Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.873 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je char weet ik ook niet zeker trouwens lijkt me niet aangezien je een andere realm kiest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

evilpin0 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 12:19:
Als ik het goed begrijp kan ik de US versie nu al kopen en spelen en vervolgens mijn accaunt en char overzetten naar EU versie als deze uitkomt?
Natuurlijk niet. Lekker eerlijke PVP. Jij alvast een char bouwen. Eerdat de EU uit komt, ben jij lvl 50 --> Alle EU n00bs in een slag dood. Zo werkt het niet. Je kunt je US account om laten bouwen tot een EU account, maar je kunt je characters (uiteraard) niet meenemen.

Overigens hoef je dat niet direct na retail te verwachten. Het lijkt me niet iets waar Blizzard al te veel haast mee heeft.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Beware of Account Theft Software

just had some dipweed named 'sneakcharm' pass through my guild IRC chat room.

[17:28] *** sneakcharm
(~none@void0-1C6E2303.shrpsr01.tn.comcast.net) has joined channel #ballistic
[17:28] <sneakcharm> ay
[17:29] <sneakcharm> i'm here advertising a new WoW UI mod called IntelliMod, check it out here: intellimod.evenaangepastvoorhetgevaldat.com
[17:29] <sneakcharm> It's pretty nice ;P
[17:29] <sneakcharm> My friend is the author, wanted me to get word out about it
[17:30] <sneakcharm> It's got some nice enhancements to the game too
[17:30] *** sneakcharm has left #ballistic

Some of the claims this site made were certainly very sketchy, and after a little investigation it is indeed a tool designed to attach itself to your WoW process and collect your login information. It opens an outgoing socket to a webserver.

I'm sure that this is only the first of many account-hijackers that we will see, attempting to take advantage of the confusion in what can and cannot be done with UI Mods. If you are not comfortable with examining an addon to that involves an executible application to make sure that it is legit, do not run it! Use google to double-check on any claims. No WoW UiMOD or related app should be required to run, or stay running while you log into the game. If you do use WoW related-software programs that require updaters/loaders such as the Cosmos/Thottbot, GypsyUI or Allakhazam's patcher, PLEASE make sure that you download them from the official site, or a site linked to you from the official homepage.
Even goed uitkijken dus !!! :(

bron

[ Voor 10% gewijzigd door NightHawk4 op 14-01-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Na aanleiding van een paar guides ben ik er over uit, ik wordt een hunter :). Nu is de vraag nog of ik NE of dwarf wordt. Aan de ene kant vind ik bows vetter maar aan de andere kant heeft een dwarf engineer skill wat handig is voor de cash en je aparte look kan geven :). Misschien dat ik ook wel aan guns gewend raak :p, maar hou van "oude" wapens (bows, daggers, swords).
Pro's NE
bows
(agil)

pro's dwarf:
engineer
health
Ach, ik heb nog tot feb. Mensen hier ervaring met de engineer skill?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 10:31

Wub

Als je denkt rijk te worden door engineering heb je het mooi mis.

Het probleem met engineering is 95% van alle dingen die je ermee maakt kunnen alleen door mensen die ook een bepaald engineering level hebben worden gedragen. Oftewel, hun zullen het 9 van de 10 keer ook zelf maken.

Het leuke van engineering is dan wel weer dat jij een aantal unieke dingen hebt die anderen niet hebben zonder engineering. Zoals dynamiet, motieren, shrinking ray, mechanical battle chicken etc.

Het is als een fun skill bedoelt om wat extra leuke dingen te hebben.

Voor hunters is het overigens wel een tradeskill om te nemen vanwege het feit dat je guns ermee kan maken, wat het belangrijkste deel van je enquipment is.

Persoonlijk zelf zou ik 2 gathering skills nemen voor veel geld zodat je weer veel kan besteden in de Auction House.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik ga het e.e.a. proberen in de final beta om van daaruit een verstandige beslissing te nemen om in de retail te gaan spelen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
voor een hunter is engineering best handig lijkt me;

- dynamiet (kun je al vanaf t begin maken)
- scopes (+1, +2 dps enz. op je gun)
- goggles (zowiezo nuttig, iets wat je op je hoofd kan doen)
- blunderbusses / andere guns
- target dummy ( kun je gebruikken om mob aandacht van jou af te leiden, bijv als je pet dood is of wanneer je moet vluchten)

Alle bovenstaande dingen kun je met lage engineering skill al maken.

Ikzelf ben een Shaman en heb mining / engineering, maar gebruik het te weinig. Ipv dynamiet heb ik veel betere spells en de andere dingen die hier boven staan maak ik wel , maar verkoop ik dan meestal weer in AH. In retail ga ik voor skinning / mining...

Algemene tip:
Als je 2 gathering profs pakt, pak dan skinning/mining of herbalism/mining, maar niet herbalism/mining want voor zowel herbalism als mining heb je dan een tracker nodig (zodat je op je minimap ziet waar je t kunt vinden), echter je kunt maar 1 tracker tegelijk aan hebben...

P.S. volgens mij kunnen NE ook gewoon engineering nemen trouwens, en niet alleen dwarves...

[ Voor 6% gewijzigd door RealCato op 14-01-2005 14:08 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Flapmo schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:28:
Na aanleiding van een paar guides ben ik er over uit, ik wordt een hunter :). Nu is de vraag nog of ik NE of dwarf wordt. Aan de ene kant vind ik bows vetter maar aan de andere kant heeft een dwarf engineer skill wat handig is voor de cash en je aparte look kan geven :).
Engineer is geen skill, maar een profession, en elke race kan elke profession kiezen. Een NE kan dus ook gewoon Mining/Engineering nemen. Een NE heeft geen +5 gun spec, maar dat schijnt end-game niks uit te maken.

Ik zit zelf in dubio, moet kiezen tussen een NE of een Dwarf hunter. Ik wil graag een NE omdat deze een hogere agility heeft, bovendien lijkt me Shadowmeld erg stoer. Een nadeel is weer dat je bij Darnassus begint in plaats van bij Ironforge, en daar kun je geen mining trainen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Flapmo schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:28:
Na aanleiding van een paar guides ben ik er over uit, ik wordt een hunter :). Nu is de vraag nog of ik NE of dwarf wordt. Aan de ene kant vind ik bows vetter maar aan de andere kant heeft een dwarf engineer skill wat handig is voor de cash en je aparte look kan geven :). Misschien dat ik ook wel aan guns gewend raak :p, maar hou van "oude" wapens (bows, daggers, swords).

[...]

Ach, ik heb nog tot feb. Mensen hier ervaring met de engineer skill?
Dwarf, ga ik ook doen :P Met engineering en mining :)

@ Hydra, dat shadowmelt vond ik behoorlijk tegenvallen hoor, stelt niet zo veel voor...

[ Voor 8% gewijzigd door sOid op 14-01-2005 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
sOidivUs schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:12:
@ Hydra, dat shadowmelt vond ik behoorlijk tegenvallen hoor, stelt niet zo veel voor...
Nouja, ik hou bovendien niet zo van "Short 'n stubby", dus ik ga liever voor de NE. Misschien dat iemand zo vriendelijk is me naar Ironforge te portallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:20:
[...]

Nouja, ik hou bovendien niet zo van "Short 'n stubby", dus ik ga liever voor de NE. Misschien dat iemand zo vriendelijk is me naar Ironforge te portallen :)
Nightelfs zijn ook leuk hoor :) Heb ik in de US beta gespeeld, en weet ook zeker dat dat mijn 2e char gaat worden als de EU eenmaal uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:20:
[...]

Boot tripje is niet zo duur, en 't is even een wandeling vanaf Wetlands naar IF maar 't is te doen, alleen wel oppassen voor die krokodillen :p
en als je toch de wandeling maakt kan je meteen 2 flightpaths activeren... das altijd mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Als RP fan vind ik de hunter classes in de horde weer niet goed onderbouwd.

logisch:

Dwarves: verwant aan gnomes: technology freaks -> guns
NE: nature lovers: bows

Horde:

ORC (verwant aan goblins:techno freaks) -> bows
Tauren: nature lovers / snappen in principe geen hol van technologie: guns

Dit soort dingen gebeurd erg vaak in WoW. Het lijkt wel of ze het voor de alliance alles in elkaar hebben gestoken en vervolgens om balance redenen het ook maar ergens in de horde hebben gepropt. Het valt in principe nog mee dat we geen undead druids hebben.

Weet het, beetje mierenneuken, maar het had zo makkelijk gewoon wel kunnen kloppen.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat vinden jullie van deze druid feral build?

Balance Talents (5 points)

Nature's Grasp - 1/1 points
While active, any time an enemy strikes the caster, they have a 35% chance to become afflicted by Entangling Roots (Rank 1). Only usable outdoors. 1 charge. Lasts 45 seconds.

Improved Nature's Grasp - 4/4 points
Increases the chance for your Nature's Grasp to entangle an enemy by 65%.

Feral Combat Talents (35 points)

Improved Demoralizing Roar - 5/5 points
Increases the Attack Power reduction of your Demoralizing Roar by 25%.

Improved Bash - 2/2 points
Increases the stun duration of your Bash ability by 1 second.

Sharpened Claws - 5/5 points
Increases your critical strike chance while in Bear or Cat form by 5%.

Blood Frenzy - 5/5 points
Your critical strikes from Cat form abilities that add combo points have a 100% chance to add an additional combo point.

Feral Charge - 1/1 points
Causes you to charge an enemy, stopping its movement and interrupting any spell being cast for 4 seconds.

Predatory Strikes - 5/5 points
Increases the Attack Power bonus from your Cat form ability by 20%.

Thick Hide - 5/5 points
Increases your Armor rating from items while in Bear form by 10%.

Feline Swiftness - 1/1 points
Increases your movement speed by 30% while in Cat form. Only active outdoors.

Strength of the Wild - 4/4 points
Increases your Strength while in Bear or Cat form by 12%.

Improved Ravage - 2/2 points
Increases the critical strike chance of your Ravage ability by 10%.

Restoration Talents (11 points)

Improved Mark of the Wild - 5/5 points
Increases the effects of your Mark of the Wild spell by 35%.

Nature's Focus - 5/5 points
Gives you a 60% chance to avoid interruption caused by damage while casting the Healing Touch or Regrowth spells.

Gift of Nature - 1/1 points
Increases the effect of your Healing Touch, Rejuvenation, Regrowth, and Tranquility spells by 5%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lxs
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11-2024

lxs

Ik vraag me af waardoor mensen een kant (alliance/horde) kiezen...
Ikzelf kies horde omdat er een horde-guild is waar ik graag bij wil.:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:53:
wat vinden jullie van deze druid feral build?
Afgezien van het feit dat de meeste mensen denken dat feral een beetje zuigt.
Improved Nature's Grasp - 4/4 points
Increases the chance for your Nature's Grasp to entangle an enemy by 65%.
Niet doen, base chance is 35%, en dat is al erg goed. Deze punten gooi je gewoon weg eigenlijk

Stop deze punten liever in Fairy fire e.d. FF verlaagd de armor met 300-800 punten en zorgt dat ze niet invisible kunnen worden. Heeft meer zin dan een spel die nooit mislukt te verbeteren.

[ Voor 5% gewijzigd door Belgar op 14-01-2005 15:06 ]

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar redenen om voor een kant te kiezen:

- Verschillende rassen die op de een meer aanspreken dan op de ander
- Shaman is Horde-only class
- Paladin is Alliance-only class
- Lekker evil zijn is best leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lxs schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:56:
Ik vraag me af waardoor mensen een kant (alliance/horde) kiezen...
Ikzelf kies horde omdat er een horde-guild is waar ik graag bij wil.:-)
Ik heb voor de beta voor alliance gekozen... hunter sprak mij het meeste aan en naar wat te hebben gelezen had een Dwarf hunter wel leuke extra's...
Bij de release ga ik mss wel weer Dwarf hunter (ik vind het zo vet) maar dan vanaf lvltje 10 in andere gebieden gaan questen...
Maar mss stap ik toch lekker over naar de horde om wat heel anders te proberen (dat gaat zo ie zo gebeuren, maar ik moet natuurlijk wel een main char kiezen sinds ik niet ga lopen mulen enzo, beetje lame jammer vind ik dat)

verder heb ik wat guild contacten in de beta dat zal ook invloed hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Horde is niet echt evil hoor :)

Ik ga voor de Warlock class bij mijn eerste char dus ik zal wel Horde moeten blijven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:05:
Paar redenen om voor een kant te kiezen:

- Verschillende rassen die op de een meer aanspreken dan op de ander
- Shaman is Horde-only class
- Paladin is Alliance-only class
- Lekker evil zijn is best leuk
feit dat meeste nieuwe mensen (mmorpg-wise) en jongere spelers waarschijnlijk alliance kiezen kan er ook iets mee te maken hebben natuurlijk. Evil is natuurlijk ook erg relatief. Tauren zijn niet evil. Orcs en trolls zijn 'barbaars'. Alleen de undead zijn eigenlijk evil. Veel te veel mensen die nog nooit van warcraft hebben gehoord leggen dat good/evil aspect er in. Het is eigenlijk de alliance die de overige rassen dwingt tot samenwerking

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neig nu sterk naar de Horde. Tijdens de US OB een NE druid gespeeld, beviel enorm goed. En nu tijdens de EU FB speel ik een undead mage, en dat bevalt ook uitstekend.

Ach, ik ga gewoon voor een NE druid voor het roleplayen, en voor het 'zomaar' spelen pak ik een undead mage... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belgar schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:04:
[...]

Afgezien van het feit dat de meeste mensen denken dat feral een beetje zuigt.

[...]

Niet doen, base chance is 35%, en dat is al erg goed. Deze punten gooi je gewoon weg eigenlijk

Stop deze punten liever in Fairy fire e.d. FF verlaagd de armor met 300-800 punten en zorgt dat ze niet invisible kunnen worden. Heeft meer zin dan een spel die nooit mislukt te verbeteren.
Idd, helemaal als zaken boven de 50% (en de 100% niet kunnen halen) is het wel zonde van die punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belgar schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:13:
[...]

feit dat meeste nieuwe mensen (mmorpg-wise) en jongere spelers waarschijnlijk alliance kiezen kan er ook iets mee te maken hebben natuurlijk. Evil is natuurlijk ook erg relatief. Tauren zijn niet evil. Orcs en trolls zijn 'barbaars'. Alleen de undead zijn eigenlijk evil. Veel te veel mensen die nog nooit van warcraft hebben gehoord leggen dat good/evil aspect er in. Het is eigenlijk de alliance die de overige rassen dwingt tot samenwerking
En van de alliance zijn het natuurlijk de arrogante humans die het ergst zijn... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:15:
[...]

En van de alliance zijn het natuurlijk de arrogante humans die het ergst zijn... :Y)
En achter heel veel quests blijken de humans idd ook de boosdoeners te zijn... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie o wie kan mij vertellen waar ik een extra bag voor mijn tauren hunter kan kopen ?

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:35:
wie o wie kan mij vertellen waar ik een extra bag voor mijn tauren hunter kan kopen ?

thanks!
Zeker weet ik dat dat in Orgimmar, Undercity en waarschijnlijk ook wel Thunderbluff kan... ;)

Of probeer eens een willekeurige general supplies vendor, of een auction house, of een speler die tailoring heeft en voor jou (al dan niet tegen betaling) een bag wil maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand idee waar ik online wow us cd-key kan kopen, bij gamersloot hebben ze niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:39:
[...]

Zeker weet ik dat dat in Orgimmar, Undercity en waarschijnlijk ook wel Thunderbluff kan... ;)

Of probeer eens een willekeurige general supplies vendor, of een auction house, of een speler die tailoring heeft en voor jou (al dan niet tegen betaling) een bag wil maken...
Idd, in meeste cities en towns, zoek bag/travel vendors, of zoek wat cloth/wool etc bij elkaar en vraag of er een tailor rondhangt die jouw ff een bag kan fixen :D
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:42:
iemand idee waar ik online wow us cd-key kan kopen, bij gamersloot hebben ze niet meer
koop US boxje, of wacht op EU

als je voor EU beta een key wilt:

Meeste (zoals ik }) ) hebben em van iemand van ander EU land waar ze die keys wel verkopen.
Mocht je niemand kennen, dan gewoon even wachten, 2e phase van beta == opengooien, dan kan je er voor nix in :D

@ morg: bijdehandje :+ de tailor zal dat heust wel zeggen wat hij naast de cloth/wool nog moet hebben or en wat het kost :7

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:49:
[...]

Idd, in meeste cities en towns, zoek bag/travel vendors, of zoek wat cloth/wool etc bij elkaar en vraag of er een tailor rondhangt die jouw ff een bag kan fixen :D
Dan moet ie toch nog langs vendors, volgens mij droppen de verschillende threads die je nodig hebt als tailor (coarse thread, fine thread, enz) niet al te vaak... :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online

thanks!
In ThunderBluff staat zo'n gevlochten manden verkoper en die verkoopt ook pouches, een 6 slots kost 5 silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

When will there be more testers, and how will these be added?
We expect to start adding more testers in the last half of January. How this will be done will be announced later.
Dus nog een weekje en dan kunnen we ons hopelijk inschrijven voor de FB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter

thanks!
Tijd dat je bezoekje gaat brengen aan Orgrimmar en verslaafd raakt aan het Auction House :)

Zijn er nog mensen hier die enchanting als profession hebben? Ik ben er mee begonnen met mijn zoveelste char vanaf level 1 en dat is dus geen goed idee, kom constant geld tekort omdat ik alle named drops disenchant.

Heb het nu op 100 kunnen krijgen en vanaf dan komen de eerste weapon enchants pas die interessant zijn om te verkopen, de rest is nog allemaal niet zo spannend (voor de verkoop iig).

[ Voor 41% gewijzigd door Ace op 14-01-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enchanting is volgens mij voornamelijk een profession voor hogere levels, of mensen die in een guild zitten en door hun guildmates groene/blauwe items gevoed krijgen. In je eentje is het nauwelijks te onderhouden, en zeker niet terwijl je levelt en je geld nodig hebt voor equipment en skills/spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Heb idd ook gelezen dat enchanting als low-level alleen maar een ongelovelijke money sink is.

Vraagje trouwens; klopt het dat je pas op lvl 5 een profession kan trainen? En geldt dit dan ook voor de secundaire professions (1st aid, cooking, fishing)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

Hydra schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:08:
Heb idd ook gelezen dat enchanting als low-level alleen maar een ongelovelijke money sink is.

Vraagje trouwens; klopt het dat je pas op lvl 5 een profession kan trainen? En geldt dit dan ook voor de secundaire professions (1st aid, cooking, fishing)?
mischien wel, maar dat is nauwelijks een probleem. Je bent level 5 in ongeveer 40 minuten. Zoveel achterstand loop je nu ook weer niet op in 40 minuten :)

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 16-09 19:51
Hydra schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:08:

Ik zou het niet weten, maar de vraag doet er eigenlijk niet toe. Je bent na 1 scheet al lvl5, je hebt dan nog niet eens tijd voor proffesions, sterker nog, je moet als lvl1 t/m 5 veels te veel moeite doen om op plaatsen te komen waar je ze kan leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Er werd een tijdje terug hier gezegt dat het lvlen een stuk moeilijker ging bij de horde, maar dit is echt onzin, in ieder geval met de laatste patch, ik vind het zelfs sneller gaan dan bij de Alliance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb juist iets raar opgemerkt bij Gamer's loot. Op de dag (8 januari) wanneer de European Final beta van start ging, verkochten zij "World of Warcraft 40 days play NOW + Download! (10days now +30 on the 18th) (€69)".

Nu lijkt het me zo: die 10 dagen zijn beta en vanaf de 18 krijg je uw free month. Dit is dus voor de retail. Dus ik veronder stel dan dat vanaf de 18 wow retail gaat in Europa.

Mss zoek ik veel te ver, het is maar een veronderstelling dus kom nu geen negatieve berichtjes plaatste van "Gij onzelaar retail is pas 11 februari".
Anyway, ik heb maar een timecard gekocht ipv zitten te wachten op Eu retail. LET THE GAMES CONTINUE!!!

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauron
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-12-2023

mauron

The mightiest of stallions

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:35:
Ik heb juist iets raar opgemerkt bij Gamer's loot. Op de dag (8 januari) wanneer de European Final beta van start ging, verkochten zij "World of Warcraft 40 days play NOW + Download! (10days now +30 on the 18th) (€69)".

Nu lijkt het me zo: die 10 dagen zijn beta en vanaf de 18 krijg je uw free month. Dit is dus voor de retail. Dus ik veronder stel dan dat vanaf de 18 wow retail gaat in Europa.

Mss zoek ik veel te ver, het is maar een veronderstelling dus kom nu geen negatieve berichtjes plaatste van "Gij onzelaar retail is pas 11 februari".
Anyway, ik heb maar een timecard gekocht ipv zitten te wachten op Eu retail. LET THE GAMES CONTINUE!!!

Greetz
Mja, verkoopt gamers loot niet gewoon de US versie? Ik denk dat die 10 dagen gewoon een guest pass zijn van een collector's edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mauron schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:56:
[...]

Mja, verkoopt gamers loot niet gewoon de US versie? Ik denk dat die 10 dagen gewoon een guest pass zijn van een collector's edition.
Hmm nog niet aan gedacht, op dit ogenblik is het alleen Us ja. Maar dit is mss een hidden Eu versie 8)7 Er staat bij "Comming Soon" WoW Europe.
Maar er staat ook bij: "+download". EN er wordt alleen maar verzonden in North California. Dus als een Europeaan dit wil kopen krijgt hij zijn andere items niet, die bij de CE zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Belgar schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:26:
mischien wel, maar dat is nauwelijks een probleem. Je bent level 5 in ongeveer 40 minuten. Zoveel achterstand loop je nu ook weer niet op in 40 minuten :)
Hehe, okay, goed om te horen :) En van lvl 1-10? 2-3 uur ofzo? Want ik kan niet wachten tot ik pets kan tamen eigenlijk :)

Nouja, eerst maar eens een account krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:35:
[...]

Hehe, okay, goed om te horen :) En van lvl 1-10? 2-3 uur ofzo? Want ik kan niet wachten tot ik pets kan tamen eigenlijk :)

Nouja, eerst maar eens een account krijgen :(
Hmm... wel meer, je moet je wel bedenken dat het steeds langzamer gaat heh. Overigens ligt het er ook heel erg aan hoeveel ervaring je er mee hebt, ik kan nu alles een stuk sneller dan dat ik dat kon toen ik voor de eerste keer het spel voor mn neus kreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 22:14
Ik speel nu op de US, met name op realm "Lightbringer"

Maar deze realm staat niet meer in mijn lijst sinds 2 dagen, maar hij is wel up volgens http://www.worldofwarcraft.com/serverstatus/

Hoe krijg ik deze weer in mijn realm lijst? Ik heb ook het idee dat er veel andere realm er bij staat nu terwijl ik deze eerst niet had?

Ok heb het gefixed,

In de WTF/Config.wtf heb ik mijn realm hard ingesteld op Lightbringer en nu heb ik mijn charaters weer. :)

[ Voor 20% gewijzigd door eth0 op 14-01-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
Afbeeldingslocatie: http://www.bozel.demon.nl/WoWScrnShot_011505_003129.jpg

M'n shammy en ff kijken hoe dit werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Hofnar schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 01:05:
[afbeelding]

M'n shammy en ff kijken hoe dit werkt
Vraagje aan jou, omdat ik zie dat je Chain Lightning hebt.

Ownt dat nu echt zo erg, of trek je er alleen maar veel (ongewenste) aggro mee?

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
Wouter schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 01:42:
[...]

Vraagje aan jou, omdat ik zie dat je Chain Lightning hebt.

Ownt dat nu echt zo erg, of trek je er alleen maar veel (ongewenste) aggro mee?
Ik gebruik het niet zoveel, maar ligt aan je party.. als de rest genoeg aggro neemt dan kun je hem zo laten gaan ;) Vooral met een clearcast is ie top ;) met een elemental mastery d'rbij dan gebruik je hem maximaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand nog een andere site dan gamersloot om een us key te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 20:42
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 09:27:
Als je straks EU wil gaan spelen nu echt geen US key meer kopen, teveel gedoe met omzetten en support! Als je wel US wil gaan spelen wordt het moeilijk denk ik, nog niet van andere sites gehoord die ook keys verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOidivUs schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:34:
Er werd een tijdje terug hier gezegt dat het lvlen een stuk moeilijker ging bij de horde, maar dit is echt onzin, in ieder geval met de laatste patch, ik vind het zelfs sneller gaan dan bij de Alliance...
Ik vind het ook sneller bij de horde, laatst een dwarf warrior tot lvl8 gedaan en gisteravond een tauren druid tot lvl8. De tauren ging echt sneller vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 11:27:
[...]

Ik vind het ook sneller bij de horde, laatst een dwarf warrior tot lvl8 gedaan en gisteravond een tauren druid tot lvl8. De tauren ging echt sneller vond ik.
Dit ligt aan veel dingen, heb je wel precies de tijd bijgehouden of leek het sneller? Welke quests/locatie/grind spots enzo... er moet eerst maar is een 'fast expin quest guide' komen ofz, nu is het vrij subjectief allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finwe schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 11:21:
[...]

Als je straks EU wil gaan spelen nu echt geen US key meer kopen, teveel gedoe met omzetten en support! Als je wel US wil gaan spelen wordt het moeilijk denk ik, nog niet van andere sites gehoord die ook keys verkopen.
Ik heb nu vakantie en US trekt me toch meer, maar bedankt voor de reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 09:27:
www.gamestop.com

Je koopt 'm wel met doos, en je moet bezorgkosten en douanekosten (bij de deur) betalen. Maar je krijgt 'm wel binnen 2 dagen. Ik ben er erg blij mee iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 11:56:
[...]

www.gamestop.com

Je koopt 'm wel met doos, en je moet bezorgkosten en douanekosten (bij de deur) betalen. Maar je krijgt 'm wel binnen 2 dagen. Ik ben er erg blij mee iig :)
Hoeveel ben je in totaal kwijt voor de normale versie?
Nvm :( hij staat daar ook op backorder.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
WoW lijkt mij wel heel stoer. Zoals bij velen waarschijnlijk het geval is staan de kosten van 110 Euro voor een half jaartje spelen mij echter nogal tegen.
Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is dat ik WoW koop en dat je dat spel dan op meerdere pc's installeert (waardoor je dus de aanschafkosten van het spel deelt). Iedere speler betaald dan verder wel gewoon per maand de kosten.
Ik neem aan dat dit niet mogelijk is vanwege een reg.code? Of is het wel gewoon legaal mogelijk om de aanschaf van het spel met meerdere personen te delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Die 2nd Phase moet maar eens beginnen, kan nu echt niet wachten op die game :)Helaas is de downloader imo nogal ruk, mgoed.

Wat mij vooral aanstaat is ook dat je niet met CC's hoeft te kloten, maar het schijnt dat je ook een soort van 'pre-paid kras kaarten' kunt kopen. Net als bij een pre-paid belkaart voor je telefoon zegmaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

je moet registreren met een unieke key, nee, je kan dus niet 'delen', tenzij je allemaal gaat spelen onder 1 account (ieder een andere dag van de week ?)

ik wil geen offtopic golf van posts veroorzaken, maar pcmedia.nl had aangegeven tussen de 10e en 17e contact op te nemen als je in aanmerking kwam voor een CE. Ik vroeg me af of iemand hier al bericht over had ontvangen, en wanneer deze besteld was

[ Voor 73% gewijzigd door Selachii op 15-01-2005 12:40 ]

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Selachii schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:37:
je moet registreren met een unieke key, nee, je kan dus niet 'delen', tenzij je allemaal gaat spelen onder 1 account (ieder een andere dag van de week ?)
ok. maar is het dan wel mogelijk om met dezelfde key op meerdere pc's te installeren? Of is zo'n key maar voor 1 installatie geschikt?
Ik had namelijk begrepen dat je meerdere characters onder 1 account kunt hebben. Dan kun je dus niet tegelijkertijd spelen maar wel het spel delen en ieder je eigen character en spel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 11:27:
[...]

Ligt het misschien eraan dat je met je tweede character meer ervaring had met het spel?
Tauren heeft nl. het langzaamste startgebied uit het hele spel; quest locations liggen het verst uit elkaar en omdat je ook nog een follow-up quest hebt in het verre gebied moet je 2x erheen lopen..

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:44:
[...]

ok. maar is het dan wel mogelijk om met dezelfde key op meerdere pc's te installeren? Of is zo'n key maar voor 1 installatie geschikt?
Ik had namelijk begrepen dat je meerdere characters onder 1 account kunt hebben. Dan kun je dus niet tegelijkertijd spelen maar wel het spel delen en ieder je eigen character en spel hebben?
ja dat wat jij zegt is wel mogelijk. Blizzard kan namelijk moeilijk (lees: niet) controleren of het spel daadwerkelijk op twee pc's tegelijk is geinstalleerd of dat hij eerst op de ene pc is geuninstalled en daarna op de andere is geinstalleerd en daarna weer andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Ik vond dit wel een leuk filmpje, en nu zit ik te denken aan een mage (gnome mage he :D )

http://www.vricious.com/upload/wow1.avi

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:34
Ik probeer mijn WOW-install op m'n laptop om te zetten van US naar Korean, zou iemand die pagina nog een keer kunnen posten waarop staat hoe 't moet? Ik kan 'em nergens vinden... :'( 'T gaat mij vooral om de file'tjes die ik nodig heb....(mailen mag ook: flo_cream@yahoo.com). Alvast bedankt! _/-\o_ -edit- Link naar de pagina op dit forum waar de link staat is ook goed....

[ Voor 17% gewijzigd door fritsjof op 15-01-2005 13:15 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 13:01:
[...]

ja dat wat jij zegt is wel mogelijk. Blizzard kan namelijk moeilijk (lees: niet) controleren of het spel daadwerkelijk op twee pc's tegelijk is geinstalleerd of dat hij eerst op de ene pc is geuninstalled en daarna op de andere is geinstalleerd en daarna weer andersom.
Je kan WoW natuurlijk wel op meerdere pc's installeren, maar een account kan maar één keer ingelogged zijn. Als je dus met één van die pc's inlogged zal je niet tegelijkertijd ook met een andere pc op dat account kunnen inloggen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Het snelste exp opdoen is een hele zooi quests accepteren, dan die allemaal tegelijk doen (als het mogelijk is) vooral in hetzelfde gebied of hetzelfde soort (bijvoorbeeld x aantal van die beesten killen, x aantal van die etc) en als je dat gedaan hebt (van die beesten killen krijg je dus ook al behoorlijk wat exp) dan terug gaan naar die wezens waar je naar toe moet om de quest te completen en dan krijg je altijd veel exp, zo doe ik het nu en gaat behoorlijk snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het snelste is altijd nog "grinden"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Viper2k1 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 13:06:
Ik vond dit wel een leuk filmpje, en nu zit ik te denken aan een mage (gnome mage he :D )

haha :P das best leuk =) mobs trainen \o/
Staat die toevallig al ergens op de wow.com forums? :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 16-09 10:37
sOidivUs schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 13:43:
Het snelste exp opdoen is een hele zooi quests accepteren, dan die allemaal tegelijk doen (als het mogelijk is) vooral in hetzelfde gebied of hetzelfde soort (bijvoorbeeld x aantal van die beesten killen, x aantal van die etc) en als je dat gedaan hebt (van die beesten killen krijg je dus ook al behoorlijk wat exp) dan terug gaan naar die wezens waar je naar toe moet om de quest te completen en dan krijg je altijd veel exp, zo doe ik het nu en gaat behoorlijk snel :)
de vraag is alleen... WIL je ook zo snel mogelijk levelen of wil je ook plezier aan het spel beleven :)

ik level dus gewoon door te questen ipv hersenloos te grinden wat toch nog sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Viper2k1 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 13:06:

bruut filmpje zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
THE_CR0SS schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:13:
[...]

de vraag is alleen... WIL je ook zo snel mogelijk levelen of wil je ook plezier aan het spel beleven :)

ik level dus gewoon door te questen ipv hersenloos te grinden wat toch nog sneller is.
Beleef ook plezier aan het spel hoor :) Maar wil altijd wel zo snel mogelijk bij lvl 10 komen omdat het vanaf daar pas echt leuk begint te worden (vind ik dan).

Sorry voor mijn vraag maar wat is grinden precies? (behalve over iets heen sliden met snowboard/skateboard/skates etc :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Grinden is gewoon constant beesten slachten zodat je xp krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Hmm oke... maar dat vind ik eigenlijk een stuk minder snel gaan dan quests doen, voor sommige quests ben je 5 minuten bezig en krijg je 1200 exp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, en natuurlijk gewoon combineren. Veel quests bestaan toch uit 'kill x aantal van een type monster'. Je krijgt teneerste XP voor het killen zelf, en daarna kun je nog een dosis XP ophalen bij je quest gever (+cash/items). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOidivUs schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:30:
Hmm oke... maar dat vind ik eigenlijk een stuk minder snel gaan dan quests doen, voor sommige quests ben je 5 minuten bezig en krijg je 1200 exp :P
Ja maar dat is 1 quest. Als je uren beestjes blijf slachten en dan alleen beestjes die je de beste XP/hour geven. Dan level je het snelst naar 60. Maar het dodelijk saai.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste WoW fans ik had wat vertaalt van Kr site.

How do you do, that everybody of the snail. It has ahead a commercial business anger and final inspection description below hazard, the open beta test Sunday 12:00 and 16th night which is promises it is ended. The open beta service is ended with simultaneously all servers to become knock-down, together short time it could be restricted use of the part web service which excepts a focus function, but the login and the reservation purchase back with web site it will be able to advance in the normality. In meantime open beta test participation that everybody of the snail which it does as a favor to all speech of thanks it gives with sincerity. From formal service it sees all it will meet with the features which is developed and there is Boel possibility it will supplicate. Of world work craft team.

Er staat nog een paar dagen remaining?

Weten jullie of het morgen afgelopen is na aanleiding van dit bericht?

of gewoon over 3 dagen.
Ik zou dit graag willen weten ivm mijn tijd indelen.

Hoop dat jullie er wat van weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
En nu nog even voor de duidelijkheid de Nederlandse vertaling van jouw stukje:

Hoe u, die iedereen van de slak. Het heeft vooruit een commerciële bedrijfswoede en een definitieve inspectiebeschrijving onder gevaar, de open bètatest de nacht van de Zondag 12:00 en zestiende die beloften is het wordt beëindigd. De open bètadienst wordt beëindigd met gelijktijdig alle servers om neerhalen, samen korte tijd te worden het beperkt gebruik van de dienst van het deelWeb zou kunnen zijn die een nadrukfunctie uitzondert, maar login en de reserveaankoop terug met website het in de normaliteit zullen kunnen vooruitgaan. In participatie van de tussentijd de open bètatest die iedereen van de slak die het als gunst aan al toespraak van dank doet het met sincerity geeft. Van de formele dienst het allen het ziet de eigenschappen zal samenkomen wat wordt ontwikkeld en er mogelijkheid is Boel het supplicate zal. Van de ambachtteam van het wereldwerk.

:+

(anders gebruik je even geen internetvertaalmachines, wat een onbegrijpelijk gebeuren zeg.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:50
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:50:
[...]

Ja maar dat is 1 quest. Als je uren beestjes blijf slachten en dan alleen beestjes die je de beste XP/hour geven. Dan level je het snelst naar 60. Maar het dodelijk saai.
+ je moet weten waar de beste monsters/xp te vinden is. Dus het vereist enige ervaring met de gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Die downloader is ook kut zeg :{
Ik heb meer geup dan gedownload... En heb datalimiet dus 2x2.5 gb is 5 gig. En dan nog hopen dat ik met de 2nd phase mee mag doen :P

Vind maar gare downloader :(
/edit
maar netlimitertje gedownload.
Upload wat neergeschroefd. Gaat de download misschien trager, maar kost me minder data en phase 2 gaat vandaag/morgen toch nog niet beginnen

[ Voor 32% gewijzigd door Xrenity op 15-01-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om vanuit nederland op de amerikaanse servers te spelen? Dus de USA versie laten shippen hierheen en dan gewoon inloggen? Iemand die dit heeft geprobeerd oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Die downloader is inderdaad gaar. de upload trok mijn verbinding dicht en het downloaden ging belabberd.
Gelukkig is er in de ts een link te vinden naar een site waar de bittorent files te vinden zijn, zodat je hem met een bittorent client naar eigen keuze kan downloaden.
Daarmee had ik hem in een paar uur binnen :) en nu maar wachten op phase 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:50:
[...]

zeker geen l2 gespeeld :) 1 uur grinden voor zeg 5 % :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 16:30:
Is het mogelijk om vanuit nederland op de amerikaanse servers te spelen? Dus de USA versie laten shippen hierheen en dan gewoon inloggen? Iemand die dit heeft geprobeerd oid?
Ik heb het onderstaande even gekopierd uit de Startpost (dat is dat kleine opvallende postje aan het begin van deze thread)
:? Ik heb geen zin om op de EU Retail te wachten, kan ik niet gewoon de US Retail gaan spelen?
Ja, wel is een credit card vereist natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ho, werkt dat ook als je credit bank een nederlandse is? want ik las iets dat ze je in een server proppen waar je bank staat ofzo ?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps dubbel

[ Voor 145% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm er zou tog een megaposter van wow in de pczone zijn???

blijkbaar niet bij de bruna :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:02:
hmm er zou tog een megaposter van wow in de pczone zijn???

blijkbaar niet bij de bruna :(
Net bij de C1000 gehaald, staat er een dwarf op :r ;)

Egnie dat ik een alliance aan muh muur ga hangen >:)

edit:
hoewel een dwarf hoofdje aan de muur wel weer kewl is })

[ Voor 12% gewijzigd door NightHawk4 op 15-01-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Vette shit :D Die g ik maandag ff halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je WoW posters halen? Die wil ik ook wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
*bleh* smerige alliance! Die zoetsappige doetjes moeten ook altijd voorgetrokken worden omdat ze het zonder hulp niet redden. For the Horde!
Nu voel ik me verplicht om straks uitgebreid alliance te gaan hunten uit wraak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een wow us key.
Hoe kan ik me het beste registreren en wat moet ik invullen bij signup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
RealCato schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:55:
*bleh* smerige alliance! Die zoetsappige doetjes moeten ook altijd voorgetrokken worden omdat ze het zonder hulp niet redden. For the Horde!
Nu voel ik me verplicht om straks uitgebreid alliance te gaan hunten uit wraak..
Kom maar op! I can take you boy! })

Chaaaaarge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:59:
Ik heb nu een wow us key.
Hoe kan ik me het beste registreren en wat moet ik invullen bij signup?
waar heb je em besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Originele versie? of puur een key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 18:14:
Originele versie? of puur een key?
puur een key. dit gaat op slowchat lijken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg de europese beta niet via de installer gedownload en nee, ik heb geen firewall er tussen zitten, ook de windows firewall staat uit. De download blijft echter steeds bij 88% hangen. Hij heeft dan iets van 2184.75 mb gedownload van de 2466mb of zo. Hij download nog wel verder, maar op een gegeven moment had ie al weer 500mb extra gedownload, dat is veel meer dan 2466 - 2184.75. Dus er klopt iets niet. Het vorderings percentage blijft ook op 88% hangen.

Iemand die hetzelfde probleem is tegen gekomen? Of heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Probeer het eens met die .torrent uit de startpost, daarmee is hij bij mij wel goed gelukt (en ook nog een stuk sneller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand dan een goed bit torrent download programma? Ik heb bitcomet gebruikt, maar dat is mega traag bij mij. wel lullig dat ik dan helemaal opnieuw kan beginnen... Was ie na een week eindelijk op 88% doet ie het niet meer. moest nog amar iets van 250mb.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

kun je in deze game ook elkaar te lijf gaan of alleen maar bots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
RMB schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 18:51:
kun je in deze game ook elkaar te lijf gaan of alleen maar bots?
Nope, er zijn PvP servers, dus je kunt elkaar aanvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een online shop waar ik de US versie kan bestellen? met een beetje redelijke verzendkosten? amazon.com doet niet internationaal verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Xrenity schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 18:52:
[...]

Nope, er zijn PvP servers, dus je kunt elkaar aanvallen
Zijn alle servers PvP? Of zijn er ook servers waar je alleen tegen de bots vecht? En die PvP servers, heb je daar naast de PvP gevechten ook gewoon de standaard bots rond huppelen?
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!

Hou het nuttig