PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Ik had dat ook sinds paar jaar erg fijn. Echter heb ik sinds twee weken andere sticks erop gezet. Zijn een stuk robuuster en verwisselbaar.Donstil schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 19:20:
Zo ik heb de Xbox One Thumbsticks binnen en geplaatst. Eindelijk van die onhandige bolle pookjes af![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[YouTube: https://youtu.be/fBy8TVvgNdw]
Zijn de sticks van de X1 Elite controller ipv de normale
[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 07-12-2016 11:47 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Nee man in augustus 2016 pas, kijk:ThaBEN schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:41:
Ik heb met zojuist aangemeld met 2 stap verrificatie. Maar waarschijnlijk is dit iets dat lang geleden is geïntroduceert.
Tijdens het aanmelden wordt de PS4 niet eens benoemd.
[...]
Sony introduceert tweetrapsauthenticatie voor PlayStation Network-accounts
Door Sander van Voorst, donderdag 25 augustus 2016 10:01, 73 reacties • Feedback
Submitter: Erulezz
Dat valt wel mee, het kan pas een paar maanden...ThaBEN schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:41:
Ik heb met zojuist aangemeld met 2 stap verrificatie. Maar waarschijnlijk is dit iets dat lang geleden is geïntroduceert.
[...]
nieuws: Sony introduceert tweetrapsauthenticatie voor PlayStation Network-acc...
Edit: spuit11
Overigens ga ik hem tzt wel halen, als ik FFXV plat heb, en andere games heb uitgespeeld
[ Voor 26% gewijzigd door corset op 07-12-2016 11:51 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Daarmee wordt toch juist aangegeven dat het voor de overige hardware anders moet?ThaBEN schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:41:
[...]
Ja ik had het op mijn Dualshock4 1.0 ook al. Erg fijn.ASNNetworks schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:46:
[...]
Ik had dat ook sinds paar jaar erg fijn. Echter heb ik sinds twee weken andere sticks erop gezet. Zijn een stuk robuuster en verwisselbaar.
[video]
Zijn de sticks van de X1 Elite controller ipv de normaleZe bewegen ook echt fijner en soepeler dan de normale plastic variant. Deze zijn van aliminium in de basis, de sticks zijn van dat rubber/plastc en de binnenkant magnetisch.
De Xbox elite controler mis ik nog elke dag. Top ding, Thumbsticks daarvan zijn inmiddels onderweg
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit wil ik ook, waar kan ik dit kopen? Gehele set, dus ook dat ze zo makkelijk verwisselbaar zijn..ASNNetworks schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:46:
[...]
Ik had dat ook sinds paar jaar erg fijn. Echter heb ik sinds twee weken andere sticks erop gezet. Zijn een stuk robuuster en verwisselbaar.
[video]
Zijn de sticks van de X1 Elite controller ipv de normaleZe bewegen ook echt fijner en soepeler dan de normale plastic variant. Deze zijn van aliminium in de basis, de sticks zijn van dat rubber/plastc en de binnenkant magnetisch.
AliExpress heeft ze, krijg je meerdere sticks (3 verschillende stick sets, dus 6 totaal) met schroevendraaier om je controller open te schroeven.SC4RF4C3 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:02:
[...]
Dit wil ik ook, waar kan ik dit kopen? Gehele set, dus ook dat ze zo makkelijk verwisselbaar zijn..
[ Voor 20% gewijzigd door ASNNetworks op 07-12-2016 12:07 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Kan uit eigen ervaring vertellen dat het erg vet is
Star Wars Battlefront Rogue One: X-Wing VR Mission: Full PS4 Playthrough | PlayStation VR
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Vrijdag besteld, zaterdag ontvangen. Geen verzendbevestiging gekregen.fukijama schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:26:
Heeft iemand die de PS4 Pro bij Kijkshop heeft besteld hem al ontvangen of verzendbevestiging gekregen? Heb hem afgelopen zondag besteld.
Ook Vrijdag besteld/zaterdag gekregen. Maar toen werd al gezegd dat ze niet alles konden leveren en er een aantal naar Dinsdag gingen.fukijama schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:26:
Heeft iemand die de PS4 Pro bij Kijkshop heeft besteld hem al ontvangen of verzendbevestiging gekregen? Heb hem afgelopen zondag besteld.
En geen verzendbevestiging.
Je kunt natuurlijk de Kijkshop helpdesk lastig vallen.
Vrijdag besteld en zaterdag gekregen.fukijama schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:26:
Het gebrek aan verzendbevestiging kwam volgens mij omdat de PS4 direct vanuit de leverancier verzonden is (stond op de pakbon), waardoor het niet het normale traject vanuit het magazijn van de Kijkshop doorlopen heeft. Dan kunnen ze natuurlijk geen verzendbevestiging versturen.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
https://nl.aliexpress.com...85-4482-8e53-7cba2d3eb3b3SC4RF4C3 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:02:
[...]
Dit wil ik ook, waar kan ik dit kopen? Gehele set, dus ook dat ze zo makkelijk verwisselbaar zijn..
Verwijderd
PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas continues! Discount #4 now live:
https://blog.eu.playstati...4&adbpl=tw&adbpr=36969785
Zelfde hier. Kan me niet herinneren dat Sony ooit gemeld heeft dat er 2-traps authenticatie is. Schijnt in Augustus geintroduceerd te zijn. Ik heb Paypal er ook afgegooid, laatste tijd kon ik al niets meer kopen via Paypal. Kan te maken hebben dat ik voor Paypal ook 2-factor auth. aan heb staan. Creditcard ook verwijderd, ik maak wel geld met iDeal over.Joster schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:40:
[...]
Eens, ik heb hetzelfde gedaan na dat bericht.
Beetje off topic, blijkt ook er voor Amazon accounts te zijn.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
De eerste 4 nu dusThaBEN schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:54:
Blijkbaar heeft een Russische game site een paar dagen geleden gepost dat dit de 12 PSN kerstdeals zullen zijn. Kan de bron even niet vinden.
De eerste 3 kloppen in elk geval
spoiler:Rise of the Tomb Raider
Fallout 4
Dishonored II
The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
Battlefield 1
Uncharted 4
Titanfall 2
Call of Duty: Infinite Warfare
FIFA 17
Grand Theft Auto V
Watch Dogs 2
Final Fantasy XV
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Beetje kort alleenThaBEN schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:14:
Voor de mensen die interesse hebben in VR en Star Wars cool vinden is onderstaande wellicht interessant.
Kan uit eigen ervaring vertellen dat het erg vet is
Qua ervaring een van de betere PS VR pogingen. Geen last van misselijkheid in iedere geval.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Snap er niets van, volgens Paypals eigen voorwaarden kun je een transactie intrekken:Winkiller schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:35:
[...]
Nou PayPal heeft mijn claim op de onterechte afschrijving van €50,= afgewezen, ze zien het als een normale transactie en ik moet het verder met Sony regelen. Het werkt dus niet als met een credit card dat als die gestolen word dat je beschermd bent.
https://www.paypal.com/us...w-do-refunds-work-faq3248
Zo te zien Zondag dan maar eens terug komen.
Ik vind het niet zo heel erg vreemd dat Paypal zegt dat het een normale transactie is.loekf2 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:30:
[...]
Snap er niets van, volgens Paypals eigen voorwaarden kun je een transactie intrekken:
https://www.paypal.com/us...w-do-refunds-work-faq3248
Paypal die gekoppeld is aan PS4 is door Winkiller zelf gedaan dus dat is dan volgens Paypal allemaal mooi op orde. Het paypal-account is niet 'gehacked' of iets vreemds mee gedaan.
Dus ja, ik vind dat ze terecht naar Sony wijzen om die probleem op te lossen.
Hopelijk krijgt WD2 een leuk prijsje, de rest is niet interessant voor mij.De eerste 4 nu dus
psn: jagermeistertim
Die kun je ook van mij kopen voor een leuk prijsje. Heb hem uitgespeeld en nog ff wat trophies aan het doen en dan gaat ie wegTTHEEBO1 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:07:
[...]
Hopelijk krijgt WD2 een leuk prijsje, de rest is niet interessant voor mij.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik ben al jaren PayPal gebruiker, dus misschien dat het hierdoor komt, maar ik kreeg het volgende antwoord:Winkiller schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:35:
[...]
Nou PayPal heeft mijn claim op de onterechte afschrijving van €50,= afgewezen, ze zien het als een normale transactie en ik moet het verder met Sony regelen. Het werkt dus niet als met een credit card dat als die gestolen word dat je beschermd bent.
Mensen die het nog NIET hebben gedaan zet de tweetrapsauthenticatie voor PlayStation Network-accounts aan. Eens kijken wat Sony nu gaat doen, zoals vermeld is het ook in behandeling bij de Sony klantenservice.
Jammer dat ik het artikel wat hier op tweakers geplaatst ook gemist heb. Heeft iemand uit dit topic wel eens een nieuwsbrief van Sony gehad dat deze 2-Step Verification aanbevolen wordt ?
Misschien kun je nog een update posten op paypal bij het ticket?We've completed our investigation of your unauthorized payment claim. We've determined that you signed up for a billing agreement and there has been no unauthorized access of your PayPal account.
We've now cancelled this agreement for you and we've refunded the payment this time as a goodwill gesture. If the original payment was made using your credit card, the money will be refunded back to that card. If the payment was made using your PayPal balance, the money will be refunded to your balance. Please note that refunds to credit cards can take up to 30 days. For specific timeframes, please contact your credit card issuer.
Moving forward please be sure to review all your active billing agreements. If you need a refund for a payment sent using an active billing agreement, please contact the merchant directly.
Ondertussen bericht van Sony, of ik mijn serienummer van de playstation wil opgeven. Ontving dit 2 dagen terug maar nog geen tijd gehad om de playstation uit de kast te pakken. Dit wordt vanavond op zijn vroegst.
Als je Paypal aan je PSN account hangt, geef je volgens mij toestemming om zonder passwords etc. het geld via Paypal over te maken. Ik had zo'n link ook, maar moet toegeven dat ik de kleine lettertjes ook niet lees.Albinoraptor schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:00:
[...]
Ik vind het niet zo heel erg vreemd dat Paypal zegt dat het een normale transactie is.
Paypal die gekoppeld is aan PS4 is door Winkiller zelf gedaan dus dat is dan volgens Paypal allemaal mooi op orde. Het paypal-account is niet 'gehacked' of iets vreemds mee gedaan.
http://www.theverge.com/2...tation-4-sales-50-million
Sony heeft 50 miljoen PS4s verkocht, stand per 1 December....
In Mei van dit jaar waren het er nog 40 miljoen. Mijn hemel...
Ben momenteel ook aan het kijken voor een ps4 slim, en ja, jammer dat ik Black Friday heb gemist.Allewijn schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 23:04:
[...]
Ook ik heb de balen er in dat ik de knoop niet heb doorgehakt op black friday.
Had graag een 1tb met twee controllers gekocht voor 279,-.
Helaas kwam er op cyber monday gek genoeg helemaal nergens een interessante aanbieding. En nu heb ik dus nog steeds geen ps4 slim...
Zoek elke dag naar een beetje gelijke aanbieding, of een combi met bijv uncharted4, maar helaas, tot nu toe nog niks. En nee, nu wil ik natuurlijk niet meer de volle mep betalen. Wil wel een aanbieding vinden
Beste aanbieding tot nu toe die ik heb kunnen vinden is bij bol.com: CoD Infinite War Legacy Pack (incl. PS4 slim 1 TB) + gratis GTA V + gratis Battlefield/FIFA 17/2e controller voor 360 euro. Dan heb je een PS4 slim met 2 games en 2 controllers.... zit zelf te twijfelen of ik voor deze moet gaan of toch nog iets meer geduld moet hebben totdat er een betere actie langskomt...
Ik gebruik de PS4 in combinatie met een LG plasma (50PA5500) en Marantz SR5007. Heb de volgende dingen geprobeerd: Andere HDMI-kabels, direct aansluiten op de tv, verschillende beeldinstellingen doorgelopen op PS4, tv en versterker. Nu twijfel ik of het aan mijn apparaat ligt en ik hier mee terug moet of er gewoon aan zal moeten wennen...
Iemand die dit herkent en kan bevestigen dat het (niet) aan mijn specifieke PS4 ligt?
[ Voor 8% gewijzigd door JdJtA op 07-12-2016 15:14 ]
Ik heb ze even lastig gevallen. Blijkbaar komt hij pas de 19de. Wat ik wel heel vreemd vind. Heeft iemand anders afgelopen weekend nog een Pro besteld bij de kijkshop?LOTG schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:41:
[...]
Ook Vrijdag besteld/zaterdag gekregen. Maar toen werd al gezegd dat ze niet alles konden leveren en er een aantal naar Dinsdag gingen.
En geen verzendbevestiging.
Je kunt natuurlijk de Kijkshop helpdesk lastig vallen.
Die van mij is toegewezen en Paypal gaat binnen 5 dagen terugbetalen. Nu zal ik wel gedoe krijgen met Sony.Winkiller schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:35:
[...]
Mensen die het nog NIET hebben gedaan zet de tweetrapsauthenticatie voor PlayStation Network-accounts aan. Eens kijken wat Sony nu gaat doen, zoals vermeld is het ook in behandeling bij de Sony klantenservice.
Jammer dat ik het artikel wat hier op tweakers geplaatst ook gemist heb. Heeft iemand uit dit topic wel eens een nieuwsbrief van Sony gehad dat deze 2-Step Verification aanbevolen wordt ?
Ik zou nog even geduld hebben. Ik verwacht nog wel wat goede aanbiedingen net voor de kerst, zeker van een amazon.de. Al is € 360 niet slecht voor een ps4 inc games + 2 controllers.Viccers schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:49:
[...]
Ben momenteel ook aan het kijken voor een ps4 slim, en ja, jammer dat ik Black Friday heb gemist.
Beste aanbieding tot nu toe die ik heb kunnen vinden is bij bol.com: CoD Infinite War Legacy Pack (incl. PS4 slim 1 TB) + gratis GTA V + gratis Battlefield/FIFA 17/2e controller voor 360 euro. Dan heb je een PS4 slim met 2 games en 2 controllers.... zit zelf te twijfelen of ik voor deze moet gaan of toch nog iets meer geduld moet hebben totdat er een betere actie langskomt...
Is het niet het beleid van Sony om accounts te blocken als ze via paypal/creditcard geld terughalen?mr_obb schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:36:
[...]
Die van mij is toegewezen en Paypal gaat binnen 5 dagen terugbetalen. Nu zal ik wel gedoe krijgen met Sony.
Tja, niet raar op kijken als je account dan geblokkeerd wordt he en dat je alsnog het bedrag moet betalen aan ze om dat ongedaan te maken. Geen idee of ze dan nog wel bereid zijn om het bedrag terug te geven.mr_obb schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:04:
Dat schijnen ze te doen ja. Mijn beleid is om ongeautoriseerde transacties terug te draaien. Sony was zelf twee dagen onbereikbaar toen dit gebeurde.
Snap je reactie, maar ik zou dit toch echt niet op mijn eigen PSN account zo gedaan hebben. Zou alles geblokkeerd hebben, transactie even gelaten zoals het was en eerst met Sony contact opnemen er over.
Wil nml. absoluut niet alle games die ik ooit gekocht heb (en mijn trophies) kwijt raken door zoiets terwijl ze alsnog het geld terug hadden gegeven.
Heb je wel al contact gehad met Sony hierover? Of wacht je af tot je account geblokkeerd is?
In het ergste geval kan ik straks niets meer met mijn account, ben ik 7 games kwijt die ik heb gekocht.niekvandermeer schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:55:
[...]
Is het niet het beleid van Sony om accounts te blocken als ze via paypal/creditcard geld terughalen?
In dit worst-kaas scenario staat er een goede ps4 in de V&A straks...
Zou het eigenlijk wel belachelijk vinden, als Sony het systeem zo brak heeft gemaakt dat je primaire accountgegevens kunt wijzigen, zonder een mogelijkheid om dit bij het oude email adres bijv. terug in te komen, of een bevestiging te sturen alvorens gegevens aan te passen. en vertrouwde apparaten wel kenmerkt, maar er vervolgens ook niets mee doet... en dan een account gaat bannen omdat iemand de optie heeft een betaling te annuleren, deze optie ook gebruikt.
Als Sony bereikbaar was geweest, en niet had aangegeven een topdrukte te hebben op de mail. Had ik dit mogelijk via hun op kunnen lossen. Niet bereikbaar? dan bescherm ik wel mijn eigen geld.
PSN ID: Beest41
Wie zegt dat dit niet iemand uit Nederland isNieuwevolger schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:28:
Eigenlijk best gek dat ze bij Sony niet met een idee te komen, om een extra bevestiging te geven als er aankopen worden gedaan plotseling uit Rusland of het midden oosten.
Ja dat was de reden, zelfs ik vind het logisch maar het was wel even slikken.Albinoraptor schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:00:
[...]
Ik vind het niet zo heel erg vreemd dat Paypal zegt dat het een normale transactie is.
Maar tot nu nog geen reactie van SEN over een eventuele teruggave of ongedaan maken van de aankopen.
Mmm dit stemt mij niet vrolijker, houd kontakt svp? Laat ik weten hoe het hier afloopt met SEN.mr_obb schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:36:
[...]
Die van mij is toegewezen en Paypal gaat binnen 5 dagen terugbetalen. Nu zal ik wel gedoe krijgen met Sony.
[ Voor 20% gewijzigd door Winkiller op 07-12-2016 17:00 ]
Tja... Misschien vindt Sony wel dat jij zelf risico hebt gelopen door blijkbaar op verschillende sites hetzelfde wachtwoord te gebruiken. Ik zou toch inderdaad iets rustiger hebben gereageerd. Als je er niet uitkomt met Sony kan je altijd je geld nog terug halen via Paypal. Dat recht verloopt niet binnen een paar dagen...Patrock schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:14:
[...]
In het ergste geval kan ik straks niets meer met mijn account, ben ik 7 games kwijt die ik heb gekocht.
In dit worst-kaas scenario staat er een goede ps4 in de V&A straks...
Zou het eigenlijk wel belachelijk vinden, als Sony het systeem zo brak heeft gemaakt dat je primaire accountgegevens kunt wijzigen, zonder een mogelijkheid om dit bij het oude email adres bijv. terug in te komen, of een bevestiging te sturen alvorens gegevens aan te passen. en vertrouwde apparaten wel kenmerkt, maar er vervolgens ook niets mee doet... en dan een account gaat bannen omdat iemand de optie heeft een betaling te annuleren, deze optie ook gebruikt.
Als Sony bereikbaar was geweest, en niet had aangegeven een topdrukte te hebben op de mail. Had ik dit mogelijk via hun op kunnen lossen. Niet bereikbaar? dan bescherm ik wel mijn eigen geld.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
TLG nu aanschaffen of nog even wachten?
Zijn er nog zaken die ze gaan oplossen met patches? (hoor namelijk nog wel wat meer commentaar op besturing)
En ze zijn binnen:FeaR schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 19:49:
[...]
Juist omdat de Dualshock V2 ook het licht aan de bovenkant laat zien heb ik wat decals besteld voor de controller. Hopelijk deze week binnen. Het leidt mij wel af als ik in het pikkedonker zit te gamen.

Zoals te zien is de sticker toch wel duidelijk zichtbaar omdat deze net wat groter is dan de Light Bar. De advertentietekst spreekt over de gehele lichtbalk afdekken, dus dat klopt dan weer wel.
Ook het laatste deel van de claim is niet geheel waar. Op de meest felle stand schijnt te sticker nog behoorlijk door. Dit is op standje medium:De PS4 controller lichtbalk skins worden gespoten op speciaal folie dat de hele lichtbalk afdekt en alleen het gekozen logo laat doorschijnen. De sticker wordt voorzien van een matte beschermlaag zodat deze goed bij de controller past en lang mooi blijft!

Dus niet geheel zoals beloofd, maar ik ben er wel content mee. Voor €8,28 inclusief verzendkosten had ik binnen één weekje acht decals (ik had er maar vier besteld, dus waarom ik er twee keer zo veel heb gehad?) en ze dimmen meer dan genoeg om niet meer te irriteren onder het gamen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dan kan je er 2 over elkaar heen plakken om 't doorschijnen tegen te gaanFeaR schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:29:
Ook het laatste deel van de claim is niet geheel waar. Op de meest felle stand schijnt te sticker nog behoorlijk door.
[...]
Voor €8,28 inclusief verzendkosten had ik binnen één weekje acht decals (ik had er maar vier besteld, dus waarom ik er twee keer zo veel heb gehad?) en ze dimmen meer dan genoeg om niet meer te irriteren onder het gamen.
Mmm, dat is misschien wel een idee. Maar op "Bright" zie ik de controller nog heel flets in de TV op een geheel zwart beeld, op "Medium" zie ik niets van reflectie. En om dat laatste was het me te doenPepper92 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:35:
[...
Dan kan je er 2 over elkaar heen plakken om 't doorschijnen tegen te gaan
Probeer de PS4 eens op een andere TV? Gebruik eens een andere HDMI kabel ? Ga eens in settings van je PS4 bij beeld en kijk wat full RGB aan/uit doet ? Heb je het dan ook?JdJtA schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:08:
Ben sinds Black Friday ook in bezit van een PS4 Slim. Nu loop ik tegen een probleem aan waar ik op internet wel verschillende verhalen over zie maar helaas nog geen (werkende) oplossing voor heb gevonden. Bij games zie ik namelijk witte, bewegende "vlokken" door het beeld bewegen, zowel als ik speel vanaf een disc (Uncharted 4) als vanaf de harde schijf (MGS: Phantom Pain). Dit zijn voornamelijk donkerder scenes in genoemde games maar geen vast kleur waar dit effect door ontstaat. Met mijn PS3 heb ik deze effecten nooit opgemerkt.
Ik gebruik de PS4 in combinatie met een LG plasma (50PA5500) en Marantz SR5007. Heb de volgende dingen geprobeerd: Andere HDMI-kabels, direct aansluiten op de tv, verschillende beeldinstellingen doorgelopen op PS4, tv en versterker. Nu twijfel ik of het aan mijn apparaat ligt en ik hier mee terug moet of er gewoon aan zal moeten wennen...
Iemand die dit herkent en kan bevestigen dat het (niet) aan mijn specifieke PS4 ligt?
Het lijkt er op dat ze inmiddels mijn account geblokkeerd hebben. Mijn PS4 is uitgelogd en lukt niet meer. Ze hebben niet de moeite genomen om er een mailtje over te sturen.Winkiller schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:56:
Mmm dit stemt mij niet vrolijker, houd kontakt svp? Laat ik weten hoe het hier afloopt met SEN.
Volgens de voorwaarden gebeurt dit als je een negatief saldo op je PSN-tegoed hebt. Als ze die 50€ die gejat is terug storten in het PSN-tegoed, is het probleem dus weer opgelost.
Ik weet in ieder geval wel dat ik de PS-store vanaf nu links laat liggen. Gewoon games op een disc in huis. Dan kan Sony ook niet zomaar de licenties intrekken van alle games die je gekocht hebt. Het is nogal ranzig om alle eerdere zakelijke transacties teniet te doen, om een geschil over de laatste transactie.
Zondag besteld, zou dinsdag in huis zijn...fukijama schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:26:
Niks binnen gehad gisteren.
Vandaag een email gehad dat de PS4 pro slecht leverbaar is en pas vanaf 15 december weer op voorraad is. Mijn advies, bestel niet bij de kijkshop! Ze maken hun leveringstijd niet waar.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Waar heb je ze besteld?
Nee dat ga ik dus ook nooit weer doen. Slechte service. Als iets op voorraad staat verwacht ik het product ook binnen 2 a 3 dagen te ontvangen.jdiezrequejo schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:59:
[...]
Zondag besteld, zou dinsdag in huis zijn...
Vandaag een email gehad dat de PS4 pro slecht leverbaar is en pas vanaf 15 december weer op voorraad is. Mijn advies, bestel niet bij de kijkshop! Ze maken hun leveringstijd niet waar.
Telefonisch zeiden ze zelfs dat het waarschijnlijk 19 december gaat worden.
[ Voor 6% gewijzigd door fukijama op 07-12-2016 18:20 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
https://store.playstation...05603_00-BATM000000000EP1ThaBEN schreef op woensdag 7 december 2016 @ 18:00:
'Batman: The Telltale Series’ Episode 1 is nu gratis.
deze? staat hier gewoon op 5,99 hoor
Zeiden ze tegen mij ook, wel gewoon afgelopen zaterdag geleverd ipv de 15e. Qua communicatie ging het bij mij eerst ook mis maar toen uiteindelijk bleek dat vandaag besteld morgen in huis niet ging lukken heb ik gewoon netjes een mail gehad. Daarna nog een waarin ze aanstuurden op annuleren of het bestellen van een slim waarmee ik natuurlijk niet akkoord ging. Op het moment van bestellen ging het van uitverkocht naar beschikbaar en weer terug. Daarnaast werd er ook nog gebruik gemaakt van een truukje om alsnog te bestellen dus ik denk dat ze daarom met de levering in de knoop raakte. Als de service zo slecht is zou ik hem trouwens alsnog annuleren en lekker voor 399 euro bij de lokale speelgoedwinkel halen.fukijama schreef op woensdag 7 december 2016 @ 18:18:
[...]
Nee dat ga ik dus ook nooit weer doen. Slechte service. Als iets op voorraad staat verwacht ik het product ook binnen 2 a 3 dagen te ontvangen.
Telefonisch zeiden ze zelfs dat het waarschijnlijk 19 december gaat worden.
[ Voor 15% gewijzigd door RaijRaij op 07-12-2016 18:59 ]
Vreemde gang van zaken, ik kan nog wel alles doen met mijn SEN Account. Vanmiddag bij Bart Smit een mazzeltje met WRC 6, stond in de schappen voor 29,99 en heb ik meegenomen en zojuist even de intro gedaan. Kan je nog wel bv. 10 euro op je account zetten via Ideal zodat je weer verder kan ?mr_obb schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:58:
[...]
Het lijkt er op dat ze inmiddels mijn account geblokkeerd hebben. Mijn PS4 is uitgelogd en lukt niet meer. Ze hebben niet de moeite genomen om er een mailtje over te sturen.
Volgens de voorwaarden gebeurt dit als je een negatief saldo op je PSN-tegoed hebt. Als ze die 50€ die gejat is terug storten in het PSN-tegoed, is het probleem dus weer opgelost.
Ik weet in ieder geval wel dat ik de PS-store vanaf nu links laat liggen. Gewoon games op een disc in huis. Dan kan Sony ook niet zomaar de licenties intrekken van alle games die je gekocht hebt. Het is nogal ranzig om alle eerdere zakelijke transacties teniet te doen, om een geschil over de laatste transactie.
Tja... Sony zal het "ranzig" vinden dat jij jouw probleem (slecht wachtwoord beheer) hun probleem maakt door een betaling te annuleren. Als jij voor je PSN account gewoon een uniek wachtwoord had, was dit niet gebeurd. Er worden regelmatig grote hoeveelheden gebruiksdata buit gemaakt. Dit is het gevolg er van.mr_obb schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:58:
[...]
Het lijkt er op dat ze inmiddels mijn account geblokkeerd hebben. Mijn PS4 is uitgelogd en lukt niet meer. Ze hebben niet de moeite genomen om er een mailtje over te sturen.
Daarnaast is het bekend hoe Sony omgaat met geannuleerde betalingen. Dit heb je toch echt over jezelf afgeroepen.
Anyway... Ik hoop wel dat je het snel opgelost krijgt met Sony en weer snel bij je account kan.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Stickermaster.nl en dan via Google nog even een kortingscode gezocht die 15% korting oplevert.
Zondagochtend besteld toen de PS4 Pro op voorradig stond, dinsdag factuur per email, vanmiddag geleverd. Geen verzendbevestiging. Wel vanochtend met de klantenservice gebeld hoe het ervoor stond, waarbij werd aangegeven dat niet alle bestellingen op tijd geleverd konden worden vanwege de grote hoeveelheid orders. Er is een aantal spoedbestellingen (?) uit gegaan. Daar zat ik kennelijk bij.fukijama schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:26:
Ik heb vanmorgen TLG opgehaald en inmiddels denk ik 3 uurtjes gespeeld. Ik vind het tot nu toe écht een top game. Misschien wel mijn nieuwe #1 game. (Ik ben dan wel niet van de 'mainstream games' als de CoD's en Battlefields van deze wereld).Martinspire schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:25:
Ben een beetje in dubio of ik The Last Guardian nu al zal aanschaffen. Op zich genoeg te doen, dus niet perse een nieuwe titel nodig. Plus dat de kerst-aanbiedingen nog komen. Toch denk ik niet dat ie daarbij zal zitten, maar daarom de vraag:
Zijn er nog zaken die ze gaan oplossen met patches? (hoor namelijk nog wel wat meer commentaar op besturing)
Als je ICO of Shadow of the Colossus hebt gespeeld weet je wat je kunt verwachten, de controls zijn namelijk bijna 1:1 als die van SotC.
Ik heb me nog niet geërgerd aan Trico zijn AI, ik denk dat dat ook te maken heeft met hoe je het speelt en met welke opvatting.
De controls zijn zo gedesigned en zullen niet meer veranderd worden door een patch.
Iets waar je wel rekening mee kunt houden is de performance. Ik draai hem zelf op een 'oude' normale PS4 en daar zakt zoals in de reviews gezegd de framerate nog wel eens wat omlaag. Storend? Nee, voor mij niet (maar ik game niet echt zoals de meeste hier), merkbaar? Dat zeker wel. Het zou kunnen dat dit nog gepatched gaat worden, maar goed aan de andere kant waarom zou dit niet met de day one patch zijn gebeurd..
Ik ben er in ieder geval heel blij mee en vind het echt een TOP game.
Ik wist niet eens dat de Kijkshop PlayStation 4's verkocht, daar kwam ik op Black Friday pas achter. Ik had hem op vrijdag 25 november besteld en ik kreeg hem 3 december binnen. Ik ben er blij mee voor € 339,15. Hij kwam inderdaad rechtstreeks en niet van de Kijkshop.jdiezrequejo schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:59:
[...]
Zondag besteld, zou dinsdag in huis zijn...
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Speelt als oude schijt dusTim14ww schreef op woensdag 7 december 2016 @ 19:23:
Als je ICO of Shadow of the Colossus hebt gespeeld weet je wat je kunt verwachten, de controls zijn namelijk bijna 1:1 als die van SotC.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Maar dan kan je dus ook geen gebruik maken van bijvoorbeeld die kerst aanbiedingen nu..?mr_obb schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:58:
[...]
de grootste fout was natuurlijk uberhaupt het kopen van steepniekvandermeer schreef op woensdag 7 december 2016 @ 20:17:
Gisteren de grote fout gemaakt om Steep digitaal te kopen. Heb er dus teveel voor betaald (vergeleken met disc versie), daarnaast ging de download zo tergend langzaam dat ik hem vandaag pas kan spelen, en nu werken de Ubisoft servers niet waardoor ik hem alsnog niet kan spelen.
DigitalError schreef op woensdag 7 december 2016 @ 20:21:
[...]
de grootste fout was natuurlijk uberhaupt het kopen van steep
Hmmm of de prijs is nog niet aangepast of het is enkel voor de USADigitalError schreef op woensdag 7 december 2016 @ 18:46:
[...]
https://store.playstation...05603_00-BATM000000000EP1
deze? staat hier gewoon op 5,99 hoor
http://pureplaystation.co...isode-1-now-free/2016/12/
:-D Qua game niet, kan me denk ik heel wat uren er mee vermaken, maar dan moet het dus wel werken, nogal een teleurstelling tot nu toe.DigitalError schreef op woensdag 7 december 2016 @ 20:21:
[...]
de grootste fout was natuurlijk uberhaupt het kopen van steep
Haal Max tussen de 6 en 10MB/S.
Wat voorheen veel sneller was.
Heb mijn ziggo abo verandert van 200/20 naar 300/30.
Maar kom net op 30% van mijn snelheid.
Op de Xbox zit ik zo rond de 190-250mb/s. Zo ong het dubbele dus.
En soms gaat de snelheid op Xbox rond de 300mb/s. Maar das wel zelfdzaam.
Had voorheen nooit zo moeite mee want haalde altijd zo rond de 15 of meer MB/s met psn.
Maar nu al tijdje veel minder. En duurt allemaal zo lang... Zeker met de grote van games tegenwoordig.
Echt bizar dat er zo'n verschil in zit per persoon. Zijn mensen die niet voorbij de 1MB/s komen met soortgelijke verbinding als ik heb. En zijn mensen die bijna hun Max verbindings snelheid halen...
Wat zou ik graag mijn volle 35MB/S halen op psn...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nouja, zo zouden sommige mensen dat misschien kunnen ervaren ja. Maar dit is geen mainstream game. Ik heb vorige week ICO en SotC via PS Now gespeeld en dat vond ik ook nog steeds heel fijne games om doorheen te spelen, dus ieder zijn ding
Ja ik ken het, mijn problemen zijn verdwenen sinds ik de PS4 Pro heb gekocht. Ik snap er nog steeds niks van, als ik meerdere keren pauzeerde en daarna ging hervatten dan haalde ik 20 seconden de volledige snelheid, waarna het automatisch weer daalde naar een bedroevende snelheid. Gebruik je de DNS van Google?v8power67 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 20:53:
Zo heb ineens weer grote problemen met downloads snelheid van psn..
Haal Max tussen de 6 en 10MB/S.
Wat voorheen veel sneller was.
Heb mijn ziggo abo verandert van 200/20 naar 300/30.
Maar kom net op 30% van mijn snelheid.
Op de Xbox zit ik zo rond de 190-250mb/s. Zo ong het dubbele dus.
En soms gaat de snelheid op Xbox rond de 300mb/s. Maar das wel zelfdzaam.
Had voorheen nooit zo moeite mee want haalde altijd zo rond de 15 of meer MB/s met psn.
Maar nu al tijdje veel minder. En duurt allemaal zo lang... Zeker met de grote van games tegenwoordig.
Echt bizar dat er zo'n verschil in zit per persoon. Zijn mensen die niet voorbij de 1MB/s komen met soortgelijke verbinding als ik heb. En zijn mensen die bijna hun Max verbindings snelheid halen...
Wat zou ik graag mijn volle 35MB/S halen op psn...
Bekijk het positief, als de games sneller was gedownload, had je hem als nog niet kunnen spelen.niekvandermeer schreef op woensdag 7 december 2016 @ 20:17:
Gisteren de grote fout gemaakt om Steep digitaal te kopen. Heb er dus teveel voor betaald (vergeleken met disc versie), daarnaast ging de download zo tergend langzaam dat ik hem vandaag pas kan spelen, en nu werken de Ubisoft servers niet waardoor ik hem alsnog niet kan spelen.
Dank voor het meedenken, helaas heb ik de genoemde oplossingen allemaal reeds getest. Ook instellingen van de tv en versterker allemaal doorlopen maar ik krijg het niet voor elkaar.-SaveMe- schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:54:
[...]
Probeer de PS4 eens op een andere TV? Gebruik eens een andere HDMI kabel ? Ga eens in settings van je PS4 bij beeld en kijk wat full RGB aan/uit doet ? Heb je het dan ook?
Maar lees hier bijvoorbeeld dat anderen er schijnbaar ook last van hebben. Misschien toch terug naar de winkel...
Dan zou hij wel eens defect kunnen zijn idd. Zou ik er snel mee terug gaan!JdJtA schreef op woensdag 7 december 2016 @ 21:23:
[...]
Dank voor het meedenken, helaas heb ik de genoemde oplossingen allemaal reeds getest. Ook instellingen van de tv en versterker allemaal doorlopen maar ik krijg het niet voor elkaar.
Maar lees hier bijvoorbeeld dat anderen er schijnbaar ook last van hebben. Misschien toch terug naar de winkel...
Gelukkig maar
Grafisch inderdaad niet top, hoewel ik Trico wel echt fantastisch vind vormgegeven. Zijn animaties zijn echt waanzinnig goed en ik heb echt het gevoel dat hij leeft.
Controls zijn hier en daar wat wonky, maar dat stoort me totaal niet. Ik hoef niet strak te kunnen aimen en ergens past het wel een beetje bij zo een vage Japanse niche game.
De camera kan zich daarentegen wel volkomen kut gedragen. Met name in smalle gangen. Dat had beter gekund.
Echter maakt de interactie met dat beest en de emotie die daarbij gepaard gaat, in combinatie met het mysterieuze aspect en het leveldesign, eigenlijk alles goed.
Hij luistert zelfs naar je.
Edit: Ik vergeet helemaal het geluid. Ook een groot pluspunt.
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 07-12-2016 23:10 ]
Vanaf morgen t/m zondag is de PS4 Slim bij de MM in Amsterdam Noord €199.Allewijn schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 23:04:
[...]
Ook ik heb de balen er in dat ik de knoop niet heb doorgehakt op black friday.
Had graag een 1tb met twee controllers gekocht voor 279,-.
Helaas kwam er op cyber monday gek genoeg helemaal nergens een interessante aanbieding. En nu heb ik dus nog steeds geen ps4 slim...
Zoek elke dag naar een beetje gelijke aanbieding, of een combi met bijv uncharted4, maar helaas, tot nu toe nog niks. En nee, nu wil ik natuurlijk niet meer de volle mep betalen. Wil wel een aanbieding vinden
Is het zo'n vaste camera zoals bijvoorbeeld God of War ook altijd gebruikte? En wat gaat er in zulke gevallen precies verkeerd met de camera dan?bram1984 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 23:09:
The Last Guardian vind ik tot nu toe echt fantastisch.
Grafisch inderdaad niet top, hoewel ik Trico wel echt fantastisch vind vormgegeven. Zijn animaties zijn echt waanzinnig goed en ik heb echt het gevoel dat hij leeft.
Controls zijn hier en daar wat wonky, maar dat stoort me totaal niet. Ik hoef niet strak te kunnen aimen en ergens past het wel een beetje bij zo een vage Japanse niche game.
De camera kan zich daarentegen wel volkomen kut gedragen. Met name in smalle gangen. Dat had beter gekund.
Echter maakt de interactie met dat beest en de emotie die daarbij gepaard gaat, in combinatie met het mysterieuze aspect en het leveldesign, eigenlijk alles goed.
Hij luistert zelfs naar je.![]()
[video]
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Nee je kan gewoon vrij bewegen maar hij heeft moeite met muren. Als je in een smalle doorgang op Trico wilt klimmen dan flipt 'ie een beetje en raak je het overzicht soms kwijt. Maar dat gebeurt gelukkig niet te vaak.dvd-linden schreef op woensdag 7 december 2016 @ 23:44:
[...]
Is het zo'n vaste camera zoals bijvoorbeeld God of War ook altijd gebruikte? En wat gaat er in zulke gevallen precies verkeerd met de camera dan?
Alleen in Amsterdam? Beetje ver rijdenAri Gold schreef op woensdag 7 december 2016 @ 23:16:
[...]
Vanaf morgen t/m zondag is de PS4 Slim bij de MM in Amsterdam Noord €199.
Helemaal mee eensbram1984 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 23:09:
The Last Guardian vind ik tot nu toe echt fantastisch.
Hij luistert zelfs naar je.![]()
[video]
En grafisch en qua controls valt het inderdaad ook allemaal mee. Camera herken ik ook wel ja.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Verwijderd
Audiovisueel een toppertje en de Joker verslaan is altijd om van te genieten.
Het zijn eigenlijk twee games: Arkham Asylum en Arkham City.
De Playstation geeft zelf aan bij RGB dat hij YUV422 naar buiten pompt, dus dat zou dan beter moeten zijn als YUV420.
Als je nu nog genoeg te doen hebt zou ik er lekker even mee wachten. Ik moet zelf eerlijk gezegd op de PS3 nog Ico en SotC uitspelen vóórdat ik met TLG wil gaan beginnen. Het zijn, vind ik, spellen waar je echt even de tijd voor moet nemen.Martinspire schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:25:
Ben een beetje in dubio of ik The Last Guardian nu al zal aanschaffen. Op zich genoeg te doen, dus niet perse een nieuwe titel nodig. Plus dat de kerst-aanbiedingen nog komen. Toch denk ik niet dat ie daarbij zal zitten, maar daarom de vraag:
Bovendien, als je nog even wacht is de kans best groot dat er in de tussentijd gepatcht wordt en/of dat het spel goedkoper wordt ook.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja, vanwege de heropening van de winkel.Dantar schreef op donderdag 8 december 2016 @ 06:36:
[...]
Alleen in Amsterdam? Beetje ver rijdenvoor die prijs haal ik hem ook graag.
Inclusief de challenges?Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 08:47:
Ik heb Batman: Return to Arkham uitgespeeld.
Ik heb gisteren eindelijk (na een paar dagen) de combat challenges van Arkham Asylum (PS3) afgerond. Dat was wel even een uitdaging
(Vond ze moeilijker dan de God of War challenges.)
PSN ID: Hanssuh
YUV422 is minder van kwaliteit dan YUV420 technisch gezien volgens mij, bij YUV422 wordt de Chroma op zowel horizontaal als verticaal gesampled op halve rate, bij YUV420 alleen horizontaal op halve rate.LOTG schreef op donderdag 8 december 2016 @ 09:15:
Trouwens wat betreft de 4K resolutie instellingen, waar je onzettend tegenstrijdige berichten over leest (welke beter zou zijn, YUV420 of RGB).
De Playstation geeft zelf aan bij RGB dat hij YUV422 naar buiten pompt, dus dat zou dan beter moeten zijn als YUV420.
https://en.wikipedia.org/wiki/Chroma_subsampling
https://en.wikipedia.org/wiki/YUV
Toch juist niet, in je eigen bron over chroma subsampling zie je dat het omgekeert is. Halve verticale en horizontale resolutie bij 4 2 0, en alleen halve horizontale bij 4 2 2. Sowieso heb je bij 422 4 bytes per 2 pixels en bij 4 2 0 6 bytes per 4 pixels. Dus je hebt 8 bytes aan data per 4 pixels bij 422.PaYnE81 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 10:25:
[...]
YUV422 is minder van kwaliteit dan YUV420 technisch gezien volgens mij, bij YUV422 wordt de Chroma op zowel horizontaal als verticaal gesampled op halve rate, bij YUV420 alleen horizontaal op halve rate.
https://en.wikipedia.org/wiki/Chroma_subsampling
https://en.wikipedia.org/wiki/YUV
Oops zei ik het precies verkeerd om hahaLOTG schreef op donderdag 8 december 2016 @ 10:41:
[...]
Toch juist niet, in je eigen bron over chroma subsampling zie je dat het omgekeert is. Halve verticale en horizontale resolutie bij 4 2 0, en alleen halve horizontale bij 4 2 2. Sowieso heb je bij 422 4 bytes per 2 pixels en bij 4 2 0 6 bytes per 4 pixels. Dus je hebt 8 bytes aan data per 4 pixels bij 422.
Anyway dat dus ^^
Verwijderd
Zonder de challenges.hanssuh schreef op donderdag 8 december 2016 @ 10:23:
Inclusief de challenges?
Ik heb gisteren eindelijk (na een paar dagen) de combat challenges van Arkham Asylum (PS3) afgerond. Dat was wel even een uitdaging.
(Vond ze moeilijker dan de God of War challenges.)
Misschien dat dit iets is? Volgens mij is deze bundel met verschillende game packs beschikbaar:Dantar schreef op donderdag 8 december 2016 @ 06:36:
[...]
Alleen in Amsterdam? Beetje ver rijdenvoor die prijs haal ik hem ook graag.
https://www.amazon.fr/Fin...TF8&qid=1481193167&sr=1-1
[ Voor 45% gewijzigd door Joster op 08-12-2016 11:34 ]
In de US store is ie nu ook nog $4.99. Wel is de Season Pass in de aanbieding van $24.99 voor $19.99, dus als je alles in 1 keer wilt kopen ben je $4.99 minder kwijt, misschien bedoelden ze dat? Deze aanbieding is dus geldig tot de 13e...ThaBEN schreef op woensdag 7 december 2016 @ 20:40:
[...]
Hmmm of de prijs is nog niet aangepast of het is enkel voor de USA
http://pureplaystation.co...isode-1-now-free/2016/12/
Op Steam is de eerste episode inmiddels gratis te vinden. Console versie zal waarschijnlijk binnenkort ook gratis te vinden zijn.dutchgio schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:00:
Nee, ze bedoelen echt dat de eerste Ep gratis 'wordt'. Net als de andere Telltale games.
dutchgio schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:27:
Meer stabiliteit uiteraard...
[ Voor 53% gewijzigd door ThaBEN op 08-12-2016 12:33 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.