Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
corset schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:50:
Uncharted 4.. to buy or not to buy. Heb geen zin in weer een
spoiler:
"omg aliens/mutants" plot twist
zoals Tomb Raider en Uncharted 2 hadden.

TLOU2 komt zeker in huis, waarschijnlijk wel met de GOTY edition, niet een game die ik bij release wil hebben.

Overigens, wat zijn voor de mensen hier de grootste onverwachte knallers van het jaar? Dus de games waarvan je niks verwachtte, maar wat toch echt goed was. Voor mij:

Invisible Inc
Dragon Quest Builders
Mad Max
Resident Evil 7 demo (Ik noem hem er toch maar bij)

Volgend jaar staan er weer een zooi leuke games op de lijst, dus kan niet wachten :D
Voor mij Trackmania Turbo. Ik wist niet eens dat deze game uit zou komen en had er ook nog nooit van gehoord. Totdat ik het ineens bij een maat speelde en ik meteen verkocht was. Absoluut de game waar ik dit jaar het meeste plezier mee heb gehad (en die tevens voor de meeste frustratie heeft gezorgd).

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:50:
Uncharted 4.. to buy or not to buy. Heb geen zin in weer een
spoiler:
"omg aliens/mutants" plot twist
zoals Tomb Raider en Uncharted 2 hadden.

TLOU2 komt zeker in huis, waarschijnlijk wel met de GOTY edition, niet een game die ik bij release wil hebben.

Overigens, wat zijn voor de mensen hier de grootste onverwachte knallers van het jaar? Dus de games waarvan je niks verwachtte, maar wat toch echt goed was. Voor mij:

Invisible Inc
Dragon Quest Builders
Mad Max
Resident Evil 7 demo (Ik noem hem er toch maar bij)

Volgend jaar staan er weer een zooi leuke games op de lijst, dus kan niet wachten :D
En Uncharted 1 en Uncharted 3. ;)

Maar geen zorgen, dat zit niet in deel 4.

Mijn onverwachte knallers: AC Syndicate, Infinite Warfare singleplayer en INSIDE.

Wel mee vermaakt, maar achteraf toch tegenvallers: Tomb Raider toch wel een beetje, BioShock (inmiddels alweer verkocht, ging 'm niet worden) en DOOM (erg herhalend op den duur): ik had een wat dieper verhaal en langzamere opbouw meer gewaardeerd dan het enorme arcade sausje wat er nu overheen zit.

Beste game: Uncharted 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
bram1984 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:01:
[...]

En Uncharted 1 en Uncharted 3. ;)

Maar geen zorgen, dat zit niet in deel 4.

Mijn onverwachte knallers: AC Syndicate, Infinite Warfare singleplayer en INSIDE.

Wel mee vermaakt, maar achteraf toch tegenvallers: Tomb Raider toch wel een beetje, BioShock (inmiddels alweer verkocht, ging 'm niet worden) en DOOM (erg herhalend op den duur): ik had een wat dieper verhaal en langzamere opbouwe meer gewaardeerd dan het enorme arcade sausje wat er nu overheen zit.

Beste game: Uncharted 4.
AC Syndicate compleet vergeten, inderdaad!
Doom, ja, daar kan ik goed in meekomen. Het arcade sausje moet je liggen, het is weer echt klassiek doom :)

Voor mij een van de grootste teleurstellingen was toch Dark Souls 3. Te kort, te weinig variatie, en zeker een stap terug van het veruit superieure Bloodborne.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metal gear solid 5 (20 euro)
ac: unity (15 euro)
infamous: second son (9 euro)
dragon age: inquisition goty (16 euro)
met alle heel goed vermaakt. vooral mgs5 vond ik heel goed.
Uncharted 4, battlefield 1 en final fantasy 15 vermaak ik me ook heel goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:03:
[...]

AC Syndicate compleet vergeten, inderdaad!
Doom, ja, daar kan ik goed in meekomen. Het arcade sausje moet je liggen, het is weer echt klassiek doom :)

Voor mij een van de grootste teleurstellingen was toch Dark Souls 3. Te kort, te weinig variatie, en zeker een stap terug van het veruit superieure Bloodborne.
Oh ja Dark Souls 3 vergeet ik. Dat was voor mij ook een enorme teleurstelling na Bloodborne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
WeAreLegion schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 08:26:
[...]

Vond het wel grappig maar persoonlijk vind ik het echt voor geen meter draaien. Het tikt de 30fps niet aan en het voelt stroperig. Tevens is het multiplayer gedeelte nogal omslachtig. Het kan maar zo dat je server vol zit en dan kan je dus niet meer bij je basis of wat je ook gemaakt heb. Prive server opzetten werkte hier niet kon niemand inviten. Voor mij was het echt een teleurstelling.
Ben er mee eens dat spel nog niet goed draaid, maar ze zijn er volop mee bezig. Om de 2 weken komt er wel een update uit, zie survivetheark.com

Wanneer je server vol zit moet je op refresh klikken in max 1min kan je erweer in. Altijd wel iemand die eruit gaat.

Ik zou zeggen geef het nog een kans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
SC4RF4C3 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:26:
[...]

Ben er mee eens dat spel nog niet goed draaid, maar ze zijn er volop mee bezig. Om de 2 weken komt er wel een update uit, zie survivetheark.com

Wanneer je server vol zit moet je op refresh klikken in max 1min kan je erweer in. Altijd wel iemand die eruit gaat.

Ik zou zeggen geef het nog een kans ;)
Heb het er al afgegooid :) heb niet zo heel veel geduld haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:09:
[...]

Oh ja Dark Souls 3 vergeet ik. Dat was voor mij ook een enorme teleurstelling na Bloodborne.
Oh ik heb me extreem goed vermaakt met DS3. In eerste instantie had ik ook wat moeite om er in te komen na BB maar ik speel het nu nog steeds regelmatig.

De RE7 demo smaakt ook zeker naar meer. En het ziet er ook prachtig uit met HDR en pro ondersteuning in de laatste update. Ik twijfel zelfs een beetje op hier een PSVR voor te halen maar dat zal echt van de reviews af hangen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
rajackar schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:29:
[...]

Oh ik heb me extreem goed vermaakt met DS3. In eerste instantie had ik ook wat moeite om er in te komen na BB maar ik speel het nu nog steeds regelmatig.

De RE7 demo smaakt ook zeker naar meer. En het ziet er ook prachtig uit met HDR en pro ondersteuning in de laatste update. Ik twijfel zelfs een beetje op hier een PSVR voor te halen maar dat zal echt van de reviews af hangen.
DS3 is zeker niet slecht, maar het is wel teleurstellend vergeleken met BB, dat was zo'n stap vooruit dat mensen (waaronder ik) teveel hoop hadden voor DS3. En vooral bij DS3 merkte je de cut content heel erg.

Maar dat verschil is voor veel mensen lastig. Een spel kan goed zijn, en toch teleurstellend als het niet aan de verwachtingen voldoet :)

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 13-12-2016 11:44 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:59
Voor mij was de tofste en beste game dit jaar, uit zeer onverwachte hoek, Overwatch. Veruit het meest gespeeld. Daarnaast ook erg vermaakt met DS3, alhoewel het inderdaad zeker niet beter is dan BB. Maar ik vind het niet ver daaronder zitten...
Wil ook nog graag Inside spelen, nog niet aan toegekomen. Lijkt me ook erg gaaf. Doom ook gemist helaas, leek me ook wel wat.

Grootste tegenvaller voor mij: Uncharted 4. Of tegenvaller, verwachtte het eigenlijk al wel. Vanaf nu speel ik dat soort games ook gewoon niet meer, hoeveel tienen het ook krijgt. TLOU2 kijk ik dan wel weer erg naar uit.

[ Voor 26% gewijzigd door Spud82 op 13-12-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:54

Barbas

Gallego!

Wat beviel je niet aan Uncharted 4? :o

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Barbas schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:44:
Kijk maar in het topic daar, anders vinden mensen me weer vervelend worden :) Daar heb ik het uitgebreid uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

corset schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:36:
[...]

DS3 is zeker niet slecht, maar het is wel teleurstellend vergeleken met BB, dat was zo'n stap vooruit dat mensen (waaronder ik) teveel hoop hadden voor DS3. En vooral bij DS3 merkte je de cut content heel erg.

Maar dat verschil is voor veel mensen lastig. Een spel kan goed zijn, en toch teleurstellend als het niet aan de verwachtingen voldoet :)
In dat geval geef ik je wel gelijk. Het had altijd meer en beter kunnen zijn. Toch is er een hoop te ontdekken om de gameplay ervaring andere te maken. Je hebt zo enorm veel keuzes om je character te bouwen door te variëren met equipment en spells etc. Daar kwam ik eigenlijk pas achter toen ik aan het hunten was voor mijn Platinum trophy (moet alleen die @$$#%#$ moundmakers trophy nog :X ).

Maar goed, ik was laatst met een vriend een avondje DS en BB aan het spelen en toen kwamen we toch ook wel tot de conclusie dat Bloodborne toch echt het allerbeste is van de serie.
Nu maar tegen beter weten in hopen dat er toch een Bloodborne 2 komt O-)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Oh boy Bloodborne 2, dat zou echt zo gruwelijk zijn. Laat deze alsjeblieft nog eens komen. Lekker met 60 fps op de pro...

[ Voor 14% gewijzigd door Spud82 op 13-12-2016 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:50
Weinig gegamed op de ps4 dit jaar, 2 hoofd redenen, ik was nog bezig met een 360 :o game, en mijn lauch ps4 maakte erg veel herrie waar ik me gigantisch aan stoorde. Beide 'problemen' zijn nu opgelost :D .
Verder game is sowieso vaak weinig (derpen op mijn telefoon tel ik niet mee),
gemiddeld misschien 1-2 uurtjes per week, waarbij ik dan ook zo maar dus een (semi) retro console of mijn pc kan aanzetten.

sf5 is nog niet de game die ik hoopte te krijgen, en misschien word die het ook niet, maar het wordt wel beter. Voor nu ben ik lekker verder gegaan met diablo 3 op mijn stille pro en dat bevalt uitstekend. Weet niet of ik het ga volhouden, maar mogelijk wordt het zelfs mijn eerste platinum qua trophys.

Niet echt grote wensen qua komende games, zal voornamelijk de budget bakken plunderen en de backlog wegwerken. Zo maar wat titels daarin:
- sf5
- bloodborne
- batman
- uc collection
- trackmania
- resogun
- the order
- driveclub

en dan vergeet ik er nog plenty wsl.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Spud82 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:58:
Oh boy Bloodborne 2, dat zou echt zo gruwelijk zijn. Laat deze alsjeblieft nog eens komen.
Tja, Hidetaka Miyazaki heeft zelf al meerdere malen gezegd dat hij nu wel even klaar is met het DS/BB concept maar dat hij niet uitsluit dat ze er in de toekomst mee aan de slag gaan of dat hij een project goedkeurd als iemand binnen FROM dat echt wil doen. Dus voorlopig kunnen we weinig verwachten en als er al iets komt zal het misschien zonder Hidetaka Miyazaki aan het roer zijn. En we weten allemaal hoe goed DS2 gewaardeerd werd.

Maar het goede nieuws is natuurlijk dat hij en zijn team waarschijnlijk met iets compleet anders bezig zijn. En dat is precies hoe Dark Souls en Demon's Souls zijn ontstaan dus misschien krijgen we wel iets fantastisch waarvan we nu nog niet eens weten dat we het willen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bedankt!
En ook aan forumlid 'vrijdag'!
Ik had natuurlijk helemaal verkeerd gezocht. Via de pricewatch van tweakers en via budgetgaming komen de spellen er allemaal uit.

Ik heb Uncharted 4 én The Last Of Us na jouw tip gelijk beiden gekocht. Beiden voor 28,- per stuk bij Bart Smit.
Nette prijs voor zulke games.
Dus bedankt!

Nu nog een PS4 kopen :Y
Haha heb ik de spellen zo meteen morgen in huis, maar nog geen ps4, omdat ik nog geen aanbieding voor de pro heb gevonden...
Want zoals 'bram1984' al zei, ik denk dat ik mezelf idd een plezier moet doen en voor de pro moet gaan ipv de slim (ook al heb ik de komende twee jaar nog geen 4k uhd tv)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik heb ooit via gamedaily TLOU gekocht (kan ook nog genoemd worden bij mijn lijstje :X ) voor 9 dollar ofzo geloof ik, maar sindsdien meestal uitverkocht. Verder is dat wel op mijn usa account, maar gewoon te spelen op mijn nl accountje.

qua pro, weet niet hoeveel haast je hebt, maar kan me nauwelijk voorstellen dat er niet wat mooie bundels en aanbiedingen komen voor kerst. Beter nog wacht je tot jan, want dan is iedereen blut en moet men gemotiveerd worden om te kopen met nog betere aanbiedingen :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barbas schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:44:
Hij vindt het een "interactieve film" (nee, hij is echt niet in de war met Heavy Rain) en het verhaal en de dialogen slecht. Ik begrijp dat niet, maar ieder z'n ding zullen we maar zeggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
bram1984 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:37:
[...]

Hij vindt het een "interactieve film" (nee, hij is echt niet in de war met Heavy Rain) en het verhaal en de dialogen slecht. Ik begrijp dat niet, maar ieder z'n ding zullen we maar zeggen. :+
Daarom is het een mening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

[...]

Tja, dat vond ik van TLOU ook. Je mag steeds even in een beperkt gebied je repetitieve kunstje doen en dan weer cutscenes kijken. Het is knap gemaakt en de scenes zijn mooi en overweldigend maar als je alleen naar de core gameplay kijkt blijft er maar heel weinig over. Ik snap de aantrekkings kracht van dit soort games prima maar het is niet voor mij. Ik heb liever iets waarbij er wat meer aan de speler overgelaten wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door rajackar op 13-12-2016 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
[...]

Ik snap wel als hij zou zeggen dat Uncharted 4 te linear is, want dat is gewoon de stijl van ND games. Dat weet je ook als je ze start :)

Sommige studios zijn goed in bepaalde games, anderen beter in andere stijlen. Voordeel van ND is dat je precies weet wat je krijgt. Goede SP experience, matige MP (Uncharted), maar wel linear. Want dat is voor het verhaal beter. En dat zit bij ND nooit fout, het verhaal (ok, buiten de eerder genoemde plot twist, wat ik echt nog steeds b/s blijf vinden).
Het zijn ook niet mijn stijl games, en er zit voor mij genoeg kleine ergenissen aan TLOU remastered, echter is het wel in het genre een van de beste games qua storyline.

Daarom heb ik juist zo'n hoop voor TLOU2, als ze de kleine ergenissen wegpoetsen, ben ik helemaal blij.

en dan bedoel ik:

Betere, meer consistente AI, waardoor het herspelen van stukken leuk blijft. (Bijvoorbeeld, Dishonored 2, elke keer dat je speelt doen de guards toch wat anders, ze letten goed op als er opeens iemand mist)

Iets meer handige camera, maar dat blijft geen enkele game goed doen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
rajackar schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:52:
[...]

Tja, dat vond ik van TLOU ook. Je mag steeds even in een beperkt gebied je repetitieve kunstje doen en dan weer cutscenes kijken. Het is knap gemaakt en de scenes zijn mooi en overweldigend maar als je alleen naar de core gameplay kijkt blijft er maar heel weinig over. Ik snap de aantrekkings kracht van dit soort games prima maar het is niet voor mij. Ik heb liever iets waarbij er wat meer aan de speler overgelaten wordt.
Ik snap wel wat je zegt, maar je beschrijft hier volgens mij wel iedere game sinds mensenheugenis. De cutscenes zijn misschien wat langer geworden maar het blijft het zelfde idee. Speel level -> cutscene -> speel volgend level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
[...]

Je moest er toch weer even op ingaan hè :)

Ach ja idd ieder z'n ding. Ik begrijp dan weer met de beste wil van de wereld niet hoe je het verhaal en de dialogen van Uncharted goed kan vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

LOTG schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:55:
[...]

Ik snap wel wat je zegt, maar je beschrijft hier volgens mij wel iedere game sinds mensenheugenis. De cutscenes zijn misschien wat langer geworden maar het blijft het zelfde idee. Speel level -> cutscene -> speel volgend level.
Hmm, dat ben ik niet helemaal met je eens.
In de basis heb je gelijk maar veel games variëren wel degelijk in de manier waarop je levels moet benaderen en wat je kunt doen.
Jouw vergelijking gaat in de basis bijvoorbeeld op voor Dishonored maar binnen de levels ben je wel helemaal vrij om het aan te pakken zoals je wilt.
Of neem games met een open wereld waarin je zelf precies kunt bepalen (binnen de grenzen van de game) wat je doet en ik welke volgorde je het doet.
Ik vond de ND games gewoon extreem lineair en ook veel te beperkt in de stukken daadwerkelijke gameplay. Je mag precies doen wat ze voor je bedacht hebben en als jij iets anders zou willen aanpakken is dat gewoon dikke pech.
Ik zou overigens zeker niet zeggen dat het slechte games zijn. Het is gewoon niet de soort game waar ik nou erg enthousiast van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas continues! Discount #7 now live:

https://blog.eu.playstati...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CzjgZg-UQAAfR1c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:53

Exirion

Gadgetfetisjist

Voor mensen die Assassin's Creed - The Ezio Collection willen:

http://www.ibood.com/nl/n...-the-ezio-collection.html

Ik wil 'm in principe ook wel, maar liever als download. Dat gedoe met schijfjes wisselen vind ik een ramp.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
2 voor 1 deal, TLOU remaster + The Witcher 3 Wild Hunt voor 39,99.. kan ik dat safe kopen voor de kerst? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik vind die 2-voor-1 deals persoonlijk niet veel waard. Die games zijn vrijwel allemaal al een keer flink in de aanbieding geweest. Ik meen me te herinneren dat TLOU een tijdje terug voor rond de 15 euro te krijgen was. Het is wel een game die je gespeeld moet hebben :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Exirion schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:11:
Ik vind die 2-voor-1 deals persoonlijk niet veel waard. Die games zijn vrijwel allemaal al een keer flink in de aanbieding geweest. Ik meen me te herinneren dat TLOU een tijdje terug voor rond de 15 euro te krijgen was. Het is wel een game die je gespeeld moet hebben :)
Dat zijn ze beide imho.

Betrof het toen ook TLOU remaster?

Kan ik beide games ergens goedkoper krijgen op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:52:
[...]

Ik ben het hier dan weer niet mee eens. TLoU heeft veel elementen die het voor mij interessant houden: optionele gesprekjes, looten van locaties, crafting, upgraden van wapens. Daarbij kun je ook in de combat lekker je ei kwijt (tegenstanders "grabben", weg lokken met flessen/stenen, stealth, schieten) en vereisen de menselijke tegenstanders een hele andere aanpak dan de geïnfecteerden. De dynamiek was daardoor ook anders. Ik vind de core gameplay voor een lineair spel juist heel erg uitgebreid, eigenlijk.

Ik ben een liefhebber van Far Cry en ook met Syndicate vermaak ik me momenteel prima, maar om nu te zeggen dat die games meer variatie bieden dan TLoU, nee eigenlijk totaal niet. En in een Bloodborne doe je eigenlijk ook alleen maar hetzelfde. Ok er is iets meer variatie in tegenstanders en er zit een wat dieper RPG systeem achter, maar de gameplay zelf is ook veelal hetzelfde (hoewel briljant goed natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Predje schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:12:
Betrof het toen ook TLOU remaster?
Voor de PS4 heb je alleen maar de remastered versie, dus ja.
Kan ik beide games ergens goedkoper krijgen op het moment?
Bart Smit heeft 'm voor 28 euro op de website staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Exirion schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:15:

[...]

Nee dus? Tenzij je TW3 voor minder dan 12 kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Exirion schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:15:
[...]

Voor de PS4 heb je alleen maar de remastered versie, dus ja.

[...]

39.99 / 2 = ~19.99...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik kan niet in jouw hoofd kijken. Als het je vooral om TLOU te doen is kun je 'm los voor 28 euro kopen. Wil je beide games graag hebben, dan heeft PSN een prima deal ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Exirion schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:18:
Ik kan niet in jouw hoofd kijken. Als het je vooral om TLOU te doen is kun je 'm los voor 28 euro kopen. Wil je beide games graag hebben, dan heeft PSN een prima deal ja.
Ik wil beide games idd! The Witcher blijkt ook gigatisch fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
rajackar schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:01:
[...]

Hmm, dat ben ik niet helemaal met je eens.
In de basis heb je gelijk maar veel games variëren wel degelijk in de manier waarop je levels moet benaderen en wat je kunt doen.
Jouw vergelijking gaat in de basis bijvoorbeeld op voor Dishonored maar binnen de levels ben je wel helemaal vrij om het aan te pakken zoals je wilt.
Of neem games met een open wereld waarin je zelf precies kunt bepalen (binnen de grenzen van de game) wat je doet en ik welke volgorde je het doet.
Ik vond de ND games gewoon extreem lineair en ook veel te beperkt in de stukken daadwerkelijke gameplay. Je mag precies doen wat ze voor je bedacht hebben en als jij iets anders zou willen aanpakken is dat gewoon dikke pech.
Ik zou overigens zeker niet zeggen dat het slechte games zijn. Het is gewoon niet de soort game waar ik nou erg enthousiast van wordt.
Het is inderdaad gewoon zo dat smaken verschillen, ik vond de eerste 3 chapters van uc1 erg leuk, zelfde met eerste levels van TLOU geweldige sfeer. Maar nooit echt behoefte om het verder op te pakken. De enige reden die ik hiervoor kan verzinnen is dat de daadwerkelijke gameplay niet echt geweldig is (voor mij dan). Meer een voertuig voor het verhaal. Maar daarbij toegegeven dat ik ook niet veel met schietspellen ala fps, or 3rd person ala gears of war heb.

Kan me heel goed voorstellen dat andere mensen niks hebben met ouderswetse twin stick shooters zoals geometry wars, of eindeloos baddies slopen met diablo. Of knoppen rammen met street fighter :P

[ Voor 42% gewijzigd door Sagat op 13-12-2016 13:22 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:13:
[...]

Ik ben het hier dan weer niet mee eens. TLoU heeft veel elementen die het voor mij interessant houden: optionele gesprekjes, looten van locaties, crafting, upgraden van wapens. Daarbij kun je ook in de combat lekker je ei kwijt (tegenstanders "grabben", weg lokken met flessen/stenen, stealth, schieten) en vereisen de menselijke tegenstanders een hele andere aanpak dan de geïnfecteerden. De dynamiek was daardoor ook anders. Ik vind de core gameplay voor een lineair spel juist heel erg uitgebreid, eigenlijk.

Ik ben een liefhebber van Far Cry en ook met Syndicate vermaak ik me momenteel prima, maar om nu te zeggen dat die games meer variatie bieden dan TLoU, nee eigenlijk totaal niet. En in een Bloodborne doe je eigenlijk ook alleen maar hetzelfde. Ok er is iets meer variatie in tegenstanders en er zit een wat dieper RPG systeem achter, maar de gameplay zelf is ook veelal hetzelfde (hoewel briljant goed natuurlijk).
Haha! Het is wel duidelijk dat het echt een smaak dingetje is.
Ik heb me letterlijk zitten vervelen tijdens TLOU en heb eigenlijk alleen maar door gespeeld omdat ik spellen nou eenmaal uit wil spelen.
Bij een game als BB vind ik het vooral fijn dat het spel mij niet verteld waar ik naartoe moet of wat ik moet doen. En precies dat is bij TLOU etc wel heel erg. "Loop naar deur X","Druk op knop Y", "Ga naar persoon Z en praat" enz. enz.

Maar het is wel absoluut zo dat je wat graphics, spektakel en verhaal weinig beters zult vinden dan ND games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Predje schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:19:
[...]

Ik wil beide games idd! The Witcher blijkt ook gigatisch fantastisch!
Ik heb ze beide full price gehaald en geen moment spijt van gehad. Als je ze binnenkort al goedkoper kan krijgen, dan zal het je een paar losse euro's schelen. Zou voor mij dus een reden zijn om ze gewoon aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Exirion schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:05:
Voor mensen die Assassin's Creed - The Ezio Collection willen:

http://www.ibood.com/nl/n...-the-ezio-collection.html

Ik wil 'm in principe ook wel, maar liever als download. Dat gedoe met schijfjes wisselen vind ik een ramp.
Ik zou deze laten liggen. Ik heb me met de orignele games best vermaakt en AC2 is mijn favoriete game uit de serie maar de reviews laten wel zien dat het een goedkope port is die zelfs issues toevoegt. En ook schijnt de gameplay inmiddels wel erg gedateerd aan te voelen aangezien dat in opvolgende delen toch steeds wat verder getuned is.
Maar zeker dat laatste zal heel persoonlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Stardew Valley, Batman: The Telltale Series - Ep. 5, DriveDriveDrive, more:

https://blog.eu.playstati...3&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/1/733/31617620585_7bb4b9f1ce.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-09 17:41
TLG uitgespeeld en het heeft vrijwel geheel aan mijn verwachtingen voldaan. Echt een unieke en bijzondere game. Enige wat mij toch weleens frustreerde waren de controls van het joch in tricky situaties.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:23:
[...]

Haha! Het is wel duidelijk dat het echt een smaak dingetje is.
Ik heb me letterlijk zitten vervelen tijdens TLOU en heb eigenlijk alleen maar door gespeeld omdat ik spellen nou eenmaal uit wil spelen.
Bij een game als BB vind ik het vooral fijn dat het spel mij niet verteld waar ik naartoe moet of wat ik moet doen. En precies dat is bij TLOU etc wel heel erg. "Loop naar deur X","Druk op knop Y", "Ga naar persoon Z en praat" enz. enz.

Maar het is wel absoluut zo dat je wat graphics, spektakel en verhaal weinig beters zult vinden dan ND games.
Ja okay, maar dat versta ik dan wel weer minder onder gameplay. Ik kan het ook heel erg waarderen als een game niet teveel je handje vasthoudt, maar in de ND games kun je in principe maar 1 kant op. En volgens mij valt het "Loop naar deur X" en "Druk op knop Y" toch wel mee? Ik kan me geen prompts herinneren waarbij die heel groot in beeld stond, eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:46:
[...]

Ja okay, maar dat versta ik dan wel weer minder onder gameplay. Ik kan het ook heel erg waarderen als een game niet teveel je handje vasthoudt, maar in de ND games kun je in principe maar 1 kant op. En volgens mij valt het "Loop naar deur X" en "Druk op knop Y" toch wel mee? Ik kan me geen prompts herinneren waarbij die heel groot in beeld stond, eerlijk gezegd.
Het is ook meer een voorbeeld van dat je steeds maar precies één ding te doen hebt en dat moet je uitvoeren zoals ze voor je bedacht hebben.
Om deze reden vond ik Resident Evil 4 bijvoorbeeld enorm tegen vallen terwijl dat ook als een meesterwerk wordt gezien.
Maar goed het komt altijd need op smaak dus wat mij betreft is het één ook niet per sé beter dan het andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Fanboy mode aan: Bloodborne is mijn game van deze generatie. Vraag me af of er nog iets aan gaat tippen: Fanboy mode uit..

Uncharted en TLOU vind ik daarnaast ook erg tof om verschillende redenen hoor. Wat ND grafisch neerzet is fantastisch. Dat het lineair is boeit me echt helemaal niks.

Dus je kunt ook beide gewoon erg goed vinden :) Idd iets met smaken. (Ik val bv ook totaal niet op blond ;) )

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Inderdaad, onderaan de streep is dit gewoon een smaakdingetje (dooddoener i know). Zo vond ik TLOU en ook Resident Evil 4 geweldige games. Ik kan op z'n tijd juist heel erg genieten van een wat meer lineaire game, al geef ik ook de voorkeur aan het type game dat rajackar omschrijft.

[ Voor 3% gewijzigd door Spud82 op 13-12-2016 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:03:
PlayStation Europe ‏

PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas continues! Discount #7 now live:

https://blog.eu.playstati...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

[afbeelding]
Wat is het verschil met de normal en de deluxe edition?
Alle DLC's zijn toch gratis voor titanfall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soldier wolf schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:10:
Je kunt beter voor de normal editie gaan:

Goedkoper en de extra's bij de deluxe voegen niks toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
soldier wolf schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:10:
[...]

Als ik het goed heb wat visuele opties en eerder toegang tot de gratis DLC.
Je kunt dus nog steeds wat nutteloze dingen kopen maar maps worden gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
LOTG schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:14:
[...]

Als ik het goed heb wat visuele opties en eerder toegang tot de gratis DLC.
Je kunt dus nog steeds wat nutteloze dingen kopen maar maps worden gratis.
dus eigenlijk betaal je 15 euro extra'voor zo goed als niks?
Dan neem ik maar de normale versie:)

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
soldier wolf schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:17:
[...]

dus eigenlijk betaal je 15 euro extra'voor zo goed als niks?
Dan neem ik maar de normale versie:)

thnx
Geen idee, ik heb bij een sale de BF1/TF2 deluxe combo voor 66 euro gescoord dus wat het verschil was boeide mij toen niet zo.

Er zijn vast mensen die het geweldig vinden als ze die extra's krijgen, mij boeit het ook niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik hoop oprecht dat er met de feestdagen een mooie PS4 pro bundle te verkrijgen is. Ik kan niet wachten de PS4 pro te kopen maar natuurlijk wel graag als een bundle :). Hoe zijn de ervaringen zover met het pro model? Iemand er al vol van aan het genieten? :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nipje schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:37:
Ik hoop oprecht dat er met de feestdagen een mooie PS4 pro bundle te verkrijgen is. Ik kan niet wachten de PS4 pro te kopen maar natuurlijk wel graag als een bundle :). Hoe zijn de ervaringen zover met het pro model? Iemand er al vol van aan het genieten? :D.
Op zich goed, het enige wat mij er aan stoort is dat hij in Pro modus erg luidruchtig is. Ik heb geen vergelijking maar als ik op de Tweakers review moet af gaan (die geen stats van de pro modus heeft) is hij denk ik even luidruchtig als de andere twee modellen zonder Pro.

Je merkt het meteen als je een spel start wat er gebruik van maakt, dan zwengelt hij de ventilator goed aan.
In spellen die het niet supporten is hij dan weer erg stil.

Grafisch gezien zijn de Pro spellen erg mooi, vooral met HDR en hogere resoluties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Exirion schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:11:
Voor 12 euro is die al te verkrijgen, wel even een US-account aanmaken en daarna kun je gewoon spelen op je eigen account.

Het gebruik van referrals is niet toegestaan op Tweakers.

[ Voor 13% gewijzigd door Ircghost op 13-12-2016 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Nipje schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:37:
ik heb toevallig vanaf dit weekend een PS4 pro.
Zelf heb ik geen 4K TV dus verwachte eingelijk geen verschil.

Toch moet ik zeggen dat ik zeer te spreken ben over de PS4 pro zelfs zonder 4k TV

Ik heb battlefield 1 gespeeld op de ''oude PS4'' ik heb ook battlefield 1 op de xbox one s en nu speel ik battlefield 1 op de ps4 pro.

Bij de oude ps4 en xbox one s ergerder ik me vaak aan prame rate drops en haperingen.

Nu bij de PS4 pro loopt alles zo ontzettend vloeiend! Ook heb ik het gevoel dat het spel er grafisch beter uit ziet en dan vooral de schaduwen.

Bij andere games moet ik eerlijk bekennen weinig verschil te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 11:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik heb de pro staan, al moet ik zeggen dat ik door drukte op het werk momenteel weinig kan gamen. Apparaat is erg solide, en voornamelijk erg stil in vergelijking met mijn oude ps4 (1st gen). Heb een stukje tombraider / UC4 / BF1 en The last of us gespeeld. Speelt lekker weg waarbij Tombraider het meest profiteert van de kracht van de pro.

Ik zou hem van harte aanbevelen, en hij kost ook weer niet zo erg veel meer t.o.v. de slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Dank voor jullie reacties, klinkt erg positief zover! Ik had inderdaad ook gelezen dat het apparaat soms wat luidruchtig kan zijn, maar ik kan met niet voorstellen dat het erger is dan de PS4 op release dag (deze eerste modellen waren bij mij heel erg luidruchtig). Ik ga vanaf nu mijn ogen en oren maar eens openhouden voor een leuke aanbieding :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Chrosser schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:44:
Ik heb de pro staan, al moet ik zeggen dat ik door drukte op het werk momenteel weinig kan gamen. Apparaat is erg solide, en voornamelijk erg stil in vergelijking met mijn oude ps4 (1st gen). Heb een stukje tombraider / UC4 / BF1 en The last of us gespeeld. Speelt lekker weg waarbij Tombraider het meest profiteert van de kracht van de pro.

Ik zou hem van harte aanbevelen, en hij kost ook weer niet zo erg veel meer t.o.v. de slim.
Het verschil is nu toch bijna 200 euro, maar ik kan er niet tegen dat er wat beters op de markt is, dus toch maar aangeschaft vanwege de Black Friday deal bij de Kijkshop (339 euro). Overigens denk ik dat je een aanbieding kan vergeten, want Sony heeft er duidelijk voor gekozen om de PS4 Slim te promoten.

[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 13-12-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
LOTG schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:42:
[...]

Op zich goed, het enige wat mij er aan stoort is dat hij in Pro modus erg luidruchtig is. Ik heb geen vergelijking maar als ik op de Tweakers review moet af gaan (die geen stats van de pro modus heeft) is hij denk ik even luidruchtig als de andere twee modellen zonder Pro.

Je merkt het meteen als je een spel start wat er gebruik van maakt, dan zwengelt hij de ventilator goed aan.
In spellen die het niet supporten is hij dan weer erg stil.

Grafisch gezien zijn de Pro spellen erg mooi, vooral met HDR en hogere resoluties.
hij kan idd goed geluid maken.

ik was het weekend midden op de dag aan het gamen en dacht wat zijn de buren dan lang aan het stofzuigen...

In de nacht weer even gamen. Hoor ik weer die stofzuiger |:( blijkt het mn ps4 pro te zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nipje schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:47:
Dank voor jullie reacties, klinkt erg positief zover! Ik had inderdaad ook gelezen dat het apparaat soms wat luidruchtig kan zijn, maar ik kan met niet voorstellen dat het erger is dan de PS4 op release dag (deze eerste modellen waren bij mij heel erg luidruchtig). Ik ga vanaf nu mijn ogen en oren maar eens openhouden voor een leuke aanbieding :).
Blij mij klinkt het ongeveer zo.
Het blazen op zich is niet zo erg, maar het "piepen/zeuren" van de fan hoor je erg.

Nogmaals, alleen tijdens de Pro modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Nipje schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:47:
Mijn Pro maakt wel degelijk meer herrie dan mijn eerdere PS4. Alleen in Pro-modus inderdaad. Maar goed ik heb me erbij neergelegd. Het verschilt waarschijnlijk per console en daarbij is ieders omgevingsgeluid, positionering van de console en acceptatiegrens verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

NotSoSteady schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:42:
[...]

Voor 12 euro is die al te verkrijgen, wel even een US-account aanmaken en daarna kun je gewoon spelen op je eigen account.

knip: geen referrals
Out of Stock ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Ircghost op 13-12-2016 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
LOTG schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:53:
[...]

Blij mij klinkt het ongeveer zo.
Het blazen op zich is niet zo erg, maar het "piepen/zeuren" van de fan hoor je erg.

Nogmaals, alleen tijdens de Pro modus.
Spud82 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:53:
[...]

Mijn Pro maakt wel degelijk meer herrie dan mijn eerdere PS4. Alleen in Pro-modus inderdaad. Maar goed ik heb me erbij neergelegd. Het verschilt waarschijnlijk per console en daarbij is ieders omgevingsgeluid, positionering van de console en acceptatiegrens verschillend.
Hmm toch wat vervelender dan ik dacht als ik het zo lees, ik stoorde mijzelf er al vrij erg aan bij de eerste PS4. Wellicht toch nog maar even wachten dan, helemaal gezien ik vrij dicht op mijn TV zit ;w .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Nou ja, ik heb van genoeg mensen gelezen en gehoord (ook hier) dat hun Pro wél erg stil is. Dus ja zeg het maar... Het is net als in het casino, zo'n Playstation kopen: een gokje wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Volgens Digital Foundry is de volgorde van veel lawaai naar stil als volgt

Originele launch PS4 --> PS4 Pro --> PS4 Slim

Heb je een originele launch PS4 dan zal de Pro dus minder geluid maken
Heb je een PS4 slim dan zal je PS4 Pro meer lawaai maken dan je huidige PS4 Slim

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:01

Yucko

One clown to rule them all !

en dan alleen wanneer hij in de Pro-modus draait

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Spud82 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:12:
Nou ja, ik heb van genoeg mensen gelezen en gehoord (ook hier) dat hun Pro wél erg stil is. Dus ja zeg het maar... Het is net als in het casino, zo'n Playstation kopen: een gokje wagen :)
Ach weet je ook wat het is, ik heb mijn launch PS4 ook 2x om kunnen ruilen omdat deze ontzettend luidruchtig was. Ik ga er dus vanuit dat Sony vast wel een omruiling zou willen verzorgen indien de PS4 Pro ook te luid is.
ThaBEN schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:15:
Volgens Digital Foundry is de volgorde van veel lawaai naar stil als volgt

Originele launch PS4 --> PS4 Pro --> PS4 Slim

Heb je een originele launch PS4 dan zal de Pro dus minder geluid maken
Heb je een PS4 slim dan zal je PS4 Pro meer lawaai maken dan je huidige PS4 Slim
Dank voor deze aanvullende informatie nog. Ik heb momenteel inderdaad nog een launch PS4, maar na een omruiling is deze gelukkig erg stil :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09
Hier ook weer een PlayStation Pro (van de Black Friday aanbieding, anders had ik hem nog niet gekocht). Maar om nu te zeggen dat hij stiller is dan mijn PlayStation CUH-1116A, nee dat niet. Momenteel speel ik Uncharted 4 op een 1080p TV. Het beeld lijkt er beter uit te zien, maar naar mijn idee maakt de PlayStation Pro evenveel geluid als de PlayStation 4.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Ze willen zeker omruilen bij PS, al erkennen ze geen problemen met geluid. Ik heb ze al aan de lijn gehad, stond op het punt... Maar had totaal geen zin in dat traject en onderzoek op het internet leert mij dat de kans groot is dat je er weer een lawaaierige voor terug krijgt.

Bij Ned-Games kon ik ook terugkomen, dan gingen ze kijken of er een defect was. Dan zou ik direct een nieuwe mee kunnen krijgen. Ook maar gelaten voor wat het is uiteindelijk. Het is geen defect lijkt het, hij wordt ook niet eens bijzonder warm ofzo verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Spud82 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:21:
Ze willen zeker omruilen bij PS, al erkennen ze geen problemen met geluid. Ik heb ze al aan de lijn gehad, stond op het punt... Maar had totaal geen zin in dat traject en onderzoek op het internet leert mij dat de kans groot is dat je er weer een lawaaierige voor terug krijgt.

Bij Ned-Games kon ik ook terugkomen, dan gingen ze kijken of er een defect was. Dan zou ik direct een nieuwe mee kunnen krijgen. Ook maar gelaten voor wat het is uiteindelijk. Het is geen defect lijkt het, hij wordt ook niet eens bijzonder warm ofzo verder.
Het linkt gewoon exact hetzelfde als de launch PS4: geen problemen met hitte maar gewoon simpelweg luidruchtig. Ik bestel maar gewoon een PS4 Pro op internet zodat ik eventueel nog gebruik kan maken van de omruiltermijn. Dat lijkt mij nog de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jumpman schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:19:
Hier ook weer een PlayStation Pro (van de Black Friday aanbieding, anders had ik hem nog niet gekocht). Maar om nu te zeggen dat hij stiller is dan mijn PlayStation CUH-1116A, nee dat niet. Momenteel speel ik Uncharted 4 op een 1080p TV. Het beeld lijkt er beter uit te zien, maar naar mijn idee maakt de PlayStation Pro evenveel geluid als de PlayStation 4.
Daar was ik al bang voor :-( Ik wil juist de Pro als vervanging voor het vliegtuig geluid wat de standaard PS4 maakt, helaas is dat dus niet beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:23
Mijn ps4 pro is anders duidelijk stiller dan mijn oude ps4. Nu weet ik niet welk model ik had maar toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01
Zetten mensen hun kachel op 30plus ofzo ? Mijn ps4 Pro is nagenoeg geluidloos. Ook in Pro modus.
Tis bij ons rond de 20 graden. En hoorde hem alleen eerste paar dagen. Denk erna dat koelpasta beter zijn werk is gaan doen(ingewerkt), en sindsdien hoor ik echt niets. Zal je zelfs zo zeggen mijn x1 met externe hdd maakt meer lawaai ivm soms coil whine en de externe hdd die zoekt, dan de ps4 Pro en dat terwijl dat van de x1 maar net te horen is( als geluid uitstaat zelfde als ps4 Pro).
Tijdens gamen met gewoon geluid aan hoor ik niks.
Mijn ziggo horizon box maakt veel meer lawaai....
Dus misschien moeten mensen even naar de locatie van hun Pro kijken of hij z'n warmte wel kwijt kan. Of de kachel minder stoken ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:38:
[...]

Daar was ik al bang voor :-( Ik wil juist de Pro als vervanging voor het vliegtuig geluid wat de standaard PS4 maakt, helaas is dat dus niet beter geworden.
Hier wel hoor.
Mijn oude launch ps4 was ook een vliegtuig/stofzuiger, hoe je het wil noemen, maar mijn Pro is zo goed als stil. Ook bij een game als BF1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J rock
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 08:58
Naar mijn mening is de Pro stukken stiller dan mijn oude base ps4 "eerste reeks".
Mijn base ps4 kon ik niet in mijn tv kast zetten of deze maakte een hels lawaai, bij de pro gaat dit wel maar ook deze maakt dan meer lawaai dan dat ik de unit gewoon naast mijn TV plaats.

Ik speel momenteel de uncharted nathan drake collection, tijdens het spelen hoor ik mijn ps4 pro nauwelijks, idem bij killzone dit spel maakte bij de base extreem veel lawaai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 02:17
Het scheelt sowieso al een hele hoop als je PS4 open staat in plaats van in een tv-meubel of iets dergelijks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Ik vind mijn Pro stiller in OG modus dan mijn vorige PS4 (2e revisie). Alleen in Pro modus produceert hij redelijk wat geluid maar heel storend vind ik het niet. De Pro staat wel in een tv meubel maar hij heeft voldoende ruimte om zich heen zodat de warme lucht weg kan. De achterkant van het meubel is open en het geheel staat iets van de muur af. Centrale verwarming staat hier nooit hoger dan 18 graden btw ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Davith78 op 13-12-2016 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn PS4 Pro is ook altijd stil en dat al meer dan een maand.

Volgend jaar zomer met buiten 30 graden komt de echte test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
v8power67 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:50:
Zetten mensen hun kachel op 30plus ofzo ? Mijn ps4 Pro is nagenoeg geluidloos. Ook in Pro modus.
Tis bij ons rond de 20 graden. En hoorde hem alleen eerste paar dagen. Denk erna dat koelpasta beter zijn werk is gaan doen(ingewerkt), en sindsdien hoor ik echt niets. Zal je zelfs zo zeggen mijn x1 met externe hdd maakt meer lawaai ivm soms coil whine en de externe hdd die zoekt, dan de ps4 Pro en dat terwijl dat van de x1 maar net te horen is( als geluid uitstaat zelfde als ps4 Pro).
Tijdens gamen met gewoon geluid aan hoor ik niks.
Mijn ziggo horizon box maakt veel meer lawaai....
Dus misschien moeten mensen even naar de locatie van hun Pro kijken of hij z'n warmte wel kwijt kan. Of de kachel minder stoken ;)
Of misschien moet je gewoon blij zijn met de Pro die jij gekregen hebt :) Want hier geen 30 plus graden en geen gesloten kasten etc. En toch gewoon een 'stofzuiger' die Pro van mij! Ach ik zit toch vaak met headset op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:36
NotSoSteady schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:42:
[...]

knip: geen referrals
Ik had TLOU een paar maanden geleden voor 7 a 8 euro uit de US store. Was een nobrainer voor mij. Had hem op de ps3 maar een klein gedeelte gespeeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Ircghost op 13-12-2016 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VI92DO
  • Laatst online: 01-09 18:43
Davith78 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:59:
Ik vind mijn Pro stiller in OG modus dan mijn vorige PS4 (2e revisie). Alleen in Pro modus produceert hij redelijk wat geluid maar heel storend vind ik het niet. De Pro staat wel in een tv meubel maar hij heeft voldoende ruimte om zich heen zodat de warme lucht weg kan. De achterkant van het meubel is open en het geheel staat iets van de muur af. Centrale verwarming staat hier nooit hoger dan 18 graden btw ;)
Wat bedoelen jullie met Pro-Modus??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
VI92DO schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:49:
[...]

Wat bedoelen jullie met Pro-Modus??
Wanneer de Pro zijn volledige capaciteit benut. Dus een spel wat specifiek support heeft voor de Pro (en dus op hogere resolutie en zo draait).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
corset schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:38:
[...]

Mijn launch model PS4 wilde opstijgen, zwaar irritant hard, zo erg dat als ik even snel iets anders ging doen ik hem maar in standby mode zette ook al wilde ik dan 20 minuten later weer verder. Te overheersend.

De Pro daarentegen hoor ik heeeeeel zachtjes, zelfs met Pro supported games.
djmelvee schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:51:
Het scheelt sowieso al een hele hoop als je PS4 open staat in plaats van in een tv-meubel of iets dergelijks :)
Ze stonden beide op dezelfde plek, open, niets in een kast, toch maakte de originele PS4 ontzettend veel herrie!

[ Voor 23% gewijzigd door Aenea op 13-12-2016 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 02:17
Aenea schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 17:14:
[...]

Mijn launch model PS4 wilde opstijgen, zwaar irritant hard, zo erg dat als ik even snel iets anders ging doen ik hem maar in standby mode zette ook al wilde ik dan 20 minuten later weer verder. Te overheersend.

De Pro daarentegen hoor ik heeeeeel zachtjes, zelfs met Pro supported games.

[...]

Ze stonden beide op dezelfde plek, open, niets in een kast, toch maakte de originele PS4 ontzettend veel herrie!
Heb de originele. Blaast soms wat hard bij bepaalde games. Pre-patch Rocket League bijvoorbeeld. Stoor me er niet zo aan, lekker warm. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

rajackar schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:27:
Ik zou deze laten liggen. Ik heb me met de orignele games best vermaakt en AC2 is mijn favoriete game uit de serie maar de reviews laten wel zien dat het een goedkope port is die zelfs issues toevoegt.
Hopelijk zijn dat dan dingen die met patches nog wel opgelost worden. Ik heb die games op de PS3 nooit gespeeld (net als Uncharted btw), dus een opgeleukte PS4-versie komt me wel goed uit. Ik heb me met de Uncharted collection ook prima vermaakt. Verouderde gameplay heb ik geen last van, want ik loop zelf ook al even rond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Exirion schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 17:43:
[...]

Hopelijk zijn dat dan dingen die met patches nog wel opgelost worden. Ik heb die games op de PS3 nooit gespeeld (net als Uncharted btw), dus een opgeleukte PS4-versie komt me wel goed uit. Ik heb me met de Uncharted collection ook prima vermaakt. Verouderde gameplay heb ik geen last van, want ik loop zelf ook al even rond :+
http://m.ign.com/articles...he-ezio-collection-review

Ik denk dat dit het wel mooi opsomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01
Spud82 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:43:
[...]

Of misschien moet je gewoon blij zijn met de Pro die jij gekregen hebt :) Want hier geen 30 plus graden en geen gesloten kasten etc. En toch gewoon een 'stofzuiger' die Pro van mij! Ach ik zit toch vaak met headset op.
Denk dan eerder dat jij een slecht exemplaar hebt helaas. Ding hoort amper geluid te maken. Mijn og ps4 was ook super stil. Na een jaar was hij luidruchtig en na een koelpasta vernieuwing met mx3 erop was ie weer extreem stil.
Net als mijn Pro nu, ding is stil tenzij je geluid van alles uitzet en goed focussen kun je hem licht horen blazen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 07:53
Vraag .

Is die hele truuk van een US account naast je normale account legaal? Zodat ik er hier vragen over kan stellen als het me niet lukt?

Ik had hiervoor geen PS4, maar de mijne is ook gewoon stil. behalve in de nacht, dan lijkt hij Knight Rider wel. Met lampjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
v8power67 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 20:24:
[...]

Denk dan eerder dat jij een slecht exemplaar hebt helaas. Ding hoort amper geluid te maken. Mijn og ps4 was ook super stil. Na een jaar was hij luidruchtig en na een koelpasta vernieuwing met mx3 erop was ie weer extreem stil.
Net als mijn Pro nu, ding is stil tenzij je geluid van alles uitzet en goed focussen kun je hem licht horen blazen.
Zou kunnen maar heb m'n twijfels. Als je alleen al hoort hoeveel mensen hier ook noisy pro's hebben en het hele internet ermee vol ziet staan dan lijkt het gewoon weer een gevalletje hit or miss bij aankoop van een Pro. Net als bij de lancering van de PS4. Iets dat me ook wel logisch lijkt; zet een paar pc's naast elkaar met dezelfde hardware en je zal ook nooit precies hetzelfde horen qua geluid etc.

Voor de rest functioneert de Pro prima dus ik wen er wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
Iemand hier ervaring met de belabberde verificatie van aankopen in de PSN store?

Ik probeer mijn aankoop van Titanfall 2 te verifiëren, maar PSN pakt mijn wachtwoord niet op bij het bestellen. Zowel via de PS4 als op de website. Om er zeker van te zijn dat ik echt niet een verkeerd wachtwoord heb ingevoerd, heb ik mijn wachtwoord gewijzigd, maar dit lijkt geen effect te hebben (inloggen werkt namelijk wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chatslet
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 07:42
Voor wie een 3.5 inch of eSata HDD in ze PS4 Pro of PS4 Slim wilt gebruiken een tutorial: PS4 Pro/Slim eSata mod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:05
maartend schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:12:
Vraag .

Is die hele truuk van een US account naast je normale account legaal? Zodat ik er hier vragen over kan stellen als het me niet lukt?

Ik had hiervoor geen PS4, maar de mijne is ook gewoon stil. behalve in de nacht, dan lijkt hij Knight Rider wel. Met lampjes.
- Het is in strijd met de gebruiksvoorwaarden van PSN.
- Je wordt niet opgepakt door de politie.
- Illegaal is dan ook een groot woord.
- Verder is er ontzettend veel over gevraagd en beantwoord in de eerdere delen van dit topic.
- Je kan het altijd proberen met het aanmaken van zo'n account. In het ergste geval lukt het niet.
- Volgens mij heeft meer dan 30% hier een extra account...

Disclaimer: ik heb zelf 2 US accounts :P

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
voor de mensen die twijfelen om titanfall 2 te kopen met de kerst deals hierbij een update: erg goede single player.
ook multiplayer speelt heerlijk!

alleen het spel is zo dood als wat!!

free for al 0 players online. ctf 0 players online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:05
soldier wolf schreef op woensdag 14 december 2016 @ 00:19:
voor de mensen die twijfelen om titanfall 2 te kopen met de kerst deals hierbij een update: erg goede single player.
ook multiplayer speelt heerlijk!

alleen het spel is zo dood als wat!!

free for al 0 players online. ctf 0 players online
Dat is niet mijn ervaring. Dit weekend en maandag flink online gegamed. Minstens 1000 spelers online in de regio. Misschien ligt het aan de map die je gebruikte?

Overigens kan ik de rest van je post beamen. Een van de beste single player campaigns ever! Mega verslavend. Helaas wel kort, maar ach.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Spud82 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:33:
[...]

Zou kunnen maar heb m'n twijfels. Als je alleen al hoort hoeveel mensen hier ook noisy pro's hebben en het hele internet ermee vol ziet staan dan lijkt het gewoon weer een gevalletje hit or miss bij aankoop van een Pro. Net als bij de lancering van de PS4. Iets dat me ook wel logisch lijkt; zet een paar pc's naast elkaar met dezelfde hardware en je zal ook nooit precies hetzelfde horen qua geluid etc.

Voor de rest functioneert de Pro prima dus ik wen er wel aan.
Mensen zijn volgens mij altijd geneigd eerder iets te zeggen dat iets niet goed werkt (of veel herrie maakt) dan wanneer het wel goed werkt. Ik verwacht dat de groep personen die een stille PS4 heeft groter is dan de groep die (teveel) herrie maakt. Zelf maakt mijn Pro nauwelijks geluid. Ook niet als ik FFXV in HiRes aan het spelen ben. (overigens geen aanrader, de Light versie speelt een stuk soepeler).

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
Ik ben het met je eens dat wij vast de vocale minderheid zijn, maar dan nog vind ik het een hoog percentage onder de actieve gebruikers hier.

Misschien een pol starten om wat cijfers te krijgen?

Maar het vervelendste is dus dat je het er eigenlijk maar mee moet doen tot dat Sony besluit het te erkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een pol zegt ook niet zo veel.
Waar een aantal gebruikers zullen zeggen dat hun PS4 ontiegelijk hard blaast en veel lawaai maakt zullen anderen dat zelfde geluid wellicht als veel minder storend ervaren.
Dan moet je met Db meters gaan werken om het zeker te weten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 14-12-2016 09:14 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
Ik heb een PC met een GTX680 SLI opstelling, die is toch echt stiller. Dat zegt wat.

Ik zal eens kijken of ik er wat cijfers aan kan plakken vanavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat zegt mij niks :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Misschien maar is het lijstje van spellen met pro patch nog is checken, weet niet eens welke spellen ik heb die gepatched zijn. Dan kan ik vergelijken hoe de pro mode is vergeleken met mijn org ps4 stofzuiger. Ik wil graag een mooie 4k monitor (wacht tot ook daar hdr goed geregeld is, schijn nu vaak nog niet het geval te zijn?) en dan de ps4 er naast, maar die zou dan op mijn kantoortje komen die aan de slaapkamers grenst. Zou wel zonde zijn als de console dan zo luidruchtig wordt dat de kids er wakker van worden.

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 97 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.