Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Van de week begonnen met Final Fantasy XV (mijn eerste) en het bevalt erg goed! de missies zijn leuk, het verhaal is opzich cool en de hoofdpersonage eigenlijk ook (al hebben ze wel iets weirds)
Enige waar ik nog aan twijfel is de stemmen van de characters, ik heb hem op engels gezet, maar misschien toch maar switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
M a r c o schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:31:
50 minuten rijden en een toltunnel ;)
We hebben wel een lokale intertoys die ze heeft.
maar MM heeft tot nu toe altijd netjes op 1 dag geleverd, en daar kwam hij met cashback op 380, intertoys is 399.
Kan hem wel weer gaan annuleren en hier halen, maar dan heb ik al 2 playstations waar ik de terugbetaling nog van moet afwachten :+
Ja die tunnel is jammer, anders zou ik veel vaker naar de MM in Middelburg gaan. Ik ga nu vaak over de grens naar Oostakker (vlakbij Gent).
Ik ben wel blij dat ik toegehapt heb toen de Pro 375 euro was met een gratis spel erbij. Hij is een pak stiller dan mijn launch PS4 en de accu van de controller lijkt ook veel langer mee te gaan op 1 lading.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:49
Wat ik niet voor elkaar krijg mbt mijn master (voor mij) en sub (voor mijn zoontje) account is een gelijke weergave van onze naam op het inlog scherm. Van hem wordt zijn gamer ID weergegeven, van mij mijn echte naam. Linksom of rechtsom maakt me niet uit, maar ik wil de weergave gelijk, dus of van beide de echte naam, of van beide het gamer ID.

Zijn echte naam heb ik wel ingegeven bij communicatie met SEN, maar verder hoef je voor een sub account geen echte (profiel) naam in te geven. Voor mezelf heb ik zowel mijn profiel naam als de naam voor communicatie met SEN ingevuld met mijn echte naam.

Kan ik ergens aanvinken wat gebruikt moet worden voor de weergave van onze profiel namen op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:13
M a r c o schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:31:
[...]

50 minuten rijden en een toltunnel ;)
Jij woont in zeeuws-vlaanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
maartend schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:23:
[...]
Jij woont in zeeuws-vlaanderen.
Yup, Hulst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
En ik maar altijd denken dat ik de enige tweaker was in dit gedeelte van het land. Zie ik er nu al plots 3.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Vanaf nu weer ontopic. Levertijden, waar je woont, hoe lang het rijden is naar welke winkel is niet waar dit topic voor is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:29

Winkiller

De Mopperpot

Bij Bart Smit nu ook een aanbieding PS4 slim 500gb voor 228,=, ik hoorde hem op de radio. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas discount #9 now live, plus new Weekend Deals. Full list:

https://blog.eu.playstati...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cz4GyCnVIAE_My0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 13:14:
PlayStation Europe ‏

PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas discount #9 now live, plus new Weekend Deals. Full list:

https://blog.eu.playstati...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

[afbeelding]
Je bent alweer vergeten de prijzen te vermelden... 8)7

FIFA 17 Standard Edition (PS4/PS3) – Was €69.99 nu €39.99
FIFA 17 Deluxe Edition (PS4/PS3) – Was €89.99 nu €54.99
FIFA 17 Super Deluxe Edition (PS4/PS3) – Was €99.99 nu €64.99

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Gisteren nog even VR Worlds gehaald bij de Intertoys, straks eens proberen. Ik heb m vooral gekocht voor The Heist en de onderwater demo.

[ Voor 64% gewijzigd door SToRM666 op 17-12-2016 14:54 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:37:
[...]

Hm, 'niet eerder hebt gehad' wellicht dan.
Zo juist voor 39,99 een jaar abonnement op ps plus afgesloten. Ik val in de categorie 'nog nooit lid geweest'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:58
Sluw schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:46:
[...]

Die games hebben allemaal offline co-op.
Maar dan kun je toch ook gewoon googelen welke CoD games splitscreen modus hebben :F
Het gaat niet alleen om split-screen (om dan met alleen Zombies te eindigen), maar split-screen met én de gebruikelijke multiplayer maps én AI bots.

.

.

:F

Alles is te Googlen, zullen we het forum dan maar opheven?
VI92DO schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:00:
[...]

Modern warfare remastered splitscreen werkt super!
Bedankt voor je reply. Dat is met dezelfde maps en bots? Hoe is de AI?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:59
Paulus07 schreef op maandag 12 december 2016 @ 23:29:
[...]

Laatst dus al getest toen ik compleet geen beeld had. zelfs niet in safe mode.

5 hdmi kabels, 4 verschillende hdmi poorten op tv, 4 verschillende hdmi poorten op versterker. Nu heel de avond weer zonder problemen division kunnen spelen verder 8)7
Precies hetzelfde probleem soms, en volgens mij pas sinds laatste 2 systeem updates. Paar keer gehad tijdens gamen (Dark Souls 3, Uncharted 4 en Rise of the Tomb Raider) voor paar seconden. Maar gisteren zat ik een Youtube filmpje te kijken op mijn PS4, en plots viel ook het beeld weg voor ongeveer 5 minuten :/

Ook al andere HDMI kabels geprobeerd, etc.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ikkuh84 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 18:15:
[...]

Precies hetzelfde probleem soms, en volgens mij pas sinds laatste 2 systeem updates. Paar keer gehad tijdens gamen (Dark Souls 3, Uncharted 4 en Rise of the Tomb Raider) voor paar seconden. Maar gisteren zat ik een Youtube filmpje te kijken op mijn PS4, en plots viel ook het beeld weg voor ongeveer 5 minuten :/

Voorheen idd ook nergens last van gehad maar sinds de laatste 2 a 3 FW updates wel.
Vaagste vond ik laatst met spelen division.

ps4 aan, game gestart, twict hstream gestart (stel er komt ene grappig moment, makkelijk terugkijken :P) 5 minuten rondlopen in game. POEF beeld weg. Audio was er nog wel.

Dus via twitch op de telefoon weer terug gegaan naar het hoofdmenu van de game. En plop er was weer beeld. Nog keer testen. Level/map geladen en hop weer beeld weg.

Herstart ps4. en tadaa verder weer heel de avond geen enkel probleem gehad :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VI92DO
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 18:43
_Brake_ schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 18:07:
[...]

Het gaat niet alleen om split-screen (om dan met alleen Zombies te eindigen), maar split-screen met én de gebruikelijke multiplayer maps én AI bots.

Alles werkt helemaal zoals vroeger. Vind het echt een supergame. Wel pittig in het begin!

.

:F

Alles is te Googlen, zullen we het forum dan maar opheven?

[...]

Bedankt voor je reply. Dat is met dezelfde maps en bots? Hoe is de AI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 23:05
[...]

Ik heb sinds 2 a 3 updates precies het tegenovergestelde. Heb mijn ps4 altijd in rustmodus maar als ik hem dan aan zet blijft het beeld zwart. Ik heb dan wel geluid. Na 3 of 4x proberen (eerst tv uit dan ps4 en dan weer tv aan en ps4 aan) heb ik pas weer beeld. Binnenkort even een andere hdmi kabel proberen. Heb ook al met de hdmi instellingen gespeeld maar zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Hoi ik heb waarschijnlijk een stomme vraag.

Mijn zoon heeft een ps4 gekregen, wij hebben hier beide een account op. Ik een normaal en hij een kinderaccount. Nu heeft hij een ps plus kaart gekregen voor kerst en heb ik die geactiveerd op mijn account. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat hij ook online kan spelen? Ik krijg nl elke keer de melding dat hij ps plus kan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:51
Janet_ schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 21:43:
Hoi ik heb waarschijnlijk een stomme vraag.

Mijn zoon heeft een ps4 gekregen, wij hebben hier beide een account op. Ik een normaal en hij een kinderaccount. Nu heeft hij een ps plus kaart gekregen voor kerst en heb ik die geactiveerd op mijn account. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat hij ook online kan spelen? Ik krijg nl elke keer de melding dat hij ps plus kan aanschaffen.
Je kan niet 1 ps plus abonnement op 2 psn accounts activeren. Volgens kan je wel een abbo op 1 psn activeren en een lokaal account die weer gelinkt is aan jouw psn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Account met Plus als primair activeren op je PS4, dan kun je ook online met het tweede account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:52
dutchgio schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 14:19:
[...]

Je bent alweer vergeten de prijzen te vermelden... 8)7

FIFA 17 Standard Edition (PS4/PS3) – Was €69.99 nu €39.99
FIFA 17 Deluxe Edition (PS4/PS3) – Was €89.99 nu €54.99
FIFA 17 Super Deluxe Edition (PS4/PS3) – Was €99.99 nu €64.99
Hoe lang gelden die aanbiedingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Jamesl schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:13:
[...]

Hoe lang gelden die aanbiedingen?
48 uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Vandaag hoorde ik van een vriend van me dat hij een Pro had gekocht.
Ikzelf was natuurlijk nog ontzettend twijfelende tussen een slim en een pro, omdat ik:

1. de slim net wat mooier (lees compleet onzichtbaar) zwevend onder een opgedikte zwevende tv plank/meubel kwijt kan
2. de komende twee jaar mijn fraaie 1080p 55" tv nog niet vervang voor 4k
3. ik tig vergelijkingsfilmpjes heb gezien waarbij de pro op 1080p voor mij (te) weinig noemenswaardig verschil leek te maken
4. sommige pro's tog wel flink herrie lijken te maken qua ventilatie en ik dat in mijn daily setup absoluut niet wil

Dus ik vandaag voor het mooie prijsje van 228,- een slim gehaald bij de Bart Smit.
Ding aangesloten met eigen kabels (zo kon hij 100% origineel weer retour als hij niet zou bevallen).
Daarnaast de pro gezet en op beiden Uncharted 4 met nieuwste patch bekeken op mijn tv.

Ook zijn pro maakte behoorlijk wat geluid. Lees TE veel geluid (dit blijft interpretatie).
De slim is altijd fluisterstil...
Verder gespeeld met de instellingen die qua beeld performance mogelijk waren.

Conclusie voor mij:
Ik zag het verschil echt bizar minimaal.
Ja, als je twee identieke tv's naast elkaar zet, zodat je direct naast elkaar kan vergelijken, dan zie je iniminie meer detail. Maar nu moest ik om te vergelijken switchen tussen hdmi 1 en hdmi 2, en die seconde zwart beeld tussendoor deed je al het oude beeld vergeten zeg maar. Sommige zaken spraken mij zelfs qua scherpe/doortekening/kleur meer aan op de slim. Je zag geen zaken die de game voor mij ineens noemenswaardig interessanter leken te maken.
Verschil is voor mij net zoiets zoals hier:

http://www.dualshockers.c...0p-comparison-screenshot/

Dit bleek mij dus (in mijn situatie) in de praktijk geen 160,- euro méér waard. Gameplay wordt er núl beter van...
(ja, alle tv settings stonden voor beide hdmi poorten ook gelijk)

De slim blijft dus en het geld dat ik bespaard heb geef ik uit aan een Gold of Platinum koptelefoon oOo

Over twee jaar is de oled/4k/8k markt zodanig dat ik dan weer eens voor een nieuwe tv ga en dan komt er wel een mooie ps5 oid bij.

Vanaf morgen voor het eerst mijn gekochte TLOA en Uncharted 4 spelen. Heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:17
Gezien ik sinds kort ook in het bezit ben van een ps4, wat vinden jullie de leukste/beste shooter van het moment?
Overwatch? Battlefield 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allewijn schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 23:23:
Ikzelf was natuurlijk nog ontzettend twijfelende tussen een slim en een pro, omdat ik:

1. de slim net wat mooier (lees compleet onzichtbaar) zwevend onder een opgedikte zwevende tv plank/meubel kwijt kan
3. ik tig vergelijkingsfilmpjes heb gezien waarbij de pro op 1080p voor mij (te) weinig noemenswaardig verschil leek te maken
4. sommige pro's tog wel flink herrie lijken te maken qua ventilatie en ik dat in mijn daily setup absoluut niet wil

Dus ik vandaag voor het mooie prijsje van 228,- een slim gehaald bij de Bart Smit.
Ding aangesloten met eigen kabels (zo kon hij 100% origineel weer retour als hij niet zou bevallen).
Daarnaast de pro gezet en op beiden Uncharted 4 met nieuwste patch bekeken op mijn tv.

Ook zijn pro maakte behoorlijk wat geluid. Lees TE veel geluid (dit blijft interpretatie).

Conclusie voor mij:
Ja, als je twee identieke tv's naast elkaar zet, zodat je direct naast elkaar kan vergelijken, dan zie je iniminie meer detail. Maar nu moest ik om te vergelijken switchen tussen hdmi 1 en hdmi 2, en die seconde zwart beeld tussendoor deed je al het oude beeld vergeten zeg maar. Sommige zaken spraken mij zelfs qua scherpe/doortekening/kleur meer aan op de slim. Je zag geen zaken die de game voor mij ineens noemenswaardig interessanter leken te maken.

Dit bleek mij dus (in mijn situatie) in de praktijk geen 160,- euro méér waard. Gameplay wordt er núl beter van...

De slim blijft dus en het geld dat ik bespaard heb geef ik uit aan een Gold of Platinum koptelefoon oOo

Over twee jaar is de oled/4k/8k markt zodanig dat ik dan weer eens voor een nieuwe tv ga en dan komt er wel een mooie ps5 oid bij.

Vanaf morgen voor het eerst mijn gekochte TLOA en Uncharted 4 spelen. Heb er zin in.
Het verschil tussen de pro en slim bij uncharted is ook maar klein. 1440p tegen over 1080p. Op een full hd is er nauwelijks verschil waar te nemen, bij een 4k tv zal het wat strakker lijken en moet vooral hdr het verschil maken.

Maar bijvoorbeeld battlefield 1 draait op een hogere resolutie waardoor het beeld strakker lijkt en de frame rate blijft ook hoger waar door het soepeler voelt. Ook Final fantasy ziet er strakker uit op de pro. Maar vooral bij the last guardian is verschil goed merkbaar, op de normale ps4 veel last van frame drops, bij de pro niet. Het is echt in de handen van de ontwikkelaars om game af te leveren die goed speelbaar is op zowel de ps4 als de pro. Maar uiteindelijk speel je inderdaad precies dezelfde game.
timwijn schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 23:24:
Gezien ik sinds kort ook in het bezit ben van een ps4, wat vinden jullie de leukste/beste shooter van het moment?
Rainbow six, overwatch, battlefield en titanfall 2 zijn allemaal goeie shooters. Het is maar net waar je van houdt, het gevoel van het grote slachtveld in battlefield, het tactische van rainbow six, de heroes in overwatch of de snelheid in titanfall. Zelf ben ik echt een fan van battlefield door de chaotische battlefields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
We hebben de kracht van de Pro nog niet echt in werking gezien. Het wachten is op games die de meer dan 2x zoveel rekenkracht ook echt gaan benutten en goed geoptimaliseerd zijn voor de Pro.

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Ik meld me ook even met dit probleem.
Ik heb het tijdens Uncharted. Soms is het even een hele korte onderbreking met "digitale ruis" en soms is het even zwart beeld.

Tijdens het menu of bv Netflix (wat ik ook veel gebruik) heb ik het nog niet gezien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook in het begin van mijn PS4 Pro tijd dat mijn beeld af en toe een seconde of drie zwart werd.

Hopelijk lossen ze dit op met system updates, de laatste week geen last van gehad trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Zelfde probleem met het zwart worden van het beeld hier. Ik dacht dat het aan mijn Denon receiver lag. HDMI direct verbonden en minder problemen nu. Ook de PSVR ervantussen gehaald. Het lijkt alsof die HDMI update roet in het eten gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Buy one game and get another free on a range including The Witcher 3, Project Cars and The Last of Us on PS Store:

https://store.playstation...ontent=&emcid=or-st-98262

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Czz9VORXcAAqARW.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Voor iedereen met wegvallend beeld via HDMI: hebben jullie geprobeerd om op alle apparaten HDMI-CEC uit te zetten? In mijn setup lijkt het probleem dan opgelost, maar een nadeel is dat HDMI-ARC dan niet werkt en ik geen geluid van tv-zenders naar de receiver krijg.

HDMI-CEC heeft bij verschillende fabrikanten diverse namen, zoals Bravia Sync, EasyLink, HDMI Control. Het is bedoeld om het ene apparaat via het andere apparaat te bedienen, maar het geeft ook (HDCP) handshake-problemen.
Ik geef overigens mijn Philips TV de schuld: ik zie op het display van de receiver de HDMI IN/OUT-symbolen als een bezetene gaan knipperen op het moment dat het beeld wegvalt. Die symbolen knipperen op dezelfde manier als ik eerst de receiver aanzet en dan pas de tv.

Soms denk ik er aan om het uit te zetten, maar omdat het bij mij vrij sporadisch voorkomt vergeet ik het meestal totdat ik weer een stuk verhaal mis van een cutscene die je niet opnieuw kunt bekijken...
Het lijkt of cutscenes dit probleem vaker triggeren; andere video- of geluidsinstellingen? Misschien is dat toeval en is het een bepaalde tijd tot een of ander resync van de handshake of iets anders wat de tv op de achtergrond doet, zoals het bijwerken van de codes voor de CI+-module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:14:
PlayStation Europe ‏

Buy one game and get another free on a range including The Witcher 3, Project Cars and The Last of Us on PS Store:

https://store.playstation...ontent=&emcid=or-st-98262

[afbeelding]
Waar dit op neer komt is dat je ongeveer 20 euro per game betaalt. Zitten overigens veel games tussen die ik al "gratis" heb bij mijn Xbox Live Gold abo.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:12
timwijn schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 23:24:
Die twee zijn echt nauwelijks te vergelijken met elkaar. Battlefield was ik na 1 dag al wel klaar mee, Overwatch speel ik sinds de release dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 17-09 19:01
Leuke actie die 2 voor 1.

Zit te overwegen om TLOU: remasterd en TR: definitive edition aan te schaffen. Twijfel nog of ik Dead Island neem. Is alweer wat ouder, maar heb die nooit gespeeld.

EDIT: kom er net achter dat ik TR al gespeeld heb en dat ik die verward heb met de nieuwe TR. Die doet helaas niet mee met de actie

[ Voor 25% gewijzigd door dangerpaki op 18-12-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
MartijnS72 schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:22:
Voor iedereen met wegvallend beeld via HDMI: hebben jullie geprobeerd om op alle apparaten HDMI-CEC uit te zetten? In mijn setup lijkt het probleem dan opgelost, maar een nadeel is dat HDMI-ARC dan niet werkt en ik geen geluid van tv-zenders naar de receiver krijg.

HDMI-CEC heeft bij verschillende fabrikanten diverse namen, zoals Bravia Sync, EasyLink, HDMI Control. Het is bedoeld om het ene apparaat via het andere apparaat te bedienen, maar het geeft ook (HDCP) handshake-problemen.
Ik geef overigens mijn Philips TV de schuld: ik zie op het display van de receiver de HDMI IN/OUT-symbolen als een bezetene gaan knipperen op het moment dat het beeld wegvalt. Die symbolen knipperen op dezelfde manier als ik eerst de receiver aanzet en dan pas de tv.

Soms denk ik er aan om het uit te zetten, maar omdat het bij mij vrij sporadisch voorkomt vergeet ik het meestal totdat ik weer een stuk verhaal mis van een cutscene die je niet opnieuw kunt bekijken...
Het lijkt of cutscenes dit probleem vaker triggeren; andere video- of geluidsinstellingen? Misschien is dat toeval en is het een bepaalde tijd tot een of ander resync van de handshake of iets anders wat de tv op de achtergrond doet, zoals het bijwerken van de codes voor de CI+-module.
Yup allemaal uitgeschakeld + ook de HDCP setting in de ps4 zelf. Lijkt iets te werken maar nog steeds op de meest random momenten geen beeld :(

Maar lees hier en op andere plekken dat er meer mensen last van hebben. Dus dat is dan voor mij wel een geluk :P Dacht dat mijn ps4 stervende was maar kan dus software matig een probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Conclusie voor mij:

Slimme jongen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Vraag.

Heb nu dus een pro en al paar jaar PSN+.
Maar kan ik sorteren op de games die ik heb gekregen. Ik zie enkel downloadlijst en daar staan al mijn games in. Maar ik kan niet sorteren. Ik zoek bijv. mijn games voor de PS4 met 2 personen die in die lijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
maartend schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:33:
Vraag.

Maar kan ik sorteren op de games die ik heb gekregen. Ik zie enkel downloadlijst en daar staan al mijn games in. Maar ik kan niet sorteren. Ik zoek bijv. mijn games voor de PS4 met 2 personen die in die lijst staan.
je kunt ze alleen op device sorteren en op datum van aankoop en naam enzo, niet op hoeveel spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:16
maartend schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:33:
Vraag.

Je zal via http://www.co-optimus.com/system/22/playstation-4.html moeten kunnen kijken welke spellen voor 2+ spelers zijn en die dan handmatig downloaden.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Thnx. dat is dan niet echt goed geregeld van Sony. heb potdorie 70 pagina's downloads in mijn lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:16
maartend schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:39:
Thnx. dat is dan niet echt goed geregeld van Sony. heb potdorie 70 pagina's downloads in mijn lijst.
Dit is via de website, neem ik aan?
Als je op je PS4 naar Library gaat, dan heb je daar ook een tabje met aangekochte spellen. Die staan allemaal op 1 pagina onder elkaar. Misschien iets makkelijker qua navigeren.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Xerox schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:41:
[...]

Dit is via de website, neem ik aan?
Als je op je PS4 naar Library gaat, dan heb je daar ook een tabje met aangekochte spellen. Die staan allemaal op 1 pagina onder elkaar. Misschien iets makkelijker qua navigeren.
Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb nu ook een dag een PS4 Pro, bevalt wel goed moet ik zeggen. Heb BF1 en Uncharted 4 erbij en die zien er echt schitterend uit op een Samsung UE49KS7000 televisie :D

Enige irritante wat ik ervaar is het welbekende lawaai als je een game speelt. Althans, ik weet nog niet helemaal of het de fan is die ik hoor of de dvd-speler zelf of wellicht een combinatie van beide. Las dat digitale kopieën van games minder lawaai maken dus het zal dan wel voornamelijk de dvd-speler zijn die je hoort.

Afijn, verder een mooi apparaat. Nu Ratchet & Clank nog maar even fixen :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:22
Zojuist Trackmania Turbo en FC Primal gekocht voor €40 in de store. Vind het een prima prijs, nu nog tijd vinden om te spelen. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:25
Planespotter schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:54:
Heb nu ook een dag een PS4 Pro, bevalt wel goed moet ik zeggen. Heb BF1 en Uncharted 4 erbij en die zien er echt schitterend uit op een Samsung UE49KS7000 televisie :D

Enige irritante wat ik ervaar is het welbekende lawaai als je een game speelt. Althans, ik weet nog niet helemaal of het de fan is die ik hoor of de dvd-speler zelf of wellicht een combinatie van beide. Las dat digitale kopieën van games minder lawaai maken dus het zal dan wel voornamelijk de dvd-speler zijn die je hoort.

Afijn, verder een mooi apparaat. Nu Ratchet & Clank nog maar even fixen :P
Digitaal of disc zal niet uit moeten maken. Ook vanaf disc worden games volledig op de harde schijf geïnstalleerd. Je zal daarna alleen de Bluray-drive een tijdje gedurende het opstarten van een game horen om de game te verifiëren.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Nog mooiere Ps Plus deal voor wie nog Plus heeft lopen en niet van de aanbieding in de Ps Store gebruik kan maken, een jaar Ps Plus voor 37,50 bij de Wehkamp.

Via pepper:
https://nl.pepper.com/aan...tion-plus-365-dagen-34429

Het gaat om 2 kortingscodes die te stapelen (combineren) zijn waardoor je op die prijs komt, geen idee of dat daadwerkelijk de bedoeling is dus zal er niet te lang mee wachten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Laatst online: 15-12-2024
dutchgio schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:32:
Nog mooiere Ps Plus deal voor wie nog Plus heeft lopen en niet van de aanbieding in de Ps Store gebruik kan maken, een jaar Ps Plus voor 37,50 bij de Wehkamp.

Via pepper:

Het gaat om 2 kortingscodes die te stapelen (combineren) zijn waardoor je op die prijs komt, geen idee of dat daadwerkelijk de bedoeling is dus zal er niet te lang mee wachten... :)
Thanks, gelijk gebruik van gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij opgevallen dat sinds ik de PS4 Pro heb de downloads veel stabieler downloaden.
Ik heb nog geen een keer een download hoeven pauzeren en hervatten.

De downloadsnelheid is hier met drie downloads tegelijk tussen de 15 en 19MB per seconde gecombineerd.

De downloadsnelheid voor een download tegelijk is hier 10MB per seconde.

Een welkome verbetering dus sinds de PS4 Pro, waarschijnlijk door betere hardware en verbetering PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Viel mij ook op. Ik heb gisteren ook net een pro nieuw aangesloten, en al een shitload aan downloads binnen gehaald.
Ik denk 250 GB aan games en 50 GB aan updates ofzo. op 1 avond en een nachtje in rest mode.

Wat betreft de wehkamp deal met dubbele kortingscode.

Als je PS+ verlopen is, bij wehkamp met de codes een 50 euro tegoedkaart kopen voor 37,50, en vervolgens daarmee in de PSN store het jaar abonnement voor 40 euro nemen, en je hebt nog 10 euro tegoed extra over.

Je hebt dan een jaar abonnement voor 27,50.

[ Voor 71% gewijzigd door M a r c o op 18-12-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Wie gaat mij uit mijn twijfels verlossen?

Momenteel heb ik een PS4 500GB. Ik loop tegen me opslag aan omdat ik een stuk of 5-6 spellen erop heb staan die ik nog regelmatig speel en met updates is dat soms irritant (capturegalerie verwidjeren etc)..
Ik heb een 1080P TV en ik ga pas een nieuwe TV kopen over 2-3 jaar.

Nu denk ik aan de ene kant: PS4 nu verkopen krijg je er nog 150-200 euro voor en dan pro kopen voor 380, dat is beter dan BV PS4 over een jaar of 2 verkopen als ik wél een 4K TV heb.

Echter weet ik dat de verschillen minimaal zijn en is het grootste voordeel wellicht voor mij de verhoging van de opslag.
Is het de 150 euro extra waard voor de opslag en de hoop op meer verschil over een jaar of 1-2-3
Ander voordeel is dat de Pro bij komst PS5 ook een meerwaarde heeft in verkoop natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Jamesl schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:43:

Momenteel heb ik een PS4 500GB. Ik loop tegen me opslag aan omdat ik een stuk of 5-6 spellen erop heb staan die ik nog regelmatig speel en met updates is dat soms irritant (capturegalerie verwidjeren etc)..

Nu denk ik aan de ene kant: PS4 nu verkopen krijg je er nog 150-200 euro voor en dan pro kopen voor 380, dat is beter dan BV PS4 over een jaar of 2 verkopen als ik wél een 4K TV heb.

Echter weet ik dat de verschillen minimaal zijn en is het grootste voordeel wellicht voor mij de verhoging van de opslag.
Is het de 150 euro extra waard voor de opslag en de hoop op meer verschil over een jaar of 1-2-3
Ander voordeel is dat de Pro bij komst PS5 ook een meerwaarde heeft in verkoop natuurlijk.
Je kan natuurlijk ook een grotere hd in je huidige PS4 zetten, is stukken goedkoper. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Winkiller schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:47:
[...]

Je kan natuurlijk ook een grotere hd in je huidige PS4 zetten, is stukken goedkoper. >:)
Ja klopt maar dan denk ik, is het beter om dan gewoon ook maar de Pro te kopen? :p Gezien op de toekomst.

Trouwens, welke HD kan je in de PS4 zetten? Bepaald formaat o.i.d.? SSD kon niet dacht ik he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Een hdd van 1tb kost al iets van 60 euro. De upgrade van de ps4 naar de pro is niet heel merkbaar groot, maar je betaald maar iets van 200-220 euro bij. Als je veel op je ps4 speelt, haal je het geld en plezier er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Nou minimaal, de framerate is stabieler en (sommige) games zien er beter uit. Dat noem ik niet minimaal eigenlijk.

Games welke nu uitkomen of dat reeds waren zijn ontwikkeld voor de Ps4 en worden geüpgrade naar de Pro. Binnenkort zal dat andersom zijn en dan wordt het verschil naar verwachting alleen maar groter.

Ik vind het vanaf de Ps4 daarom ook een waardige upgrade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51

Via pepper:

Nog een tip (ook via pepper.com). Ik heb de PlayStation Network Voucher van 50 euro gekocht. Met dezelfde actiecodes bij de Wehkamp. Betaal je 37,50 euro en krijg je 50 euro tegoed. Daar dan dat jaarabonnement PS+ mee aanschaffen. En dan houd je dus 10 euro tegoed over op je PS account. Kan alleen als je in aanmerking komt voor dat PS+ abonnement voor 39,99 voor 1 jaar. Maar ik heb nooit een PS+ abo gehad, dus ik kon daar gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Donstil schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:56:
[...]

Nou minimaal, de framerate is stabieler en (sommige) games zien er beter uit. Dat noem ik niet minimaal eigenlijk.

Games welke nu uitkomen of dat reeds waren zijn ontwikkeld voor de Ps4 en worden geüpgrade naar de Pro. Binnenkort zal dat andersom zijn en dan wordt het verschil naar verwachting alleen maar groter.

Ik vind het vanaf de Ps4 daarom ook een waardige upgrade.
Nieuwevolger schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:52:
[...]

Een hdd van 1tb kost al iets van 60 euro. De upgrade van de ps4 naar de pro is niet heel merkbaar groot, maar je betaald maar iets van 200-220 euro bij. Als je veel op je ps4 speelt, haal je het geld en plezier er wel uit.
Ik vind van NIET en zeker NIET als je NIET over de juiste TV beschikt, maar ik begrijp de upgraders wel. >:)

3x NIET in 1 zin, genoeg redenen (voor mij) om geen upgrade naar een Pro te doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Winkiller schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:04:
[...]

[...]

Ik vind van NIET en zeker NIET als je NIET over de juiste TV beschikt, maar ik begrijp de upgraders wel. >:)

3x NIET in 1 zin, genoeg redenen (voor mij) om geen Pro te kopen. :+
Zo zo in caps. maar ook op een 1080p tv zijn er aantoonbare verschillen natuurlijk, ik snap best dat sommige dat te klein vinden of niet graag zien maar ze zijn er absoluut.

Bijvoorbeeld Uncharted 4 draait een enorme bak beter, de framerate voegt daar daadwerkelijk iets toe. Het zelfde geld voor Battlefield1 Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:40

FeaR

In GoT we trust

[...]

3x NIET in 1 zin, genoeg redenen (voor mij) om geen upgrade naar een Pro te doen. :+
Het upgraden zit hem niet alleen in de krachtigere console. Opties die voor mij ook meetelden waren het in bezit komen van de Dual Shock 4 V2 en het weer hebben van garantie.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
[...]

[...]

Haha om één of andere reden brengt dit meer twijfels mee dan 3 mensen die zeggen dat ik het wel moet kopen :F
FeaR schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:13:
[...]

Het upgraden zit hem niet alleen in de krachtigere console. Opties die voor mij ook meetelden waren het in bezit komen van de Dual Shock 4 V2 en het weer hebben van garantie.
Wat is het voordeel van de dual shock V2 dan? Ik dacht dat de verschillen minimaal waren?

[ Voor 30% gewijzigd door Jamesl op 18-12-2016 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Donstil schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:10:
[...]

Zo zo in caps. maar ook op een 1080p tv zijn er aantoonbare verschillen natuurlijk, ik snap best dat sommige dat te klein vinden of niet graag zien maar ze zijn er absoluut.

Bijvoorbeeld Uncharted 4 draait een enorme bak beter, de framerate voegt daar daadwerkelijk iets toe. Het zelfde geld voor Battlefield1 Online.
Je had mijn >:) gezien achter de zin met de 3 woorden in Hoofdletters ?
Wat een ander doet is zijn zaak, hij vroeg om advies en ik heb mijn mening gegeven. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Via pepper:

Bedankt, ik heb nu weer tot en met 2020 PS+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

FeaR schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:13:
[...]

Dat laatste -garantie- is zeker nuttig, en als je dan ook nog een juiste UHD TV hebt is het een kwestie van persoonlijke afweging maar niet echt noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Winkiller schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:21:
en als je dan ook nog een juiste UHD TV hebt is het een kwestie van persoonlijke afweging maar niet echt noodzakelijk.
Ook zonder Uhd tv heb je dus voordelen, dat hebben we nu een aantal keer aangehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:40

FeaR

In GoT we trust

Jamesl schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:13:

[...]

Wat is het voordeel van de dual shock V2 dan? Ik dacht dat de verschillen minimaal waren?
Qua afwerking/kleuren is het persoonlijk of je de V1 of V2 mooier vind. Het voordeel van de V2 voor mij is de Light Bar die ook zichtbaar is in de touchpad. Puur omdat ik dan de Light Bar af kan plakken. * FeaR heeft een plasma TV met glazen paneel waarin de Light Bar van de Dual Shock V1 erg veel reflecteert.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:49:
[...]

Ook zonder Uhd tv heb je dus voordelen, dat hebben we nu een aantal keer aangehaald.
Tsjaaa... Maar er zijn ook onderbouwde verhalen waarom de pro het helemaal niet echt waard is als je geen uhd hebt, zoals mijn eigen bevindingen die ik op pagina 397 schreef:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/49528481

Blijft gewoon heel persoonlijk. Maar echt spannend is de upgrade qua visuals niet in de praktijk. Zet beide consoles naast elkaar en oordeel zelf op 1080p toestellen. In toekomst zal de pro misschien wel wat meer tot zijn recht gaan komen als de gamemakers qua programmering meer van de pro features gebruik gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Allewijn schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:13: In toekomst zal de pro misschien wel wat meer tot zijn recht gaan komen als de gamemakers qua programmering meer van de pro features gebruik gaan maken.
Dat denk ik ook wel ja. De normale Ps4 games zullen eerder downgrades worden van de Pro games dan andersom.

Het zou me ook niet verbazen als er straks functies/games komen welke alleen op de pro werken. Ook al zegt Sony nu (om de verkopen van de Ps4 niet in te laten zakken) van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
M a r c o schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:22:
Viel mij ook op. Ik heb gisteren ook net een pro nieuw aangesloten, en al een shitload aan downloads binnen gehaald.
Ik denk 250 GB aan games en 50 GB aan updates ofzo. op 1 avond en een nachtje in rest mode.

Wat betreft de wehkamp deal met dubbele kortingscode.

Als je PS+ verlopen is, bij wehkamp met de codes een 50 euro tegoedkaart kopen voor 37,50, en vervolgens daarmee in de PSN store het jaar abonnement voor 40 euro nemen, en je hebt nog 10 euro tegoed extra over.

Je hebt dan een jaar abonnement voor 27,50.
En die tegoed kaart is dan weer een andere kaart dan de PS+ kaart? Want dan ga ik die maar eens zoeken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 22:53

Naast de 1TB HDD heb je een nieuwe DS4 controller, weer 2 jaar garantie en 1080p via Remote Play.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Joster schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:33:
[...]

En die tegoed kaart is dan weer een andere kaart dan de PS+ kaart? Want dan ga ik die maar eens zoeken :9
Je moet dan gewoon een prepaid kaart met 50 euro psn tegoed kopen.
Daarmee krijg je 50 euro in je psn wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:16
Nevermind, niet goed gelezen :P

[ Voor 74% gewijzigd door tiguan op 18-12-2016 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
tiguan schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:35:
Volgens mij krijg je gewoon een jaar abbo op PSN + €10 tegoed voor PSN.
Mits je nog geen PlayStation Plus abonnement hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ja idd, nou ja dan is die aanbieding van de wehkamp nog steeds wel een goeie deal. Je krijgt €50 tegoed voor €37,50. Dus ook al ben je wel al lid, dan heb je nog steeds €12,50 korting ongeveer. Maar je kan het tegoed natuurlijk ook ergens anders voor gebruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door tiguan op 18-12-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
tiguan schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:39:
Ja idd, nou ja dan is die aanbieding van de wehkamp nog steeds wel een goeie deal. Je krijgt €50 tegoed voor €37,50. Dus ook al ben je wel al lid, dan heb je nog steeds €12,50 korting ongeveer.
niet ongeveer :P precies 12,50 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Jumpman schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:37:
[...]

Mits je nog geen PlayStation Plus abonnement hebt.
En als je nu een proef abo hebt lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Joster schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:45:
[...]

En als je nu een proef abo hebt lopen?
Geen idee, dan moet je kijken of in de PlayStation Store de deal voor jou beschikbaar is nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Jumpman schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:50:
[...]

Geen idee, dan moet je kijken of in de PlayStation Store de deal voor jou beschikbaar is nu.
Nope, staat op 49,99 gewoon. Ook wel apart eigenlijk dat die korting zelfs niet van toepassing is als je een proefabonnement hebt lopen.. Kan je een proefabonnement opzeggen / stop zetten?

Heb iig die 50 euro PSN tegoed aangeschaft, dan heb ik dadelijk sowieso een jaar PS+ voor 37,50.

[ Voor 17% gewijzigd door Joster op 18-12-2016 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Donstil schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:49:
[...]

Magertjes zijn de berichten dus is het een persoonlijke afweging maar geen noodzakelijke, al helemaal niet als je nog niet van plan ben om te investeren in een UHD om van alle voordelen te genieten.

Om je een beetje te gemoed te komen, als men nog geen PS4 heeft en er 1 wilt kopen en daarnaast van plan is om binnen een jaar een nieuwe UHD TV met de juiste HDR te gaan kopen zou ik gaan voor de PS4 Pro. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Laatst online: 14-09 13:33
Joster schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:07:
[...]

Nope, staat op 49,99 gewoon. Ook wel apart eigenlijk dat die korting zelfs niet van toepassing is als je een proefabonnement hebt lopen.. Kan je een proefabonnement opzeggen / stop zetten?

Heb iig die 50 euro PSN tegoed aangeschaft, dan heb ik dadelijk sowieso een jaar PS+ voor 37,50.
https://store.playstation...90006_01-PSPLUSSUBS12M20D

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
U kunt dit product niet aanschaffen om de volgende reden(en):

Reeds in uw bezit

PlayStation®Plus

Vandaar dat ik vroeg of een PS+ proefabonnement te beëindigen was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Winkiller schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:14:
[...]

Magertjes zijn de berichten dus is het een persoonlijke afweging maar geen noodzakelijke, al helemaal niet als je nog niet van plan ben om te investeren in een UHD om van alle voordelen te genieten.

Om je een beetje te gemoed te komen, als men nog geen PS4 heeft en er 1 wilt kopen en daarnaast van plan is om binnen een jaar een nieuwe UHD TV met de juiste HDR te gaan kopen zou ik gaan voor de PS4 Pro. :Y
Het is vooral de onzekerheid over de toekomst wat mij twijfels geeft.

Het is voor mij een investering van 150 euro om te switchen, ik heb (nog) geen 4K TV en dat komt er ook nog minimaal een jaar niet (ik wacht tot OLED <€1000 komt).

Nu is het verschil verwaarloosbaar, zeker zonder 4K TV met HDR, maar wat als zoals anderen al aangeven de PS4 Pro de standaard wordt en games een downgrade krijgen voor de PS4, dan wordt het verschil wellicht een stuk groter, nu zijn alle games nog even last-minute geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Jamesl schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:30:
[...]

Het is vooral de onzekerheid over de toekomst wat mij twijfels geeft.

Het is voor mij een investering van 150 euro om te switchen, ik heb (nog) geen 4K TV en dat komt er ook nog minimaal een jaar niet (ik wacht tot OLED <€1000 komt).

Nu is het verschil verwaarloosbaar, zeker zonder 4K TV met HDR, maar wat als zoals anderen al aangeven de PS4 Pro de standaard wordt en games een downgrade krijgen voor de PS4, dan wordt het verschil wellicht een stuk groter, nu zijn alle games nog even last-minute geupdate.
Als jij er geld voor over hebt moet je het gewoon doen, dan heb je wat je wilt. Maar ga geen redenen voor jezelf zoeken om je aankoop te kunnen rechtvaardigen. Wat anderen aangeven kunnen ook weer diezelfde redenen zijn om voor hunzelf te rechtvaardigen om een Pro te kopen.

Ik heb nog niets concreets gelezen dat Sony dergelijke plannen heeft en eerlijk gezegd denk ik dat ze dan ook in hun voet schieten en raken ze de Slim en gewone PS4 aan de straatstenen niet meer kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Winkiller schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:14:
[...]

Tja, jij blijft het magertjes vinden, ik vind de verschillen behoorlijk groot op mijn HDTV.
En ik ben niet alleen die er zo over denkt, volgens de berichten denken veel er net zo over....

Daarnaast nieuwe V2 controller, is de Pro vele malen stiller dan mijn oude launch PS4, snellere laadtijden, weer garantie, betere inruil waarde over 3 jaar met PS5, verbeteringen met PSVR, 3e USB poort, 1080p RemotePlay/SharePlay, 5Ghz WiFi.... Ben ik nog iets vergeten?

Kijk, het ging hier om iemand die al een PS4 met 500GB harddisk heeft en had het over €160 bij betalen meen ik mij te herinneren. Een 1TB hard disk in oude PS4 zetten kost dan al €60, dus betaal je €100 voor de overige voordelen....

Of het dat waard is, is inderdaad natuurlijk persoonlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Winkiller schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:42:
[...]

Als jij er geld voor over hebt moet je het gewoon doen, dan heb je wat je wilt. Maar ga geen redenen voor jezelf zoeken om je aankoop te kunnen rechtvaardigen. Wat anderen aangeven kunnen ook weer diezelfde redenen zijn om voor hunzelf te rechtvaardigen om een Pro te kopen.

Ik heb nog niets concreets gelezen dat Sony dergelijke plannen heeft en eerlijk gezegd denk ik dat ze dan ook in hun voet schieten en raken ze de Slim en gewone PS4 aan de straatstenen niet meer kwijt.
Ach ik zoek juist redenen om de aankoop te rechtvaardigen, als ik geen reden heb dan koop ik het ook
niet, dat geldt voor elk product van brood tot een huis ;)

Nee klopt ik zie het ook echt niet gebeuren dat er games gaan uitkomen die NIET op de PS4 gespeeld kunnen worden maar wel op de Pro. Ik zie eerder gebeuren dat de verschillen een stuk groter gaan worden, vergelijkbaar met een spel op Low instellingen spelen en op High.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Jamesl schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:56:
[...]

Ach ik zoek juist redenen om de aankoop te rechtvaardigen, als ik geen reden heb dan koop ik het ook
niet, dat geldt voor elk product van brood tot een huis ;)

Nee klopt ik zie het ook echt niet gebeuren dat er games gaan uitkomen die NIET op de PS4 gespeeld kunnen worden maar wel op de Pro. Ik zie eerder gebeuren dat de verschillen een stuk groter gaan worden, vergelijkbaar met een spel op Low instellingen spelen en op High.
Genoeg redenen te bedenken dacht ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Conclusie voor mij:

Tja Uncharted is nou niet de game om dat goed bij te testen. Dat spel is van zichzelf al ongelooflijk mooi met goede AA etc. Weinig verschil op een 1080p TV.

Ik heb Rise of the Tomb Raider en als ik daarin schakel tussen Enhanced 1080p en 4K (die modus kun je ook op een 1080p TV selecteren zodat je supersampling hebt), dan is dat een wereld van verschil. Een game als Horizon gaat dit ook toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Laatst online: 14-09 13:33
Joster schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:29:
[...]

Reeds in uw bezit

PlayStation®Plus

Vandaar dat ik vroeg of een PS+ proefabonnement te beëindigen was ;)
Probeer het ook even via de PS4 zelf. Ik kreeg hetzelfde bericht via de browser, maar op de PS4 zelf lukte het wel voor €40 (mijn abo was vandaag verlopen).

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 17-09 19:01

Via pepper:

Thanks!!!

Gebruik van gemaakt. Was net toe aan verlenging. Codes zijn maar 1x per account te gebruiken. Heb er op mijn account en een op die van mijn vrouw besteld. Weer genoeg voor 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Laatst online: 04-12-2022
Ari Gold schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 21:54:
[...]

Je kan niet 1 ps plus abonnement op 2 psn accounts activeren. Volgens kan je wel een abbo op 1 psn activeren en een lokaal account die weer gelinkt is aan jouw psn account.
Ik zal wel heel dom zijn hoor, maar ik snap er niks van.
Mijn ps4 is het master account en die van hem het sub account. Iedereen die ik vraag hoe het werkt geeft aan dat het moet werken.. Maar het lukt dus niet. Ik kan zijn account op de 1 of ander manier ook niet omzetten naar een normaal account..

Ik heb juist het online gedeelte gekocht zodat hij met zn vader kan spelen. Zn vader geeft aan dat hij anders op mijn account moet spelen, maar dat is niet de bedoeling

[ Voor 12% gewijzigd door Janet_ op 18-12-2016 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Als ik in de PS store kijk bij een Playstation Plus abonnement, zie ik bij het lidmaatschap van 12 maanden staan 'niet beschikbaar voor aankoop'.

1 en 3 maanden staan wel prijzen bij en beschikbaar. Hoe kan dat?

(ik heb nog nooit een plus abbo gehad, ook nog niet de 14dgn proef versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Allewijn schreef op zondag 18 december 2016 @ 20:01:
Als ik in de PS store kijk bij een Playstation Plus abonnement, zie ik bij het lidmaatschap van 12 maanden staan 'niet beschikbaar voor aankoop'.

1 en 3 maanden staan wel prijzen bij en beschikbaar. Hoe kan dat?

(ik heb nog nooit een plus abbo gehad, ook nog niet de 14dgn proef versie)
welke reden geven ze dat hij niet te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Woohooo no video signal -.-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 17-09 22:47

TFHfony

Professional Weirdo

Via pepper:

Gedaan. Gewoon de 50 Euro voucher gekocht zodat ik zelf kan kiezen waar ik hem aan uit kan geven.
Iemand al geprobeerd of je dit meerdere keren kan doen met 1 Wehkamp account? ;-)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
TFHfony schreef op zondag 18 december 2016 @ 20:16:
[...]

Gedaan. Gewoon de 50 Euro voucher gekocht zodat ik zelf kan kiezen waar ik hem aan uit kan geven.
Iemand al geprobeerd of je dit meerdere keren kan doen met 1 Wehkamp account? ;-)
ja, dat kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 17-09 22:47

TFHfony

Professional Weirdo

LOL.. Zou mooi geweest zijn ;-)
Anyway... Nu ff ouderwets wachten op de post morgen. Dat ze die code niet gewoon per e-mail sturen...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:59
Hier ook... Tijdens potje Battlefield. Toen sleepmode gedaan, want hij bleef zwart, opnieuw opgestart, en nog steeds zwart beeld. Nu aan/uit gezet (wist gelukkig hoe ik zonder beeld moest navigeren) en nu wel beeld. Het lijkt iig de laatste tijd steeds vaker voor te komen, en ook langer :|

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
DigitalError schreef op zondag 18 december 2016 @ 20:02:
[...]

welke reden geven ze dat hij niet te koop is?
De rede die er bij staat:

Niet in uw bezit

PlayStation®Plus

Geeft deze melding als ik de store bezoek met of zonder ingelogd te zijn via bijv mijn tablet of telefoon.

Maar nu ik de store bezoek op de Playstation zelf, zie ik dat ik hem wel kan kopen. Het is daar een aanbieding van 39,99 euro tot 23-12

Gek dat je dan niet hetzelfde ziet als je op een ander device de store bekijkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Xerox schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:37:
[...]

Je zal via http://www.co-optimus.com/system/22/playstation-4.html moeten kunnen kijken welke spellen voor 2+ spelers zijn en die dan handmatig downloaden.
Helaas is die lijst niet compleet, dus je kan nog heel wat missen. Bijvoorbeeld TrackMania Turbo staat er niet op (überhaupt geen split-screen racegames, waar er behoorlijk wat van zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik net ook weer. PS4(pro) draait gewoon door, even van kanaal switchen op de receiver lost het op maar Sony moet hierin wel aan de bak. Begint toch wel irritant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik krijg een mailtje van wehkamp dat de voucher niet leverbaar is :P

Nu is de leverdatum veranderd naar morgen, ben benieuwd.

[ Voor 30% gewijzigd door tiguan op 19-12-2016 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 20:58
tiguan schreef op zondag 18 december 2016 @ 22:40:
Ik krijg een mailtje van wehkamp dat de voucher niet leverbaar is :P
En als je erop klikt dan staat er direct leverbaar.

Laat het gewoon staan zie wel wanneer ze het verzenden.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Pagina: 1 ... 100 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.