Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.647 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-04 12:39
sn0x0r schreef op maandag 17 januari 2005 @ 00:15:
Hmz, maar het lijkt me vetter / (abn) leuker als je een guild kan starten met iets meer bekenden. Waar je net iets meer van weet dan alleen z'n nickname. Uiteraard kan het juist ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen, maar daarvoor start ik gewoon een 2de account.
Mensen leer je juist kennen door met elkaar te spelen op server... en op IRC natuurlijk. Denk dat ik eens bij Morbrish ga kijken.

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42783

Heeft er niet iemand zin om World of Illuminati te joinen en de site te verbeteren/af te maken. Alleen de index ziet er nu een beetje uit maar de rest gaat nergens over. Maar ik denk niet dat iemand daar zin in heeft. Mocht je er wel zin in hebben mag je mijn FB account gebruiken zolang die nog werkt :P.

http://www.worldofilluminati.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
RealCato schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:00:
Jammer, KR OB afgelopen...heb toch nog lvl 30 gehaald en ff Windfury mogen testen :)
Nu maar hopen dat EU launch niet meer uitgesteld gaat worden
Ik heb eergister nog windfury en rockbiter nagerekend. Maar tenzij je wapen een ontzettend belachelijk hoge dps haalt is het echt niet zinnig om voor wf te gaan.

Twohanders kunnen het halen, maar dan krijg je weer te weinig hits om fatsoenlijk te kunnen proccen met je wf.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RtN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:14

RtN

sn0x0r schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:41:
Hmz, ik ga niet meer meedoen aan de beta's. Ik wil het strax niet zat zijn om telkens een nieuw character te beginnen, dus dat ga ik dan ook tot de game uitkomt niet meer doen. Als ik hem dan eenmaal heb ga ik een Night Elf Druid starten en snel weer lvl 53 worden (zoals mijn char nu is/was)

[Edit]
Mij lijkt het eigenlijk wel leuk om een GoT guild te beginnen. Als we dan een leuke naam verzinnen (Geen GoT, maar iets spannends ofzo :P) en dan allerlei peepz van het forum hier. Lijkt me gaaf :) Eigenlijk moeten we daar eens een animo test voor doen. Kan d'r gelijk een leuke site bij gemaakt worden waar we onze stats op bij kunnen houden enz. Overigens wordt het een Alliance guild :X
Als je nie meer wilt meedoen aan de beta's mag ik dan mss je beta account hebbe? mail: r_t_n_@hotmail.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:37

Flapmo

and back is gigi!

sn0x0r schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:41:
Hmz, ik ga niet meer meedoen aan de beta's. Ik wil het strax niet zat zijn om telkens een nieuw character te beginnen, dus dat ga ik dan ook tot de game uitkomt niet meer doen. Als ik hem dan eenmaal heb ga ik een Night Elf Druid starten en snel weer lvl 53 worden (zoals mijn char nu is/was)

[Edit]
Mij lijkt het eigenlijk wel leuk om een GoT guild te beginnen. Als we dan een leuke naam verzinnen (Geen GoT, maar iets spannends ofzo :P) en dan allerlei peepz van het forum hier. Lijkt me gaaf :) Eigenlijk moeten we daar eens een animo test voor doen. Kan d'r gelijk een leuke site bij gemaakt worden waar we onze stats op bij kunnen houden enz. Overigens wordt het een Alliance guild :X
guild lijkt mij een puik plan. Al speel ik altijd laat op de dag (tussendoor ook wel maar minder) toch zou ik zo in een alliance guild stappen.

Ik stem voor, maar anders starten we even een poll in nieuwe draadje (deze is bijna vol).

Namen moeten idd wel een beetje stoer overkomen.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:34
Gheghe, sorry, ik heb geen EU Beta account... het spijt me, want eerlijk waar je had hem zo gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-04 13:31
en ik dan? :>

zucht ik kan die beta nu opstarten dan zit ik in het hoofdmenu maarja ik kan natuurlijk niet spelen oooooh wat is de wereld toch hard ;(

[ Voor 83% gewijzigd door YoshiBignose op 17-01-2005 10:41 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
Grijze Vos schreef op maandag 17 januari 2005 @ 02:45:
[...]

Ik heb eergister nog windfury en rockbiter nagerekend. Maar tenzij je wapen een ontzettend belachelijk hoge dps haalt is het echt niet zinnig om voor wf te gaan.

Twohanders kunnen het halen, maar dan krijg je weer te weinig hits om fatsoenlijk te kunnen proccen met je wf.
Nou dan heb je het toch niet goed nagerekend. Ik heb het geprobeerd, maar ik kom er niet uit zonder conversie berekening tussen attack power en dps. Het probleem is nl. dat Rockbiter een toevoeging geeft aan attack power, maar windfury geeft zowel extra attacks als een toevoeging aan attack power. Het is best ingewikkeld door te rekenen.
Een ding weet ik wel zeker: bij gelijke DPS maakt het niet uit of je een 1H of 2H, een snel of een langzaam wapen gebruikt bij windfury. Of je nou veel proc'ed met windfury en weinig extra dmg per keer doet of dat je zelden proced en heel veel dmg per keer doet maakt niet uit.

Ik ben op dit moment aan een build aan het uitwerken waarin ik voor windfury / flury ga met een dagger en shield. Op deze manier hoop ik een vijand zo ontzettend vaak te raken tijdens een gevecht dat de wet van de grote getallen in werking treedt; als je iemand 10 raakt tijdens een gevecht met windfury dan proced hij gemiddeld 2x, maar kan net zo goed 0x proccen. Als je iemand echter 100x raakt dan is de kans groot dat hij rond de 20x proc'ed.

Bovendien schijnt het zo te zijn dat Rockbiter de AC van de tegenstander in acht neemt en dus beter werkt tegen tegenstanders met een lage AC dan tegenstanders met een hoge AC. Windfury heeft hier minder last van en ik geloof dat Flametongue zelfs helemaal geen rekening houdt met AC.

Zo zie je maar dat het allemaal best ingewikkeld is..
Als iemand een formule heeft om attack power te berekenen of om deze om te rekenen naar DPS dan hoor ik t graag!

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

WTF fucking vivendi flikt het weer eens,eerst de fb kits,nu dit,ze hebben nu de 1 maand en 6 maand kaarten voor de benulux gecanceld en wij krijgen dus alleen de 2maand kaarten volgends dynabite:

WOW 2mnd Timecard
Release verwacht: 25-02-2005

Op dit product zit geen klantenkaartkorting! Helaas hebben wij van Vivendi te horen gekregen dat de timecards voor 1 maand en 6 maand niet binnenkomen. Onze excuses voor het ongemak!

DYNABYTE prijs (€ incl. BTW) 26,95
Totaalprijs (€ incl. BTW) 26,95

Nou ben ik werkelijk ZAT met vivendi
Heb een post erover op de forums gemaakt:
http://forums-en.wow-euro...general-en&ThreadID=54331
EN als dit niet veranderd cancel ik me pre order,wat was er uberhaupt verkeerd met die kaarten.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 17-01-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
GEEN 1 MAAND KAARTEN? JA LIK NOU @!$##$!@%% *** * ** * ** *

wel best kut nu dwingen ze je om per 2 te kopen naja ook goed :r

en dan nog 26,95 ook? :(

ach aan de andere kant, we spelen wow toch wel langer dan 3 maanden hé :*)

[ Voor 32% gewijzigd door YoshiBignose op 17-01-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We zouwen eigenlijk met zn alleen massal vivendi costumer support moete maile en vrage of ze die toch kunne gaan leveren,niet dat die zich er iets van aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
idd, je kan er toch niks aan doen...wees blij dat het WoW überhaupt nog zo snel in nederland uitkomt :9 (ok kut excuus, ik snap ze niet, want is er nou moeilijk aan om gewoon die 1 maand timecards te leveren....kost ze toch geen extra moeite ofzow? :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Als je het in zulk nederlands schrijft zullen ze zich er inderdaad weinig van aantrekken...

Snap het probleem ook niet zo. Als je het met kaarten wilt gaan doen dan weet je dat je teveel betaalt. Je zit met de drukkosten en logistieke kosten van de kaarten. Wees blij dat WoW uberhaupt al kaarten levert, want het is een uitzondering in MMORPG land hoor..

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 17-01-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08-2023
Het idd best kut om opnieuw te beginnen, ik had een lvl 45 tauren shaman, maarja ik probeer gewoon een nieuwe class en gebied bv. NE druid. Ik vind het wel jammer dat het zo abrupt is gestopt, er stond nog 2 days left etc, want ik wilde nog respeccen en andere builds proberen :S
In retail ga ik wel shaman denk ik, versatile en class rockt gewoon zo hard in pvp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:31:
Als je het in zulk nederlands schrijft zullen ze zich er inderdaad weinig van aantrekken...

Snap het probleem ook niet zo. Als je het met kaarten wilt gaan doen dan weet je dat je teveel betaalt. Je zit met de drukkosten en logistieke kosten van de kaarten. Wees blij dat WoW uberhaupt al kaarten levert, want het is een uitzondering in MMORPG land hoor..
als ik engels schrijf is het wat netsjer hoor,denk niet dat die gaste zelfs een kantoor hier hebben,ze cancellen toch alles hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hofnar schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:33:
Het idd best kut om opnieuw te beginnen, ik had een lvl 45 tauren shaman, maarja ik probeer gewoon een nieuwe class en gebied bv. NE druid. Ik vind het wel jammer dat het zo abrupt is gestopt, er stond nog 2 days left etc, want ik wilde nog respeccen en andere builds proberen :S
In retail ga ik wel shaman denk ik, versatile en class rockt gewoon zo hard in pvp :)
Kheb nog niks boven de lvl 20 gespeeld.. Heb wel van alle rassen/classes lvl 10-20 chars :)

Alles boven lvl 20 hou ik voor retail.. er moet nog wel iets te ontdekken blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 19:37

Flapmo

and back is gigi!

Anoniem: 115621 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:36:
[...]

als ik engels schrijf is het wat netsjer hoor,denk niet dat die gaste zelfs een kantoor hier hebben,ze cancellen toch alles hiero.
pas dan je nederlands ook iets aan, dit leest gewoon irritant :/.

Verder timecards, ach zoals gezegd, het is een pre :). Gewoon lekker CC gebruiken :P.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86072

GVD de beta keys zijn vannacht tussen 4 en 7 uur allemaal verdeeld :|

waarom wisten wij er zow wijning van en horen we dat nu pas dat we er duz puur naast gegrepen hebben :S

nu weten we helemaal niet meer hoe het gaat lopen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
hoe weet je dat :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Laatst online: 21:34
Idd, hoe weet je dat? (Iemand die je kent heeft een beta key?)

Naja, like above, ik ben niet echt geinteresseerd, maar ik denk dat als ik er 1 zou kunnen krijgen ik nog ff wat andere classes en races probeer. Heb nu tauren, human, undead, night elves gehad. Nog ff dwarves, gnomes, orc's bekijken ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yep idd iemand die ik ken is er vannacht voor wakker gebleven en heeft na 4 uur geregd het duurde een uur voor ie connected was:S..

duz ik verwacht neit dat het nog een keer terug komt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het was net zo'n soort naai key als voorr de eerste open beta :S maar nu doet ie het duz niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Anoniem: 86072 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:31:
yep idd iemand die ik ken is er vannacht voor wakker gebleven en heeft na 4 uur geregd het duurde een uur voor ie connected was:S..

Waar heb je het nou over? Keys voor de EU Open Beta ofzo? Er staat namelijk helemaal geen update meer op http://www.wow-europe.com/en/ na 11 januari dus ik snap je even niet helemaal?

Kan je het even uitleggen in non-MSN taal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:34
Anoniem: 86072 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:31:

Onzin! Ik zit in de FB en heb hier nog niks over gehoord of gelezen. Ten eerste doet blizzard dit niet s'nachts een paar uurtjes. Dit soort dingen doen ze altijd overdag zodat iedereen een kans krijgt. Dit duurt normaal een hele dag en ze geven altijd een officiele aankondiging voordat ze ook maar iets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Sowieso een beetje gekke tijd om EU keys uit te gaan delen om 4:00 's-nachts :P

Ik vind het een sterk verhaal... Dat ik nergens geconfirmeerd kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-04 18:06
Yep,
Dacht dat er nog een open inschrijving kwam?
dit via eu site bekend werd gemaakt ?
heb ik iets gemist?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de mensen met FB keys, die kunnen gwoon overstappen op de european beta je hoeft niets aan te vragen of te doen je account doet het nog gwoon dat staat er.

verder heb ik dit ook maar gehoord van een vriend van me die het vannacht heeft gedaan en ik neem aan dat dit niet iets leuks is om over te liegen de key was iets in de richting van

BLLZRD-FREE-FINAL- OPEN-PROGRM

alleen als je die duz invult dan zul je zien dat nu ineens het woordje final 1 lettertje te kort heeft.

zoals sommige van jullie je nog kunnen herrinneren was de key van de eerste beta ook zo iets ;) duz dit kan wel aardig kloppen.

en tot nu toe is dit de enige bron waar ik informatie uit kan halen.

(PS) zelf d8 ik ook dat het een grote hoax was was om 2 uur maar naar bed gegaan terwijl ik dit had gehoord duz baal er redelijk van anders had ik wel tot 4 uur gew8!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 86072 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:38:

zoals sommige van jullie je nog kunnen herrinneren was de key van de eerste beta ook zo iets ;) duz dit kan wel aardig kloppen.
dus kan iedereen zoiets uit zn duim zuigen zou mijn conclusie zijn... maar sommige mensen zijn wat goedgeloviger blijkbaar ;)

Je vriend lult uit z'n nek, zullen we daar maar vanuit gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Anoniem: 86072 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:38:

(PS) zelf d8 ik ook dat het een grote hoax was was om 2 uur maar naar bed gegaan terwijl ik dit had gehoord duz baal er redelijk van anders had ik wel tot 4 uur gew8!!!
Korte samenvatting, je word in de maling genomen.

En je had beloofd het in non-MSN taal uit te leggen :|

[ Voor 60% gewijzigd door Ace op 17-01-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
Wat een onzin. Die maat van je heeft je gewoon voor de gek gehouden. Als OB echt begonnen zou zijn dan zouden er allemaal posts op EU forum staan in de trant van "YEAH I GOT IN! GG BLIZZ AND HELLO TO ALL OTHER OB PLAYERS"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heey owke ik vin het allemaal prima hoor maar ik vond het ook vreemd maar netzo als zo veel mensne wist ik ook niet meteen van de beta van de eerste wow af.. terwijl velen het wel wisten.

het zou in ieder geval echt kut zijn als het wel zow blijkt te zijn dan naaien ze je echt dik want wie is er nou tussen 4 en 7 onlin :S normaal niet als je moet werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RealCato schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:43:
Wat een onzin. Die maat van je heeft je gewoon voor de gek gehouden. Als OB echt begonnen zou zijn dan zouden er allemaal posts op EU forum staan in de trant van "YEAH I GOT IN! GG BLIZZ AND HELLO TO ALL OTHER OB PLAYERS"
en als dat zow zou zijn ik zou toch egt nog even gaan slapen dus waarschijnlijk begint dat pas vanmiddag als die mensjes weer wakker zijn :P >:)

maar dit is idd 1 van de eerste keren dat ik idd hoop dat ik in de zijk genomen wordt ;)

*(klinkt vaag)* hopen dat je in de zijk genomen wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

*mist de spellings controle op GoT*

Nou in forums is er niks over bekend dus ga er maar vanuit dat het niet zo is. Zoiezo melden ze pas iets op het forum zodra het op de frontpage bekend is en daar staat ook niks.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 86072 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:48:
[...]

en als dat zow zou zijn ik zou toch egt nog even gaan slapen dus waarschijnlijk begint dat pas vanmiddag als die mensjes weer wakker zijn :P >:)

maar dit is idd 1 van de eerste keren dat ik idd hoop dat ik in de zijk genomen wordt ;)

*(klinkt vaag)* hopen dat je in de zijk genomen wordt ;)
Gast, je MOET echt even iets doen aan je post gedrag.

• Normale zinen maken MET normale nederlandse woorden,
• Je eerste post editten i.p.v. 2 posts onder elkaar.

Dank je.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129846

Man, na de ellende van alle downtime nu weer tijd voor wat vrolijke koreanen... Hoop dat ie nog niet gepost was...

World of LagCraft...
http://www.inven.co.kr/bb...eboard/1102255171/wow.gif

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 129846 op 17-01-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal er idd ff aan denken dat ik het beter op die manier kan doen jah dan wordt het wat overzichtleijker ;)

maargoed al met al ik heb nu net ff een mailtje gestuurd naar blizard met de vraag of het allemaal klopt, Je weet maar nooit mss krijg je antwoord van ze.

Proberen kan altijd ;)

als ik wat hoor plaats ik het hier ook wel ;)
Tot die tijd is het gwoon afwachten duz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 129846 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:59:
Man, na de ellende van alle downtime nu weer tijd voor wat vrolijke koreanen... Hoop dat ie nog niet gepost was...

Ghehehe, ik had 'em nog niet gezien, hij's leuk :P
Ookal doet het me herinneren aan het abrupte einde van de KR Beta gisteren :)

[ Voor 4% gewijzigd door Wouter185 op 17-01-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
Anoniem: 86072 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:00:
Ik zal er idd ff aan denken dat ik het beter op die manier kan doen jah dan wordt het wat overzichtleijker ;)

maargoed al met al ik heb nu net ff een mailtje gestuurd naar blizard met de vraag of het allemaal klopt, Je weet maar nooit mss krijg je antwoord van ze.

Proberen kan altijd ;)

als ik wat hoor plaats ik het hier ook wel ;)
Tot die tijd is het gwoon afwachten duz
Jezus christus man. Hoe fuckin naief kan je zijn, ik wilde niks posten hierover maar nu ga je echt te ver! |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
Anoniem: 129846 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:59:

World of LagCraft...
haha dit is echt wel humor! Heb je nog meer van dit soort grappen? :)
Ik zoek ook wat goeie/leuke wow pvp/pve filmpjes dus als je ze kent.. posten die handel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:39

MazeWing

The plot thickens...

Zoals anderen al zeiden, dit is gewoon vet nep. Waarom zouden ze tussen 4-7 uur 's nachts beta keys gaan uitdelen, zonder er een melding van op de site te zetten. Daarbij komt nog eens het feit dat je dan een heleboel topics op het forum zou zien van de mensen die er in zijn gekomen en de mensen die er niet ingekomen zijn. Dus wat mij betreft komt die vriend van jou gewoon aandacht tekort......

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Waarschijnlijk zal er volgende week een newsitem komen over de 2de fase van de EU FB. Daarin zal waarschijnlijk staan dat binnen een tijdsbestek van 24 uur de open inschrijvingen zullen beginnen.

Het overvloedige gebruik van het woord waarschijnlijk geeft aan dat het alleen maar om aannemelijke vermoedens gaat, dus pin me er niet op vast ;)

In ieder geval, het word gewoon een tijdje afkicken, alvorens je weer verslaafd kunt raken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

BosMakreel pak het woordenboek er ff bij en zoek op naief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
ahum

na·ïef (bn.)
1 onbedorven, zonder onoprechte bijbedoeling => argeloos, dazig, in alle onschuld, ingénu, onnozel
2 onervaren terwijl dat niet zo zou moeten zijn => kwezelachtig

dat van die beta moet wel nep zijn. punt. ander onderwerp weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YoshiBignose schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:12:
ahum

na·ïef (bn.)
1 onbedorven, zonder onoprechte bijbedoeling => argeloos, dazig, in alle onschuld, ingénu, onnozel
2 onervaren terwijl dat niet zo zou moeten zijn => kwezelachtig

dat van die beta moet wel nep zijn. punt. ander onderwerp weer :)
tnx man dat woorden boek van mij lag onder het grote argief wat ze schoolboeken noemen >:)

maar al met al lijkt het er idd op dat het pas 21 jan gaat worden :'(

beetje jammer maargoed tot die tijd kunnen we ons mss weer met iets anders bezig houden 8)

iemand enige suggesties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Anoniem: 86072 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:15:
[...]

tnx man dat woorden boek van mij lag onder het grote argief wat ze schoolboeken noemen >:)

maar al met al lijkt het er idd op dat het pas 21 jan gaat worden :'(

beetje jammer maargoed tot die tijd kunnen we ons mss weer met iets anders bezig houden 8)

iemand enige suggesties :P
Dank je. Mijn woordenboek lag onder het grote archief dat ze schoolboeken noemen. >:) Maar al met al lijkt het er inderdaad op dat het pas 21 januari gaat worden :'( Beetje jammer, maar goed, tot die tijd kunnen we ons misschien weer met iets anders bezig houden 8) Iemand enige suggesties? :P

Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29204

Anoniem: 56410 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:04:
woot

Beste hr/mw. Bos,

Bedankt voor uw bevestiging / reactie,

De Collectors Edition zal rond 10 Februari worden verzonden.
Op dat datum van verzending volgt een verzendbevestiging per email.

Met vriendelijke groeten,

Lida Faas
Verkoop / PC media

nu nog wachten tot het zover is, heb de beta opzich ook wel genoeg gespeeld (3 maanden nu al ofzo ?)
Mededeling naar aanleiding van uw bestelling voor de World of Warcraft
Collectors Edition:

Voor uw bestelling met referentienummer: x hebben wij helaas
geen exemplaar kunnen reserveren in verband met het beperkte
aantal beschikbare exemplaren van deze speciale World of Warcraft editie.

Als alternatief kunnen wij u de World of Warcraft Standaard Edition
aanbieden voor de prijs van 39,95 Euro.
De verwachte releasedatum is momenteel 11 Februari. Uw bestelling
kan in dit geval 1 - 2 dagen voor deze datum worden verzonden.

Graag ontvang ik uw reactie, of u deze bestelling wilt wijzigen voor de
levering van de World of Warcraft Standaard Edition, zodat deze versie
direct voor u gereserveerd kan worden, of dat u deze bestelling wilt
annuleren.

Met vriendelijke groeten,

Verkoop / PC media

WAAROM IK WAAAROM WAAROM ALTIJD MIJ
:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Als het zo'n goede vriend is kun je het toch gewoon even via MSN oid vragen :P
Ik zou het wel gaaf vinden als het werkt :) En zo niet, tja, balen, maar dan weten we dat iig.
/edit
Oh hij zou het ook al niet meer doen 8)7 bs.

[ Voor 70% gewijzigd door Xrenity op 17-01-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 17-04 15:26
Behalve spelling, interpunctie, zinsbouw en hoofdlettergebruik niet hoor |:(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 29204 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:30:
[...]

Mededeling naar aanleiding van uw bestelling voor de World of Warcraft
Collectors Edition:

[knip]

WAAROM IK WAAAROM WAAROM ALTIJD MIJ
:( :(
Tja.. dat zit er voor veel mensen aan te komen helaas...

Ik heb persoonlijk nog geen bericht van Dynabyte mogen ontvangen... maar na informeren bij de winkel stond ik nummer 4 ofzo bij de CE reserveringen.. nu maar hopen dat dat genoeg is...

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 17-01-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 23-04 11:14
Ik snap die koreanen echt niet he.. stond nog X dagen playtime tijdens het opstarten. vandaag zou er dus nog 1 dag staan maar nu is de server dus al down :( nou ja. ik heb voor onze clan vast even een forumpje gemaakt

www.medivhschosen.tk

Zou onze clan ook in de startpost mogen:

Naam: Medivh's Chosen
PVP server Alliance kant
NL Only
aantal leden nu ongeveer 10

[ Voor 3% gewijzigd door Crysania op 17-01-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretender
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-06-2023
Hydra schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:49:
[...]

Behalve spelling, interpunctie, zinsbouw en hoofdlettergebruik niet hoor |:(
Oke nou is het wel genoeg geweest en stop met zeiken.
En laten we het gewoon weer over World of Warcraft hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
idd, welk ras zal ik gaan nemen als ik het spel eenmaal heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93362

dwarven shadow priest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Voor mij is de keuze voor ras al 2x makkelijker geworden. We hebben besloten met onze clan (Odins Fury, cross-mmorpg) Horde te gaan spelen :) Troll wordt waarschijnlijk m'n keuze qua ras. Vind ze er gewoon geinig uitzien :)

Ik twijfel echter nog tussen een hunter en shaman. M'n vriendin ging al hunter spelen, dus denk dat ik maar voor Shaman ga :)

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 17-01-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Laatst online: 23-04 14:26

Metzie

Nyaano !

Ik vraag me alleen een ding af, waarom wil iedereen zo graag de CE versie hebben a 79 of 89 euro. Je betaald je helemaal scheel aan een OST en een unieke ingame pet zover ik gelezen heb.

Dit terwijl je de normale versie al tussen de 30 en 35 euro hebt. :?

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Metzie schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:30:
Ik vraag me alleen een ding af, waarom wil iedereen zo graag de CE versie hebben a 79 of 89 euro. Je betaald je helemaal scheel aan een OST en een unieke ingame pet zover ik gelezen heb.

Dit terwijl je de normale versie al tussen de 30 en 35 euro hebt. :?
Omdat ie maar 59 is ofzo? :P

En die DVD/map etc is gewoon cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 19:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

De Collectors Edition is de kroon op 4,5 jaar wachten op wat de beste en prettigste MMORPG ooit gaat worden. Sim-pel. :)

edit:

En ook een beetje omdat WoW z'n geld gewoon waard is. Als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding dan vind ik dat de CE nog duurder had kunnen zijn, om nog steeds de beste prijs/kwaliteit verhouding te hebben.

[ Voor 49% gewijzigd door PromWarMachine op 17-01-2005 15:36 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Christian game enthusiasts around the US are turning the world of Azeroth inside the new video game, "World of Warcraft" into a mission field, where virtual battles are fought and real souls are won to the Lord Jesus Christ.............

"I think the reason so many people are open to hearing about Jesus in the World of Warcraft is because the majority of people who play the game are lonely kids who don't have any friends. I doubt any of them play sports so you can pretty much guess that there are lots of gay boys and fat little pale-faced Wiccan girls on the servers who hate themselves and escape into virtual characters so they don't have to deal with their pathetic lives. When they hear that someone loves them, even if it is just the Lord Jesus Christ, they always want to hear more!"..........

One prospective missionary at the Landover Baptist Christian Academy says, "Most people who are mean, liberal, nasty, lonely, unsaved losers in real life choose to play the Horde (an evil race of characters in the World of Warcraft) and people and guilds who are conservative, Republican and pretty much easier to win to Jesus Christ with are found in the Alliance.
Bron=http://www.landoverbaptist.org/news0105/wow.html
Het zou helemaal gek zijn als dit waar zou zijn..

Ik ga ook voor een Dwarfen Shadow priest PvP build, heb gehoord dat die wel sterk is rond lvl 60 en de priest class bevalt me wel. Af en toe een healtje daar een shieldje daar en een ressurection als je telaat bent :D.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
nou dan moesten ze er nog een orc knuffeltje bij doen dan had ik hem gekocht :9
ik denk wel dat ik iig aan de horde ga want die gnomen enzo lijkt me maar niks.
ik neem denk ik orcs of tauren en ja dan nog wat voor class zucht...zo moeilijk :+

ksnap niet wat er leuk is aan een priest elkaarmetporno ofzow :9 ik denk dat ik warlock of shaman neem en heel misschien wel warrior. warrior is altijd lekker simpel om mee te beginnen :)

[ Voor 29% gewijzigd door YoshiBignose op 17-01-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Zit je net lekker wat quests te doen, komt zo'n gast je ff vertellen over de Heer en consorten 8)7

PvP is dan toch wel een briljante uitvinding :D
/edit
Ik wordt Human Mage :Y) Magie is de bom! Portals openen enzo :)

[ Voor 22% gewijzigd door Xrenity op 17-01-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81948

Bosmonster schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:29:
Voor mij is de keuze voor ras al 2x makkelijker geworden. We hebben besloten met onze clan (Odins Fury, cross-mmorpg) Horde te gaan spelen :) Troll wordt waarschijnlijk m'n keuze qua ras. Vind ze er gewoon geinig uitzien :)

Ik twijfel echter nog tussen een hunter en shaman. M'n vriendin ging al hunter spelen, dus denk dat ik maar voor Shaman ga :)
accepteren jullie mensen? ik heb altijd wel interesse om met een gezellige groep mensen op te trekken ingame. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
because the majority of people who play the game are lonely kids who don't have any friends. I doubt any of them play sports so you can pretty much guess that there are lots of gay boys and fat little pale-faced Wiccan girls
Echte kerktaal? :P Lijkt me meer een indirecte flame..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 81948 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:40:
[...]

accepteren jullie mensen? ik heb altijd wel interesse om met een gezellige groep mensen op te trekken ingame. :)
Jawel, al is het in de beta een beetje lastig 'recruiten' (het is maar tijdelijk). Meestal kom je mensen ingame tegen en zie je op dat moment of iemand in de clan past of niet. Over het algemeen zoeken we de enigszins volwassenere (al is het er niet altijd vanaf te zien :P) spelers. Het merendeel is brits, dus de voertaal is ook altijd engels.

We hebben nu wel een guild in de beta (op server 3), maar die doet nog niet zoveel, omdat de meeste mensen vanalles aan het uitproberen zijn. Bovendien ontbreekt het helaas nog aan goede guild-mogelijkheden (guildhouse zou erg wenselijk zijn bijvoorbeeld ingame).

Breng het nog eens ter sprake in de retail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb nu een lvl 11 Gnome Mage en ik moet zeggen dat zowel de Gnome als de Mage erg leuk zijn! Weet zeker dat dit mijn tweede character gaat worden, eerst een Dwarven Hunter :D

* sOid heeft er zin in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:41:
[...]

Echte kerktaal? :P Lijkt me meer een indirecte flame..
Dat heet "projectie" :) Wat een apen....

[ Voor 8% gewijzigd door maratropa op 17-01-2005 15:54 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97525

Zojuist weer een email gehad van blizzard, over mijn vraag van waarom ik niet in de EU FB kon komen terwijl mijn key was omgezet.

dit is wat ik deze keer terugkreeg:

Hello Stefan,

We are sorry, but we do not have any registered Beta tester using this email address in our EU database. Could you please try to fill in the US web form again with your European billing information?
As soon as this has been done you we will send you a mail confirming the transfer of your US authentication key into an EU one.

Best regards.

Blizzard Europe Entertainment
Ana
Billing Support

Nou, dat wordt dan nog maar een keer dat form invullen :s .... Beetje gaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495

Anoniem: 97525 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:05:
Zojuist weer een email gehad van blizzard, over mijn vraag van waarom ik niet in de EU FB kon komen terwijl mijn key was omgezet.

Hello Stefan,

We are sorry, but we do not have any registered Beta tester using this email address in our EU database. Could you please try to fill in the US web form again with your European billing information?
As soon as this has been done you we will send you a mail confirming the transfer of your US authentication key into an EU one.

Best regards.

Ana
Billing Support

euhm... over welke form gaat het hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:23:
[...]

euhm... over welke form gaat het hier?
ik neem aan over het webform om je key om te zetten....

https://www.wow-europe.com/en/Wowsegform/webform.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh ok ;) helaas hoef ik die niet in te vullen aangezien ik geen key heb nog :/

beetje (erg) offtopic maar... waarom neem je aan dat het daarover gaat als je het zelf hebt gepost 8)7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:32:
oh ok ;) helaas hoef ik die niet in te vullen aangezien ik geen key heb nog :/

beetje (erg) offtopic maar... waarom neem je aan dat het daarover gaat als je het zelf hebt gepost 8)7?
Hmss.. gewoon meeste kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben weer even tijdje inactiev geweest op dit forum. Maar over die final beta... ik lees dat er een soort van 'iets' komt waarbij je die key krijgt (dat maak ik iig van dat verhaaltje over van 4.00 tot 7.00 keys weggeven).

Ik had volgens mij me via een site (een duitse van een mobiel provider oid) geregistreerd voor zo'n key. Is hier voor de rest niets mee gedaan, was dit die loting of is er gewoon nog een andere loting voor die final beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 82495 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:38:
Ik ben weer even tijdje inactiev geweest op dit forum. Maar over die final beta... ik lees dat er een soort van 'iets' komt waarbij je die key krijgt (dat maak ik iig van dat verhaaltje over van 4.00 tot 7.00 keys weggeven).

Ik had volgens mij me via een site (een duitse van een mobiel provider oid) geregistreerd voor zo'n key. Is hier voor de rest niets mee gedaan, was dit die loting of is er gewoon nog een andere loting voor die final beta?
Die loting is al geweest en je hebt blijkbaar niet gewonnen ;)

Wat betreft de Open Beta moet je gewoon even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:42:
[...]

Die loting is al geweest en je hebt blijkbaar niet gewonnen ;)

Wat betreft de Open Beta moet je gewoon even geduld hebben.
k thx ;) jmmr dan :/ . Maar die OB, is die echt voor iedereen? of moet je je weer inschrijven 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-04 11:36
Anoniem: 82495 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:45:
[...]

k thx ;) jmmr dan :/ . Maar die OB, is die echt voor iedereen? of moet je je weer inschrijven 8)7 ?
In eerste instantie is die gesloten... (fase 1) daar mogen de vaste beta testers in en de mensen die gepreordered hebben geloof ik... later (fase 2) wordt die open. Wanneer die fase 2 is is onbekend!

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29204

als je slim bent, koop je een ce en verkoop je die over een half jaar.. in de hoop dat wow een super succesvol spel wordt.. dan kun je tegen rekenen op een paar 100 euris :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lord_T schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:47:
[...]

In eerste instantie is die gesloten... (fase 1) daar mogen de vaste beta testers in en de mensen die gepreordered hebben geloof ik... later (fase 2) wordt die open. Wanneer die fase 2 is is onbekend!
oh ok :*) erg mooi om te horen dat ik hem in ieder geval nog even te spelen krijg voordat ik hem ga kopen :D O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 24-04 15:38
Ik ga Night-elf druid spelen met retail. Druid mag dan een class zijn die net wat underpowered is, maar hij speelt geweldig _/-\o_ . Voor alle andere druids, voor wat voor builds gaan jullie? Feral, balance of restoration, of hybrid van 2?

[ Voor 214% gewijzigd door DeepSeven op 17-01-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeepSeven schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:56:
Ik ga Night-elf druid spelen met retail. Druid mag dan een class zijn die net wat underpowered is, maar hij speelt geweldig _/-\o_ . Voor alle andere druids, voor wat voor builds gaan jullie? Feral, balance of restoration, of hybrid van 2?
Ik zat zelfs te denken aan Feral/res maar blijkbaar is die toch wat te underpowered dus dan mischien toch Balance/res

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145

Anoniem: 29204 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:50:
als je slim bent, koop je een ce en verkoop je die over een half jaar.. in de hoop dat wow een super succesvol spel wordt.. dan kun je tegen rekenen op een paar 100 euris :P
Jammer genoeg zijn zo'n beetje alle CE's nu al uitverkocht!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
DeepSeven schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:56:
Ik had in de KOR beta een NE druid op lvl 35 met zo'n beetje alle talentpoints in Feral. Dit beviel me wel om eerlijk te zijn. Ik was meestal support aanval, dwz dat eerst de echte tank er op in ging hakken, zodat ik de mogelijkheid had om van achter aan te vallen (en dus meer damage deed met bepaalde cat-aanvallen). Van underpowered zijn had ik verder weinig last, maar misschien dat dit parten gaat spelen vanaf lvl 40.

Overigens denk ik dat een druid met Restoration zeker een hele goede aanwinst in elk team zou zijn. Een groupheal als Tranquility kan van onschatbare waarde zijn, terwijl de buffs als Mark of the Wild ook goed gewaardeerd worden door bv mages die alleen maar Clothe kunnen dragen. Maar aangezien ik vaak met twee paladins in een team zat, gebruikte ik de healingskills die ik had alleen als support in het geval een van de twee pally's bijna de pijp uit ging of echt de pijp uit ging. Dat druids als enige class midden in combat kunnen rez-en rockt natuurlijk ook. :) Alleen die 30 minuten timer zuigt. :P

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-04 15:30

Wub

Anoniem: 29204 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:50:
Mits hij in originele staat is. (lees, key niet gebruikt en de doos niet opengemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-04 16:46
Anoniem: 97525 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:05:

Hello Stefan,

Best regards.

Ana
Billing Support

Heb ik ook al gedaan op hun verzoek, binnen 4 dagen iig nog geen reply op gehad (Behalve standaard form reply) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
CJ schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:10:
[...]

Ik had in de KOR beta een NE druid op lvl 35 met zo'n beetje alle talentpoints in Feral. Dit beviel me wel om eerlijk te zijn. Ik was meestal support aanval, dwz dat eerst de echte tank er op in ging hakken, zodat ik de mogelijkheid had om van achter aan te vallen (en dus meer damage deed met bepaalde cat-aanvallen). Van underpowered zijn had ik verder weinig last, maar misschien dat dit parten gaat spelen vanaf lvl 40.

Overigens denk ik dat een druid met Restoration zeker een hele goede aanwinst in elk team zou zijn. Een groupheal als Tranquility kan van onschatbare waarde zijn, terwijl de buffs als Mark of the Wild ook goed gewaardeerd worden door bv mages die alleen maar Clothe kunnen dragen. Maar aangezien ik vaak met twee paladins in een team zat, gebruikte ik de healingskills die ik had alleen als support in het geval een van de twee pally's bijna de pijp uit ging of echt de pijp uit ging. Dat druids als enige class midden in combat kunnen rez-en rockt natuurlijk ook. :) Alleen die 30 minuten timer zuigt. :P
Mja, als ze feral form nog wat boosten voordat eu retail begint, wil ik best feral gaan, alleen al omdat cat form zo ontzettend vet is. Maar ik lees nu zo veel threads dat feral zo underpowered is dat ik daar weinig zin in hebt, dus waarschijnlijk voor balance ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

DeepSeven schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:41:
[...]

Mja, als ze feral form nog wat boosten voordat eu retail begint, wil ik best feral gaan, alleen al omdat cat form zo ontzettend vet is. Maar ik lees nu zo veel threads dat feral zo underpowered is dat ik daar weinig zin in hebt, dus waarschijnlijk voor balance ga.
Als je cat form vooral vet vindt, kun je natuurlijk ook nog altijd rogue proberen ;). Maar ik denk dat ze feral niet echt zullen gaan boosten, want anders zijn die vormen net zo goed als de "echte" vormen (zoals rogue en warrior).

Dan zou iedereen dus druid gaan spelen, omdat je dan de voordelen van healen, van de mogelijkheid van goed tanken en de mogelijkheid van goed damage dealen zou hebben. Maar ik kan het natuurlijk ook gigantisch mis hebben en dat blizz de feral forms sterker maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ehm, ik kan het niet echt vinden in de faq en de uitleg op de wow site dus ik vraag het hier maar:

Stel ik koop wow en speel het een half jaar actief, daarna betaal ik dus niet meer bij en kan dus niet online spelen. Maar 1 jaar nadat ik ophoudt met spelen besluit ik weer te beginnen, dus ik upgrade mn account weer en begin weer met betalen en spelen.
Heb ik nu nogsteeds de hero's die ik heb gecreerd na 6 maanden spelen, of worden deze ggedelete als je ophoudt met betalen? Zoniet, is er een termijn waarop ze hem wel deleten, of blijft jou hero/account in principe bestaan totdat ze de wow servers over 10 jaar offline halen of je nou betaalt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Pandemic schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:58:
Ehm, ik kan het niet echt vinden in de faq en de uitleg op de wow site dus ik vraag het hier maar:

Stel ik koop wow en speel het een half jaar actief, daarna betaal ik dus niet meer bij en kan dus niet online spelen. Maar 1 jaar nadat ik ophoudt met spelen besluit ik weer te beginnen, dus ik upgrade mn account weer en begin weer met betalen en spelen.
Heb ik nu nogsteeds de hero's die ik heb gecreerd na 6 maanden spelen, of worden deze ggedelete als je ophoudt met betalen? Zoniet, is er een termijn waarop ze hem wel deleten, of blijft jou hero/account in principe bestaan totdat ze de wow servers over 10 jaar offline halen of je nou betaalt of niet.
Voor nu blijven alle chars bestaan, op de us servers tenminste. Het kan dat ze dit in de toekomst gaan veranderen, dus het staat nog niet echt vast. Maar ik denk wel dat je er van uit kunt gaan, al vindt ik een jaar wel weer lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:44
voor in nieuwe startpost:

die timecards bij dynabyte: 1 mnd en 6mnd zijn er niet meer, alleen 2 mnd
http://www.dynabyte.nl/shop_artikel_nieuw.asp?Nr=612642

^^

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66398

Lord_T schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:47:
[...]

Liever geen fases meer! Kom op met de retail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jarnotjuh schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:01:
voor in nieuwe startpost:

die timecards bij dynabyte: 1 mnd en 6mnd zijn er niet meer, alleen 2 mnd
http://www.dynabyte.nl/shop_artikel_nieuw.asp?Nr=612642

^^
Kijk eens een pagina terug :p

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 17-01-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Grr, het lijkt erop dat ze bij Blizzard blijven worden geplaagd door de vreselijke "Retrieving character list bug". Ik heb er een schijthekel aan.

Nu kan je wel zeggen dat het een beta is maar dit is in feite hetzelfde spel als de US retail (Ik speel de Eur FB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik kom er ook niet meer in. Blijft hangen op dat scherm.

met mij vele andere ;)

https://forums-en.wow-eur...ech-support-en&t=6530&p=1

[ Voor 50% gewijzigd door Muppet op 17-01-2005 20:36 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Support Team Response Time
Ryann, 17/01/2005
Since the beginning of the Final Beta Test, both our in- and out-of-game Support teams (Game Masters and Technical Support) have been working overtime to match the increased demand for Customer support. We are aware of the fact that our response time has been slower than usual with the arrival of new players, and we are working on improving our performance as we are growing with the Community. We thank you for your patience and comprehension.
Bronnetje

Komt er een nieuwspost, is het niet wat we willen.... :+

Naja, ze leven daar tenminste nog, da's al heel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118269

Stelt ook weer helemaal niets voor maar goed, een beetje nieuws is beter dan geen nieuws.. ofzo :P

Nu maar hopen op de volgende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=296

Check dit als jullie willen zien waarom Rogue de coolste class is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

RedruM schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:18:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=296

Check dit als jullie willen zien waarom Rogue de coolste class is :)
En bedankt RedruM....

Nu ga ik dus weer Rogue spelen in de EU FB (Fase2) ^^

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Echt vet zeg, loopt gewoon heel IF door zonder opgemerkt te worden. Op het laatst krijgt ie het wel ff moeilijk met hunters mark op zich, maar nog leuk hoe hij er dan uit naait :).

edit: weet iemand misschien wat voor ui mod hij gebruikt? Is dat cosmos? Ziet er wel relax uit.

[ Voor 23% gewijzigd door DeepSeven op 17-01-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Deeltje 12

Wil degene met de 1000ste post in deel 11 het licht uit doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 23-04 11:14
voor zover ik kan zien is dat cosmos ja.

is wel onduidelijk op zo'n filmpje
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!

Hou het nuttig