Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 08:26
Even een vraag over het installeren van updates van de eu-roms. Afgelopen weekend heb ik de weekly update 7.7.13 geïnstalleerd. Door de MUI backup kreeg ik daarna wel mijn apps allemaal weer terug, maar ik stop altijd allerlei applicaties die bij elkaar horen in een map, zodat ik niet vijf screens met apps heb en ik het lekker overzichtelijk kan houden. Dat moest ik dus weer opnieuw doen. Net als het instellen van de telefoon.
Is er geen makkelijkere manier om een nieuwe ROM er op te zetten? Net als een gewone update, zodat alles wat ik heb ingesteld ook zo blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
gooddaddy schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:17:
Is er geen makkelijkere manier om een nieuwe ROM er op te zetten? Net als een gewone update, zodat alles wat ik heb ingesteld ook zo blijft?
Of je updatet via de ingebouwde updater en dan verandert er niets aan je telefoon qua setup.
Of je flasht zelf de update/ROM via TWRP en dan moet je alleen CACHE en DALVIK/ART wipen.
Dan blijven alle instellingen staan. Overigens kan je alleen zo updaten bij 'kleine' updates.
Bij grote systeemupdates kan je dat niet doen en dan moet je wel alles van tevoren wipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
Met de ingebouwde updater bedoel je de update die in het mapje "Tools" zit na installatie?
Als ik daar mee zoek voor een update, dan zegt ie dat er geen update is. Terwijl ik nu de versie 7.7.13 heb en vanmorgen vroeg de versie 7.7.20 is uitgekomen voor de Redmi Note 4.

Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
@gooddaddy

Via "overige telefoon" -> systeemupdates.

Nieuwe updates komen vrijwel elke vrijdag online.
Daarbij staat er bovenaan het topic een groot rood vak met tekst waarom de update het nu niet doet.
https://xiaomi.eu/community/threads/7-7-20.40847/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
gooddaddy schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:14:
Met de ingebouwde updater bedoel je de update die in het mapje "Tools" zit na installatie?
Als ik daar mee zoek voor een update, dan zegt ie dat er geen update is. Terwijl ik nu de versie 7.7.13 heb en vanmorgen vroeg de versie 7.7.20 is uitgekomen voor de Redmi Note 4.

Mis ik iets?
Met het linkje naar Xiaomi.eu is ook uitgelegd waarom er geen OTA updates zijn. Je moet de update zelf downloaden en kan dan via de updater app rechtsbovenin zelf het handmatig gedownloade updatepakket kiezen.

Dat is overigens hetzelfde als in de recovery flashen, en dan zonder wipen, daarmee verlies je dus geen settings en hoef je geen backup terug te zetten.

Voorlopig even geen updates trouwens:
http://en.miui.com/thread-708968-1-1.html

[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 24-07-2017 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Goedendag,
Is het het waard om te upgraden naar een Redmi Note 4 vanuit een Redmi Note 2?
Ik wil de 3GB RAM 32GB versie kopen (zou genoeg moeten zijn, ik loop nu tegen het randje aan van mijn opslag met 16GB + 8GB SD).
Ik game vrijwel nooit, maar ik doe wel veel aan streaming.
Batterij en camera zijn het belangrijkst voor mij :)
(Ik had al gekeken naar de Lenovo P2, maar het design en de software (MIUI) staan mij meer aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-09 23:35
Mees789 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 23:32:
Goedendag,
Is het het waard om te upgraden naar een Redmi Note 4 vanuit een Redmi Note 2?
Ik wil de 3GB RAM 32GB versie kopen (zou genoeg moeten zijn, ik loop nu tegen het randje aan van mijn opslag met 16GB + 8GB SD).
Ik game vrijwel nooit, maar ik doe wel veel aan streaming.
Batterij en camera zijn het belangrijkst voor mij :)
(Ik had al gekeken naar de Lenovo P2, maar het design en de software (MIUI) staan mij meer aan)
Ik zou het gewoon doen en gelijk iets meer uitgeven en voor de 4/64 GB gaan. Die is in verhouding niet veel duurder en dan heb je zeker genoeg opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
Rubiks schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 01:08:
[...]

Ik zou het gewoon doen en gelijk iets meer uitgeven en voor de 4/64 GB gaan. Die is in verhouding niet veel duurder en dan heb je zeker genoeg opslag.
Is die al ergens verkrijgbaar met de juiste 4G banden voor Nederland? Volgens mij kun je die alleen maar pre-orderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muis666
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:04
gooddaddy schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 07:40:
[...]

Is die al ergens verkrijgbaar met de juiste 4G banden voor Nederland? Volgens mij kun je die alleen maar pre-orderen
Jawel, die is al maanden uit. Sterker nog, volgens mij wordt de beschikbaarheid minder omdat de opvolger (Redmi Note 5) al in de steigers staat.
Je moet dus zoeken op de Redmi Note 4 Global Edition. Die heeft alle banden voor Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
Muis666 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:01:
[...]

Jawel, die is al maanden uit. Sterker nog, volgens mij wordt de beschikbaarheid minder omdat de opvolger (Redmi Note 5) al in de steigers staat.
Je moet dus zoeken op de Redmi Note 4 Global Edition. Die heeft alle banden voor Nederland.
Dat snap ik, maar als een Redmi Note 4 global wil met 4GB/64GB dan zie je dat ie overal out of stock is en/of dat je hem kunt pre-orderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
gooddaddy schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:50:
[...]

Dat snap ik, maar als een Redmi Note 4 global wil met 4GB/64GB dan zie je dat ie overal out of stock is en/of dat je hem kunt pre-orderen
Global Version Xiaomi Redmi Note 4 Qualcomm 4GB 64GB Smartphone Snapdragon 625 Octa Core 5.5" 1080P 13.0MP 4100mAh MIUI 8.1 OTA
http://s.aliexpress.com/VfqInMVb
(from AliExpress Android)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
ah, OK. Via de "normale" shops (Geekbuying, Gearbest, Banggood) staan deze al weken lang op re-stocking. Ali-express kijk ik nooit naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
gooddaddy schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:54:
ah, OK. Via de "normale" shops (Geekbuying, Gearbest, Banggood) staan deze al weken lang op re-stocking. Ali-express kijk ik nooit naar
Niks mis met Ali hoor...👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esjo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-03-2024
Zojuist mn redmi note 2 aan diggelen laten vallen. Bijna 2 jaar heel tevreden over geweest, maar draaide al een tijdje op CM 12.1 omdat Xiaomi.eu wat problemen gaf. Met name apps waarvan meldingen achterwege bleven kreeg ik niet opgelost (locken van apps, achtergrond afsluiten uitschakelen e.d. vanalles geprobeerd). Redmi note 3 SE die ook in huis is, geeft zelfde problemen eigenlijk.
Nu lees ik iedereen hier over de rom van Xiaomi.eu. Is er ook een goed alternatief beschikbaar? Of zijn er op de note 4 oplossingen voor of kan ik er beter niet meer aan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomas
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:57
Esjo schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:22:
Zojuist mn redmi note 2 aan diggelen laten vallen. Bijna 2 jaar heel tevreden over geweest, maar draaide al een tijdje op CM 12.1 omdat Xiaomi.eu wat problemen gaf. Met name apps waarvan meldingen achterwege bleven kreeg ik niet opgelost (locken van apps, achtergrond afsluiten uitschakelen e.d. vanalles geprobeerd). Redmi note 3 SE die ook in huis is, geeft zelfde problemen eigenlijk.
Nu lees ik iedereen hier over de rom van Xiaomi.eu. Is er ook een goed alternatief beschikbaar? Of zijn er op de note 4 oplossingen voor of kan ik er beter niet meer aan beginnen?
Als je op Google zoekt naar "Android delayed notifications" krijg je ongeveer 17.000.000 hits met oplossingen voor dit probleem. Al deze oplossingen komen op hetzelfde neer. En bij al deze oplossingen staat als comment van gebruikers dat deze oplossingen niet werken. Dus trek zelf je conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 20:47

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

gooddaddy schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 11:54:
Altijd even op kimovil kijken voordat je besteld:

https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-redmi-note-4-global-3gb-32gb

3/32 global is 122 euro
4/64 global is 161 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 18:39
wat maakt kimovil het zo veilig als ik vragen mag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
theduke1989 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:36:
wat maakt kimovil het zo veilig als ik vragen mag....
Is eigenlijk net zoiets als "Kieskeurig" hier, volgens mij.
Soort vergelijkingssite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
Gelukt! Besteld bij Banggood :)
Ben benieuwd!

Ik zou graag mijn WhatsApp conversaties willen overzetten, ik laat hem back-uppen via Google Drive, dit moet genoeg zijn toch?
Is het ook mogelijk dat ik de media die ik van WhatsApp heb weer kan aanklikken in WhatsApp zelf (zonder dat er staat dat de media verwijderd is)? Zo ja, hoe kan ik dat voor elkaar krijgen? Dat gaat niet mee in de back-up of wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eRie
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 14-06 19:23
Mees789 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 00:09:
Gelukt! Besteld bij Banggood :)
Ben benieuwd!

Ik zou graag mijn WhatsApp conversaties willen overzetten, ik laat hem back-uppen via Google Drive, dit moet genoeg zijn toch?
Is het ook mogelijk dat ik de media die ik van WhatsApp heb weer kan aanklikken in WhatsApp zelf (zonder dat er staat dat de media verwijderd is)? Zo ja, hoe kan ik dat voor elkaar krijgen? Dat gaat niet mee in de back-up of wel?
Back-up via Google Drive is genoeg. Vorige week ook gedaan en alle berichten inclusief media worden netjes overgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esjo
jomas schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:41:
[...]

Als je op Google zoekt naar "Android delayed notifications" krijg je ongeveer 17.000.000 hits met oplossingen voor dit probleem. Al deze oplossingen komen op hetzelfde neer. En bij al deze oplossingen staat als comment van gebruikers dat deze oplossingen niet werken. Dus trek zelf je conclusie.
Helder.. Xiaomi wordt het dan zeker niet.. Nu zie ik wel het e.e.a. voorbij komen over Lineage. De ervaringen met deze ROM momenteel wel goed? En is die nu beschikbaar voor alle varianten?
Twijfel tussen de Note 4X 4/64 of note 4 4/64 Global? Heeft de 4X nu wel of niet alle banden beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
Rubiks schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 16:39:
[...]

Ik heb deze :

Bekijk dit op eBay http://www.ebay.com/itm/282292457170

Past goed. De randen zijn goed afgerond.
Zie ook mijn vorige reactie.
Ik heb geen geluk met tempered glass screen protectors voor de Note 4. Bovenstaande zijn gisteren binnengekomen. Paste dus net niet. Wanneer ik hem zo uitlijn dat het gat voor de front-camera precies goed zit, dan zitten de doorschijnende delen voor de knoppen onderaan niet goed. Zelfde verhaal met een screenprotector die ik vandaag van Gearbest ontving. En mijn eerste screenprotector die ik van Banggood ontving die plakte niet goed op de randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
gooddaddy schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:23:
[...]

Ik heb geen geluk met tempered glass screen protectors voor de Note 4. Bovenstaande zijn gisteren binnengekomen. Paste dus net niet. Wanneer ik hem zo uitlijn dat het gat voor de front-camera precies goed zit, dan zitten de doorschijnende delen voor de knoppen onderaan niet goed. Zelfde verhaal met een screenprotector die ik vandaag van Gearbest ontving. En mijn eerste screenprotector die ik van Banggood ontving die plakte niet goed op de randen.
Het is een hele kunst om ze er goed op te krijgen. |:(
Misschien is dit wat. Er zit een tool bij. (Geen ervaring mee).

http://s.aliexpress.com/N3Mbi22M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
Met mijn vorige iphone en die van mijn dochters anders nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 09:34
Rubiks schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:36:
[...]

Het is een hele kunst om ze er goed op te krijgen. |:(
Misschien is dit wat. Er zit een tool bij. (Geen ervaring mee).

http://s.aliexpress.com/N3Mbi22M
Rubiks had deze besteld naar aanleiding van jou link:
Ik heb deze :

Heb alleen weer de verkeerde gehad, gaten voor de camera komen ook hier niet overheen en heb de 4X besteld, omdat ik de Redmi Note 4 Global heb...

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:16
jomas schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 10:59:
[...]

Dit is gewoon een China shop met vage/onduidelijke voorwaarden.

17. Invoer, BTW- & douane
17.1 Om het internationale kopen proces te vereenvoudigen, kiest eGlobal Central ervoor de controles die uitgevoerd worden bij duane inklaring te behandelen. Bij het kopen van producten via eGlobal Central, geeft u eGlobal Central toestemming voor de regelingen bij de douane namens u voor de producten in uw bestelling. Invoeren van producten uit het buitenland kan een gedoe zijn voor het merendeel van onze klanten. Wij organiseren dit proces voor u. Wij bezorgen u de goederen tot aan uw deur door de snelle lokaal scheepvaartverkeer. De vermelde prijzen op onze website zijn de definitieve prijzen, door het te betalen zullen de goederen geleverd worden tot aan uw deur. Zonder verborgen kosten en douane vertraging.

17.2 Na 3 maanden ontvangst van de goederen zal eGlobal Central niet aansprakelijk zijn voor de invoerrechten en de bijbehorende kosten.

Lees ook even de shopreview van Tweakers https://tweakers.net/shop...central-be/shopreviews/1/
Ik zou hier nooit iets bestellen.
Dat valt wel mee, het hele LG G6 levertijden topic staat vol positieve ervaringen. Ik heb inmiddels mijn 6de bestelling hier in 2 maanden tijd gedaan en niks te klagen, alles netjes geleverd en zonder verdere invoerrechten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
djcasl schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 17:34:
[...]

Rubiks had deze besteld naar aanleiding van jou link:
Ik heb deze :

Heb alleen weer de verkeerde gehad, gaten voor de camera komen ook hier niet overheen en heb de 4X besteld, omdat ik de Redmi Note 4 Global heb...
Ze hebben een optie voor 4, 4X en global.
Wel vreemd want toen ik er bestelde waren er 2 opties: RN4 en RN4X.
Ik heb de RN4X besteld en die past prima.

[ Voor 9% gewijzigd door Rubiks op 26-07-2017 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 09:34
Rubiks schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 18:01:
[...]

Ze hebben een optie voor 4, 4X en global.
Wel vreemd want toen ik er bestelde waren er 2 opties: RN4 en RN4X.
Ik heb de RN4X besteld en die past prima.
Global is er nu bij gekomen die kon ik dus niet bestellen...

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
Gurby schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:24:
[...]

Edit: misschien kan dit een hint naar de oplossing zijn (waarschuwing: dit is voor de Redmi Note 3)
Lijkt me inderdaad een oplossing te kunnen zijn, maar dan heb je dus wel een qcn-bestand nodig voor de Redmi Note 4 Global. en die zijn dan weer nergens te vinden.

Misschien dat iedereen met het probleem dat ze geen 4G hebben met Vodafone in het micro sim-slot er even melding van maken in het xiaomi forum

[ Voor 19% gewijzigd door gooddaddy op 01-08-2017 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esjo
Iemand de laatste tijd nog de note 4 gekocht? Hoe zit het momenteel met de levering van de global 4gb/64gb. Ik lees het eea over leveringsproblemen en bij veel shops is de grijze variant niet beschikbaar.. Zou 't verstandig zijn nog even te wachten? Zou dit wat met de prijs gaan doen de komende tijd of zal die rond de 175 blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Heb de note 4 global binnen gekregen, echter lijkt geen band 20 te hebben. Heb al diverse apps getest om te kijken echter kan ik geen app vinden die dit kan uitlezen.

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Als je eentje hebt met MediaTek SoC, dan is geen band 20 beschikbaar.
Heb je een SnapDragon SoC, dan is wel band 20 beschikbaar.

Staat op de doos of run een benchmark/hardware info app om te dubbelchecken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
cornfed99111 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 01:10:
[...]

Als je eentje hebt met MediaTek SoC, dan is geen band 20 beschikbaar.
Heb je een SnapDragon SoC, dan is wel band 20 beschikbaar.

Staat op de doos of run een benchmark/hardware info app om te dubbelchecken.
Heb een snapdragon variant. Op de doos staat netjes global en ook volgens de advertenties zit er band 20 bij. Echter voor geen meter 4g te ontvangen.

Ben al diverse apps aan het testen maar nog geen gevonden die daadwerkelijk de banden weergeeft die het toestel heeft. Of zijn dat root only apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
Eoghlear schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:44:
[...]

Heb een snapdragon variant. Op de doos staat netjes global en ook volgens de advertenties zit er band 20 bij. Echter voor geen meter 4g te ontvangen.

Ben al diverse apps aan het testen maar nog geen gevonden die daadwerkelijk de banden weergeeft die het toestel heeft. Of zijn dat root only apps?
Waar heb je je sim-kaart in zitten en welke provider heb je. Vodafone in sim1 geeft geen 4G, in sim2 wel (nano-sim)
anders even kijken bij Instellingen --> Mobiele netwerken -->op de naam van je provider klikken --> Selectie Netwerk Type. Daar op "Bij voorkeur 4G" klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflector
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 13:38
Heb je een linkje waarvandaan je hem besteld hebt? Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
[...]

Daarvoor is inderdaad root nodig.

Check ook even je ROM versie of die wel van Xiaomi zelf is.
Sommige shops zetten er een eigen ROM versie op. En daar kan je problemen mee krijgen buiten China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• routier_lub
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-09 22:33
gooddaddy schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:04:
[...]

Waar heb je je sim-kaart in zitten en welke provider heb je. Vodafone in sim1 geeft geen 4G, in sim2 wel (nano-sim)
anders even kijken bij Instellingen --> Mobiele netwerken -->op de naam van je provider klikken --> Selectie Netwerk Type. Daar op "Bij voorkeur 4G" klikken
Dit geldt ook voor Hollands nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
routier_lub schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:03:
[...]
Dit geldt ook voor Hollands nieuwe.
Zo te zien zitten die ook op het Vodafone netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
cornfed99111 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:18:
[...]

Zo te zien zitten die ook op het Vodafone netwerk.
Klopt, maar Ziggo zit ook op het Vodafone netwerk, en daarmee heb je wel 4G in sim1. Erg vreemd allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
Reflector schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:12:
[...]

Heb je een linkje waarvandaan je hem besteld hebt? Ben wel benieuwd.
Heb hem hier vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
die is 100% global, waarschijnlijk nano sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
krissie100 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:03:
[...]

die is 100% global, waarschijnlijk nano sim
In sim 2 schijnt ie volgens de gebruiker waar ie uiteindelijk voor was het wel te doen. Heeft vodafone.
Tis voor nu opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
Weet iemand hoe het zit met Simyo? Heb de telefoon nog niet binnen maar ben toch wel benieuwd of de 4G werkt (Snapdragon variant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:14

Nikeo

Jawelles

Alles werkt met elke provider, behalve de providers die via het vodafone NL netwerk gaan. Daar moet je de sims omwisselen en werkt het full speed maar heb je geen sd slot meer over.

[ Voor 34% gewijzigd door Nikeo op 04-08-2017 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
Uitzondering is Ziggo mobiel, dat ook over het Vodafone netwerk gaat. Die heeft wel gewoon 4G in het micro-sim slot (sim1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
Thanks iedereen.
Heb 'm binnen
Raar Nederland en België niet tussen de regio's staan, heb maar voor Duitsland gekozen.
Hij geeft constant aan dat er geen SIM-kaart in zit, hij is al een beetje bijgeknipt maar hij blijft maar weigeren. Dus nu denk ik maar een andere SIM bestellen en volhouden op de Redmi Note 2
Edit: gefixt
Verder naar mijn verwachtingen prima (:

[ Voor 8% gewijzigd door Mees789 op 07-08-2017 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gooddaddy schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:48:
[...]

Klopt, maar Ziggo zit ook op het Vodafone netwerk, en daarmee heb je wel 4G in sim1. Erg vreemd allemaal
En o wat ben ik blij dat ik nu gedwongen wordt van Ziggo naar Vodafone. Not! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mees789 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 14:42:
Thanks iedereen.
Heb 'm binnen
Raar Nederland en België niet tussen de regio's staan, heb maar voor Duitsland gekozen.
Hij geeft constant aan dat er geen SIM-kaart in zit, hij is al een beetje bijgeknipt maar hij blijft maar weigeren. Dus nu denk ik maar een andere SIM bestellen en volhouden op de Redmi Note 2
Edit: gefixt
Verder naar mijn verwachtingen prima (:
Laat dat ding gewoon draaien op de EU Rom. Werkt je GPS ook beter. ;)
[...]

Je had een international moeten bestellen, geen Global. Helaas .....

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2017 17:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:01:
[...]

Laat dat ding gewoon draaien op de EU Rom. Werkt je GPS ook beter. ;)

[...]

Je moet juist global bestellen maargoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joatg
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:10
Ook hier even een vraagje: Ik wil de Xiaomi Redmi Note 4 4gb 64gb Official Global Edition kopen bij Geekbuying voor 168euro (vanuit Italië):

http://www.geekbuying.com...tphone---Gray-384100.html

Maakt het uit dat deze uit Italië komt en niet vanuit Duitsland of Spanje (daar zijn deze namelijk niet op voorraad)? Ik betaal dan ook geen extra invoerkosten en BTW? En het klopt dat ik via Geekbuying geen rare Chinese ROM krijg?

Alvast bedankt.

Edit: Juiste link

[ Voor 8% gewijzigd door Joatg op 07-08-2017 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krissie100 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:36:
[...]

Je moet juist global bestellen maargoed :)
Je hebt gelijk. 8)7 Ben er al weer even uit. O-) Verwarrende lijnen ook van Xiaomi. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:56:
[...]

Verwarrende lijnen ook van Xiaomi. 8)
Absoluut mee eens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
Verwijderd schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:01:

Global is de juiste versie. Afijn, 4g werkt met Vodafone alleen in sim 2. De gebruiker van de telefoon moet hem daar in stoppen. Probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Ik denk dat je gelijk hebt.

Je moet je altijd voor ogen houden dat deze telefoons niet speciaal bestemd zijn voor de Europese markt.
Ze hoeven dus niet aan specifieke Europese eisen te voldoen of een certificeringstraject te volgen bij Europese telecombedrijven.
En als dan iets niet compatibel is, dan moet je wachten en hopen op een oplossing van de fabrikant.

@Joatg

*Er bestaan geen Italiaanse, Duitse of Spaanse modellen.
Alleen Chinese telefoons met een Chinese of Global ROM.

*Als de telefoon daadwerkelijk uit Italië komt, zouden geen import kosten bij moeten komen.

*Welke ROM Geekbuying op zijn telefoons doet, weet ik niet.
Maar dat maakt niet zoveel uit, want ik adviseer je om toch zelf een EU ROM erop te zetten.

[ Voor 28% gewijzigd door cornfed99111 op 08-08-2017 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eoghlear schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 23:36:
[...]

Global is de juiste versie. Afijn, 4g werkt met Vodafone alleen in sim 2. De gebruiker van de telefoon moet hem daar in stoppen. Probleem opgelost.
En waar laat je dan je SD kaart? Weer een probleem.

• Esjo
Joatg schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:38:
Ook hier even een vraagje: Ik wil de Xiaomi Redmi Note 4 4gb 64gb Official Global Edition kopen bij Geekbuying voor 168euro (vanuit Italië):

http://www.geekbuying.com...tphone---Gray-384100.html

Maakt het uit dat deze uit Italië komt en niet vanuit Duitsland of Spanje (daar zijn deze namelijk niet op voorraad)? Ik betaal dan ook geen extra invoerkosten en BTW? En het klopt dat ik via Geekbuying geen rare Chinese ROM krijg?

Alvast bedankt.

Edit: Juiste link
Heb je hem inmiddels besteld bij geekbuying? Wel benieuwd of hij inderdaad vanuit Italie wordt verscheept. Verbaas me er ook over dat hij alleen in Italie beschikbaar is. Ben al 2 weken aan het zoeken naar een europees warehouse maar hij is telkens niet op voorraad... Ben een beetje bang dat als ik hem bestel dat hij dan alsnog heel laat pas verstuurd gaat worden...

• dutchgio
  • Nu online
Maakt verder niet uit toch, zolang het vanuit de EU wordt verstuurd heb je geen extra kosten.

• Esjo
dutchgio schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:31:
Maakt verder niet uit toch, zolang het vanuit de EU wordt verstuurd heb je geen extra kosten.
Als hij dan maar wel verstuurd wordt.. Lees op geekbuying veel reacties dat mensen al sinds juni wachten en hij nog steeds niet verstuurd is (vaak wel de zwarte). Aangezien de Italiaanse stock momenteel de enige europese is die wel voorraad schijnt te hebben ben ik wat achterdochtig...

• Joatg
Esjo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:40:
[...]

Als hij dan maar wel verstuurd wordt.. Lees op geekbuying veel reacties dat mensen al sinds juni wachten en hij nog steeds niet verstuurd is (vaak wel de zwarte). Aangezien de Italiaanse stock momenteel de enige europese is die wel voorraad schijnt te hebben ben ik wat achterdochtig...
Ja precies dit. Een medetweaker waarschuwde me er ook al voor. Ook veel negatieve reviews over Geekbuying. Ik vind het maar een lastige mobiel om aan te komen voor mijn eisen tenzij je er 220euro voor over hebt.

• Furiousz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 18:08
Esjo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:29:
[...]

Heb je hem inmiddels besteld bij geekbuying? Wel benieuwd of hij inderdaad vanuit Italie wordt verscheept. Verbaas me er ook over dat hij alleen in Italie beschikbaar is. Ben al 2 weken aan het zoeken naar een europees warehouse maar hij is telkens niet op voorraad... Ben een beetje bang dat als ik hem bestel dat hij dan alsnog heel laat pas verstuurd gaat worden...
Ik heb die van mij ook bij GeekBuy besteld, vanuit het DE warehouse. Voorafgaand aan de bestelling heb ik via de live chat gevraagd of hij zeker weten op voorraad was, het bleek de laatste te zijn. Keurig binnen een week geleverd.

Ondertussen heb ik al 3 screenprotectors gehad voor het toestel, alle 3 waardeloos. De eerste bleef niet "plakken" aan het scherm bij de randen, de tweede viel er na 2 weken gewoon vanaf en de derde die ik vandaag geprobeerd heb was een dun stukje plastic wat helemaal niets met een screenprotector te maken had en paste ook totaal niet. Nu dus wederom op zoek naar een goede protector....

Gisteren de official LineageOS geflasht, het lijkt alsof de foto kwaliteit er aanzienlijk op vooruit is gegaan. Afgelopen 2 weken in Noorwegen veel vakantiefoto's gemaakt en bij het bekijken op de pc viel het mij op dat bijna alle foto`s niet geheel scherp en vaak erg donker waren. Hopelijk is deze bug nu verholpen.

3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput

Verwijderd

Furiousz schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:35:
[...]

Gisteren de official LineageOS geflasht, het lijkt alsof de foto kwaliteit er aanzienlijk op vooruit is gegaan. Afgelopen 2 weken in Noorwegen veel vakantiefoto's gemaakt en bij het bekijken op de pc viel het mij op dat bijna alle foto`s niet geheel scherp en vaak erg donker waren. Hopelijk is deze bug nu verholpen.
Er gaat nog steeds niets boven een echte camera. Schitterende foto's van mijn vakantie. 8)

• Furiousz
Dom genoeg hebben we die dus niet meegenomen :$ . Nouja, heb ik weer een goede reden om nog een keer weer terug te gaan 8) .

• Rubiks

Tot nu toe geen probleem mee😀

[ Voor 27% gewijzigd door Rubiks op 10-08-2017 16:39 ]

• Furiousz
Ja, dat was de tweede die ik had en die viel er dus na 2 weken gewoon vanaf... Misschien gewoon pech gehad of niet goed er op gezet.

• LoeWn
  • Laatst online: 13:31
Bij de Redmi 4x hetzelfde probleem gehad. De hardere screenprotectors hebben niet de lichte curve die het scherm wel heeft en daarom aan de randen niet blijven plakken. En inderdaad dezelfde ervaring met bovenstaande screenprotectors welke niet lang blijven plakken.

Inmiddels is bij mij het probleem opgelost. Iemand heeft mijn telefoon laten vallen en natuurlijk scherm gebarsten (Toestel viel met een hoek vanaf een metertje of 3 op de grond. De screenprotector reikte niet tot aan de hoek dus kon ook niks doen). Afijn, nieuw scherm er op gezet. Deze is niet curved blijkbaar, waardoor de normale screenprotectors wel blijven plakken tot aan de rand. Geluk bij een ongeluk dus.

Dus je weet wat je te doen staat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:35
Joatg schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:45:
[...]

Ja precies dit. Een medetweaker waarschuwde me er ook al voor. Ook veel negatieve reviews over Geekbuying. Ik vind het maar een lastige mobiel om aan te komen voor mijn eisen tenzij je er 220euro voor over hebt.
Ik heb dan weer goeie ervaring met geekbuying. Maar dan wel een xiaomi mi max 2 in ieder geval kwam uit spanje binnen 5 dagen geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
cornfed99111 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:48:
[...]

Of je updatet via de ingebouwde updater en dan verandert er niets aan je telefoon qua setup.
Of je flasht zelf de update/ROM via TWRP en dan moet je alleen CACHE en DALVIK/ART wipen.
Dan blijven alle instellingen staan. Overigens kan je alleen zo updaten bij 'kleine' updates.
Bij grote systeemupdates kan je dat niet doen en dan moet je wel alles van tevoren wipen.
De eerste weekly ROM voor MIUI9 is uit. Nu de grote vraag? Alles wipen of gewoon updaten via de ingebouwde updater?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
gooddaddy schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:14:
[...]

De eerste weekly ROM voor MIUI9 is uit. Nu de grote vraag? Alles wipen of gewoon updaten via de ingebouwde updater?
Gewoon updaten moet kunnen.

Maar aangezien het nog een behoorlijke beta release is wellicht verstandig om eerst een volledige backup te maken in TWRP zodat je nog terug kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Lineage-14.1-20170810 update:

https://download.lineageos.org/mido/changes/

Toch wel een van de fijnste roms die ik heb gebruikt tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
dutchgio schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:33:
[...]

Gewoon updaten moet kunnen.

Maar aangezien het nog een behoorlijke beta release is wellicht verstandig om eerst een volledige backup te maken in TWRP zodat je nog terug kan.
Dat ging toch niet helemaal goed. Concstante reboots.. Maar de MIUI-backup bracht uitkomst. Na de telefoon in recovery opgestart te hebben een factory reset gedaan en daarna de eu-rom van Miui 9 er op geflashed. Daarna na het opstarten en de eerste instellingen de miui-backup gerestored en dan staat alles weer goed :)

Maar helaas met deze ROM nog steeds geen 4 G met Vodafone op SIM1. Ik ga de officiele Global Rom van xiaomi nog eens flashen en kijken wat die er mee doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphkeb
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:29
Deze phone staat hoog op mijn wishlist, maar lees veel verhalen over niet werkende push notificaties.

Het lijkt me wel handig als je meldingen krijgt van Whatsapp, sms, mail en gemiste oproepen?!?!
Is dit echt zo erg?

Het zou dan de global worden voor de b20 ondersteuning, de originele of EU rom maakt me niet zo wel uit, gewoon degene die het beste werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
geen problemen met push notificaties bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Laatst online: 13:31
Bij MIUI zitten machtigingen (voor meldingen) een beetje onlogisch en niet gebruiksvriendelijk. Is verder geen bug of iets. So no worries.

Als je geen Nederlands nodig hebt.. Gewoon Global er op laten staan. Scheelt je wat werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
MIUI 9 Global Rom wil bij mij niet. Blijft hangen bij het opstarten. Terwijl de eu-ROM van MIUI 9 het wel gewoon doet bij mij :?

Edit:
Via de Mi flash tool toch de global versie van MIUI 9 op mijn telefoon gekregen. Helaas nog steeds geen 4G met Vodafone in Sim1 (micro-slot). Wat wel een verbetering is is dat je in MIUI 9 nu ook "Netherlands" als regio kunt opgeven.

[ Voor 48% gewijzigd door gooddaddy op 11-08-2017 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esjo
Joatg schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:45:
[...]

Ik heb me er aan gewaagd en besteld vanuit het IT warehouse. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:54

Flabergasted

Prepare to die !

Iemand nog meer ervaringen met de laatste rom update MIUI 9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joatg
Esjo schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 08:24:
[...]

Ik heb me er aan gewaagd en besteld vanuit het IT warehouse. Ben benieuwd...
Keep me updated please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubiks
Flabergasted schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 10:13:
Iemand nog meer ervaringen met de laatste rom update MIUI 9 ?
Wat mij tot nu toe tegenvalt is dat je geen home screen kan kiezen. Dit is namelijk standaard de meest linkse pagina.
Verder werkt MIUI lab niet mij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen trouwens het zelfde issue als ik, dat het connecten van twee bluetooth devices niet gaat? Mijn Fitbit charge 2 icm. een draadloze koptelefoon? Weet iemand een oplossing?

• Esjo
Zondag besteld, vandaag binnen! Geen enkel probleem dus! Had van te voren even gecheckt via de chat of er voldoende in stock was en dat was er werd me verzekerd.
Nu bezig met de bootloader unlocken maar krijg na het invullen van de code via de SMS een vage chinese foutmelding... Niet te vertalen dus geen idee wat ik nu fout doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
Sinds ik mIUI 9 er op heb staan trilt mijn telefoon elke minuut zo wat aslof hij een bericht binnen krijgt wanneer ik deze in mijn borstzak heb zitten. Hij gaat dan ook aan alsof je op de aan-uit knop drukt. Iemand een idee wat dit kan zijn.
Het is niet dat de borstzakken van mijn overhemden zo klein zijn dat hij het allemaal zo strak zit dan de aan-uit knop ingeduwd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esjo
Ik probeer te unlocken maar krijg na 99% de foutmelding: Couldnt unlock. after 54 hours of trying to unlock the device.
Is dit de 74 uur die aftelt? Of is dit iets anders? Hij heeft er namelijk niet daadwerkelijk 54 uur over gedaan om het te proberen...
Heb de toestemming e.d. inmiddels voor elkaar gekregen. Zit op dev. ROM. Zag ergens het advies een oudere ROM te gebruiken maar kan niet meer terug naar een oudere ROM via de updater app....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joatg
Esjo schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 21:18:
[...]

Zondag besteld, vandaag binnen! Geen enkel probleem dus! Had van te voren even gecheckt via de chat of er voldoende in stock was en dat was er werd me verzekerd.
Nu bezig met de bootloader unlocken maar krijg na het invullen van de code via de SMS een vage chinese foutmelding... Niet te vertalen dus geen idee wat ik nu fout doe...
Stond de originele Global ROM erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
Je moet 72 wachten tussen de toestemming voor de bootloader te unlocken voordat je dit werkelijk kunt doen. En je hebt tegenwoordig geen speciale developer rom meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esjo
Joatg schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:19:
[...]

Stond de originele Global ROM erop?
Ja voor zover ik kon zien wel! Doos was ook gesealed (al kunnen ze dat natuurlijk zelf doen). ook geen bloatware gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olmo30
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-09 20:46
Hi, ik heb hier de global versie(snapdragon 3gb, 32gb), met een gebroken scherm. Iemand toevallig ervaring met ergens een vervangend exemplaar bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vodkajus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09-2024
Deze maand miui global 8.5.4.0 (android 7.0) erop gekregen automatisch.
ik zie dat je nu nederland kan kiezen als land.
ik had note4x voorheen op germany staan.
ook lijkt het scherm wat feller standaard ingesteld.

heeft iemand voordelen gevonden nu je nederland als land kan instellen?

[ Voor 10% gewijzigd door vodkajus op 19-08-2017 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

Olmo30 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:50:
Hi, ik heb hier de global versie(snapdragon 3gb, 32gb), met een gebroken scherm. Iemand toevallig ervaring met ergens een vervangend exemplaar bestellen?
Ik heb hetzelfde maar op basis van de youtube filmpjes de hoop maar laten varen dat ik het zelf met een vervangend scherm zou kunnen fixen. Als er al sites zijn die een reparatie aanbieden vragen ze ongeveer even veel als een nieuw toestel.. Voorlopig blijf ik dan maar rondlopen met een barst in m'n scherm, afwachten hoe de snapdragon versie van de note 5 gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Wie kan me helpen?

For Xiaomi Redmi Note 4 LCD Display+Touch Screen 100% High Quality LCD Digitizer Glass Panel Replacement For Xiaomi Redmi Note4
http://s.aliexpress.com/JVfmANfe
(from AliExpress Android)

Hier hebben ze niet de zwarte voorkant. Mijn Redmi note 4 is gevallen en het scherm is kaduuk. Maar touch doet het. .aar waar kan ik nog halen voor deze prijs met alles erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Beste alle,

Device: Xiaomi Redmi note 4 global edition (SD625)

Ik zit met een vaag probleem.

1. Bootloader is unlocked dus.

Nu probeer ik deze https://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=3566095 Stable mido ROM te installeren. Maar geeft telkens een failed aan zonder enige informatie.

2. Ik heb verschillende TWRP geprobeerd misschien lag het daar aan maar elke keer wanneer ik wil installeren krijg ik error (failed)

En nu is het probleem wanneer ik reboot ik op de mi logo blijf hangen.

Iemand enig idee??

Nevermind, deze originele TWRP gebruikt: https://dl.twrp.me/mido/twrp-3.1.1-0-mido.img.html en het werkt meteen....

[ Voor 10% gewijzigd door theduke1989 op 20-08-2017 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:36
Al een week vol verbazing naar de sot van deze telefoon te kijken; accu battery geeft een schatting van 14 uur aan, terwijl m'n Nexus 6p amper 3 uur haalt.

Mijn n6p is richting m'n vrouw gegaan ivm het defect raken van de lg G3, en ik ben maar voor de redmi Note 4 gegaan. Knoop nu maar doorgehakt; Nexus 6p gaat in de verkoop en voor m'n vrouw komt er ook een Note 4.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
theduke1989 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 08:58:
Iemand enig idee??

Nevermind, deze originele TWRP gebruikt: https://dl.twrp.me/mido/twrp-3.1.1-0-mido.img.html en het werkt meteen....
Altijd de TWRP gebruiken die de ROM ontwikkelaar adviseert of zelf gemaakt heeft.
Als de partitie indeling anders is als TWRP verwacht, kan hij dus niet booten.
Ik vermoed dat Lineage ROM hierin afwijkt van de Xiaomi ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audb
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:43
Meestal zie je helemaal onderaan andere aanbieders staan en met een beetje geluk vind je hem daar en soms ook nog goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
cornfed99111 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:53:
[...]

Altijd de TWRP gebruiken die de ROM ontwikkelaar adviseert of zelf gemaakt heeft.
Als de partitie indeling anders is als TWRP verwacht, kan hij dus niet booten.
Ik vermoed dat Lineage ROM hierin afwijkt van de Xiaomi ROM.
Is niet altijd zo hoor, de Mido rom adviseerde de Cofface twrp, maar ik heb gewoon de originele gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
theduke1989 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 17:55:
[...]
Is niet altijd zo hoor, de Mido rom adviseerde de Cofface twrp, maar ik heb gewoon de originele gebruikt.
Is de partitie indeling dan gelijk tussen die twee ROM's? Want dat zou het verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joatg
Esjo schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 18:23:
[...]

Ja voor zover ik kon zien wel! Doos was ook gesealed (al kunnen ze dat natuurlijk zelf doen). ook geen bloatware gezien.
Moest jij daar bovenop ook nog verzendkosten betalen? En heb je ook gekozen voor shipping insurance en local return service (beide rond de 2euro)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esjo
Joatg schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:55:
[...]

Moest jij daar bovenop ook nog verzendkosten betalen? En heb je ook gekozen voor shipping insurance en local return service (beide rond de 2euro)?
Verzendkosten wel, een paar euro inderdaad. shipping Insurance niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esjo
theduke1989 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 08:58:
Beste alle,

Device: Xiaomi Redmi note 4 global edition (SD625)

Ik zit met een vaag probleem.

1. Bootloader is unlocked dus.

Nu probeer ik deze https://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=3566095 Stable mido ROM te installeren. Maar geeft telkens een failed aan zonder enige informatie.

2. Ik heb verschillende TWRP geprobeerd misschien lag het daar aan maar elke keer wanneer ik wil installeren krijg ik error (failed)

En nu is het probleem wanneer ik reboot ik op de mi logo blijf hangen.

Iemand enig idee??

Hier het zelfde probleem.. alleen originele TWRP gebruiken die je in je link stuurt lost het ook niet op bij mij.. Had je verder nog iets anders gedaan die laatste keer dat het wel lukte?
Heb je de laatste versie van de ROM gebruikt? Van de 17e of een oudere?

Nevermind, rustig nogmaals alle stappen doorlopen en nu wel succes! Helemaal blij!

[ Voor 6% gewijzigd door Esjo op 23-08-2017 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draak1978
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:01
Ik heb mij er ook aan gewaagd voor een zwarte Redmi note 4 Global vanuit Italie. Prijs was leuk met 5% korting.

Gisteravond besteld, dus ben benieuwd.

[ Voor 19% gewijzigd door Draak1978 op 22-08-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincent_1234
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-08 13:57
vodkajus schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 11:44:
Deze maand miui global 8.5.4.0 (android 7.0) erop gekregen automatisch.
ik zie dat je nu nederland kan kiezen als land.
ik had note4x voorheen op germany staan.
ook lijkt het scherm wat feller standaard ingesteld.

heeft iemand voordelen gevonden nu je nederland als land kan instellen?
Interessant, ik ben hier ook benieuwd naar
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken