Helaas is het lastig om binnen de club de bezetting voor de competitie rond te krijgen. Dus het is op deze manier, of heel niet mee doen helaas. Laatste paar jaar is er redelijk wat uitstroom geweest waardoor ook het eredivisie team gestopt is. Wat we over hebben is of niet echt snel, of 60+. Waarbij de 60+-ers aangeven het wel gezien te hebben qua team competitie en de langzamere groep dus overblijft. En ondanks dat we een poule hebben met ongeveer 10 deelnemers is het keer op keer erg lastig om 4 mensen opgesteld te krijgen.
Nu gaat het mij bij de andere wedstrijden in de competitie meer om m’n eigen race en de gezelligheid en boeit de uitslag voor de competitie me wat minder.
Met zo een team time trial ben je echter flink afhankelijk van de teamgenoten waardoor je als sterkere van de 4 nooit echt lekker je ding kan doen. Dat neem ik dan maar voor lief.
Had alleen gehoopt dat het zwemmen en wisselen een stukkie beter zou gaan bij de anderen.
Nu gaat het mij bij de andere wedstrijden in de competitie meer om m’n eigen race en de gezelligheid en boeit de uitslag voor de competitie me wat minder.
Met zo een team time trial ben je echter flink afhankelijk van de teamgenoten waardoor je als sterkere van de 4 nooit echt lekker je ding kan doen. Dat neem ik dan maar voor lief.
Had alleen gehoopt dat het zwemmen en wisselen een stukkie beter zou gaan bij de anderen.
[ Voor 7% gewijzigd door denyos op 24-05-2024 18:00 ]