Klopt ook niks vanBosmonster schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:17:
[...]
Daar klopt alvast niks van
Lineage is nog steeds met grote voorsprong de meeste gespeelde MMORPG.
Het is wel het meest verkochte spel in Amerika op de releasedag/
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 116269
Klopt ook niks vanBosmonster schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:17:
[...]
Daar klopt alvast niks van
Lineage is nog steeds met grote voorsprong de meeste gespeelde MMORPG.
Surfin' paradise!
Everquest, FFXI en WoW samen komen nog niet aan de aantallen van LineageSnappie88 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:38:
Hmm, ik zou eerder gaan gokken op Everquest of iets dergelijks, eentje die al lang bestaat zeg maar. World of Warcraft verbrak inderdaad wel een aantal records wat betreft verkopen. Er was ook ergens een site wat alle statestieken liet zien (realm population enzo), wat was die site ook al weer (bookmark hem wel).
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 06-01-2005 23:42 ]
Hey daar heb jij inderdaad gelijk in. Ik heb het te lang niet meer gespeeld.RocketKoen schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:27:
[...]
Polymorph gebruiken als je net 3 dmg spells hebt gedaan is nogal sonde... als schaapie regen je namelijk heel snel HP, al die dmg die je deed voor niets geweest..
polymorph gebruik je in PvE als crowdcontroll en in PvP als openingsaanval, zodat je afstand kunt nemen
Dit dus.
[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 06-01-2005 23:46 ]
OT:Bosmonster schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:39:
[...]
Everquest, FFXI en WoW samen komen nog niet aan de aantallen van Lineage
Wij kennen het alleen nauwelijks, omdat het zo goed als alleen Koreaans is. Alleen daar hebben ze echter al zo'n 2 miljoen accounts.
Anoniem: 29204
Ik nog niet iig, vraag me echt af wanneer de beta komt ik refresh wow-europe elke secondeAnoniem: 110655 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:20:
*curious*
Heeft hier al iemand een key gewonnen op die duitse loting?
Anoniem: 42783
En dat is juist wat Koreanen en Chinezen zo leuk vinden. Daardoor zullen ze ook niet massaal voor wow kiezen wat weer een voordeel voor ons isBosmonster schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:45:
Het stomste is nog dat zowel Lineage 1 als 2 helemaal geen super mmorpg's zijn. Beiden zijn saaie grinding machines.
* geef de schuld aan blizzard, maar het is nooit anders geweest dan dat er vaag werd gedaan over releasedatesPromWarMachine schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:43:
[...]
• Op dit moment weten retailers waar ik geweest ben, zelden iets zeker (bart smit, e-plaza, FRS, dynabite, dixons)
• Over een maand zou er een release moeten zijn
• Aangezien CE's bij de US release ook meteen zeldzaam waren, zal dat hier ook zo zijn
• Aangezien er niet lang van tevoren bekend is waar je hem kunt (pre)orderen verwacht ik een enorme toestroom van mensen op de World of Warcraft pakketten die wel beschikbaar zijn
• Gevolg: nóg een maand extra gewacht en dan nog niet kunnen spelen *whoops*
Het beelde van aantal subscriptions voor Lineage 1 en 2 is nog steeds redelijk vertekend. Omdat ze onder de active subscriptions ook de accounts die internet cafe's opkopen meetellen. En dat gaat niet per 10 of 100 maar per duizenden tegelijk.Bosmonster schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:45:
Precies.. en dan noemen wij dingen als EQ en WoW 'groot'. Misschien voor westerse maatstaven
Het stomste is nog dat zowel Lineage 1 als 2 helemaal geen super mmorpg's zijn. Beiden zijn saaie grinding machines.
Surfin' paradise!
[ Voor 21% gewijzigd door nemo55 op 07-01-2005 09:24 ]
Dit dus.
Anoniem: 26351
* Anoniem: 26351 gaat ook engineering en mining doen, om dezelfde redenen als jijFunkyTrip schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 09:17:
Ik heb op thottbot eens de professions nader bestudeerd en Engineering lijkt me waanzinnig leuk. Je wordt er niet rijk van mede omdat de markt voor je items erg klein is (de meeste items hebben Engineering skill nodig om gebruikt te kunnen worden), maar al die leuke gadgets maken je wel uniek.
http://thottbot.com/?t=Engineering
Andere skill zal wel mining worden denk ik.
Nog meer Engineering liefhebbers hier?
[ Voor 4% gewijzigd door SiNisTrAD op 07-01-2005 10:39 ]
Laten we hopen van niet, want ik heb nu een AMD 2600 met 1 gb RAM en een Gforce FX5200, maar heb zojuist een Radeon 9800 Pro besteld...SiNisTrAD schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 09:42:
Wat mij wel opvalt is dat het toch wel redelijk hapert in de deadmines, ik heb een AMD 64 3200, 1 GB ram en een radeon 9800 pro, het is niet zo dat ik er dood van ga maar toch. Dat zou toch eingelijk niet moeten wel ? hebben jullie daar ook last van ? Ik heb daar bij andere spellen nooit last van... ik had al geprobeerd de details omlaag te doen maar dat maakt niks uit.
Dit dus.
From dusk till dawn
Ryann, 07/01/2005
Trouble never sleeps. Trouble doesn’t care if it is two in the morning or five in the evening. But luckily for you, the brave souls of our European Game Master teams have now extended their vigil over the World of Warcraft to include even the wee hours of the morning and the busy time after dark. The ever watchful eyes of the Game Masters now look after you all around the clock, every day of the week. No matter where you are or what time it is, you can rest assured that your cries for help will always be answered as quickly as humanly possible.
Trouble never sleeps. Our Game Masters never do, either.
In other words: the Game Masters team now work 24 hours a day, 7 days a week.
[ Voor 8% gewijzigd door RedruM op 07-01-2005 11:39 ]
94944
hmmm op dit momment is wow nog steeds down.RedruM schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:38:
lol weer een crap update op de wow site.. lekker nuttig weer ahum
[...]
![]()
Ohja ik heb 4x geprobeerd een GM geprobeerd te msg'en maar elke keer na een paar uur nog geen bericht terug gekregen
Waarom heb je in hemelsnaam 4x een GM nodig gehadRedruM schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:38:
lol weer een crap update op de wow site.. lekker nuttig weer ahum
[...]
![]()
Ohja ik heb 4x geprobeerd een GM geprobeerd te msg'en maar elke keer na een paar uur nog geen bericht terug gekregen
Hij wilde mischien een party maken voor een instanceBosmonster schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:00:
[...]
Waarom heb je in hemelsnaam 4x een GM nodig gehad
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
bugged quests over het algemeen.. bijvoorbeeld 30 mobs die heel dicht bij elkaar hangen/in elkaar zitten... Of bugged quests waarbij het quest item gewoon niet dropt.Bosmonster schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:00:
[...]
Waarom heb je in hemelsnaam 4x een GM nodig gehad
[ Voor 58% gewijzigd door RedruM op 07-01-2005 13:43 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 07-01-2005 13:47 ]
Toevallig met mijn Mens Paladin de Deadmines vorige week nog doorlopen in 1600x1200 op een AMD64 3200+ 1gb met een 9700pro en niks aan de hand hoor. Details op default instellingen (da's wel redelijk laag dacht ik).SiNisTrAD schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 09:42:
Gisteren voor het eerste de deadmines gedaan. ERG vet. We waren eerst met zijn tweeën lvl 30 en lvl 20 pala (ikke dus), we hebben het gered tot de foreman, toen werd t te zwaar.
Wat mij wel opvalt is dat het toch wel redelijk hapert in de deadmines, ik heb een AMD 64 3200, 1 GB ram en een radeon 9800 pro, het is niet zo dat ik er dood van ga maar toch. Dat zou toch eingelijk niet moeten wel ? hebben jullie daar ook last van ? Ik heb daar bij andere spellen nooit last van... ik had al geprobeerd de details omlaag te doen maar dat maakt niks uit.
Ik ga vlak voor school nog ff heenR2D3 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 14:33:
Wanneer wow in eu is gereleased zou hij dan meteen uitverkocht zijn?
Das niet duur. Ik ga 'm dan ook maar voor de zekerheid pre-orderen.R2D3 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:03:
Ah ik heb hem toch maar voor de zekerheid gepreorderd
34.50 btw
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1372
Anoniem: 62094
... dus daarom speelt men Horde? ik weet niet hoor maar de Alliance is misschien nog wel erger in ganken. Al helemaal omdat er meer spelers in het algemeen Alliance spelen.nimmolon schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:02:
Dit doet niet af dat ik al vaak genoeg geganked ben op dat zelfde stukje door 3 of meer lvl40+ horde gasten. Ik vind het lame, magoed, daarvoor ga je ook bij de horde. Geef mij maar een gelijk lvl gevecht.
There is no art to find the minds construction in the face
rogue vs pala is sowiezo geen gelijk gevechtnimmolon schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:02:
Eergisteren nog een aanvaring gehad met een rogue. Was een beetje aan het lvlen in Arathi Hihglands, zat op 1/4 van de me leven toendat er opeens een lvl33 rogue achter me opdook(was zelf lvl33 pala). Was zelf net klaar met het killen van een lvl36 Great Spider dus das koste me was HP. Ik zag de rogue al op een afstandje, hij was zelf ook bezig met een mob maar was iets eerder klaar. Hierna ging hij stealthed verder, nou je raad het natuurlijk al. Ik was zelf net klaar en hij dook achter me op en raakte met gelijk me een crit. Ik begon gelijk te healen omdat me HP al laag was. Dit werd door de rogue afgebroken waarna ik nog maar 1 uitweg had....blessing of protection. 8 seconden imuum voor attacks + spells. De rogue bleef op me inslaan en snapte denk ik even niet wat er gebeurde. Ik kon mezelf in die tijd 2x healen en met mijn 2600 armor en 1900hp was het niet zo moelijk meer. Heb zelf een Deadwood slasher (bleu 1h mace) en die deed 100 dmg per hit, seal of the crusader aan en ik sla iets sneller dan 1x per seconde.
Dag rogue.
Dit doet niet af dat ik al vaak genoeg geganked ben op dat zelfde stukje door 3 of meer lvl40+ horde gasten. Ik vind het lame, magoed, daarvoor ga je ook bij de horde. Geef mij maar een gelijk lvl gevecht.
nimmolon schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:02:
Dat snap ik ook niet helemaal, omdat de enige die van die dorpjes gaan raiden vaak hoge lvls zijn en de guards daar dus niets tegen kunnen doen. Ik heb gelukkig een paar hogere lvls in mijn guild, maar die zijn ook niet altijd in de buurt om te helpen. Maar hopen dat die gasten ermee kappen als de battlefields er zijnnimmolon schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:35:
Wat ik wel jammer vind is dat de guards in de newbie steden veels te laag zijn. Als je in bijvoorbeeld redridge komt, kan 1 lvl50 gewoon vrolijk zijn gang gaan. Er is geen guard die hem tegen kan houden en er loopt daar ook niet altijd een lvl 50+ alliance persoon zijn tijd te verdoen.
[ Voor 19% gewijzigd door Skeiron462 op 07-01-2005 15:57 ]
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
iemand die het snaptSkeiron schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:50:
Velen discussies zijn er over Ganken.. Niet moelijk doen.. als het je niet bevalt ga naar PvE.. Als ik als newbie zelf geganked wordt met mijn andere char dan denk ik jammer.. volgende keer beter.. Ik snap niet dat er nog steeds discussies ontstaan hierover.. vind het btw prima als je gewoon verteld dat het gebeurd is als verhaal maar ga niet verder dan dat.. Er is ook af en toe een verhaal achter een aanval.. Stel ik loop met mijn beefie lvl 40 allience char Crossroads binnen en er komen meteen 3 lvl 20 gasten(misschien noobs omdat ze mijn doodskopje toch moeten gezien hebben) en beginnen mij te meppen... Moet zo'n hoger lvl char niks doen? of mag hij aanvallen? of moet hij een gesprek aangaan waarom ze het doen en of ze prive er ook last van hebben? Er is maar 1 antwoord: Kill or be Killed.. zoals het hoort in een oorlog.. Warcraft!!
Anoniem: 84216
Bij gamersloot kan je dat doen.Anoniem: 84216 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 17:41:
Ik lees er ongetwijfeld overheen maar :
Ik las in de start post, dat je nu al kan spelen op de amerikaanse servers, als je een creditcard hebt, en een australisch adres hebt. Aangezien ik niet in de beta zit, wil ik dat wel, maar heb ik een auth. code nodig. Kan ik die ergens online kopen ? Of moet ik via Amazon.com het in amerika aanschaffen ?
thanks!
...Als het maar werkt
@volgende post,Welcome adventurer,
We have changed all requested US CD Keys so they are available for use on the European realms. This will only work for valid US keys that were sent to us.
All the information for the European Final Beta will be available on our web site www.wow-europe.com <http://www.wow-europe.com/>
You will have the possibility to register your account for the European Final beta with your valid US key.
See you in World of Warcraft soon!
Blizzard Europe
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bienvenue aventurier,
Nous avons changé toutes les clés CD US demandées et elles sont désormais utilisables sur nos serveurs Européens. Seules les clés US valides qui nous ont été transmises, ont été adaptées.
Toutes les informations concernant le Final Beta Test Européen seront disponibles sur notre site internet <http://www.wow-europe.com/>
Vous aurez alors la possibilité de créer votre compte pour le Final Beta Test Européen avec votre clé US valide.
A très bientôt dans World of Warcraft.
Blizzard Europe
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo Abenteurer,
Wir haben alle angegebenen US CD Keys geändert, somit sind diese nutzbar um auf EU Servern zu spielen. Das gilt nur für gültige US Keys die an uns geschickt wurden. Weitere Informationen über den Final Beta Test werden auf unserer Webseite www.worldofwarcraft.de <http://www.worldofwarcraft.de/> verfügbar sein.
Sie werden die Möglichkeit haben mit Ihrem gültigen US CD Key einen EU Account zuerstellen.
Wir hoffen Sie bald in World of Warcraft begrüßen zu können!
Blizzard Europe
Cordialement,
Blizzard Europe Senior Technical Support
http://fr.wow-europe.com/
-----Original Message-----
From: bas_konings@hotmail.com
To: <transferEU@blizzard.com>
Sent: 07/12/2004 19:48:30
Subject: European Client
Date :12/7/2004 6:48:30 PM
------------------------------------------------------------------------
-----
------------------------------------------------------------------------
-----
CD version of the English European Client :NO
[ Voor 7% gewijzigd door itsme op 07-01-2005 20:08 ]
Nothing to see here
Ik heb me key net binnen gekregen via dat formulier.(Had wel een geldige key gebruikt overigensBelgar schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:55:
En de beta download kan beginnen
Nu hopen dat er nog plaatsen komen
[ Voor 11% gewijzigd door justincase op 07-01-2005 20:05 ]
Das overigens dezelfde key als de US key die je hebt, ze hebben m gewoon "EU enabled"justincase schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:04:
[...]
Ik heb me key net binnen gekregen via dat formulier.(Had wel een geldige key gebruikt overigens)
@its_me: Lijkt me niet verstandig je key hier neer tezetten
Nothing to see here
joh? Niet eens opgelet eigenlijk. Ik neem aan dat je de US retail install niet kan gebruiken ipv 2,5 gb downloaden?its_me schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:10:
[...]
Das overigens dezelfde key als de US key die je hebt, ze hebben m gewoon "EU enabled"
[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 07-01-2005 20:21 ]
[ Voor 58% gewijzigd door Bosmonster op 07-01-2005 20:25 ]
https://niels.nu
Ebay, of in de loop van de final beta (misschien)Hydra schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:31:
Hmm, ik heb de EU versie dus maar gepreorderen. Maareh, ik krijg dan denk ik geen final beta key he? Is er nog een mogelijkheid daar in te komen?
alle patches staan in je WoW dir. Zo ook 1.1.2 naar 1.2.1 (alleen heb ik de US versie daarvan...)RedruM schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:30:
Mmm denk het niet, want ik heb em gewoon ingame gedownload..dan kan ik em zeker niet meer los extracten ofzo he?
Goh lees even 3 posts terug...Anoniem: 130195 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:34:
als je dus in de closed beta zat hoef je hem niet te downloaden neem ik aan????
Ik kan op internet ook alleen de en/us versie vinden.. misschien werkt die ook?Remco20 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:35:
[...]
alle patches staan in je WoW dir. Zo ook 1.1.2 naar 1.2.1 (alleen heb ik de US versie daarvan...)
Het enige wat in mijn wow dir aan patches te vinden is:Remco20 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:35:
[...]
alle patches staan in je WoW dir. Zo ook 1.1.2 naar 1.2.1 (alleen heb ik de US versie daarvan...)
Anoniem: 56410
Ja heb nog wat rondgezocht maar er schijnt geen losse patch te zijn voor de europese 1.2.1, wat wel vaag is. Op internet kan ik wel de 1.2.1 van de US versie vinden namelijk.RedruM schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:39:
[...]
Het enige wat in mijn wow dir aan patches te vinden is:
WoW-1.2.0-Patch-enGB-Downloader.exe
Anoniem: 118269
Ebay. Zoek een seller met een goeie record en een redelijke prijs. Het is toch dollars dus je bent toch in he voordeel wat dat betreft met de huidige koersXXlerator schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:55:
Iemand nog een tip waar ik het beste nog een US versie kan bestellen (jaja Amerikaanse vrienden uit andere mmorpg's..)?
Gamersloot ken ik, maar ik wil graag een box en niet alleen serial. En uiteraard het liefst zo betrouwbaar mogelijk.
Thx alvast!
[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 07-01-2005 22:55 ]
Heb jij dat via dit form gedaan?? https://www.wow-europe.com/en/Wowsegform/webform.aspx
Anoniem: 81112
Geef even een signaal als je hem eraf haalt, dan kan ik hem tijdelijk op mijn ruimte bij xs4all zetten.Bosmonster schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:08:
Ok bij deze, tijdelijk even de en/gb versie van de 1.2.0 patch up:
WoW-1.2.0-patch-enGB.exe (40MB)
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 81112 op 07-01-2005 21:36 ]
Misschien een letter/cijfer verkeerd ingevoerd/vergeten?eth0 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:17:
[...]
Heb jij dat via dit form gedaan?? https://www.wow-europe.com/en/Wowsegform/webform.aspx
Ik heb dat ook gedaan maar dit mailtje nog niet gehad?
Anoniem: 73070
Anoniem: 7379
Ik baal ook ontzettend van de hoge downtime met mijn mage, maar ik heb hoop dat Blizzard hier iets aan gaat doen. Op het US forum heb ik heel veel mensen hierover zien klagen, ook op het Europese forum toen dat nog open was. 2 à 3 mobs is zo'n beetje het meeste dat ik achter elkaar af kan maken, daarna moet ik weer drinkenNoTimeToPlay schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 22:09:
Ben nu met mn rogue lvl 35, wat een verschil met de mage (tot lvl 31 gespeeld).
Je molt monsters met de rogue minstens even snel als met de mage (die zogenaamd de beste damage doet) maar als rogue ren je gewoon van monster naar monster zonder enige downtime, hoogstens na 10 mobs ofzo ff een paar seconden een bandage gebruiken.
Anoniem: 128197
Anoniem: 97525
Anoniem: 126167
Tauren, NE wordt/gaat er al veel te veel gespeeld worden.Anoniem: 97525 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 23:43:
als jullie moesten kiezen.. tussen een Tauren Druid of een NE Druid welke zou het dan zijn ..en waarom?
Anoniem: 64851
Die melding kreeg ik ook 10-15 minuten geleden.Anoniem: 126167 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:01:
[afbeelding]
Ben nog maar eens opnieuw begonnen met human rogueDamn, rogue is cool en soms weer niet.
Anyway, was ff een lvl 24 aan het aanvallen terwijl ik 21 was en opeens krijg ik deze vreemde error. Ik was gewoon aan het aanvallen had zelfs nog geen skill kunnen gebruiken. Terwijl werd ik natuurlijk ingemaakt omdat het schermpje van de error niet direct weg wou. Iemand idee hoe het komt? Vind het maar raar, ben nu al 21 lvls aan het vechten en nu opeens gebeurd er dit ook al doe ik hetzelfde als ervoor.
Volgens mij zit Cosmos hier ergens voor tussen.Anoniem: 64851 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:09:
[...]
Die melding kreeg ik ook 10-15 minuten geleden.
Anoniem: 86399
Komt waarschijnlijk doordat je een custom UI gebruikt. (Cosmos volgens mij?)Anoniem: 126167 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:01:
[afbeelding]
Ben nog maar eens opnieuw begonnen met human rogueDamn, rogue is cool en soms weer niet.
Anyway, was ff een lvl 24 aan het aanvallen terwijl ik 21 was en opeens krijg ik deze vreemde error. Ik was gewoon aan het aanvallen had zelfs nog geen skill kunnen gebruiken. Terwijl werd ik natuurlijk ingemaakt omdat het schermpje van de error niet direct weg wou. Iemand idee hoe het komt? Vind het maar raar, ben nu al 21 lvls aan het vechten en nu opeens gebeurd er dit ook al doe ik hetzelfde als ervoor.
[ Voor 47% gewijzigd door Hofnar op 08-01-2005 00:36 ]
Anoniem: 29204
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 29204 op 08-01-2005 00:36 ]
[ Voor 69% gewijzigd door Janspj op 08-01-2005 00:54 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq