Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.879 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

level 34 en 36 en 26

dus komden het prima aan en wat is dat aggro :P

quest wel opgelost we waren op de terug weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Ik had er nog niet bij stil gestaan dat er elke woensdag onderhoud was op KR servers, sorry :)

Verder,
Wouter schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:49:
Maar het is gewoon verrekte moeilijk om aan een degelijke one handed axe of mace te komen. Zelfs daggers valt niet echt mee. Is het echt zo moeiijk, of doe ik iets verkeerd (of verwacht ik misschien wel te veel :P)?
Ik heb van lvlv 17 t'm 27 rondgelopen met een axe die 12,7 dps deed en een beetje bonus op attributes gaf. Sinds lvl 27 heb ik een axe uit de 'Splitting Hatchet' serie, weet neit precies welke, doet iig 16,1 dps. Gecombineerd met Rockbiter 4 is dit goed genoeg voor me.
Ik ben nu lvl 28 en vraag me af wat anderen nu voornl. gebruiken als Shaman, ik gebruik de volgende spells / totems veel:

* Lightning shield + Rockbiter voor een gevecht.
* Lightning bolt om te pullen
* Earth shock / Frost shock tijdens een gevecht zo vaak maar kan
* Stoneskin totem + Searing totem ( evt. Healing stream totem) gooi ik ook meestal vantevoren (vooral als gevecht lang gaat duren)

Verder sla ik gewoon en ververs ik evt tussendoor mijn lightning shield. Magma totem gebruik ik alleen als ik aggro heb van meer dan 2 mobs.

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister was ook al onderhoud gaan ze dit nu elke dag doen beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Eindelijk heb ik ook eens mazzel!
Mededeling naar aanleiding van uw bestelling voor de World of Warcraft
Collectors Edition:

Zoals bekend komen er slechts een beperkt aantal exemplaren van deze speciale World of Warcraft editie beschikbaar.

Voor uw bestelling met referentienummer: XXXXXXXXX hebben wij een exemplaar
kunnen reserveren (Onder voorbehoud van leveringstekort van de producent).
De verwachte releasedatum is momenteel 10 Februari, rond deze datum kan uw
bestelling worden verzonden.

De actuele actieprijs is 67,95 Euro. Dit is de laagste prijs waarvoor wij deze titel kunnen aanbieden.

Met vriendelijke groeten,

Verkoop / PC media

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 22:15:
level 34 en 36 en 26

dus komden het prima aan en wat is dat aggro :P

quest wel opgelost we waren op de terug weg
Wat is aggro. Aggro betekend aggressie. Als je te dicht lang een mob loopt, or er 1 aanvalt, genereer je threat (dreiging). Als je threatpunten genereert bij een mob, richt iez'n aggressie (aanval) op jou. Wil je niet aangevallen worden (casters en healers), dan moet je zorgen dat je minder aggro genereert dan je melee dealer. Meestal is het: doe je de meeste dmg, krijg jij de aggro, maar healen trekt ook aggro, dus je bent nooit veilig.

Naja, je zult het waarschijnlijk allemaal wel weten en je wist gewoon de naam ff niet ;)
RealCato schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 22:22:
Ik had er nog niet bij stil gestaan dat er elke woensdag onderhoud was op KR servers, sorry :)

Verder,

[...]

Ik heb van lvlv 17 t'm 27 rondgelopen met een axe die 12,7 dps deed en een beetje bonus op attributes gaf. Sinds lvl 27 heb ik een axe uit de 'Splitting Hatchet' serie, weet neit precies welke, doet iig 16,1 dps. Gecombineerd met Rockbiter 4 is dit goed genoeg voor me.
Ik ben nu lvl 28 en vraag me af wat anderen nu voornl. gebruiken als Shaman, ik gebruik de volgende spells / totems veel:

* Lightning shield + Rockbiter voor een gevecht.
* Lightning bolt om te pullen
* Earth shock / Frost shock tijdens een gevecht zo vaak maar kan
* Stoneskin totem + Searing totem ( evt. Healing stream totem) gooi ik ook meestal vantevoren (vooral als gevecht lang gaat duren)

Verder sla ik gewoon en ververs ik evt tussendoor mijn lightning shield. Magma totem gebruik ik alleen als ik aggro heb van meer dan 2 mobs.
Vrijwel identiek hier. Ik heb volg meestal een soort attackplan:

• Rockbiter / Flametounge
• Stoneskin totem planten
• Healing totem
• Lightningbolt
• Fire Nova Totem planten
• Frost Shock
-
• Seering Totem (alleen als het moeilijk wordt)
• Fire shock
-
• Melee
• Earth Shock / Frost Shock
• Melee
• Frost Shock
• (en verder...)

• Lesser Healing Wave (x?)
• Mana Potion

En weer gaan met die banaan.

Heerlijk, vrijgevige alchemists in je guild :+

Werkt als een train _/-\o_

Ik was zonet ff aan het solo'en op Southern Barrens (level 23 dus) en moest een aantal quests doen. Binnen niet al te lange tijd had ik alle quests, en ben niet een keer onder de helft van m'n health gekomen, laat staan dood gegaan :9

[ Voor 20% gewijzigd door Wouter185 op 12-01-2005 22:45 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Leg even uit wat IA is, dan bepaal ik wel of ik een ezel ben ofniet....

[ Voor 14% gewijzigd door Apocrypha op 12-01-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Apocrypha schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 22:39:
[...]

Leg even uit wat IA is, dan bepaal ik wel of ik een ezel ben ofniet....
Damn he dat bedoelt ie helemaal niet IA is toch het geluid van een ezel, lol.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Wouter schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:49:

Maar het probleem zit hem momenteel in die melee dmg. Na heel erg lang zoeken in de AH, kwam ik eindelijk iets redelijks tegen (ben nu zelf level 23),

Maar het is gewoon verrekte moeilijk om aan een degelijke one handed axe of mace te komen. Zelfs daggers valt niet echt mee. Is het echt zo moeiijk, of doe ik iets verkeerd (of verwacht ik misschien wel te veel :P)?
Ik zelf gebruik een 18dps 1Hand Dagger ( http://www.thottbot.com/index.cgi?i=9472 ) met mijn lvl 30shaman, dropte in shadow fang keep (laatste boss, Arugal) Bevalt heel goed.
Ik heb vandaag ook Rok'Alim (lvl 30 Elite elemental) solo gedaan, terwijl ik zelf lvl 30 was. Het is zo lekker hoe je een totem neer kan gooien, frostshocken en kiten :) Ik ben Tauren, dus kan ook warstompen en vast een halve heal eruit gooien en kiten maar weer. Werkt in PvP iets lastiger natuurlijk, maar het blijft een heel goede class :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu lvl 43, mijn volgorde is dit:

- Lighting shield + windfury
- Pull met lighting bolt (evt. 2)
- Flameshock

en vervolgens aan de hand van het verloop van het gevecht flameshock + lighting shield erop blijven houden, of geen mana gebruiken zodat je je zelf kan healen.

Verder heb ik nu net grace of air totem, die's erg goed (+ 43 agility) en gebruik ik ook af en toe :)

In groepen hangt het er maar net vanaf wat ik doe, maar ik zorg er bijna altijd voor dat de mob geflameshocked is en blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier even wat screens van mijn level 45 dwarf hunter.

nieuwe bijl

Mijn nieuwe bijl, niet echt voor een hunter maar wel leuk ;)

m'n mount

Ik als smurf skeletje

Btw wat vinden jullie van ons UBERGHEY guildcrest?? :D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 22:14
Zeg ik ben nou mooi op weg met mijn lvl 22 hunter, maar ik will dat hier even laten checken. Outfit, skills, talents etc... Of dit een beetje de juiste keuzes zijn.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?17668

[ Voor 3% gewijzigd door eth0 op 13-01-2005 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou eigenlijk je gear moeten toespitsen op agility en stamina..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 00:05:
Hier even wat screens van mijn level 45 dwarf hunter.

nieuwe bijl

Mijn nieuwe bijl, niet echt voor een hunter maar wel leuk ;)

m'n mount

Ik als smurf skeletje

Btw wat vinden jullie van ons UBERGHEY guildcrest?? :D
Vet :D Zou ik de specs van je Gun eens mogen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan nu even niet inloggen, servers zijn down...

Maar mijn gun is 20.2 dps met + 3/4 agility en stamina , met een +7 dps sniper scope , en ik gebruik +15 dps Mithril gyro shots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag met m'n lvl25 Dwarf Rogue tot het einde geweest in de VanCleef mine. Ik zag die gozer daar staan en ik had zoiets van, heb je daar nou zoveel moeite voor moeten doen, net een lvl21 elite... Ik zei dus tegen mn party dat ik het een lachertje vond. Vielen we hem aan, komen er opeens 4 of 5 rogues te voorschijn :X Gelukkig waren we sterk genoeg om ze allemaal te killen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij heeft ie maar 2 guards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 00:34:
Ik ben vandaag met m'n lvl25 Dwarf Rogue tot het einde geweest in de VanCleef mine. Ik zag die gozer daar staan en ik had zoiets van, heb je daar nou zoveel moeite voor moeten doen, net een lvl21 elite... Ik zei dus tegen mn party dat ik het een lachertje vond. Vielen we hem aan, komen er opeens 4 of 5 rogues te voorschijn :X Gelukkig waren we sterk genoeg om ze allemaal te killen...
Deadmines is ook een lachtertje, niet eens alle mobs zijn elites. Aanfluiting van jewelste wanneer je Wailing Caverns gewend bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 19:55
waar kan je de wailing caverns vinden? Ik wil wel weten wat de mooiere instances zijn, heb alleen de deadmines gedaan. Kben lvl27, bijna 28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In The Barrens, ietwat zuidwest van XR... Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
keldon schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 01:26:
[...]
Deadmines is ook een lachtertje, niet eens alle mobs zijn elites. Aanfluiting van jewelste wanneer je Wailing Caverns gewend bent :P
Tja elke instance aan beide kanten zijn simpele als je maar het goede lvl hebt.. Ragefire met Stockade vergelijken is ook geen doen.. Sommige kan je solo met een bepaald lvl en andere moet je met een groep doen anders kan je al het agro niet aan.. Vind het moeilijk om instances met elkaar te vergelijken..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die in sw in wel moeilijk als je level 24 bent
van cleef is in een groep een makje net zoals die in elfen land tnzij ze allemaal op je afkomen zie ss hierboven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ keldon:

Nee het is precies andersom (denk ik :-))

Ik heb een US account aangeschaft en daarmee log ik nu in op de US servers neem ik aan.
In eerste instantie, na de verschillende updates, kon ik niet inloggen omdat mijn username en pass niet werd herkend. Na verandering van de realm in US werkte alles naar behoren !

Nog even een vraagje tussendoor :
In de US draait de beta toch niet meer? Das toch gewoon de retail geworden ?

overigens speel ik op een pvp server, maar merk nog helemaal niets van de bovengenoemde voor en nadelen.. ben gewoon met mijn Tauren hunter aan het lvlen en queesten .... Nog geen vervelende encounters gehad met anderen.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik liep laatst ook met 2 vrienden naast een level ?? horde maar die liet ons gewoon met rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 00:40:
volgens mij heeft ie maar 2 guards?
2 Gewone guards + 2 Stealthed Guards

Maar ik geloof dat hij die 2e stealthed ook weer kan summonen zodra ze beiden dood zijn. En hoe vaak hij dat kan doen weet ik niet want meestal is hij al snel dood ;)

En leuke paarse bijl. Heb zelf een paarse staff gevonden met een 500 mana save bij volgende cast en verder wat mooie stats voor een caster. Zijn best rare die paarse items dus weer er trots op :D

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Bij retail, hoe snel zouden wij de patches krijgen nadat de us ze krijgt? Zelfs als ze de engelse eerder releasen, wat ik niet denk dat ze doen, moet ze die ook nog vertalen (al is dat uiteraard veel minder werk). Hoelang zouden ze daar over doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
Werkt lekker die support van blizzard.
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Unable to deliver message to the following recipients, due to being unable to
connect successfully to the destination mail server.

wowsupportEU@blizzard.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:39:
Nog even een vraagje tussendoor :
In de US draait de beta toch niet meer? Das toch gewoon de retail geworden ?
Is inderdaad retail ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:51:
ik liep laatst ook met 2 vrienden naast een level ?? horde maar die liet ons gewoon met rust
Je bedoeld in strangleton vale?? want dat is een Tauren NPC die quests geeft en daarom jou niet aanvalt.. zo zijn er meerdere maar dit is de eerste waar ik aan denk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:28
eth0 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:48:
Werkt lekker die support van blizzard.

[...]
Kan vanalles zijn. Misschien staat je provider wel op een blacklist daar. Lijkt me sterk dat die mailservers lange tijd gewoon niet bereikbaar zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:35:
[...]
Het kan wel ja, maar het gebeurt veel minder neem ik aan, weet ik niet zeker
Nou weet ik niet hoevaak 't gebeurd op de PvP maar als ik mijn guildchat in de gaten hou dan wordt er altijd wel iets aangevallen... het voordeel op PvE daarvan is dat als je net een area in loopt en je komt midden in zo'n raid oid dan kan je er ook voor kiezen om je even afzijdig te houden... (bijv handig als je alleen een delivery quest doet)
Als men zo nodig guards en NPC willen killen, dan moeten ze lekker hun gang gaan, maar als je als low lvl totaal geen uitdaging bent, dan vind ik dat wel een goed alternatief...

Mss een idee om een PvP met lvl limits te maken (je mag mensen die een x aantal lvl onder en boven je zitten altijd aan vallen en de rest alleen als ze naar full PvP switchen...
PvE en PvP hebben iets... maar ik denk dat iedereen het er wel mee eens is dat het een beetje lullig is om een lol lvl char te killen die probeert met een grote boog om je heen te lopen (of, zoals ik in PvP mode op de PvE server heb meegemaakt dat je het halve veld over wordt achtervolgd...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:00
heb dinsdag met mijn pala een leuk zwaard gevonden in wetlands bij een Black Ooze, de "searing blade" een mooie blauwe met 19.6 dps. Erg cool !!

Vanavond weer lekker verder, nog 5 dagen resterend, daarna wachten :( op de EU retail.

Ik denk dat ik dan maar voor Orc Hunter ga, lijkt mij erg cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsjonge, die blizzard tech support heeft volgens mij ook niet echt de snelheid erin..ik wacht nu al vanaf zondag op een antwoord.

ik kan dus nu nog steeds niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond heb ik mn 2de avond met Human Mage gespeeld. Nu ik al aardig wat spells heb gehaald bij de trainers, en oko op het punt sta de talent tree te beginnen merk ik dat mn quick-bars toch wel aardig vollopen. Met name voor PVP vind ik het toch wel belangrijk om al mn belangrijke spells met hotkeys te kunnen activeren. Ik ben pas level 9, maar zit al met 1 tm/9 op mn keyboard vol (Polymorph>Fireball>Stormbolt>Fireball>Fireblast etc etc.) Vanzelfsprekend worden het alleen nog maar meer spells.

Welke high-level spellcaster heeft tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:31:
Gisteravond heb ik mn 2de avond met Human Mage gespeeld. Nu ik al aardig wat spells heb gehaald bij de trainers, en oko op het punt sta de talent tree te beginnen merk ik dat mn quick-bars toch wel aardig vollopen. Met name voor PVP vind ik het toch wel belangrijk om al mn belangrijke spells met hotkeys te kunnen activeren. Ik ben pas level 9, maar zit al met 1 tm/9 op mn keyboard vol (Polymorph>Fireball>Stormbolt>Fireball>Fireblast etc etc.) Vanzelfsprekend worden het alleen nog maar meer spells.

Welke high-level spellcaster heeft tips? :)
Ik ben geen spellcaster maar dit is mijn tip:
http://www.cosmosui.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:47
Hmm ik had dus een US account waarmee ik al een char aangemaakt had. Ik had wel conversie-form ingevuld, maar geen mail gekregen van Blizzard dat het ook gelukt was. Na mailtje naar support paar dagen geleden kreeg ik nu wel die mail:

English
Welcome adventurer,

We have changed all requested US CD Keys so they are available for use on the European realms. This will only work for valid US keys that were sent to us.
All the information for the European Final Beta will be available on our web site www.wow-europe.com <http://www.wow-europe.com/>

You will have the possibility to register your account for the European Final beta with your valid US key.

Maar ik kan met mijn US key nog steeds niet op EU reggen :/ :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finwe schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:03:
Hmm ik had dus een US account waarmee ik al een char aangemaakt had. Ik had wel conversie-form ingevuld, maar geen mail gekregen van Blizzard dat het ook gelukt was. Na mailtje naar support paar dagen geleden kreeg ik nu wel die mail:

English
Welcome adventurer,

We have changed all requested US CD Keys so they are available for use on the European realms. This will only work for valid US keys that were sent to us.
All the information for the European Final Beta will be available on our web site www.wow-europe.com <http://www.wow-europe.com/>

You will have the possibility to register your account for the European Final beta with your valid US key.

Maar ik kan met mijn US key nog steeds niet op EU reggen :/ :/ :/
Ik en een klasgenoot hebben precies hetzelfde probleem, en blizzard reageerd nog steeds niet op mijn emails..(vanaf zondag verstuurd.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:11:
[...]

Ik en een klasgenoot hebben precies hetzelfde probleem, en blizzard reageerd nog steeds niet op mijn emails..(vanaf zondag verstuurd.. )
Je hebt die mail dus ook al gehad? En ook al US-account aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe

aXe

[#]aXe

DeepSeven schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:39:
Bij retail, hoe snel zouden wij de patches krijgen nadat de us ze krijgt? Zelfs als ze de engelse eerder releasen, wat ik niet denk dat ze doen, moet ze die ook nog vertalen (al is dat uiteraard veel minder werk). Hoelang zouden ze daar over doen?
Kwestie van paar dagen. Voor dat ze het in 3 talen deden was het binnen een week (en soms zelfde dag) al de nieuwe patch.

Ik snap niet waarom iemand denkt een US account te kunnen gebruiken op een EU beta... Dat je een US account misschien later kan converteren in een EU account is me wel duidelijk (wanneer dat komt heb ik nog nergens gelezen). Maar we zitten in de EU nog met een beta en niet met de release (dus nog niet betaalde accounts etc., versie is wel zelfde) En waarom koop je een US editie als je toch op de EU wilt spelen? (vind ik beetje onlogisch omdat je toch pas kan spelen op de EU als hij wordt gereleased...)

[ Voor 9% gewijzigd door aXe op 13-01-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
aXe schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:20:
[...]
Ik snap niet waarom iemand denkt een US account te kunnen gebruiken op een EU beta... Dat je een US account misschien later kan converteren in een EU account is me wel duidelijk (wanneer dat komt heb ik nog nergens gelezen). Maar we zitten in de EU nog met een beta en niet met de release (dus nog niet betaalde accounts etc., versie is wel zelfde)
Het gaat niet om de account maar om de key. Ik hoef mn US account niet getransferred te hebben, alleen de key. En volgens Blizzard's mailtje is dat nu gebeurd, echter niks is minder waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je account zit aan de key vast, dus het lijkt me dat of je account ook mee wordt getransferd, of dat je huidige account wordt weggegooid en je straks met je omgezette US key een Europees account kan aanmaken.

Btw: weet iemand wanneer de US severs weer up zijn? Normaal wordt er altijd op dinsdag van 15.00 tot 19.00 serveronderhoud gepleegd, maar nu zijn ze vandaag dus plat en er staat niet bij van hoe laat tot hoe laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
hi, snap een quest weer niet... Stonetalon standstill...
Hier na te lezen: http://www.goblinworkshop...tonetalon-standstill.html

Nou heb ik die 12 kills gemaakt alleen nou moet ik iemand vinden die een gazebo scout...

alleen wat is een gazebo? en iemand enig idee waar ik dat dan kan vinden? Ik ben nu bij die outpost... maar daar staat zo'n mannetje met een doodskopje ipv een level... die kan ik dus nooit aan... toch is dit een geel level en zou die te doen moeten zijn,... dus dat ene mannetje zal het niet zijn denk ik....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Laatst online: 05-09 16:42
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:08:
Je account zit aan de key vast, dus het lijkt me dat of je account ook mee wordt getransferd, of dat je huidige account wordt weggegooid en je straks met je omgezette US key een Europees account kan aanmaken.

Btw: weet iemand wanneer de US severs weer up zijn? Normaal wordt er altijd op dinsdag van 15.00 tot 19.00 serveronderhoud gepleegd, maar nu zijn ze vandaag dus plat en er staat niet bij van hoe laat tot hoe laat.
Het zou in totaal 16 uur gaan duren, dus tot een uur of 5 in onze nacht.

Ben blij dat de server waar ik op speel nog gewoon up and running is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_T schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:12:

Nou heb ik die 12 kills gemaakt alleen nou moet ik iemand vinden die een gazebo scout...

alleen wat is een gazebo? en iemand enig idee waar ik dat dan kan vinden? Ik ben nu bij die outpost... maar daar staat zo'n mannetje met een doodskopje ipv een level... die kan ik dus nooit aan... toch is dit een geel level en zou die te doen moeten zijn,... dus dat ene mannetje zal het niet zijn denk ik....
Een gazebo is volgens mij een soort kiosk, zoals in parken, waar afentoe bands spelen...
het lijk me dus dat je een plek moet vinden met een afdakje...
zoals er in de q staat:
gazebo on Mystral Lake - the one that has a solid view of the Alliance outpost there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Lord_T schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:12:

In het water waar je die 12 kills hebt gemaakt ligt ook een eilandje, op dat eilandje vind je een "hokje" daar moet je gaan instaan, succes!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volder schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:17:
[...]

Het zou in totaal 16 uur gaan duren, dus tot een uur of 5 in onze nacht.

Ben blij dat de server waar ik op speel nog gewoon up and running is
Mijn server niet, Earthen Ring staat niet in die lijst met servers die 16 uur uit de lucht zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Laatst online: 24-03 20:39
Warsong gelukkig ook niet, dus zou vanavond gewoon moeten kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
gelukt :)
was inderdaad een soort huisje ofzo met een gek wit licht erin :)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
lvl 42 shaman hier... elemental build met 5 ancestral / 2 GW / 3 LS / 2handed, ik wil nog wel respeccen naar all elemental tot mastery en dan de rest enhancement.
Ik was tot lvl 40 all cloth voor de int (stats), maar ik speel op PvP en dan word je gewoon te snel gekilled met cloths... dus nu meeste mail met str/stam weinig int, doordat AH van mijn korea server zuigt. Is wel irritant om geganked te worden, maar ach ik gank er nu ook op los (het ligt er wel een beetje aan ;)

Voor PvE is het:

Windfury / LS
Meestal 2 lightning bolts
Altijd flameshock
Dan weer een LS
Ligt aan de windfury proc en lvl mob anders nog een flameshock
Ligt ook weer aan crits van melee of spells en clearcasts. Het kan 'automatisch' ontzettend snel gaan en anders zorg ik wel dat het snel gaat ;)
Alleen voor elites gebruik ik totems voor de rest nooit (partys wel natuurlijk).
Ik heb wel downtime na wat mobs.. ligt aan veel factoren etc,maar met beste drinks is het zo gepiept. Mail is wel een must geworden, is een aardige boost van all cloth naar all mail ;) zelf gebruik ik 2h staff, illusionary rod (heel makkelijk te krijgen), doet echt veel damage en goeie caster stats.

M'n proffs zijn herb/alch en heb nu wel goeie caster pots, +25 int, +20 damage spells (niet super maar wel weer een extraatje, +250 armor, herbs zijn makkelijk te krijgen hiervoor (swamp zit er vol mee) dus vaak buffed zijn is ook weer nice.

[ Voor 10% gewijzigd door Hofnar op 13-01-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
@ Lord_T : een 'gazebo' is een tuinhuisje..staat op het eilandje in het midden en er komt een licht vandaan waar je onder moet gaan staan... btw nog een tip: op dat eilandje loopt nog de leader van de fouled water elementals rond, als je die doodt en hem loot krijg je nog een quest die heel makkelijk te doen is...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol grote bug in world of warcraft
http://img.photobucket.co...crnShot_011305_135816.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v401/Tarlic/WoWScrnShot_011305_135816.jpg
werkte herlaas niet hoorde ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:32:
[...]

Mijn server niet, Earthen Ring staat niet in die lijst met servers die 16 uur uit de lucht zullen zijn.
1/13 Scheduled Weekly Maintenance | 1/13/2005 4:22:06 AM PST

Realms are currently down for scheduled maintenance. This week's maintenance will include infrastructure improvements to address some of the recent performance issues.

code:
1
een lijst met servers waar Khadgar en Earthen Ring niet op voorkomen

All other realms will be down for the normal 4-hour maintenance window. Thanks again for your patience during this time; we will work diligently to bring up all realms as quickly as possible

Dus ik neem aan dat de rest gewoon weer na de 4 uur onderhoud online komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk de maximale damage reduction, 70% ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
Bosmonster schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:13:
[...]

Kan vanalles zijn. Misschien staat je provider wel op een blacklist daar. Lijkt me sterk dat die mailservers lange tijd gewoon niet bereikbaar zijn geweest.
Dat denk ik niet, want ik heb het via het online support form ingevult. Dus het probleem zit hem in de blizzard mailservers/webservers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Laatst online: 29-03 22:54
top bedrijf dat vivendi gatverdamme, heb bijna alle offices van vivendi gebeld vandaag alleen die van music niet, goh wat een kots bedrijf eerst naar vivendi NL vragen wrm wij als benelux zo naar beneden word gehaald ze konden me daar geen goed antwoord geven heb ik daarna naar NY om daar het nr te krijgen van games afdeling in LA om daarna maar na 4x bellen een antwoordapparaat te krijgen en ik heb paar keer naar NY gebeld met de vraag of die games afdeling nog es gaat opnemen en die vrouw daar werd ook een beetje zat van me dus dat ook maar gestaakt, ik word kots ziek van die lui, ik heb WoW 3x gepreorderd + 3 time cards (van 2 maanden want ja we mogen geen 1 maand cards wat wel in de US mag :r ) ik wil gewoon mee doen met die final en dan gaan ze ons een beetje uitsluiten kom op nou sorry ik moest dit even van me afschrijven

ik ga zo maar even bellen naar Blizzard kijken of die lui nog wat te zegen hebbe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit-

Volgende keer eerst refresh doen voor ik reply :P

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volder schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:05:
[...]

1/13 Scheduled Weekly Maintenance | 1/13/2005 4:22:06 AM PST

Realms are currently down for scheduled maintenance. This week's maintenance will include infrastructure improvements to address some of the recent performance issues.

code:
1
een lijst met servers waar Khadgar en Earthen Ring niet op voorkomen

All other realms will be down for the normal 4-hour maintenance window. Thanks again for your patience during this time; we will work diligently to bring up all realms as quickly as possible

Dus ik neem aan dat de rest gewoon weer na de 4 uur onderhoud online komt.
Dit weet ik allemaal al, mijn vraag was van hoe laat tot hoe laat het duurt, want dat staat nergens aangegeven. Had even naar boven gescrold, dan kon je m'n vraag lezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Laatst online: 16-09 10:31

Wub

En als jij wat meer naar boven had gescrolled heb je kunnen lezen dat ik al had uitgezocht dat het tot 5 uur AM vrijdag zou duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
artec schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:11:
top bedrijf dat vivendi gatverdamme, heb bijna alle offices van vivendi gebeld vandaag alleen die van music niet, goh wat een kots bedrijf eerst naar vivendi NL vragen wrm wij als benelux zo naar beneden word gehaald ze konden me daar geen goed antwoord geven heb ik daarna naar NY om daar het nr te krijgen van games afdeling in LA om daarna maar na 4x bellen een antwoordapparaat te krijgen en ik heb paar keer naar NY gebeld met de vraag of die games afdeling nog es gaat opnemen en die vrouw daar werd ook een beetje zat van me dus dat ook maar gestaakt, ik word kots ziek van die lui, ik heb WoW 3x gepreorderd + 3 time cards (van 2 maanden want ja we mogen geen 1 maand cards wat wel in de US mag :r ) ik wil gewoon mee doen met die final en dan gaan ze ons een beetje uitsluiten kom op nou sorry ik moest dit even van me afschrijven

ik ga zo maar even bellen naar Blizzard kijken of die lui nog wat te zegen hebbe..
Ik sta volledig achter je! Laat ajb weten wat Blizzard zei en als je nog niet gebeld hebt zou je dan ook willen vragen wanneer hij nou precies uit komt hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo Zo, net eindelijk een antwoord gehad van Blizzard tech support.

krijg ik dit als antwoord:

Hello,

Please try and create your account on our servers using your US key by following the "create your own account" link on our webpage:
http://www.wow-europe.com/en/

If you are still unable to use your key, please reply to this mail and we will look into this matter for you.

Best Regards,

Blizzard Europe Entertainment
Lisa C
Technical Support
www.wow-europe.com

==========================

Natuurlijk had ik dat al 10x geprobeerd, anders wist ik vast niet dat mijn key het niet deed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:43:
Zo Zo, net eindelijk een antwoord gehad van Blizzard tech support.

krijg ik dit als antwoord:

Hello,

Please try and create your account on our servers using your US key by following the "create your own account" link on our webpage:
http://www.wow-europe.com/en/

If you are still unable to use your key, please reply to this mail and we will look into this matter for you.

Best Regards,

Blizzard Europe Entertainment
Lisa C
Technical Support
www.wow-europe.com

==========================

Natuurlijk had ik dat al 10x geprobeerd, anders wist ik vast niet dat mijn key het niet deed
Hehe dat wordt weer 5 dagen wachten op een reply 8)7 Erg jammer maar customer support van Blizzard hier in Europa is erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:19:
[...]

Dit weet ik allemaal al, mijn vraag was van hoe laat tot hoe laat het duurt, want dat staat nergens aangegeven. Had even naar boven gescrold, dan kon je m'n vraag lezen. :)
Gast ga jij de volgende keer zelf lekker op onderzoek uit voor je andere mensen laat zoeken en dan nog gaat ouwe zeikhoeren ook.
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:03:
Meh geen tijd om alles weer te lezen deze keer. Vraag me wel af waarom die weekly maintenactes ALTIJD uitlopen. Earthen Ring zat niet in de lijst en zou dus na 4 uur terug moeten zijn. Het begon om 1 pm (onze tijd), dus ze zijn nu al weer EEN HEEL UUR te laat.

Alsof dat niet genoeg is ligt de WoW ook nog eens plat.
Omdat ze het goed willen doen, ze kunnen het ook half afmaken na 4 uur de hele zooi weer vrijgeven en jou met een half brakke server verder sturen.
Wordt je daar gelukkig van??

Mensen als je niet wil lezen of geen geduld heb ga dan Quake ofzo spelen maar geen MMORPG.

Voor de rest vrede op aarde B)

[ Voor 48% gewijzigd door volder op 13-01-2005 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh geen tijd om alles weer te lezen deze keer. Vraag me wel af waarom die weekly maintenances ALTIJD uitlopen. Earthen Ring zat niet in de lijst en zou dus na 4 uur terug moeten zijn. Het begon om 1 pm (onze tijd), dus ze zijn nu al weer EEN HEEL UUR te laat.

Alsof dat niet genoeg is ligt de WoW ook nog eens plat.

Edit:
Nou als je het over de duivel hebt... de site doet het nu wee *een beetje* en er zijn zelfs al een paar servers teug...
Ik vraag me af waarom dit kan... ik ga denk ik ook maar tegen mijn baas elke week zeggen "Nee sorry het is nog niet af. Je zei 4 werkdagen, maar dat zijn er 5 geworden".. elke week..

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zou ik net weer even in de KO OB spelen was mijn main karakter zijn server down :(, terwijl er vanmiddag nog stond dat ik nog 5 dagen te spelen had :(

Das raar :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wub schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:24:
En als jij wat meer naar boven had gescrolled heb je kunnen lezen dat ik al had uitgezocht dat het tot 5 uur AM vrijdag zou duren.
Jouw antwoord stond niet op dezelfde pagina als mijn vraag, en je kan niet van iemand verwachten dat ie het hele topic doorzoekt. Misschien stond jouw antwoord wel op de pagina ervoor (pagina 25), maar ik als nietsvermoedende gebruiker weet dat niet. Je mag wel van mij verwachten dat ik de laatste pagina (in dit geval pagina 26) doorlees, voordat ik een reactie plaats.

@ Volder: Toen je de eerste keer reageerde op mijn vraag, had je wel op z'n minst beter mijn vraag kunnen lezen waarin duidelijk staat dat ik wil weten van hoe laat tot hoe laat de servers down zijn. Ik hoefde niet te weten dat sommige servers 16 uur down zijn, of dat er anderen 4 uur down zijn. Nee, ik wilde weten van hoe laat tot hoe laat.

Het was een beleefd antwoord van mij, en ik had er zelfs een smiley achter gezet om dat aan te tonen, maar als jij dat wil laat ik alle aardigheid varen en ga ik nu voortaan "ouwe zeikhoeren" tegen je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Laatst online: 29-03 22:54
sOidivUs schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:42:
[...]

Ik sta volledig achter je! Laat ajb weten wat Blizzard zei en als je nog niet gebeld hebt zou je dan ook willen vragen wanneer hij nou precies uit komt hier?
ze zijn dicht, ik bel morgen vroeg/middag even weer ik post daarna wel van hoe en wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:28:
[...]

Jouw antwoord stond niet op dezelfde pagina als mijn vraag, en je kan niet van iemand verwachten dat ie het hele topic doorzoekt. Misschien stond jouw antwoord wel op de pagina ervoor (pagina 25), maar ik als nietsvermoedende gebruiker weet dat niet. Je mag wel van mij verwachten dat ik de laatste pagina (in dit geval pagina 26) doorlees, voordat ik een reactie plaats.

@ Volder: Toen je de eerste keer reageerde op mijn vraag, had je wel op z'n minst beter mijn vraag kunnen lezen waarin duidelijk staat dat ik wil weten van hoe laat tot hoe laat de servers down zijn. Ik hoefde niet te weten dat sommige servers 16 uur down zijn, of dat er anderen 4 uur down zijn. Nee, ik wilde weten van hoe laat tot hoe laat.

Het was een beleefd antwoord van mij, en ik had er zelfs een smiley achter gezet om dat aan te tonen, maar als jij dat wil laat ik alle aardigheid varen en ga ik nu voortaan "ouwe zeikhoeren" tegen je.
Je kan wel van iemand verwachten dat ie alle replies na zijn eigen post leest.
Dat ie even op het Blizzard forum opzoekt hoe lang het gaat duren
Dat ie op www.worldofwarcraft.com kijkt welke servers het wel en niet doen
Dat ie WOW opstart en daar ziet dat er perfect staat aangegeven hoe laat het onderhoud begint.

En jij neemt niet eens de moeite andermans antwoorden te lezen waarom zou ik jou vraag dan wel goed lezen.

En nu ga ik fijn WoW spelen want mijn Horde server is wel up and running, de groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe

aXe

[#]aXe

Goed die email van Blizzard terug is wel heel dubieus. En misschien snap ik het nog niet (tsja ben een gamejunk dus ik ben dom). Ik zal het even in een paar stappen neer zetten.

1. Wat probeer je te bereiken met een US key (account, editie, box whatever) op de EU site?

- Is het omdat je denkt met de US key (account, editie, box whatever) te kunnen spelen op de EU beta servers? (Zoja waar staat dit aangegeven).

- Is het omdat je je US key (account, editie, box whatever) wilt omzetten naar een EU versie? (Zoja dit kan nog niet want 1. EU is nog in beta fase, 2. EU heeft dus ook nog geen retail key registry).

2. De enigste keys die werken zijn Pre-Ordered version van de EU editie (niet US boxes). Deze kan je dus alleen in de EU krijgen en dan voornamelijk landen buiten de Benelux.

Hopelijk verklaart dit wat meer op wat sommige proberen te bereiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aXe schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:55:
Goed die email van Blizzard terug is wel heel dubieus. En misschien snap ik het nog niet (tsja ben een gamejunk dus ik ben dom). Ik zal het even in een paar stappen neer zetten.

1. Wat probeer je te bereiken met een US key (account, editie, box whatever) op de EU site?

- Is het omdat je denkt met de US key (account, editie, box whatever) te kunnen spelen op de EU beta servers? (Zoja waar staat dit aangegeven).

- Is het omdat je je US key (account, editie, box whatever) wilt omzetten naar een EU versie? (Zoja dit kan nog niet want 1. EU is nog in beta fase, 2. EU heeft dus ook nog geen retail key registry).

2. De enigste keys die werken zijn Pre-Ordered version van de EU editie (niet US boxes). Deze kan je dus alleen in de EU krijgen en dan voornamelijk landen buiten de Benelux.

Ik heb een mail van blizzard gehad van dat ik met mijn US retail key de EU FB en de RETAIL inkon, dus ik zou me nu moeten kunnen registeren maar dat kan dus niet.

( uit de mail van blizzard: Welcome adventurer,

See you in World of Warcraft soon!

Blizzard Europe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volder schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:38:
[...]

Je kan wel van iemand verwachten dat ie alle replies na zijn eigen post leest.
Dat ie even op het Blizzard forum opzoekt hoe lang het gaat duren
Dat ie op www.worldofwarcraft.com kijkt welke servers het wel en niet doen
Dat ie WOW opstart en daar ziet dat er perfect staat aangegeven hoe laat het onderhoud begint.

En jij neemt niet eens de moeite andermans antwoorden te lezen waarom zou ik jou vraag dan wel goed lezen.

En nu ga ik fijn WoW spelen want mijn Horde server is wel up and running, de groeten
Mijn laatste post in dit topic is van wel erg ver terug als je ziet hoe hard het posten hier gaat. Het is geen doen om dat allemaal na te lezen, en zo'n opgave kan je van niemand verwachten en dat verwacht ik ook niet van anderen.

Vooraf (zoals ik altijd doe) heb ik gekeken op het Realm Status Forum, op de Realm Status Page, op de voorpagina van www.worldofwarcraft.com, en in het Realm Forum van Earthen Ring. Ik heb het spel ook opgestart en eerst stond er wel een tijd bij, maar toen die betreffende serverlijst er stond, was de tijd weggehaald (het was dezelfde post die op het forum te lezen is).Ik heb genoeg vooronderzoek gedaan en het antwoord daar niet gevonden. Ik stel niet vaak vragen hier, beantwoord eigenlijk meer andermans vragen (welke hij/zij ook kan opzoeken in de beginpost en bovengenoemde pagina's), maar nu stelde ik er wel een, en ik dacht dat het een duidelijke was.

Btw: Als je mijn vraag niet goed wilde lezen, waarom neem je dan wel de moeite om er uberhaupt op te antwoorden?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:00:
[...]

Ik heb een mail van blizzard gehad van dat ik met mijn US retail key de EU FB en de RETAIL inkon, dus ik zou me nu moeten kunnen registeren maar dat kan dus niet.

Blizzard Europe)
In dat webform wat Bladluis waarschijnlijk gebruikt heeft om z'n US key om te zetten staat ook dat je na het omzetten in de Final Beta kon spelen.

De link naar dat webform staat in de beginpost van ieder WoW topic hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
[...]

Blizzard Europe)
Waar lees je in dat mailtje dat je ook in de EU Retail mag? Ik zie duidelijk EU Final Beta staan, en geen woord over de Retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
aXe schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:55:

Er zijn zeker mensen die met een US key al in de final beta spelen, Blizzard heeft ook aangegeven dat dit kon. Zie onder andere andere mensen in dit topic (nemo55) die gewoon FB met een US key spelen. Dus punt 1 en 2 kloppen beide niet.
[...]

Blizzard Europe)
Die mail had ik dus ook en heb zelfde probleem. Dus maar weer wachten op Blizzard support grrr:) Valt me wel op dat in subject van die mail staat P2. Phase 2? Ik heb wel op forums gelezen dat ze US key in batches doen omzetten. Misschien wordt het morgen pas geactiveerd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaded schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:10:
[...]

Waar lees je in dat mailtje dat je ook in de EU Retail mag? Ik zie duidelijk EU Final Beta staan, en geen woord over de Retail.
Ik dacht dat je dat kon opmaken uit dat Webform( weet de tekst zo niet meer ) maar die is nu dacht ik tijdelijk offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaded schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:10:
[...]

Het is toch een beetje raar als hij z'n US key gaat omzetten en dan alleen in de Final Beta zou mogen spelen? Waarom zou je er anders een EU key van laten maken? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe

aXe

[#]aXe

Bedankt voor snelle reply. Maakt het nu compleet duidelijk. Dan zit dat dus nog niet helemaal goed bij Blizzard support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even ingelogged op de KR servers, maar al mijn chars zijn weg, heeft iemand anders dit ook? Ik kan wel gewoon nog inloggen, maar mijn chars zijn op geen enkele server meer te vinden....

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aXe schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:17:
Bedankt voor snelle reply. Maakt het nu compleet duidelijk. Dan zit dat dus nog niet helemaal goed bij Blizzard support.
Idd, ik baal er ontzettend van dat het zo slecht is geregeld met die support daar. zo'n traage response snelheid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Laatst online: 24-03 20:39
Ik baal er alleen maar van dat mijn US server nog niet up is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Woohoo! \0/ Een gozer die ik ken van de US beta, uit Zweden heeft een key voor de final EU beta die ik mag lenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOidivUs schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:47:
Woohoo! \0/ Een gozer die ik ken van de US beta, uit Zweden heeft een key voor de final EU beta die ik mag lenen :D
Wat voor een chars ga je aanmaken? :)

/edit *zucht* de werktijden van techsupport zijn alweer voorbij, dat wordt dus vandaag nog niet spelen..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:08:
[...]

Wat voor een chars ga je aanmaken? :)

/edit *zucht* de werktijden van techsupport zijn alweer voorbij, dat wordt dus vandaag nog niet spelen..
Weet ik nog niet, mag ook verder spelen met zijn lvl 18 orc rogue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:18:
Ik heb net even ingelogged op de KR servers, maar al mijn chars zijn weg, heeft iemand anders dit ook? Ik kan wel gewoon nog inloggen, maar mijn chars zijn op geen enkele server meer te vinden....

Mijn chars waren er vanavond nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:18:

Dit lijkt maar zo, door ze allemaal 1 voor 1 af te gaan vind je ze weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ze allemaal al 3 x langs gegaan, maar ik kom ze nergens tegen...

dan maar weer geen WoW vannavond...
Misschien maar wachten tot 12jan, dan zou het in europa moeten uitkomen (word vast weer uitgesteld...)

Jammer dat als je gepreordered hebt je hier er geen drol voor terug ziet :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:18:
Heb ze allemaal al 3 x langs gegaan, maar ik kom ze nergens tegen...

dan maar weer geen WoW vannavond...
Misschien maar wachten tot 12jan, dan zou het in europa moeten uitkomen (word vast weer uitgesteld...)

Jammer dat als je gepreordered hebt je hier er geen drol voor terug ziet :C
Pardon!? 12 januari :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lxs
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11-2024

lxs

Link om US retail naar EU retail om te zetten is weer up!
Zie openingspost!

Anders <http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/22565236#22565236>

[ Voor 44% gewijzigd door lxs op 13-01-2005 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehehh..idd, ik bedoel februari, da's tenminste wat de importeur vertelde, onder voorbehoud natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was ech tde sterkste post ooit :D

Haha :)

Goed, jah, die support van Blizzard in Europa is echt zwaar ruk. Enigste andere ontwikkelaar met nog slechtere support is natuurlijk EA maar Blizzard wil daar verandering in brengen als ze zo doorgaan.

Die EU Community Manager heeft weinig gedaan sinds hij is aangenomen volgens mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe

aXe

[#]aXe

Er is veel dat intern geregeld moet worden. Je moet niet vergeten dat sommige het nog nooit eerder hebben gedaan en er kunnen zelfs gewone gamers bij zitten die al wat ervaring hebben met MMORPG communities. Het zijn ook maar mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamersloot lonkt verschrikkelijk nu ik een week vrij heb van school.
Damn those choices! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:56:
Dat was ech tde sterkste post ooit :D

Haha :)

Goed, jah, die support van Blizzard in Europa is echt zwaar ruk. Enigste andere ontwikkelaar met nog slechtere support is natuurlijk EA maar Blizzard wil daar verandering in brengen als ze zo doorgaan.

Die EU Community Manager heeft weinig gedaan sinds hij is aangenomen volgens mij....
sorry maar je blaat hier echt onzin. Blizzard vergelijken met EA...... :(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Webgnome schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 07:48:
[...]

sorry maar je blaat hier echt onzin. Blizzard vergelijken met EA...... :(
Qua games misschien niet, maar qua support zeker wel. Er zit echt een latency van 4 dagen in hun support! Ik heb ook wel eens EA voor support gemailed en zij antwoordden zeker sneller. Dan kan je zeggen dat WoW immens populair is en geen enkele EA game zoveel support requests zou krijgen. Dat is vast waar, maar Blizzard weet dat ook en zou daar rekening mee moeten houden. Zeker geen onzin dus!

Maar misschien moeten we er niet teveel een zeik-topic van maken. Een paar mensen (waaronder ik) zijn gedupeerd door de slechte support, dat zuigt. Handig om elkaar op de hoogte te houden van de ontwikkelingen daarbij af en toe, maar laten we er geen flametopic van maken :) Daarom zal ik nog ff zeggen dat ik de Hunter-class erg cool vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

waarom zouden we in de EU ook al support mogen verwachten op WoW ?? tis toch een beta.....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
KeeZ schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 09:07:
waarom zouden we in de EU ook al support mogen verwachten op WoW ?? tis toch een beta.....
Umm ja als je dingen belooft zoals toegang tot de beta dan moet je die ook nakomen vind ik. Dat houdt oa in dat je support hebt in case er dingen misgaan. Blizzard zegt nb zelf dat ze support geven! Bovendien lijkt het me handig als de support mensen al een beetje inwerken en ze niet op retail dag 1 voor het eerst aan de slag gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:28
Daar heb je gelijk in Finwe, maar wat dat betreft is de support dus net zo goed beta als het spel ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 14-01-2005 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
Bosmonster schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 09:14:
Daar heb je gelijk in Finwe, maar wat dat betreft is de support dus net zo goed beta als het spel ;)
Laten we het daar dan maar op houden, want het spel is zo goddelijk dat ik ze alle support issues vergeef ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
Is er trouwens ook al iemand bezig met talent builds voor retail? Ik kon nl. de verleiding toch niet weerstaan om te proberen voor mijn speelstijl een ideale Shaman build te proberen te maken.

Is er misschien een aparte pagina voor talent builds bij verschillende classes? Thottbot vind ik niet echt interessant en WoWvault talent site heeft bijna geen replies op geposte builds.

edit:
ik kan hier wel mijn talent build gaan posten, maar het is best een grote lijst met talents + commentaar erbij en wil niet het topic spammen

[ Voor 18% gewijzigd door RealCato op 14-01-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Kijk eens in de forum gedeelte van http://worldofwar.net/ .. Daar zijn goede discussies over talent builts.. Ik ben de mijne aan het testen in de KO.. in ieder geval aan het testen of ik fire of een ice built maak.. Arcane komt er natuurlijk zowieso in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Als ik het goed begrijp kan ik de US versie nu al kopen en spelen en vervolgens mijn accaunt en char overzetten naar EU versie als deze uitkomt?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
evilpin0 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 12:19:
Als ik het goed begrijp kan ik de US versie nu al kopen en spelen en vervolgens mijn accaunt en char overzetten naar EU versie als deze uitkomt?
Of dat al direct na retail kan is de vraag, ik zou het er in deze fase niet meer op wagen als ik jou was...
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!

Hou het nuttig