Verwijderd

Bedankt, de enige van mijn favoriete sites waarop ik nog niet gekeken had.

Besteld daar als kerstkado voor mezelf.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:47
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:29:
[...]

Bedankt, de enige van mijn favoriete sites waarop ik nog niet gekeken had.

Besteld daar als kerstkado voor mezelf.
Komt ook bij Coolblue:
http://www.consoleshop.nl...0094/razer-raiju-ps4.html

Alleen levertijd onbekend :-(

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 09-12-2016 17:03 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:25:
Toch wel apart dat die "Elite" controllers met een draadje werken. Ze bieden zo geen enkele meerwaarde ten opzichte van de strike pack die ik gebruik, als je alleen iets zoekt met paddles.
Via de bijgeleverde USB aansluiting heb je ook minder lag dan bij draadloos bijvoorbeeld.

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:38

Winkiller

De Mopperpot

KAK wat een vreselijk dure controller. :X Wat krijg je erbij ? een gratis weekend in Parijs ?
Daar koop je met een beetje mazzel 3 normale controllers voor. :P
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 17:24:
[...]

Via de bijgeleverde USB aansluiting heb je ook minder lag dan bij draadloos bijvoorbeeld.
Wat is je punt precies? Dat heb je ook niet met de nieuwe DS4.

Voor bijna € 200,- mogen ze minstens de optie geven. Dit is gewoon veel te duur. Zelfs een Xbox Elite controller is flink goedkoper.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:36
Je bent pro of je bent het niet :p Had nog best interesse gehad als het ding draadloos was, want of ik nou een reactiesnelheid heb van 10 sec of 10,2 maakt me verder ook niet uit :+
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 17:24:
[...]

En hoeveel denk je er op vooruit te gaan Dennis? Je speelt je games op easy en met de mp games moet je het ook niet van je snelheid hebben. No offence en koop vooral wat je wilt, maar ik zie je voordeel niet.

[ Voor 54% gewijzigd door Beakzz op 09-12-2016 18:27 ]

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ik vindt de prijs van de 'elite controller' zelf ook echt absurd, ik red me wel met de gewone controller. Wel jammer want ik verlang wel naar een 'xbox' controller maar helaas.

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-01 23:34
Kan niet eens een update van 9 gig binnen halen terwijl er nog 30 gig vrij is..dus maar een spel moeten verwijderen. Aardig dom. :(

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

kidicoke schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 18:26:
Ik vindt de prijs van de 'elite controller' zelf ook echt absurd, ik red me wel met de gewone controller. Wel jammer want ik verlang wel naar een 'xbox' controller maar helaas.
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51M5TO2xQEL._SX522_.jpg

Prima PS4 controller, wel met draadje en iets minder geschikt voor race games.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

bram1984 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 19:04:
[...]

Geen knoppen bij je middelvingers, dus niet echt te vergelijken. Kun je net zo goed de standaard controller gebruiken.
Klopt maar NIET als je een echte look a like xbox controller wilt hebben voor de PS4, linker stuurknop zit heerlijk hoog. Jammer dat de triggers niet wat meer controle geven met gas geven en of remmen. :P

Overigens schijnt het zo te zijn dat deze Hori wel te programmeren is, heb het alleen nog niet geprobeerd.

• kidicoke
  • Laatst online: 07-09-2023
Denk dat ik dan toch maar wacht op de controller van Nacon, die lijkt me eerder wat en scheelt 60euro met die van razer. Maar goed ik zal sowieso eerst de reviews daarvan afwachten, misschien is dat ding wel compleet k*t :D

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:26
Ik vind de standaard DS4 prima, niets meer aan doen. Misschien omdat ik nooit zelf een XBOX heb gehad, of een XBOX controller op de PC heb gehad.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Jumpman schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 20:09:
Ik vind de standaard DS4 prima, niets meer aan doen. Misschien omdat ik nooit zelf een XBOX heb gehad, of een XBOX controller op de PC heb gehad.
Ik mag toch hopen dat ze op de volgende generatie standaard paddles toevoegen. Het is zo ontzettend niet logisch dat we dit niet al lang hebben.

• Jumpman
€ 60,00 is mooi zat voor een controller, dan maar geen paddles. :)

• Beakzz
Iemand anders nog problemen met PSN of is het Ziggo weer eens?

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:08
Heb ook ziggo en kan ook niks. Games gelocked en kan ook niet online met Bf1.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hier ziggo en geen problemen. Ben gewoon online maar gebruik geen Ziggo DNS (mocht dat iets uitmaken in deze).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Beakzz
Nee gebruik zelf Google DNS en alle MTU opties al geprobeerd. Op de pc krijgt ik een goede speedtest (115) en op PSN haal ik de 6MB niet eens.

De enige vriend die er ook last van heeft zit ook op Ziggo dus vandaar dat ik die combo gelijk verdacht.

• Ilias1991
  • Laatst online: 10-01 11:13
Ligt idd aan Ziggo, overgeschakeld naar mijn mobiele netwerk en werkt vlekkeloos..

• Donstil
  • Niet online
Beakzz schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 23:51:
Nee gebruik zelf Google DNS en alle MTU opties al geprobeerd. Op de pc krijgt ik een goede speedtest (115) en op PSN haal ik de 6MB niet eens.

De enige vriend die er ook last van heeft zit ook op Ziggo dus vandaar dat ik die combo gelijk verdacht.
Ooh gaat het om snelheid? Dat is hier ook niet best tijdens het downloaden van games. Ik heb een 300/30 lijn, haal op mijn macs de volle snelheid, op de Ps4 mag ik blij zijn met een derde.

Ik dacht dat het om verbinding en online gamen ging. Dat werkt hier wel namelijk.

• Beakzz
Donstil schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 23:54:
[...]

Ooh gaat het om snelheid? Dat is hier ook niet best tijdens het downloaden van games. Ik heb een 300/30 lijn, haal op mijn macs de volle snelheid, op de Ps4 mag ik blij zijn met een derde.

Ik dacht dat het om verbinding en online gamen ging. Dat werkt hier wel namelijk.
Nee beide.. Werd uit GTA gekickt en toen ik 1x in een potje Rocket League kwam was het een diashow met een ping van 350. Normaal is dat rond de 12. Nouja dan maar RL op de pc.

• Donstil
  • Niet online
Beakzz schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 23:57:
[...]

Nee beide.. Werd uit GTA gekickt en toen ik 1x in een potje Rocket League kwam was het een diashow met een ping van 350. Normaal is dat rond de 12. Nouja dan maar RL op de pc.
Mm kak. Misschien regio gebonden ofz?

Misschien leuk om te melden: PS4 Pro games mogen gewoon 60fps draaien multiplayer terwijl de PS4 op 30fps draait. Er wordt vaak gezegd dat dit niet mag, maar dit klopt dus niet. Sony geeft enkel een advies, maar nergens wordt dit verboden ofzo. Ontwikkelaars zijn vrij om te doen wat ze willen, zolang de game niet exclusief voor de Pro is.

Battleborn is een online game en draait op de PS4 met 30fps in 1080p. Er komt dus een Pro patch waarmee de game op de Pro op 1080p/60fps draait of 4K/30fps.
http://www.gamespot.com/a...cters-adds-/1100-6446044/

Persoonlijk vind ik dit goed om te horen. Ben blij dat ze de Pro niet gaan tegen houden omdat de zwakkere PS4 het niet op dezelfde fps kan draaien. Als de normale toch al niet meer dan 30fps aan kan, dan is het gewoon nutteloos om een Pro te kopen die het toch niet mag draaien op een hogere fps omdat de oudere PS4 het niet kan.

Ik hoop van harte dat nu meer games naar de 60fps gaan, of in ieder geval de optie bieden tussen 1080/60 en 4k/30. (bijv GTA V, Destiny 2). Dit zal de adoptierate in ieder geval versnellen wanneer mensen zien dat de Pro ook online gewoon beter presteert en dus de moeite waard kan zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 10-12-2016 01:37 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:51
Aan de ene kant vervelend voor og en vooral slim kopers. Maar wel goed nieuws voor de pro eigenaars. Dit was ook wel te verwachten. Helemaal als straks de scorpio er is wil je gewoon maximaal kunnen concureren. Dit is dus wel precies waarom ik het fijn vind om 'de beste versie' van de console te hebben. Ondanks dat ik momenteel vooral diablo speel waarvan ik geen idee heb of ie iets van pro support heeft :+

* Sagat googlen doet

10 second ninja DONE

Voordat ik een nieuw topic open: kan het zijn dat 1 of meerdere PS4's je netwerk in de war kunnen gooien? Sinds de Pro heb ik best veel gehannes.

Ik heb KPN (laatste Experia box).

Experia heb ik in bridge mode gezet en daarachter hangt een AirPort Extreme. In de Experia box zit verder de TV decoder en de draadloze verbindingsset naar boven.

Aan de AirPort hangt een WD MyCloud waarop ik reservekopieën vanaf mijn MacBook maak en waar foto's op staan. Verder hangt er een OG PS4 en een PS4 Pro (bedraad) aan. Beide heb ik manueel ingesteld met primary en secondary DNS op 8.8.8.8 en MTU op 1473.

Sinds het begin was het al een beetje kutten met Remote Play, maar ook met de PS4's beide zichtbaar krijgen in de iPhone app.

Dat is nu inmiddels wel gelukt, maar ik lijk nu in een soort "loop" te zijn beland, waarbij het zichtbaar krijgen van de PS4's in de app ervoor zorgt dat de WD MyCloud niet meer zichtbaar is en Chromecast zegt dat de AIrPort geen verbinding met internet heeft, terwijl dit wel degelijk zo is. Ga ik hier vervolgens een beetje mee lopen kutten (AirPort, Chromecast en MyCloud resetten enzo) en krijg ik ze allemaal weer werkend, dan hebben mijn PS4's ineens weer geen internetverbinding en zijn ze dus ook niet meer zichtbaar in de app. Die moet ik dan weer beide eerst een easy draadloze connectie laten maken, waarna het uiteindelijk wel weer lukt bedraad, maar vervolgens doet de Chromecast en de MyCloud het weer niet.

Ik heb het idee dat het ergens in de AirPort zit, maar ik kan mijn vinger er niet echt op leggen. Iets met de DNS wellicht, maar ik heb er verder niet voor geleerd.

Iemand met verregaande netwerkkennis die enig idee heeft?

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:51
Ieder apparaat heeft een eigen ip adres? Zoals je het omschrijft lijkt dit niet zo.

10 second ninja DONE

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-12-2025

PaYnE81

XBL VandalizerNL

bram1984 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 07:57:
Voordat ik een nieuw topic open: kan het zijn dat 1 of meerdere PS4's je netwerk in de war kunnen gooien? Sinds de Pro heb ik best veel gehannes.

Experia heb ik in bridge mode gezet en daarachter hangt een AirPort Extreme. In de Experia box zit verder de TV decoder en de draadloze verbindingsset naar boven.

Aan de AirPort hangt een WD MyCloud waarop ik reservekopieën vanaf mijn MacBook maak en waar foto's op staan. Verder hangt er een OG PS4 en een PS4 Pro (bedraad) aan. Beide heb ik manueel ingesteld met primary en secondary DNS op 8.8.8.8 en MTU op 1473.

Sinds het begin was het al een beetje kutten met Remote Play, maar ook met de PS4's beide zichtbaar krijgen in de iPhone app.

Dat is nu inmiddels wel gelukt, maar ik lijk nu in een soort "loop" te zijn beland, waarbij het zichtbaar krijgen van de PS4's in de app ervoor zorgt dat de WD MyCloud niet meer zichtbaar is en Chromecast zegt dat de AIrPort geen verbinding met internet heeft, terwijl dit wel degelijk zo is. Ga ik hier vervolgens een beetje mee lopen kutten (AirPort, Chromecast en MyCloud resetten enzo) en krijg ik ze allemaal weer werkend, dan hebben mijn PS4's ineens weer geen internetverbinding en zijn ze dus ook niet meer zichtbaar in de app. Die moet ik dan weer beide eerst een easy draadloze connectie laten maken, waarna het uiteindelijk wel weer lukt bedraad, maar vervolgens doet de Chromecast en de MyCloud het weer niet.

Ik heb het idee dat het ergens in de AirPort zit, maar ik kan mijn vinger er niet echt op leggen. Iets met de DNS wellicht, maar ik heb er verder niet voor geleerd.

Even doublecheck hoor (zal ongetwijfeld goed zitten) maar zit je experia box wel aan de WAN poort van je AirPort aangezien deze in bridge staat :)
PaYnE81 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 08:21:
[...]

Even doublecheck hoor (zal ongetwijfeld goed zitten) maar zit je experia box wel aan de WAN poort van je AirPort aangezien deze in bridge staat :)
Ja klopt. In de WAN poort.
Sagat schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 08:15:
Ieder apparaat heeft een eigen ip adres? Zoals je het omschrijft lijkt dit niet zo.
Geen idee. Hoe kom ik daarachter? Ik heb trouwens toch wel een topic in het Netwerken forum geopend. Daar staan ook afbeeldingen van de settings van de AirPort. Wellicht handig om daar verder te gaan en deze schoon te houden verder. :)

2x PS4, KPN, AirPort, Chromecast en MyCloud
Voordat ik een nieuw topic open: kan het zijn dat 1 of meerdere PS4's je netwerk in de war kunnen?
Wat ik in ieder geval wel weet is dat je de Google DNS gebruikt, maar die moet je dus wel verschillend opgeven. Primary 8.8.8.8 en secondary 8.8.4.4. Het zou dus mogelijk door je DNS komen. Verder is het handig om elk apparaat een vast IP adres toe te kennen omdat ze soms elkaars IP kunnen gebruiken en hierdoor een conflict kan ontstaan.

Mocht niks werken raad ik je altijd aan om je router even te resetten (kijk of je eerst een backup kan maken van je settings) want kan zomaar een software issue zijn met je AirPort. Ter vergelijking: ik kon niet in een party met een specifieke vriend spelen (PS4) een van ons werd er altijd uit gekicked, zelfs party's gestart door een 3e persoon. Uiteindelijk mn router gereset en het probleem was weg. Dit was dus erg vreemd want als de vriend een party aanmaakte werd hij uit zn eigen party gekicked, maar lag het blijkbaar wel aan mijn router.

Weet je verder zeker dat je KPN Experiabox in bridge staat? Tenzij je de V8 hebt, is de Experiabox namelijk niet in bridge te zetten. (Tenzij je gebruikt maakt van een VLAN switch, wat ik zeker aanraad maar wel even hoofdpijn kan bezorgen met het opzetten ervan)

[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 10-12-2016 08:56 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Jumpman
Alles een vast IP is een goede basis en eigenlijk een must als je online gamed.

Verder is de Experiabox echt een draken ding. Je gebruikt hem bridged dus er zou niet veel mis moeten kunnen gaan. Ik heb destijds meteen maar een Fritz!Box aan de lijn gehangen.

[ Voor 53% gewijzigd door Jumpman op 10-12-2016 08:43 ]

Ik probeer de consoles anders wel even automatisch de verbinding op te laten stellen.

Vaste IP's toekennen zoek ik even op. Geen ervaring mee, hoe dat moet.

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-10-2025
KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

mno

MRE-Inc schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:40:
Battlefield 1 is dus 39,99 voor de standaard versie met de kerstdeals....

https://store.playstation...E-MSF75508-12DEALSMTG2017
Niet zo'n fijne deal dus :-(

Gewoon rösti

• Donstil
  • Niet online

Je moet nooit je eerste en tweede dns op dezelfde dns server instellen. Wil je 1 dns gebruiken dan laat je de tweede leeg.

Wil je toch een failsafe dan vul je bij de tweede gewoon de DNS van je provider in of eventueel 8.8.5.5 edit 8.8.4.4 (Googles tweede openbare dns server).

Persoonlijk denk ik dat er door onwetende te vaak Google DNS (of open DNS) ingesteld wordt. Je ziet online vaak dat dit gezien wordt als de oplossing voor de meest uiteenlopende problemen. Terwijl er ook best wat nadelen kleven aan een dergelijke set-up.
Jumpman schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 08:41:
Alles een vast IP is een goede basis en eigenlijk een must als je online gamed.
Nou dat wel met een kanttekening. Alles een vast ip adres geven is alleen een goeie basis als je DHCP niet op orde is.

Eigenlijk moet je ten alle tijden vermijden om op apparaten een vast ip in te stellen. Vaste ip adressen regel je via reserveringen binnen je DHCP "server".

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 10-12-2016 13:18 ]

Googles 2e is 8.8.4.4, niet 5.
Een tweede als fallback zou ik wel doen, anders heb je meteen al problemen bij downtime of vertraging van DNS server 1.

Ik denk overigens dat daar niet het probleem ligt, eerder poort forwarding/UpnP gerelateerd.

• royco85
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-01 23:22
Ik heb mijn PS4 pro nog niet binnen van de kijkshop. Maar ik wil wel gebruik maken van die christmas aanbieding. Kan ik gewoon een PSN account aanmaken en dingen kopen en deze later laden op mijn PS4 zonder problemen? Of moet ik per se eerst de PS4 activeren?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:51

Exirion

Gadgetfetisjist

royco85 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 13:46:
Ik heb mijn PS4 pro nog niet binnen van de kijkshop. Maar ik wil wel gebruik maken van die christmas aanbieding. Kan ik gewoon een PSN account aanmaken en dingen kopen en deze later laden op mijn PS4 zonder problemen? Of moet ik per se eerst de PS4 activeren?
https://www.reddit.com/r/...without_owning_a_ps4_yet/

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Donstil schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 12:32:
[...]

Je moet nooit je eerste en tweede dns op dezelfde dns server instellen. Wil je 1 dns gebruiken dan laat je de tweede leeg.

Wil je toch een failsafe dan vul je bij de tweede gewoon de DNS van je provider in of eventueel 8.8.5.5 edit 8.8.4.4 (Googles tweede openbare dns server).

Persoonlijk denk ik dat er door onwetende te vaak Google DNS (of open DNS) ingesteld wordt. Je ziet online vaak dat dit gezien wordt als de oplossing voor de meest uiteenlopende problemen. Terwijl er ook best wat nadelen kleven aan een dergelijke set-up.

[...]

Nou dat wel met een kanttekening. Alles een vast ip adres geven is alleen een goeie basis als je DHCP niet op orde is.

Eigenlijk moet je ten alle tijden vermijden om op apparaten een vast ip in te stellen. Vaste ip adressen regel je via reserveringen binnen je DHCP "server".
Ik heb de AirPort eruit getrokken en mijn el cheapo Netgear weer van boven getrokken. En hoppa, MyCloud, beide Chromecasts, beide consoles, alles werkt weer vlekkeloos en snel.

Ik heb toch een vermoeden dat die AirPort in combinatie met een Experiabox gewoon problemen oplevert, wat voor settings je ook probeert.

Ik probeer nu echter alleen mijn Pro als Primary in te stellen, maar dat lukt niet. Als ik mijn US games wil spelen op mijn NL account, moet je de console toch Primary maken vanuit je US account? Dat lukt dus niet. Hij zegt dat er al een andere console Primary is, maar de OG heb ik gedeactiveerd en binnen mijn NL account heb ik 'm op de Pro ook reeds gedeactiveerd. Nog even verder rommelen dus.

Edit: Inmiddels ook gelukt. Apart dat zo een duur ding eigenlijk niet zo makkelijk doet wat je wilt.

• Jumpman
Die PlayStation 4 verpakkingen (o.a.) bij de MediaMarkt met al die 'spinnen' erom. :N 8)7 Daarom alleen al zou ik nooit mijn console bij de MediaMarkt uit de winkel halen.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:05
Dit gaat over een ander type game, namelijk een gratis variant die met PS+ meekomt. Volgens mij kan je met een PSN account gewoon gebruik maken van de kerstdeals ook al heb je geen PS geregistreerd, en anders gewoon proberen toch :)

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 13:53:
[...]
Ik heb de AirPort eruit getrokken en mijn el cheapo Netgear weer van boven getrokken.
nieuws: Ernstig lek in Netgear-routers laat aanvaller code op root-niveau uit...
:+

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20
Heb zelf hetzelfde probleem met 2x ps4 pro in 1 netwerk. Had voorheen geluk dat ik op de upc modem 2 publieke ips binnenkreeg waar ik op 1tje mijn ps4 deed en op andere het hele netwerk(lan) waar dan de 2e ps4 zat. Dan krijg je dat je met 2 ps4's allebei over een eigen publieke ip gaat ipv met zn 2en over 1 pulieke ip.
Nadeel is wel dat mijn ps4 dus gescheiden is van de lan, en dus met mn app niks kon doen op de ps4.
Nu heb ik een nieuwe abo afgesloten(verlengd bij ziggo 300/30) maar heb nu dus geen losse modem meer maar zon horizon mediabox. Werkt opzich aardig maar kan mijn eigen router niet meer gebruiken(horizon gaat niet in bridge modus) en de instel mogelijkheden zijn klein.
Plus nu weer met zn 2en in 1 netwerk en mn downloadsnelheden zijn gehalveerd op de pro, en hebben nu beide problemen met online gamen(broertje vooral in destiny maar komt meer door bagger peer2peer).

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:05
v8power67 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 15:29:
Heb zelf hetzelfde probleem met 2x ps4 pro in 1 netwerk. Had voorheen geluk dat ik op de upc modem 2 publieke ips binnenkreeg waar ik op 1tje mijn ps4 deed en op andere het hele netwerk(lan) waar dan de 2e ps4 zat. Dan krijg je dat je met 2 ps4's allebei over een eigen publieke ip gaat ipv met zn 2en over 1 pulieke ip.
Nadeel is wel dat mijn ps4 dus gescheiden is van de lan, en dus met mn app niks kon doen op de ps4.
Nu heb ik een nieuwe abo afgesloten(verlengd bij ziggo 300/30) maar heb nu dus geen losse modem meer maar zon horizon mediabox. Werkt opzich aardig maar kan mijn eigen router niet meer gebruiken(horizon gaat niet in bridge modus) en de instel mogelijkheden zijn klein.
Plus nu weer met zn 2en in 1 netwerk en mn downloadsnelheden zijn gehalveerd op de pro, en hebben nu beide problemen met online gamen(broertje vooral in destiny maar komt meer door bagger peer2peer).
Modem in bridge, eigen router erachter en Horizon als access point, kan volgens mij gewoon hoor.

• v8power67
Joster schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 15:37:
[...]

Modem in bridge, eigen router erachter en Horizon als access point, kan volgens mij gewoon hoor.
Helaas hebben ze meteen mijn modem uitgeschakeld, kreeg geen data meer binnen. Alleen via de horizon box werkte het nog. Moest de modem en oude mediabox ook retour zenden.
Zit er wel aan te twijfelen of ik ga bellen en weer een losse modem erbij neem. Nou game ik niet veel online, maar als ik maar 6MB/s haal op mijn lijn die 35MB/s kan halen(en zelfs soms haalt bij de concurrent) dan wordt ik niet blij..

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 15:42:
[...]

Helaas hebben ze meteen mijn modem uitgeschakeld, kreeg geen data meer binnen. Alleen via de horizon box werkte het nog. Moest de modem en oude mediabox ook retour zenden.
Zit er wel aan te twijfelen of ik ga bellen en weer een losse modem erbij neem. Nou game ik niet veel online, maar als ik maar 6MB/s haal op mijn lijn die 35MB/s kan halen(en zelfs soms haalt bij de concurrent) dan wordt ik niet blij..
Je hoeft de Horizon box niet als modem te gebruiken, je kunt ook kiezen voor een optie met een los modem.
Ik heb ook de 300/30 lijn en de Horizon box (on dingen) zit hier nog gewoon in de doos en als modem heb ik een Technicolor ding van Ziggo.

Edit: Eerst doorlezen, je hebt zelf ook al twijfels, gewoon bellen dus :)

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 10-12-2016 15:54 ]

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
v8power67 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 15:29:
Heb je misschien zelf ports geforward of een DMZ ingesteld? Ik heb altijd begrepen dat dat met 2 game consoles die tegelijkertijd dezelfde poorten kunnen/willen gebruiken een probleem is en dat UPnP dan aan moet. (En dat niet alle routers UPnP even goed geïmplementeerd hebben...)

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-12-2025
weet iemand wanneer de volgende kerstdeal beschikbaar is? en welke game?

Verwijderd

soldier wolf schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 16:06:
weet iemand wanneer de volgende kerstdeal beschikbaar is? en welke game?
Morgen een nieuwe deal.

Rise of the Tomb Raider
Fallout 4
Dishonored II
The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
Battlefield 1
Uncharted 4
Titanfall 2
Call of Duty: Infinite Warfare
FIFA 17
Grand Theft Auto V
Watch Dogs 2
Final Fantasy XV

Volgens deze lijst morgen Uncharted 4.

• v8power67
MartijnS72 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 15:54:
[...]

Heb je misschien zelf ports geforward of een DMZ ingesteld? Ik heb altijd begrepen dat dat met 2 game consoles die tegelijkertijd dezelfde poorten kunnen/willen gebruiken een probleem is en dat UPnP dan aan moet. (En dat niet alle routers UPnP even goed geïmplementeerd hebben...)
Heb alles al gebruikt. Met dmz. Zonder dmz en alleen upnp. Hebben op gegeven moment maar opgegeven om samen te gamen. Maar broertje heeft altijd problemen.

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

#Uncharted4's Digital Deluxe & Explorer’s Packs leave PS Store on 13/12, so move fast if you want them. Once gone, they’re gone for good!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CzK5ULuXUAALBCC.jpg

• soldier wolf
bedankt Dennis!
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 16:18:
[...]

Morgen een nieuwe deal.

Rise of the Tomb Raider
Fallout 4
Dishonored II
The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
Battlefield 1
Uncharted 4
Titanfall 2
Call of Duty: Infinite Warfare
FIFA 17
Grand Theft Auto V
Watch Dogs 2
Final Fantasy XV

Volgens deze lijst morgen Uncharted 4.
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 19:01:
PlayStation Europe ‏

#Uncharted4's Digital Deluxe & Explorer’s Packs leave PS Store on 13/12, so move fast if you want them. Once gone, they’re gone for good!

[afbeelding]
De explorers pack is eigenlijk de season pas van U4. Voor 25 euro krijg je de lost legacy en voor 20 euro aan coins voor de multiplayer. Denk dat de explorer pack dan wordt weggehaald omdat the lost lagacy 25 euro of meer gaat kosten.

• v8power67
Speed test.net ps4

Als je met je browser van ps4 naar speedtest.net gaat kan je je verbinding testen. Is wel beta en crashed soms zeker als de snelheid boven de 150mbit komt.
Maar is wel handig zo kan je zien wat je verbinding ong doet vanaf je ps4. Is bij mij dus niet slecht maar toch download ik niet met +15MB/S... Dus ja zal wel ergens aan psn liggen of de servers die psn heeft. Had gehoord van mijn broertje dat er mensen op reddit een 1gbit haalde via psn. Dus kan wel blijkbaar maar niet overal.

Edit hoogste wat ik haal is 190mbit maar toen crashde hij net weer... Maar opzich netjes maar nog steeds maar 60 % van m'n 300/30 verbinding.

Broertje heeft net geprobeerd dmv met wifi te verbinden te kijken of hij dan in destiny geen giga lag krijgt. Maar helaas 2 potjes en het laggen begint weer.
Hebben nu ong alles geprobeerd. Denk zelf dat vooral komt door brakke p2p netwerk van het spel. Maar hij is de enigste in zijn hele Nederlandse clan die zoveel problemen heeft. Ondanks velen die ook ziggo hebben.
Dus ja hij wordt er een beetje moedeloos van. Kan ik me voorstellen als je maar 1 spel speelt en deze zo brak werkt.

[ Voor 32% gewijzigd door v8power67 op 10-12-2016 21:18 ]

Nieuwevolger schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 19:52:
[...]

De explorers pack is eigenlijk de season pas van U4. Voor 25 euro krijg je de lost legacy en voor 20 euro aan coins voor de multiplayer. Denk dat de explorer pack dan wordt weggehaald omdat the lost lagacy 25 euro of meer gaat kosten.
Is dat al zeker? Want dan bestel ik deze alvast.

• Ari Gold
  • Laatst online: 19-01 23:34
Vanaf maandag is de PS4 slim €222 bij de Media Markt.
bram1984 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 21:19:
[...]

Niet zeker, maar ik schat de kans klein in dat het goedkoper wordt dan 25 euro.
Nieuwevolger schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 21:41:
[...]

Niet zeker, maar ik schat de kans klein in dat het goedkoper wordt dan 25 euro.
Hmmm ja ik speel de MP niet, dus verder heeft die pack voor mij geen toegevoegde waarde. Maar als die DLC € 30,- of meer gaat kosten, kan ik net zo goed al nu tot aanschaf overgaan.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 22:16:
[...]

Hmmm ja ik speel de MP niet, dus verder heeft die pack voor mij geen toegevoegde waarde. Maar als die DLC € 30,- of meer gaat kosten, kan ik net zo goed al nu tot aanschaf overgaan.
De nieuwe SP DLC zal geen €30,00 gaan kosten denk ik. De aankomende SP DLC is onderdeel van de 'triple pack' DLC (season pass?) die je vanaf launch kon kopen voor €25,00. (Ik heb die toen voor €20,00 gekocht bij Bart Smit 2 dagen nadat U4 uit was).
People who buy the Uncharted 4 "Triple Pack" ($25) will receive the previously announced Uncharted 4 single-player expansion (the first ever for Uncharted), as well as two multiplayer packs. These come with a range of items, including weapons and vanity wares.

[ Voor 19% gewijzigd door Ike. op 10-12-2016 23:01 ]

Ike. schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 22:58:
[...]

De nieuwe SP DLC zal geen €30,00 gaan kosten denk ik. De aankomende SP DLC is onderdeel van de 'triple pack' DLC (season pass?) die je vanaf launch kon kopen voor €25,00. (Ik heb die toen voor €20,00 gekocht bij Bart Smit 2 dagen nadat U4 uit was).

[...]
Die geruchten gaan wel. Las er eerder ook al iets over.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:48
Net Uncharted 4 uitgespeeld wat een heerlijke game zeg. Vooral die vele achtervolgingen die erin zitten echt heel goed gedaan. Op naar de volgende game :D

• Paulus07
  • Niet online
Wanneer gaan ze nou eens custom wallpapers toevoegen zoals kon op de ps3? net even door de themes heen gegaan maar zit geen 1 mooie bij. Of de backgrounds zijn lelijk of de navigatie is verpest met lelijke icoontjes, kleuren etc. -_-

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:18
Nieuwevolger schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 19:52:
[...]

Lijkt mij dat ze die coins ook wel in de prijs van de season pass hebben berekend? Ik kan me verder niet voorstellen dat ze echt 25 euro gaan vragen voor een DLC story, ook al is het voor Uncharted.
The Last of Us: Left Behind (zelfde maker, zelfde publisher) was ook maar €9,99 bij release en dat was toch ook nog een significante toevoeging

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:51

Exirion

Gadgetfetisjist

Paulus07 schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:29:
Wanneer gaan ze nou eens custom wallpapers toevoegen zoals kon op de ps3? net even door de themes heen gegaan maar zit geen 1 mooie bij. Of de backgrounds zijn lelijk of de navigatie is verpest met lelijke icoontjes, kleuren etc. -_-
Van mij mogen ze de hele PS3 user interface stijl terugbrengen. Ik blijf de PS4 op dat vlak inferieur en krampachtig 'anders omdat het anders moest' vinden. Geen verbetering.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Martinspire schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:46:
[...]

Lijkt mij dat ze die coins ook wel in de prijs van de season pass hebben berekend? Ik kan me verder niet voorstellen dat ze echt 25 euro gaan vragen voor een DLC story, ook al is het voor Uncharted.
The Last of Us: Left Behind (zelfde maker, zelfde publisher) was ook maar €9,99 bij release en dat was toch ook nog een significante toevoeging
Waar je met 2 uur doorheen was. Deze wordt sowieso veel langer and direct stand alone.
Martinspire schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:46:
[...]

Als de dlc langer dan 6 uur is, is een prijs boven de 20 euro niet gek hoor. De reden dat ze de season pass nu weg doen kan er op duiden dat ze de prijs gaan veranderen, omdat bijvoorbeeld de kosten hoger uitvallen. Die extra coins bij de season pass doen is meer een lokkertje, daar maakt naughty dog geen extra kosten aan en maakt de season pass wat aantrekkelijker.

Maar goed, het is een beetje gokken. Misschien bespaar je 5 euro of je betaald 5 euro te veel.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
De theme van Firewatch is erg mooi! Kost paar euro volgens mij maar was het voor mij zeker waard.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-01 23:03
Watchdogs 2 dynamische thema vind ik erg tof, de achtergrondmuziek maak het helemaal af. Een aanrader en het is gratis.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Find the perfect gift for the gamer in your life with the PlayStation festive gift guide:

https://www.playstation.c...Twitter&emcid=or-st-98253

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JQVEmuVIMptoCvNJg9IQ4RVJ/full.jpg

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02-2025
Final Fantasy 15 story uitgespeeld.. best een tof verhaal. Leuk om weer een FF game te doen, maar toch deed het me niet zoveel als vroeger.. denk wel dat ik nog op mn gemak de plat ga halen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Hele toffe game inderdaad, maar er is zo veel te doen dat ik niet aan het verhaal toe kom :P
De platinum lijkt me redelijk simpel. Het is in ieder geval geen platinum waar je echt voor moet werken zoals die van FF XIII, wat ik op zich best jammer vind.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Jumpman
bram1984 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 21:19:
[...]

Volgens de tekst krijg je volgens mij alleen toegang tot het eerste hoofdstuk van de The Lost Legacy DLC.

Even opgezocht:

Met het Explorer’s Pack ga je voor de ultieme ervaring in Uncharted™ 4: A Thief’s End. Dit pakket bevat:

• Speel het allereerste singleplayer-bonushoofdstuk van Uncharted zodra het wordt uitgebracht.
• 3.200 Uncharted™-punten die je kunt uitgeven aan wapens, upgrades en items in Uncharted™ 4: A Thief’s End Multiplayer.*

Je hebt een exemplaar van Uncharted™ 4: A Thief’s End nodig om het Explorer’s Pack te gebruiken.

*Alle content van Uncharted™ 4: A Thief’s End Multiplayer kun je ook in de game verdienen.

Het zou mij niet verbazen als ze The Lost Legacy voor € 29,99 of € 39,99 (ligt aan hoe groot het verhaal wordt en de gemiddelde tijd om er doorheen te komen) gaan verkopen op PSN.

[ Voor 53% gewijzigd door Jumpman op 11-12-2016 12:50 ]

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Jumpman schreef op zondag 11 december 2016 @ 12:36:
[...]

Volgens de tekst krijg je volgens mij alleen toegang tot het eerste hoofdstuk van de The Lost Legacy DLC.

Even opgezocht:

Met het Explorer’s Pack ga je voor de ultieme ervaring in Uncharted™ 4: A Thief’s End. Dit pakket bevat:

• Speel het allereerste singleplayer-bonushoofdstuk van Uncharted zodra het wordt uitgebracht.
Er staat allereerste - als in "nog nooit eerder vertoonde" - singleplayer-bonus ("DLC") hoofdstuk, niet dat je alleen het eerste hoofdstuk krijgt. In het Engels staat er first ever:
https://store.playstation.com#!/en-gb/games/addons/uncharted-4-a-thief’s-end-explorer’s-pack/cid=EP9000-CUSA00917_00-U4EXPLORERSPACK0

Expand your Uncharted™ 4: A Thief’s End experience with the Explorer’s Pack, which includes:

• Play the first ever Uncharted single-player bonus chapter as soon as it’s released.
Al doet hoofdstuk vermoeden dat het niet als volwaardige game bedoeld was.
En is de genoemde speeltijd (langer dan Left Behind) voor Lost Legacy inclusief het verzamelen van eventuele collectibles?

Wat kostten Ratchet & Clank: Quest for Booty / Infamous: First Light destijds?

[ Voor 10% gewijzigd door MartijnS72 op 11-12-2016 13:12 ]

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02-2025
dvdkiwi schreef op zondag 11 december 2016 @ 12:35:
Hele toffe game inderdaad, maar er is zo veel te doen dat ik niet aan het verhaal toe kom :P
De platinum lijkt me redelijk simpel. Het is in ieder geval geen platinum waar je echt voor moet werken zoals die van FF XIII, wat ik op zich best jammer vind.
Ja meeste trophies komen vanzelf langs. Alleen al die skills op lvl10 krijgen is irritant vind ik.. heb zelf niks met dat vissen dus beetje vermoeiend haha

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Verwijderd

is destiny het nog waard voor de 30 euro? wanneer komt destiny 2 uit?
MartijnS72 schreef op zondag 11 december 2016 @ 13:01:
[...]

Er staat allereerste - als in "nog nooit eerder vertoonde" - singleplayer-bonus ("DLC") hoofdstuk, niet dat je alleen het eerste hoofdstuk krijgt. In het Engels staat er first ever:

[...]

Al doet hoofdstuk vermoeden dat het niet als volwaardige game bedoeld was.
En is de genoemde speeltijd (langer dan Left Behind) voor Lost Legacy inclusief het verzamelen van eventuele collectibles?

Wat kostten Ratchet & Clank: Quest for Booty / Infamous: First Light destijds?
First light kostte 15 euro en quest of booty 15-20 euro (weet ik niet precies). Die eerste gebruikte dezelfde omgevingen als second son, dat verklaard de 'lage' prijs. Maar Uncharted the lost legacy zal een veel hoger budget hebben natuurlijk, omgevingen zijn ook compleet opnieuw gemaakt. Het is een beetje de vraag hoe groot de the lost legacy wordt, dan kan je meestal wel een prijs inschatten. Maar aangezien het een losstaande dlc is verwacht ik toch iets van 6 uur. Ik gok nog steeds op 30 euro, anders zouden ze de season pass ook niet weg doen.

Verwijderd

PlayStation Europe

PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas continues! Discount #6 now live:

https://blog.eu.playstati...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CzZUVkBUUAEcK5e.jpg

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Nette prijs. Op marktplaats vind je ze ook rond die prijs.

Edit: even op de PS4 zelf gekeken, bleek BF1 ook nog voor 39,99 aangeboden te worden. Dus nu Uncharted 4 en Battlefield 1 voor €64,89 :D

[ Voor 27% gewijzigd door MRE-Inc op 11-12-2016 14:24 ]

XBL: MRE Inc

• Donstil
  • Niet online
Best een prima prijs ja. Ik heb hem tijdens BlackFriday nog uit de store geplukt voor €29,95.

Zit er nu drie uurtjes in op de wat houterige (klim) besturing na is het echt een pareltje!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-01 21:42
Ik ben van plan een 2tb hdd in mijn ps4 500gb te zetten en in de toekomst over te zetten naar de ps4 pro.

Welke hardeschijf adviseren jullie hiervoor?

in het verleden werd vaak deze: pricewatch: Seagate Expansion Portable 2TB Zwart gebruikt en dan de orginele hdd van de ps4 weer in de externe hdd case gezet

is dit nog steeds een goede voordelige upgrade of zijn er betere alternatieven?

alvast bedankt! :)

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
MRE-Inc schreef op zondag 11 december 2016 @ 14:01:
[...]

Nette prijs. Op marktplaats vind je ze ook rond die prijs.

Edit: even op de PS4 zelf gekeken, bleek BF1 ook nog voor 39,99 aangeboden te worden. Dus nu Uncharted 4 en Battlefield 1 voor €64,89 :D
U4 is nu €28,00 bij Intertoys

Verwijderd

GabrielZ schreef op zondag 11 december 2016 @ 15:50:
Ik ben van plan een 2tb hdd in mijn ps4 500gb te zetten en in de toekomst over te zetten naar de ps4 pro.

in het verleden werd vaak deze: pricewatch: Seagate Expansion Portable 2TB Zwart gebruikt en dan de orginele hdd van de ps4 weer in de externe hdd case gezet

Die inderdaad, zit er al 2 jaar bij mij in, verder hoor ik weinig mensen over andere HDD's, tenzij je een SSD wilt.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-01 08:34
Ik ben ook nog geen enkele custom theme tegengekomen dat ook daadwerkelijk estetisch aantrekkelijk was. Meer van die dingen die je 10 jatige broertje in photoshop in elkaar flanst.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:15
Jeroenimoes schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:27:
[...]

Ik ben ook nog geen enkele custom theme tegengekomen dat ook daadwerkelijk estetisch aantrekkelijk was. Meer van die dingen die je 10 jatige broertje in photoshop in elkaar flanst.
Dan zocht je verkeerd, op internet waren er zat mooie voor ps3. Ik had eentje met cell processor pff als die er nu was had ik hem meteen gedownload.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Jammer, ik had stiekem gehoopt dat ook de Uncharted Collection ook in de aanbieding zou zijn. Ik hoef alleen UC3 daar van, de rest heb ik al op PS3 discs.

En ook jammer dat de deluxe edition niet ook is afgeprijsd (zoals bij Battlefield).

• Jumpman
LOTG schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:42:
Jammer, ik had stiekem gehoopt dat ook de Uncharted Collection ook in de aanbieding zou zijn. Ik hoef alleen UC3 daar van, de rest heb ik al op PS3 discs.

En ook jammer dat de deluxe edition niet ook is afgeprijsd (zoals bij Battlefield).
De Uncharted Collection was $17,99 op Amazon.com eergisteren (is nu weer $19,99). Ik heb hem besteld met een voucher van $10,00, dus met verzending ongeveer €12,50.

Als je alleen UC3 nog moet, ze zijn ook los te koop tegenwoordig (wel €19,99), maar die kan je op Marktplaats wel een keer oppikken voor € 10,00.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Jumpman schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:52:
[...]

De Uncharted Collection was $17,99 op Amazon.com eergisteren (is nu weer $19,99). Ik heb hem besteld met een voucher van $10,00, dus met verzending ongeveer €12,50.

Als je alleen UC3 nog moet, ze zijn ook los te koop tegenwoordig (wel €19,99), maar die kan je op Marktplaats wel een keer oppikken voor € 10,00.
Ja, maar ik heb geen zin om de PS3 weer aan te sluiten gezien Sony niet zo backwards compatible is als MS.

Ik wacht wel op een aanbieding in de store.

• Jumpman
LOTG schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:56:
[...]

Ja, maar ik heb geen zin om de PS3 weer aan te sluiten gezien Sony niet zo backwards compatible is als MS.

Hij zal vast in de Sale tussen Kerst en Oud en Nieuw zitten.

• Paulus07
  • Niet online
https://competition.eu.playstation.com/psvr/nl_NL/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CzKb6pMXAAAQVTX.jpg:large
Dit kan allemaal van jou worden:
1TB PlayStation®4 Pro-console.

PlayStation®VR-headset.

Sony XD83 4K HDR-tv (43 inch).

PlayStation®Camera.

Twee PlayStation®Move-bewegingscontrollers.

Voucher waarmee je 16 PlayStation®VR-games kunt downloaden, waaronder: RIGS: Mechanized Combat League, VR Worlds, Batman: Arkham VR en Thumper.
Wel altijd crap die eindvragen met hoeveel spelers, hoeveel uur etc etc. Random getallen invullen altijd 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Paulus07 op 11-12-2016 17:40 ]

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-10-2025

Ik heb tot 3x toe pech gehad met deze schijf. Hij werkt wel maar gaf een raar piepend geluid zodra de schijf bijna voor de helft vol was (of voller). Klinkt als een alarm geluid wat een brandmelder maakt als de batterij bijna leeg is. Heb hem 2x omgeruild maar telkens hetzelfde issue.
Heb uiteindelijk voor de 1tb van deze serie gekozen en die werkt perfect.

Meerdere mensen hebben hier last van:
http://www.hotukdeals.com...campaign=Comment%2BUpdate

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• TFHfony
  • Laatst online: 14:36

TFHfony

Professional Weirdo

Yup. 2 Weken geleden hetzelfde gedaan met die HDD. Werkt als een tierelier. Was toen 83 euro inc. verzending kwijt.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Jumpman
Paulus07 schreef op zondag 11 december 2016 @ 17:33:
https://competition.eu.playstation.com/psvr/nl_NL/

[afbeelding]

[...]

Wel altijd crap die eindvragen met hoeveel spelers, hoeveel uur etc etc. Random getallen invullen altijd 8)7
Deze Sony XD83 4K HDR-tv (43 inch) zoek ik nog als tweede TV voor op mijn kantoor (voor een leuke prijs). :)

Ik had overigens al mee gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 11-12-2016 20:20 ]

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

ThaBEN schreef op zondag 11 december 2016 @ 17:34:
[...]

Ik heb tot 3x toe pech gehad met deze schijf. Hij werkt wel maar gaf een raar piepend geluid zodra de schijf bijna voor de helft vol was (of voller). Klinkt als een alarm geluid wat een brandmelder maakt als de batterij bijna leeg is. Heb hem 2x omgeruild maar telkens hetzelfde issue.
Heb uiteindelijk voor de 1tb van deze serie gekozen en die werkt perfect.

Meerdere mensen hebben hier last van:
http://www.hotukdeals.com...campaign=Comment%2BUpdate
Faaack. Ik heb de laatste tijd daar ook last van denk ik. Dacht dat het mun ps4 was die te warm werd oid. 8)7

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• dvd-linden
  • Laatst online: 31-12-2025
LOTG schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:56:
[...]

Valt me wel op dat in heel veel van jouw posts je voorliefde voor MS naar voren komt en je daarmee stiekem probeert steken onder water richting Sony te geven ;).

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• soldier wolf
dvd-linden schreef op zondag 11 december 2016 @ 23:29:
[...]

Valt me wel op dat in heel veel van jouw posts je voorliefde voor MS naar voren komt en je daarmee stiekem probeert steken onder water richting Sony te geven ;).
hier in moet ik hem wel gelijk geven. het is jammer dat xbox wel bc heeft en ps4 niet. ps now vind ik aan de dure kant.

ik zou graag nog eens toppers van de ps3 een keer opnieuw spelen

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-01 20:41
ps4 slim 500gb nu maar €222 bij mediamarkt :o
tempting to buy!

edit: hahaha ik heb mijn vrouw overgehaald >:)
binnenkort trotse eigenaar van een ps4 (again)

[ Voor 44% gewijzigd door Kol Nedra op 12-12-2016 08:53 ]

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 95 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.