Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:08:
[...]
Misschien houden wij wel een lijstje bij met mensen die dat wel doen #SecretGuildInfo ;)
Hmm :+

Werkdag schiet tenminste wel lekker op vandaag.
Wel even schrik momentje toen ik mijn onkosten op papier wilde zetten en ik de bonnetjes niet meer kon vinden :X

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-10 21:02
Ryada schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:36:
[...]

IMO maak je de fout die de meeste mensen maken tegenwoordig. Je vergelijkt de game van nu met die van vroeger.
Tegenwoordig is het een heel andere game omdat het probeert met de tijd mee te gaan, nu is dat opzich niet erg maar alle non current expansion/tier word verwaarloosd. Ben het met je eens dat leveling nu super saai is en dat er 3x niks aan is, maar dat weet blizzard ook en daar willen ze verandering in brengen.

Stap1 die ze gaan zetten om leveling leuker/moeilijker te maken:
De eerstvolgende patch 7.3.5 zal scaling zones bevatten dit betekend dat je bijvoorbeeld als je level 50 bent en je wilt westfall nog eens zien omdat je het een leuk gebied vind dat westfall zichzelf naar level 50 heeft gescaled. wat weer hopelijk voor wat variatie/difficulty zorgt (difficulty is niet heel waarschijnlijk)

stap2 die ze zetten komt pas in de nieuwe expansion maar dat is:
Extreme stat squish, waar we nu met 8 mil hp rondlopen als een dps focussed tanks (ja tanks bouwen gewoon voor dps omdat onze abilities onze survivability zijn (zal hier later nog iets meer over vertellen) zullen we in de nieuwe expansion met max 20k hp rondlopen op level 120, dit betekend dat je niet meer zo belachelijk hard gaat scalen per level wat heel waarschijnlijk de difficulty van leveling zones hard omhoog gaat gooien.

Nu nog even over de difficulty terugkomend, ik zou je ten zeerste aanraden om een karakter tot level 120 te brengen, en dan Mythic+ dungeons te doen, vanaf een +10 ofzo (met de huidige gear) zou je al moeten gaan communiceren met je team om een kans te hebben de dungeon op tijd door te kunnen komen.
Mythic+ dungeons rampen per level de damage en hp van enemies omhoog + je krijg modifiers zoals skittish (threat is niet meer zo makkelijk als het normaal is, als een dps 2x de dps van de tank doet pulled de dps aggro)

Raiding: raids zijn nu vele malen moeilijker, waar het vroeger was: wacht tot de tank 3 stacks van sundering armor had en dan dpsen tot de boss neer valt. is het nu zo dat als je Mythic gaat doen je echt wel van een koude kermis thuis gaat komen als je dacht daar overheen te kunnen walsen. Daar heb je nu werkelijk mechanics en uitdaging in zitten.
Vroeger was de uitdaging dat je threat moest managen, nu is de uitdaging doe zoveel mogelijk dps maar blijf de mechanics van de fight doen, en dit is nog pittig lastig op de hogere levels van raiden. (Heroic voor de meeste Mythic voor sommigen)

Het levelen in Legion is ook zalig moet ik je wel melden, Er zit best een uitdaging in in de eerdere levels 100-105, en de story is verdomd goed en je wilt gewoon zones afmaken (tenminste dat heb ik persoonlijk) Ja leveling is niet echt meer zo een avondtuur als vroeger (ik speel zelf op een 2.4.3 private server dus weet wel waar ik het over heb) maar het is vooral de engame content die vele malen verbeterd is vergeleken met vroeger, al zijn ze hard aan het werken om de journey to max een stuk beter te maken dan dat het op het moment is als ik interviews van blizzcon kan geloven.

Nu is het sociale aspect ook anders geworden, maar persoonlijk heb ik daar geen problemen mee als ik zie dat de gemiddelde gamer tegenwoordig een edgelord is die denkt dat hij pro is en de game het altijd fout heeft, of dat het altijd de andere mensen van het team zijn die het verneukt hebben ook al staan hun bijvoorbeeld in fire.

TLDR: de game is heel anders dan vroeger, het draait om endgame en op endgame is er heel veel uitdaging voor de hardcore mensen en voor de casual mensen.
De game mag anders zijn en is nu vast en zeker op endgame meer geraffineerd dan vroeger. Echter snap jij de probleemstelling niet. Er is over de jaren heen enkel gefocust op endgame en endgame only. Alle content tot aan current xpac wordt hiermee weggegooit wat natuurlijk eeuwig zonde is. Tuurlijk wilt niemand honderden uren vergooien om een alt te levelen en het moet allemaal sneller tegenwoordig. En dat telkens maar sneller gaan heeft alle prachtige wat tot nu opgebouwd is letterlijk verkracht.

De blauwdruk tot aan wotlk vond ik vele malen beter qua leveling. Endgame is interessant voor iedereen. Maar levelen had toch nog een bepaalde mate van immersion en moeilijkheidsgraad. Je kon eea makkelijker maken door heirlooms maar de easy peasy lemon sqeasy oplossing van nu is te makkelijk. Het is zelfs zo erg dat het niet meer relevant is.

Er was sprake in 2015 of 2016 meen ik over een purist mode. Soort van een gouden middenweg voor de vanilla cravers. Geen vanilla maar wel een optie om oude content moeilijker te maken. Introduceer dat en je hebt alles geregeld. De upcoming changes en scaling gaat hiermee weinig oplossen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:38

Ryada

She/Her

dindr schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:00:
[...]

De game mag anders zijn en is nu vast en zeker op endgame meer geraffineerd dan vroeger. Echter snap jij de probleemstelling niet. Er is over de jaren heen enkel gefocust op endgame en endgame only. Alle content tot aan current xpac wordt hiermee weggegooit wat natuurlijk eeuwig zonde is. Tuurlijk wilt niemand honderden uren vergooien om een alt te levelen en het moet allemaal sneller tegenwoordig. En dat telkens maar sneller gaan heeft alle prachtige wat tot nu opgebouwd is letterlijk verkracht.

De blauwdruk tot aan wotlk vond ik vele malen beter qua leveling. Endgame is interessant voor iedereen. Maar levelen had toch nog een bepaalde mate van immersion en moeilijkheidsgraad. Je kon eea makkelijker maken door heirlooms maar de easy peasy lemon sqeasy oplossing van nu is te makkelijk. Het is zelfs zo erg dat het niet meer relevant is.

Er was sprake in 2015 of 2016 meen ik over een purist mode. Soort van een gouden middenweg voor de vanilla cravers. Geen vanilla maar wel een optie om oude content moeilijker te maken. Introduceer dat en je hebt alles geregeld. De upcoming changes en scaling gaat hiermee weinig oplossen denk ik.
Probleem is het idee wat jij schetst is totaal niet haalbaar voor de nieuwe generatie.
Iedereen die ik WoW laat proberen die jonger is dan mij loopt te klagen dat het te lang duurt, dat het te moeilijk is. En dat is letterlijk wat ik hoor van de 20 man die ik WoW heb laten proberen, de meeste lopen vast op een quest en hebben geen idee wat ze moeten doen in de eerste 20 levels en stoppen met spelen. of die weten niet eens hoe ze moeten lopen.

Een oude manier is totaal niet iets waar de huidige generatie op zit te wachten. Dat jij het niet leuk vind prima, daar heb je PS voor of daar heb je misschien classic binnenkort voor. Maar in de huidige generatie kan het niet meer, mensen zijn ongeduldig en willen meteen max level zijn, gear hebben. Mensen willen niet meer grinden voor een groen stukje gear, wow heeft het niet verpest die zijn met de tijd mee gegaan hetgeen wat het verpest heeft if het feit dat gaming in zijn algemeen meer mainstream is geworden en daardoor ook makkelijker is geworden omdat je zoveel mogelijk mensen wilt aanspreken.

Mensen liepen met Cata te klagen dat 5 mans te MOEILIJK waren op release, omdat ze werkelijk met mensen moesten praten, de playerbase heeft het verpest niet blizzard.

Maar blijkbaar snap ik de probleemstelling niet ondanks dat ik jou gelijk geef over het levelen 8)7 Dus ik laat het bij deze wel liggen, als jij het niet leuk vind blijf bij een PS ipv mensen woorden in hun mond te stoppen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En laten we heel eerlijk zijn, de meeste mensen willen absoluut geen "moeilijke" WoW.

Was het niet in TBC dat Blizzard de dungeons enorm moeilijk had gemaakt ?
CC was verplicht.

Als je dat nu zou implementeren dan vergaat de WoW wereld :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dindr schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:00:
[...]

Je doet wel heel erg alsof WoW vroeger heel moeilijk was. Maar mobs waren gewoon wat sterker en bijv, AQ40 was gewoon ongelofelijk buggy waardoor alles extreem lang duurde. Dus ja, het duurde vooral langer omdat je wat meer downtime had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:15:
En laten we heel eerlijk zijn, de meeste mensen willen absoluut geen "moeilijke" WoW.

Was het niet in TBC dat Blizzard de dungeons enorm moeilijk had gemaakt ?
CC was verplicht.

Als je dat nu zou implementeren dan vergaat de WoW wereld :)
In vanilla met sommige packs had je ook CC nodig. ;)
En nu in Mythic+ heb je ook CC nodig en niet zo een beetje ook, je hebt in redelijk hoge keys al snel minimaal 3 CC spels nodig over je groep heen anders valt de tank zo neer.

En vergeleken met vroeger hebben bosses nu werkelijk mechanics in 5 man dungeons.

[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 20-11-2017 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:23:
[...]

In vanilla met sommige packs had je ook CC nodig. ;)
En nu in Mythic+ heb je ook CC nodig en niet zo een beetje ook, je hebt in redelijk hoge keys al snel minimaal 3 CC spels nodig over je groep heen anders valt de tank zo neer.

En vergeleken met vroeger hebben bosses nu werkelijk mechanics in 5 man dungeons.
Ja, dat weet ik nog wel maar ik kan me toch echt herinneren dat Blizzard iets gedaan had met dungeons in TBC. Moeilijker gemaakt.
Volgens mij werd in TBC ook de Heroic dungeon geintroduceerd
Maar misschien zit ik er naast hoor.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:27:
[...]

Ja, dat weet ik nog wel maar ik kan me toch echt herinneren dat Blizzard iets gedaan had met dungeons in TBC. Moeilijker gemaakt.
Volgens mij werd in TBC ook de Heroic dungeon geintroduceerd
Maar misschien zit ik er naast hoor.
In TBC kwamen de heroics voor het eerst voor inderdaad. Die waren een stuk lastiger zonder gear.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:28:
[...]

In TBC kwamen de heroics voor het eerst voor inderdaad. Die waren een stuk lastiger zonder gear.
Shadow Labs heroic in blues, hel was dat.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJBoes
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-03 20:56
ssc lady vash en kealthas in tempest keep brrrr .... over mechanics gesproken! toen BT en illidan fight met die vuren juist neer leggen op de grond! .... nog maar te zwijgen over sunwell!

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vroeger toen WoW uitkwam was alles mooi en was alles current content. Een MMO met deze graphics en diepgang...dat was er nog niet. Er waren miljoenen mensen, nu is dat niet meer zo. Wil je vastlopen op Hogger? Dan zou dit hededaagse je eerste struikelblok zijn maar er is geen kip om je heen om je even te helpen en het gevoel geven van phoe! dat was een moeilijke mob met ze 2en/3en. Wat is het volgende? Owh ja de trashpack in Westfall die genadeloos was! Nee ik vind WoW ook helaas makkelijker maar als we gaan kijken hoe dat komt dan begrijp ik dat wel.

Is het zonde? Voor ons oud spelers wel. Maarja het zou helemaal zonde zijn als mensen opgeven bij Hogger en geen geld meer in het laatje bij blizzard brengen. Dat zou endgame ook niet ten goede komen want dan zou WoW nu allang dood zijn op 6 guilds na. We hebben die nieuwe golf spelers nodig elke expansion want voor zoveel er komen gaan er ook even hard weg.

WoW Classic zou de oplossing zijn en ik hoop dat ze het dan ook weer een ervaring maken om te levelen van 0 naar 60 maar wees er snel bij, want zodra ze max level zijn gaan ze je echt niet meer helpen om Hogger te killen want je 1000G epic mount laten zien in de stad is boeiender. De WoW community is verbitterd en dankzij mede blizzard door LFD en LFR. Ik hoop dat het gros wat dat graag wilt spelen zich hersteld anders is WoW classic al afgeschreven na een jaar en de nieuwe spelers eerst mobs moeten gaan grinden voordat Hogger gekilled kan worden.

Ik hoop echt dat Classic slaagt en ik ga het ook zeker even spelen maar na een maand denk ik toch... ik ga wel terug naar me main nieuwe content doen en me guild helpen.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
dindr schreef op maandag 20 november 2017 @ 00:01:
Zonder een woord gesproken te hebben met de group.
En jij hebt zelf getracht enige vorm van conversatie op te starten?
dindr schreef op maandag 20 november 2017 @ 00:01:
Daar moest ik op level 5 al een group maken om een bepaalde mob te doden.
En jij denkt dat het makkelijk is om nu een groep te krijgen voor diezelfde mob wanneer de rest allemaal op level 110 zit? Er is een reden dat dergelijke content een stuk makkelijker is gemaakt.

Feit blijft dat Legion simpelweg de huidige content is. Al het andere is daaraan nu ondergeschikt. Daarnaast was WoW voorheen voornamelijk een game waarin veel tijd gestoken moest worden, niet zozeer dat het allemaal zo moeilijk was. En juist dat veel tijd hebben is iets wat veel mensen niet meer hebben of erin willen steken. Dat komt doordat mensen veel drukker zijn met studies/werk/hobbies en daarnaast is het aanbod aan games tegenwoordig zo gigantisch. Wil je een game als WoW interessant houden moet je er dus voor zorgen dat de game niet zozeer veel tijd kost, maar vooral meer uitdaging biedt (in de current content).
Ik geef liever de voorkeur aan de huidige uitdaging van het mythic raiden/mythic dungeons waarin je gewoon goed moet opletten/tactics goed moet uitvoeren en niet zo lang bezig bent, dan dat ik vergelijkbare content in vanilla moest doen wat tactic wise weinig voorstelde maar vooral heel veel tijd kostte. Denk ook dat WoW nog weinig had voorgesteld als ze alles zo tijdrovend hadden gehouden als in vanilla. Dat hele tijdrovende was leuk omdat alles nieuw was en zo, maar zoiets zou ik geen 13 jaar volgehouden hebben. Iets wat nu wel is gebeurd door de richting waarin de game is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de huidige WoW is voor iedereen wat te doen en uiteindelijk is dat de beste oplossing.

Plus met veel subs kan WoW (nog) lang blijven bestaan.
En aangezien Blizzard toch echt een bedrijf is, is dat prioriteit nummer 1.

Massa maakt de kassa :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kadardar schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:55:
Vroeger toen WoW uitkwam was alles mooi en was alles current content. Een MMO met deze graphics en diepgang...dat was er nog niet. Er waren miljoenen mensen, nu is dat niet meer zo. Wil je vastlopen op Hogger? Dan zou dit hededaagse je eerste struikelblok zijn maar er is geen kip om je heen om je even te helpen en het gevoel geven van phoe! dat was een moeilijke mob met ze 2en/3en. Wat is het volgende? Owh ja de trashpack in Westfall die genadeloos was! Nee ik vind WoW ook helaas makkelijker maar als we gaan kijken hoe dat komt dan begrijp ik dat wel.

Is het zonde? Voor ons oud spelers wel. Maarja het zou helemaal zonde zijn als mensen opgeven bij Hogger en geen geld meer in het laatje bij blizzard brengen. Dat zou endgame ook niet ten goede komen want dan zou WoW nu allang dood zijn op 6 guilds na. We hebben die nieuwe golf spelers nodig elke expansion want voor zoveel er komen gaan er ook even hard weg.

WoW Classic zou de oplossing zijn en ik hoop dat ze het dan ook weer een ervaring maken om te levelen van 0 naar 60 maar wees er snel bij, want zodra ze max level zijn gaan ze je echt niet meer helpen om Hogger te killen want je 1000G epic mount laten zien in de stad is boeiender. De WoW community is verbitterd en dankzij mede blizzard door LFD en LFR. Ik hoop dat het gros wat dat graag wilt spelen zich hersteld anders is WoW classic al afgeschreven na een jaar en de nieuwe spelers eerst mobs moeten gaan grinden voordat Hogger gekilled kan worden.

Ik hoop echt dat Classic slaagt en ik ga het ook zeker even spelen maar na een maand denk ik toch... ik ga wel terug naar me main nieuwe content doen en me guild helpen.
Leuk en aardig al deze statements ook vooral dat het allemaal makkelijk is. Maar ik zie dat je bijv. slechts 2 mythic raid bosses gedaan hebt, en dat van de 1e raid. Ook geen bijzondere pvp achievements, FoS. Is het wel écht allemaal zo makkelijk dan? Excuus voor je profiel eruit pakken, maar ik heb het idee dat veel mensen die dit soort dingen roepen niet of amper de meer lastige raids en achievements behaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:15:
[...]
Leuk en aardig al deze statements ook vooral dat het allemaal makkelijk is. Maar ik zie dat je bijv. slechts 2 mythic raid bosses gedaan hebt, en dat van de 1e raid. Ook geen bijzondere pvp achievements, FoS. Is het wel écht allemaal zo makkelijk dan? Excuus voor je profiel eruit pakken, maar ik heb het idee dat veel mensen die dit soort dingen roepen niet of amper de meer lastige raids en achievements behaald hebben.
Persoonlijk vind ik Mythic toch wel een uitdaging, en ik kan alleen maar van PS ervaringen zeggen hoe het vroeger was. En zelf vind ik Mythic een stuk pittiger dan de raids van vroeger waar het vooral je threat in check houden is. en de machanics nou niet bijster bijzonder waren.

Daarom vind ik het ook jammer dat ze nadat de Cutting Edge guilds (top 100) antorus hebben gecleared ze nerfs zullen doorvoeren om het makkelijker te maken, omdat blizz vind dat misstress, avatar en KJ TE moeilijk waren op Mythic.
Persoonlijk vind ik die bosses wel mooi en leuk. Maarja ik heb ook alleen maar missress gekilled en avatar maar 1 avond progress op gehad.
Ik hoef niet CE te hebben als het allemaal te makkelijk gemaakt word, ik vind de uitdaging van Mythic juist zo mooi. Maargoed dat ben ik zelf, en kan best begrijpen dat ik niet voor iedereen spreek maar imo is Mythic een stuk uitdagender dan de raids van vroeger over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom blijven mensen toch Classic met Legion vergelijken ?
Dat is echt appels met peren vergelijken hoor.

Vanillla had in het begin nog geen eens talents en Achievements (als die uberhaupt al iets zeggen) kwamen pas jaren later.

Laat aub iedereen gewoon in zijn of haar waarde en geef iemand de ruimte om te genieten van wat die persoon leuk vind of vond.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iusedto schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:23:
Waarom blijven mensen toch Classic met Legion vergelijken ?
Dat is echt appels met peren vergelijken hoor.

Vanillla had in het begin nog geen eens talents en Achievements (als die uberhaupt al iets zeggen) kwamen pas jaren later.

Laat aub iedereen gewoon in zijn of haar waarde en geef iemand de ruimte om te genieten van wat die persoon leuk vind of vond.
Vind het zelf allebij wel zijn charme hebben :)
Helaas nooit classic meegemaakt toen het nieuw was. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:24:
[...]
Vind het zelf allebij wel zijn charme hebben :)
Helaas nooit classic meegemaakt toen het nieuw was. :(
Het heeft ook beide wat.

Persoonlijk kijk ik erg uit naar Classic maar ik weet ook dat het erg gaat tegenvallen als je alle quality of life dingen mist.

Ik weet ook dat als ik hier post dat ik op Classic ga spelen, er tig mensen zullen gaan posten die gaan aangeven hoe slecht classic wel niet was of hoe goed het nu wel niet is in WoW.
Zijn imo van die eindeloze discussies die niets brengen.

Kortweg gezegd : een ieder heeft recht op zijn of haar mening maar ga aub niet proberen een ander van jouw (en daar bedoel ik niemand in het specifiek mee) gelijk te overtuigen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 20-11-2017 15:31 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
In Vanilla samen met een klasgenoot in de papieren hardcover (je weet wel, een echt boek) WoW atlas zitten zoeken naar een plaatsje in Silverpine Forest volgens mij.. Die tijd, schitterend, maar dat komt nooit never meer terug. Laat sommige dingen een mooie herinnering blijven ipv altijd maar in het verleden te blijven hangen omdat vroeger alles beter was

[ Voor 5% gewijzigd door Rhain op 20-11-2017 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:15:
[...]
Niet iedereen wilt Mythic meer raiden he ;) Iets met een leven dat door gaat. Heroic vind ik hoog genoeg momenteel en later als me kleine voor zichzelf kan zorgen terwijl papa rustig kan raiden gaan we wel weer naar Mythic kijken.

PvP doe ik alleen Casual en heb ik nooit hardcore gedaan, vind het wel grappig dat je alleen hebt gekozen om naar current content te kijken want HFC heb ik wel dergelijk hardcore geraid plus daarbij, je zit op me DK te kijken en dat is me main niet meer( en is het voor 2 weken geweest omdat de groep het nodig had).. Heb 3 verschillende mains gehad deze expansion so far en nee... alle 3 geen bijzondere achievements. Zou ik je nog verder uit de droom helpen? Tijdens Classic en TBC heb ik ook niet veel bijzonders gedaan dan beetje casual PvPen. Raiden boeide me niet, arenas ook niet maar was een leuk tijds verdrijfje.

Daarbij als ik hier iets heb gezegd over mythic dan is het Mythic+ en dat is heel wat anders dan Mythic raiding.

Maar volgens mij hadden we het over de levelling experience en niet over mythic raiding. Dus waar wil je nou precies heen met het verhaal? Want ik volg het niet meer namelijk.

EDIT: Misschien dat je de verkeerde heb gequote op basis voor mythic raiding.

[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 20-11-2017 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow Classic was niet beter................het was alles wat we hadden.

Je had Classic maar te accepteren, gevalletje van "slikken of stikken" :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Pfff, wat een gedoe over Classic allemaal. Ik vond het leuk om toen te spelen, en nu nog steeds. Er is voor iedereen wat te doen, net als dat in Classic ook was.

Ik ga alleen geen Classic meer spelen. Uiteraard voelde alles toen uitdagender, maar voor mij zal dat vooral zitten in het feit dat we toen alles voor het eerst deden. Alle tactics, dungeons, etc. Uberhaupt was dat voor het eerst dat een spel dat allemaal zo uitgebreid had. We zijn nu gewoon verder dan dat, hebben het allemaal al een keer gezien, Blizz moet daar ook weer wat mee en dan krijg je excessen omdat gewoon goed niet goed genoeg meer is. De huidige versie doet het daarom verdomd goed.

Het enige dat ik mis is de rust om even sociaal te zijn. Mensen grinden nu alleen, zonder interactie. Maar dat heeft Blizz niet gedaan (misschien ondersteund deels), dat is de mens.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:45:
Wow Classic was niet beter................het was alles wat we hadden.

Je had Classic maar te accepteren, gevalletje van "slikken of stikken" :)
Inderdaad, helaas was het ook de betere MMORPG van ze tijd dus bijzonder veel keuze ernaast had je ook niet, alhoewel ik Lineage 2 en Ragnarok Online ook heel erg leuk vond. :P

Blizzard had zelf ook niet verwacht dat WoW zo lang zou blijven bestaan. Want MMO's bleven niet zo lang bestaan. Kijk maar naar de grote WoW tegenhanger Everquest 2... daar is niet veel meer van over terwijl WoW nog steeds lekker draait :P

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 20-11-2017 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:50:
Het enige dat ik mis is de rust om even sociaal te zijn. Mensen grinden nu alleen, zonder interactie. Maar dat heeft Blizz niet gedaan (misschien ondersteund deels), dat is de mens.
Daar heb je, imo, zeker gelijk in.
WoW is in de loop der jaren wel minder sociaal geworden. Komt ook door LFG/LFR. Er is nu weinig tot geen noodzaak om sociaal te zijn.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:20
Kadardar schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:33:
Niet iedereen wilt Mythic meer raiden he ;)
Ik moet bekennen dat ik de drempel voor Mythic dungeons al hoog vind :X Niet qua mechanics of moeilijkheidsgraad (ik zou het niet weten, ben er nog geen een binnen geweest) maar qua regelen.

Tijdens Cataclysm was ik niet getrouwd en zat ik in een guild waar ik bijna iedereen kende, een aantal zelfs IRL. Nu zit ik in een (toegegeven, "social" we-inviten-iedereen-die-nog-geen-guild-heeft) guild waar ik niemand ken en dat zie ik in die guild ook zo snel niet gebeuren. Ik heb op zich wel tijd maar door RL zaken is dat niet meer hele avonden achter elkaar onafgebroken.

Tenzij ik naar een kleinere guild overstap zie ik mezelf niet meer raiden; mythic dungeons gaan waarschijnlijk nog wel lukken. Ik moet mythic Eye of Aszhara nog in voor een quest :P Het helpt niet dat ik geen flauw idee heb wat tegenwoordig de gebaande paden zijn om lid te worden van een guild als je niemand IRL kent :+

[ Voor 5% gewijzigd door Paul op 20-11-2017 16:00 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paul schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:59:
[...]
Ik moet bekennen dat ik de drempel voor Mythic dungeons al hoog vind :X Niet qua mechanics of moeilijkheidsgraad (ik zou het niet weten, ben er nog geen een binnen geweest) maar qua regelen.

Tijdens Cataclysm was ik niet getrouwd en zat ik in een guild waar ik bijna iedereen kende, een aantal zelfs IRL. Nu zit ik in een (toegegeven, "social" we-inviten-iedereen-die-nog-geen-guild-heeft) guild waar ik niemand ken en dat zie ik in die guild ook zo snel niet gebeuren. Ik heb op zich wel tijd maar door RL zaken is dat niet meer hele avonden achter elkaar onafgebroken.

Tenzij ik naar een kleinere guild overstap zie ik mezelf niet meer raiden; mythic dungeons gaan waarschijnlijk nog wel lukken. Ik moet mythic Eye of Aszhara nog in voor een quest :P Het helpt niet dat ik geen flauw idee heb wat tegenwoordig de gebaande paden zijn om lid te worden van een guild als je niemand IRL kent :+
Is ook een beetje afhankelijk van je server. Voor de meeste is het Trade chat / forums. Heel soms zelfs class discords. Naar mij mening is class discords de beste weg om in guilds te komen die enige vorm van serieus raiden (wat bij mij betreft bij Heroic begint) omdat je aan kan geven dat je je class probeerd te onderhouden met kennis via de discord.

Mocht je in een social guild zitten met raiding dan kun je het beste even contact opnemen met één van de officers en aangeven/vragen wat je ze kan bieden/ze zoeken. Vanaf daar zou het daarna wel los lopen. Je kunt ook altijd iets zelf opzetten met of zonder vrienden en vanaf daar door recruiten. Met vrienden is altijd makkelijker omdat je dan 3-4 rollen al direct kan verdelen wat je recruitment weer wat leuker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Dat gevoel herken ik ook ja. Is exact wat ik ook had.

Heb nu welgeteld ook nog maar 1 Mythic gedaan sinds Launch en toen werd ik enorm geholpen door de Guild :)
Ik loop dus enorm achter en wil ook niet om hulp vragen dus jouw probleem herken ik zeker.

Van mij mogen ze Mythic in de LFG tool gooien maar dat is een ander verhaal.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Iusedto schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:07:
[...]
Hoe bedoel je? Via de groupfinder tool heb je toch binnen no-time een groep gevonden.. of heb ik dan iedere keer geluk..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:07:
[...]

Dat gevoel herken ik ook ja. Is exact wat ik ook had.

Heb nu welgeteld ook nog maar 1 Mythic gedaan sinds Launch en toen werd ik enorm geholpen door de Guild :)
Ik loop dus enorm achter en wil ook niet om hulp vragen dus jouw probleem herken ik zeker.

De normale Mythic dungeon ja hoor. Alles vanaf +... nee, er zijn nu al teveel mensen in LFD die niet eens normaal kunnen CC'en in het begin van de content om de tank enige vorm van overlevings kans te geven en de healer geen hart verlamming te bezorgen. Als je het vraagt krijg je vaak nog een hele preek dat je het maar gewoon moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Iusedto schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:53:
[...]

Daar heb je, imo, zeker gelijk in.
WoW is in de loop der jaren wel minder sociaal geworden. Komt ook door LFG/LFR. Er is nu weinig tot geen noodzaak om sociaal te zijn.
Komt dat door LFG/LFR of is het een weerspiegeling van de samenleving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Kadardar schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:24:
Als je het vraagt krijg je vaak nog een hele preek dat je het maar gewoon moet kunnen.
Mja, DPS met grote mond is er natuurlijk van alle tijden :P Jammer dat ze af en toe de rest meeslepen maar als healer leg ik mijn prio bij de tank, niet bij DPS.

Tuurlijk, per ongeluk een keer iets pullen, of een hexed mob die dichtbij genoeg komt voor een chain lightning, doe ik ook wel eens. Als er echter een patroon ontstaat dan had ik er in Cata (MoP en WoD heb ik overgeslagen, Legion dungeons sta ik af en toe net onder de tank qua DPS en total damage done :X ) weinig moeite mee om die DPS'ert zelfmoord te laten plegen.

Andersom mogen de tank en de DPS'ers ook dingen van mij verwachten. Niet over-aggro'en (eigenlijk alleen nog maar een issue bij adds als ze net spawnen), niet in het vuur gaan / blijven staan, iedereen heel houden... als ik dat niet doe verwacht ik daar ook op aangesproken te worden.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noiz schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:29:
[...]

Komt dat door LFG/LFR of is het een weerspiegeling van de samenleving?
Hmm, daar zeg je me iets.
Ik denk toch het laatste dan eerlijk gezegd.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paul schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:47:
[...]

Mja, DPS met grote mond is er natuurlijk van alle tijden :P Jammer dat ze af en toe de rest meeslepen maar als healer leg ik mijn prio bij de tank, niet bij DPS.

Tuurlijk, per ongeluk een keer iets pullen, of een hexed mob die dichtbij genoeg komt voor een chain lightning, doe ik ook wel eens. Als er echter een patroon ontstaat dan had ik er in Cata (MoP en WoD heb ik overgeslagen, Legion dungeons sta ik af en toe net onder de tank qua DPS en total damage done :X ) weinig moeite mee om die DPS'ert zelfmoord te laten plegen.

Andersom mogen de tank en de DPS'ers ook dingen van mij verwachten. Niet over-aggro'en (eigenlijk alleen nog maar een issue bij adds als ze net spawnen), niet in het vuur gaan / blijven staan, iedereen heel houden... als ik dat niet doe verwacht ik daar ook op aangesproken te worden.
Yup, maarja als een tank vraagt of je iets kan CC'en betekend dat al vaak dat de tank ervaring heeft met die pull. Anders springen die er ook blindelings in op hoop van zegen.

Als healer verwacht ik niet meer dan dat je healed wat je kan en dat je boss tacs volgt zolang ze relevant zijn. Want met een klein beetje gear is de tank al vaak uit de dungeon gegroeid en kan de healer net zo goed DPS in gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gevoelsmatig doet bijna niemand nu al meer die 13 year aniversary draken
Zo lang wachten

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben stiekem wel zwaar teleur gesteld dat WOW classic nog 1.5~ jaar gaat duren voordat het released word. Gevoelsmatig voelt het alsof dat net een tikkel te laat gaat worden om voor veel mensen nog geintresseert te zijn en een goed deel van geintereseerde al voortijdig weg valt voordat classic released is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, ben begonnen aan mijn Dungeon ervaringen met de Protadin.
Gewoon in de LFG tool. Bij de eerste gewoon even gemeld dat ik een nieuwe tank ben en of ze even de richting willen aangeven :)
Was die dungeon waar je op een gegeven moment stenen ballen van een trap afrollen, ben de naam even kwijt.

Daarna nog een gedaan maar toen vergat ik dat te vermelden en op een gegeven moment vroeg de healer waarom ik zo veel clearde en de verkeerde kant op ging :).
Toen gezegd dat ik nieuw was en daarna gaf hij de weg aan en ging het geweldig.
Was de Arcway btw.

Daarna wat Gems op mijn gear gezet en Engineering wat geleveled.
Al met al een korte maar leuke avond

[ Voor 11% gewijzigd door Iusedto op 21-11-2017 08:25 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 03:53:
Ik ben stiekem wel zwaar teleur gesteld dat WOW classic nog 1.5~ jaar gaat duren voordat het released word. Gevoelsmatig voelt het alsof dat net een tikkel te laat gaat worden om voor veel mensen nog geintresseert te zijn en een goed deel van geintereseerde al voortijdig weg valt voordat classic released is.
Ach, het is af wanneer het af is of wou je liever een game vol bugs hebben/onspeelbaar of liever de content in delen krijgen zoiets als elke maand 10 lvls/zone erbij? Het was alleen een aankondiging er zijn geen datums genoemd zowel niet in de trailer als op heel blizzcon. Misschien kom je nog van een hele koude kermis thuis en cancellen ze het over een jaar omdat ze er toch geen markt in zien.

Kijk maar naar Project Titan, gecancelled na X jaar om een paar enkele elementen ervan in Overwatch te verwerken. Nou zie ik met Classic elementen niet over gaan naar een nieuwe game maar het zou zeker ook niet de eerste keer zijn dat Blizzard een game cancelled.
Iusedto schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:17:
Zo, ben begonnen aan mijn Dungeon ervaringen met de Protadin.
Gewoon in de LFG tool. Bij de eerste gewoon even gemeld dat ik een nieuwe tank ben en of ze even de richting willen aangeven :)
Was die dungeon waar je op een gegeven moment stenen ballen van een trap afrollen, ben de naam even kwijt.

Daarna nog een gedaan maar toen vergat ik dat te vermelden en op een gegeven moment vroeg de healer waarom ik zo veel clearde en de verkeerde kant op ging :).
Toen gezegd dat ik nieuw was en daarna gaf hij de weg aan en ging het geweldig.
Was de Arcway btw.

Daarna wat Gems op mijn gear gezet en Engineering wat geleveled.
Al met al een korte maar leuke avond
Zie je, werkt altijd om het even aan te geven, eerst dungeon is Blackrook Hold, Arcway is opzich wel te doen maar deze dungeon is dynamische, elke keer staan er andere deuren open dus er is niet echt een vaste richting behalve op je map kijken, alle bosses killen en dan naar het midden.

Ik had zelf gehoopt online te zijn gister maar ik was zo kapot om group content te doen dat ik maar gewoon een hele andere game ben gaan spelen namelijk Lineage 2 en om terug te komen op hoe makkelijk wow is deze dagen... die game slaat helemaal nergens meer op early levels zo ver... Lineage 2 is een koreaanse grind game maar er zitten nu quests tussen die je 2 levels omhoog laten gaan O.o Over makkelijke games gesproken 7(8)7 Owh ja en vind je het niet grappig dat games je een tutorial eiland geven... gelukkig ben ik daar nu van af en mag ik gewoon heen gaan waar ik wil maar damn... ik herken de hele game zowat niet meer want eerst werd je gewoon in de wereld gedumped, hier zijn 5 quest en suc6 verder! Je weet nu hoe je deze game speelt!

[ Voor 5% gewijzigd door Kadardar op 21-11-2017 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:59:
[...]
Zie je, werkt altijd om het even aan te geven, ...
Ja, dat klopt inderdaad. Zelf in PUG's :)
Moest er even doorheen zeg maar.

Ga nu gewoon Heroics runnen om bekend te raken met de layout vd dungeons en daarna switch ik naar Mythic.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:07:
[...]

Ja, dat klopt inderdaad. Zelf in PUG's :)
Moest er even doorheen zeg maar.

Ga nu gewoon Heroics runnen om bekend te raken met de layout vd dungeons en daarna switch ik naar Mythic.
Heel slim idee, zou je graag willen helpen maar ik heb nog teveel te doen op me DH aan LFR, emmisary quests, 2 battlegrounds winnen voor de weekly quest en dan is denk ik men avond alweer voorbij. :'(

Ik zou LFR kunnen skippen en heel veel tijd ermee vrij kunnen maken maarja, 2 goede tank leggies helpen ook heel erg voor de raid en aankomende raid. Blijft lastig :+

Ondertussen wel AL 70 met me tanking wapen dus dat is dan weer lekker meegenomen :D

[ Voor 20% gewijzigd door Kadardar op 21-11-2017 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 15:33

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Gister na de raid mijn Horde lock aangemaakt en door de landing gebeuren heen gegaan en daarna lekker slapen :P vanavond maar eens beginnen met levelen.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:12:
[...]

Heel slim idee, zou je graag willen helpen maar ik heb nog teveel te doen op me DH aan LFR, emmisary quests, 2 battlegrounds winnen voor de weekly quest en dan is denk ik men avond alweer voorbij. :'(
Komt wel goed :)
Ten opzichte van de meeste mensen in de guild loop ik gewoon achter maar dat maakt me niet uit lol.
Daarnaast hebben we geen tank nodig maar ik wil absoluut mijn Protadin levelen plus ik heb Ret ofspec dus kan als Ret ook eea doen mocht dat nodig zijn.

Twee mensen hier op Tweakers hebben al aangeboden te willen helpen en daar wil ik graag gebruik van maken deze week.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:22:
[...]

Ten opzichte van de meeste mensen in de guild loop ik gewoon achter maar dat maakt me niet uit lol.
Daarnaast hebben we geen tank nodig maar ik wil absoluut mijn Protadin levelen plus ik heb Ret ofspec dus kan als Ret ook eea doen mocht dat nodig zijn.

Twee mensen hier op Tweakers hebben al aangeboden te willen helpen en daar wil ik graag gebruik van maken deze week.
Ik heb ook andere classes/specs he ;) ik laat jou gewoon lekker tanken om het te leren, ga ik wel healen/dpsen maar daar moet ik eerst even wat tijd in duwen zodat ik er iets mee kan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Joepie, dungeon WQ in low level dungeon (Neltharion's Lair, lvl 98+) en dan een optional boss :F Heb het nu 3x gedaan en nog geen groep bereid gevonden Ultanok ff neer te meppen...

Ik haal mijn 250 rep wel ergens anders vandaan :+

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:42
Iusedto schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:22:
[...]

Als ik online ben (meestal wel ;)) dan wandel ik ook wel mee hoor, geef maar een seintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren overigens weer een legendary mogen ontvangen met m'n gnome. :) Helaas niet een legendary waar ik op hoopte, maar toch altijd leuk om iets als dat te mogen ontvangen. :) Het waren overigens de BM shoulders. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:23:
Gisteren overigens weer een legendary mogen ontvangen met m'n gnome. :) Helaas niet een legendary waar ik op hoopte, maar toch altijd leuk om iets als dat te mogen ontvangen. :) Het waren overigens de BM shoulders. :)
Zie het zo, elke legendary die je krijgt waar je nu niets aan hebt verhoogd de kans op de volgende legendary dat je er wel wat aan hebt. Uiteindelijk zijn er maar iets van 12 legendarys per spec en ze zouden nooit dubbel droppen geloof ik. Ook handig om ze te bewaren watn mochten de shoulders gebuffed worden en in eens BiS zijn dan heb je die gelijk. :D

Voor de mensen onder ons die het nog niet weten, volgende week kunnen de legendaries naar 1000 worden geupgrade. Ik heb nog geen onderzoek gedaan hoe maar ik verwacht hetzelfde als de 930 legenaries naar 970. Voor een aantal activiteiten krijg je items, als je dan het benodigde aantal hebt kan je hem upgraden. Zover ik nog weet waren dit:
Heroic dungeons
Emmissary quests

Mochten andere nog weten wat er meer was laat het even weten dan voeg ik het toe aan de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:41:
[...]

Zie het zo, elke legendary die je krijgt waar je nu niets aan hebt verhoogd de kans op de volgende legendary dat je er wel wat aan hebt. Uiteindelijk zijn er maar iets van 12 legendarys per spec en ze zouden nooit dubbel droppen geloof ik. Ook handig om ze te bewaren watn mochten de shoulders gebuffed worden en in eens BiS zijn dan heb je die gelijk. :D

Voor de mensen onder ons die het nog niet weten, volgende week kunnen de legendaries naar 1000 worden geupgrade. Ik heb nog geen onderzoek gedaan hoe maar ik verwacht hetzelfde als de 930 legenaries naar 970. Voor een aantal activiteiten krijg je items, als je dan het benodigde aantal hebt kan je hem upgraden. Zover ik nog weet waren dit:
Heroic dungeons
Emmissary quests

Mochten andere nog weten wat er meer was laat het even weten dan voeg ik het toe aan de lijst.
Dat snap ik wel, maar er gaat wel meer tijd overheen voordat je de items hebt die je het liefst zou willen... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
[...]

Over Mythic+ wordt ook wel groter gedaan dan het is. Je hebt in een paar dagen tijd tegenwoordig zo snel aardige gear dat ze pas vanaf 10+ een beetje interessant worden. En als je wat lager zit is er vaak ook geen probleem, aangezien er meestal in elke group toch wel iemand inzit die de content outgeared. Een Mythic 7+ kan je gewoon vergelijken met een TBC HC, misschien wel 8 of 9+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:47:
Is er ergens iets te vinden met welk ilevel je welke M+ kan doen ?
voor +10/+11 kijk je al vaak rond de 915/920+ opzich kan je voor elke M+ wel wel -5 of +5 ilvls rekenen. Een goede groep met samenwerking kan het al drastisch verminderen maar pug wijze zou ik rond deze ilvls uitgaan.
Raptar schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:45:
[...]

Over Mythic+ wordt ook wel groter gedaan dan het is. Je hebt in een paar dagen tijd tegenwoordig zo snel aardige gear dat ze pas vanaf 10+ een beetje interessant worden. En als je wat lager zit is er vaak ook geen probleem, aangezien er meestal in elke group toch wel iemand inzit die de content outgeared. Een Mythic 7+ kan je gewoon vergelijken met een TBC HC, misschien wel 8 of 9+.
Opzich alles +9 en onder is niet boeiend, hebt alleen 2 affixes waar je om heen moet werken. Vanaf 10 wordt dit 3 en dit is heel vaak tytanic waardoor de mobs gewoon 30% harder slaan. Met een beetje CC zo opgelost maar ik ken nog geen pugs die vrijwillig willen CC'en :+ Daarbij zijn interrupts zo belangrijk maar de meeste van me pugs hebben hun interrupt weg gehaald om ruimte besparen in hun action bars ofzo want van ben ik en een andere dps de enige die interrupten terwijl je voor sommige instances gewoon iedereen nodig hebt. Dus is het groter dan er over wordt gedaan... ja maar een goede solide groep vinden is niet makkelijk en de meeste tanks durven het niet eens meer te vragen ondertussen dus gooien zich ook maar erin onder het mom het moet.

Ik vind M+ ondertussen niet leuk meer. Teveel gezeik voor te weinig.

[ Voor 84% gewijzigd door Kadardar op 21-11-2017 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 14:52
Ben zelf ook een paar weken terug gestopt met m+. Eerste paar dagen/weken was het leuk, maar daarna kwam het al snel me strot uit. Ben weer mooi overgestapt op pvp, moet nu alleen nog een leuke pvp guild vinden op stormscale-horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik krijg mijn ilvl maar niet hoger dan 920, ToS Heroic raids vragen ze vaak ilvl 930. Dus wat moet ik nu doen om 930 te fixe ?

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Intelcorei7 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:11:
Ik krijg mijn ilvl maar niet hoger dan 920, ToS Heroic raids vragen ze vaak ilvl 930. Dus wat moet ik nu doen om 930 te fixe ?
ik heb dit gedaan door mythic + te doen, hier krijg je meestal wel hogere item level items uit. ook deed ik elke week honor cappen in arena, en het mythic + kistje openmaken elke woensdag. Verder een beetje argus farmen voor crystals, en geluk hebben dat ze hoger dan 910 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:51:
[...]

voor +10/+11 kijk je al vaak rond de 915/920+ opzich kan je voor elke M+ wel wel -5 of +5 ilvls rekenen. Een goede groep met samenwerking kan het al drastisch verminderen maar pug wijze zou ik rond deze ilvls uitgaan.
M1 = 875
M2 = 880
M3 = 885
M4 = 890
M5 = 895
etc ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:35:
[...]

M1 = 875
M2 = 880
M3 = 885
M4 = 890
M5 = 895
etc ?
Zoiets ja, maar het ligt ook aan je groep hoor. In feite kan je met een beetje groep M1 makkelijk op 865 doen maar dan moet je wel mensen hebben die begrijpen wat ze moeten doen en dat vind je helaas in de meeste pugs niet. Die zitten vaak op hun alt en is het allemaal roflstomp all over the place en dan valt het in eens vies tegen voor ze. Je zou voor de grap eens in de guild kunnen vragen enzo of er mensen zijn die een alt er doorheen willen trekken. Ik zou het graag willen maar niet meer deze reset helaas. Vrouw wilt misschien vanavond nog even naar IKEA dus als ik me 2 BG wins haal mag ik al blij zijn.

Morgen weer reset, eens kijken wat er voor moois in de kist zit. :D Ook weer raid dag en lockout is extended voor KJ (Heroic)... Verheug me er nu al op... not. Wat een tank intensive stink fight, zit zo me cooldowns te plannen de hele tijd. Verschrikkelijk!. :( Maar wel leuk ipv stilstaan en een beetje in de rondte meppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:48:
[...]

Zoiets ja, maar het ligt ook aan je groep hoor. In feite kan je met een beetje groep M1 makkelijk op 865 doen maar dan moet je wel mensen hebben die begrijpen wat ze moeten doen en dat vind je helaas in de meeste pugs niet. Die zitten vaak op hun alt en is het allemaal roflstomp all over the place en dan valt het in eens vies tegen voor ze. Je zou voor de grap eens in de guild kunnen vragen enzo of er mensen zijn die een alt er doorheen willen trekken. Ik zou het graag willen maar niet meer deze reset helaas. Vrouw wilt misschien vanavond nog even naar IKEA dus als ik me 2 BG wins haal mag ik al blij zijn.

Morgen weer reset, eens kijken wat er voor moois in de kist zit. :D Ook weer raid dag en lockout is extended voor KJ (Heroic)... Verheug me er nu al op... not. Wat een tank intensive stink fight, zit zo me cooldowns te plannen de hele tijd. Verschrikkelijk!. :( Maar wel leuk ipv stilstaan en een beetje in de rondte meppen.
Als je nou toch een monk speelde heb je geen cooldowns nodig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:58:
[...]

Als je nou toch een monk speelde heb je geen cooldowns nodig :p
Dat is waar, maarja je brews zijn ook cooldowns toch? :P min of meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:02:
[...]

Dat is waar, maarja je brews zijn ook cooldowns toch? :P min of meer ;)
Niet zo zeer. Als je een beetje goed je rotatie doet xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:07:
[...]

Niet zo zeer. Als je een beetje goed je rotatie doet xd
Ik ga kijken of ik Donderdag weer een beetje me Druid of Monk ga oppakken, wil wel graag 1 van de 2 als backup tank hebben namelijk. Dan neem ik hem ook mee naar de alt run zaterdag en dan lekker snel switchen op demonic inquisition zodat ik geen 80% debuff heb maar 60%. Zo hebben we het vorige week gedaan omdat het anders ook niet te doen was :P

En ja nu kom jij vast met... ach dat is makkelijk te doen :+ Maar wij nemen geen healer mee naar binnen voor de tank en heb maar ilvl 885 zonder tier :P Heb wel ene paar foutjes gevonden die ik deed namelijk me stagger te snel wegdrinken. Had begrepen dat je gewoon lekker moet staggeren tot je merkt dat het echt te hard gaat. Ik deed het nu al rond geel zeg maar.

if you want to teach me the way of the monk, sensei. feel free :P

[ Voor 29% gewijzigd door Kadardar op 21-11-2017 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kan iemand aub de klok twee uur vooruit zetten ?
Ik wil naar huis :)

@Kadardar
Way of the Monk is :

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/236x/61/23/b9/6123b9daeee06d69f85946fce4923072--cheer-up-quotes-prize.jpg

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:28:
Kan iemand aub de klok twee uur vooruit zetten ?
Ik wil naar huis :)

@Kadardar
Way of the Monk is :

[afbeelding]
Yes ik begrijp ik het. Het is de manier van leven! Het is de beste class in de game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:10:
[...]

Ik ga kijken of ik Donderdag weer een beetje me Druid of Monk ga oppakken, wil wel graag 1 van de 2 als backup tank hebben namelijk. Dan neem ik hem ook mee naar de alt run zaterdag en dan lekker snel switchen op demonic inquisition zodat ik geen 80% debuff heb maar 60%. Zo hebben we het vorige week gedaan omdat het anders ook niet te doen was :P

En ja nu kom jij vast met... ach dat is makkelijk te doen :+ Maar wij nemen geen healer mee naar binnen voor de tank en heb maar ilvl 885 zonder tier :P Heb wel ene paar foutjes gevonden die ik deed namelijk me stagger te snel wegdrinken. Had begrepen dat je gewoon lekker moet staggeren tot je merkt dat het echt te hard gaat. Ik deed het nu al rond geel zeg maar.

if you want to teach me the way of the monk, sensei. feel free :P
Indien je wilt kan ik je dit weekend een spoedcursus monk geven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Kadardar schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:32:
[...]

Yes ik begrijp ik het. Het is de manier van leven! Het is de beste class in de game!
Heb zelf ook een monk naar 110 gebracht, maar kon er zelf helaas niet helemaal in komen :(. speel zelf ook voornamelijk pvp, en daar zijn ze imo een beetje boring. Main zelf Arms warrior en Balance druid. warrior op het moment 931 ilevel (hier heb ik ook veel m+ mee gedaan), balance druid is nog een stuk lager, maar melk wel dat het gearen wat moeilijker is zonder de m+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:32:
[...]

Geen idee , als jij het zegt zal het wel :)
Daarnaast wissel jij per week sneller van class dan ik van onderbroek lol :9

Voorlopig hou ik het lekker bij mijn Pally.
Wil wel eens op zijn minst met 1 class de Endgame content in.
Protadin past wel in mijn Juggernaut idee

PS, is Shockadin eigenlijk nog een viable iets ?

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 21-11-2017 15:11 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:08:
[...]

Ik verander me main niet meer hoor, het is een alt he ;) Altijd handig om 2 tanks te hebben voor het geval. Probleem is dat na een tijdje AL zolang duren dat je gewoon iets wilt spelen waar het wel weer even tijdelijk snel op gaat.

Mijn uiteindelijke goal is eind expansion alle classes max. Nu klinkt dta als nog hele veel werk maar me warrior + priestzijn al 106. Daarna heb ik alleen nog een shaman, warlock (100), mage en hunter.

Holy DPS is speelbaar maar verwacht geen raid DPS. Eerder rond hetzelfde als prot

[ Voor 4% gewijzigd door Kadardar op 21-11-2017 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Kadardar
Ik wil alle classes, behalve 2, op max hebben.
Mage wordt nooit max level, afgrijselijke class :)

Rogue bewaar ik voor de Allied races in de volgende expansie.
Ik moet gewoon een Nightbourne met Legacy armor hebben :)

Dan hou ik nu over : 108 shaman, 102 lock en 100 disc priest.
Ik snap letterlijk geen bal van Disc dat dus wordt een hele lange reis

[ Voor 12% gewijzigd door Iusedto op 21-11-2017 15:54 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-10 15:13
Iusedto schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:08:
[...]

Je ziet er nog wel een paar rond huppelen in Mythic +. Ze kunnen een behoorlijke bak aan damage doen in een korte periode, maar het is niet iets wat je in raids gaat zien. Je wordt als Holydin meegenomen voor je healing, en als Shockadin doe je niet genoeg dps voor een langere periode om jou mee te nemen ipv een 'echte' dps'er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thundermo schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:58:
[...]

Je ziet er nog wel een paar rond huppelen in Mythic +. Ze kunnen een behoorlijke bak aan damage doen in een korte periode, maar het is niet iets wat je in raids gaat zien. Je wordt als Holydin meegenomen voor je healing, en als Shockadin doe je niet genoeg dps voor een langere periode om jou mee te nemen ipv een 'echte' dps'er.
Ah ok .
Vroeg het me gewoon af. vroeger die spec wel eens gespeeld in PVP, was best wel leuk.

Zag trouwens dat Protadin een Flail krijgt uit de Mage tower ?
Ben meteen verkocht <3
Nu nog de gear en skills :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Speel nu sinds een paar weken weer actief WoW, naast alle dagelijkse opdrachten, en wekelijkse raid, zou iemand mij kunnen vertellen waar ik mij nog meer bezig mee kan houden.

OldSkool Raids is erg leuk, maar heb vrijwel al die achievements onderhands ook al :)

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Daradius schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:25:
[...]

ik heb dit gedaan door mythic + te doen, hier krijg je meestal wel hogere item level items uit. ook deed ik elke week honor cappen in arena, en het mythic + kistje openmaken elke woensdag. Verder een beetje argus farmen voor crystals, en geluk hebben dat ze hoger dan 910 worden.
Oke bedankt, dan wordt het dus voorlopig M+.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

SonOfTorture schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:51:
Speel nu sinds een paar weken weer actief WoW, naast alle dagelijkse opdrachten, en wekelijkse raid, zou iemand mij kunnen vertellen waar ik mij nog meer bezig mee kan houden.

OldSkool Raids is erg leuk, maar heb vrijwel al die achievements onderhands ook al :)
Achievements
Mounts
Keys pushen in mythic+
Transmogs
Alts
Om er maar ff een paar te noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Btw

Ik heb een vraag over disc.
Heeft disc überhaupt een big heal als emergency heal of is het vooral shields gerbuiken en aftoppen van healing. Heb al zo lang geen disc meer gespeeld, maar als ik zie hoe tanks soms hit van 3M krijgen, dan is als holyword : serinity awesome, heb echter niet zoiets gevonden als disc ?

We hebben in de guild ook nog een andere holy priest dus zat te kijken of misschien te gaan respeccen maar ben bang om het in een pug uit te proberen of het me bevalt.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lock is toch wel mijn nieuwe Guilty pleasure hoor.
Al die DoT's zijn zalig :)

Schijnt ook vrij populair te zijn voor in Guilds en/of raiding denk ik want ik word gek gespammed :(

Erg leuk om zo veel verschillende classes te spelen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Iusedto schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:17:
Lock is toch wel mijn nieuwe Guilty pleasure hoor.
Al die DoT's zijn zalig :)

Schijnt ook vrij populair te zijn voor in Guilds en/of raiding denk ik want ik word gek gespammed :(

Erg leuk om zo veel verschillende classes te spelen.
Als je echt het maximale uit je lock wilt halen en handige tips & tricks wilt lezen: http://lockonestopshop.com/#!/Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raptar schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:44:
[...]

Als je echt het maximale uit je lock wilt halen en handige tips & tricks wilt lezen: http://lockonestopshop.com/#!/Home
Wat een mooie site zeg, wow.
Bedankt :)

Ben nu pas 103 maar dit is wel erg leuk.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een drama dat pvp, moest nog 2 potjes winnen voor me weekly maar ben er stiekem de hele avond mee zoet geweest :O Ach donderdag dan maar Monk proberen, wel ff bonus rolls gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Even snel een vraagje, waarop ik niet makkelijk het antwoord kan vinden. Ik heb ergens gelezen, dat het belangrijk is dat je alle quests op een character doet? Ik geloof voor de missies van de class hall? Betekend dit dus dat ik eigenlijk ook alle quesst op al mijn alts moet doen? Of is alleen op je main genoeg?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Een update over de raid volgende week dinsdag :)
Ik heb nu 11 mensen die zichzelf hebben ingeschreven dat ze mee gaan en nog 4 man die twijfel gevallen zijn ivm level/ilvl

Dit is de huidige listing:
Tank: Ryada, Iusedto
DPS: Tescari, Carthrax, marijnvtg, Kadardar, Unwolf
Heal: Wes, Utaddict
DPS/Heal: Junglebeast, IKaap

Tentative: Raptar (currently level 71), Hairy23 (shadow priest), mrsar (DPS lock, indien 900ilvl), Sniffs (weet nog niet welke rol)

Emergency tank: Treerex

Confirmed 11
Sommige namen zullen hier niet veel voorkomen of bekend zijn omdat dat de namen van mensen in discord zijn.
Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb:
Dinsdag de 28ste om 20:00 raid avond voor tweakers.
Minimale ilvl is 900. dus mocht je niet super gegeared zijn mag je gewoon mee
Raid: Heroic ToS (geen zorgen het is niet eng)
Voicechat: Discord die in de topicmessage staat (in het rode vak boven de quickreply) meeluisteren word heel erg aangeraden (lichtelijk verplicht) praten daarintegen hoeft niet.

Als aanvulling heb ik besloten om Feast te sponsoren/regelen voor de hele raid. Dus eten hoeft niemand mee te nemen. enige wat mensen mogen meenemen is flask + runes aangezien ik anders nogal arm word als ik die ook moet sponsoren ;)
Enchants en gems helpen ook een hoop, mocht je niet weten welke je nodig hebt voor jou class/spec vraag het gerust we bijten niet en helpen graag.
Heb je een andere vraag, vraag het gerus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhmmie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:33:
Even snel een vraagje, waarop ik niet makkelijk het antwoord kan vinden. Ik heb ergens gelezen, dat het belangrijk is dat je alle quests op een character doet? Ik geloof voor de missies van de class hall? Betekend dit dus dat ik eigenlijk ook alle quesst op al mijn alts moet doen? Of is alleen op je main genoeg?
Je class hall quests zou ik zeker aanradne om te doen op elke char, als je echt zegt ik ga een class niet intensief spelen kan je het laten maar ik raad het aan ze wel te doen. Waarom? Je followers, je kan geloof ik 2 followers buiten je class hall halen maar de meeste komen uit je class hall. Deze followers gebruik je dan weer om AP, Gold en andere dingen uit de missies te halen.

Opzich voor de main quest lijnen zoals je empowered traits daar hoef je hem maar 1 keer te doen (of laatste patch of nieuwe patch volgende week gooit misschien alles open zonder iets te doen. Dat weet ik niet) daarna heb je ze ook op je alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Kadardar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:00:
[...]

Je class hall quests zou ik zeker aanradne om te doen op elke char, als je echt zegt ik ga een class niet intensief spelen kan je het laten maar ik raad het aan ze wel te doen. Waarom? Je followers, je kan geloof ik 2 followers buiten je class hall halen maar de meeste komen uit je class hall. Deze followers gebruik je dan weer om AP, Gold en andere dingen uit de missies te halen.

Opzich voor de main quest lijnen zoals je empowered traits daar hoef je hem maar 1 keer te doen (of laatste patch of nieuwe patch volgende week gooit misschien alles open zonder iets te doen. Dat weet ik niet) daarna heb je ze ook op je alts.
Die class hall quests was ik toch al van plan om allemaal te doen. Ik hoop alleen niet dat ik alle zones 12x volledig moet uitspelen :P

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhmmie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:03:
[...]

Die class hall quests was ik toch al van plan om allemaal te doen. Ik hoop alleen niet dat ik alle zones 12x volledig moet uitspelen :P
Zones zijn niet meer relevant voor de eene keer na zodat je flying kan unlocked, ik doe ze soms wel hoor puur om een mogelijke toekomstigge main bij te houden maar op al me alts... nee :P

Het is daarin tegenover wel lekker om je WQ's te doen. Zodra je exalted hal kan je 10000 rep punten sparen (krijg je door nog meer WQ's te doen) en die ruil je daarna in voor extra kistjes. Zoals je nu bijv 4 quests doet voor een kistje kan je dan grofweg 100 quests doen en krijg je een kistje, leuk tussendoortje voor als je toch bezig bent. Maar verder dan je main en wellicht je alt waar je serieus op wilt spelen zou ik er niet voor gaan. Het is namelijk nogal... veel werk als je dat even op al je chars gaat doen, meeste mensen houden al op bij de 2de en doen dan ook niet echt alles. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Kadardar op 22-11-2017 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:57:
Een update over de raid volgende week dinsdag :)
Ik heb nu 11 mensen die zichzelf hebben ingeschreven dat ze mee gaan en nog 4 man die twijfel gevallen zijn ivm level/ilvl

Dit is de huidige listing:

[...]

Sommige namen zullen hier niet veel voorkomen of bekend zijn omdat dat de namen van mensen in discord zijn.
Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb:
Dinsdag de 28ste om 20:00 raid avond voor tweakers.
Minimale ilvl is 900. dus mocht je niet super gegeared zijn mag je gewoon mee
Raid: Heroic ToS (geen zorgen het is niet eng)
Voicechat: Discord die in de topicmessage staat (in het rode vak boven de quickreply) meeluisteren word heel erg aangeraden (lichtelijk verplicht) praten daarintegen hoeft niet.

Als aanvulling heb ik besloten om Feast te sponsoren/regelen voor de hele raid. Dus eten hoeft niemand mee te nemen. enige wat mensen mogen meenemen is flask + runes aangezien ik anders nogal arm word als ik die ook moet sponsoren ;)
Enchants en gems helpen ook een hoop, mocht je niet weten welke je nodig hebt voor jou class/spec vraag het gerust we bijten niet en helpen graag.
Heb je een andere vraag, vraag het gerus :)
Yes, laat me maar weten of je me
DH (Havoc geloof 927 maar dat kan ik vanaaf even voor je nakijken https://worldofwarcraft.c...racter/draenor/kadardardh) of
DK (frost ilvl 927 https://worldofwarcraft.c...racter/draenor/kadardardk) of
Rogue (Sin 928 https://worldofwarcraft.c...r/draenor/da%c3%ads%c3%bd) nodig hebt ;)

We hebben dus genoeg keuze, ben ook bereid midway te switchen van char als dat helpt voor bepaalde mechanics. Zoals KJ en Netherwalk voor de soaks, Fallen + DH/Rogue voor hand of sargeras soaks en eigenlijk is DH netherwalk wel superieur aan de Cloak van Rogue but you get the point. ;) Mochten we bij KJ komen dan het liefst me DH (voor de progressiemeter en huidige main (hopelijk de rest van de expansion)). Het is voor mij makkelijk switchen naar DPS (op me DH) dus maak je daar niet druk over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:22:
[...]

Yes, laat me maar weten of je me
DH (Havoc geloof 927 maar dat kan ik vanaaf even voor je nakijken https://worldofwarcraft.c...racter/draenor/kadardardh) of
DK (frost ilvl 927 https://worldofwarcraft.c...racter/draenor/kadardardk) of
Rogue (Sin 928 https://worldofwarcraft.c...r/draenor/da%c3%ads%c3%bd) nodig hebt ;)

We hebben dus genoeg keuze, ben ook bereid midway te switchen van char als dat helpt voor bepaalde mechanics. Zoals KJ en Netherwalk voor de soaks, Fallen + DH/Rogue voor hand of sargeras soaks en eigenlijk is DH netherwalk wel superieur aan de Cloak van Rogue but you get the point. ;) Mochten we bij KJ komen dan het liefst me DH (voor de progressiemeter en huidige main (hopelijk de rest van de expansion)). Het is voor mij makkelijk switchen naar DPS (op me DH) dus maak je daar niet druk over ;)
Top we zullen dinsdag wel zien wat we doen qua op welke we jou forceren ;)
Maar denk niet dat het zo een probleem zal zijn als jij de hele tijd op je DH wilt spelen.
Heel misschien zal ik zelfs gaan healen en iemand anders ipv mijzelf laten tanken, maar dat hangt er vanaf hoe ik dit weekend doorkom (ik ga beetje leren hoe healen op monk werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:30:
[...]

Top we zullen dinsdag wel zien wat we doen qua op welke we jou forceren ;)
Maar denk niet dat het zo een probleem zal zijn als jij de hele tijd op je DH wilt spelen.
Heel misschien zal ik zelfs gaan healen en iemand anders ipv mijzelf laten tanken, maar dat hangt er vanaf hoe ik dit weekend doorkom (ik ga beetje leren hoe healen op monk werkt)
Healen op een monk is wel leuk hoor. :) Misschien wel de enige class die ik leuk vind om echt goed een potje mee te healen maar veels te laag voor heroic ;) Aangezien Brewmaster mijn kont schopt in vorm van playstyle ben ik bereid ze kont terug te schoppen. ;) Ik zei het gister nog in me guild, zover is het me gelukt elke class/spec combo te kunnen spelen op acceptabel niveau behalve Brewmaster... dus zit vol met wil om ze kont terug te schoppen en zeggen, ha ik kan het toch wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
En toen werden de arcane tier bonuses even de nek omgedraaid... Geldt overigens voor meer specs, maar nu is arcane alweer veruit de mindere tov frost. Ach ja, misschien toch maar eens frost spelen. Met hoog ak moet het toch niet zo'n issue zijn om snel ook op 75 te komen. Arcane zal vanavond op 75 traits komen :)

Alle legendaries zitten in ieder geval in m'n bags en wapen is redelijk met ilvl 962 voor frost, dus kan waarschijnlijk zelfs wisselen van spec in Antorus wanneer ik wil. Wat een luxe voor het eerst deze expansion!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tot het einde van dit jaar zal ik denk ik niet al te veel kunnen spelen helaas. :( Veel te druk met van alles en nogwat... Nou ja, maar lekker spelen als het wel kan en m'n dingetje doen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
SonOfTorture schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:51:

met mij mee pvpen ? als je horde ben iig. Wist niet eens dat jij wow speelde joh ^^ kom binnekort wel ff keertje op je teamspeak langs :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:33:
[...]

Healen op een monk is wel leuk hoor. :) Misschien wel de enige class die ik leuk vind om echt goed een potje mee te healen maar veels te laag voor heroic ;) Aangezien Brewmaster mijn kont schopt in vorm van playstyle ben ik bereid ze kont terug te schoppen. ;) Ik zei het gister nog in me guild, zover is het me gelukt elke class/spec combo te kunnen spelen op acceptabel niveau behalve Brewmaster... dus zit vol met wil om ze kont terug te schoppen en zeggen, ha ik kan het toch wel >:)
Dit weekend kan ik je skills wel even boosten ;) heb tijd zat namelijk dit weekend.
Dat healen van monk snap ik nou weer echt helemaal niks van, ik spam meestal gewoon wat knopjes en ze overleven het wel :+
Maar leek mij wel handig om te leren hoe ik ermee kan healen dan kan ik soms gewoon met mensen dungeons doen die ook een tank main zijn zonder hun op dps te forcen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:43:
[...]

Dit weekend kan ik je skills wel even boosten ;) heb tijd zat namelijk dit weekend.
Dat healen van monk snap ik nou weer echt helemaal niks van, ik spam meestal gewoon wat knopjes en ze overleven het wel :+
Maar leek mij wel handig om te leren hoe ik ermee kan healen dan kan ik soms gewoon met mensen dungeons doen die ook een tank main zijn zonder hun op dps te forcen. :9~
Ik ga nog even deze week zelf proberen, want liever dat ik het zelf leer en begrijp dan dat iemand anders mij me class moet uitleggen. :+ Als ik er echt niet uit kom geef ik je wel een poke op discord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:45:
[...]

Ik ga nog even deze week zelf proberen, want liever dat ik het zelf leer en begrijp dan dat iemand anders mij me class moet uitleggen. :+ Als ik er echt niet uit kom geef ik je wel een poke op discord ;)
Haha is goed, er zijn alleen een aantal guidelines zegmaar die opzich niet zo heel duidelijk zijn :P wat was je character ook alweer? Dan kan ik wel ff je talents bekijken en advies op geven want een paar zijn op het eerste idee slecht maar zijn eigenlijk de beste talents :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:45:
[...]

Dat is tot op zekere hoogte bewonderingswaardig hoor, maar waarom zou je een wiel opnieuw uitvinden? :) Maak je ook helemaal geen gebruik van beschikbare guides enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:58
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 03:53:
Blizzard had toch al aangegeven dat ze nog maar in de recruteringsfase zaten voor een development team van deze WoW tak? Toen de aankondiging kwam ging ik er zelf al van uit dat deze realms zeker niet voor morgen zullen zijn.
Iusedto schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:34:
Gevoelsmatig doet bijna niemand nu al meer die 13 year aniversary draken
Zo lang wachten
Ik vind voorlopig nog genoeg groepen om deze content te doen blijkbaar (zowel op Turalyon Alliance kant als Chamber of Aspects Horde). Gelukkig heb ik quasi al de wapens al mogen looten voor mijn transmog collectie :)

De loottable van de draken is wel een leuke kwinkslag naar 'vroegah' moet ik zeggen :) Voor de rest is dit event wel stevig Horde biased qua reisafstanden ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:47:
[...]

Haha is goed, er zijn alleen een aantal guidelines zegmaar die opzich niet zo heel duidelijk zijn :P wat was je character ook alweer? Dan kan ik wel ff je talents bekijken en advies op geven want een paar zijn op het eerste idee slecht maar zijn eigenlijk de beste talents :P
https://worldofwarcraft.c...acter/draenor/necrodardar is hem :) Weet alleen niet meer helemaal waarom ik elke talent heb gepakt (al meer dan 3 weken geleden dat ik erop gespeelt heb, geloof dat ik die statue nog moest wisselen voor iets anders maar dat moet ik ff doen als ik thuis ben. :P
RustStorm schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:48:
[...]

Dat is tot op zekere hoogte bewonderingswaardig hoor, maar waarom zou je een wiel opnieuw uitvinden? :) Maak je ook helemaal geen gebruik van beschikbare guides enzo?
Owh ja hoor ik gebruik wel guides om te leren hoe een class speelt, maar er daadwerkelijk mee om kunnen gaan in game is altijd de 2de uitdaging (en de leukste). Na een tijdje krijg je een gevoel met zo'n class en weet je gewoon dat je van de guide kan afwijken omdat dat goed werkt op fight X bijv. Ik lees daarom ook altijd me skills eerst door te nemen voordat een guide tegen mij zegt druk op 1, 2 ,3 ,3 ,3 , 4 om te winnen omdat dat simpelweg niet voor alle fights op gaat natuurlijk.

[ Voor 35% gewijzigd door Kadardar op 22-11-2017 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:50:
[...]

https://worldofwarcraft.c...acter/draenor/necrodardar is hem :) Weet alleen niet meer helemaal waarom ik elke talent heb gepakt (al meer dan 3 weken geleden dat ik erop gespeelt heb, geloof dat ik die statue nog moest wisselen voor iets anders maar dat moet ik ff doen als ik thuis ben. :P

[...]

Owh ja hoor ik gebruik wel guides om te leren hoe een class speelt, maar er daadwerkelijk mee om kunnen gaan in game is altijd de 2de uitdaging (en de leukste). Na een tijdje krijg je een gevoel met zo'n class en weet je gewoon dat je van de guide kan afwijken omdat dat goed werkt op fight X bijv. Ik lees daarom ook altijd me skills eerst door te nemen voordat een guide tegen mij zegt druk op 1, 2 ,3 ,3 ,3 , 4 om te winnen omdat dat simpelweg niet voor alle fights op gaat natuurlijk.
Statue is prima om te gebruiken, ik wissel die ook nooit tenzij ik in M+ zit en we maar 2 aoe stuns hebben in de groep, vanaf 3 heb je zoveel DR dat het nutteloos is.
Wat ik wel zal doen is Healing Elixer switchen voor DH, Healing Elixer is nogal nutteloos ToV DH.
Je hebt al zo weinig personals, en Dampen Harm is objectief beter dan Healing Elixer. Mystic Vitality kan ook wel wat voor gezegd worden maar die is meer situational en dan gebruik je vooral de Soul ring zodat je alsnog DH hebt voor high damage mechanics.
En je hebt healers om je levend te houden :P

Ik raad je ook aan als je serieus monk tank wilt spelen om FacePalm relics te grinden.
Maakt niet uit welk ilvl aangezien FP trait ong 35 ilvls op je wapen waard is.
Deze geven een gigantische bonus in DPS + brew generation.
Mocht je een leggo krijgen/hebben ping mij ff :P

Ga zelfs nog een keer een edit eroverheen gooien 8)
Neck enchantment wil je eigenlijk alleen maar Hidden Satyr hebben ipv Heavy Hide, want HH is RNG het moet proccen en je wilt geen RNG defensive stats hebben want dan moet je net hopen dat het op het goede moment procced, DPS increase kan rng zijn maakt niet uit want het heeft toch geen invloed op je overlevingskansen.
Ook ben je al een hele goede physical damage tank, omdat je gigantisch veel dodged/staggered, dus die extra armor lijkt leuk maar je hebt er redelijk weinig aan uiteindelijk.
Voor de rest crit/versa enchants zijn over het algemeen beter dan mastery enchants tenzij je heel lage mastery tov crit hebt.

En je wist dit al vermoed ik maar: avoid haste like its the plague ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Ryada op 22-11-2017 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Daradius schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:42:
[...]

met mij mee pvpen ? als je horde ben iig. Wist niet eens dat jij wow speelde joh ^^ kom binnekort wel ff keertje op je teamspeak langs :*) .
Is prima, gaan we doen ! IDD horde, ik stuur je mijn BTag via DM !

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:03:
[...]

Statue is prima om te gebruiken, ik wissel die ook nooit tenzij ik in M+ zit en we maar 2 aoe stuns hebben in de groep, vanaf 3 heb je zoveel DR dat het nutteloos is.
Wat ik wel zal doen is Healing Elixer switchen voor DH, Healing Elixer is nogal nutteloos ToV DH.
Je hebt al zo weinig personals, en Dampen Harm is objectief beter dan Healing Elixer. Mystic Vitality kan ook wel wat voor gezegd worden maar die is meer situational en dan gebruik je vooral de Soul ring zodat je alsnog DH hebt voor high damage mechanics.
En je hebt healers om je levend te houden :P

Ik raad je ook aan als je serieus monk tank wilt spelen om FacePalm relics te grinden.
Maakt niet uit welk ilvl aangezien FP trait ong 35 ilvls op je wapen waard is.
Deze geven een gigantische bonus in DPS + brew generation.
Mocht je een leggo krijgen/hebben ping mij ff :P

Ga zelfs nog een keer een edit eroverheen gooien 8)
Neck enchantment wil je eigenlijk alleen maar Hidden Satyr hebben ipv Heavy Hide, want HH is RNG het moet proccen en je wilt geen RNG defensive stats hebben want dan moet je net hopen dat het op het goede moment procced, DPS increase kan rng zijn maakt niet uit want het heeft toch geen invloed op je overlevingskansen.
Ook ben je al een hele goede physical damage tank, omdat je gigantisch veel dodged/staggered, dus die extra armor lijkt leuk maar je hebt er redelijk weinig aan uiteindelijk.
Voor de rest crit/versa enchants zijn over het algemeen beter dan mastery enchants tenzij je heel lage mastery tov crit hebt.

En je wist dit al vermoed ik maar: avoid haste like its the plague ;)
Bij mij is het vooral dat ik moet leren omgaan met Stagger geloof ik, dat vind ik mechanic wijze gewoon iets heel vreemds als tank als je kijkt dat we vooral tanks hadden met geen Stagger meter. Waar ik vooral mee zit te puzzelen wanneer Ironskin en wanneer de skill dat je het verlaagd. Dat is de enige grote valkuil bij mij want ik doe het 1. te vroeg waardoor de cooldowns niet meer heb wanneer ik ze wel nodig heb of 2. ik ben in eens dood door een te grote klap waardoor me stagger door het plafond heen gaat (dus waarschijnlijk te laat).:P Nou helpt het ook niet bijzonder veel dat me gear is om te janken maar zover ik had begrepen is een monk juist totaal niet gear afhankelijk dankzij ze stagger maar dat krijg ik gewoon simpelweg er nog niet in bij me. :)

Nu had ik al een paar keer met me GM gepraat (want tank-a-holic) en hij begrijpt de monk wel vanuit een alt perspectief en hij zei gewoon lekker laten staggeren totdat je het gevoel hebt dat je healers het niet meer aankunnen en dan pas reageren. Je self healing wordt ook sterker danzij je stagger en daarom wil je dat gewoon lekker laten opbouwen. Dit is wat hij me vertelde maar ik heb nog geen tijd gehad voor me monk omdat opnieuw te proberen. Maar goed, hij komt ook niet verder dan heroic geloof ik omdat het maar een alt is en mythic puggen ziet die niet zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:35:
[...]

Bij mij is het vooral dat ik moet leren omgaan met Stagger geloof ik, dat vind ik mechanic wijze gewoon iets heel vreemds als tank als je kijkt dat we vooral tanks hadden met geen Stagger meter. Waar ik vooral mee zit te puzzelen wanneer Ironskin en wanneer de skill dat je het verlaagd. Dat is de enige grote valkuil bij mij want ik doe het 1. te vroeg waardoor de cooldowns niet meer heb wanneer ik ze wel nodig heb of 2. ik ben in eens dood door een te grote klap waardoor me stagger door het plafond heen gaat (dus waarschijnlijk te laat).:P Nou helpt het ook niet bijzonder veel dat me gear is om te janken maar zover ik had begrepen is een monk juist totaal niet gear afhankelijk dankzij ze stagger maar dat krijg ik gewoon simpelweg er nog niet in bij me. :)

Nu had ik al een paar keer met me GM gepraat (want tank-a-holic) en hij begrijpt de monk wel vanuit een alt perspectief en hij zei gewoon lekker laten staggeren totdat je het gevoel hebt dat je healers het niet meer aankunnen en dan pas reageren. Je self healing wordt ook sterker danzij je stagger en daarom wil je dat gewoon lekker laten opbouwen. Dit is wat hij me vertelde maar ik heb nog geen tijd gehad voor me monk omdat opnieuw te proberen. Maar goed, hij komt ook niet verder dan heroic geloof ik omdat het maar een alt is en mythic puggen ziet die niet zitten :P
klopt enigsinds op uitzonderingen na :P gewoon laten staggeren, in normal/heroic dungeons zou je eigenlijk nooit hoeven purifyen, enige moment dat je purified is meestal of als je stagger extreem hoog is, of als je net een heavy hitting ability op je neus krijgt. (bijvoorbeeld zsm NA je een maiden hammer solo soaked) voor de rest gewoon zorgen dat je ISB uphoud. Ik kan je vanavond wel wat WA's doorlinken als je wilt. Die maken het leven over het algemeen een stuk simpeler en makkelijker voor een monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:41:
[...]

klopt enigsinds op uitzonderingen na :P gewoon laten staggeren, in normal/heroic dungeons zou je eigenlijk nooit hoeven purifyen, enige moment dat je purified is meestal of als je stagger extreem hoog is, of als je net een heavy hitting ability op je neus krijgt. (bijvoorbeeld zsm NA je een maiden hammer solo soaked) voor de rest gewoon zorgen dat je ISB uphoud. Ik kan je vanavond wel wat WA's doorlinken als je wilt. Die maken het leven over het algemeen een stuk simpeler en makkelijker voor een monk.
Kijk dat is informatie waar ik nou wat aan heb. :) Dat voelt ook enige vorm van logisch aan als tank. Nog enige tips aan ISB zoals pas op Geel, begin rood? of echt een 100% uptime al vanaf de pull? De heavy hit dat je hem daarvoor ophoud en dan wegdrinkt begrijp ik dan nog wel. :)

Ik had al de WA's van Ipse gedownload zodat je de cooldowns en buffs kan tracken. Wellicht dat jou WA's wat beter werken dus daar sta ik zeker voor open om die te proberen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Kadardar op 22-11-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kadardar schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:43:
[...]

Ik had al de WA's van Ipse gedownload zodat je de cooldowns en buffs kan tracken. Wellicht dat jou WA's wat beter werken dus daar sta ik zeker voor open om die te proberen. :)
Het is zeker niet perfect en ik ben bezig om mijn compleet eigen WA te maken maar ik gebruik nu vooral deze:
general: https://wago.io/redfellas_brewmaster_unitframe
Deze verkies ik boven die van Ipse ivm looks + heeft iets meer features, en is duidelijk nadat je weet wat elke kleur betekend :P
ISB tracker: https://wago.io/NyVhkmtMX
Deze gebruik ik zodat ik nooit overcap op mijn ISB (is meer preventive dan noodzakelijk)
Deze is handig in het begin (heb hem zelf nog steeds maar negeer hem tegenwoordig: https://wago.io/SyHa7xp9-
Zorgt er 100% voor dat je je ISB gaat leren up te houden :+
Voor de rest heb ik alleen raid specific WA's die niet echt van toepassing zijn op het moment :D

IIG altijd ISB proberen up te houden op 100% ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Ryada op 22-11-2017 10:57 ]

Pagina: 1 ... 113 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.