Nieuwevolger schreef op maandag 12 december 2016 @ 19:25:
[...]
Wat moet je er over zeggen, een jaar ps plus (je online abbo) kost 50 euro per jaar en daar krijg je maandelijks gratis games bij. Dat zijn vooral indie games die je moet liggen.
Nieuwe games zijn nieuw bij release voor z'n 50-55 euro te krijgen bij de mediamarkt of webshops. Meestal zijn games na een paar maanden al in een goeie actie. Echt goeie vervangers voor mario kart, zelda of super smash bros zijn er niet echt op de ps4, maar Sony heeft weer z'n eigen games. Van wat voor games hou je zelf van?
Bedankt voor je reactie.
Nooit echt fatsoenlijk gegamed eigenlijk. "Opgegroeid" met Soldier of Fortune 2, GTA2 en Vice City en op de Macbook Pro een tijdje gegamed met CoD MW2 (dat vond ik erg leuk!).
Als ik nu weer zou gaan gamen zou het denk een deel van Call of Duty worden (geen idee welke, niet echt in verdiept; nu namelijk het idee dat alles een beetje hetzelfde is en veel te veel poes-pas met drones en weet ik wat allemaal). Maar Battlefield 1 ziet er ook erg vet uit! Verder een racespel lijkt me leuk en Assassin's Creed lijkt me ook erg mooi (beetje zoals Uncharted zoals Storm al zei?).
Er zullen dus weinig spellen zijn waarmee mijn vriendin ook tevreden zal zijn begrijp ik al. Ze gaf al aan een racespel ook wel vet te vinden, maar had ook gehoopt af en toe iets van Mario te kunnen doen. Maar ik wil gewoon geen Wii.
Daarbij komt ook weer wat ik aan zal schaffen. De normale, de slim of de pro. En daarbij is er elke week wel weer een soort package in de aanbieding. Dan weer met een extra controller, dan weer met meer GB en dan weer een spel erbij.
http://www.mediamarkt.nl/...-slim-500-gb-1472861.html Deze is dan nu in de aanbieding, maar geen idee of 1) Slim goed is 2) 500GB genoeg is. Lastig...

SToRM666 schreef op maandag 12 december 2016 @ 21:53:
[...]
Er zijn ondertussen al behoorlijk wat goeie spellen te krijgen voor minder dan 40 euro. Vooral als je nog geen PlayStation gehad hebt kun je met bijvoorbeeld de Uncharted Collection en The Last of Us al uren gamen voor weinig geld.
Bedankt voor de tip! Kende ik nog niet.
[
Voor 3% gewijzigd door
Trezzahn op 15-12-2016 21:02
]