Handig die niet bij de buren afleveren optie van kijkshop. Kon zojuist mijn pakket ophalen bij de buurman
de pro is nu dus binnen toch 10 dagen eerder dan geplanned.
Wanneer had jij de PS4 pro besteld?SmooK schreef op maandag 5 december 2016 @ 19:58:
Handig die niet bij de buren afleveren optie van kijkshop. Kon zojuist mijn pakket ophalen bij de buurmande pro is nu dus binnen toch 10 dagen eerder dan geplanned.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Black Friday, hij is afgelopen zaterdag afgeleverd schijnbaar
Mijn mailtje zal wel naar de eikel die mijn account had gejat zijn gegaan. Ik heb in ieder geval niets gekregen.TFHfony schreef op maandag 5 december 2016 @ 19:20:
Ach, ik kon er wel om lachen, dat ik niet zo lief was geweest afgelopen jaar. Mijn vrouw kon het alleen maar beamen...
Vanmiddag 45 minuten naar het wachtmuziekje van PS Support geluisterd, maar nu heb ik wel mijn account terug. Nu inclusief 2staps authenticatie. Ze geven aan nu onderzoek te gaan doen naar de €50 die aan FIFA17 punten zijn uitgegeven en die terug te geven als daar uit komt dat het niet van mijn eigen PS4 is gebeurd.
Wat is dat trouwens voor gedoe met Fifa17? Dat is toch gewoon een full-priced game? Zit er dan toch nog pay-to-win in? En als Fifa18 uitkomt, mag je weer opnieuw beginnen?
[ Voor 3% gewijzigd door mr_obb op 05-12-2016 20:20 ]
Je kan op fifa, fifa-coins kopen waar je pakketjes met spelers voor fut mee kan kopen. De inhoud van het pakketje kan je verkopen aan ingame-coins (anders dan de fifa-coins). Die ingame coins worden dus gebruikt om spelers van andere te kopen. Er bestaat een grote markt waarmee je de coins voor het echt kan kopen van handelaren. Dit wordt niet door EA goedgekeurd, maar er is wel veel geld in te verdienen.mr_obb schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:19:
[...]
Mijn mailtje zal wel naar de eikel die mijn account had gejat zijn gegaan. Ik heb in ieder geval niets gekregen.
Vanmiddag 45 minuten naar het wachtmuziekje van PS Support geluisterd, maar nu heb ik wel mijn account terug. Nu inclusief 2staps authenticatie. Ze geven aan nu onderzoek te gaan doen naar de €50 die aan FIFA17 punten zijn uitgegeven en die terug te geven als daar uit komt dat het niet van mijn eigen PS4 is gebeurd.
Wat is dat trouwens voor gedoe met Fifa17? Dat is toch gewoon een full-priced game? Zit er dan toch nog pay-to-win in? En als Fifa18 uitkomt, mag je weer opnieuw beginnen?
Ik dacht aan op zijn minst een gratis theme of zo, maar inderdaad, helemaal niets, naja...Malfunctions schreef op maandag 5 december 2016 @ 19:02:
Krijg net een mailtje van PSN dat de Sint is langsgeweest en dat ik moest klikken om te zien wat er in mijn schoentje zat. Dus ik klik, staat er dat ik niks heb gekregen, omdat ik niet echt lief ben geweest..![]()
Stuur dan geen mail, dan had ik ook wel begrepen dat ik niks had gewonnen.![]()
Nu dacht ik: Relaxt, ik heb iets gewonnen, ook al is het €10 PSN tegoed ofzo.
En dan vervolgens zo'n kutmailtje. Leuke actie, wat mij betreft slecht afgehandeld.
Bij mij hetzelfde. Noem het dan gewoon ook gewoon prijsvraag i.p.v. schoentje zetten. Had ook verwacht op z'n minst iets te krijgen zoals een thema of avatar.
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Vanuit de website was het toch vrij duidelijk dat je kans maakte op een van de afgebeelde schoenen?
Maar stuur dan geen emailtje waarin een hele grote knop staat "Wat zit er in mijn schoentje?" en dan click je en krijg je te zien: "Ai, jij bent niet zo heel braaf geweest, hé?"SmooK schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:44:
Vanuit de website was het toch vrij duidelijk dat je kans maakte op een van de afgebeelde schoenen?
Hadden ze net zo goed gelijk in de mail kunnen zetten...
Magoe, maakt niet uit verder, oogde wat vreemd!
Helaas, het is inmiddels 83 gewordenNieuwevolger schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:24:
Om met een positieve noot te eindigen, m'n voorspelling, nadat ik ff15 ook al goed had gegokt, van een score van 82 is tot nu toe uitgekomen http://www.metacritic.com...t-guardian/critic-reviews
[ Voor 27% gewijzigd door Aenea op 05-12-2016 20:58 ]
hmmm niks in de schoen en waarschijnlijk een kapotte HDMI encoder chip in de ps4. Bedankt panasonic.
Schiet mij lek, ik heb helemaal geen mail gehad.
Je had je aan moet melden he.maartend schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:07:
Schiet mij lek, ik heb helemaal geen mail gehad.
Zal ik wel weer eens niet hebben gedaan. Maar zoals ik hier boven al lees, ik zou ook nix winnen.
Ha dan ben je net zo ver als ik, mijn zaak is ook doorgestuurd naar de betreffende afdeling, afwachten maar.mr_obb schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:19:
[...]
Mijn mailtje zal wel naar de eikel die mijn account had gejat zijn gegaan. Ik heb in ieder geval niets gekregen.
Ik laat bij PayPal het geschil met de 50 euro afschrijving open staan, eens kijken wie eerst is met reageren.
Verwijderd
RESIDENT EVIL 7 biohazard Theme (Gratis voor PS Plus):
https://store.playstation...03842_00-BH700000THEME002

STEEP - Theme (Gratis):
https://store.playstation...05526_00-ETH0000000000539
STEEP - Theme (Gratis):
TLG staat op 83 op dit moment. 60 Reviews waarvan 46 positief en zeven reviews met een 7 gematigd positief zijn met als laagste een 6. Ik had het gemiddelde wel een punt minder verwacht, gezien de tijd die ze hebben genomen voor de ontwikkeling.
http://www.metacritic.com...t-guardian/critic-reviews
Benieuwd of iemand 'm al in het wild spot vandaag.
http://www.metacritic.com...t-guardian/critic-reviews
Benieuwd of iemand 'm al in het wild spot vandaag.
Hoe zit het eigenlijk met de GOTY discs (Bloodborne, Witcher 3), de DLC staat daarvan gewoon op de schijf, correct?
Ik ga wss Bloodborne halen om de pro even te testen op geluid, etc (heb tot kerst verder geen games), maar in nieuw staat vind ik em wel aan de prijs (zeker als het spel 3 maanden geleden nog 28 euro was). Dus die wil ik tweedehands halen (ook 28€
), maar wil ik wel zeker zijn dat ik het complete spel zo krijg.
Ik ga wss Bloodborne halen om de pro even te testen op geluid, etc (heb tot kerst verder geen games), maar in nieuw staat vind ik em wel aan de prijs (zeker als het spel 3 maanden geleden nog 28 euro was). Dus die wil ik tweedehands halen (ook 28€
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Voor de Witcher 3 staat de DLC inderdaad gewoon op de schijf inclusief alle patches t/m versie 1.30.Grumpmeister schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 08:54:
Hoe zit het eigenlijk met de GOTY discs (Bloodborne, Witcher 3), de DLC staat daarvan gewoon op de schijf, correct?
Ik ga wss Bloodborne halen om de pro even te testen op geluid, etc (heb tot kerst verder geen games), maar in nieuw staat vind ik em wel aan de prijs (zeker als het spel 3 maanden geleden nog 28 euro was). Dus die wil ik tweedehands halen (ook 28€), maar wil ik wel zeker zijn dat ik het complete spel zo krijg.
Bloodborne weet ik niet of daar alle DLC op staat - daar heb ik de GOTY versie niet van.
PSN ID: MrMichel_75
Het Biohazard theme is gratis, het STEEP Theme is 0 euro, consistent.Verwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 06:08:
RESIDENT EVIL 7 biohazard Theme (Gratis voor PS Plus):
[afbeelding]
STEEP - Theme (Gratis):
[afbeelding]
Verwijderd
Bij mij staat er bij beide 'Gratis'.LOTG schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:15:
Het Biohazard theme is gratis, het STEEP Theme is 0 euro, consistent.
Toen ik ze in mijn mandje had stond er bij STEEP 0.00 euro.
Verwijderd
Komt omdat de RE7 theme gratis voor PS Plus is.LOTG schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:20:
Toen ik ze in mijn mandje had stond er bij STEEP 0.00 euro.
Toch apart dat zo weinig mensen wat hebben gekregen van de Playstation sint, ik kreeg 3 maanden psn lidmaatschap in de schoen!
Ps ik heb 23000 ongeveer ingevuld bij de prijsvraag of wat voor vraag het was bij het opgeven van mijn lootje
Ps ik heb 23000 ongeveer ingevuld bij de prijsvraag of wat voor vraag het was bij het opgeven van mijn lootje
Ik denk dat veel mensen (ik tenminste) het vooral niet moeten hebben van de boodschap die aan het niets krijgen plakte.michel2412 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:34:
Toch apart dat zo weinig mensen wat hebben gekregen van de Playstation sint, ik kreeg 3 maanden psn lidmaatschap in de schoen!
Niet jammer maar je hebt niets gewonnen, maar meer van je hebt ons afgelopen jaar veel geld gegeven maar we moeten je niet.
Haha als je het zo bekijkt heb je wel een punt, 600 euro uitgegeven aan games en de pro maar wel stout geweest. In de USA kregen mensen wel gratis 10 dollar.LOTG schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:36:
[...]
Ik denk dat veel mensen (ik tenminste) het vooral niet moeten hebben van de boodschap die aan het niets krijgen plakte.
Niet jammer maar je hebt niets gewonnen, maar meer van je hebt ons afgelopen jaar veel geld gegeven maar we moeten je niet.
Dat snap ik ja ze hadden er minimaal een zakje pepernoten in kunnen doen aka een thema oid.LOTG schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:36:
[...]
Ik denk dat veel mensen (ik tenminste) het vooral niet moeten hebben van de boodschap die aan het niets krijgen plakte.
Ja al was het maar iets doms, maar dit vind ik slechte marketing. Als je niets geeft doe het dan op zo een manier dat je mensen niet weg jaagt.
Ik denk dat het meer als grapje bedoelt is met een knipoog naar sinterklaas, in mijn ogen leuker gedaan dan alleen "Helaas". Maar het aantal prijzen is gewoon te karig geweest. Wellicht had het wat te maken met het nummer wat je moest ingeven (aantal lootjes die de sint zou krijgen).
Dank je, lijkt me dan met Bloodborne ook wel het geval. Vanavond / morgenavond dan maar de basisfunctionaliteiten testen en dan nog even terug naar de PS3 om Ni No Kuni en Uncharted 3 af te maken voordat ik met de PS4 beginMisterMichel schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:12:
[...]
Voor de Witcher 3 staat de DLC inderdaad gewoon op de schijf inclusief alle patches t/m versie 1.30.
Bloodborne weet ik niet of daar alle DLC op staat - daar heb ik de GOTY versie niet van.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Ik heb nu een beeld in mijn hoofd van een volwassen vent met een pruillipje.LOTG schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:41:
Ja al was het maar iets doms, maar dit vind ik slechte marketing. Als je niets geeft doe het dan op zo een manier dat je mensen niet weg jaagt.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
6 minuten Wipeout Omega Collection PS4 Pro 4K Gameplay (al is de video 1080P)
Ik blijf de leukste Wipeout toch Wipeout Fusion vinden. Lekker door de jungle van Mexico in Alca VexusThaBEN schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:23:
[video]
Edit: Nog even een filmpje erbij van het level
[YouTube: https://youtu.be/6Wd2OR0itG4]
[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 06-12-2016 12:33 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De eerste gameplay beelden van Ace Combat 7 VR die ik heb kunnen vinden
AaaannnnndddddThaBEN schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:29:
De eerste gameplay beelden van Ace Combat 7 VR die ik heb kunnen vinden
[video]
Dit zou zooo gaaf zijn icm echte control sticks ipv met de controller in de hand te zitten.
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
En zo te zien zonder kabels die in de weg hangen,RoRoo schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:40:
[...]
Aaaannnnnddddd
Dit zou zooo gaaf zijn icm echte control sticks ipv met de controller in de hand te zitten.
Het grootste probleem met VR en andere objecten is dat ze precies op de juiste plek moeten staan. Die stick moet ook staan waar jij hem ziet staan anders gaat het mis en breek het ook de illusie.
Ik kon echt niks vinden over die PS actie, ik zag hem op Facebook langskomen als advertentie over schoentje zetten maar ik vertrouwde het niet want de link was iets van PlayStation actie.nl en Facebook advertenties, op de site van PlayStation stond niks erover en heb via mail niks gehad, hoe wisten jullie ervan?
The last of us patch 1.08 heeft behoorlijk wat verandert.
1080p gebruikers hebben geen supersampling meer. Dus is nu Native 1080p in zowel 30/60fps modus.
Maar met high shadows in beide opties.(met rare glitches )
Maar in 4k is het dus zoals hiervoor was. Native 4k in 30fps modus (high shadows) en 3200x1800 in 60fps (Low shadows)
De vele fps drops zijn nu grotendeels gefixed in deze modus en is beter dan base ps4.
Waar de 1080p Pro versie nu nooit meer dropt onder de 60fps. Maar wel weer stuk minder mooi is ivm veel aliasing zichtbaar.
Dus ja het heeft voor en nadelen. Ik wil gewoon een optie die mij laat kiezen welke resolutie icm welke fps.
Downsampled op 60fps zag er prachtig uit. En nu de grootste drops gefixed zijn zou ik dat graag willen ervaren. Maar dat kan dus niet meer want heb geen 4k tv...
Rare keuzes en gok snel een nieuwe patch die dit fixed.
[ Voor 0% gewijzigd door v8power67 op 06-12-2016 13:22 . Reden: 4k 30fps heeft high shadows ipv low ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Speel je de MP nog zo vaak ofzo, dat je je zo opwindt over deze patch? Ik heb de game inmiddels 5 of 6x uitgespeeld ofzo. Ben er wel klaar mee onderhand. Wel een van mijn favoriete games ooit, maar goed. Ik kan me hier niet echt druk om maken.v8power67 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:20:
[video]
1080p gebruikers hebben geen supersampling meer. Dus is nu Native 1080p in zowel 30/60fps modus.
Maar in 4k is het dus zoals hiervoor was. Native 4k in 30fps modus (high shadows) en 3200x1800 in 60fps (Low shadows)
De vele fps drops zijn nu grotendeels gefixed in deze modus en is beter dan base ps4.
Waar de 1080p Pro versie nu nooit meer dropt onder de 60fps. Maar wel weer stuk minder mooi is ivm veel aliasing zichtbaar.
Dus ja het heeft voor en nadelen. Ik wil gewoon een optie die mij laat kiezen welke resolutie icm welke fps.
Downsampled op 60fps zag er prachtig uit. En nu de grootste drops gefixed zijn zou ik dat graag willen ervaren. Maar dat kan dus niet meer want heb geen 4k tv...
Door de link die Dennis hier postteJamesl schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:10:
(...) hoe wisten jullie ervan?
Hell yeah!! InstabuyThaBEN schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:23:
[video]
Wipeout HD en Fury waren fantastisch; die liepen op de PS3 al op 1080/60.
Ontzettend moeilijke games, maar zo ontzettend tof
[ Voor 53% gewijzigd door Superkiwi op 06-12-2016 13:53 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nee maar was juist heel recent van plan de singleplayer weer te gaan doen icm left behind dlc die ik nog niet gespeeld had. Dus ja juist door de downsampled graphics icm 60fps was ik hyped.. maja te laat vrees ik.bram1984 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:41:
[...]
Speel je de MP nog zo vaak ofzo, dat je je zo opwindt over deze patch? Ik heb de game inmiddels 5 of 6x uitgespeeld ofzo. Ben er wel klaar mee onderhand. Wel een van mijn favoriete games ooit, maar goed. Ik kan me hier niet echt druk om maken.
Maar op neogaf denken ze dat het een policy verandering is, net als the last guardian die geen downsampled versie heeft op 1080p, lijkt wel alsof ze misschien weer van downsamplen afstappen. Ook de uitleg van het spel op de officiele sites zijn verandert en het downsample verhaal is eruit gehaald.
Kan dus grote nadelen hebben voor toekomstige ps4 pro games op 1080p.
Verwijderd
PlayStation EU
New on PS Store this week: The Last Guardian, ARK: Survival Evolved, Star Wars VR Mission, more:
https://blog.eu.playstati...5&adbpl=tw&adbpr=36969785
New on PS Store this week: The Last Guardian, ARK: Survival Evolved, Star Wars VR Mission, more:
https://blog.eu.playstati...5&adbpl=tw&adbpr=36969785
Paar nieuwe controllers binnen gekregen, wat is het nut van de lightbar die nu ook zichtbaar is aan de bovenkant?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
- je kunt nu beter zien of hij aan staan als hij op tafel ligt met de lightbar van je af.Mars18 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:41:
Paar nieuwe controllers binnen gekregen, wat is het nut van de lightbar die nu ook zichtbaar is aan de bovenkant?
- je kunt nu spelende beter de kleur van de lightbar zien. sommige games maken hier gebruik van
- niet omdat het moet, maar omdat het kan...
Belangrijkste feature is wanneer je samen met iemand couch co-op speelt je direct kan zien wie welke speler is. Bijvoorbeeld in FIFA hebben de lightbars dezelfde kleur als het icoontje van je speler op het scherm.M a r c o schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:45:
[...]
- je kunt nu beter zien of hij aan staan als hij op tafel ligt met de lightbar van je af.
- je kunt nu spelende beter de kleur van de lightbar zien. sommige games maken hier gebruik van
- niet omdat het moet, maar omdat het kan...
Dan hoef je niet meer je controller te kantelen om te zien welke kleur je controller heeft.
[ Voor 8% gewijzigd door ThaBEN op 06-12-2016 15:02 ]
Verwijderd
De PS Plus gratis meuk is nu te downloaden via de website:
https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME
Toch 5 daarvan te spelen op de PS4 (Pro).
https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME
Toch 5 daarvan te spelen op de PS4 (Pro).
Ah zo. Jammer in dat geval ja.v8power67 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:28:
[...]
Nee maar was juist heel recent van plan de singleplayer weer te gaan doen icm left behind dlc die ik nog niet gespeeld had. Dus ja juist door de downsampled graphics icm 60fps was ik hyped.. maja te laat vrees ik.
Maar op neogaf denken ze dat het een policy verandering is, net als the last guardian die geen downsampled versie heeft op 1080p, lijkt wel alsof ze misschien weer van downsamplen afstappen. Ook de uitleg van het spel op de officiele sites zijn verandert en het downsample verhaal is eruit gehaald.
Kan dus grote nadelen hebben voor toekomstige ps4 pro games op 1080p.
Maar waarom zou men dit willen? Dit is toch juist een mooie feature op 1080p TV's? Of willen Sony pushen naar een 4K TV?
Heb ik me werkelijk echt nog nooit afgevraagd. Ik pak 'm op en als er geen reactie is op mijn input, dan druk ik de PS knop in. Verder gaan ze automatisch uit bij inactiviteit.M a r c o schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:45:
[...]
- je kunt nu beter zien of hij aan staan als hij op tafel ligt met de lightbar van je af.
http://www.ibood.com/nl/n...19966/1458/playstation-4/
Verdorie, zie net dat iBood vet goede aanbiedingen had, helaas nu allemaal al uitverkocht...
Verdorie, zie net dat iBood vet goede aanbiedingen had, helaas nu allemaal al uitverkocht...
Ja dat zou zomaar een reden kunnen zijn. Hoop dat allemaal storm in een glas is en dat ze gewoon terug patchen. Maar wie weet vinden ze de reactie erop toch te Pro 1080p en willen ze hun tv divisie boosten.bram1984 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:08:
[...]
Ah zo. Jammer in dat geval ja.
Maar waarom zou men dit willen? Dit is toch juist een mooie feature op 1080p TV's? Of willen Sony pushen naar een 4K TV?
[...]
Hoop het niet voor Sony want dat zou wel echt bullshit zijn. En meer mensen richting scorpio pushen als ze dit zo aanpakken.
Die waren binnen no-time weg.hegemanjelle schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:21:
Wat is het hele nut van dat light systeem als je geen camera hebt? Verbruikt een hoop energie voor niks, irritante reflecties in de TV en niet uit te schakelen.Mars18 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:41:
Trackpad is even nutteloos, had potentie in de browser maar nee. Afgezien van een paar spellen die het als gimmick of lastig te bereiken button gebruiken ook vrij zinloos.
@LOTG: Dan heb je zeker een tv met shiny coating? Ik heb daar geen last van.
Ik heb er met mijn Pioneer plasma wel "last" van. Maar maak me er niet druk om. Hopelijk komt Sony met een optie om de kerstverlichting helemaal uit te schakelen want daar is wel vraag naar.tiguan schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:37:
@LOTG: Dan heb je zeker een tv met shiny coating? Ik heb daar geen last van.
[ Voor 3% gewijzigd door maukoo op 06-12-2016 15:47 ]
Ik denk dat het antwoord daarop nee is. Sony lijkt van dit soort veel gevraagde en logische features helemaal niets te maken.maukoo schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:45:
[...]
Ik heb er met mijn Pioneer plasma wel "last" van. Maar maak me er niet druk om. Hopelijk komt Sony met een optie om de kerstverlichting helemaal uit te schakelen.
Vooral omdat er al opties zijn om de lightbar aan te passen maar uit schittert door afwezigheid. Net als de touchpad optie in de browser. Waarom? Dit was DE plek om het ding nuttig te maken, maar in plaats daar van hebben ze wel een half werkende tekstinput op basis van beweging die slechter werkt als die op mijn LG TV. Waarom kan het daar wel werken? Maak dat toetsenbord gewoon groter.
Een uservoice zoals bij Xbox zou niet misstaan, daar word continue verbeterd op basis van user input.
Ik ben primair een pc gamer, maar met de komst van een remaster van Crash Bandicoot wordt het nu wel heel moeilijk om geen PS4 te kopen.
Er zijn toch enkele games die ik graag wil spelen:
- Last Of Us
- Crash Bandicoot
- Kingdom Hearts
- Uncharted
Met de feestdagen en de PS4 Pro gaan er volgens mij wel enkele mooie koopjes te vinden voor een 2dehands PS4. Of zeggen jullie toch dat ik beter voor PS4 Pro zou gaan?
- Last Of Us
- Crash Bandicoot
- Kingdom Hearts
- Uncharted
Met de feestdagen en de PS4 Pro gaan er volgens mij wel enkele mooie koopjes te vinden voor een 2dehands PS4. Of zeggen jullie toch dat ik beter voor PS4 Pro zou gaan?
Ik zou gaan voor de Pro. In principe betaal je 'slechts' €100 meer (prijs van 1,5 retail game) voor een dubbel zo krachtige en futureproof console. Ook indien je ooit VR wil aanschaffen werkt dit beter op de Pro.
Daarentegen als je slechts sporadisch op een console gaat gamen en voornamelijk op de PC kan ik me voorstellen dat je wacht totdat er een mooie 2e hands deal is.
Game Mania heeft onlangs best veel PS4's ingenomen vanwege de omruilactie voor de PS4 Pro. Die inruilactie heeft vandaag zijn laatste dag. Ik verwacht dat er binnenkort leuke deals zullen komen via Game Mania voor een 2e hands PS4.
Daarentegen als je slechts sporadisch op een console gaat gamen en voornamelijk op de PC kan ik me voorstellen dat je wacht totdat er een mooie 2e hands deal is.
Game Mania heeft onlangs best veel PS4's ingenomen vanwege de omruilactie voor de PS4 Pro. Die inruilactie heeft vandaag zijn laatste dag. Ik verwacht dat er binnenkort leuke deals zullen komen via Game Mania voor een 2e hands PS4.
Hecht je waarde aan wat de Pro extra brengt? Ik denk namelijk niet dat je die 2e hands goedkoop gaat vinden, een originele PS4 wel en een slim komt nog wel vaak in de aanbieding (was bij MM DE <200 euro op black friday).Asskicker schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:39:
Ik ben primair een pc gamer, maar met de komst van een remaster van Crash Bandicoot wordt het nu wel heel moeilijk om geen PS4 te kopen.
- Last Of Us
- Crash Bandicoot
- Kingdom Hearts
- Uncharted
Ik zou persoonlijk voor de Pro gaan.Asskicker schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:39:
- Last Of Us
- Crash Bandicoot
- Kingdom Hearts
- Uncharted
Ik heb namelijk ergens het gevoel dat Sony over twee jaar de PS4 slim laat "vallen" en dat de games echt helemaal geoptimaliseerd worden voor de Pro. En ik zie toch al wel kleine verbeteringen met de Pro ondanks dat ik geen HDR of 4K tv heb. Maar goed, je moet er wel het budget voor hebben.
Tevens vind ik het het ook een fijne gedachte te weten dat ik 2 jaar garantie hebt met mijn PS4 Pro. Ik weet niet precies waar je recht op hebt indien je een console 2e hands koopt.Jasphur schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:54:
[...]
Ik zou persoonlijk voor de Pro gaan.
Ik heb namelijk ergens het gevoel dat Sony over twee jaar de PS4 slim laat "vallen" en dat de games echt helemaal geoptimaliseerd worden voor de Pro. En ik zie toch al wel kleine verbeteringen met de Pro ondanks dat ik geen HDR of 4K tv heb. Maar goed, je moet er wel het budget voor hebben.
Je bent net te laat, black friday is geweest, bij de duiste mediamarkt kon je een slim 500gb voor 196 euro krijgen of in nederland 1tb met een extra controller voor 280. Dat waren veel betere acties dan eentje tweede hands voor 180.Asskicker schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:39:
- Last Of Us
- Crash Bandicoot
- Kingdom Hearts
- Uncharted
Geld dit ook voor de standalone uitbreiding?v8power67 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:20:
[video]
Er is er eentje nu maar een tientje op de Ps4 namelijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Jeuj de ps4 heeft weer beeld. toch die DHCP setting geweest dan.
ps4 naar werk genomen, aan monitor gehangen, werkte. vreemd. DHCP uitgeschakeld, geen idee wat het doet of waarom die actief was (default?).
Thuis alles weer hetzelfde aangesloten. beeld!
Is the last of us 2 er al?
ps4 naar werk genomen, aan monitor gehangen, werkte. vreemd. DHCP uitgeschakeld, geen idee wat het doet of waarom die actief was (default?).
Thuis alles weer hetzelfde aangesloten. beeld!
Is the last of us 2 er al?
Zo ik heb de Xbox One Thumbsticks binnen en geplaatst. Eindelijk van die onhandige bolle pookjes af

Ik heb een probleem.
Tijdens het in typen van mijn email-adres heb ik een typ foutje gemaakt.
Nu wil ik mijn email wijzigen maar dit gaat alleen door middel van een mailt je naar het verkeerde email adres.
Is er nog een andere manier om het te wijzigen?
Nu wil ik mijn email wijzigen maar dit gaat alleen door middel van een mailt je naar het verkeerde email adres.
Ja klopt geld ook voor de left behind dlc.Donstil schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 18:56:
[...]
Geld dit ook voor de standalone uitbreiding?
Er is er eentje nu maar een tientje op de Ps4 namelijk.
Heb je het email gebruikt voor het aanmaken van het account? Want dan kan toch gewoon opnieuw proberen een nieuw account aan te maken maar dan wel je goeie email invullen? Of was het voor iets anders?jurriaan10 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 19:23:
Ik heb een probleem.
Nu wil ik mijn email wijzigen maar dit gaat alleen door middel van een mailt je naar het verkeerde email adres.![]()
Heb gebeld met de helpdesk het is al opgelost. als nog bedankt voor je reactie.
Nieuwevolger schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 19:44:
[...]
Heb je het email gebruikt voor het aanmaken van het account? Want dan kan toch gewoon opnieuw proberen een nieuw account aan te maken maar dan wel je goeie email invullen? Of was het voor iets anders?
Idem hier. Panasonic plasma uit een hogere serie dus met glasplaat. Juist omdat de Dualshock V2 ook het licht aan de bovenkant laat zien heb ik wat decals besteld voor de controller. Hopelijk deze week binnen. Het leidt mij wel af als ik in het pikkedonker zit te gamen.maukoo schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:45:
[...]
Ik heb er met mijn Pioneer plasma wel "last" van.
Die Light Bar is bij veel games een pure gimmick en dat is jammer. In GTA flikkert de Light Bar rood en blauw als je wanted bent wat niet veel toe voegt. Idem bij Tomb Raider waar de Bar geel wordt als je een flare aan steekt. Maar in Killzone heb je geen HUD en is de enige manier om je health te zien de Light Bar. Wat aan de ene kant wel meer gebruik is maar aan de andere kant niet handig omdat je dan telkens naar de controller moet kijken.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Mooi man, ik kreeg die van mij vorige week binnen. Uit china via alibaba. Totaal 2€. Nu nog een keer de rust vinden om de controllers open te schroevenDonstil schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 19:20:
Zo ik heb de Xbox One Thumbsticks binnen en geplaatst. Eindelijk van die onhandige bolle pookjes af![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was ook zoiets. Althans ik heb gelijk 5 setjes besteld en was €9,- kwijt.KookSpook schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 19:56:
[...]
Mooi man, ik kreeg die van mij vorige week binnen. Uit china via alibaba. Totaal 2€. Nu nog een keer de rust vinden om de controllers open te schroeven
3 maanden plus voor €9,95. Shit dat had ik wel kunnen gebruiken.hegemanjelle schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:21:
[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 06-12-2016 20:42 ]
Dat precies, het is echt maar sporadisch voor enkele games. Daarom voel ik mij nu ook niet meteen verplicht om een Pro te kopen. Maar aan de andere kant als ik de Digital Foundry frametest van The Last Guardian bekijk ziet de gewone PS4 versie er echt heel haperig uit.ThaBEN schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:44:
Ik zou gaan voor de Pro. In principe betaal je 'slechts' €100 meer (prijs van 1,5 retail game) voor een dubbel zo krachtige en futureproof console. Ook indien je ooit VR wil aanschaffen werkt dit beter op de Pro.
Wat me het meeste zou aanspreken in een Pro is dat de games smoother lopen, ik bezit ook geen 4k tv.LOTG schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:44:
[...]
Hecht je waarde aan wat de Pro extra brengt? Ik denk namelijk niet dat je die 2e hands goedkoop gaat vinden, een originele PS4 wel en een slim komt nog wel vaak in de aanbieding (was bij MM DE <200 euro op black friday).
Dat lijkt mij echt een slechte zet als ze dat zouden doen, dan gaan ze toch een groot deel van hun publiek alienaten? En volgens mij heb ik het er budget ook gewoon niet voor over, zeker omdat het over maar enkele games gaat.Jasphur schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:54:
[...]
Ik zou persoonlijk voor de Pro gaan.
Ja helaas, een PS4 stond niet echt op mijn verlanglijst maar zodra ik die Crash Bandicoot trailer zag was ik verkocht.Nieuwevolger schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:00:
[...]
Je bent net te laat, black friday is geweest, bij de duiste mediamarkt kon je een slim 500gb voor 196 euro krijgen of in nederland 1tb met een extra controller voor 280. Dat waren veel betere acties dan eentje tweede hands voor 180.
Bedankt voor de reacties!
Komen daar nog telkens weer nieuwe producten bij? Of blijft het zo (wat er al staat).Donstil schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:09:
[...]
Dit was ook zoiets. Althans ik heb gelijk 5 setjes besteld en was €9,- kwijt.
[...]
3 maanden plus voor €9,95. Shit dat had ik wel kunnen gebruiken.
Kwam nog €6 verzendkosten bij.Donstil schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:09:
[...]
Dit was ook zoiets. Althans ik heb gelijk 5 setjes besteld en was €9,- kwijt.
[...]
3 maanden plus voor €9,95. Shit dat had ik wel kunnen gebruiken.
Toch wel tof, kreeg vanavond een mail van Power Unlimited dat ik Resident Evil 4, 5 en 6 Remastered gewonnen heb en thuisgestuurd krijg. Vult de collectie lekker aan
Ook ik heb de balen er in dat ik de knoop niet heb doorgehakt op black friday.LOTG schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:44:
[...]
Hecht je waarde aan wat de Pro extra brengt? Ik denk namelijk niet dat je die 2e hands goedkoop gaat vinden, een originele PS4 wel en een slim komt nog wel vaak in de aanbieding (was bij MM DE <200 euro op black friday).
Had graag een 1tb met twee controllers gekocht voor 279,-.
Helaas kwam er op cyber monday gek genoeg helemaal nergens een interessante aanbieding. En nu heb ik dus nog steeds geen ps4 slim...
Zoek elke dag naar een beetje gelijke aanbieding, of een combi met bijv uncharted4, maar helaas, tot nu toe nog niks. En nee, nu wil ik natuurlijk niet meer de volle mep betalen. Wil wel een aanbieding vinden
Jullie had gewoon de PS4 Pro moeten halen op Black Friday, slechts 330 euro betaald.
Iemand The Last Guardian al geprobeerd? Is zojuist beschikbaar gekomen in de Playstation Store.
Verwijderd
The Last Guardian op mijn PS4 Pro.
De video is in 1080p en ziet er goed uit.
Ik ben deze zomer mijn hond verloren,
dus dit spel is super voor mij om te spelen.
Crash Bandicoot gaat denk ik wel een hitje worden.
Dan had hij wel voor de grote goegemeente beschikbaar moeten zijn.NotSoSteady schreef op woensdag 7 december 2016 @ 01:02:
Jullie had gewoon de PS4 Pro moeten halen op Black Friday, slechts 330 euro betaald.
Je kon gewoon naar het betaalscherm gaan, zo heb ik hem ook gekocht.maartend schreef op woensdag 7 december 2016 @ 08:46:
[...]
Dan had hij wel voor de grote goegemeente beschikbaar moeten zijn.
Ja dat was handig geweest als dat men dat ook geweten had.NotSoSteady schreef op woensdag 7 december 2016 @ 08:48:
[...]
Je kon gewoon naar het betaalscherm gaan, zo heb ik hem ook gekocht.
Verwijderd
http://ghost-recon.ubisof...38674#iq5zm5WtkJkb5llC.97
Registreer je voor de Ghost Recon: Wildlands beta.
Sorry, an error has occured.Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:15:
http://ghost-recon.ubisof...38674#iq5zm5WtkJkb5llC.97
Please try again later.
Verwijderd
Een half uur geleden werkte het nog wel en ik heb me succesvol kunnen aanmelden voor de beta.Paulus07 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:45:
Sorry, an error has occured.
Please try again later.
Ik had gisteravond m'n Pro eens getest met een disc, en ik vroeg me af welke geluiden normaal waren; Met het opstarten van de game waren er wat luidere tikken te horen en (logischerwijs) de schijf die flink draait. Maar met name de tikken maakte ik me wat zorgen om. Toen ik eenmaal ingame zat, was de Pro wel vrij stil. M'n vrouw zat dichterbij aan d'r bureau en hoorde niks.
Maar goed, is het normaal dat er wat tikken te horen zijn bij het initieel runnen van een disc? Vanavond probeer ik nog wat andere cases, gewoon de game nogmaals opstarten en een eject - restart.
Maar goed, is het normaal dat er wat tikken te horen zijn bij het initieel runnen van een disc? Vanavond probeer ik nog wat andere cases, gewoon de game nogmaals opstarten en een eject - restart.
Ik een kwartier geleden ofzo nog. Ging goed.Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:49:
[...]
Een half uur geleden werkte het nog wel en ik heb me succesvol kunnen aanmelden voor de beta.
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
De game wordt volledig op de hardeschijf geinstalleerd de vanaf eerste keer dat je m start, waarschijnlijk genereert dat het geluid. Dan zou het de volgende keer niet meer voor moeten komen, althans bij de game die dan op de hardeschijf is geinstalleerd.Grumpmeister schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:49:
Ik had gisteravond m'n Pro eens getest met een disc, en ik vroeg me af welke geluiden normaal waren; Met het opstarten van de game waren er wat luidere tikken te horen en (logischerwijs) de schijf die flink draait. Maar met name de tikken maakte ik me wat zorgen om. Toen ik eenmaal ingame zat, was de Pro wel vrij stil. M'n vrouw zat dichterbij aan d'r bureau en hoorde niks.
Ik denk dat Dennis z'n link niet werkt omdat er een ID-nummer in verwerkt zit. Probeer deze eens: http://ghost-recon.ubisof...a-registration/index.aspx
Zoiets dacht ik inderdaad al, maar ik kreeg op werk te horen dat bij installatie het spel ook nog niet gespeeld kon worden en dat er een laadbalkje zichtbaar was. Dat was bij mij niet het geval. Ik zal vanavond nog eens wat meer testen, als 'ie dan stil is, dan zal het inderdaad de installatie geweest zijn.dutchgio schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:01:
[...]
De game wordt volledig op de hardeschijf geinstalleerd de vanaf eerste keer dat je m start, waarschijnlijk genereert dat het geluid. Dan zou het de volgende keer niet meer voor moeten komen, althans bij de game die dan op de hardeschijf is geinstalleerd.
Hij was net even offline, ik had wel kunnen registreren maar een collega kreeg de foutmelding zoals hierboven vermeldDarkermoon schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:04:
Ik denk dat Dennis z'n link niet werkt omdat er een ID-nummer in verwerkt zit. Probeer deze eens: http://ghost-recon.ubisof...a-registration/index.aspx
Nu lijkt ie het weer te doen
Hij zal wel nog opspinnen, om te checken of de disc erin zit. En het stoppen maakt ook best veel lawaai.Grumpmeister schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:05:
[...]
Zoiets dacht ik inderdaad al, maar ik kreeg op werk te horen dat bij installatie het spel ook nog niet gespeeld kon worden en dat er een laadbalkje zichtbaar was. Dat was bij mij niet het geval. Ik zal vanavond nog eens wat meer testen, als 'ie dan stil is, dan zal het inderdaad de installatie geweest zijn.
Een tikkend geluid is normaal omdat hij op de disc aan het zoeken is (even heel snel en dan remmen).
[ Voor 8% gewijzigd door LOTG op 07-12-2016 10:10 ]
Grumpmeister schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:49:
Dit.LOTG schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:09:
[...]
Hij zal wel nog opspinnen, om te checken of de disc erin zit. En het stoppen maakt ook best veel lawaai.
Harde tikken zijn wel bijzonder opzich, het zou niet veel anders moeten zijn dan het mechanische geluid dat je gewend bent van een optische drive
Kun je anders eens een sample opnemen?
[ Voor 45% gewijzigd door PaYnE81 op 07-12-2016 10:11 . Reden: originele poster ook ff gequote :) ]
Als het vanavond nog optreed zal ik het inderdaad even opnemen, wordt mogelijk vervolgd dusPaYnE81 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:10:
[...]
[...]
Dit.
Harde tikken zijn wel bijzonder opzich, het zou niet veel anders moeten zijn dan het mechanische geluid dat je gewend bent van een optische drive
Kun je anders eens een sample opnemen?
Ik heb hem (PS4 Slim, 1TB, 2 Controllers voor € 279,-) zaterdag nog kunnen halen (had ook spijt dat ik geen gebruik had gemaakt van een Black Friday deal) in een fysieke winkel van Bart Smit. Online was hij overal uitverkocht maar ik heb alle winkel voorraden van zowel Bart Smit als Intertoys nagekeken en winkels lopen bellen om te checken of het klopte. Zodoende heb ik hem klaar kunnen laten leggen en hadden we hem sinds zaterdag in huisAllewijn schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 23:04:
[...]
Ook ik heb de balen er in dat ik de knoop niet heb doorgehakt op black friday.
Had graag een 1tb met twee controllers gekocht voor 279,-.
Helaas kwam er op cyber monday gek genoeg helemaal nergens een interessante aanbieding. En nu heb ik dus nog steeds geen ps4 slim...
Zoek elke dag naar een beetje gelijke aanbieding, of een combi met bijv uncharted4, maar helaas, tot nu toe nog niks. En nee, nu wil ik natuurlijk niet meer de volle mep betalen. Wil wel een aanbieding vinden
Die van mij arriveert vandaag met de post. Vanavond ga ik ermee aan de gang.Jefson schreef op woensdag 7 december 2016 @ 01:11:
Iemand The Last Guardian al geprobeerd? Is zojuist beschikbaar gekomen in de Playstation Store.
haha, dat doen wij ook bij de controllers zodra ze scheurenDonstil schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 19:20:
Zo ik heb de Xbox One Thumbsticks binnen en geplaatst. Eindelijk van die onhandige bolle pookjes af![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nou PayPal heeft mijn claim op de onterechte afschrijving van €50,= afgewezen, ze zien het als een normale transactie en ik moet het verder met Sony regelen. Het werkt dus niet als met een credit card dat als die gestolen word dat je beschermd bent.mr_obb schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:19:
[...]
Mensen die het nog NIET hebben gedaan zet de tweetrapsauthenticatie voor PlayStation Network-accounts aan. Eens kijken wat Sony nu gaat doen, zoals vermeld is het ook in behandeling bij de Sony klantenservice.
Jammer dat ik het artikel wat hier op tweakers geplaatst ook gemist heb. Heeft iemand uit dit topic wel eens een nieuwsbrief van Sony gehad dat deze 2-Step Verification aanbevolen wordt ?
Nee, ik heb het naar aanleiding van dat bericht zelf aangezet, maar ze zouden dat wel wat meer mogen pushen inderdaad.
Zeker nu dergelijke hacks dus ook reëel zijn.
Eens, ik heb hetzelfde gedaan na dat bericht.dutchgio schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:38:
Nee, ik heb het naar aanleiding van dat bericht zelf aangezet, maar ze zouden dat wel wat meer mogen pushen inderdaad.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.