Hoeveel varianten van de Xiaomi Redmi Note 4 zijn er eigenlijk?
Ik kan op GoT alleen een topic vinden over de versie met MediaTek-SoC. Er staat in de startpost wel dat er ook een duurdere is met een Qualcomm-SoC, maar die zou maar 3GB RAM hebben.
Nu vind ik op Honorbuy weer eentje met dus de Qualcomm-SoC, maar heeft 4GB RAM
https://www.honorbuy.com/...l-version-64gb-black.html
"International version" betekent dat hij alle 4G-banden ondersteunt, heb ik begrepen?
Ik vind het allemaal (nog) erg verwarrend. Naast de Xiaomi Redmi Note 4 met verschillende SoC's en geheugengroottes zijn er blijkbaar ook nog varianten als "Redmi Note 4X", "Redmi 4" en "Redmi 4X". En sommige hebben dan weer een Snapdragon 430 i.p.v. 625. En geen 4GB RAM
Momenteel heb ik een Motorola Moto G4 die net stuk is gegaan. Ik zit me een beetje te oriënteren met een budget van max. 200 euro. De Moto G5 heeft een kleiner scherm (5" i.p.v. 5,5") dus valt af. De plus-versie is buiten budget. En toen zat ik dus spontaan naar een Xiaomi te kijken. Ik twijfel nog heel erg
Is zo'n Xiaomi Redmi Note 4 (versie met Qualcomm en 4GB RAM) een voorruitgang t.o.v. een Moto G4 qua stevigheid, camera en accuduur? En heel belangrijk: is het toestel compatibel met Pokémon Go?