Update staat er op, wat me meteen opvalt is dat mijn download snelheid veel hoger is. Van max. 3MB per seconde naar nu meer dan 10MB per seconde.
of het is gewoon wat rustigerniekvandermeer schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:30:
Update staat er op, wat me meteen opvalt is dat mijn download snelheid veel hoger is. Van max. 3MB per seconde naar nu meer dan 10MB per seconde.
niekvandermeer schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:30:
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Het zou inderdaad toeval kunnen zijn, al zat ik vlak voor de update nog met de gebruikelijke snelheid te downloaden. En 10MB per seconde heb ik nog bijna nooit gehaald, meestal in de avonduren 1MB, op rustigere momenten zo'n 3MB.WeAreLegion schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:31:
[...]
of het is gewoon wat rustigerik heb bijna altijd die snelheid wel.
Want dat verhoog je ook even via een software update...
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 08-12-2016 12:34 ]
The Last Guardian is onderweg, ik ben zeer benieuwd!
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
PlayStation Europe
Take a closer look at Ellie's tattoo and character design from @Naughty_Dog's #TLOU2 trailer, revealed at #PSX16.

Take a closer look at Ellie's tattoo and character design from @Naughty_Dog's #TLOU2 trailer, revealed at #PSX16.

dat kan ook wel anders, toch?
[ Voor 82% gewijzigd door BM op 08-12-2016 15:27 ]
Blijkbaar draagt ze het shirt van Riley. Dat meisje waarmee ze zoende in de Left Behind DLC.
Tevens anders nieuws:
Tevens anders nieuws:
[ Voor 21% gewijzigd door ThaBEN op 08-12-2016 13:55 ]
En nu nog één met Ajax...
[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 08-12-2016 14:11 ]
Leuk maar filmpje is 1080p dus echt zien doe je het nietVerwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:07:
[video]
De PS4 Pro 4k patch voor PES 2017 is eindelijk uit zoals je in mijn video ziet.
Betere HDMI 2.0 compatibiliteit voor de Pro misschien ?dutchgio schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:27:
Meer stabiliteit uiteraard...
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Elite Dangerous! Vet! Echt een game die de PS4 nog niet heeft.ThaBEN schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:53:
Blijkbaar draagt ze het shirt van Riley. Dat meisje waarmee ze zoende in de Left Behind DLC.
[video]
Tevens anders nieuws:
[video]
Alleen hoor ik er gemixte verhalen over. Het schijnt iig super grindy te zijn...
Ben benieuwd wanneer de release zal zijn. Tot die tijd speel ik wel NMS...
Sexuele voorkeur van Ellie maakt mij geen bal uit. Vond het wel een apart detail in Left Behind.ThaBEN schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:53:
Ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Elite Dangerous op PS4, eindelijk... Na veel uurtjes Elite op een Acorn Electron in de donkere dagen van de "thuis computer" (8-bit 6502, 8 KB RAM... brrrr..... wireframe monochrome graphics).
[ Voor 17% gewijzigd door loekf2 op 08-12-2016 14:34 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Volgens mij heet dat character development, en dat vinden ze in sommige landen nog niet zo normaal als hier.loekf2 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:26:
[...]
Sexuele voorkeur van Ellie maakt mij geen bal uit. Vond het wel een apart detail in Left Behind.
Ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Elite Dangerous op PS4, eindelijk.
Euhm... zit er in deze nieuwe patch ook gelijk een optie om de CPU-spelers uit te schakelen?Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:07:
[video]
De PS4 Pro 4k patch voor PES 2017 is eindelijk uit zoals je in mijn video ziet.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Sorry, maar ik vind het nogal dom als je via PayPal een transactie met Sony laat terugdraaien. Zeg maar dag naar je account en al je games.mr_obb schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:58:
[...]
Het lijkt er op dat ze inmiddels mijn account geblokkeerd hebben. Mijn PS4 is uitgelogd en lukt niet meer. Ze hebben niet de moeite genomen om er een mailtje over te sturen.
Volgens de voorwaarden gebeurt dit als je een negatief saldo op je PSN-tegoed hebt. Als ze die 50€ die gejat is terug storten in het PSN-tegoed, is het probleem dus weer opgelost.
Ik weet in ieder geval wel dat ik de PS-store vanaf nu links laat liggen. Gewoon games op een disc in huis. Dan kan Sony ook niet zomaar de licenties intrekken van alle games die je gekocht hebt. Het is nogal ranzig om alle eerdere zakelijke transacties teniet te doen, om een geschil over de laatste transactie.
De transactie is namelijk legitiem gemaakt met jouw account in de PSN-store. Dat je account gehackt is, heeft daar niets mee te maken. Iemand had je moeten vertellen dat je het volledig via Sony moet regelen. En alleen als ze willen, helpen ze je hiermee. Ze zijn verplicht tot niks.
Enige wat je nu kan doen is het geld alsnog naar Sony sturen. Dus klim in de telefoon en oefen maar alvast je excuses.
Ik heb dat ook een keer gehad en toen gewoon via sony gedaan, en kreeg geld gewoon netjes terug gestort op mijn sony wallet, maar inderdaad bij sony nooit via paypal doenSqueakyClean schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:39:
[...]
Sorry, maar ik vind het nogal dom als je via PayPal een transactie met Sony laat terugdraaien. Zeg maar dag naar je account en al je games.![]()
De transactie is namelijk legitiem gemaakt met jouw account in de PSN-store. Dat je account gehackt is, heeft daar niets mee te maken. Iemand had je moeten vertellen dat je het volledig via Sony moet regelen. En alleen als ze willen, helpen ze je hiermee. Ze zijn verplicht tot niks.
Enige wat je nu kan doen is het geld alsnog naar Sony sturen. Dus klim in de telefoon en oefen maar alvast je excuses.
Verwijderd
Het is 4k met downsampling naar 1080p, dus zien kun je het wel.WeAreLegion schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:20:
Leuk maar filmpje is 1080p dus echt zien doe je het niet
Ik ben geen pro, dus ik speel op amateur.henkyyyyyyy schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:36:
Euhm... zit er in deze nieuwe patch ook gelijk een optie om de CPU-spelers uit te schakelen?
-------------------------------------------------------
Des te meer PS4 Pro patches er komen des te beter.
Die staat toch al uit, lijkt me duidelijk?henkyyyyyyy schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:36:
[...]
Euhm... zit er in deze nieuwe patch ook gelijk een optie om de CPU-spelers uit te schakelen?
Op ultra-easy kun je dus zo doorlopen.
[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 08-12-2016 14:46 ]
SqueakyClean heeft gelijk.SqueakyClean schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:39:
[...]
Sorry, maar ik vind het nogal dom als je via PayPal een transactie met Sony laat terugdraaien. Zeg maar dag naar je account en al je games.![]()
Ik begrijp de frustratie, maar vanuit het perspectief van Sony is het vergelijkbaar alsof je ongevraagd geld van de supermarkt om de hoek uit de kassa had gepakt, omdat iemand daar boodschappen had gedaan en betaald met geld dat hij uit jouw beurs had gejat.
Maar tegelijkertijd verwacht je wel dat de supermarkt je klantvriendelijk en met respect zal blijven behandelen en eventueel helpen met onderzoek naar degene die jouw geld had gejat.
Ik hoop dat je jouw account en bijbehorende aangeschafte digitale content/trophies niet kwijtraakt.
[ Voor 8% gewijzigd door ThaBEN op 08-12-2016 15:05 ]
Ja dat kan, als het inderdaad een bug in de software is!dutchgio schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:34:
Want dat verhoog je ook even via een software update...
Zie hier: https://www.reddit.com/r/...downloads_are_notoriousl…
Altijd had ik enorm trage downloadsnelheden, ik heb dus squid op mijn Linux server geinstalleerd en gebruikt dat nu op de PS4 als proxy en ineens download de PS4 met de volle snelheid van mijn verbinding, 19MB/s (mega byte idd. ja) terwijl voorheen ik blij mocht zijn als ie 2 secondes de 6 a 7MB/s haalde en dan weer terugzakte naar <1MB/s.
Kortom dit is inderdaad op te lossen met software
stel je hebt een ps4 pro maar er is geen specifieke pro patch voor een game merk je dan alsnog verschil?
voorbeeld met the division (heeft volgens mij geen patch), draait die dan soepeler en heb je dan bijvoorbeeld meer draw distance, minder popup etc. Of speel je dan gewoon dezelfde game als op de normale ps4?
voorbeeld met the division (heeft volgens mij geen patch), draait die dan soepeler en heb je dan bijvoorbeeld meer draw distance, minder popup etc. Of speel je dan gewoon dezelfde game als op de normale ps4?
Hier ga je geen verschil in zien.Paulus07 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:12:
stel je hebt een ps4 pro maar er is geen specifieke pro patch voor een game merk je dan alsnog verschil?
[ Voor 60% gewijzigd door ThaBEN op 08-12-2016 15:29 ]
Je speelt sowieso dezelfde game. Alleen waarschijnlijk op een hogere (geschaalde) resolutie. Verder zal de framerate ongetwijfeld stabieler zijn. Draw distance is een instelling, dus daar zul je geen verbetering in zien. Pop-up zal misschien verminderen omdat modellen en texturen sneller geladen worden.Paulus07 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:12:
Maar dit zijn allemaal dingen die je zelf ook wel kan bedenken toch?
Nee juist niet, omdat Sony er voor heeft gezorgt dat de Pro precies het zelfde werkt als de gewone versie als er niet word aangegeven (door de developers) dat hij in Pro modus moet draaien.Nilltris schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:17:
[...]
Je speelt sowieso dezelfde game. Alleen waarschijnlijk op een hogere (geschaalde) resolutie. Verder zal de framerate ongetwijfeld stabieler zijn. Draw distance is een instelling, dus daar zul je geen verbetering in zien. Pop-up zal misschien verminderen omdat modellen en texturen sneller geladen worden.
De reden hier voor is ook simpel: om er voor te zorgen dat spellen blijven werken indien devs creatief met de beschikbare hardware zijn omgegaan.
De PS4 pro is aan de binnenkant als het ware een kopie van de OG PS4 en daarnaast extra onderdelen die voor Pro modus zorgen.
Als je een PS4 spel speelt zonder Pro Patch dan gebruikt de Pro enkel de onderdelen die ook in de OG PS4 zitten. De game ervaring is in theorie dus identiek aan die van de OG PS4. Speel je een game met Pro patch dan pas zal de extra hardware ingeschakeld worden en gebruik gemaakt worden van de Pro modus.
Al is het wel bevestigd dat er alsnog kleine verbeteringen zijn maar dit is zo goed als verwaarloosbaar.
Wel is het zo dat elke game die is uitgekomen na de launch van de Pro verplicht is een Pro Modus te hebben. Enkel bij games die zijn uitgebracht voor de release van de PS4 Pro hebben developers de optie om een Pro patch uit te brengen of niet.
Dus alle games die nog gaan uitkomen zien er beter uit op de Pro.
Als je een PS4 spel speelt zonder Pro Patch dan gebruikt de Pro enkel de onderdelen die ook in de OG PS4 zitten. De game ervaring is in theorie dus identiek aan die van de OG PS4. Speel je een game met Pro patch dan pas zal de extra hardware ingeschakeld worden en gebruik gemaakt worden van de Pro modus.
Al is het wel bevestigd dat er alsnog kleine verbeteringen zijn maar dit is zo goed als verwaarloosbaar.
Wel is het zo dat elke game die is uitgekomen na de launch van de Pro verplicht is een Pro Modus te hebben. Enkel bij games die zijn uitgebracht voor de release van de PS4 Pro hebben developers de optie om een Pro patch uit te brengen of niet.
Dus alle games die nog gaan uitkomen zien er beter uit op de Pro.
[ Voor 5% gewijzigd door ThaBEN op 08-12-2016 15:30 ]
Als jij je PS4 Pro aansluit op een 4K TV, en de PS4 Pro instelt op een 4K resolutie dan schaalt de ps4 Pro toch gewoon naar de 4K resolutie?LOTG schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:23:
[...]
Nee juist niet, omdat Sony er voor heeft gezorgt dat de Pro precies het zelfde werkt als de gewone versie als er niet word aangegeven (door de developers) dat hij in Pro modus moet draaien.
De reden hier voor is ook simpel: om er voor te zorgen dat spellen blijven werken indien devs creatief met de beschikbare hardware zijn omgegaan.
http://blog.us.playstatio...ps4-pro-the-ultimate-faq/
4K content | 2K or less than 1080p content
2K TV Optimized to 1080p | If less than 1080p,upscale to 1080p
4K TV If 4K (2160p), display as is | Upscale to 4K (2160p)
Ja, maar het schalen van resolutie is wat anders dan betere framerate en minder popup.Nilltris schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:31:
[...]
Als jij je PS4 Pro aansluit op een 4K TV, en de PS4 Pro instelt op een 4K resolutie dan schaalt de ps4 Pro toch gewoon naar de 4K resolutie?
http://blog.us.playstatio...ps4-pro-the-ultimate-faq/
4K content | 2K or less than 1080p content
2K TV Optimized to 1080p | If less than 1080p,upscale to 1080p
4K TV If 4K (2160p), display as is | Upscale to 4K (2160p)
Daarnaast ziet het er grafisch volgens mij hetzelfde uit indien:LOTG schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:32:
[...]
Ja, maar het schalen van resolutie is wat anders dan betere framerate en minder popup.
- je PS4 Pro het beeld van een 1080P game opschaalt naar 4K
- je 4K TV het beeld van de OG PS4 van 1080P opschaalt naar 4K.
Het is niet alsof de OG PS4 op een 4K tv ineens 3 kwart van je beeld zwart is en je in een klein venster speelt in een resolutie van 1080P
[ Voor 8% gewijzigd door ThaBEN op 08-12-2016 15:38 ]
Eens! Dat had ik inderdaad verkeerd begrepen. Zonder patches doet de ps4 pro niets voor je (behalve het schalen van je beeld). Met patches kan framerate, pop-in etc. wel verbeteren.LOTG schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:32:
[...]
Ja, maar het schalen van resolutie is wat anders dan betere framerate en minder popup.
Kan genoeg bedenken maar of het dan ook zo werkt....Nilltris schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:17:
[...]
Je speelt sowieso dezelfde game. Alleen waarschijnlijk op een hogere (geschaalde) resolutie. Verder zal de framerate ongetwijfeld stabieler zijn. Draw distance is een instelling, dus daar zul je geen verbetering in zien. Pop-up zal misschien verminderen omdat modellen en texturen sneller geladen worden.
@all thx.
Zie mijn eerdere reactiePaulus07 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:53:
[...]
Kan genoeg bedenken maar of het dan ook zo werkt....Had gehoopt dat het zonder een patch ook nog wat voordeel zou opleveren die extra power. 4K upscaling resoluties doen voor mij niks. 1080P op tv 4 meter afstand is meer dan voldoende. Zag dus liever dat ze die rekenkracht in konden zetten voor een draw distance, minder popup etc Ook al heeft de game geen losse pro patch.
@all thx.
Technisch is het antwoord dus néé maar in de praktijk gaan alle games er dus wel beter uitzien op de pro omdat alle games die zijn uitgekomen na 10 november 2016 verplicht een pro modus krijgen.Wel is het zo dat elke game die is uitgekomen na de launch van de Pro verplicht is een Pro Modus te hebben. Enkel bij games die zijn uitgebracht voor de release van de PS4 Pro hebben developers de optie om een Pro patch uit te brengen of niet.
Enkel bij games die voor die datum zijn uitgekomen heeft de developer de keus of ze een pro optie implementeren via een patch of niet.
[ Voor 6% gewijzigd door ThaBEN op 08-12-2016 16:02 ]
Excuses, dat was inderdaad een beetje een botte opmerking van me. Ik was in de veronderstelling dat een ps4 pro, door zijn extra kracht, inderdaad de framerate etc. van 'normale' spellen een beetje ophoogt (mits de framerate unlocked is natuurlijk). Maar dat is blijkbaar niet zo. Sony heeft ervoor gekozen dit alleen mogelijk te maken als het spel tegen de console 'ik ben er klaar voor!' zegt.Paulus07 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:53:
[...]
Kan genoeg bedenken maar of het dan ook zo werkt....Had gehoopt dat het zonder een patch ook nog wat voordeel zou opleveren die extra power. 4K upscaling resoluties doen voor mij niks. 1080P op tv 4 meter afstand is meer dan voldoende. Zag dus liever dat ze die rekenkracht in konden zetten voor een draw distance, minder popup etc Ook al heeft de game geen losse pro patch.
@all thx.
Hier word ik een partij gelukkig van https://mobile.twitter.co...status/806875997161156608
Die ga ik ook wel ff checken. Die Jappen stellen me tot nu toe niet teleur.Nieuwevolger schreef op donderdag 8 december 2016 @ 19:50:
Hier word ik een partij gelukkig van https://mobile.twitter.co...status/806875997161156608
Van wat ik gezien heb van nier kan het wel eens de actie game van de generatie worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Nieuwevolger op 08-12-2016 21:13 ]
Oehh deze ga ik zeker proberen, thanks! De game spreekt mij erg aan moet ik zeggen, ik hoop dat je ook met de originele Japanse voice over kan spelen. Square Enix heeft mij zelden teleurgesteld (al sinds ze Square Soft waren zelfs). En dat het door PlatinumGames wordt ontwikkeld vind ik al helemaal goed om te horen, Bayonetta vond ik een hele toffe game. Nier doet me ook een beetje aan Bayonetta denken.Nieuwevolger schreef op donderdag 8 december 2016 @ 19:50:
[ Voor 16% gewijzigd door ASNNetworks op 08-12-2016 20:46 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Mijn Sony wireless headset (gold) gaat ineens erg zacht, terwijl volume op zijn hoogst staat. Ook in de instellingen. Iemand daar ook last van?
Pff, wat een overanalyzing doen ze daar zeg.ThaBEN schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:53:
[video]
Uit n trailer van 1,5 minuut een verhaal van 10 minuten..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Haha dit is allemaal echt onzin. Er zit helemaal geen Of Ps4 in een Pro + Hardware voor een pro modus.ThaBEN schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:29:
De PS4 pro is aan de binnenkant als het ware een kopie van de OG PS4 en daarnaast extra onderdelen die voor Pro modus zorgen.
Er zit sterkere hardware binnen de pro op dezelfde architectuur.
Dus nog steeds een 8 core CPU met een AMD GPU. Alleen dan allemaal hoger geklokt waardoor het sneller/krachtiger wordt.
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 08-12-2016 23:06 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Maar dan klopt de uitleg toch gewoon?
Geen technisch verhaal en specificaties maar een duidelijke uitleg...
Een duidelijke uitleg gebaseerd op onzin maakt nog geen goeie uitleg natuurlijk.dutchgio schreef op donderdag 8 december 2016 @ 23:06:
Maar dan klopt de uitleg toch gewoon?
Feit is gewoon dat er geen OG Ps4 in de Pro zit plus "pro" hardware maar dat er gewoon betere hardware in zit.
Noem anders ook even de clock snelheden, die zijn ook niet relevant.
Ja je denkt het leuk te draaien maar zijn uitleg klopt gewoon niet.dutchgio schreef op donderdag 8 december 2016 @ 23:10:
Noem anders ook even de clock snelheden, die zijn ook niet relevant.
Vooral
is uit een of andere duim gezogenAls je een PS4 spel speelt zonder Pro Patch dan gebruikt de Pro enkel de onderdelen die ook in de OG PS4 zitten
Hooguit aan "extra" hardware 2 PS4 gpu chips naast elkaar met iets hogere klok. De CPU is iddgewoon hetzelfde maar hoger geklok.Donstil schreef op donderdag 8 december 2016 @ 23:02:
[...]
Haha dit is allemaal echt onzin. Er zit helemaal geen Of Ps4 in een Pro + Hardware voor een pro modus.
Dus nog steeds een 8 core CPU met een AMD GPU. Alleen dan allemaal hoger geklokt waardoor het sneller/krachtiger wordt.
Ik gok zo dat games een klok instelling hebben en daardoor gewone games zonder patch niet beter draaien vanzelf.
Maar idd zeker geen gewone PS4 hardware met pro extra's
Donstil schreef op donderdag 8 december 2016 @ 23:02:
[...]
Haha dit is allemaal echt onzin. Er zit helemaal geen Of Ps4 in een Pro + Hardware voor een pro modus.
Ehh, nee, ook dat is beide niet correct. De CPU in de APU van de Pro is inderdaad hetzelfde maar een hogere kloksnelheid. De GPU in de APU van de Pro is echter wel anders dan die van de PS4. Daar hebben ze flink aan zitten sleutelen, sowieso dubbele aantal compute units, hogere kloksnelheid dan ook, maar ook veel dingen toegevoegd die ook in AMD's rx480 (Polaris) zitten, EN enkele technieken al van Vega, EN aardig wat dingen toegevoegd die Sony specifiek zijn, zoals oa. voor checkerboard rendering en PSVR.Mutatie schreef op donderdag 8 december 2016 @ 23:20:
[...]
Hooguit aan "extra" hardware 2 PS4 gpu chips naast elkaar met iets hogere klok. De CPU is iddgewoon hetzelfde maar hoger geklok.
Ik gok zo dat games een klok instelling hebben en daardoor gewone games zonder patch niet beter draaien vanzelf.
Maar idd zeker geen gewone PS4 hardware met pro extra's
Hmm oke, ik had het eerder ergens gelezen en hier nog even gechecked.Aenea schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 01:15:
[...]
[...]
Ehh, nee, ook dat is beide niet correct. De CPU in de APU van de Pro is inderdaad hetzelfde maar een hogere kloksnelheid. De GPU in de APU van de Pro is echter wel anders dan die van de PS4. Daar hebben ze flink aan zitten sleutelen, sowieso dubbele aantal compute units, hogere kloksnelheid dan ook, maar ook veel dingen toegevoegd die ook in AMD's rx480 (Polaris) zitten, EN enkele technieken al van Vega, EN aardig wat dingen toegevoegd die Sony specifiek zijn, zoals oa. voor checkerboard rendering en PSVR.
http://www.theverge.com/2...ny-4k-games-psvr-graphics
[ Voor 12% gewijzigd door Mutatie op 09-12-2016 03:23 ]
Hardwaretechnisch klopt mijn vergelijking natuurlijk niet letterlijk met de werkelijkheid, maar dat was ook niet mijn bedoeling. Hier had ik wellicht duidelijker in moeten zijn en mijn verhaal beter verwoordenDonstil schreef op donderdag 8 december 2016 @ 23:17:
[...]
Ja je denkt het leuk te draaien maar zijn uitleg klopt gewoon niet.
Vooral
[...]
is uit een of andere duim gezogen
Ik beschreef het op die manier zodat iedereen een duidelijk beeld in zijn hoofd kan vormen hoe het proces werkt zonder letterlijk de techniek erachter gedetailleerd te gaan beschrijven, wat de gemiddelde console gamer waarschijnlijk niet veel zegt.
Het lijkt mij op deze manier duidelijker voor iedereen wat je qua performance kunt verwachten m.b.t. Pro of niet Pro games op een PS4 pro, zonder over cijfertjes en hardware specs te gaan praten.
Sterker nog dit is dezelfde vergelijking die Mark Cerny gebruikte toen hem eenzelfde vraag werd gesteld over PS4 Pro performance op games die geen Pro ondersteuning bieden
Conclusie: PS4 games zonder PS4 Pro ondersteuning zien er op de PS4 Pro identiek uit als op de originele PS4 (Slim).
[ Voor 17% gewijzigd door ThaBEN op 09-12-2016 08:51 ]
beste tweakers,
Ik wil vandaag een playstation kopen maar twijfel welke...
Ik heb zelf een Full hd TV (van een paar jaar oud) dus geen hdr of 4K.
Ik zie ik niet binnen nu en 1 a 2 jaar een nieuwe 4K tv staan (vriendin he:P)
Nu vraag ik me af of ik toch voordelen haal uit een PS4 pro of beter gewoon voor de slim versie kan gaan.
Heb momenteel een xbox one waarbij ik het meeste shooters speel. Battlefield 1 COD destiny enz.
Ik lees soms dat alles net iets soepeler speelt vanwege meer FPS.
Zijn er mensen met ervaring die mij kunnen overtuigen of ik zonder 4k of hdr tv voor een PS4 pro moet gaan?
Nu vraag ik me af of ik toch voordelen haal uit een PS4 pro of beter gewoon voor de slim versie kan gaan.
Heb momenteel een xbox one waarbij ik het meeste shooters speel. Battlefield 1 COD destiny enz.
Zijn er mensen met ervaring die mij kunnen overtuigen of ik zonder 4k of hdr tv voor een PS4 pro moet gaan?
Ik ga zelf in februari ook een ps4 pro halen en ondanks dat ik volgend jaar wel een 4k tv ga kopen, zal ik hem sowieso de eerste paar maanden op mijn 32 inch full hd tv spelen en heel eerlijk, als ik daar 2 jaar op zou moeten gamen, vind ik het ook prima.soldier wolf schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:34:
beste tweakers,
Alle dikke games die vanaf nu uitkomen hebben toch een pro patch, dus ook op een 1080 scherm biedt dit gewoon meerwaarde (framerate,loopt net wat vloeiender) om dat nou te laten voor die 100euro.. ik kan niet in iemand zijn of haar portemonnee kijken maar voor die prijs, haal ik de liever de wat meer ''future proof'' pro versie.
Wat heb je zelf al gevonden? Dit onderwerp is al talloze keren voorbij gekomen en er zijn ontelbaar veel websites die dit onderwerp ook behandelen. Er staat zelfs een link in de topicwarning.soldier wolf schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:34:
beste tweakers,
ik heb er een hoop over gevonden, en het probleem is overal staat iets anders.
Op de ene site staat voor die 100 euro meer neem een ps4 pro want je ziet ook zonder 4k verschil en je halt t beste uit de games. De andere site zegt weer ben je niet van plan een 4K tv te kopen? neem dan lekker een PS4 slim want verschil merk je toch bijna niet.
Daarom ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen.
ik ben bereid om 100 euro extra uit te geven voor een PS4 pro, maar is het verschil nauwelijks merkbaar dan haal ik van die 100 euro liever PSN voor een jaar een een game.
Op de ene site staat voor die 100 euro meer neem een ps4 pro want je ziet ook zonder 4k verschil en je halt t beste uit de games. De andere site zegt weer ben je niet van plan een 4K tv te kopen? neem dan lekker een PS4 slim want verschil merk je toch bijna niet.
ik ben bereid om 100 euro extra uit te geven voor een PS4 pro, maar is het verschil nauwelijks merkbaar dan haal ik van die 100 euro liever PSN voor een jaar een een game.
bram1984 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:50:
[...]
Wat heb je zelf al gevonden? Dit onderwerp is al talloze keren voorbij gekomen en er zijn ontelbaar veel websites die dit onderwerp ook behandelen. Er staat zelfs een link in de topicwarning.
Zoek eens op 1080p in dit topic. Zat ervaringen te vinden. Op NeoGAF zijn er complete topics aan de voordelen op FHD gewijd.soldier wolf schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:55:
[...]
Nou ja, dat probleem blijf je hebben. De ene persoon ervaart het verschil als te klein om er extra geld aan uit te geven, de andere persoon vind het de 100 euro waard.soldier wolf schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:55:
[...]
De kans bestaat natuurlijk ook dat Sony tegen de tijd dat jij een 4K TV koopt met een PS4 Pro Slim Plus komt of zo.
Neem een (naar jouw inziens) betrouwbare reviewer, lees die review door en bepaal aan de hand daarvan wat voor jou van toepassing is. Ik ben van mening dat hoe meer je leest hoe moeilijker de keuze wordt.soldier wolf schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:34:
beste tweakers,
Het is ook logisch dat er zoveel forum en websites zijn die elkaar tegen spreken, iedereen is anders en heeft dus een verschillende kijk op bepaalde onderwerpen.
Tevens ben ik wel een beetje klaar met die discussie/mensen, moet ik een Pro aanschaffen of een Slim...
[ Voor 5% gewijzigd door Hegeman op 09-12-2016 09:59 ]
Wat vind je belangrijk? Er is ook in een trailer langs gekomen dat de wereld van bijvoorbeeld Horizon Zero Dawn wat voller is ten opzichte van de normale ps4. Kijk je daar snel doorheen of vind je dat belangrijk?soldier wolf schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:55:
[...]
Kan je portemonee het aan dan voor de pro gaan, je bent gewoon meer futureproof. Ik zelf hou er niet van als ik weet dat het beter kan. Daarom mijn ps3 uncharted game verkocht en de colleciton op de ps4 gekocht om maar een voorbeeld te geven.
Als je twijfelt heb je imho eigenlijk je keuze al gemaakt. Verder, je hebt het zelf over 100 euro. Dit op een apparaat wat je normaliter een lange tijd wil gaan gebruiken (toch minimaal 3-4 jaar lijkt me) dan zou ik zelf altijd kiezen voor de lange termijn.
Maar is je budget beperkt, dan is een slim de beste optie. Mits je de audio uitgang niet nodig hebt, als je dan alsnog extra geld moet uitgeven zou ik altijd voor de pro gaan.
Als je twijfelt heb je imho eigenlijk je keuze al gemaakt. Verder, je hebt het zelf over 100 euro. Dit op een apparaat wat je normaliter een lange tijd wil gaan gebruiken (toch minimaal 3-4 jaar lijkt me) dan zou ik zelf altijd kiezen voor de lange termijn.
Maar is je budget beperkt, dan is een slim de beste optie. Mits je de audio uitgang niet nodig hebt, als je dan alsnog extra geld moet uitgeven zou ik altijd voor de pro gaan.
10 second ninja DONE
Mja, het is leuk that The Verge hun eigen interpretatie er aan geeft maar in een interview heeft Cerny iets gezegd als "it's like there's a 2nd GPU next to it", oftewel, het is niet letterlijk zo, nu moet ik zeggen dat ik dat terug probeer te vinden maar dat dat niet lukt. Misschien is het mijn eigen interpretatie wel, haha.Mutatie schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 03:22:
[...]
Hmm oke, ik had het eerder ergens gelezen en hier nog even gechecked.
http://www.theverge.com/2...ny-4k-games-psvr-graphics
In ieder geval kwam het op mij over als meer een versimpeling om het duidelijk te maken, laten we wel wezen, er zit niet een GPU in de PS4/Pro, er zit een APU in waar diverse modules op zitten, 1 daarvan is de CPU en 1 daarvan is de GPU, zou natuurlijk kunnen dat ze er gewoon 2 GPU modules op geplakt hebben oid. dan klopt het enigzins, maar toch ook weer niet letterlijk.
Daarnaast kan je in het artikel van DigitalFoundry duidelijk lezen dat er heel veel wijzigingen zijn aangebracht aan de GPU van de Pro (of het er nou 2 zijn of niet):
http://www.eurogamer.net/...y-made-a-4k-games-machine
(en ja, dacht eigenlijk dat ik in dat artikel gelezen had dat het niet letterlijk 2 GPUs waren, alhoewel er nog wel dingen in staan als "sort of" enzo)
Ik zou absoluut die 100 euro extra uitgeven. Heb geen 4k TV en weet nog niet zeker wanneer die wel gaat komen, als ik er 1 neem moet ie wel groter zijn dan die ik nu heb, lage inputlag hebben en HDR ondersteunen en de prijzen zijn mij (voor een TV) nog iets te hoog.soldier wolf schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:55:
[...]
Echter zie ik aardig wat verschil met mijn oude PS4 op mijn HDTV en ben blij dat ik hem vervangen heb. Veel games die Pro support hebben performen beter en zien er beter uit zelfs op een HDTV. Plus je bent verzekerd dat je geen spijt gaat krijgen. Wat als nu straks een game uit komt die je graag wil hebben en je leest dat die op de Pro veel beter draait op een 1080p scherm? (wat overigens nu al het geval is, kijk naar The Last Guardian).
[ Voor 33% gewijzigd door Aenea op 09-12-2016 10:50 ]
Een andere manier van redeneren is, hoeveel jaar denk je je PS4 te gebruiken voordat je overstapt naar een nieuwe console? Ik neem aan dat dat langer is dan 1 a 2 jaar?soldier wolf schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:34:
- Hoe groot is de kans dat je in die periode een 4K TV zal aanschaffen?
- Is het mogelijk dat je in die periode PS VR gaat aanschaffen?
- Nu ben je € 100 meer kwijt maar stel je koopt nu de Slim en over 3 jaar alsnog een 4K TV, wil je dan alsnog upgraden naar een Pro waardoor je dan meer kwijt bent dan de € 100 op dit moment?
- Heb ik die vriendin wel nodig?
Hoe veel mensen hebben nu binnen 1 a 2 jaar die PS4 voor een Pro omgeruild? Je weet nooit wat Sony weer bedenkt.ThaBEN schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:32:
[...]
Een andere manier van redeneren is, hoeveel jaar denk je je PS4 te gebruiken voordat je overstapt naar een nieuwe console? Ik neem aan dat dat langer is dan 1 a 2 jaar?
- Hoe groot is de kans dat je in die periode een 4K TV zal aanschaffen?
- Is het mogelijk dat je in die periode PS VR gaat aanschaffen?
- Nu ben je € 100 meer kwijt maar stel je koopt nu de Slim en over 3 jaar alsnog een 4K TV, wil je dan alsnog upgraden naar een Pro waardoor je dan meer kwijt bent dan de € 100 op dit moment?
En ik ben er ook zeker van de die PS4 redelijk wat voordelen van die vriendin niet vervangt.
ThaBEN schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:32:
[...]
Een andere manier van redeneren is, hoeveel jaar denk je je PS4 te gebruiken voordat je overstapt naar een nieuwe console? Ik neem aan dat dat langer is dan 1 a 2 jaar?
- Hoe groot is de kans dat je in die periode een 4K TV zal aanschaffen? als de prijzen van de TV's goedkoper worden dan zal ik er zeker een aanschaffen.
- Is het mogelijk dat je in die periode PS VR gaat aanschaffen? total geen interesse in PS VR
- Nu ben je € 100 meer kwijt maar stel je koopt nu de Slim en over 3 jaar alsnog een 4K TV, wil je dan alsnog upgraden naar een Pro waardoor je dan meer kwijt bent dan de € 100 op dit moment? waar ik bang voor ben, over 3 jaar zie ik sony wel de ps5 uitbrengen.. dus waarschijnlijk tegen de tijd dat ik een 4k tv aanschaf heft sony al een ps5 op de markt of aangekondigd
- Heb ik die vriendin wel nodig?![]()
![]()
![]()
Heb je het geld ervoor: koop een pspro (als je tenminste om mooiere plaatjes geeft), zit je krap bij budget, koop een ps slim.soldier wolf schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:34:
beste tweakers,
beide zijn goede keuzes, Waar het in veel gevallen om gaat in topics is of je up moet graden naar de pro als je al een ps4 hebt, en dat lijkt mij het me in veel gevallen niet waard. Maar als je nu een nieuwe gaat kopen zonder al een ps4 in je bezit te hebben zou ik zeker voor de pro gaan (nogmaals, als je het kan betalen).
Vandaag dus BF1 voor pak hem beet, 29,99 ? Dat zou voor mij een no-brainer zijn. Ondanks dat ik BF1 elke dag op de X1 speel inclusief premium, lijkt het me het toch wel leuk om deze game ook voor de PS4 te hebben. Gewoon omdat het kan.....ThaBEN schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:54:
Blijkbaar heeft een Russische game site een paar dagen geleden gepost dat dit de 12 PSN kerstdeals zullen zijn. Kan de bron even niet vinden.
De eerste 3 kloppen in elk geval
spoiler:Rise of the Tomb Raider
Fallout 4
Dishonored II
The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
Battlefield 1
Uncharted 4
Titanfall 2
Call of Duty: Infinite Warfare
FIFA 17
Grand Theft Auto V
Watch Dogs 2
Final Fantasy XV
Enig idee hoe laat die live gaat ?
XBL: MRE Inc
Ben zelf benieuwd hoe duur fifa wordt (als de lijst correct blijkt), ik heb aan mijn zoon beloofd om nu al fifa 16 te kopen (10 euro bij de cash convertors) en dan later 17 als die goedkoper wordt, maar als die game nu al aantrekkelijk geprijst is why not.
10 second ninja DONE
Denk morgen pas, er staat iedere 48 uur een nieuwe aanbieding en Skyrim ging gisteren online.MRE-Inc schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:52:
[...]
Vandaag dus BF1 voor pak hem beet, 29,99 ? Dat zou voor mij een no-brainer zijn. Ondanks dat ik BF1 elke dag op de X1 speel inclusief premium, lijkt het me het toch wel leuk om deze game ook voor de PS4 te hebben. Gewoon omdat het kan.....
Enig idee hoe laat die live gaat ?
Meestal net iets na 13:00. Hou de post van Dennis in de gaten.
LolThaBEN schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:32:
PSN ID: Hanssuh
Nee dat was eergisteren.Sluw schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:58:
[...]
Denk morgen pas, er staat iedere 48 uur een nieuwe aanbieding en Skyrim ging gisteren online.
Staat ook dat die loopt tot vandaag 15:00 uur.
En ze beginnen inderdaad om 13:00 uur.
Dus vandaag als het goed is BF1 en zondag dan UC4.
Dan kan je net zo goed in 1x fifa 17 te halen ipv 2x een fifa te kopen.Sagat schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:55:
Ben zelf benieuwd hoe duur fifa wordt (als de lijst correct blijkt), ik heb aan mijn zoon beloofd om nu al fifa 16 te kopen (10 euro bij de cash convertors) en dan later 17 als die goedkoper wordt, maar als die game nu al aantrekkelijk geprijst is why not.
Tja, ik snap sowieso niet om een oude FIFA te halen ipv de nieuwste. Onder de streep ben je toch hetzelfde bedrag kwijt als je een beetje slim koopt (black Friday, cyber Monday, kerst deals). Je... loopt gewoon een jaar achter....Nieuwevolger schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:16:
[...]
Dan kan je net zo goed in 1x fifa 17 te halen ipv 2x een fifa te kopen.
Koop dan inderdaad gewoon die nieuwste, die was laatst al voor 35,- te krijgen.
ik had die deal van 35 gemist. Maar 60-70 vs 10 eruo is een no brainer voor mij. Het is ook voor mijn zoon die nog maar beperkt 'technology tijd' heeft, wat hierin ook meespeelt.
Anyways, mocht de deal nu idd weer 35 worden dan doe ik het en dan hoeft 16 niet (waarbij ook meespeelt dat sommigen deel 16 fijner vonden spelen dan deel 17
)
Anyways, mocht de deal nu idd weer 35 worden dan doe ik het en dan hoeft 16 niet (waarbij ook meespeelt dat sommigen deel 16 fijner vonden spelen dan deel 17
10 second ninja DONE
Zou zeggen kijk de laatste Southpark aflevering. Er zijn 2 dingen die vrouwen niet hebben.
Verwijderd
PlayStation Europe
PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas continues! Discount #5 now live:
https://blog.eu.playstati...4&adbpl=tw&adbpr=36969785
PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas continues! Discount #5 now live:
https://blog.eu.playstati...4&adbpl=tw&adbpr=36969785
Net zo makkelijk als je prijs erbij zet dennis.
39.99Nieuwevolger schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:37:
49.99
99.99
Battlefield 1 is dus 39,99 voor de standaard versie met de kerstdeals....
https://store.playstation...E-MSF75508-12DEALSMTG2017
https://store.playstation...E-MSF75508-12DEALSMTG2017
Om eerlijk te zijn mochten de kerst sales wel 5 euro goedkoper mogen zijn. Dan had je wel echt een goeie deal, nu is het allemaal net niet. Ben dan ook benieuwd of FF15 40 of 45 euro wordt, denk dan 45. Kon me nog herinneren dat ik AC:black flag met de kerst deals voor 30 kreeg op de ps3. Toen had je echt scherpe deals.
Deze prijs doet mij inderdaad ook twijfelen. Voor 35 had ik hem nu al besteld gehad, dit vind ik een beetje zo zo ook ja..Nieuwevolger schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:42:
Om eerlijk te zijn mochten de kerst sales wel 5 euro goedkoper mogen zijn. Dan had je wel echt een goeie deal, nu is het allemaal net niet. Ben dan ook benieuwd of FF15 40 of 45 euro wordt, denk dan 45. Kon me nog herinneren dat ik AC:black flag met de kerst deals voor 30 kreeg op de ps3. Toen had je echt scherpe deals.
Jaja je kan die €5 maar net nodig hebben... Niks mis mee voor zo'n nieuwe game en genoeg mensen die dit weer bij €35 zeggen of bij €30.
Is toch 30 euro korting? (40 op de belachelijk dure Ultimate Edition)Joster schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:43:
[...]
Deze prijs doet mij inderdaad ook twijfelen. Voor 35 had ik hem nu al besteld gehad, dit vind ik een beetje zo zo ook ja..
Ik denk dat FF wel tegen de 50 aan zal zitten, en dan zit je eigenlijk op de prijs van de disc versie.
Ja, ten opzichte van de adviesprijs van PS inderdaad. Het is "maar" € 18,- korting ten opzichte van de huidige MM prijs..LOTG schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:51:
[...]
Is toch 30 euro korting? (40 op de belachelijk dure Ultimate Edition)
Ik denk dat FF wel tegen de 50 aan zal zitten, en dan zit je eigenlijk op de prijs van de disc versie.
Maar dat zal je altijd houden zo lang ze de rest van het jaar die hoge prijzen blijven houden.Joster schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:52:
[...]
Ja, ten opzichte van de adviesprijs van PS inderdaad. Het is "maar" € 18,- korting ten opzichte van de huidige MM prijs..
Waarom zou het dan ineens extreem goedkoop zijn bij een aanbieding?
Verwijderd
Ik heb de link naar alle aanbiedingen neergezet.Nieuwevolger schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:37:
Eigen inzet is ook mogelijk.
Toch wel apart dat die "Elite" controllers met een draadje werken. Ze bieden zo geen enkele meerwaarde ten opzichte van de strike pack die ik gebruik, als je alleen iets zoekt met paddles.
Voor dat geld zou ik eerder voor een Hori gaan. Maar ik speel dan ook achter mijn bureau, dan is dat praktischer.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hij komt binnenkort (dinsdag) waarschijnlijk ook digitaal in de aanbieding, via een lijstje van een andere (?) Dennis:Sagat schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:40:
ik had die deal van 35 gemist. Maar 60-70 vs 10 eruo is een no brainer voor mij. Het is ook voor mijn zoon die nog maar beperkt 'technology tijd' heeft, wat hierin ook meespeelt.
Anyways, mocht de deal nu idd weer 35 worden dan doe ik het en dan hoeft 16 niet (waarbij ook meespeelt dat sommigen deel 16 fijner vonden spelen dan deel 17)
https://nl.pepper.com/aan...e-playstation-store-32658
Daar staan de prijzen ook al niet bij.
Zie mijn post van 11.56
maar thanks
10 second ninja DONE
Verwijderd
Weet jij/u of iemand anders waar deze controller te kopen is zonder creditcard?Resinman schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:17:
Razer Raiju Controller.
Liefst met iDEAL en in NL.
Dank U.
Vandaag ook mijn Playstation 4 500GB verkocht voor € 210,00. Na een jungle van biedingen van € 150,00 t/m € 190,00, kwam er iemand die de PlayStation 4 cadeau wilde doen en blij was dat ik hem compleet in nieuwe staat had met de verpakking, de zakjes. De Playstation 4 Pro 1TB met Black Friday gekocht voor € 339,15. Eigenlijk wilde ik nog wachten maar al met al voor een bedrag van € 80,00 (Had mijn eerste PlayStation 4 Pro met € 50,00 winst meteen verkocht bij de release) mijn PlayStation 4 een upgrade gegeven. Nu snellere PS4 1TB, betere controller en weer garantie.
Maar voor mijn gevoel de PlayStation 4 nog steeds niet echt nodig, omdat ik momenteel alleen BF1 en FIFA 17 speel. Het is wachten op de eerste 'echte' PlayStation 4 Pro game.
Maar voor mijn gevoel de PlayStation 4 nog steeds niet echt nodig, omdat ik momenteel alleen BF1 en FIFA 17 speel. Het is wachten op de eerste 'echte' PlayStation 4 Pro game.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Cool, lees net dat Resogun een 4K/HDR patch krijgt voor de Pro op korte termijn. Simpele game, maar aardig wat uurtjes in gestoken
[ Voor 6% gewijzigd door Romius op 09-12-2016 15:27 ]
Verwijderd
Ik had al mijn online shops en de Razer site al afgezocht, maar niks kunnen vinden uiteraard.
Als een bedrijf hem in Nederland al gaat verkopen zal hij een stuk duurder worden. Je kan gewoon een prepaid creditcard doen, als je er geen één hebt.Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:35:
[...]
Ik had al mijn online shops en de Razer site al afgezocht, maar niks kunnen vinden uiteraard.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ehm hier : https://www.alternate.nl/...epad/html/product/1311990Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:35:
[...]
Moet je alleen nog een weekje wachten..
Ik denk niet dat het importeren sneller gaat.Romius schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:46:
[...]
Ehm hier : https://www.alternate.nl/...epad/html/product/1311990
Moet je alleen nog een weekje wachten..
Het is een beetje een Xbox One controller voor de PS4 als ik het zo zie. De vorm, en de triggers zijn daar duidelijk van gekopieerd. Ook de look en feel van de knoppen onder lijken op die van de Xbox One. Volgens mij zijn het zelfs dezelfde icoontjes voor microfoon.
Een minder lelijke Wildcat, met een andere button/stick layout.
Ben je wel eindelijk van die ligthbar af
[ Voor 38% gewijzigd door LOTG op 09-12-2016 16:08 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.