• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
Kol Nedra schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:30:
Ik zie de meerwaarde niet zo in van de pro!
als je echt grafische kracht belangrijk vind dan game je imo op een PC!
voor de helft van een pro heb je een ps4 slim ;)
gaat niet alleen om grafische kracht, maar gaat ook om betere game ervaring.

Battlefield 1 draait op de pro vele male beter dan op de slim bijvoorbeeld.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:49
soldier wolf schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:31:
[...]

gaat niet alleen om grafische kracht, maar gaat ook om betere game ervaring.

Battlefield 1 draait op de pro vele male beter dan op de slim bijvoorbeeld.
is BF1 op de slim/standard version dan geen 60fps?

nothing stops this train

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:31

Kju

Game jij nog op PS3? :+

PSN: Kjujay

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:53
Kol Nedra schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:33:
[...]

is BF1 op de slim/standard version dan geen 60fps?

Je hebt framedrops in drukke gebieden.

• Kol Nedra
Bartske schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:36:
[...]

[video]

Je hebt framedrops in drukke gebieden.
Ik noem dit slecht geprogrammeerd, kan mij niet herhinneren dat BF4 zo slecht was op ps4.

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nee, die was rond deze tijd na de launch compleet onspeelbaar.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
dutchgio schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:39:
Nee, die was rond deze tijd na de launch compleet onspeelbaar.
Wat een drama was dat ja _/-\o_

• Kol Nedra
oh ja hahah klopt :P
maar daarna na miljoenen patches was ie goed :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:39:
[...]

Ik noem dit slecht geprogrammeerd, kan mij niet herhinneren dat BF4 zo slecht was op ps4.
Niet relevant. Feit is dat de Pro een betere performance geeft. Ook Tomb Raider ziet er veel beter uit en PS VR ook. Toekomstige games als Horizon en Days Gone gaan alleen nog maar meer uit de Pro persen, dus een beetje fanatieke gamer doet er in mijn optiek niet echt verstandig aan nu nog een Slim te halen.

Ik heb geen interesse in een PC en PC games, maar wel in de beste performance console-wise en de Sony exclusives.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:40

FeaR

In GoT we trust

BamSlam_ schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:34:
[...]

Mediamarkt online geeft aan 38 Euro, dus 10 Euro meer. En bovendien online uitverkocht.
Ik kom net van de Mediamarkt Den Bosch en daar ligt Tomb Raider in de schappen, hele stapels. Nog wel meer games die aantrekkelijk geprijsd zijn zoals een Watch Dogs 2 en Dishonored 2 voor 35 euro. De bakken voor games tot €14,99 heb ik niet doorgekeken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:58
Amaze86 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:11:
@BamSlam_: Bij bartSmit was het een prijsfout, heb de mijne vanochtend ontvangen voor 28.

( lees het op budgetgaming)

Of je moet naar mm gaan en dan krijg je hem voor 28 euro als je de website van bs laat zien :)
Is dat wat nieuws bij MM, dat je de game voor een lagere prijs mee krijgt als deze bij een andere shop aantoonbaar goedkoper is? :)

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Crash schreef op donderdag 15 december 2016 @ 18:00:
[...]

Is dat wat nieuws bij MM, dat je de game voor een lagere prijs mee krijgt als deze bij een andere shop aantoonbaar goedkoper is? :)
Nee dat is al lang, aantoonbaar bij een winkel in de buurt.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
Afgelopen weekend gemigreerd naar een PS4 Pro. Door wat handig verkopen en goedkoop een PS4 Pro scoren heeft het me € 80,00 gekost. Je heb niet persé een PS4 Pro nodig nu, maar aan Uncharted 4 en Rise Of The Tombraider merk je wel dat het beter en mooier kan, ook op een 1080p TV. Battlefield 1 draait ook beter (na de patch van afgelopen dinsdag helemaal). Voor mij was de upgrade van 500GB naar 1TB, de nieuwe controller en weer twee jaar garantie het wel waard.

Ik denk dat als Sony nu met de vele promotie op de PS4 Slim weer veel nieuwe klanten binnen haalt en ze volgend jaar op de PS4 Pro gaan inzetten met de nieuwe games.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:57
Kun je dat handig verkopen misschien toelichten?

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Lords of the Fallen Complete Edition nu maar 8euro, maar kan hem niet kopen want volgens Sony heb ik de gewone versie van de game al... Tja, die had ik dus ooit, toen ik nog Ps+ had maar dat heb ik niet meer, dus heb ik de game niet en nu kan ik hem alsnog niet kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Neefdave schreef op donderdag 15 december 2016 @ 19:29:
Kun je dat handig verkopen misschien toelichten?
Zie mijn eerdere berichten in dit topic, gaat nu niet meer lukken. Ook had ik de Kijkshop aanbieding gekocht, dat scheelde ook al veel op de adviesprijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hele interessante informatie over de checkerboard techniek, Artikelen over rainbow six: siege en Nvidia over de techniek in watch dogs 2.

http://twvideo01.ubm-us.n...Rendering_Rainbow_Six.pdf
Lezen vanaf pagina 45.
http://www.geforce.com/wh...ics-and-performance-guide
Lezen vanaf het kopje temporal filtering, als je de zoekterm 'playstation 4 pro' gebruikt op de pagina vind die het ook. Nvidia zegt zelf over de techniek :" "Temporal Filtering" is, in our opinion, a revolution for gaming, enabling significant bumps in image quality and performance, without a reduction in detail of other settings. Essentially, free performance with no readily-seen drawbacks. "

En nog wat nieuwe gameplay van Nier en informatie over de verschillen tussen de ps4 en ps4 pro. 900@60 op de normale ps4 en 1080@60 op de pro, met nog wat extra details.
http://gematsu.com/2016/1...-collaborations-announced

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net de Resident Evil 7 demo uitgespeeld in VR. Er zitten allerlei foefjes tegen misselijkheid in, maar die heb ik allemaal uitgezet. Gewoon freelook en de sensitivity omhoog gegooid. Nergens last van gehad.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16
The division krijgt ps4 Pro update schijnbaar.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1325415
Heb hem ergens liggen. Gestopt na een paar uur maar zou wel eens willen oppakken na deze update. Was al best mooie game opzich dus ben benieuwd. Staat nog niksover wat voor updates. Hoop op een 60fps update maar dat zal niet gebeuren.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:16
Nieuwevolger schreef op maandag 12 december 2016 @ 19:25:
[...]

Wat moet je er over zeggen, een jaar ps plus (je online abbo) kost 50 euro per jaar en daar krijg je maandelijks gratis games bij. Dat zijn vooral indie games die je moet liggen.

Nieuwe games zijn nieuw bij release voor z'n 50-55 euro te krijgen bij de mediamarkt of webshops. Meestal zijn games na een paar maanden al in een goeie actie. Echt goeie vervangers voor mario kart, zelda of super smash bros zijn er niet echt op de ps4, maar Sony heeft weer z'n eigen games. Van wat voor games hou je zelf van?
Bedankt voor je reactie.
Nooit echt fatsoenlijk gegamed eigenlijk. "Opgegroeid" met Soldier of Fortune 2, GTA2 en Vice City en op de Macbook Pro een tijdje gegamed met CoD MW2 (dat vond ik erg leuk!).
Als ik nu weer zou gaan gamen zou het denk een deel van Call of Duty worden (geen idee welke, niet echt in verdiept; nu namelijk het idee dat alles een beetje hetzelfde is en veel te veel poes-pas met drones en weet ik wat allemaal). Maar Battlefield 1 ziet er ook erg vet uit! Verder een racespel lijkt me leuk en Assassin's Creed lijkt me ook erg mooi (beetje zoals Uncharted zoals Storm al zei?).

Er zullen dus weinig spellen zijn waarmee mijn vriendin ook tevreden zal zijn begrijp ik al. Ze gaf al aan een racespel ook wel vet te vinden, maar had ook gehoopt af en toe iets van Mario te kunnen doen. Maar ik wil gewoon geen Wii.

Daarbij komt ook weer wat ik aan zal schaffen. De normale, de slim of de pro. En daarbij is er elke week wel weer een soort package in de aanbieding. Dan weer met een extra controller, dan weer met meer GB en dan weer een spel erbij.
http://www.mediamarkt.nl/...-slim-500-gb-1472861.html Deze is dan nu in de aanbieding, maar geen idee of 1) Slim goed is 2) 500GB genoeg is. Lastig... :)
SToRM666 schreef op maandag 12 december 2016 @ 21:53:
[...]

Er zijn ondertussen al behoorlijk wat goeie spellen te krijgen voor minder dan 40 euro. Vooral als je nog geen PlayStation gehad hebt kun je met bijvoorbeeld de Uncharted Collection en The Last of Us al uren gamen voor weinig geld.
Bedankt voor de tip! Kende ik nog niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Trezzahn op 15-12-2016 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:55:
The division krijgt ps4 Pro update schijnbaar.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1325415
Heb hem ergens liggen. Gestopt na een paar uur maar zou wel eens willen oppakken na deze update. Was al best mooie game opzich dus ben benieuwd. Staat nog niksover wat voor updates. Hoop op een 60fps update maar dat zal niet gebeuren.
Nice, een goeie reden om the division een keer weer op te starten. Ga het zelfde doen met fallout 4 als die ook een update krijgt.

• Jumpman
Trezzahn schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:58:
[...]

Bedankt voor je reactie.
Nooit echt fatsoenlijk gegamed eigenlijk. "Opgegroeid" met Soldier of Fortune 2, GTA2 en Vice City en op de Macbook Pro een tijdje gegamed met CoD MW2 (dat vond ik erg leuk!).
Als ik nu weer zou gaan gamen zou het denk een deel van Call of Duty worden (geen idee welke, niet echt in verdiept; nu namelijk het idee dat alles een beetje hetzelfde is en veel te veel poes-pas met drones en weet ik wat allemaal). Maar Battlefield 1 ziet er ook erg vet uit! Verder een racespel lijkt me leuk en Assassin's Creed lijkt me ook erg mooi (beetje zoals Uncharted zoals Storm al zei?).

Er zullen dus weinig spellen zijn waarmee mijn vriendin ook tevreden zal zijn begrijp ik al. Ze gaf al aan een racespel ook wel vet te vinden, maar had ook gehoopt af en toe iets van Mario te kunnen doen. Maar ik wil gewoon geen Wii.

Daarbij komt ook weer wat ik aan zal schaffen. De normale, de slim of de pro. En daarbij is er elke week wel weer een soort package in de aanbieding. Dan weer met een extra controller, dan weer met meer GB en dan weer een spel erbij.
http://www.mediamarkt.nl/...-slim-500-gb-1472861.html Deze is dan nu in de aanbieding, maar geen idee of 1) Slim goed is 2) 500GB genoeg is. Lastig... :)

[...]

Bedankt voor de tip! Kende ik nog niet.
Racegame: Sowieso Driveclub proberen. Platform games: Rayman Legends, LittleBigPlanet 4 en bijvoorbeeld Unravel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Nieuwevolger schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:27:
Hele interessante informatie over de checkerboard techniek, Artikelen over rainbow six: siege en Nvidia over de techniek in watch dogs 2.

http://twvideo01.ubm-us.n...Rendering_Rainbow_Six.pdf
Lezen vanaf pagina 45.
http://www.geforce.com/wh...ics-and-performance-guide
Lezen vanaf het kopje temporal filtering, als je de zoekterm 'playstation 4 pro' gebruikt op de pagina vind die het ook. Nvidia zegt zelf over de techniek :" "Temporal Filtering" is, in our opinion, a revolution for gaming, enabling significant bumps in image quality and performance, without a reduction in detail of other settings. Essentially, free performance with no readily-seen drawbacks. "

En nog wat nieuwe gameplay van Nier en informatie over de verschillen tussen de ps4 en ps4 pro. 900@60 op de normale ps4 en 1080@60 op de pro, met nog wat extra details.
http://gematsu.com/2016/1...-collaborations-announced
Plus dat de PS4 Pro enkele GPU extensions heeft zoals de ID Buffer die dus het "Resolved Color" stukje nog wat uitbreidt en vergemakkelijkt. Ook houdt die de motion vectors dan dus bij en verder doet de GPU meer op hardware niveau om dit voor elkaar te krijgen.

Het blijft een erge mooi techniek die extreem goede resultaten levert en goed idee geweest van Sony om hier op voort te borduren en zoveel mogelijk in de hardware te bakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:49

Dhrax

Prog Lord

Kol Nedra schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:39:
[...]

Ja en nee, de huidige generatie consoles (de PRO niet meegerekend) is niet in staat op 60 fps te krijgen met alle pracht en praal. Ze moeten de boel visueel dus verder naar beneden schroeven om strak 60 te houden, al denk ik niet dat de huidige generatie dit continue kunnen vast houden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik wil geen PC, maar ik wil wel altijd de beste ervaring die op consoles beschikbaar is. En ik wil dat mijn VR spellen zo goed mogelijk uitzien. Simpele keuze wat mij betreft. Daarnaast is het hele apparaat gewoon sneller, de interface, downloads, filmjes renderen/exporteren.

This space is occupied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Collaborator schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:54:
[...]

Ik wil geen PC, maar ik wil wel altijd de beste ervaring die op consoles beschikbaar is. En ik wil dat mijn VR spellen zo goed mogelijk uitzien. Simpele keuze wat mij betreft. Daarnaast is het hele apparaat gewoon sneller, de interface, downloads, filmjes renderen/exporteren.
Ik heb de pro ook voornamelijk voor VR aangeschaft. Alle andere extra pracht en praal is mooi meegenomen. Daarnaast heeft een console mijn voorkeur omdat het gemakkelijker is om vanaf de bank te chillen en met name als je met vrienden samen wil gamen die bij je op bezoek zijn.

En ja ik weet dat dit ook met PC mogelijk is maar toch prefereer een console. Het voelt aan als minder gedoe. Gewoon aanzetten en het werkt. Ik gebruik mijn PC enkel op de TV voor films en series te streamen. Voor de rest gebruik ik hem alleen voor surfen en administratieve doeleinden.

Misschien ligt ook wel ten grondslag dat ik vroeger eerst een console thuis had staan alvorens wij een PC in huis kregen. Daardoor zal ik ook onbewust gamen sterker identificeren met een console dan met een PC.

Maar dat is dan puur mijn mening, wil niet zeggen dat die beter/slechter is dan de mening van een ander 8)

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mijn ps4 (de slim of de pro, als hij potverdrie nou nog eens vlot in de aanbieding komt), ga ik onder een zwevende opgedikte plank monteren. Al mijn apparatuur bij tv (oa Minix, Chromecast, utpswitch, airplay, etc) hangt mooi onder die opgedikte plank, waardoor je niets ziet zitten.
Dit wil ik ook met de aan te schaffen PS4 (en qua dikte gaat dat met de pro maar net lukken),
Maar mag ik de PS4 (slim of pro) ook OP ZIJN KOP er onder hangen?
Als dat kan, dan zou dat, ergonomisch gezien, voor mij nml makkelijker zijn om schijfjes te wisselen (aan en uit en eject zal ik via de controller doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Lijkt me niet. Ik zou het in elk geval niet riskeren. Straks krijg je krassen op je schijfjes zoals toentertijd bij de X360 het geval was, omdat de disc dan tegen onderdelen aankomt waar geen rekening mee is gehouden.

Vraag me ook af of je garantie dan nog geldig is.

Meer info: http://kotaku.com/supreme...f-xbox-360-dis-1753404391

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Allewijn schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:18:
Mijn ps4 (de slim of de pro, als hij potverdrie nou nog eens vlot in de aanbieding komt), ga ik onder een zwevende opgedikte plank monteren. Al mijn apparatuur bij tv (oa Minix, Chromecast, utpswitch, airplay, etc) hangt mooi onder die opgedikte plank, waardoor je niets ziet zitten.
Dit wil ik ook met de aan te schaffen PS4 (en qua dikte gaat dat met de pro maar net lukken),
Maar mag ik de PS4 (slim of pro) ook OP ZIJN KOP er onder hangen?
Als dat kan, dan zou dat, ergonomisch gezien, voor mij nml makkelijker zijn om schijfjes te wisselen (aan en uit en eject zal ik via de controller doen).
Hij is er niet voor gemaakt, dus ik zou het niet doen.
Ik snap niet helemaal hoe je opstelling is, maar ik zou ook oppassen met de airflow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:58
Eindelijk heb ik dan ook een PS4, en een kameraad vroeg me gelijk (ivm de tweede controller) of ik ook offline shooters heb. 'Vroegah' speelden we op de Xbox360 Ghosts tegen elkaar, split screen, met bots in de 'normale' maps. Welke games zijn hiervoor leuk op de PS4 (Slim, voor zover dat uitmaakt)?

Ik ben op de hoogte van http://www.co-optimus.com/system/22/playstation-4.html en vind het aanbod bijzonder teleurstellend. Black Ops 3 zou niet fantastisch zijn in de split screen modus heb ik op GoT gelezen, vandaar dat ik jullie vraag om gebruikerservaringen.

Ik neig nu alsnog naar Ghosts. Voor de duidelijkheid zoek ik dus niet zoiets als Zombies, dat is leuk voor 'erbij' maar niet m'n doel.

[ Voor 5% gewijzigd door _Brake_ op 16-12-2016 11:33 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:42
_Brake_ schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:33:
Eindelijk heb ik dan ook een PS4, en een kameraad vroeg me gelijk (ivm de tweede controller) of ik ook offline shooters heb. 'Vroegah' speelden we op de Xbox360 Ghosts tegen elkaar, split screen, met bots in de 'normale' maps. Welke games zijn hiervoor leuk op de PS4 (Slim, voor zover dat uitmaakt)?

Ik ben op de hoogte van http://www.co-optimus.com/system/22/playstation-4.html en vind het aanbod bijzonder teleurstellend. Black Ops 3 zou niet fantastisch zijn in de split screen modus heb ik op GoT gelezen, vandaar dat ik jullie vraag om gebruikerservaringen.

Ik neig nu alsnog naar Ghosts. Voor de duidelijkheid zoek ik dus niet zoiets als Zombies, dat is leuk voor 'erbij' maar niet m'n doel.
Moet het FPS zijn? Ik vind zelf Dead Nation en Alienation erg tof. Borderlands: The Handsome Collection is ook tof om samen te doen en wel echt FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Allewijn schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:44:
[...]

Volgende maand komt de 'opvolger' van de Gold headset uit. Dit is de PlayStation Platinum headset en die krijgt 3D sound. Dat schijnt weer beter te zijn dan (virtual) 5.1/7.1 (?!)
Uncharted 4 krijgt bijv een update zodat dit geluid gelijk werkt:

[video]

https://www.playstation.c...latinum-wireless-headset/
Is er al een prijs bekend ? Op zich wel een mooie headset. Heb nu een Astro A50 met mixamp en bevalt op zich prima, maar als je met deze headset geluiden nog beter kan pintpointen, dan is dat altijd mooi meegenomen.

Overigens is het geluid van BF1 bagger. Gewoon van achter neergestoken worden omdat ik de vijand niet hoor aankomen :( Dat is bij COD toch altijd beter geregeld.....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:58
Sluw schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:36:
[...]

Moet het FPS zijn? Ik vind zelf Dead Nation en Alienation erg tof. Borderlands: The Handsome Collection is ook tof om samen te doen en wel echt FPS.
Ja, en ook nog uit de CoD reeks denk ik (ja dat neigt vast naar autisme haha) ;)

Het gaat dus ook om de offline split-screen modus!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:42
_Brake_ schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:41:
[...]

Ja, en ook nog uit de CoD reeks denk ik (ja dat neigt vast naar autisme haha) ;)

Het gaat dus ook om de offline split-screen modus!
Die games hebben allemaal offline co-op.
Maar dan kun je toch ook gewoon googelen welke CoD games splitscreen modus hebben :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
ThaBEN schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:22:
Lijkt me niet. Ik zou het in elk geval niet riskeren. Straks krijg je krassen op je schijfjes zoals toentertijd bij de X360 het geval was, omdat de disc dan tegen onderdelen aankomt waar geen rekening mee is gehouden.

Vraag me ook af of je garantie dan nog geldig is.

Meer info: http://kotaku.com/supreme...f-xbox-360-dis-1753404391
Volgens mij worden de discs in de ps4 op een andere manier beet gehouden dan bij de xbox360.
Is dat niet magnetisch oid? Want dan maakt het niet uit of hij op zijn kop draait. Hij kan tenslotte sowieso ook al op zijn zijkant. Daar is zelfs speciaal een houder voor...

Als het niet kan is het denk ik geen groot probleem hoor. En qua airflow/koeling komt het qua ruimte en montage ook goed. Ik kan ook gewoon de digitale games aanschaffen. Dan hoef ik helemaal geen schijven te wisselen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VI92DO
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 18:43
_Brake_ schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:33:

Modern warfare remastered splitscreen werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
MRE-Inc schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:36:
[...]

Is er al een prijs bekend ? Op zich wel een mooie headset. Heb nu een Astro A50 met mixamp en bevalt op zich prima, maar als je met deze headset geluiden nog beter kan pintpointen, dan is dat altijd mooi meegenomen.
....
160,- dollar.
https://www.amazon.com/Pl...ess-Headset/dp/B01LW6SOV9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaBEN
Allewijn schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:58:
[...]

Volgens mij worden de discs in de ps4 op een andere manier beet gehouden dan bij de xbox360.
Is dat niet magnetisch oid? Want dan maakt het niet uit of hij op zijn kop draait. Hij kan tenslotte sowieso ook al op zijn zijkant. Daar is zelfs speciaal een houder voor...

Als het niet kan is het denk ik geen groot probleem hoor. En qua airflow/koeling komt het qua ruimte en montage ook goed. Ik kan ook gewoon de digitale games aanschaffen. Dan hoef ik helemaal geen schijven te wisselen :+
Zonder discs zie ik niet in waarom er problemen zouden zijn. Maar met disc durf ik niet te beantwoorden. Misschien moet je de vraag stellen bij iemand in Australië of Japan. Daar hebben ze de PS4 allemaal op de kop staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Rise Of The Tom Braider is ook erg mooi op de PlayStation 4 Pro. Standaard staat hij op 4K downsampled mode ook op een 1080p scherm. Is dit de beste setting?

Ik zag ook het Rise Of The Tomd Raider topic, maar hier wil ik niet teveel in lezen i.v.m. niet geplaatste spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Dat gaat uiteindelijk mijn nieuwe headset worden. :)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:58
Alvanosa schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:27:
[...]

Dat gaat uiteindelijk mijn nieuwe headset worden. :)
Ben benieuwd naar de reviews

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Hoe kan je een microfoon combineren met zo'n headset, via de tulp?

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Jumpman schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:25:
Rise Of The Tom Braider is ook erg mooi op de PlayStation 4 Pro. Standaard staat hij op 4K downsampled mode ook op een 1080p scherm. Is dit de beste setting?

Ik zag ook het Rise Of The Tomd Raider topic, maar hier wil ik niet teveel in lezen i.v.m. niet geplaatste spoilers.
Dat is grafisch de mooiste setting. Je hebt dan wel de voordelen van een hogere resulutie op een 1080p scherm. Zorgt voor mooier beeld met minder kartels etc.

This space is occupied

Acties:
  • +2 Henk 'm!
FYI: als je nog geen Ps Plus hebt (gehad?) kun je in de PS store voor 39,99 een jaarabonnement afsluiten:

https://store.playstation...PLS-APS&emcid=em-pl-98685

Let er wel op dat je meteen weer het automatisch verlengen uitzet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Jumpman schreef op donderdag 15 december 2016 @ 21:23:
[...]

Racegame: Sowieso Driveclub proberen. Platform games: Rayman Legends, LittleBigPlanet 4 en bijvoorbeeld Unravel.
Bedankt. Zal eens kijken.

Is de playstation 4 slim 500gb iets om aan te schaffen? €222 bij de mediamarkt. Of is 500 te weinig? Geen ervaring met consoles.
dutchgio schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:13:
FYI: als je nog geen Ps Plus hebt (gehad?) kun je in de PS store voor 39,99 een jaarabonnement afsluiten:

Bedankt!

[ Voor 40% gewijzigd door Trezzahn op 16-12-2016 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trezzahn schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:18:
[...]

Is de playstation 4 slim 500gb iets om aan te schaffen? €222 bij de mediamarkt. Of is 500 te weinig? Geen ervaring met consoles.

[...]

Bedankt!
500 gb is vrij weing, maar als je niet meer dan 4 a 5 games per jaar koopt moet je het wel kunnen redden. Soms moet je wel puzzelen met games die je niet meer speelt en dan weer verwijderen. Maar als je alleen van plan bent 1 shooter, race en sport game te halen de komende tijd moet je het wel redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Trezzahn schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:18:
[...]

[...]

Bedankt!
Van de 500GB houdt je ongeveer 400GB netto over (na OS en cache etc.). Een triple A game is vaak ongeveer 50GB, maar kan met alle downloads bij echt grote games richting de 80GB gaan. Als je een bestand van 25GB moet je 50GB vrij hebben, omdat hij na de download het ook nog ergens moet installeren. Ik kon altijd goed uit de voeten met 500GB. Ik speel twee Multi Player games en zo'n drie á vier Single Player games gelijktijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Dus de harde schijf wordt (voornamelijk) gebruikt om je games op te slaan?! Stel je schijf is vol dan kun je niet gewoon je game-cd erin doen en spelen? Je bent dus eigenlijk verplicht een spel aan te schaffen, te installeren op je hdd en te spelen. Niet zoals ik het ken van vroeger: cd erin en spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Trezzahn schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:36:
Dus de harde schijf wordt (voornamelijk) gebruikt om je games op te slaan?! Stel je schijf is vol dan kun je niet gewoon je game-cd erin doen en spelen? Je bent dus eigenlijk verplicht een spel aan te schaffen, te installeren op je hdd en te spelen. Niet zoals ik het ken van vroeger: cd erin en spelen
Elke game wordt geinstalleerd op je harde schijf. Voordeel van cd is dat je de game binnen 5 minuten geinstalleerd hebt ipv uren wachten totdat je download klaar is.
nog een voordeel is natuurlijk dat je games 2de hands kan kopen/verkopen.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Trezzahn schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:36:
Correct, de games worden in volledigheid geïnstalleerd op je HDD. De disc moet in je PS4 zitten om de game te kunnen starten. Zonder install of disc kun je de game niet starten.

Voordeel is wel dat je console lekker stil is tijdens het gamen omdat het schijfje niet niet meer hoeft te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:56
ThaBEN schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:45:
[...]

Correct, de games worden in volledigheid geïnstalleerd op je HDD. De disc moet in je PS4 zitten om de game te kunnen starten. Zonder install of disc kun je de game niet starten.

Voordeel is wel dat je console lekker stil is tijdens het gamen omdat het schijfje niet niet meer hoeft te draaien.
Stil?? ik heb de oude PS4 gehad en nu de PS4 Pro en die zijn beide alles behalve stil ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 04-07 13:15
Donnie Darko schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:48:
[...]

Stil?? ik heb de oude PS4 gehad en nu de PS4 Pro en die zijn beide alles behalve stil ;-)
Maar dat is niet omdat de disc spint. ;)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02:15
Donnie Darko schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:48:
[...]

wel grappig, toen de ps4 pro net uit was riep iedereen hij is een stuk stiller dan de launch ps4 en nu zijn we een maand verder en hoor ik echt overal geklaag over dat hij net zo luid is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
De slim versie is iig wel stil, bijna net zo stil als een xone

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02:15
Kol Nedra schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:52:
De slim versie is iig wel stil, bijna net zo stil als een xone
Maar is dat dan alleen bij bepaalde spellen dat hij luidruchtig is op de OG ps4? ik ben wel eens bij vrienden die dan ene mini lan party houden met 4 man, staan er toch echt 2 op nog geen halve meter voor mijn neus, maar tijdens het spelen van overwatch is dat ding echt ''muisstil''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11
Mijn Pro is anders nog steeds muisstil, ongeachte welke game. Heerlijk :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
-SaveMe- schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 15:29:
bij mij was de pro in het begin best luid.

Echter nu ik dik een week verder ben hoor iik m helemaal niet meer.
maakt niet uit welke game is muis stil

hoe het komt ik weet het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Ik lees en zie (youtube) weer ontzettend veel verschillend in de luidheid van de (ventilator) van de Pro.

Het behoud mij nog wel een klein beetje tot aankoop. Sowieso twijfel ik nog tussen een slim en een pro. Door prijs (aanbiedingen voor slim zijn er genoeg. Voor pro nog niet) en omdat ik de performance boost bij 1080p tot nu toe nog niet echt spannend vindt in voorbeeld filmpjes.
Maar als de pro nu ook echt zo hoorbaar is qua fan, dan ga ik nog meer naar de slim neigen.

Geluid zal natuurlijk veel met plaatsing en interpretatie te maken hebben. Ook maakt het uit of de Pro in 'Pro' modus draait, maar ik krijg toch het vermoeden dat er gewoon weer flinke verschillen zijn, net als bij de launch ps4.
Dat zou niet best zijn. Want dan is er iets niet lekker gegaan bij de montage (of verschillende batches met fans oid)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco85
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:01
Wie wil er lachen? Lees dan even dit van de kijkshop. Ik had besteld op 4 december toen hij op voorraad was met 10% korting, levering zou dinsdag erna zijn (op 6 december). Krijg ik vandaag deze mail:
Beste klant,

Hartelijk dank voor de bestelling van een PLAYSTATION 4 PRO 1TB bij Kijkshop!

In verband met de decemberdrukte bij onze leverancier konden wij de Playstation helaas niet eerder dan 15 december laten opsturen. Dit heeft Kijkshop u in een eerder bericht laten weten. Geheel onverwacht heeft de leverancier de latere leverdatum gewijzigd naar 31 januari. Onze oprechte excuses voor dit ongemak!

Kijkshop begrijpt dat deze vertraging ongewenst kan zijn. Wij stellen u daarom de volgende oplossingen voor:

Kijkshop waardebon € 5,-
Om u tegemoet te komen bieden wij u graag een waardebon aan van € 5,- te besteden in onze webshop. U kunt hiervoor de volgende unieke kortingscode gebruiken: *** (te gebruiken bij een bedrag vanaf € 15.- en geldig tot 30-6-2017)

Alternatief: SONY Playstation 4 SLIM CONSOLE 500GB
In de plaats van de gekozen Playstation 4 Pro 1TB t.w.v. € 399,- kunnen wij de leverancier de Sony Playstation 4 Slim Console 500GB t.w.v. € 299,- laten opsturen die wel op voorraad is (met kortingscode € 294,-).

Bestelling annuleren
Natuurlijk kunt u de bestelling altijd annuleren. Wij betalen dan automatisch het aankoopbedrag terug via uw betaalrekening / spaarsysteem of sluiten de vordering bij Afterpay.

Indien u kiest voor een andere Playstation of het annuleren van de bestelling dan helpt onze klantenservice graag om dit te realiseren. Wilt u wachten tot eind januari op de levering van de PLAYSTATION 4 PRO 1TB dan hoeft u niets te doen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien graag terug als tevreden klant bij een van onze winkels of webshop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
Net een mailtje ontvangen van Kijkshop. Week terug zeiden ze nog dat de ps4 pro 15 december binnen komt. Nu is het 31 januari. Wat een slechte bende is dat daar zeg.

[ Voor 8% gewijzigd door fukijama op 16-12-2016 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:30
fukijama schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:00:
Net een mailtje ontvangen van Kijkshop. Week terug zeiden ze nog 15 december. Nu is het 31 januari. Wat een slechte bende is dat daar zeg.
Ach dat zeiden ze ook tegen mij, een dag later was die verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
NotSoSteady schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:05:
[...]

Ach dat zeiden ze ook tegen mij, een dag later was die verstuurd.
Wanneer heb je hem besteld dan? En bij jou zeiden ze dus ook 31 januari? Als dat zo is lijkt het er eerder op dat ze spijt hebben van de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Snap het probleem van die fan niet zo. M'n eerste PS4 was in het begin ook wel eens luid. Zeker in de zomermaanden ging ie wel eens een standje hoger blazen. De Pro is voor m'n gevoel stiller. Ik kan er verder niet zo wakker van liggen. Natuurlijk vind ik het fijn als je 'm niet zou horen, maar het zou één van de laatste zaken zijn waar ik een console op uitzoek. De games, specs, controller, etc. vind ik veel belangrijker. Net zoals stroomverbruik, zie hier altijd hele groepen overstappen naar een nieuwere revisie vanwege stroomverbruik... terwijl zo'n overstap altijd weer een paar tientjes kost, van dat geld kun je volgens mij je console prima een jaar lang 24/7 aan laten staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Wie kan mij helpen?

Ik heb mijn oude ps4 ingeleverd bij de GM voor een Pro. De oude ps4 heb ik gedeactiveerd als primaire console. Op de PRO wil ik mijn US games kunnen spelen en dus activeer ik op mijn US account de PRO als primair. Dit gaat dus niet helaas. Hij geeft aan dat er al een systeem als primair geactiveerd staat, wat dus niet zo is

Op mij NL account kan ik de PRO wel primair zetten maar dan staat er een slotje op de US games.

Hoe kan ik nu weer mijn US games gebruiken?

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Theo27 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:26:
Wie kan mij helpen?

Ik heb mijn oude ps4 ingeleverd bij de GM voor een Pro. De oude ps4 heb ik gedeactiveerd als primaire console. Op de PRO wil ik mijn US games kunnen spelen en dus activeer ik op mijn US account de PRO als primair. Dit gaat dus niet helaas. Hij geeft aan dat er al een systeem als primair geactiveerd staat, wat dus niet zo is

Op mij NL account kan ik de PRO wel primair zetten maar dan staat er een slotje op de US games.

Je kan eens per 6 maanden een console online deactiveren. Dat is de enige optie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:49
dutchgio schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:13:

Wat vreemd, als ik niet ingelogd ben kan ik de aanbieding zien en is hij beschikbaar. Als ik wel ingelogd ben staat er bij het jaarabonnement vermeld "niet beschikbaar voor aankoop" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Joster schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:32:
[...]

Wat vreemd, als ik niet ingelogd ben kan ik de aanbieding zien en is hij beschikbaar. Als ik wel ingelogd ben staat er bij het jaarabonnement vermeld "niet beschikbaar voor aankoop" :?
geld blijkbaar weer alleen voor leden die geen ps+ hebben :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Tom schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:09:
Snap het probleem van die fan niet zo. M'n eerste PS4 was in het begin ook wel eens luid. Zeker in de zomermaanden ging ie wel eens een standje hoger blazen. De Pro is voor m'n gevoel stiller. Ik kan er verder niet zo wakker van liggen. Natuurlijk vind ik het fijn als je 'm niet zou horen, maar het zou één van de laatste zaken zijn waar ik een console op uitzoek. De games, specs, controller, etc. vind ik veel belangrijker. Net zoals stroomverbruik, zie hier altijd hele groepen overstappen naar een nieuwere revisie vanwege stroomverbruik... terwijl zo'n overstap altijd weer een paar tientjes kost, van dat geld kun je volgens mij je console prima een jaar lang 24/7 aan laten staan 8)7
Het probleem met de fan is dat hij duidelijk hoorbaar is tijdens het gamen, het is bij mij niet zo zeer het blazen wat irritant is maar hij produceert daar ook een soort piep bij (nee niet het aanlopen van de fan ofzo) en die is vrij hoog en nog irritanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:30
fukijama schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:07:
[...]

Wanneer heb je hem besteld dan? En bij jou zeiden ze dus ook 31 januari? Als dat zo is lijkt het er eerder op dat ze spijt hebben van de korting.
Nee 15 december, 2 dagen later was die in huis. Het lijkt mij persoonlijk sterk dat een leverancier pas 31 januari een nieuwe levering PS4 Pro's krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
DigitalError schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:33:
[...]

Ik heb nog geen PS+ ;) En nu kan ik dus ook geen jaarabonnement nemen als ik dat zou willen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
DigitalError schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:33:
[...]

Volgens mij is het geldig voor iedereen.
https://store.playstation...Gifting&emcid=so-no-99238

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Nieuwevolger schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:25:
[...]

500 gb is vrij weing, maar als je niet meer dan 4 a 5 games per jaar koopt moet je het wel kunnen redden. Soms moet je wel puzzelen met games die je niet meer speelt en dan weer verwijderen. Maar als je alleen van plan bent 1 shooter, race en sport game te halen de komende tijd moet je het wel redden.
Jumpman schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:27:
[...]

Van de 500GB houdt je ongeveer 400GB netto over (na OS en cache etc.). Een triple A game is vaak ongeveer 50GB, maar kan met alle downloads bij echt grote games richting de 80GB gaan. Als je een bestand van 25GB moet je 50GB vrij hebben, omdat hij na de download het ook nog ergens moet installeren. Ik kon altijd goed uit de voeten met 500GB. Ik speel twee Multi Player games en zo'n drie á vier Single Player games gelijktijdig.
Kol Nedra schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:37:
[...]

Elke game wordt geinstalleerd op je harde schijf. Voordeel van cd is dat je de game binnen 5 minuten geinstalleerd hebt ipv uren wachten totdat je download klaar is.
nog een voordeel is natuurlijk dat je games 2de hands kan kopen/verkopen.
ThaBEN schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:45:
[...]

Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben (nog) geen diehard gamer dus ik denk dat 500GB voldoende zou moeten zijn.

Denk dat het de Slim 500GB wordt dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Misschien alleen als je geen lopend abonnement hebt? Ik kan hem ook niet kopen als ik inlog :(
Helaas loopt die van mij 3 januari af, dan is deze actie al voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trezzahn schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 18:46:
[...]

[...]

[...]

[...]

Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben (nog) geen diehard gamer dus ik denk dat 500GB voldoende zou moeten zijn.

Denk dat het de Slim 500GB wordt dus. :)
Dat binnen 5 minuten installeren kun je voor een gemiddelde AAA game wel vergeten hoor. Heb ik echt zelden meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
dutchgio schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 18:46:
Nee, niet als je al Plus hebt, zoals al vermeld.
Ook niet als je dat nog niet hebt..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GlGqljm5z2GYRvvxAXutJElj/thumb.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:29

Winkiller

De Mopperpot

Patrock schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:17:
Na 10 dagen ben ik dus schadeloos gesteld :)
*O*
Ik nu ook, van Paypal kreeg ik het volgende:

Beste Richard,

SONY INTERACTIVE ENTERTAINMENT NETWORK EUROPE LIMITED heeft je een volledige terugbetaling gedaan van €50,00 EUR voor je aankoop.

Als je vragen hebt over deze terugbetaling, neem dan contact op met SONY INTERACTIVE ENTERTAINMENT NETWORK EUROPE LIMITED.

De terugbetaling wordt op je PayPal-rekening gestort.

Applaus voor Sony Interactive Entertainment Netwerk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:05

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Winkiller schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:31:
[...]

*O*
Ik nu ook, van Paypal kreeg ik het volgende:

Beste Richard,

SONY INTERACTIVE ENTERTAINMENT NETWORK EUROPE LIMITED heeft je een volledige terugbetaling gedaan van €50,00 EUR voor je aankoop.

Als je vragen hebt over deze terugbetaling, neem dan contact op met SONY INTERACTIVE ENTERTAINMENT NETWORK EUROPE LIMITED.

De terugbetaling wordt op je PayPal-rekening gestort.

Applaus voor Sony Interactive Entertainment Netwerk d:)b
Fijn om te horen! Hopelijk dat de rest ook zo goed behandeld wordt!

Bovendien is het nu weekend, dus goede timing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Dat wordt (voor de Platinum headset) dus 211,68 Euro inclusief verzending, BTW en importheffing |:( .
Bij Amazon.de zal die zo'n 180 Euro worden inclusief verzenden, maar is op dit moment niet meer te bestellen.
Bij Amazon.co.uk komt het totaal op zo'n 134,66 GBP (ca. 161 Euro) inclusief verzenden, maar dit was een paar dagen geleden nog 10 GBP minder.
Hopen dat de Euro niet meer teveel in waarde daalt in de tijd tot release...

Edit:
De lokale adviesprijzen lijken te zijn: 129 GBP, 159 USD en 179 Euro, waarbij de UK voor ons het aantrekkelijkst lijkt met de huidige wisselkoers. Heb zelf een pre-order staan voor 124,58 GBP. Ben benieuwd wat de prijzen hier in Nederland gaan doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Flitzer op 16-12-2016 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
dutchgio schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:37:
[...]

Hm, 'niet eerder hebt gehad' wellicht dan.
Vreemd wel, via de PS store op de PS4 zelf kan het wel..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Patrock schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:35:
[...]
Fijn om te horen! Hopelijk dat de rest ook zo goed behandeld wordt!

Bovendien is het nu weekend, dus goede timing!
Ja inderdaad, Playstation Plus voor 12 maanden voor €39,99 komt nu ook weer in beeld, hou ik nog over. ;)

PS. Voor iedereen die nog GEEN Tweetrapsauthenticatie voor PlayStation Network-accounts AAN heeft staan.

Doe dit als nog HIER. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
Ik heb geen creditcard of paypal gekoppeld aan mijn PS account. Als ik wat digitaal wil aanschaffen, maak ik via ideal geld over naar mijn acount en doe ik daar vervolgens de bestelling mee. Heeft die 2-step-verification dan toegevoegde waarde? Ik log automatisch aan op PS Network als ik mijn playstation opstart. Krijg ik dan elke keer als ik mijn playstation opstart een sms toegestuurd om aan te loggen op PS network? Zit ik ook weer niet op te wachten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

hostje schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 21:13:
[...]

Ik heb geen creditcard of paypal gekoppeld aan mijn PS account. Als ik wat digitaal wil aanschaffen, maak ik via ideal geld over naar mijn acount en doe ik daar vervolgens de bestelling mee. Heeft die 2-step-verification dan toegevoegde waarde? Ik log automatisch aan op PS Network als ik mijn playstation opstart. Krijg ik dan elke keer als ik mijn playstation opstart een sms toegestuurd om aan te loggen op PS network? Zit ik ook weer niet op te wachten eigenlijk.
1) Als ze toch je account hacken en ze komen erin kan je niet bij je online account, moet je Playstation bellen.
2) Nee alleen als je opnieuw inlogt op bv. mobiel, pc en console en natuurlijk als iemand anders het probeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
Winkiller schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 21:19:
[...]

1) Als ze toch je account hacken en ze komen erin kan je niet bij je online account, moet je Playstation bellen.
2) Nee alleen als je opnieuw inlogt op bv. mobiel, pc en console en natuurlijk als iemand anders het probeert.
Ok, thanks. Ga ik het ook even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:58
Heb die 2e staps ook geactiveerd, beter extra beveiliging.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
-SaveMe- schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 15:29:
Zelfde hier ja, ontzettend stil nog steeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11
Aenea schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 23:10:
[...]

Zelfde hier ja, ontzettend stil nog steeds!
Niet dat het me erg uit maakt, mijn launch PS4 maakte wel redelijk wat lawaai, maar heb toch altijd headset op, dus horen doe ik het sowieso niet ;) Nu zet ik af en toe headset af en dan hoor ik gewoon niks :D

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
-SaveMe- schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 23:56:
[...]

Niet dat het me erg uit maakt, mijn launch PS4 maakte wel redelijk wat lawaai, maar heb toch altijd headset op, dus horen doe ik het sowieso niet ;) Nu zet ik af en toe headset af en dan hoor ik gewoon niks :D
Ergste vond ik altijd als ik dan even 20 to 30 minuten iets anders wilde/moest doen en je hoorde 'm maar staan blazen als 'n gek, zette 'm dan maar gewoon in standby voor zo'n korte tijd. Nu vergeet ik 'm wel eens uit te doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Theo27 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:26:
Wie kan mij helpen?

contact opnemen met Sony. ik was vergeten m'n account te deactiveren op m'n vorige ps4. Sony gebeld, krijg je paar vragen over je account, en ze deactiveren t voor je. prima service

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trezzahn
Inmiddels overtuigd, en de vriendin ook :)
Vanavond een PlayStion 4 Slim 500GB halen bij de MediaMarkt, daar in de aanbieding voor EUR 222,-. Gelijk ook maar een 2e controller erbij en Rayman Legends en Uncharted 4. Playstation online wacht ik nog eventjes mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
De Pro is me niet gegund.
Had hem met sinterklaas nog bij kijkshop besteld. (voor 359)
Goed, ze hadden nogal veel bestellingen, maar 15e zouden ze verzenden.
15 even nagevraagd: ja we weten het nog niet. je krijgt morgen een mail.
Komen ze af dat de levering nu op 31 januari staat.
Ik denk prima, annuleren, en dezelfde middag bij Mediamarkt besteld.
Op voorraad, tot nu toe altijd op 1 dag geleverd bij mij..... behalve nu dus.
Nog niks geen verzendbevestiging, en ook niks in de postNL app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 21:25
royco85 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:00:
Wie wil er lachen? Lees dan even dit van de kijkshop. Ik had besteld op 4 december toen hij op voorraad was met 10% korting, levering zou dinsdag erna zijn (op 6 december). Krijg ik vandaag deze mail:

[...]
Ja echt belachelijk! Waardeloze service. Adverteren met volgende dag in huis na op de dag zelf 15 december en dan nu 30 januari! Kijkshop nooit meer voor mij.

En dan bieden ze een bon aan van 5 euro 😂 Lachwekkend. Direct geannuleerd. Dan maar ipv 360 naar de mediamarkt voor 388.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 21:25
M a r c o schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:11:
Check anders een mediamarkt vestiging! In Breda stonden ze nog op stapels de Pro ;-)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
jdiezrequejo schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:21:
[...]
Check anders een mediamarkt vestiging! In Breda stonden ze nog op stapels de Pro ;-)
50 minuten rijden en een toltunnel ;)
We hebben wel een lokale intertoys die ze heeft.
maar MM heeft tot nu toe altijd netjes op 1 dag geleverd, en daar kwam hij met cashback op 380, intertoys is 399.
Kan hem wel weer gaan annuleren en hier halen, maar dan heb ik al 2 playstations waar ik de terugbetaling nog van moet afwachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
M a r c o schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:11:
jdiezrequejo schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:19:
[...]

Ja echt belachelijk! Waardeloze service. Adverteren met volgende dag in huis na op de dag zelf 15 december en dan nu 30 januari! Kijkshop nooit meer voor mij.

En dan bieden ze een bon aan van 5 euro 😂 Lachwekkend. Direct geannuleerd. Dan maar ipv 360 naar de mediamarkt voor 388.
Hoelang duurde het voordat jullie het geld terug hadden?
Ik wil voor kerst nog ergens een PS4 pro kopen en hoop dat ze het geld dus snel terug storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Ik heb gisteren pas geannuleerd, en daar nog niet eens een bevestiging op.
Dus ik moet nog wel even wachten op mijn geld dan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
Sinds wanneer is dit een Bestel & Levertijden topic geworden?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1 ... 99 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.