Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.737 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116269

Bosmonster schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:17:
[...]

Daar klopt alvast niks van :P

Lineage is nog steeds met grote voorsprong de meeste gespeelde MMORPG.
Klopt ook niks van :P

Het is wel het meest verkochte spel in Amerika op de releasedag/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-05 21:41

Snappie88

Mr. Hollywood

Hmm, ik zou eerder gaan gokken op Everquest of iets dergelijks, eentje die al lang bestaat zeg maar. World of Warcraft verbrak inderdaad wel een aantal records wat betreft verkopen. Er was ook ergens een site wat alle statestieken liet zien (realm population enzo), wat was die site ook al weer (bookmark hem wel ;)).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46
Snappie88 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:38:
Hmm, ik zou eerder gaan gokken op Everquest of iets dergelijks, eentje die al lang bestaat zeg maar. World of Warcraft verbrak inderdaad wel een aantal records wat betreft verkopen. Er was ook ergens een site wat alle statestieken liet zien (realm population enzo), wat was die site ook al weer (bookmark hem wel ;)).
Everquest, FFXI en WoW samen komen nog niet aan de aantallen van Lineage :P

Wij kennen het alleen nauwelijks, omdat het zo goed als alleen Koreaans is. Alleen daar hebben ze echter al zo'n 2 miljoen accounts.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 06-01-2005 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 17:20

PromWarMachine

Forsaken Archer

RocketKoen schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:27:
[...]

Polymorph gebruiken als je net 3 dmg spells hebt gedaan is nogal sonde... als schaapie regen je namelijk heel snel HP, al die dmg die je deed voor niets geweest..
polymorph gebruik je in PvE als crowdcontroll en in PvP als openingsaanval, zodat je afstand kunt nemen
Hey daar heb jij inderdaad gelijk in. Ik heb het te lang niet meer gespeeld. :P Ik zat meer te denken aan de Polymorgh versie in WarCraft III, maar we hebben het hier over WoW. :P

Iemand die onlangs ergens een US (!) Collectors Edition besteld en ontvangen heeft? Zo ja, waar? Ik zie namelijk een ramenscenario dat mijn hart niet fijn gaat vinden:

• Op dit moment weten retailers waar ik geweest ben, zelden iets zeker (bart smit, e-plaza, FRS, dynabite, dixons)
• Over een maand zou er een release moeten zijn
• Aangezien CE's bij de US release ook meteen zeldzaam waren, zal dat hier ook zo zijn
• Aangezien er niet lang van tevoren bekend is waar je hem kunt (pre)orderen verwacht ik een enorme toestroom van mensen op de World of Warcraft pakketten die wel beschikbaar zijn
• Gevolg: nóg een maand extra gewacht en dan nog niet kunnen spelen *whoops*

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-05 18:24

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Lineage is idd de recordhouder met miljoenen subscripties. Koreanen zijn gek :D

Leuk plaatje te vinden bij: http://www.mmogchart.com/

Afbeeldingslocatie: http://www.mmogchart.com/Chart1_files/Subscriptions_8846_image001.gif

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Precies.. en dan noemen wij dingen als EQ en WoW 'groot'. Misschien voor westerse maatstaven :P

Het stomste is nog dat zowel Lineage 1 als 2 helemaal geen super mmorpg's zijn. Beiden zijn saaie grinding machines.

[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 06-01-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:39:
[...]

Everquest, FFXI en WoW samen komen nog niet aan de aantallen van Lineage :P

Wij kennen het alleen nauwelijks, omdat het zo goed als alleen Koreaans is. Alleen daar hebben ze echter al zo'n 2 miljoen accounts.
OT:
het ging in dit geval om de amerikaanse verkoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29204

Anoniem: 110655 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:20:
*curious*

Heeft hier al iemand een key gewonnen op die duitse loting?
Ik nog niet iig, vraag me echt af wanneer de beta komt ik refresh wow-europe elke seconde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42783

Bosmonster schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:45:
Het stomste is nog dat zowel Lineage 1 als 2 helemaal geen super mmorpg's zijn. Beiden zijn saaie grinding machines.
En dat is juist wat Koreanen en Chinezen zo leuk vinden. Daardoor zullen ze ook niet massaal voor wow kiezen wat weer een voordeel voor ons is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-05 10:58

NightHawk4

Lotte is Liev :>

PromWarMachine schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:43:
[...]
• Op dit moment weten retailers waar ik geweest ben, zelden iets zeker (bart smit, e-plaza, FRS, dynabite, dixons)
• Over een maand zou er een release moeten zijn
• Aangezien CE's bij de US release ook meteen zeldzaam waren, zal dat hier ook zo zijn
• Aangezien er niet lang van tevoren bekend is waar je hem kunt (pre)orderen verwacht ik een enorme toestroom van mensen op de World of Warcraft pakketten die wel beschikbaar zijn
• Gevolg: nóg een maand extra gewacht en dan nog niet kunnen spelen *whoops*
* geef de schuld aan blizzard, maar het is nooit anders geweest dan dat er vaag werd gedaan over releasedates
* dat klopt
* ze zijn al uitverkocht :p
* dat klopt...
* dat zal wel meevallen, vooral voor de gotters aangezien ikke er wel wat apart voor het geval dat :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 08-05 13:19

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Bosmonster schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:45:
Precies.. en dan noemen wij dingen als EQ en WoW 'groot'. Misschien voor westerse maatstaven :P

Het beelde van aantal subscriptions voor Lineage 1 en 2 is nog steeds redelijk vertekend. Omdat ze onder de active subscriptions ook de accounts die internet cafe's opkopen meetellen. En dat gaat niet per 10 of 100 maar per duizenden tegelijk.

Ondanks dat blijft het nog steeds de meeste gespeelde MMO in Korea ook al is het 1 groot grindfest zonder content. Vreemde jongens die koreanen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-05 21:41

Snappie88

Mr. Hollywood

Ach, ik zal dat Koreaanse gebrabbel niet missen in World of Warcraft hoor ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 02:45
Leuk keukenmes ;)
Afbeeldingslocatie: http://img150.exs.cx/img150/2899/gorgeousswordphantomblade4lx.jpg

edit:

Plaatje komt van het us forum

[ Voor 21% gewijzigd door nemo55 op 07-01-2005 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar speel jij dan ? kOrea ofzo ? of us retail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik heb op thottbot eens de professions nader bestudeerd en Engineering lijkt me waanzinnig leuk. Je wordt er niet rijk van mede omdat de markt voor je items erg klein is (de meeste items hebben Engineering skill nodig om gebruikt te kunnen worden), maar al die leuke gadgets maken je wel uniek.

http://thottbot.com/?t=Engineering

Andere skill zal wel mining worden denk ik.

Nog meer Engineering liefhebbers hier?

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

FunkyTrip schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 09:17:
Ik heb op thottbot eens de professions nader bestudeerd en Engineering lijkt me waanzinnig leuk. Je wordt er niet rijk van mede omdat de markt voor je items erg klein is (de meeste items hebben Engineering skill nodig om gebruikt te kunnen worden), maar al die leuke gadgets maken je wel uniek.

http://thottbot.com/?t=Engineering

Andere skill zal wel mining worden denk ik.

Nog meer Engineering liefhebbers hier?
* Anoniem: 26351 gaat ook engineering en mining doen, om dezelfde redenen als jij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-05 15:04
Gisteren voor het eerste de deadmines gedaan. ERG vet. We waren eerst met zijn tweeën lvl 30 en lvl 20 pala (ikke dus), we hebben het gered tot de foreman, toen werd t te zwaar.

Even later kwamen we een andere groep tegen in de mines met een priest, warrior en rogue (allemaal +/- lvl 18), toen hebben we het makkelijk gered (toch wel dank zij de priest), alhoewel bij van cleef waren alleen de lvl 30 pala en ik nog in leven.

Er was wel een manneke die snapte niks van aggro. Hij rende iedere keer gewoon door en dan weer snel terug als ie teveel klappen kreeg en kregen wij alle chars over ons heen.

Wat mij wel opvalt is dat het toch wel redelijk hapert in de deadmines, ik heb een AMD 64 3200, 1 GB ram en een radeon 9800 pro, het is niet zo dat ik er dood van ga maar toch. Dat zou toch eingelijk niet moeten wel ? hebben jullie daar ook last van ? Ik heb daar bij andere spellen nooit last van... ik had al geprobeerd de details omlaag te doen maar dat maakt niks uit.

[ Voor 4% gewijzigd door SiNisTrAD op 07-01-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Probeer hardware cursor eens uit te doen.. die schijnt nog wel eens te buggen.. En anders terrain distance verlagen al zal dat niet veel uitmaken in deadmines lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

SiNisTrAD schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 09:42:
Wat mij wel opvalt is dat het toch wel redelijk hapert in de deadmines, ik heb een AMD 64 3200, 1 GB ram en een radeon 9800 pro, het is niet zo dat ik er dood van ga maar toch. Dat zou toch eingelijk niet moeten wel ? hebben jullie daar ook last van ? Ik heb daar bij andere spellen nooit last van... ik had al geprobeerd de details omlaag te doen maar dat maakt niks uit.
Laten we hopen van niet, want ik heb nu een AMD 2600 met 1 gb RAM en een Gforce FX5200, maar heb zojuist een Radeon 9800 Pro besteld...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Ik heb 2600+, 1 gb en 9800 pro en draait goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
lol weer een crap update op de wow site.. lekker nuttig weer ahum
From dusk till dawn
Ryann, 07/01/2005
Trouble never sleeps. Trouble doesn’t care if it is two in the morning or five in the evening. But luckily for you, the brave souls of our European Game Master teams have now extended their vigil over the World of Warcraft to include even the wee hours of the morning and the busy time after dark. The ever watchful eyes of the Game Masters now look after you all around the clock, every day of the week. No matter where you are or what time it is, you can rest assured that your cries for help will always be answered as quickly as humanly possible.
Trouble never sleeps. Our Game Masters never do, either.

In other words: the Game Masters team now work 24 hours a day, 7 days a week.
:O :|

Ohja ik heb 4x geprobeerd een GM geprobeerd te msg'en maar elke keer na een paar uur nog geen bericht terug gekregen 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door RedruM op 07-01-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

94944

RedruM schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:38:

[...]

Ohja ik heb 4x geprobeerd een GM geprobeerd te msg'en maar elke keer na een paar uur nog geen bericht terug gekregen 8)7
hmmm op dit momment is wow nog steeds down.
dus geloof er niks van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RedruM schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:38:

[...]

Waarom heb je in hemelsnaam 4x een GM nodig gehad :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Bosmonster schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:00:
[...]

Hij wilde mischien een party maken voor een instance :P

Btw, het gaat toch dmv tickets die dan blijven staan totdat de gm contact met je opneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-05 22:15

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Afbeeldingslocatie: http://img144.exs.cx/img144/1627/zwaard5ji.th.gif

Ook een leuk zwaard :9~

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Bosmonster schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:00:
[...]

bugged quests over het algemeen.. bijvoorbeeld 30 mobs die heel dicht bij elkaar hangen/in elkaar zitten... Of bugged quests waarbij het quest item gewoon niet dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 12:24
Daar is toch het /bug commando voor? Gamemasters zijn er voor dringende zaken, daarom krijg je misschien ook geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
ohw, ik ging bij help request kijken en er stond dat GM's konden helpen met dit soort issues die ik noem..

We hadden laatst trouwens iets merkwaardigs met unstuck.. een dwarf kwam vast te zitten in een schoorsteen (hij was iets te lang om er uit te kunnen itt gnomes, geen idee hoe ie er in kwam eigenlijk) in Stromgarde.. toen hij unstuck deed kwam ie in Booty Bay terecht :s

[ Voor 58% gewijzigd door RedruM op 07-01-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
GM's zijn niet voor bugs, maar voor ingame issues met betrekking tot de CoC en eventueel als je char vast zit of iets dergelijks.

En unstuck doet toch volgens mij exact dat? Teleporteert je naar een vaste plek in de buurt, meestal een stad?

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 07-01-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Unstuck maakt gebruik van je hearstone. Ik kom als ik unstuck gebruik in de inn terecht waar ik gebind ben en m'n hearstone kan ik het komende uur niet gebruiken.

Verder nog iets belangerijks over/voor hunters:
http://www.nuklearpower.com/hunter.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 08-05 13:19

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
SiNisTrAD schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 09:42:
Gisteren voor het eerste de deadmines gedaan. ERG vet. We waren eerst met zijn tweeën lvl 30 en lvl 20 pala (ikke dus), we hebben het gered tot de foreman, toen werd t te zwaar.

Toevallig met mijn Mens Paladin de Deadmines vorige week nog doorlopen in 1600x1200 op een AMD64 3200+ 1gb met een 9700pro en niks aan de hand hoor. Details op default instellingen (da's wel redelijk laag dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Wanneer wow in eu is gereleased zou hij dan meteen uitverkocht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Volgens mij is unstuck een beetje random, omdat mensen het anders als transport middel zouden gebruiken. Bij mij teleporteerde het me iig naar het kerkhof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Laatst online: 22-05 15:51

Wub

/unstuck brengt je meestal naar de plek waar je je hearthstone op hebt afgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R2D3 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 14:33:
Wanneer wow in eu is gereleased zou hij dan meteen uitverkocht zijn?
Ik ga vlak voor school nog ff heen >:) Kans is dus klein dat ie uitverkocht is voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Laatst online: 24-03 20:39
Eergisteren nog een aanvaring gehad met een rogue. Was een beetje aan het lvlen in Arathi Hihglands, zat op 1/4 van de me leven toendat er opeens een lvl33 rogue achter me opdook(was zelf lvl33 pala). Was zelf net klaar met het killen van een lvl36 Great Spider dus das koste me was HP. Ik zag de rogue al op een afstandje, hij was zelf ook bezig met een mob maar was iets eerder klaar. Hierna ging hij stealthed verder, nou je raad het natuurlijk al. Ik was zelf net klaar en hij dook achter me op en raakte met gelijk me een crit. Ik begon gelijk te healen omdat me HP al laag was. Dit werd door de rogue afgebroken waarna ik nog maar 1 uitweg had....blessing of protection. 8 seconden imuum voor attacks + spells. De rogue bleef op me inslaan en snapte denk ik even niet wat er gebeurde. Ik kon mezelf in die tijd 2x healen en met mijn 2600 armor en 1900hp was het niet zo moelijk meer. Heb zelf een Deadwood slasher (bleu 1h mace) en die deed 100 dmg per hit, seal of the crusader aan en ik sla iets sneller dan 1x per seconde.

Dag rogue.

Dit doet niet af dat ik al vaak genoeg geganked ben op dat zelfde stukje door 3 of meer lvl40+ horde gasten. Ik vind het lame, magoed, daarvoor ga je ook bij de horde. Geef mij maar een gelijk lvl gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Laatst online: 21-01 09:56
Ah ik heb hem toch maar voor de zekerheid gepreorderd :)

34.50 btw :P

http://www.gcshop.nl/details.php?id=1372

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R2D3 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:03:
Ah ik heb hem toch maar voor de zekerheid gepreorderd :)

34.50 btw :P

http://www.gcshop.nl/details.php?id=1372
Das niet duur. Ik ga 'm dan ook maar voor de zekerheid pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62094

nimmolon schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:02:

Dit doet niet af dat ik al vaak genoeg geganked ben op dat zelfde stukje door 3 of meer lvl40+ horde gasten. Ik vind het lame, magoed, daarvoor ga je ook bij de horde. Geef mij maar een gelijk lvl gevecht.
... dus daarom speelt men Horde? ik weet niet hoor maar de Alliance is misschien nog wel erger in ganken. Al helemaal omdat er meer spelers in het algemeen Alliance spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

en omdat paladins toch niet dood te krijgen zijn!!

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Eergisteren nog een aanvaring gehad met een rogue. Was een beetje aan het lvlen in Arathi Hihglands, zat op 1/4 van de me leven toendat er opeens een lvl33 rogue achter me opdook(was zelf lvl33 pala). Was zelf net klaar met het killen van een lvl36 Great Spider dus das koste me was HP. Ik zag de rogue al op een afstandje, hij was zelf ook bezig met een mob maar was iets eerder klaar. Hierna ging hij stealthed verder, nou je raad het natuurlijk al. Ik was zelf net klaar en hij dook achter me op en raakte met gelijk me een crit. Ik begon gelijk te healen omdat me HP al laag was. Dit werd door de rogue afgebroken waarna ik nog maar 1 uitweg had....blessing of protection. 8 seconden imuum voor attacks + spells. De rogue bleef op me inslaan en snapte denk ik even niet wat er gebeurde. Ik kon mezelf in die tijd 2x healen en met mijn 2600 armor en 1900hp was het niet zo moelijk meer. Heb zelf een Deadwood slasher (bleu 1h mace) en die deed 100 dmg per hit, seal of the crusader aan en ik sla iets sneller dan 1x per seconde.

Dag rogue.

rogue vs pala is sowiezo geen gelijk gevecht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
hehe, paladins zijn inderdaad moeilijk dood te krijgen. Als er een lvl45 achter me aan zit, heb ik nog best een grote kans om te ontkomen.

En ik zie Alliance vs Horde als Goed tegen kwaad. Dus ja, misschien wat verkeerd verwoord maar horde word nu eenmaal sneller gezien als de badguys ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
:r :r :r

Maak eens een Horde character en kijk even hoe het aan die kant is, precies hetzelfde...
Was vandaag even in Tarren Mill om een questje af te maken, wat zie ik daar? 3 lvl 55+ alliance gasten die lvl 22+ horde's staan te meppen, dat soort dingen gebeuren gewoon aan beide kanten, irritant natuurlijk, maar je kan natuurlijk ook voor een PvE server kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Wat ik wel jammer vind is dat de guards in de newbie steden veels te laag zijn. Als je in bijvoorbeeld redridge komt, kan 1 lvl50 gewoon vrolijk zijn gang gaan. Er is geen guard die hem tegen kan houden en er loopt daar ook niet altijd een lvl 50+ alliance persoon zijn tijd te verdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
nimmolon schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:35:
Wat ik wel jammer vind is dat de guards in de newbie steden veels te laag zijn. Als je in bijvoorbeeld redridge komt, kan 1 lvl50 gewoon vrolijk zijn gang gaan. Er is geen guard die hem tegen kan houden en er loopt daar ook niet altijd een lvl 50+ alliance persoon zijn tijd te verdoen.
Dat snap ik ook niet helemaal, omdat de enige die van die dorpjes gaan raiden vaak hoge lvls zijn en de guards daar dus niets tegen kunnen doen. Ik heb gelukkig een paar hogere lvls in mijn guild, maar die zijn ook niet altijd in de buurt om te helpen. Maar hopen dat die gasten ermee kappen als de battlefields er zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Velen discussies zijn er over Ganken.. Niet moelijk doen.. als het je niet bevalt ga naar PvE.. Als ik als newbie zelf geganked wordt met mijn andere char dan denk ik jammer.. volgende keer beter.. Ik snap niet dat er nog steeds discussies ontstaan hierover.. vind het btw prima als je gewoon verteld dat het gebeurd is als verhaal maar ga niet verder dan dat.. Er is ook af en toe een verhaal achter een aanval.. Stel ik loop met mijn beefie lvl 40 allience char Crossroads binnen en er komen meteen 3 lvl 20 gasten(misschien noobs omdat ze mijn doodskopje toch moeten gezien hebben) en beginnen mij te meppen... Moet zo'n hoger lvl char niks doen? of mag hij aanvallen? of moet hij een gesprek aangaan waarom ze het doen en of ze prive er ook last van hebben? Er is maar 1 antwoord: Kill or be Killed.. zoals het hoort in een oorlog.. Warcraft!!

Edit: Corpse campen hou ik trouwens niet van.. Kan soms de frustraties begrijpen maar er moet wel heel wat gebeuren eer dat ik dat ga doen.. Misschien moeten ze een regel instellen dat als je iemand killed voor de 2de keer zonder dat diegene je eerst heeft aangevallen dat je min punten op welke manier dan ook krijgt.. Voor de rest vind ik dat alles is toegelaten..

[ Voor 19% gewijzigd door Skeiron462 op 07-01-2005 15:57 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:50:
Velen discussies zijn er over Ganken.. Niet moelijk doen.. als het je niet bevalt ga naar PvE.. Als ik als newbie zelf geganked wordt met mijn andere char dan denk ik jammer.. volgende keer beter.. Ik snap niet dat er nog steeds discussies ontstaan hierover.. vind het btw prima als je gewoon verteld dat het gebeurd is als verhaal maar ga niet verder dan dat.. Er is ook af en toe een verhaal achter een aanval.. Stel ik loop met mijn beefie lvl 40 allience char Crossroads binnen en er komen meteen 3 lvl 20 gasten(misschien noobs omdat ze mijn doodskopje toch moeten gezien hebben) en beginnen mij te meppen... Moet zo'n hoger lvl char niks doen? of mag hij aanvallen? of moet hij een gesprek aangaan waarom ze het doen en of ze prive er ook last van hebben? Er is maar 1 antwoord: Kill or be Killed.. zoals het hoort in een oorlog.. Warcraft!!
iemand die het snapt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
hehe, als een low lvl een high lvl aanvalt is het zijn eigen schuld :) En ik whine er ook niet over, ik ben ook al vaak genoeg gekilled door een high lvl. Maal er niet om, loop terug naar mijn corpse en ga weer vrolijk verder :)

Misschien is er af en toe wat frustatie, maar dat is puur omdat het zo nutteloos is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
PVP zoals het is is nog niet af. Ze zouden hier eerst honorpoints aan koppelen zodat de newbies niet zo snel aangevallen werden. Blizz besloot dit toch maar niet toe te passen en zijn nu op zoek naar een andere oplossing. Ik vind dat ze ook wel even over het corpse campen na mogen denken, want dit gebeurd nog imho te vaak. Vooral door verveelde lvl60'ers. Wat ze ook nog weleens doen als ze je helemaal willen hebben en ze zijn met z'n 2en. De een staat bij je corpse, terwijl de ander bij de graveyard je rustig staat op te wachten :S. Enige oplossing hiervoor is... |:( ... uitloggen

Als je er niet van houd om halverwege je quest besprongen te worden kan je voorlopig beter op een PVE server gaan. Alhoewel hier ook exploits zijn die andere spelers dwingen toch te vechten.
Zo nam iemand eens de controle over over een mob waar iemand anders op stond te hakken. Deze werd meteen pvp-gevlagd en zag de spritithealer ook weer eens een keer. ;)

Zelf hou ik er wel van, maar ze mogen wat mij betreft nog wel wat puntjes op de i zetten. Gister de xroads verdedigd tegen een paar alliance gassies. Moet toegeven, zonder de guards hadden we het wel kunnen vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84216

Ik lees er ongetwijfeld overheen maar :

Ik las in de start post, dat je nu al kan spelen op de amerikaanse servers, als je een creditcard hebt, en een australisch adres hebt. Aangezien ik niet in de beta zit, wil ik dat wel, maar heb ik een auth. code nodig. Kan ik die ergens online kopen ? Of moet ik via Amazon.com het in amerika aanschaffen ?

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 24-04 15:38
Hopelijk is er tegen 11 february dan ook wel een nieuwe patch uit met battlegrounds en een pvp systeem. Ze moeten ook wel want de us spelers schreeuwen erom (en dan vooral de mafkezen die binnen 2 weken lvl 60 waren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Anoniem: 84216 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 17:41:
Ik lees er ongetwijfeld overheen maar :

Ik las in de start post, dat je nu al kan spelen op de amerikaanse servers, als je een creditcard hebt, en een australisch adres hebt. Aangezien ik niet in de beta zit, wil ik dat wel, maar heb ik een auth. code nodig. Kan ik die ergens online kopen ? Of moet ik via Amazon.com het in amerika aanschaffen ?

thanks!
Bij gamersloot kan je dat doen.
Om pciez te zijn hiero:
http://www.gamersloot.net/catalog/index.php?cPath=122

Je kan ook ff wachten. De final beta begint binnen een paar dagen en hier komen ook inschrijvingen voor. Wel beperkt, dus je moet het dan wel in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84216

Mijn dank is groot ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-05 10:23

Belgar

Archmaster ranzige code..

En de beta download kan beginnen :)

Nu hopen dat er nog plaatsen komen

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Final Beta Downloader Available
07/01/2005
In preparation for the start of the Final Beta, you can start downloading the game installer in your preferred choice of language (English, French or German), using the links below. As a reminder, the first phase of the Final Beta will be opened to those who attained an authentication key through the official Blizzard pre-order campaign, as well as current Closed Beta testers, who will maintain their existing account and characters. More testers will be included in the near future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:27

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Ik had al de hoop dat de servers weer online zouden zijn, dit is volgens mij nog niet het geval, alleen de game kan opnieuw gedownload worden voor zover ik het begrijp. Ik kan namelijk met mijn closed beta account nog niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Vers van de pers
Welcome adventurer,

We have changed all requested US CD Keys so they are available for use on the European realms. This will only work for valid US keys that were sent to us.
All the information for the European Final Beta will be available on our web site www.wow-europe.com <http://www.wow-europe.com/>

You will have the possibility to register your account for the European Final beta with your valid US key.

See you in World of Warcraft soon!

Blizzard Europe
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bienvenue aventurier,

Nous avons changé toutes les clés CD US demandées et elles sont désormais utilisables sur nos serveurs Européens. Seules les clés US valides qui nous ont été transmises, ont été adaptées.
Toutes les informations concernant le Final Beta Test Européen seront disponibles sur notre site internet <http://www.wow-europe.com/>

Vous aurez alors la possibilité de créer votre compte pour le Final Beta Test Européen avec votre clé US valide.

A très bientôt dans World of Warcraft.

Blizzard Europe
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo Abenteurer,

Wir haben alle angegebenen US CD Keys geändert, somit sind diese nutzbar um auf EU Servern zu spielen. Das gilt nur für gültige US Keys die an uns geschickt wurden. Weitere Informationen über den Final Beta Test werden auf unserer Webseite www.worldofwarcraft.de <http://www.worldofwarcraft.de/> verfügbar sein.

Sie werden die Möglichkeit haben mit Ihrem gültigen US CD Key einen EU Account zuerstellen.

Wir hoffen Sie bald in World of Warcraft begrüßen zu können!

Blizzard Europe

Cordialement,
Blizzard Europe Senior Technical Support
http://fr.wow-europe.com/

-----Original Message-----
From: bas_konings@hotmail.com
To: <transferEU@blizzard.com>
Sent: 07/12/2004 19:48:30
Subject: European Client

Date :12/7/2004 6:48:30 PM

------------------------------------------------------------------------
-----

------------------------------------------------------------------------
-----

CD version of the English European Client :NO
@volgende post, :X |:(

[ Voor 7% gewijzigd door itsme op 07-01-2005 20:08 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justincase
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-05 18:55
Belgar schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:55:
En de beta download kan beginnen :)

Nu hopen dat er nog plaatsen komen
Ik heb me key net binnen gekregen via dat formulier.(Had wel een geldige key gebruikt overigens :P)

@its_me: Lijkt me niet verstandig je key hier neer tezetten :)

[ Voor 11% gewijzigd door justincase op 07-01-2005 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
justincase schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:04:
[...]

Ik heb me key net binnen gekregen via dat formulier.(Had wel een geldige key gebruikt overigens :P)

@its_me: Lijkt me niet verstandig je key hier neer tezetten :)
Das overigens dezelfde key als de US key die je hebt, ze hebben m gewoon "EU enabled"

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justincase
its_me schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:10:
[...]

Das overigens dezelfde key als de US key die je hebt, ze hebben m gewoon "EU enabled"
joh? Niet eens opgelet eigenlijk. Ik neem aan dat je de US retail install niet kan gebruiken ipv 2,5 gb downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Vreemd trouwens dat ze niet even een 1.2 installer hadden kunnen maken. Nu mag iedereen na de eerste keer aanmelden alsnog weer 40MB voor de 1.2 patch gaan ophalen.

Eens kijken of ik die misschien al ergens online kan zetten.. (als iemand hosting heeft?) :P

Iedere voorsprong is meegenomen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 07-01-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Als ik het goed begrijp hoef je niet een nieuwe client te downloaden als je al CB client hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Start hem even op en kijk welke versie je hebt. Je hebt 1.1.2 of 1.2 nodig.

Ik download die patch trouwens even naar mn xs4all space. Ik heb daar maar 5GB traffic, dus ik haal hem over een paar uur weer weg. Hopelijk genoeg voor een paar mensen om eventueel een mirror te maken.

[ Voor 58% gewijzigd door Bosmonster op 07-01-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Ik heb 1.2.1 :) Nieuwste dus neem ik aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ow.. heb je die 1.2.1 patch toevallig nog los ergens? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Mmm denk het niet, want ik heb em gewoon ingame gedownload..dan kan ik em zeker niet meer los extracten ofzo he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 20-05 12:47
Hmm, ik heb de EU versie dus maar gepreorderen. Maareh, ik krijg dan denk ik geen final beta key he? Is er nog een mogelijkheid daar in te komen?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Hydra schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:31:
Hmm, ik heb de EU versie dus maar gepreorderen. Maareh, ik krijg dan denk ik geen final beta key he? Is er nog een mogelijkheid daar in te komen?
Ebay, of in de loop van de final beta (misschien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130195

als je dus in de closed beta zat hoef je hem niet te downloaden neem ik aan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
RedruM schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:30:
Mmm denk het niet, want ik heb em gewoon ingame gedownload..dan kan ik em zeker niet meer los extracten ofzo he?
alle patches staan in je WoW dir. Zo ook 1.1.2 naar 1.2.1 (alleen heb ik de US versie daarvan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 130195 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:34:
als je dus in de closed beta zat hoef je hem niet te downloaden neem ik aan????
Goh lees even 3 posts terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Remco20 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:35:
[...]

alle patches staan in je WoW dir. Zo ook 1.1.2 naar 1.2.1 (alleen heb ik de US versie daarvan...)
Ik kan op internet ook alleen de en/us versie vinden.. misschien werkt die ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Remco20 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:35:
[...]

Het enige wat in mijn wow dir aan patches te vinden is:

WoW-1.2.0-Patch-enGB-Downloader.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

Hoop dat de servers online gaan vanavond. (oude closed beta tester) kon 5 min geleden nog niet inloggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Jah.. ik hoop er ook nogal op..maar blizzard kennende waarschijnlijk zondag ofzo :|

Maja is op zich niet logisch, aangezien iedereen die nu officieel kan spelen ook het spel al heeft.. dus UP die servers! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RedruM schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:39:
[...]

Het enige wat in mijn wow dir aan patches te vinden is:

WoW-1.2.0-Patch-enGB-Downloader.exe
Ja heb nog wat rondgezocht maar er schijnt geen losse patch te zijn voor de europese 1.2.1, wat wel vaag is. Op internet kan ik wel de 1.2.1 van de US versie vinden namelijk.

Een vriend van me speelde ook EU/CB en heeft ook versie 1.2.1, maar alleen maar een patch van 1.2.0 in zn map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118269

ik dnek ik post het maar even: Weet niet of het eerder aan de aandacht gekomen is sorry.

Site is down en daarom een andere pagina te zien gekregen. Final Download available.

Gentlemen, start your downloads :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 22:25

XXlerator

Old time gamer

Iemand nog een tip waar ik het beste nog een US versie kan bestellen (jaja Amerikaanse vrienden uit andere mmorpg's..)?

Gamersloot ken ik, maar ik wil graag een box en niet alleen serial. En uiteraard het liefst zo betrouwbaar mogelijk.

Thx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
XXlerator schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:55:
Iemand nog een tip waar ik het beste nog een US versie kan bestellen (jaja Amerikaanse vrienden uit andere mmorpg's..)?

Gamersloot ken ik, maar ik wil graag een box en niet alleen serial. En uiteraard het liefst zo betrouwbaar mogelijk.

Thx alvast!
Ebay. Zoek een seller met een goeie record en een redelijke prijs. Het is toch dollars dus je bent toch in he voordeel wat dat betreft met de huidige koers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ok bij deze, tijdelijk even de en/gb versie van de 1.2.0 patch up:

WoW-1.2.0-patch-enGB.exe (40MB)

edit:

url veranderd

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 07-01-2005 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-04 13:21
its_me schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:04:
Vers van de pers

[...]

@volgende post, :X |:(
Heb jij dat via dit form gedaan?? https://www.wow-europe.com/en/Wowsegform/webform.aspx

Ik heb dat ook gedaan maar dit mailtje nog niet gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

Bosmonster schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:08:
Ok bij deze, tijdelijk even de en/gb versie van de 1.2.0 patch up:

WoW-1.2.0-patch-enGB.exe (40MB)
Geef even een signaal als je hem eraf haalt, dan kan ik hem tijdelijk op mijn ruimte bij xs4all zetten. :)

@eth0: heb geduld. Als je na het invullen van het form een bevestigingsmail hebt gehad van Blizz komt het vast goed. Ik heb inmiddels mijn mailtje met 'geconverteerde key' binnen. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 81112 op 07-01-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justincase
eth0 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:17:
[...]

Heb jij dat via dit form gedaan?? https://www.wow-europe.com/en/Wowsegform/webform.aspx

Ik heb dat ook gedaan maar dit mailtje nog niet gehad?
Misschien een letter/cijfer verkeerd ingevoerd/vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73070

Ijdele hoop modus - Zijn hier nog tweakers die de closed beta speelden en het nu wel gezien hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Eerst nog ff mn mount halen :P

Ben nu met mn rogue lvl 35, wat een verschil met de mage (tot lvl 31 gespeeld).
Je molt monsters met de rogue minstens even snel als met de mage (die zogenaamd de beste damage doet) maar als rogue ren je gewoon van monster naar monster zonder enige downtime, hoogstens na 10 mobs ofzo ff een paar seconden een bandage gebruiken.

Als mage mag je na 4 (tenminste als je geluk hebt met de (verhoogde) resists) mobs lekker minstens een halve minuut gaan zitten wachten op je mana regen, ik werd er op het laatst zo zat van dat het niet veel had gescheeld of ik had die mage gedelete.
Had ik achteraf trouwens beter wel kunnen doen, dan had ik de rogue ook op de PvP server kunnen spelen (wilde nu eens Alliance spelen om niet weer de zelfde Horde quests te hoeven doen).

Als ik wat tijd heb zal ik wel weer wat screenshots posten (staan nu een paar honderd in de map :Y) ), maar ik moet nu eerst (zoals gebruikelijk :X ) nog 2 projectopdrachten maken die ik vorige week vrijdag af had willen hebben :r :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

NoTimeToPlay schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 22:09:
Ben nu met mn rogue lvl 35, wat een verschil met de mage (tot lvl 31 gespeeld).
Je molt monsters met de rogue minstens even snel als met de mage (die zogenaamd de beste damage doet) maar als rogue ren je gewoon van monster naar monster zonder enige downtime, hoogstens na 10 mobs ofzo ff een paar seconden een bandage gebruiken.
Ik baal ook ontzettend van de hoge downtime met mijn mage, maar ik heb hoop dat Blizzard hier iets aan gaat doen. Op het US forum heb ik heel veel mensen hierover zien klagen, ook op het Europese forum toen dat nog open was. 2 à 3 mobs is zo'n beetje het meeste dat ik achter elkaar af kan maken, daarna moet ik weer drinken :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128197

andere link
http://www.pittsburghpenguins.info/WoW-1.2.0-patch-enGB.exe
en vraagje weet iemand een nederlandse PVP guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nog een leuke snelle nederlandse FTP gevonden voor de 1.1.2 client:

ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldofwarcraft/beta/EU/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Ik ben ff in de war. Vorig deel was dit toch al gepost:
http://www.wowtorrents.de.vu/

Hier kun je alle torrents van installers en patches van alle versies downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97525

als jullie moesten kiezen.. tussen een Tauren Druid of een NE Druid welke zou het dan zijn ..en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126167

Anoniem: 97525 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 23:43:
als jullie moesten kiezen.. tussen een Tauren Druid of een NE Druid welke zou het dan zijn ..en waarom?
Tauren, NE wordt/gaat er al veel te veel gespeeld worden. :)

Question: Ik zit nu dus in de US retail eh. Maar als ik men key nu EU enable ofzoiets, met die form kan ik dan nog altijd US retail blijven spelen wanneer de beta afgelopen is? Iemand een idee? Anders mail ik wel naar de tech support. Het enigste dat ik wil is gewoon de latency testen. Als hij veel beter is dan de US stap ik over naar EU retail, zoniet blijf ik lekker op de US servers zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Dat is persoonlijk. De een zal liever Tauren spelen de ander liever Night Elve. Ik zou gewoon kiezen welke je het meest aantrekt.

K'heb trouwens mail gekregen dat m'n us key is omgezet. Ik heb ff gechekt door met m'n key een us account proberen aan te maken. M'n key werd nu geweigerd bij de us terwijl dit voorheen niet zo was. Missie geslaagd :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img45.exs.cx/img45/5420/error11qb.th.jpg

Ben nog maar eens opnieuw begonnen met human rogue :9~ Damn, rogue is cool en soms weer niet.

Anyway, was ff een lvl 24 aan het aanvallen terwijl ik 21 was en opeens krijg ik deze vreemde error. Ik was gewoon aan het aanvallen had zelfs nog geen skill kunnen gebruiken. Terwijl werd ik natuurlijk ingemaakt omdat het schermpje van de error niet direct weg wou. Iemand idee hoe het komt? Vind het maar raar, ben nu al 21 lvls aan het vechten en nu opeens gebeurd er dit ook al doe ik hetzelfde als ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64851

Anoniem: 126167 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:01:
[afbeelding]

Ben nog maar eens opnieuw begonnen met human rogue :9~ Damn, rogue is cool en soms weer niet.

Anyway, was ff een lvl 24 aan het aanvallen terwijl ik 21 was en opeens krijg ik deze vreemde error. Ik was gewoon aan het aanvallen had zelfs nog geen skill kunnen gebruiken. Terwijl werd ik natuurlijk ingemaakt omdat het schermpje van de error niet direct weg wou. Iemand idee hoe het komt? Vind het maar raar, ben nu al 21 lvls aan het vechten en nu opeens gebeurd er dit ook al doe ik hetzelfde als ervoor.
Die melding kreeg ik ook 10-15 minuten geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64851 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:09:
[...]

Die melding kreeg ik ook 10-15 minuten geleden.
Volgens mij zit Cosmos hier ergens voor tussen. :( Meestal als ik uitlog of de game quit krijg ik een error UI illegal client ofzoiets. Kga Cosmos eens proberen te updaten als er een nieuwe versie is. Hopen dat de probs dan opgelost zijn want zonder kan ik niet gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Anoniem: 126167 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:01:
[afbeelding]

Komt waarschijnlijk doordat je een custom UI gebruikt. (Cosmos volgens mij?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08-2023
Ik heb ook zo'n form ingevuld en bevestigingsmailtje gehad, alleen had ik een eigen versie van m'n WC3 key ingevuld ;) Merk wel of het werkt :)

Cosmos heeft zo z'n kuren ja, krijg ook wel is een illegal GUID error als ik een mob loot. En daarna blijkt de hele world server gecrashed te zijn. Zal wel toeval zijn maar het is al 2x gebeurt nu.. en heb Cosmos sinds kort.

[ Voor 47% gewijzigd door Hofnar op 08-01-2005 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waaah als dat werkt, moet je t vertellen :) ik heb ook nog wc3 keys :D

edit: waar vind ik die form ?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 29204 op 08-01-2005 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 24-04 15:38
Natuurlijk werkt dat niet, HALLOO?? Geldige us keys 8)7 .
Maar ff kijken, al degene die hun us key kunnen omzetten naar EU key krijgen dus eerder een fb key dan degene die zich moeten inschrijven bij de open sign ups. Ok, ff denken. Eerst schreeuwt blizzard kei hard dat niemand uit europa us pakketten moet kopen omdat ze alles localized willen houden. Nu volg ik netjes hun regels en wordt ik nog genaaid? Lekker dan :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
tja dat had je kunnen weten..
heb ook zo een mailtje gehad, zou wel lekker zijn als ik mijn usa key kan opzetten, hoef ik hem ook niet meer hier te kopen :)

[ Voor 69% gewijzigd door Janspj op 08-01-2005 00:54 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het aan de gang krijgen van de KR versie!
Het hiernaar vragen of linken is dus _niet_ de bedoeling!

Hou het nuttig