Kadardar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:50:
[...]
https://worldofwarcraft.c...acter/draenor/necrodardar is hem

Weet alleen niet meer helemaal waarom ik elke talent heb gepakt (al meer dan 3 weken geleden dat ik erop gespeelt heb, geloof dat ik die statue nog moest wisselen voor iets anders maar dat moet ik ff doen als ik thuis ben.
[...]
Owh ja hoor ik gebruik wel guides om te leren hoe een class speelt, maar er daadwerkelijk mee om kunnen gaan in game is altijd de 2de uitdaging (en de leukste). Na een tijdje krijg je een gevoel met zo'n class en weet je gewoon dat je van de guide kan afwijken omdat dat goed werkt op fight X bijv. Ik lees daarom ook altijd me skills eerst door te nemen voordat een guide tegen mij zegt druk op 1, 2 ,3 ,3 ,3 , 4 om te winnen omdat dat simpelweg niet voor alle fights op gaat natuurlijk.
Statue is prima om te gebruiken, ik wissel die ook nooit tenzij ik in M+ zit en we maar 2 aoe stuns hebben in de groep, vanaf 3 heb je zoveel DR dat het nutteloos is.
Wat ik wel zal doen is Healing Elixer switchen voor DH, Healing Elixer is nogal nutteloos ToV DH.
Je hebt al zo weinig personals, en Dampen Harm is objectief beter dan Healing Elixer. Mystic Vitality kan ook wel wat voor gezegd worden maar die is meer situational en dan gebruik je vooral de Soul ring zodat je alsnog DH hebt voor high damage mechanics.
En je hebt healers om je levend te houden
Ik raad je ook aan als je serieus monk tank wilt spelen om FacePalm relics te grinden.
Maakt niet uit welk ilvl aangezien FP trait ong 35 ilvls op je wapen waard is.
Deze geven een gigantische bonus in DPS + brew generation.
Mocht je een leggo krijgen/hebben ping mij ff
Ga zelfs nog een keer een edit eroverheen gooien
Neck enchantment wil je eigenlijk alleen maar Hidden Satyr hebben ipv Heavy Hide, want HH is RNG het moet proccen en je wilt geen RNG defensive stats hebben want dan moet je net hopen dat het op het goede moment procced, DPS increase kan rng zijn maakt niet uit want het heeft toch geen invloed op je overlevingskansen.
Ook ben je al een hele goede physical damage tank, omdat je gigantisch veel dodged/staggered, dus die extra armor lijkt leuk maar je hebt er redelijk weinig aan uiteindelijk.
Voor de rest crit/versa enchants zijn over het algemeen beter dan mastery enchants tenzij je heel lage mastery tov crit hebt.
En je wist dit al vermoed ik maar: avoid haste like its the plague
[
Voor 25% gewijzigd door
Ryada op 22-11-2017 10:17
]