo opgelost.. Om maar de over de "echte fan" te spreken: dat had je moeten weten.. ;) Niet kwaad bedoeld maar het is gelul als je zegt dat je geen kans hebt gehad want die waren er zat.. Je kan het ook zo zeggen.. "Ik had geen zin om moeilijk te doen, dingen te doen waarvan ik dacht dat ze illegaal waren en niet op tijd was voor de 3 verschillende Beta's zit ik nu te F5-en in de hoop dat ik een Beta key toch nog kan bemachtigen".. Klinkt goed toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Skeiron462 op 10-01-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:24:

[...]

Ga andere mensen vervelen met je geblaat...

Als je echt alleen maar negatieve dingen kan zeggen ga dan lekker bij Sims posten ofzo, heb je meer te doen dan in dit topic :Z O-) :Y)
Hehe ok.. het is duidelijk. Als je een keer voor je mening uitkomt, ben je voor de rest van je GoT carriere de sigaar :). En nu wordt ook al niet mn poging tot humor gewaardeerd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
RedruM schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:38:
[...]
Hehe ok.. het is duidelijk. Als je een keer voor je mening uitkomt, ben je voor de rest van je GoT carriere de sigaar :). En nu wordt ook al niet mn poging tot humor gewaardeerd _/-\o_
Aah ik snapte de humor wel.. maar het is nu frustie tijd voor degene die nog niet Beta hebben gespeeld.. Had ik ergens ook in forum 2 of 3 van WoW.. maar dat is zeker voorbij als retail begint.. ja het mag gezegd worden.. het einde is in zicht.. of zouden we ook zo'n oneindige Beta als in Korea krijgen.. In ieder geval de Korean Beta voelt errug lang aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bagger, hele lap tekst getypt, is het weg .... ;( |:( :(

Maar even dan int kort:

Het loopt allemaal wel los en het is een EU Open beta. Het is gratis dus je hebt echt bijzonder weinig te klagen. Ga anders lekker even een andere gratis MMORPG doen, zul je zien hoe snel je alle fouten van WOW op je neemt die er nu nog zijn...

Het was misschien een beetje lomp vermeld maar het irriteert als je echt niets goed te zeggen hebt. En hier ben ik echt niet de enige in.

Oh, en je humor irriteert mij ook. Dat je het weet :Y)

Ik heb zelf het volle vertrouwen dat het wel goedkomt. Echt veel slechter kan het niet (kan wel maar zal echt niet gebeuren) en zo slecht vind ik het nou ook niet gaan. Blizzard is op dit moment vast zoveel mogelijk servers aan het klaarmaken om iedereen te laten spelen die zich ook gaat aanmelden voor de beta. Dit zeiden ze ook eerder in een Press Release dus heb geduld. Het loopt allemaal wel los...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Ik wordt gek, kan maar niet kiezen of ik mage wil gaan spelen of hunter. Beide trekken me wel :). Het wordt iig een ranged char, hou niet zo van dat 'domme' hack&slash werk. Nu is de vraag, welke van de 2.

voordelen mage:
weinig spelen het
weinig gear needed op het begin (:?)

voordelen hunter:
makkelijker te spelen (vooral in begin)
het trekt me wel :P

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Skeiron schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:44:
[...]

Aah ik snapte de humor wel.. maar het is nu frustie tijd voor degene die nog niet Beta hebben gespeeld.. Had ik ergens ook in forum 2 of 3 van WoW.. maar dat is zeker voorbij als retail begint.. ja het mag gezegd worden.. het einde is in zicht.. of zouden we ook zo'n oneindige Beta als in Korea krijgen.. In ieder geval de Korean Beta voelt errug lang aan..
Ik hoop niet dat deze beta een maand gaat duren of zo.. maar ja.. Misschien dat de VS FB zo snel voorbij was omdat ZOVEEL mensen het speelde dat het gewoon te duur zou worden? Er spelen toch veel minder mensen in de Euro FB neem ik aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Flapmo schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:53:
Ik wordt gek, kan maar niet kiezen of ik mage wil gaan spelen of hunter. Beide trekken me wel :). Het wordt iig een ranged char, hou niet zo van dat 'domme' hack&slash werk. Nu is de vraag, welke van de 2.

voordelen mage:
weinig spelen het
weinig gear needed op het begin (:?)

voordelen hunter:
makkelijker te spelen (vooral in begin)
het trekt me wel :P
Ik heb beiden gespeeld.. vond mage al snel saai worden. Ik kan sowieso al niet echt tegen het irritante castmetertje heb ik gemerkt.. heb liever instant skills. Hunter was op zich een leuke char.. niks op aan te merken eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:23:
[...]

[...]

Wat heeft dat met netjes te maken? Enig idee hoeveel non-Europeanen er in de EU CB speelde? Dat waren er echt stukken meer dan omgekeerd. Wat ik bedoelde is dat een echte fan minimaal op de hoogte is van die events, uit je posts meende ik op te maken dat je ze gewoon gemist had en dus te laat was met inschrijven. Dat je ervoor kiest om niet mee te doen is heel wat anders natuurlijk.

Het is alleen een rare keuze vind ik, waarom zou je niet meedoen als het kan?
RedruM schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:38:
[...]

Onderbouw je mening dan ook een beetje ipv alleen maar je gal spuwen want gezien je laatste posts kan Blizzard het toch nooit meer goed doen in jouw ogen. Al mag je 3 jaar extragraties spelen :)

[ Voor 22% gewijzigd door Ace op 10-01-2005 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RedruM schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:03:
[...]

Ik heb beiden gespeeld.. vond mage al snel saai worden. Ik kan sowieso al niet echt tegen het irritante castmetertje heb ik gemerkt.. heb liever instant skills. Hunter was op zich een leuke char.. niks op aan te merken eigenlijk :)
Het grootste nadeel aan mage vond ik de agro. Als je vecht met iemand anders (melee bijvoorbeeld) en je cast een flinke vuurbal voor veel damage, dan ben je gelijk de lul, zeker met je cloth armor :P

Het was zo erg dat we met een hele groep in een dungeon waren met monsters iets boven ons level, maar goed te doen met zoveel mensen. Iedere keer dat ik een vuurbal deed werd ik ge-agro'd en in 3 klappen neergehoekt. Op een gegeven moment ben ik er maar niks-doend achteraan gehuppeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
vind een mage in instance erg fijn voor polymorph en opzich kan je wel fireballen alleen niet constnat ( ook niet slim ivm snel oom en je moet polymorph kunnen of root :) )
maar niet op volle mob als warrior en roque samen op een mob zitten met half hp kan je die mob rustig 1x blasten. meerdere keren is ook niet slim ivm met aggro dat klopt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Hmm mijn ervaring als mage is dat je agro makkelijk kan aanpakken:

- Start met een wand ipv een major damage spell bij grote groepen solo.. Hierdoor pull je minder tegelijk..
- Als je met een groep bent gebruik voornamelijk Arcane Missiles omdat deze per stuk damage doet waardoor je minder agro krijgt
- Als je met een groep bent gebruik major damage spells alleen als finishing moves..

Agro spells waar je mee moet opletten:
- Sheep omdat zodra er eentje losbreekt hij als eerst naar jou gaat..
- Counterspell agro overpakken daarvan is erg lastig.. misschien makkelijker op later lvl..

Mages tot lvl 20 vond ik lastig spelen.. daarna gaat het soepeler omdat je allemaal combo's kan gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 18:02
Ik vind het maar onzin. M`n mage is nu lvl 40 de laatste tijd speel ik niet meer zoveel. Iig liggen de stats zon rond de 1300hp en 3100 mana gecombineerd met 1000armor. Een melee class heeft natuurlijk veel meer hp en armor maar zeggen dat je na 3 hoeken al ligt das onzin :). Tenzij je een boss vecht die voor rond de 300 mept en ook nog een elite is.

Voor de rest ben ik nog weinig enemies tegengekomen die ik niet aankon laatstaan de klappen opvangen en doorgaans kill ik toch meestal 2 lvls boven me. Peanuts als ze me dan slaan voor 70dmg en af en toe een crit voor 150 ofzo. Daar channel ik toch wel doorheen :z

edit: Oh ja het agro probleem. Zo had ik laatst ook een 2de mage in een instance naast mezelf. Het verschil was zichtbaar als je weet wat je doet. Mage 2 zat constant rondjes te rennen omdat ie weer agro had en voor ze leven moest rennen. Na 1 mob weer meteen een flesje drinken om mana weer op peil te krijgen. Nee het is gewoon een kwestie van maat weten houden.

Altijd iemand anders laten pullen en wachten tot ze 2-3 hits hebben (met een 2 hander meestal). Daarna kun je rustig een fireball droppen en is de mob al zo goed als dood in een group. Het is helemaal nergens voor nodig om fireball, fireball, etc te spammen totdat iets dood is tenzij het ook echt vlug doodmoet ivm een complete group wipeout ofzo. Zelfs dan kun je nog makkelijk 2 mobs boven je level afmaken. (non elites ja maar dat moge duidelijk zijn hoop ik :P)

[ Voor 41% gewijzigd door Tr!gger op 10-01-2005 18:14 ]

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De sticky in het US Hunter forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:34:
[...]

Het grootste nadeel aan mage vond ik de agro. Als je vecht met iemand anders (melee bijvoorbeeld) en je cast een flinke vuurbal voor veel damage, dan ben je gelijk de lul, zeker met je cloth armor :P

Het was zo erg dat we met een hele groep in een dungeon waren met monsters iets boven ons level, maar goed te doen met zoveel mensen. Iedere keer dat ik een vuurbal deed werd ik ge-agro'd en in 3 klappen neergehoekt. Op een gegeven moment ben ik er maar niks-doend achteraan gehuppeld..
Leren om te gaan met aggro is voor elke class een must om te leren als je succesvol in een groep wil zijn. Mages gebruiken idd vaak arcane missiles in groepen, en frost magic is ook te prefereren boven fire magic. Als je t een paar keer goed fout doet leer je hoeveel damage je kan doen ten opzichte van de tank. Als de tank een warrior is, en zorgt dat ie in defensive stance flink taunt, sunder armor en evt. disarm doet, hebben de spellcasters het makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Yeeeehaa eindelijk kan ik spelen. Vaarwel Lineage2 welcome WoW! Een Amerikaanse vriend heeft een copy voor me gehaald in de winkel, code doorgemaild, Australisch adres verzonnen (nou ja verzonnen, ik ben er echt geweest toen ik in Australië was }) ) en spelen maar!

Ik ben een Tauren Druid (genaamd Borz) op de Stormreaver server mocht iemand daar toevallig ook spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door XXlerator op 10-01-2005 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dat allemaal nu de Euro versie om de hoek is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
Ik vind het niet echt om de hoek... Wij moeten nog een maandje (minstens) voor de retail wachten. Snap hem wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
  • Laatst online: 30-08 22:04
Voor mensen die niet in de beta zitten (zoals ik) maar toch een beetje het spel willen ervaren zijn hier wat leuke gameplay filmpjes te vinden. Sommigen van meer dan een uur.

http://worldofwarcraft.4players.de:8080/juniorx3videos.php
Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

marcrenzo schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:57:
Voor mensen die niet in de beta zitten (zoals ik) maar toch een beetje het spel willen ervaren zijn hier wat leuke gameplay filmpjes te vinden. Sommigen van meer dan een uur.

http://worldofwarcraft.4players.de:8080/juniorx3videos.php
Veel plezier :)
Cool, Thx ! Gelijk ff checken

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Je kan natuurlijk ook gewoon Everquest2 gaan spelen, die is al wel te koop in Nederland. EVERQUEST! EVERQUEST!! :+ :P

anyways, om even serieuze vraag te stellen nu ik toch jullie aandacht heb:

Hoe ervaren jullie roleplaying in WoW? Zijn er veel echte roleplayers? etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
loona35 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:09:
Je kan natuurlijk ook gewoon Everquest2 gaan spelen, die is al wel te koop in Nederland. EVERQUEST! EVERQUEST!! :+ :P

Ben er nog geen 1 tegengekomen. Er zijn in de US wel aparte RP servers, denk dat ze daar hier in de EU er ook wel 1tje neerzetten.

Everquest 2 heeft binnen 2 maanden na release alweer betaalde expansions en 'adventurepacks' aangekondigd, mini-uitbreidingen van $5. Dat is pas de manier om de boel scheef te trekken in no-time :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Laatst online: 29-03 22:54
Nu heb ik even een vraagje, ik wil dus WoW gaan pre-orderen in het buitenland om eerder te kunnen spelen (kut vivendi etc) nu vraag ik me af waar kan ik dat het beste doen ? (welke winkel ?) ik wil graag nog aan final beta mee doen, en heb begrepen dat je dan met zown pre-order key ofzo kan spelen ofzo :? nah ja hoop dat iemand me even hierbij kan helpen en anders maar US- versie denk ik, want ik kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
keldon schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:30:
[...]

Ben er nog geen 1 tegengekomen. Er zijn in de US wel aparte RP servers, denk dat ze daar hier in de EU er ook wel 1tje neerzetten.

Everquest 2 heeft binnen 2 maanden na release alweer betaalde expansions en 'adventurepacks' aangekondigd, mini-uitbreidingen van $5. Dat is pas de manier om de boel scheef te trekken in no-time :D
Idd, en daar reageert een blizzard poster op met :
We are planning on adding a lot more additional content, including opening new areas, adding high level dungeons and instances, Battlegrounds, and other new features over the next year at no additional charge to our players.

WoW > eq2
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
artec schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:54:
Nu heb ik even een vraagje, ik wil dus WoW gaan pre-orderen in het buitenland om eerder te kunnen spelen (kut vivendi etc) nu vraag ik me af waar kan ik dat het beste doen ? (welke winkel ?) ik wil graag nog aan final beta mee doen, en heb begrepen dat je dan met zown pre-order key ofzo kan spelen ofzo :? nah ja hoop dat iemand me even hierbij kan helpen en anders maar US- versie denk ik, want ik kan niet wachten :D
Je kan het nog wel doen maar ik verwacht dat tegen de tijd dat jij je buitenlandse pre-order binnenhebt de Final Beta gewoon opengesteld is voor iedereen. Of je moet een webshop vinden die je de benodigde info mailt ipv een doos toestuurt.

Maar of dat de moeite waard is voor dat maandje? Zoiets was eind november nuttig, nu toch echt niet meer lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:51
Bij mn pet staan altijd heel veel talentpoints, wat kan ik daarmee doen?

en daaron iets van 4 blokejs met frost etc, en daar staan allemaal nullen in

[ Voor 36% gewijzigd door DarkShadow op 11-01-2005 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:01:
Bij mn pet staan altijd heel veel talentpoints, wat kan ik daarmee doen?

en daaron iets van 4 blokejs met frost etc, en daar staan allemaal nullen in
Kunstjes leren ;) Hoe dit te doen: zet je pet in een stable. Ga er vervolgens op uit om een nieuwe pet te trainen. Sommigen hebben speciale abilities (bite, claw, cower en growl), laat ze die een stuk of 10 keer gebruiken en dan krijg je "You learned bite 3." (bijvoorbeeld). Nu dismiss je die pet en haal je je eigen pet weer uit te stables. Vervolgens kan je met de "train pet" ability uit je spellbook die ability aan jouw pet leren (en dat kost dus talent points). :)
loona35 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:09:

Ik ben er 1 tegen gekomen in STV, een troll rogue geloof ik. Hij wilde van mij 8 liferoot kopen maar ik snapte echt nix van wat hij zei B) Had echt pas na een minuut door dat het roleplaying was, toen snapte ik pas wat hij allemaal zei :+ Vind het wel erg leuk en ik ga ook zeker nog een char aanmaken op een RP server (later).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Skeiron schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:06:
Hmm mijn ervaring als mage is dat je agro makkelijk kan aanpakken:

- Start met een wand ipv een major damage spell bij grote groepen solo.. Hierdoor pull je minder tegelijk..
- Als je met een groep bent gebruik voornamelijk Arcane Missiles omdat deze per stuk damage doet waardoor je minder agro krijgt
- Als je met een groep bent gebruik major damage spells alleen als finishing moves..

Agro spells waar je mee moet opletten:
- Sheep omdat zodra er eentje losbreekt hij als eerst naar jou gaat..
- Counterspell agro overpakken daarvan is erg lastig.. misschien makkelijker op later lvl..

Mages tot lvl 20 vond ik lastig spelen.. daarna gaat het soepeler omdat je allemaal combo's kan gebruiken..
Weinig problemen gehad om alleen lvl 20 te worden.
Tevens Agro spells als sheep en counterspell zijn in het begin niet echt usefull, pas bij lvl 30 vond ik het makkelijk om deze te gebruiken.

Tevens een wand... 2handed staff doe je meer damage mee. Wand is pass usefull als je quest daarvoor krijgt van je trainer en die voltooid, niet erg makkelijk, 1 van de 2 questen is elite. Tevens quest is voor een party van lvl 40 :)

Als je party speelt tot lvl 20 dan heb ik weinig problemen met agro, over het algemeen was een shaman mee die deelde een klap uit en beest ging weer op hem in hakken.
Mana schild is ook wel makkelijk, krijg je in ieder geval niet de eerste klappen @ life.

Atm zelf mage lvl 33, life van 800 en mana van 3100. Kan atm redelijk solo spelen, maar sommige questen ben je echt een party voor nodig :)

Voor de rest, lvl 1 t/m 10 solo daarna kan je beter met een party gaan lopen. (ging op korean beta niet makkelijk, aangezien ik hun niet versta, zal in europa vast beter gaan ;) )

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft niemand anders hier problemen met het registreren voor de EU Final Beta, met een omgezette US key(dus nu een EU key:P )

een klasgenoot van me heeft precies hetzelfde probleem.

als ik de cdkey invul op de signup page zegt ie dat de key niet goed is.

van blizzard heb ik ook nog steeds geen antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Ik ben ook makkelijk door alles heen gegaan.. maar nu na lvl 24 kan ik makkelijk gasten aan 4 lvls hoger dan mezelf.. dat kon ik tussen 12/14 tot 20 bijna niet.. Misschien had ik in het begin te weinig ervaring als mage.. nu ga ik alleen dood als ik elites ga pakken in me eentje en dan ga ik alleen af en toe dood als de elites 2 lvls of meer dan mij hoger zijn.. Maar mage blijft toch de meest kwetsbare van allemaal.. natuurlijk kan elke class dood maar bij de mage kan 1 foutje al fataal zijn.. daarom speel ik ook het liefst mage en natuurlijk om de AoE spells en hoge damage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Voor mij wordt het toch eerst even een hunter, mage zal er zeker achteraan komen. Eerst even wat hunter guides lezen :).

//edit
Hier iemand die een guide aanraadt? Die op hunterforums zat ik net te lezen.

[ Voor 27% gewijzigd door Flapmo op 11-01-2005 11:01 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:45:
heeft niemand anders hier problemen met het registreren voor de EU Final Beta, met een omgezette US key(dus nu een EU key:P )

een klasgenoot van me heeft precies hetzelfde probleem.

als ik de cdkey invul op de signup page zegt ie dat de key niet goed is.

van blizzard heb ik ook nog steeds geen antwoord
Hebben jullie al US accounts aangemaakt met die key? Zo ja, dan vrees ik dat het niet gaat werken. Heb ik ook, heb wel reply van Blizzard, is beetje vaag maar zeggen dat ik zsm een confirmation zou moeten krijgen. Kan dus goedkomen, maar enige oplossing atm is naar Blizzard mailen (en verwacht 3-4 dagen wachttijd voor er een reply komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
Als je je US-key om laat zetten naar een EU-betakey, kun je dan met je key ook in de EU-retail spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Jaded schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:31:
Als je je US-key om laat zetten naar een EU-betakey, kun je dan met je key ook in de EU-retail spelen?
Dat is wel de bedoeling geloof ik ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Straphka
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Finwe schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:22:
[...]

Hebben jullie al US accounts aangemaakt met die key? Zo ja, dan vrees ik dat het niet gaat werken. Heb ik ook, heb wel reply van Blizzard, is beetje vaag maar zeggen dat ik zsm een confirmation zou moeten krijgen. Kan dus goedkomen, maar enige oplossing atm is naar Blizzard mailen (en verwacht 3-4 dagen wachttijd voor er een reply komt).
Ik heb ook een US key en account en heb het webform ingevuld (is nu trouwens weg, niet echt hoopgevend). Ik denk toch wel dat we de keys kunnen omzetten, ik meen dat ook ergens gelezen te hebben (ik zal de source ff opzoeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Als het iemand gelukt is om het om te zetten post het graag ff.. dan weet ik ook wanneer ik het kan testen met mijn "andere" key..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ow ja, donderdag gaan de US-servers 16 uren offline. GG Blizz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo af en toe komt hier de vraag langs of je karakters bewaard blijven als je er een maand of wat geen zin meer in hebt (kan het me niet indenken, maar toch..) en volgens mij is daar nog geen officieel antwoord op langsgekomen (zo wel, dan heb ik het gemist), maar het volgende staat op de WoW Forums:

'They should be, yes. Characters are kept indefinitely at this time. If that policy changes, we'll be sure to let you know.'

hier gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:34
Jaded schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:01:
Ow ja, donderdag gaan de US-servers 16 uren offline. GG Blizz
Blij dat mijn CPU deze week bij Informatieu ligt om vervangen te worden, verwacht hem pas Vrijdag terug haha dus kon zowiezo al niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Skeiron schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:01:
Als het iemand gelukt is om het om te zetten post het graag ff.. dan weet ik ook wanneer ik het kan testen met mijn "andere" key..
Vorige week donderdag mailtje gehad van Blizzard dat m'n key was omgezet en dat ik deze kon gebruiken zodra final beta zou starten. Zit nu dus in Final Beta :*) _/-\o_ Nighthawk _/-\o_

Ze veranderen de key zelf niet. Je kan alleen geen us account meer aanmaken, maar ipv daarvan dus een eu account. Dus ik denk dat als je al in de us speelt dat je key dan niet omgezet kan worden.

Ook denk ik dat het nu niet meer mogelijk is om je key om te laten zetten. De Final Beta is al begonnen en de key zou geschikt gemaakt worden voor Final Beta en Retail.

Maar zoals je al ziet weet ik dat allemaal niet 100% zeker en zou ik contact opnemen met Blizzard als je je us key wil omzetten naar een eu.

[ Voor 3% gewijzigd door nemo55 op 11-01-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:18:
zo af en toe komt hier de vraag langs of je karakters bewaard blijven als je er een maand of wat geen zin meer in hebt (kan het me niet indenken, maar toch..) en volgens mij is daar nog geen officieel antwoord op langsgekomen (zo wel, dan heb ik het gemist), maar het volgende staat op de WoW Forums:

'They should be, yes. Characters are kept indefinitely at this time. If that policy changes, we'll be sure to let you know.'

hier gevonden..
Mooi om te weten. WoW is heel leuk hoor, maar ik ben spellen altijd na een paar maanden spelen wel weer zat, dan ben ik aan wat nieuws toe. Zou het als ik dan (tijdelijk) eventjes stop toch jammer vinden als mijn character(s), waar ik veel tijd in heb gestoken, verwijderd worden. Maargoed, ik lees dat Blizzard ze blijft bewaren, ik hoop dat ze dat niet veranderen in de toekomst.

Eigenlijk is het voor Blizzard ook niet zo'n probleem denk ik, wat zou zo'n character nou aan opslagruimte innemen? Paar MB? Waarschijnlijk zelfs minder, een Diablo II savegame is enkele KB groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
Lord_T schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:19:
even een vraagje...

ik had 2 characters en op de een of andere manier ben ik er 1 kwijt na een crash :?
Super vaag maar als europeaan op de koreaanse beta zal het wel niet de bedoeling zijn om veel met deze info te doen :( De server weet ik niet meer (heb nooit de koreaanse tekens na getekend). Wel jammer van een level 18 hunter...

Maar na wat hardware problemen (heb mobo vervangen en geheugen uitgebreid) lijkt het niet alsof het soepeler is gaan lopen...

Ik heb de video kwaliteit allemaal omlaag gegooid (filtering en shit) memtest draait terwijl ik dit post en ik hoop op een oplossing... kan het aan de driver liggen?? Ik heb een ati 9700 pro met 8.12 ofzo ;)

Verder heb ik iedere keer een xml fout als ik WoW opstart. dat ligt aan de vele updates en de us2kr vrees ik.... Wat kan je daaraan doen en heb je die us2kr nodig? of is het gewoon dat ene filetje aanpassen?

Thnx
even mezelf quoten om mijn postje te bumpen....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
t'is hier geen helpdesk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
en die mooie waarschuwing staat er ook niet voor niets :P
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Voor problemen met je Koreaanse beta ben je dus op jezelf aangewezen.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 11-01-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
nemo55 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:29:
[...]

Vorige week donderdag mailtje gehad van Blizzard dat m'n key was omgezet en dat ik deze kon gebruiken zodra final beta zou starten. Zit nu dus in Final Beta :*) _/-\o_ Nighthawk _/-\o_

Ze veranderen de key zelf niet. Je kan alleen geen us account meer aanmaken, maar ipv daarvan dus een eu account. Dus ik denk dat als je al in de us speelt dat je key dan niet omgezet kan worden.
Vrees dat je daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben, maar ga het idd toch ff proberen bij Blizzard. Mogen mn US account gerust direct cancellen. Issue is natuurlijk gratis maand, eerst heb je gratis maand US, dan switch naar EU en heb je daar weer gratis maand bij nieuwe account. Misschien dat ze het daarom niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lxs
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11-2024

lxs

Ik heb samen met 2 vrienden de US retail geïmporteerd, en zij hebben me verzekerd dat Blizzard het toeliet dat je je US Retail liet veranderen naar een EU retail...
Ik heb ze net even een e-mailtje gestuurd hoe ze dat zo zeker wisten, kon het zelf net namelijk zo snel niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
lxs schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:06:
Ik heb samen met 2 vrienden de US retail geïmporteerd, en zij hebben me verzekerd dat Blizzard het toeliet dat je je US Retail liet veranderen naar een EU retail...
Ik heb ze net even een e-mailtje gestuurd hoe ze dat zo zeker wisten, kon het zelf net namelijk zo snel niet vinden.
Ze laten het ook toe, als je je US key maar niet gebruikt voor een US account. Ik heb nergens gevonden dat je na het aanmaken van US account nog kan switchen. Lijkt me wel dat ze dit op gegeven moment gaan doen, maar of dit al voor de launch is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lxs
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11-2024

lxs

Ik denk het niet, ze zijn erachter gekomen dat er toch wel wat EU-tjes op de US-servers rondlopen en ik denk dat ze die bij de launch (gezien launch EU-FB) niet echt erbij willen hebben...

[ Voor 5% gewijzigd door lxs op 11-01-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:56:
[...]

Idd, en daar reageert een blizzard poster op met :
We are planning on adding a lot more additional content, including opening new areas, adding high level dungeons and instances, Battlegrounds, and other new features over the next year at no additional charge to our players.

WoW > eq2
;)
Ik vraag me soms wel af hoe ze 't doen, ze hebben een groot deel van de wereld prachtig uitgebreid uitgewerkt... soms denk ik wel eens... hmm hier zou later nog best een paar quests aan kunnen worden gekoppeld... en de een aantal battleground entrances zijn er ook al...
maar heel veel bevat al zoveel content... nu las in deze topic over andere werelddelen en eilanden... dan vraag ik me wel weer af hoe ze dat dat zo integreren... maar tot nu toe heeft blizzard me met WoW niet teleurgesteld (behalve een nieuwe versie download in 't weekend :p)
en vermaak me zeer met de geweldige quests die worden aangeboden (alleen mis ik soms achterliggende info over gebieden en q's )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
http://www.worldofwarcraft.com/info/story/chapter1.html

Begin hier maar mee met lezen.. of speel alle voorgaande delen..

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!

Hou het nuttig