Als je met je browser van ps4 naar speedtest.net gaat kan je je verbinding testen. Is wel beta en crashed soms zeker als de snelheid boven de 150mbit komt.
Maar is wel handig zo kan je zien wat je verbinding ong doet vanaf je ps4. Is bij mij dus niet slecht maar toch download ik niet met +15MB/S... Dus ja zal wel ergens aan psn liggen of de servers die psn heeft. Had gehoord van mijn broertje dat er mensen op reddit een 1gbit haalde via psn. Dus kan wel blijkbaar maar niet overal.
Edit hoogste wat ik haal is 190mbit maar toen crashde hij net weer... Maar opzich netjes maar nog steeds maar 60 % van m'n 300/30 verbinding.
Broertje heeft net geprobeerd dmv met wifi te verbinden te kijken of hij dan in destiny geen giga lag krijgt. Maar helaas 2 potjes en het laggen begint weer.
Hebben nu ong alles geprobeerd. Denk zelf dat vooral komt door brakke p2p netwerk van het spel. Maar hij is de enigste in zijn hele Nederlandse clan die zoveel problemen heeft. Ondanks velen die ook ziggo hebben.
Dus ja hij wordt er een beetje moedeloos van. Kan ik me voorstellen als je maar 1 spel speelt en deze zo brak werkt.
[
Voor 32% gewijzigd door
v8power67 op 10-12-2016 21:18
]