Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.875 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:33:
[...]

Ik vraag me soms wel af hoe ze 't doen, ze hebben een groot deel van de wereld prachtig uitgebreid uitgewerkt... soms denk ik wel eens... hmm hier zou later nog best een paar quests aan kunnen worden gekoppeld... en de een aantal battleground entrances zijn er ook al...
maar heel veel bevat al zoveel content... nu las in deze topic over andere werelddelen en eilanden... dan vraag ik me wel weer af hoe ze dat dat zo integreren... maar tot nu toe heeft blizzard me met WoW niet teleurgesteld (behalve een nieuwe versie download in 't weekend :p)
en vermaak me zeer met de geweldige quests die worden aangeboden (alleen mis ik soms achterliggende info over gebieden en q's )
Denk (en hoop) dat ze hier voornamelijk high level (ook 60+) content mee bedoelen. Er is imho genoeg content om tot een respectabel level te komen.

Nieuwe gebieden toevoegen is niet zo'n probleem lijkt me. Er zullen wel ook wat travel mogelijkheden bijkomen uiteraard.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 11-01-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
jullie hebben geen probleem met grafische performance?

de filteringen aan en uit zetten lost niet veel op... kan je ergens de fps zien?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Cntrl r is volgens mij je fps.

Ik heb van een Korean gehoord dat de Koreanse beta tot 15 junuari duurt.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Onroptemraakle schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:13:

Ze gaan in ieder geval IP's blokkeren van de chinezen op de 13de wat ik in een ander forum heb begrepen.. maar het kan ook zijn dat het de 13de stopt.. http://www.blizzhackers.com/viewtopic.php?t=244064

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:41
Onroptemraakle schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:13:

er staat nu wanneer je inlogt op de cb server dat er nog 7 dagen te spelen zijn ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Skeiron schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:23:
[...]

Ze gaan in ieder geval IP's blokkeren van de chinezen op de 13de wat ik in een ander forum heb begrepen.. maar het kan ook zijn dat het de 13de stopt.. http://www.blizzhackers.com/viewtopic.php?t=244064
"Evil spirit Beastly World" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Bosmonster schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:31:
[...]
"Evil spirit Beastly World" :D
Ja ik vond de benaming ook geniaal.. Maar zo zijn er meerdere dingen die vertaald er leuk uit komen.. Vooral met de inschrijving zat ik flink te puzzelen wat ze precies bedoelde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de voorgaande delen allemaal gespeeld, alleen mijn geheugen laat me zo nu en dan een beetje in de steek... en ook de story heb ik al eens doorgenomen maar soms zit ik q's te doen en dan denk ik... het komt me een beetje bekend voor maar hou zat 't nou precies... het zou leuk zijn als je per gebied (of mss wel per area) gewoon een beetje in de geschiedenis kan neuzen...
of mss wel een logboek waar bij elke ondekte area wat info erover staat en er wordt bijgehouden welke NPC daar allemaal zijn (wat bij sommige q's wel handig kan zijn)
nah het zijn van die details, net als dat je een beetje je eigen verhaal ergens kwijt kan op een RP server... percentueel zal weinig man 't allemaal gebruiken maar volgens mij is het ook een kleine moeite om zoiets erin te gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Daar heb je communities voor ;) Dus zoek een forum van RP'ers bijvoorbeeld en deel je verhalen. Er zijn er genoeg.

Er zijn ook tientallen, nee honderden sites met informatie over WoW, waaronder geschiedenis, gebieden en zelfs waar welke NPC's lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 10:31

Wub

The weekly realm maintenance normally scheduled for Tuesday morning has been moved to this Thursday, January 13, at 4:00 AM PST. As part of this week's maintenance, we will be making improvements to our current infrastructure to address recent performance issues. Please note that implementing these improvements will extend the duration of the maintenance window to approximately 16 hours. We thank you in advance for your patience during this time; we will work diligently to bring the realms up as quickly as possible.
4:00 AM PST = Donderdagmiddag 1:00 PM onze tijd
20:00 PM PST = Vrijdagochtend 5:00 AM onze tijd.

Dat word dus geen WoW donderdag overdag en s'avonds. :|

(dit geld alleen voor US versie spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:04:
Daar heb je communities voor ;) Dus zoek een forum van RP'ers bijvoorbeeld en deel je verhalen. Er zijn er genoeg.

Er zijn ook tientallen, nee honderden sites met informatie over WoW, waaronder geschiedenis, gebieden en zelfs waar welke NPC's lopen ;)
I know I know, maar als ik lekker aan 't gamen ben dan is dat leuk om even na te slaan.... niet om helemaal te gaan alt-tabben :p dan ga je ook weer lekker OOC btw :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Er liggen in WoW in veel instances, bijvoorbeeld Scarlet Monestaries, her en der dus boeken met verhalen. Kom je ook tijdens sommige quests in de wereld tegen.

Ik zou zeggen blijf eens staan om ze te lezen. Heb ik wel gedaan en daar worden ook veel verhalen verteld. Geschiedenis van de dwarves etc etc

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Wat doen de mensen die (nog) geen WoW kunnen spelen om de tijd door te komen tot de release?

Ik speel R.O.S.E. Online, maar dat begint nu behoorlijk saai te worden, alleen maar hack and slash, blech...

Heb echt iets nodig wat me bezig houdt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Beta en voorheen offline games. Doom3, HL2, Battle for ME enzo :)

Kon wel ff een break gebruiken na al die jaren Asheron's Call 1/2, Horizons en wat niet. Soms is het lekker om dan weer eens een save/load functie te hebben :)

[ Voor 56% gewijzigd door Bosmonster op 11-01-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:24:
Beta en voorheen offline games. Doom3, HL2, Battle for ME enzo :)
Doom 3 vind ik niet leuk, heb ik voor de helft gespeeld en toen er mee gestopt, zo hetzelfde als HL2 (hou niet zo van first person shooters). En Battle for ME heb ik ook al uitgespeeld, hoewel dat ook gruwelijk eentonig werd maargoed...

Warcraft 1 t/m 3 heb ik ook al gespeeld, inclusief expantions :P
Diablo 2 heb ik ook al heel lang gespeeld...

Pirates heb ik ook gespeeld, werd ook heel erg eentonig, Tony Hawks underground 2 idem dito, FarCry ook al gespeeld maar toen ik eenmaal in die dungeons kwam werd het saai, Warhammer 40.000 Dawn of War heb ik ook al gespeeld, en allerlei andere oude games ook al (Max Payne 2 bijvoorbeeld, die vond ik dan wel weer leuk:P).

Eigenlijk zoek ik gewoon een grappige God-game waarmee ik mijn tijd vol kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Bosmonster schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:24:
Soms is het lekker om dan weer eens een save/load functie te hebben :)
Haha, dat gevoel ken ik. Soms als ik aan het soloen ben in wow en ik sta tegenover een (groep) lijpe vijand(en), wou ik ook dat ik kon saven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
sOidivUs schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:20:
Wat doen de mensen die (nog) geen WoW kunnen spelen om de tijd door te komen tot de release?
DAoC spelen, maar dat begint te vervelen, zelfs MET buffbot :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga dan Black & White weer spelen :)

Ben je alleen al uren zat bezig met de quest bugs :P (had ik in ieder geval, maar misschien ga ik dit ook wle weer spelen :) )

Ik speel nu weer even ROSE online en heb Heroes of Might an Magic IV en Rise of Nations maar "geleend" van internet om de tijd mee door te komen. ROSE vind ik wel leuk om te doen met mijn poppeke en rise of nation is wel leuk voor even. Heroes is echter erg vet!

Blijft leuk :D

Hopen dat de open beta snel echt open wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
kheb een vraag waar ik niet uitkom

het zit zo: ik speel nu dus de FB, en ben inmiddels level 7 humanmage.
ik heb onderweg verschillende soorten "kleding" gevonden, die een bepaald iets nodig hebben.
bijv:
armor needs shield
boots needs mail
en nog iets needs mace

als ik deze items naar me inventory doe, dan heb ik niet de juist proficiency schijnbaar? :?

iemand uit me klas zei dat ik dan moet trainen, dus ik heb als eerste"skill"( :? ) blacksmithing gekozen, je kan er maar 2 kiezen schijnbaar. hij zei dat het daar aan lag...
maar nu lukt het dus nog niet.

ik heb dus dit en het vorige topic doorgezocht, niets...
en de search geeft ook niets..

iemand?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ehm.. mages kunnen gewoon geen mail/shields etc dragen. Dat zijn itemtypes die voor warriors of paladins zijn. Als mage kan je trouwens beter iets als tailoring & alchemy nemen..sluit beter aan bij jou class aangezien je alleen "cloth" armor kan dragen.

In bepaalde wapens kun je idd trainen bij een Weapons Master.

Met een profession train je niet voor wapens. Je hebt crafting professions (leatherworking, blacksmithing etc) en gather professions (skinning, mining etc)..

[ Voor 23% gewijzigd door RedruM op 11-01-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, elke class kan maar een bepaalde soort kleding dragen. En aangezine jij een mage bent is mail helaas voor jou onhaalbaar :)

Vreemd dat er dan gemeld wordt dat je een schild nodig hebt of een mail :/

Maar dat zijn proficiencys: armor en weapon restricts. Een mage kan bijvoorbeeld ook geen brute paladin wapens gaan dragen (weet zo niet welke een mage wel en niet kan)

EDIT:
Damn, net te laat :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
RedruM schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:50:
Als mage kan je trouwens beter iets als tailoring & alchemy nemen..sluit beter aan bij jou class aangezien je alleen "cloth" armor kan dragen.
In bepaalde wapens kun je idd trainen bij een Weapons Master.

Met een profession train je niet voor wapens. Je hebt crafting professions (leatherworking, blacksmithing etc) en gather professions (skinning, mining etc)..
ow k, maar dus die dingen die ik in me inventory heb kan ik weg doen dus?

damn, ik moet nog veel leren..

edit: tword al duidelijk :)
maar wat is het best om te leren, ik heb nu helemaal GEEN wapen, doe alles met fire bolt

[ Voor 15% gewijzigd door enira op 11-01-2005 18:53 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Als Mage zijnde kan je alleen wat simpele wapens hanteren, Dagger, Staff en Wands meen ik (dit kan de Warlock in ieder geval, incl. Sword). Deze kan je dan leren in de steden, Ogrimmar, Thunder Bluff en Undercity voor de Horde, Darnassus, Ironforge en die andere voor Alliance).

Mace kan je inderdaad als Mage zijnde vergeten :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:46:
ik heb dus dit en het vorige topic doorgezocht, niets...
en de search geeft ook niets..

iemand?
Lees eens http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/ door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:27:
Ga dan Black & White weer spelen :)

Ben je alleen al uren zat bezig met de quest bugs :P (had ik in ieder geval, maar misschien ga ik dit ook wle weer spelen :) )

Ik speel nu weer even ROSE online en heb Heroes of Might an Magic IV en Rise of Nations maar "geleend" van internet om de tijd mee door te komen. ROSE vind ik wel leuk om te doen met mijn poppeke en rise of nation is wel leuk voor even. Heroes is echter erg vet!

Blijft leuk :D

Hopen dat de open beta snel echt open wordt :P
Oja, Heroes zou ik inderdaad nog wel kunnen doen, nog nooit echt gespeeld om eerlijk te zijn :$

Dankje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Even een vraagje betreft druids. Hebben wapens helemaal geen of amper invloed op de damage die je doet als je in bear/cat form bent? Want ik was vandaag wat aan het spelen met verschillende wapens in bear form en ik zag dat mijn dps hetzelfde bleef... wtf? Je vecht zowat nooit in normal form, dus als je in bear form niet afhankelijk van je wapen bent is het complete streven naar het vinden van een goed wapen weg en dat zou wel minder zijn. Anderzijds is het ook wel weer logisch, maar het blijft toch jammer.

[ Voor 9% gewijzigd door DeepSeven op 11-01-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vriend van mij heeft gewoon nog vanmiddag een e-mail gekregen van blizzard, dat ie account heeft gewonnen via die duitse site (t-online)

NIET EERLIJK :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

DeepSeven schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:46:
Even een vraagje betreft druids. Hebben wapens helemaal geen of amper invloed op de damage die je doet als je in bear/cat form bent? Want ik was vandaag wat aan het spelen met verschillende wapens in bear form en ik zag dat mijn dps hetzelfde bleef... wtf? Je vecht zowat nooit in normal form, dus als je in bear form niet afhankelijk van je wapen bent is het complete streven naar het vinden van een goed wapen weg en dat zou wel minder zijn. Anderzijds is het ook wel weer logisch, maar het blijft toch jammer.
Lijkt me vrij logisch. :)
Hoe vaak zie jij een beer met een hamer of een mes lopen? :P

Wat ik me afvraag, waar haal je dit vandaan:
Je vecht zowat nooit in normal form [...]
Ik vocht bijna altijd in normal form. Rejuveneration pwnage. Je hebt wellicht wat minder armor, maar de magic die je kunt gebruiken maakt alles goed.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:55:
een vriend van mij heeft gewoon nog vanmiddag een e-mail gekregen van blizzard, dat ie account heeft gewonnen via die duitse site (t-online)

NIET EERLIJK :(
Het kan nog erger: Op ieder moment van dag slechts 3 klikken, een username en een password vandaan zijn van de heerlijke wereld die World of WarCraft heet en aan de andere kant weten dat je gewoon met school bezig moet zijn, omdat je anders blijft zitten. Keuzes, keuzes. ;(

[ Voor 23% gewijzigd door PromWarMachine op 11-01-2005 23:13 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
PromWarMachine schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:04:
Ik vocht bijna altijd in normal form. Rejuveneration pwnage. Je hebt wellicht wat minder armor, maar de magic die je kunt gebruiken maakt alles goed.
Precies ja, dat had ik ook, en als mana bijna op was ging ik snel nog naar bear form vanwege het verbeterde armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het kan nog erger: Op ieder moment van dag slechts 3 klikken, een username en een password vandaan zijn van de heerlijke wereld die World of WarCraft heet en aan de andere kant weten dat je gewoon met school bezig moet zijn, omdat je anders blijft zitten. Keuzes, keuzes. ;(
anders speel ik wel ff een tijdje voor je ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

ongetwijfeld al beantwoord, maar kan het nu even niet ( :9 ) vinden..

Ik heb dus de US versie aangeschaft via Inet, heb netjes een auth key, een mooi account, 1 maand gratis spelen, niets aan het handje.

Een probleempje, ik heb de client gedownload, en daar kan ik mooi niet inloggen....
Geeft aan dat pass fout is , of account niet klopt, terwijl ik wel gewoon kan inloggen op de website en me account managen.

Is die client soms regio gevoelig ? Want ik moet toch gewoon op US servers kunnen inloggen ? of op EU servers? als ze final zijn dan ?

Gekkigheid, kan ik nog niet spelen...

thanks voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:16:
[...]
anders speel ik wel ff een tijdje voor je ? :)
Mwoa, accountsharing vindt Blizzard niet lief. Je kunt morgenavond, donderdagavond wel langs komen met een laptop, dan mag je via mijn IP WoWen. :P

Ik kan het risico helaas niet lopen, Blizzard heeft meermaals accounts gebanned tijdens de US closed beta, omdat men accounts sharede. Sorry. :*
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:29:
Hey,

ongetwijfeld al beantwoord, maar kan het ffekes niet vinden..

Ik heb dus de US versie aangeschaft via Inet, heb netjes een auth key, een mooi account, 1 maand gratis spelen, niets aan het handje.

Een probleempje, ik heb de client gedownload, en daar kan ik mooi niet inloggen....
Geeft aan dat pass fout is , of account niet klopt, terwijl ik wel gewoon kan inloggen op de website en me account managen.

Is die client soms regio gevoelig ? Want ik moet toch gewoon op US servers kunnen inloggen ? of op EU servers? als ze final zijn dan ?

thanks voor de hulp.
Anders ga je ffekes ABN praten en zoeken? ;)

De clients zijn regiogevoelig, maar met het bestand: realmlist.wtf kun je de gateways aanpassen. Hoe het op dit moment precies geregeld is met het spelen van een Amerikaanse versie op een Europese server weet ik niet. Als je de US client gedownload hebt, moet alles goed gaan. Als je de EU versie gedownload hebt, moet je realmlist.wtf aanpassen. Succes.

edit:
Het is waarschijnlijk mogelijk om met een US serial een Europees account aan te maken en daarmee op de Europese realm te komen, maar dat weet ik niet zeker. Dat staat wel ergens in dit topic.

[ Voor 7% gewijzigd door PromWarMachine op 11-01-2005 23:36 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:29:
Hey,

ongetwijfeld al beantwoord, maar kan het ffekes niet vinden..

Gekkigheid, kan ik nog niet spelen...

thanks voor de hulp.
Welke client heb je nou gedownload, de US of de EU? En welke lijkt je zelf het meest logische wanneer je een US account aanmaakt? :)

De clients zijn sinds er in de EU localized clients zijn niet meer compatible en realmlist.wtf aanpassen werkt ook niet meer.

Je kan je US account over laten zetten naar een EU account zodra de EU Retail versie er is.

[ Voor 5% gewijzigd door Ace op 11-01-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
PromWarMachine schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:34:

Mwoa, accountsharing vindt Blizzard niet lief. Je kunt morgenavond, donderdagavond wel langs komen met een laptop, dan mag je via mijn IP WoWen. :P
[/quote]

Ik geloof niet dat ze je gaan bannen omdat je via verschillende IPs connect. Ik speel DAoC ook vanaf verschillende IPs, en heb het zelfs vorige week vanuit de states op m'n werk laptop gespeeld. Lijkt me compleet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Hydra schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:49:
[...]

Ik geloof niet dat ze je gaan bannen omdat je via verschillende IPs connect. Ik speel DAoC ook vanaf verschillende IPs, en heb het zelfs vorige week vanuit de states op m'n werk laptop gespeeld. Lijkt me compleet normaal.
Idd heb met wow 3 accs geshared.. nooit probs gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door RedruM op 11-01-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:54
Hydra schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:49:
[...]

Verandert natuurlijk niks aan het feit dat account sharing ook bij DAoC verboden is en kan leiden tot het bannen van je account, lees de CoC maar eens ;). Heb alleen tot nu toe van niemand gehoord dat zijn account gebanned is wegens account sharen, een vriend van mij had gewoon mijn account details en ik de zijne, konden we gewoon 2 accounts tegelijk inloggen als de ene niet aan het spelen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
PromWarMachine schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:04:
Voor close combat gebruik ik zowat altijd bear form. Ik sloop een beest eerst half met roots, en daarna spells erop, en daarna maak ik hem af met bear form. Waarom zou je in normal form blijven? Je kilt hem misschien iets sneller met je spells, maar je loopt wel veel dam op, dat je weer moet healen en dat vreet weer mana. In bear form loop je veel minder damage plus je mana balk loopt weer vol, wat voor minder down time zorgt.

[ Voor 4% gewijzigd door DeepSeven op 12-01-2005 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 18:02
sOidivUs schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:20:

Ik speel R.O.S.E. Online, maar dat begint nu behoorlijk saai te worden, alleen maar hack and slash, blech...

Heb echt iets nodig wat me bezig houdt :P
Ik kan WoW wel spelen maar als ik er geen zin in heb kan ik altijd nog uit deze kiezen ;)

Thotbott heeft trouwens een login nu zie ik. Iemand anders moeilijkheden met registreren? Nieuwe account aanmaken doet niks blijkbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Tr!gger op 12-01-2005 00:18 ]

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hi-Sintar schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 00:03:
[...]

Verandert natuurlijk niks aan het feit dat account sharing ook bij DAoC verboden is en kan leiden tot het bannen van je account, lees de CoC maar eens ;). Heb alleen tot nu toe van niemand gehoord dat zijn account gebanned is wegens account sharen, een vriend van mij had gewoon mijn account details en ik de zijne, konden we gewoon 2 accounts tegelijk inloggen als de ene niet aan het spelen was.
Precies. Als ik eerst wel kon WoWen en daarna niet meer, omdat ik gebanned ben, dan zak ik best wel een beetje door de grond, dus houd ik het maar even legaal. :P
DeepSeven schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 00:08:
[...]

Voor close combat gebruik ik zowat altijd bear form. Ik sloop een beest eerst half met roots, en daarna spells erop, en daarna maak ik hem af met bear form. Waarom zou je in normal form blijven? Je kilt hem misschien iets sneller met je spells, maar je loopt wel veel dam op, dat je weer moet healen en dat vreet weer mana. In bear form loop je veel minder damage plus je mana balk loopt weer vol, wat voor minder down time zorgt.
Oh omdat ik dat leuker vond. Ik heb niet stilgestaan bij de meest efficiente manier van het killen van een monster. :)
Je kunt ook afwisselen. De ene kill normal, de volgende in bearform, omdat je mana op is.
Tr!gger schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 00:17:
[...]

Ik kan WoW wel spelen maar als ik er geen zin in heb kan ik altijd nog uit deze kiezen ;)
offtopic:
Nice collection *D

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:25
Steeds maar uitstel is niet leuk.
11-02-2005 Staat deze datum 100% zeker vast?
Op IA is de World of Warcraft: Collectors Edition van WOW nog te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

NightForce schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 00:26:
Steeds maar uitstel is niet leuk.
11-02-2005 Staat deze datum 100% zeker vast?
Op IA is de World of Warcraft: Collectors Edition van WOW nog te krijgen.
IA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:05

Ik kan het risico helaas niet lopen, Blizzard heeft meermaals accounts gebanned tijdens de US closed beta, omdat men accounts sharede. Sorry
Dat zou wel vreemd zijn; als ik in weekeinden bij mijn ouders of vriendin zou spelen dan zou dat dus niet mogen?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha mooi, dat realm bestandje aanpassen werkt!

Overigens , heb ik de US versie gedownload, ben niet helemaal achterlijk. De eerste keer dat ik wow ging spelen, kon ik gewoon inloggen. Maar toen moest ik updaten (uiteraard gedaan).. En toen kon ik ineens niet meer inloggen. Misschien dat de update dus wel EN was.. (zal wel)

Hoe dan ook, ben nu lekker aan de gang :-)

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:37
Dr. Strangelove schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 08:01:
[...]

Dat zou wel vreemd zijn; als ik in weekeinden bij mijn ouders of vriendin zou spelen dan zou dat dus niet mogen?
Is ook onzin natuurlijk. Ik share mn account ook met 3 kleine broertjes die er helemaal weg van zijn, en zo af en toe mogen hun erop spelen. Onzin als je daarvoor gaan bannen, ik betaal gewoon voor de mogelijkheid 24 uur per dag 7 dagen per week online te zijn, hoe ik dat invul maak ik zelf wel uit, en ik maak zeker zelf wel uit waarvandaan ik dat doe. Tegelijk spelen lukt toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DarkShadow schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 08:29:
Is ook onzin natuurlijk. Ik share mn account ook met 3 kleine broertjes die er helemaal weg van zijn, en zo af en toe mogen hun erop spelen. Onzin als je daarvoor gaan bannen, ik betaal gewoon voor de mogelijkheid 24 uur per dag 7 dagen per week online te zijn, hoe ik dat invul maak ik zelf wel uit, en ik maak zeker zelf wel uit waarvandaan ik dat doe. Tegelijk spelen lukt toch niet.
Inderdaad. Eerlijk gezegd zou het wel eens illegaal kunnen zijn je daarvoor te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een heerlijk spel! Hoe ze om gaan met talents en skills, spells, echt geweldig!

Heb een level7 Dwarf hunter, en een level 9 Dwarf hunter. Moest van server switchen ivm guilds etc... Maar tot level9 levelen duurt toch niet zo lang. Helaas dat je character niet permanent is, maar het geeft wel weer mogelijkheden om dingen uit te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 09:43:
[...]

Inderdaad. Eerlijk gezegd zou het wel eens illegaal kunnen zijn je daarvoor te bannen.
Dat lijkt me niet :) Je abonnement is een contract met jou persoonlijk. Derden gebruik laten maken van de voorwaarden van jou contract is niet toegestaan in dit geval. Lijkt me logisch.

Nu zullen ze hier niets aan doen, maar het geeft ze wel een mogelijkheid in te grijpen als er serieus misbruik van wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 09:54:
Wat een heerlijk spel! Hoe ze om gaan met talents en skills, spells, echt geweldig!

Heb een level7 Dwarf hunter, en een level 9 Dwarf hunter. Moest van server switchen ivm guilds etc... Maar tot level9 levelen duurt toch niet zo lang. Helaas dat je character niet permanent is, maar het geeft wel weer mogelijkheden om dingen uit te proberen!
Lol je praat over talents maar bent nog niet eens lvl 10 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, er is genoeg info over te vinden op de in de openingspost genoemde sites dacht ik zo :)

Top spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Bosmonster schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 09:56:
[...]

Dat lijkt me niet :) Je abonnement is een contract met jou persoonlijk. Derden gebruik laten maken van de voorwaarden van jou contract is niet toegestaan in dit geval. Lijkt me logisch.

Nu zullen ze hier niets aan doen, maar het geeft ze wel een mogelijkheid in te grijpen als er serieus misbruik van wordt gemaakt.
Maar ze zullen je nooit kunnen/mogen bannen vanwege connect vanaf verschillende IP's. Allereerst omdat nog steeds genoeg mensen niet een statisch IP adres hebben, zelfs kabelaars bij @home (zoals ik) krijgen van tijd tot tijd nog een ander IP adres.

En mijn PC, de hoofd WoW-bak, is niet meer helemaal up to date, maar bij mijn ouders staat een echt krachtpatsertje. Mooi dat ook van tijd tot tijd op die PC ga spelen om WoW in al haar glorie te kunnen bewonderen en spelen. Lijkt me niks illegaals aan.

En dan heb ik het nog niet gehad over het spelen vanaf een laptop, waar je ook bent...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bewijsvoering is weer een ander verhaal inderdaad. Verschillende IP's zegt in dit geval niks.

Als echter blijkt dat je overdag van IP x en snachts de hele nacht met IP y ingelogd bent kan het achteraf bij controle (bijvoorbeeld omdat je ergens op een forum loopt op te scheppen ofzo :P) wel een bewijs zijn.

Maar goed.. ze hebben wel wat beters te doen dan te muggenziften over dit soort dingen. Zie het dus ook meer als laatste redmiddel. Actieve controle hoef je er niet op te verwachten. Dat is simpelweg het geld niet waard. Ze hebben liever 1 account waar 2 mensen op spelen dan dat beide mensen niet meer spelen :P

[ Voor 90% gewijzigd door Bosmonster op 12-01-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad Bosmonster :)

Over account sharing gesproken, een bekende van me uit Zweden was erg blij met zn account, en liet dat ook overduidelijk merken in zn weergegeven MSN naam. Hij was zo tof om wel te willen sharen (hij gaat toch rond 10 uur slapen terwijl ik dan figuurlijk net wakker wordt). Gisteravond begonnen met mn female human mage.... wauw. Een werkdag heeft nog nooit zo lang geduurd als nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

In de 1e post van dit topic zie ik ook een aantal polls over welk ras en welke class mensen kiezen, ik weet niet of het nu te laat is, maar is het ook niet handig om een poll erbij te zetten of mensen op een PvP of op een PvE server gaan spelen? Hier ben ik ook evengoed wel benieuwd naar, vooral omdat er toch wel wat irritante dingen op een PvP server gebeuren (die ik nu niet ga opnoemen omdat ze al 1000x voorbij zijn gekomen hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
-ViRaX- schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:21:
In de 1e post van dit topic zie ik ook een aantal polls over welk ras en welke class mensen kiezen, ik weet niet of het nu te laat is, maar is het ook niet handig om een poll erbij te zetten of mensen op een PvP of op een PvE server gaan spelen? Hier ben ik ook evengoed wel benieuwd naar, vooral omdat er toch wel wat irritante dingen op een PvP server gebeuren (die ik nu niet ga opnoemen omdat ze al 1000x voorbij zijn gekomen hier).
Ze zijn niet irritant.. alleen als je je eraan irriteert.. ;) Snap serieus niet de ophef over wat er op een PvP server gebeurd.. Meeste zijn er niet op geweest en melden iets wat ze gelezen hebben van een PvP-gast die zijn frustraties spuide op het internet.. Het is echt fun op een PvP server.. als quests je ding is doe een PvE server.. Ik ben gestart op een PvP server en daarna heb ik een char gemaakt op een PvE server en dan mis ik zelf wat.. het spannings element in een contested area is totaal weg.. Het gevoel dat je in een beginnende oorlog zit tussen twee kampen is alleen merkbaar in PvP.. Op een PvE server heb ik het gevoel dat ik net een spel zit te doen die ik solo op mijn computer had kunnen installeren met netwerkoptie om samen te spelen.. Ben ook benieuwd of PvE ook battlegrounds krijgt want dan wordt PvE misschien wat interessanter..

Maar een polletje zou wel leuk zijn.. Ik ben wel benieuwd wat het percentage is wat hier zit waar ze op stemmen

[ Voor 16% gewijzigd door Skeiron462 op 12-01-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 09:56:
Dat lijkt me niet :) Je abonnement is een contract met jou persoonlijk.
Consumentrecht is hier van toepassing, en ze kunnen in de 'code of conduct' zeggen wat ze willen, maar het is jouw account. Een dergelijke COC kan niet tegen de wet ingaan. Net zoals die stomme "wij stellen ons niet aansprakelijk voor..." bordjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Skeiron schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:32:
[...]

Ze zijn niet irritant.. alleen als je je eraan irriteert.. ;) Snap serieus niet de ophef over wat er op een PvP server gebeurd.. Meeste zijn er niet op geweest en melden iets wat ze gelezen hebben van een PvP-gast die zijn frustraties spuide op het internet.. Het is echt fun op een PvP server.. als quests je ding is doe een PvE server.. Ik ben gestart op een PvP server en daarna heb ik een char gemaakt op een PvE server en dan mis ik zelf wat.. het spannings element in een contested area is totaal weg.. Het gevoel dat je in een beginnende oorlog zit tussen twee kampen is alleen merkbaar in PvP.. Op een PvE server heb ik het gevoel dat ik net een spel zit te doen die ik solo op mijn computer had kunnen installeren met netwerkoptie om samen te spelen.. Ben ook benieuwd of PvE ook battlegrounds krijgt want dan wordt PvE misschien wat interessanter..

Maar een polletje zou wel leuk zijn.. Ik ben wel benieuwd wat het percentage is wat hier zit waar ze op stemmen
Ja het gaat mij dus idd ook om de poll :), ik denk dat hij er prima tussen zou passen en ik ben ook zeer benieuwd naar die percentages.

En zoals jij nu je belevenissen zegt op PvP klinkt het ook allemaal wel beter... Maar als ik dit soort dingen hoor:

- Veel higher level mensen die je ff slachten als ze je zien
- Lower lvl mensen die je pas pakken na een battle met een beest als je weinig hp hebt
- Mensen die bij je corps wachten tot je revived en je dan meteen weer killen

dan twijfel ik echt wel. Als die dingen gebeuren dan is dat toch sneu? En idd ik heb nog niet op een PvP server gespeeld dus ik haal dit alleen maar uit reacties, maar het lijkt me niet dat die mensen liegen.

Ik weet ook niet in hoeverre het gebeurd? Maar als ik elke keer naar een gevecht met een of ander beest zo'n low level dude tegenkomt die me gaat nakken zal ik er nog weinig zin in hebben lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Wacht nou maar ff op dat honor systeem :D dan heb je geen last meer van die dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-ViRaX- schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:44:
dan twijfel ik echt wel. Als die dingen gebeuren dan is dat toch sneu? En idd ik heb nog niet op een PvP server gespeeld dus ik haal dit alleen maar uit reacties, maar het lijkt me niet dat die mensen liegen.
Dat is gewoon het nadeel. Op een PvP server zitten, net zoals op een PvE server, een heleboel leuke mensen, en een paar niet leuke. Het nadeel is alleen dat die vervelende types het heel makkelijk kunnen verpesten, gewoon omdat het praktisch onmogelijk is ze die vrijheid af te nemen. Je zult altijd het risico lopen 'ge0wn3d' te worden door een of ander 14-jarig klotejoch. Tja, en het spel laat toe dat je aangevallen wordt vlak nadat je een monster om zeep geholpen hebt, dan is het geen cheaten toch? :)

Misschien overbodig, maar ik ga fijn voor PvE ;)
Muppet schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:52:
Wacht nou maar ff op dat honor systeem :D dan heb je geen last meer van die dingen :P
Ja, dat zeiden ze ook bij UO :) Daar zijn ze toen ook maar voor de PvE/PvP separation gegaan. En toen gingen alle PKs whinen omdat 90% op de PvE kant zat :)

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 12-01-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Oops

[ Voor 98% gewijzigd door Hydra op 12-01-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PvE = als newbie je middelvinger opsteken terwijl een ubersterke warrior van de tegenpartij je passeert in contested gebied. Rustig questen, geen spanning of zorgen dat je elk moment aangevallen kan worden door een andere speler.

PvP = spanning, een echte strijd tussen 2 facties, en soms ook genaaid worden.

Ik heb in US Open beta PvE gespeeld tot level 35, en daar miste ik echt wat. Nu in Koreaanse Open Beta PvP, en dat heeft me doen besluiten retail PvP te gaan spelen. PvE is net of je het spel in easy mode speelt, vind ik. Makkelijker, minder spanning en sensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
-ViRaX- schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:44:
[...]
- Veel higher level mensen die je ff slachten als ze je zien
- Lower lvl mensen die je pas pakken na een battle met een beest als je weinig hp hebt
- Mensen die bij je corps wachten tot je revived en je dan meteen weer killen
Hogere lvl gasten zouden je kunnen pakken.. maar heb dat niet meegemaakt dat het echt vervelend was... Altijd als er een tegenstander in de buurt zit moet je opletten zowel hoog als laag.. Je kan zelf als diegene 4 lvls lager is dan jij zelf beter hem meteen slachten voordat het er 2 zijn van 4 lvls lager want dan wordt het al lastiger.. Dit is dus het spannings element.. als het honor systeem werkt dan krijgt degene die het doet min punten of het leverd hem niks op.. maar dat wordt nog fftjes afwachten..

Low lvl gasten die je staan op te wachten kan meestal alleen gebeuren met een rogue.. normaliter valt het wel op als iemand je staat op te wachten en anders heb je gewoon pech als het gebeurd.. als je in een contested area bent en er is iemand van je fractie aangevallen dan zie je bij de Local Defense messages dat de contested area aangevallen wordt.. dus dan weet je dat je op je hoede moet zijn.. Na lvl 20 heb je pas echt een paar quests in contested area's waar je misschien een beetje moet opletten.. het wordt rond lvl 25/30 pas een beetje opletten(ligt geheel aan het gebied wat je gebruikt om verder te levelen).. na lvl 30 is het pas echt spannend maar dan heb je ook genoeg manieren om te ontsnappen en te healen (bandages etc)

Corpse campers kunnen je alleen irriteren als ze met een groep zijn.. normaal gesproken kan je er wel weg bij komen.. tip: loop naar je lijk.. loop dan zo ver mogelijk weg van je lijk tot je tot het uiterste bent van je ressurect afstand of vind een plek waar je achter kan schuilen terwijl je ressurect.. je kan in spirit vorm zien waar ze zijn (behalve rogue natuurlijk).. Kom tot leven en ren je de tyfus en gebruik bijv. als mage manashield en frostnova als ze dicht bij zijn..

[ Voor 10% gewijzigd door Skeiron462 op 12-01-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Nou zoals jullie het hier allemaal brengen klinkt PvP idd wel spannender :) ik moet mijn mening nog maar eens herzien ;)

Edit:
En voor de mensen die wel benieuwd waren naar percentages over PvP/PvE

(14:54:27) (Keldon) paar topics terug heeft er lijstje ingestaan
(14:54:43) (gP|ViRaX) okidoki, zover heb ik niet teruggebladerd idd
(14:54:49) (Keldon) en van de 30 man die in het lijstje stonden ging iedereen PvP :)
(14:54:53) (Keldon) op 2 man na :)
(14:54:59) (gP|ViRaX) ooww oke :)
(14:55:13) (Keldon) dus PvP/PvE zal iets van 90/10 zijn qua verhouding schat ik :)

[ Voor 66% gewijzigd door Virax op 12-01-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Vind het hele element van raids houden tegen de tegenstander juist het leukste uit het hele spel... Daarom zou ik zelf ook nooit voor PVE gaan :) (lekker boeiend als je een paar keer wordt afgeslacht tijdens het questen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 08:07:
Aha mooi, dat realm bestandje aanpassen werkt!

Overigens , heb ik de US versie gedownload, ben niet helemaal achterlijk. De eerste keer dat ik wow ging spelen, kon ik gewoon inloggen. Maar toen moest ik updaten (uiteraard gedaan).. En toen kon ik ineens niet meer inloggen. Misschien dat de update dus wel EN was.. (zal wel)

Hoe dan ook, ben nu lekker aan de gang :-)

thanks!
Werkt dat wel? Je hebt dus van een recente US client de realmlist.wtf aangepast en kan nu gewoon inloggen op de EU beta servers?
sOidivUs schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:58:
Vind het hele element van raids houden tegen de tegenstander juist het leukste uit het hele spel... Daarom zou ik zelf ook nooit voor PVE gaan :) (lekker boeiend als je een paar keer wordt afgeslacht tijdens het questen)
Op een PvE server zijn ook raids en zijn er ook Battlegrounds dus het enige echte verschil zijn de contested areas. Zag op US forum ook posts voorbij komen dat wanneer je je puur wil richten op Battlegrounds een PvE server een betere keuze zou zijn omdat je dan makkelijker kan questen om sneller hoger level en betere gear krijgen.

Iedereen schijnt te denken dat PvE servers meteen carebear zijn maar met net zoveel raid mogelijkheden en Battlegrounds valt dat dus echt wel mee.

Speel nu ook op een PvP server en wat me wel opvalt vergeleken met een PvE server is dat er vooral in de kleinere towns (Razor Hill, Crossroads) erg veel mensen rondlopen die gewoon iedereen afgaan en uitdagen voor een duel.

Tikje irritant wanneer je gewoon staat te craften of met iemand aan het chatten bent en je word 3-4 keer uitgedaagd. Maar ja, dat zal wel aan het hogere aantal WTFPWN figuren liggen op zo'n server :P

[ Voor 56% gewijzigd door Ace op 12-01-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Helaas maak je dat zelf niet uit.. Lees de voorwaarden van blizzard maar eens na.

Iedereen kan hoog en slaag springen maar ik heb vreemdere dingen gelezen over de policy van Blizzard... eens een geweldig bedrijf... en treedt nu in de voetsporen van valve met hun steam debacle... en dan heb ik het nog niet over de idioterij om 10+ euro per maand te gaan neertellen om een aanschaf van 50+ euro te kunnen blijven spelen. Het is voor iedereen te hopen dat dit geen trend wordt.
DarkShadow schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 08:29:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ik snap niet wat je ook maar spannend kan bedenken aan pve.
Dat de mobs je neerslaan, nou das nie echt spannend.
pvp, enigste nadeel of wel moeilijkheidsgraad is horde of alliance

alliance is easy mode
horde is hard mode

hoezo omdat ik veel gebieden je gewoon vaak outnumbered bent.
in de koreaanse beta was dit extreem erg, ik weet niet hoe het nu in fb is maar had cijfers gehoord van 3 op 1 alliance : horde.

hogere levels dan jouw, tja ligt gewoon aan humeur van hogere level,
als hij net is aangevallen ben jij prolly haasje :) maar ze vallen heus echt niet altijd aan,
want ze hebben ook wel betere dingen te doen dan constant low level af te slachten.
overigens het is ook wel fijn om met zijn 2en te questen te levelen,
ben je ook al sneller van dat probleem af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
pulleke schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:07:
Helaas maak je dat zelf niet uit.. Lees de voorwaarden van blizzard maar eens na.

Iedereen kan hoog en slaag springen maar ik heb vreemdere dingen gelezen over de policy van Blizzard... eens een geweldig bedrijf... en treedt nu in de voetsporen van valve met hun steam debacle... en dan heb ik het nog niet over de idioterij om 10+ euro per maand te gaan neertellen om een aanschaf van 50+ euro te kunnen blijven spelen. Het is voor iedereen te hopen dat dit geen trend wordt.

[...]
In MMO's schijnt het al een trend te zijn, maandelijks betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:28
Ik speel nou alweer een hele tijd op een PvE server (Eonar) en ik vind het prima zo. Zolang er nog geen honor syteem door Blizzard wordt gebruikt heb ik ook geen zin in PvP. Als ik aan het questen ben, wil ik (nog) niet lastig gevallen worden door de vijand (Alliance in dit geval) maar gewoon lekker doorgaan. Misschien minder spannend maar ook mider frusterend (voor mij dan, maar ik ben dan ook maar een watje).

Al moet ik toegeven dat af en toe een stadje raiden in PvE wel errug leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-ViRaX- schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:34:
(14:55:13) (Keldon) dus PvP/PvE zal iets van 90/10 zijn qua verhouding schat ik :)
Yeah right. Kijk eens naar de verhoudingen bij bestaande MMORPGs. De verhouding is meestal andersom.

DAoC US: 375 / 6537 = 5.7%
DAoC EU: 133 / 4381 = 3%

In UO was de verhouding ook van die orde. Het is complete onzin dat 90% van de mensen die WoW gaat spelen PvP gaat doen, een dergelijke poll zegt niks.
streafer schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:07:
maar ze vallen heus echt niet altijd aan, want ze hebben ook wel betere dingen te doen dan constant low level af te slachten.
overigens het is ook wel fijn om met zijn 2en te questen te levelen ben je ook al sneller van dat probleem af.
Probleem is dat een hoop mensen, griefers, inderdaad niks beters te hebben dan mensen lastig vallen. En juist die paar etters kunnen het makkelijk verzieken. Prima dat je graag PvP doet, maar het is niet iets voor iedereen. Mijn ervaring is dat PvP servers veel puberige WTFPWN3DLOLL!!!111!!!" types aantrekt.

[ Voor 40% gewijzigd door Hydra op 12-01-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
*knip*

kwam net een leuke topic tegen ergens op een forum die een boel uitlegde :)

[ Voor 82% gewijzigd door Bosmonster op 12-01-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
keldon schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:14:
[...]

In MMO's schijnt het al een trend te zijn, maandelijks betalen.
Betaalde 7 jaar geleden al $10 per maand voor UO. Betalen voor MMORPG's is al zo oud als de MMORPG zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Tr!gger schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 00:17:
[...]

Thotbott heeft trouwens een login nu zie ik. Iemand anders moeilijkheden met registreren? Nieuwe account aanmaken doet niks blijkbaar.
Had hier ook last van, maar check nu eens. Kan nergens iets meer terug vinden van dat configuratie verhaal! Je kan nu weer gewoon zoeken enzo!
Bosmonster schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:48:
Kan iemand mij iets vertellen over Thrown weapons? Hoe gaat dat in z'n werk? Werkt dat net als een bow bijvoorbeeld?
Volgens mij zijn de messen en bijlen bij de roque dat.
Je moet ze gewoon in het veldje van de boog (ranged) pleuren.
En dan throw/shoot op je werkbalk zetten.

[ Voor 26% gewijzigd door Rush op 12-01-2005 15:52 ]

tremble and despair for i am power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:50:
Betaalde 7 jaar geleden al $10 per maand voor UO. Betalen voor MMORPG's is al zo oud als de MMORPG zelf.
Inderdaad. Wat een onzin zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/contests/05-01-sports/images/sports.jpg

:7 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Hydra schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:48:
[...]

Yeah right. Kijk eens naar de verhoudingen bij bestaande MMORPGs. De verhouding is meestal andersom.

Probleem is dat een hoop mensen, griefers, inderdaad niks beters te hebben dan mensen lastig vallen. En juist die paar etters kunnen het makkelijk verzieken. Prima dat je graag PvP doet, maar het is niet iets voor iedereen. Mijn ervaring is dat PvP servers veel puberige WTFPWN3DLOLL!!!111!!!" types aantrekt.
Opmerking 1 gaat niet op.. DAoC is geen WoW.. PvP zijn over het algemeen drukker dan PvE servers..

Griefers of hoe je het ook wilt noemen is voor de carebears.. Ik zeg niet dat PvE vol zit met n00bs die niet goed genoeg zijn voor PvP.. waarom zeg ik dat niet.. omdat er van beide wel wat valt te zeggen.. feit is dat PvP spannender is dan PvE en dat iedereen die PvE leuk vind alleen tegenargumenten kunnen komen dat je om de 6 seconde wordt gekilled door een gast die 200 lvls hoger is dan jezelf.. tja tiz te triest voor woorden dat er woorden over vuilgemaakt wordt.. Kom eens met echte argumenten en zeg niet dat alleen WTFPWN gelul want dat is dus blijkbaar overgewaaid vanuit de US waar ook al het forum werd vervuild met dat soort slap gelul.. PvE en PvP is hetzelfde qua quests alleen bij PvP moet je meer opletten omdat je door iedereen gekilled kan worden.. een extratje laten we het maar noemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
keldon schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:00:
Op een PvE server zijn ook raids en zijn er ook Battlegrounds dus het enige echte verschil zijn de contested areas. Zag op US forum ook posts voorbij komen dat wanneer je je puur wil richten op Battlegrounds een PvE server een betere keuze zou zijn omdat je dan makkelijker kan questen om sneller hoger level en betere gear krijgen.

Iedereen schijnt te denken dat PvE servers meteen carebear zijn maar met net zoveel raid mogelijkheden en Battlegrounds valt dat dus echt wel mee.

Speel nu ook op een PvP server en wat me wel opvalt vergeleken met een PvE server is dat er vooral in de kleinere towns (Razor Hill, Crossroads) erg veel mensen rondlopen die gewoon iedereen afgaan en uitdagen voor een duel.

Tikje irritant wanneer je gewoon staat te craften of met iemand aan het chatten bent en je word 3-4 keer uitgedaagd. Maar ja, dat zal wel aan het hogere aantal WTFPWN figuren liggen op zo'n server :P
Hmm dat wist ik niet, maar vind langzamer lvlen niet zo boeiend, als ik maar meer plezier heb, en dat vind ik toch wat leuker in PVP :) In de US Open Beta vond ik dat van die duels nog wel mee vallen hoor, heb 1x een duel met iemand gehad, maargoed vaak is dat ook alleen in het begin zo dat zulk soort dingen gebeuren, heb er alle vertrouwen in dat het nog maar weinig gebeurd als er eenmaal retail is.

edit:

Vind dat hele dueleren eigenlijk nogal nutteloos... Wat schiet je er mee op? Je krijgt er geloof ik geen exp van, geen geld van, niks

[ Voor 6% gewijzigd door sOid op 12-01-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
sOidivUs schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:20:
[...]
Hmm dat wist ik niet, maar vind langzamer lvlen niet zo boeiend, als ik maar meer plezier heb, en dat vind ik toch wat leuker in PVP :) In de US Open Beta vond ik dat van die duels nog wel mee vallen hoor, heb 1x een duel met iemand gehad, maargoed vaak is dat ook alleen in het begin zo dat zulk soort dingen gebeuren, heb er alle vertrouwen in dat het nog maar weinig gebeurd als er eenmaal retail is.
Klopt op de Korean gebeurde het vaker dan in de US.. op de US vroeg iedereen iedere keer netjes of ie wou duellen en op de Korean is het geen vraag maar wordt je gespammed ermee.. is denk ik meer iets wat daar een gewoonte is.. errug irritant maar zoals je al zei.. verwacht het niet in Europa in retail..

Edit sOidivUs: klopt je schiet er niks mee op... behalve dan dat je kan testen hoe je in PvP moet vechten of nieuwe abilities.. Vanochtend heeft 1 van de guild maten op mij uitgetest hoe mind controll werkte.. was wel grappig.. Kon dus echt niks meer doen.. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Skeiron462 op 12-01-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in de US OB iets van 2 of 3 maal een duel gedaan en verder nog een paar keer zo'n request afgewezen. Voor de rest heb ik geen last gehad van dat soort zaken. Ben wel een 2x door een lvl 24 undead mage afgeslacht als lvl 16 pally, maar ja..daar vroeg ik toen ook zelf om. :P Als lvl 16 zijnde gewoon uit de buurt van hogere lvl tegenstanders blijven, maar ja....toch proberen he... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:25
Voor de echte Blizzard fans
Wees er snel bij WOW CE !!
http://www.dixons.nl/Stor...sp?ProductSearch=warcraft
Ik weetniet hoeveel ze er hebben, maar ik weet wel wat er heel veel vraag naar deze versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Hydra schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:48:
[...]

DAoC US: 375 / 6537 = 5.7%
DAoC EU: 133 / 4381 = 3%

In UO was de verhouding ook van die orde. Het is complete onzin dat 90% van de mensen die WoW gaat spelen PvP gaat doen, een dergelijke poll zegt niks.

[...]

En waar bestaat de userbase van GoT uit voor een groot gedeelte? Juist :)

Ik had het dus over de mini-poll in het topic paar delen geleden. Toen waren er van de 30 man 2 die voor PvE gingen (waaronder ikzelf maar de guild gaat PvP dus ik ook).

Dus mijn schatting is niet server-wide maar GoT-wide :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ace op 12-01-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Bosmonster schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:50:
[...]

* Ace hits Bossmonster with the sarcasm stick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Skeiron schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:06:
Opmerking 1 gaat niet op.. DAoC is geen WoW.. PvP zijn over het algemeen drukker dan PvE servers..
Heb je percentages? Er zijn nl. een hoop DAoC spelers overgelopen naar WoW, en ik kan me niet voorstellen dat WoW heel ander publiek aantrekt dan al die andere MMORPGs.
feit is dat PvP spannender is dan PvE en dat iedereen die PvE leuk vind alleen tegenargumenten kunnen komen dat je om de 6 seconde wordt gekilled door een gast die 200 lvls hoger is dan jezelf..
Nee, dat is geen 'feit'. Laat me raden, je bent ook 16 ofzo? Ter info: dat PvP 'spannender' is, is geen feit, maar overduidelijk een mening. Ik heb zelf zowel in DAoC als in UO een char p de PvP server gehad, en ook daar kwam het eigenlijk nooit voor dat een high level een low level met rust liet, of 'ie er nou XP voor kreeg of niet. En nee, ik heb het hier niet over 4 levels verschil, maar over een character die grays om zeep helpt.

Dat jij het wel leuk vindt, prima, maar het is en blijft een mening. Ik vind PvP leuk, maar dan wel consentual PvP, dus op een moment dat ik het opzoek, en niet dat ik aan 't minen ben ofzo.
keldon schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 18:03:
En waar bestaat de userbase van GoT uit voor een groot gedeelte? Juist :)
Dat 30 van de 32 reacties pro PvP zijn zegt niks. Minderheden hebben vaker de behoefte zich te bewijzen/legitiemeren dan meerderheden.

[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 12-01-2005 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 18:14:

[...]

Dat 30 van de 32 reacties pro PvP zijn zegt niks. Minderheden hebben vaker de behoefte zich te bewijzen/legitiemeren dan meerderheden.
Wat een kutsmoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mening over PvP/PvE:

In US Open Beta ben ik voor een PvE server gegaan vanwege inderdaad alle genoemde anti-PvP argumenten. Het beviel me erg goed en was van plan om retail ook PvE te gaan. Nu moet ik wel zeggen dat ik niet echt een lvl heb bereikt waarop PvP mee gaat tellen (lvl 20 geworden), maar in ieder geval had ik besloten PvE te gaan. Toen ik de mogelijkheid kreeg EU CB te gaan spelen heb ik gekozen om PvP te gaan, gewoon om es te kijken wat het was. Nu, lvl 43 Orc shaman ben ik echt 180 graden omgedraaid. PvP is echt VEEL leuker dan PvE! Sure, je wordt wel eens geganked door anderen. Maar lekker boeiend zeg, het kost je als je pech hebt 5 minuten lopen vanaf de graveyard. Corps campers zijn heel zeldzaam, en als ze het doen roep je even om hulp in general chat en er is zo een groepje gevormd om ze naar een andere wereld te helpen.

Maar wat gewoon alle nadelen van PvP wegwuift is het feit dat je er zelf gewoon onmetelijk veel plezier aan kan beleven. Er is _niets_ leukers in WoW dan met een groep van 30 man een stad van de tegenstander raiden (of een stad verdedigen tegen zo'n raid groep). Mass PvP battles zijn gewoon ultiem <punt>

Voorbeeldje: er waren 3 lvl 60 alliance gasten die hammerfall aanvielen. De guards daar zijn lvl 50, en de gemiddelde speler zo'n beetje lvl 35+, dus al snel liep heel hammerfall vol met lvl 35-50 gasten die de guards hielpen die allies buiten te houden. Ook al ga je dan misschien wel 5 tot 10 keer dood omdat zo'n lvl 60 jou te pakken krijgt, NIETS voelt zo goed als je met z'n allen 1 van die gasten dood krijgt. Na een kwartier beetje spelen kwam er zelfs een lvl 60 helpen, toen hadden we ze binnen no-time alle drie dood en man, wat voelt dat dan heerlijk.

Ander voorbeeldje: ik en een maat waren een keer aan het questen. Op een gegeven moment was hij dood gegaan en ik stond 'm te rezzen (allebei shaman). Toen ik op 95% van de res zat stond er ineens een NE rogue van 3 lvls hoger achter me. Echter, op dat moment kwam dus m'n maat weer tot leven en begon ik op die rogue in te hakken. Met z'n 2en waren we hem dik de baas natuurlijk. Ken je je voorstellen hoe goed je je dan voelt? :7

Om een lang verhaal kort te maken: ja, soms baal je ervan dat je loslopend wild bent, maar je hebt echt ZOVEEL meer speelplezier in PvP dan in PvE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikbobo
  • Laatst online: 03:11
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 18:47:
Voorbeeldje: er waren 3 lvl 60 alliance gasten die hammerfall aanvielen. De guards daar zijn lvl 50, en de gemiddelde speler zo'n beetje lvl 35+, dus al snel liep heel hammerfall vol met lvl 35-50 gasten die de guards hielpen die allies buiten te houden. Ook al ga je dan misschien wel 5 tot 10 keer dood omdat zo'n lvl 60 jou te pakken krijgt, NIETS voelt zo goed als je met z'n allen 1 van die gasten dood krijgt. Na een kwartier beetje spelen kwam er zelfs een lvl 60 helpen, toen hadden we ze binnen no-time alle drie dood en man, wat voelt dat dan heerlijk.
Dat kan ook in een PvE server hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Ik sluit me hier volledig bij aan..er zijn gewoon geen geldige redenen om PVE te spelen, tenzij je een meisje van 6 bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
RedruM schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:11:
Ik sluit me hier volledig bij aan..er zijn gewoon geen geldige redenen om PVE te spelen, tenzij je een meisje van 6 bent ;)
Slaat nergens op, nogmaals PvE is helemaal niet zo carebear als iedereen denkt aangezien je ook kan gaan Raiden en er ook Battlegrounds zijn.

Het enige verschil zijn de contested areas want zelfs op de PvP server kan je niet zomaar aanvallen in normale areas. Het maakt de contested areas natuurlijk stukken interessanter maar ik kan begrijpen dat wanneer je even wat quests af wilt maken geen zin hebt in opduikende rogues die je even slopen.

Dat is gewoon een keuze en heeft in dit geval weinig met carebears te maken. Het verschil tussen PvE/PvP is gewoon minder groot in WoW juist omdat het hele spel om de strijd tussen 2 kanten draait. En die is op beide type servers net zo hevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
hey ff vraagje... ik ben op zoek om water totem te krijgen... daar voor ben ik met een seriews quests bezig call of water

Nou moet ik alleen voor het laatste stuk 2 dingen krijgen en die krijg ik niet :(

Ik krijg wel de blauwe fles om te gebruiken maar niet de bracers...

iemand enig idee?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikbobo schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:11:
[...]

Dat kan ook in een PvE server hoor...
Het kan wel ja, maar het gebeurt veel minder neem ik aan, weet ik niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_T schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:35:
hey ff vraagje... ik ben op zoek om water totem te krijgen... daar voor ben ik met een seriews quests bezig call of water

Nou moet ik alleen voor het laatste stuk 2 dingen krijgen en die krijg ik niet :(

iemand enig idee?
Nu moet je praten met die vent die bij die water elementals ergens in de buurt zit geloof ik (tussen die elementals en de zee), en dan weer terug naar de barrens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Griefers of hoe je het ook wilt noemen is voor de carebears.. Ik zeg niet dat PvE vol zit met n00bs die niet goed genoeg zijn voor PvP.. waarom zeg ik dat niet.. omdat er van beide wel wat valt te zeggen.. feit is dat PvP spannender is dan PvE en dat iedereen die PvE leuk vind alleen tegenargumenten kunnen komen dat je om de 6 seconde wordt gekilled door een gast die 200 lvls hoger is dan jezelf.. tja tiz te triest voor woorden dat er woorden over vuilgemaakt wordt.. Kom eens met echte argumenten en zeg niet dat alleen WTFPWN gelul want dat is dus blijkbaar overgewaaid vanuit de US waar ook al het forum werd vervuild met dat soort slap gelul.. PvE en PvP is hetzelfde qua quests alleen bij PvP moet je meer opletten omdat je door iedereen gekilled kan worden.. een extratje laten we het maar noemen..
De mmorpg's die ik gespeeld heb hadden altijd (tenopzichte van de pve servers) hele lage nummers in spelers op de pvp servers, dus het verhaal dat de pvp servers over het algemeen drukker zijn gaat niet helemaal op. (verklaar ook maar eens de reden waarom er meestal 1 a 2 pvp servers zijn in een mmorpg) Verder is het ook niet echt relevant in WoW , aangezien je ook meer dan genoeg pvp hebt op een pve server. En terrugkomend op het wtfpwn gebeuren ;) (kan het niet laten) , het is over het algemeen wel zo dat er veel meer figuren rondlopen op zo'n server die dat soort crap lopen te roepen (zal de blijdschap wel zijn als ze iemand killen dunno.)
Maargoed dit is verder mijn mening :) als jij meer plezier hebt op een pvp server , mijn zegen heb je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Lord_T schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:35:

iemand enig idee?
T'is niet zo ingewikkeld, ff goed lezen. Maar omdat ikzelf ook shaman ben, en deze class dus echt wel ga spelen in Retail, help ik je ff.
Je moet verschillende stappen uitvoeren om tot je totem te komen.

• Als eerste moet je water halen uit dat vijvertje naar de quest-giver.

• Dan moet je volgens mij naar Tarren Mill voor water uit de fontein.

• Vervolgens moet je naar de Ruins of Stardust in Ashenvale voor water uit een altaar. Staan wat lvl 20-22 mobs omheen, maar moet op dat level geen probleem zijn dunkt me.

• Dan moet je naar de kust bij Ratchet, iets naar het noorden. Daar krijg je de laatste druppel puur water en je Sapta.

• Nu moet je naar de kust, ten westen van The Sepulcher in Silverpine. Daar heb je een soort van heilig plekje in de rosten. Je gaat bij de steen staan en drinkt je sapta, zoals je al 2 keer hebt gedaan, en slacht je die corrupted elemental. Moet je wederom geen problemen mee hebben. Gebruik je goed je totems en shocks en voor je het weet kan je z'n bracers looten. Nu je die laatste druppel vers water en de bracers hebt, klik je op het kleine schaaltje wat er ook staat, en dan krijg je een steen ofzow.

• Dat ding breng je vervolgens terug naar de questgiver bij Ratchet en je hebt je water totem plus healing stream totem :D

Suc6!

[ Voor 6% gewijzigd door Wouter185 op 12-01-2005 21:22 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
@ Lord_T : je moet de 2 laatste stappen volgen van Wouter; sapta drinken, elemental slachten (je kan er maar eentje aanvallen). Je kunt dit trouwens ook allemaal op www.thottbot.com vinden :)

btw, zijn de KR servers down?

[ Voor 17% gewijzigd door RealCato op 12-01-2005 21:35 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

RealCato schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:34:
[...]
btw, zijn de KR servers down?
Jij komt hier toch regelmatig? Dan kun je je dezelfde vraag op vorige week woensdag toch nog wel herinneren? En van die week daarvoor, en van daarvoor? Iedere woensdag heb je een onderhoud. Begint om 4AM koreaanse tijd en duurt 4 uren. Zou betekenen dat je vannacht rond 1 uur weer kunt spelen. Maar dit loopt meestal uit, dus ga er maar van uit dat je voor de rest van de avond een andere manier moet vinden om je bezig te houden.

Er schijnt voetbal op tv te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Wat ik mijzelf nu een beetje loop af te vragen he:

Ik speel nu al een paar dagen met m'n nieuwe shaman (antwoord op de water totem quest was ook uit et hoofd :P) en ik moet zeggen, het bevalt me echt goed. Het is een bruikbare combinatie tussen een mage en een warrior.

Hiervoor speelde ik warrior en het was wel leuk, maar voor jezelf opkomen tegen een andere class was gewoon moeilijk, vooral als je lvl 26 bent :)

Mijn eerste class was een mage, en ik moet zeggen, lekkere dmg. In parties werkte ie voortreffelijk, maar als je eenmaal aggro had, dan kon je het meestal ook wel vergeten (mja, veel noobs hiero :X). Ik ben een beetje te onvoorzichtig, maar dat heb ik allang geaccepteerd.

nu ik shaman speel, kan ik lekkere instant dmg shocks doen, en de tussenpozen opvullen met melee. Ondertussen een paar totems en je kan gemakkelijk 2 of 3 mobs van je eigen lvl +2 aan.

Maar het probleem zit hem momenteel in die melee dmg. Na heel erg lang zoeken in de AH, kwam ik eindelijk iets redelijks tegen (ben nu zelf level 23),

Maar het is gewoon verrekte moeilijk om aan een degelijke one handed axe of mace te komen. Zelfs daggers valt niet echt mee. Is het echt zo moeiijk, of doe ik iets verkeerd (of verwacht ik misschien wel te veel :P)?

[ Voor 15% gewijzigd door Wouter185 op 12-01-2005 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Hydra schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 18:14:
[...]
Heb je percentages? Er zijn nl. een hoop DAoC spelers overgelopen naar WoW, en ik kan me niet voorstellen dat WoW heel ander publiek aantrekt dan al die andere MMORPGs.
[...]
Nee, dat is geen 'feit'. Laat me raden, je bent ook 16 ofzo? Ter info: dat PvP 'spannender' is, is geen feit, maar overduidelijk een mening. Ik heb zelf zowel in DAoC als in UO een char p de PvP server gehad, en ook daar kwam het eigenlijk nooit voor dat een high level een low level met rust liet, of 'ie er nou XP voor kreeg of niet. En nee, ik heb het hier niet over 4 levels verschil, maar over een character die grays om zeep helpt.

Dat jij het wel leuk vindt, prima, maar het is en blijft een mening. Ik vind PvP leuk, maar dan wel consentual PvP, dus op een moment dat ik het opzoek, en niet dat ik aan 't minen ben ofzo.
Probeer het nog een keer.. Percentages heb jij ook niet.. DAoC hebben we niks mee te maken komt door het Warcraft 3 succes over de hele wereld.. veel spelers die houden van competitie komen daarvandaan..

Het is een feit.. en een ander feit is dat ik 24 ben.. je doet niet echt goed je huiswerk want dat kon je zelfs nakijken.. En btw ik kom vanuit een UO achtergrond en moet zeggen dat bij UO PvP suckte.. vooral als lowby.. Dit hebben ze veel beter geregeld bij World of Warcraft.. als ik jou reactie lees dan denk ik dat je misschien te bang bent om het te proberen.. probeer het zou ik zeggen en flame of troll me dan verder dat ik totaal een ongegronde reden heb.. maar ik denk dat je veel meer plezier eraan beleeft dan je zelf zou denken..

En ja nogmaals het is mijn mening.. maar ik probeerde alleen duidelijk te maken dat de PvP servers een toevoeging is voor de mensen die tegen een beetje stress kunnen en niet jankend achter hun computer zitten omdat ze gekilled zijn.. en grinden door een spel lijkt me heel saai en dan als je uiteindelijk uitgegrind bent en je denkt dat je iemand aankan dan pas PvP opzoekt tja wat is een goed woord daarvoor.. terwijl ik eraan denk komen er al te veel in me op.. PvP server is leuker vind ik omdat ik niet zeker weet of ik win.. kan heel goed tegen mijn verlies.. ;) en als ik dood ben.. tja jammer dan.. corpse campen kan btw ook op een PvP gedeelte op een PvE server en btw alles wat je bedenkt op een PvP server kan ook in het PvP gedeelte van een PvE server..

Edit: nog wat leesvoer http://www.worldofwarcraft.com/pvp/battlegrounds.html

[ Voor 3% gewijzigd door Skeiron462 op 12-01-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Over tien jaar zouden we allemaal willen dat er ook een PvE versie was van het echte leven.

Wen er maar aan, ga PvP!!

Dat was het motto van de eerste politieke partij van Pim Fortuyn, Party van Pim (ookwel Pim's Party genoemt op de meeste PvP servers).

---

Edit: Inderdaad, over battleground.... hoezo te vet :o

* Wouter kan niet wachten!

Lijkt me eigenlijk een ideale plek om bepaalde issues uit te werken :) Heb jarenlang veel UT in clanverband gespeeld, en het hoogtepunt van het clangebeuren was toch wel het spelen van matches met iedereen (buiten de lanparties om :D). Nu kan je dus, met die PvP battlegrounds, met je hele guild bij elkaar, de oppositie gaan rammen. Heerlijk toch?

En daarom: heb je besloten om Horde te gaan spelen op een pvp server in retail, ga dan in op mijn nieuwe guild-aquisitie (!).

[ Voor 64% gewijzigd door Wouter185 op 12-01-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is ong 40 % van wat er achter me aan zat allemaal elite

ze zaten allemaal op 1 plek dus het leken er 3 tot ze gingen lopen

Afbeeldingslocatie: http://www.tainnovations.nl/wow/helpwow.JPG

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 22:03:
dit is ong 40 % van wat er achter me aan zat allemaal elite

ze zaten allemaal op 1 plek dus het leken er 3 tot ze gingen lopen

[afbeelding]
Ik weet niet welk level je partymembers waren, maar vind het redelijk riskant om met je level 25 char elites van level 26 aan te pakken. Vooral als je het voorelkaar krijgt om zo goed je aggro-control te verneuken })

Als m'n Ossterijkse guildmaatje dit had gezien, was het weer een uur lang over die Verdammter Allianz gegaan :D

[ Voor 13% gewijzigd door Wouter185 op 12-01-2005 22:09 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!

Hou het nuttig