Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrIezie
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-06 07:15
Wow, de Note 4 met de Snapdragon 625 is 2j op de markt en ik krijg net nog de laatste MIUI 10.2.3 stable binnen! Sterk van Xiaomi _/-\o_
KingDurk schreef op maandag 11 februari 2019 @ 18:59:
He,

Ik heb een vraag over Google assistent. Sinds afgelopen week werkt Google assistent niet goed meer binnen Google maps en andere apps. Als ik een contactpersoon wil bellen komt deze niet voor in mijn contacten.

Als ik via het home screen hetzelfde zeg gaat het wel goed. Ik heb alles bekeken app appart gedownload en geen verschil. Het lijkt erop dat ik twee versies heb.

Gr
Have you tried switching it off and on again?
http://en.miui.com/thread-3184006-1-1.html ;)

Assumption is the mother of all F'-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingDurk
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-06 19:12
Ja top! Het werkt. Ik heb echt alles geprobeerd en aan het rond kijken naar een nieuwe! Ja super. Had dit niet geprobeerd =]

Het blijft een beetje instabiel maar het heeft wel invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrIezie
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-06 07:15
KingDurk schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:51:
Ja top! Het werkt. Ik heb echt alles geprobeerd en aan het rond kijken naar een nieuwe! Ja super. Had dit niet geprobeerd =]

Het blijft een beetje instabiel maar het heeft wel invloed.
Goed om horen, ik gebruik die Google assistent niet, maar Google wel eens graag voor zo'n problemen (heb 13j geleden nog op een helpdesk gewerkt ^^ )

Mijn Note 4 doet het nog super, nu bijvoorbeeld, 3u schermtijd, 1d11u standby en nog 43% batterij 8) . Als je op zoek bent naar een nieuwe, de Note 7 is uit en binnenkort (waarschijnlijk ergens in de loop van maart) komt de Redmi Note 7 Global (met band 20) uit. Da's echt een mooi toestel. Die staat bovenaan mijn verlanglijst.

Assumption is the mother of all F'-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-03 16:03
Maar potvedorie, die Note 7 is ook alweer 6.3 inch groot. Ik vindt de 5,5 inch van mijn Note 4 eigenlijk wel groot genoeg. Gelukkig maar dat ik nog niet aan een nieuwe telefoon toe ben. Hartstikke tevreden met mijn Note 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 12:59

Gwannoes

Solderen moet je leren

Ik heb dit weekend het display vervangen van m'n Note 4 MTK. Er zat een kras in.
Ik heb het idee dat het touchpanel net niet meer zo lekker reageert, met name aan de onderkant van het scherm.

Ik ben naar een hardware test op zoek gegaan, en vond dat je de MUI built-in hardware test kunt gebruiken:

In de phone dialer, toets *#*#64663#*#
Dan kom je in het "QC test" menu
Kies optie "3.Touchpanel selftest"

Bij mij geeft hij na ca. 1 seconde als resultaat:
"Selftest result: Fail"

"10.Touchpanel" werkt wel goed.

Ik heb geen idee wat die selftest inhoud, en wat het resultaat is bij andere mensen. Zouden jullie het ook eens willen proberen, en laten weten hoe die het doet? Ben vooral geinteresseerd in mensen met de MTK versie.

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 12:59

Gwannoes

Solderen moet je leren

Gwannoes schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:13:
Ik heb dit weekend het display vervangen van m'n Note 4 MTK. Er zat een kras in.
Ik heb het idee dat het touchpanel net niet meer zo lekker reageert, met name aan de onderkant van het scherm.

Ik ben naar een hardware test op zoek gegaan, en vond dat je de MUI built-in hardware test kunt gebruiken:

In de phone dialer, toets *#*#64663#*#
Dan kom je in het "QC test" menu
Kies optie "3.Touchpanel selftest"

Bij mij geeft hij na ca. 1 seconde als resultaat:
"Selftest result: Fail"

"10.Touchpanel" werkt wel goed.

Ik heb geen idee wat die selftest inhoud, en wat het resultaat is bij andere mensen. Zouden jullie het ook eens willen proberen, en laten weten hoe die het doet? Ben vooral geinteresseerd in mensen met de MTK versie.
Niemand? :?

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-03 16:03
Weing mensen met een MTK versie die nog meelezen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-06 21:17
@Gwannoes denk dat mensen al overgestapt zijn naar nieuwere modellen de RMN5 of de RMN7.

Denk dat het een dode boel is / wordt hier.

[ Voor 14% gewijzigd door theduke1989 op 04-04-2019 08:16 ]

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken