My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Anyway, iemand hier die Arkham Knight op platinum heeft?
Hier ook. Met een geplande aflevering vandaag tussen 11 en 15 :-)Ari Gold schreef op maandag 19 december 2016 @ 00:32:
Bij mij geeft hij aan; Pakket heeft ons magazijn verlaten
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Ja dat was mijn eerste spel dat ik op de ps4 speelde. Ik moet zeggen dat ik me er wel mee heb vermaakt maar het spel was echt onwijs moeilijk op nightmare difficulty. Ook had ik het super moeilijk met het behalen van brutality 101 en alle sterren van die missies.Ari Gold schreef op maandag 19 december 2016 @ 00:32:
Bij mij geeft hij aan; Pakket heeft ons magazijn verlaten
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Yes! Viel op zich mee, enkel Brutality 101 was erg lastig; die kostte me een uurtje of 8Ari Gold schreef op maandag 19 december 2016 @ 00:32:

O, en enkele laatste gevechten in ng+ waren wel pittig.
Op de PS4 krijg je sowieso de Scarecrow missions waar je extra sterren kunt halen, dus alle sterren in de base game is niet nodig.
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 19-12-2016 09:05 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nu wordt die bezorgd morgenDonstil schreef op zondag 18 december 2016 @ 23:47:
[...]
Waarschijnlijk nooit. Daar zijn ze bijzonder goed in bij de Wehkamp namelijk
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Volgens mij is hier niets over bekend.Nipje schreef op maandag 19 december 2016 @ 07:52:
Toch besloten om vandaag een PS4 Pro te gaan halen. Hebben jullie wellicht nog tips om op te letten bij de aanschaf (bijvoorbeeld een mogelijk batch nummer / serienummer op de doos) in verband met het feit dat bepaalde modellen wat meer herrie lijken te maken dan andere. Of valt hier bij de aanschaf helemaal niets aan af te lezen?
Ik moet zeggen dat mijn PS4 Pro stiller lijkt te worden nu ik hem een aantal uren heb gebruikt. Wellicht koelpasta dat nu pas echt goed hecht. Nu hoor ik mijn Blu-ray drive meer als de koeling.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik herken het probleem niet bij mijn Pro icm Samsung UHD'tje, maar ik herken het probleem wel bij de Ziggo Horizonbox icm een Philips tv (bron 1, bron 2 etc.) waarbij het beeld ook zo nu en dan een paar seconden op zwart gaat terwijl het geluid doorgaat. Het probleem kon toen opgelost worden door - volgens mij - een HDMI splitter aan te schaffen omdat het probleem ergens in het HDMI signaal zat ofzo, en op updates van Ziggo of Philips hoefde ik niet (direct) te rekenen. Ik weet niet of het nu al opgelost is trouwens want Horizon is al een tijdje de deur uit hier. Enfin, als Sony jouw probleem erkent heb ik in ieder geval betere hoop op een fix aangezien een Playstation wel regelmatig van updates wordt voorzienDonstil schreef op zondag 18 december 2016 @ 22:40:
[...]
Ik net ook weer. PS4(pro) draait gewoon door, even van kanaal switchen op de receiver lost het op maar Sony moet hierin wel aan de bak. Begint toch wel irritant te worden.
Mijn PS+ van de Wehkamp staat trouwens ook op levering voor morgen en de annuleerknop is weg. Gisteren kreeg ik ook die sorry mail. Ben benieuwd...
Edit: Zojuist verzonden
[ Voor 12% gewijzigd door swv op 19-12-2016 11:05 ]
Ook mijn ervaring. Heb flink gezeurd over het geluidsniveau van de Pro, maar viel me de laatste dagen op dat ie steeds stiller lijkt te worden..Jumpman schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:02:
[...]
Volgens mij is hier niets over bekend.
Ik moet zeggen dat mijn PS4 Pro stiller lijkt te worden nu ik hem een aantal uren heb gebruikt. Wellicht koelpasta dat nu pas echt goed hecht. Nu hoor ik mijn Blu-ray drive meer als de koeling.
Wat voor codes? Kom ze nergens tegen hier, enkel die van sinterklaas..Radiance schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:45:
Ik heb net ook een PSN voucher van 50 euro besteld bij Wehkamp. De kortingcodes werken in ieder geval wel nog gewoon, nu maar even afwachten wat er verder met de order gaat gebeuren.
Even op pepper kijken.BigF25 schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:08:
[...]
Wat voor codes? Kom ze nergens tegen hier op de forum, enkel die van sinterklaas..
Klik
Ach koop maar gewoon die kaart en PS+, we gamen toch nog wel een jaar
Hahah zei het toch is exact mijn ervaring, in begin heb ik ook geklaagd. Maar na paar flinke uren gamen hoorde ik hem ineens niet meer.Jumpman schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:02:
[...]
Volgens mij is hier niets over bekend.
En misschien hebben wij geluk want hoor behoorlijke horror verhalen van opstijgende vliegtuig geluiden etc.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Trouwens van die hoge pieptoon die sommige mensen horen als de fan op volle toeren draait heb ik gelukkig geen last van.
[ Voor 28% gewijzigd door Davith78 op 19-12-2016 11:33 ]
Ik heb de originele ps4 en wat je omschrijft ervaar ik ook. Niet alleen bij uncharted 4 trouwens, bij meerdere spellen is het zo dat de ventilator van de ps4 merkwaardig op volle toeren draait op het startscherm.Davith78 schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:30:
Ik had gisteravond dat mijn Pro echt flink begon te blazen tijdens een statisch zwart laadscherm van UC4. Tijdens het spelen schakelde de fan vervolgens een stuk terug
Trouwens van die hoge pieptoon die sommige mensen horen als de fan op volle toeren draait heb ik gelukkig geen last van.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Check. Dan is het dus geen specifiek Pro issue, gelukkig.Lasmibalsingh schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:40:
[...]
Ik heb de originele ps4 en wat je omschrijft ervaar ik ook. Niet alleen bij uncharted 4 trouwens, bij meerdere spellen is het zo dat de ventilator van de ps4 merkwaardig op volle toeren draait op het startscherm.
mensen die een slim hebben gekocht zeggen natuurlijk dat het niet verstandig is om een pro aan te schaffen, en mensen die een pro hebben aangeschaft zeggen juist het tegenovergestelde.Jamesl schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:13:
[...]
Haha om één of andere reden brengt dit meer twijfels mee dan 3 mensen die zeggen dat ik het wel moet kopen
[...]
Wat is het voordeel van de dual shock V2 dan? Ik dacht dat de verschillen minimaal waren?
Je Moet voor jezelf een keuze maken, en er later geen spijt van hebben.
Ik heb zelf een pro gekocht omdat ik bang was over 1 jaar bijvoorbeeld wel spijt te krijgen.
Nu vallen de verschillen idd mee. maar wanneer er nieuwe titels komen waar ze de kracht van de pro optimaal benutten zal je het echt wel merken. en ja heb je dan spijt als je een slim hebt gekocht?
Momenteel speel ik battlefield 1, modern warfare remastered en infinite warfare, en merk toch echt verschil. alles speelt een stuk soepeler en zonder frame rate drops.
Zou dat werken ?
Had jij hiervoor ook een PS4 dan? Want ik wil geen Slim oid hoorsoldier wolf schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:55:
[...]
Momenteel speel ik battlefield 1, modern warfare remastered en infinite warfare, en merk toch echt verschil. alles speelt een stuk soepeler en zonder frame rate drops.
Neemt Bart Smit (of welke winkel dan ook) tegoedkaarten wel terug? Bovendien worden die kaarten tegenwoordig pas aan de kassa geactiveerd. Misschien kunnen ze zien dat de kaart niet bij hun vandaan komt?Jamesl schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:07:
Hmm schiet me opeens iets te binnen, wat nou als ik nu een voucher bij bv. Bart Smit haal, die verzilver en dan FIFA koop in de PSN store (aanbieding loopt vandaag af) en dan morgen als de Wehkamp PS voucher binnenkomt die dan terugbrengen naar Bart Smit voor 50 euro cashback?![]()
Zou dat werken ?Of gaat dat niet met artikelcode ofzo, zijn in principe dezelfde producten natuurlijk en als ik dat ding niet open kras.
[...]
En misschien is het gewoon een klein beetje niet netjes...
[ Voor 4% gewijzigd door MartijnS72 op 19-12-2016 12:11 ]
Ja geen idee eigenlijk, waarschijnlijk niet hoor maar het lijkt me het proberen waard, of ik nou betaal via iDeal of via zo'n kaartMartijnS72 schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:10:
[...]
Neemt Bart Smit (of welke winkel dan ook) tegoedkaarten wel terug? Bovendien worden die kaarten tegenwoordig pas aan de kassa geactiveerd. Misschien kunnen ze zien dat de kaart niet bij hun vandaan komt?
En misschien is het gewoon een klein beetje niet netjes...
Niet netjes? In principe wordt niemand er slechter van hoor, ik heb gewoon Wehkamp betaald en de Bart Smit o.i.d. krijgt dan gewoon een werkende kaart terug.
Dat het een misschien niet gaat zoals bedoeld wordt is iets anders haha
ik had hiervoor een normale PS4. en ik heb een xbox one s.Jamesl schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:07:
Hmm schiet me opeens iets te binnen, wat nou als ik nu een voucher bij bv. Bart Smit haal, die verzilver en dan FIFA koop in de PSN store (aanbieding loopt vandaag af) en dan morgen als de Wehkamp PS voucher binnenkomt die dan terugbrengen naar Bart Smit voor 50 euro cashback?![]()
Zou dat werken ?Of gaat dat niet met artikelcode ofzo, zijn in principe dezelfde producten natuurlijk en als ik dat ding niet open kras.
[...]
Had jij hiervoor ook een PS4 dan? Want ik wil geen Slim oid hoor
op beide consols merkte ik op een hoop plekken in het spel frame rate drops, en dat alle details in de map in ene erg onscherp tonen. Nu met de PS4 pro heb ik hier totaal geen last meer van en is de gameplay een stuk vloeiender. Battlefield 1 voor de xbox one s heb ik ook direct verkocht aangezien je niks anders wilt als je de ps4 pro versie gewend bent.
Ik had ook echt mijn twijfels over het aanschaffen van de pro, maar heb er tot de dag van vandaag zeker geen spijt van.
Rocket League had (?) dat ook, net als Unity in het pauzemenu. Het schijnt te liggen aan het feit dat ze bij de menu's geen fps cap inbouwen (?), en hij die dus op volle toeren gaat renderen waardoor ook de ventilatoren moeten bijspringen.Lasmibalsingh schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:40:
[...]
Ik heb de originele ps4 en wat je omschrijft ervaar ik ook. Niet alleen bij uncharted 4 trouwens, bij meerdere spellen is het zo dat de ventilator van de ps4 merkwaardig op volle toeren draait op het startscherm.
Thnx ! heb em ook besteld scheelt toch weer 12,50 euro
Verwijderd
dus als het goed is heb ik het morgen binnen, er zal wel vertraging
zijn door de T.net drukte op Wehkamp.nl.
Verwijderd
PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas discount #10 is now live:
https://blog.eu.playstati...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

(Sorry voor de post, maar GTA V is het speelplezier dik waard.)
Volgens mij niet, ik heb die aankoop ook net gedaan en levering is morgen volgens de email.Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:34:
Mijn PS+ pakket van de Wehkamp heeft het magazijn verlaten,
dus als het goed is heb ik het morgen binnen, er zal wel vertraging
zijn door de T.net drukte op Wehkamp.nl.
Verwijderd
Ik had het gisteren besteld en de status bleef onveranderd,Winkiller schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:27:
Volgens mij niet, ik heb die aankoop ook net gedaan en levering is morgen volgens de email.
vanmiddag veranderde de status naar heeft magazijn verlaten
en de nieuwe leverdatum is morgen.
Volgens mij is het bij post nl ook aardig druk want ik moet ook steeds langer wachten op mijn bestellingen.Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:30:
[...]
Ik had het gisteren besteld en de status bleef onveranderd,
vanmiddag veranderde de status naar heeft magazijn verlaten
en de nieuwe leverdatum is morgen.
Waar het normaal vandaag besteld morgen in huis is lijkt het nu vandaag bested en binnen 3 a 4 dagen in huis.
Misschien vanwege de kerst drukte?
Ik snap dit niet van die melding op pepper:jimmya3 schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:29:
[...]
Thnx ! heb em ook besteld scheelt toch weer 12,50 euro
Nu 20% korting op een PlayStation®Plus-abonnement van 12 maanden (eindigt 23 december) 'alleen als je abonoment verlopen is'.
Koop met die network tegoed voor 39,99€ via PSN! Heb je nog 10€ tegoed op je PSN die je voor iets anders kan besteden!
Verwijderd
Koop 50 Euro PSN tegoed voor 37.50 bij Wehkamp.Winkiller schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:33:
Ik snap dit niet van die melding op pepper:
Nu 20% korting op een PlayStation®Plus-abonnement van 12 maanden (eindigt 23 december) 'alleen als je abonoment verlopen is'.
Koop met die network tegoed voor 39,99€ via PSN! Heb je nog 10€ tegoed op je PSN die je voor iets anders kan besteden!
Koop daarvan voor 39,99 1 jaar PS+.
Dan heb je nog 10.01 op je PSN account staan.
Is dat em?
PS+ voor een jaar = €50
PSN heeft actie voor een jaar PS+ voor €40
Wehkamp heeft nu €50 PSN tegoed voor €37,50
Dus voor €37,50 kun je jaar PS+ kopen en houd je nog €10 over.
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Dit kan alleen als je nog geen PlayStation Plus abonnement hebt, volgens mij.ThaBEN schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:36:
Het is inderdaad beetje onduidelijk maar ik denk dat ze dit bedoelen.
PS+ voor een jaar = €50
Klopt.Jumpman schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:37:
[...]
Dit kan alleen als je nog geen PlayStation Plus abonnement hebt, volgens mij.
Je haalt meer korting als je 2x €20,- PSN-kaarten koopt.
De korting is namelijk 12.50 in het totaal en betaal je dus 27.50 voor 40 euro tegoed.
Dit dacht ik dus ook, hoe lang zijn die prepaid kaarten geldig als ze niet geactiveerd worden ? onbeperkt toch ?ThaBEN schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:36:
Het is inderdaad beetje onduidelijk maar ik denk dat ze dit bedoelen.
PS+ voor een jaar = €50
[ Voor 7% gewijzigd door Winkiller op 19-12-2016 14:01 ]
Daarom heb ik gewoon PlayStation Plus 365 dagen gekocht, die is drie jaar geldig en als ze de prijs verhogen (waar al een keer sprake van was), nog steeds € 37,50 voor 365 dagen PlayStation Plus. Momenteel heb ik nog een abonnement. De € 50,00 voucher heb je ook wel voor € 37,50, maar als ze PlayStation Plus duurder maken, ben je straks duurder uit dan € 37,50 voor een jaar.
[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 19-12-2016 13:47 ]
Ik zie bijvoorbeeld dit staan:
Grand Theft Auto V en Megalodon-cashcard ter waarde van 8.000.000 ingame GTA$ voor gebruik in GTA Online.
maar wat kan je daar mee?

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Ingame voertuigen, kleren, huizen kopen etc. Die 8 miljoen is je startkapitaal.soldier wolf schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:50:
weet iemand wat het verschil is tussen de GTA 5 versies die nu in de kerstdeals zijn?
Ik zie bijvoorbeeld dit staan:
Grand Theft Auto V en Megalodon-cashcard ter waarde van 8.000.000 ingame GTA$ voor gebruik in GTA Online.
maar wat kan je daar mee?
Nederlandse PS5 clan / 30+
had ik ook, in die doos past bijna een 23 inch monitorTFHfony schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:50:
Pfff, DHL net aan de deur. De voucher is binnen, in een mega doos:
[afbeelding]

maar neem aan dat je dat kapitaal ook gewoon kan verdienen door het spel te spelen?The Outlaw schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:51:
[...]
Ingame voertuigen, kleren, huizen kopen etc. Die 8 miljoen is je startkapitaal.
uiteraard, die shark cards zijn gewoon geldklopperijsoldier wolf schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:52:
[...]
maar neem aan dat je dat kapitaal ook gewoon kan verdienen door het spel te spelen?
Dat kan ook natuurlijk. Met de Heists bijvoorbeeld kun je aardig wat geld verdienen. Vereist is dan wel dat je allemaal beschikbaar bent natuurlijk. Doe je ze allemaal achter elkaar en zonder dood te gaan krijg je nog eens een bonus van 10 miljoen dollar ingame geld. Een welkom extraatje gezien de laatste DLC die ze hebben uitgebracht..soldier wolf schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:52:
[...]
maar neem aan dat je dat kapitaal ook gewoon kan verdienen door het spel te spelen?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Dat kan volgens mij niet. Je gebruikt 2 kortingscodes die beide een minimum bestelbedrag van 40 euro vereisen. Je moet dus voor minimaal 45 euro bestellen.CappieL schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:45:
[...]
De korting is namelijk 12.50 in het totaal en betaal je dus 27.50 voor 40 euro tegoed.
Tenzij je dat artikel van 5 euro toch al nodig had, kun je zo niet rekenen.
De prijs erbij vermelden is wel zo handig..Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:08:
PlayStation Europe
PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas discount #10 is now live:
https://blog.eu.playstati...2&adbpl=tw&adbpr=36969785
[afbeelding]
(Sorry voor de post, maar GTA V is het speelplezier dik waard.)
Knowledge reigns supreme over nearly anything
gta v normale versie van 69.99 voor 29.99Malfunctions schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:21:
[...]
De prijs erbij vermelden is wel zo handig..
bundle met great white shark van 80.99 voor 34.99
bundle met megalodon van 123.99 voor 39.99
Kleine moeite om even door te klikken....toch ?Malfunctions schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:21:
[...]
Je hebt niet meer korting.CappieL schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:45:
[...]
€ 12,50 korting blijft € 12,50 korting.
Of je nou voor € 100 of € 40 had gekocht je totale korting blijft nog steeds € 12,50.
Je hebt procentueel gezien meer korting op de manier die jij beschrijft maar je effectieve korting in geld blijft hetzelfde. Het is niet echt een reden om te zeggen dat je daarom maar minder tegoed moet kopen omdat je anders duurder uit bent (Tenzij je de kortingscodes meerder malen opnieuw kan invoeren. Dan kun je beter wel kleine losse bestellingen maken zodat je de kortingscodes een maximaal aantal keren kan invoeren.)
Dit is omdat de kortingscodes vaste bedragen korting geven ( € 5 + € 7,50) en niet een procentuele korting zoals 20% korting.
[ Voor 18% gewijzigd door ThaBEN op 19-12-2016 14:34 ]
Maar je betaald minder en krijgt hetzelfde bedrag aan korting. Dus ben je 'voordeliger' uit. Het kortingsbedrag is hetzelfde ja..
Kan niet op het werk.Winkiller schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:25:
[...]
Kleine moeite om even door te klikken....toch ?
PSN: Alvanosa
Als je toch dat plaatje post, kan je net zo goed de prijzen erbij zetten.Winkiller schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:25:
[...]
Kleine moeite om even door te klikken....toch ?
Nu is het zeggen dat er een aanbieding is, maar niet vertellen wat die aanbieding inhoudt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Op die manier heb je inderdaad gelijk. Was niet mijn bedoeling om vervelend over te komendutchgio schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:30:
Het is een formuleerfoutje wellicht, dat je daar zo moeilijk over doet...
Maar je betaald minder en krijgt hetzelfde bedrag aan korting. Dus ben je 'voordeliger' uit. Het kortingsbedrag is hetzelfde ja../
Prijzen mogen van mij ook wel vermeld worden, als je toch al een post maakt inclusief foto en linkje...
Verwijderd
Malfunctions schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:32:
Als je toch dat plaatje post, kan je net zo goed de prijzen erbij zetten.
Nu is het zeggen dat er een aanbieding is, maar niet vertellen wat die aanbieding inhoudt.
Op het moment dat Sony dat op Twitter gaat melden zijn de prijzen nog niet doorgevoerd en bekend.Malfunctions schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:21:
Duurt meestal een half uurtje, maar dan weet je alwel welke games in de aanbieding gaan komen.
Weten we toch al? De hele lijst met kerstdeals is al vanaf het begin af aan bekend (zie eerder in het topic)Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:42:
[...]
[...]
Op het moment dat Sony dat op Twitter gaat melden zijn de prijzen nog niet doorgevoerd en bekend.
Duurt meestal een half uurtje, maar dan weet je alwel welke games in de aanbieding gaan komen.
Verwijderd
Ik bedoel de prijzen.ralph075 schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:45:
Weten we toch al? De hele lijst met kerstdeals is al vanaf het begin af aan bekend (zie eerder in het topic)
Toen ik de GTA V aanbieding gepost heb wist ik de prijs nog niet en was die in de NL PS Store nog 69,99 Euro.
Dan kan je natuurlijk even wachten tot de prijzen bekend zijn en dan pas posten, dat GTA V de aanbieding zou worden was immers al bekend.Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:47:
[...]
Ik bedoel de prijzen.
Toen ik de GTA V aanbieding gepost heb wist ik de prijs nog niet en was die in de NL PS Store nog 69,99 Euro.
Net als dat het over 2 dagen Watch_Wogs 2 zal zijn en 2 dagen daarna FFXV.
Kost toch minder en dan kun je kopers vaker korting geven.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nog even een waarschuwing: Wehkamp stuurt een grote kaart, bij mijn lokale Bart Smit hangen van die kleine kaartjes. Ik denk dus dat wat jij wil proberen niet gaat lukken.Jamesl schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:14:
[...]
Ja geen idee eigenlijk, waarschijnlijk niet hoor maar het lijkt me het proberen waard, of ik nou betaal via iDeal of via zo'n kaart
Niet netjes? In principe wordt niemand er slechter van hoor, ik heb gewoon Wehkamp betaald en de Bart Smit o.i.d. krijgt dan gewoon een werkende kaart terug.![]()
Dat het een misschien niet gaat zoals bedoeld wordt is iets anders haha
Nee klopt het gaat ook zeker niet lukken! Ik had hem bij de Media Markt gehaald en daar printen ze de code op het bonnetje en niet zoals vroeger op een kraskaart.MartijnS72 schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:06:
[...]
Nog even een waarschuwing: Wehkamp stuurt een grote kaart, bij mijn lokale Bart Smit hangen van die kleine kaartjes. Ik denk dus dat wat jij wil proberen niet gaat lukken.
Nu ik de code van Media Markt heb gebruik kan ik natuurlijk niet meer die van Wehkamp daar terugbrengen
Ach het idee was leuk en ik heb nu 50 euro tegoed voor 37.50, laat het lekker op mijn account staan en wacht wel tot er een leuke aanbieding langskomt en anders koop ik over half jaar weer een jaar PS+ bij
De lijst met kerstdeals is al gelekt, dus die zijn ook wel bekend. Dat werd ook geprobeerd te melden.Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:47:
[...]
Ik bedoel de prijzen.
Dus wacht voor de volgende deal en vermeld dan meteen de prijs erbij, want dat is hetgene wat bekend wordt gemaakt. De game die in de aanbieding is is geen verassing.
Haha had ik ook net. Megadoos voor een stukje karton met plasticTFHfony schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:50:
Pfff, DHL net aan de deur. De voucher is binnen, in een mega doos:
[afbeelding]
- Geen beschermstickers of wat dan ook op de console zelf
- Bij aansluiten playstation krijg ik een aantal algemene setup vragen, maar daarna staat er direct een user account "User1" in de PS (kan me niet herinneren dat ik dit eerder heb gehad)
Iemand enig idee of dit klopt? Scheelt mij weer een ritje naar de MediaMarkt
Volgens Google is user1 de standaard guest account.Nipje schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:27:
Zojuist ook een PS4 Pro opgehaald bij de MediaMarkt! Echter hoop ik dat iemand mij van de gedachte af kan helpen dat de PS4 Pro welke ik hier heb staan al eens door een ander is uitgepakt:
- Bij aansluiten playstation krijg ik een aantal algemene setup vragen, maar daarna staat er direct een user account "User1" in de PS (kan me niet herinneren dat ik dit eerder heb gehad)
Iemand enig idee of dit klopt? Scheelt mij weer een ritje naar de MediaMarkt. PS: er zat nog wel een "seal" sticker op de buitenste dunne doos, maar de witte doos welke daarin zit heeft zelf geen seals of wat dan ook, en hierop kan ik het dus niet controleren. Alvast dank!
Zover ik weet zat de enige sticker (naast die ene op de doos) op het klepje van de HDD aan de achter/onderkant, vermoedelijk omdat dit klepje relatief fragiel is. Standaard account is inderdaad user1. Wil je zekerheid dan moet je even de SMART-data van de HDD uitlezen door deze aan een PC te hangen.Nipje schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:27:
Zojuist ook een PS4 Pro opgehaald bij de MediaMarkt! Echter hoop ik dat iemand mij van de gedachte af kan helpen dat de PS4 Pro welke ik hier heb staan al eens door een ander is uitgepakt:
Maar als de console er als nieuw uit ziet en goed functioneert en alle (nieuwe) accessoires zitten erbij (inclusief DS4 V2), dan zie ik geen probleem. En als er een defect is dan ga je toch terug naar de winkel, ongeacht de (nieuw)staat van de console.
Dat met die grote pakketten voor iets kleins gebeurd automatisch. De computer selecteert automatisch de kleinste doos, er is laatst op de TV iets over te doen geweest bij Kassa, KLIK en kijk de video.KookSpook schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:40:
[...]
Haha had ik ook net. Megadoos voor een stukje karton met plastic
[ Voor 37% gewijzigd door Winkiller op 19-12-2016 19:35 ]
Dank voor de reactie! Ik zie nu inderdaad ook een klein blauw stickertje aan de achterkant. Zal allemaal wel in orde zijn dan, lekker aan het installeren inmiddelsFlitzer schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:43:
[...]
Zover ik weet zat de enige sticker (naast die ene op de doos) op het klepje van de HDD aan de achter/onderkant, vermoedelijk omdat dit klepje relatief fragiel is. Standaard account is inderdaad user1. Wil je zekerheid dan moet je even de SMART-data van de HDD uitlezen door deze aan een PC te hangen.
Maar als de console er als nieuw uit ziet en goed functioneert en alle (nieuwe) accessoires zitten erbij (inclusief DS4 V2), dan zie ik geen probleem. En als er een defect is dan ga je toch terug naar de winkel, ongeacht de (nieuw)staat van de console.
Ik heb nml nog een waardebon van ze en wil graag een `Sony Wireless Headset 2.0' daar kopen.
Die hebben ze wel, maar alleen in het zwart, en ik zou hem erg graag in het wit willen...
Via email al een contactformulier ingevuld voor het weekend, maar niks gehoord.
Ja dat doen ze met bepaalde producten. Die willen ze eigenlijk zelf houden voor onder de kerstboom, maar als er iemand om vraagt dan kunnen ze het natuurlijk niet laten om het alsnog toe te sturen. Nee dusAllewijn schreef op maandag 19 december 2016 @ 21:34:
Weet iemand of de Mediamarkt ook 'andere artikelen kan bestellen/leveren' dan op hun website staan?
Ik heb nml nog een waardebon van ze en wil graag een `Sony Wireless Headset 2.0' daar kopen.
Die hebben ze wel, maar alleen in het zwart, en ik zou hem erg graag in het wit willen...
Als ze iets op die manier willen verkopen dan staat het gewoon op de site met een langere levertijd.
Mediamarkt webshop is een opzichzelfstaande winkel. Als iets op de webshop niet beschikbaar is, is het niet beschikbaar via de webshop.Allewijn schreef op maandag 19 december 2016 @ 21:34:
Weet iemand of de Mediamarkt ook 'andere artikelen kan bestellen/leveren' dan op hun website staan?
Dit betekend echter niet dat ze de 'Sony Wireless Headset 2.0' niet in de fysieke winkels hebben liggen. In Mediamarkt Maastricht heb ik de witte versie meerdere malen gezien in het schap.
Ze kunnen helaas niet via de webshop producten leveren die niet op de webshop staan, maar wel fysiek in een filiaal op voorraad zijn.
Daarentegen is het volgens mij wel mogelijk om een product van het ene filiaal door te laten sturen naar een ander filiaal om hem daar af te halen.
Tip:
Vanaf 16 januari komt de opvolger van die headset uit. Dat betreft de 'Platinum Wireless Headset'. Deze heeft een verbeterde 7.1 en 3D audio modus en zal €179 gaan kosten.

Meer info:
https://www.playstation.c...latinum-wireless-headset/
[ Voor 5% gewijzigd door ThaBEN op 20-12-2016 09:13 ]
Wat ik ineens afvraag: kan zo'n 50hz ku6000 dan wel 60fps weergeven? Of haalt die max 50fps? Zag die bij een vriend van me en daar gaf het scherm met een Ps4 pro eraan bij info dat ie in Uhd 60p mode draaide.ASNNetworks schreef op zondag 27 november 2016 @ 10:41:
[...]
Er zijn ook 50hz Samsuns (de KU serie).
[ Voor 18% gewijzigd door kesj op 20-12-2016 09:32 ]
[ Voor 22% gewijzigd door ThaBEN op 20-12-2016 09:33 ]
Wat ik verwarrend vind is dat een vriend van me dat scherm heeft, met een Ps4 pro. Als hij op de info knop drukt, dan geeft zijn ku6000 aan dat hij in Uhd 60p mode draait.ThaBEN schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:31:
De TV kan maximaal 50 x per seconde het beeld verversen. Dus dan zal je geen 60 FPS kunnen zien ook al is het bronsignaal hoger dan 60fps of hoger.
Rtings.com geeft aan dat de Europese ku6000 exact hetzelfde is als de US ku6300, en die is 60hz en kan 60fps aan.
Het wordt (mij) er niet duidelijker op. Vind het persoonlijk best een aardig scherm voor zijn geld. Maar 60fps is wel een vereiste als ik een nieuwe tv koop.
Een paneel is altijd 50Hz/60Hz of 100Hz/120Hz (Trap niet in de marketing Hz'en), dit heeft te maken met TV signaal PAL/NTSC. Dus ja, je TV geeft gewoon 60 FPS weer, als hij dat aangevoerd krijgt.kesj schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:26:
[...]
Wat ik ineens afvraag: kan zo'n 50hz ku6000 dan wel 60fps weergeven? Of haalt die max 50fps? Zag die bij een vriend van me en daar gaf het scherm met een Ps4 pro eraan bij info dat ie in Uhd 60p mode draaide.
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 20-12-2016 09:46 ]
Top! Dank voor je antwoord.Jumpman schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:41:
[...]
Een paneel is altijd 50Hz/60Hz of 100Hz/120Hz (Trap niet in de marketing HZ'en), dit heeft te maken met TV signaal PAL/NTSC. Dus ja, je TV geeft gewoon 60 FPS weer, als hij dat aangevoerd krijgt.
Dus de 60p mode die de tv aangeeft klopt.
Samsung's benaming voor TV's in Europa is inderdaad best fucked up.kesj schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:36:
[...]
Wat ik verwarrend vind is dat een vriend van me dat scherm heeft, met een Ps4 pro. Als hij op de info knop drukt, dan geeft zijn ku6000 aan dat hij in Uhd 60p mode draait.
Rtings.com geeft aan dat de Europese ku6000 exact hetzelfde is als de US ku6300, en die is 60hz en kan 60fps aan.
Het wordt (mij) er niet duidelijker op. Vind het persoonlijk best een aardig scherm voor zijn geld. Maar 60fps is wel een vereiste als ik een nieuwe tv koop.
TV's in Europa geven ze vaak dezelfde naam als dat een minder goed model in de USA als naam heeft.
Je moet dus zorgen dat je daadwerkelijk de EU versie hebt van de ku6000 en geen USA import versie! Dit kun je herkennen aan de volledige naam EU(inch formaat)ku6000
Dan heb je inderdaad de specs van de USA ku6300. Hier dien je dus ook rekening mee te houden als je reviews opzoekt.
Helaas merk ik vaker dat webshops en reviewsites in Europa de specs kopiëren van het USA model met dezelfde naam waardoor dit vaak niet klopt met de werkelijkheid.
Zo is bijvoorbeeld de KS7000 in EU de KS8000 in USA en de KS8000 in EU is de KS9000 in USA.
Als jij bijvoorbeeld een 50 inch ku6000 wil hebben dan zorg dat op de TV/verpakking staat: EU50KU6000 Dan weet je zeker dat het geen USA import betreft.
Onderstaand alle beschikbare EU versies van dat model Samsung TV
EU40KU6000
EU43KU6000
EU50KU6000
EU55KU6000
EU60KU6000
EU65KU6000
[ Voor 9% gewijzigd door ThaBEN op 20-12-2016 09:58 ]
Van de US import modellen wist ik niet, goede tip!ThaBEN schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:47:
[...]
Samsung's benaming voor TV's in Europa is inderdaad best fucked up.
TV's in Europa geven ze vaak dezelfde naam als dat een minder goed model in de USA als naam heeft.
Je moet dus zorgen dat je daadwerkelijk de EU versie hebt van de ku6000 en geen USA import versie! Dit kun je herkennen aan de volledige naam EU(inch formaat)ku6000
Dan heb je inderdaad de specs van de USA ku6300. Hier dien je dus ook rekening mee te houden als je reviews opzoekt.
Helaas merk ik vaker dat webshops en reviewsites in Europa de specs kopiëren van het USA model met dezelfde naam waardoor dit vaak niet klopt met de werkelijkheid.
Zo is bijvoorbeeld de KS7000 in EU de KS8000 in USA en de KS8000 in EU is de KS9000 in USA.
Als jij bijvoorbeeld een 50 inch ku6000 wil hebben dan zorg dat op de TV/verpakking staat: EU50KU6000 Dan weet je zeker dat het geen USA import betreft.
Onderstaand alle beschikbare EU versies van dat model Samsung TV
EU40KU6000
EU43KU6000
EU50KU6000
EU55KU6000
EU60KU6000
EU65KU6000
Ik ga zelf dan voor de EU 43ku6000. Ik weet dat de hdr niet helemaal top is vanwege het mindere kleurbereik van het scherm, maar 499 euro vind ik een mooie prijs.
Ik heb inmiddels ook mijn account weer terug. Gisteren kreeg ik een mail dat ze mijn PS-tegoed weer op nul gezet hebben en ik kan weer inloggen.Winkiller schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:31:
[...]
![]()
Ik nu ook, van Paypal kreeg ik het volgende:
Beste Richard,
SONY INTERACTIVE ENTERTAINMENT NETWORK EUROPE LIMITED heeft je een volledige terugbetaling gedaan van €50,00 EUR voor je aankoop.
Als je vragen hebt over deze terugbetaling, neem dan contact op met SONY INTERACTIVE ENTERTAINMENT NETWORK EUROPE LIMITED.
De terugbetaling wordt op je PayPal-rekening gestort.
Applaus voor Sony Interactive Entertainment Netwerk
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik had dat probleem door een slechte HDMI kabel, probeer eens een andere kabel/hdmi poort.Ikkuh84 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:24:
Nou, het is nu voor mij bijna onmogelijk om nog een spel fatsoenlijk te kunnen spelen door elke keer een zwart scherm te krijgen. Nu komt het zelfs al soms gelijk als ik mijn ps4 aan zet. En dan niet van 1 sec ofzo, maar paar volle minuten. Ga eens kijken of een volledige reinstall iets helpt...
Alles al geprobeerd. Andere HDMI kabels, andere monitor. Maar hij is nu al opnieuw aan het installeren. Nog 58 minutenVI92DO schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:50:
[...]
Ik had dat probleem door een slechte HDMI kabel, probeer eens een andere kabel/hdmi poort.

[ Voor 10% gewijzigd door Ikkuh84 op 20-12-2016 11:54 ]
Op mijn PS4 Pro zat alleen een ronde sticker op de buitenkant. Daarnaast is het installatieproces volgens mij ook vrij kort en misschien heb je per ongeluk doorgeklikt, want normaal log je volgens mij in met je PSN-account waarna je echte naam ook wordt weergegeven.Nipje schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:27:
Iemand enig idee of dit klopt? Scheelt mij weer een ritje naar de MediaMarkt. PS: er zat nog wel een "seal" sticker op de buitenste dunne doos, maar de witte doos welke daarin zit heeft zelf geen seals of wat dan ook, en hierop kan ik het dus niet controleren. Alvast dank!
Is momenteel niet op voorraad, ik weet niet ook niet of die nog weerkomt. Er kwam toch een nieuwe versie aan?Allewijn schreef op maandag 19 december 2016 @ 21:34:
http://www.mediamarkt.nl/...dset-2-0-wit-1398901.html
Ik zit ook elke keer met spanning te wachten of ik beeld krijg met aanzetten ps4. Laatst ook weer tijdens BF1 dat het beeld wegviel. Gelukkig zit je dan niet midden in een potje etc -_-Ikkuh84 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:54:
[...]
Alles al geprobeerd. Andere HDMI kabels, andere monitor. Maar hij is nu al opnieuw aan het installeren. Nog 58 minuten
Ik heb het overigens met de launch ps4 (niet de PRO).
Maar lees er online meer over met mensen die er last van hebben. Moet dan toch haast wel iets in de FW update zijn geweest??

Heb zelf ook de gewone PS4. Vreemde is dat ik deze problemen alleen bij ps4 pro mensen zie terug komen ipv launch model.Paulus07 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:06:
[...]
Ik zit ook elke keer met spanning te wachten of ik beeld krijg met aanzetten ps4. Laatst ook weer tijdens BF1 dat het beeld wegviel. Gelukkig zit je dan niet midden in een potje etc -_-
Ik heb het overigens met de launch ps4 (niet de PRO).
Maar lees er online meer over met mensen die er last van hebben. Moet dan toch haast wel iets in de FW update zijn geweest??
Een ronde sticker ja? Nergens te vindenNotSoSteady schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:58:
[...]
Op mijn PS4 Pro zat alleen een ronde sticker op de buitenkant. Daarnaast is het installatieproces volgens mij ook vrij kort en misschien heb je per ongeluk doorgeklikt, want normaal log je volgens mij in met je PSN-account waarna je echte naam ook wordt weergegeven.
Topmr_obb schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:10:
[...]
Ik heb inmiddels ook mijn account weer terug. Gisteren kreeg ik een mail dat ze mijn PS-tegoed weer op nul gezet hebben en ik kan weer inloggen.

Je kan vandaag en morgen een cadeaukaart gunstig kopen.
Een kaart van €60 voor €50! En die is stapelbaar!
Als je die kaarten inzetten voor een Pro of PSVR kan je bijvoorbeeld een Pro kopen van €399 voor €339!
Let wel op de voorwaarden:
*Je moet de cadeaukaarten fysiek in de winkel kopen. Niet online!
* Sommige filialen limiteren de hoeveel kaarten die je in 1 keer kan kopen per klant. Dat betekent dus dat je meerdere keren de winkel in en uit moet lopen...
*In de winkel kan je de kaarten maar 4 keer stapelen als je iets gaat kopen, maar online kan dat tot 20 keer.
Je besteld dus online het begeerde object en laat het leveren in je dichtstbijzijnde filiaal. Er bestaat geen verzending naar het buitenland. Alleen zo omzeil je de stapellimiet van 4 cadeaukaarten.
*In de filialen mag je pas vanaf 27 december inlossen, online kan dat nu al.
*De kaarten zelf zijn 5 jaar geldig!
http://www.mediamarkt.de/de/shop/Geschenkkartenaktion.html
Lees DIT topic ook eens door en doe een zoek opdracht binnen dit topic op slim.Tosun schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:15:
Misschien is dit te vaak gevraagd etc. maar ik heb momenteel het geld voor om een PS4 slim te kopen. Ik ga namelijk gewoon een internet kabel aansluiten, battlefield / final fantasy erop draaien, geen nieuwe tv (4k) tot 5 jaar ofwel mits het kapot gaat, wel een draadloos headset kopen voor online. Beeld is niet echt de bedoeling voor mij maar de gameplay en evt. laad tijden. Is dit een deal voor mij? Iemand hier ervaringen met de Slim model / ook klachten?
Ah juist buitenkant van de doos, dacht even buitenkant PS4BigF25 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:41:
[...]
Rond doorzichtig op de buitendoos, zit er wel degelijk op.
Battlefield? Zou ik sowieso een Pro nemen. Betere performance.Tosun schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:15:
Misschien is dit te vaak gevraagd etc. maar ik heb momenteel het geld voor om een PS4 slim te kopen. Ik ga namelijk gewoon een internet kabel aansluiten, battlefield / final fantasy erop draaien, geen nieuwe tv (4k) tot 5 jaar ofwel mits het kapot gaat, wel een draadloos headset kopen voor online. Beeld is niet echt de bedoeling voor mij maar de gameplay en evt. laad tijden. Is dit een deal voor mij? Iemand hier ervaringen met de Slim model / ook klachten?
Dit topic is gesloten.
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.