Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:15
Voor de liefhebbers: Rise Of The Tomb Raider voor de PS4 is € 28,00 bij Bart Smit.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:50
Tuurlijk om het echt te meten, heb je db meet apparatuur nodig (duh) :P .

Maar ik denk dat je prima kan zeggen dat sommige oudere modellen ps4 erg veel lawaai maakten, net zoals dit gold voor de eerste x360 bijvoorbeeld. Of de herrie die je kreeg op een ps2 met paarse cd/dvd's........ Dit is meer dan je normaliter van een console zou mogen verwachten. (en ja dit is natuurlijk subjectief, maar als je een pol zou maken, zou het merendeel van de mensen het waarschijnlijk met deze stelling eens zijn ;) )

Volgens mij ook een reden dat de x360 en ook ps4, met nieuw modellen en revisies over het algemeen als stiller worden ervaren.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 15:59
Jasphur schreef op woensdag 14 december 2016 @ 08:14:
[...]

Mensen zijn volgens mij altijd geneigd eerder iets te zeggen dat iets niet goed werkt (of veel herrie maakt) dan wanneer het wel goed werkt. Ik verwacht dat de groep personen die een stille PS4 heeft groter is dan de groep die (teveel) herrie maakt. Zelf maakt mijn Pro nauwelijks geluid. Ook niet als ik FFXV in HiRes aan het spelen ben. (overigens geen aanrader, de Light versie speelt een stuk soepeler).
Daar heb je zeker gelijk in...

He bah, had ik net besloten m'n pro gewoon te houden, nou ga ik weer twijfelen door opmerkingen van stille Pro-bezitters hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Wat een dumpprijs zeg http://www.mediamarkt.nl/...-slim-500-gb-1472861.html
222 is dat een gereviseerde ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Dat is de standaard prijs deze week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Tijdens het spelen van Skyrim SE vind ik de PRO vaak behoorlijk luidruchtig. Zo hard heb ik mijn PS4 zelden horen blazen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Ik denk dat het er ook aan ligt wat je gewend bent aan console geluid en of je console in een kast/warme ruimte staat etc. Er zijn dus zoveel verschillende variabelen, dat ik denk dat de geluidsproductie van het zelfde model en revisie niet veel uit elkaar zal lopen.

De eerste XBOX 360 en in zekere zin ook de eerste PS3 maakten enorm veel geluid. De eerste PS4 al minder. In mijn beleving waren de PS4 CUH-1116 en CUH-1216 behoorlijk stil. Van de PlayStation 4 Pro die ik nu heb kan ik nog niet heel veel zeggen eigenlijk, gezien hij nog niet heel veel heeft aan gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Misschien een tip voor mensen die de PlayStation net als ik in een meubel hebben staan ( voorkant open ).
Ik heb een stil USB ventilatortje aangesloten welke voor luchtverversing in het meubel zorgt. Sindsdien heeft mijn lounch ps4 nooit meer maximaal geblazen.
Nu met de pro is het helemaal top vanwege de USB aan de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:45:
[...]

Tuurlijk om het echt te meten, heb je db meet apparatuur nodig (duh) :P .

Maar ik denk dat je prima kan zeggen dat sommige oudere modellen ps4 erg veel lawaai maakten, net zoals dit gold voor de eerste x360 bijvoorbeeld. Of de herrie die je kreeg op een ps2 met paarse cd/dvd's........ Dit is meer dan je normaliter van een console zou mogen verwachten. (en ja dit is natuurlijk subjectief, maar als je een pol zou maken, zou het merendeel van de mensen het waarschijnlijk met deze stelling eens zijn ;) )

Volgens mij ook een reden dat de x360 en ook ps4, met nieuw modellen en revisies over het algemeen als stiller worden ervaren.
Zelfs dB's zeggen niet zo veel over hoe je geluid/lawaai ervaart; dat verschilt van persoon tot persoon. Een luide ventilator kan als achtergrondruis klinken tijdens stille passages (xbox 360 elite), terwijl het zachte maar net iets luider wordende gebrom tijdens actievolle delen gewoon door alle geluidseffecten opvalt (ps3 slim, met als bonus het geluid van door warmte uitzettend/krimpend kunststof).
Waar ik overigens zelf het meeste last van had waren de disc-leesacties, vooral bij de wat spannender spellen. Op de GameCube wist je bijvoorbeeld in Eternal Darkness of Resident Evil 4 al dat er iets ging gebeuren voordat het gebeurde. Leve de hard disk-installatie!

Voordeel van de PS4 Slim en Pro is dat het schoonmaken van de ventilator nu makkelijker lijkt. Het zelf vervangen van koelpasta op een game console om deze weer stil te krijgen vind ik zelfs voor een tweaker eigenlijk vrij belachelijk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
MartijnS72 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:28:
[...]

Voordeel van de PS4 Slim en Pro is dat het schoonmaken van de ventilator nu makkelijker lijkt. Het zelf vervangen van koelpasta op een game console om deze weer stil te krijgen vind ik zelfs voor een tweaker eigenlijk vrij belachelijk... ;)
Ja en in beide gevallen bye bye warranty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:47

robhof

Lembongan view

Aantal weken terug was deze versie €200,- bij Saturn in Duitsland en Amazon.de. Dat was een dumpprijs! Waar ik overigens erg blij mee was (en ben). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
robhof schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:40:
[...]

Aantal weken terug was deze versie €200,- bij Saturn in Duitsland en Amazon.de. Dat was een dumpprijs! Waar ik overigens erg blij mee was (en ben). ;)
Ja dat waren tenminste echte aanbiedingen daar, niet de bullshit hier met cashback voor marginale kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
LOTG schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:35:
[...]

Ja en in beide gevallen bye bye warranty.
De bovenkant van de Slim en Pro zit toch niet vast met schroeven en komt los zonder het verbreken van stickers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
MartijnS72 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:44:
[...]

De bovenkant van de Slim en Pro zit toch niet vast met schroeven en komt los zonder het verbreken van stickers?
Die zit vast met schroeven achter bij het IO shield onder de warranty void stickers. Kun je zien in de officiële teardown.
Zou wat zijn, want als je de cover er af hebt kun je vrijwel alles eruit trekken.

[ Voor 15% gewijzigd door LOTG op 14-12-2016 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30
Dat is dus niet waar de bovenste kap is benaderbaar zonder een enkele schroef los te halen. Deze zit namelijk vast met plastic haakjes. Hier kun je oa gedeeltelijk bij de fan komen. De daadwerkelijke hardware onderdelen zitten de onderste twee "plakken" en om daar bij te kunnen moet je schroeven los maken die onder warrenty stickers zitten

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Maar pas dus wel op met de plastic haakjes; die overleven herhaaldelijk loshalen vast niet. En als je de ventilator sloopt bij het schoonmaken, heb je waarschijnlijk een probleem bij het claimen van garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Mijn bron
Hij trekt de hele PSU er uit (die de helft van het apparaat is en volgens mij een groot deel van het loud fan probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 22:34
soldier wolf schreef op woensdag 14 december 2016 @ 00:19:
voor de mensen die twijfelen om titanfall 2 te kopen met de kerst deals hierbij een update: erg goede single player.
ook multiplayer speelt heerlijk!

alleen het spel is zo dood als wat!!

free for al 0 players online. ctf 0 players online
Speel je wel op de playstation 4 dan?
Met 0 players lijkt me er toch wel iets aan de hand, ik speel het spel elke avond op de ps4 en er zijn in alle playlists meer dan zat mensen online om mee te gamen, meestal zoekt die zo in rond de 9000 actieve games voor een lege plek waar je kunt joinen.(dat wordt bovenin aangegeven), Het duurt eigenlijk nooit langer dan 20 seconden voor je in een game zit die altijd vol zit met spelers. Inmiddels al drie keer geprestiged in de multiplayer (regenerated heet dat in titanfall), en nog lang niet zat van !

Ik herken niets van het dood statement in ieder geval :*)

De single player is inderdaad erg goed, maar ook de multiplayer vind ik vele malen beter spelen dan COD IW, die speel ik eigenlijk nauwelijks terwijl titanfall 2 echt elke dag gespeeld wordt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
Boobybandit schreef op woensdag 14 december 2016 @ 01:52:
[...]

Dat is niet mijn ervaring. Dit weekend en maandag flink online gegamed. Minstens 1000 spelers online in de regio. Misschien ligt het aan de map die je gebruikte?

Overigens kan ik de rest van je post beamen. Een van de beste single player campaigns ever! Mega verslavend. Helaas wel kort, maar ach.
kan je map instellen dan?

Het enige wat ik heb gedaan is het spel opgestart naar multiplayer gegaan en wou een potje free for al spelen. Maar daar stond al gelijk 0 spelers online en dit ook bij CTF.

Bij attritirion of hoe t heet iets van 700 mensen online.
Maar toch jammer dat een free for all en ctf geen spelers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
robinez schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:17:
[...]

Speel je wel op de playstation 4 dan?
Met 0 players lijkt me er toch wel iets aan de hand, ik speel het spel elke avond op de ps4 en er zijn in alle playlists meer dan zat mensen online om mee te gamen, meestal zoekt die zo in rond de 9000 actieve games voor een lege plek waar je kunt joinen.(dat wordt bovenin aangegeven), Het duurt eigenlijk nooit langer dan 20 seconden voor je in een game zit die altijd vol zit met spelers. Inmiddels al drie keer geprestiged in de multiplayer (regenerated heet dat in titanfall), en nog lang niet zat van !

Ik herken niets van het dood statement in ieder geval :*)

De single player is inderdaad erg goed, maar ook de multiplayer vind ik vele malen beter spelen dan COD IW, die speel ik eigenlijk nauwelijks terwijl titanfall 2 echt elke dag gespeeld wordt hier.
Ja ik speel op de playstation.

Totaal aantal spelers stond op 12700 ongeveer.

pilot vs pilot heb ik wel kunnen spelen maar waren ook maar iets van 60 mensen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
LOTG schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:10:
Mijn bron
Hij trekt de hele PSU er uit (die de helft van het apparaat is en volgens mij een groot deel van het loud fan probleem).
Het is allemaal een beetje vaag. Iedereen begint maar met het openen van de onderkant, het losdraaien van schroeven en het verwijderen van stickers.
https://nl.ifixit.com/Tea...tion+4+Pro+Teardown/72946

Stap 7
With the beast on its back, the opposite panel pops off after some prodigious prying—but no "warranty void" stickers!
Dit is een vreemde zin. Volgens mij betekent dat juist dat hij op z'n kop ligt en dat je dus niet de bovenkant verwijderd. Dat is niet wat de foto laat zien.
Alas, removing this panel isn't the panel-cea we were hoping for. We can pull out the power supply, but nothing else.
Niet duidelijk of de voeding nu ook van de onderkant met schroeven vastzit, of alleen van deze kant zonder garantiestickers.
While you can't remove the fan, you could certainly clean it from here—maybe that's why we're granted this non-warranty-voiding access zone.
De kap lijk je dus gewoon los te kunnen klikken.

Maar als je nu een gloednieuwe Slim of Pro hebt en de ventilator te luid vindt, komt dat natuurlijk niet door stof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
soldier wolf schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:30:
[...]

Ja ik speel op de playstation.

Totaal aantal spelers stond op 12700 ongeveer.

pilot vs pilot heb ik wel kunnen spelen maar waren ook maar iets van 60 mensen online.
Ik speel ook veel Pilot vs Pilot (naast attrition en bounty hunt), maar daar zijn bij mij echt veel meer mensen online. Misschien hangt het van het tijdstip af, of heb je misschien je ps4 in Strict Nat mode staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
robinez schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:35:
[...]

Ik speel ook veel Pilot vs Pilot (naast attrition en bounty hunt), maar daar zijn bij mij echt veel meer mensen online. Misschien hangt het van het tijdstip af, of heb je misschien je ps4 in Strict Nat mode staan?
Ik heb gisteren avond om een uurtje of 10 gespeeld.

Verder zal ik idd even kijken naar de Nat mode.

Maar ik baalde er wel van. vind het een goed spel en 100 malen beter dan Infinite warfare!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
soldier wolf schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:42:
[...]

Ik heb gisteren avond om een uurtje of 10 gespeeld.

Verder zal ik idd even kijken naar de Nat mode.

Maar ik baalde er wel van. vind het een goed spel en 100 malen beter dan Infinite warfare!
ja ik vind hem ook beter, wat misschien ook nog een oorzaak kan zijn en waar je even naar kunt kijken is de server die je kiest, (die kies je onderin), ik zit altijd op de amsterdam server omdat die vanuit mijn huis een lage ping heeft. Ik weet niet of dat verschil maakt, maar je kunt ook simpel switchen naar andere servers, misschien krijg je dan een andere lijst. Er moet wel ergens een oorzaak te vinden zijn, want de aantallen die jij noemt komen in de verste verte niet overeen met de hoeveelheden spelers in mijn game namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
robinez schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:44:
[...]

ja ik vind hem ook beter, wat misschien ook nog een oorzaak kan zijn en waar je even naar kunt kijken is de server die je kiest, (die kies je onderin), ik zit altijd op de amsterdam server omdat die vanuit mijn huis een lage ping heeft. Ik weet niet of dat verschil maakt, maar je kunt ook simpel switchen naar andere servers, misschien krijg je dan een andere lijst. Er moet wel ergens een oorzaak te vinden zijn, want de aantallen die jij noemt komen in de verste verte niet overeen met de hoeveelheden spelers in mijn game namelijk.
ik kon bij servers idd kiezen uit verschillende servers. de standaard server waar die op stond had iets van 700 mensen online. de rest 15 of minder.
Ik woon in leiden dus denk dat Amsterdam ook degene voor mij is:)

Ik zal vanavond even kijken hoe is wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Launch model ps4. dacht die zal in die 3 jaar wel wat stof hebben verzameld.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/bAFJUE5sBXL3tGIbmph-a_hiARC0t18v_Hj3iHLqW0BFZgpglIZU4I7fuToi7txt4YlJuO9xDVpi_ExocwmGaqgiLly9murPN2V35A8YHmtuamyX4kvMDkkJ5tyYQG6Ws9sjf5KW6MIM5CZRD5XqJ53mAwmz8-QhTQAGFydd62oadjoIAJf2R4MrbA9rSRHuqj7cG4tp2qAcRt8FvjQvonb_QTp8cviUu8JD3KSYzHnsjkGm8a_wLTlfztfm4oFklYLILsm08NaSpsSmHPuN_8Fzb7Zu8B4QPI85Jp15JJFLd4XNgv75TSJ-a1t0Pq-Pz8PZkpLPDWYKFnv4eD87tRfk-qblXNz1TYxVDWvIQTWtDIlsO07IsxL-_QP63_KONc5k2jwe02J8qfu10VRKM0dqFMgDc2I2uG2In65vKUDx_8BVxcS6wocvz42JiSaoUDXnVw0s7I7TWzILaHlRtGdNxp8LebybWbaTKiwro9duzSFvuu1OoxHW1pM1tSQ8uluZt6jBWV_URdIrBBTjINbseWSykLMw9F38CG5NYJgsdewLnRe7WL0IJnuq5mma-6_j2Dr5ChQ3GZ4ur-6x7LP40nOm7WTslkK4bynIADjc9oSiV78q1bjNm9q15jKyAimgkUpnE00rjwu5ty6_FZBKXi4lgmVZQp0L93kBTA=w521-h925-no

Valt heel erg mee dus (geen schoonmaak nodig gehad) _/-\o_

[ Voor 66% gewijzigd door Paulus07 op 14-12-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:17
Paulus07 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:04:
Launch model ps4. dacht die zal in die 3 jaar wel wat stof hebben verzameld.

[afbeelding]

Valt heel erg mee dus (geen schoonmaak nodig gehad) _/-\o_
Het meeste stof verzamelt zich bij de heatsink dus dat zou ik ook nog even controleren als ik jou was. Daarvoor moet je wel de power supply unit er even uitschroeven:

Afbeeldingslocatie: http://pixelvulture.com/wp-content/uploads/2016/05/ps4-tear-tb-3.jpg

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:14:
[...]

Het meeste stof verzamelt zich bij de heatsink dus dat zou ik ook nog even controleren als ik jou was. Daarvoor moet je wel de power supply unit er even uitschroeven:

[afbeelding]
Zelfs die was clean :)

----------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:33
Ik ga vrij binnenkort eindelijk de overstap maken naar de nieuwe generatie met de PS4 slim. Ik heb nu een 360 waar ik voornamelijk SP games op speel, maar af en toe wil ik toch eens online knallen en kun je makkelijk via eBay een 48 uurs kaartje voor 2 euro kopen.

Nu heb ik gekeken of een dergelijk systeem ook voor Playstation plus is, maar anders dan x aantal maanden codes ben ik niet tegengekomen.

Is het dan niet mogelijk om voor een zacht prijsje een dag of 2 online te gamen?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
MenN schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:25:
Is het dan niet mogelijk om voor een zacht prijsje een dag of 2 online te gamen?
Een dag of 30 kan wel voor €7. Niet een hele hoge prijs (tenzij je het omrekent naar een jaar en dan vergelijkt met een jaarabo PS+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorbitantes
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-04-2024
MenN schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:25:
Ik ga vrij binnenkort eindelijk de overstap maken naar de nieuwe generatie met de PS4 slim. Ik heb nu een 360 waar ik voornamelijk SP games op speel, maar af en toe wil ik toch eens online knallen en kun je makkelijk via eBay een 48 uurs kaartje voor 2 euro kopen.

Nu heb ik gekeken of een dergelijk systeem ook voor Playstation plus is, maar anders dan x aantal maanden codes ben ik niet tegengekomen.

Met FIFA kun je altijd (eenmalig) 3 dagen gratis online gamen als je geen PSplus hebt. Ik weet niet hoe het zit bij andere games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:44
Ik kan weinig zinnigs bijdragen aan de discussie over geluid. Mijn 1216 model is fluisterstil. Het enige geluid wat er afkomt is het spinnen van de disc bij het opstarten (van een spel).

Dit in grote tegenstelling tot mijn oude refurbished PS3 die op leek te stijgen als de PS3 langer dan 10 minuten aan stond. Terwijl het model dat ik voor de "reparatie/omruil" had ook nauwelijks geluid maakte. Ik kon het gelukkig negeren, maar vrouwlief werd er helemaal gestoord van. Kon dus nooit gamen als ze thuis was.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Nieuwe promo voor Horizon Zero Dawn van Guerrilla Games:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 03:32
Tweakmans schreef op woensdag 14 december 2016 @ 17:42:
Nieuwe promo voor Horizon Zero Dawn van Guerrilla Games:

[video]
Volgens mij heb ik deze een maand geleden al een keer gezien, nice filmpje though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Platinum Wireless Headset launches 16/1/2017. New video from @Naughty_Dog shows off 3D audio tech:

https://blog.eu.playstati...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Czpv35YVIAAgkG3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:24
Ik merk dat mijn PS4 CUH12... de laatste tijd duidelijk meer geluid maakt. Tijdens het opstarten van een game, als de disc draait, maakt hij echt veel lawaai. Ook tijdens het spelen zelf is hij duidelijk hoorbaar, vroeger was hij toch stiller. Ik schat dat hij ongeveer 350 uur gebruikt is. Iemand tips?

Hoewel de uncharted serie me eerst niet zo aansprak, ben ik er toch aan begonnen. De mooie graphics van U4 gaven de doorslag. Als de beleving van U4 half zo goed zou zijn als The Last of Us, dan is het al een topgame!

Gisteren ben ik snel The Nathan Drake Collection gaan ophalen, als voorbereiding op U4. Deel 1 is al klaar. Ik vond het een leuke en vlotte game. De laatste hoofdstukken vond ik wel een beetje vervelend en de pacing zat gewoon helemaal fout. Voor de rest wel een leuk verhaaltje met lichte humor. Op naar deel 2!

U4 staat op mijn verlanglijstje voor Kerstmis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:45
Anton.net schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:15:
Ik merk dat mijn PS4 CUH12... de laatste tijd duidelijk meer geluid maakt. Tijdens het opstarten van een game, als de disc draait, maakt hij echt veel lawaai. Ook tijdens het spelen zelf is hij duidelijk hoorbaar, vroeger was hij toch stiller. Ik schat dat hij ongeveer 350 uur gebruikt is. Iemand tips?

Hoewel de uncharted serie me eerst niet zo aansprak, ben ik er toch aan begonnen. De mooie graphics van U4 gaven de doorslag. Als de beleving van U4 half zo goed zou zijn als The Last of Us, dan is het al een topgame!

Gisteren ben ik snel The Nathan Drake Collection gaan ophalen, als voorbereiding op U4. Deel 1 is al klaar. Ik vond het een leuke en vlotte game. De laatste hoofdstukken vond ik wel een beetje vervelend en de pacing zat gewoon helemaal fout. Voor de rest wel een leuk verhaaltje met lichte humor. Op naar deel 2!

U4 staat op mijn verlanglijstje voor Kerstmis ;)
Goed om ze idd chronologisch te spelen van 1-4. Klopt het verhaal en heb je steeds mooiere graphics. Ook qua gameplay wordt het bij elk deel imo steeds net iets beter.

Zodra ik een 2160p tv heb die wel met de ps4 pro werkt speel ik deel 4 overnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:14:
PlayStation Europe ‏

Platinum Wireless Headset launches 16/1/2017. New video from @Naughty_Dog shows off 3D audio tech:

https://blog.eu.playstati...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

[afbeelding]
M'n Gold headset begint overal barsten te vertonen dus ik denk dat ik deze wel ga aanschaffen. Hopelijk heeft deze headset een wat betere bouwkwaliteit dan de Golds want die is om te janken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Voor de veteranen onder ons :+

The Making of Full Throttle Remastered

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:53
Shoot. heb ik dus een ANWB VISA card, wordt niet herkend als USA kaart. Geen US account for me. En net nu Dragons Age 8 dollar kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:28
Je kunt ook us tegoed kopen met bv ideal of paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ilias1991 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:43:
Je kunt ook us tegoed kopen met bv ideal of paypal.
Mijn paypal wil niet linken, is een nl paypal.

Ideal zal ik eens even opzoeken. Wil er dus 8 dollar opkrijgen Thnx

[ Voor 5% gewijzigd door maartend op 14-12-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
Mijn paypal wil niet linken, is een nl paypal.

Ideal zal ik eens even opzoeken. Wil er dus 8 dollar opkrijgen Thnx
Je kan een US paypal aanmaken en die koppelen met je Nederlandse creditcard.
Dan die paypal aan je us psn account.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 18:50
Offgames?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
ThaBEN schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:34:
Voor de veteranen onder ons :+

The Making of Full Throttle Remastered
[video]
Zulke goede herinneringen aan, bijna bang om die te verpesten met een remaster.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Sinds ik de PS4 Pro heb klaagt iedereen over een zoemend geluid wanneer ik praat. Meerdere headsets geprobeerd en met allemaal hetzelfde probleem. Enige oplossing is draadloos spelen, dus niet met de USB kabel aangesloten op de PS4, maar dan heb ik weer meer input lag.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? PS4 zit met stekkerblok op een wandcontactdoos aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
robinez schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:44:
[...]

nu half 12 en de volgende stats:

Angel city 404
bounty Hunt 268
attrition 1103
last titan standing 88
plaats variety pack 357
pilot vs pilot 300
amper hardpoint 190
coliseum 8
grond war 79
ctf 10
ffa 7

al meer dan gisteren..

als je trouwens samen wilt knallen: markdewolf21 is mn psn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 22:31
Eduardboon schreef op woensdag 14 december 2016 @ 22:18:
Sinds ik de PS4 Pro heb klaagt iedereen over een zoemend geluid wanneer ik praat. Meerdere headsets geprobeerd en met allemaal hetzelfde probleem. Enige oplossing is draadloos spelen, dus niet met de USB kabel aangesloten op de PS4, maar dan heb ik weer meer input lag.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? PS4 zit met stekkerblok op een wandcontactdoos aangesloten.
Is met en zonder USB kabel in je controller écht zo merkbaar qua inputlag? Kan ik me bijna niet voorstellen..

• Eduardboon
PeevdTee schreef op woensdag 14 december 2016 @ 23:59:
[...]

Is met en zonder USB kabel in je controller écht zo merkbaar qua inputlag? Kan ik me bijna niet voorstellen..
Het is zeker merkbaar!
Daarbij heb ik op de PC hetzelfde gebrom. En ik heb geen zin om mijn headset te vervangen door een draadloze, want hij is prima.

Ben er onderhand achter dat dit appartement niet geaard is, dus er zal helaas niks aan te doen zijn.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:20
Eduardboon schreef op donderdag 15 december 2016 @ 00:06:
[...]

Het is zeker merkbaar!
Daarbij heb ik op de PC hetzelfde gebrom. En ik heb geen zin om mijn headset te vervangen door een draadloze, want hij is prima.

Ben er onderhand achter dat dit appartement niet geaard is, dus er zal helaas niks aan te doen zijn.
Is draadloos ook trager dan met huidige ps4 dan? Of is dat hetzelfse?

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 01:17
Ah gelukkig heb je dat dan wel nagekeken want dat is het belangrijkste gedeelte voor wat betreft de koeling afgezien van koelpasta. Veel mensen kijken niet verder dan de ventilator, een foto van de ventilator zegt niet zo veel.

[ Voor 3% gewijzigd door Lasmibalsingh op 15-12-2016 00:33 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:00
Jumpman schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:44:
Voor de liefhebbers: Rise Of The Tomb Raider voor de PS4 is € 28,00 bij Bart Smit.
Bedankt, besteld!!!

• Eduardboon
Jamesl schreef op donderdag 15 december 2016 @ 00:30:
[...]

Is draadloos ook trager dan met huidige ps4 dan? Of is dat hetzelfse?
Op de PS4 pro krijg je bedraad een directe verbinding, op de normale ps4 blijven de commando's via bluetooth verstuurd worden.

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 02:36

D_V

Met welke softwareversie komt de Pro momenteel? 3.70?

• G.Scholtens
  • Laatst online: 15:54
Wat vinden jullie het fijnste spelen als je nogal wat games hebt?
Speel je eerst de ene game uit voordat je aan een nieuwe begint of lekker alles door elkaar spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat ligt eraan wat voor games het zijn ;)

Battlefield/Destiny/CoD/Trackmania/pCars/Driveclub/SF zijn games die ik overal tussendoor speel(de).
Single player games zoals Uncharted worden vaak zonder tussenkomst uitgespeeld, net als de Sp van mp games (Killzone/CoD/BF).
Grote, lange games zoals Final Fantasy/Assassins Creed/Diablo III zitten vaak lang in de PS4, maar worden soms ook wel eens onderbroken.

Alle games worden in ieder geval wel uitgespeeld, liefst ook nog platinum; een game niet uitspelen dat is zonde.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
G.Scholtens schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:10:
Speel je eerst de ene game uit voordat je aan een nieuwe begint of lekker alles door elkaar spelen?
Heb een hele lange periode gehad dat ik alles wel een beetje door elkaar heen speelde, maar dat werkt gewoon niet voor mij.
Onafgemaakte games of games waarmee ik opnieuw moet beginnen omdat ik geen reet meer begreep van het verhaal of van de moves.

Nu is het meer dat ik de ene eerst afmaak voordat ik aan de ander begin, nu ook bezig om mijn hele backlog te minderen, en so far so good eigenlijk.

Watch_Dogs 2 en AC 2 (beide plat) afgerond deze maand, nu bezig met Final Fantasy XV

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:25
Ik speel sinds een half jaar maximaal 2 spellen tegelijk, pas als ik hem uit heb gespeeld begin ik met een volgend spel.

Geeft meer rust voor mijn gevoel. Hoop door elkaar spelen moet je steeds weer even wennen aan de controls en moet je weer in het verhaal komen, nu is dat een stuk minder.

Af en toe een VR spel tussendoor, maar dat is toch ander vermaak vind ik;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:39

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Gisteren eindelijk een reactie op mijn ticket gekregen bij Sony. Na ongeveer 10 dagen en het geld al van paypal terug te hebben gekregen. Geeft Sony ook aan het geld terug te storten en daarmee de schuld op mijn account is opgelost.

Zij hebben verder niets vermeld dat ik weer toegang zou hebben. Geprobeerd in te loggen met mijn gegevens die waren veranderd door het script, en dit lukte ook. Direct het wachtwoord gewijzigd, 2nd factor aangezet e.d.

In de history zag ik al dat alle centen die zijn gegapt (50 euro) zijn uitgegeven aan fifa punten. Nu staat dus ook fifa in mijn geschiedenis. Dat is wel jammer.

Na 10 dagen ben ik dus schadeloos gesteld :)

• maartend
Patrock schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:17:
Gisteren eindelijk een reactie op mijn ticket gekregen bij Sony. Na ongeveer 10 dagen en het geld al van paypal terug te hebben gekregen. Geeft Sony ook aan het geld terug te storten en daarmee de schuld op mijn account is opgelost.
Heb je het dan dubbel terug gekregen?

• LOTG
maartend schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:18:
[...]

Heb je het dan dubbel terug gekregen?
Ik denk dat zijn account op -50 euro stond, dus hij heeft het geld van paypal terug en Sony heeft op zijn PSN account dan min of meer 50 euro gestort en dan is het weer 0.

• Jumpman
Eduardboon schreef op donderdag 15 december 2016 @ 00:52:
[...]

Op de PS4 pro krijg je bedraad een directe verbinding, op de normale ps4 blijven de commando's via bluetooth verstuurd worden.
Een nieuwe controller moet je bij de normale PS4 ook altijd via USB aansluiten, voordat hij via Bluetooth te gebruiken is, dus ook bij de normale PS4 met de DS4 vindt er communicatie via de kabel plaats. Leuk dat ze dit nu toegevoegd hebben bij de PlayStation 4 Pro, maar volgens mij moet de gewone PS4 met een DS4 dit ook kunnen.

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:39

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

LOTG schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:21:
[...]

Ik denk dat zijn account op -50 euro stond, dus hij heeft het geld van paypal terug en Sony heeft op zijn PSN account dan min of meer 50 euro gestort en dan is het weer 0.
Precies dit, Paypal was na enkele dagen al binnen. Sinds gisteren is de -50 door de paypalterugboeking bij sony op 0 gezet.

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Lastig, ik ben nu bezig met 4 games tegelijk:

1.) Subnautica PC
2.) Dragon Quest Builders
3.) FFXV
4.) Dishonored 2

ik heb me nu voorgenomen om eerst DQ:B uit te spelen, en dan verder met FFXV (ik wacht de chapter X patch af)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pfff ik zit nog relatief aan het begin van The Last Guardian, maar ik heb dinsdag de PS VR gehaald. Ineens zijn standaard games niet boeiend meer.

• corset
bram1984 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:04:
Pfff ik zit nog relatief aan het begin van The Last Guardian, maar ik heb dinsdag de PS VR gehaald. Ineens zijn standaard games niet boeiend meer.
Nice! allebei staan op m'n wishlist, maar helaas is PSVR bij mij instant hoofdpijn :-( kan ook aan de game liggen (was dat soort CTF met vogels gebeuren)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

corset schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:05:
[...]

Nice! allebei staan op m'n wishlist, maar helaas is PSVR bij mij instant hoofdpijn :-( kan ook aan de game liggen (was dat soort CTF met vogels gebeuren)
Ik heb nog nergens last van gehad gelukkig. Wel een licht opkomend gevoel van misselijkheid toen ik in een X-Wing zat, maar dat zette gelukkig niet door.

• LOTG
bram1984 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:23:
[...]

Ik heb nog nergens last van gehad gelukkig. Wel een licht opkomend gevoel van misselijkheid toen ik in een X-Wing zat, maar dat zette gelukkig niet door.
Vermijd spellen waarbij de camera draait en kantelt zonder jou input en een vast referentie punt.

• corset
bram1984 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:23:
[...]

Gekke was wel, dat was tijdens ESL benelux (Arena). Toen ik het bij iemand thuis probeerde had ik er een stuk minder last van. Weet niet waarom eigenlijk.

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

LOTG schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:25:
[...]

Vermijd spellen waarbij de camera draait en kantelt zonder jou input en een vast referentie punt.
Ik ben ook heel erg benieuwd hoe dit met RE7 gaat werken.
Het lijkt me geweldig om dit in VR te spelen maar wel een recept voor instant misselijkheid.

Ik speel soms dreadhalls op mijn gear VR en daarbij moet je ook rondlopen. Dat gaat goed zolang je de richting bepaalt door rond te kijken. Op het moment dat je de controller hier ook voor gebruikt om bijvoorbeeld om te draaien als je hoofd niet meer verder kan is het instant misselijk. Heb het gedeeltelijk op kunnen lossen door op een drum kruk te gaan zitten die 360 graden kan draaien.
Maar goed, ik wacht nog even met de PSVR aanschaf tot de VR reviews van RE7 uit zijn.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:05
Vandaag komt 'ie binnen! d:)b

Heb naast BF1 wel zin in een goede SP.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:56

Dhrax

Prog Lord

LuPo schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:49:
[...]

Vandaag komt 'ie binnen! d:)b

Heb naast BF1 wel zin in een goede SP.
De SP van BF1 is ook zeker de moeite waard :)

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:05
Dhrax schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:55:
[...]

De SP van BF1 is ook zeker de moeite waard :)
Die heb ik al uitgespeeld. Was mooi inderdaad. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

rajackar schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:44:
[...]

Ik ben ook heel erg benieuwd hoe dit met RE7 gaat werken.
Het lijkt me geweldig om dit in VR te spelen maar wel een recept voor instant misselijkheid.

Ik speel soms dreadhalls op mijn gear VR en daarbij moet je ook rondlopen. Dat gaat goed zolang je de richting bepaalt door rond te kijken. Op het moment dat je de controller hier ook voor gebruikt om bijvoorbeeld om te draaien als je hoofd niet meer verder kan is het instant misselijk. Heb het gedeeltelijk op kunnen lossen door op een drum kruk te gaan zitten die 360 graden kan draaien.
Maar goed, ik wacht nog even met de PSVR aanschaf tot de VR reviews van RE7 uit zijn.
Bij Tomb Raider had ik geen last. Ik zal de RE demo ook eens proberen deze week.

• Jamesl
Iemand al een leuke kerstdeal voor de PS4 Pro gezien? :)

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:33:
[...]

Bij Tomb Raider had ik geen last. Ik zal de RE demo ook eens proberen deze week.
Dat is goed nieuws. Ben benieuwd naar je ervaring want zoals gezegd, RE7 in VR lijkt me zo ongeveer de ultieme game ervaring :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• soldier wolf
weet iemand of kontrolfreekz van de PS3 op de PS4 passen?

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:48
Heeft iemand ervaringen met 7.1 headsets voor de PS4, ik heb al wel wat gekeken. Enkel zou ik het fijn vinden om wat ervaringen van mensen te horen.

PSN: Alvanosa

• Jumpman
Jamesl schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:48:
Iemand al een leuke kerstdeal voor de PS4 Pro gezien? :)
Budgetgaming.nl in de gaten houden. Sony zet wat betreft promotie van de PlayStation volledig in op de PS4 Slim, omdat de fanatieke gamers de weg naar de Playstation 4 Pro wel weten te vinden en er het geld voor over hebben. Kijkshop heeft heel even de Playstation 4 Pro voor € 339,15 aangeboden, maar volgens mij was dit niet de bedoeling. Sony wil volgens mij niet dat er veel korting wordt gegeven op de Playstation 4 Pro.
Alvanosa schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:03:
Heeft iemand ervaringen met 7.1 headsets voor de PS4, ik heb al wel wat gekeken. Enkel zou ik het fijn vinden om wat ervaringen van mensen te horen.
Hier gebruik ik al jaren de Sony Wireless Headset die oorspronkelijk met de Playstation 3 is uitgebracht. Wat betreft prijs/kwaliteit vind ik hem nog steeds geweldig. De Gold schijnt ook goed te zij, maar iets mindere geluidskwaliteit en zeker bouwkwaliteit.

[ Voor 30% gewijzigd door Jumpman op 15-12-2016 12:15 ]

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:48
Jumpman schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:13:
[...]

Budgetgaming.nl in de gaten houden. Sony zet wat betreft promotie van de PlayStation volledig in op de PS4 Slim, omdat de fanatieke gamers de weg naar de Playstation 4 Pro wel weten te vinden en er het geld voor over hebben. Kijkshop heeft heel even de Playstation 4 Pro voor € 339,15 aangeboden, maar volgens mij was dit niet de bedoeling. Sony wil volgens mij niet dat er veel korting wordt gegeven op de Playstation 4 Pro.

[...]

Hier gebruik ik al jaren de Sony Wireless Headset die oorspronkelijk met de Playstation 3 is uitgebracht. Wat betreft prijs/kwaliteit vind ik hem nog steeds geweldig. De Gold schijnt ook goed te zij, maar iets mindere geluidskwaliteit en zeker bouwkwaliteit.
De pulse headset met vibratie is dat toch? Die leek mij ook beter kwa Gold vooral door de schuifjes ipv knoppen. Nou weet ik niet of de Platinum ook schuiven krijgt of knoppen.

PSN: Alvanosa

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Patrock schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:17:

Zij hebben verder niets vermeld dat ik weer toegang zou hebben. Geprobeerd in te loggen met mijn gegevens die waren veranderd door het script, en dit lukte ook. Direct het wachtwoord gewijzigd, 2nd factor aangezet e.d.

In de history zag ik al dat alle centen die zijn gegapt (50 euro) zijn uitgegeven aan fifa punten. Nu staat dus ook fifa in mijn geschiedenis. Dat is wel jammer.

Na 10 dagen ben ik dus schadeloos gesteld :)
Gefeliciteerd, ik zit nog te wachten op uitslag, ze zullen het druk hebben met die ongein. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Alvanosa schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:03:
Volgende maand komt de 'opvolger' van de Gold headset uit. Dit is de PlayStation Platinum headset en die krijgt 3D sound. Dat schijnt weer beter te zijn dan (virtual) 5.1/7.1 (?!)
Uncharted 4 krijgt bijv een update zodat dit geluid gelijk werkt:

https://www.playstation.c...latinum-wireless-headset/

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Damn ik heb de ps4 slim nu 2 dagen..... wat een heerlijk stil apparaatje ^^
wereld van verschil dan met een ps4 launch console ^^

nothing stops this train

• Jamesl
Jumpman schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:13:
[...]

[
Ja ik baal ervan dat ik de kijkshop aanbieding niet heb gedaan, hij was idd uitverkocht maar ik las later pas weer dat je gewoon kon bestellen met die korting... had er meer onderzoek naar moeten doen :'(
Hoop dat ie nog ergens komt voor 350-375 ofzo met kerst. Of er zou een aantrekkelijke bundel moeten komen met de platinum HS maar dat denk ik niet

• Jumpman
Jamesl schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:59:
[...]

Ja ik baal ervan dat ik de kijkshop aanbieding niet heb gedaan, hij was idd uitverkocht maar ik las later pas weer dat je gewoon kon bestellen met die korting... had er meer onderzoek naar moeten doen :'(
Hoop dat ie nog ergens komt voor 350-375 ofzo met kerst. Of er zou een aantrekkelijke bundel moeten komen met de platinum HS maar dat denk ik niet
Een PlayStation 4 Pro voor € 360,00 moet wel te regelen zijn, lijkt mij.

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas discount #8 now live, plus new Weekend Deals. Full list:

https://blog.eu.playstati...1&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Czt0zeqUQAAQt05.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soldier wolf
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:14:
PlayStation Europe ‏

PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas discount #8 now live, plus new Weekend Deals. Full list:

https://blog.eu.playstati...1&adbpl=tw&adbpr=36969785

[afbeelding]
best duur nog...

44.99 voor normale edition
59.99 legacy edition
79.99 digital deluxe edition

• Xecuter NL
  • Laatst online: 17-09 11:42
Net toch maar even Just Cause III XL en de season pass van Battlefront gekocht...damn Playstation, laat me eens met rust...veels te lekkere aanbiedingen al 2 maanden :o

[ Voor 30% gewijzigd door Xecuter NL op 15-12-2016 13:43 ]

• Jamesl
Jumpman schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:11:
[...]

Een PlayStation 4 Pro voor € 360,00 moet wel te regelen zijn, lijkt mij.
Hoe zou ik dat moeten regelen? :)
Ben niet zo op de hoogte van onderhandelen in Nederland haha.
Zie het bij een MediaMarkt iig niet gebeuren

• Collaborator
  • Laatst online: 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Jamesl schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:47:
[...]

Er komen regelmatig goeie aanbiedingen voorbij. Kijk bijvoorbeeld in de Tweakers pricewatch of op nl.pepper.com of Budgetgaming.

This space is occupied

soldier wolf schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:34:
[...]

best duur nog...

44.99 voor normale edition
59.99 legacy edition
79.99 digital deluxe edition
Los voor 45 is nog wel duur, die met mw erbij voor 60 is al een degelijke prijs. Maar bij die van 80 euro krijg je er ook nog een season pass bij ter waarde van 50 euro. Maar die laatste is dan ook voor mensen die heel het jaar door cod spelen.

• maartend
Collaborator schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:48:
[...]

Er komen regelmatig goeie aanbiedingen voorbij. Kijk bijvoorbeeld in de Tweakers pricewatch of op nl.pepper.com of Budgetgaming.
regelmatig is ook maar een beperkt begrip. Er is een Kijkshop aanbieding geweest en dat is alles. En lijkt ook meer op een niet ingeschat dingetje door KS.

• LOTG
maartend schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:14:
[...]

regelmatig is ook maar een beperkt begrip. Er is een Kijkshop aanbieding geweest en dat is alles. En lijkt ook meer op een niet ingeschat dingetje door KS.
Daar ben ik het ook wel mee eens, voor de Slim zijn er inderdaad vaak aanbiedingen.
Maar de prijs van de Pro is wel "algemeen" iets gezakt naar 388 van 399.
Natuurlijk niet om over naar huis te schrijven op een bedrag van 400 euro maar toch.

• soldier wolf
Nieuwevolger schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:04:
[...]

Los voor 45 is nog wel duur, die met mw erbij voor 60 is al een degelijke prijs. Maar bij die van 80 euro krijg je er ook nog een season pass bij ter waarde van 50 euro. Maar die laatste is dan ook voor mensen die heel het jaar door cod spelen.
als je het vergelijkt met titanfall 2 scheelt het 15 euro. vind ik toch een hoop geld.

Als infinite warfare nou een top game was die als een gek verkoopt snap ik het! Maar denk dat ze momenteel blij zijn met elke extra speler. Ondersteunen niet voor niks in 2017 Black ops 3 nog met updates

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:22

FeaR

In GoT we trust

Bij de Mediamarkt ligt hij voor dezelfde prijs.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Jamesl schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:47:
[...]

Staan regelmatig 2ehands PS4 Pro's op V&A voor een goeie prijs. Soms zelfs nog gesealed :)

Gister ook eentje gekocht van eind november met BF1 & Uncharted 4 voor 425 euro incl. verzending.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
FeaR schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:45:
Bij de Mediamarkt ligt hij voor dezelfde prijs.
Mediamarkt online geeft aan 38 Euro, dus 10 Euro meer. En bovendien online uitverkocht.

Update: het wordt nog mooier. Bart Smit geeft aan 28 Euro. Leg ik hem in mijn winkelwagen dan is hij ineens 54,99. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door BamSlam_ op 15-12-2016 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:26
@BamSlam_: Bij bartSmit was het een prijsfout, heb de mijne vanochtend ontvangen voor 28.

( lees het op budgetgaming)

Of je moet naar mm gaan en dan krijg je hem voor 28 euro als je de website van bs laat zien :)

[ Voor 28% gewijzigd door Amaze86 op 15-12-2016 16:13 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ik zie de meerwaarde niet zo in van de pro!
als je echt grafische kracht belangrijk vind dan game je imo op een PC!
voor de helft van een pro heb je een ps4 slim ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 15-12-2016 16:30 ]

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 98 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.