• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 29-09 05:35
Misschien een stomme vraag maar weet iemand of ik de kleine schroefjes kan ergens bestellen. Probeerde zelf los te halen maar door een kluns te zijn ben ik de schroefjes kwijt geraakt ik de tepisch . Zo moet weer nieuwe hebben.

• Eleni
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22-11 10:13
Even je tapijt stofzuigen met een panty oid over het uiteinde van de slang.
Daarna stofzuiger uitzetten terwijl je het panty-gedeelte boven een bord houdt.
Grote kans dat daar je schroefjes liggen.
(Zo kun je ook contactlenzen terugvinden 😉).

• Josefien
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 00:41
Ik wil eigenlijk ook nieuwe schroefjes hebben, ik mis er 2 of 3, ze zijn destijds in de vuinisbak belandt :P Er zijn trouwens 2 verschillende soorten schroefje in het toestel :o

Stofzuigen met een panty over het uiteinde is wel een goeie... nooit in me opgekomen :o Terwijl ik wel vaker kleine schroefjes laat vallen en me vervolgens rot zoek :o

445033

Noisia schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:43:
[...]

Ingebrand icoon? Bekijk ook eens deze thread.

Daarnaast speel ik met de gedachten om Lineage OS te installeren ipv de Xiaomi.eu rom. Ik ben vooral benieuwd of de wisselvallige bluetooth verbindingen en brakke automatische helderheid daarmee verbeteren.

Iemand ervaring hiermee? Of tips hierover of misschien een link naar handige post over hoe je wisselt van xiaomi.eu naar Lineage?
Brakke BT en helderheid ligt niet aan je ROM. Hier geen centje pijn.

Wbt wisselen Rom. Doe eens een beetje meer moeite met zoeken hier. Staat hier vol met linkjes naar handleidingen.

• Sander78
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:00
Laatst was mijn scherm kapot gegaan maar dankzij @Krypt en de posts van @Josefien vandaag een nieuw scherm erop gezet. Voor het eerst dat ik een telefoon zelf heb gerepareerd en het was erg eenvoudig. Je moet er wel even de tijd voor nemen, want ondanks de filmpjes van 7 minuten op youtube ben ik er al gauw 1,5 a 2 uur mee zoet
https://tweakers.net/ext/f/f0FfVandQRUGcdwuPrsa1Xlk/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/drF6WnR4CnTBMghAXjR0utFI/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/1D2mQRXPiGYQEEumOmbuhr3Q/thumb.jpg

Helaas bleek na het in elkaar zetten dat er een witte glow onderin het scherm zit. Zie de laatste foto. Iemand een idee? Ik heb al contact opgenomen met de verkoper via AliExpress

En mijn trilfunctie maakt nu een beetje lawaai. Heb hem nog even uit elkaar gehaald, maar kon zo vlug niet detecteren wat ik er verkeerd aan heb gedaan. Hij draait gewoon goed maar maakt geluid bij het draaien.

https://tweakers.net/ext/f/WKgXNnwAhAiBdoMUxbFvJJ6b/thumb.jpg

[Voor 8% gewijzigd door Sander78 op 02-02-2018 11:38]

• Josefien
Je bedoelt met "glow" dat lichtere streepje/2 flinke stippen?

Het ziet eruit als druk-schade :/

• Sander78
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:00
Josefien schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:45:
Je bedoelt met "glow" dat lichtere streepje/2 flinke stippen?

Het ziet eruit als druk-schade :/
De leverancier reageerde binnen 5 minuten en zei dat ik de schroefjes niet zo hard moest aandraaien. Dat was inderdaad de truuk, echter drukte ik nu net met terug in elkaar zetten het scherm kapot bij het indicatieledje :'(

• Josefien
Sander78 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:01:
[...]

De leverancier reageerde binnen 5 minuten en zei dat ik de schroefjes niet zo hard moest aandraaien. Dat was inderdaad de truuk, echter drukte ik nu net met terug in elkaar zetten het scherm kapot bij het indicatieledje :'(
Awww ;(

Ik had 'm een keer stuk gedrukt bij de luidspreker, ook met te hard drukken bij het in elkaar zetten. Wel was de achterkant toen krom waardoor ik extra kracht moest zetten :/

• theduke1989
Ga in het weekend maar weer een gok wagen. En zo vervangen. En misschien doorverkopen.

Vindt het jammer dat LingeaOS niet met een Oreo update komt. Maar met kleine patches

[Voor 33% gewijzigd door theduke1989 op 02-02-2018 13:44]

• theduke1989
Ik heb een vraag

Als ik zo bekijk is mijn scherm qua binnenkant toch anders dan die van jullie. En heb toch echt een snapdragon versie gekocht

• Josefien
Op het eerste gezicht lijkt het erop dat je een scherm hebt gekocht zonder frame :o :/ Je hebt dus lijkt het alleen het glas, LCD en stuurelektronica. Moet 'm zelf plakken op het frame :o

• cornfed99111
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 27-11 17:25
@Josefien
@theduke1989

Even naar de Action en daar een magneetschaal kopen. Tussen 1 en 2 euro, dacht ik.
Een echte lifesaver.... ;)

Zoiets dus:

• theduke1989
Josefien schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 09:30:
Op het eerste gezicht lijkt het erop dat je een scherm hebt gekocht zonder frame :o :/ Je hebt dus lijkt het alleen het glas, LCD en stuurelektronica. Moet 'm zelf plakken op het frame :o
AH dat is jammer.. Moet op internet kijken dan hoe dat allemaal gaat. Denk wat ingewikkelder

[Voor 10% gewijzigd door theduke1989 op 03-02-2018 13:47]

• Josefien
cornfed99111 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:54:
@Josefien
@theduke1989

Even naar de Action en daar een magneetschaal kopen. Tussen 1 en 2 euro, dacht ik.
Een echte lifesaver.... ;)

Zoiets dus: [afbeelding]
Ik ga maandag eens kijken bij de Action of ik die kan vinden :D
theduke1989 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:47:
[...]

AH dat is jammer.. Moet op internet kijken dan hoe dat allemaal gaat. Denk wat ingewikkelder
Het loshalen van je oude scherm uit het frame is niet moeilijk, net geprobeerd met m'n kapotte scherm... even een haardroger op de heetste stand erop houden zodat de lijm zacht wordt en dan het glas/scherm los wrikken :D

Het plakken is in theorie ook niet moeilijk, ik denk dat het voornaamste probleem zit in het vinden van het juiste plak-spul als dat niet is meegeleverd.

• Michel5128
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 27-11 22:12
Hallo, sinds één van de laatste updates krijg ik na het sluiten van het alarm een 'ochtendrapport' met het weer van die dag etc. Deze funtie zit in de alarm app. Er staat ook: "[%] Mi fans onder u". Wie weet wat dit betekent?

• Muis666
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 17:07
theduke1989 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:44:
Ga in het weekend maar weer een gok wagen. En zo vervangen. En misschien doorverkopen.

Vindt het jammer dat LingeaOS niet met een Oreo update komt. Maar met kleine patches
LineageOS gaat echt nog wel met Oreo (LineageOS 15) komen. Maar het duurt altijd een aantal maanden voordat ze een nieuwe android versie uitrollen. En vragen naar een verwachte datum is zinloos, het komt als het klaar is...

• Stefan22
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Hoe zit het met beveiliging en Android updates voor dit toestel en andere Xiaomi toestellen?

• theduke1989
Stefan22 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 23:54:
Hoe zit het met beveiliging en Android updates voor dit toestel en andere Xiaomi toestellen?
Is gewoon prima. De EU rom wordt sowieso altijd ge-update met de laatste security patches. Zelf gebruik ik LineageOS wat momenteel op Android 7.1.2 draait.

• Muis666
Stefan22 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 23:54:
Xiaomi updatet wel de schil (MIUI) voor veel toestellen, maar de android versie loopt vaak wat achter. Wel brengen ze voor recente toestellen bijna elke maand security updates uit.
Mijn Redmi Note 4 global draait nu de laatste EU rom (8.2.1 van 1 februari): Android versie 7.0 (dus geen 7.1, 8.0 of 8.1) met android beveiligingsniveau 2018-01-01 (dus nog niet 2018-01-05)

[Voor 0% gewijzigd door Muis666 op 05-02-2018 10:22. Reden: Spellingsvout]

• Noisia
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 26-11 18:57
Gisteren gewisseld van Xiaomi.eu naar Lineage OS. Ging vrij soepel maar liep tegen een paar kleine zaken aan:
  • Mappen van Miui bleven zichtbaar. Uiteindelijk een wipe van de internal storage in TWRP gedaan en de Lineage rom vanaf de sd kaart geïnstalleerd.
  • Van de Gapps heb ik de stock set geinstalleerd. Dit bleek al veel te uitgebreid te zijn. Bij een nieuwe installatie ga ik specifieker kijken welke apps ik wel en niet nodig heb.
  • Sommige apps werken dus niet op Lineage. Bijvoorbeeld de Netflix app. Met behulp van Magisk en APK mirror toch vrij snel voor elkaar gekregen. Benieuwd of ik nog meer apps tegen ga komen die niet direct werken.
@Musicmasters Dit soort dingen en kleine tips bedoelde ik met mijn vorige post. Een tutorial opzoeken hoe het moet hoort uiteraard bij de minimaal te verwachten inspanning. Soms is het gewoon fijn om een duwtje in de juiste richting te krijgen. Zoals ik volgens mij van jou kreeg toen ik in oktober mijn device van de xiaomi.eu rom ging voorzien. :)

Overigens heb ik vannacht/vanochtend nog geen problemen met de automatische helderheid gehad. Ik hoop dat het nu opgelost is...

Niet gehinderd door enige kennis van zaken

• Krypt
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 10:17
Op de Redmi Note 4 van mijn zoon staat ook Lineage; dacht dat ie toch geen problemen had met Netflix op dat ding. Vanavond toch maar eens kijken.

Pvouput live

• Noisia
Ik denk dat het hiermee te maken heeft. Maar als Netflix erop stond voor die periode dan draait het gewoon door. Geen idee of je dan updates van de app krijgt.

• Krypt
Je kunt m alleen niet vinden in de appstore,maar als je de apk ript van een andere telefoon of van apkmirror dan kun je gewoon kijken.

Pvouput live

• Josefien
Het scherm was vanavond weer gebroken :/ ;( :'( Ik had 'm bij een soos laten vallen toen ik 'm op een ronde tafel wilde leggen... toestel viel tegen de tafelpoot en het scherm brak ;(

Het was extra naar omdat ik toen net tegen een jongen had verteld hoe stevig het toestel was en hoeveel valpartijen hij had overleefd. En dan paar minuten later breekt 'ie bij zo'n lage val... ;(

• Noisia
Jezus @Josefien ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen... gaat bij jou alles zo snel kapot?

Misschien is dit iets voor je. 8)7

• theduke1989
Josefien schreef op zondag 18 februari 2018 @ 02:09:
Het scherm was vanavond weer gebroken :/ ;( :'( Ik had 'm bij een soos laten vallen toen ik 'm op een ronde tafel wilde leggen... toestel viel tegen de tafelpoot en het scherm brak ;(

Het was extra naar omdat ik toen net tegen een jongen had verteld hoe stevig het toestel was en hoeveel valpartijen hij had overleefd. En dan paar minuten later breekt 'ie bij zo'n lage val... ;(

[afbeelding]
Dat is goed balen zeg. Maar niet getreurd aangezien jij het al enkele keren heb vervangen het scherm zou dus goed moeten komen.

Maar xiaomi maakt helaas geen gebruik vM Gorilla Glass volgens mij waardoor het zo fragiel is.

• Krypt
Misschien zijn die replacement schermen ook van een iets lagere kwaliteit; scherm is sowieso anders omdat de originele curved is.

Je hebt er ook geen hoesje omheen? Bij dit toestel vind ik dat wel aan de raden; ding is super glas op de achterkant en ik was bij de eerste dagen bang dat dat ding of uit mn handen zou glijden of dat ie van de tafel af zou schuiven bij de minste aanraking.

Pvouput live

• Josefien
Als ik 'm weer vervang wordt dat het 4e scherm, terwijl ik het toestel pas sinds eind september heb :/ Ik houd 'm wel zoals 'ie nu is totdat hij helemaal stuk is :/

Ik mis Gorilla glass zoals op de Moto G4 eigenlijk ook wel, dat glas brak veel minder snel omdat het flexibeler was.

Het originele scherm was bij mij ook niet echt curved, qua vorm was 'ie hetzelfde als de vervangende exemplaren en brak ook even makkelijk :/

Er zit geen hoesje om het toestel heen.

En nee, andere dingen gaan bij mij niet zo snel stuk. De smartphone is een uitzondering omdat 'ie relatief kwetsbaar is en juist relatief vaak wordt gebruikt.

[Voor 14% gewijzigd door Josefien op 18-02-2018 14:50]

• Eleni
  • Laatst online: 22-11 10:13
En daarom zijn er hoesjes voor ontworpen...

• Rubiks
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 03-11 12:49
Josefien is niet eigenwijs! |:(

• theduke1989
Beste alle,

Ik hoor hele goede verhalen betreft Google GCAM. Kan iemand me uitleggen hoe je dit op een LineageOS kan installeren of uberhaut mogelijk is?>

• Esjo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 06-04 14:21
Is er al iemand die op lineage oreo draait?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gurby
  • Laatst online: 17:50
Ik draai die unofficial LineageOS 15.1 met Treble inderdaad. Pas een paar dagen, maar geen enkele force close of iets dergelijks gehad tot nu toe, en dat was met de latere versies van PixelExperience wel anders.
theduke1989 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:59:
Beste alle,

Ik hoor hele goede verhalen betreft Google GCAM. Kan iemand me uitleggen hoe je dit op een LineageOS kan installeren of uberhaut mogelijk is?>
Kan prima, maar het is niet altijd helemaal stabiel (en dat kan zelfs van de gebruikte sensor in je telefoon afhangen. Er zijn Note 4's met drie verschillende sensorfabrikanten: Samsung, Sony en Omni-nogwat). Er zijn verschillende hobbyisten mee bezig, dus er zijn tientallen verschillende versies mogelijk. hier vind je een groot overzicht van wat verschillende smaken.

[Voor 62% gewijzigd door Gurby op 06-03-2018 18:07]

• theduke1989
Heb ondertussen Gcam geïnstalleerd. En het was simpel. Aangezien in LOS de nodige settings aangepast zijn. Hoef je alleen de camera te downloaden de apk. En gaan met die banaan.

Ik gebruik de officiële nightly van LOSS zelf, geen official voor mij voorlopig.

[Voor 19% gewijzigd door theduke1989 op 06-03-2018 18:13]

• Dwarlorf
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 18:28

Dwarlorf

Elitaire muziek connaisseur

Ik heb gisteren geupdate naar Miui global 9.5.4.0 | Nightly.

Nou gebruik ik de Xiaomi note app heel veel en ben ik afhankelijk van de reminder optie. Alleen werkt het geluid niet meer als de reminder af gaat. Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?

Ik heb cache geleegd en opnieuw opgestart. Op internet gezocht naar oplossingen maar daar is niks specifieks te vinden over dit probleem. Ik heb wel een video gevonden over het herstellen van het geluid een app genaamd Line en een aantal van die stappen kon ik toepassen maar dit heeft niet tot enig resultaat geleid.

Iemand nog ideeën over wat ik zou kunnen doen?

“The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.”

• Lennyz
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16-11 22:11
Ik heb sinds een paar dagen ook deze telefoon. Wat een topding. Ik heb meteen een unlock code aangevraagd en gekregen, maar je mag blijkbaar pas een paar dagen na het aanvragen unlocken. Ik moet nog 55 uur wachten :(

• Rubiks
Google cam is echt een verbetering voor de kwaliteit van de foto's.
En werkt goed met Xiaomi.EU rom.

• Lennyz
Rubiks schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:23:
Google cam is echt een verbetering voor de kwaliteit van de foto's.
En werkt goed met Xiaomi.EU rom.
Ik ben hem ook eens aan het uittesten. Ik kwam nog een nieuwe versie tegen die ook speciaal op Mido gericht is.

https://www.celsoazevedo....le-camera/f/changelog118/

Wel even de andere eerst verwijderen en rebooten. Ik kreeg anders rare errors.

• Esjo
Lennyz schreef op donderdag 12 april 2018 @ 15:33:
[...]

Ik ben hem ook eens aan het uittesten. Ik kwam nog een nieuwe versie tegen die ook speciaal op Mido gericht is.

https://www.celsoazevedo....le-camera/f/changelog118/

Wel even de andere eerst verwijderen en rebooten. Ik kreeg anders rare errors.
Ik blijf errors houden ondanks dat ik eerst de andere verwijder...

• Lennyz
Esjo schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:51:
[...]

Ik blijf errors houden ondanks dat ik eerst de andere verwijder...
Zorg dat de app de goede permissies heeft.

• Dxue
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 26-11 15:08

Dxue

PSN:EvilDrunk

Lennyz schreef op zondag 29 april 2018 @ 18:08:
[...]

Zorg dat de app de goede permissies heeft.
Dat lees ik ook vaak, maar hoe doe je dat dan? Ik kan me niet herinneren dat het makkelijk was om dat op de telefoon of via pc te doen.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• Lennyz
Dxue schreef op zondag 29 april 2018 @ 22:01:
[...]

Dat lees ik ook vaak, maar hoe doe je dat dan? Ik kan me niet herinneren dat het makkelijk was om dat op de telefoon of via pc te doen.
Settings >> Installed apps >> zoeken naar de Google Cam en even de permissies opnieuw instellen.

Je hebt wel de build.prop in de map System aangepast en deze zin toegevoegd?

persist.camera.HAL3.enabled=1

• Dxue

Dxue

Lennyz schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:06:
[...]

Settings >> Installed apps >> zoeken naar de Google Cam en even de permissies opnieuw instellen.

Je hebt wel de build.prop in de map System aangepast en deze zin toegevoegd?

persist.camera.HAL3.enabled=1
oh de normale permissies vanuit de app. ik zat te denken aan zo'n commando waar je de app read write permissies moest geven via zo'n terminal. De telefoon is morgen weer in het land, eens kijken of ik het erop ga zetten of niet om het uit te proberen, maar de telefoon is voor mijn moeder en ik geloof dat het voor nu voldoet

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XiaomiGlobal
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 23-03-2020
De Xiaomi Redmi Note 5 word vanaf komende vrijdag verkocht in Hongkong: voor zo'n € 225 voor de 6GB/64GB variant.

Ik bezit nu de Redmi Note 4 Mediatek en twijfel nog enigszins, of de Note 5 wel echt een waardige opvolger is. Vooral het 5.99 inch scherm en dual-camera spreekt mij erg aan.

Ook zit er een Snapdragon 636 in: maar ik heb het idee, dat dit op gebied van presentaties geen vooruitgang is. Hoogstens op gebied van efficiënt met de batterij om gaan. Want de Mediatek chipset is dat helaas niet.

Dus wat vinden jullie? Overigens zit in de global variant van de Redmi Note 5 ook ondersteuning voor de Nederlandse taal heb ik elders gelezen. Met custom ROMs klooien is dus verleden tijd.

[Voor 13% gewijzigd door XiaomiGlobal op 01-05-2018 15:13]

Het bijgehouden verbruik van mijn zuinige Thaise Suzuki Celerio

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dxue

Dxue

XiaomiGlobal schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:12:
De Xiaomi Redmi Note 5 word vanaf komende vrijdag verkocht in Hongkong: voor zo'n € 225 voor de 6GB/64GB variant.

Ik bezit nu de Redmi Note 4 Mediatek en twijfel nog enigszins, of de Note 5 wel echt een waardige opvolger is. Vooral het 5.99 inch scherm en dual-camera spreekt mij erg aan.

Ook zit er een Snapdragon 636 in: maar ik heb het idee, dat dit op gebied van presentaties geen vooruitgang is. Hoogstens op gebied van efficiënt met de batterij om gaan. Want de Mediatek chipset is dat helaas niet.

Dus wat vinden jullie? Overigens zit in de global variant van de Redmi Note 5 ook ondersteuning voor de Nederlandse taal heb ik elders gelezen. Met custom ROMs klooien is dus verleden tijd.
het hang ook erg af van je eigen gebruik. Normaal gesproken is het niet perse nodig, tenzij je veel gebruik maakt van de cpu/gpu en/of de camera. dat zijn de enige redenen die ik me kan bedenken om te gaan upgraden, maar als de mediatek moeite heeft om 1 dag vol te houden, dan is de batterij alweer reden 3 om te upgraden. Voor mij persoonlijk is de standby tijd een erg belangrijke graadmeter om wel of niet te upgraden. Voor iemand anders kan dat juist de game performance zijn. Ik heb de snapdragon versie voor mijn moeder gehaald en zoals het er nu naar uitziet, heeft ze de komende 2 jaar geen upgrade nodig, zolang wechat niet ineens veel meer resources gaat vragen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XiaomiGlobal
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 23-03-2020
Nee de camera is eigenlijk een soort snapshot camera voor mij: maar eerlijk gezegd was ik uiteindelijk wel ontevreden over de plaatjes, die de Redmi Note 4 schoot.

Dus ik heb er naast nog een goede brugcamera bij aangeschaft, met ruime zoom mogelijkheid. Ik merk in het dagelijks gebruik echter, dat het even pakken van de brugcamera een stuk lastiger is.

Een betere camera op de smartphone zou dus zeker welkom zijn: al blijft de voornaamste reden om hem te kopen, omdat mijn batterij het niet eens 1 dag volhoudt.

Ik mag blij zijn als ik 4 uur schermtijd tegenwoordig met Redmi Note 4 haal, dat is echt heel weinig. Xiaomi of Quallcomm zelf zegt trouwens wel dat de Snapdragon 636 40% sneller is dan de Snapdragon 625.

Volgens mij scoort de mediatek vooral hoog in benchmarks, omdat het een van de weinige chipsets is met een Deca-core. Uiteraard, is de resolutie van de Redmi Note 4 ook lager. Dus dat verklaart ook wel het een en andere.

Overigens ik heb nog naar de Xiaomi Mi Mix 2 gekeken: maar dat is wel erg veel geld voor een Chinees toestel.

Het bijgehouden verbruik van mijn zuinige Thaise Suzuki Celerio

• Josefien
Worden de schermen voor dit toestel nog eens goedkoper? Ik zag dat er al een opvolger voor dit toestel was... onderdelen voor de vorige generatie worden dan toch goedkoper? :D
Josefien schreef op zondag 18 februari 2018 @ 02:09:

[afbeelding]
Ik heb na 3 maanden namelijk nog steeds dit gebroken scherm :/ Hij heeft enkele barsten erbij gekregen, maar werkt nog steeds. Er is doorzichtige nagellak overheen gegaan zodat het niet snijdt/geen glassplinters vanaf komen.

Dit begint echter ook weer af te slijten en langzaamaan wil ik toch weer een heel scherm zonder barsten...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rubiks
Josefien schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 08:28:
Worden de schermen voor dit toestel nog eens goedkoper? Ik zag dat er al een opvolger voor dit toestel was... onderdelen voor de vorige generatie worden dan toch goedkoper? :D

[...]

Ik heb na 3 maanden namelijk nog steeds dit gebroken scherm :/ Hij heeft enkele barsten erbij gekregen, maar werkt nog steeds. Er is doorzichtige nagellak overheen gegaan zodat het niet snijdt/geen glassplinters vanaf komen.

Dit begint echter ook weer af te slijten en langzaamaan wil ik toch weer een heel scherm zonder barsten...
Is dit wat voor je?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Josefien
Ik heb eens gekeken bij een reeds kapot scherm of het LCD relatief gemakkelijk te scheiden was van het touch-glas. Maar helaas... de kans is niet zo groot dat het LCD er heelhuids van af kan komen, dan valt dus de optie om alleen het touch-glas te vervangen af ;(

• Esjo
Josefien schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 08:28:

[...]

Als ervaringsdeskundige, heb je inmiddels al een goedkoper en vooral goed werkend scherm gevonden? Bij 't vervangen van m'n tempered glass bleek m'n scherm zelf ook een barst te hebben...

• Josefien
Ik heb uiteindelijk hetzelfde scherm als de voorgaande keren besteld, €23,-. Goedkoper was niet te vinden.

Toestel werkt inmiddels weer prima :D

• Guusz
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 13:58
Beetje een longshot, maar het valt te proberen.... Ik heb een note 4 4/64gb. Helaas is er vocht/zweet van het hardlopen in de telefoon gekomen... Hierdoor zijn de connector van de camera en nog wat kleine componentjes er omheen beschadigd door corrosie en doet de camera het niet meer. Ik heb nog een nieuwe cameramodule besteld in de hoop dat het probleem daar in zat, maar helaas...

Is hier nog iemand die een note4 heeft liggen die anderzins kapot is(scherm, behuizing of andere componenten) die ik zou kunnen kopen om het mainboard over te zetten?

De telefoon zelf werkt nog prima, alleen dat de camera niet meer werkt is wel erg vervelend...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Josefien
En wéér barsten in het scherm :'(

Ik begin de stevigheid van het scherm echt teleurstellend te vinden :( Er zat een hele diepe kras in het scherm na een middagje strand. Toen ik net het scherm zat schoon te maken en wat druk zette om vetvlekken weg te krijgen scheurde die diepe kras uit tot een flinke ster :(

De prestaties van het toestel zijn wel goed. Snelheid prima. Accuduur ook, kon laatst in Dortmund 5 uur non-stop Pokémon Go spelen op één acculading. Maar de breekbaarheid van het scherm... echt teleurstellend...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Draak1978
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 15:54
Josefien schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:07:
En wéér barsten in het scherm :'(

Ik begin de stevigheid van het scherm echt teleurstellend te vinden :( Er zat een hele diepe kras in het scherm na een middagje strand. Toen ik net het scherm zat schoon te maken en wat druk zette om vetvlekken weg te krijgen scheurde die diepe kras uit tot een flinke ster :(

De prestaties van het toestel zijn wel goed. Snelheid prima. Accuduur ook, kon laatst in Dortmund 5 uur non-stop Pokémon Go spelen op één acculading. Maar de breekbaarheid van het scherm... echt teleurstellend...
Ik denk dat de stevigheid van het scherm toch echt aan de gebruiker ligt.. Ja ik heb krasjes in het scherm en de achterzijde ziet er afgeleefd uit. Maar nooit een scherm gebarsten gehad en de telefoon heeft verschillende moshpits, crowdsurfing, fietscrash en motorcrashes overleefd.

Vetvlekken kun je niet met druk wegpoetsen, beetje spuug ontsmet het scherm ook weer. Tip voor de volgende keer ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Josefien
Draak1978 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:51:
[...]

Ik denk dat de stevigheid van het scherm toch echt aan de gebruiker ligt.. Ja ik heb krasjes in het scherm en de achterzijde ziet er afgeleefd uit. Maar nooit een scherm gebarsten gehad en de telefoon heeft verschillende moshpits, crowdsurfing, fietscrash en motorcrashes overleefd.

Vetvlekken kun je niet met druk wegpoetsen, beetje spuug ontsmet het scherm ook weer. Tip voor de volgende keer ;)
Stevigheid is weldegelijk minder dan bij de meeste andere telefoons (die Gorilla Glass) hebben.

Ik breek wel vrij vaak telefoonschermen, maar deze breekt echt wel heel makkelijk, het glas is uiterst inflexibel waardoor het bij het geringste al breekt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Guusz
  • Laatst online: 13:58
De stevigheid van het scherm vind ik ook juist goed... Ik heb een tijdje terug mn telefoon best ver verbogen, eigen schuld (telefoon in broekzak terwijl ik in een benarde positie aan het werk was), maar het scherm bleef gewoon heel....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Josefien
Relatief juist echt niet flexibel.

Mijn moeder heeft een Motorola Moto G4 Play en later een Moto G5 gehad die beide flink verbogen waren... zelfs de accu was krom en het toestel zelf kon je wippen als je 'm plat op tafel legde. Maar het scherm van beide was nog gewoon heel.

En zelf had ik een los scherm van een Moto G4 gehad waarvan de LCD stuk was... het glas kon ik op een gegeven moment echt heel ver buigen voordat het in stukken brak.

Het scherm van deze Xiaomi breekt echter bij hele geringe buiging al. En iets in me zegt dat hoe buigbaarder/flexibeler het scherm, hoe minder snel het breekt.

• NYzE
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 01:02
Ok, mijn scherm is ook stuk. @Josefien aangezien jij ondertussen een expert bent geworden, kan ik het ook naar jou sturen ter reparatie? :p

Maar serieus, ik onderschrijf wat je zegt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Esjo
Do or dont... Nog nooit een scherm vervangen van een telefoon of iets. Nieuw scherm is binnen, met gereedschap setje. Is 't zelf te doen voor het eerst? Of beter even weg brengen? (lees: nog een paar dagen wachten voordat dat kan...)

• Josefien
NYzE schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 22:20:
Ok, mijn scherm is ook stuk. @Josefien aangezien jij ondertussen een expert bent geworden, kan ik het ook naar jou sturen ter reparatie? :p

Maar serieus, ik onderschrijf wat je zegt.
Haha, het is zelf ook prima te doen. Probeer het eerst :D Het gaat niet de eerste keer zijn dat het scherm breekt :D
Esjo schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 18:40:
Do or dont... Nog nooit een scherm vervangen van een telefoon of iets. Nieuw scherm is binnen, met gereedschap setje. Is 't zelf te doen voor het eerst? Of beter even weg brengen? (lees: nog een paar dagen wachten voordat dat kan...)
Als je het scherm met frame heb besteld, gewoon zelf doen :D Het is niet veel meer dan onderdelen overschroeven. Alleen het open krijgen van het oude scherm is wat lastig, bij mij gaat 'ie vaak stuk. Maar dat is niet erg aangezien je het oude scherm toch niet meer nodig hebt :P

• PH68
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 11:03
Inmiddels is er een nieuwe Global ROM (9.6.1) uit voor Snapdragon versie. Gisteren heb ik een upgrade gedaan en zowaar: de Nederlandse taal wordt nu ook ondersteund.

met dank aan de vertalers!

• Muis666
Ik draai sinds gisteren MIUI 10 by xiaomi.eu (8.7.12) beta. Ik ben nog niet tegen rare zaken aangelopen. Er zijn alleen nog geen volledig MIUI 10 compatibele thema's.

• Mees789
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 08-11 14:43
Eindelijk kan ik m'n telefoon in het Nederlands zetten! Zo fijn!

• Esjo
Nou nieuwe scherm zit er met 2 weken op en nu ook al een barst. Niks geks gedaan, maar bovenin bij de speaker is hij gebarsten... Vermoed dat het aan de kwaliteit van het vervangende scherm ligt... Ben wel een beetje klaar met de telefoon zo... Ga maar eens rond kijken maar een ander, degelijk toestel...

• DrIezie
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 12-08 16:49
Nog geen problemen gehad met m'n scherm (en m'n phone heeft de grond wel al eens gekust), wel zit er altijd een hoesje om en tempered glass erop. Het zal waarschijnlijk liggen aan de kwaliteit van de vervangschermen, misschien iets meer uitgeven aan een scherm van een andere producent (als je die kan achterhalen)?

Gisteren een update en de laatste security patch van 01/07/2018 staat erop. Mooi van Xiaomi!

AMD FX-8320@3.8 1.3v - Gigabyte GA-970A-UD3 - MSI GTX660 OC TF - Crucial M4 128GB - Seagate Barracuda 2TB@7200rpm - Kingston HyperX 1600MHz - Antec HCG 620 - Antec 300

• M0ker
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 26-11 22:01
Is het iemand gelukt om de Google camera aan de praat te krijgen op zijn note 4?

Ik krijg steeds de melding dat build.prop een alleen lezen bestand is.

[Voor 31% gewijzigd door M0ker op 03-08-2018 16:02]

• NYzE
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 01:02
Even een andere vraag:

Ik kan sinds de update naar LOS 15 geen fingerprints meer toevoegen of aanpassen. Ik kan ik ook geen nieuw wachtwoord instellen, want mijn "oude" wachtwoord wordt niet herkend als ik deze probeer te veranderen.
Ik probeerde wat bestanden te verwijderen, maar in TWRP worden geen bestanden meer weergegeven in de /data map. Weet iemand een andere oplossing?

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18:59
Is Spotify bij jullie ook zo verschrikkelijk traag? Ik wil soms nummer skippen maar blijft ie vaak hangen of van playlist veranderen laadt ie hem niet eens. Beide gevallen via wifi en 4g.

• Tahref
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17:37

Tahref

God bless you

M0ker schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:51:
Is het iemand gelukt om de Google camera aan de praat te krijgen op zijn note 4?

Ik krijg steeds de melding dat build.prop een alleen lezen bestand is.
Ja is mij gelukt. In goed dag licht weinig verschil maar in donkere situaties is het verschil wel groot.

Stock app

Google camera

Stock app

Google camera

Dit filmpje: YouTube: Pixel 2 Camera on Redmi Note 4 Without ROOT | हिं&...
En deze guide hadden mij geholpen: https://c.mi.com/thread-1005937-1-1.html

Op deze website: https://www.celsoazevedo....id/google-camera/dev-bsg/
heb ik deze versie gedownload: GC_5.1.018.177624777-41364271.apk

Ik was aan het twijfelen om over te stappen naar de note 5 maar na google cam ontdekt te hebben heb ik weinig reden om extra geld te besteden en blijf ik mijn note 4 houden.

[Voor 14% gewijzigd door Tahref op 14-08-2018 06:42]

• M0ker
Het is mij uiteindelijk gelukt om de app aan de praat te krijgen, maar helaas krijg ik geen beeld (camera blijft zwart). Iemand bekend met dit probleem?

• Tahref

Tahref

God bless you

M0ker schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:08:
Het is mij uiteindelijk gelukt om de app aan de praat te krijgen, maar helaas krijg ik geen beeld (camera blijft zwart). Iemand bekend met dit probleem?
Ik zit te denken aan: Verkeerde versie of instellingen. Zo weet ik dat de nieuwste MGC versie het niet doet op mijn note 4.
Heb je ook de app ''manual camera compatibility test'' op je telefoon gedownload en geeft deze alle punten een vinkje?

• Olmo30
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 26-10 13:07
Amdwarrior schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 21:59:
Is Spotify bij jullie ook zo verschrikkelijk traag? Ik wil soms nummer skippen maar blijft ie vaak hangen of van playlist veranderen laadt ie hem niet eens. Beide gevallen via wifi en 4g.
Ja ik heb hier ook erg last van. Als iemand een oplossing heeft :'(

• Amdwarrior
Olmo30 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:38:
[...]

Ja ik heb hier ook erg last van. Als iemand een oplossing heeft :'(
Soms opnieuw opstarten van Spotify of cache in Spotify leggenwerkt wel maar is heel irritant

• Alexo
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 25-11 14:46

Alexo

groots met een zachte o

Olmo30 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:38:
[...]Ja ik heb hier ook erg last van. Als iemand een oplossing heeft :'(
Amdwarrior schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:03:
[...]Soms opnieuw opstarten van Spotify of cache in Spotify leggenwerkt wel maar is heel irritant
Misschien nog Spotify Lite proberen. Je mist wel wat functionaliteiten (niet offline luisteren, geen Premium-kwaliteit, geen Spotify Connect)

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

• M0ker
Tahref schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 18:49:
[...]

Ik zit te denken aan: Verkeerde versie of instellingen. Zo weet ik dat de nieuwste MGC versie het niet doet op mijn note 4.
Heb je ook de app ''manual camera compatibility test'' op je telefoon gedownload en geeft deze alle punten een vinkje?
Ik heb de app gedownload en overal een groen vinkje.

Welke versie gebruik jij van de app?

• Tahref

Tahref

God bless you

M0ker schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 22:14:
[...]

Ik heb de app gedownload en overal een groen vinkje.

Welke versie gebruik jij van de app?
GC_5.1.018.177624777-41364271.apk

• M0ker
Die is niet te vinden via jouw link. Behalve MGC_5.1.018.177624777-41364271.apk

• mits112
  • Laatst online: 27-11 23:12
Weet iemand of MIUI 10 ook naar deze versie komt?

• Amdwarrior
Wie heeft aptX op zijn Redmi note 4 aan het werk gekregen? Ik gebruik nu Bluetooth (Fiio btr3) maar in het menu kan ik nergens die opties vinden en Ldac van Sony heb je android 8.0 nodig.

• mits112
Amdwarrior schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:40:
Wie heeft aptX op zijn Redmi note 4 aan het werk gekregen? Ik gebruik nu Bluetooth (Fiio btr3) maar in het menu kan ik nergens die opties vinden en Ldac van Sony heb je android 8.0 nodig.
Daar ben ik ook wel beniewd naar. Heb zelf een Fiio uBTR.

• Amdwarrior
mits112 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:16:
[...]

Daar ben ik ook wel beniewd naar. Heb zelf een Fiio uBTR.
Die audiojack van Redmi note4 echt verschrikkelijk |:(

• mits112
Amdwarrior schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:36:
[...]

Die audiojack van Redmi note4 echt verschrikkelijk |:(
Dat is onder meer de reden dat ik nu die Fiio gebruik...

• sonnieboy
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 26-11 22:02
Iemand ervaring met een Android Pie gebaseerde custom rom?

• Mees789
Meer mensen waarbij de batterij vrij snel leeg loopt? meer dan 1/3 wordt door Android verbruikt, ik draai gewoon MIUI, of is het gewoon ouderdom (gebruik m sinds juli 2017)

• Zorro
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 11:25
Mees789 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:27:
Meer mensen waarbij de batterij vrij snel leeg loopt? meer dan 1/3 wordt door Android verbruikt, ik draai gewoon MIUI, of is het gewoon ouderdom (gebruik m sinds juli 2017)
Ik heb er de laatste tijd ook last van.
Denk dat de batterij stuk is. Even iets intensief met het scherm bezig en ik krijg een melding dat de batterij de laatste zoveel minuten 30% leeg is en zo. Ook opladen gaat erg snel. Lijkt dus een capaciteit die veel lager is dan eerst. Accubattery geeft dat ook aan, 700 mAh ipv 4000mAh

Ben dus bang voor overleden batterij. Kosten vervangen weegt niet op tegen de prijs van het toestel denk ik dus tijd voor orientatie naar een nieuwe.

Note 5? Pocofone?

Ik weet het nog niet.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

• jomas
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18:40
Mees789 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:27:
Ja ik heb dit ook twee keer meegemaakt de laatste tijd, akku in zeer korte tijd compleet leeg.
Meer mensen hebben hier last van. Het schijnt dat de 'DUO' app hiervoor verantwoordelijk is.

De oplossing:
Verwijder alle updates van DUO (Verwijderen van de app zelf kan niet want het is een systeem app) en zorg dat hij niet meer geupdate wordt. (Via de playstore.)

Ik heb dit gedaan en het lijkt te werken.

• Mees789
jomas schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:13:
[...]

Ja ik heb dit ook twee keer meegemaakt de laatste tijd, akku in zeer korte tijd compleet leeg.
Meer mensen hebben hier last van. Het schijnt dat de 'DUO' app hiervoor verantwoordelijk is.

De oplossing:
Verwijder alle updates van DUO (Verwijderen van de app zelf kan niet want het is een systeem app) en zorg dat hij niet meer geupdate wordt. (Via de playstore.)

Ik heb dit gedaan en het lijkt te werken.
Vreemd, de DUO app geeft aan geen batterij te verbruiken (aangezien ik het nooit gebruik), maar het is zeker een te proberen oplossing. We zullen zien, dankjewel!

• Mees789
In één ochtend is de batterij al naar 65 procent gegaan... Ik begrijp niet wat er aan de hand is en het is zeer irritant. Helaas heeft het trucje met de duo app niet geholpen. Ik baal ervan, zou het misschien met MIUI te maken kunnen hebben? Heb ook al lang geen update meer gehad

• cornfed99111
Mees789 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:48:
In één ochtend is de batterij al naar 65 procent gegaan... Ik begrijp niet wat er aan de hand is en het is zeer irritant. Helaas heeft het trucje met de duo app niet geholpen. Ik baal ervan, zou het misschien met MIUI te maken kunnen hebben? Heb ook al lang geen update meer gehad
Tijd om een nieuwe batterij te bestellen.
Onze batterij doet ook vreemde dingen de laatste tijd en dat is volgens mij gewoon ouderdom/kwaliteit batterij.
Zo een batterij kost bij AlieExpress rond de 8 euro. Dat is geen batterij van hoge kwaliteit.
Ik hou rekening met een gemiddelde levensduur van een jaar of twee. Voor die prijs best netjes.

• Mees789
cornfed99111 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:14:
[...]

Tijd om een nieuwe batterij te bestellen.
Onze batterij doet ook vreemde dingen de laatste tijd en dat is volgens mij gewoon ouderdom/kwaliteit batterij.
Zo een batterij kost bij AlieExpress rond de 8 euro. Dat is geen batterij van hoge kwaliteit.
Ik hou rekening met een gemiddelde levensduur van een jaar of twee. Voor die prijs best netjes.
Dat zou zeker door ouderdom kunnen komen inderdaad. Als ik de filmpjes op YouTube moet geloven is het wel een heel gedoe om de batterij te vervangen..

• cornfed99111
Mees789 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 00:40:
[...]

Dat zou zeker door ouderdom kunnen komen inderdaad. Als ik de filmpjes op YouTube moet geloven is het wel een heel gedoe om de batterij te vervangen..
Valt wel mee. Als je een beetje handig bent.
Het enige wat lastig is, is om de stikkers los te krijgen die de batterij op hun plaats houden.
Ik doe die altijd een beetje opwarmen met een föhn.
En vooral heel voorzichtig zijn dat je niets beschadigd.

Anders genoeg ervaring hier in het topic.

• MaStar
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 18:14
Ik reis momenteel door Azië en komende tijd in India. Is het mogelijk / handig de Xiaomi Redmi Note 6 Pro daar te kopen? Dit ivm sim lock etc. Of kent dit geen belemmeringen?

Ben benieuwd.

• SolarOrbiter
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 26-11 15:06
MaStar schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:51:
Ik reis momenteel door Azië en komende tijd in India. Is het mogelijk / handig de Xiaomi Redmi Note 6 Pro daar te kopen? Dit ivm sim lock etc. Of kent dit geen belemmeringen?

Ben benieuwd.
ik zou wel meteen de global version kopen. jheb je meteen de juiste verloopstekker en 4G-bands

• KingDurk
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 17:25
Ik zie dat de beveiligingsupdate nog van september is. Lopen deze altijd zo ver achter of is de frequentie van de updates de laatste tijd lager?

• Vircos
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 09:11
KingDurk schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 13:09:
Ik zie dat de beveiligingsupdate nog van september is. Lopen deze altijd zo ver achter of is de frequentie van de updates de laatste tijd lager?
Inmiddels is MIUI10 beschikbaar met de beveiligingsupdate van oktober (voor de global versie in ieder geval).

• gooddaddy
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 27-11 12:03
Mees789 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 12:48:
Hier ook ineens, sinds de laatse twee weken, dat de accu op het einde van de dag bijna leeg is. Voorheen nooit last van gehad. Maa even het DUO truukje geprobeerd, eens kijken of dit resultaat heeft.

Of zal het misschien aan MUI10 liggen?

Edit 27-11-2018: De DUO-app truuk lijkt te hebben geholpen bij mij. Vanaf vanmmorgen 06:00 is ie van de lader af en de telefoon is nu nog steeds 91%
(Ik geef toe, ik doe niet veel met mijn telefoon, al helemaal niet wanneer ik achter een PC zit)

[Voor 16% gewijzigd door gooddaddy op 27-11-2018 12:56. Reden: Update]

• itsme9x
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23-11 17:01
gooddaddy schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:26:
[...]

Hier ook ineens, sinds de laatse twee weken, dat de accu op het einde van de dag bijna leeg is. Voorheen nooit last van gehad. Maa even het DUO truukje geprobeerd, eens kijken of dit resultaat heeft.

Of zal het misschien aan MUI10 liggen?

Edit 27-11-2018: De DUO-app truuk lijkt te hebben geholpen bij mij. Vanaf vanmmorgen 06:00 is ie van de lader af en de telefoon is nu nog steeds 91%
(Ik geef toe, ik doe niet veel met mijn telefoon, al helemaal niet wanneer ik achter een PC zit)
Welke truuk bedoel je precies?

Ryzen 5 - 3600 | MSI B450 A PRO | Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 | 16GB DDR4 3200 MHz | True Spirit 140 Power | Evo 850 250 GB | CM V550S | Fractal R4 Windowed

• gooddaddy
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 27-11 12:03
Even 11 posts naar boven scrollen en dan zie je het

• Mees789
Ik heb een nieuwe batterij gekocht. Ik krijg hem met geen mogelijkheid op het connector puntje... De oude batterij is kapot dus als het niet lukt wordt het een nieuwe telefoon..

• KingDurk
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 17:25
He,

Ik heb een vraag over Google assistent. Sinds afgelopen week werkt Google assistent niet goed meer binnen Google maps en andere apps. Als ik een contactpersoon wil bellen komt deze niet voor in mijn contacten.

Als ik via het home screen hetzelfde zeg gaat het wel goed. Ik heb alles bekeken app appart gedownload en geen verschil. Het lijkt erop dat ik twee versies heb.

Gr
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee