Nee dat valt wel mee, Er zijn gewoon een hoop dingen die ik graag ook op de PS4 wil zien, en aangezien ik Sony over de jaren genoeg geld heb gegeven (PSP, PS Vita, PS3 en PS4. Allen heb ik nog) vind ik toch wel dat ik zeggen mag dat de concurrentie het op veel punten beter geregeld heeft.dvd-linden schreef op zondag 11 december 2016 @ 23:29:
[...]
Valt me wel op dat in heel veel van jouw posts je voorliefde voor MS naar voren komt en je daarmee stiekem probeert steken onder water richting Sony te geven.
De games die ik wilde spelen hebben allemaal al een remaster. Dat heb ik liever dan BC.soldier wolf schreef op maandag 12 december 2016 @ 01:06:
[...]
hier in moet ik hem wel gelijk geven. het is jammer dat xbox wel bc heeft en ps4 niet. ps now vind ik aan de dure kant.
ik zou graag nog eens toppers van de ps3 een keer opnieuw spelen
Pfew, dan heb ik een paar weken terug nog net op tijd mijn launch PS4 verkocht voor 220 Euro zeg.. Anders had ik veel meer moeten bijbetalen voor de PS4 ProKol Nedra schreef op maandag 12 december 2016 @ 08:01:
ps4 slim 500gb nu maar €222 bij mediamarkt![]()
tempting to buy!
Feli plezier!edit: hahaha ik heb mijn vrouw overgehaald![]()
binnenkort trotse eigenaar van een ps4 (again)
Ik heb mijn Playstation 4 500GB afgelopen vrijdag nog verkocht voor € 210,00. Zaterdag las ik van de aanbieding, echt net op tijd.BamSlam_ schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:27:
[...]
Pfew, dan heb ik een paar weken terug nog net op tijd mijn launch PS4 verkocht voor 220 Euro zeg.. Anders had ik veel meer moeten bijbetalen voor de PS4 Pro
[...]
Feli plezier!
Overigens vind ik de PlayStation Slim en Pro wat betreft uiterlijk vele malen minder mooi dan het launch model van de Playstation 4. Je kunt goed zien dat op alles bespaard is wat betreft materiaal aan de PlayStation 4 Slim en Pro.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Misschien een beetje persoonlijk, maar lees t hier wel vaker ik vraag mij altijd af hoe zoiets gaat he je vrouw/vriendin moeten overhalen om een ps4 aan te schaffen, als jij er 1 wilt haal je die toch gewoon? of is het puur een principe kwestie dat je alles samen overlegt? of de tv in de woonkamer moet delen, just curious. Zie al dat mijn vriendin aankomt zetten, schat ik wil nieuwe hakken vind je het goed als ik die koop? ''NEE, convince meKol Nedra schreef op maandag 12 december 2016 @ 08:01:
ps4 slim 500gb nu maar €222 bij mediamarkt![]()
tempting to buy!
edit: hahaha ik heb mijn vrouw overgehaald![]()
binnenkort trotse eigenaar van een ps4 (again)
Veel plezier met spelen.
Wel een goeie deal ja. Ik heb U4 maar aan mijn vriendin gevraagd voor onder de kerstboom, vond 28 euro wel een mooi prijsje, wordt mn 1e uncharted game.
Geen ervaring zo te horen? Het ligt natuurlijk ook een beetje aan het bestedingsbudget, want anders zijn dit namelijk toch best wel grote uitgaven en dan bespreek je dat toch wel.Ambition88 schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:48:
[...]
Misschien een beetje persoonlijk, maar lees t hier wel vaker ik vraag mij altijd af hoe zoiets gaat he je vrouw/vriendin moeten overhalen om een ps4 aan te schaffen, als jij er 1 wilt haal je die toch gewoon? of is het puur een principe kwestie dat je alles samen overlegt? of de tv in de woonkamer moet delen, just curious. Zie al dat mijn vriendin aankomt zetten, schat ik wil nieuwe hakken vind je het goed als ik die koop? ''NEE, convince me''
Veel plezier met spelen.![]()
Wel een goeie deal ja. Ik heb U4 maar aan mijn vriendin gevraagd voor onder de kerstboom, vond 28 euro wel een mooi prijsje, wordt mn 1e uncharted game.
En Uncharted 4 is verhaal technisch natuurlijk wel het laatste deel, je mist dan hier en daar wel wat verhaal.
Bij mij ook onbegrip hoor als ik zoiets lees, kan mij daar (gelukkig) weinig bij voorstellen. En ja ik woon ook samen.Ambition88 schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:48:
[...]
Misschien een beetje persoonlijk, maar lees t hier wel vaker ik vraag mij altijd af hoe zoiets gaat he je vrouw/vriendin moeten overhalen om een ps4 aan te schaffen, als jij er 1 wilt haal je die toch gewoon? of is het puur een principe kwestie dat je alles samen overlegt? of de tv in de woonkamer moet delen, just curious. Zie al dat mijn vriendin aankomt zetten, schat ik wil nieuwe hakken vind je het goed als ik die koop? ''NEE, convince me''
Zijn vaak de mensen die spreken over 'moeder de vrouw' en haar ook de agenda laten beheren waarschijnlijk...
Ja maar anders moet je dat zelf doen, terwijl je het dus heel makkelijk kunt outsourcenSpud82 schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:15:
[...]
Bij mij ook onbegrip hoor als ik zoiets lees, kan mij daar (gelukkig) weinig bij voorstellen. En ja ik woon ook samen.
Zijn vaak de mensen die spreken over 'moeder de vrouw' en haar ook de agenda laten beheren waarschijnlijk...
Nee totaal niet, vandaar dat ik nieuwsgierig ben, een vriend van mij heeft het ook vaak, maar die is getrouwd.LOTG schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:01:
[...]
Geen ervaring zo te horen? Het ligt natuurlijk ook een beetje aan het bestedingsbudget, want anders zijn dit namelijk toch best wel grote uitgaven en dan bespreek je dat toch wel.
En Uncharted 4 is verhaal technisch natuurlijk wel het laatste deel, je mist dan hier en daar wel wat verhaal.
Ik krijg dan altijd een beetje het ''en of rekening'' gevoel dat het dan meer voelt alsof je aan ''haar'' geld zit zonder dat zij er gebruik van maakt en daarom, meer tegensputtert ofzo
Ja klopt, alleen vind ik 4 delen iets teveel van het goede, hopelijk kan ik het verhaal een beetje volgen, schijnt volgens mij sowieso een topgame te zijn, nog 2 weken geduld
Ik heb het geluk dat m'n vrouw ook een gamer is, hoewel ze voornamelijk de Switch wilt. Daarnaast heb ik een aparte rekening geopend voor dit soort uitgaven, om wel een beetje zicht te houden op de situatie, maar ze wilde uiteindelijk juist dat ik de PS4 eerder zou kopen dan dat ik nu gedaan heb.Ambition88 schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:22:
[...]
Nee totaal niet, vandaar dat ik nieuwsgierig ben, een vriend van mij heeft het ook vaak, maar die is getrouwd.
Ik krijg dan altijd een beetje het ''en of rekening'' gevoel dat het dan meer voelt alsof je aan ''haar'' geld zit zonder dat zij er gebruik van maakt en daarom, meer tegensputtert ofzoterwijl als het echt een geld issue zou zijn, ik zoiets heb van betaal ik het toch van mijn eigen geld en dan zie ik het probleem niet, maar inderdaad elke situatie is anders. Sommige vrouwen vinden gamen sowieso nutteloos en stom.
![]()
Ja klopt, alleen vind ik 4 delen iets teveel van het goede, hopelijk kan ik het verhaal een beetje volgen, schijnt volgens mij sowieso een topgame te zijn, nog 2 weken geduld
En het is inderdaad vrij simpel, van, ik werk en verdien het geld tot nu toe, en als we genoeg backup hebben om eventuele tegenvallers op te vangen, vind ik het best dat ik mezelf een keer kan belonen. En zij vindt dat ook. Ik meld het echter wel, dat ik het wil gaan halen, maar dat is puur om het aan te geven, maar ik heb nog nooit zoiets gehoord van, 'en waarom dan' oid.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Voor de geïnteresseerde, Aanstaande zaterdag komt er meer informatie vrij (en misschien beelden) rond om dragon quest 11 op jump festa. De 29e komen er wel sowieso nieuwe beelden, want dan is de 30e verjaardag van dragon quest.
http://gematsu.com/2016/1...des-dragon-quest-xi-stage
http://www.technobuffalo....-anniversary-celebration/
http://gematsu.com/2016/1...des-dragon-quest-xi-stage
http://www.technobuffalo....-anniversary-celebration/
Mijn vrouw is heeft een slechte invloed op mij. Vaak als ik twijfel om iets te kopen probeert zij mij juist over te halen om het toch te kopenAmbition88 schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:48:
[...]
Misschien kan je ook de prijs erbij zetten? Scheelt doorklikken als het niet boeiend is namelijk. PlaystationNL doet dat ook op hun FB pagina.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2016 @ 13:43:
PlayStation Europe
PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas continues! Discount #6 now live:
https://blog.eu.playstati...8&adbpl=tw&adbpr=36969785
[afbeelding]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Boobybandit schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:54:
[...]
Misschien kan je ook de prijs erbij zetten? Scheelt doorklikken als het niet boeiend is namelijk. PlaystationNL doet dat ook op hun FB pagina.
Nieuwevolger schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:37:
Net zo makkelijk als je prijs erbij zet dennis.
Daar ben ik het helemaal mee eens, je kunt zelf ook kijken en volgens mij was de prijs ook vrij duidelijk op te maken uit de reacties die er op volgde.Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:01:
[...]
Ik heb de link naar alle aanbiedingen neergezet.
Eigen inzet is ook mogelijk.
Ja, die stond er één post onder. Ik had gerekend op € 30,- dus de € 25,- viel me net zoveel mee als dat BF1 me tegen vielLOTG schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:57:
[...]
[...]
[...]
Daar ben ik het helemaal mee eens, je kunt zelf ook kijken en volgens mij was de prijs ook vrij duidelijk op te maken uit de reacties die er op volgde.
Enkel omdat Nieuwevolger dat had gepost ja. Dank daarvoor btw. Scheelde mij weer een click.LOTG schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:57:
[...]
[...]
[...]
Daar ben ik het helemaal mee eens, je kunt zelf ook kijken en volgens mij was de prijs ook vrij duidelijk op te maken uit de reacties die er op volgde.
offtopic:
Het is toch ook geen klacht of gebrek aan inzet. Ik ben zelf ook van de 'zoek het eest zelf voordat je vraagt mentaliteit', maar dat betekent niet dat een post van een aanbieding een stuk relevanter wordt met de prijs erbij. Het is immers een aanbieding. Nu is het gewoon een link naar het psblog. Maar goed, ik heb al helemaal geen zin hier een eeuwigdurende discussie over te starten. Zoals altijd zijn er 2 kampen over dit onderwerp/
Het is toch ook geen klacht of gebrek aan inzet. Ik ben zelf ook van de 'zoek het eest zelf voordat je vraagt mentaliteit', maar dat betekent niet dat een post van een aanbieding een stuk relevanter wordt met de prijs erbij. Het is immers een aanbieding. Nu is het gewoon een link naar het psblog. Maar goed, ik heb al helemaal geen zin hier een eeuwigdurende discussie over te starten. Zoals altijd zijn er 2 kampen over dit onderwerp/
[ Voor 6% gewijzigd door B-Bandit op 12-12-2016 12:06 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
ik had mijn launch ps4 7 maanden geleden verkocht voor €210, ik moest er toen vanafBamSlam_ schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:27:
[...]
Pfew, dan heb ik een paar weken terug nog net op tijd mijn launch PS4 verkocht voor 220 Euro zeg.. Anders had ik veel meer moeten bijbetalen voor de PS4 Pro
[...]
Feli plezier!
nothing stops this train
Nee, in een relatie overleg je dingen. Ook als je iets voor een x bedrag wil kopen. (x is variable afhankelijk van inkomen/spaargeld) en zoals je zelf ookal zei je kan 1 tv hebben en dan moet je hem inderdaad delen.Ambition88 schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:48:
[...]
Misschien een beetje persoonlijk, maar lees t hier wel vaker ik vraag mij altijd af hoe zoiets gaat he je vrouw/vriendin moeten overhalen om een ps4 aan te schaffen, als jij er 1 wilt haal je die toch gewoon?
[ Voor 7% gewijzigd door Boender op 12-12-2016 13:06 ]
Ja inderdaad, super chill, mijn vriendin is dan zelf niet zo een gamer(kijkt alleen af en toe met mij mee), maar zij heeft wel zoiets van als jij dat wilt en je hebt het geld ervoor dan doe je dat toch, wat dat betreft kan ik dus net als jij in mn handjes knijpen.Grumpmeister schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:29:
[...]
Ik heb het geluk dat m'n vrouw ook een gamer is, hoewel ze voornamelijk de Switch wilt. Daarnaast heb ik een aparte rekening geopend voor dit soort uitgaven, om wel een beetje zicht te houden op de situatie, maar ze wilde uiteindelijk juist dat ik de PS4 eerder zou kopen dan dat ik nu gedaan heb.
En het is inderdaad vrij simpel, van, ik werk en verdien het geld tot nu toe, en als we genoeg backup hebben om eventuele tegenvallers op te vangen, vind ik het best dat ik mezelf een keer kan belonen. En zij vindt dat ook. Ik meld het echter wel, dat ik het wil gaan halen, maar dat is puur om het aan te geven, maar ik heb nog nooit zoiets gehoord van, 'en waarom dan' oid.
Dit kan je wel mooi zeggen, maar in de link staat geen prijs, dan moet je nog een link in drukken op het blog, die linkt naar de store, maar die link doet het niet omdat het niet naar de nederlandse store is.LOTG schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:57:
[...]
[...]
[...]
Je overlegt idd dingen waar nodig. Maar wat ik koop aan onzin koop ik aan onzin.Boender schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:03:
[...]
Nee, in een relatie overleg je dingen. Ook als je iets voor een x bedrag wil kopen. (x is variable afhankelijk van inkomen/spaargeld) en zoals je zelf ookal zei je kan 1 tv hebben en dan moet je hem inderdaad delen.
Wij maken iedere maand beide een sloot over naar de en/of voor alle gezamenlijke lasten. En de rest moet je lekker zelf weten.
Als het de bedoeling is dat zij meebetaalt aan de ps4, tja dan is overleggen wel handig.
Maar meestal gaat de schoen wringen als er een wederhelft niet haar/zijn eigen geld verdiend.
Toen ik de ps4 bestelde was het overleg iets in de trant van: "morgen wordt de ps4 bezorgd".
Mocht je zelf niet met geld om kunnen gaan dan is het wellicht handig om dat soort beslissingen bij je wederhelft te leggen.
[ Voor 13% gewijzigd door Flagg op 12-12-2016 13:25 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Bij grote bedragen overleggen we altijd, dit zijn bedragen boven de €100Ambition88 schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:48:
[...]
games etc koop ik gewoon en daar zegt ze ook niks over
en omdat ik al een dikke pc, wii U en een xone heb staan is een ps4 een beetje overbodig (vind ze dan, ze weet het verschil niet eens)
Maar het is besteld trouwens, over 2 dagen heb ik de ps4 binnen
nothing stops this train
Ik vroeg aan mijn poes: vind je het goed als ik een PS4 koop?
Poes: "Maauuuuwww".
Dus ik ging een PS4 halen.
Poes ligt op schoot tijdens het gamen en wordt geaaid tijdens laadschermen en tussen potjes door, iedereen blij
Poes: "Maauuuuwww".
Dus ik ging een PS4 halen.
Poes ligt op schoot tijdens het gamen en wordt geaaid tijdens laadschermen en tussen potjes door, iedereen blij
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ah, ik zie al waar je kan besparen.Kol Nedra schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:27:
[...]
Bij grote bedragen overleggen we altijd, dit zijn bedragen boven de €100
games etc koop ik gewoon en daar zegt ze ook niks over
en omdat ik al een dikke pc, wii U en een xone heb staan is een ps4 een beetje overbodig (vind ze dan, ze weet het verschil niet eens)
Maar het is besteld trouwens, over 2 dagen heb ik de ps4 binnen
Ja I know, maar ik hou wel van mijn vrouw. om haar nou het huis uit te gooien is ook weer wat
nothing stops this train
Als je 11 hoog woont kan ze hooguit maar iets van 4 seconden boos zijn.Kol Nedra schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:31:
[...]
(...) om haar nou het huis uit te gooien is ook weer wat
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zijn er hier mensen die een pricewatch: Sony PlayStation Dualshock Charging Station PS4 gebruiken? Deze werken neem ik aan gewoon met de laatste generatie dualshock controllers? En is deze lader geschikt om je controllers altijd in te zetten (zou voor mij denk ik best prettig werken in een kastje in plaats van ze daarin neer te leggen) of gaan daarvan je accu's naar de haaien?
Ik doelde eigenlijk meer op die 'dikke PC' en die XBOX One.Kol Nedra schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:31:
[...]
Ja I know, maar ik hou wel van mijn vrouw. om haar nou het huis uit te gooien is ook weer wat
Ik wist niet eens dat er een Sony ding was. Ik heb gewoon zo'n eentje (zelfde idee, iets goedkoper): http://www.allekabels.nl/...duo-controller-lader.htmlJoster schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:37:
Zijn er hier mensen die een pricewatch: Sony PlayStation Dualshock Charging Station PS4 gebruiken? [...]
Maar ja, dat laad gewoon op ook met nieuwe Pro controller.
En heb je die er altijd op staan of alleen als ze leeg zijn?ghstly schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:42:
[...]
Ik wist niet eens dat er een Sony ding was. Ik heb gewoon zo'n eentje (zelfde idee, iets goedkoper): http://www.allekabels.nl/...duo-controller-lader.html
Maar ja, dat laad gewoon op ook met nieuwe Pro controller.
Voor dat tientje meer pak ik gewoon de officiële denk ik, die maakt ook geen gebruik van de micro-usb trouwens.
Ja, je kan je laders erin laten staan stopt vanzelf met laden. In het begin moest ik even wennen om de controller erin te zetten dit gaat een beetje lastig als je het niet gewend bent. Maar verder een fijn product.
Joster schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:37:
Zijn er hier mensen die een pricewatch: Sony PlayStation Dualshock Charging Station PS4 gebruiken? Deze werken neem ik aan gewoon met de laatste generatie dualshock controllers? En is deze lader geschikt om je controllers altijd in te zetten (zou voor mij denk ik best prettig werken in een kastje in plaats van ze daarin neer te leggen) of gaan daarvan je accu's naar de haaien?
PSN:AssFire_NL
Ik zelf gebruik deze https://www.nedgame.nl/pl...cking-station/6856545433/Joster schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:37:
(van een ander merk maar principe is het zelfde). Ik had eerst van die dingen waar je ze in moet klikken maar vond dat niet goed werken, hier doe je connectors in de micro usb poort en je legt ze op de oplader en dan chargen ze werkt echt super fijn (vind ik althans).
Versie die ik heb gebruikt een aparte net adapter en niet de usb poort van de ps4
[ Voor 5% gewijzigd door WeAreLegion op 12-12-2016 13:48 ]
Ik vind die charge stations maar irritant. Het nadeel is dat je niet kan gamen en opladen tegelijk.
Ik heb zelf 2 x een USB kabel van 3 meter aangeschaft zodat ik beide controllers tegelijk kan opladen. Dan kan ik door blijven gamen als de controllers leeg zijn en tegelijk opladen. Binnen 1 uur zijn ze alweer volledig opgeladen.
Hetzelfde geldt voor mijn Wireless Sony Gold headset. Als die leeg is plug ik de USB kabel erin en kan ik hem blijven gebruiken tijdens het laden.
En je kunt de controllers/headset opladen via elke willekeurige USB poort die je in de buurt hebt staan. Hoeft dus niet via de PS4 zelf. Ik gebruik zelf mijn 220v naar USB adapter van mijn telefoon zodat ik via het stopcontact bij de bank mijn controllers/headset kan opladen.
Tevens is 3 meter ook handig voor tablet/telefoon op te laden en toch een beetje mobiel te zijn.
Het betreft deze kabel en ze zijn €8,95 per stuk:
http://www.allekabels.nl/...92/usb-micro-b-kabel.html
Voordelen:
- minder duur dan charge station
- kunt blijven gamen tijdens het laden
- kunt er ook andere apparaten mee opladen
Alleen voor de PS Move controllers heb ik een charge station gekocht omdat die dingen 6 uur nodig hebben om op te laden en ik niet mijn PS4 of PC 6 uur wil laten aanstaan om enkel de move controllers op te laden.
Ik heb zelf 2 x een USB kabel van 3 meter aangeschaft zodat ik beide controllers tegelijk kan opladen. Dan kan ik door blijven gamen als de controllers leeg zijn en tegelijk opladen. Binnen 1 uur zijn ze alweer volledig opgeladen.
Hetzelfde geldt voor mijn Wireless Sony Gold headset. Als die leeg is plug ik de USB kabel erin en kan ik hem blijven gebruiken tijdens het laden.
En je kunt de controllers/headset opladen via elke willekeurige USB poort die je in de buurt hebt staan. Hoeft dus niet via de PS4 zelf. Ik gebruik zelf mijn 220v naar USB adapter van mijn telefoon zodat ik via het stopcontact bij de bank mijn controllers/headset kan opladen.
Tevens is 3 meter ook handig voor tablet/telefoon op te laden en toch een beetje mobiel te zijn.
Voordelen:
Alleen voor de PS Move controllers heb ik een charge station gekocht omdat die dingen 6 uur nodig hebben om op te laden en ik niet mijn PS4 of PC 6 uur wil laten aanstaan om enkel de move controllers op te laden.
[ Voor 38% gewijzigd door ThaBEN op 12-12-2016 14:01 ]
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Vind je? Als iets "goedkoop" schreeuwt, is het wel glimmend zwart plastic. Ik vind de Slim en Pro juist veel meer klasse en duurzaamheid uitstralen.Jumpman schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:37:
[...]
Ik heb mijn Playstation 4 500GB afgelopen vrijdag nog verkocht voor € 210,00. Zaterdag las ik van de aanbieding, echt net op tijd.
Overigens vind ik de PlayStation Slim en Pro wat betreft uiterlijk vele malen minder mooi dan het launch model van de Playstation 4. Je kunt goed zien dat op alles bespaard is wat betreft materiaal aan de PlayStation 4 Slim en Pro.
Jup.....vooral op lange termijn (trouwen, kinderen) Die vrouwen kosten je tonnen!
Hop,hop,hop!
ben ik helaas telaat, ik ben getrouwd en heb 1 zoon van 8 maanden ^^basset schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:54:
[...]
Jup.....vooral op lange termijn (trouwen, kinderen) Die vrouwen kosten je tonnen!
maar idd vrouwen kosten bakken met geld, ze kocht laatst een naaimachine van €499 euro
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 12-12-2016 13:57 ]
nothing stops this train
Druk knoppen i.p.v. touch knoppen, de LED strip zat mooi boven op de PlayStation 4 kappen uit één deel, je kan overigens ook covers nu niet meer wisselen, wat eerst wel kon. Over smaak valt natuurlijk te twisten, maar je ziet gewoon dan ze bespaard hebben op de behuizing. Op zich niet erg, het apparaat doet wat het moet doen en de USB poort achterop de console is erg welkom.bram1984 schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:49:
[...]
Vind je? Als iets "goedkoop" schreeuwt, is het wel glimmend zwart plastic. Ik vind de Slim en Pro juist veel meer klasse en duurzaamheid uitstralen.
Touch knoppen heeft ook nadelen, soms kom ik beneden en staat mijn xone aan --> heeft de kat erlangs gelopenJumpman schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:57:
[...]
Druk knoppen i.p.v. touch knoppen, de LED strip zat mooi boven op de PlayStation 4 kappen uit één deel, je kan overigens ook covers nu niet meer wisselen, wat eerst wel kon. Over smaak valt natuurlijk te twisten, maar je ziet gewoon dan ze bespaard hebben op de behuizing. Op zich niet erg, het apparaat doet wat het moet doen en de USB poort achterop de console is erg welkom.
nothing stops this train
Ik ben het helemaal eens met je over glimmend zwart plastic. Maar Sony mag wel eens beter zijn best doen op het matzwarte plastic; dat vind ik ook altijd behoorlijk goedkoop ogen.bram1984 schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:49:
[...]
Vind je? Als iets "goedkoop" schreeuwt, is het wel glimmend zwart plastic. Ik vind de Slim en Pro juist veel meer klasse en duurzaamheid uitstralen.
Wat zagen die tentoongestelde PS4's bij Media Markt er altijd hopeloos uit, met controllers waar dan ook nog stukjes van ontbraken.
Gelukkig blijft het er thuis een stuk beter uitzien zo lang je er met vette vingers en zweethanden afblijft.
En inderdaad - net als bij iedere revisie van de PS3 Slim - steeds iets meer van de uitstraling verpesten.Jumpman schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:57:
[...]
Druk knoppen i.p.v. touch knoppen, de LED strip zat mooi boven op de PlayStation 4 kappen uit één deel, je kan overigens ook covers nu niet meer wisselen, wat eerst wel kon. Over smaak valt natuurlijk te twisten, maar je ziet gewoon dan ze bespaard hebben op de behuizing. Op zich niet erg, het apparaat doet wat het moet doen en de USB poort achterop de console is erg welkom.
[ Voor 30% gewijzigd door MartijnS72 op 12-12-2016 14:03 ]
Tja, ik ben blij dat er geen touch knoppen meer op zitten. Ik gebruik die knoppen nooit en als ze daarop kunnen besparen, heel graag. Verder kun je dat niet echt zien. LED strip vind ik horizontaal ook veel meer klasse uitstralen omdat je die nu ook daadwerkelijk altijd ziet. Smaken verschillen inderdaad. Ik vind alles met glimmend plastic er bij voorbaat al goedkoop uitzien.Jumpman schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:57:
[...]
Ik geef ook toe dat de Xbox het op dat gebied beter doet hoor. Ik heb zelf nog zowel mijn PS2 als mijn PS3, waarvan ik de laatste ook nog regelmatig gebruik. Vandaar dat ik persoonlijk die BC niet zo mis. Toch zou het wel makkelijker zijn als het wel had gekund ja.soldier wolf schreef op maandag 12 december 2016 @ 01:06:
[...]
hier in moet ik hem wel gelijk geven. het is jammer dat xbox wel bc heeft en ps4 niet. ps now vind ik aan de dure kant.
ik zou graag nog eens toppers van de ps3 een keer opnieuw spelen
PS Now is inderdaad aan de prijzige kant, maar ik weet eerlijk gezegd niet eens hoe het game aanbod daarvan eruit ziet en hoe goed het werkt.
We zullen zien hoe het gaat met de komende generaties consoles en/of updates van de PS4. Voorheen hadden de Playstations nogal ingewikkelde hardware om voor te programmeren (i.t.t. de Xbox'en), maar tegenwoordig zijn het allemaal veredelde PC's. Dus wellicht dat BC vanaf deze generatie makkelijker te realiseren is. Alhoewel ik me natuurlijk ook wel realiseer dat het op deze manier makkelijk cashen is geweest voor Sony.LOTG schreef op maandag 12 december 2016 @ 08:55:
[...]
Nee dat valt wel mee, Er zijn gewoon een hoop dingen die ik graag ook op de PS4 wil zien, en aangezien ik Sony over de jaren genoeg geld heb gegeven (PSP, PS Vita, PS3 en PS4. Allen heb ik nog) vind ik toch wel dat ik zeggen mag dat de concurrentie het op veel punten beter geregeld heeft.
Enerzijds snap ik dit wel. Ik heb bijvoorbeeld The Last of Us en Tomb Raider beiden nooit op de PS3 gespeeld, maar wel op de PS4. Waarschijnlijk heb ik de betere en mooiere versie van deze games gespeeld. Dus ja, dan is dat beter dan BC. Anderzijds zeg ik: stel dat ik the Last of Us op de PS3 had gehad, maar deze nog wel een keer had willen spelen, dan zou ik niet zo snel bereid zijn om de Remastered versie te kopen als ik de originele game nog in mijn bezit zou hebben. In mijn geval zou dat nog niet zo'n probleem zijn, omdat ik nog zowel mijn PS3 als mijn PS4 heb staan. Heb je dat echter niet dan snap ik best dat je BC zou willen, omdat je dan die PS3 versie op de PS4 nog eens zou kunnen spelen (en games als The Last of Us en Uncharted zijn in mijn ogen games die je makkelijk vaker dan 1 keer speelt).bram1984 schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:23:
[...]
De games die ik wilde spelen hebben allemaal al een remaster. Dat heb ik liever dan BC.
Bovendien zijn er genoeg franchises waarvan er geen remasters zijn, dus voor die gevallen is het helemaal een pluspunt.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
The Last Guardian Tech Analysis: Nine Years of Development in 14 Minutes
Die zou ik blind gekocht hebben (wat ik ook gedaan heb). 1080p en 60fps. Behoorlijke verbetering op de PS4. Tomb Raider heb ik ook opnieuw gekocht.dvd-linden schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:06:
[...]
Enerzijds snap ik dit wel. Ik heb bijvoorbeeld The Last of Us en Tomb Raider beiden nooit op de PS3 gespeeld, maar wel op de PS4. Waarschijnlijk heb ik de betere en mooiere versie van deze games gespeeld. Dus ja, dan is dat beter dan BC. Anderzijds zeg ik: stel dat ik the Last of Us op de PS3 had gehad, maar deze nog wel een keer had willen spelen, dan zou ik niet zo snel bereid zijn om de Remastered versie te kopen als ik de originele game nog in mijn bezit zou hebben. In mijn geval zou dat nog niet zo'n probleem zijn, omdat ik nog zowel mijn PS3 als mijn PS4 heb staan. Heb je dat echter niet dan snap ik best dat je BC zou willen, omdat je dan die PS3 versie op de PS4 nog eens zou kunnen spelen (en games als The Last of Us en Uncharted zijn in mijn ogen games die je makkelijk vaker dan 1 keer speelt).
Bovendien zijn er genoeg franchises waarvan er geen remasters zijn, dus voor die gevallen is het helemaal een pluspunt.
Ik heb een vraagje ivm met de kerst deal aanbieding van vandaag. Is het nodig dat ik de vorige games uit de uncharted games koop voor ik uncharted 4 koop?
Ook ben ik van plan eventueel nog the last of us te kopen omdat ik daar ook veel mooie dingen over lees.
Ook ben ik van plan eventueel nog the last of us te kopen omdat ik daar ook veel mooie dingen over lees.
Wat bedoel je moet nodig? Verhaal technisch? Het is niet perse nodig, maar er zijn wel wat verwijzingen naar voorgaande delen. Je mist wel wat, maar het is niet dat het nieuwe verhaal niet te begrijpen is.ward3112 schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:39:
Ik heb een vraagje ivm met de kerst deal aanbieding van vandaag. Is het nodig dat ik de vorige games uit de uncharted games koop voor ik uncharted 4 koop?
Ok bedankt voor je antwoord. Ik denk dat ik hem dan maar gewoon koop. Voor de lage prijs die hij nu op v&a te vinden is kan het bijna niet mislopen.LOTG schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:42:
[...]
Wat bedoel je moet nodig? Verhaal technisch? Het is niet perse nodig, maar er zijn wel wat verwijzingen naar voorgaande delen. Je mist wel wat, maar het is niet dat het nieuwe verhaal niet te begrijpen is.
Verwijderd

Mijn Razer Raiju is binnen en dit zijn mijn eerste ervaringen:
Controller is een echte pro controller.
In Modern Warfare Remaster ging mijn algemene KDR flink omhoog.
Opladen niet meer nodig door de drie meter kabel.
Enige nadeel wat ik heb kunnen vinden is dat je de PS4 (Pro) niet met de Raiju aan kan zetten.
Heb je ook een foto van de achterkant toevallig?Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:10:
[afbeelding]
Enige nadeel wat ik heb kunnen vinden is dat je de PS4 (Pro) niet met de Raiju aan kan zetten.
Het zijn op zichzelf staande delen dus je hoeft de vorige delen niet per se gespeeld te hebben. Het is niet zoals in bijvoorbeeld Lord of the Rings dat het nieuwe deel precies verdergaat waar het vorige geëindigd is ofzo. Eerder vergelijkbaar met Indiana Jones of Tomb Raider.ward3112 schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:39:
Hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag. Ziet er wel interessant uit zo joystick.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:10:
[afbeelding]
Thanks!RainNl schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:46:
Ja, je kan je laders erin laten staan stopt vanzelf met laden. In het begin moest ik even wennen om de controller erin te zetten dit gaat een beetje lastig als je het niet gewend bent. Maar verder een fijn product.
[...]
Als ik ze er elke nacht in zet hoef ik echt niet te chargen onder het gamen. Game echt nooit 6-8 uur achter elkaar. Met een kabel gamen vind ik bovendien ook irritant, zeker met kinderen. Voor in mijn kastje onder de TV vind ik het ook chiquer als de controllers op een laadstation staan dan dat ze er los in liggen met een kabel van 3 meter. Komt nog bij dat het charge station los gevoed wordt, dus dat kan ik allemaal netjes kwijt en opbergen binnen mijn meubel zonder dat ik afhankelijk ben van de PS4 zelfThaBEN schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:46:
Ik vind die charge stations maar irritant. Het nadeel is dat je niet kan gamen en opladen tegelijk.
Voordelen:
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:10:
Niet draadloos zou ik toch eerder als een nadeel zien.
Nou ja ik ben blij met mijn B6 en al helemaal als hij binnenkort de beloofde HDR game mode krijgt al heb ik geen problemen met de inputlag.Diederik-Jan schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:02:
[...]
Dat er een ander topic voor is was al vrij duidelijk. Was gewoon benieuwd of er hier mensen zijn die op deze twee tv's gamen (en hun ervaring daarmee).
Een snelle Google actie leert mij dat het een bug is in het spelLapras schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:02:
[...]
Ik heb, heel toevallig, gister de LG B6V thuis geïnstalleerd. Erg mooi beeld. Prima installatie verder ook. Enige rare is dat ik bij The Witcher 3 (enige spel dat ik tot nu toe erop gespeeld heb) telkens na het gebruik van witcher sense even een dunne blauwe balk boven en onder in beeld krijg. Dat lijkt aan het spel te liggen, maar krijg het niet weg.
[ Voor 74% gewijzigd door LOTG op 12-12-2016 16:05 ]
Dank. Goed te weten. Dan ben je effectiever in zoeken dan ik gister was. Ik kwam alleen bij de uitleg over de kleurenblindmodus uit.LOTG schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:03:
[...]
[...]
Een snelle Google actie leert mij dat het een bug is in het spel
Ik ben niet erg jaloers op je controller. Wat een monster..Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:10:
[afbeelding]
Het aan en uitzetten met de controller vind ik persoonlijk erg prettig. Ook als ik een schijfje ga wisselen, gebruik ik altijd de controller om hem uit het systeem te krijgen.
@joster dat orginele oplaad dock heb ik 3 jaar terug onder de kerstboom gevonden. Echt een hele fijne accessoire. Controllers altijd vol en netjes opgeruimd. Nog geen problemen met de accu kunnen vinden.
Verwijderd
PeevdTee schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:17:
Heb je ook een foto van de achterkant toevallig?
https://www.alternate.nl/html/product/1311990the_virus26 schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:29:
Hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag. Ziet er wel interessant uit zo joystick.
169 Euro en hier zie je ook een foto van de achterkant.
Ze zijn overal al bijna uitverkocht.
Handig Lijstje:
A list of all released games with PS4 Pro enhancements
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1324251
A list of all released games with PS4 Pro enhancements
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1324251
Met zo'n Pro controller, kan je makkelijk van Ultra Easy naar Normal vanaf 2017
Ik wist niet eens dat je met de hulp van de controller een disk kon ejecten. Ik heb net even snel gegoogeled en zag dat je via de options knop daarvoor kon kiezen. Ik neem aan dat je dit bedoelt?Lekkerboeie86 schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:15:
[...]
Ik ben niet erg jaloers op je controller. Wat een monster..![]()
Het aan en uitzetten met de controller vind ik persoonlijk erg prettig. Ook als ik een schijfje ga wisselen, gebruik ik altijd de controller om hem uit het systeem te krijgen.
@joster dat orginele oplaad dock heb ik 3 jaar terug onder de kerstboom gevonden. Echt een hele fijne accessoire. Controllers altijd vol en netjes opgeruimd. Nog geen problemen met de accu kunnen vinden.
Bedankt in ieder geval! Weer wat geleerd
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
HDMI-CEC?Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:10:
Vind dat persoonlijk het makkelijkst werken. Omdat het eerste model geen fysieke aan en eject knop heeft.dvd-linden schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:35:
[...]
Ik wist niet eens dat je met de hulp van de controller een disk kon ejecten. Ik heb net even snel gegoogeled en zag dat je via de options knop daarvoor kon kiezen. Ik neem aan dat je dit bedoelt?
Bedankt in ieder geval! Weer wat geleerd.
Hoe noem je die touchknoppen in het midden dan?Lekkerboeie86 schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:38:
[...]
Vind dat persoonlijk het makkelijkst werken. Omdat het eerste model geen fysieke aan en eject knop heeft.
schijfjes wisselen? wat is dat?Lekkerboeie86 schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:15:
...
...
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ik heb sinds kort een probleem met m'n controller. Meestal vind ik antwoorden makkelijk via google maar ik kijk nu ergens overheen of gebruik de verkeerde zoekwoorden. Heeft een van jullie ervaring met het volgende?
Ik kan m'n playstation niet meer aanzetten via de home button op m'n controller. Als ik de playstation aanzet via de console zelf en daarna de controller werkt alles gewoon prima. Resetten met dat miniknopje en een speld helpt niet. Niet onoverkomelijk maar wel irritant dat het niet werkt.
Ik kan m'n playstation niet meer aanzetten via de home button op m'n controller. Als ik de playstation aanzet via de console zelf en daarna de controller werkt alles gewoon prima. Resetten met dat miniknopje en een speld helpt niet. Niet onoverkomelijk maar wel irritant dat het niet werkt.
Kan dat ook uit trouwens? Kan het zo 1.2.3 niet vinden.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Jahoor maar dat zal je waarschijnlijk uit moeten zetten in je receiver of in je tv settings. Soms geven fabrikant er een fancy naam aan, Sony noemt het bijvoorbeeld Bravia Sync.Donstil schreef op maandag 12 december 2016 @ 18:29:
[...]
Kan dat ook uit trouwens? Kan het zo 1.2.3 niet vinden.
Ik ben nog steeds in dubio of ik een playstation aan zal schaffen. Geen ervaring met consoles maar playstation spreekt me meer aan en meer vrienden hebben er een. Het enige wat me er nog een beetje van weerhoud is of ik er genoeg op ga spelen en of mijn vriendin het ook leuk genoeg vindt.
Ik vind de aanschaf veel geld maar niet duur. Alleen het online gebeuren (ik meen €65 per jaar?) en de spellen vind ik nogal veel. €60 voor een spel wat je of snel hebt uitgespeeld of snel op uit bent gekeken is nogal wat.
Ook het aanbod twijfel ik nog een beetje over (geldt overigens ook voor xbox). Mijn vriendin houdt van Mario karts en zo (beetje de Wii achtige spellen) maar daarvan is het aanbod nogal beperkt.
Ik vind de aanschaf veel geld maar niet duur. Alleen het online gebeuren (ik meen €65 per jaar?) en de spellen vind ik nogal veel. €60 voor een spel wat je of snel hebt uitgespeeld of snel op uit bent gekeken is nogal wat.
Ook het aanbod twijfel ik nog een beetje over (geldt overigens ook voor xbox). Mijn vriendin houdt van Mario karts en zo (beetje de Wii achtige spellen) maar daarvan is het aanbod nogal beperkt.
Klinkt goed, maar door welke functionaliteit denk je dat je K/D omhoog is gegaan?Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:10:
[afbeelding]
En waarom vind je het een Pro controller?
Dit is niet om te zeuren hoor, maar als er dingen zijn die ik over het hoofd heb gezien bij de aankondiging dan zou ik wel eens geinteresseerd kunnen raken! Dacht dat het gewoon normale, bedrade controller was met wat extra knopje vandaar.
Wat moet je er over zeggen, een jaar ps plus (je online abbo) kost 50 euro per jaar en daar krijg je maandelijks gratis games bij. Dat zijn vooral indie games die je moet liggen.Trezzahn schreef op maandag 12 december 2016 @ 19:17:
Ik ben nog steeds in dubio of ik een playstation aan zal schaffen. Geen ervaring met consoles maar playstation spreekt me meer aan en meer vrienden hebben er een. Het enige wat me er nog een beetje van weerhoud is of ik er genoeg op ga spelen en of mijn vriendin het ook leuk genoeg vindt.
Nieuwe games zijn nieuw bij release voor z'n 50-55 euro te krijgen bij de mediamarkt of webshops. Meestal zijn games na een paar maanden al in een goeie actie. Echt goeie vervangers voor mario kart, zelda of super smash bros zijn er niet echt op de ps4, maar Sony heeft weer z'n eigen games. Van wat voor games hou je zelf van?
[ Voor 4% gewijzigd door Nieuwevolger op 12-12-2016 19:39 ]
Nou meestal kan je het juist in het apparaat wat het mee stuurt uitzetten, dus niet op de apparaten waarop het ontvangen wordt.PaYnE81 schreef op maandag 12 december 2016 @ 19:04:
[...]
Jahoor maar dat zal je waarschijnlijk uit moeten zetten in je receiver of in je tv settings. Soms geven fabrikant er een fancy naam aan, Sony noemt het bijvoorbeeld Bravia Sync.
Dit omdat als ik het uitzet op mijn receiver het voor alles uit gaat wat ik weer niet wil.
Verwijderd
Je kunt de triggers op super gevoelig zetten en dan schiet je in MWR heel snel.Aenea schreef op maandag 12 december 2016 @ 19:17:
Klinkt goed, maar door welke functionaliteit denk je dat je K/D omhoog is gegaan?
En waarom vind je het een Pro controller?
Dit is niet om te zeuren hoor, maar als er dingen zijn die ik over het hoofd heb gezien bij de aankondiging dan zou ik wel eens geinteresseerd kunnen raken! Dacht dat het gewoon normale, bedrade controller was met wat extra knopje vandaar.
Er zijn natuurlijk nog veel meer verbeteringen met de Razer controller.
50 Euro per jaar natuurlijk.Nieuwevolger schreef op maandag 12 december 2016 @ 19:25:
Wat moet je er over zeggen, een jaar ps plus (je online abbo) kost 50 euro per maand en daar krijg je maandelijks gratis games bij. Dat zijn vooral indie games die je moet liggen.
Ik geloof er weinig van Dennis, dat je K/D ineens hoger is hierdoor. MW kent geen double jumps en slides, dus de paddles voegen in dat geval niet heel veel voordeel toe. Lijkt me sterk dat je met trigger stop alleen en, met alle respect, jouw speelstijl een hogere K/D haalt door een controller.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 19:30:
[...]
Je kunt de triggers op super gevoelig zetten en dan schiet je in MWR heel snel.
Er zijn natuurlijk nog veel meer verbeteringen met de Razer controller.
[...]
50 Euro per jaar natuurlijk.
Wikipedia: Placebo (middel)bram1984 schreef op maandag 12 december 2016 @ 19:43:
[...]
Ik geloof er weinig van Dennis, dat je K/D ineens hoger is hierdoor. MW kent geen double jumps en slides, dus de paddles voegen in dat geval niet heel veel voordeel toe. Lijkt me sterk dat je met trigger stop alleen en, met alle respect, jouw speelstijl een hogere K/D haalt door een controller.
Verwijderd
PlayStation Europe
Play @CallofDuty #InfiniteWarfare on #PS4 for free from 15th - 20th December:
https://blog.eu.playstati...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Gratis proberen vanaf de 15de dus.
Play @CallofDuty #InfiniteWarfare on #PS4 for free from 15th - 20th December:
https://blog.eu.playstati...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Gratis proberen vanaf de 15de dus.
En, voel je je nu keihard genaaid?Kol Nedra schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:56:
[...]
ze kocht laatst een naaimachine van €499 euro
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
vervolgvraag ; waarom verkoopt Gamemania dit dan 2nd hand? Dan is hij toch niet wat er gezegd wordt?
Vraag.
Als ik 2de hands koop ; Dragon Age Inquisition GOTY, doet de DLC het dan nog?
Ik ben dus totaal niet bekend met dat soort spul.
edit ; Nope dus.
Well, it seems that used copies of the game will not be able to access this content, so even if you pay extra for the game of the year edition, you will only get the original game. I contacted EA support and got a bit of the run around, but finally received confirmation on this. I will need to return my copy to the store and inform them that they should stop selling it used I suppose. Here are the transcripts of the conversations I had if anyone is interested in the specifics.
Vraag.
edit ; Nope dus.
Well, it seems that used copies of the game will not be able to access this content, so even if you pay extra for the game of the year edition, you will only get the original game. I contacted EA support and got a bit of the run around, but finally received confirmation on this. I will need to return my copy to the store and inform them that they should stop selling it used I suppose. Here are the transcripts of the conversations I had if anyone is interested in the specifics.
[ Voor 94% gewijzigd door maartend op 12-12-2016 20:13 ]
Gewoon uit te zetten via de PS4.Donstil schreef op maandag 12 december 2016 @ 19:27:
[...]
Nou meestal kan je het juist in het apparaat wat het mee stuurt uitzetten, dus niet op de apparaten waarop het ontvangen wordt.
Dit omdat als ik het uitzet op mijn receiver het voor alles uit gaat wat ik weer niet wil.
Ga naar Settings -> System -> HDMI Device Link *uit/aan vinken*
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Slecht voorbeeld van mij idd excuusDonstil schreef op maandag 12 december 2016 @ 19:27:
[...]
Nou meestal kan je het juist in het apparaat wat het mee stuurt uitzetten, dus niet op de apparaten waarop het ontvangen wordt.
Heb je al geprobeerd de controller met een USB kabel aan de console te hangen (als die uit staat) en dan vervolgens de home knop in te drukken?Sluw schreef op maandag 12 december 2016 @ 17:51:
...
Dan gaat helaas alleen de controller aan, console blijft uitDavith78 schreef op maandag 12 december 2016 @ 20:37:
[...]
Heb je al geprobeerd de controller met een USB kabel aan de console te hangen (als die uit staat) en dan vervolgens de home knop in te drukken?
Er zijn ondertussen al behoorlijk wat goeie spellen te krijgen voor minder dan 40 euro. Vooral als je nog geen PlayStation gehad hebt kun je met bijvoorbeeld de Uncharted Collection en The Last of Us al uren gamen voor weinig geld.Trezzahn schreef op maandag 12 december 2016 @ 19:17:
PSN id: NL_SToRM
Weet niet wat het is de laatste tijd met mijn ps4 (launch model). Wegvallend beeld tijdens gamen. Net ook weer met division. Vage is dat ik twitch open had. Beeld daar bleef doorgaan. Dus via dat beeld, incl vertraging, naar menu gegaan (van game) en dan was er weer beeld.
HDMI uitgang van je PS4, HDMI kabel tussen PS4-TV, HDMI ingang van je TV.Paulus07 schreef op maandag 12 december 2016 @ 21:54:
Weet niet wat het is de laatste tijd met mijn ps4 (launch model). Wegvallend beeld tijdens gamen. Net ook weer met division. Vage is dat ik twitch open had. Beeld daar bleef doorgaan. Dus via dat beeld, incl vertraging, naar menu gegaan (van game) en dan was er weer beeld.
Daar moet je probleem zitten. Dus even van alles testen tot je je antwoord hebt.
- Ander HDMI kabel proberen.
- PS4 in een ander HDMI poort van je TV steken.
- Ander apparaat ipv de PS4 aansluiten (of zelfs een ander PS4 als je die mogelijkheid hebt.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Heb je 2 controllers en deze ene toevallig als gast ingesteld met/zonder profiel?Sluw schreef op maandag 12 december 2016 @ 21:53:
[...]
Dan gaat helaas alleen de controller aan, console blijft uit
En indien met profiel, staat je ps4 misschien met een ander profiel op Standby?
Meer kan ik niet bedenken zo 123
Laatst dus al getest toen ik compleet geen beeld had. zelfs niet in safe mode.ASNNetworks schreef op maandag 12 december 2016 @ 22:37:
[...]
HDMI uitgang van je PS4, HDMI kabel tussen PS4-TV, HDMI ingang van je TV.
Daar moet je probleem zitten. Dus even van alles testen tot je je antwoord hebt.
- Ander HDMI kabel proberen.
- PS4 in een ander HDMI poort van je TV steken.
Dan moet het wel duidelijk worden waar het probleem in zit.
- Ander apparaat ipv de PS4 aansluiten (of zelfs een ander PS4 als je die mogelijkheid hebt.
5 hdmi kabels, 4 verschillende hdmi poorten op tv, 4 verschillende hdmi poorten op versterker. Nu heel de avond weer zonder problemen division kunnen spelen verder
Tip:
ark survival evolved voor de ps4 is een must buy als je samen met je vrienden plezier wilt hebben. Vandaag gekocht kan nu al zeggen dat het genieten is. Moet erg aan spel Rust (pc) denken als ik dit speel
ark survival evolved voor de ps4 is een must buy als je samen met je vrienden plezier wilt hebben. Vandaag gekocht kan nu al zeggen dat het genieten is. Moet erg aan spel Rust (pc) denken als ik dit speel
Dank voor het meedenken maar helaas is ook dat het niet. Zal eens een controller van iemand lenen en kijken of ik daar hetzelfde mee heb.remcheese schreef op maandag 12 december 2016 @ 23:21:
[...]
Heb je 2 controllers en deze ene toevallig als gast ingesteld met/zonder profiel?
En indien met profiel, staat je ps4 misschien met een ander profiel op Standby?
Meer kan ik niet bedenken zo 123
Ik heb de berichten over de OLED televisie verwijderd, vooral aangezien de persoon ookal actief is in het OLED topic. In het vervolg kunnen mensen beter een TR indienen dan te reageren.
Vond het wel grappig maar persoonlijk vind ik het echt voor geen meter draaien. Het tikt de 30fps niet aan en het voelt stroperig. Tevens is het multiplayer gedeelte nogal omslachtig. Het kan maar zo dat je server vol zit en dan kan je dus niet meer bij je basis of wat je ook gemaakt heb. Prive server opzetten werkte hier niet kon niemand inviten. Voor mij was het echt een teleurstelling.SC4RF4C3 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 00:55:
Tip:
Verwijderd
Om hier even op in te haken. Deze GOTY Edition zal vergelijkbaar zijn met Star Wars Battlefront Ultimate Edition. Er zit een code in voor de Season Pass. Zodra deze gebruikt wordt, blijft er een 'kale' versie van Battlefront over voor de verkoop.maartend schreef op maandag 12 december 2016 @ 20:08:
vervolgvraag ; waarom verkoopt Gamemania dit dan 2nd hand? Dan is hij toch niet wat er gezegd wordt?
Vraag.
edit ; Nope dus.
Dat is dus ook mijn indruk van de gameplay die ik ervan gezien. Het ziet er sowieso niet echt uit. Zo een typische game die nooit echt helemaal af is, volgens mij.WeAreLegion schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 08:26:
[...]
Vond het wel grappig maar persoonlijk vind ik het echt voor geen meter draaien. Het tikt de 30fps niet aan en het voelt stroperig. Tevens is het multiplayer gedeelte nogal omslachtig. Het kan maar zo dat je server vol zit en dan kan je dus niet meer bij je basis of wat je ook gemaakt heb. Prive server opzetten werkte hier niet kon niemand inviten. Voor mij was het echt een teleurstelling.
Ja dat is het dus ook niet en zo voelt het dus ook. Maar goed ik heb hem samen gekocht met iemand (shared accounts), maar voor mij was het weg gegooid geld in ieder geval. Die maat van me vind het wel leuk maar frustraties zijn er wel ook bij hem.bram1984 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 08:45:
[...]
Dat is dus ook mijn indruk van de gameplay die ik ervan gezien. Het ziet er sowieso niet echt uit. Zo een typische game die nooit echt helemaal af is, volgens mij.
Heeft iemand advies waar ik 'The Last Of Us remastered' het voordeligste kan kopen?
Lijkt of deze game amper nog te koop is als ik bijv via Google shopping zoek.
Ik wil deze game, samen met Uncharted 4, als eerste games kopen.
Deze week koop ik nml eindelijk een ps4. Dat wordt óf de Slim voor 222,- euro bij MM óf een Pro als die deze week nog tot <350,- ergens mag dalen (ik zoek me elke dag suf)...
Deze week koop ik nml eindelijk een ps4. Dat wordt óf de Slim voor 222,- euro bij MM óf een Pro als die deze week nog tot <350,- ergens mag dalen (ik zoek me elke dag suf)...
€28 bij de Bart Smit goedkoop genoeg??
pricewatch: The Last of Us Remastered, PlayStation 4
pricewatch: The Last of Us Remastered, PlayStation 4
I have no life, and therefore no signature
https://www.budgetgaming....f+us:+remastered_ps4.htmlAllewijn schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:30:
Heeft iemand advies waar ik 'The Last Of Us remastered' het voordeligste kan kopen?
Sowieso https://www.budgetgaming.nl/, áltijd éérst dáár kíjken
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Marktplaats voor 2 tientjes. Nieuw 3 tientjes. Niet zo heel ingewikkeld lijkt me.Allewijn schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:30:
En doe jezelf een plezier en koop gewoon een Pro. Serieus. Alles gaat vanaf nu beter lopen op die console.
Uncharted 4.. to buy or not to buy. Heb geen zin in weer een
TLOU2 komt zeker in huis, waarschijnlijk wel met de GOTY edition, niet een game die ik bij release wil hebben.
Overigens, wat zijn voor de mensen hier de grootste onverwachte knallers van het jaar? Dus de games waarvan je niks verwachtte, maar wat toch echt goed was. Voor mij:
Invisible Inc
Dragon Quest Builders
Mad Max
Resident Evil 7 demo (Ik noem hem er toch maar bij)
Volgend jaar staan er weer een zooi leuke games op de lijst, dus kan niet wachten
spoiler:
zoals Tomb Raider en Uncharted 2 hadden."omg aliens/mutants" plot twist
TLOU2 komt zeker in huis, waarschijnlijk wel met de GOTY edition, niet een game die ik bij release wil hebben.
Overigens, wat zijn voor de mensen hier de grootste onverwachte knallers van het jaar? Dus de games waarvan je niks verwachtte, maar wat toch echt goed was. Voor mij:
Invisible Inc
Dragon Quest Builders
Mad Max
Resident Evil 7 demo (Ik noem hem er toch maar bij)
Volgend jaar staan er weer een zooi leuke games op de lijst, dus kan niet wachten
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.